Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Geen vijfde colonne"

Wij zijn er klaar voor andersIemand zit te morrelen aan de erfenis van Pim! Ook al roepen politici, opiniemakers en het CBS nu al tig jaar dat moslims Nederland gaan overspoelen, het Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut (NIDI) zegt nu opeens van niet. "Het schrikbeeld van de tsunami van moslims is ongegrond" aldus de Volkskrant. We hoeven ons niet druk te maken en kunnen rustig slapen. Want het CBS denkt dat er 2050 ruim 16 procent moslims rondlopen, NIDI zegt dat het 9 procent is. Maarrr, kijken we nu even naar de argumentatie van het instituut: "De demografen verwachten dat de immigratie uit moslimlanden minder sterk zal toenemen, mede omdat het toelatingsbeleid strenger is geworden." Ofwel, de kraan dichtdraaien werkt.

Reaguursels

Inloggen

De Beer is een idioot!

Zo jammer! | 07-10-07 | 19:19

het Nederlands Interdisciplinair Demagogisch Instituut?

Cookie v. eigen deeg | 07-10-07 | 17:18

Statistieken zijn als minirokjes: ze brengen je op ideeën, maar ze verbergen de essentie.

van dal | 07-10-07 | 11:53

Vond er nog een die van toepassing is;
www.telegraph.co.uk/news/graphics/2007...
In de nabije toekomst vergelijkbaar met Amsterdam/Rotterdam/Den Haag?

(Er is nog plaats in Canada, Australie en New Zealand voor degene die willen werken en van een beetje ruimte kunnen/willen genieten).

4links1rechts | 07-10-07 | 11:20

Tsia in Malta kregen ze een Moslim Zsunamie uit Darfur te verwerken, die ze alleen niet meer meesteren kunnen; maar van de EU geen hulp kregen.Als dat zo door gaat, vind de plannen van Vogelaar, vervroegd plaats, mischien al binnen 5 jaren? In Lampedusa kunnen goed getrainde zwemmers uit Tunesia, met gemak berijken.En dat doen ze ook toch?op gammele booten landen ze op dit Italiaanse eiland.
Niet vergeten De Canaren, die voortdurend door moslims uit Senegal, Mali, Ghana Nigeria Tshaad,Mauretanie, en weet ik veel hoe al die moslim staten allemaal heten in de golf van Guinea, overspoeld worden.Generaalpardon begint heel goed te werken.Heeft Ella eigenlijk kinderen?Ik zal ze allemaal laten besnijden als ik ze was.Ook de meiden.Is Arabisch.

luckybee | 07-10-07 | 09:03

Links!
Rechts!

Al 40 jaar lang stromen enorme aantallen uitheemsen ons land binnen.
Er is daar geen enkel geldig economisch excuus voor te bedenken.
Het doel is om de Nederlandse identiteit te vertroebelen, zodat de Nationale identiteit verdwijnt en we 'Europeaan" worden. Volgende stap is wereldburger, met bijbehorende regering.

Ahum | 07-10-07 | 06:36

LOL @ PvdA = Portemonee van de Ander!

Bisschop Gijsen | 07-10-07 | 02:20

Mongoose 07-10-07 @ 01:48

Dude: lui als jij motten zich niet zo Calimero- achtig opstellen. Het gaat niet over goedwillende gekleurde luiden. Wie zich écht Nederlander voelt is van harte driedubbel welkom. het gaat om racaille dat hier niet past. Jij past hier? Nuff said. Doe niet zo onnozel, man. Ons soort roept al tijden dat jouw soort de overstap naar Wilders et al. moeten maken. Of heul je liever met de islamisten?

bottehond | 07-10-07 | 02:12

Bigi Bana Boy 06-10-07 @ 23:23

Daar ga ik ook van uit. Deze kliek rommelt ons de EUSSR binnen. Volgende Regering trekt de stekker uit de EUSSR- fusie. Die regering bestaat in ieder geval uit SP en PVV. Gezien je weldadige spierballentaal ga ik er van uit dat jij wél uit het juiste hout gesneden bent om Nederland te redden?

bottehond | 07-10-07 | 02:08

@Knutsel 22:55

leuk betoog, maar daarin maak je dezelfde fout als de "linkse kerk".... Je praat over Nederland en de Nederlanders als een algemeen iets en dat is in werkelijkheid niet het geval. De individuele Nederlander is zeer wel in stast om te bepalen of hij/zij zijn/haar cultuur bedreigt ziet dan wel accepteert dat bepaalde politieke partijen slappere knieen blijken te hebben dan voorgespiegeld.
Veralgemenisering wordt met betrekking tot dit vraagstuk te vaak gebruikt om de realiteit van elke individuele allochtone ( en dan bedoel ik niet de 1,2,3 generatie, niet geintegreerde autochtonen mee) Nederlander weg te poetsen.

En zo'n onderzoek van het NIDI maakt bij mij de reactie los van: "Godverdomme, denken jullie nu echt dat Nederland het niveau van het gemiddelde VMBO heeft?". Tegelijkertijd ben ik woedend dat dergelijke non-informatie geproduceerd kan worden door instanties die door ons betaald worden. Wat dat betreft ben ik het met de stelling eens dat elk onderzoek de resultten kan opleveren die je ervan vraagt.

Mongoose | 07-10-07 | 01:48

@big bana boy

Soms denk ik wel eens dat je gewoon goed kansloos moet zijn om de waarde in te zien van een flinke driftbui richting Bos c.s... asjebegrijpwattikbedoel.

waskuip-admiraal | 06-10-07 | 23:56

@Bigi Bana Boy 06-10-07 @ 23:23,
erg militant is het hier allemaal niet nee,
so true.
Ik weet niet of er nog een 'wake up call' mogelijk is.

vander F | 06-10-07 | 23:36

bottehond 06-10-07 @ 21:15
Ik sprak er ook geen waardeoordeel over uit maar stel alleen maar vast dat het NL niet de wilskracht (meer) heeft om zich uit de ellende omhoog te trekken. En ik bedoel niet alleen de multiculturele problemen maar zelfs nog in een breder perspektief. Een slap, willoos en zelfvoldaan volk is het geworden. Verder weet ik heel goed wat er te gebeuren staat maar, zonder een analogie met WO II te willen trekken, wat was het Molotov-Ribbentrop pact waard ? Een verdrag/kontrakt is niets meer waard dan het papier waarop het geschreven staat. We kunnen als natie altijd uit elk verdrag stappen als je maar de ecnomische en militaraire macht hebt om je een fuck you te kunnen permiteren.

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 23:23

vander F 06-10-07 @ 23:10
Ja van jou wist ik dat wel.

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 23:17

@Bigi Bana Boy 06-10-07 @ 17:27,
ik stond naast Botte in Brussel.

@Fred V 06-10-07 @ 21:58,
en er moet hier in Nederland gedemonstreerd worden,
alleen durft bijna niemand te komen in eerste instantie.

vander F | 06-10-07 | 23:10

Volgens mij gaat het in principe helemaal niet om het aantal maar om de concesssies die de autochtone bevolking doet ten gunste van islam-immigranten. Dat het er zoveel zijn maakt het alleen maar vervelender en dat heeft een aantal onoverkomelijke nadelen:
Omdat het om een grote groep gaat ligt het voor de hand deze groep sneller de rechten te verlenen die het aantal democratisch gezien rechtvaardigt. De groep is dusdanig groot dat het vrijwel onmogelijk is dat je niemand kent die moslim is. Niemand zegt graag iets negatiefs over zijn bekende/collega/buurman/vriend, ook al hangt hij een verwerpelijk gedachtengoed aan, al dan niet bewust.
.
Niemand kan iets kwalijk worden genomen die in een islamitische omgeving geboren is, maar het is natuurlijk veel makkelijker te ontsnappen aan een klein idee dan aan een groot idee; vergelijk het losmaken van een zwaar-gereformeerde achtergrond, hetgeen behoorlijk begrijpelijk is dat je dat zou willen doen omdat voor de meesten de problematiek bekend is en omdat het een minderheid vormt. Als Nederlander uit Staphorst weg verhuizen lijkt vele malen eenvoudiger dan als moslim ontsnappen uit een islamitisch getto in de randstad en dan heb ik het nog niet eens over de letterlijk levensbedreigende situatie van de afvallige...
.
Als het gaat over "behoud van cultuur" vormt zich nog een probleem.
Niemand twijfelt aan de vrijheid van godsdienst en dat dit in stand zou moeten worden gehouden omdat dit nou net een van de peilers is die Nederland definieert. Maar dit is het knelpunt waarom het draait als een godsdienst aspecten heeft die onverenigbaar zijn met de al aanwezige wetten, normen, waarden en gebruiken en dan is het wel degelijk de grootte van de groep die van belang is. Een paar verdwaalde hoofddoekjes zal niemand over vallen, wel over hele wijken waar geen vrouwelijk kapsel meer te ontdekken valt. Een enkele geweigerde hand is het probleem niet, wel als er een dusdanig punt van wordt gemaakt dat er bij wijze van spreken nieuwe wetgeving nodig is om dit in goede banen te leiden.
Onze tolerantie wordt tegenwoordig keihard tegen ons gebruikt en nu lijkt er geen weg terug.
Boeken verbieden doen we hier niet aan, tenminste niet als er geen "Mein Kampf" op de omslag staat...
.
Het gaat m.i. in principe niet om het aantal maar om het gedachtengoed an sich, want een gematigde islam bestaat niet. Islam is islam. Het had van meet af aan duidelijk moeten zijn voor iedereen die zich hier wilde vestigen, dat zijn religie getoetst zou gaan worden aan de Nederlandse samenleving, maar tolerant als de Nederlander is, gaat hij uit van de goodwill van de nieuwkomer. Hoe aardig en hoe naief is dit? Dat hier zo zwaar misbruik van is gemaakt door de moslims, is een van de rechtstreekse oorzaken dat er in de onderbuiken van de gemiddelde Nederlander slechts de misselijkheid van dit dit verraad rondtolt en persoonlijk neem ik geen enkele Nederlander die hierdoor simpelweg een tiefushekel heeft aan "de moslims" iets kwalijk. Echter, het meest walgelijke volgt nog, sommige politieke partijen, zoals de PvdA, zullen tot de laatste dag de "racisme-kaart" trekken en beweren dat intolerantie jegens een gedachtengoed in de vorm van een verwerpelijke religie niet gewenst is. Is dit complot-denken? Is dit dom? Ik vind het tegenwoordig bijna om te kotsen dat Wilders met Hitler vergeleken wordt terwijl hij enkel het probleem helder maakt. Dat zijn oplossingen ook niet bepaald democratisch lijken en in de meeste gevallen onuitvoerbaar, maakt het probleem alleen nog maar groter.
.
Wat is precies het probleem kun je je afvragen. Laat die mensen toch lekker op een matje leggen bidden in hun moskeetje zul je zeggen. Oke, als dat het geval zou zijn zou je niemand horen klagen, maar daar stopt het niet, dat is mijn punt, Het gedachtengoed zal steeds meer grip krijgen op onze vrije samenleving. Langzaam gaan we normaal vinden dat vrouwen niet als gelijkwaardig worden beschouwd, dat zij zich moeten bedekken, dat zij mannen geen hand mogen geven, dat zij als maagd het huwelijk in dienen te gaan, dat zij thuis opgesloten moeten zitten en niet naar buiten mogen, dat zij in sommige gevallen zelfs besneden worden... Dan de homo's, langzaam sluipt het erin dat homofilie een ziekte is en absoluut door god/allah afgewezen wordt, alle wetenschappelijke bewijzen hierbij overboord gooiend en zo zijn er nog wel tientallen voorbeelden te noemen waarbij hele groepen mensen als minderwaardig worden beschouwd. Jodenhaat wordt in Nederland bijvoorbeeld toch actief bestreden, of niet soms?
Het afwijzen van de gehele westerse manier van leven is misschien niet uniek aan de moslims,
echter, zolang het op religieuze gronden is kan het geen kwaad, of toch wel?
.
Nederland is en seculier, vrij en democratisch land. Voor intolerante religies die de samenleving afwijzen is hier geen plaats. Geloven doe je thuis achter de voordeur en in de kerk. Nooit zouden religieuze waarden het dagelijks leven moeten kunnen bepalen. De christenen ziten echter in de regering, door u allen gekozen, dus de kans dat ik ernaast zit is levensgroot. Dan kan een onderdrukkende religie als de islam er ook makkelijk bij in uw eigen democratische optiek. lslamisering zal u waarschijnlijk niet zoveel kunnen schelen, uiteindelijk is het toch het hiernamaals dat telt. Jezus zal zijn andere wang in het koninkrijk der hemelen ook wel toekeren aan de moslims, kun je er net zo goed nu al mee beginnen. Ik heb als atheist echt een enorm probleem. Ik geloof er niet in, net zo min als dat ik een samenlevig geloof die gedomineerd wordt door een achterlijke religie. Nu u nog.

knutsel | 06-10-07 | 22:55

@bottehond

demonstraties gepland door het SIOE

26 oktober 2007 te Londen

8 december 2007 te Marseille

Mij te ver weg,

Fred V | 06-10-07 | 21:58

Maatregelen die de hopelijk veranderde regering zou kunnen nemen. zijn bijvoorbeeld een stricte immigratiestop uit moslimlanden, haatprekende imams uitzetten, criminele allochtonen met dubbel paspoort uitzetten en beter nog dubbele paspoorten verbieden, subsidies voor de bouw van moskeeen stopzetten, geldtransporten vanuit Saoedi-Arabie voor moslimprojecten ook onmiddellijk verbieden.

Fred V | 06-10-07 | 21:16

@ Bigi Bana Boy

Etnische zuivering? Hmm: naar mijn smaak wordt Nederland etnisch en cultureel gezuiverd door de massa- immigratie. daar komt nog een heeeeeeleboel bij als we over 6 weken onze souvereiniteit overdragen aan Frattini cum suis. De grondplannen van die EUSSR behelzen het elimineren van natiestaat en nationale identiteit. Sta je daar wel eens bij stil?

Fred V 06-10-07 @ 21:10

Mail met Anders Graver van het SIOE. Enthousiaste vastberaden kerel.

bottehond | 06-10-07 | 21:15

Dat er een spanningsveld tussen niet-moslims en moslims is in NL, is duidelijk. Of er iets door de NL-ers zal worden gedaan tegen de islamisering, weet ik niet. Ik hoop dat er een tweede, Nederlandse demonstratie tegen de islamisering komt. Het zou mooi zijn om deze in Den Haag bij de regeringsgebouwen of op het Mali-veld te houden. Het excuus van nabijheid van ghetto's kunnen ze dan niet gebruiken om de demonstratie te verbieden. Het lijkt me goed om te proberen met legale middelen de politiek te veranderen.

Fred V | 06-10-07 | 21:10

rokershoest 06-10-07 @ 20:07
Zie Bigi Bana Boy 06-10-07 @ 17:27.
Nederlanders zijn passief en feminiem geworden door de eeuwen heen. Derhalve geef ik ons geen kans tegen gasten uit agressieve macho culturen.
Vergeet je gedroomde ethnische zuivering.

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 20:48

ikzelf vermoed dat het Moslimpercentage van Nederland rond 2050 slechts 0,005% zal zijn. Ik vermoed namelijk dat binnen een paar jaar de bom goed zal barsten in dit land. De snelle ontwikkeling van de criminaliteit binnen Moslim bevolkingsgroep zal niemand zijn ontgaan. Niks met droge statistieken te maken maar ben slechts een trouwe kijker van opspring verzocht. Zelfs de slome, ambtelijke Nederlanders zullen het op een gegeven moment niet meer pikken en de hypocriete kleautzakken het land uittrappen.

rokershoest | 06-10-07 | 20:07

@ Extremeextremist

Deze al gezien op NN? haha, die lutsers kunnen niet rekenen!

Hoi hoi hoi, ik blijk beter te kunnen rekenen dan het personeel van het CBS. De Beer gaat er blijkbaar vanuit dat alleen niet-westerse allochtonen moslim kunnen zijn en dat alle kinderen van in Nederland geboren moslims geen moslims zijn. Waarschijnlijk zitten we in 2050 dus tussen de 30 en 40%.

Ignatius van Loyola 06-10-07 @ 13:32

bottehond | 06-10-07 | 19:34

Voor m´n gevoel zitten we nu toch boven de 9%.....

GebuktIsGenomen | 06-10-07 | 19:27

Gelukkig gelooft iedereen de VOlkskrant, het propaganda-orgaan van de PvdA...

ExtremeExtremist | 06-10-07 | 18:44

knutsel 06-10-07 @ 18:17

Vergeet niet dat de linkse propaganda zeer sterk is.
De media over het algemeen en de publieke omroep in het bijzonder zijn linkse bolwerken die constant tegen Wilders en tegen wat Wilders zegt tekeer gaan.
Veel mensen kijken alleen maar naar het nos journaal en luisteren naar radio 1.
En daar worden berichten zoals dit topic verkondigt .
De boodschap is dan zoiets als dat het allemaal wel mee valt.
Het wordt zoveel mogelijk "gedownplayd".

Bijstandtrekker | 06-10-07 | 18:32

knutsel 06-10-07 @ 18:17
Mij leek het als negerT niet het beste idee van de wereld om te gaan.
Vlaanderen wil nog wel eens wat militanter zijn dan Nederland en in konfrontaties met een aantal van die bedenkelijke clubjes (daar reken ik vooralsnog het Vlaams Belang overigens nog niet eens toe) leek mij niet zo raadzaam. In een opgefokte situatie is er geen tijd voor subtiele nuances.

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 18:27

@Bigi. Brussel was gewoon niet zo'n goed idee: onmiddellijk verboden door de burgemeester, teveel over een kam worden geschoren met het Vlaams Blok (geen betrekking op Nederland), Belgie is verscheurd, niemand had verwacht dat de Waalse pliesie met groot plezier op Vlaamse demonstranten in zou hakken, Brussel zelf is teveel zwaarbeveiligd diplomatencentrum met getto's eromheen. Al met al ben ik achteraf blij niet te zijn gegaan en dat is nog afgezien van Ruktor...
.
De volgende demonstratie dient in Nederland plaats te vinden en dan moet het duidelijk zijn dat het absoluut menens is.... maar wellicht heb je gelijk en is het de gemiddelde Nederlander niet helder genoeg dat zijn vrijheid bedreigd wordt, of misschien kan het hem inderdaad niets schelen. Angst speelt ook een grote rol, zo heb ik zelf thuis en bij mijn vrienden al de grootst mogelijke moeite duidelijk te maken wat er aan de hand is zonder als een enorme domme racist te worden beschouwd.

knutsel | 06-10-07 | 18:17

bottehond 06-10-07 @ 17:11

heb je het stuk oin de VK gelezen? Daarin werd duidelijk verteld hoe ze bj die prognoses komen, welke onzekerheden etc. er zijn ingebouwd. Dat zelfde stuk laat ook zien dat dat demografisch instituut niet blind is voor allerlei dingen die spelen in de maatschappij, maar dat ze op basisch van hun kennis en kunde (die natuurlijk wel eens stuk kleiner is omtrent demografie dan de reaguurders hier met wiskunde A) bepaalde zaken zwaarder wegen dan andere.

www.volkskrant.nl/wetenschap/article46...

Anders gezegd: het toppunt van arrogantie én complottheorie om te denken dat deze lui het vast wel zullen downplayen en jij gelijk hebt.

Maaier | 06-10-07 | 18:07

AllahOGaybar 06-10-07 @ 16:35
De geschiedenis leert dat Nederlanders doorgaans niet de dappersten onder de volkeren zijn en dat er dus helemaal niets zal gebeuren. Ja, op Wilders stemmen en anoniem reaguren ... dat wel. Maar wie stond er naast Botte in Brussel ? Zelfs zoiets eenvoudigs is blijkbaar al te veel gevraagd. Persoonlijk zou ik mij dood vechten voor mijn vrijheid en mijn veiligheid maar waar het vechten voor het Nederlandse volk betreft kunnen jullie aan het gas. Ik hoef maar even naar een aantal reakties op dat artikel over die 1 1/2 benige soldate te verwijzen en het mag duidelijk zijn waarom. Je leven wagen voor een stel randdebelen ? Dacht het niet. Dan nog liever een soepjurk aan en een baard laten groeien. Haal de kastanjes zelf maar uit het vuur.

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 17:27

aandeel moslims in mijn gemeente is 0.1 procent , gereformeerden 45 %

wou je ruilen?

hemaworstje | 06-10-07 | 17:17

Had iemand al gemeld dat Wilders het had over een "tsunami aan islamisering". Die downplayende idioot van het NIDI is inhoudelijk ook niet helemaal up to date. Voor islamisering is beslist geen meerderheid nodig. Het "gaat U allen slapen" van het NIDI bevestigt in feite de woorden van Geert Wilders.

www.libertarian.nl/NL/archives/000493....

bottehond | 06-10-07 | 17:11

AllhOGaybar ik denk dat U gelijk heeft, dus heb ik al een mooie AR-15 gekocht en ben ik aan het oefenen voor de gewapende strijd.
Dit doe ik als Nederlandse millitair in Afganistan met mijn C8.
99% is daar moslim en maar 0,2 % buitenlander.

Chriske01 | 06-10-07 | 17:11

Uiteindelijk denk dat er maar 2 mogelijkheden zijn. Of wij nederlanders verdwijnen of we verzetten ons op een dag ook met wapens tegen deze nieuwe kolonisten en linxo handlangers.

AllahOGaybar | 06-10-07 | 16:35

De volksverhuizing naar West-Europa knaagt aan het zorgeloze bestaan van de autochtone bevolking. Rustige volkswijken veranderen in getto's, wantrouwen en angst groeien en publieke voorzieningen worden overvraagd. Iedereen met gezond verstand weet wat dat met onze samenleving zal doen als deze ontwikkeling nog een 20 jaar wordt doorgetrokken. Verder weet ook iedereen met gezond verstand dat deze ontwikkeling gewoon zal doorgaan als er geen echte rem op de immigratie wordt gezet. Elke Nederlander voelt precies wat er aan de hand is. Zij die het blijven relativeren doen dat alleen maar uit angst de waarheid onder ogen te zien. Alleen onze wereldvreemde politieke kaste blijft zich vertwijfeld afvragen waar het succes van Pim en Geert toch vandaan komt.

L. Oser | 06-10-07 | 15:43

snuff 06-10-07 @ 13:50
In mijn geval bij een haperend keyboard (batterijen waren op).

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 15:23

Zoals Oltmans wijlen al zei:'' de 3e wereldoorlog is al lang in volle gang''

gigi gorgonzola | 06-10-07 | 15:20

Oorlog is dus onafwendbaar... we kunnen daarom maar beter snel beginnen met de eerste repatrieringsprocessen.

Auke | 06-10-07 | 15:12

Als iemand mij 1 voorbeeld in de wereldgeschiedenis kan noemen waarbij een zo grote groep mensen met een vreemd geloof een ander land binnentrokken en waar GEEN conflict met de autochtone bevolking uitbrak, dan hoor ik dat even graag.

Auke | 06-10-07 | 15:08

Oviges dikke boehe het is niet goed gespeldt.

De God van Empel | 06-10-07 | 15:00

De propagande machine draait op volle toeren en wordt ook steeds belachelijker wbt inhoud.

nietgewoonrechts | 06-10-07 | 14:58

Nee, nee, nee, nee;
Ter compensatie hebben die moslimgezinnen vijf tot zeven kinderen, die na achttien jaar een partner uit de woestijn halen en ook weer vijf tot zeven kinderen, etcetera. Tsunami=vaststaand feit tenzij we gaan deporteren.

fromwalking | 06-10-07 | 14:54

@ EX-Student 06-10-07 @ 13:35

Die 10 hoeren die moslima zijn geworden om hun loverboy misschien ooit te kunnen trouwen tellen niet mee.

solidstate | 06-10-07 | 14:41

En hiermee denken ze de feiten in dat boek over de immigratieramp even vlug te ontzenuwen? Moehaha! Over propaganda gesproken!

Shani | 06-10-07 | 14:32

Wie o wie doet er eens een duidelijk en overzichtelijk "waar / niet waar" lijstje creëren op A0 formaat van de kabinetten Balkie, deze vervolgens wat op bomen rond het land spijkeren enzo. Lijkt me wel lachen. A0 met de betutteling nieuwe stijl ernaast. Kijken wat dat doet bij nieuwe verkiezingen, veel mensen zijn een duidelijk, kort en bondig overzicht nodig, geen flarden aan informatie zeg maar. Wel dat kort wordt dan even niet… maar in ieder geval overzichtelijk.

Reverend Ray | 06-10-07 | 14:16

Niet raar dat men met deze cijfers komt, Wilders doet het nogal goed in de peiling. Het best doe je geen ruk geloven, waar kun je dat op funderen, wel op de laatste zeg 6 jaar.

Reverend Ray | 06-10-07 | 14:09

Bigi BB : verloedering en verkwanseling van de eigen cultuur begint bij de taal, ovigens..... Daar heb je dus een liberaal voor nodig om je op te wijzen. Sorry voor mijn maatschappij ontwrichtende opstelling.

snuff | 06-10-07 | 13:50

Doe die kraan maar dicht en besteed het geld wat je overhoudt aan nuttigere dingen, voor mijn part ontwikkelingshulp als je het persé maatschappelijk wilt besteden. Maar dan nog, in 2050 zucht de hele wereld wel onder het juk van een land (grootmacht?) als China...

T'o Malaak | 06-10-07 | 13:47

Het NIDI is geen demografisch instituut, maar een demagogisch instituut.

Neuken geen bezwaar | 06-10-07 | 13:45

snuff 06-10-07 @ 13:15
Typos. We zitten hier ovigens niet op www.onzetaal.nl, maar dit terzijde.
Ovigens.

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 13:45

EX-student : 4 op de 5 moslims kunnen überhaupt niet lezen en hebben uiteraard ook de koran niet doorgebladerd en niet doorgebladderd - zeker EX-student Nederlandse literatuur en letterkunde ??

snuff | 06-10-07 | 13:39

Bijna 4 op de 5 'moslims' uit NL kunnen niet eens Arabisch lezen... dus nooit eens zelf de Koran doorgebladderd... Laat staan naar moskee gaan... Het geloof Islam grooit juist snel onder autochtoon-NL! Ik ken zelf een stuk of 10 NL-blond-en-blauwe-ogen-hoofddoekjes... De Tsunami komt er aan!!!!!

EX-Student | 06-10-07 | 13:35

baggerboer 06-10-07 @ 11:02 HA,HA,HA geweldige link !

ja,diedus! | 06-10-07 | 13:35

En ik wil een socialistische partij die niet verstrikt zit in haar eigen ideologische wurgkoord.
Een partij die het aandurft om paal en perk te stellen aan een maatschappij ontwrichtende stroom immigranten die Nederland in rap tempo onleefbaar maakt.
Ik houd er ook mee op te zeggen dat ik ook heel veel aardige goedwillende moslims ken.......... het zijn er per saldo domweg te weinig.

Jokkebrok | 06-10-07 | 13:22

NIDI,Senatoren{niet direct gekozen}Maxima enz .enz. U vraagd en wij draaien!!!

docker | 06-10-07 | 13:21

Bigi Bana Boy: als liberaal keur ik het allemaal goed. Overigens is het woord overigens en de andere standpunten worden overige standpunten genoemd.

snuff | 06-10-07 | 13:15

Bigi Bana Boy: als liberaal keur ik het allemaal goed. Overigens is het woord overigens en de andere standpunten worden overige standpunten genoemd.

snuff | 06-10-07 | 13:15

Opzekers 06-10-07 @ 12:52
Ik weet dat de PVV geen one issue partij is, alleen bevallen die overige überliberale standpunten mij helemaal niet. Ik ben nml van mening dat het liberalisme één van de meest maatschappij ontwrichtende politieke stromingen is. Voor mij geen VVD en dus zeker geen PVV, en dat dan dus vnml daarom niet. Ik ben niet zo'n vrije markt gelovige,
Verder maakt Cheert natuurlijk wel het meeste lawaai op het migratie dossier. Echt heel erg vreemd is het dus niet dat de schrijvende pers daar het accent op legt. Ovigens bestrijd ik dat alleen het linkse deel van de pers dat doet. Lees de Elsevier en/of Telegraaf er maar eens op na waar het Cheert betreft, nauwelijks meer aandacht voor de ovige standpunten dan de linkse pers.

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 13:11

De Islam is een "religie" vol extremen en daartegenover past slechts een extreme reactie. Wilders heeft dat uiteraard begrepen. De linkse opportunistische rattenbende draait DUS oorzaak en gevolg om. Uiteraard beseft ook Wilders dat de koran nooit verboden zal worden. Door een extreme uitlating te doen, wordt de goegemeente evenwel wakker geschud. Gevolg : de heikele onderwerpen worden aangesneden en besproken. Daar kan de staatsomroep niet meer omheen.Wilders werkt dus als katalysator in het ingesufte land van vogallah en consorten. Daarom Cheert : ik verlaat mijn veilige en riante plek in België voor even om straks op jou te stemmen!

snuff | 06-10-07 | 13:10

Zit u ook zo vol met vooroordelen over Wilders, bezoek dan eens www.pvv.nl , geen one issue partij (itt het beeld wat je krijgt als je alleen Nederland1,2,3 kijkt en Volkskrant leest).

Opzekers | 06-10-07 | 12:52

Dat werd ook gezegd voor 1940.
De realiteit was natuurlijk anders.

Bijstandtrekker | 06-10-07 | 12:49

Houden we ook nog rekening met de Nederlanders die zich laten omtoveren tot Moslim?

Met schrik kwam ik laatst op deze hyves:
moslimgeworden.hyves.nl/

fjodor | 06-10-07 | 12:36

Ja wat is dat nou ? Wij willen de tsunami terug. Ik ben er zo aan gewend dat ik niet weet wat te doen als het niet waar blijkt te zijn. De hele raison d'etre weg voor een hele generatie hardwerkende Nederlanders. En wat te doen met Cheert straks ?

Bigi Bana Boy | 06-10-07 | 12:34

Alleen wil het kabinet Roversbende I geen onderzoek naar de immigratieramp dus kan ook dit politiek gekleurde berichtje weer de prullenbak in.

derkcs | 06-10-07 | 12:22

@da wizard
en de auto op water wordt het helemaal. Die mensen willen niet aan de pil, want daar zijn die liefdeloze mormels veel te chauvinistisch voor.

waskuip-admiraal | 06-10-07 | 12:21

Zo snel als de Moslimaatjes de pil ontdekken, is het gedaan met de grote gezinnen...

da wizard | 06-10-07 | 12:19

@Stijlloos|Superieur 06-10-07 @ 12:07
jup, qua snelheid en qua visualisatie......

overVecht | 06-10-07 | 12:17

Ik ben erg benieuwd van wat voor geboortecijfers ze zijn uitgegaan. En verder ben ik doodsbenauwd voor de muselman. Heb afgelopen week voor het eerst van me leven die protserige haattempel in a'dam ZO gezien en dan weet je dat het fout zit met die lui.

waskuip-admiraal | 06-10-07 | 12:16

De linkse boodschap hiervan is;
"Gaat u maar rustig slapen ,er is niets aan de hand."
Alles wordt uit de kast gehaald om Wilders onderuit te halen.
En dit soort boodschappen zal alleen maar toenemen naarmate Wilders steeds hoger in de peilingen komt.
Waarschijnlijk iedere week een boodschap van dit kaliber.

Bijstandtrekker | 06-10-07 | 12:15

Die lui fokken als beesten... dat is het probleem... In 2050 minstens 20% allochtoon, kan niet anders.

Stijlloos|Superieur | 06-10-07 | 12:07

Als er niets aan het misbruik van de gezinshereniging wordt gedaan(waar Wilders om gevraagd heeft) gaat het misbruik hiervan gewoon door en daarmee ook de enorme instroom van Turken en Marokkanen.(en daarmee de vele problemen die dat met zich meebrengt)
Daarbij hebben moslims over het algemeen meer kinderen dan niet-moslims.
Ook wordt gezegd (indirect) dat strenge maatregelen helpen.
Hiermee wordt dus heb gelijk van Wilders en vele voor hem (Pim) toegegeven.

Bijstandtrekker | 06-10-07 | 12:03

We hebben in NL met bijna 500 mensen per vierkante kilomerter geen behoefte meer aan moeilijk te integreren moslims die in eigen land niet kunnen slagen en hier doorgaans niets kunnen wat een werkloze Nederlander of desnoods een Pool niet veel beter zou kunnen.

Straks wordt heel Nedeland een soort efteling met minaretten en mannetjes met baardjes die gebrekkig Nederlands spreken en niets van onze tolerantie begrijpen en het liefst de sharia in willen voeren.

Dus in het belang van iedereen, ook de allochtonen die hier al zijn: de kraan helemaal dicht voor laagopgeleide gelukzoekers. De kansloze IND kan dan ook meteen opgeheven worden. Sinterklaas komt maar 1x per jaar en gaat altijd weer terug met zijn zwarte pieten toch? Dat is onze cultuur ;-)

sgandaalich | 06-10-07 | 12:00

Bovendien, als je als martelaar boem heb gedaan en je stoffelijke lichaam (in vele, vele stukjes) op aarde achterlaat leef je eeuwig in het paradijs in uitsluitend geestelijke staat alwaar zodoende voortplanting en eten en drinken overbodig en nutteloos is. Wat moet je dan in Allahs naam beginnen met al die stromen vol wijn en 72 maagden.

OpaWizzkid | 06-10-07 | 12:00

[email protected]. Ja, in sommige kringen is dat nog gebruikelijk. Je vindt die dingen zelfs boven je bed in een hotel in Austria. Ik vraag altijd of dat weg mag. Moet je ze zien kijken... Zwaar beledigd, over geloof opdringen gesproken. Dus de Gristenen en vooral de Kattezieken in die landen kunnen er ook wat van. Gelukkig hing die bebaarde man er ongeveer 2000 jaar geleden en komt dat niet meer voor (zover ik weet) Maar wat ik signaleerde, gebeurt nog steeds, dagelijks en met rechtschapen devotie aan Allah en zijn enige en echte profeet Mohammed die zo van jongens en meisjes hield.

agentorange | 06-10-07 | 11:58

In twintig jaren heben de moslims, van 0 tot 1millioen vermeerd.Zo ver ik het weet, baren ook moslima's 1 baby per keer, en niet een worp van 12 of zo iets. Bij 4 vrouwen kan het een beetje anders uit zien. Bovendien is bij de islam, vrouwen snel door een andere te vervangen, bvb door een vruchtbare jongere vrouwen te nemen.De oude gewoon dumpen, door drie keer:" Talak" te zeggen, ben je haar voorgoed kwijt.En dat kost je geen cent.
2050?dat is 43 jaren.zo lang hebben ze hier voor niet nodig. Wij willen geen kinderen op de wereld zetten,om dat ze dan een onzekere toekomst tegemoet komen, waar de moslims de meerderheid gaan worden, en eventueel de Sharia, wetten bij ons in voeren, en ze als Dhimi's moeten leven,afhangig van de Umma, statuus minder als honden en varkens.. Maar de overheid begrijp het niet? of wat?Ik wil wedden als de islam gevaar (Zsunamie ) weg valt, dan krijgen wij weer een babyboom dat garandeer ik.

luckybee | 06-10-07 | 11:56

@ Het_leuke_zuiden 06-10-07 @ 09:49
australië ofzo?

a_tomba | 06-10-07 | 11:56

't Echte gevaar schuilt in religie an sich. Of dat nu Gristenen, Joden of Moslims zijn.

Zelf heb ik nooit last ondervonden van de kassamoslima bij de Islamitische buurtsuper.

Maar zelfs aanhangers van Buddha zitten fout, als je het mij vraagt. Allemaal leuk en vredelievend, maar ze hebben gewoon geen gelijk. Uiteindelijk vormt ook dat een bedreiging.

Iemand die ook maar ergens in een hogere entiteit gelooft, afschaffen. Dat lijkt me het beste. Houd je een slordige 15 procent van de wereldbevolking over. Niet verkeerd, me dunkt.

Harige Bangmaker | 06-10-07 | 11:54

En nu ga ik eerst eens even ontbijten. Mijn eigenste druifje is net wakker geworden.
Allah (geprezen zij Zijn Naam) zij met u allen.

nattebever | 06-10-07 | 11:49

overVecht 06-10-07 @ 11:41
geen hoofddoekjes en... geen schotelantennes...

van dal | 06-10-07 | 11:48

fuckje 06-10-07 @ 11:32
Maar doe de druiven geen kwaad, geliefde zuster in Allah (geprezen zij Zijn Naam).

nattebever | 06-10-07 | 11:48

@agent orange> ach hier hangen we een bebaarde man met bloedende handen en voeten aan een kruis op de muur voor de gezelli.

superjan | 06-10-07 | 11:47

Robin Hood 06-10-07 @ 11:40
Het is de taak van elke gelovige om er voor te zorgen dat er geen druiven zomaar ergens blijven liggen en gaan gisten. En, als gezegd, in de hemel gelden iets andere regels omdat er een overschot aan druiven is, dus ik vermoed, maar ik ken geen schriftgeleerde die mijn stelling steunt, dat Mohammed (geprezen zij Zijn Naam) niet al te veel bezwaar heeft tegen het wijnzuiperij-gebeuren. Ik denk zelfs dat hij ook wel eens cognac neemt, maar... dat is uitsluitend een vermoeden.

nattebever | 06-10-07 | 11:46

@harige bangmakert> tja de facto heb ik van moslims nooit last. En van christenen des te meer. Neuquen roken winkelen drinken geldverdienen, meisjes leuk vinden, stemmen over je eigen land, paddos eten, reclame maken enz enz t mag niet meer van de christenfundi's. Daar schuilt het echte gevaar.

superjan | 06-10-07 | 11:45

Bij al die percentageberekeningen, wordt vergeten dat rubber een slecht verkocht artikel is in die kringen. Je zou denken dat rubber wordt gemaakt van honden of varkens, zo gehaat is het. Ook van die strips met van die ronde dingen erin (geen landingsstrips ... of misschien wel?) zijn niet populair in de Moskee, laat staan op het nachtkastje van Fatima el Hakbar. Naald en draad zijn wel erg geliefd, daarmee naaien ze bepaalde zaken weer dicht. Ook een scherp mesje is in elk huisje te vinden. Hiermee snijden ze "overbodige" delen af. Dus vrienden van Allah, tellen doen we absoluut niet meer met statistieken, maar liever in het echt! Over een jaar of wat. Dan valt u van uw stoel...

agentorange | 06-10-07 | 11:44

volgens mij bestaat allah helemaal niet.....72 maagden? alsof die, die zelf niet zou neuqen..

overVecht | 06-10-07 | 11:43

Ach 2050! dan is nederland een xtra stukje noordzee geworden.

baggerboer | 06-10-07 | 11:43

@reinaert> maagden van boven de 18 (daaronder mag je ze als volwassen terrorist niet neuquen tog?) zij over t algemeen vette varkens, saaie dozen iig niet echt knap. Verder wordt niet aangegeven of t hier jongens of meisjes maagden betreft. Bestormd worden door 72 jongensmaagden... tja ieder zijn feestje.

superjan | 06-10-07 | 11:41

@van dal 06-10-07 @ 11:39 en reinaert
gezien de tijd dat je verblijft in dat 'paradijs' kun je dus ook gewoon 1 keer ffkes paar maagden bevruchten...... paar jaar wachten en je hebt weer nieuwe......

Hoe ziet een islamitisch paradijs er overigens uit? Soort overvecht alleen dan niet verplichte hoofddoekjes?

overVecht | 06-10-07 | 11:41

@ nattebevert

Wat eigenlijk als die druiven te lang blijven liggen? Dan krijgen we wijn en van Allah mag je toch geen alcohol drinken?

Robin Hood | 06-10-07 | 11:40

Zeg superjan, dat is een bijzonder puik idee.

Harige Bangmaker | 06-10-07 | 11:40

Robin, op aarde mag je kijken naar alles wat je wilt en ja, ook blanke druiven mag je neuken want, zo heeft Mohammed (Zijn Naam zij geprezen) het nu eenmaal verordonneerd. Helemaal zeker is men daar niet van, want Hij schijnt vooral rode druiven te hebben 'geconsumeerd', maar in het algemeen neemt men aan dat het niet zozeer gaat om de kleur alswel om het druifachtige van de te neuken druif in kwestie.
Of vruchten die op druiven lijken ook gepakt mogen worden, is een vraag die vele schriftgeleerden nog bezighoudt. Wel is men unaniem van oordeel dat aardappelen niet geneukt mogen worden, want een aardappel lijkt in de verste verte niet op een druif, zo heeft men na 3 eeuwen theorievorming vastgesteld.
En jullie maar denken dat wij ons al duizend jaar onledig houden met onzin, maar dan vergeten jullie wel mooi de geweldige inspanningen van talloze geleerden die onze theologie haar huidige vorm heeft gegeven en waarvan wij, jawel, nu de vruchten mogen plukken. Niet alle vruchten, enfin, een gelovige heeft aan een half woord genoeg.

nattebever | 06-10-07 | 11:39

@Reinaert,
Dat is een goeie vraag voor @wereldzenders, als hij weer verschijnt.

fuckje | 06-10-07 | 11:39

Islam = vrede.

Lekkende Kraan | 06-10-07 | 11:39

Reinaert 06-10-07 @ 11:38

lijkt me duidelijk dat je in dat geval 72 maagden houdt....

van dal | 06-10-07 | 11:39

@van dal 06-10-07 @ 11:34:

Dat, maar het kan nog erger: nergens wordt vermeld hou oud of hoe jong die 72 maagden zijn. Wel ff fijn om te weten als je als 22-jarige hengst hakbar-boem gaat doen lijkt me. Je mot er toch niet aan denken om 72 AOW-rijpe maagden cadeau te krijgen.

Reinaert | 06-10-07 | 11:38

wopper 06-10-07 @ 11:35

wijksafari... dat is toch als landsbestuurders een kijkje gaan nemen in kanaleneiland?

van dal | 06-10-07 | 11:37

Met druifjes kun je trouwens goed kinderen mee naar huis krijgen.......

overVecht | 06-10-07 | 11:37

@Zoetwaterpanharing 06-10-07 @ 11:31
moewhahaha.................?

@nattebever 06-10-07 @ 11:29
ik stop de pitjes altijd in mijn reet.....

overVecht | 06-10-07 | 11:35

@All,

Hear, hear!
Prachtartikel 'Prijsvechten om de bruid uit de bergen':
www.nrc.nl/binnenland/article705981.ec...

We hebben, na de tsunami, de prachtwijken en demografische meevallers, een nieuw woord:

” Eenmaal op cursus moeten de cursisten niet alleen taalonderwijs krijgen maar ook op ‘wijksafari’, zegt Hoeffnagel.

WIJKSAFARI... hahahaha!

wopper | 06-10-07 | 11:35

Harige Bangmaker 06-10-07 @ 11:31
we gaan ervan uit dat je in de hemel mag neuken, als dat nou eens niet zo is? ter bewaring van je 72 maagden?

(worden die moslims even op een verkeerd been gezet)

van dal | 06-10-07 | 11:34

Nu nog het aantal Christenen drastisch verminderen en we kunnen weer rustig ongestoord zaken doen.

superjan | 06-10-07 | 11:34

"de kraan dichtdraaien werkt." met de boot terugsturen is ook een ge-eikte methode

Patrick Zweedsey | 06-10-07 | 11:33

@nattebevert,
Wij gaan zo even een onderzoek plegen op de grootste markt van Noord-Nederland, de zondaars zullen wij erop aanspreken, kopvodden zullen worden verwijderd, in verband met de broodnodige vitamientjes op hun vale gelaat, varkens en kippen worden gescheiden, aardappelen krijgen een ereplaats, druiven zullen grondig worden geproefd en beproefd, kortom, deze zaterdag ( Sabbath!) zal nuttig en vaderlandslievend worden besteed.

fuckje | 06-10-07 | 11:32

Ik vraag me af of je ook aan 'druivenruil' mag doen, want het kan best zijn dat je in de hemel zit en daar, ergens verscholen achter de boom van kennis van goed en kwaad (ongetwijfeld een druivenboom), opeens een druif ziet waarvan je denkt, ja, die zou ik wel even willen pakken, terwijl je donders goed weet dat het niet jouw druif is.
Gelukkig zal Mohammed (geprezen zij Zijn Naam) daar wel een geschikt antwoord op hebben - erg moeilijk zal-ie niet doen.

nattebever | 06-10-07 | 11:32

Geen idee, van dal.
Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk en onbegrijpelijk.

Maar ik neem aan dat ze in zijn paradijs overuren draaien om de boel aan te kunnen vullen.

Harige Bangmaker | 06-10-07 | 11:31

@ nattebever 06-10-07 @ 11:27

Mag je mij als ongelovige wel aankijken dan? Hullie zijn toch niet gediend van blonde vrouwen met blauwe kijkers? Moeilijk mikken, maar als je het toch probeert zal ik ze dankbaar aanvaarden, plant ik ze fijn in mijn achtertuin.

Robin Hood | 06-10-07 | 11:31

nattebever 06-10-07 @ 11:27

enne... pitloze druiven?

van dal | 06-10-07 | 11:31

[WRR mode on]
In ons toekomstige rapport "Het land van welkomst" pleiten wij er voor om het woord moslims niet meer te hanteren. Dit roept immers ook het begrip "Niet-moslims" op en dat is te polariserend. Wij van de WRR adviseren om moslims voortaan Soennieten en Sjiieten te noemen, wat ook een teken is van welverdiend respect voor de werkelijke geloofsbeleving van deze mensen.
[WRR mode off]

Zoetwaterpanharing | 06-10-07 | 11:31

Harige Bangmaker 06-10-07 @ 11:26
72 maagden... als je de eerste hebt gehad zijn het er geen 72 meer... zouden ze aanvullen?

van dal | 06-10-07 | 11:29

kvind het al erg zat dat finnen zich uberhaupt mogen vermenigvuldigen...

overVecht | 06-10-07 | 11:29

Het is ook absoluut niet toegestaan om druiven te neuken die eerst in de yoghurt hebben gezeten.
Mm, lijkt me nogal dronken.

nattebever | 06-10-07 | 11:29

"Minder sterk zal toenemen"
Ze worden zeker per woord betaald bij die subsidie spons;
"afnemen" is een beter woord, zeker voor de wilders stemmerts.

Weeraanmelden | 06-10-07 | 11:28

Robin Hood 06-10-07 @ 11:22
In de hemel gelden andere regels. Zo is het bijvoorbeeld absoluut noodzakelijk dat je de druivenpitten in het gezicht spuwt van ongelovigen, waartoe jij waarschijnlijk ook (nog?) behoort. Dat is daar zelfs een soort van sport. Wie het verst komt met dat uitspuwen, mag 3 minuten op de schoot van Mohammed zitten en een minuutje privé met Allah (geprezen zij Zijn Naam) doorbrengen. Wel druiven meenemen natuurlijk, je moet daar niet met lege handen aankomen.

nattebever | 06-10-07 | 11:27

Iets met hoed en rand en iets met aluminium ..

Draaitafel Demagoog | 06-10-07 | 11:27

Overigens zijn 72 maagden nu ook niet je van het.
Dat heb je in een krap maandje ook wel ontmaagd.

En dan heb je nog een eeuwigheid te gaan.

Harige Bangmaker | 06-10-07 | 11:26

van dal 06-10-07 @ 11:24
toch raar, internal server error en dan toch twee keer gepost......

van dal | 06-10-07 | 11:25

Harige Bangmaker 06-10-07 @ 11:20
ik bekijk die jongens van 'brinks' ook altijd met enige argwaan, die lopen de hele dag met plofkoffers te sjouwen...

van dal | 06-10-07 | 11:24

Harige Bangmaker 06-10-07 @ 11:20
ik bekijk die jongens van 'brinks' ook altijd met enige argwaan, die lopen de hele dag met plofkoffers te sjouwen...

van dal | 06-10-07 | 11:23

Aan allen die denken dat ik gisteravond teveel van dit of teveel van dat heb genomen: ik heb behalve Mekka-cola niets tot me genomen en handel dus in strikte helderheid van geest.
Zou je een groentenboer op z'n bek mogen slaan die een tros druiven zomaar naast een zak Hollandse aardappelen flikkert? Ik ga daar toch eens op letten, de komende tijd, en mocht ik het zien gebeuren, dan is hij nog niet jarig. Wel zal ik natuurlijk eerst proberen hem te overtuigen van de heilige status van de door hem zo achteloos en ook nog met woekerwinst verkochte druiven. Verdomde druivenhandelaar!

nattebever | 06-10-07 | 11:23

@ nattebever 06-10-07 @ 11:18

Scusi, maar ik dacht dat u 1 van de reaguurders was die ik daar altijd tegen hoorde ageren. Van de kleintjes moet je afblijven. Geef eens een goed voorbeeld en kom tenminste met een Nieuw Testament.

Robin Hood | 06-10-07 | 11:22

Jokkebrok 06-10-07 @ 11:19 vóór midderdag géén moeilijke woorden gebruiken.... pfff "geweldloos".......

van dal | 06-10-07 | 11:22

Maar hallo.

Je krijgt toch alleen 72 maagden als je Hakbar Boem doet?
Of is dat recht ook voorbehouden aan de gewone moslim?

Harige Bangmaker | 06-10-07 | 11:20

Er moet gewoon geen moslim meer toegelaten worden totdat deze groep klip en klaar heeft aangetoond geweldloos met ons te kunnen coexisteren.

Jokkebrok | 06-10-07 | 11:19

nattebever 06-10-07 @ 11:18
druif!

van dal | 06-10-07 | 11:19

Robin Hood 06-10-07 @ 11:14
Lijkt me een ongeoorloofd onderscheid dat jij daar maakt. De profeet (vrede zij met hem) neukte ook minderjarige druiven. Als je daar op moet gaan letten, is het einde zoek.
Volgens mij ben jij ook wel een lekker druifje, in overdrachtelijke zin dan hè, want ik wil niet afwijken van de letter van het woord en me beperken tot 'the real stuff' - echte druiven, dus.

nattebever | 06-10-07 | 11:18

Word juf op een kinderdagverblijf nattebever, zo leuk zijn 78 maagden niet

Multikuli | 06-10-07 | 11:18

nattebever 06-10-07 @ 11:12

was het chinezen wat je deed gisteravond? of freebasen? iets moet je teveel hebben gebruikt...

van dal | 06-10-07 | 11:16

@nattebevert,
Ik neem aan dat jij de uitslag van je onderzoek publiceert op www.maroc.nl

fuckje | 06-10-07 | 11:16

Het is het spanningsveld tussen kwantiteit en kwaliteit. De moslims zullen hopelijk nooit de meerderheid van de bevolking vormen, maar slechts een miniem aantal is al genoeg voor een significante aantasting van de Nederlandse westerse normen, waarden en vrijheden. Ook met een miderheid dien je rekening te houden, duss...

knutsel | 06-10-07 | 11:15

Wanneer iemand me zegt dat ik rustig kan gaan slapen, gaat de bajonet uit het vet

Tobi | 06-10-07 | 11:14

@fuckje
Spijt me voor je, meisje, maar ik heb je niet meer nodig. Je bent niet halal, of hoe het heet.
Als je me een adresje kunt geven van een goeie druivenboer, ja, dan zou ik je wel dankbaar zijn.
Zou je ook een hele tros druiven tegelijk mogen neuken? Verdomme, de vragen blijven komen!

nattebever | 06-10-07 | 11:14

@ nattebever 06-10-07 @ 11:12
Zolang je maar geen minderjarige druiven neuqt vind ik het best.

Robin Hood | 06-10-07 | 11:14

Sorry voor de mogelijke verwarring. Het gaat om druiven. Ik ga dus, terwijl jullie wegrotten in de hel, druiven neuken. Hoe dat precies in z'n werk gaat, weet ik niet.
Ik denk dat ik maar eens een comité gaan oprichten van ex-ex-druivenneukers, met statuten, huishoudelijke reglementen en allerlei voorschriften en vraag- en antwoordlijstjes.
Bijvoorbeeld: is het goed om een druif te neuken die nog aan de rank hangt? Wat doe je met een druif waarin een heel klein, bijna onzichtbaar wormpje zit? Is er verschil tussen witte en rode druiven, qua neukerij? Mag je ook druiven gebruiken die oorspronkelijk uit een land komen dat niet bij het Huis van de Islam hoort?
- ben de komende tijd wel even bezig.

nattebever | 06-10-07 | 11:12

fuckje 06-10-07 @ 11:09
zo, vrijgezellin, val jij by any chance op "oudere mannen"?

van dal | 06-10-07 | 11:11

@ nattebever 06-10-07 @ 11:03
Hoeveel heb jij gezopen gisteravond?

@ hyppopotamus amphibi 06-10-07 @ 11:06
Zei het niet voor niets. Maar Robin denkt dat ze zo maar eens een allahtoon broodje gaat halen bij de Turk om de hoek.

Robin Hood | 06-10-07 | 11:11

@ baggerboer 06-10-07 @ 11:02

Strak, strak, strak. Heel erg strak dus! Hoop niet dat het zoooo errug wordt trouwens.

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 11:09

@ Robin Hood 06-10-07 @ 10:30

Denk dat je gelijk hebt. Velen liggen blijkbaar hun autochtone roes nog uit te slapen. Komt nog wel denk ik. Moet kunnen.

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 11:06

Zolang het maar halal is.

Als ze nou bij de inburgeringscursus verplicht een stuk varkensvlees op de BBQ moeten knallen, bakken, braden, koken én opeten, ben je van het probleem af.

Harige Bangmaker | 06-10-07 | 11:04

Ik ben een vriend van de islam geworden, want islam = vrede. Jullie mogen dus allemaal rotten in de hel, terwijl ik 72 maagden, druiven, vijgen of aardappelen neuk (er is nog wat onduidelijkheid over de juiste vertaling).

nattebever | 06-10-07 | 11:03

voor wie 16% niet zoveel vindt... toen de BTW werd ingevoerd in 0031 was dat 16%, en dat vond iedereen wél veel.... maar ja, dát ging om geld, uit je eigen portemonnee....

van dal | 06-10-07 | 11:03

nidi,volkskrant etc... vergeet dat soort onbetrouwbare "bronnen" nu maar
Ik denk dat we hier wat meer info zullen vinden over hoe n.l er over een poosje uit zal gaan zien. www.anticimex.nl/default.asp?objectid=...

baggerboer | 06-10-07 | 11:02

* schakelt luide propaganda alarmbel uit *

Wat ze er niet bij vertellen, is de leeftijdsopbouw. In 2038 is DE HELFT van alle jongeren allochtoon. En ze vertellen er ook niet bij dat er nog steeds een gestage stroom Marocs binnendendert door schijnhuwelijken.

Nee, de niet-bestaande Echte Nederlander kan roestig... ehhmm.. rustig gaan slapen.....

Brouhaha | 06-10-07 | 11:01

hyppopotamus amphibi 06-10-07 @ 10:56
familie doorsnee.... het was eigenlijk meer mijn eigen situatie... leuk dat je het herkende...

van dal | 06-10-07 | 10:57

@ van dal 06-10-07 @ 10:47

Hoezo, ken je mij dan? Ik vond 2 wel genoeg ja en dan ook nog van beider kunne. En mag ik m'n koelkast alsjeblieft vullen ja? Anders staatie daar toch maar voor nix. Kan ik dat ding net zo goed aan de straat zetten. Goed voor de 1e de beste alochtoon. Kan die daar z'n schapenvlees in bewaren bijv.

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 10:56

Zie je wel,niks aan de hand,doorslapen mensen........ ik bedoel van die 1 miljoen moslims in Nederland merk je nu al niks van.............

Indiana | 06-10-07 | 10:51

LOL @ fuckje 06-10-07 @ 10:48

Robin Hood | 06-10-07 | 10:51

Werken is haraam,

De God van Empel | 06-10-07 | 10:51

@Nik neem,
HUH? moslims die werken???

fuckje | 06-10-07 | 10:48

hyppopotamus amphibi 06-10-07 @ 10:41
had dan ook wat meer kids gemaakt. het is onze eigen schuld, twee kinderen was toch voldoende? en dan netjes een jongetje en een meisje als het kon.... autootje voor de deur en de koelkast voor het weekend vol lekkere dingen, wat kón er ons nou gebeuren?

van dal | 06-10-07 | 10:47

Met 9% is het al veelal onleefbaar geworden.
Met 16% zal het ondraagelijk worden. Precies volgens plan van moslims zoals ze al tientallen keren in de geschiedenis hebben uitgevoerd.

solidstate | 06-10-07 | 10:47

Hoeveel moslims werken er bij het NIDI?

Nik neem | 06-10-07 | 10:46

Laat me raden ... NIDI , hoog pvda ( portomonee van de ander ) gehalte ?
Goed getimed nu net de klokkeluider van de PVV met zijn kijk op de IND komt.
Lees de Elsevier maar van deze week , alles is daar nog zo lek als een mandje.
NIDI , ga is ff snel in de kroeg naar de "onderbuikgevoelens" verspreidende simpele zielen die hier ook wonen , en hoor daar wat over pakweg een jaartje of 10 dan actueel is.
Zie het Polenbetoog wat in de kroeg en op de echte Hollandese verjaardagen allang al was besproken en vaststond in ca. 2004, het zouden er niet meer dan 6000 worden in 2007, MWHAAAAAAAAA . Wie had er achteraf weer gelijk ?
Het klootjesvolk , leve het klootjesvolk !

ja,diedus! | 06-10-07 | 10:46

Ik ben wel heel blij dat sommmigen hier gewoon even op zaterdagochtend de statistiek beter kunnen doen dan dit instituut. Of als andere instituten. 16 % maximaal dus nogmaals, waar maken jullie je druk over.

Maaier | 06-10-07 | 10:45

Geld dit alleen voor Noord-Drente of is het ook voor Zuid ?

magic mike | 06-10-07 | 10:42

@ van dal (meervoudig)

Bedankt voor je "de facto".

Het is nog erger dan je stelt (10:30). De komende decennia neemt het aantal autochtonen AF en het aantal allochtonen TOE. Dit is al -tig keer door bijv. het CBS in kaart gebracht.

Per saldo zal in 2030 ongeveer het aantal alsdan in 0031 bivakkerende bewoners zijn gestabiliseerd (ca. 17.500.000 en nog wat). Verhoudingen gaan dus ondertussen scheef trekken (gebeurt nu eigenlijk al), omdat ook het geboortecijfer onder allochtonen beduidend hoger ligt dan bij autochtonen.

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 10:41

Hoed je voor mensen die ons in slaap willen sussen en dat ook roepen in de azijnbode, dan ben je dubbel verdacht.

Karel Kruizenruiker | 06-10-07 | 10:40

Zullen de landverradertjes van de PVDA niet leuk vinden. Kost hen weer een paar zetels tegen die tijd.

Vampire Hunter D | 06-10-07 | 10:37

Kwoot NIDI:

"De demografen verwachten dat de immigratie uit moslimlanden minder sterk zal toenemen, mede omdat het toelatingsbeleid strenger is geworden."

---

I see, de EU wil nu 20 miljoen hoog-opgeleiden..
Gelukkig.
Intussen blijven de niet-opgeleide kopvodden zich niet flink vermenigvuldigen?

Bespreking Hans Goslinga over Scheffers nieuwe boek:

www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest...

Kwoot:

Zo is het moeilijk te voorspellen wat de effecten zullen zijn van de aanwezigheid van vijftien (over twintig jaar naar schatting dertig) miljoen moslims in de liberale en seculiere West-Europese wereld, het meest ongelovige deel van de wereld met andere opvattingen over morele zaken als de verhouding van man en vrouw, homoseksualiteit, abortus en euthanasie. Dat feit is zonder precedent. Daarom is het volgens Scheffer voorbarig om, zoals Ayaan Hirsi Ali, te beweren dat integratie van de islam in de democratie onmogelijk is. Hij vraagt zich af welk doel ermee gediend is zo’n ontwikkeling bij voorbaat uit te sluiten.

Einde kwoot

----

*wacht 2050 af*

wopper | 06-10-07 | 10:35

Ja maar de lekke huwelijksmigratie? Bewust vergeten? Begrijp me niet verkeerd geloof niet zo in de islamisatie maar dit lijkt me een pamperrapportje van werelverbeteraars met dhimmitude.

Multikuli | 06-10-07 | 10:34

@ Robin, ook goedemorgen,

Mogelijk worden er een paar wakker? Toch? Misschien? Mogelijk? En anders na deze:

WIJ WILLEN GEEN ENKELE MOSLIM GEWOONTE IN 0031 INGEBURGERD ZIEN. ZIJN ER NU AL TEVEEL!

HEBBEN WE NET DE VERZUILING ACHTER ONS GELATEN, WORDT DIE MINARET ALSMAAR GROTER.......... NIET DOEN DUS! CHEERT STEMMEN.

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 10:34

Over het algemeen worden er binnen die kringen ook meer dan 1.2 kinderen geboren. Ik moet het eerst nog zien.

Henry | 06-10-07 | 10:33

hyppopotamus amphibi 06-10-07 @ 10:30

als je het bedoelde in de manier van 'de facto' is 'de feit' wel verklaarbaar...

van dal | 06-10-07 | 10:32

paost712 06-10-07 @ 10:25

de bevolking over het algemeen neemt ook toe, het is de wet van de grote getallen.... en dan is "slechts" 16% een verrekte grote hoeveelheid....

van dal | 06-10-07 | 10:30

hyppopotamus amphibi 06-10-07 @ 10:07

het is "het feit" oen en niet "de feit"; zo zie je maar, zelfs je taalgebruik wordt er onbewust door beinvloed.
Mijn fout natuurlijk, maar hoe vaak ik het misbruik van lidwoorden en DIE en DAT bijv. wel niet om me heen hoor, is onvoorstelbaar.

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 10:30

Ik had dit daarstraks al op NN gelezen, GS is beetje laat...

@ Hippo
Het is nog veel te vroeg, dit is veel te zware kost voor op de vroege zaterdagmorgen. Het gros heeft uit pure gewoonte op F5 gedrukt, maar wrijft het bier nog uit zijn ogen van gisteravond.

Robin Hood | 06-10-07 | 10:30

Als het N.I.D.I. het zegt zal het wel zo zijn.

*draait zich nog maar weer eens om

azijnseiker | 06-10-07 | 10:29

in 2050 nog maar 16% in 0031?
Waar gaan ze allemaal heen dan? Ze wonen hier toch prettig en mogen toch bijna alles??
Ondankbare gasten...

paost712 | 06-10-07 | 10:25

myk 06-10-07 @ 10:07
Weet je nog? Ze mogen niet zeggen dat ze geen moslim meer zijn. Een deel is allang geen 'echte' moslim meer, en dus zie je ze niet. Maar als je het ze vraagt, is het opeens wel zo. Statistiek is moeilijk. De Amerikanen zeiden het al: 'There are lies, damned lies, and statistics'.

uberdude | 06-10-07 | 10:24

Ik erger me nu al groen en geel aan de expliciete kleding van moslima's, het onverstaanbare gebrabbel om je heen, het ronduit onbeschofte gedrag van veel allochtone jeugd (jonge kinderen nog) die het woord kanker met toevoeging al jarenlang, voordat ze het goed kunnen spellen (als het ooit al zover komt - zie Roetger deze week), dagelijks veelvuldig in de mond nemen tegenover alles en iedereen (en dat is blijkbaar heel veel), dat ze niet bevalt, het al 10-tallen jaren onveilig maken van woonwijken (Kanaleneiland, Baarsjes en nog vele andere).

Die dankzij onze onvolprezen linkse kerk die Pim hebben laten vermoorden en die Wilders niet serieus nemen, in dit land onbelemmerd hun normen en waarden introduceren. Diezelfde linkse kerk die, om liev gevonden te willen worden, allerlei lieden van allochtoon pluimage zelfs onbekommerd de 2e Kamer insluist (wat is hier het % moslim trouwens???) om zodoende de stemverhoudingen de "goede" kant op te manouvreren.

Ik wil me daaraan niet nog meer gaan ergeren. Dus een totale stop van immigranten waar dan ook vandaan (immers, discrimineren mag niet) voor de komende 10 jaar (en dan zien we wel weer verder) lijkt me een goed plan. Vandaag nog besluiten, gisteren invoeren.

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 10:19

Pim Fortuyn had gelijk en hij is premier vanuit het graf.

inquisitra | 06-10-07 | 10:14

Statistiek noemen we dat. Leuk hè? Het plebs noemt het Chinees rekenen.
-
Ieder rekenmodel gaat uit van bepaalde definities en assumpties. Helemaal niet zo moeilijk om een rekenmodel te bouwen waarin je met een beetje parametreren elke gewenste uitslag tevoorschijn kunt toveren.
-
Moet je natuurlijk wel een beetje met de definities scharrelen (zoals 'wat is een niet-westerse allochtoon': een fin die in 0031 geboren is is natuurlijk helemaal geen allochtoon). Of een beetje rekken of krimpen met je assumpties (geboortecijfers paar tienden omhoog of omlaag, en voilá).
-
Alleen als je het hele onderzoek inclusief rekenmodel en gebruikte data kunt bestuderen dan is hier iets over te zeggen. Nu dus niet. Zoals met de meeste onderzoeken overigens. Wij van WC-Eend......
-
Voor de honderdduizendste keer Benjamin d'Israeli dan maar: "er zijn drie soorten leugenaars: gewone leugenaars, aartsleugenaars en statistici'.....

Reinaert | 06-10-07 | 10:13

Deze de Beer betrekt ook Oost Europa in zijn berekening. En daar zijn inderdaad verdomd weining marocjes. Vervolgens gaat hij die cijfers weer projecteren op Nederland en komt uit op 9%. Ja, zo kan ik ook statistiek bedrijven. Het europees gemiddelde zegt helemaal niks over de gebieden die het meest lijden onder de immigratie/fok-tsunami.
Bij deze is meneer de Beer afgeserveerd als policor onbetrouwbaar. Maar de subsidie van het NIDI is nu wel weer veiliggesteld. Met een extra kerstpakket voor de Beer namens de PvdA.

fzwart | 06-10-07 | 10:07

1% is ook al een tsunami.

Franz | 06-10-07 | 10:07

Ach, de zg. conclusies en adviezen op basis van de onderzoeken van dit soort instituten kennen we inmiddels wel in 0031. Zie bijv. ook de WRR. Neem bijv. ook de uitspraken van onze vorige minister van justitie, de weledele heer J.H. (Groene IJsbeer) Donner, die zich bij voorbaat al indekt door te stellen dat alhier de sharia langs democratische weg best wel ingevoerd kan worden. Dat is wat hem betreft - en vele van zijn collega's (Vogelaar, Albayrak) vermoedelijk een toekomst van Nederland die ze als volstrekt normaal beschouwen.

Nou ik niet!!! En vele andere autochtone en sommige allochtone bewoners van dit land ook niet, getuige de vele reacties op artikelen over integratie, immigratie, islam, e.d. Bovendien lijkt het me sterk dat de toeloop de komende jaren gaat afnemen, gezien de feit dat er vorig jaar al weer sprake was van een toename en die zal zich gezien de textuur van het huidige kabinet ongetwijfeld voortzetten. Hopelijk worden meer betrouwbare instituten / organisaties als bijv. het CBS niet met plotseling veranderende criteria de linkse kant opgestuurd

hyppopotamus amphibi | 06-10-07 | 10:07

Gemiddeld 9%? Zelfs als dat waar is -en ik geloof er geen zak van- dan vind ik dat nog belachelijk veel.

myk | 06-10-07 | 10:07

Kan zo onderzoek wel als betrouwbaar worden aanvaard? Niet een overheidsopdracht om een positief beeld te scheppen? Sorry, maar ik geloof er niks van. De overheid met de leugens heeft de geloofwaardigheid van de duivel

Het_leuke_zuiden | 06-10-07 | 10:01

het is zo nostalgisch fijn wanneer de Weldenkende Menschen het plebs in slaap sussen.
En gelijk hebben ze, als echte werelburgers wonen zij net zo makkelijk in Canada wanneer ze zich nog een keertje vergissen.

Jan Passant | 06-10-07 | 09:56

Spreken we dan nog wel Nederlands? En bestaat de Efteling dan nog wel? En 2e paasdag? Man man man, wat valt er nog veel te onderzoeken. En wat als Rita bij de komende verkiezingen de meerderheid haalt?

Klukkluk | 06-10-07 | 09:54

Ik stel voor om levensovertuigingen te verbieden die haat zaaien
en aanhangers ervan levenslang op te sluiten.
Dan laat ik aan Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali, Jami en Robert Spencer over om bewijzen
dat sommige islammitische stromingen haat zaaien.

ing.Autist | 06-10-07 | 09:53

Exodus van autochtonen en gemiddeld 5.6 kind per moslima + 9 importbruiden per immigrant..... 2050; 50% minimaal.

Rest In Privacy | 06-10-07 | 09:49

a_tomba 06-10-07 @ 09:36
Waar wil je naartoe?

Het_leuke_zuiden | 06-10-07 | 09:49

IN het "worst case scenario" dan nog slechts 16 %. Is niet echt een een meerderheid, toch?

Maaier | 06-10-07 | 09:48

Rita, bedankt!!!!

lampendraaier | 06-10-07 | 09:48

Ik ben zeker geen racist maar dat er in NL moskeeen zijn/worden gebouwd gaat echt te ver!

Reagluurderr | 06-10-07 | 09:42

Attentie @ G-Unite,
Wereldzenders in tha house!

fuckje | 06-10-07 | 09:40

Me dunkt dat er al genoeg zijn in de grote steden.

Bisschop Gijsen | 06-10-07 | 09:37

2050? Maak ik niet meer mee.

Agent327 | 06-10-07 | 09:37

Jammer zeg, minder moslims dan gehoopt

nietgewoonrechts | 06-10-07 | 09:37

@Het_leuke_zuiden 06-10-07 @ 09:34:
ik ben over een paar jaar ook weg idd

a_tomba | 06-10-07 | 09:36

Mo aan de minaret:
Fase 2 kan van start:
neuqen als konijnen.

Ik herhaal:
Neuqen als nijntje.

Einde bericht.

G-unite | 06-10-07 | 09:34

Er is geen rekening gehouden met de eventuele uittocht van autochtonen en de 22 miljoen immigranten die Europa zo wenst.

Het_leuke_zuiden | 06-10-07 | 09:34

hoe zit het met de voortplantingsdrift van ons aller finnen die het land nu bevolken?

cram | 06-10-07 | 09:34

Oh, dus daarom komt Hirshi Ali terug?

Stijlloze Herman | 06-10-07 | 09:32

Eerst zien, dan geloven.

Dr. Mabuse | 06-10-07 | 09:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken