Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA'er Marieke Moorman zoekt pruik

bamgif.gif Koreaanse toestanden in de gemeente Tilburg. Tijdens een bewonersbijeenkomst over de opvang van heroïnehoertjes maakte wethouder Marieke Moorman gisteren kennis met de zuivere betekenis (volken zijn heersers!) van het woord democratie. Moorman pleitte onlangs voor de opvang van vijf tot op het schaambot verslaafde neukskeletten in de voormalige pastorie aan de Fatimastraat. Echter, omdat het monumentale pandje wordt omringd door een basisschool en een kleuteropvang ziet de buurt het plan van Marieke niet zo zitten. Neem ze zelf maar in huis, semi-progressieve PvdA muts! Om de verontruste hoerenhaters tegemoet te komen belegde de gemeente een voorlichtingsavond in buurthuis De Kubus. Toen het de massaal toegestroomde bewoners duidelijk werd dat Moorman haar voorstel er reeds doorheen had gerommeld - en de hele inspraakavond dus feitelijk een wassen neus betrof - besloot één burger de besluitvorming een handje te helpen. Want hoewel de gemeente in eerste instantie camera's had geweigerd ("sommige mensen zouden zich misschien niet vrij voelen om hun zegje te doen") lijkt deze mevrouw weinig te lijden onder haar cameravrees. Harentrekkende HOER!!!

Reaguursels

Inloggen

Was het u ook opgevallen dat dit het zoveelste voorbeeld was van een draaiende PvdA'er?

doedeljantje | 10-11-07 | 16:37

Tobus 09-11-07 @ 07:53
Jij misschien. Ik ken diverse actieve socialisten, die dus buiten die omschrijving vallen en die bovenmodaal verdienen. Onzinnig stereotype dat alleen gebruikt word door mensen die niet weten waar ze over praten.

Ohja | 09-11-07 | 18:26

".... Ik verlang terug naar de tijd dat we media hadden die meldden wat er gebeurde. Waar ze voor betaald werden......"

Wanneer was dat dan? 4000 BC.? Want zover ik kan kijken is alleen de Telegraaf winstgevend (= geld verdienen door eerlijke verkoop ipv subsidies en ander gejat geld). De rest van de kwaliteitskrant-hoernalisten wordt betaald uit het "bedrijvensfonds". Dus UW belastingegeld.

Dr Doom | 09-11-07 | 18:20

Dat komt er van kuttenkop!

Er zijn meer van die organisaties waar ze redeneren "Wij weten veel beter wat goed voor jullie is dan jullie, stelletje mongolen. Ook al hebben jullie ons gekozen om jullie te vertegenwoordigen. Nou allemaal smoel houden want wij en niet jullie zijn de baas in Tilburg! En wij doen achter jullie rug om wat wij al lang van tevoren hebben bekokstoofd!". Blij dat er nog iemand ingrijpt tenminste. De moraal uit de tijden van de grote (schatrijke) fabrikanten die samen met de R.K. Kerk de dictatuur over de stad uitoefenden is nog niet verdwenen. Zie de arrogantie van zo'n gemeentebestuur dat betrapt werd door Smolders en hoe die vernietigd moest worden. Kreeg dus de volledige STASI-behandeling. Hoe die belastinggeld uit zaten te delen aan (ex?)raadsleden die daar helemaal geen recht op hadden. Zoiets heet volgens mij verduistering. Aanpakken die hap.
Zijn toch procedures voor?

Was er ook niet zo'n gevalletje dat verkeerd af liep met degene voor wie Smolders de auto bestuurde? Ook buiten elke coalitie houden al had hij groot gelijk?
Maar zo'n spoed coiffure-behandeling doet volgens mij wonderen.
Alles getoupeerd binnen één seconde! Kan mijn kapper niet tegenop.
Schudt de hersentjes eronder, indien aanwezig, eens lekker wakker!

Fatima was altijd zo'n fijne katholieke buurt waar je rustig kon wonen! En je kindertjes godsvruchtig op kon laten groeien. Met de Piushaven aan het eind van de straat waar ik op zelfgebouwde houten vlotten speelde en de R.K.Mulo vlak bij. Met de huisarts in de Kruisvaarderstraat. Het is wel even schrikken natuurlijk als je ineens de eenentwintigste eeuw in getrapt wordt. Als je gewoon even naar de hoer op de hoek kan voor je gerief, terwijl je misschien dacht daar nog de pastoor en de kapelaan tegen te komen!

Dan is er nog Amsterdam, waar de Partij van de Armoe, Partij van de Achteruitgang, Partij van de Allochtonen, alle macht heeft. Complete PvdA maffia. Geen democratie meer. De rest van de gemeenteraad mag af en toe ook mee lullen maar Cohen'n partij beslist.

Kijk maar hoe voortvarend de "Dutch Intifada" is aangepakt. Uit het nieuws houden, het staats journaal voorop. Nieuws dat de zonnekoning niet aanstaat dient weg gecensureerd te worden. Voor zover mij bekend is hebben ze nog niet één vuurtje-stoker te pakken die niet in staat is een barbecue en een auto uit elkaar te houden. Wonderlijk toch? De boodschapper van het slechte nieuws krijgt binnenkort nog de schuld. Wat niet in het nieuws komt is niet gebeurd. Punt uit.

Ik verlang terug naar de tijd dat we media hadden die meldden wat er gebeurde. Waar ze voor betaald werden.........

aromarood | 09-11-07 | 17:26

-edit volgende keer ban -

multidifficulti | 09-11-07 | 08:55

@ Ohja 08-11-07 @ 16:11

Die noemt men ook wel "salonsocialisten", toch?

Tobus | 09-11-07 | 07:53

@Devidas Frietman: Ha ha.. jouw verhaal doet mij denken aan de Jellineck kliniek. Die behandelt drugsverslaafden. Maar genezen doen ze niet, want verslaafden zijn, zoals dat zo mooi heet tegenwoordig, cliënten. Oftewel, dat soort instellingen worden betaald per cliënt (subsidie) en daarom is het beter om een junk net verslaafd genoeg te houden in plaats van hem helemaal te vrijwaren van die shit. Mooi!!!! Heel erg mooi toch weer allemaal.

Mokum Kosher | 08-11-07 | 23:41

tja als je PVDA stemt... echt ik kan niet snappen dat iemand nog op die partij stemt dus nu achteraf niet zaniken... je krijgt dan wat je verdient lutsers

krem | 08-11-07 | 21:00

Zo. En nu kom ik er ff in knallen.
Ik heb wat familie in Den Haag die precies hetzelfde hebben meegemaakt.
IDIOTEN van de PVDA willen (hebben inmiddels) een harddrugsgebruikersruimte pal tegenover een kinderspeelplaats geplaatst.
5 basisscholen in directe omgeving.
De junks lopen dagelijks spugend, scheldend, dealend, spuitend voorbij terwijl de kinderen ernaar kijken.
Dit is hoe de PVDA-honden te werk gaan.
1) ze organiseren zeer stilletjes een "informatie-avond"
2) vervolgens krijg je later te horen dat de informatieavond eigenlijk een inspraakavond was (wordt ook gewijzigd in brochures)
3) protesteren kan je wat je wilt, buurtopstanden naar het gemeentehuis. Jarenlang loopt de strijd inmiddels al, rechtzaken etc, maar geen centimeter willen ze verschuiven. (strijd is nog wel bezig)
4) Je durft je kind niet meer buiten te laten (30 junks dagelijks voor je neus) + je huisje daalt direct 50.000 a 100.000 euro in waarde (opnieuw laten taxeren). Vergoeding? Geen sprake van.
5) Er is 0,0 sprake van helpen van de junks. Ze mogen gebruiken (wel zelf buiten jatten, het spul). Junks worden gratis de dood ingespoten. Zelfs oud-junks zijn tegen het plan. Dat is helpen op de PVDA manier.
6) Politie aangifte doen als je auto weer eens beschadigd wordt door een junk, of er voor je neus gebruikt wordt heeft geen zin, politie komt na een half uur pas aankakken, en doet niks.
7) Als vervolgens de mensen moe worden van het aangifte doen, zwaaien de PVDA met politie-rapportjes, dat het overlast afgenomen zou zijn
8) Bestemmingsplannen stiekem wijzigen, om junks in een kinderrijke buurt te krijgen? Geen probleem, gebeurd allemaal vooraf, zonder enig overleg met buurtbewoners.
9) Binnenkort ook bij u in de buurt! Er zijn momenteel plannen voor een stuk of 20 van dit soort ruimtes binnen Den Haag. Volgens loopt het project in heel Nederland.
10) Schijnt aardig wat filmmateriaal beschikbaar te zijn van buurtbewoners van inspraakavonden en dealende junks voor de deur. Stuur het binnenkort wel een keertje naar GS.... kunnen jullie zelf oordelen.
.
Kortom: PVDA ga es deaud!!!

Devidas Frietman | 08-11-07 | 20:19

Moet veel vaker gebeuren en heftiger dit soort dingen, dan durven ze ook geen zogenaamde inspraakavonden meer te houden.
En dat is dan mooi want dan kan de pvda niet meer zeggen dat ze met inspraak van een buurt hebben besloten dat.... want die inspraak van deze nsb-ers is luisteren en je bek houden en als je commentaar hebt ben je een onverdraagzaam rechts populistische untermensch en daar willen we niets mee te maken hebben.

dutchdane | 08-11-07 | 20:18

De PVDA in Tilburg doet niet anders dan de inwoners misleiden en verraden. Die wethouder mag nog van geluk spreken, dat ze niet neergeschoten werd.

Het CDA | 08-11-07 | 20:14

Werkt wel die kukident voor pruiken, waarschijnlijk woont de wethouder in een andere buurt zonder opvanghuis voor gratenkutten.

sturmgeist | 08-11-07 | 19:09

Oh, voor de idioten die niet snappen hoe veelvuldig geweld gebruikt wordt tegen de burger die niets en niemand kwaad doet.

Probeer eens het gore lef te hebben een dakkapelletje op je huis te plaatsen (veilig met geronomeerde aanmener). Tis zien hoe snel de sloophamer geflankeerd door GEWAPENDE mannen in blauwe pakken eens de WIL VAN DE STAAT komen opleggen.

Geweld? Daar weet de PvdA alles van, deze keer is het een koekie van eigen deeg!!!

Dr Doom | 08-11-07 | 18:59

Wat echt zou helpen is als de laffe Nederlander eens effe de zaak zouden verbouwen met zegge 200 man. En als den Haag wat doms zit te flikken gewoon met 100.000 man demonstreren.

Tis kijken hoe snel politici plotsklaps "van mening veranderen" en "boerenverstand krijgen". Zomaar ineens...... geweld werkt, kijk maar naar het slaafse gedrag van Cohen ,SP, GL etc ect.

Dr Doom | 08-11-07 | 18:53

Terecht dat die vrouw dat mens aanvalt. Je wordt bezeikt en je kan er niks tegen doen, en dat door vuile politieke spel.

Het_leuke_zuiden | 08-11-07 | 18:10

Het harentrekken kwam van links

De kogel kwam van li | 08-11-07 | 17:37

de pvda is gewend om namens het volk te spreken. Dan wordt het plebs natuurlijk wel geacht alleen te applaudisseren op de gewenschte momenten.

Deze actie was weer onnodig kwetsend voor een regent die louter het beste met de verstomde arbeiders voorheeft.

Jan Passant | 08-11-07 | 17:30

Valt nog mee, voor het zelfde geld was mop Moorman even stevig op haar bek gepakt, dit alles onder het motto: "als ik genaaid wordt, wil ik zoenen ook".

gentle giant | 08-11-07 | 17:04

Enerzijds kan ik er geen traan om laten dat een van die vieze NSB'ers eens stevig bij de lurven wordt gepakt. Na wo2 werd er door de bevolking ook korte metten gemaakt met landverraders....

Anderzijds is het niet de meest frisse oplossing en kunen we ze beter via rechtswegen tot in de hel vervolgen. De ratten mogen de overige restjes er dan vanaf knagen....

kersenflap | 08-11-07 | 16:53

Meest effectieve is een taart van hondenstront bakken. Deze op voorhand meenemen en als je dan ziet dat je bezeikt wordt, dit wapen toepassen op deze vieze vuile PvdA-typhuspersoontjes.
Even een duidelijke statement:
Ik HAAT PvdA. Net als het CDA, al is burgemeester Leers, een echte CDA' er weer een goede gast.

Het_leuke_zuiden | 08-11-07 | 16:48

Ik moet zeggen dat ik de reactie van die vrouw wel kan begrijpen hoor, ookal is ze zelf waarschijnlijk ook ongewenst uitschot van de maatschappij (anders verlaag je je niet tot dit soort acties). Ik zou denk ik dezelfde neiging hebben als ik kinderen had in die wijk maar normale mensen geven daar niet aan toe.
Hoe haalt die PvdArmoede trol het in haar botte kop om die ranzige crackhoeren op te vangen naast een basisschool en een kleuteropvang? Dat je die wijven van hun verslaving en neukgewoonte wil verlossen is prima maar doe dat ff niet naast kinderen, doe dat lekker op een industrieterrein, of beter nog in je eigen huis als je zo met ze begaan bent! Al heb je dan waarschijnlijk wel boze buren op je dak en gaan die aan je haar trekken...

Repelend Steeltje | 08-11-07 | 16:39

@Ohja 16:09: Inspraak gaat over veel meer dan alleen de buurt laten beslissen over zoiets. En het kan na een inspraakronde best zo zijn dat je als gemeente alsnog je zin door moet drijven. Maar bewoners hebben vaak ook reële bezwaren waar de gemeente misschien niet eens aan gedacht heeft; zulke bezwaren horen gewoon mee te wegen in de beslissing. Soms kunnen die bezwaren ook met maatregelen weggenomen worden, ook dat moet worden meegenomen. Als je achteraf een avondje doet zoals hier, geef je burgers het gevoel dat ze helemaal niets te zeggen hebben, en daar hebben ze deels dan ook gelijk in... over eventuele aanvullende maatregelen worden dan vaak mooie beloften gedaan, maar blijkt er uiteindelijk toch geen budget voor te zijn.

Muxje | 08-11-07 | 16:36

Indo-mevrouw die corrigerende draai om oren geeft aan pro-zielige-menschen-PVDi-trol......

[x] geschikt
[ ] ongechikt

QB (ja die.....) | 08-11-07 | 16:21

+1 voor de harentrekkende hoer.
Aan de andere kant, hadden ze maar geen PvdA moeten stemmen

MPdeH | 08-11-07 | 16:17

Tobus 08-11-07 @ 15:59
Alleen degenen die zichzelf als zwakkere zien? Geloof je dat nou echt? Er zijn ook heel veel mensen die zichzelf als niet alleen als sterkere zien maar het ook nog ZIJN en daarom iets als verantwoordelijkheids gevoel hebben ontwikkeld.

Ohja | 08-11-07 | 16:11

Verhaal met meerdere kanten. Aan de ene kant moet je niet doen of je iets democratisch komt bespreken als het al vast staat. Dat is irritant. Ik zou dr haren ook uit dr kop willen trekken dan (ik zou het alleen niet dóen). Als het al besloten is valt er niks meer te bespreken dus doe dan ook niet alsof.
-
Aan de andere kant, niemand wil zo'n hoeren opvang in zn straat. Is allemaal goed dat het gebeurd en harstikke nodig, en zolang er over vestiging niet gepraat word, wil iedereen dat ze van de straat gehouden worden en hulp krijgen maar niemand wil gezellie bij ze buurten (op sommige mannen na, misschien...). En ze moeten tóch ergens heen met die lui. Ik snap wel dat er dan op een gegeven moment een knoop doorgehakt word en dat er gezegd word 'hier komen ze, of de buren nou willen of niet'. Het zou beter zijn als het enigszins afgelegen word neergezet dan heb je dat gezeik weer minder (maar ja vind zo'n plek eens in Nederland?) Dan gaan er zeker weer mensen zeiken van 'boewoeh, mooi stukkie natuur worden er hoeren in gezet! Dus het is ook niet alsof het ook wél goed kan gaan, zoiets.

Ohja | 08-11-07 | 16:09

@Stijlloos/Superieur

Fatima-straat is natuurlijk door die verdomde katholieken... google maar es op fatima in Portugal, het belangrijkste bedevaartsoort voor die paapse reetlikkers.

verder, als in dat filmpje iemand fout is, is het die trien die kennelijk niet met dr tengels van een ander persoon kan afblijven en gaat harentrekken..
kennelijk wonen de kijvende crackhoertjes allang in die buurt

dat het toevallig een pvda-ert is die aan dr haren getrokken wordt., mag toch hopelijk geen reden zijn om zulk handtastelijk kutgedrag opeens te gan goedkeren? Of gaat de 'moraal' dan opeens een traditoneel #windvaan-draaitje' maken wat betreft het 'van iemand anders afblijven'.

RM-rf | 08-11-07 | 16:04

@ Goldameir 08-11-07 @ 15:44

De hoofdreden dat een partij die zegt voor de zwakkeren in de samenleving op te komen, heel veel gehoor krijgt bij hen die zichzelf als die zwakkere zien. Deels wordt dat veroorzaakt door diezelfde partij (!), maar deels ook door het inherent zeikerige standpunt van de doorsnee Nederlander. Want is het immers ooit genoeg wat je verdient/ontvangt/krijgt?

Het gelijkheidsideaal is gewoon een onwaarheid, hetgeen meer en meer mensen gelukkig wel door beginnen te krijgen. Niemand is even slim, even druk, even handig, even sterk. Samenwerken en profiteren van die verschillen, zodat eenieder daar beter van wordt, dat lijkt me wat moois. Wat de PvdA/links doet is de minder slimme, de minder drukke, de minder handige, de minder sterke, pamperen en subsidieeren met allerlei plannen die voorhouden dat hun mindere kant wel opgepimpt kan worden, opdat eenieder gelijk is (kan dus niet). Dit ten koste van hen die "beter" zijn. De gelijkheid die men zo denkt te scheppen, gaat dan ergens anders weer scheef. En zo gaat dat circeltje maar door. Niemand wordt er beter van, behalve de partij zelf natuurlijk, want succes op succes wordt geboekt, op papier althans.

Bovenstaand verhaal kan voor elke willekeurige partij gehouden worden natuurlijk. De polipartijen in ons land zijn in feite niets meer dan belangenclubjes die met hun partijideologie denken een monopolie op de waarheid te hebben en er dus blind van uit gaan dat wat zij zeggen goed is voor het volk en het land. De titel "volksvertegenwoordiging" is dan ook een lachtertje geworden. Tenzij we een systeem krijgen zoals ik linkte in mijn post van 15:11 uur, stem ik voortaan blanco. Ik heb mijn buik vol van mensen die menen voor mij en anderen te mogen denken, puur en alleen omdat een bonnetje uit eoa totaal ongecontroleerde stemcomputer dat zegt.

Tobus | 08-11-07 | 15:59

@sjaakdeslinksesul 13:22: Wie niet horen wil moet maar voelen. In principe ben ik natuurlijk tegen, maar links heeft er altijd al een handje van om weldoenertje te spelen, en daarbij vooral anderen voor de kosten en overlast op te laten draaien. Dan kan ik best begrijpen dat het iemand even te veel wordt als er wer zo'n troela de even de wereld komt verbeteren.

Bij mij in de buurt speelt nu ook zo iets, met een "halfway house". De buurt is ook hier een beetje voor de vorm ingeschakeld, nadat alle plannen er al doorheen waren gedrukt (tegen een nadrukkelijk negatief advies van de commissaris van politie in). Inspraak betekent meestal dat ze je op de hoogte stellen van de al genomen besluiten

Muxje | 08-11-07 | 15:52

harentrekken? dat zouden er meer moeten doen!

Patrick Zweedsey | 08-11-07 | 15:49

Dit is typerend voor het gelijkheidsideaal zoals ons dit door de PvdA wordt omhelst. Indien de burger het eventueel niet zou willen dan bepaalt die partij wel wat goed is en drukt het door. Achteraf zullen de burgers zeggen dat het toch goed was, is de redenatie. Die kans is overigens groot omdat het gaat over vijf hoertjes. Dit zelfde model wordt toegepast op de hele samenleving, zodat uiteindelijk in het kader van de gelijkheid iedereen even zwaar lijdt. Deze partij zal er NOOIT achter komen wat er leeft onder het volk. Dit is een eigenschap die typerend is voor mensen die een communistisch/socialistisch/sociaaldemocratisch gedachtengoed aanhouden: de zwakken MOETEN beschermd. Wat helaas jammer is voor deze debielen is dat voor de samenleving hetzelfde geldt als voor de ketting. De zwakste schakel wordt onze ondergang. De PvdA heeft honderdduizenden zwakke schakels gecreeerd. Uiteindelijk zal de ketting uiteen vallen. Afhankelijk van het moment waarop is de schade dan nog te repareren. Indien de ketting snel breekt dan kunnen de sterkeren de schade herstelling. Indien dit nog lang duurt dan zal de sterkere de zwakkere worden en zijn we *drama* verloren.
Die mevrouw had overigens niet aan de haren van die wethouder moeten trekken, veel effectiever is het om alles wat de PvdA fout doet te documenteren en in verkiezingstijd op te rakelen (helaas profiteert de SP daarvan, maar dat duurt maar zolang Jan er nog zit).

Goldameir | 08-11-07 | 15:44

Fatimastraat? Plots heeft Geert Wilders toch gelijk over de islamisering van Nederland...

Stijlloos/Superieur | 08-11-07 | 15:37

@ Robin Hood 08-11-07 @ 14:23
Nee, ik heb alleen een beetje weinig tijd om te reaguren de laatste tijd.

Teen | 08-11-07 | 15:28

-weggejorist-

Neuken geen bezwaar | 08-11-07 | 15:21

Typisch de PVDA. Referenda bij een vermoedelijk niet welgevallige uitslag blokkeren en "inspraakavonden" misbruiken om je eigen propaganda te spuiten. Van echte inspraak is natuurlijk nooit sprake, natuurlijk niet: wij van de LLINKse kerk hebben namelijk toch altijd moreel gelijk.
Vraag me toch af waarom ook dit soort inspraaktokkies toch bij de volgende verkiezing elke keer weer op de PVDA stemmen, bang gemaakt door idiote slogans als: "de armen worden armen, de rijken worden rijker"...

Folkert Meinhof | 08-11-07 | 15:21

@doedeljantje 14:59

Kben acheraf niet blij dat mijn oog getrokken werd door die tussenbeense gaapte. Kweiger danook 't filmpje nogmaals te bekijken en neem graag aan dat die zwarte leegte niet dieper strekt dan een gespannen stuk pantystof.

*voelt lunch zijn weg opnieuw naar boven vechten*

widtvoet... | 08-11-07 | 15:17

@multidifficulti 08-11-07 @ 14:53
Mee eens dat de PVDA niet uitblinkt in inspraak.
Andere locaties waren in dit geval ook meer voor de hand liggend geweest, bv Paul Krugerplein waar het toch al een grote verzamelplaats voor junks is.
Maar t ging mij meer om de zgn protestactie`s die er gehouden werden op het van der Vennepark.
Schijnheiligheid ten top, zie vorige topic.
Over inspraak, wat dacht je van het nieuwe Europol gebouw? VVD en PVDA wederom en ja inderdaad, de SP doet in Haagsche wel goed werk:
www.statenkwartier.net/koerier/200612/...

Fuzzy-de-Bear | 08-11-07 | 15:16

Nu nog wat roedels finnen en kampers in de wijk plaatsen en niemand heeft het nog over de heroineskeletten. Het is zo simpel.

rokershoest | 08-11-07 | 15:15

DIT is democratie, niet dat eens-in-de-4-jaar-gelul en dan voor de rest je muil moeten houden:
www.hetvrijevolk.com/?pagina=4727&...

Typisch om te zien dat de links georienteerde partijen naar beneden knallen aldaar. Links en democratie werkt niet zo goed samen lijkt het wel.

Tobus | 08-11-07 | 15:11

-weggejorist-

Fleauxe | 08-11-07 | 15:10

@ Fleauxe 08-11-07 @ 14:51
Nope, waar? Nogal druk geweest afgelopen dagen..

Robin Hood | 08-11-07 | 15:04

@widtvoet 14:05
slipje weet ik niet, maar wel een panty; bij seconde 30 vermoedde ik een kamelenteen, al was het vooral zwart. PvdA-zwart.

doedeljantje | 08-11-07 | 14:59

Ik kan die actie nu niet als uiterst geweldadig bestempelen; het was meer een spontane uiting van frustratie. Dat zouden meer mensen moeten doen.

tobisjoer | 08-11-07 | 14:54

@Fuzzy-de-Bear
Bij het gedoe in Den Haag waren de omwoners in tegen en de bewoners kwamen met alternatieven die de PVDA direkt verwierp. In feite dus geen inspraak, eerst beslissen en dan voorlichting. Het blijft een regentenpartij en voor de afwisseling geen gekanker op de Haagse SP want die is wel te pruimen (in tegenstelling tot de landelijke SP).

multidifficulti | 08-11-07 | 14:53

@RobinHood:Deze PVDA'er heeft het 'contact' met de burger aardig hervonden overigens. OT Ik moet morgen op de RU zijn, daarbij wist ik niet dat het was. Heb je m'n stuk gelezen trouwens over de AIVD?

Fleauxe | 08-11-07 | 14:51

@van dal 08-11-07 @ 14:43
Ach dat tokkie volk dat in huurhuizen woont lekker zwart verdiend, hennep teelt en steun trekt kosten de samenleving al genoeg dus wat mij betreft plempen ze die hele buurt vol opvanghuizen en tippezones.

Bodde | 08-11-07 | 14:48

begin jaren negentig, nijmegen,
de toenmalige burgermoeder ien dales had het plan opgevat om 'ergens, een beetje achteraf' een tippelzone in te stellen...
dat 'ergens, een beetje achteraf' was voor de bewoners van een volksbuurtje toch wel heel erg 'in hun achtertuin'... inspraakavond dus...
je voelt hem al aankomen.. zaal vol tokkies, parkeerplaats vol taunussen en mercedessen...
en een hele hoop tumult binnen.
op enig moment grijpt een van de assistentes van dales de microfoon en roept in een poging de orde te herstellen: "jullie zijn nu wel allemaal tegen... maar hoeveel hoerenlopers zitten er nu wel niet hier!"...
de delegatie moest onder politiebegeleiding door de zijdeur af, geen inspraakavonden meer, en de tippelzone kwam er niet.
wat dat betreft heeft de pvda dus in al die jaren niks bijgeleerd.

van dal | 08-11-07 | 14:43

@LJBrinkhorst 08-11-07 @ 14:11
Hahaha...'k zeg niets.... maar de wethouder is er inderdaad nog genôadig van af gekomen dôar in Fôatimôa.

Murdockyoufool | 08-11-07 | 14:42

@LJBrinkhorst 14:11

Een jaartje of wat (meer) geleden leek 't op (Rotterdam) Zuid ook even spannend te worden rondom door de gemeente georganiseerde luisterbijeenkomsten hieromtrent en de boodschap die daar gebracht werd ("wij plempen 'n aantal uitgemergelde en verslaafde tweede-kans hoeren die misschien wat van hun leven willen gaan maken en zijn ons ervan bewust dat pooiers en dopedealerTs die meiden waarschijnlijk niet zomaar met rust zullen laten -en vv.-"). De bedreigingen waren niet van de lucht. Maar tot aangiftes, zoals Marieke die nu nog zeker niet uitsluit, is het bij mijn weten niet gekomen.

Hier te Noord was daarvoor eauk de nodige wanklank over dergelijk gemeentebeleid te horen (wij hebben "er" NB nog meer gehuisvest gekregen midden in een woonwijk met schooltjes en spelende kinderen) maar liet de buurt zich van haar goede kant zien en nam haar verantwoordelijkheid. Beloond door Dikkerdak en de zijnen met wat extra waarborgen wo. meer pliesie-inzet (mn. 's avonds en 's nachts).

Als zware en niet zelden tevens zwaar zieke kriminelen Recht hebben op reintegratie, hebben dergelijk zielige vrouwmensen dat mi. natuurlijk ook. En meer nog zelfs.

(Hetgeen niets afdoet uiteraard aan de weerzin jegens het heerschende beleid van veel gemeenten om in deze aanluisterbijeenkomsten te organiseren die het karakter veinzen van inspraakbijeenkomsten.)

widtvoet... | 08-11-07 | 14:39

Inspraakavonden waar de PVDA bij betrokken is zijn altijd een wassen neus. Niks nieuws dus.

Angelica | 08-11-07 | 14:32

@ multidifficulti 08-11-07 @ 14:14
Dat had alles te maken met het feit dat er camera`s kwamen te hangen.
Dat waren dus 2 vliegen in een klap. De omwonenden lees de generatie finnen tussen 14 en zeg 25 jaar wisten dat ze daardoor geen drugs meer konden verkopen op het Van der Vennepark en dat ze ook in de gaten werden gehouden tav andere criminaliteit.
Deze stookten vervolgens lekker de moeders op die met de jongste generatie finnen, die tussen 0 en 14 jaar, gingen protesteren.
Sociale bewogenheid voor de wijk en kinderen?
Mijn reedt, inkomstenderving, niet meer en niet minder.

Fuzzy-de-Bear | 08-11-07 | 14:31

Achja, tegenwoordig krijg je ook snel een neqschot of een mes tussen de ribben. Dus wat dat betreft mag ze niet klagen.
Ze weet nu in ieders geval dat er burgers in die plaats wonen die nu verschrikkelijk boos zijn. Inspraakloze avond.

Benman | 08-11-07 | 14:29

Sinds wanneer gaat de PvdA over de bestemming van een pastorie? Is dat gebouwtje niet eigendom van die Beierse nazi in Rome, die gozert in die witte jurk?

koerbagh ® | 08-11-07 | 14:25

@ Teen 08-11-07 @ 14:20
Heb ik iets gemist?

Robin Hood | 08-11-07 | 14:23

Gezien het niveau van de reactie lijkt me dat die hoeren daar prima gaan integreren.
Goede keus dus van de PVDA. Die schat zijn kiezers tenminste juist in.

Fuzzy-de-Bear | 08-11-07 | 14:21

ExtremeExtremist 08-11-07 @ 14:14
Dat was wel aardig, maar niet echt heel erg extreem toch ?
Ik ben beter gewend.

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 14:20

The Nameless 08-11-07 @ 14:11
Het is fijn om terug te zijn.

Teen | 08-11-07 | 14:20

Heerlijk! Tokkies vs. PvdA. Ik mag beide partijen niet.

whatisup? | 08-11-07 | 14:18

En gelijk heeft die vent, die stomme PvdA trut. Altijd bereid het volk te bedonderen. En altijd hebben ze goede ideeen over het opvangen van hoeren/verslaafden/criminelen, maar nooit bij hunzelf in de buurt! Laat het gepeupel maar verrekken. Stom kutwijf van die achterlijke partij der landverraad. Ik hoop dat mensen nooit meer in zo een partij trappen.

ExtremeExtremist | 08-11-07 | 14:14

Lijkt op de shit rond de gebruikersruimtes in het Moskou achter de duinen met Jetta Clownsma en Bert van Alphen zie home.versatel.nl/mondigeburger/

multidifficulti | 08-11-07 | 14:14

Ruudje 08-11-07 @ 14:03
Misschien een aardig berichtje van Dick Advocaat en Gerard Joling over haarimplantaten ?

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 14:13

Kijken of die pruik nou echt op dat rattige rooie kopje vastzit is zeau 2007! Shave it next time.

Mr_Pikibelly | 08-11-07 | 14:12

@Ruudje 08-11-07 @ 14:03
Waar kunnen wij een steunbetuiging achterlaten voor de harentrekende dame?
@BennieB 08-11-07 @ 13:57
Dankzij geweld is de moderne democratie ontstaan, hoewel die op dit moment wel weer eens wat klappen zou kunnen gebruiken. (zie EUSSR en de huidige status van bijvoorbeeld de Nederlandse en Belgische politiek.)

Niemands Knegt | 08-11-07 | 14:12

Er is ook goed nieuws, ik zie Teen weer

The Nameless | 08-11-07 | 14:11

Mooie buurt Fatima. Hek nog een blauwe maandag gewoond als student. Ruzie zoeken met tokkies (en die heb je daar heeeel veel) is niet aan te raden. Maar in deze kwestie hebben ze natuurlijk wel gelijk. Laat Moorman die krekhoeren lekker in haar eigen achtertuin opvangen.

LJBrinkhorst | 08-11-07 | 14:11

@ Fleauxe 08-11-07 @ 13:40

Bij de verkeerde mensen helaas... Of bij de goede. Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik kan er kwaad om worden, die vrouw ook. Maar die PvdA-erts kunnen er weer kwaad om worden dat wij kwaad zijn. Snap jij het nog? En ja, hier alles zn gangetje. Morgen politiek café in 030. Gaan er nog meer van hier?

Robin Hood | 08-11-07 | 14:08

EN TERECHT

Hier doen ze ook aan 'inspraak avonden' ofwel:
'Geef je mening en kankert nu dan doen wij daarna toch wat wij willen'

Ook onder leiding van PvdA natuurlijk.... slechte ondemocratische partij

FrAgFo0d | 08-11-07 | 14:07

Wedden dat er straks aanzienlijk meer kerels zijn die ff 's avonds de hond gaan uitlaten!

kalknagel | 08-11-07 | 14:06

Trouwens, had Marieke nou geen slipje aan tijdens die luisterbijeenkomst?

widtvoet... | 08-11-07 | 14:05

@ BennieB 08-11-07 @ 13:57

Geweld kan prima. Geen enkel probleem met geweld. Het moet natuurlijk wel zo zijn dat beide partijen vinden dat geweld kan. Anders schiet je er niets mee op en is het huilie huilie na afloop.

kolonel klootoog | 08-11-07 | 14:05

@BennieB 08-11-07 @ 13:57
afgezien daarvan is het natuurlijk wel leuk dat het geweld nu eens tegen de linkse mensch is gericht, dat dan weer wel.

Onderbuik | 08-11-07 | 14:05

Hehehe!


Way to go, mum!!

Teen | 08-11-07 | 14:04

@ BennieB

Mee eens. Maar de beelden zijn natuurlijk wel mooi.

Die eenstreper had ook wel iets doortastender mogen optreden

maakniesaaknie | 08-11-07 | 14:04

die harentrekster is een hoer met 2 paardestaarten.

Onderbuik | 08-11-07 | 14:01

Het is begonnen! Die dame is onze eigen Camille Desmoulins: bestormen die Bovenonsgestelden!

Niemands Knegt | 08-11-07 | 14:01

@BennieB 13:57

En zeau is 't!

Het geweldsmonopoly ligt bij de Overhead. En gelukkig maar. Voor je 't weet starten bijvoorbeeld partikulieren een oorlog om vrede en democratie te brengen...

widtvoet... | 08-11-07 | 14:01

kunnen ze die stoephoeren niet beter in dat afvoerputje laten wonen ?

laurentius | 08-11-07 | 13:59

Ik stem geen PvdA maar minnacht het gepeupel ook hartgrondig en vind al
tijden dat we daar helemaal op geen enkele manier naar moeten luisteren.

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 13:59

Voor iedereen die vindt dat je geweld tegen een PvdA-er kunt gebruiken wou ik maar even verwijzen naar Teeuwen vs. de meiden van Halal. Met geweld wordt een grens overschreden. Als je vind dat je rustig iemand aan de haren mag heen en weer schudden dan is het net zo acceptabel om iemand een taart in het gezicht te proppen (Fortuyn) of misschien wel om iemand om ver te knallen of te steken. Geweld kan nooit!

BennieB | 08-11-07 | 13:57

Politici zijn natuurlijk ratten en pakken graag lolly's van kinderen af, maar sommige mensen denken dat inspraak "een grote bek op zetten" is.

Gifkikker | 08-11-07 | 13:57

Was het niet gewoon zo'n Tilbo die vindt dat je kernevalspruike pas na de ellefde van de ellefde mag draguh.

Neptukker | 08-11-07 | 13:56

Power To The People!

1sokkie | 08-11-07 | 13:55

"Democratie" voor de PvdA is een samengesteld woord, afgeleid van het lagarmeense "demon" dat vuig, slecht hoerenvolk betekent en het barbarabische "crator" dat bodemloos peopgat betekent.

"Democratie" voor de PvdA is danook niets anders dan een vehikel van bestaand kwaad van welk zij periodiek gebruik moet maken om de macht over een door haar intens geminachte bevolking te verkrijgen opdat zij die bevolking anaal kan prostitueren voor eigen gewin.

widtvoet... | 08-11-07 | 13:54

doodt aan al dat linkse schorem dat alles beter denkt te weten!

apekop | 08-11-07 | 13:54

Tja, is niet goed natuurlijk maar snap het wel. Heb zelf ook de neiging om zo'n PVDA kop eraf te trekken als ik er één op TV zie.

*BEEP* | 08-11-07 | 13:54

Nooit geweten dat er in Tilburg hoeren zaten, kruikenzeikerTs dat dan weer wel.

kneuterzak | 08-11-07 | 13:52

Fijne buurt met dat soort agressieve wijven. Wat meer liefde in de buurt (lees Hoeren) zal de sfeer alleen maar ten goede komen.

T1NKY | 08-11-07 | 13:51

Is dit wat de PvdA nu bedoelt met burgerparticipatie? LOL!

FlyingSpaghettiMnstr | 08-11-07 | 13:50

@fuckje 08-11-07 @ 13:38

En dat in de pastorie op de hoek van de Fatimastraat en de Kruisvaardersstraat!
Vat je 'm?
LOL

wopper | 08-11-07 | 13:44

@sjaak: er was geen geschil. Er was een inspraakavond die een voorlichtingsavond bleek te zijn. Reactie is niet correct, wel begrijpelijk.

h.a.n.s. | 08-11-07 | 13:43

Dus, buurtbewoners: de fik erin dan maar!

Toch jammer van zo'n monumentaal pandje...

Novius | 08-11-07 | 13:43

krijg hem niet aan de praat. Doe is gewoon in dumpert zetten.

vmbo.nl | 08-11-07 | 13:43

Het is toch wel bekend dat de pvda een geheel eigen invulling geeft aan het woord DEMOCRATIE ?

Anjin Mohammed | 08-11-07 | 13:42

Democratie volgend de PvdA... Hoe stupide moet een deel van ons volk wel niet zijn om te denken dat stemmen op deze idioten ooit zal resulteren in iets positiefs? Ben ik nou gek of hebben wij hier te maken met het ultieme rariteitenkabinet? Balkenende, Bos, een paar handen vol PvdA en SP randdebielen.

*schuld meewarig zijn hoofd en loopt weg*

Homer J. Simpson | 08-11-07 | 13:41

Zo'n neigingen krijg ik nou ook van al die hoerige, bedillerige PvdA sletten (Wouter, voel je vooral aangesproken!)

Aktivist | 08-11-07 | 13:40

De PVDA maakt in ieder geval veel bij de mensen los zal ik maar zeggen.
@RobinHood: Hallo, alles goed met je?

Fleauxe | 08-11-07 | 13:40

Neukskeletten in de Fatimastraat gaan het helemaal worden in 2008!

fuckje | 08-11-07 | 13:38

Ik zie het al, Jaap uit de gouden Kooi staat achter de microfoon, dat vraagt natuurlijk om aggressieve reacties...

MacManiac | 08-11-07 | 13:37

hulde eindelijk iemand die voor zijn mening??? op komt

sieg dweil | 08-11-07 | 13:37

antagonist 08-11-07 @ 13:35
Een indo moeder die bezorgd is.

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 13:37

Het levert iig prima beelden op.
Het lijkt trouwens wel of al die PVDA wethouder mevrouwen ééndezelfde persoon zijn.

Meneer | 08-11-07 | 13:36

ps redactie... adfo al gelezen pg 2?

Joost Bravoo is weggepromoveerd naar de goelag. En 3 x raden wie de schult krijgt.

superjan | 08-11-07 | 13:36

"In totaal zaten en stonden er zo'n tweehonderd wijkbewoners in de mudvolle bovenzaal van buurthuis De Kubus. In feite een illegale situatie, want zoveel mensen mochten er officieel niet eens in."

En de politie stond er bij... en zag dat het goed was.... Als het om PvdA bijeenkomsten gaat is het allemaal maar prima...

Behangdelul | 08-11-07 | 13:35

@ Bigi Bana Boy 08-11-07 @ 13:32

ja! dat is een moeder die bezorgd is, lees eerst man!

antagonist | 08-11-07 | 13:35

Tja de linksen staan er om bekend geen hoge pet te hebben van democratische grondbeginselen.

musclehedz | 08-11-07 | 13:34

maakniesaaknie 08-11-07 @ 13:29
Een appel én een telefoonkaart ? Wat denken die hoeren wel niet ?
Een pak vanillevla kunnen ze krijgen. Daar doen die tandeloze crackhoeren doorgaans alles voor.

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 13:34

Wat een smerig varken (letterlijk en figuurlijk) die snol van de PvdA!
Ze zou ze inderdaad zelf in huis moeten nemen...

Behangdelul | 08-11-07 | 13:34

LOL! +100 voor de harentrekster! Ik heb me nog nooit tot een dergelijke actie verlaagd, maar ik moet zeggen dat mn vingers echt wel eens jeuken. Hoewel zinsloos geweld nooit goed te praten is, kan ik me wel voorstellen dat je in de stress schiet wanneer de veiligheid van je kinderen in het geding komt. Al helemaal wanneer je blij bent dat je nog inspraak hebt en tijdens zo'n bijeekomst blijkt dat die inspraak gewoon een grote hoax is.

By the way: ook nog hoi aan Fleauxe ;)

Robin Hood | 08-11-07 | 13:34

op de foto op de pvda-site heeft ze haar haar al uit de krul.. foto genomen na de behandeling?

antagonist | 08-11-07 | 13:33

De dader leek mij trouwens een indo. Of zeg ik nu iets verkeerds ?

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 13:32

Ja als die hoeren niet neuken, gaan ze trekken.

vbit | 08-11-07 | 13:32

@Niet voor Jan 08-11-07 @ 13:20
In het artikel staat voorlichtingsavond. Ofwel: Het besluit is al genomen, de burger krijgt alleen nog te horen wat hij/zij nu weer door de strot gedouwd krijgt.

Mubbenschonster | 08-11-07 | 13:32

@rode boseend 08-11-07 @ 13:29
hou een sop, je lijkt wel een Fin

Klukkluk | 08-11-07 | 13:31

Dit was Pin niet overkeaumen

kneuterzak | 08-11-07 | 13:31

Ik kan me de reactie van die burger goed voorstellen! pdva laat zich weer gelden als geniepig en achterbaks.

turbopriest | 08-11-07 | 13:30

Neukskeletten hahahaha, te erg man.
Persoonlijk vindt ik vrijwel alle vrouwen KUTHOEREN.

rode boseend | 08-11-07 | 13:29

@ Bigi Bana

Hmm ja zou zo maar kunnen. Maar het zou me ook niet verbazen dat de Rob oudkerkjes van de Tilburgse pvda hun wekelijkse hoertje voor een appel en een telefoonkaart vol willen blijven blaffen.

maakniesaaknie | 08-11-07 | 13:29

zo voelde ik mij ook een beetje bij de inspraakavond voor betaald parkeren in stadsdeel Slotervaart, ik had het gevoel dat de beslissingen al waren genomen

The Nameless | 08-11-07 | 13:29

het is wellicht niet DE methode.. maar ik geef die harentrekster 't voordeel van de twijfel.. achterkamertjes-politiek is om razend van te worden

[x] geschikt

antagonist | 08-11-07 | 13:28

uberlol @gifje.

superjan | 08-11-07 | 13:27

Ja, van kerken, moskeeen en PVDA raadsleden blijven we in dit land af!

Kordaat ingrijpen van de dienstdoende eenstreper heeft godzijdank erger voorkomen

maakniesaaknie | 08-11-07 | 13:27

Aan de andere kant zijn het waarschijnlijk de brave huisvaders van diezelfde schoolkinderen die 's avonds voor het naar huis gaan even snel het pieleke laten snuiten bij diezelfde crackhoeren.

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 13:27

Geweldige ads door Google:

Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemenië voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.

... maar nu eerst met zijn allen voor een rituele gangbang naar De Kubus, voor de gelegenheid omgedoopt tot De Doos.

ICdeadPeople | 08-11-07 | 13:27

Dat krijg je ervan wanneer je "de" (Til)burger zeau schaamteloos open naait. Misschien moet de politiek en dan met name de PvdA idd. maar eens hardhandig duidelijk worden gemaakt dat veel mensen het 'n beetje beu zijn om als belastingbetalende gek in de hoek gezet te worden.

[diskl.] @Widtvoet veroordeelt elke vorm van haat, geweld, eigenrichting, burgelijke ongehoorzaamheid en borstverkleining. [/diskl.]

widtvoet... | 08-11-07 | 13:26

God beware me, dit gebeurt dus gewoon? Achterlijk, al is die vrouw nog zo'n zuur rood wijf, ook daar blijf je van AF.

Fleauxe | 08-11-07 | 13:25

Dat zouden meer menschen moeten doen. Vang die tyfushoeren maar op in je eigen tuin-blokhut.

Rest In Privacy | 08-11-07 | 13:25

Hahaha, da's leuke tevelisie. Trekken kreng!

Klukkluk | 08-11-07 | 13:24

Maar van Yvette Lont kunnen we in ieder geval net zeggen dat het een tot op schaambot verslaafde neukskelet is. Dat was eerder een vette neukbig.

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 13:24

hahahahahahahaahahah!!!

Schitterend!

DannyW | 08-11-07 | 13:24

lekker, je bloedeigen oogappeltjes naast die crackhoeren...

ze had gvd die hele ontplofte mol van d'r harses moeten trekken!

antagonist | 08-11-07 | 13:24

Lol @ deprofeetinjereet 08-11-07 @ 13:22

Dr Denker | 08-11-07 | 13:23

moehahaha goed voor je muts. Die eenstreper is er trouwens ook als vanouds lekker op tijd bij!

maakniesaaknie | 08-11-07 | 13:22

waarom zien we dit soort taferelen niet in de 2e kamer??

king of my own world | 08-11-07 | 13:22

Staat er nog zo'n vette zeug te klappen ook, alsof dit de normale manier is geschillen te beslechten. Wat zijn er toch zieke mensen in dit land, maak in die wijk maar een tippelzone voor minderjarige crackhoeren.

sjaakdeslinksesul | 08-11-07 | 13:22

LOL @ op het schaambot verslaafde neukskeletten.
Fijne kijk op de wereld hou je er op na Brusselmans.

Bigi Bana Boy | 08-11-07 | 13:22

Pek en veren, dat hadden ze mee moeten nemen!

cave_canem | 08-11-07 | 13:22

Een PvdA'er verleist wel haar haren, maar nooit haar streken.

deprofeetinjereet | 08-11-07 | 13:22

Democratie is: Stiekem beleid maken, stiekem beleid uitvoeren, en de kiezer achteraf laten stemmen. Eu-referendum, burgemeestersverkiezing te Utrecht en dit voorvalletje zijn daar voorbeelden van. Pssst, Maxime, maak je eens druk over fundamentele mensenrechten (democratie) in je eigen land.

Zeddegeizot | 08-11-07 | 13:21

dat krijg je met inspraak achteraf
jammer dat ze geen tondeuse bij zich had

banen pool | 08-11-07 | 13:21

ik heb geen idee waar het over gaat en wil dat ook graag zo houden aangezien het over de pvda gaat, MAAR ze heeft wel een punt (zie link) als ze zegt dat het openbaar vervoer GRATIS moet.

Onderbuik | 08-11-07 | 13:20

Zo gaat het met alle inspraakavonden. De buurt mag zeggen wat ze wil over bijvoorbeeld een nieuwbouwproject, terwijl de fundamenten al klaar zijn.

kwarkoo1 | 08-11-07 | 13:20

Voorlichtingsavond, inspraakavond, wat was het nou ?

Niet voor Jan | 08-11-07 | 13:20

Hadden ze maar niet PVDA moeten stemmen.

dlseth | 08-11-07 | 13:19

Euh.... nuttige info?

HarryH | 08-11-07 | 13:18

En dan menen veel politici nog altijd met regelmaat te moeten opboeren dat "de" burger zich niet genoeg bij de politiek betrokken acht...

widtvoet... | 08-11-07 | 13:18

Partij van de Aandachtshoeren

kapotte_stofzuiger | 08-11-07 | 13:18

We leven tegenwoordig in een bananenrepubliek........

Mr_Robson | 08-11-07 | 13:17

Pruik te koop

Critical Distance | 08-11-07 | 13:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

Vrouw aangehouden voor "Als je Thierry dood wilt schieten zeg dan PAF"