Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pedofiel schaamteloos te kijk gezet

doeeslachennaarvogeltje.jpgHoi, ik ben Christopher Paul Neil, 32 jaar en val op kleine jongetjes. Sterker nog, ik mag die kiddo’s graag openscheuren. Wat is het probleem? Iedereen heeft zo zijn seksuele voorkeur. Alleen vond Interpol het dus nodig om een wereldwijde klopjacht te openen. En door die hetze liep ik tegen de lamp. Ook moest mijn arrestatie triomfantelijk op video worden vastgelegd. Daar gaat je goede naam als leraar. Als ik vrij kom, vraag ik asiel aan in Nederland. Daar waar de privacy van kleuterneuqers zwaarder weegt dan het algemeen belang...

Reaguursels

Inloggen

Inderdaad in nederland maakt het allemaal geen moer uit taakstrafje krijg je hier hoogstens! Zulke gasten komen ook nooit de verkeerde tegen! Eis levenslang...

mannetje001 | 22-10-07 | 14:09

@listen2bobmarley 21-10-07 @ 10:33

Helemaal gelijk, jammer dat die uitzending (vooralsnog) niet door ging... Misschien zondag 4 november, tenzei de rechter de privacy van een Pedo belangrijker vind dan EN de Journalistieke vrijheid en de veiligheid van kinderen!!!

the Rock | 22-10-07 | 09:49

@listen2bobmarley 21-10-07 @ 10:33

Helemaal gelijk, jammer dat die uitzending (vooralsnog) niet door ging... Misschien zondag 4 november, tenzei de rechter de privacy van een Pedo belangrijker vind dan EN de Journalistieke vrijheid en de veiligheid van kinderen!!!

the Rock | 22-10-07 | 09:49

levenslang! van mij mogen ze em laten lijden en langzaam dood laten rotte in z'n celletje

Tranquilo | 22-10-07 | 04:37

geenstijl,zeik niet zo... van mij mogen pedo's in het openbaar gecasteerd worden...

Necramonium | 21-10-07 | 18:48

@ dr-saint 21-10-07 @ 04:36
Nagekomen bericht: het was voor het eggie...

Pippo van Eenennaam | 21-10-07 | 18:47

Dat gedoe met die pedo's toch altijd .. en dan die Nederlandsche
pedo van dat Peter R. de Vries verhaal ook nog ...

(leest verder en zet andre RIEU nog eens op )
(oh moet ook nog even de polis van REAAL erbij pakken)

hans ik vaak johannes toch ? en ik vraag me af of S.E. fireworks nog
bestaat ? even inloggen bij de kvk ...

Nederland is lek .. lek lek lek .. zeilboten ook ... soms ..

Tr1s0mie21 | 21-10-07 | 17:14

mout van amstel

Zeilschool Optimax - IntroductieZeilschool Optimax. zeilkampen met en zonder slaapverblijf in de zomervakantie op de Wijde Aa voor kinderen van 6 tot 14 jaar in Optimist en Cadet.
www.zeilschooloptimax.nl/ - 17k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

clack | 21-10-07 | 16:15

@listen2bobmarley 21-10-07 @ 10:26:
En bewustzijn is iets "onnatuurlijks" evenals culturen? Vertel dat maar eens aan dolfijnen, olifanten, gorillas en chimpsansees. Nog even helemaal afgezien dat ook bewustzijn, groepsvorming, ideeën en culturen ook strakke Darwinistische wetten onderhevig zijn.
Enfin je hoeft het niet van mij aan te nemen, luister naar Dan Dennett
www.ted.com/index.php/talks/view/id/11...

koerbagh ® | 21-10-07 | 15:48

Teen, we zullen je missen!!

overVecht | 21-10-07 | 13:58

Jaaah publiceren die hap!!! Weg met die stomme balkjes en wazige vlekken... gewoon openbaar aan de schandpaal nagelen... was in de middeleeuwen ook al effectief bewezen!!!

alweer ongeveer | 21-10-07 | 13:52

En ik altijd maar denken dat het de Thaise regering niets kon schelen met al die honderden duizenden Thaise min of meerderjarige hoeren (m/v). Zou het hier soms gaan om het zoontje van een vooraanstaande Thai, of is het omdat Interpol achter hun broek aan zit?
In ieder geval prettig om te horen dat deze pedo er niet afkomt met het aanharken van een schooltuin, 2 jaar zeilschoolontzegging en totale overheidsbescherming ten koste van toekomstige slachtoffertjes.

p boos | 21-10-07 | 12:44

bethundered 21-10-07 @ 00:40
Ik zal het Botte eens vragen. Ik vertrouw hem en misschien kan hij mijn wantrouwen wegnemen.

Bigi Bana Boy | 21-10-07 | 12:05

Kiekeboe!

Kartoffelz | 21-10-07 | 11:21

Gewoon berechten in 0031, met Spong als advocaat. En hij is weer een vrij man.

Zo jammer! | 21-10-07 | 11:15

Daar worden ze gearresteerd, hier gepromoveerd tot secretaris generaal.

krankzinnig | 21-10-07 | 11:05

@ Het_Leuke_Zuiden... juist bij de bron... vandaar dat ik mijn riot gun uit het vet heb gehaald.
Mocht er ook maar een pedo met zijn graftakken aan onze dochter komen is ie de loel.

@antizanic het betrof ietsje meer dan alleen hoerenlopen hoor. Maar je hebt misschien het hele verhaal nooit gelezen?

sijtje boes | 21-10-07 | 10:34

Peter R. de Vries was ook lekker bezig. Hij had uitgevonden dat er een pedo was, die gevangen had gezeten voor pedosexualiteit. Nu weer vrij, en hij gaf les op een zeischool aan kinderen in dezelfde leeftijdsklasse, als zijn slachtoffers waren, op het moment van zijn misdaad.
.
Toen was er op televisie een hele discussie of hij wel of niet nog in zijn proeftijd zat. ..... tuuuuuuut. In je proeftijd mag geen les geven aan negen jarigen, maar daarna wel? Terwijl je pedosexualiteit op je strafblad hebt staan? Zijn die rechters nou helemaal hun verstand verloren. Je moet de kat niet op het spek binden? .... O nee, dat zeggen gewonen mensen, die komen niet bij de Rotary club, dus die moeten zich nergens mee bemoeien. Stelletjes idioten.
.
Als je veroordeeld bent voor pedosuxualiteit mag je wat mij betreft nooit meer activiteiten met kinderen uitvoeren, de rest van je leven. Zielig, maar het potentiële gevolg is nog vele malen erger, dus de keuze lijkt mij duidelijk. Maar ja, dat gaat in NL dus anders. Wat een debiel land is het toch af en toe. Als je misdadiger bent wordt je beter beschermd dan iemand die normaal meedoet, lijkt het af en toe wel.

listen2bobmarley | 21-10-07 | 10:33

koerbagh ® 20-10-07 @ 21:57
Gelul, er is iets bij de mens dat bewustzijn heet. Dat ons in staat stelt samen te werken om een gezamelijke vijand te verslaan. Daaruit zijn culturen ontstaan. Dat mechanisme heeft geen fuck met de theorie van Darwin te maken. En er is geen ander diersoort dat ons in die mate nadoet.

listen2bobmarley | 21-10-07 | 10:26

Al die inspanning om een enkele hoerenloper op te pakken. Het zal een test zijn om te zien of het lukt via dit soort mediamanipulatie. Of het demonstreert dat men bij Interpol ook niet week wat te doen en dan blij is iemand te kunnen pakken.
Je kan er gevoeglijk van uitgaan dat het allemaal betaalde sex is geweest. Wellicht uit financieele nood maar geen leuke nietsvermoedende kindjes van het woonerf ergens uit NL.
De belastende verklaringen zullen ook wel door geldzucht gedreven zijn. Eerst een paar stuivers verdienen met het dagelijkse nummertje en later een van de vele klanten aanwijzen als je er Euro 100 voor krijgt.

antizanic | 21-10-07 | 09:14

Fleisch, mogen we omdat het zondag is een poster van onze zeilpedo. Mijn nichtje is zeau schattig in haar Optimistje en in Televaag staat dat hij er lustig op door mag blijven lessen. De redactie vergat per ongeluk de lokatie van het lesgebied door te geven, suffies.

Mout van Amstel | 21-10-07 | 09:04

Pippo van Eenennaam 19-10-07 @ 18:29
Was dit nou een 'grapje' of een echte edit?

dr-saint | 21-10-07 | 04:36

-weggejorist-

Kop Kaaz | 21-10-07 | 03:16

Thailand is een voorbeeld van een beschaafd land. Die vuilak heeft gewwon 20 jaar. Punt. Uit. Niks 4 weken lepelrekkies ophangen in een bejaardentehuis voor honden. Niks 2 maanden boodschappenkarretjes verzamelen bij de C-1000.
Nee, Nederland kan wat dat betreft hier nog heel veel van leren.

BTW: Nog autobranden in 020 vanmorgen?

jojo-jojo | 21-10-07 | 02:49

ach hij is gelukkig in mijn nieuwe homeland -Thailand- opgepakt, dus die minimale straf van 20 jaar is zo goed als zeker 20 jaar....

in het oude Siam hebben ze heb niet zeau op kinderneukerTs en drugs -let u vooral even op de fijne borden/lichtkranten als u zich op het nieuwe vliegveld van Bangkok begeeft, met daarop een fijne opsomming van deadpenalties en lifetime jail aankondigingen voor vergrijpen-...... dank u.

kan niet wachten op het moment dat die 40 foot container voor de deur staat om m'n zooi er in te gooien en dit apanland te verlaten, op naar een moslim/dhimmie vrij land met mooi weer en ~0% belasting.

zorgen jullie goed voor de oudjes als ontwikkeld +31 het land verlaat...?

QB (ja die.....) | 21-10-07 | 01:53

@Boris Poepnagel 21-10-07 @ 01:30
Ik dacht dat de kid's om 01:30 wel op bed lagen...

bethundered | 21-10-07 | 01:41

-weggejorist-

Boris Poepnagel | 21-10-07 | 01:30

CPN=Vuile focking smeerlap

ookwelbekendalsemc | 21-10-07 | 01:02

Dan kunnen die canadezen bij nader inzien toch beter gaan zeehonden-knuppelen.

Mohammert | 21-10-07 | 00:48

@Bigi Bana Boy 20-10-07 @ 18:22
Naar mijn informatie valt het wel mee met die gasten. Ik heb er hoop over gezien op TV en gelezen maar jah denk ik dan aan de andere kant waarom zo geheim en schuchter. Misschien hebben ze inderdaad wat verbergen of is het gewoon spannend en daar door kinderachtig. Vraag er eens over aan botte die schijn ook van de club te zijn.

@Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 18:34
In mijn kindertijd kwam ik alleen thuis als het etenstijd was. Nooit heb ik iets van pedofielen gemerkt. Het kan natuurlijk iets van deze tijd zijn maar daar geloof ik eigelijk niet. Net als heaumeu's is pedofilie ook iets van alle tijden. Vroeger tot de jaren zestig werden pedofielen nog gecastreerd, misschien moeten ze dat weer invoeren.

bethundered | 21-10-07 | 00:40

Twenty Years? Vind ik niet genoeg!!!! Nooit meer vrijlaten en hem laten uitwonen door de medegevangenen...

fapman | 21-10-07 | 00:32

hij lijkt idd op moby...

wat een lelijkerd... wordt tijd voor een hete pook in zijn (*#&*^&*%@

sillybilly | 21-10-07 | 00:13

Weg met de zeilpedofiel.

uncleben | 20-10-07 | 23:48

Hij lijkt op Moby

darkdog | 20-10-07 | 23:28

hey het was Eddy Zooi aan deze picca te zien.

Klompenboer | 20-10-07 | 22:46

Kop Kaaz 20-10-07 @ 21:27
thanx, juich alleen niet te vroeg. Er zijn altijd tegenargumenten. Het is nu wachten op de 5de colonne. Ik ga nu naar de bioscoop. Straks kijk ik wel wat er tegengeantwoord is.

Het_leuke_zuiden | 20-10-07 | 21:58

@Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 21:20:
"Zelf heb ik geen behoefte mee te werken aan een wereld waarin de mens dominant is boven alles."
Zolang niet 100% selfsupporting bent in een hutje op de hei zonder enige aansluiting op nutsvoorzieningen, werk je er wel aan mee. Of je nu wil of niet.

"Alleen als je het absolute darwinisme toepast, oftewel het recht van de sterkste is onacceptabel. Sorry, ik heb hiervoor geen technisch argument. Het is net zoiets als de Islam, ik verwerp het."
Darwinisme is geen geloof zoals de islam, het is een biologisch mechanisme, je kunt net zo goed verwerpen als de relativiteitstheorie, dat maakt niks uit. Het werkt toch zoals het werkt.

koerbagh ® | 20-10-07 | 21:57

-weggejorist-

Kop Kaaz | 20-10-07 | 21:27

koerbagh ® 20-10-07 @ 20:20
Ik heb eens nagedacht over je woorden. De discussie, je perspectief, je beargumentatie. je hebt zo hard gelijk, als je het zo verwoord als jij deed, dan is het een keuze die men maakt. Je kan alles terugvoeren op de vrije keuze. Als je kiest voor vernietiging van de natuur, so be it. Wat is natuur, ons ingericht landje, of het laaste ongerepte land in zuidamerika? Maar dat doet er niet toe.
We gaan eens jou point of view wereldwijd toepassen, aan te nemen dat iedereen deze mening is toegedaan. . We nemen het model van de bacterie in een kweekmedium. Het gedrag van een bacterie in een medium is vergelijkbaar met de menselijke wens te consumeren. Een bacterie kent een lagfase, een logfase, een stationaire fase en een afstervingsfase.

De lagfase zijn wij als mens allang ontgroeid, zoon 10.000 jaar geleden, waarbij wij overschakelde van nomade tot resident.
Sindsdien hebben we via technologie gezorgd dat we als populatie hebben kunnen groeien. Door de steeds betere technologie zijn we nu de logfase ingegaan. De mens heeft geen vijand meer, ziektes, gevaarlijke dieren, hygiene, we hebben alles onder controle. Via een sterk economisch systeem hebben we een verdeelsleutel gecreerd waarbij een groot deel van de mensheid benut kan worden om in ruil voor arbeid, voedsel en kennis en bescherming te krijgen. Dit leidt tot meer economische groei en dus naar een grotere populatie en meer vraag naar grondstoffen.
We besluiten de hele natuur om te zetten in bruikbaar en nuttig land,bos en akkerland.( 90% van de flora en founa zullen uitsterven, mooi!Vrije keus)
Door de hoge efficientie van de verbouwing van voedsel, de verbetering van de economie, afname van ziekte. Dit zal resulteren in toename van de superieure dier, het mens. Ipv te kiezen voor duurname energie, gaan we voor de goedkoopste keuze, de steenkool, die zeker nog 100 jaar meekan.
Deze fase waarbij de mens zijn maximale groeicapaciteit benut heet dus de log fase.
Nu de grondstoffen opraken, geraken we dus in de stationaire fase. Langzaam zal een gebrek aan grondstoffen ervoor zorgen dat we niet langer meer ook de werkende burger, de middenklasse en de onderklasse kunnen voorzien de levensbenodigdheden.
Aangezien voedsel groeit, zal dit dus voorlopig aanwezig zijn. Maar de energie, de ware katalysator van de groei, valt weg. Net als grondstoffen als beton, marmer en ijzer etc etc . Aan de vraag zal niet meer voldaan kunnen worden.
Je snapt toch dat we nu langzaam bij de afstervingsfase aankomen. Ik snap heus wel dat de 'elite' er niet onder zal lijden. Maar wel 75% van de onderklasse en 50% van de middenklasse zal misschien keihard sterven. Aanvaardbaar? JA, mits je het idee omarmt dat de sterkste dezerdaags het recht heeft onbeperkt te consumeren zonder verantwoording af te leggen richting de toekomstige generaties.
Ik heb geen rekening gehouden met de concurrentie onderling in de mensheid, oorlogen, gewassenziektes en andere gevaren die de groei van de mens kunnen bedreigen. Ik wou aantonen wat er gebeurd als je grenzeloos het idee omarmt dat de mens het recht heeft de natuur naar zijn hand te zetten. Het idee is niet los te koppelen aan absolute liberalisme en kapitalisme en totale vrijzinnigheid.
.
Zelf heb ik geen behoefte mee te werken aan een wereld waarin de mens dominant is boven alles. Het model toont niet aan waarom de natuur ten koste van alles bespaart moet blijven. Het toont wel aan dat als je het standpunt van jou in zijn volle glorie toepast, er een onwerkbare situatie zal ontstaan.
Je bent een darwinist. Ik heb darwin heel heel heel erg hoog zitten. Veel gedrag is beter te verklaren met de theorien van Darwin dan met de beste hypotheses van een socioloog, antropoloog of psycholoog.
Alleen als je het absolute darwinisme toepast, oftewel het recht van de sterkste is onacceptabel. Sorry, ik heb hiervoor geen technisch argument. Het is net zoiets als de Islam, ik verwerp het.
.
Betreft je dijkjes en riviertjes in Nederland, de schade is al gedaan. Nederland is een plek dat de mens dient op voorwaarde dat er plekken zijn in de wereld waar het belang van de natuur wordt gediend. Pfff, bla bla, heel veel vandaag, sorry mensen

Het_leuke_zuiden | 20-10-07 | 21:20

-weggejorist-

Kop Kaaz | 20-10-07 | 21:19

Mooi dat ie met zn lelijke bakkus bekend staat. Kodo's voor de gene die onze nederlandse kleuterneuqer het eerst met naam en rugnummer aan de schandpaal nagelt.

M299 | 20-10-07 | 21:16

-weggejorist-

Kop Kaaz | 20-10-07 | 21:15

jodokus van straight flush al op volle scherpte nu?

pronto | 20-10-07 | 21:11

@straight-flush 20-10-07 @ 21:06
Wat wil je weten, de smeuïge details,... dat straight-flush hartje wat sneller kan kloppen bij het uitvoeren van de daad op een kleuter?

Gewoon vraag je he,... straigh-flush,.... gewoon vraagje.

pronto | 20-10-07 | 21:10

@ pronto 20-10-07 @ 21:01,
Nou dat is ook zo, je hebt helemaal gelijk. Vertel eens, hoe was het?

straight-flush | 20-10-07 | 21:06

@tjongejongejonge 20-10-07 @ 20:53:
Alles wat je doet kun je maar beter goed doen, of het nu mierenneuken of muggenziften is.

koerbagh ® | 20-10-07 | 21:06

@straight-flush 20-10-07 @ 20:56
Best joh, als je het niet wil lezen, lees je er maar overheen. Ik vind dat dit soort dingen hier ook wel gezegd mogen worden.

pronto | 20-10-07 | 21:01

Uiteraard is kaot met een p ertussen, waarschijnlijk in al mijn woede gemist.

pronto | 20-10-07 | 20:59

gore pedofiele zooi in dit land en daar moet je nog medelijden mee hebben ook. (Mijn eigen moeder zei: hij weet niet beter. Ik ben voor ophangen neqschoten en dat soort toestanden voor dat tuig, Van mij mogen ze gelijk kaot. Wettelijk toegestaan of niet. Viespeuken. Bah!

pronto | 20-10-07 | 20:56

@pronto 20-10-07 @ 20:49,
Doe ff pronto hulp zoeken ipv je eigen ellende over mij uit te storten. Freud zou zeggen dat je het zelf gewild hebt.... Geeft niets.

straight-flush | 20-10-07 | 20:56

ja die gaat een zware tijd te gemoet in de cel gelukkig denken gevangen overal ter wereld hetzelfde over dit soort beesten nu kan je eens voelen hoe het is om misbruikt te worden ook al krijgt ie maar een paar jaar elk jaar daar in de bak telt toch voor 5 jaar hier hahahaha

byanymeansneccesary | 20-10-07 | 20:55

Stenigen die kerel.

henkowz | 20-10-07 | 20:54

koerbagh ® 20-10-07 @ 20.20
je bent een mierenneuker, maar wel een goede.

tjongejongejonge | 20-10-07 | 20:53

Heeeeeee mensen, ik ben ook misbruikt toen ik nog kleine pronto was,.... ik denk maar zo,... ophangen aan zijn zak die lul met zijn beschermrechten, eikel,.... he lulhannes,,.... suuuuuuuuuuukkeeeeeeeeel, ........ en daarnaast muziekjej van la mer op van die film van mister bean,.............. en klaar. Die echte neigingen tot kwaad willen doen , fantaseer er wat op los, maar goed dat d doe ik wel prive of niet. Om het even hoor lieve mensen van justitie met jullie goede opvangang en ze komen er wel overheen (over 20 jaar,kudt werkt niet,....... maar goed we zien wel) Kusjes pronto,;;;;;;;;;;;;; *en wie nou niet springt, die is een pedofiel,....... lachen joh in die skihut van uncel Heinrich)

pronto | 20-10-07 | 20:49

@Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 20:08
Hee Hallo,
Gezellig dat je ook weer op GS aan het trollen bent

Mad J | 20-10-07 | 20:42

Als jonge vader heb ik het emotioneel erg moeilijk met kindermisbruik, maar niet naïef sterven kinderen wereldwijd van de honger en worden ze op grote schaal misbruikt. Het is nogal lastig zo een geval te beoordelen en in het algemeen onverstandig dan te verketteren.
Veeeeeel erger vind ik dat je als 'maatschappij' zo een situatie laat voortborduren en dat er - buiten het gevalletje zeilschool waar wij ook allemaal de specifics niet van kennen - er in Nederland veel meer gevalen zijn van veroordeelde pedofielen die zich 'anoniem' opnieuw ergens kunnen vestigen om hun slag te slaan. En dat je als ouder dat niet *mag* weten want dan zou je maatregelen kunnen nemen om je kind daarvoor te beschermen. Dat stinkt echt big-time.

rechtserakkerrik | 20-10-07 | 20:36

hulde aan interpol

MTB | 20-10-07 | 20:28

Solliteren bij een zijlschool voor kinderen

gerrit5042 | 20-10-07 | 20:21

"vb. Je kan de dijken verhogen, de rivieren verdiepen, zodat bij waterlast de kans op overstromingen minimaal is. Of je gokt erop dat het probleem niet voordoet.
Een slechte voorbereiding leidt altijd tot onderschatting van het probleem."
Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 20:00

Ben jij dezelfde Het_leuke_zuiden die twee dagen geleden nog bij hoog en laag beweerde dat de mens niet mag ingrijpen in de natuur, en dat de mens de natuur kapotmaakt? Maar rivieren verbreden/verdiepen en dijken aanleggen mag wel? Juist ja.... Ach, de meeste principes zijn flexibel. Is ook weer zo.

koerbagh ® | 20-10-07 | 20:20

Laten we vanaf nu gewoon alle geestelijk zieke mensen gigantisch vernederen.

esthero | 20-10-07 | 20:20

eerst heel erg zeker weten dat ie het is, daarna lynchen.

zeiksmurf | 20-10-07 | 20:15

righteousness 20-10-07 @ 19:57
De maatschappij begint idd bij mijzelf, deze instelling heb ik dus(mits je nog nooit een comment van mij heb gelezen kan je dat ook niet weten). Neem het je overigens niet kwalijk. Dat ik nu achter de computer zit, is omdat je naast werk ook nog vrije tijd hebt.

Het_leuke_zuiden | 20-10-07 | 20:08

sijtje boes 20-10-07 @ 19:42
Kern van het verhaal is dat men problemen grondig moet aanpakken, dus bij de bron.
Niet telkens bij elke pedofiel zeggen: wat een slecht mens.
We hebben een politiemacht, helaas is deze incompetent en schreeuwt de bevolking om meer politie. Zorg dat je een kleinere en meer gespecialiseerde politiemacht hebt, die echt in staat is problemen op te lossen ipv verwerken van adminstratie.
Keihard undercover gaan en dit vuil uit de samenleving verwijderen. Netwerken oprollen, geen individuen terechtstellen om de publieke opinie te sussen.
Overigens ben ik geen doomdenker. Alleen je moet rekening houden met alle mogelijke scenario's en daarop voorbereid zijn.
vb. Ik woon in een flat, de kans dat een brand uitbreekt is klein.
Kan ik 2 dingen doen, zorgen dat ik een blusfles heb en een touwladder,
of erop gokken dat niks gebeurd.
vb. Je kan de dijken verhogen, de rivieren verdiepen, zodat bij waterlast de kans op overstromingen minimaal is. Of je gokt erop dat het probleem niet voordoet.
Een slechte voorbereiding leidt altijd tot onderschatting van het probleem.

Het_leuke_zuiden | 20-10-07 | 20:00

Is dat niet de zanger van maroon 5?

R@lf | 20-10-07 | 19:59

@ het_leuke_zuiden
Heerlijk hoe je het vertelt ben het helemaal met je eens maar rot ook weg bij die computer (trol) de maatschappij begint bij jezelf toch ? Trouwens ga maar weer lekker k*nkeren op geenstijl kan je het ook heel ver mee schoppen. (wel blijven plakken, he) .

righteousness | 20-10-07 | 19:57

-weggejorist-

Geertjew | 20-10-07 | 19:57

Tsja Het_Leuke_Zuiden...
Ja ja ja ok maar.... ik weiger echter een doom denker te worden en het leed van de hele wereld op mijn schouder te nemen.
Uiteraard denk ik over dingen na en ben ik het met veel niet eens. Geweldig dan ook om de regauursels hier te lezen... echter het leven gaat ook gewoon door en ik heb een gezin, een dochter en best wel vertrouwen in het goede in de mens en per saldo is het leven zo naar nog niet.

sijtje boes | 20-10-07 | 19:42

Daar weten ze wel raad mee in een Aziatische gevangenis, bye bye...

knurft | 20-10-07 | 19:42

Dit is dus gewoon >een ziek iemand< gigantisch vernederen he. Stel je voor dat ze dat bij alle geestelijk zieke mensen zouden doen. Lekker barbaars weer.

esthero | 20-10-07 | 19:39

Terecht dat ie gepakt is; wat een sukkel. Was dan gewoon naar buurland Birma gevlucht: daar doen ze niet aan internationale betrekkingen en tegen de tijd dat dat land dat wel doet, heb je allang een baard kunnen laten groeien of zo...

r3p | 20-10-07 | 19:38

Zo zie je maar weer. Interpol is gewoon een verlengstuk van de CIA.

Guantanamo Airways | 20-10-07 | 19:38

Nekschot, en de greppel in!

sjaak-snaak | 20-10-07 | 19:37

@De God van Empel,
Moet ik Yang kennen?

fuckje | 20-10-07 | 19:28

@fuckje 20-10-07 @ 19:21
De enige bij wie ik zo 123 passie bij bespeur is Marianne, en Yang M., de rest komt tja, verzadigd over.

De God van Empel | 20-10-07 | 19:23

Mmm, grappige film. Blijkbaar is het wel en wee van ons nageslacht ons toch ergens erg lief. Blijkbaar zien we het niet als een soort gloeilampen die aan gaan, en dat is het mysterie van het leven. En wat is het basisbegrip daarvan?

listen2bobmarley | 20-10-07 | 19:23

@Het_leuke_zuiden,
Inderdaad, Passie! Dat ontbreekt momenteel bij elke politicus .
Geert en Rita hebben geen passie, geen uitstraling, geen " Begeisterung".
Om met de rijdende rechter te spreken:" Daar zult u het mee moeten doen".

fuckje | 20-10-07 | 19:21

Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 19:14
'De hele truc zit hem in symptoombestrijding of symptoomaanpak'
Moet zijn:
De hele truc zit hem in of je doet aan bronbestrijding, of symptooombestrijding.

Het_leuke_zuiden | 20-10-07 | 19:17

@Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 19:14

Doe eens googlen

Kloothommel | 20-10-07 | 19:16

sijtje boes 20-10-07 @ 18:41
Het zit mij dwars, elke keer als een pedo word gepakt schreeuwt men moord en brand. Elke keer als een Fin iets uitvoert schreeuwt men moord en brand.
De hele truc zit hem in symptoombestrijding of symptoomaanpak. Het hele rechtssysteem in Nederland is ingericht op het laatste. Elke keer weer die huilberichten en de publieke verontwaardeging als weer wat gebeurt.
Ieder mens dat tegen kinderporno en misbruik is moet dit uit de grond van zijn hart willen bestrijden.
Geen fuckpolitie die een bon uitschrijft en daaruit zijn voldoening haalt, of op zijn kantoor een donut achter zijn kiezen werk. Weg al het papierwerk!!!!!!!
Ga verdomme undercover als pedofiel. Infiltreer het netwerk, zorg dat die klootzakken ten koste van alles uit de samenleving worden verwijderd.
Weet je wat het ergste is?
De hele politiek, de hele overheid interesseert het geeeeeeeeeen ene fuck!
Ik ben steeds meer overtuigd. De samenleving veilig maken, vooruitgang boeken, dat is bijzaak. De kerntaak is het in stand houden van de eigen baanveiligheid, het eigen politiek systeem, de eigen ideen, niet hetgene waarvoor het platform bedoeld is, nl als politieman nederland veiliger maken, of als volksvertegenwoordiger het volk vertegenwoordiger. Nee, slechts als politicus je eigen zieke ideen opdringen aan je medemens.
Waarom dit betoog?
Vanochtend op geenstijl poste iemand een link waarop Fortuyn aan het woord was. Daarna ben ik meer filmpjes gaan kijken. De passie waarmee hij de problemen aan de kaak stelde. Durfde te confronteren. Nederland heeft niks geleerd van de periode na Pim. Dat is nog het allerergste.
.
wijsvinger 20-10-07 @ 18:48
Wat the fuck is een vrijmetsel-aar? Laat ik eens een domme vraag stellen. Mensen zijn mijn domme meningen al vaak zat genoeg, dus nu tijd voor domme vraagjes.

Het_leuke_zuiden | 20-10-07 | 19:14

Puberreuijl anyone?

gentle giant | 20-10-07 | 19:09

@Benman 20-10-07 @ 19:02,
minimaal 8 jaar, het OM zal dat verzwaren om een voorbeeld te stellen tegen eigenrichting, minimaal 12 jaar zeepjes rapen.
Je bent dan wel The Man in de bajes en zult veel respect ontvangen.

vander F | 20-10-07 | 19:08

Kloothommel 20-10-07 @ 18:42
Ram ik die desert eagle .50 er ook anaal in.
Luister, Bigi is een hele grote negerT hoor.

Bigi Bana Boy | 20-10-07 | 19:07

@Bigi Bana Boy 20-10-07 @ 18:22
Ssssssssssssssst!!

De God van Empel | 20-10-07 | 19:07

@Benman 20-10-07 @ 19:02,
minimaal 8 jaar, het OM zal dat verzwaren om een voorbeeld te stellen tegen eigenrichting, minimaal 12 jaar zeepjes rapen.
Je dan wel The Man in de bajes en zult veel respect ontvangen.

vander F | 20-10-07 | 19:06

Geen taakstraf ? Een bekende van mij hier in hoofddorp had er 3 misbruikt van 6 tot 12 kreeg helemaal niks, ja je hoort het goed HELEMAAL NIKS. Omdat hij zichzelf had aangegeven, echt waar. Wat een kanker land in die tijd dat ik nu aan het typen ben om geenstijl zit ik te denken van zal ik hem dood maken maar ik blijf maar laf zitten achter me computer en neem het allemaal maar zoals het komt. Maar natuurlijk wel vooral blijven kankeren he.

righteousness | 20-10-07 | 19:03

Omadt ik hier www.geenstijl.nl/mt/archieven/1061241.... niet kan antwoorden doe ik het maar hier.

Ik 'heb geen kinderen mogen krijgen ook al had ik ze graag gewild ..... ik heb iig weinig te verliezen. Hoeveel jaar cel krijg je in Nederland voor moord met voorbedachte rade op een pedofiel?
Ik weet iig waar hij woont ...... ohja, geef mijn ip en email ook maar door. :p

Benman | 20-10-07 | 19:02

-weggejorist-

drs Marcel van Dam j | 20-10-07 | 19:01

@Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 18:34
Tja, de waarheid is soms hard.

De God van Empel | 20-10-07 | 19:01

hoi ome Christopher!

Marv007 | 20-10-07 | 18:52

@ Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 18:34: en die muren met die gaatjes zijn zeker ook al door vrijmetsel-aars gemaakt?

wijsvinger | 20-10-07 | 18:48

*richt clubje op*
Bigi Bana Boy moet blijven... dusssssss

sijtje boes | 20-10-07 | 18:45

Ze zouden ook eens die kinderen moeten oppakken die grote mensen lastig vallen...

VanFrikschoten | 20-10-07 | 18:43

@Bigi Bana Boy 20-10-07 @ 18:39

O wie zegt dat ze een ex-rechter sturen, voor het zelfde geld wordt je real life weg-gejorist mbv van een desert eagle .50

Kloothommel | 20-10-07 | 18:42

@Het_Leuke_Zuiden
godsallemachtig wat dacht je? laat ik wat aan beeldvorming doen.

sijtje boes | 20-10-07 | 18:41

Grappig dat ze eerst dachten dat hij een needrlander kon zijn, hoe komen ze daar toch bij? Zijn er trouwens veel zeilscholen in Thailand?

Meneer Fugu | 20-10-07 | 18:40

Kloothommel 20-10-07 @ 18:35
Tsja, of men vindt binnenkort een ex-rechter met een brandijzer met dit illuminati logo diep in zijn reet geramd.

Bigi Bana Boy | 20-10-07 | 18:39

Het_leuke_zuiden 20-10-07 @ 18:34
Jezus wat een posting.
Ik vond toch al dat die gasten de kenker geschopt moesten worden dus dit was nou ook weer niet nodig geweest.

Bigi Bana Boy | 20-10-07 | 18:38

bethundered 20-10-07 @ 17:41
Ik was net op bezoek bij mijn zus, en vertelde haar over GS. Dit topic stond dus bovenaan. We raakten aan de praat over pedofilie.
Dit is het topje van de ijsberg. Dagelijks worden er genoeg kinderen door westerse mensen verkracht, keihard 6jarige kids in de kont nemen tot bloedens toe. Hoe meer bloed, hoe beter.Ze zitten totaal vastgebonden, met de kont tegen de muur. In de muur zit een gaatje. Zieke shit, helaas de werkelijkheid. Nog beangstiger is de omvang van dit probleem. Het kan je buurman zijn of 1 van je beste vrienden waarvan je het niet zou verwachten.
Hoezo is Bilal de enige schizofreen? Iedereen is schizofreen, alleen de mate is verschillend.
Owja, ze heeft dus een kind van 4 maanden, logisch dat je je als moeder verdiept. Via een site vertelde ze het volgende: er zijn mannen die betalen om kinderen een HETE POOK vaginaal te laten inbrengen of anaal. Hierop kicken ze dan( wat heb je wel niet nodig om klaar te komen).
De verontwaardeging wat deze pedofiel ten dele valt, denk verder mensen en denk verder als het zichtbare.

Het_leuke_zuiden | 20-10-07 | 18:34

Jeeeeuuuuuuuu ! thailand is nu echt pedo vrij ! hulde, chapeau en welke dankwoorden ik nog vergeet .. grandieus was ik nog vergeten dus bij deze ..

Draaitafel Demagoog | 20-10-07 | 18:33

koerbagh ® 20-10-07 @ 18:30
Doen jullie de groeten aan broeder Fernhout in dat geval ? :-)

Bigi Bana Boy | 20-10-07 | 18:33

@koerbagh ® 20-10-07 @ 18:25
Moskovietz zal wel gebeld hebben. En GS/NN zijn voor complete internetvrijheid behalve als de schadeclaims boven de 50 kilo-euri's gaat lopen. Want die Google-Ads zijn geen hele grote vetpot hoor.

fzwart | 20-10-07 | 18:32

@Bigi Bana Boy 20-10-07 @ 18:22:
O, je had nog niet in de gaten dat GS een maçonnieke webzijde is?
En je deed nog wel zo leuk mee, ik dacht dat je geheel ingewijd was. Mmmm... Tsja, niks aan te doen, nu moeten we je vermoorden. Jammer.

@KIJKMIJNAUW 20-10-07 @ 18:28:
Niet zo schreeuwen, bitte...

koerbagh ® | 20-10-07 | 18:30

Kloothommel 20-10-07 @ 18:25
Dan ben ik nu de lul.

Bigi Bana Boy | 20-10-07 | 18:29

*edit* je capslock zit vast

KIJKMIJNAUW | 20-10-07 | 18:28

ga es deaud, pedeau!

DenLangel*l | 20-10-07 | 18:26

@Fleischbaum:
Allemaal mooi en aardig, maar waarom is het topic van Bas R. gesloten, plotseling midden in de nacht? En het NN topic aangepast en voor reacties gesloten? Enige uitleg zou wel chic zijn.

koerbagh ® | 20-10-07 | 18:25

De eerste de beste pedomongool die aan onze dochter zit krijgt heeeeeel erg veel spijt.
Daar heb ik het wel voor over om een paar jaar te zitten. Als ie maar geen nieuwe slachtoffertjes maakt.
*haalt riot gun uit het vet*

sijtje boes | 20-10-07 | 18:25

Knap hoor, ze hebben hem. Applaus. Nog 1000000 te gaan. Mogeaulen.

Bob Sleeuwijk | 20-10-07 | 18:25

@Bigi Bana Boy 20-10-07 @ 18:22

de GS redactie, Joris de lognazi & sidekicks zijn ook lid van de vrijmetselaars hoor.

Kloothommel | 20-10-07 | 18:25

bethundered 20-10-07 @ 17:41
Veel rechters in Nederland zijn lid van de vrijmetselaars, net als veel mensen uit de kringen van politie, leger en justitie. Om een lang verhaal kort te houden vertrouw ik dat zooitje voor geen meter met al die geheime rituelen van ze. Mij lijkt het niet zo fris dat mensen uit zulke maatschappelijk belangrijke funkties in geheime genootschappen vertoeven. Maar niemand schijnt zich er over op te winden in Nederland. Misschien is dat ontwetendheid, misschien is het desinteresse. Ik wil alleen even die zaak rond die rechter Fernhout uit Maastricht in herinnering. 3 maanden voorwaardelijk en 2500 euro boete was de straf voor het in bezit hebben van grote hoeveelhedne kinderporno. Ben ik paranoide als ik denk dat hij ernstig gematst is door zijn vrijmetselaars vrindjes, zijn collega rechters ?
Wie zegt mij dat die club niet als gehemie afsrpaak heeft hun broeders ten alle tijde te helpen en beschermen ? Slaap lekker vannacht, mede reaguurders.

Bigi Bana Boy | 20-10-07 | 18:22

"the next twenty years in jail". Kijk, now we're talking. De zeilschoolpedo komt hier dan aardig weg.

Dirrek | 20-10-07 | 18:20

Nog maar een paar duizend in Thailand te gaan. Daar zouden ze gemakkelijk te identificeren moeten zijn en meteen in passende accomodatie onderbrengen: de Thaise cel.

De Regeering | 20-10-07 | 18:19

Als deze kerel het echt heeft gedaan, mag hij wat mij betreft levenslang in een rattengevangenis. Maar stel je even voor, dat het niet de juiste kerel blijkt te zijn? Lijkt een beetje op lynchjustitie van het niveau van de taliban. Hoeveel reagluuders zijn er op deze site, die met goude kettinkjes om hun nek tijdens de transavia vakantie in thailand met hun vingers aan iets te jonge thaise meisjes zitten...??!!

LangeBerry | 20-10-07 | 18:17

clack 20-10-07 @ 18:0

Censuur he!

IN Nederland gaat het welzijn van pedofielen boven het welzijn van kinderen en veiligheid.
Wen er maar aan, het zal zo nog een tijdje blijven, zeker met partijen zoals de PVDA aan de macht, en met advocaten zoals Dhr. PLasman. Die stellen dat mensenlevens niks warad zijn, maar dat we alles moeten doen aan het welzijn van de crimineel desnoods met grote geldboetes en gevangenisstraffen op te leggen aan idere burger die kritiek uit daarop !

Herr Oberst | 20-10-07 | 18:12

Wat hier legaal is, maakt je tot Pedo bij interpol

Peter_S | 20-10-07 | 18:10

@De God van Empel 20-10-07 @ 17:48

Nou dan.

Kloothommel | 20-10-07 | 18:03

waarom is de reageer nogelijkheid bij Bas R te Hoogmade niet meer actief? Omdat een aantal mensen hun meningsverschil niet op de hei maar op een pedo topic willen uitvechten?

triest wat is belangrijker, kinderen of privacy? Voor de duidelijkheid ik ken de zeilschool, ken een slachtoffer en ken de huidige situatie wat betreft zeilschool en kamperen.

clack | 20-10-07 | 18:03

Hij krijgt vast een erelidmaatschap bij de Pnvd...

topcat | 20-10-07 | 18:00

Zo, zo... GeenStijl durft. Die vermaledijde wet toch ook... Bah!

Pippo van Eenennaam | 20-10-07 | 17:59

Probeerde die viererik zich te voor te verkleden als Mental Theo?

Bastiaan66 | 20-10-07 | 17:51

Christopher Paul Neil zal met open armen door GroenLinks worden opgevangen. Die partij is immers de pedo-partij bij uitstek, aangezien de PSP voor afschaffing van de strafbaarstelling van pedofiele activiteiten was en ex-GL-voorzitter Herman Meijer een pedofiel is.

James Ulrich | 20-10-07 | 17:50

@Kloothommel 20-10-07 @ 17:36
Neuh.

De God van Empel | 20-10-07 | 17:48

Als dit gaat gebeuren met iedereen die wel eens een fout begaat cq zich niet aan de wet houdt bestaat internet volgend jaar alleen nog maar uit plaatjes met reactie's.

Neemt niet weg dat die gast gewoon opgeknoopt moet worden.
Was getekend , een papa

FidelFabstro | 20-10-07 | 17:44

Ad en Norbert heten Christopher alvast welkom in Nederland.

OneandOnly | 20-10-07 | 17:43

Ook in dit geval ben ik tegen de doodstraf.

Bredase Sjonnie | 20-10-07 | 17:43

Ze willen hem 20 jaar geven. Kijk dat zijn pas straffen. Hierdoor zou menig pedofiel het wel uit z'n hooft houd om van fantasie tot daad over te gaan. Rechters in Nederland, eat that!

bethundered | 20-10-07 | 17:41

Wat zal die balen !

Gezellig he? | 20-10-07 | 17:38

Chrissie de ultieme lutser in het kwadraat!

Hopelijk doet Canada geen uitleveringsverzoek.

Alleen Stijl | 20-10-07 | 17:38

Had ik iemand al verteld dat ik ook pedofiele gevoelens heb? En dat is niet strafbaar!

Xenia Onatopp | 20-10-07 | 17:37

moesten die kleine jongentjes eerst een zeepje laten vallen ?

ranex | 20-10-07 | 17:37

Ik vind hem ineens een stuk minder op Rauwpoot lijken...

Alleen Stijl | 20-10-07 | 17:36

@De God van Empel 20-10-07 @ 17:32

Nou en, of heb je liever dat we hem herplaatsen in Empel???

Kloothommel | 20-10-07 | 17:36

@fzwart
één zwart balkje in Paint had hem gered

hooiwagen | 20-10-07 | 17:35

heeft toch nog lang geduurd dan

Jimmert | 20-10-07 | 17:34

De verkoop van Photoshop zal wel aardig instorten zo. Alle pedo's stappen over naar Coreldraw

fzwart | 20-10-07 | 17:33

@Kloothommel
Hee hee, dat kan die man als bedreigend ervaren. "!"

De God van Empel | 20-10-07 | 17:32

Mooi, die slaapt de eerste 25 jaar tussen de ratten zo groot als katten. In Thailand zijn ze tenminste niet kinderachtig bij het uitedelen van straffen. Nogmaals, mooie actie van Interpol.

Chinuk | 20-10-07 | 17:31

@Peter_S,
De Telegraaf zorgde wel voor een nieuw woord in de Van Dale:
" Zeilpedofiel".

fuckje | 20-10-07 | 17:27

@volvotrucker

behalve als je osama heet..

uurtje, factuurtje | 20-10-07 | 17:25

@jeremia

eens, tijd voor een echte verenigde staten van europa !

uurtje, factuurtje | 20-10-07 | 17:24

Hij is trouwens verraden door z'n ladyboy vriendje....

Nilfisk | 20-10-07 | 17:24

Interpol heeft het wat mij betreft perfect gedaan. Dit heeft niets te maken met het zomaar even te schande zetten van een crimineel maar is een zeer legitieme preventieve actie ter bescherming van onschuldige kinderen geweest. Goed dat ze die vent hebben opgepakt. De schade die hij heeft aangericht is al niet te overzien. Tijd dat die voorgoed achter de dikke deur verdwijnt.

Jeremia | 20-10-07 | 17:24

Tja, als je eenmaal met je bek op internet staat, is het een kwestie van tijd voor ze je vinden.

volvotrucker | 20-10-07 | 17:23

Onderste boven hangend met zijn ballen aan een boom spijkeren met lange en roestige spijkers.

Kloothommel | 20-10-07 | 17:22

hij had wel een pokerface met die bril :S

uurtje, factuurtje | 20-10-07 | 17:22

En nu een foto van Bas, helden.

Peter_S | 20-10-07 | 17:21

Bitch got served!

Kamelenteen | 20-10-07 | 17:21

Wat een gaar gedoe.

Gijst Eigenwijst | 20-10-07 | 17:20

*edit* moeilijk he lezen

Xenia Onatopp | 20-10-07 | 17:19

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland