Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rutger bij het bejaardenhek

Alle Turken terug naar Marokko De opa's en oma's in Kanaleneiland kunnen dezer dagen over een hoop dingen zeuren. Maar niet over een gebrek aan aandacht. Het bericht dat de senioren tijdens de Islamitische vastenmaand preventief achter een stuk veredeld kippengaas worden gezet trok behoorlijk wat bekijks. Goed, het betrof hier slechts veel door scooterboefjes gebruikte vluchtroutes die zijn afgesloten. Maar ook de gortdroge mededeling van politiewijkchef Van der Wal dat de criminaliteitscijfers in zijn buurtje tijdens de ramadan significant verdubbelen sprak ook nogal tot de verbeelding. Logisch dus dat enkele cameraploegen voor wat sfeerimpressie's naar de kansenwijk togen. Voortaan wellicht handiger ook reporters ter bescherming achter een hek te zetten, aangezien de RTL-verslaggevers bij aankomst direct door 'een groepje jongeren' werden aangevallen en hun camera ongezien mochten inleveren. Enfin. Natuurlijk hebben we Rutger met gevaar voor zijn leven die banlieu ingeduwd. Voor u. Hoort nu eenmaal bij het vak van bevlogen TV-maker. Kop op Rut, vanaf vandaag wordt het daar pas echt link. Daarom: Vest aan. Laag blijven en vooral verslag blijven doen. FILMPJE!

Reaguursels

Inloggen

Zeker is zeker.
Wie het strengste vast wint de beker.

MasterControlProgram | 14-09-07 | 20:19

r00key 13-09-07 @ 12:39 Een gemiddeld Nieuw Rechts lid zal nooit een turk in zijn huis laten onderduiken ik denk dat je mijn bijdrage niet goed gelezen hebt, of wel héél slecht geinterpreteerd.

Opzekers | 14-09-07 | 15:37

Aardige man op de foto, en gelijk heeft ie wel, gespuis het land uitkicken.

Het_leuke_zuiden | 13-09-07 | 21:01

In een interview vertelde Fleischbaum eens "dat nieuwe redacteurs gevonden worden tussen de reaguurders, die dan opvallend vaak journalist blijken te zijn". Het zou mij niet verbazen als Botte nu in het GS-team zit.

Aardvark | 13-09-07 | 19:03

haha,mevrouw ies al 80 jaar,moet naar vieze therapeut!
(zwarte bejaarde in begin)

Uberchick | 13-09-07 | 17:34

*schrapt Maaier van bij redactie ingediend NSB-lijstje af*
U zij?
@vander F 13-09-07 @ 16:18
Dat werpt al een heel een ander licht op de zaak.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 17:09

duur die aarebeije

doskabouter | 13-09-07 | 17:00

Bigi Bana Boy 13-09-07 @ 16:41

Daar heb je natuurlijk wel gedeeltelijk gelijk in, zo 'voel' ik het ook, maar van de andere kant vind ik het wel ok dat de redactie daar zelf beslissingen in neemt. Net zoals wij zelf mogen kiezne hier te reaguren of niet., Het is hun speeltje en ik wil niet voor hun beslissen wie ze al dan niet moeten bannen.

Maaier | 13-09-07 | 16:48

Maaier 13-09-07 @ 14:58
Ben ik niet helemaal met je eens. Botte behoort tot een selektie groep smaakmakers hier en dat heeft naast de frequentie van zijn comments ook vooral met de kwaliteit daarvan te maken. Het resultaat is dat je als reaguurder een soort band met zo iemand opbouwt, zelfs al is een een slechte band. Je verwacht Botte gewoon op bepaalde topics. GS is van hunnie op de redactie daar en dat begrijp ik op zich wel, maar GS wordt toch ook grotendeels bepaald door ons en onze reaguursels. Je kunt niet zo maar iemand als Botte een permaban geven en ons helemaal niets vertellen. Wij maken GS net zo goed wat het is als de redactie en je kunt niet zo maar iemand uit ons midden stoten zonder in ieder geval te zeggen waarom.

Bigi Bana Boy | 13-09-07 | 16:41

@vander F 13-09-07 @ 16:18
Had ik in het begin van deze discussie over botte toch gelijk, dank u.
Hierbij neem ik alles terug wat ik na 13:27 heb geplempt...

bethundered | 13-09-07 | 16:26

Maaier 13-09-07 @ 15:48
Okee dan, je hebt helemaal gelijk.

Ben alleen bang dat je niet begrijpt waarin.

nattebever | 13-09-07 | 16:25

Rutger is IRL NIET uitgescholden in Al-Brussel,
daar hebben we alleen He RUKTOR! geroepen, waarna Ruktor, zeker NIET geintimideerd ons de rug toekeerde en zich weeer in het gedrang stortte.

Botte was beaus op de gehele verzamelde pers aldaar die zich kwijlend op 4 kaalkopjes stortte.
Even los van andere verbijsterende zaken, massa arrestaties en intimidaties door de pliesie die elk weldenkend mens die kast op zou jagen.

vander F | 13-09-07 | 16:18

@Maaier 13-09-07 @ 15:48:
Ik heb mijn denkbeelden hier zelden tot nooit bevestigd gezien. Er zijn een paar lieden die ongeveer hetzelfde vinden en denken als ik, maar nog veel meer die dat niet doen. Maar in elk gezelschap zijn er altijd wel een paar mensen die het met elkaar eens zijn. Da's hier niet anders. Er is geen enkel mens, beste Maaier (en jij ook zeer zeker niet), die altijd een totaal unieke, eenmalige en van iedereen afwijkende mening hebben (KoC probeert het altijd, als troll-trucje, maar hij faalt daarin ook altijd jammerlijk). Wat ik hier wel kan is mijn zegje doen, de discussie opzoeken en genieten van de stijl, taal en humor van mijn medemensen ongeacht of ik het met ze eens ben.

koerbagh ? | 13-09-07 | 16:06

Free botte. Please? Of voer een polletje in, kunnen de reaguurders stemmen :)

Kilojoule | 13-09-07 | 16:02

nattebever 13-09-07 @ 15:26

Gs leeft van alle mensen die zich niet-conformistisch noemen, maar ondertussen hun eigen denkbeelden hier bevestigd zien.

Maaier | 13-09-07 | 15:48

enfin, filmpje gezien. goeie clip, rutger. nuances genoeg, het is daar blijkbaar niet louter hel en verdoemenis. zover ik begreep wordt het steegje misbruikt als vluchtroute. oplossing: zigzaghek, daar kun je niet met je scooter maar wel met je zak aardappelen langs. >>
-
www.ad.nl/utrecht/article1645355.ece

glasbek | 13-09-07 | 15:39

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 14:59
Je comment doet wat wonderlijk aan.
"Maar hij krijgt al een vrijbrief om hier zijn mening te uiten, en zelfs de mogelijkheid om met gelijkgestemden een trip naar die demo te organiseren."
Nou ja, hij krijgt al een vrijbrief etc.? Alsof dat een gunst is. En dat 'zelfs': Ruktor was ws niet in Brussel geweest als botte het daar niet zo vaak over gehad zou hebben.
Hij heeft dus, zou je kunnen zeggen, Ruktor geholpen aan een topic. Zonder betaling, wat wel weer heel fijn is voor de jongens en meisjes van GS, ja toch niet dan, handel is handel, VOC-mentaliteit en ga maar door.

Ik hoop dattie weer terugkomt. Voor geval je meeleest botte: doe er een fles whiskey bij - dat heeft mij in het verleden ook meerdere keren geholpen. En nee, niet van die goedkope rotzooi. De duurste die je kunt vinden, alles ivl natuurlijk...

Verder cool, sjaak.

nattebever | 13-09-07 | 15:38

Al deze problemen zijn een kwestie van interpretatie. De vraag is in hoeverre je kunt spreken van een trend. Nu lijkt die aanwezig dus dan is de vraag: is dit individueel incidenteel, of in vereniging. Dit laatste lijkt ook van toepassing. Dan de vraag wat deze tendensen voedt, die speurtocht eindigd toch over het algemeen in een zeker gebedshuis. Wat dan nu moet gebeuren is het beginnen met het debat in hoeverre dit soort heren als vijanden van de staat kunnen worden gezien. Wie zijn onmogenlijke gedragingen vergoeilijkt a.d.h.v. een zekere haat richting het gastland en haar ingezetene balanceert op het randje van radicalisme. Met een politieke en sociale correctheid zoals hier in Nederland helpt, zo vrees ik, slechts militair ingrijpen. Jegens de kansenjongeren danwel in de vorm van een staatsgreep.

Fleauxe | 13-09-07 | 15:29

Maaier 13-09-07 @ 14:58
Of iets terecht is, weet je pas als daar de argumenten voor worden gegeven. Uiteraard staat het elke moderator vrij om naar eigen inzicht te bannen, maar hey, let's face it, GS is natuurlijk ook wel een soort van community geworden waarin de een meer doet dan de ander en om dan als God (die, zoals je wellicht weet, niet bestaat) iemand er uit te flikkeren - dat vind ik eigenlijk geen pas geven. Gele kaart kan ook.
Met je laatste zin geef je in feite aan dat je een conformistisch stuk GS-vreten bent, iets waar GS het nou juist NIET van moet hebben.

En overigens ben ik van mening dat het Ruktor zou sieren als hij zou pleiten voor een unban van botte.

nattebever | 13-09-07 | 15:26

ik ben het eigenlijk wel met Flodder 13-09-07 @ 14:00 eens (inclusief de laatste zin!), maar ook ik weet natuurlijk niet wat er gezegd en gedaan is...

glasbek | 13-09-07 | 15:25

Ach ja, als de politie te laf is om op te treden, moet je toch wat he??
Ik zou willen dat ze mij eerst om een oplossing gevraagd hadden :P

stormpje | 13-09-07 | 15:25

@nattebever 13-09-07 @ 14:44
Ja, maar pas na tweede lezing, vandaar de inderhaast toegevoegde puntjes. Maar hij krijgt al een vrijbrief om hier zijn mening te uiten, en zelfs de mogelijkheid om met gelijkgestemden een trip naar die demo te organiseren. Als de redactie er dan andere journalistieke waarden op blijkt na te houden, nou ja, het zij zo. Hij had ook de wijsheid moeten hebben om niet op GS/NN stoer te roepen dat hij het was die Rutger op zijn nummer zette of wat er dan ook voorgevallen schijnt te zijn. Vandaar dat ik zeg dat ik de ban wel begrijp al hoop ik dat het bij een afkoelingsperiode blijft.
Met dat commercialiteit bedoelde ik meer dat de redactie zelf het waarschijnlijk allemaal niet zo serieus neemt als sommige reaguurders, botte incluis, of gewoon op een andere manier: brood op de plank.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 14:59

Bigi Bana Boy 13-09-07 @ 14:53

Maar als het een terechte kaltstelling is, is het ook niet nodig om daar apart op in te gaan. Dat iemand heel veel reaguurt geeft'm niet extra rechten of ons extra recht op uitleg.

Maaier | 13-09-07 | 14:58

Tsja, ik heb er alleen maar aan toe te voegen dat het niet meer hetzelfde zal zijn zonder Botte want botte lul als hij vaak kon zijn, ik had toch wel wat met hem en hij was wel een eerste klas smaakmaker hier. Er is nu toch één van de meest kenmerkende reaguurders kaltgestelt. Aan de andere kant ben ik er niet bijgeweest en weet ik niet wat hij Rutger en de cameraploeg heeft toegebeten. Uiteraard zit aan alles een grens en dus ook aan wat je aan beledigingen en bedreigingen kan maken. GS kennende zal er ook wel nooit een verklaring komen en dat vind ik in het geval van Botte echt onbegrijpelijk.
Misschien heeft GS wel gelijk maar dat is nu nooit te verifieren en het is wat cru om Botte zomaar zonder één woord van ons af te sluiten.

Bigi Bana Boy | 13-09-07 | 14:53

@Flodder 13-09-07 @ 14:29

Ik weet ook niet wat er precies is gebeurd maar dat hou je tog.
Ik kan me wel voorstellen dat door de adrenaline emoties hoog op kunnen lopen. Misschien had onze pitbull de betreffende avond er beter aangedaan om naar de kroeg te gaan.

bethundered | 13-09-07 | 14:48

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 14:08
Sjakie, dat 'kloodtzak' was ironisch, dat snap je toch wel, eikelbijtertje?
Maar fijn dat je ook ziet dat er verschil is tussen ivl en irl. Kijk, als botte Ruktor tussen d'n ballen had getrapt, ja, dan kan ik me voorstellen dat je ook ivl niet zo'n zin meer in hebt in zo iemand.
Ik vermoed echter dat botte uitsluitend pedagogisch verantwoord bezig is geweest, want dat is hij meestal, met daarbij dan de aantekening dat hij hoogstwaarschijnlijk het geluk heeft gehad dattie niet op de Vrije School heeft gezeten of vergelijkbare instelling waar je geen fuck opsteekt. Enfin.

nattebever | 13-09-07 | 14:44

De laffe, onbegrijpelijke ban van Bottehond hier op GS is als het kind met het badwater weggooien! Vanwaar ineens die misplaatste, autoritaire houding bij de redactie van GS? Het is meer FOK!-houding of in elk geval GS-onwaardig, dunkt mij. Ik herken GS met predikaat: ’niet voor mietjes’ i.t.t. de slappe argumentatie: – edit: levenslange ban vanwege uitschelden van onze cameraploeg: 11-09-07. 23:12’, hier ook totaal niet in. Wat een tegenstrijdigheid!
Realiseert men zich echt niet dat hondstrouwe commenters als Bottehond deze site volledig belangeloos draaiende houden? Het zijn juist lieden als Bottehond die hier de discussie voeren, aanwakkeren, op niveau houden en vaak met een gepaste kwinkslag; hèt handelsmerk van GS. Kortom een GS’er pur sang lijkt me zo.
In plaats van het lukraak opleggen van een zielige ban zou de redactie zich m.i. beter moeten realiseren dat ze juist dìt soort commenters moet koesteren en alles in het werk zou moeten stellen ze te behouden.
Ondergetekende post zelf niet zo vaak maar ik kom hier méér voor de inhoudelijke reacties van de Bottehonden, CoJoNes’, Koerbaghs’, Sjaakdeslinkselullen e.d. dan voor de topics zèlf en ik heb de overtuiging dat vele ‘klanten’ er zo over denken. Zíj maken grotendeels het succes van GS en houden – niet onbelangrijk - kaalkopjes op afstand; het zijn namelijk dit soort reaguurders die doorgaans zorgen voor bestendiging van kwaliteit in de draadjes. Zonder die kwaliteit is Geenstijl niets meer dan een roeptoeterende, inhoudsloze weblog zoals er velen zijn.

JdG | 13-09-07 | 14:43

@koerbagh ? 13-09-07 @ 14:25

Dat nieuwsgaring zo werkt, dat snap ik, dat is altijd zo. (overigens doet deze 'journalistiek' me denken aan de cartoonrellen, waar precies hetzelfde gebeurde, maar dat totaal ot). Nogmaals, ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar ik neem aan dat Rutger en co niet zo flauw zijn om voor niets een ban uit te delen. Daarom ga ik ervan uit dat het niet alleen aanspreken was, maar "beyond onfatsoenlijk aanspreken". Uitschelden dus. En dat behoor je IRl niet te doen (IVL ook niet al te veel).

Maaier | 13-09-07 | 14:42

@Flodder 13-09-07 @ 14:35:
Volgens vander F, die er wel bij was (en die ken en vertrouw op z'n woord) stelde het allemaal niet zoveel voor. En wie schreeuwt moet niet bang zijn als er teruggeschreeuwd wordt. Het vrije woord is het vrije woord. Geweld of bedreiging met geweld is iets anders, maar daar was zover mijn info strekt absoluut geen sprake van.

koerbagh ? | 13-09-07 | 14:38

koerbagh ? 13-09-07 @ 14:25

Zit wat in, maar het kan wel te intimiderend/bedreigend zijn geweest voor het bedrijf en de werknemers van GS. We zijn er allen niet bij geweest, dus het blijft onmogelijk om hier rechtvaardig over te oordelen.

Flodder | 13-09-07 | 14:35

Coybotten dan maar?

H_C_Q | 13-09-07 | 14:30

bethundered 13-09-07 @ 14:16

Ja und? Bij een demonstratie hoef je de scheidslijn tussen het virtuele GS-leven en reallife niet meer te respecteren of te onderkennen? Of wat bedoel je? Ik ben er niet bij geweest maar kan me voorstellen dat GS reaguurders een ban geeft die zich intimiderend jegens hen gaan gedragen in het echte leven en dat dan trots gaan verkondigen op GS/NN. Dan neem je internet, GS en jezelf way to serious. Nogmaals ik weet niet wat er is gebeurd dus ik kan er moeilijk een ander waardeoordeel over uitspreken dan dat ik het wel jammer vind.

Flodder | 13-09-07 | 14:29

@Maaier 13-09-07 @ 14:05:
Botte maakte zich (terecht of onterecht, dat maakt niet uit) boos over de wijze van verslaggeving van de media in het algemeen en van Rutgert in het bijzonder. Dan kun je IVL wel lopen schelden op die 'journalisten' maar als je ze ziet staan dan spreek je ze er IRL ook op aan. Dat zou ik namelijk doen, ook al kun je het antwoord wel verwachten. Hard politieoptreden tegen kaalkopjes is natuurlijk 100 maal interessanter voor de beeldvorming dan goedwillendende en nette blanke demonstranten die demonstreren. Dat eerste is nieuws, dat laatste is dat dan niet. Zo subtiel wordt de meningsvorming en nieuwsgaring in deze tijd gereguleerd. Je laat de pliesie optreden tegen een duidelijk herkenbaar groepje raddraaiers en het lijkt of de wereld in brand staat. Met politie-optreden kunnen de politici de meningsvorming en het nieuws sturen en de journalisten doe er aan mee (lees: laten zich gebruiken) Daar maakt botte bezwaar tegen en zegt dat recht in hun gezicht. Op zijn eigen wijze, en niet zoals ik het nu rustig uitleg. Het maakt zijn bezwar niet minder valide, zijn oprechtheid niet minder en zijn ban niet minder onterecht. Vind ik dan.

koerbagh ? | 13-09-07 | 14:25

@Flodder 13-09-07 @ 14:00
Tja het was dan ook een demonstratie maar goed, ik heb meer verstand van verzekeringen.

bethundered | 13-09-07 | 14:16

@Maaier 13-09-07 @ 14:05
Ik geloof niet dat hij Rutgert echt zwaar heeft uigescholden en/of duidelijk heeft gemaakt een reaguurder te zijn. In dat geval hadden ze dat zeker gefilmd en online gepleurd als vergelding. Kdenk dan terug aan pliesie filmpies, filmpje van vandaag enz.enz.

overVecht | 13-09-07 | 14:16

Misschien moet hij maar een slijmerige excuusmail schrijven, wordt waarschijnlijk nog een eigen topic ook. Of anders een poll
Botte's ban?
[ ] Houwe zo
[ ] Opheffen

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 14:15

@nattebever 13-09-07 @ 13:59
Als je me hier een klootzak noemt haal ik mijn schouder op, doe je het op straat dan krijg je misschien wel een klap, zo simpel is dat. Als je dat verschil niet ziet...
En wat verwacht je dan van me, solidariteit met alle reaguurders vs de redactie, ik weet niet eens wie ze in het echt zijn.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 14:08

azijnseiker 13-09-07 @ 14:03

Nou tegen mij heeft ie wel hard feelings hoor, en imho gaat ie best wel eens over de schreef, maar dát is natuurlijk geen reden om m te bannen.

Maaier | 13-09-07 | 14:07

nattebever 13-09-07 @ 13:59
overVecht 13-09-07 @ 14:01

Ik weet niet wat ie echt heeft gedaan, ik reageer slechts op Sjaak en lees dat ie heeft gepost: "Nu zie ik dat we gelijk hadden om jou uit te schelden. " Dus dat duidt erop dat ie IRL heeft uitgescholden.

Veder is het juist andersom zielig: IRl gaan schelden, waar dat IVL hoort.

Maaier | 13-09-07 | 14:05

We mogen toch wel aannemen dat die hekken onder hoogspanning staan?

poedel | 13-09-07 | 14:05

"Je kan natuurlijk altijd alles wel zo afdoen met een zak aardappelen."
Mooie quote voor de terugblik over 2007. Of een Geenstijl Quote 500 ;)

wat-doet-dit-hier | 13-09-07 | 14:05

@Flodder 13-09-07 @ 14:00
waarom kiezen ze er dan niet voor om op een originele manier Botte aan te pakken? Hebben ze denk ik best wel mogelijkheden toe. Als ze het beetje slim aanpakken krijgt Botte dan geen steun van reaguurders en scoort redaksie punten. Al met al, beetje jammer allemaal maar ben het wel eens met sjaak zijn uitleg.

overVecht | 13-09-07 | 14:05

Geen idee wat er is voorgevallen tussen botte en GS. Kan daar openheid in zaken van gegeven worden?
Zal wel zo fijn zijn. (gezien het aantal reacties in de topics)

Ik zou het ook raar vinden als de reden is dat het echte leven en internet door elkaar worden gehaald. Ik zie hier nl. niet anders gebeuren. ( if you can`t stand the heat.....)

ik kan alleen zeggen dat ik botte er graag weer bij heb. Ik heb hem dikwijls bekritiseerd en zal dat zeker ook weer doen. Ik heb hem echter nooit over de schreef zien gaan en "hard feelings" zijn hem vreemd.

azijnseiker | 13-09-07 | 14:03

@Maaier 13-09-07 @ 13:53
hij is toch hier geband omdat ie HIER iets verkeerds gedaan heeft volgens reettaxi?

overVecht | 13-09-07 | 14:01

bethundered 13-09-07 @ 13:27

Lees zijn eerste reactie maar op het topic Rutger op 9/11 in Brussel. Ik vind het ook erg jammer dat Bottehond een ban heeft maar kan het van GS-kant, zoals sjaakdeslinksesul ook uitlegt, wel begrijpen. Als reaguurders IRL rutger en crew agressief gaan bejegenen, want dat is schelden, en dat dan nog eens trots gaan verkondigen op GS/NN, wordt er een grens overtreden. Jammer en doodzonde dat zijn hondsdolle gedrevenheid hem de kop kost. Veel sterkte met de cold turkey, Botte.

Flodder | 13-09-07 | 14:00

Maaier 13-09-07 @ 13:53
Als iemand je op straat uitscheldt, handel je lekker naar bevind van zaken, meer niet. Dat heeft met IVL niks te maken.
Jammer trouwens dat Ruktor dat nou juist niet gefilmd heeft... Vgl. de middelvinger van Van Jeauleau.
En overigens vind ik het wat zieligs hebben om IVL je gram te halen over IRL-gebeurtenissen en kan me ook nauwelijks voorstellen dat Ruktor hier zo zwaar aan zou tillen, of GS for that matter. Kan me ook niet voorstellen dat botte Ruktor fysiek heeft bedreigd.

nattebever | 13-09-07 | 13:59

Typisch laatste shot. Tijdens de ramadan, in Kanaleneiland, raakt meneer de verkopert de Hollandse aarebeien aan de straatstenen niet kwijt. Mooi beeld wel.

koerbagh ? | 13-09-07 | 13:56

@sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 13:48
Mmm dat had ik niet gelezen oke.
@botte mail me ff als je een nieuwe nick hebt.

bethundered | 13-09-07 | 13:55

nattebever 13-09-07 @ 13:49

Ik weet niet wat er gezegd is, maar als botte het echte leven en internet door elkaar haalde dan is dat stom en verdient ie een ban. Als je op Rutger wil schelden, is hier de plek, niet op straat.

Maaier | 13-09-07 | 13:53

Enfin, kon er ff niet in, vandaar test om 13:41
sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 13:24
Houdt de vrijheid van meningsuiting niet in dat je iemand mag uitschelden. Of denk jij, kloodtzak dat je er bestaat, anders over?
De redenen die jij geeft om de ban van botte te rechtvaardigen vind ik wel heel armzalig. GS staat erom bekend dat er af en toe flink gescholden wordt, dus dan moet je niet kinderachtig doen als het jou een keer overkomt. Dat heeft niks met economische belangen te maken. In dit geval zelfs in tegendeel.
Ik zou het fraai vinden als Ruktor himself de grootsheid zou kunnen opbrengen om er bij de lognazi's in kwestie op aan te dringen de ban van botte op te heffen.

Ik pleit hierbij voor opheffing van de ban van botte, een van de leukste, origineelste en gedrevenste reaguurders van GS.

nattebever | 13-09-07 | 13:49

@bethundered
Zelfde topic bottehond 11-09-07 @ 20:50 en nog iets op NN. Nogmaals jammer, maar het is gewoon erg stom om IRL te gaan lopen schelden. Daar is het internet voor bedoeld.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 13:48

Test

nattebever | 13-09-07 | 13:41

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 13:26

Daar ben ik het 100% mee eens.
Vind daarom ook niet dat we niks moeten (proberen te) doen, maar inderdaad niet op deze wijze.

azijnseiker | 13-09-07 | 13:29

@sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 13:24
Nou dat heb ik nergens gelezen maar als jij het zegt zal het wel zo wezen niet?

bethundered | 13-09-07 | 13:27

@azijnseiker 13-09-07 @ 13:23
Ervaringsdeskundige. Dat geld pompen in wijken en probleembewoners slaat helemaal nergens op. Je moet goed gedrag juist belonen, niet het slechte gedrag. En probleembewoners en probleemwijken zul je altijd houden.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 13:26

@bethundered 13-09-07 @ 13:17
Hij heeft Rutger naar eigen zeggen uitgescholden en deed daar nogal stoer over. Leuk en wel, maar GS blijft natuurlijk het brood op de plank en de huur van 15 mensen, die op dat soort verwevenheid en confrontaties IRL echt niet zitten te wachten. Daar kan ik dus weinig medelijden mee hebben, ook al is hij dan een topreaguurder.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 13:24

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 12:56

Negatieve nihilistische kijk hou jij er op na.

azijnseiker | 13-09-07 | 13:23

@sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 13:08
Ik heb die bewuste avond het reaguursel gelezen en hij had commentaar dat Rutgur net als alle andere vezamelde pers alleen de kaalkopjes aan het filmen was.

bethundered | 13-09-07 | 13:17

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 13:08

Heeft botte z'n fanatieke internet-argumenteertrend ILl gebruikt? Da's niet zo handig, om niet te zeggen stom. Zoals u het treffend verwoord: dan neem je internet te serieus.

Maaier | 13-09-07 | 13:13

Maar in ieder geval zijn er wel <<<<<<< Hollandse AARDEBEIEN >>>>>>>>>>> te koop, ;)

Rest In Privacy | 13-09-07 | 13:11

@overVecht 13-09-07 @ 13:03
Maar wie weet, worden het vanzelf prachtwijken.
@bethundered 13-09-07 @ 13:04
Hou es op. Als je internet bijna net zo serieus neemt als het echte leven en ook nog eens niet snapt dat je je omgangsvormen op internet niet moet doortrekken naar het echte leven, dan verdien je een ban.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 13:08

-edit: levenslange ban vanwege uitschelden van onze cameraploeg-

bottehond 11-09-07 @ 23:12

www.geenstijl.nl/mt/archieven/1022831....

Quid? Valt me een beetje tegen deze censuur...

bethundered | 13-09-07 | 13:04

@Twix 13-09-07 @ 12:56
nope, wat moet ik nou in 020? in ieder geval succes met je co's.
ps. als je gewoon de spatie één keer indrukt hoef je geen puntje te doen...

snap je.......

@sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 12:56
nja maar dan krijg je weer last van alle burgerlijke mongeaulen om je heen.

overVecht | 13-09-07 | 13:03

Twix 13-09-07 @ 12:55

Praatjesmaker? Mij kun je niet betrappen op met vriend Widers meehuilen.

Maaier | 13-09-07 | 13:01

azijnseiker 13-09-07 @ 12:38
De groep beroepsallochtonen is goed georganiseerd en heeft de juiste vrienden: de beroepsautochtonen die zich met allochtonen bezighouden. Het is voor hen veel makkelijker om met de beroepsallochtonen dingen te organiseren bv de wijk schoon te houden of buurtvaders toezicht laten houden, en men spreekt dezelfde taal (sociale cohesie enzo), maar ondertussen bereik je niets. Trouwens de mensen die het moeten onderzoeken zijn meestal van die beroepsautochtonen, die weer praten met beroepsallochtonen enz. Mijn advies: maak je school af en ga in een vinex-wijk tussen de kaasjes wonen.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 12:56

@overVecht 13-09-07 @ 12:54
.
moet jij niet brandje blussen bij het AMC...

Twix | 13-09-07 | 12:56

@Maaier 13-09-07 @ 12:53
.
dus je bent enkel praatjesmaker...

Twix | 13-09-07 | 12:55

@Twix 13-09-07 @ 12:49
kheb het geluk al vuistdiep in de medische wereld te zitten. Als je nog co-schappen moet lopen bent u nog wel een behoorlijk broekie zeg. Die anonimiteit komt jou nu iig gunstig uit.

overVecht | 13-09-07 | 12:54

Twix 13-09-07 @ 12:51

hahaha,
Ik zou in zeer ernstige gewetensbezwaren komen. Bovendien komt er soms iets als "prinicpes" bovendrijven. Werken voor geert, *proest*

Maaier | 13-09-07 | 12:53

Twix 13-09-07 @ 12:51

hahaha,
Ik zou in zeer ernstige gewetensbezwaren komen. Bovendien komt er soms iets als "prinicpes" bovendrijven.

Maaier | 13-09-07 | 12:53

@Maaier 13-09-07 @ 12:49
.
Nou doe dat dan... (citaat Teeuwen)

Twix | 13-09-07 | 12:51

Twix 13-09-07 @ 12:44

Kun je mooi beleidsmedewerker spelen op gezondheidszorg. Is ook hele makkelijk. Gewoon GS-lezen, bij ieder rapport over een misstand even wat kamervraagjes opstellen en ondertussen een "lange termijn"visie opstellen over wat WIldrs wil doen met de gezondheidszorg. Dat is ook nog eens hele makkelijk. "DIe moet beter".

Ik zou bijna zelf solliciteren.

Maaier | 13-09-07 | 12:49

@overVecht 13-09-07 @ 12:46
dat weet je pas als ik co-schappen gelopen heb, maar in geval van je nette reactie zal ik je toch eerder behandelen, mocht het nodig zijn (dat heet netwerken en vriendjespolitiek)

Twix | 13-09-07 | 12:49

@Twix 13-09-07 @ 12:44
ja das waar, voor welke zaken zet je me op de wachtlijst?

overVecht | 13-09-07 | 12:46

Eindelijk die crimi bejaarden achter tralies, hopelijk niet alleen tijdens de feestdagen.

snell | 13-09-07 | 12:46

overVecht 13-09-07 @ 12:43
maar wel als ik chirug ga worden.

Zet jou alvast op de wachtlijst

Twix | 13-09-07 | 12:44

@Twix 13-09-07 @ 12:41
ow maar dat heb je niet nodig bij de PVV........

overVecht | 13-09-07 | 12:43

@Maaier 13-09-07 @ 12:38
helaas, studeer...

Twix | 13-09-07 | 12:41

@Opzekers

"strategisch Wilders stemmer"... wat houdt dat precies in? Had je normaal Nieuw Rechts gestemd maar je stemt maar Wilders omdat je verwacht dat hij meer stemmen krijgt? (extra steun aan de sterke zeg maar)

of heb ik het nu mis?

r00key | 13-09-07 | 12:39

@Twix, al je nog een baan zoekt:

PVV-Fractie gaat uitbreiden!! - VACATURES PDF Afdrukken E-mail
donderdag 13 september 2007
Om nog slagvaardiger op te treden, gaat de Tweede Kamerfractie van de PVV uitbreiden met nieuwe medewerkers, die zich met enthousiasme willen inzetten voor de standpunten waar de PVV voor staat. De vacatures waar we voor werven, zijn:

- Communicatiemedewerker (m/v)
4 Beleidsmedewerkers (m/v) voor de portefeuilles:
- Binnenlandse Zaken (nadruk op: politie) en Defensie;
- Vreemdelingen en Immigratie;
- Volksgezondheid en Onderwijs (nadruk op: volksgezondheid);
- Financiën en Economische Zaken.

Maaier | 13-09-07 | 12:38

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 12:11

Begrijp niet helemaal op welk gedeelte van mijn post je reageert. Confuus.
Ik bedoelde met eigen verantwoordelijkheid zelf iets met je wijk doen. Het netjes houden bijv. (zie je reactie op Flodder sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 11:58)

Het lijkt mij ook zeer interessant om dit (gewone allochtoon vs beroepsallochtoon) eens in kaart te brengen. Volgens mij is hier genoeg te doen voor de socioloog. Wie zijn die groepen, hoe groot zijn die groepen, welke motieven hanteren ze.... Lijkt me ook wel zinvol voor het zoeken naar oplossingen. Maar de regering zit nog in de ontkenningsfase.

azijnseiker | 13-09-07 | 12:38

*denkt dat r00key gelijk heeft*

overVecht | 13-09-07 | 12:37

Die Turk in het paarse t-shirt mag bij mij komen schuilen als er ooklog uitbreekt. En JA ik ben een strategisch Wilders stemmer! Zulke eerlijke mensen hebben we meer nodig in dit land, jammer van Rutger en GS red. dat nu zijn foto prijst, terwijl die man met zak en aardappelen toch echt om te lachen was

Opzekers | 13-09-07 | 12:35

-edit: gaap -

Twix | 13-09-07 | 12:35

@sjaak

DUs Allochtonen zijnhetzelfde als autochtone Kan Modalen: Alleen maar klagen, dat er niet naar ze wordt geluisterd, de overheid de schul geven en ze doen zelf te weinig om iets bij te dragen aan NL. Ik zeg: perfect geïntegreerd.

Maaier | 13-09-07 | 12:32

Heb ik gelijk over dat hek of niet?

Iemand, zeg effe dat ik gelijk heb, dan is mijn dag ook weer goed.

r00key | 13-09-07 | 12:31

@Bigi Bana Boy 13-09-07 @ 12:24
tsja een geurtest had uitkomst kunnen bieden maar is helaas nog niet mogelijk via het www.

overVecht | 13-09-07 | 12:27

overVecht 13-09-07 @ 12:10
Zelfs Turken zien er niet zo uit als deze Turk. Hij is té turks. Ik geloof het niet.

Bigi Bana Boy | 13-09-07 | 12:24

Modderfokkert 13-09-07 @ 11:46
Hij deed in Brussel een beetje lelijk tegen Rutger. Misschien daarom?

duimdrop | 13-09-07 | 12:22

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 12:11

Zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben.

kwarkoo1 | 13-09-07 | 12:16

@sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 12:11
wilde ik ook graag houden zeau.;)

overVecht | 13-09-07 | 12:13

@ teen 13-9-07 11.57

die gehoofddoekte juffrouw heeft ook eengoed punt:"allhemaahl ist diegt"
zo denk ik er ook over!!

cram | 13-09-07 | 12:11

azijnseiker 13-09-07 @ 12:03
Nee dat is niet gek. Mijn oom voelt zich niet verantwoordelijk voor die kutantilliaantjes en waarom zou hij ook? Het komt omdat er altijd geluisterd wordt naar dezelfde groep van beroepsallochtonen die lopen te zeiken over stigmatisering en discriminatie, hoe de islam weer in het nauw zit en hoe erg Wilders en Verdink zijn. De gewone allochtoon heeft helemaal geen stem in dit land.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 12:11

@Flodder 13-09-07 @ 12:08
moet je doen.............. wil je trouwens gecremeerd of begraven worden?

overVecht | 13-09-07 | 12:11

Trouwens, even over dat hek he... Het is, gokje.. 2 meter hoog? en in het midden zit een mooie dwarsbalk waar je op kunt staan? Ik denk dat de gemiddelde getrainde pauper hier wel ongeschonden overheen komt hoor... Oudjes niet, dus eigenlijk sluit je hiermee alleen de oudjes op zodat de ze niet kunnen ontkomen aan de paupers die over het hekje hupsen.

r00key | 13-09-07 | 12:11

@r00key 13-09-07 @ 12:07
nah vooruit, als ik korting krijg en jij ze verplicht stelt dat ze één keer per uur een deo-pauze mogen nemen zal ik erover nadenken.
@Bigi Bana Boy 13-09-07 @ 12:07
lul niet man! Je ziet toch aan die snor dat het heus wel een echte turk is, lutser!Trouwens als het een acteur was geweest dan had je het aan de stem zonder accent kunnen horen!

overVecht | 13-09-07 | 12:10

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 11:58

Je ironie-mode staat aan mag ik hopen. Er zullen vast een hoop paupers wonen maar dat rechtvaardigt in het geheel niet het insluiten van de enkele goede die er nog wonen. Als ik er zou wonen, moehahahaha, maar toch, dan trok ik binnen no-time dat hek omlaag met een flinke slijptol en zou er een groot bord opflikkeren met de tekst: Het faillissement van Nederland.

Flodder | 13-09-07 | 12:08

-edit 13-09-07 @ 12:02

Thanks.

kwarkoo1 | 13-09-07 | 12:07

@overVecht
Nouja, misschien dan als werknemers in m'n geplande Mc.Döner keten ;)

r00key | 13-09-07 | 12:07

Jaaaaaa maar daaaar trap ik niet in ! Die "turk" op die pica en in dat filmpje is gewoon een verklede Nederlandse acteur man ! Wel een beetje toevallig dat net na dat bericht uit Zwitserland nu ineens in Nederland een allochtoon gaat lopen roepen dat ze allemaal het land uitmoeten. Ik vond Mehmet Pamuk (van Kees van Kooten) een overtuigender Turk destijds.

Bigi Bana Boy | 13-09-07 | 12:07

@r00key 13-09-07 @ 12:02
zeker weten he?
*kijkt r00key argwanend aan*

overVecht | 13-09-07 | 12:04

sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 11:58

Dat klagen viel mij ook op. Ik dacht: die zijn me goed geintegreerd.

sjaakdeslinksesul & Overvecht

Ja, dat zelf er niets tegen doen stuit me ook tegen de borst. (eigen verantwoordelijkheid wie had het daar nog maar weer over....)

azijnseiker | 13-09-07 | 12:03

@overVecht

was ook maar figure of speech :)

r00key | 13-09-07 | 12:02

Ah Joris, kom op man, hef die perma-ban op botte eens op! GS is GS niet zonder de inbreng van botte.

Aussie | 13-09-07 | 12:02

overVecht 13-09-07 @ 12:00

Mwhahahahahaa...

kwarkoo1 | 13-09-07 | 12:02

@kwarkoo1 13-09-07 @ 11:58
Zie comment "bottehond 11-09-07 @ 23:12" in dat topic. Overigens: de post begint wel met mijn nick, maar heb er niks mee te maken!

-edit | 13-09-07 | 12:02

@r00key 13-09-07
op zich mee eens maar die laatste zin vind ik een beetje eng heur!

*Als ze allemaal zo waren zou ik ze persoonlijk willen importeren*

overVecht | 13-09-07 | 12:01

schijdt jullie kudt met wijfgezijk over bannetje dit en dat godtverdomme lezen en je tiefuskoppen houden en ga tegen je hoer aan staan lullen maar niet hier

Kouwes 13-09-07 @ 11:43

overVecht | 13-09-07 | 12:00

-weggejorist-

r00key | 13-09-07 | 12:00

-edit 13-09-07 @ 11:56

Heb dat topic even doorgescrold en kan geen post van Botte vinden. Wrom eigenlijk?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:58

@edit 11.45:
Maar het mannetje brengt we wat teweeg.
Wint met glans een kamerdebat over integratie. Degradeerd de rest van die kamerratten tot wauwelende stamelaars. Lubbers wordt opgegraven en verklaard dat Balk een slappe zak is die meer tegengas moet bieden.
Rita vindt Rutte indaad voor de zoveelste keer een nono en dwingt een hele VVD in en spagaat. Iedereen ligt op zijn knieeen te bidden dat Pronk die hele pvdaI naar de god helpt.
En 1 dag voor de verkiezingen krijgen we te horen dat we overlopen van tevredenheid over de regering, de samenleving en het multiculbeleid.
OK, we worden aan alle kanten bestolen, maar o,o, wat zijn we opeens tevreden. Alsof we naar een klassiek communistisch planbureaurapport luisteren. Knettergek is het.

The eimer | 13-09-07 | 11:58

@kwarkoo1 13-09-07 @ 11:44
jup! Ik vind het ook oprecht best jammer dat er nog steeds niet iemand vanuit de finse samenleving echt is opgestaan en zegt: "finnen kunnen zo veel beter" en dan gewoon vanuit de moskees, buurthuizen ervoor zorgen dat ze zelf wat met hun probleem doen.

overVecht | 13-09-07 | 11:58

@Flodder 13-09-07 @ 11:45
Klagen dat hun wijk verloederd maar zelf nooit het balkon schoonmaken, klagen dat er criminaliteit is maar zelf niets ondernemen behalve Holleeder de schuld geven, klagen dat de gemeente niets doet en als er dan wat gebeurt is het ook weer niet goed, want ze moeten een blokje om. Het is gewoon ondankbaar volk.
@azijnseiker 13-09-07 @ 11:48
Zegt mijn oom ook altijd en die is antilliaan.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 11:58

Die ene heeft wel een goed punt.

Teen | 13-09-07 | 11:57

@kwarkoo1 13-09-07 @ 11:48
Check het topic over 9/11 brussel. Botte heeft een levenslange ban ontvangen.

-edit | 13-09-07 | 11:56

Slorry voor de dubbelpost, GS lag er even helemaal uit. Last van de AIVD?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:56

Modderfokkert 13-09-07 @ 11:46

Is mij ook onduidelijk of Bottehond een ban heeft en waarom?

Joris?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:55

Modderfokkert 13-09-07 @ 11:46

Ja is mij ook onduidelijk of Bottehond een ban heeft en waarom eigenlijk? Joris?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:48

kwarkoo1 13-09-07 @ 11:44

Zo hoorde ik een keer een keurige Antilliaanse werkende vrouw in een docu over haar Antilliaanse medemens praten. Nou, daar kan Wilders nog een puntje aan zuigen. Dat loog er niet om.

azijnseiker | 13-09-07 | 11:48

Een deur in het hek met een sleutel voor iedere bejaarde. Had de gemeenteteef daar niet aan kunnen denken?

tipo | 13-09-07 | 11:47

Ik mis bottehond...
Heeft hij nu een ban of niet?
Zo ja, wat gaan we er aan doen? Niet meer reaguren totdat de ban wordt opgeheven?

Modderfokkert | 13-09-07 | 11:46

Just my opinion 13-09-07 @ 11:38

Ja, daar zit wat in. Wat zijn een toch een stelletje teringleijers. Laat de politie gewoon daar voor orde en veiligheid zorgen, nee we maken alles hufterproof. Het wordt ook hufterproof als je de hufters oppakt en in het gevang gooit, Utrechtse debielenraad.

Flodder | 13-09-07 | 11:45

@The eimer 13-09-07 @ 11:43
Dat kan Wilders veel pragmatischer aanpakken. Alles ist verboten tenzij nadrukkelijk bij wet toegestaan.

-edit | 13-09-07 | 11:45

The eimer 13-09-07 @ 11:43

Ik zie Wilders er nog voor aan ook, geloof me.

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:45

overVecht 13-09-07 @ 11:43

Ja, klopt. Dat wordt vaak vergeten dat er genoeg allochtonen zijn die dat zooitje ook kotszat zijn.

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:44

@kwarkoo1 11.39:
Eigenlijk mis ik nog een verbod op die rammadan van Wilders.
Hij kan aantonen en onderbouwen met die uitspraak van die politieman dat dit gedrocht de misdaad bevorderd.
Wat let hem?

The eimer | 13-09-07 | 11:43

@kwarkoo1 13-09-07 @ 11:39
daarom benoemde ik hem inderdaad held van de dag!!


overVecht | 13-09-07 | 11:43

@ Sjaak

Dat is de afvallige neef van MAXIMO. Binnenkort gooien ze hem head first van een flatgebouw.

maakniesaaknie | 13-09-07 | 11:41

LOL @ invalidewagenmannetje

"jammer he"
zoef zoef.... en weg was ie

azijnseiker | 13-09-07 | 11:41

OT/ dollar schommelt rond de 1.391

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:41

Hellsmurfje 13-09-07 @ 11:38

Inderdaad best wel een eye-opener indien zelfs allochtonen daarmee aankomen.

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:39

Kan iemand mij uitleggen wat die mongeaul met dat lange haar bedoelt met zijn opmerking:
"ja, maarrr, in die rechtbank ziet willem o'lleder dus wie is hier nou cimi en neel"

overVecht | 13-09-07 | 11:39

En wat een racist die ene Turk, brrr... dom Wildersvolk!

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 11:39

Die turk zei het zelf, criminele elementen gewoon terug naar eigen land. Daar ben ik het helemaal mee eens.

Hellsmurfje | 13-09-07 | 11:38

'Moet naar de fisoterapeut,' zegt meneer.

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:38

Die vluchtroutehekken werken voor geen meter.
Die oudjes weigeren te verklaren dat ze tevreden zijn in die lopende enquette.
Overwogen wordt om ze nu te exrta te korten op hun OAWuitkeringen en het aantal pyamadagen te verdubbelen.

The eimer | 13-09-07 | 11:38

@ Flodder 13-09-07 @ 11:34

Eh, ramadan mag je na zonsondergang gewoon weer eten, dus het hele "leven" verplaatst naar de avond/nacht --> Kutkinderen die later op mogen blijven omdat ze moeten eten --> vervelen op straat --> irritant doen tegen autochtonen --> Respect weet je! roepen

Just my opinion | 13-09-07 | 11:38

Enfin

22grafik | 13-09-07 | 11:36

HOLLANDSE aarebeien LOL

kneuterzak | 13-09-07 | 11:36

@sjaakdeslinksesul 13-09-07 @ 11:32
Inderdaad. Goeie pragmatische oplossing die de belastingbetalert vrijwel niets kost. Ze hebben trouwens tijd zat om om te lopen. Halen ze meteen de 30-minuten-beweging-per-dag-norm. Ik zeg: win-win.

-edit | 13-09-07 | 11:35

Maar ze vond het vreemd dat mensen met zakken aardappelen daar lopen. Nee stomme muts! Die gaan de aardappelen per stuk halen bij de groenteboer!

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:35

En die aardappelsjouwer zit natuurlijk in de WAO voor zijn zg slechte rug.

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 11:35

wel mooi dat een persoon die niet goed +31 praat eerlijk zegt dat kansenjongeren moeten optyfen naar hun eigen land als ze lopen te kudten. Voor mij is dat de dagheld!

overVecht | 13-09-07 | 11:34

daskapitalist 13-09-07 @ 11:33

Ja, maf he?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:34

Aaaarghhh!!!! Zijn nu helemaal van de pot gerukt. Godverdomme, zo'n achterlijk wijf die zo'n ghetto-beleid ook nog eens lekker gaat verdedigen en zowat zegt dat die oudjes niet moeten zeuren want ze worden toch beveiligd, door een HEK. Wat een ontiechelijke kutzooi! Neem aan dat andere partijen in Nederland dan de PVV hier ook vragen over gaan stellen en snel tot actie overgaan. Meer surveillance oid. En wat is dat voor gelul dat er in de ramadan meer criminaliteit plaats vindt. Mensen die de ramadam volgen lopen de godganse dag met koppijn of ze zijn doodmoe vanwege een te lage bloedsuikerspiegel en gaan slapen. De relatie tussen ramadan en stijging van inbraken mag de desbetreffende politiewijkchef wel eens uitleggen.

Flodder | 13-09-07 | 11:34

@kwarkoo1 13-09-07 @ 11:30
Waarom zou ze als er Rouvoet is?

-edit | 13-09-07 | 11:33

Utrecht heeft een college van 64% links. Hoezo probleemwijk volgens Veugelear?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:33

@kwarkoo1 13-09-07 @ 11:27
wel een groot toeval dat ze in de 5 minuten die ze van haar man naar buiten mag, ruktor tegen het lijf loopt.

daskapitalist | 13-09-07 | 11:33

Juist een goedkope oplossing dat hek, goed genoeg voor die paupers. Eerst belasting betalen, dan komt er pas echte politie in de wijk.
En LOL@DeFles @ 11:24

sjaakdeslinksesul | 13-09-07 | 11:32

Ex wethoudert Kwakdoos, of hoe heet ie ook al weer, dat kamerlid met die leuke truien aan, heeft werkelijk een "prachtwijk"achtergelaten.

fuckje | 13-09-07 | 11:30

Niet Geheel OT/ Vogelaar opent de ramadan. Doet ze dat ook bij de vasten?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:30

@Just my opinion 13-09-07 @ 11:24
Moet je juist wel doen, krijg je subsidie om die wijken op te knappen.
Van onze belastingverhoging...

da wizard | 13-09-07 | 11:29

Dat soort lui zijn altijd wereldvreemde idioten. Ik ging als bijbaantje schoonmaken bij de gemeente hierzo. Om 5 uur. Rustig dat t was. Die mensen vervangen logisch nadenken door procedures. Krijg je heel idiote situaties van. Is niet te volgen als je die procedures niet kent (die ooit weer om een of andere vage situatie vergelijkbaar aan deze in t leven waren geroepen). Btw. Met ramadan hebben ze toch honger... wie wordt er nou actiever van honger?? Vergezocht verband?

Ohja | 13-09-07 | 11:29

Mevrouw de wethouder heeft een uiterst dubieus kunstwerk tegen de muur hangen. En oh ja, betaald door ons, de oh zo gelukkige Nederlanders volgens het SCP.

En welke inburgeringscursus heeft die brabbelende kopvod eigenlijk gedaan?

kwarkoo1 | 13-09-07 | 11:27

Kromgetrokken flatgebouwen door de overheersing van schotels. Zegt mij genoeg over zo een wijk.

Rest In Privacy | 13-09-07 | 11:26

Ueberlol @ aardappeldragers & gemeentetoos

Lepo | 13-09-07 | 11:26

Je zult er maar wonen, alsof de overlast van die kudtlutsertjes op hun kudtscootertjes nog niet groot genoeg is doet je gemeente er gewoon nog een schepje bovenop in plaats van dat ze er iets aan doen.

* | 13-09-07 | 11:26

Hoe kan zo'n wereldvreemde gebrilde muts Wethoudsterteres worden?

fuckje | 13-09-07 | 11:25

"Holleeder zit nu toch ook in de bak, wie is er dan crimineel".
Ja, daar heeft 'ie een punt, wij leveren de grootste criminaal in dit land.
Wat hij ermee probeert te zeggen snapt niemand, maar ik vindt het al knap dat 'ie het nieuws een beetje volgt, dus... respect!

DeFles | 13-09-07 | 11:24

@ da wizard 13-09-07 @ 11:21

Ja, maar als zakkenvullend raadslid kan je toch niet zeggen dat je stad een grote teringbende is!

Just my opinion | 13-09-07 | 11:24

Waarom deg, iesj allahmaal deg, allahmaal deg. Leer eens Nederlands joh, koplaken.
Dat filmpje is trouwens te lang. Er moet ook nog worden gewerkt tussen het reaguren door.

Murdockyoufool | 13-09-07 | 11:24

Die aardappels, BRILLIANT!

* | 13-09-07 | 11:24

Utreg de gekste!

Armageddon | 13-09-07 | 11:24

Een lichte stijging van de criminaliteit?
Ik las ergens dat het bijna verdubbelde.
Wat een eikels daar in de Utrechtse raad...

da wizard | 13-09-07 | 11:21

Zijn de mensen in deze wijk ook 82 procent gelukkig tot zeer gelukkig?

Murdockyoufool | 13-09-07 | 11:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken