Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

Quota moet quotum zijn

D. G. Narrator | 18-10-08 | 18:12

Een dakloze is een welkom slachtoffer voor smerissen die hun bonnenquota moeten halen. Zo verzamelt een beetje dakloze al snel een papierwinkel voor slapen, wildplassen, bier drinken, geen IDbewijs, etcetera, bijna iedere dag weer. Aangezien ze al die boetes voor die vreselijke misdaden die ze hebben begaan niet kunnen betalenn lopen die zo op, dat ze ieder jaar kerst en oud en nieuw mogen vieren in één van de staatshotels, bij voorkeur Veenhuizen. Mocht het een dakloze lukken om toch een woning te vinden, dan staan er voordat hij terug is van het gemeentehuis om zich in te schrijven de deurwaarder en justitiële incassobureaus voor de deur. Daarna komt de politie weer die de misdadiger voor twee maanden opsluit wegens de boeteachterstand en als hij vrij komt, dan is zijn huis weer verdwenen omdat je uitkering in de gevangenis niet doorloopt, en er dus geen huur betaald is. Maar dat moet ook, want stel je voor dat er geen verschoppelingen meer in de maatschappij zouden zijn. Hoe zou oom agent anders aan zijn bonnenquota moeten komen?

D. G. Narrator | 18-10-08 | 18:10

"Slapen op of aan de weg" is niet verboden. Er had moeten staan "... aan de openbare weg". Stelletje sukkels. Ik mag best slapen op of aan mijn eigen weg.

Kloppstökl Sr. | 18-10-08 | 17:59

die F114 betreft Wildkamperen, daar kan ik dit toch absoluut niet onder thuisbrengen. Procedure starten en klaar is kees :)

Blaf-Tyfes | 04-09-07 | 14:31

a-sociaal, slapen doe je maar thuis...

perchloorazijnpisser | 04-09-07 | 09:43

politie durft alleen nog slapende mensen te pakken...

kadir | 03-09-07 | 22:51

Beste mede reaguurders .... dit is wel een HEEL ZWAAR VERGRIJP ... je kan toch niet zomaar gaan ligge zlaape om 15:20. Hier moet een arristazie team aan te pas kome, hij zal maar eens gaan slaapwandele ... Of zal hij een tentstok uit zijn broek hebbe gehat.

FapMaster | 03-09-07 | 19:37

Plaatsje vrij ik Artis voor deze ...

jacky | 03-09-07 | 17:54

Koekje-dr-bij? 02-09-07 @ 16:39

Ik kon niet meer bijkomen!

realistischer | 03-09-07 | 17:10

@sterrenonder hetijs 03-09-07 @ 13:08

Dan geld dat dus zeker,zie hieronder!!!

Algemene Plaatselijke Verordening (versie 24 januari 2007)
Hoofdstuk 1. Algemene bepalingen.
Artikel 1.1
Begrip weg.
Onder weg wordt verstaan:
a alle voor het openbaar rij- of ander verkeer openstaande wegen of paden, waaronder ook worden verstaan de
daarin gelegen bruggen en duikers, de tot de wegen of paden behorende bermen en zijkanten en de aan de
wegen liggende en als zodanig aangeduide parkeerterreinen;
b de – al dan niet met enige beperking – voor het publiek toegankelijke stegen, pleinen, open plaatsen, parken,
plantsoenen, speelweiden, bossen en andere natuurterreinen, ijsvlakten, veerponten, parkeergebouwen en
aanlegplaatsen voor vaartuigen;
c voor het publiek toegankelijke stoepen, trappen, portieken, gangen, passages en galerijen die uitsluitend tot
voor bewoning in gebruik zijnde ruimten toegang geven en niet afsluitbaar zijn;
d andere voor het publiek toegankelijke, al dan niet afsluitbare stoepen, trappen, portieken, gangen, passages
en galerijen; de afsluitbare alleen gedurende de tijd dat zij niet door of vanwege degene die daartoe naar
burgerlijk recht is bevoegd, zijn afgesloten.

jaapiooooo | 03-09-07 | 17:07

tring tring. Hallo 112, wat is er aan de hand. Er ligt hier een man op de bank en die ligt te slapen en ik durf er niet langs. Oke meneer, veroer u niet en maak geen lawaai. De M.E. is onderweg....

teamplayer | 03-09-07 | 14:51

Toch nog even voor de immer politiek correcte joris: Als ik zeg minder bruin op straat refereer ik aan bruinhemden, niet aan finnen.

krasser | 03-09-07 | 14:16

Voortaan een walkman met luidsprekertje meenemen waarop angtschreeuwen staan, moeten ze eerst assistentie vragen, duurt minstens een kwartier tot er vijftien blauwen die op dat moment niet sliepen de gelegenheid hebben om hun heldhaftigheid te tonen. Eervolle vermelding in het dagrapport! En jij pleiten natuurlijk, je hebt geen zin om te wachten tot je doodgestoken wordt...

agentorange | 03-09-07 | 13:58

Die jongen lag niet te slapen. Was undercover bezig, wat nou. Weer een goeie pliesie actie naar de kloten door optreden van die domme klega's die niet bij de resjersje zijn... en die nooit naar Miami vice kijken!

agentorange | 03-09-07 | 13:47

Ja ja, zeker snel je ogen dicht gedaan toen die agent aan kwam he, terwijl je gewoon aan het cruisen was in het oosterpark

www.nighttours.nl/amsterdam/gayguide/o...

Andriesch Knevelmans | 03-09-07 | 13:18

Wat valt er eigelijk allemaal op of aan de openbare weg?
Als ik voor mijn huis op het trottoir zit en ik doe een dutje geldt dat dus ook.
<p>NSB/gestapo praktijken</p>
<p>Lekker laten voor komen, kunnen die willenzijn bromsnorretjes (hadden ze al baardgroei dan) meteen al op hun donder van de rechter krijgen</p>
<p>Lekker begin van je nog niet begonnen carriere bij de 020 hemandad</p>

sterrenonder hetijs | 03-09-07 | 13:08

@Phaseolus vulgaris 02-09-07 @ 19:35 nee, slapen op een parkeerplaats mag niet. De officiële reden is geloof ik dat je zo kwetsbaar bent voor overvallen of zoiets. Ik overtreed die wet zo ongeveer iedere keer dat ik naar mijn werk rijd. Even een dutje op de parkeerplaats om niet achter het stuur in te dutten. Criminele allochtoon en zo.

Ook zo leuk die opmerking van die agent dat ze slapende kinderen 'door de vingers zien, maar het mag niet hoor meneer!' Welk een schrijnende rechtsongelijkheid. Op de bon met die slapende baby in die wandelwagen!

poppermotje | 03-09-07 | 12:00

joris, beetje fanatiek vandaag?

krasser | 03-09-07 | 11:54

@ Reinaert 02-09-07 @ 17:55
Rustig maar. Het was sarcastisch bedoeld.

mqyc | 03-09-07 | 11:39

-weggejorist-

redrooster130977 | 03-09-07 | 11:06

-weggejorist-

redrooster130977 | 03-09-07 | 11:03

-weggejorist-

redrooster130977 | 03-09-07 | 11:02

@CoJoNes 02-09-07 @ 22:19

Beetje mijn
&#9556;&#9559;&#9556;&#9552;&#9574;&#9559;
&#9553;&#9562;&#9571;&#9553;&#9553;&#9562;&#9559;
&#9562;&#9552;&#9577;&#9552;&#9577;&#9552;&#9565; stelen. Durf je wel?

sgt, pepper | 03-09-07 | 10:48

-weggejorist-

krasser | 03-09-07 | 10:20

ik had pas ook al 50 euro aan mn broek vanwege geen paspoort. Toegegeven, ik ben al bijna terrorist door die tering nazi's...

krasser | 03-09-07 | 10:19

nou die meneer wordt dus niet slapend rijk! :P

genrmx | 03-09-07 | 09:52

Nooit betalen en direct laten voorkomen. Mogen deze agenten direct geaborteerd worden van de opleiding?

Reflector | 03-09-07 | 08:46

Het handschrift op de bon verraadt iemand die met moeite de basisschool heeft doorlopen

sluipschutter | 03-09-07 | 07:31

Meer blauw op straat... ja, blauwe vingers dus, van het schrijven van onnozele bonnetjes...

spoednik | 03-09-07 | 06:36

Dit landje glijdt af naar een bedenkelijk niveau. Staatsterreur tegen eigen burgers. Financieel uitkleden van eigen burgers. Tijd om uit te zien naar een nieuw vaderland.

krommeteen | 03-09-07 | 05:25

Ben ik nu de enige die niet snapt wat er staat op de bon

"Slapen op of pan de weg"

Goed het zal wel aan mij liggen, het is al laat.

Brandje | 03-09-07 | 01:57

Ik bereid een dissertatie voor over: 'Censuur bij GeenStijl'. De voorlopige werktitel: 'Joris'.

Jean | 03-09-07 | 00:56

Echt waar, Boris? Heb je 'querulant' gezegd? Nou ja, die Joris moet zo nu en dan toch ook wat doen, anders kan-ie beter met z'n pik gaan spelen.

Jean | 03-09-07 | 00:51

dus slapen op t strand ?? auch ferboten ?? hmm volgende zomer $$$$$$$ ff paar pliessieagentjes nr t strand en wouter heeft zn pardon druit

krem | 03-09-07 | 00:12

Nou ehm, ik was flink aan het doorzakken, toen er opeens een hond naar mij toe kwam die kon praten, het bleek te gaan om de klaasvaakhond, en toen gebeurde het... WTF man, slaap lekker he, en wel bij je moeder thuis!

eRenKa | 03-09-07 | 00:05

LoL @ mezelluf: herSenloze

puntkomma?! | 02-09-07 | 23:56

Agenten uit de polder? Die zijn zeker resoluut uit de polder verwijderd toen ze relaxende mensen op bankjes naast allerlei pitoreske polderpaadjes rucksichtlos op de bon slingerden?? Ga es echt werk doen, herzenloze flikken!

puntkomma?! | 02-09-07 | 23:54

En nog wel om 20 over 3 smiddags!!!!

pJ_ | 02-09-07 | 23:39

wat een kut nazi's. Dit is echt te triest voor woorden. Heeft die politie niets beters te doen? Mongeaulen

Nuts | 02-09-07 | 23:22

@redactie

Excuses. Ik wist niet dat het woord 'querulant' zo gevoelig lag. Sorry. Ik zal het woord écht niet meer roepen.

Boris Poepnagel | 02-09-07 | 23:10

Van de Nederlandse wetshandhaving moet je het hebben ..... stelletje prudsers die klootwouten. Eigenlijk nog te dom om winkelkarren op te halen voor een supermarkt en daarom worden ze maar pliessie-agent.

Benman | 02-09-07 | 22:58

Het enige goede dat uit Amsterdam komt is de laatste trein naar Eindhoven.

Gravin v Kippenbouth | 02-09-07 | 22:55

-weggejorist-

Boris Poepnagel | 02-09-07 | 22:49

4121? OK...

schuldige_omstander | 02-09-07 | 22:45

-edit ik niet -

Boris Poepnagel | 02-09-07 | 22:43

@gentle giant
ik kan me wel beheersen.

CoJoNes | 02-09-07 | 22:35

Vraagt zich af war Joris heeft gedaan, ook www.wereldzenders.nl/ doet niets meer.

Karel kwakbol | 02-09-07 | 22:32

LOL @ CoJoNes 02-09-07 @ 22:07, weet overigens niet wat er heeft gestaan.

Karel kwakbol | 02-09-07 | 22:27

En deze voor Targent.

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
.............\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...

CoJoNes | 02-09-07 | 22:26

@gentle giant 02-09-07 @ 22:14:
Owjee, koukleumen en spierscheuringen oplopen in een YA-126 of toch geweaun ergens daar waar de kachel wel reaukte?

Reinaert | 02-09-07 | 22:25

Toch mooi eindelijk weggejorist, mag ook een keer, mods doen goed werk
Commentaar leveren is makkelijk, maar ook wij kunnen een keer iets krijgen en dan gaat de parameter in de grijze hersenbrij verkeerd staan. Dan liggen wij er ook...............................
Toch iets om na te denken

marius longhond | 02-09-07 | 22:24

&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9600;&#9600;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9604;&#9600;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9608;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9604;&#9600;&#9604;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9600;&#9600;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9600;&#9608;&#9604;&#9608;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9608;&#9604;&#9604;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9608;&#9608;&#9604;&#9617;&#9617;&#9600;&#9600;&#9617;&#9604;&#9608;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9600;&#9617;&#9600;&#9604;&#9600;&#9600;&#9608;&#9608;&#9608;&#9600;&#9600;&#9604;&#9600;&#9617;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9604;&#9600;&#9617;&#9600;&#9604;&#9600;&#9617;&#9604;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9604;&#9600;&#9600;&#9600;&#9600;&#9608;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9617;&#9617;&#9604;&#9600;&#9600;&#9604;&#9604;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9617;&#9617;&#9608;&#9604;&#9604;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9600;&#9600;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9604;&#9604;&#9617;&#9617;&#9617;&#9604;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9600;&#9608;&#9600;&#9600;&#9600;&#9617;&#9604;&#9617;&#9600;&#9600;&#9600;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9608;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9608;&#9604;&#9604;&#9604;&#9604;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;
&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9600;&#9600;&#9600;&#9600;&#9600;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;&#9617;

CoJoNes | 02-09-07 | 22:23

Ok, gaat nu ponsband in USB poort invoeren, leuk!

gentle giant | 02-09-07 | 22:19

OK, komt ie:
&#9556;&#9559;&#9556;&#9552;&#9574;&#9559;
&#9553;&#9562;&#9571;&#9553;&#9553;&#9562;&#9559;
&#9562;&#9552;&#9577;&#9552;&#9577;&#9552;&#9565;
&#9556;&#9559;&#9556;&#9552;&#9574;&#9559;
&#9553;&#9562;&#9571;&#9553;&#9553;&#9562;&#9559;
&#9562;&#9552;&#9577;&#9552;&#9577;&#9552;&#9565;
&#9556;&#9559;&#9556;&#9552;&#9574;&#9559;
&#9553;&#9562;&#9571;&#9553;&#9553;&#9562;&#9559;
&#9562;&#9552;&#9577;&#9552;&#9577;&#9552;&#9565;

CoJoNes | 02-09-07 | 22:19

En zonder Targent, wel zo rustig.

En alleen in dit topic bitte.

G-unite | 02-09-07 | 22:18

Ghe, why not.

Lets go for it.

G-unite | 02-09-07 | 22:17

@gentle giant
Ja, maar G-Unite vernabdert Unicode in Ansi en dat is niet eerlijk.

CoJoNes | 02-09-07 | 22:16

-weggejorist en opgerot-

wereldzenders | 02-09-07 | 22:16

@Cojones en Joris, ik ben telex operator geweest (78-6), en verdomd, ik heb nog 600 meter ponsband met dat soort pret, zullen we?

gentle giant | 02-09-07 | 22:14

fuckje 02-09-07 @ 22:08
gaj e zelf fingeren wil je?eenzame lelijk wijf dat je bent! zelfs het fappen lukt me niet als ik aan je denk.

wereldzenders | 02-09-07 | 22:14

LOL@edit 2207
Wildslaper!

CoJoNes | 02-09-07 | 22:14

Vroeg me af of het uitlachen van een agent van politie strafbaar is. Gewoon hard en proestend midden in het bleke, pukkelige gelaat uitlachen als je zo'n koppeltje minderwaardige artiesten in operettekostuum op straat of in het park tegenkomt. Niks zeggen.. alleen maar hard en proestend uitlachen. Is toch niet strafbaar toch?? Ik mag toch nog wel lachen toch? Zullen we met zijn allen hard om de bange agentjes van politie gaan lachen vanaf nu? Want sinds onze agentjes van politie onder het ministerie van financien zijn komen te vallen hebben we met zijn allen toch geen enkel respect meer voor deze sukkels die onze veiligheid zouden moeten garanderen?? ...*proest*.. hahahahahahahahahahahahahahah... lach me dood,,hahahahahaha.. boete voor slapen op een bankje in het park.. om je te bescheuren.. hahahahahahahahahaha..

rokershoest | 02-09-07 | 22:13

-weggejorist-

wereldzenders | 02-09-07 | 22:11

Zucht...

Dat ik dit ooit zou zeggen.

Post ém nog eens.

G-unite | 02-09-07 | 22:11

@stoorzenders,
Ga alsjeblieft slapen, misschien dat sommigen om je kunnen lachen, maar ik erger me groen en geel aan jou en al dat rifgeboefte!

fuckje | 02-09-07 | 22:08

-weggejorist-

CoJoNes | 02-09-07 | 22:07

wereldzenders 02-09-07 @ 21:54

Dikke pech dat je je vliegtuig hebt gemist vanmiddag, ben je nog op Schiphol, ff in de gaten houden dat je daar ook niet zomaar mag slapen.

neemjemoederindemali | 02-09-07 | 22:06

-weggejorist-

wereldzenders | 02-09-07 | 22:05

-weggejorist-

marius longhond | 02-09-07 | 22:01

Is de redactie, om solidariteit te tonen, ook aan een uren durende sleep-in begonnen?

Herman Flipsen | 02-09-07 | 22:00

wereldzenders 02-09-07 @ 21:43

snelweg dan

azijnseiker | 02-09-07 | 21:58

joris schaam je!!! hoeveel wil je hebben dan?

wereldzenders | 02-09-07 | 21:54

G-unite 02-09-07 @ 21:50
jeps) hik

wereldzenders | 02-09-07 | 21:53

Is dit echt gebeurd? Was het niet een aflevering van Zwiebertje?

kermitthefrog | 02-09-07 | 21:52

-edit mhhh toch maar niet -

sgt, pepper | 02-09-07 | 21:51

-weggejorist-

wereldzenders | 02-09-07 | 21:51

Beetje tipsi Targent?

G-unite | 02-09-07 | 21:50

Laatste tijd doe ik het echt niet meer op de A4 slapen. De ring A10 is nog redelijk te doen, alleen na 7.30 uur wordt het nogal rumoerig

Captain Orange | 02-09-07 | 21:49

Nu bij de vpro

--neus-- | 02-09-07 | 21:48

pan van de weg dus niet wokken en pannen op de weg!!!

wereldzenders | 02-09-07 | 21:44

@XelaGBS 02-09-07 @ 21:39:

"Juist in het park vinden veel geweldadige berovingen plaats. Lijkt me dus niet zo vreemd dat er agenten rondlopen."
-
Exact. Oorzaak en gevolg en zeau. Kip, ei, gebakken ei.

Reinaert | 02-09-07 | 21:44

XelaGBS 02-09-07 @ 21:39
en in dit soort shit moet gaan integreren???
flikker op man !!!!kaaskoppen en hun systeem is poep!!!

wereldzenders | 02-09-07 | 21:43

Heeft niks te maken met verstoring van de openbare orde, maar het willen geljkhebbben van een agent. Niks erger is een agent ongelijk geven ingeval van een vermeende overtreding, een boete volgt dan automatisch.
Waarschijnlijk gaf de vermeende overtreder als vermoedelijk opgaaf van zijn ( slaap) overtreding dat hij rustend met gesloten ogen in horizontale toestand op een bank uitruste en dit niet als zodanig werd opgevat.
Bij gebrek aan een hersenenscan uitdraai van de verdachte , gemaakt op het moment supreme door een of meer onafhankelijke medici, waaruit zou blijken dat verdachte zich in een slaaptoestand bevond tentijde van het vermeende delict, zou voldoende reden zijn voor een rechter om geen strafvervolging c.q. vervolging in te stellen tegen de verdachte.
Met andere woorden: in wat voor tyfusland wonen we als we voor dat soort onbeduidende onbenulllige schijnovertredingen leeggeklopt moeten en voor welk doel?

The eimer | 02-09-07 | 21:42

Juist in het park vinden veel geweldadige berovingen plaats. Lijkt me dus niet zo vreemd dat er agenten rondlopen. Dankzij die agenten kun je je kinderen er uitlaten en in slaap vallen zonder beroofd te worden. Zo'n boete is natuurlijk wel heel zuur, maar liever dit dan op elke bank een zwerver. Of erger nog... een toerist die te beroerd is om voor een overnachting te betalen.

XelaGBS | 02-09-07 | 21:39

-weggejorist-

wereldzenders | 02-09-07 | 21:34

Stakkers bij de pliessie daar; wel quotum halen maar verbeteren van de veiligheid... ho maar! Dat kost namelijk inzet en daadkracht en daar zijn ze niet in voorzien.

Heel moedig om op deze manier de "misdaad" aan te pakken; als jullie nu de straatrovers en moordenaars ook opsporen heb ik respect; eerder niet!!!!

The_Smiley | 02-09-07 | 21:34

De pliesie zal dit jaar een record aan boetes uitschrijven voor omgevallen prullenbakken, binnenhuis barbecues, slapende mensen, wachtende bejaarden,fietsers met een te klein achterlicht, automobilisten met te veel kleurtjes op hun dashboard en andere flauwekul. Maar dat heet nieuwe daadkracht.

nadenkeniseenkunst | 02-09-07 | 21:24

Om nog maar even wat te zeggen dit is 50 meter van het incident Theo van Gogh vandaan..

Killin Ark | 02-09-07 | 21:24

Gaap

Kakbouter | 02-09-07 | 21:22

s stiefzoon 02-09-07 @ 21:19

Slapen doe je thuis of bij je minnares, daar mag je geen park mee lastig vallen, lopen kindertjes rond, je weet toch !

marius longhond | 02-09-07 | 21:20

Vergeet niet dat je het verhaal ook maar hoort vanuit 1 kant, er zal nog wel een tweede verhaal aan kunnen zitten.
Dus beoordeling kan pas als je de hele situatie aanhoort, en genoeg feiten hebt vanuit alle twee de kanten.
Dus het slachtoffer en de agenten die een keuze hebben gemaakt om deze persoon te bekeuren.

Misschien is er wel een woordenwisseling geweest, waardoor de agenten, deze bon hebben uitgeschreven.
Misschien weigerde de man af te staan aan mensen die moeilijk te been waren en ook wilde zitten.
Men weet het niet, waar rook is is vuur, en laten we wachten op alle details.

s stiefzoon | 02-09-07 | 21:19

eh kan die centreer functie uit

177.natu | 02-09-07 | 21:12

Als Ex-Gladio 02-09-07 @ 16:49 gelijk heeft met zijn tekst is de bekeuring in het geheel niet geldig vanwege verkeerd artikel. Hoop gedoe om niks dus.

@fuckje 02-09-07 @ 19:47
Zou maar uitkijken. Plassex met een paard in het openbaar: dat gaat toch echt 3 jaar cel opleveren.

noorderling | 02-09-07 | 21:08

Goed verdoeme, heb ik net een vrouwelijk jostibandlid aangewezen waar de bruine toetsen zitten en lig ik na 5 keer even bij te komen..............
Betaal in 2007 volgend jaar 1% meer btw

marius longhond | 02-09-07 | 21:03

slapen op de weg zou ik ook liever niet doen en ik kan me voorstellen dat dat strafbaar is aangezien het levensgevaarlijk is. Hoe is het geregeld als je in een voertuig op de weg ligt te slapen als passagier? Moet je al die slapende bouwvarkens eens zien in hun busjes.

Mag ik een dutje doen op de parkeerplaats in mijn auto? Komt namelijk geregeld voor dat ik moe wordt tijdens een autorit en besluit even te stoppen op een parkeerplaats langs de snelweg en even een half uurtje / uurtje wegdommel.

Wat te denken van vrachtwagens met 2 bestuurders die om de beurt rijden en de bijrijder ligt in de slaapcabine te maffen cq chauffeurs die 's nachts in hun slaapcabine slapen?

Dan nog de definitie van slapen, is dommelen hetzelfde, sterren kijken, ogen even dicht doen om je oogleden aan de binnenkant te bekijken (alla Bassie) Is bewusteloos hetzelfde als slapen enz. enz. Kan me niet voorstellen dat die dienders een cursus hiervoor gevolgt hebben, sterker nog, volgens mij moet je hersenactiviteit gaan meten om te kunnen constateren dat iemand slaapt. Uiteraar moet de apparatuur ook nog eens geijkt zijn enz. enz.

Als je het laat voorkomen win je altijd al was het maar omdat iemand die slaapt per definitie onschuldig is.

neemjemoederindemali | 02-09-07 | 20:58

Bisje koese is er ek niet meer bij

Quostyle | 02-09-07 | 20:56

75euries -.-'

Sndr112 | 02-09-07 | 20:53

Ik snap dat hij het niet zo fijn vindt, maar om te zeggen dat de boete aanzienelijk meer is dan wildplassen is een beetje jammer, ik had er laatst eentje en die was ook 75 euro.

Ben ik nu genaaid?

Slakkenman | 02-09-07 | 20:52

ze kunnen beter messentrekkers op mercatorplein de kogel geven. doen ze tenminste goed werk

geenklassegeenstijl | 02-09-07 | 20:51

Cheap!

braadlap | 02-09-07 | 20:39

CoJoNes 02-09-07 @ 20:15

Mee eens.

Fred V | 02-09-07 | 20:36

Je wil sowieso niet gevonden worden in de tweede stad van NL...

minimal-dj | 02-09-07 | 20:22

@BLOODYBIGBADBULL 02-09-07 @ 20:12: En de Nederlandse taal is ook niet meer wat het geweest is.

artbrut | 02-09-07 | 20:19

pik 02-09-07 @ 20:10
Mooie oud-hollandse naam trouwens.
Of was het nou pick?

befke | 02-09-07 | 20:17

@pik 2010
Echt? Wanneer was je voor het laatst zo blij dan? De politie in Nederland is een clubje tollenaars en farizeeërs. Ze hebben op z'n minst de schijn van corruptie tegen, ze zijn dom (feit!) en doodsbenauwd dat ze met geweld te maken krijgen.

De Nederlandse politie is gemakzuchtig, onrechtvaardig en bang. En dat heeft het geweldsmonopolie.

CoJoNes | 02-09-07 | 20:15

Wat voor boete zul je krijgen als je op of aan de openbareweg ligt te neuqen?

ik_was_hier | 02-09-07 | 20:13

gewoon bekeuring geven, aan die kutzwervers.... oprotten.
Vrouwen kennen niet meer door het park heen

BLOODYBIGBADBULL | 02-09-07 | 20:12

@plicieman 02-09-07 @ 20:06:
Ies ook niet echt boeiend. Ies allesmaals ex art 147 Gemeentewet toch?

Reinaert | 02-09-07 | 20:11

Gewoon met een grote glimlach die bekeuring accepteren en daarna lekker verder slapen.Zeg maar dat je ook een ambtenaar in functie bent.In ieder geval niet in de krant schrijven.

Hulpje van parool ligt te nappen.
Agent komt voorbij en maakt hem wakker.
Meneer begint te protesteren en te stuiteren.
Agent raakt geirriteerd en dreigt met bon.
Pariool rat geeft een grote bek en moedigt agentje aan.
Agentje zijn macho inborst krijgt de overhand alsmede zijn machtsgeilheid en schrijft alsnog de bon uit.
Lekker puh meneer.
Meneer herkent de provincialen aan hun tongval en schrijft later in zijn krant zijn gevatte opmerking.
Is het mischien zo gegaan?

miko | 02-09-07 | 20:11

Weet eigenlijk niet wat ik sneuer vind: twee broekies die gewoon hun werk trachten te doen of een redacteur die zijn privé-ongemakjes breeduit in zijn krantje meent te moeten moeten ventileren...

Deipnosophist | 02-09-07 | 20:11

Hebben de figuren die de politie associëren met de nsb of ss hun eerste 12 jaren in coma gelegen of waren ze bij voorbaat al hersendood verklaard? Wat een achterlijke mongeaul moet je zijn om die vergelijking te trekken. Als dat het geval was, zouden jullie inmiddels ook al opgeruimd zijn aangezien je dan als contra zou worden gezien.
Er zijn inderdaad gevallen waarbij ik me afvraag of een agent juist heeft gehandeld (het zijn net mensen..) maar ik ben ontzettend blij dat ze er zijn.
In casu: Als ze zwervers laten slapen krijg je gezeik dat de politie niks doet aan de verloedering door zwervers en junks maarrr als ze worden aangepakt wordt er gehuild dat de politie nsb'ers en ss'ers zijn omdat ze de zwakkeren pakken. Rot toch op man!

pik | 02-09-07 | 20:10

het is trouwens de Algemene PLAATSELIJKE verordering maar ja, als je net uit je slaap komt...

plicieman | 02-09-07 | 20:06

@Reinaert 02-09-07 @ 19:56
Draaglijk is het maximaal haalbare in dit land van regels, penpushers en geïnstitutionaliseerde afpersers.
(Merk op dat ik de islamisering dan zelfs nog buiten beschouwing laat)

CoJoNes | 02-09-07 | 20:04

Zelf mediteer ik wel eens op een bankje of in het gras. Hebben deze agenten geleerd wat het verschil is tussen slapen, dommelen, mediteren, rusten of naar de wolken kijken?

Kamervragen graag!

Theo T. | 02-09-07 | 20:03

Mo-h-umor 02-09-07 @ 19:53
Moham B wilde daar ook gaan liggen om zijn laatste adem uit te blazen, zelfs dat mocht niet.

Nico Mudde | 02-09-07 | 19:59

@CoJoNes 02-09-07 @ 19:53:
"Leuker kunnen we het niet maken, wel draaglijker."
-
Klinkt als een soort stervensbegeleiding. Is het eigenlijk eauk wel voor 0031.

Reinaert | 02-09-07 | 19:56

Volgens mij vergeten sommige mensen op de foto te klikken.

artbrut | 02-09-07 | 19:54

Amsterdam? Oosterpark? Heeft Theo v G. alsnog postuum een bon gekregen?

Mo-h-umor | 02-09-07 | 19:53

@Reinaert 02-09-07 @ 19:52
Leuker kunnen we het niet maken, wel draaglijker.

CoJoNes | 02-09-07 | 19:53

Als ik zou moeten zeggen; "Meneer, ik doe ook maar mijn werk" dan verruil ik mijn woning voor een vurenhouten kist.
Wat een enthousiasme, ik zou toch maar een ander beroep kiezen als ik jullie was, nu het nog kan.

Dus, weest u maar niet bang, de pliesie waakt over u, zelfs als u ligt te slapen.

Nico Mudde | 02-09-07 | 19:53

Het enige waar dit land nog op schijnt te drijven is regelzucht en de daaruit voortkomende belastingen en boetes. Dit land wordt kapotgeregeerd en niemand die er iets aan kan doen. We zitten gevangen in een systeem, dat er voor buitenstaanders misschien aantrekkelijk uitziet, maar dat in werkelijkheid door en door ziek is, aangevreten door de socialistische tumoren, en waar vrijheid nog maar zeer betrekkelijk is. De bureaucratie viert hoogtij en dat zullen we weten ook.

artbrut | 02-09-07 | 19:52

@CoJoNes 02-09-07 @ 19:49:
Avondje over beaumen met een kratje erbij en er komt echt wel een pracht motivatie uit. Mijn formulering was eauk niet meer dan een voorzetje ;-)

Reinaert | 02-09-07 | 19:52

@jugendstil 02-09-07 @ 19:49
Ik begrijp de verwarring, het lijkt inderdaad al gauw 70 jaar geleden.

CoJoNes | 02-09-07 | 19:50

Ikzelf slaap het liefst op de snelweg overigens, al rijdend achter het stuur. Hoewel die hobby wat afgelopen is zins ik de wagens nieuw koop. Dit terzijde. Het park is goedkoper zie ik.

Reverend Ray | 02-09-07 | 19:49

@Reinaert 1942
Maak van die motivatie dan: Wegens gebleken incompetentie van het politieapparaat en het toestaan van levensbedreigend lange responstijden.

CoJoNes | 02-09-07 | 19:49

@CoJoNes 02-09-07 @ 19:46
U is 87?

jugendstil | 02-09-07 | 19:49

Duszz.. slapen in een vrachtauto, geparkeerd langs de weg of op een parkeerplaats is ook verboden? Het is te hopen dat ze zulk soort dienders niet op de rijkswegen los laten

Herr Donnerwetter | 02-09-07 | 19:47

@Ex_Glaudio,
Toen ik een paar weken geleden 's avonds laat een Pliessie te knol erop wees dat zijn peerd
voor wateroverlast zorgde op de Grote Markt te Groningen kreeg ik het dreigende advies om op te rotten. Wat kunnen die beesten en hun berijderts zeiken zeg!

fuckje | 02-09-07 | 19:47

Vroeger, toen ik een jaar of 20 was, kreeg je nog wel eens een waarschuwing en een uitleg.

CoJoNes | 02-09-07 | 19:46

Wanneer je zonodig wilt pitten, en je wilt het niet thuis doen, dan zoek je maar een neuqertje of een baantje als ambtenaar. Maar we gaan het niet in het park regelen. Der zijn instanties welke er speciale wagens voor hebben, gemarkeerde wagens dat dan weer wel.

Reverend Ray | 02-09-07 | 19:46

@rokershoest 02-09-07 @ 19:39:
Mwah, je kunt beter met een miljoen mensen in dezelfde week naar het bureau bijzondere wetten gaan om aldaar een wapenvergunning aan te vragen. Motivatie: "Wegens gestegen onveiligheid op straat en in huis".
-
Verstopt het systeem acuut, bovendien veroorzaakt het een gigantische politieke rel als écht veel mensen dit zouden doen. En dus pleuris op de kantoortjes van de boven-ons-gestelden en andere beterwetenden.

Reinaert | 02-09-07 | 19:42

Tja, Amsterdam is dan ook geen slaapstad....
In Almere, Purmereutel, Lelystatd en Hoofddorp mag je slapen maar niet in AMsterdam.

paost712 | 02-09-07 | 19:42

Dit is echt weer van de zotte. Wat ben ik blij dat ik uit 0031 weg ben!

Sulfuric-Acid | 02-09-07 | 19:42

Het wil nog niet echt vlotten èh, met dat respect enzeau.

Reverend Ray | 02-09-07 | 19:39

Als we nu met zijn allen een 2e paspoort aanvragen.. zijn ook wij dan per direct volledig vrijgesteld van wetten, regels en politiemongolen? Moesten we dan maar doen met zijn allen.

rokershoest | 02-09-07 | 19:39

hm... iets met prioriteiten stellen.

Il brutto | 02-09-07 | 19:38

Gewoon een Koran meenemen en zeggen dat je mediteerde (subs. bad). Wedden dat je excuses krijgt.

HaJoGe | 02-09-07 | 19:38

Raampje beetje open, blikje caffeine, radio iets harder, raampje nog iets verder open, en maar doorrijden.... Stoppen om even je ogen dicht te doen ies nou eenmaal verboden.

Phaseolus vulgaris | 02-09-07 | 19:35

@ Reinaert
Juist tekst van wildplassen is:

natuurlijke behoefte doen buiten
daarvoor bestemde plaatsen

binnen bebouwde kom; op
welke plaats
75euro

Ex-Gladio | 02-09-07 | 19:33

Ik haat De Nederlandse Wet. Het is een dwangbuis geworden. Waar het eerst diende voor de protectie van het individu is het nu een open gevangenis geworden

Het_leuke_zuiden | 02-09-07 | 19:32

Hahaha, 0031 ten voete uit. Wat een aanfluiting. Ik moet nog zien of die twee zo ijverig met hun bonnenboekje zijn als er een grote groep Finnen op hun scooters door het park scheurt. Of mag dat soms wel?

Hertogin v. Pauperen | 02-09-07 | 19:32

Direct uit Het Parool van gisteren; redacteur ligt in 020-Oosterpark te dutten = 75 euri

Tobi | 02-09-07 | 19:31

Beter is dat de gemeente Amsterdam alle bankjes uit parken en plantsoenen weg laat halen. De bankjes lokken klaarblijkelijk crimineel gedrag uit. Voorkomen is beter dan genezen. Preventief ruimen heet dat.

rokershoest | 02-09-07 | 19:25

Tja, met zo'n instelling kom je al snel in aanmerking voor promotie tot parkeerwachter of holmaatje van Koos S.

Draexin | 02-09-07 | 19:21

Nederland op z'n smalst.

Jezus te paard | 02-09-07 | 19:21

@jaapiooooo 02-09-07 @ 19:04:
Ze zijn wel vergeten om "slapen" afdoende te definieren, valt me op.

koerbagh ® | 02-09-07 | 19:13

En dan zijn er gekjes die ijveren voor meer "Blauw" op straat. In plaats van voor capabele agenten.

Hammar | 02-09-07 | 19:13

ach ja , als je nergens meer voor wil deugen.soliciteer je bij de politie.gaaaaaaap.

oomie | 02-09-07 | 19:11

kutpolitie. Dit heeft niks te maken met misdaadpreventie of weet ik veel wat voor kutregels. ik word er verdomme ziek van. van die zielige vmbo - ex-gepeste kereltjes die nu denken met een blauw pak aan wat te zijn. val kapot, sterf!

kwant | 02-09-07 | 19:09

Rokershoest 02-09-07 @ 19:00
Een park is dacht ik weer openbare ruimte en dat wordt geregeld in de APV. Geen idee wat in die van A'dam staat. Dat mag de gemeenteraad zelf weten. (Zie bericht van jaapioooo).

Sla je als ongrijpbare seriemoordenaar niet het Binnenhof over? À la de collectante van de Vogeltjesdans marathon die door Rutger zo mooi werd geinterfieuwd zamel ik wel geld in voor een goede advocaat (niet de lutsert van gisterenavond).

Ms_Priss | 02-09-07 | 19:07

stageverslag dag 15:
vandaag heb i keen heuse bekeuring uitgedeeld. en dit x zonder dat ze mijn pet en pistool afpakte. sjonge jonge wat een sensatie was dat vandaag. de chef kan trots op mij zijn.

aardt | 02-09-07 | 19:06

vanFrikschoten te bedrijvig geweest in zijn schuurtje, dat hij door vermoeidheid overmand in slaap is gevallen in zijn zo geliefde park?

Sikkeneur | 02-09-07 | 19:06

@Shalome 02-09-07 @ 19:03:
Je maakt het wel moeilijk voor jezelf heur!
-
"Homofobe, , gewelddadige, antisemitische, vandalistische, tasjesrovende, misogyne, extremistische malloten uit achterlijke immigratiegebieden".
-
Geweaun Finnen dus. Eén Fin, twee Finnen, teveel Finnen. Lekker kort.

Reinaert | 02-09-07 | 19:06

@jaapioooooooo,
Inderdaad, nederland is over-regeld.

fuckje | 02-09-07 | 19:06

@ Neon 02-09-07 @ 18:14
Misschien heb je gelijk maar zo als ik het lees in de algemene plaatselijke verordering van de Gemeente Amsterdam,hebben die gasten wel gelijk hoe vervelend dan ook.
Lees deze artikellen dan maar eens goed.
Niet dat ik zoveel op heb met de politie ,ik vindt ook dat ze wel even begrip voller hadden kunnen zijn na de verklaring van de pleger in kwestie.
Maar ja recht is recht ,en voortaan maar je krantje rechtop zittend lezen.
Val je dan alsnog in slaap wordt je wel wakker als je van het bankje ben gedonderd.

Artikel 1.1
Begrip weg.
Onder weg wordt verstaan:
a alle voor het openbaar rij- of ander verkeer openstaande wegen of paden, waaronder ook worden verstaan de
daarin gelegen bruggen en duikers, de tot de wegen of paden behorende bermen en zijkanten en de aan de
wegen liggende en als zodanig aangeduide parkeerterreinen;
b de – al dan niet met enige beperking – voor het publiek toegankelijke stegen, pleinen, open plaatsen, parken,
plantsoenen, speelweiden, bossen en andere natuurterreinen, ijsvlakten, veerponten, parkeergebouwen en
aanlegplaatsen voor vaartuigen;
c voor het publiek toegankelijke stoepen, trappen, portieken, gangen, passages en galerijen die uitsluitend tot
voor bewoning in gebruik zijnde ruimten toegang geven en niet afsluitbaar zijn;
d andere voor het publiek toegankelijke, al dan niet afsluitbare stoepen, trappen, portieken, gangen, passages
en galerijen; de afsluitbare alleen gedurende de tijd dat zij niet door of vanwege degene die daartoe naar
burgerlijk recht is bevoegd, zijn afgesloten.

Artikel 2.20
Slapen op of aan de weg.
1. Het is verboden de weg als slaapplaats te gebruiken en verder op of aan de weg een voertuig, woonwagen,
tent of een soortgelijk of ander onderkomen als slaapplaats te gebruiken of daarin te overnachten dan wel
gelegenheid daartoe te bieden.
2. Burgemeester en Wethouders kunnen van het in het eerste lid gestelde verbod ontheffing verlenen en
daaraan in het belang van de openbare orde, veiligheid, zedelijkheid en gezondheid voorschriften verbinden,
onder andere ter voorkoming en beperking van hinder en overlast, ontsiering van het stadsbeeld, verontreiniging,
besmettelijke ziekten en brandgevaar.
3. Het in het eerste lid bepaalde geldt niet voorzover de Woonwagenwet of de Kampeerwet van toepassing is,
noch op de door Burgemeester en Wethouders aangewezen plaatsen.

jaapiooooo | 02-09-07 | 19:04

Pinkt een traan weg.
Word er een ondernemer weggepest door een stel snotapen, dan zijn ze nergens te bekennen, ligt er iemand op een bankje rustig een dutje te doen, dan weten ze welke regls er daar voor gelden? ? ?
Hoe krijg je de bevolking steeds meer tegen je, en hoe maak je de bevolking steeds rechtser?

ADHDtje | 02-09-07 | 19:04

aangezien voetgangers ook weggebruikers/verkeersdeelnemers zijn kun je stellen dat een pad in een park inderdaad de openbare weg betreft.

Demonische Eend | 02-09-07 | 19:03

rokershoest 02-09-07 @ 19:00
Goed gezegd. Het ís ook inktzwart. De overheid is vooral bezig om de prettige excentriciteitjes - die nooit enig kwaad in Nederland hebben uitgericht - af te snoeien. Terwijl het strenge beleid juist gericht zou moeten zijn tegen die homofobe, , gewelddadige, antisemitische, vandalistische, tasjesrovende, misogyne, extremistische malloten uit achterlijke immigratiegebieden.

Shalome | 02-09-07 | 19:03

Ms_Priss 02-09-07 @ 18:48

En een park dan? Is dat officieel de openbare weg? Volgens mij is het openbaar groen of zo. Of mag je helemaal nergens meer slapen waar openbaar voor staat?
Dessalniettemin voel ik een vreselijke misselijkheid opkomen. En een pikzwarte depressiviteit waar je U tegen zegt. Als dit zo doorgaat zou ik zomaar tot moord kunnen overgaan. Een ongrijpbare seriemoordenaar die zich richt op ambtenaren die brave burgers over the edge jagen. Ambtenaren als deze agentjes met down syndroom.

rokershoest | 02-09-07 | 19:00

Tja, de politiek heeft naar de stemmers geluisterd. "meer blauw op straat".
De burger bedoelde dat in termen van meer veiligheid.
Helaas ziet de overheid dat anders en gaat burgertje pesten met dit soort flauwekul en natuurlijk die Koos Spee.
Die lui vinden het grote afleiding als je even een telefoonnummer intoetst, of even aan de radio zit.
Maar het continue staren naar een snelheidsmeter is zeker wel veilig.
Ik schrik soms van mezelf als ik een gevaarlijk kruispunt overga en dan ineens besef dat ik toch de hele tijd naar de snelheidsmeter keek ivm de aanwezigheid van flitspalen.

Wat een kutland is dit ook eigenlijk.....

Aegir | 02-09-07 | 18:58

Slapen moet verboden worden.

deaardeisplat | 02-09-07 | 18:57

Ongelooflijk kinderachtig. Geen woorden voor. Als ik hun superieur was dan zou ik deze broekies onmiddelijk voor ontslag voordragen.

AppletjeQut | 02-09-07 | 18:53

typisch politie

simel | 02-09-07 | 18:50

@Rokershoest: slapen op het pliesiebureau is niet op of aan de openbare weg, dus daar mag het. Dus wat heb je geleerd: als je een dutje wil doen, dan ga je lekker naar het pliesiebureau.

Ms_Priss | 02-09-07 | 18:48

Het Parool schijnt een goede krant te zijn.

Hoen | 02-09-07 | 18:41

sja dit is zoooveeel makkelijker als de heaupieboois aan te pakken

moe de loos | 02-09-07 | 18:37

Deze agenten met down syndroom zouden eens onverwacht een stadsdeelkantoor binnen moeten vallen. Kunnen ze de slag van hun leven slaan. Kunnen ze hun vingertjes blauw schrijven aan slapende ambtenaren. Of mogen die soms wel slapen??

rokershoest | 02-09-07 | 18:36

Sinds wanneer mogen Mongooltjes pliesieagent worden? Vroeger, toen alles beter was, had je echt geen mongooltjes in het korps. Toen waren het nog echte mannen met een snor.

rokershoest | 02-09-07 | 18:31

"Wildplassen agent? Hoezeau wild? Ik sta hier héél rustig te plassen heur!"
-
Maar er zal wel een andere rechtstitel zijn veur dat wildplassen. "Het urineren elders dan in één der daartoe aangewezen gelegenheden" ofzeau. Zo heette dat bij mijn voormalige studentenvereniging in elk geval wel. Lang geleden.

Reinaert | 02-09-07 | 18:29

Wildplassen kost ook 75 euro. Dat was altijd 40, maar is op 1 januari 2006 verhoogd. Ik werd op 3 januari gepakt.

fluh | 02-09-07 | 18:26

Hersenspinseltje, moet ik toch eauk even kwijt!
-
Wat als deze mijnheer niet slapend was aangetroffen doch deaudleuk deaud op dat bakje had gezeten/gelegen?
-
Niet wakker te krijgen dus voor onze pliesievrienden. Wat te doen?
-
[1] Bon uitschrijven en in borstzakje proppen?
[2] Belletje naar GGD doen om ff een check-up te doen?
[3] Geweaun laten zitten want dit is toch maar een lastig geval?
-
En last but not least: wie betaalt dan de bekeuring :-)

Reinaert | 02-09-07 | 18:23

hoe zit het dan met daklozen die buiten of op het station slapen?
Elke dag 75 euro overmaken met mobiel bankieren zeker?

X-Force | 02-09-07 | 18:23

Goeie PR voor de hoofdstedelijke pliesie. Wanneer deze twee leerlingen representatief zijn voor de aanstormende generatie agenten kunnen we nog een hoop lol beleven.

Reykjavik | 02-09-07 | 18:21

Het kan erger, stel je staat in Almere en je valt in slaap terwijl je je band aan het verwisselen bent.....

Litheran | 02-09-07 | 18:17

stomme_lamlul@18.08 Lol. Na goede parkeerplaatsen voor hun Mercedes te hebben afgedwongen bij de voedselbanken nu ook internet waarschijnlijk.

Contra | 02-09-07 | 18:14

En dat aantonen is ook een eitje. Een béétje advocaat maakt gehakt van dit PV, aangezien er een feitelijke onmogelijkheid in wordt genoemd:

"Slapen op of aan de weg."

Aán de weg slapen is niet verboden. De agent heeft dus in dit PV niet vastgesteld of er ueberhaupt een overtreding is begaan. Mogelijk wél, (op de weg) maar net zo mogelijk niet (aan de weg).

Agent krijgt standje, bekeurde wordt zonder vervolging heengezonden.

Neon | 02-09-07 | 18:14

@MosZaad: In de algemene wetgeving is geen andere definitie van de weg opgenomen dan die in de APV van Amsterdam. En ja, ik ken de wet. Jouw gebazel over het niet mogen opstellen als slachtoffer is het echte borrelgeneuzel hier.

Neon | 02-09-07 | 18:12

gewoon een zwerver met een boete weggezonden wat veel erger is wanneer hebben die internet of zeggen ze nu hebbie 1 euro voor het internetcafe

stomme_lamlul | 02-09-07 | 18:08

Altijd leuk, de reaguurders die de wet kennen.....

maar succes met het aanvechten, aangezien je dan moet aantonen dat je niet aan het slapen was, ofwel een grove nalatigheid van de dienstdoende agent mag aantonen

gaat je niet lukken, kan ik je voorspellen, en een APV is een 'verlenging' van de algemene wetgeving
en daarin is opgenomen dat men niet zichzelf als slachtoffer MAG opstellen

dus eigenlijk heeft deze agent je gered van een rol als slachtoffer :)

als hij je niet had wakker gemaakt, had wrsch. een of andere onverlaat je centen toch wel afgenomen :)

MosZaad | 02-09-07 | 18:08

Hoe vaak zie je agenten wel niet lekker pitten als ze ondertussen staan te flitsen??? Dat is aan de snelweg!!! Sommige nemen er nog stoeltje voor mee ook!!

dadionysos | 02-09-07 | 18:07

na masturberen voel ik me altijd zo moe, agent

Patrick Zweedsey | 02-09-07 | 18:02

"Op of AAN de weg". Juist. Aanvechten, want dat kan dus helemaal niet.

APV Amsterdam:
"Onder weg wordt verstaan:
a alle voor het openbaar rij- of ander verkeer openstaande wegen of paden, waaronder ook worden verstaan de daarin gelegen bruggen en duikers, de tot de wegen of paden behorende bermen en zijkanten en de aan de wegen liggende en als zodanig aangeduide parkeerterreinen;"

Je kunt dus alleen AAN de weg slapen als je dat doet op een plek NAAST een van de hierboven genoemde wegdelen. In een HUIS bijvoorbeeld, dat naast de WEG staat.

Dus kun je nooit een bekeuring krijgen voor het slapen AAN de weg. Aangezien de sukkel (lees;agent) in kwestie de wet niet kent, is hij niet eens bevoegd bekeuringen uit te schrijven, lijkt mij.

Incompetence RULES!

Neon | 02-09-07 | 17:58

@mqyc 02-09-07 @ 17:46:
De pliesie ís geen bedrijf en zal ook nooit een bedrijf worden.
-
De pliesie dénkt een bedrijf te zijn, da's wat anders.
-
De taakstelling van de pliesie is al jarenlang één en dezelfde, daar wordt niet aan gemorreld. Alleen maakt men de fout "bedrijfsmatig" te willen opereren. Hiertoe mede aangezet door een politiek die stelselmatig "efficiënter" werk eist. En efficiënt moet uiteraard vertaald worden als "goedkoop".
-
Jammer genoeg trapt ook de pliesie in deze val. Met alle gevolgen van dien!

Reinaert | 02-09-07 | 17:55

"Ik had nog net lekker een half uurtje voor ik m'n spulletjes moest pakken voor 4 uur cup-a-soup..."

Bernhard Bang | 02-09-07 | 17:55

@Reinaert: Slaap zacht maar het is oorlog.

Tjop Tjong | 02-09-07 | 17:54

Eén of andere stakker lekker mans op de bon slingeren is geen probleem voor die gepromoveerde tramconducteurtjes... Maar als een groep kansenjongeren in 020-gaza (west) weer eens gezellig met een mannetje of 10 keihard op de scootertjes alle passanten loopt uit te schelden, dan kijken we snel even weg en gaat men op zoek naar de volgende criminele foutparkeerder...

kansloos..

de melkboer | 02-09-07 | 17:53

ik ben benieuwd hoeveel van de mensen die roepen dat dit belachelijk is het wel normaal vinden dat je een bekeuring krijgt voor 5km te hard rijden. bij dergelijke berichten lees je aanzienlijk meer reacties in de trant van 'eigen schuld'. in principe is dit natuurlijk eenzelfde geval.

Demonische Eend | 02-09-07 | 17:52

Nederland is weer een stukje veiliger. R.E.S.P.E.C.T.

Achiel | 02-09-07 | 17:52

@3*links=rechts 02-09-07 @ 17:50:
Nee een bankzitterT.
Sommige menschen verdienen miljoenen als bankzitterT.
Alleen is dat een andere tak van sport.
Dat dan weer wel.

Reinaert | 02-09-07 | 17:51

En dat stapeltje kranten, waar je met je hoofd op lag, zeker van een dakloze gekocht?

Zo jammer! | 02-09-07 | 17:51

Eigenlijk dus een wildkampeerderT.

3*links=rechts | 02-09-07 | 17:50

Kortom: dit alles is dus gewoon een vorm van wat aggressievere marketing.

mqyc | 02-09-07 | 17:48

Kijk, het is heel simpel. De politie is tegenwoordig gewoon een "bedrijf". En de "bedrijfsvoering" is er dus op gericht om heuze omzet te maken. Daarvoor heeft het politiebedrijf een prestatiecontract met de "klant". Dus iedere bon is weer een stap richting het te halen "target". En als die "targets" zijn gehaald is de samenleving veilig, althans op het papier van de boekhouders die aan "management control" doen.

mqyc | 02-09-07 | 17:46

Het was ook een redacteur van het Parool. Dan zou ik het verschil met een zwerver ook niet zo 1 2 3 zien.

plaspop | 02-09-07 | 17:45

de twee waren nog in opleiding... Bewijst wel weer dat je echt geschoffeld moet zijn om vrijwillig (zou ook zomaar een alternatieve straf kunnen wezen!!) bij de politie te gaan. Hoop dat deze twee bromsnorren, zeer spoedig met zinnig geweld te maken krijgen en dat ze de politiepet in opleiding snel aan de wilgen hangen en hun VMBO opleiding snel afmaken. 75 euro slapen in park, ik had ze ter plekker in elkaar gerost!

Geertje W | 02-09-07 | 17:44

Dus waar gaan we morgenmiddag allemaal slapen.... ?

Tiepfout | 02-09-07 | 17:42

@van dal 02-09-07 @ 17:33:
Dat riep ik dus eauk al. Alleen lijkt het er op dat wij dat weten maar de desbetreffende dienders niet op de hoogte zijn. Hetgeen me overigens niet verbaast als ik zo eens om me heen kijk naar de dienders op straat.
-
Intellectueel onbekwaam, fysiek ongeschikt, slecht getraind, niet bekwaam om het hen verstrekte vuurwapen te hanteren. slechts gedeeltelijk op de hoogte van de wet- en regelgeving. Enzeauvoorts......
-
Zag gisteren nog een agent die als verkeersregelaar optrad bijna platgereden worden door een voertuig waaraan hij nota bene zelf instructies trachtte te geven. Simpelweg omdat agentje niet in staat was verkeer te regelen! Zó ziet het er uit op straat. De goeden niet te na gesproken overigens, alleen zijn de goeden momenteel veruit in de minderheid lijkt het wel.

Reinaert | 02-09-07 | 17:41

leer is wat eer is
want weer is de smeris degene die weer is verkeerd is

geenstijlsteengeil | 02-09-07 | 17:41

Géééé

Madrox | 02-09-07 | 17:39

Mmmm. Opzouten met die zwervers in de mooie parken. Hulde.

Contra | 02-09-07 | 17:38

@ Reinaert 02-09-07 @ 17:23
Hear, hear! Spijker op den kop...

Het Oude Rijden | 02-09-07 | 17:36

Geweldig! Agenten in opleiding die streng een slapende man wakker maken! En dan vervolgens serieus blijven en 75 euro boete uitschrijven.
Inderdaad, die hebben veel te leren. Mijn god zeg, maak je ff druk. Ik zou die knakker wakker maken en erop wijzen dat slapen er niet is toegestaan. Deze keer waarschuwing. Simpel.

BeunDeHaas | 02-09-07 | 17:36

Mooi voorbeeld van politie die doet wat ze moet doen, maar toch hou je er een slecht gevoel aan over. Gisteravond op het laatst besloten om naar de Pathe Arene te gaan om een filmpje te pakken. Parkeergarage vol. In de buurt kan je nergens parkeren. Dus uit pure arremoede parkeer je maar op in een zakengebied. Okay, officieel mag je er niet staan, maar er stonden zeker 30 auto's die moesten uitwijken omdat de garage vol was. Na afloop alle 30 auto's keurig een bon a la 50 EURO. En voor wat? De auto's stonden keurig geparkeerd en stonden niemand op het terrein in de weg. Okay het mag niet, maar is het nou zo erg om het dan een keer door de vingers te zien?? Maar nee hoor. Lekker iedereen op zaterdag bekeuren als ze lekker weekend willen vieren. Terwijl de twee schijthuizen daar te schrijven stonden werd er vast wel ergens in Zuidoost een vrouw beroofd, gemept of verkracht. Maar ja dan zijn ze nooit ergens te vinden. MK is redelijk gezagsgetrouw. Maar dit slappe zogenaamde zero tolerance mogen ze echt in hun reet steken.

Mokum Kosher | 02-09-07 | 17:35

Heel goed, heel netjes.
Vieze luie stinkzwervers bepalen voor een groot gedeelte de mate van verloedering in Oost.
Hulde voor deze scherpe actie!

KaleKenny69 | 02-09-07 | 17:33

schrijfdwang bij de agent? wordt het tijd voor therapie.. hij hééft namelijk ook een zogenaamde "ambtelijke discretie", dat wil zeggen dat je, als je een overtreding constateert, ook kunt waarschuwen, of zelfs niks doen. het is aan het oordeel van de verbalisant of hij het feit opvolgt. zoiets als dit wil eigenlijk gewoon zeggen: deze verbalisant is niet geschikt voor zijn of haar werk.

van dal | 02-09-07 | 17:33

Triest .. meer woorden heb ik er niet voor

Hank66 | 02-09-07 | 17:29

"Op of aan de weg een voertuig, tent of soortgelijks als slaapplaats gebruiken".

Meneer sliep dus ergens IN en dat was ws niet z'n vriendin, maar een auto, of caravan.

Oh ja: "Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald."

Kennelijk heeft de gemeente dat zo geregeld. Voortaan dus maar anders stemmen, stelletje Amsterdamse wankers. Nu niet zeiken. Meneer moet gewoon €75 aftikken.
Daar heb je overigens ook een redelijk hotelletje voor ;)

Firefoxy | 02-09-07 | 17:28

F 114 de weg of op of aan de weg een
voertuig, woonwagen, tent of soortgelijk
ander onderkomen als slaapplaats
gebruiken 75 euro

Er valt natuurlijk te betwisten of een bankje een ONDERkomen is.
Maar dat laat ik aan de echte rechtsgeleerden over.

De God van Empel | 02-09-07 | 17:25

@ zeurders:
Er staat nergens dat de politie móet verbaliseren heur!
-
Oom agent kan je eauk gewoon aanspreken en wijzen op het feit dat jouw gedrag kennelijk ongewenst is.
-
Direct verbaliseren is zeau kort door de bocht, da's nergens goed voor en zet alleen kwaad bloed bij overigens keurige burgers.
-
Als oom agent de situatie niet kan beoordelen dan hoort 'ie ook niet op straat thuis. Een normale burger is gemiddeld gesproken echt wel te onderscheiden van een zwerver of junk, Da's niet zo moeilijk. Gewone burgers spreek je aan op hun gedrag, dat zou voldoende moeten zijn.
-
Junks, zwervers en andere overlastveroorzakers mag je harder aanpakken, alleen doet men dat natuurlijk vervolgens weer niet omdat vooraf al duidelijk is dat een proces-verbaal nogal zinloos is en de bijbehorende boete toch niet geïnd kan worden.-
-
En zo veroorzaak je alleen maar onduidelijkheid en topics zoals hier.......

Reinaert | 02-09-07 | 17:23

de politie in nederland is net als de nsb en s.s. in de oorlog, bevel is bevel en zwakkeren worden opgeruimd en aangepakt en de echte criminelen blijven met toestemming hun gang gaan, met de politie de andere kant opkijkend of een handje helpend

kritikaster | 02-09-07 | 17:21

En babies? Slapend buiten in de kinderwagen? Kijk eens aan, al die slapende kutkoters in het park, daar kun je grof geld aan verdienen. Mooi hoor, zo'n APV.

koerbagh ® | 02-09-07 | 17:18

@lange neus
wat doet uw dan ook met uw grootmoeder te zeulen in een winkelwagen?

ed.. | 02-09-07 | 17:18

je moet die mensen ook tegen zichzelf in bescherming nemen. als ze tijdens hun siesta bestolen worden komen ze ook bij oom agent aanjanken.

Demonische Eend | 02-09-07 | 17:16

Prima werk, je roes uit slapen doe je maar bij je moeder of bij vrouwtje lief Treedt de politie een keertje op op openbaar slapen en er wordt weer volop geklaagd over de pliesie
Het is ook nooit goed!

hrimthurs | 02-09-07 | 17:13

leest als een scene uit Reno 911...

Dhr. de Wit | 02-09-07 | 17:13

Zero tolerance in oost, eindelijk doet de politie(k) wat de burger vraagt.

p boos | 02-09-07 | 17:12

Ik word zo moe van de politie in Amsterdam. Beste mensen vast op verjaardagen, maar ze willen je gewoon expres pesten. Befehl is Befehl lijkt het wel. Regeltjes en regeltjes. Maar dan alleen wel voor de gewone burger, want voor de echte boeven gelden ze natuurlijk niet.

Mokum Kosher | 02-09-07 | 17:12

Da's van de plaatselijke APV om te voorkomen dat een park wordt misbruikt door zwervers en junks. Het is nou eenmaal zo dat de politie niet mag discrimineren. Waarom moet een zwerver wel bekeurd worden en een dronken Arnie Alberts niet? Ik vind het dus prima dat ze er op letten want ga jij je kind maar uitlaten 020 (met de weinige parkjes op loopafstand) tussen zwervers en junks met hun injectienaalden.

pik | 02-09-07 | 17:11

En waarom krijgt de Politie geen respect meer?
Ik vraag het me toch ook af...

Weeraanmelden | 02-09-07 | 17:11

Ik viel in slaap bij de gedachte aan de hermandad die me weer op het rechte pad zou brengen.

bidlip | 02-09-07 | 17:10

Er is weer een blik met verse vmbo'ertjes opengetrokken zo te lezen.... ik ben allergisch voor die 1 streepjes

Van Der Swaffelaere | 02-09-07 | 17:07

Eerlijk gezegd vind ik het feit dat meneer een heel bankje bezet houdt met zijn stinklichaam een grotere overtreding dan het slapen zelf! Al getuigt dat snurken ook van een behoorlijke criminele inborst.

Kimmeltje | 02-09-07 | 17:06

Waarin een klein land zeer klein kan zijn.

H.J.W. | 02-09-07 | 17:05

Het lijkt wel of ze comissie krijgen op de boetes die ze uitschrijven.

Hertog Joris | 02-09-07 | 17:05

En je dan nog afvragen waarom oom en tante agent weinig respect krijgen.

Slecht Idee | 02-09-07 | 17:05

CoJoNes 02-09-07 @ 17:02

ROFLOL "honderden jaren beschaving"

azijnseiker | 02-09-07 | 17:05

En nu even allemaal inhaken en meedeinen op dit spreekkoor:

POLITIE, POLITIE, HOEREN VAN JUSTITIE. POLITIE, POLITIE, HOEREN VAN JUSTITIE!

(de tekst kan geen probleem zijn)

IQnullus | 02-09-07 | 17:04

Tsjah dat de 2 agenten van buiten de stad zijn is logisch, dit is in bijna alle gevallen zo.. Net zoiets als dat een agent niet moet uitgaan in de wijk waar ie werkt.. heb je zo een (aantal) pilletje(s) in je drinken en sla je iemand zijn kaak aan stukjes (zoals een kennis.. de agent dus.. overkwam)...

Alcoholic | 02-09-07 | 17:04

Honderden jaren beschaving en dit is het resultaat.

CoJoNes | 02-09-07 | 17:02

Roepen dat je last hebt van narcolepsie helpt eauk al niet.
Dan word je als dealer afgevoerd naar de narcoticahonden.

Reinaert | 02-09-07 | 17:02

@da wizard .. in welke partyprogram staat dat van niet slapen in het park ? en weet je echt zeker dat ik daar op gestemt heb ? damn you got me ..

Draaitafel Demagoog | 02-09-07 | 17:01

LOL
@Monique was Rutger zo slaapverwekkend gisteravond?

contrastvloeistof | 02-09-07 | 17:00

@p boos 02-09-07 @ 16:58:
Vroeger waren ze zelf zulke lusers, maar tegenwoordig staan ze daar boven...

realloc | 02-09-07 | 17:00

Heerlijk, en wij maar lachen omdat in een Amerikaans gat je onderbroek laten zien verboten is.

3bier1melk | 02-09-07 | 17:00

Zeggen dat je helemaal niet sliep. Dat je altijd snurkt als je op een bankje zit. Zou mij benieuwen

LibertasSimplex | 02-09-07 | 16:59

Had ie maar niet moeten snurken. In amsterdam. Hij had nog geluk dat ie geen wielklem om z'n strot kreeg.

planeetpluto | 02-09-07 | 16:59

@Tjop Tjong 02-09-07 @ 16:54:
Slapen tijdens de wacht in vredestijd kost(te) drie dagen licht arrest. Als wachtcommandant. Als wachthebbende zal het wel wat goedkoper zijn....
-
* Heeft géén idee hoe 'ie aan deze wijsheid komt ;-) *

Reinaert | 02-09-07 | 16:59

Ik kreeg gisteren de boete binnen voor het rijden met een winkelwagentje met iemand er in (niet crossen, niet slopen, nee, alleen rijden): 130 euro... Per persoon he, dus 260 eurotjes voor een winkelwagen van 50 cent :)

Lange Neus | 02-09-07 | 16:58

Hij zal er wel uitgezien hebben als 1 van de vele ongewassen verslaafde werkloze niksnutten die dagelijks snurkend en schuimbekkend de bankjes in het park bezet houden. Smerige stinklui.

p boos | 02-09-07 | 16:58

kudt pliesie!!!! ga boeven vangen lutsers!

Critical Distance | 02-09-07 | 16:58

een boete krijgen voor slapen.. idd, ga boeven vangen -.-

GillesDeLaTourette87 | 02-09-07 | 16:56

@zeurdertje 02-09-07 @ 16:54:
Nickstelert :/
Tuuriljk kan-ie dat. Iemand die slaapt doet alsof-ie slaapt en iemand die doet alsof-ie slaapt is in overtreding voor het negeren van de aanwijzingen van een ambtenaar in functie.

realloc | 02-09-07 | 16:56

Je moet in Nederland in de hoogste staat van paraatheid blijven. Het is oorlog. Je moet continu waken voor een terroristiche aanslag, de oefening bij rowan hetze was geslaagd. Het voorbeeld aangedragen door een derderangs schrijver spreekt boekdelen. Hij sliep in het park zonder zijn burgerplicht te vervullen. Wat deed hij voor de zwangere neergeschoten cassiere? Wat deed hij voor de neergestoken avondwinkelier? Wat deed hij voor Jos Brink? HIJ SLIEP!

Mensen moeten in een goede conditie blijven zodat we onze koloniale benedenwindse eilanden kunnen terug veroveren op de grote socialistische boeren dopedealer Chavez. Vanwege de aanval op Iran zal aardolie net zoals na de inval op Irak nog duurder worden. Ik verwacht een tweede verdubbeling van de prijs aangezien Iran evenveel olie produceerd als Irak onder Saddam. De tijden van autoloze zondagen en tientjes van Lieftink komen terug. Slapen tijdens de wacht in oorlogtijd kost volgens de Hoge raad 60 uur schoffelen. Zo zie je maar even slapen kost meer als je lief is.

Tjop Tjong | 02-09-07 | 16:54

Kan meneer de agent misschien even het verschil uitleggen tussen iemand die slaapt en iemand die doet of hij slaapt ? Next !

zeurdertje | 02-09-07 | 16:54

s/staart/straat/

realloc | 02-09-07 | 16:54

*zzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZ*

Schapenmelker | 02-09-07 | 16:53

Ik zie regelmatig politie langs de weg slapen. Met zo'n camera.

Rabarberke | 02-09-07 | 16:53

@da wizard 02-09-07 @ 16:50:
Ik heb geen moeite met een beetje meer blauw op straat.
Maar opgevoerde padvinders dat noem ík geen blauw!

Reinaert | 02-09-07 | 16:52

@da wizard 02-09-07 @ 16:50:
Nah, ze bedoelden meer blauw een staart verder...

realloc | 02-09-07 | 16:51

@Poitiers 02-09-07 @ 16:49:
Nou beledig je de Stasi. Moet je niet doen heur! Dat waren/zijn vakmensen...

Reinaert | 02-09-07 | 16:51

wat een stelletje sufgerukten

-=PyP=- | 02-09-07 | 16:50

Niet janken mensen.
Jullie riepen allemaal dat er meer blauw op straat moest komen, dat regels regels zijn en dat die voor ieder gelden.
Ook riepen vele dat het maar eens afgelopen moest zijn met dat pappen en nathouden, en dat oom agent weer streng op moest treden tegen overtreders.
Nou hebben jullie eindelijk je politiestaat en is het weer niet goed...

da wizard | 02-09-07 | 16:50

Terecht! Al die blowende paupers die her en der verspreid liggen op de openbare weg.... schande! Ga dan iig in de goot liggen.

Lange Schwans | 02-09-07 | 16:50

Wat een dropstaven

Snikkelaar | 02-09-07 | 16:50

Ze dachten zeker dat het een undercover agent was...

realloc | 02-09-07 | 16:50

F 114 de weg of op of aan de weg een
voertuig, woonwagen, tent of soortgelijk
ander onderkomen als slaapplaats
gebruiken 75 euro


zie ook H 710 ivm Wet o.d.
Openluchtrecreatie

Ex-Gladio | 02-09-07 | 16:49

Tja de politie in Nederland is al jaren een verlengstuk van de belastingdienst..... stelletje stasi-agenten

Poitiers | 02-09-07 | 16:49

Sick...

Marshall'80 | 02-09-07 | 16:48

Pssttt.. henk... slaapt ie???
- Ik moet er wel naartoe sluipen brigadier!! Ja, volgens mij slaapt ie!!- En wat nu?
En wat nu?? Je pakt je bonboekje, schrijft een bon en dan zachtjes scheuren, want anders wordt ie wakker..
- Oh ja..
Nou, Toe dan!!
(Kkkggssttttttttjj)
En nu als de wiederweerga op de motor weer!!

inquisitra | 02-09-07 | 16:48

Wie wil er nou A'dam gevonden worden....

Simon Sez | 02-09-07 | 16:48

tja voor de verkiezingen hoorde je iedereen praten over meer blauw op straat moet je achteraf ook niet lopen zeiken.

liberanaal | 02-09-07 | 16:48

Normen & waarden dames en heren daar hadden wij eerder toch de mond zo vol van, nou is er meer blauw op straat dan moet je ook niet gaan janken.

Jan Boel | 02-09-07 | 16:46

Een beetje vent wordt geen agent.

Jean | 02-09-07 | 16:45

Na de zure politie komt de zoete politie.

Murdockyoufool | 02-09-07 | 16:45

Niet zeuren, maar betalen, crimineel!

gulp en ruiker | 02-09-07 | 16:45

Ga boeven vangen!

Iverson | 02-09-07 | 16:45

" Heaumeauphieluh pliesssieagentjuh"!!!!

fuckje | 02-09-07 | 16:43

nix beters te doen ( de pliesie dan)

meestertjuh | 02-09-07 | 16:43

Ja wat nou als je als wout niet aan je tax zit? Dan krijg je zulke gevallen.
Komt vaker voor bij 1 streepers natuurlijk.... lutsers

SpaceMonkeyz | 02-09-07 | 16:42

@Hamburger Jansen 02-09-07 @ 16:40:
Peop uit ogen wrijven, op pica klikken (wordt 'ie héél groot van) en dan nog maar eens goed kijken.

Reinaert | 02-09-07 | 16:41

Hamburger Jansen 02-09-07 @ 16:40
75 schamele euri zoals in 't artikel te lezen valt.
Valt best mee. In het Hilton kost een dutje je meer.

E-cards | 02-09-07 | 16:41

Slapende komkommer?

Japster | 02-09-07 | 16:41

Amsterdam, da's toch bij Almere rechtsaf?
Als je geen lekker band krijgt in Almere, that is......

Reinaert | 02-09-07 | 16:40

Lol.

Horsedick | 02-09-07 | 16:40

Hoeveel koste het?

Hamburger Jansen | 02-09-07 | 16:40

Nazi's. Het derde rijk is nu toch werkelijkheid geworden.

Rechtse_Rukker | 02-09-07 | 16:40

Oh agent, wat fijn u te zien! *wrijft bloed uit gezicht* Ik ben net beroofd en neergeslagen!!
"Is dat zo meneer? *schrijfschrijf* Vertelt u vooral verder..."

Koekje-dr-bij? | 02-09-07 | 16:39

stelletje kolerelijers

preston spears | 02-09-07 | 16:39

Amsterdam, je zal er maar gevonden worden...

Kimmeltje | 02-09-07 | 16:39

oosterpark, je zal er maar gevonden worden....

toshke | 02-09-07 | 16:38

Wel, ik had net lekker liggen prakken. Daar word ik wat moe van. Excuus.

Gain Style | 02-09-07 | 16:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken