Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hondenmoord blijkt een HOAX

Zal m leren, dat kudtkeffertjeDe zielige mevrouw die zo enorm aangedaan was door de brute moord op haar hondje, leidt aan het Tara Singh Varma-syndroom. Ze heeft haar hondje zelf aan een hek opgeknoopt om vervolgens met scootmobiel en al in een greppel te droppen. Sinds dit weekeinde zit ze in een psychiatrisch ziekenhuis. Het goede nieuws voor deze hoogst onbetrouwbare rollatorgebruiker is dat ze maar lieftst 10.000 euri gewonnen heeft van Geert Wilders. In navolging van GeenStijl loofde deze politicus dat bedrag uit voor een ieder die tips had over de dader. Wat nou 500 euri, pas met 10.000 doe je mee in de grote mensen wereld! Sterker nog, de blonde Limburger heeft op hoge poten schriftelijke vragen gesteld aan Balkenende himself over hoe dit toch mogelijk is. Nou Geert, wat dacht je van HOAX HOAX door zo'n scootmobieler, en nu maar flappen tappen...

Reaguursels

Inloggen

In eerste instantie dach ik hadden ze haar dan toch maar in elkaar gemept,
want dit vind ik wel heel triest.
Maar lijkt me ook niet fijn dat je zo lijp bent dat je je eigen hondje aan en hek opknoopt haha hilarisch, maar goed dat het geen kind was.

defenz | 22-12-05 | 01:38

Hallo daaro stelletje frusties.... niet elke mindervalide aanvalluh, anders kom ik ff knoopjes leggen in mijn opgevoerde scootmobiel!

Wolverine | 22-12-05 | 00:07

Dat van die hond, was dat geen zelfmeaurd?

garibaldi | 21-12-05 | 22:55

@Mare 21-12-05 @ 09:04 :

Heb je die reclamespot niet gezien dan: "Niemand weet toch wie er echt in die pakken zit". DAT is een bedreiging. Openbare plaats, veel volk samen, icoon van de westerse cultuur... Als de Hofstadtgroep de Amsterdamarena op hun kaartjes niet overtekend heeft met een grote rooie bulls eye, zijn het nog grotere knoeiers dan ik dacht.

'Our chief weapon is fear' (The Fpanish Inquisifion)

veest van pim | 21-12-05 | 20:20

@PogingX: aardig. Ga door. Ik lees me wel weer in bij XXXVIII of zo.
@Lucifer: een ABurka, is dat een typo of een specifiek type hoerenhoes?
Je bent onherkenbaar als persoon maar herkenbaar in het straatbeeld. En aangezien aanslagen altijd in de openbare ruimte gebeuren en niet bij die mensen zelf thuis, waar ze geen boerka dragen, is er geen probleem.

Het enige dat een boerkaverbod bereikt, is dat de vrouwen van die fundos nu niet meer naar buiten gaan komen, en dus een onzichtbaar en vast heel erg leuk leven gaan leiden. Boerkaverbod getuigt van struisvogelpolitiek: als ik het niet zie dan is het er niet.
Een hondentrainer weet al dat belonen beter werkt dan straffen. Politici mogen dat ook wel eens weten. Maar nou niet 'poot' zeggen tegen een imam als je een hand wil geven, Rita.

veest van pim | 21-12-05 | 20:14

eh... toch leuke knop die F5...
was een reactie op Jan-Joris-Jaap-Joop 20-12-05 @ 20:08

nevermind

de waus | 21-12-05 | 18:55

..... de allomheerschende stilte spreekt boekdelen dacht ik zo?
Hoaxtrauma?

de waus | 21-12-05 | 18:53

Indonesie verzint aardbeving!

Mare | 21-12-05 | 18:15

Wat een achterlijk mens, zelf opknopen. En gek zal ze wel niet zijn om zoiets in scene te kunnen zetten. Maar ja doe maar net of je gek bent, dan kom je ermee weg. Toch jammer dat de doodstraf niet meer bestaat!

smiep | 21-12-05 | 15:32

"Tjonge jonge er zijn hier nog mensen die niet weten dat Rabarbeke ALTIJD het laatste woord heeft? Sterkte."
-
Welke woord is dat dan, en voor hoeveel kan ik het kopen, lijkt mij zeer handig.

Baron Schicklgruber | 21-12-05 | 15:06

Tjonge jonge er zijn hier nog mensen die niet weten dat Rabarbeke ALTIJD het laatste woord heeft? Sterkte.

Tsabaothiemynoia | 21-12-05 | 14:52

<aivd mode on> De rollatorchauffeuse is door GL betaald om te suggereren dat alle nederlanders vuile racisten zijn en alle marrokkaantjes lllieffff <aivd mode off>

brrkah | 21-12-05 | 13:37

Zullen we mevrouw dan ook maar ophangen?

NahUnd? | 21-12-05 | 13:02

Trouwens niks meer gehoord van die klootooglul of hoe hij zich ook noemde.

Levereter | 21-12-05 | 10:56

@ levereter De griep is dus nog niet over, beterschap

@ Kolonel Was interessant gisteravond, had je verhelderend inzicht 10.07 graag van de partij gehad.

hama | 21-12-05 | 10:54

@ hama 21-12-05 @ 10:20
..
in het cafe, met bier. hoezo?

kolonel klootoog | 21-12-05 | 10:50

Ach een nieuwe dag een nieuw geluid, erger is dat me vriendin wil dat ik vandaag in bed blijf:" anders wordt je nooit beter", we zullen wel zien.

Levereter | 21-12-05 | 10:47

Mogge levereter,

Ja uitstekend, lekker ontspannen.

Ik denk dat die zuurpruim zichzelf in slaap heeft gehuild

hama | 21-12-05 | 10:41

Goeiesmorgens Hama, lekker geslapen?

Levereter | 21-12-05 | 10:38

@ Antonnn..... jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker?

de melkboer | 21-12-05 | 10:32

Wow, een hoax...

Die jongen uit Hattem met dat hakenkruis op z'n arm heeft het verhaal ook zelf verzonnen...

MAN, straks blijken alle Marokanen helemaal niet slecht te zijn, maar zijn ze zelfs een aanwinst voor onze maatschappij.

Antonnn | 21-12-05 | 10:21

@ kolonel,

Waar zat je gisteravond toen we je nodig hadden?

hama | 21-12-05 | 10:20

@ Rabarberke 20-12-05 @ 23:40
..
je hebt een punt. welk punt weet ik niet, maar er zit mijns inziens, en ouderwetsche pik zijnde, wel een soort van gelijk in dat een vrouw gewoon thuis achter het aanrecht langzaam vet hoort te worden daarmee in de loop der jaren alle zin en lol in het leven verliezende.

kolonel klootoog | 21-12-05 | 10:07

Zo'n hondje stikt niet door z'n eigen gewicht, die dame heeft het beest op een alternatieve diervriendelijke wijze afgemaakt. Er is niets aan de hand.

stupor mundi | 21-12-05 | 10:02

zo, dit akkefietje ook weer uit de lucht, prima actie van die vrouw, om op deze onorthodoxe wijze aandacht te vragen voor haar moeilijkheden.

kolonel klootoog | 21-12-05 | 10:02

@Rabarbeke @23.40 alle andere middelen al uitgeput om een leugenachtige contactadvertentie te plaatsen? mijn bod voor een drankje (kan ook alcoholvrij hoor) staat nog altijd open hoor meid, ik wacht rustig af.

neuzel | 21-12-05 | 09:37

rabarberke is de laatste der mohikanen

ze leeft als het ware nog in de droomtijd...

defenz | 21-12-05 | 09:32

@maximo

Hahahaaa, als het geen Mexicaanse belastingbetalers zijn, staan er wel weer anderen klaar voor ellenlange, dodelijk vermoeiende en uitermate irritante scheldpartijen met Rabarberke. Waarbij het centrale thema toch altijd weer is: 'wie kan de meeste achterbakse steken onder water uitdelen?'

zum kotzen | 21-12-05 | 09:31

Kudtwijf, rollator afpakken en haar een leven als (oude) heroïnehoer op de das spelden...

trat | 21-12-05 | 09:27

@ toatec 21-12-05 @ 01:14

Pisraël??? Hehehe, de Mossad krijgt tenminste nog wel eens dingen gedaan, zoals het opruimen van Palestijns terroristen-onkruid (paar grammetjes RDX in de mobiele telefoon van zo?n smerig varken, raketje voor rolstoel-rat, spuitje gif in de nek, etc etc etc)

Zou in Nederland errug bruikbaar zijn, een partij die daadwerkelijk dingen voor elkaar zou kunnen krijgen.

zum kotzen | 21-12-05 | 09:24


Oh gossie, mongolenland, geregeerd door mongolen, bezet door mongolen, overal gekken. Nederland is bezeten door labiele hondenbezitters, kaalkopjes, en geflipte politieke leiders met nep haar. O, Belgie, wanneer val je met je Dutreaux-soldaatjes binnen, O, Belgie, O, Duitsland... waar blijven jullie?
Hahaha een hond ophangen aan een hek en dan zielig de greppel inrijden; ik sta ook niet raar te kijken wanneer dat mens zichzelf per ongeluk in die greppel gereden heeft, god straft onmiddelijk, zo zou Balkenende zeggen.

Rabarberke maakt wel erg veel los hierzo....

MAXIMO | 21-12-05 | 09:15

Met carnaval knijpen we een oogje dicht, of twee want niemand wil die onzin zien boven de rivieren van beschaving. Mannen in witte pakken zijn zo gekleed om niet de kans te lopen na een jaar aan kanker dood te gaan, baarden en hoedjes maken je niet onherkenbaar, mascottes/lopende reclames zijn slechts zeer korte tijd zo gekleed en dienen met hun kledij een 'doel'. Voor het overige: het IS al verboden onherkenbaar over straat te gaan, dacht ik. Houwe zo.

Mare | 21-12-05 | 09:04

@ veest van pim
Met een ABurka ben je juist onherkenbaar

Lucifer | 21-12-05 | 09:04

Wel verdomme!!! Alle scootmobielers over de grens flikkeren!!!

Vervelend mannetje | 21-12-05 | 09:03

veest van pim vond die gele sterren tijdens WW2 ook zo leuk staan? "Als die vrouwen een burka dragen zijn ze tenminste nog herkenbaar als conservatieve islamisten die eventueel vatbaar kunnen zijn voor extremistische ideeën die hen tot misdaden kunnen aanzetten."

PogingX | 21-12-05 | 09:02

"leidt aan"
is dat nieuwe spelling?

pureemetjus | 21-12-05 | 08:39

Dikke vette onzin die burkadiscussie.
Als die vrouwen een burka dragen zijn ze tenminste nog herkenbaar als conservatieve islamisten die eventueel vatbaar kunnen zijn voor extremistische ideeën die hen tot misdaden kunnen aanzetten.
En das geen luxe met het talent dat bij de Nederlandse politie werkt.
Laat mensen die geen strafbare feiten plegen verdomme met rust en ga boeven vangen. Of is het politiebeleid in Nederland vandaag: 'we laten de gevaarlijke lui elkaar afknallen en houden ons alleen bezig met de grieven van Piet Tjerksteradeel, voltijds lezersbrievenschrijver uit Franeker'? Want dat is waar Wilders voor staat: de homo zeurens.

Verdonk is niet dom als ze denkt dat ze die boerkaban er niet doorkrijgt. Carnaval. Mannen in witte pakken. Baarden. Orthodoxe hoedjes. Pakken van voetbal- en reclamemascottes (dag Howard Komproe, dag Jan Mulder!). Allemaal potentiële schuiloorden voor terroristen, allemaal bannen. Wordt Pino toch nog preventief geruimd.

veest van pim | 21-12-05 | 02:14

Ja slaap lekker moet ook gaan slapen.

Levereter | 21-12-05 | 01:31

@Levereter 21-12-05 @ 01:26
Maar die presteren toch een stuk minder, 1.25 volt tegen 1.5. En dat komt zacht aan hoor in zo´n vibra tor (nieuwe spelling).
Welterusten.

K1100 | 21-12-05 | 01:29

ideetje voor gs om een nieuwe site te openen: flamert.

Gavrilo | 21-12-05 | 01:28

Waarschijnlijk heeft ze van die oplaadbare, anders wordt het wel prijzig allemaal. god wat kan GS toch leuk zijn.

Levereter | 21-12-05 | 01:26

@Allen, slaap lief.

K1100 | 21-12-05 | 01:25

@Rabarberke 21-12-05 @ 01:20
Het was leuk.
Vergeet je Duracells niet!

K1100 | 21-12-05 | 01:24

2 rabarberke, natuurlijk, maar dat lag voor de hand weltrusten allemaal

hama | 21-12-05 | 01:22

Rabarberke en vergeet je medicatie niet.

Levereter | 21-12-05 | 01:21

@hama
1 NEE
2 NEE

K1100 | 21-12-05 | 01:20

jongens, het was leuk, ik moet ervandoor... ruk ze.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:20

Rabarberke goed zo nu komen we ergens, gewoon doorgaan, maar wat bedoel je met wrakhout?

Levereter | 21-12-05 | 01:20

@K1100

Aardig van je dat je hama helpt met het verwoorden van zijn vragen. Vertel hem de antwoorden ook maar: Nee, Nee.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:19

geert deed wel mee, dus dat klopt wel !

toatec | 21-12-05 | 01:18

@levereter
Wanneer jij met je mond vol tanden komt te staan, is het voor mij therapie. Die eerste opmerking mbt die enkeling was geen sneer aan jou knullemans. Dat je dat zo hebt opgevat is jammer. Hoe het ook zij, wrakhout komt vroeger of later ook wel uit zichzelf boven drijven.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:18

Haha, Wilders zijn reactieformulier is uitgeschakeld. Loooooooser!

Hoornie | 21-12-05 | 01:17

Ik vind trouwens ook (iedereen doet het waarom ik niet) dat iedereen die het niet met mij eens is, de gevangenis in moet voor de rest van hun leven... and worse..

toatec | 21-12-05 | 01:17

@Rabarberke 21-12-05 @ 01:11
Of je met hem wilt eten
Of je met hem wil neuken
Als ik niet kan lezen, kan ik ook niet schrijven, dus hier klopt iets niet.
Verder kan ik bijna alles alleen af.
*behalve neuken*

K1100 | 21-12-05 | 01:15

@toatec

In Limburg doen slimme mensen niet mee aan IQ tests.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:15

Ik offer me graag op. Je zal maar man zijn en liever in groepsverband op internet een vrouw afzeiken dan bij die van je eigen in bed te gaan liggen:)

Zijn de moslms op of zo?

Rabarberke | 21-12-05 | 01:14

Barbertje Barbertje Barbertje, heb het idee dat dit gewoon therapie is voor jou, laat maar komen al dat vuil, toemaar loslaten loslaten.

Levereter | 21-12-05 | 01:14

@ rabarber

zie 1.00

veel completer kan ik het niet maken,

wat wil je nog meer horen dan, neuqen..

he rabraber, voorspel? nee sorry niet mijn ding

hama | 21-12-05 | 01:14

Ik vind trouwens de burka ban ook bijzonder ondemocratisch.

laat die wijven toch lekker zelf weten wat voor kleedje ze aan doen..

We worden hier straks net zo'n kut politiestaat als Pisrael..

Laat wilders er maar een op zijn lelijke smoel zetten.. met zijn ene zielige zetel die die straks heel allenig met zijn nouveau NSB/Mossad partij gaat vullen...

domme limbo's

Ik heb ergens gelezen dat in Limburg het IQ zo'n 15 punten lager ligt dan het landelijk gemiddelde.. Toen geert weg ging schoot het omhoog naar 10 punten onder het gemiddelde.

wetenschappeliik bewezen.. zou er toch Intelligent design zijn...?

toatec | 21-12-05 | 01:14

@Hama
dat was een reactie op je vorige posting en wat je zojuist stelde waren geen vragen.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:13

@Henk Hunk 21-12-05 @ 01:09
Op het ogenblik ben je vokomen off/topic. Join us in onze gezame(n)lijke strijd tegen rabarbeke of ga slapen :)

K1100 | 21-12-05 | 01:12

@hama
Stel die vragen eens volledig?

@K1100
Je kunt niet eens lezen wat ik schrijf, wat wil je dan nog meer alleen afkunnen?

Rabarberke | 21-12-05 | 01:11

dat is geen antwoord op mijn vragen.
zwaktebod dus.

zeg gewoon

1. ja.
2.nooit, voel ik me ook beter bij.

hama | 21-12-05 | 01:11

Helder Hunk

Levereter | 21-12-05 | 01:11

@hama
Je zou eens met Prettything moeten praten, die dacht dat ook.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:10

@zuurpruim
Ik kan het heel goed alleen af. Probeer maar.

K1100 | 21-12-05 | 01:09

rabarberke,

twee vragen nog die onbeantwoord zijn gebleven.

1. kerstdiner?
2. neuqen?

hama | 21-12-05 | 01:09

@K1100
Levereter verweet mij dat ik natrapte, niet ik levereter. Hopelijk vermaak je je ook als je het allemaal niet goed begrijpt.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:09

Ik vind dat in het licht van het gedrag van deze invalide we de invalidenvakantieboot als Geenstijl-reaguurders moeten opvorderen. Ik heb namelijk als doelgroep helemaal geen gemeenschapsboot tot mijn beschikking voor het vieren van vakantie op gemeenschapsgeld, dat lijkt me niet eerlijk. Rijd je met je donken kop je poot eraf, mag je wel ronddobberen.

Henk Hunk | 21-12-05 | 01:09

nee hoor rattekop, twee keer roepen dat je rabarberke een zuurpruim vindt levert je hier absolute immuniteit op voor een ban.

hama | 21-12-05 | 01:07

Reageren jullie altijd in groepsverband als je er zelf niet meer uitkomt?

Rabarberke | 21-12-05 | 01:07

Het laatste woord
*vraagt zich af of dit een IP-ban oplevert*

rattekop | 21-12-05 | 01:05

@Rabarberke 21-12-05 @ 01:00
Waar trapt levereter na. Sneer uit de pan, van jou. Zou ik ook op reageren. Heeft niets met natrappen te maken. Volgens mij wordt het allemaal een beetje te veel voor je, kun je het niet meer aan en ga je nu ongenuanceerd reacties over het net blazen. Msschien tijd om naar bed te gaan?

K1100 | 21-12-05 | 01:05

ach rabarberke, ga het even goed zitten praten, ten behoeve van wie, je fans? als in brusselman en ehh, ...

hama | 21-12-05 | 01:05

@Levereter

Word ik dan ook zo leuk als jij en hama?

Rabarberke | 21-12-05 | 01:05

Kies daarom altijd een nick met zorg. Zoals ik *kuch*

CoJoNes | 21-12-05 | 01:05

@levereter
Dat van die schlemiel en die enkeling? Dat was niet een sneer naar jou.

Rabarberke | 21-12-05 | 01:04

Rabarberke, jezus mens laat je nakijken.

Levereter | 21-12-05 | 01:03

dat vind ik nou ook

rattekop | 21-12-05 | 01:03

ik ook, levereter, ik ook.

hama | 21-12-05 | 01:02

toatec vind ik ook maar een rare naam.

Levereter | 21-12-05 | 01:02

@levereter

Hoezo natrappen? Ga je op de valreep nog even moraliseren ten behoeve van je fans?

Rabarberke | 21-12-05 | 01:00

Rabarberke, heb me heel lang afzijdig gehouden, tot ik opeens "zomaar" een veeg uit jouw pan kreeg, volgens mij kick je hierop, nou dan ben ik wel bereid daarin mee te gaan.

Levereter | 21-12-05 | 01:00

@ rabarberke,

ik bedank ze voor een leuke avond.
Daarnaast wil ik je graag uitnodigen voor het kerstdiner, dan praten we er nog eens rustig over. hoewel ik denk dat je mijn vriendelijke uitnodiging afdoet met een sneer probeer ik het toch.

Hoewel de toon het niet doet vermoeden heb ik van je genoten hoor rabarberke. alweer.

neuqen?

hama | 21-12-05 | 01:00

@Rabarberke 21-12-05 @ 00:58
Je zou er niet verder van af kunnen zitten. Psychologie= NON wetenschap

K1100 | 21-12-05 | 01:00

was overigens toeval dat iemand zich hier rattekop noemt..

domme naam in ieder geval... tough luck

toatec | 21-12-05 | 01:00

@Rabarberke 21-12-05 @ 00:55
Volgens mij heb ik je het net uigelegd (00:50)
Lezen meisje, lezen!

K1100 | 21-12-05 | 00:58

nee ik schreef
burka over het kopke van Bloomberg..
zodat niemand de stank van de rattenmening hoeft te ruiken..

maar die harries van GS hebben een beetje een geflipte server..

toatec | 21-12-05 | 00:58

@K1100

Volgens mij studeer jij psychologie bij de LOI.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:58

@rattekop

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier moet antwoorden. Ik vind het onzin dat mannen zich daar scheren/waxen. Maar goed, iedereen moet dat voor zichzelf weten.

@hama

Zou je niet netjes zeggen waarvoor je de heren bedankt, want volgens mij weten ze het zelf niet. :)

Rabarberke | 21-12-05 | 00:55

Toatec;
"zodat niet de stank van de rattenmening hoeft te ruiken."
Ben jij een Tjech?

rattekop | 21-12-05 | 00:55

@Rabarberke 21-12-05 @ 00:49
Een nick zegt me niks. Misschien ben je een gefrustreerde ouwe zak van 63 die zich als vrouw voordoet en misschien ben ik wel dat verschrikkellijk mooie droomwijf dat jij altijd hebt willen krijgen. Maar helaas.

K1100 | 21-12-05 | 00:54

hama sluit af met de oprechte wens dat rabarberke diep van binnen toch nog een beetje gelukkig mag worden.

hama | 21-12-05 | 00:52

Rabarberke nog even natrappen, je kan het niet laten hè, nou is GS ook een zege voor eenzame stumperts zoals jij, vooral rond de Kerst.

Levereter | 21-12-05 | 00:52

* rabarberke staart naar het plafond en haat zichzelf*
*huilt zichzelf in slaap*
* neemt een overdosis van haar antidepressiva*
* wordt morgen wakker met het besef dat het weer niet is gelukt, zoals meestal*
* logt in op GS en wordt afgezeken*

hama | 21-12-05 | 00:51

@Rabarberke 21-12-05 @ 00:44
Beste Rabarberke, ik laat van mij horen als ik iets te zeggen heb, meestal reageer ik inhoudelijk, soms omdat het een reactie is op een leuke opmerking. Niks mis mee, volgens mij. Alleen reageren uit een soort gefrusteerde verontwaardiging en een, volgens mij, minderwaardigheidscomplex mag natuurlijk ook, maar accepteer dan ook de reacties van de wat meer minder wereldvreemde reaguurders.

K1100 | 21-12-05 | 00:50

Over een rattekop moet naar mijn mening bij verplicht een burka worden geplaatst.. zodat niet de stank van de rattenmening hoeft te ruiken..

luchtdicht dus...

toatec | 21-12-05 | 00:50

Slaap lekker, toch fijn zo'n griepje hoef morgen niet op.

Levereter | 21-12-05 | 00:50

Ik begrijp best dat je als man die de klim op zijn vrouw niet meer kan maken het liefst de hele avond op internet tegen een andere vrouw gaat lopen aanzeiken vanwege haar zuurheid, humorloosheid etc. etc.

Wat moet je dan blij zijn met je eigen vrouw zeg.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:49

hama gaat nu echt slapen, allen bedankt Rattenkop en K1100 en levereter in het bijzonder.

hama | 21-12-05 | 00:48

@ k1100,

Ik hoop dat die zuurpruim nog even meeleest, misschien heeft ze er wat aan,
Mocht ze dit nog hebben gemist wil ik je namens haar even bedanken voor de tip.

Hoewel ik denk dat de gemiddlede batterij zich van haar wegdraait want hoofdpijn

hama | 21-12-05 | 00:47

Belachelijk in New York mogen de buschauffeurs niet staken, bij wet vastgelegd.

Wat voor democratie is dat ?

Lijkt me toch één van de grondrechten...

Kutland dat Amirak tegenwoordig..... Die burgemeester van ze heeft trouwens ook een rattekop..

of is het nou "rattenkop"?

toatec | 21-12-05 | 00:47

neu;
heb laatst voor het eerst mijn zak geharst; puur voor mijn vriendin. Dat Jeukt nu als de tering en gebeurt dus ook nooit weer. In mijn hoofd dwaalde het stukje over die verbrande BH's van Gavrilo en toen gingen mijn gedachten via Oost-Duits okselhaar naar jou toe. zoiets

rattekop | 21-12-05 | 00:46

Rabarberke ik meende dat hij zich al verexcuseert had, G O E D L E Z E N !

Levereter | 21-12-05 | 00:45

@hama 21-12-05 @ 00:39
Dit is de eeuw van de industieële revolutie, sorry ´was´, er zijn batterijen uitgevonden en trillende motortjes. Géén enkele reden om als vrouw RSI op te lopen door repeterende vingerbewegingen.

K1100 | 21-12-05 | 00:44

haha, rabarberke gaat het op de man spelen,

kom maar meisje, maak me gek, Hama blijft nog even.

K1100, is inderdaad weer leuk hier, ik kan ze in teheran horen lachen.

@ rattekop, natuurlijk scheert rabarberke haar okselhaar, dat heeft ze in de opzij gelezen, misschien komt het gedrocht ooit nog eens aan een vent.

@ levereter, dank je, ook names mijn hol!

hama | 21-12-05 | 00:44

@rattekop

Kijk met dat soort dijenkletsers bezorg je mensen als K1100 een onvergetelijke avond zodat ze van de opwinding hetzelfde bericht vele malen posten.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:44

@rattekop

Hoezo, verkoop je mesjes?

Rabarberke | 21-12-05 | 00:42

en zoja, voor wie?

rattekop | 21-12-05 | 00:40

Gelieve de laatste twee posts al niet verzonden te beschouwen, mijn excuses.
*Iets met een onwillige post knop*

K1100 | 21-12-05 | 00:39

het werk wat ik doe is niet zo belangrijk, althans dat vind ik zelf niet, however, inzake importantie denk ik dat het nog net een stap verder gaat dan al uitkering trekkend, euroshopper sheryy drinkend op de bank tell sell kijken, oh nee, die had ik al gebruikt, maar goed je begrijpt wat ik bedoel.

nou rabraber, vinger jezelf nog even, een ander doet het niet voor je, en zet de tv aan, het is nog vroeg,

Oh shit, dat grapje heb jij net min of meer gemaakt
ehh, weet je wat, blijf gewoon nog even en doe jezelf lekker intelligent voor, misschien trapt iemand erin.
Mocht je ooit een paar euro nodig hebben om de week door te komen mag je me bellen, dat dan weer wel.

dahaag zuurpruimpje

hama | 21-12-05 | 00:39

@Rabarbeke; ff tussendoor
Scheer jij je okselhaar?

rattekop | 21-12-05 | 00:38

-weggejorist-

K1100 | 21-12-05 | 00:37

@hama
@levereter
@brusselmans
Heb alleen maar meegelezen vanavond, en heb mijzelf weer kostelijk geamuseerd. Op zich vind ik rabarber een smakelijke groente, maar ala GS toch ietsje minder, inderdaad aan de zure kant. Persoonlijk hou ik meer van mensen die een reactie plaatsen met een vleugje humor, al is het onderwerp nog zo zwart, relativeren helpt in de meeste situaties. Maar ga zo door, ik heb liever een leuke avond, dan alleen commentaar van azijn pissers(nieuwe spelling?)

K1100 | 21-12-05 | 00:37

@hama

Ik moet wel, anders snap je het niet.

@levereter
Moet je je holmaatje even bijstaan in zijn kansloze afgang?

Rabarberke | 21-12-05 | 00:36

rattekop een rabarberpak lijkt me ook wel wat, als je lekker alleen wilt carnavallen.

Levereter | 21-12-05 | 00:34

ach kijk, rabarberke daalt af..

onder bepaalde omstandigheden zou je haar bijna menselijke trekjes toebedelen.

hama | 21-12-05 | 00:34

Rabarberke, inderdaad alles beter dan met jou te spelen.

Levereter | 21-12-05 | 00:33

@hama
Zou je niet eens oplazeren naar je bed? Morgen moet je vast belangrijk werk doen en je baas zit vast niet op een reden te wachten om je er uit te lazeren.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:32

@hama

Haha waarom zou ik mijn best doen om te zorgen dat jij lol aan mij beleeft? Ga lekker met je zelf spelen als je lol wilt hebben.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:31

zelfs met suiker zul je weinig liefhebbers vinden, oh ja, misschien brusselmans, 1 glaasje dan, en dan de helft laten staan.

hama | 21-12-05 | 00:31

Er moet ook heel veel suiker bij, anders is het véél te zuur.

Levereter | 21-12-05 | 00:29

dank je voor de steun, levereter,

Gaarne tot een wederdienst bereid.

Hama

hama | 21-12-05 | 00:29

@lever; Ik denk trouwens dat het oranje burka's worden. In de sfeah van Integratie. En dan bij 3 burka's, 1 gratis Geert Wilders pruik dabai. Het "verbrande asielzoekers" kostuum zal het trouwens ook goed doen bij feestvierende Londsdaler.

rattekop | 21-12-05 | 00:28

het mooie aan rabarber is dat het maar 1 seizoen meegaat voordat het afsterft.

hama | 21-12-05 | 00:28

Die heeft tenminste nog bewonderaars, iets wat ik nou niet van jou kan zeggen.

Levereter | 21-12-05 | 00:27

Nadat in Frankrijk de hoofddoekjes op scholen werden verboden liepen tijdens de jaarlijkse demonstratie van de feministen in Parijs ook opeens moslima's mee die hun recht op het dragen van hoofddoekjes wilden verdegdigen. Dit tot groot ongenoegen van de feministen. Zij hadden in hun jonge jaren hun BH's nog verbrand. De tekenen van onderdrukking die ze nu wel gebruikten om hun uitgedroogde borsten weer enigzins tot tekenen van vruchtbaarheid te verheffen.

Gavrilo | 21-12-05 | 00:27

oh ja, ben je Pim vergeten, heb ik je ook al over gehoord, toen ahd je ook je heilige mening klaar, vreselijk mens!

hama | 21-12-05 | 00:26

Leverter, Wilders is ook een enkeling :)

Rabarberke | 21-12-05 | 00:25

rabarber rababer..

Neem nog een vintage port, jij klasse-vrouw,
en ok, jij je zure zin, brusselmans heeft op enig moment vanavond het idee gehad dat jij iets zei wat mogelijk door een enkeling als grappig kon worden beschouwd.

Dat zegt meer over Brusselmans dan over jou. Jij blijft gewoon de Gs zuurpruim, en weet je wat, neem nog maar een vintage port, een hele fles voor mijn part, op mijn kosten, misschien dat er ooit iemand, behalve brusselmans, een beetje lol aan je beleefd.

oh ja, neem aub geen kinderen. zou zielig zijn..

hama | 21-12-05 | 00:24

Rabarberke, onzin kijk maar naar Wilders.

Levereter | 21-12-05 | 00:23

Een schlemiel als bewonderaar hebben is alleen een enkeling gegund.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:22

@commentaarderer
Met alle respect, ondanks dat de man natuurlijk zijn diensten heeft bewezen ging hij in de laatste jaren van zijn carriere natuurlijk verstandig in op de opgedoemde anti-moslim hype. Hij was zeker niet mijn favoriet ook al heb toch ook echt wel vaak om hem gelachen totdat ie begon te irriteren met zijn hyperactieve doordrammerij. Voor mij is hij dus zeker geen held en vind hem tamelijk overschat.
Verder is het gewoon een interessante kijk van een buitenstaander op onze samenleving dat artikel...
Just to let you know.

MAXIMO | 21-12-05 | 00:22

hama, welterusten, en morgen gezond weer op.

Levereter | 21-12-05 | 00:21

Hama sluit de avond af door nogmaals zijn grenzeloze bewondering uit te spreken voor Fuckje, brusselmans, en natuurlijk levereter..

hama | 21-12-05 | 00:20

Brusselmans, dacht dat het afgelopen was, maar ja, ik lig boven gehandicapt met griep, en doe zo prikkelig.

Levereter | 21-12-05 | 00:20

@hama
Blablabla.. jij zegt letterlijk dat niemand mij hier op humor heeft kunnen betrappen, alsof jij het gevoel voor humor van iedereen zou kunnen beoordelen, terwijl bijna iemand op hetzelfde moment LOL @ Rabarberke zegt.

Je kunt dan nog een uur lang slap uit je nek lullen, maar dat verandert niets aan de feiten. Maar is dat nu leuk, dronken worden achter de PC?

Rabarberke | 21-12-05 | 00:19

@ rabarberke,

dat "niet willen"komt in jouw zielige betoog wel heel vaak voor, herkenbaar zeker,

Wil hij jou niet, of jij hem, het maakt ook niet uit, je bent een meelijwekkend geval.

hama | 21-12-05 | 00:18

rattekop, en Vader Abraham komt dan met de ijzersterke carnavalshit:" Geert, Geert, Geert waar is me Burka, me Burka, Me Burka"

Levereter | 21-12-05 | 00:18

ned 3 levereter, maar je bent wel een beetje laat (en blind/doof/anderszins gehandicapt)

Brusselmans | 21-12-05 | 00:16

Het moet maar eens afgelopen zijn met die Boerekaas! Je verbergen voor de buitenwereld en verstoppertje spelen achter een tafelkleed dat is het. Maar als men ook maar de Insectuhbestrijding in opperste staat van paraatheid stelt, want wat onder die Boerekaas schuil gaat daar lusten zelfs de Doggies geen brood van

The Pain In The Ass | 21-12-05 | 00:16

he rababert,

typen kreng!

hama | 21-12-05 | 00:16

@rattekop

Klopt. Ik denk dat veel westerlingen ook niets moeten hebben van de opperlvakkigheid van amerikaanse bikinichicks (hoewel ze het een welkome afleiding vinden op hun eigen wijf dat toch nooit wil) en veel moslims vrouwen met burkha veraschuwen.

Maar zoals zoveel Nederlandse emigranten die Nederland tientallen jaren geleden verlaten hebben nog steeds in Zeeuws-meisje klederdracht rondlopen in het buitenland, zo blijven een hoop moslims ook nog vasthouden aan tradities van hun oude dorp.

Het is beiden om te lachen.

Maar in Pakistan, een moslilmland bij uitstek, hebben we toch een vrouwelijk staatshoofd gekend. In Indonesië ook. Hier in Nederland is alleen de koninklijke onmacht in handen van een vrouw. De meeste macht is in Nederland helaas nog altijd in handen van de incompetente middelmaat (balkenende c.s.), bestierd door een sterke lobby van industrielen.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:15

@ rabarberke,

In tegenstelling tot wat jij zegt, ben ik er in mijn eentje prima in geslaagd om van mijzelf een "volsagen" idioot te maken.
Daar heb ik niemand voor nodig zoals je hebt gemerkt,
wat ik wel vind is dat je echt een beetje zou moeten ontspannen nu en dan, zoek een vent, leer hem tantra en geniet een beetje van het leven.

En laat Brusselmans erbuiten, dat is ook mijn vriend!

Oh ja, s'ochtends én s'vonds poetsen helpt tegen die zure smaak in je mond.

hama | 21-12-05 | 00:15

Dinsdagavond is niet meer zo leuk zonder "The Office".

Levereter | 21-12-05 | 00:15

Hoei! we gaan Van Gogh citeren!!

En wie MAXIMO een pak voor zijn kortzichtige broek geeft verdiend mijn waardering.

Brusselmans | 21-12-05 | 00:14

Levereter; echt; ik ga morgen 1000 van die dingen laten maken bij mijn maatje in Taiwan. Hebben de onderdrukte vrouwen daar ook wat te doen. Moslimmode; heerlijk.

rattekop | 21-12-05 | 00:13

Je vraagt je af waar de vrouwenbeweging - zo aktief om de blanke vrouw uit haar benarde positie vrij te maken - is gebleven, of vandaag aan de dag liever zwijgt. Joke Smit zei in 1973:
"Wanneer wij in het feminisme over ons uiterlijk praten gebeurt dat meestal in het perspectief van de zelfbevrijding. Dat daar een welles-nietesdiscussie van gemaakt wordt lijkt mij onzinnig. Wanneer het afschaffen van make-up en jurken iemand opluchting verschaft - tot die club hoor ikzelf - moet ze het vooral doen, dat is dan een van haar methoden om aan te geven dat ze het spel niet langer meespeelt. Maar wanneer make-up en jurken niet als last werden ervaren heeft het afschaffen geen zin. Dan zijn er tal van andere gedragsveranderingen mogelijk om kenbaar te maken dat je niet meer aan de eisen van het systeem wenst te voldoen."

ventus_aqualis | 21-12-05 | 00:13

Per saldo toch minder poep aan de schoen.

dutch guilder | 21-12-05 | 00:13

Als naaktlopen weer wordt gelegaliseerd dan pas zal de strijd tegen de onderdrukking gewonnen zijn.

Gavrilo | 21-12-05 | 00:12

@rabarbeke;
tja, keurig artikel; ookal worden de Califorische chicks uitgezet tegen de conservatieve Burkadragers. Als je de klokvorm kent, liggen die ongeveer 4 standaarddeviaties uit elkaar. Dan blijft er zoiets als 95% van de mensheid over die een stukje genuanceerder is.

rattekop | 21-12-05 | 00:10

@Maximo.
Sorry hoor, dat is wel een heel eenzijdig artikeltje. Bovendien heb ik altijd wat moeite met zinnen als: In onderzoek is vast komen te staan etc....

Dat moslims zich zo massaal van gogh als vijand aanmaten, want dat deden ze, is precies de kloof waar het om gaat.

Van Gogh pakte iedereen die hem voor de voeten liep, ongeacht geloof. Zo heb ik nog een boekje uit 1980 van hem over necrofilie. Geloof me, daar staat geen moslim in, maar verder pakt ie alles en iedereen.
-
De zin: Mijn God is een varken en ik noem hem Allah. En in die zin zit wel degelijk het respect verpakt voor andersdenkenden.Hij eiste dat te mogen zeggen. En gelijk heeft hij, in een land waarin religieuze leiders zich wekelijks de meest achterlijke waanzin permitteren. Je weet toch, onze eigen premier neukt op zondagochten op het ritme van het koor van "Hour of Power"
-
Dat is waarom van Gogh "ridder van het vrije woord" word genoemd. Postuum. Als je dat niet ziet ben je een blinde in het land van de grote bek, en gedoemd aan de onderkant van de samenleving je dagen te slijten.

commentaarderer | 21-12-05 | 00:10

@brusselmans

neeeee dat zeg ik niet. prostitutie bestaat overal, maar wij stellen dat de islam de vrouw onderdrukt, terwijl we dat zelf ook doen. Daar gaat het om. Ik zeg niet dat de islam heilig is, ik zeg dat wij boter op onze hoofden hebben door te stellen dat de islam vrouwen onderdrukt.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:09

@ Rabarbeke

Ja tuurlijk, prostitutie bestaat slechts in het verdorven westen. Right.

Ik denk er op de hele wereld niet een een plek is waar een vrouw zich gelukkiger mag prijzen dan in het moderne westen. Ik reken - pak em beet - Zuid Afrika daar gemakshalve ook bij:)

Over die humor. Ik moet elke dag weer onbedaarlijk lachen wanneer je het aan de stok hebt met wat GS zoal aantrekt.

Ze mogen je veters nog niet strikken.

Brusselmans | 21-12-05 | 00:08

@Hama

Als je een grote bek terug trekt en er eentje terug krijgt, moet je niet gaan kwijlen en janken.

Jij zei: "maar als we eerlijk zijn rabarberke, op een greintje humor heeft nog nooit iemand hier jou kunnen betrappen. "

Als jij vindt dat je namens meer mensen moet spreken om te stellen dat niemand mij op enige humor heeft kunnen betrappen, dan is het mijn goed recht om met een voorbeeld aan te tonen dat iemand mij zojuist wel op enige humor heeft kunnen betrappen.

Ik heb alleen brusselmans' opmerking nodig om jouw ongelijk te bewijzen, jij hebt iedereen nodig om van jezelf een volsagen idioot te maken.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:08

zoals al gezegd,

in jouw geval zou het verplicht moeten zijn, hoewel je dan natuurlijk geen leven hebt in dat gereformeerde kut-deurp van je.

Hama gaat zo slapen, dus als je nog één van je proletarische dooddoeners kwijt wil, moet je he tnu doen tutje..

hama | 21-12-05 | 00:08

Burka's gaan het op deze manier helemaal maken, straks op de catwalks in Parijs stikt het van de burka's, wedden.

Levereter | 21-12-05 | 00:07

Oh ik hoor net op de radio dat het straks voor islamitische vrouwen verboden is om een burkha te dragen.

Hoe zit dat dan met niet-islamitische vrouwen?

Rabarberke | 21-12-05 | 00:05

wat ben je toch een trieste figuur..

Mijn hart zou in principe voor je kunnen bloeden...

hama | 21-12-05 | 00:04

gelukkig was geenstijl er als de kippen bij om deze hoax wwwereldkundig te maken, want zeg nou zelf, wat is een hoax nou als er niet een stel paupers hard beginnen te schreeuwen...

B*U*S*H | 21-12-05 | 00:03

@brusselmans
Fair enough, reis eens van amsterdam west, de plek waar de islam de vrouw onderdrukt door haar soms te dwingen in burkha rond te lopen, naar Amsterdam centrum... zo vanaf de dam de damstraat door en dan bij het eerste bruggetje rechts, voor of na de brug, dat maakt niet veel uit.

En zie daar hoe het westen de vrouw onderdrukt.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:03

Je kan beter de weg kwijt zijn dan onderdrukt worden, toch?

Levereter | 21-12-05 | 00:03

ach rabarberke, zielig wezen.

Haal brusselmans er even bij. ik zie dat je het even niet alleen af kan.

Dat krijg je met die linkse sloeri's, grote mond, maar om een punt te kunnen maken hebben ze toch een vent nodig.
En ga me niet vertellen dat je alles van vanavond hebt gelezen, want jij bent wezen sporten en wij niet, dus wij zijn zielig.. toch, ondertussen wel bijlezen?

Maakt je net zo erg

hama | 21-12-05 | 00:03

@rattekop

Nou wij zien de vrouw in de islam als eentje die wordt onderdrukt. Dat moge zo zijn. De islam ziet de westerse vrouw als eentje die de weg kwijt is. En daar valt ook wel wat voor te zeggen. Lees dat artikel maar eens waar ik een link naar poste.

Rabarberke | 21-12-05 | 00:00

"The Office" is ook al weg, en Extra's is niet zoo leuk.

Levereter | 21-12-05 | 00:00

en weer heb je gelijk rabarberke, behalve wat betreft die porno, hoewel gelijk, ik ben er nog even tussenuit geweest voor goede tijden.
Goed trouwens dat je nog iets aan sport doet, het zou, in sommige gevallen, de geest verrijken.
Hou vol, zuurpruim, misschien komt het nog.

hama | 20-12-05 | 23:59

@ Rabarbeke

We liggen in wezen niet zo ver uit elkaar maar die achterlijkheid van de Islam wordt wel op een iets grote schaal gepraktiseerd dan alleen in A'dam west.

Overigens zitten er ook heel wat jonge dames onder die doek en zijn het toch steeds vaker jonge, goed opgeleide moslims die de onverdraagzaamheid prediken.

Ik ben te neerslachtig om de volledige impase tussen het Moderne Westen en de rest van de wereld uit de doeken te doen. 'The Office' gaat daar hopelijk iets aan doen.

Brusselmans | 20-12-05 | 23:58

@hama
Brusselmans, toch zeker niet de minste, heeft me zojuist op wat humor betrapt. Mijn humor was natuurlijk te eenvoudig voor jouw o zo ontwikkelde smaak en wellicht te zwak om dwars door het cordon van de dijenkletsers te breken die jij ons vanavond voorschotelt.

Rabarberke | 20-12-05 | 23:58

@rabarbeke
Mijn frustraties daargelaten; leg dat stukje van die westerse vrouw die de weg kwijt is nog eens uit. Of was 23.40 in geheel een sarcastisch reaguurseltje?

rattekop | 20-12-05 | 23:56

Rattekop, denk dat je gelijk heb, burka's verkopen met carnaval, zou wel eens een goudmijn kunnen zijn, Wilders komt niet voor niets uit Maastreech.

Levereter | 20-12-05 | 23:56

excuses als hama op enig moment de indruk heeft gewekt dat hij een vent is, nee nee, de vrouw brengt de pegels binnen, hama hangt er een beetje bij, en lift mee op de rente.

Het is niet ideaal, ik weet het, maar het went.

hama | 20-12-05 | 23:55

@hama

Mag het vintage port zijn? Ik kom net terug van een avondje volleyballen en volgens was jij het die met je steeds dikker wordende pens de hele avond achter de Windows XP Service Pack 2 vol porno zat.

Rabarberke | 20-12-05 | 23:55

maar als we eerlijk zijn rabarberke, op een greintje humor heeft nog nooit iemand hier jou kunnen betrappen.
Altijd maar orakelen over je ideale nederland, ondertussen euroshopper sherry lurkend aan je bank geplakt tell sell kijken.

hama | 20-12-05 | 23:54

commentaarderer, en dan wordt je dus gearresteerd, waarschijnlijk heb je trouwens gelijk.

Levereter | 20-12-05 | 23:53

@hama

Ben jij nou een vent? Geef haar een schop en een beurt en laat haar zelf op het balkon slapen. Wie verdient er tenslotte de pegels bij jullie?

Rabarberke | 20-12-05 | 23:52

Daar heb je een punt Levereter,

maar mn weddenschap staat. Een krat bier op de nederlaag in Kamer 1.
En als tegenbod deze van mijn kant:

De dag dat ik mn weddenschap verlies ga ik naar het Binnenhof gehuld in Bhurka.

commentaarderer | 20-12-05 | 23:50

@brusselmans
Akkoord, maar wat jij in A'dam west ziet is niet de achterlijkheid van de islam, maar de achterlijkheid van mensen uit bepaalde achterlijke dorpen, langdurig geisoleerd door onbegaanbare bergen en wellicht onderdrukt door idiote regimes zoals dat van Irak. En ja dat hebben wij ooit binnengelaten. Een ongecultiveerd stelletje idioten (die we zelf ook wel hebben rondlopen) die wij als vrijgevochten *ahum* moderne *kuch* westerlingen positioneren als representanten van de islam. En dat laatste vind ik minstens zo achterlijk als die malloten zelf.

Rabarberke | 20-12-05 | 23:50

@ rabarberke,

Nee zeker niet, daarin hebt je gelijk, al moet ik op het balkon slapen, zelfs de bank vindt ze in dit soort gevallen te veel eer voor mijn persoontje.

Met dat dik zit je fout, hoewel hama zelf wel een redelijk buikje begint te krijgen.

hama | 20-12-05 | 23:49

Moord?
*lacht zich 2 X 1 orgasme*
En AL die kippetjes per dag (Plus andere beestjes) is een bedrijfsongevalletje?
Smakelijk eten en knuffel je lamsboutje even.

2QT2BSTR8 | 20-12-05 | 23:49

Iedereen zou " brief aan mijn apotheker", van Wessel te Gussinklo uit "Trouw" van zaterdag 17-12-2005 moeten lezen. Kan iemand die link geven? Dan zijn dergelijke discussies voor goede lezers niet meer noodzakelijk.

fuckje | 20-12-05 | 23:48

Gelukkig hebben we de feauteau's nog.

Nemo | 20-12-05 | 23:48

LOl @ Rabarbeke

Brusselmans | 20-12-05 | 23:46

@rattekop

Nee en zeker niet met een rattekop.

Rabarberke | 20-12-05 | 23:45

commentaarderer, dat zou jammer zijn want met name 's zomers op het strand zou een burka in menig geval de esthetiek (en eetlust) bevorderen.

Levereter | 20-12-05 | 23:45

@hama

Als jij uit het niets zo'n opmerking maakt tegen mij over een burka en dat ik zuur ben, terwijl ik niets zuurs gezegd heb en zeker niet tegen jou, dan zal de conclusie dat je weer op de bank moest slapen van dat dikke wijf toch niet ongerechtvaardigd zijn?

Rabarberke | 20-12-05 | 23:44

Zo dat zijn er al 3! Als LLL ook meedoet zijn we met z'n vieren.

MAXIMO | 20-12-05 | 23:44

@Rabarbeke
knappe en slimme vrouwen neuken niet lekker.

rattekop | 20-12-05 | 23:44

In een beetje tuareg heb je geen last van die droge woestijnzandstormen:)

Ik ben er niet voor om elke gelovige te stalken. De dienstdoende diender zal niet te benijden zijn met dit koude weer. Overigens vraag ik me wel eens af of je wel eens door A'dam west hebt gelopen. Ik kan me toch niet voorstellen dat het straatbeeld je vrolijk zal maken.

Het is toch legitiem om zulke ontwikkelngen in een stad ter discussie te stellen zonder doodgerelativeert te worden onder de zalvende woorden van overambitieuze geloofshobbyisten? Wilders zal mijn stem niet krijgen maar ik deel zijn afschuw over de burka.

Brusselmans | 20-12-05 | 23:43

Ludieke actie!

Wel mooi dat een hoop lui onmiddelijk liepen te schreeuwen van 'kankernegers dit, kankermarokkanen dat'. Zo zie je maar weer. Zoals iemand anders al zei, opknopen dat wijf, aan het hoogste hek van Nederland.

The K-man | 20-12-05 | 23:43

@hama,
zoals de beroemde alt Aafje Heynis na het zingen van de Matteuspassion zei tegen de pers:" Zo, die hangt". Doet me aan LLL denken.
Zo jammer dat de ouders van Bert Brussen hun zoon geen opleiding en vormen van beschaving hebben gegund.

fuckje | 20-12-05 | 23:42


Even voor het archief: Dit wetsvoorstel wet haalt het niet voorbij de Raad van State.
En ik durf zelfs een krat te zetten op een geruisloze verdwijntruc in de eerste kamer.

commentaarderer | 20-12-05 | 23:42

@ rabarberke @ 23.40

en zuur!

hama | 20-12-05 | 23:42

@Maximo
Wil wel maar heb net mijn stembiljet verbrand

haasje over | 20-12-05 | 23:41

@levereter
met Carnaval voor de deur een uiterst lucratieve handel. *pakt zijn naaimachine en googled op Boerka*

rattekop | 20-12-05 | 23:41

chargeren

LEONDUPONT | 20-12-05 | 23:40

Ik vind een burkha onzin, maar ik geef die gast van dat artikel waar ik naar linkte wel gelijk. De moderne westerse vrouw is de weg kwijt. Ze heeft een of andere halve kutbaan, niet om het geld, maar om zinvol bezig te zijn, haar kinderen groeien op in de creche, en ze loopt telkens te lijnen, te spinnen, te fitnessen en te taibo-en omdat ze zichzelf niet mooi vindt. En na haar 40ste is ze of gescheiden of ongelukkig. Maar goed dat ik 25 ben en van nature slim en knap.

Rabarberke | 20-12-05 | 23:40

@ rabarberke,

Nu je het zegt, gisteren nog, hama geeft het nu aspirine niet lijkt te helpen.

Wanneer was de laatste keer dat hij erop kroop ondanks het feit dat je zei dat je géén hoofdpijn had? zuurpruim!

hama | 20-12-05 | 23:40

tja geenstyl gaat ook niet vrij-uit wat betreft sensatiezucht, maarja dat bepaalt dan ook hun clickrate per item, dus gewoon iets chageren dan valt half nederland er wel over. Of zouden ze gesponsored worden?

LEONDUPONT | 20-12-05 | 23:39

Echt, dit is zo dom, straks loopt de helft van alle nederlandse moslima's in een Burka + natuurlijk Fuck en Rabarber.

Levereter | 20-12-05 | 23:38

@ fuckje,

iets zegt me, nee harige, vraag me niet wat, dat LLL nog steeds boos is over die martinitoren. de heaumeau!

hama | 20-12-05 | 23:38

het geloof is een HOAX.

rattekop | 20-12-05 | 23:38

Eens Brusselmans!

Een voltallige kamer die zich uitspreekt over de middeleeuwse achterlijkheid lijkt me een fijn ding. Lekker met zn allen de Demon benoemen! Prima initiatief. Meen ik.
-
Iedere week zo een open-deur-stemming doet het WIJ-gevoel van de mensen die in Nederland wonen vast goed.
-
Gewoon een herijking van wat we eigenlijk acceptabel vinden hier.
-
volgende week bijvoorbeeld een kamerbrede steun tegen erm: Slavenhandel
-
De week er op een stemming tegen het Nazistisch gedachtengoed
_
Roept u maar, welke voorstellen bevorderen de eenheid in dit land?
-
Echter, doe het niet onder de vlag van terrorisme-bestrijding. Want daar heeft dit werkelijk helemaal niks mee te maken.

commentaarderer | 20-12-05 | 23:37

@hama
wanneer was het de laatste keer dat je er af getrapt werd omdat ze koppijn had?

Rabarberke | 20-12-05 | 23:36

@ rabarberke,

en je punt is??? gek ding!

hama | 20-12-05 | 23:36

@hama

Iemand met een bord voor zijn hoofd, het verstand van een oliebol en de smaak van een natte vaatdoek zou iets zuurs, al zou hij het proeven, onmogelijk kunnen herkennen of duiden.

Rabarberke | 20-12-05 | 23:35

@ Maximo, 23.33

Mij heb je, mij heb je..

hama | 20-12-05 | 23:35

@ lucas, hierin verschillen we dus van mening.

Fuckje, al dan niet in Burqa, stevig uitscheuren, mijn probleem opgelost, tja voor vene dan..

Kun je hier iets mee lucas?

hama | 20-12-05 | 23:34

Syndroom van Smolders.....

laardepul | 20-12-05 | 23:33

Ik wil een verbod op Wilders en AHA in openbare ruimten.
ALs daar draagvlak voor is dat haalbaar, lijkt mij...

MAXIMO | 20-12-05 | 23:33

oh god fuckje, naveltruitjes, hou me vast!

hama | 20-12-05 | 23:32

Fuckje in een burka, stevig aansnoeren, probleem opgelost.

Lucasdelinkselul | 20-12-05 | 23:32

@ Hama
De jorisjes slapen, Borrel (23:12) oke, 23:18, nee dank je

@LLL
't is inderdaad van het niveau: actie tegen honde(n)poep, bekeur de loslopende hond.
Aan een touwtje schijten ze niet hè Geert??
Maareh, dit is op zich wel het basisniveau van de Tweede Kamer vrees ik.
Als de krakers, Molukkers of andere stouten te veel zooi maken, verhoog je de maximumstraf op openlijke geweldpleging (voorstel Kalsbeek Dietrich enige jaren terug.)
Dus voor een kamerlid doet Geertje het helemaal niet zo slecht.
*verbrand zijn stembiljet*

haasje over | 20-12-05 | 23:32

Dan ook maar een verbod op rare peroxide kapseltjes.

Levereter | 20-12-05 | 23:31

eigenlijk wordt ik gewoon steeds meer voorstander van het verbieden van het dragen van je geloof in de openbare ruimte.

commentaarderer | 20-12-05 | 23:31

mm, Attaturk had altijd zo'n hitlersnorretje; op die foto niet. Mijn excuse. De gemiddelde Koerd misschien? of Ted ter Braak

rattekop | 20-12-05 | 23:31

Nu ja, een algeheel verbod op burka's is juridisch inderdaad niet haalbaar, en via die Algemene Plaatselijke Verordening (APV) schijnt een en ander ook al geregeld te zijn. Maar in Nederland zal het afgrijzen over die middeleeuwse achterlijkheid toch nog wel uitgesproken mogen worden?

Wilders is een populist zoals Wouter Bos dat er ook een is. Politici zitten er sowoiso niet vaak voor het algemene belang.

Brusselmans | 20-12-05 | 23:30

Hoewel ik echt heel ver moet gaan om mijn principes opzij te zetten vind ik dat het dragen van een burqa in geval van rabarberke niet alleen toegestaan, maar zelfs verplicht moet worden.

De maatschappij dient te worden beschermd tegen dit zure gezicht.

hama | 20-12-05 | 23:30

hama , mooi mooi, daar worden ze man van.

Levereter | 20-12-05 | 23:30

@harige Bangmakert,
zelfs hier in Teheran worden Freya en ik gewaardeerd in onze naveltruitjes.
Nederland is zooooooooo Middeleeuwen zo langzamerhand.
Onze stage hierrrr bevalt uitstekend, zowel Iran als Irak zijn progressiever dan Islamsterdam.Surprise???
Hier lachen ze zich dood om die belachelijke moslims in Nederland, ze zeggen zelfs dat Marokko achterlijk is, en dat wil wat zeggen toch?

fuckje | 20-12-05 | 23:30

Eigelijk wilde Wilders baarden verbieden, maar nadat hij daarover in discussie was gegaan met Klaas de Vries heeft hij zijn strategie gewijzigd.

Gavrilo | 20-12-05 | 23:30

@Lucasdelinkselul
Als dit wordt aangenomen is het zeer waarschijnlijk weer een ophitserige afleidingsmanouvre; drugs voor een bepaald gedeelte van het volk.

MAXIMO | 20-12-05 | 23:29

@ levereter,

ach, hij kreunde een beetje toen hij uitscheurde, niets wat een zakje lollies niet oplost hoor, geen zorgen..

hama | 20-12-05 | 23:28

@brusselmans

De burqa is naar mijn weten niet door de islam voorgeschreven. Ze wordt ook binnen de islam verfoeid. Alleen een paar extremisten schrijven haar voor. Net als sommige fundo christenen vinden dat alle vrouwen rokken moeten dragen, zwarte kousen en koltruien.

Wat de islam voorschreef is lichte gezichtsbedekking.

En aan de andere kant, volkeren die niets van de islam moesten hebbne, zoals b.v. tuaregs, dragen een tulband met alleen de ogen vrij.

Het is m.i. nogal kort door de bocht om alle negatieve culturele aspecten van volkeren onder de middellandse zee maar aan de islam toe te schrijven.

Zo is besnijdenis voor vrouwen ook niet door de islam voorgeschreven, maar een euvel dat in veel afrikaanse stammen voorkomt, al voor de islam daar haar intrede deed. Besnijdenis voor mannen wordt wel geadviseerd, maar dat is in de bijbel en in de thora ook.

Rabarberke | 20-12-05 | 23:27

De laatste keer dat ik een afbeelding zag van Attaturk had hij geen snor.
Vwb zijn aars durf ik het echter niet uit te sluiten, dat dan weer niet..

worldhistoryforusall.sdsu.edu/dev/imag...

hama | 20-12-05 | 23:27

Hij vond het zeker stiekem toch wel lekker.

Levereter | 20-12-05 | 23:25

Ik ben persoonlijk meer tegen die pofbroeken, die breezers tegenwoordig in hun te hoge puntlaarzen stoppen.

Kan dat ook verboden worden?
Doet pijn aan mijn ogen.
Slecht voor de volksgezondheid.
Afschaffen derhalve is geen slecht idee.

Harige Bangmaker | 20-12-05 | 23:25

@hama
daar heb je een punt; al ben ik bang dat die vrouwen net zoveel aarshaar hebben als de gemiddele attaturk op zijn bovenlip heeft.

rattekop | 20-12-05 | 23:25

@ levereter,

Ik hoorde dat Piet P een beetje moeilijk loopt, hetgeen lastig want morgen gymles het eerste uur

hama | 20-12-05 | 23:24

Nu gaan waarschijnlijk allerlei moslima's expres in burka's rondlopen, zo van lekker puh, snap dat best, dit werkt alleen maar averechts

Levereter | 20-12-05 | 23:23

@MAXIMO: omdat het nou eenmaal makkelijk is zinloze wetten erdoor te krijgen. Zo lijkt ie nog wat...

Lucasdelinkselul | 20-12-05 | 23:23

@ rattekop,

Op zich is ht dan weer niet verkeerd om in 1 klap 100 vrouwen te pakken.
Is dat ons antwoord op die 72 maagden?

hama | 20-12-05 | 23:22

Only in America ..

Kurkentrekker | 20-12-05 | 23:21

zo is Hama al een tijdje een vervent tegenstander van de verentooi, maar het is zelfs Goddelijke Mozart niet gelukt deze uit het straatbeeld te bannen..
Er moet echt een wet voor worden aangenomen, en rap!

hama | 20-12-05 | 23:20

En als drop niet kan worden weggejorist, kan iemand het dan even flink in de kont pakken?

hama | 20-12-05 | 23:18

Wat Lucas zegt, zoveel vrouwen lopen er niet rond in Burqa.
Waarom dan proberen de wet aan te passen op een buitenlands kledingstuk?
GW maakt zichzelf zoals altijd weer lekker belachelijk door dit voor te stellen, waar ik banger van wordt zijn de aasgieren in de 2e kamer die meegaan in zijn doemdenken en hun principes vergeten in hoop op zetels...

MAXIMO | 20-12-05 | 23:17

@Brusselmans
het is idd een waardeloos stuk stof edoch verbieden gaat me te ver. Dit soort politiek is gemierenneuk. Je pakt er zo'n 100 vrouwen mee aan die waarschijnlijk niet eens andere kleding hebben. Ze weten niet beter. Moslims een probleem=ja; verbieden Boerka's als oplossing=nee

rattekop | 20-12-05 | 23:17

die laatste was natuurlijk voor de harige en niet voor ons aller Brusselmans

hama | 20-12-05 | 23:17

@brusselmans

over negatief in het nieuws komen.

Tel je even mee hoe vaak er verkracht wordt in carnavalskostuum?
En, hoe vaak zijn er aanslagen gepleegd in burka hier?

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom dat je de overeenkomst niet ziet?

En dat een wetsvoorstel geen schijn van kans maakt bij het Europees Hof van Justitie, als onze eigen Hoge Raad al geen stokje steekt voor dit onzinnige voorstel.

Het is al heel lang mogelijk op basis van een APV een vermommingsverbod in te stellen, vooral naar aanleiding van de krakersrellen die getooid met integraalhelm hun mening over het Gezag kenbaar plachten te maken.

Een wet tegen bhurka's zou voor mij aanleiding zijn zpontaan met zo een ding door Amsterdam te gaan lopen. Wat een achterlijke populistische waanzin.

Besef je wel dat je met dit soort symptoom-wetgeving niks maar dan ook niks verandert aan het probleem waarvoor we gesteld zijn?

God, wat glijdt dit land af.

commentaarderer | 20-12-05 | 23:17

Kan Drop weggejorist worden?

Harige Bangmaker | 20-12-05 | 23:16

Jij natuurlijk wel Brusselmans, alle jurken staan je enig..

hama | 20-12-05 | 23:16

@Drop
Donder nou eens op met dat verhaal overal neer te plempen.

Nemo | 20-12-05 | 23:15

@hama
Nee dank je.
Ik heb nog.

Mag ik met carnaval dan wel een burka dragen?

Harige Bangmaker | 20-12-05 | 23:15

Drop heeft even fijn geknipt en geplakt, nu hup, onder de wol drop..

hama | 20-12-05 | 23:15

@ Lucas

Xanax tegen depressies, Transolan tegen de angst, en Mon Chérie tegen de alcoholverslaving.

Brusselmans | 20-12-05 | 23:13

There are no doubt "white racists" down under, but, as an explanation of what's going on, it's almost quaintly absurd.

(..)

It's not racial, it's cultural. And the cries of "Racist!" are intended to make any discussion of that cultural problem beyond the pale.

In that sense, Sydney's beach riots are a logical sequel to what happened in France. From opposite ends of the planet, there are nevertheless many similarities: non-Muslim women are hectored and insulted in the streets of both Clichy-sous-Bois and Brighton-le-Sands. The only difference is that, in Oz, the "white youths" decided to have a go back.

These days, whenever something goofy turns up on the news, chances are it involves a fellow called Mohammed.

A plane flies into the World Trade Centre? Mohammed Atta. A gunman shoots up the El Al counter at Los Angeles airport? Hesham Mohamed Hedayet. A sniper starts killing petrol station customers around Washington, DC? John Allen Muhammed. A guy fatally stabs a Dutch movie director? Mohammed Bouyeri. A terrorist slaughters dozens in Bali? Noordin Mohamed. A gang-rapist in Sydney? Mohammed Skaf.

Maybe all these Mohammeds are victims of Australian white racists and American white racists and Dutch white racists and Balinese white racists and Beslan schoolgirl white racists.

But the eagerness of the Aussie and British and Canadian and European media, week in, week out, to attribute each outbreak of an apparently universal phenomenon to strictly local factors is starting to look pathological. "Violence and racism are bad", but so is self-delusion.

www.telegraph.co.uk/opinion/main.jhtml...

Drop | 20-12-05 | 23:12

Iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar. De vrouw is verwond, is met haar rollator het water in gereden. Misschien poging tot eigenmoord en wilde ze haar hondje niet achter laten? Ik zou er niet van opkijken. Je zou maar bejaard wezen in dit kleautelandje.

hoppig | 20-12-05 | 23:12

Hama, gaat nog even een fijne borrel inschenken, kan ik voor iemand nog iets meenemen?

hama | 20-12-05 | 23:12

@ rattekop

Hoewel ik geenszins een feestnummer ben hebben die versierselen der Allahs onderdrukking het land naar mijn stelligste overtuiging toch echt minder goeds gedaan dan die drie dagen starnakel beneden de rivieren.

Er is nog zoiets als persoonlijke vrijheid en een hoofddoekje zal van mij niet snel afhoeven, zeker niet op straat. Die verachtelijke burka staat echter voor alle intolerantie die de islam in zich heeft.

Brusselmans | 20-12-05 | 23:11

aha, een frisse zienswijze, brand maar los rattenkop, bedelf ons onder feiten.

hama | 20-12-05 | 23:10

carnaval is trouwens het feest van het snorrenvolk.

rattekop | 20-12-05 | 23:09

@ fuckje, het mag iets specifieker?

hama | 20-12-05 | 23:08

commentaarderer @ 22:27
Goed idee, ik ben tevens voorstander van een verbod op Sint en Piet in openbare gebouwen, je weet natuurlijk nooit wat voor "Martijn" zichzelf geroepen voelt om de kindervriend te spelen.

MAXIMO | 20-12-05 | 23:07

@hama,
wij gaan zo bijkomen van deze dag, en dat doen we een etage hoger, snap je?

fuckje | 20-12-05 | 23:07

Het is natuurlijk wachten op een snorrenverbod, een verbod op Turkse jengelmuziek en uiteraard een einde aan dat verschrikkelijke suikerfeest. Ach, met Wilders onze Grote Leider (verder te noemen: Goddelijke Mozart) zal de ene na de ander zinloze maar probleemverplaatsende wet de revu passeren. Onder het motto: " wij stellen een daad " zal de moslimburger tot op het bot vernederd worden zodat we collectief oprecht in de waan kunnen evrkeren dat het moslimterrorisme voorgoed bestreden is. Stel ook eens een daad en reken bijvoorbeeld niet meer af bij kassameisjes met een hoofddoek. Wij hebben uw hulp hard nodig!

@brusselmans: hee ouwe buelrijdert! Nog steeds aan de Xanax?

Lucasdelinkselul | 20-12-05 | 23:06

@ fuckje, Links Nederland is kennelijk gaan slapen want morgen uitkering ophalen..

Wij gaan nog even door?

hama | 20-12-05 | 23:05

ach, ziehier, den rattenkop schijt evn in het duister..

hama | 20-12-05 | 23:03

@ LLL
ik zag gisteren nog twee geyle wijven in één burqa, niet helemaal een wereldoorlog maar desalniettemin spannend.

hama | 20-12-05 | 23:02

Zo Brusselmans
en er zijn idd al heel wat Boerkateefjes die overvallen hebben gepleegd, niet toch ja dan?

rattekop | 20-12-05 | 23:02

Ik zei niet dat ik er een boodschap aan heb, ik zei dat hij het redelijk heeft verwoord. Best knap, en bijna foutloos.

hama | 20-12-05 | 23:01

@ fuckje, ik geef ze even tijd voor beraad per msn, ben benieuwd wie de bal mag inkoppen..

hama | 20-12-05 | 23:00

@hama,
sinds wanneer heb jij een boodschap aan andersdenkend Nederland?
Denk voor jezelf, dat doen Freya en ik ook, anders waren we hier niet.

fuckje | 20-12-05 | 23:00

gewoon een gevoel, harige, meer niet, de tijd zal het leren...

hama | 20-12-05 | 22:58


@ fuckje

Even los van dat handenklappen vond ik dat LLL de mening van andersdenkend Nederland redelijk heeft verwoord.

hama | 20-12-05 | 22:57

Wat dan?

Harige Bangmaker | 20-12-05 | 22:57

Iets zegt me, vraag niet wat, dat ik spijt ga krijgen van die laatste post..

hama | 20-12-05 | 22:55

@hama,
om 22.50 u stootte hij nog wat wanklanken uit.....

fuckje | 20-12-05 | 22:55

@ fuckje,

Meisje,

Heb ik vanavond mijn overweldigende bewondering al naar je uitgesproken?,

Volgens mij niet, dus bij deze.

Hoe lang kan een man trouwens aan de martinitoren hangen voordat hij bezwijkt?

hama | 20-12-05 | 22:54

Hee Lucas, ouwe schuinsmarcheerdert!

Brusselmans | 20-12-05 | 22:54

Die commentaarder toch, advocaat in clownspak van de duivel.

Tel je samen even mee hoe vaak het carnaval negatief in het nieuws komt?

Brusselmans | 20-12-05 | 22:51

@hama,
doorzichtige burka's blijven geoorloofd, tenminste in Westerse landen, hoewel wij in Iran veel positief bekijks hebben btw !

fuckje | 20-12-05 | 22:50

Een verbod op burka's! Geweldig! gezien het enorme aantal burka's dat het straatbeeld bepaald is zo'n wet net zo nuttig al een verbod op het dragen van zwart-geel gestippelde vlinderdasjes. Achter zo'n wet kan elke kamermeerderheid wel gaan staan.
Desalnietemin een monsteroverwiinig voor de kleinen van geest die in elke burka een potentiele wereldoorlog zien. Voor kleinen van geest is elke verbod, hoe klein ook, een stap voorwaarts voor de mensheid. Ik mag aannemen dat Fuckje handenklappend als een zeehond op de bank zit?

Lucasdelinkselul | 20-12-05 | 22:50

@ jannes

maar natuurlijk wel een in en in goede pisnicht

hama | 20-12-05 | 22:49

@ fuckje 22.29

Hama mag hopen dat dit niet geldt voor de doorzichtige burqa's? en dan de tweepersoonsuitvoeringen

@ Jannes, heb met bewondering alle gevolgd wat je vanavonf met ons hebt gedeeld, maar terug naar 21.51, is goed pisnicht!

hama | 20-12-05 | 22:48

@ventus_aqualis,
proost! En neem er zelf ook eentje! ( of meer )
Klopt dat ik even streng was, want als je zelf 100% zeker weet dat je over feiten spreekt is het niet leuk om als nekkenkletser te worden uitgemaakt.

fuckje | 20-12-05 | 22:48

Ik ben voor een verbod op maskers met carnaval ook.

Iemand?

commentaarderer | 20-12-05 | 22:47

neem je als serieuze politicus geenstijl eindelijk eens serieus, gaan ze weer hoaxen de wereld in helpen... Toch sneu...

Quacka | 20-12-05 | 22:46

@.fuckje | 22:40
Wat ben je streng vandaag. In nederigheid mijn verontschuldigingen. Het zal de eeuwig raadselachtige gesteldheid van de vrouw wel zijn die maakt dat het grapje de mist in ging. Nogmaals... en neem een Hooghout.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 22:44

@Venter
Je moet Fuckje je excuses aanbieden!
Kijk zo: Fuckje ik bied hierbij m'n excuses aan voor het onrecht wat ik jou heb aangedaan. En ik beloof de volgende keer m'n grote mond iets later open te trekken.
----
Want wie excuseert die blijft!

Nemo | 20-12-05 | 22:43

@Jannes van der Wal Ok, ik zal beterschap beloven. Als je me maar nooit meer Seth Gaaikema noemt.

Gavrilo | 20-12-05 | 22:41

@ventus,
als je het zo stelt heb je mij niet begrepen.
Het is nu ook op NOVA.

fuckje | 20-12-05 | 22:40

De daders, dat waren toch Marokkanen? Wat zal Wilders teleurgesteld zijn.... nou ja, spaart hem wel 10.000 euro uit!!

Kim Jong-il | 20-12-05 | 22:39

Ook wel grappig, voor zover je van grappig kunt spreken in deze.
De reactie van zweefvlieger destijds op het bericht:

"Effe het laatste nieuws lezen, jongens. Die vrouw is nou ook overleden. Dat komt vast niet door een paar gekneusde ribben.
Maar ga nou niet zeggen dat die jongeren zich ergens achter verschuilen, en al helemaal niet achter de islam, want dan heb je echt de poppen aan het dansen.
Zijn het islamieten dan? Weedikveel, maar ik ben bang dat het weer uit het Rifgebergte komt."

Nah ja, ook dat zal al wel gezegd zijn.

Harige Bangmaker | 20-12-05 | 22:38

@.fuckje | 22:35
Excuses aanvaard.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 22:37

De grootste wraak op gekken zoals deze heeft Hoogefrost al bedacht voor 2006; om psychische zorg alleen met aanvullende verzekering verkrijgbaar te maken.
Of dat gewenste effecten zal opleveren is niet bekend, maar dat terzijde.

MAXIMO | 20-12-05 | 22:37

@ventus,
en je kan het nu ook zien op nieuwnieuws van GS.
Gaarne excuses.

fuckje | 20-12-05 | 22:35

gaan ze mij dadelijk, ook nog vertellen dat die brand op schiphol, ook nog zelf was aangestoken.

polletjepiekhaar | 20-12-05 | 22:33

@onnozele ventusjuh,
kijk dan ff op teletekst blz. 104 van de NOS-staatstv voordat je tegen mij begint te brallen!

fuckje | 20-12-05 | 22:32

@.fuckje | 22:29
Je doet iets wat bij jou helaas zichtbaar is: je kletst uit je nek.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 22:31

@Nemo: Gavrilo = Seth Gaaikema.

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 22:31

-offtopic-
Kamermeerderheid VOOR het verbod van het dragen van een boerka ( wij noemen dat burka) in openbare ruimtes.

fuckje | 20-12-05 | 22:29

hondehanghekje, hondenhanghekje, honde-hanghekje, honden-hanghekje
Ach wat maakt het uit, op mijn stoep schijten is voorbij.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 22:29

Jajajaja ik ken er ook een. Wacht even. Oh jah!
De boete werd HONDerd euro. Hahahahaha.... ha..... haaa niet grappig of wel? He kut.

Nemo | 20-12-05 | 22:27

@ Gavrilo: In de zelfde reeks: "Wat een dogma".

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 22:25

Gekke gehondicapte.

Gavrilo | 20-12-05 | 22:24

Iemand die psychisch goed in de war is kan rare dingen vertellen. Dus ook het verhaal dat ze alles verzonnen heeft hoeft niet per definitie waar te zijn. Valt me wel op hoe klakkeloos en kritiekloos hier alles wordt aangenomen.

Kyokushinkai | 20-12-05 | 22:22

Zo die kan het nieuwe jaar goed beginnen.En een lang touw kopen.Niet te lang natuurlijk.

monaco | 20-12-05 | 22:22

Zo zie je maar weer waar scootmobielrijders tot toe in staat zijn. Ik heb dat slag mensen nooit echt vertrouwd. De hond wilde het karretje zeker niet trekken toen de accu leeg was en dus hoppa, aan het hondehanghekje met het beestje.

Gavrilo | 20-12-05 | 22:19

@ redelijk toch: Ik hoor net dat er ergens een trein vertraagd is.

poppermotje | 20-12-05 | 22:17

@.Nemo | 22:09
Misverstand. Ik nam aan dat je in algemene zin bedoelde, maar kennelijk praat je over alleen dit geval.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 22:17

Dat K*Twijf heeft het gewoon slim bekeken, als alleenstaande kreupele is ze in ieder geval niet alleen met kerst.
Ze kan nu mooi in het gesticht (psychiatrisch ziekenhuis) de kerstkalkoen ophangen in de kerstboom. Zo wordt het toch nog gezellig met de kerst......

Need for Speed | 20-12-05 | 22:17

Zo, dan blijkt maar weer eens dat we ons in NL veel te druk maken over onbenullige dingen, zoals een zielig hondje of een afgeschoten mus..........

Die mevrouw wist dat natuurlijk en probeerde op deze manier aandacht te krijgen, net als mensen, die zichzelf verwonden en zo. Kunnen we ons nu weer bezig houden met echt belangrijke zaken? Wie eerst?

redelijk toch | 20-12-05 | 22:15

@ Gavrilo: Wacht effe, zet ik eerst mijn fiets binnen.

Zo goed hama?

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 22:13

Zal ik de twee willekeurige Marokkanen die ik als wraak heb opgehangen dan ook maar weer los snijden, misschien leven ze nog genoeg om mij deze dwaling te vergeven.

Gavrilo | 20-12-05 | 22:12

@ventus_aqualis
Die vrouw lijkt me, hoezo?

Nemo | 20-12-05 | 22:09

Wat een mongeaul.

Kroen | 20-12-05 | 22:09

@ventus_aqualis
Dank voor de les!

lariekoekjesmonster | 20-12-05 | 22:06

@.Nemo | 22:01
Wie hangt dat hondje dan op ?

ventus_aqualis | 20-12-05 | 22:03

@.lariekoekjesmonster | 21:59
Dat stel ik, de zet in vizioen.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 22:01

Verdomme dit gaat in de toekomst gebruikt worden om rechts Nederland de mond te snoeren. Vooral omdat het Slinkse tuig altijd weet dit soort verhalen gigantisch uit te vergroten.

Nemo | 20-12-05 | 22:01

@ventus-aqualis
zet=stel

lariekoekjesmonster | 20-12-05 | 21:59

@.lariekoekjesmonster | 21:46
Jammer van die zet.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 21:56

En gaat GS dit keer WEL 500 euri uitbetalen???

gddsfvzxcrtgbdsf4325 | 20-12-05 | 21:55

aha, hondjes doodmaken he?

kom maar eens hier kuthoer.

Kater | 20-12-05 | 21:55

@president

Ik meldde bij dat topic dat ik dacht met een HOAX te maken te hebben maar over je vergelijking, das nogal appels en peren vind je niet?

Ik zou niet weten wat er mis is met het valselijk beschuldigen van kaalkopjes

Kaalkopjes zijn geen ras. Kaalkopjes maakten de keuze fout te zijn, net als de radicalio's onder onze muslimbrodderz. Ze kunnen vrijelijk beschimpt over de keuzen die ze maakten in hun leven.

Dit geheel in lijn met staan voor je zaak, etc. Dat is iets heel anders dan iemand op basis raskenmerken in een hoek zetten.

Een kaalkopje met SS op zn arm een baan weigeren is geen discriminatie, Aziz Moukili niet uitnodigen is dat wel. Lijkt me zonneklaar

Stel je komt er tijdens de procedure achter dat Aziz weliswaar briljant scheikunde-student is, jij bent baas van de ECN en Aziz heeft tijd gedaan in een EBI dus je nodigt hem niet uit voor een tweede gesprek. Dan is er weer geen sprake van discriminatie.

Ja?

commentaarderer | 20-12-05 | 21:54

Op je hondje doodrijden staat binnenkort negen jaar cel.

trespasser | 20-12-05 | 21:54

@ lariekoekjesmonster: Ik ziet het al. Jij staat radiotelescopisch in verbinding met onze scootmobiel bestuurster.

poppermotje | 20-12-05 | 21:52

@Lucas: jezus, denk om je caps! Zat er kleurstof in je yoghurt ofzo?

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 21:52

*hart dat zwelt van trots*
@ hama: Dank. Ik voel mij nu meer mans. Jij mag er ook best zijn.

Zullen we dan nu maar weer op mekaar gaan schelden?

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 21:51

Arme Geert... Kon hij natuurlijk ook niet ruiken...
Lullig ook voor die 23465342 commenters die riepen " DOODSTRAF INVOEREN VOOR DAT TUIG! " en die 563445 commenters die " WEL WISTEN DAT HET NATUURLIJK WEER VAN DIE MAROCS WAREN!"
Ja, konden jullie ook niet weten.
Is er ook een stille tocht georganiseerd?

Lucasdelinkselul | 20-12-05 | 21:49

@ Jannes van der Wal,

ik kan niet anders concluderen, je bent een in en in goed mens.
Chapeau!

hama | 20-12-05 | 21:47

Daar zit je dan als 49 jarige invalide thuis, kopje koffie, GTST en dan die k*t hond die weer jankend aan de voordeur loopt te krabben terwijl hij gisteren nog uitgeweest is. Ook al een k*tdag gehad op de invalidenhangplek: Iedereen maakt van alles mee, Toos van om de hoek is gisteren nog van haar handtas beroofd door een vriendelijke blanke man in Armani pak en terwijl je je leven zit te overpeinzen bedenk je hoe je je rolstoel weer in het midden van de aandacht kan parkeren. Langzaam krijgt het plan vorm en vervolgens trek je je stoute schoenen aan (schoon als altijd, want jij kan toch niet lopen) en zet je je plan in werking. Het scenario is donker, 2 mannen, zwarte scootert, zwarte helmen, zwarte kleding. Je hond trekt je voort en trekt je rolstoel naar de plek van executie. Je rolt uit je rolstoel en trekt dat kleauterige kefbeest naar de ultieme hondenhangplek. Je knoopt de kleine keffer aan het hek van die toch zo onaardige buurman en tijgert/ robt weer terug naar je rolstoel en gooit die ook nog even op zijn kant, waarna je langzaamaan steeds harder om hulp roept en gevonden wordt. Om hulp roepend verkneukel je je al hoe je die domme pliesiemannen om de tuin gaat leiden en tot slachtoffert van de week verkozen wordt.
- einde vizioen -

lariekoekjesmonster | 20-12-05 | 21:46

Heerlijk, gaan we nu met zn allen moraalridderen ? ;-)

nuked | 20-12-05 | 21:44

Leven Pim en Theo ook nog?

hausmacher | 20-12-05 | 21:41

@Hama: ook ik zou graag wat respect-reflectie ontvangen. Zo heb ik ooit, en ik geef toe, het was in een lollige bui, gezegd dat we niet alle criminelen moeten Marokkaniseren.

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 21:39

@ poppermotje,

Jij valt dan ook in de categorie ( bijna) waarvoor niets anders dan respect kan worden uitgesproken hetgeen ik bij deze dan ook doe.

hama | 20-12-05 | 21:35

eh, whatever, ik vroeg er maar om eentje, maar evengoed bedankt.

oh ja, nog twee.

@ ventus_aqualis

smaakt dat ? kromme tenen?

@ whatever..

Kun jij mij 1 post van mijn kant geven die niét on-topic was???

:-))

hama | 20-12-05 | 21:33

Gaf Wilders 10K EU voor een dode hond? BM gaat naakt voor honden? Het moet toch niet erger worden. Glijd er niemand door de scheiss meer, word er niemand meer wakker van geblaf? We zijn verweesd en geloven in de hond.

gevallenverstand | 20-12-05 | 21:33

@ hama 20:44 Ik heb even gekeken wat ik in de betreffende topics had geschreven. Het blijkt dat ik destijds heb opgemerkt dat ik een verruwwing in de omgangsvormen bespeurde. Welnu, daar blijf ik bij.

poppermotje | 20-12-05 | 21:33

:-))

..Whatever | 20-12-05 | 21:32

@.hama | 21:29
Nooit een echte goede wijn gedronken ?

ventus_aqualis | 20-12-05 | 21:32

Stelletje nazi's ( naties?) hierzo. Hama heeft zin an een dikke flame!
-
@ The Zalking Wombie
tja, was mijn eerste flame, moet er even inkomen, hoewel de emmer stront van de incontinente moeder van trout nog steeds een glimlach op mijn gezicht tovert.
Ben toch normaal gesproken een keurige verslaggevert.
-
@ fuckje,
jij kan het weten, dank zij mijn bronnen zit je weer in Teheran, thee te slempen met vrouwe freya.
* voelt een steek van jalouzie *
-
@ fuckje,
oei, nu heb ik het ook gedaan bij whatever...
Hoewel ik me in 1 specifieke uitspraak best kan vinden.
Whatever, bedankt voor het meedenken..
-
@ whatever,
tja, het is soms zwaar maar soms moet een man zijn verantwoording nemen.
-
@ whatever..
Kun jij mij 1 post van mijn kant geven die niét on-topic was???
:-))
--------
Geen dank hama, succes verder overigens ik ga even wat doen de lol is er af voor vandaag.

..Whatever | 20-12-05 | 21:31

Wel verdomme, ik wilde net mijn twee buurjongetjes aan gaan geven! Daar gaan m'n 10.000 euri's. Maare, wel lekker ziekelijk weer, die foute verzinsels...

Ðaimler | 20-12-05 | 21:29

@ ventus_aqualis

smaakt dat ? kromme tenen?

hama | 20-12-05 | 21:29

He, topic is veranderd, GS trekt het boetekleed aan vwb de 500,00 euro

hama | 20-12-05 | 21:26

@.hama | 20:44
Toch proef ik iets van ingehouden adem en kromme tenen. (Ik heb ze ook net pas recht).

ventus_aqualis | 20-12-05 | 21:26

Bij deze mijn excuses naar de jonge heren die ik heb uitgemaakt voor honden, ik mijn standpunt over het gewenste neqschot. Gaarne alsnog bezorgen, maar dan aan deze "vrouw".

Hottestbrain | 20-12-05 | 21:26

* - edit- wel off-topic blijven Hama! - edit *

hama | 20-12-05 | 21:24

Blijft u even hangen? Het wordt tijd dat de hangjeugd wordt aangepakt! EENS EN VOOR ALTIJD! WAAHHHH!

Nemo | 20-12-05 | 21:24

@ whatever..

Kun jij mij 1 post van mijn kant geven die niét on-topic was???

:-))

hama | 20-12-05 | 21:22

@ whatever,

tja, het is soms zwaar maar soms moet een man zijn verantwoording nemen.

hama | 20-12-05 | 21:20

riem om dr nek en aan een boom.

Mr. Rotop | 20-12-05 | 21:19

Het ligt er dik bovenop hama :)
Al on-topic gereageerd fuckje, of ben je weer aan het borrelen?

..Whatever | 20-12-05 | 21:18

Ik zeg: zorgtoeslag afpakken.

gentle giant | 20-12-05 | 21:17

Mama!

Pritt Stift | 20-12-05 | 21:17

@ fuckje,

oei, nu heb ik het ook gedaan bij whatever...
Hoewel ik me in 1 specifieke uitspraak best kan vinden.

Whatever, bedankt voor het meedenken..

hama | 20-12-05 | 21:16

En ineens slaat de sfeer compleet om. Hahahahaaaa!!!
Wat een kutwijf trouwens. Kom maar Geert met je beloning.

Nemo | 20-12-05 | 21:14

Fuckje in Teheran?! Fuckje... kun je dat wel aan?... al die ''vieze buitenlanders''? Moet jij niet gewoon lekker naar Schiermonnikoog op vakantie, de gezonde Hollandsche lucht in?!

The Zalking Wombie | 20-12-05 | 21:13

@president,

Dank voor deze heldere analyse.

hama | 20-12-05 | 21:12

@hama,
gelukkig hebben we later de foto's nog!
Lees trouwens ff .. Whatever, vorige topic.

fuckje | 20-12-05 | 21:11

LOL @ de president

Brusselmans | 20-12-05 | 21:11

Resumerend het volgende:

In het bericht van 14-11-05 zijn 97 reacties geplaatst.
9 reacties kwamen er kortweg op neer dat de daders moslims of allochtonen zouden zijn en 3 wezen in de richting van kaalhoofden. Daartussen waren enkele onbestemde reacties. Niemand verontschuldigt zich ten aanzien van de kaalhoofden zodat we daar kunnen uitgaan van de factor 0. Gelet op het gegeven dat een valse beschuldiging aan het adres van een rifrat 10x zwaarder weegt dan die aan het adres van een kaalhoofd, kom ik tot de volgende verhouding: 90-0. Niets aan de hand dus.

President Babboe Bab | 20-12-05 | 21:10

@ fuckje,

jij kan het weten, dank zij mijn bronnen zit je weer in Teheran, thee te slempen met vrouwe freya.

* voelt een steek van jalouzie *

hama | 20-12-05 | 21:08

@ hama: Spijkenisse????? Is het ma Molendijk?!?!?!?!?

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 21:08

Bij C&A stond zo'n trike voor de paskamers geparkeerd. Een collega-bejaarde duwde het ding een meter of 15 verder. Na het passen gaat de 'invalide' lopend verhaal halen bij klantenservice, waar ze uiteindelijk weer in haar electrische stoel wordt geholpen plus een voorrangsbehandeling bij de kassa krijgt. De bejaarde die het ding weg had geduwd zegt er wat van en wordt tegen de schenen gereden.
Ze zijn niet allemaal zo, maar er ontstaat wel een zekere asocialiteit met zo'n ding onder je al decennialang werkeloze reet.

ventus_aqualis | 20-12-05 | 21:07

@hama,
en jouw bronnen zijn ook ZEER betrouwbaar!! :-)

fuckje | 20-12-05 | 21:06

De gemeenste Spijkenisse heeft haar een nieuwe hond aangeboden.
mmhhwwooeehaa, buurtinitiatiefje van de plaatselijke PVDA..... ben benieuwd of ze die nog terug kunnen halen voor de verkiezingen..

hama | 20-12-05 | 21:06

Excuses, mijn voorgaande berichtje was bestemd voor Nuked. En alle frisgekortewiekte reaguurders te alhier.

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 21:05

Afschieten die Wilders!

Waar gaat het heen met nederland!

.bolletje | 20-12-05 | 21:04

Ach ik had die verbinding nog niet helemaal gelegd. Maar je echte naam, is dat nou Kadi of Rabi? www.nieuwnieuws.nl/archives/2005/12/he...

Maar houd je goede werk vol jongen, bescherm ons tegen de gevaren die er nog niet zijn.

Ik zou als ik jou was een een-tweetje aangaan met Michiel Smit, want voor je het weet staan de marsmannetjes voor de deur. Kun JIJ daar alvast een uitzettingsbeleidje op van toepassing maken? Wat anders zitten we daar daluk mee. En dan hebben we niks. Hebben we een smurfensnottekort van hier tot Tokyo. Allemaal door de kudt-aliens.

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 21:04

Blijft het feit dat die tyfustrut haar eigen hond heeft opgehangen, dat wordt TBS, wat ik je brom.

gentle giant | 20-12-05 | 21:03

Nog even en dan horen we dat het hondje niet eens deaud is,
blijkt het een geflopt grappie van Petert RDV.

Wel respect voor Geert als hij het geld over zou maken aan WSPA o.i.d.

De Keptun Zelf | 20-12-05 | 21:02

Ik bind een kut-te-lik-ker aan mn waterscooter en daarmee gooi ik hem nu in de plomp....

MiRRoRMaN | 20-12-05 | 21:01

@ The Zalking Wombie

tja, was mijn eerste flame, moet er even inkomen, hoewel de emmer stront van de incontinente moeder van trout nog steeds een glimlach op mijn gezicht tovert.

Ben toch normaal gesproken een keurige verslaggevert.

hama | 20-12-05 | 21:01

Beauris Dittrich doet er ook werkelijk alles aan om stemmen van Wouter "geen inhoud, wel een boek" de Boskabouter weg te kapen. Nu nog de stekker uit het kabinet trekken a.s. donderdag en de weg naar het inferno ligt open.

Chiant | 20-12-05 | 21:00

G.V.D Op de brandstapel met dat teringwijf.

foezel | 20-12-05 | 20:58

@hama
Maar je werd eigenlijk best wel geowned door Piet in die vorige flame...

The Zalking Wombie | 20-12-05 | 20:58

@ nuked,

keurig bruggetje! niet helemaal correct, maar keurig!

hama | 20-12-05 | 20:58

Was die bejaarde Marocaan???

*BEEP* | 20-12-05 | 20:56

@Jannes van der Wal
geen ene fuck beste Jannes, behalve dat die kudtmarokkanen in de toekomst hun leuter in een hond gaan steken om zo hun territorium beter af te bakenen. Honden en schapen zijn immers heilig in die samenleving. Nu hun vrouwen nog. Was ie goed zo Hama? ;-)

nuked | 20-12-05 | 20:55

Heb ik 't vanmiddag toch goed gehoord.

Dysje | 20-12-05 | 20:54

@ jan-joris-jaap-joop

ontkennen had in deze dan ook weinig zin vrees ik.. ;-)

hama | 20-12-05 | 20:53

*abo opzoekt*

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 20:53

@Jannes.... ze zitten eauveral!
volgens mij staat er nergens in de wet, dat je niet mag rucken in de trein... met die specifieke weaurden, dan.

boilingpoints | 20-12-05 | 20:52

@hama @ 20:47
Hè! Probeer ik weer eens te flamen, gaat m'n onderwerp juist reageren ...

Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-12-05 | 20:51

c_to_the_cizzle 20-12-05 @ 20:28 MSN is gruwelijk aan het kutten. Hele avond al

Rapunzel | 20-12-05 | 20:51

@ boilingpoints 20-12-05 @ 20:42:

Nee toch! Daar eauk al?

Ik eis een neuqvrije reaguurdersruimte! En anders trek ik me WEER af in de trein!

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 20:50

Goed, die mevrouw schijnt ziek te zijn maar een seriemoordenaar die psychopaat is, is dus ook ziek. daarom zeg ik: Afschietuh. Op z'n Brabants.

ps: GS ik hoop niet dat dit artikel een hoax is.

Rapunzel | 20-12-05 | 20:49

Vreemd, dat het nieuwsbericht niet op nieuw nieuws staat. Vreemd ook dat het enige bericht hierover op RTL staat, 3 kwartier nadat GS het schreef.

King of controversy | 20-12-05 | 20:49

@ TM

ik heb zojuist om 20.09 al stilgestaan bij het arme dier, wat wil je dat ik doe,
een register open op condoleance.nl?

hama | 20-12-05 | 20:49

@ jan-joris-jaap-joop

Dat is waar.

hama | 20-12-05 | 20:47

@ hama @ 20:44
*jullie zijn ( bijna) allemaal fout en ik niet!*
Maar dat geldt niet voor een paar topics terug waar je als een onnozelaar andere onnozelaars probeert te overnozelen!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-12-05 | 20:47

Dus GS is gehoaxed door een mentaal onaangepaste dame met problemen? Poepie guys, da's even stof bijten dan! *grijns*

Overigens vind ik nog net zo erg voor dat hondje. Want daar schijnt niemand meer aan te denken.

TM | 20-12-05 | 20:46

Stelletje nazi's ( naties?) hierzo.

Hama heeft zin an een dikke flame!

hama | 20-12-05 | 20:46

die vrouw is een aivd agent en het is een komplot om wilders te nekken. wedden?

veest van pim | 20-12-05 | 20:44

@ veest

Net gedaan, effe voor de zekerheid, heb geen posts in die topic dus jullie zijn ( bijna) allemaal fout en ik niet!

hama | 20-12-05 | 20:44

xtelvoor dat iedereen nog s zn reaguursels op het oorspronkelijke bericht gaat bekijken.

veest van pim | 20-12-05 | 20:43

@gentle giant
Ik weet wie mijn vader is en je moeder herken ik ook uit duizenden...

MAXIMO | 20-12-05 | 20:43

Gaat GS zelf ook nog ff dokken. 500 euri's om precies te zijn.. Prof Hoxha?

Vieze ouwe man | 20-12-05 | 20:42

@Jannes, MSN zuygt... bij onsch doet-ie het eauk slecht..... zitten toch alleen maar BrEeZaH's.

boilingpoints | 20-12-05 | 20:42

@ commentaarderer

Jammer dat mijn licht ironise ondertoon er niet helemaal goed uitkwam.
mag ik "allemaal" dan reduceren tot ehh 99% van de reaguurders?

hama | 20-12-05 | 20:41

@ ja hoor Max, als jij zeker weet wie je vader is?

gentle giant | 20-12-05 | 20:40

Zeau, mooie manier om d'r uitkering eens goed aan te vullen. Gelukkig denkt de fiscus met haar mee dus dat bedrag gaat verdwijnen als sneeuw voor de zon. Arme Geert, zelf zuunig zijn met belastingcash en dan...

Kbee | 20-12-05 | 20:40

Voor 1 keer zaten we er allemaal naast...

Primo: Niet allemaal
Secundo: Voor 1 keer?

ik zou willen afsluiten met:
MWOEHAHAHHAHAHA

Maar dat doe ik niet

Hama, Stijlvolle Excuses!

commentaarderer | 20-12-05 | 20:39

@gentle giant
Ja, ik las het net weer effe door, herinner me nu pas dat dat in dat topic was. Als je daarop kan teren vind ik het goed...

MAXIMO | 20-12-05 | 20:39

MSN is voor pl4Y4hZ.

En bij mij werktie ook al niet. Zit er misschien een MSNdokter in de zaal?

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 20:38

Oh ja, had ik al gezegd dat Piet P. een grote LUL is?

hama | 20-12-05 | 20:38

@ commentaarder, klopt, je had zeker gelijk, hoewel, in die hoek vind je geen benzine station, maar we hadden het wat druk om Maximo te minimaliseren.

gentle giant | 20-12-05 | 20:37

Hama vermoedt dat Het Takkenwijf banden heeft met de GrunnStadGroep

@ nuked, vandaar dat ik al zei, "voor 1 keer" , ergens halverwege de duur van dit topic pakken we de discriminatie-draad, natuurlijk, weer als vanouds op.

hama | 20-12-05 | 20:36

Die invaliden van tegenwoordig ik erger me er dood aan. Zo'n scootmobiel gaat ook veel te hard bovendien maken ze te veel herrie. Of ze hebben zo'n rollator of een stok waarmee ze je op de tenen gaan staan, nee waar gaat dat heen met Nederland.

bethundered | 20-12-05 | 20:36

Huh? Beste Nuked, wat hebben schapenmasseerders en gemeenschap met een Marokkaanse nou te maken met een ro(u)lerende bejaarde die een hek versiert met haar hondje?

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 20:36

stom wijf. msn ligt er inderdaad uit, ligt niet aan je bak.

de uitvaartverzorgst | 20-12-05 | 20:35

ehh @ commentaarder

"Dan graag een verontschuldiging van de tallozen die meenden de riffers deze laffe daad in de schoenen te schuiven."

zie hama 20.09

hama | 20-12-05 | 20:33

@ living at the max, nee, aan de prozac, toch was het een bijzondere avond.

gentle giant | 20-12-05 | 20:33

Hama, vriend, dit kan nautuurlijk niet hè:

"Namens alle reaguurders bied ik mijn excuses aan aan de gehele Marokkaanse gemeenschap. Voor 1 keer zaten we er allemaal naast. ;-)"

Ja en? Dat kutwijf was de schapenneuqers (helaas) gewoon lekker voor. ;-)

nuked | 20-12-05 | 20:32

Jaja, Ik wist het!

Kritischer GS. Kritischer!

www.geenstijl.nl/mt/archieven/009267.h...

Wel apart dat GS wel een link naar nieuw-nieuws plaatst maar niet naar hun eigen topic met werkelijk onwerkelijk aandoende staaltjes Heksenjacht denken.

Nooit meteen gaan roepen. Dat was vroegah leuk, maar nu iedereen dat doet kunnen jullie de balans misschien lekker rebels eens laten doorslaan naar evenwichtige analyse....

Te hoog gegrepen wellicht. Dan graag een verontschuldiging van de tallozen die meenden de riffers deze laffe daad in de schoenen te schuiven.

Loop nou niet meteen achter de horde aan, denk eerst zelf na. Jaja ik weet het: genuanceerd gelul van een dronken aardbei....

hier een juweeltje:
rif rif rif, hang die eikels aan een klif

jdh 15-11-05 @ 08:21

Goed gedaan jdh....

nu is het wachten nog op het HOAX bericht van die knul in die tunnel met de swastika op zn arm.

commentaarderer | 20-12-05 | 20:31

@.zapper: Je vrouw bijten is niet zo zeer het probleem. Het moet gewoon in één keer lethal zijn.

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 20:30

-weggejorist-

Pimp my Voortuin | 20-12-05 | 20:30

@poppermotje 20-12-05 @ 20:25
Tuurlijk wel. Dat met die bussen en dat D66 congres hebben ze toch ook gedaan! Nee, GS is wel betrouwbaar, hoor! Don't worry about that.

blawablawa | 20-12-05 | 20:30

@gentle giant
Zijn al weg.. en is je moeder nog aan de anti-biotica?

MAXIMO | 20-12-05 | 20:29

@ aivd

Mag ik je complimenteren met de brug terug naar de geytenneuqers?
Bedankt, hadden we echt effe nodig

Hulde!!

hama | 20-12-05 | 20:28

Kudt invaliden! Ze pikken ook al altijd de beste parkeerplaatsen in. En dat terwijl ze niet eens hoeven te lopen met hun klotescooters! Afschieten dat rollatortuig...

stretch | 20-12-05 | 20:28

Hey Maximo, hoe is het met je blauwe plekken.

gentle giant | 20-12-05 | 20:27

Nou, met 10.500 euri kun je leuke dingen doen. Een 2e scootmobiel kopen bijvoorbeeld.

blawablawa | 20-12-05 | 20:27

en verstok = verstop, jaja ik weet het..

hama | 20-12-05 | 20:26

Nieuws over dierenmishandeling (behalve van geiten) blijkt meestal niet te kloppen. Nieuws over 14 jarige pubermeisjes ook niet.

aivd | 20-12-05 | 20:26

We blaten weer lekker om het hardst, maar ik zie toch echt geen enkele bronvermelding.

Poptaart | 20-12-05 | 20:25

@ zapper

Ik bedoelde natuurlijk

"Hama vindt"

Kom ik weg met de nieuwe spelling? of verstok ik me achter de drank?

hama | 20-12-05 | 20:25

Het was doodeenvoudig een terroristische aanslag van die mevrouw op de brute guerilla marketing-mus-campagne van GS.
@Jannes snap je nu waarom je je vrouw beter niet bijt?

..zapper | 20-12-05 | 20:25

@ hama: GS keert nooit uit. Zie de geschiedenis met de mus.

poppermotje | 20-12-05 | 20:25

@ aivd, wat nou zielig voor Geert, zielig voor iedereen die die trut geloofde, lul niet, bijstanduitkering intrekken, uit haar scootmobiel trappen, oh, dan is ze weer zielig zeker?

gentle giant | 20-12-05 | 20:24

Ik vraag me af hoe GW hierop gaat reageren, zal ie voor de dader levenslang pleiten of gaat ie zijn herinvoering-van-de-doodstraf-preek aanhalen?

MAXIMO | 20-12-05 | 20:24

Man bijt hond....

Vrouw wurgt hond....

Kudt-NCRV.

Jannes van der Wal | 20-12-05 | 20:22

Naar ik aanneem keert ook de GS redactie 500 euro uit? Niet alleen op Geert pissen dus tap zelf maar wat flappen!

hama | 20-12-05 | 20:21

Ik vindt? Tsss @hama toch :D. Verder ben ik het wel met je eens hoor.

..zapper | 20-12-05 | 20:20

KUT MAROKK... eehh, BEJAARDEN!!

KUT MAROKK... eehh, BEJAARDEN!!

KUT MAROKK... eehh, BEJAARDEN!!

hama | 20-12-05 | 20:20

Tja, dat heb je als je alles uit de Telegraaf voor Waarheid aanneemt.

aivd | 20-12-05 | 20:20

Belachelijk...

sincerity | 20-12-05 | 20:20

HAHA, Geert Wilders... diep door het stof

c_to_the_cizzle | 20-12-05 | 20:20

Ik vindt dat alle oude mensen uitgezet moeten worden. Vooral de minder validen, het is allemaal tuig. Je herkent ze zo, ze dragen allemaal een bontje en moeten natuurlijk de meest moderne rollator hebben.

Ze hangen ook vaak in groepjes rond, ze werken niet, ik vind het eng om langs zo'n groep te moeten lopen.

hama | 20-12-05 | 20:19

Zielig voor Geert Wilders.

aivd | 20-12-05 | 20:18

Is er ook een bron of hebben jullie dit gewoon verzonnen? Dat is namelijk het Telegraaf syndroom.

michiel | 20-12-05 | 20:18

O/T
BBC2 Top Gear, wordt leuk, moet je gezien hebben.
O/T

K1100 | 20-12-05 | 20:16

Goedverdoemme, zijn jullie me weer voor met Brekend Nieuw Nieuws. De tiefus met krasse knarren met een aandachttekort stoornis van dit niveau. Ik was furieus na het lezen van dit nieuws, blijkt het een broodje aap, een dikke vette Hoax. De maatschappij, die verneuq jij.

Pec | 20-12-05 | 20:16

@ Opa, gewoon een wao'er.

gentle giant | 20-12-05 | 20:14

Ach zie je nou wel... de jeugd van tegenwoordig is zo slecht nog niet. De oudjes daarentegen...

Amras | 20-12-05 | 20:14

@ Opa buiswater,

Ik heb het reeds rechtgezet met de vermeende doelgroep 20.09

hama | 20-12-05 | 20:14

Ik vind het wel een steengoeie grap van die mevrouw!

..zapper | 20-12-05 | 20:14

Trieste zaak. Stond er niet al eens direct een reactie van deze strekking destijds?

Bordeaux | 20-12-05 | 20:13

Trieste zaak. Stond er niet al eens direct een reactie van deze strekking destijds?

Bordeaux | 20-12-05 | 20:13

Tis niet helemaal een hoax. Hondje is mooi dood. Dader is bekend. Scootmobiel afnemen en met een halsband aan een dol paard vastbinden.

Nigus | 20-12-05 | 20:12

Ach, wat een enorme tegenvaller voor diegenen die al zeker wisten dat het achtereenvolgens: lonsdalerts,moslims, antillianen enz enz waren......
Het was gewoon een geflipte rolstoelster ;-)

Opa-Buiswater | 20-12-05 | 20:11

Hoax? Is het hondje dan niet echt dood? Of dat dan weer wel..

poppermotje | 20-12-05 | 20:11

NieuwNieuws en Gs zijn net zo onbetrouwbaar als dat takkewijf. Waarom is dat bericht niet eerst getsjekt? Jammer, kans gemist.

Fiking | 20-12-05 | 20:09

Namens alle reaguurders bied ik mijn excuses aan aan de gehele Marokkaanse gemeenschap.
Voor 1 keer zaten we er allemaal naast. ;-)

Voor het overige zou ik een kort moment stil willen staan bij het verlies van de hond.

Tenslotte @ Piet P.
Je ligt nu natuurlijk op bed maar als je morgen wakker wordt en je dit leest,
Je bent een Lul!

hama | 20-12-05 | 20:09

Hé redactie! Waar is dat linkje waar uit zou blijken dat mevrouw een gestoord wijf is?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-12-05 | 20:08

Kan me een soortgelijk verhaal herinneren van een Antilliaans meisje dat was verkracht door een stel Turken, bleek ook verzonnen. Iedereen in rep en roer, mensen moeten eens wat minder hysterisch reageren op dit soort onwaarschijnlijk menslijk leed.

NeefSteef | 20-12-05 | 20:06

Misschien is Geert te goed van vertrouwen?, hij niet alleen trouwens.

gentle giant | 20-12-05 | 20:05

Tsjah .. niet iedereen beschikt over een videootje met "deep throat" momenten, he Paris?

2QT2BSTR8 | 20-12-05 | 20:05

Schandalige zeaui

sjoint | 20-12-05 | 20:04

Wat een kutwijf. Zij moet nu opgeknoopt worde aan het hoogste hek van Nederland!

Gait oet Soasel | 20-12-05 | 20:04

afschieten dat wijf

Mars NL | 20-12-05 | 20:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken