Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mishandelaar Eshan alweer vrij

Meneer de ex-moslimklapper heeft bekend. De 17-jarige Leidschendammer die deze week werd opgepakt vanwege het mishandelen van ex-moslim Eshan Jami heeft alles toegegeven. Als dank voor zijn bekentenis is hij na verhoor vervolgens direct weer op vrije voeten gesteld. Volgens het Openbaar Ministerie vielen de mishandeling namelijk best mee. Een trap en een klap, meer niet. En geef het OM ze eens ongelijk, Jami wordt tenslotte niet voor de kat zijn kudt beveiligd. Hij zit toch al ondergedoken, dus wat maakt het uit. De minderjarige schoppert handelde volgens eigen zeggen alleen, Jami verklaarde dat hij door drie man werd mishandeld. Voorlopig blijft de beveiliging van de voorzitter van de vereniging van ex-moslims - of het geschenk van god volgens onze StarF*cker- dus nog wel even gehandhaafd. Dus ook dit weekeinde nog lekker playstationen Eshan...

Reaguursels

Inloggen

oftewel.... Tabon Mok a weld ekahba Moslimhater

maimoun | 27-08-07 | 20:25

-weggejorist-

maimoun | 27-08-07 | 02:46

moslimhater 26-08-07 @ 08:40

Ik vind je verwijzing naar "moslim" niet erg geloofwaardig. marokkanenhater zou beter passen in je verhaallijn. weet je zeker dat je geen trol bent? Zo één van het mdi of zo'n andere stiekeme inquisiteur. Kortom: ik vertrouw je voor geen meter.

bottehond | 26-08-07 | 12:38

Beste hup hup... normaal zou ik ook niet aan emigratie hebben gedacht, maar alles zag er veel positiever uit in ons nieuwe land... betere baan.,betere en veilige school voor mijn dochter.,mijn vrouw gaat les geven op school, en mijn moeder kan ik binnenkort uit het bezuinigde verzorgingshuis halen om haar vervolgens in een veel betere en menselijkere verzorgingshuis te brengen met veel frisse en gezonde lucht, en niet ver van ons nieuwe koophuis vandaan. Normaal gesproken trap ik geen moslim in elkaar.,maar wat dit trio heeft geflikt om mijn dochtertje destijds van 14 lentes te betasten en uit te schelden en dan nog onschuldig door de politie weg wordt gestuurd kon ik destijds en nu nog niet... niet verwerken.,vandaar mijn naam Moslimhater sinds gisteren, en de reden dat ik eigen rechten speel.

moslimhater | 26-08-07 | 08:40

-weggejorist-

Lizzard | 26-08-07 | 08:17

@moslimhater
tja, dat krijg je, als de overheid WEL iedereen keihard aanpakt die iets stouts zegt over de moslimfacisten, maar totaal geen poot uitsteekt om de eigen bevolking te beschermen tegen het geweld.

de overheid heult met de moslimfascisten.

alleen zou ik niet emigreren. MAAR TERUGVECHTEN.

hup hup | 26-08-07 | 08:05

als je een moslim in elkaar trapt, gewoon, omdat ie moslim is, zou je dan hard gaan?

hup hup | 26-08-07 | 08:03

Wat denken jullie (softie) dan wel,dat de allochtonen in ons landje, en dat met name de moslims zo'n lief volkje is! Het grootste deel van de Nederlandse regering staat voor de volle 100% achter dat tuig, en laat vervolgens de hardwerkende Nederlander.,inclusief de ouderen die Nederland hebben opgebouwd na WW-ll volledig aan hun lot over. Als ik de krant open sla,of naar het nieuws op de tv kijkt.,is zo'n 80% van alle narigheden in de wereld in handen van de moslims! Laten we daarbij nogeens de dagelijkse aktiviteiten voorop nemen van de Marokkaanse jeugd in ons landje... hangjongeren.,potenrammers.,haat tegen burgers en politie etc etc.
Nederland is Nederland niet meer, dat geld eveneens voor de ECHTE geboren en getogen Nederlanders. Wij praten er met buren,vrienden en collega's over van hoe Nederland er nu uitziet,en er in de toekomst uit zal zien... maar verder dan dit komen we niet. Zoals zo vele landen durfen wij Nederlanders niet in opstand te komen tegen regering en/of de aanhoudende stroom van binnenkomende moslims die vervolgens van onze belastingcenten leven!
Vandaar mijn roepnaam "Moslimhater". Enige jaren geleden was mijn dochtertje van 14 jaar lastig gevallen op straat door drie marokanen in de leeftijd varierend van 16-18 jaar. Ik wist n.a.v. getuigen waar dat trio woonachtig was,en werden zij enige uren later door de politie ingerekend. Ik moest uiteraard eveneens samen met mijn dochtertje op het buro komen, om zodoende een verklaring af te leggen. en vervolgens een rapport op te maken. Na zo'n anderhalf uur zaten wij nog op het buro,want regelmatig kwam er iets anders tussen of ging de telefoon voor die politie functionaris die ons ondervroeg. Op een gegeven ogenblik zag ik vanuit het raam op de eerste verdieping beneden ons die drie marokkaanse beesten vrolijk weer op straat lopen, een van hen zwaaide zelfs nog naar ons! Naderhand is dit alles in het vergeet-archief bij de politie terecht gekomen. Twee jaar later ben ik met mijn gezin geemigreerd naar een ver land.,waar wij opnieuw in een veilig land zijn gestart met een nieuw leven. Ik heb een goede baan.,een koophuis, en mijn dochter volgt een gezond onderwijs.
Pal voor ons vertrek heb ik een van deze drie marokanen flink in elkaar geschopt en geslagen.,ik heb bij hem verschillende lichaamsdelen gekneusd en gebroken, en bewusteloos en bloedend op straat achter gelaten... want ik moest opschieten want ons vliegtuig vertrok over drie uurtjes. Die andere twee marokanen staan bij mij nog op de wachtlijst, want ik moet zo nu en dan naar Nederland toe om mijn moeder te bezoeken in het verzorgingstehuis. Maar zij komen echt nog wel aan de beurt.,ik weet wie zij zijn en waar ze wonen. Zodra ik deze twee marokanen eveneens hebt behandeld, en mijn moeder heb opgehaald om haar eveneens naar het beloofde land te brengen in een beter verzorgingstehuis en dicht bij ons... dan keer ik Nederland definitief de rug toe, en ga nooit meer terug.
Vandaar mijn roepnaam... Moslimhater.

moslimhater | 26-08-07 | 05:17

Hi Bilo,

Jij heet toch gewoon Said El Drouflul.

dadoorunrun | 26-08-07 | 01:37

Tis stil aan de overkant!

bottehond | 26-08-07 | 00:18

Ik ben er nog! GS zaterdag fightclub:

islamwatchers tegen het polikorestablishment

met in de ring:

bottehond en...........................

Wellicht motten jullie eerst FightClub eens kijken begrijpen. En daarna Gladiator en 300, zonder meer. En dan A Thin Red Line. Islamwatchenden zijn geen monsters, al doen jullie nog zo je best om dat van "ons" te maken. GS is een Vrijplaats, met ruimte voor discussie zonder al te veel ver- en geboden. Wat wil je nog meer? Zou het jullie gebrek aan inhoud en ethische overtuiging zijn dat maakt dat lui als @ softie er met de staart tussen de benen vandoor dreigen te gaan? Imho duidt dat op een ernstig probleem aan jullie kant: links heeft geen inhoud meer, behalve uitkeringssocialisme. Ik kan het echt niet anders uitleggen. Scusi.

bottehond | 25-08-07 | 23:37

Softie 25-08-07 @ 22:05

Met zo'n type als jij gaat het fluweel dictatoriale establishment (de rutger van santens en hans laroeSSen, de franz zimmermanSSen, je kent ze wel) deze strijd niet winnen, vaandelvluchter. Heb ik god- gloeiende gosternokke weer eens een polikoradept in de ring, gaat 'ie er vandoor. Kom op, polikorvrinden en - establishment: jullie hebben de bek vol over hoe wicked GeenStijl en de reaguurderTs zijn, kom dan eens hier inhoudelijk discussiëren. Ik zal me rustig en beschaafd houden. Puur inhoud. Neem het van @ softie over en beantwoordt de vragen. Ik bedoel: wat voor waarde heeft al die kritiek geven anders? Er is er toch wel één van die kudde onnozelen die het aandurft hier op de draadjes met inhoudelijke kritiek te komen?

bottehond | 25-08-07 | 22:59

Weer zo'n kudt-figuur van D66 bij justitie. Die vinden alles best, zolang de kogel van links komt.

TonySoprano | 25-08-07 | 22:52

-weggejorist-

Lizzard | 25-08-07 | 22:10

@ Bottehond.

Ik trek me terug. Ik kan jou en andere kannonen zoals Lizzard gewoon niet aan. Ik blijf wel een beetje meelezen hier op GS. Ik denk dat jullie volkomen gelijk hebben, wat het dan ook is dat jullie beweren. Ik hoop bovendien dat al jullie voorspellingen, wensen en dromen in het algemeen en in het bijzonder over de Islam in Nederland uitkomen. Ik wens jullie ook veel succes in de strijd tegen de teloorgang van het door jullie bij elkaar gedroomde en gefantaseerde Nederland en in de strijd tegen de linkse kerk. Dat gaat allemaal vast lukken als jullie hier doorgaan op dit medium. De strijd is al half gewonnen. Tabee!

Softie | 25-08-07 | 22:05

ok, dat schept mogelijkheden..............

deFiscus | 25-08-07 | 20:54

-weggejorist-

Lizzard | 25-08-07 | 19:16

@ Lizzard

Ik weet het niet meer, maar het was vast en zeker liev bedoeld.

bottehond | 25-08-07 | 18:56

-weggejorist-

Lizzard | 25-08-07 | 18:49

-weggejorist-

Lizzard | 25-08-07 | 18:44

-weggejorist-

Lizzard | 25-08-07 | 18:36

Lizzard 25-08-07 @ 18:24

Strand: heerlijk. Met mijn hond gaan zwemmen, Elsevier doorgelezen (gristenunion ontmaskerd als het "hulpje van de pvda") en geflirt met een dame wier man lag te slapen. euhm.. hoe laat en welk topic?

bottehond | 25-08-07 | 18:31

-weggejorist-

Lizzard | 25-08-07 | 18:24

Softie 25-08-07 @ 14:18

Daar mag je zonder meer van uit gaan. Ik ben ten allen tijde bereid mijn mening in te ruilen voor een betere. Hoe denk je dat ik anders tot mijn analyse en visie gekomen ben?

bottehond | 25-08-07 | 18:17

Tsja Nederland luilekkerland,heb kan tegenwoordig allemaal hier.

Nifelheim | 25-08-07 | 18:08

bottehond 25-08-07 @ 14:17 Hier en link waar de moslims weer de zielige jongen willen uithangen en ons ook nog verwijten dat de olympische spelen nooit gedurende het kerst plaats vindt, de olympische spelen in de UK valt samen met de ramadan en het is moeilijk sporten op de lege maag. Het IOC en de UK worden behoorlijk dringend verzocht de spelen te verschuiven zie www.alpha-online.nl/site/index.php?opt...

multidifficulti | 25-08-07 | 15:11

@ Bottehond

Overigens zit ik hier niet de hele tijd te wachten tot iemand weer op me reageert. Dat vind ik een beetje zonde van mijn tijd.

Softie | 25-08-07 | 14:20

@ Bottehond

Voor ik de diepte inga wil ik je eerst vragen of je, net als ik, eventueel bereid bent om van standpunt te veranderen als ik met goede argumenten kom. Anders heeft het voor mij niet zoveel zin namelijk.

Softie | 25-08-07 | 14:18

@ Softie

Dat antwoord lepel je kennelijk niet al te vlot op. Goed zo. Ik waarschuw je wel: dit debat me mij aangaan zou je keuzes heel wel aan het wankelen kunnen brengen. Je antwoord duurt me voor nu te lang, ik ga naar het strand. Ik zal de draad weer bekijken. wat mij betreft kom je hier niet onder uit.

bottehond | 25-08-07 | 14:17

Softie 25-08-07 @ 14:06

Als je dat al agressie noemt mot je de huisregels eerst doorlezen voor je je registreert. Mijn speelse "agressie" is gebaseerd op de laatste zinnen in je post. Ik daag je hier en nu uit: welke gevolgen heeft die door jou aanvaarde "verabdering" anno nu en welke zullen de verdere consequenties zijn. Waarom denk jij dat ik me niet neerleg bij die door jou aanvaarde (en impliciet gepropageerde) "veranderingen"? Kom maar op: nu gaan we diepte in, als je durft.

bottehond | 25-08-07 | 14:11

@ bottehond 25-08-07 @ 13:56

Vanwaar overigens die aggressie in mijn richting? Ik stelde alleen maar een paar vragen ter verduidelijking. Als dat al niet eens meer mag... En welke rest van Nederland heb je het over?
En nog een vraag: wat doe jij eigenlijk om je verantwoordelijkheid waar te maken? Lekker anoniem zitten schelden op een website?
Het enige echte verschil tussen jou en mij is dat ik me er bij neergelegd heb dat Nederland verandert en dat ik daar niets aan kan doen. En jij nog niet. Pas maar op dat je er het zuur niet van krijgt.

Softie | 25-08-07 | 14:06

Softie 25-08-07 @ 14:01

Ik ultra- nasjonalisties? Go figure wat een verwrongen beeld jij hebt van islam- watchende. Mijn post deed zeer kennelijk. Mooi zo.

bottehond | 25-08-07 | 14:03

@ bottehond 25-08-07 @ 13:50

Nou, in elk geval niet zo dom dat mijn eigen redeneringen zichzelf in de staart bijten. En eerlijk gezegd is dat `appeasende` waar je mij van beticht een uitdrukking van de door jou zo vurig verdedigde vrijzinnigheid. En dan nog iets: voor zo'n ultranationalistische verdediger van Nederlandse normen en waarden, gebruik je wel verdomd veel buitenlandse woorden in zo'n kort stukje tekst. Dus wie is hier nou de zogenaamde landverrader?

Softie | 25-08-07 | 14:01

@ Softie

Steek dit maar in je geparfumeerde achterwerk, lutser. Bedankt namens de rest van Nederland voor de vuilnisbelt die Nederland aan het worden is. Dat je ooit je verantwoordelijkheid op je neemt en iets terug gaat doen omwege jouw kleine stukje eigen verantwoordelijkheid hiervoor. Man, you piss me off big time.

www.city-journal.org/html/eon2007-08-1...

bottehond | 25-08-07 | 13:56

Softie 25-08-07 @ 11:54

Hoe dom ben jij eigenlijk precies, appeasende kruiper. Door jouw soort laffe ingebeelde moraalridders is dit ooit Vrijzinnigste landje ter wereld al danig aan het kruipen voor een paar honderd duizend barbaren. Landverraderlijke Herr Biederman.

bottehond | 25-08-07 | 13:50

Kaan78 25-08-07 @ 13:11

Dat zijn laag bij de grondse insinuaties. Als de inhoud van zijn boodschap je niet bevalt, of zijn strijdwijze: zeg dat dan. Door zo'n post daal je in ieder geval zeer in mijn achting.

bottehond | 25-08-07 | 13:47

Ik verlies een beetje het overzicht in Ehsan's verhaal.
Heeft hij nu wel een of niet een gelovige vader?
Is hij christelijk door zijn moeder of een afvallige moslim?
Is hij nu 1,2 of 3 keer aangevallen.
Door 1,2 of 3 mannen aangevallen?
etc.. etc.. etc.. Krijgen we nog een keer een "final version" van zijn verhaal?

Kaan78 | 25-08-07 | 13:11

Van de linkse kerk mag je niet kritisch zijn over fascistische leer van de Islam.
Kijk maar naar Volgelaar en Wouter Boslim.
Die hebben een nieuw knuffelbeertje; genaam Islam.

objectief191 | 25-08-07 | 12:49

@ moslimhater 25-08-07 @ 10:01
Heeft de regering nu wel of geen hekel aan moslims? Ze willen het zo regelen dat er alleen maar moslims in de regering zitten en dan kunnen ze zelf hun biezen pakken en in een niet moslim land gaan zitten? En dat doen ze allemaal om jou een hak te zetten?
Je mag van mij best bang zijn voor de Islam hoor en je mag zelfs moslims haten. Dat is namelijk mogelijk in dit land. Maar ik heb nog wel een vraag aan je, hoe dom ben jij eigenlijk precies?

Softie | 25-08-07 | 11:54

mishandeling en geweldpleging wordt door het OM gezien als een klein misdrijf. Wie slaat het OM eens op hun BEK zodat ze tot inkeer komen? De dader wordt in Nederland nog altijd als een slachtoffer behandeld GVD.

Patrick Zweedsey | 25-08-07 | 10:57

Het is te gek voor woorden,dat zo'n achterlijke moslim zomaar weer de straat word opgestuurd door onze linkse wetgeving. Nog eventjes volhouden Nederlanders... nog eventjes en wij zijn een moslimstaat met enkel moslims in de regering. De huidige regering heeft dan reeds zijn zakken goed gevuld,en veruilen Nederland voor hun buitenverblijf in een ver (niet moslim) land. De hardwerkende Nederlander kan geen kant op en zit min of meer gevangen in het Nedermoslimlandje.

moslimhater | 25-08-07 | 10:01

"Het beste zou trouwens zijn als Jami het land uitgezet wordt omdat hij een gevaar vormt voor de openbare orde met zijn zucht naar aandacht." en dat uitde mond van een Abu Sayyaf fan die zichzelf Bilo noemt. Jami heeft niet geslagen Bilo, jouw vriendjes wel. Wie moeten er dus boeten? de meppers en de shariafanaten a la Bilo horen niet thuis in dit christelijke land wat volgens Bilo niet christelijk zou zijn. Reden genoeg om Bilo persona non grata te verklaren wat simpelweg kan bij iemand met meerdere paspoorten.Waar wou Bilo Jami heensturen trouwens? Naar het Iran waar Bilo het in het verleden opnam zodat zijn vriend de teralomane gek uit Teheran hem namens Bilo de achterlijke kan ophangen? Is dat niet de werkelijke wens van ilo de hysterische verdediger van de Sharia die in feite een gevaar vormt voor de openbare orde met zijn zucht naar aandacht.

multidifficulti | 25-08-07 | 09:44

Er worden dagelijks mensen gemolesteerd om de meest idiote redenen.
Alleen Jami weet er een punt van te maken dat de democratie op het spel staat omdat hij van een andere puber een klap krijgt. Ik kan het wel erger verzinnen. Ik hoop dat Jami eindelijk eens genegeerd gaat worden in de pers en dat er weer eens bericht gaat worden over dingen die er wel toe doen.
Het beste zou trouwens zijn als Jami het land uitgezet wordt omdat hij een gevaar vormt voor de openbare orde met zijn zucht naar aandacht.

bilo | 25-08-07 | 09:24

Oh een klap en een trap, is dat alles? Je moet tegenwoordig half dood zijn willen ze actie ondernemen. Blijf het irritant vinden.

teamplayer | 25-08-07 | 08:34

@bottehond @ 01:36
Die versmelting tussen Nederland en de Arabische wereld bestaat al eeuwen: op de markt en op de markt alleen. Want dat is onze enige 'common ground': de marktplaats. Er is maar 1 gezamelijke god: de handelsgeest. En verder moet de versmelting niet gaan, uit pragmatische, ethische en vrijheidslievende overwegingen in Nederland. Humanisme heeft namelijk het voordeel dat je met iedereen zaken kan doen, zoals de Joodse gemeenschap dat ook vanuit haar eigen geloof kon doen. Humanisme is het intermedium tussen de godsdiensten (niet tussen de goden). Zo deed Nederland dat al eeuwen buitengewoon succesvol. De culturele versmelting die tegenwoordig door multiculturalisten wordt gesuggereerd, werkt echter contraproductief. Het is nooit de bedoeling geweest ook hun goden te aanbidden, maar enkel gemeenschappelijke belangen, de handelsgeest, te dienen.
.
Clairy leeft dus in de verkeerde droom.

tipo | 25-08-07 | 08:11

Eeehhh....

Staat alles nou bij mij gecentreerd of heb ik gisteravond toch te veel gedronken?

holtor | 25-08-07 | 07:42

Ach ja, het bekende verhaal. Een klap, een trap en alles bleef zoals het... erm... thee iemand?

Day.Of.The.Triffids | 25-08-07 | 02:33

Het is wel de wereld op z'n kop: de gene die wordt aangevallen zit op (eigen verzoek) verborgen. En de geen die toegegeven heeft dat hij Jami aangevallen heeft is alweer vrij. Vind ik niet echt veel met rechtvaardigheid te maken..... heel vreemd!

kleinmannetje | 25-08-07 | 02:27

henkjpal 25-08-07 @ 00:31

Hij heeft toegegeven, lees jij geen deaude nrc beaum? Over wat jij noemt een minimale misdaad verschillen wij van mening. Jij stelt dus hier en nu dat het molesteren van Ehsan Jami door een islamistische bende "een minimale misdaad" is? Ik vind het toch wel een beetje intimiderend voor iemand die er over denkt iets negatiefs over de islam te gaan zeggen. Verklaar jij dan hier en nu ook dat er in Vrijstaat Nederland APARTHEID heerst ten opzichte van niet moslims? Humanisten en gristenhunden, je mag ze allemaal beledigen. En dan verklaart Clairy Polak vanavond: kijk naar de versmelting van Nederland en Arabië. NOVA is vanavond definitief toegtreden tot de NSB. We zijn imho in een soort staat van burgeroorlog, al is het vooralsnog ethisch en intellectueel. Wanneer wordt zo'n burgeroorlog ook zo genoemd? Vooralsnog is de islamistische aanslag op Jami een ordinaire overtreding of een zeer licht vergrijp. Jij bent alles waar Nederland voor staat aan het verkwanselen, vriend. Shame on you.

bottehond | 25-08-07 | 01:36

@ kwispel... Lekker hoor. Maar graag groene, is beter voor den nachtrust.

Maar den regering waakt! Er is voorstonds geen enkele reden tot ongerustheid.

OBG Sepp | 25-08-07 | 00:35

Het is gewoon een schande dat jami in elkaar is geslagen voor zijn mening!

LoL @ S?v?ke | 25-08-07 | 00:31

@bottehond 24-08-07 @ 23:48

Nou, dan vas het de hulpofficier. Dan was hij de mening toegedaan dat er geen reden was tot verdere gevanghouding. Als de hulpofficier je al vrijlaat dan moeten er wel erg weinig bewijzen voor de misdaad zijn of de misdaad moet minimaal zijn.

henkjpal | 25-08-07 | 00:31

@ Jeremia

De waterwandelkampioen van Galilea bedoelde volgens mij eerder dat geloof niet doorlopend levend gehouden kan worden door hans kazantrucjes.

bottehond | 25-08-07 | 00:11

De mooiste vond ik persoonlijk toch de stenen die door Jezus in brood waren veranderd.
Hammar 24-08-07 @ 23:52
.
En de verzoeker kwam en zeide tot Hem: Indien Gij Gods Zoon zijt, zeg dan, dat deze stenen brood worden. Maar Hij antwoordde en zeide: Er staat geschreven : Niet alleen van brood zal de mens leven, maar van alle woord, dat uit de mond van God uitgaat. (Matteüs 4: 3-4 NBG 1951 Zie ook Lucas 4: 3-4)
.
Oftewel, de duivel probeerde de Heer te verleiden tot het veranderen van stenen in broden. Het wonder heeft dus niet plaatsgevonden omdat Jezus Christus anders bezweken was voor de satan.

Jeremia | 25-08-07 | 00:04

@ martelaar van Gorcum 21:00

En jij kent geen Arabisch noch Perzisch. Kafaa!

Hammar | 25-08-07 | 00:03

Iemand nog een kopje thee?

Kwispel | 24-08-07 | 23:59

Dacht dat dit stuk vuil nog een paar bedreigingen had toegevoegd na de mishandeling? Gaat dus niet om een trap en een klap. Gewoon exporteren naar Somalie want daar is dit gedrag wel normaal...

Kwispel | 24-08-07 | 23:58

@ Bello 21:54

(schaterlach) Ja, dat heet reliquieënhandel. Tegenwoordig hoor je er niet zoveel meer van, maar ooit was het Big Business. De mooiste vond ik persoonlijk toch de stenen die door Jezus in brood waren veranderd.

Hammar | 24-08-07 | 23:52

henkjpal 24-08-07 @ 22:31

Doe niet zo onnozel, wijsneus. Dat beslist een hulpofficier van Justitie en in dit geval waarschijnlijk de OvJ zelf. belachelijk dat die islamist losgelaten is. terroristische aanslagen op onze Vrijzinnigheid behandelen als iedere willekeurige misdaad is een gotspe.

bottehond | 24-08-07 | 23:48

Ehsan Jami is een dapper ventje, dat onder enorme druk wordt gezet door de PVDi en hun henchmen, de islamisten. Ik neem hem niet kwalijk dat hij zegt dat wat hij zei wellicht niet heel verstandig was. van zijn gedachtengoed neemt hij geen jota terug. Nederlanders zijn grosso modo laffe schijthuizen, die dit al normaal vinden. Zo'n N.E.E. van Doorn, die suggereerde dat Jami gelogen heeft, zo'n man verdient het niet om het geweten der natie te spelen. En zo heeft een substantieel deel van het hoernalje meegwerkt aan de hetze tegen Ehsan Jami. Die gozer is méér Nederlander dan zijn blanke criticasters. Yo, Ehsan Jami: als je een safehouse van node bent ben je meer dan welkom.

* buigt voor deze dappere jongeling *

bottehond | 24-08-07 | 23:45

@fuckje 24-08-07 @ 23:08

Oh, sorry. Mischien kun je uitleggen wat je er wel mee bedoelde ?

@gnorfie 24-08-07 @ 23:14

Volgens mijn krant was het een Somalier, die komen doorgaans niet uit Marokko.

henkjpal | 24-08-07 | 23:36

Dat was geen Leidschendammer, het was een allochtone rotjongeman die zijn oorsprong vind in het mooie gebergte ergens in Marokko en die door toedoen van onze landsbestuurders in Leidschendam woont en daar danig de sfeer verziekt met zijn hele rotfamilie plus de rest.

gnorfie | 24-08-07 | 23:14

@henkjpal,
Heb ik gezegd dat hij deaud moet? Lezen, knul!

fuckje | 24-08-07 | 23:08

Amerika, het land van onbegrense mogelijkheden? Fout.. NEDERLAND, HET LAND WAAR ALLES GEWOON NORMAAL IS!

StylxZ | 24-08-07 | 22:58

@fuckje 24-08-07 @ 22:49

Nee. Ik snap de opmerking "Btw, is Yildram al deaud ?" niet . Waraom moet tie deaud ?

henkjpal | 24-08-07 | 22:58

@joris,
Pragmatisme is het goed. Heel goed zelfs
.
En dan nu de oplossing v/d cryptogram:
Balkenende.

tipo | 24-08-07 | 22:49

@henkjpal,
Als ik zeg: noem ze maar op; dan bedoel ik allemaal. ook Cohen, ook Yildram. Snap je?

fuckje | 24-08-07 | 22:49

@fuckje 24-08-07 @ 22:39

Ik mag uit jouw reactie concluderen dat jij vindt dat alleen politici die kritisch tegen over de Islam staan recht hebben op bescherming en dat het volkomen terecht is dat politici van andere gezindte bedreigd worden ?

henkjpal | 24-08-07 | 22:46

Cryptogram:
- gecastreerde ezel
(over 5 minuten het antwoord)

tipo | 24-08-07 | 22:44

Met voorgeschiedenissen als de moorden op Pim en Theo, de bedreigingen van Ayaan, Geert, Rita, noem ze maar op, is het besluit van die rechter-commisaris een lachertje. Als het nu een knokpartij bij een disco was, okay, maar een aanranding van een politicus is een beangstigend vergrijp.
Btw, is Yildram al deaud ?

fuckje | 24-08-07 | 22:39

@RightOfMind 24-08-07 @ 22:23

Als de rechter-commissaris vindt dat jou misdaad het niet rechtvaardigt om je langer vast te houden.
Oom agent en bekentenis hebben daar niet veel invloed op.

henkjpal | 24-08-07 | 22:31

@tipo 24-08-07 @ 22:10

Dat is nu eenmaal de favoriete kijkrichting van de gemiddelde GS'er.

henkjpal | 24-08-07 | 22:27

@RightOfMind 24-08-07 @ 22:23,
op vrije voeten, maar wel met een aanklacht aan je reet.

vander F | 24-08-07 | 22:25

Oh, zo werkt het dus hier in Nederland: ja agent, ik heb het gedaan! Oh, ok, goed dan, je kunt gaan.

Dus als je bekent, dan ben je vrij?

RightOfMind | 24-08-07 | 22:23

Is de volgende vraag eigenlijk al gesteld: Waarom zit het verkeerd-knopje rechts? Ik vind dat buitengewoon suggestief.
-edit omdat ik er links gestoord van wordt -

tipo | 24-08-07 | 22:10

@tipo 24-08-07 @ 22:02,
nadenkertje voor een serieuze joris...

vander F | 24-08-07 | 22:07

Van Doorn ruikt naar gecarameliseerde Joden, omdat hij altijd te dicht bij het vuur stond. (Druk rechts)

tipo | 24-08-07 | 22:02

En tot overmaat van ramp komt Clairie straks met El Halal HEMA op Nova.

fuckje | 24-08-07 | 22:02

@miko 24-08-07 @ 21:42,
ze hebben wel eerst een splinter teruggegeven.
Of die hele steen weer terug is gekomen kan ik zo even niet vinden.

vander F | 24-08-07 | 21:59

Ik heb in de kathedraal van Chartres ook wel eens een schedel van gips gekocht waarvan de mevrouw achter de balie mij verzekerde dat het het hoofd van Jezus was.

bello | 24-08-07 | 21:54

vander F 24-08-07 @ 21:25
En jij gelooft dat het nog steeds de originele steen is?? Jij koopt op je vakanties in azie ook echte cartiers en andere prularia? Met al die finnen daar is die steen al 100 keer gestolen. *kaalkopjes mode uit*

miko | 24-08-07 | 21:42

vander F 24-08-07 @ 21:37

Soms denk ik met weemoed terug aan de GS-tijd dat we op smileys konden drukken.

azijnseiker | 24-08-07 | 21:38

"In het jaar 929 veroverde de grote Karmatengeneraal Aboe Tahrir met 600 ruiters en 900 man man voetvolk het heilige Mekka, roofde de tempelschat en nam ook de door het volk als Gods rechterhand vereerde Zwarte Steen mee.
Dit stoute stukje werd van harte toegejuicht door de vele vrijdenkers in alle uithoeken van de Mohammedaanse wereld."

Gewoon, leuk om te weten.

vander F | 24-08-07 | 21:37

-weggejorist-

Lizzard | 24-08-07 | 21:28

Ze hebben die steen ook al eens een keer gepikt,
gewoon, omdat het KON.

vander F | 24-08-07 | 21:25

@azijnseiker 24-08-07 @ 21:16
Met twee vingers in de neus.

CoJoNes | 24-08-07 | 21:19

@miko 24-08-07 @ 21:14
GOEDZO!!! applausse voorr miko!
@CoJoNes 24-08-07 @ 21:15
De gedachte alleen al, nee dank je...
Dan kijk ik toch liever naar toeps. Ha!

Fonta | 24-08-07 | 21:17

CoJoNes 24-08-07 @ 21:15

Ik versta geen Spaans maar ik neem aan dat je een ronde verder bent?

azijnseiker | 24-08-07 | 21:16

-weggejorist-

Lizzard | 24-08-07 | 21:16

@Fonta
Je moet me nu eens zien! Heb een geweldige baan overgehouden bij een Shell station, dankzij mijn Gasolina act. Ha!

CoJoNes | 24-08-07 | 21:15

Fonta 24-08-07 @ 21:08
Dat je geen Somalier bent???
Goh!

miko | 24-08-07 | 21:14

De Zwarte Steen:

"ovale steen van tien bij vijfentwintig cm. en van een prachtig, fluweelglanzend diepzwart, bezaaid met uiterst kleine stipjes rood "
(Ibn Djoebair)

vander F | 24-08-07 | 21:13

CoJoNes 24-08-07 @ 21:03
Op basis van dat dumpfilmpje.
* drukt !x1000 op toeps *

miko | 24-08-07 | 21:10

@fuckje
Sorry, wilde je niet bang maken voor het slapen gaan.

CoJoNes | 24-08-07 | 21:09

owja
@ miko 24-08-07 @ 21:02
Maar je snapte wel wat ik bedoel hè......

Fonta | 24-08-07 | 21:08

@Think,
@CoJoNes,
Is dat schrikken op de vrijdagavond!!!!!

fuckje | 24-08-07 | 21:07

@vander F 24-08-07 @ 20:58
Op dit moment niks te doen dus....
@toeps @think 24-08-07 @ 21:02
Hahahaha fappabel toeps ;-)

Fonta | 24-08-07 | 21:05

@mezelven
Jami dus, ik kruip ernaast.

martelaar van gorkum | 24-08-07 | 21:04

@martelaar van gorkum 24-08-07 @ 21:00,
de heilige meteoor is maar 25 bij 30 cm , of iets in die buurt.
Zwarte steen is voldoende, 'grote' is bijwoord teveel in deze.

vander F | 24-08-07 | 21:04

Dat Moslimo nu ineens somaliers ineens maar niks vindt(het zijn toch allemaal leugenaars) toont maar weer aan dat je bij Marximo alleen maar salonfähig bent als je voor zijn karretje te spannen bent. Vandaar ook zijn suggestie dat de hele zaak in scene, geveinsd zou zijn gelijk die van Doorn. Liegen en dus de feiten verdraaien is dus ook niet voorbehouden aan Somaliërs/some-aliërs, foutochtonen lusten er ook wel pap van.

multidifficulti | 24-08-07 | 21:04

Trouwens, toepsefloeps, vind je het zelf niet een beetje een gotspe om Jami mediageilheid te verwijten? Als ik het me goed herinner, wist jij niet hoe gek je moest doen om je girl-nextdoor smoeltje op internet te prostitueren in ruil voor een reisje naar Salou. Je maakt jezelf weer eens volkomen belachelijk, maar goed, het zal de henna zijn.
dump.geenstijl.nl/mediabase/1384/c1087...

CoJoNes | 24-08-07 | 21:03

Lizzard 24-08-07 @ 20:56

Goedemiddag serpentje van GS. :)
Nee mevrouw ik woon in het vrije westen.

Fonta 24-08-07 @ 20:58
Kan niet . Als afvallige is het licht al uit mijn ogen geslagen door mijn exbroeders.

miko | 24-08-07 | 21:02

@miko 24-08-07 @ 20:59,
ik zeg voorbedachte raad 3,
guur gajes, verkeerde schoenen, kan niet missen.

vander F | 24-08-07 | 21:01

@Hammar 24-08-07 @ 20:12
En in het Nederlands betekent Hammar 'Onderknuppel van de Profeet(dzbfw)'. Ehsan Jani is een Pers, een Farsi. Geen Arabier dus en zijn voornaam staat voor 'De goede' en niet 'De mooie'. Hup. hup, onder die grote zwarte steen van je.

martelaar van gorkum | 24-08-07 | 21:00

Toeps 24-08-07 @ 20:50
Voorbedachte raden??mmmm?

miko | 24-08-07 | 20:59

@Fonta 24-08-07 @ 20:57,
ok, en nu vort, aan den arbeid!

vander F | 24-08-07 | 20:58

@miko 24-08-07 @ 20:53
Ik een somalier??? U moet uw ogen volgens mij eens laten uitspuiten...

Fonta | 24-08-07 | 20:58

@VanFrikschoten 24-08-07 @ 20:43
Dat kan natuurlijk altijd... zolang het maar voor de bek blijft :p
@vander F 24-08-07 @ 20:50
Dat doe ik ook wel, maar ben nu op me werk, heb tot 23 uur dienst, kan het dus niet zomaar even terzijde schuiven.
@Toeps 24-08-07 @ 20:50
"opperheilige huilbaby en aandachtshoer Jami "
Helemaal mee eens!

Fonta | 24-08-07 | 20:57

-weggejorist-

Lizzard | 24-08-07 | 20:57

-weggejorist-

Lizzard | 24-08-07 | 20:56

Toeps 24-08-07 @ 20:50

Inderdaad zeg wat dom van ons.

*slaat zichzelf met een drumstok voor de kop (rapapaprapapa)

azijnseiker | 24-08-07 | 20:56

Hè gezellig, Toeps Rost van Tonningen is weer in het huis,

CoJoNes | 24-08-07 | 20:56

@ VanFrikschoten 24-08-07 @ 20:43

Ik hoor de stofjas al ritselen in de struiken, zie ik een schaduw, ontwaar ik een schim? Nee, puur verbeelding natuurlijk. In de verte de oehoe van een kerkuil.. het begint fris te worden. En dan opeeeeens.....!

bello | 24-08-07 | 20:55

Fonta 24-08-07 @ 19:55
Voor een somalier die net vrij is heb je behoorlijk wat praats.
En wat betreft die korrel zout van je leg dat aan je twee medeplichtige uit.

miko | 24-08-07 | 20:53

@Toeps,
O.M. gaat in hoger beroep tegen die vrijlating. Domme mensen he?

fuckje | 24-08-07 | 20:52

@Fonta 24-08-07 @ 20:47.
soms moet je je werk even terzijde schuiven en proberen een betrokken burgert te zijn.
Lukt uiteindelijk niet vanachter de PC.

vander F | 24-08-07 | 20:50

Al die domme reaguurders hier denken dat iemand voor een klapje in voorlopige hechtenis wordt genomen? Zal lekker druk worden dan, in die politiecelletjes. Dat hij nu is vrijgelaten betekent natuurlijk niet dat hij geen straf meer krijgt, hij zal heus een perkje moeten schoffelen. En wat had je anders verwacht? De galg of zo, omdat hij opperheilige huilbaby en aandachtshoer Jami een klapje heeft gegeven?

Toeps | 24-08-07 | 20:50

@VanFrikschoten 24-08-07 @ 20:43,
geyl!

vander F | 24-08-07 | 20:49

@vander F 24-08-07 @ 20:41
Wat kan als ik maar wil?
een dagje vrij nemen?
Was het hier maar zo makkelijk, ze hebben me hier juist ingehuurd omdat ze mensen te kort hebben haha

Fonta | 24-08-07 | 20:47

Ik ga zo nog even naar het park om iemand een klap voor de bek te geven... gewoon, omdat het KAN en omdat het MAG! Natuurlijk ben ik wel slimmer dan een somaliër en doe mijn Harry Krüger masker op.

VanFrikschoten | 24-08-07 | 20:43

-weggejorist-

Lizzard | 24-08-07 | 20:42

@Fonta 24-08-07 @ 20:39,
ik heb gewoon een dag vrij genomen,
kan, als je maar wilt.

vander F | 24-08-07 | 20:41

@fuckje 24-08-07 @ 20:27,
je meent het!
*gaap*

En nu allemaal even een traantje wegpinken terwijl het NOS journaal langzaam in het graf der vooringenomenheid afdaalt...

vander F | 24-08-07 | 20:40

@azijnseiker 24-08-07 @ 20:32
Ik vind dat die domme moslims gewoon beter moeten nadenken en vrijheid van geloof zouden moeten accepteren. Straks zijn er nog een paar duizend moslims die voor hun vrijheid kiezen.. en dan? wou je die allemaal gaan beveiligen? Kan je beter een kampf bouwen...
Van mij mogen ze dat hele moslim geloof wel afschaffen, opgedonderd en in een potje geduwt.
@vander F 24-08-07 @ 20:36
Of je woont gewoon even door je familie afgemaakt, lang niet alles komt in het nieuws hè...
En ik spuug op de Islam! Zo beledigd.. Gaan ze me nu afmaken?
Lol
Ik kan helaas niet mee naar brussel, moet dan helaas werken :'(

Fonta | 24-08-07 | 20:39

en yildrim is bedreigd door dat hij een duister cd tje had ontvangen..
jaja men moet wat doen tegenwoordig om de krant te halen.

hemaworstje | 24-08-07 | 20:38

@CoJoNes 24-08-07 @ 20:30
Die hebben ze uit onderdelen in elkaar gezet, man!
je ziet de bouten en moeren nog zitten...

VanFrikschoten | 24-08-07 | 20:37

@Fonta 24-08-07 @ 20:27,
er staat je alleen echt wat te wachten als je er publiekelijk voor uit komt,
normaal gezegd overstijgt het de familie schaamte niet, als in grefo kringen.
Is het een familiaire zaak.
Publiekelijk je afvalligheid etaleren is de Islam 'beledigen'

Een publieke zaak, soi, maar de media en indirect de politiek zorgen voor veel onrust,
een knus nest voor oververhitte Mohammedanen die hun gelijk bevestigd zien.

Voor de publieke ruimte zijn we allemaal verantwoordelijk, direct en indirect.
Merk ik helaas weinig van.

Ach, gelul allemaal:
Wie gaat er mee naar Brussel?

vander F | 24-08-07 | 20:36

Fonta 24-08-07 @ 20:27

Maar jij vindt dan niet dat vanwege het achterlijke er van, dat degene die voor hun vrijheid kiezen (en die keuze voor anderen makkelijker maakt) bescherming dienen te krijgen?

azijnseiker | 24-08-07 | 20:32

-weggejorist-

Lizzard | 24-08-07 | 20:32

@Lizzard 24-08-07 @ 20:30
Wat lul jij nou johhhhh???

Fonta | 24-08-07 | 20:31

@CoJoNes,
Wel Popi, zo zonder NCRV- stropdas.

fuckje | 24-08-07 | 20:31

@fuckje 24-08-07 @ 20:27
Dat van NOS was hetzelfde als van 6 uur, ik vond het wel geil toen die boerka's zo omhoog gingen :p
Heb dat NOS nieuws nu al 2 keer hier gezien. Moet helaas verplicht met me collega's meekijken :(

Fonta | 24-08-07 | 20:31

-weggejorist-

Lizzard | 24-08-07 | 20:30

/OT
Heeft die presentator van Netwerk als kind z'n hoofd in de centrifuge gestopt?

CoJoNes | 24-08-07 | 20:30

@vander F 24-08-07 @ 20:26
Ik neem toch aan dat je als moslim wel weet wat je te wachten staat als je afvallige wordt.

Fonta | 24-08-07 | 20:27

Zonet RTL-nieuws en Nos-journaal gezien. NOS blonk uit door een uitgebreid item over een oostduits kudtdorpje waar de plaatselijke jeugd voor wat klapperij zorgt, + een 5 minuten durend lof-filmpje over de El Halal HEMA.
RTL gaf het nieuws.

fuckje | 24-08-07 | 20:27

@Fonta 24-08-07 @ 20:16
?
Nee,jij wist wat 'hem te wachten stond'
Ik lees hier een aanname.

vander F | 24-08-07 | 20:26

@sjaakdeslinksesul 24-08-07 @ 20:08
Ik heb geen flauw idee wat hij weet...
@James Ulrich 24-08-07 @ 20:09
Kan ook best leuk zijn, en nee vandaag inderdaad even niet nee...
@vander F 24-08-07 @ 20:10
Hoe bedoel je? Door hier te reaguren?
@James Ulrich 24-08-07 @ 20:12
Je kan het beter omdraaien, waarom wilders wel? Omdat hij een behoorlijk groot politiek statement maakt.
@azijnseiker 24-08-07 @ 20:13
Dankzij dat geloof van hun niet nee, daarom is het ook zo'n ontzettend debiel geloof

Fonta | 24-08-07 | 20:16

Fonta 24-08-07 @ 20:09

Dus als moslim heb je geen keus.

azijnseiker | 24-08-07 | 20:13

Het enige nadeel van die uitroeptekens is dat het nu een Vara-site lijkt.

knutsel | 24-08-07 | 20:13

Ik ben het met Eshan niet helemaal eens. Die Allah is niks minder dan God. Alleen die zoon.. Die heeft nooit willen deugen. Die jongen van God die sloeg wel eens een zondaar de tempel uit, maar die Mo' maakte korte mette met kristenhonden, afvalligen onbehaarde meisjes.

dadoorunrun | 24-08-07 | 20:13

@ Fonta @ 20:03

Het valt mij nog mee dat jij Wilders wel beveiliging gunt. Waarom mag Jami volgens jou geen beveiliging krijgen?

James Ulrich | 24-08-07 | 20:12

Het eerste wat opviel bij het nosjournaal was dat ze zelfs de naam van Ehsan Jami fout deden. Het is Ehsan, zoals Schele Japie al opmerkte. De fout is echter heel onthullend. Want alleen als de Arabische cultuur van de islam je volkomen vreemd is heb je niet door dat Ehsan een vorm is van het werkwoord hasana, met als kernbetekenis mooi zijn en waarvan bijvoorbeeld Hassan de Knappert en Hoessein de Kleine Mooie worden afgeleid. Ehsan is dezelfde vorm als akbar en betekent Mooier. Even een naam fout schrijven kan een hele wereld van onwetendheid aan het licht brengen. Het zijn altijd degenen die van toeten noch blazen weten die over alles hun oordeel al klaar hebben.

Hammar | 24-08-07 | 20:12

@Fonta 24-08-07 @ 20:08,

"Maar hij wist wat hem te wachten stond"

Ik begrijp daaruit dat jij ook 'wist wat hem te wachten stond'

*dreigend tromgeroffel*

vander F | 24-08-07 | 20:10

Fonta lijkt een voorstander te zijn van religieuze terreur. Valt eigenlijk geen zinnig woord met te discussiëren.

James Ulrich | 24-08-07 | 20:09

@James Ulrich 24-08-07 @ 20:07
Voor wilders ben ik het met je eens, dat wil ik ook nog wel...
Voor de rest Fonta 24-08-07 @ 20:03

Fonta | 24-08-07 | 20:09

@Fonta 24-08-07 @ 20:05,
wetgevende macht?
iets met trias politica

vander F | 24-08-07 | 20:08

@Fonta 24-08-07 @ 20:03
In principe juist, met zijn opmerkingen over Mohammed heeft het allemaal niet zo veel te maken, meer met zijn afvalligheid. Maar zou Ehsan dat zelf ook weten?

sjaakdeslinksesul | 24-08-07 | 20:08

@vander F 24-08-07 @ 20:07
Fonta 24-08-07 @ 20:03 - ook voor jou.

Fonta | 24-08-07 | 20:08

@ Fonta @ 20:02

In tegenstelling tot het subsidiëren van corrupte dictators in Afrika ("Ontwikkelingshulp"), het financieren van allerlei "maatschappelijke" subsidiesponzen en het betalen van het onderhoud van koninklijke zeilljachten, behoort interne en externe veiligheid tot de kerntaken van de overheid. En voor kerntaken wil ik - als klassieke liberaal - best belasting betalen. Zeker als het geld voor besteed aan de beviliging van moedige mensen als Jami en Wilders.

James Ulrich | 24-08-07 | 20:07

@Fonta 24-08-07 @ 20:02,
"Maar hij wist wat hem te wachten stond"
O?
Goh.

vander F | 24-08-07 | 20:07

@vander F 24-08-07 @ 20:04
wtf zijn wetgevers???

Fonta | 24-08-07 | 20:05

@derkcs 24-08-07 @ 20:02,
wat dacht je van wetgevers ipv rechters?

vander F | 24-08-07 | 20:04

@sjaakdeslinksesul 24-08-07 @ 19:58
als je je als afvallige laat bestempelen, weet je als moslim, dat je eigenlijk gewoon zelfmoord pleegt....

Fonta | 24-08-07 | 20:03

Dit land moet snel worden schoongeveegd van dat linkse tuig dat met name de rechtsstaat om zeep helpt. Oprotten rechters!!! Tief naar een onbewoond eiland of zoek een baantje in Marokko, schole ze je in een weekje effe bij!

derkcs | 24-08-07 | 20:02

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:57
ok, als jij dat dan een heldendaad wilt noemen voilà
Maar hij wist wat hem te wachten stond, en nu moet hij zo nodig beveiligd worden...
Wanneer denk je dat hij weer zonder beveiliging kan leven?
Never dus....
En dus zal hij de rest van zijn leven beveiligd moeten worden en dat mogen wij voor hem betalen. Slim bedacht Jami....

Wat ik trouwens nog wel even wil zeggen (ook nog)
Sinds wanneer nemen we de comments niet meer met een dikke vette korrel zout?

Fonta | 24-08-07 | 20:02

@ sjaakdeslinkselul

Verwijs jij ricorico naar zemblabla.nl of moet ik dat doen?

James Ulrich | 24-08-07 | 20:02

@ Karel kwakbol @ 19:59

Tja, daar zeg je zoiets.....

James Ulrich | 24-08-07 | 20:00

@ricorico 24-08-07 @ 19:57
Ehsan krijgt nogal positieve media ja.... net als Ayaan, die was ook zo populair dat ze uiteindelijk maar naar de VS moest.

sjaakdeslinksesul | 24-08-07 | 20:00

@ricorico 24-08-07 @ 19:57,
jij lult als Marcel van Dam maar woont helaas niet in een vrijstaande Villa en moet nog dagelijks je kostje bij elkaar scharrelen.

vander F | 24-08-07 | 19:59

Ferdie Mingelveen komt vanavond eten. Hoe bak je spruitjes roer?

widtvoet | 24-08-07 | 19:59

James Ulrich 24-08-07 @ 19:56
Je vroeg toch ook om "het schimmige politieke verleden" dus zo'n schimmige bron past daar wel bij dacht ik.

Karel kwakbol | 24-08-07 | 19:59

Richt een Gaymoslim stichting op en wordt beroemd.

ricorico | 24-08-07 | 19:59

@Fonta 24-08-07 @ 19:55
Weet jij veel wat die journalist van het NRC allemaal uit hem gehaald heeft wat ie eigenlijk voor zich had willen houden. En op werk druk ik me ook een stuk diplomatieker uit dan hier of in mijn dagelijkse leven. Hij zal er in elk geval niet om gevraagd hebben om 24/7 achter de geraniums te zitten met een politiebusje voor de deur.

sjaakdeslinksesul | 24-08-07 | 19:58

@ Fonta @ 19:55

Door zich "afvallig"(van de islam) te noemen heeft Ehsan Jami meer moed getoond dan de meeste Nederlanders in hun hele leven zullen tonen.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:57

Eshan is een Ayhaan wannabe die als doel heeft goedkoop beroemd te worden en een baan te vinden. Net als bij Ayhaan trapt de media er ook in.

ricorico | 24-08-07 | 19:57

@ Karel kwakbol @ 19:52

Het jammerlijke van de site van Micha Kat is dat hij geen onderscheid weet te maken tussen waarheid en (aluminium-hoedjes-achtige) fictie. Best wel lezenswaardig hoor, maar informatief?

James Ulrich | 24-08-07 | 19:56

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:53
Wie heeft het over heldendaden?
Heeft die Eshan Jami een heldendaad gedaan?
Ik had het alleen maar over voor je eigen daden instaan...
Als dat je niet bevalt --->>> daar zit de !

Fonta | 24-08-07 | 19:55

Mijn laatste reaguursel was overigens bedoel in reactie op koerbagh ? 24-08-07 @ 19:48. Keyboard faalt wederom bij het knip-plak werk.

Reinaert | 24-08-07 | 19:55

@ Fonta @ 19:47

Goh, wat een "held" ben jij, zeg. Wat is jouw grootste heldendaad? Het - met gevaar voor eigen leven - opzeggen van VARA Magazine? Toe maar!

James Ulrich | 24-08-07 | 19:53

@Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 19:43:
Het absorberend vermogen van het lokale sufferdje is vele malen hoger dan dat van de Televaag. Bovendien is het lokale sufferdje vrij van full-color plaatsje dus je houdt er ook geen rose-rode kont aan over.
Qua dikte wint de Televaag. Dat dan weer wel.

Reinaert | 24-08-07 | 19:52

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:50
Dus?

Fonta | 24-08-07 | 19:52

James Ulrich 24-08-07 @ 19:42
Birgit Donker roddel en achterklap te vinden op nrcombudsman.nl

Karel kwakbol | 24-08-07 | 19:52

Volkskrant , trouw , kwaliteitskranten?????????????????????
Laat me niet lachten. Vroeger misschien.
Nu zijn het propaganda krantjes van de PvdA
Vooral trouw heeft de laatste tijd een omslag gemaakt naar PvdA propaganda.

objectief191 | 24-08-07 | 19:52

Birgit Donker... tsja. Een grijs muisje die de ophef over Jensma moet doen vergeten? Ze is nou niet het intellectuele zwaargewicht dat je bij een 'kwaliteitskrant' mag verwachten. En.... tis een wijfje hè, dus de NRC kan schermen met de eerste vrouwelijke hoofdredacteur ooit. Kijk ze toch eens modern zijn!

CoJoNes | 24-08-07 | 19:51

@ Reinaert

De Telegraaf (zo bleek mij uit de losse verkoop) is eigenlijk overigens niets meer als enkele eigen (vaak entertainment-)artikelen, aangevuld met (linkse) ANP-berichten. Nooit zul je daarin bijvoorbeeld eens een kritisch artikel over de VN lezen (volgens ANP is de VN immers heilig).

James Ulrich | 24-08-07 | 19:50

@ smooth 24-08-07 @ 19:35

... en daar ging de vrijheid van meningsuiting, verdreven door de fysieke terreur van de islam.

zum kotzen | 24-08-07 | 19:49

@CoJoNes 24-08-07 @ 19:38:
Ik vind pronken met het predikaat "kwaliteitskrant" ook behoorlijk eng en ronduit belachelijk. Het lijkt een beetje op mensen die heel bewust "drs." voor hun naam zetten. Vreemd soort pronkgedrag met iets nietszeggends. Want wat is eigenlijk "kwaliteitskrant"? Op basis waarvan eigenlijk? Het geringe aantal foto's en advertenties op de voorpagina? Dat laatste heeft ook een reden, denk ik dan... geen hond wíl er adverteren. Of omdat het papier beter absorbeert in de kattebak cq. vogelkooi?

koerbagh ? | 24-08-07 | 19:48

Nou, kom er maar in met je excuses van Doorn.

Don Knieschot | 24-08-07 | 19:48

@Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 19:43:
"Flinke jongens melden zich"
("linke blijven thuis")
-
TeleStürmer revisited (of SSignaal)

Reinaert | 24-08-07 | 19:48

Eerst geen-moslim meer worden en dan ook nog eens zelf niet instaan voor de gevolgen?
Wat een mietje is die Eshan Jami ook...
Ik sta altijd in voor me eigen daden.....

Fonta | 24-08-07 | 19:47

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:43:
Ik geloof je op je woord hoor. Ook ik zal de Televaag niet rijk maken. Zelfs niet via de online-editie, daar is óók al niet doorheen te komen vanwege de schreeuwende reclame en erger nog pop-uppende reclame :-(

Reinaert | 24-08-07 | 19:45

@ Reinaert

Je zult toch wel begrijpen dat ik geen abbonement op De Telegraaf heb? Nooit gehad overigens, wél op NRC Handelsblad en de Volskrant.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:43

James Ulrich 24-08-07 @ 19:36
Weet ik wel maar ik vind Der TeleStürmer zo'n aardige vondst.

Bigi Bana Boy | 24-08-07 | 19:43

@ CoJoNes

Tja, dat het predikaat "kwaliteitskrant" feitelijk gezien niets waard is, was mij duidelijk. Maar: vertel eens wat meer over het schimmige politieke verleden van Birgit Donker (die van Pieter Broertjes en Willem Schoonen zijn mij bekend).

James Ulrich | 24-08-07 | 19:42

@objectief191 24-08-07 @ 19:38:
Dat zijn niet de islamofascisten zelf, het zijn de hollandsche vazallen, de goedpraters, de propagandacompagnie. Gewild of ongewild.

Reinaert | 24-08-07 | 19:42

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:33:
Hoe je het ding ook noemt maakt niet uit. Ik heb er mijn eigen - hufterige - interpretatie aan gegeven.
-
Idem dito voor de Televaag overigens. Spreekbuis van "den Bezetter" en destijds onder de bezielende leiding van Meinout M. Rost van Tonningen.
Need i say more....... ;-)
-
* Grijpt anti-jeuk-pasta *

Reinaert | 24-08-07 | 19:40

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:36
Dat komt vooral omdat de Telegraaf zichzelf geen kwaliteitskrant noemt. Het criterium 'kwaliteitskrant'wordt bepaald door het schimmige politiek verleden van de hoofdredacteur.

CoJoNes | 24-08-07 | 19:38

De linkse islamfascisten vooral bij de volkskrant, nrc en de publieke omroep.

objectief191 | 24-08-07 | 19:38

@ smooth @ 19:35

De échte jankerds zijn de crybabies die niet begrijpen dat men woorden niet met geweld mag beantwoorden.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:38

@ Bigi Bana Boy @ 19:30

Normaal gesproken wordt De Telegraaf nooit bij de "kwaliteitskranten" genoemd.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:36

Jami de jankende lapzwans.
Geen mensen kwetsen geen pak op je donder.

smooth | 24-08-07 | 19:35

@ Reinaert

Ik kies voor de letterlijke vertaling: "die Völkische Zeitung" en ben mij ervan bewust dat dit tevens als verwijzing kan worden opgevat naar "der Völkische Beobachter" (wat overigens ook de bedoeling is).

James Ulrich | 24-08-07 | 19:33

@Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 19:26:
Guardia Civil en handhaven.............. Selectief handhaven bedoel je :-)
Sowieso geldt in spanjolenland het recht van de sterkste, Guardia wint dat natuurlijk maar de policia municipal doet ook haar ding, enzeauvoorts. En dat voor de volle 100% ongecoördineerd.

Reinaert | 24-08-07 | 19:32

Ach er lopen nog zo veel crimineeltjes vrij in afwachting van een rechtszaak, zoals ook ene Ruktor C. Dus waar gaat dit over.

Karel kwakbol | 24-08-07 | 19:32

James Ulrich 24-08-07 @ 19:19

Je vergeet in je lijstje Der TeleStürmer.

Bigi Bana Boy | 24-08-07 | 19:30

@James en Zum Kotzen
Prima bewijs toch ? Maar wist Van Doorn dat toen hij dat stukje schreef ?
Je moet altijd wantrouwig blijven tot je harde bewijzen in handen hebt.

Bigi Bana Boy | 24-08-07 | 19:28

Beveiligd worden geeft status.

jaco | 24-08-07 | 19:27

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:22:
De Duitsche equivalent van de Volkskrant heet "Völkischer Beobachter". Kleinigheid. Alternatief is daar nog "Neues Deutschland" maar da's weer zo Duitsch dus dat wil je niet. De laatste bestaat overigens nog wel. Dat dan weer wel dus.

Reinaert | 24-08-07 | 19:26

VanFrikschoten 24-08-07 @ 19:12
Tsja, maar voor jou zijn er toch de heaumeaux ?
Ik persoonlijk zo wel een omver geschreeuwd willen worden door zo'n Helga, maar dan wel een van de Duitse Polizei he ? Maar goed, zo heeft iedereen zijn afwijkingen.

Maar serieus, gisteren zag er nog twee lopen door de winkelstraat op koopavond. Tamelijk jonge deerne's. Één van de twee had inderdaad
"a surplus in the botty department" zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen, maar toch ... niet slecht hoor. Ik begrijp het streven van de politie om een afspiegeling van de maatschappij te willen zijn maar imho zijn ze daar niet voor. Geef mij de Guardia Civil maar als het om orde handhaven gaat.

Bigi Bana Boy | 24-08-07 | 19:26

Dat je als moslim geen straf krijgt wanneer je één klap en een schop uitdeelt lijkt me toch duidelijk. Door dit te doen verdien je nog niet je 70 maagden. Straffen zijn pas op z'n plaats als je punten haalt voor het verkrijgen van die 70 maagden.

halla | 24-08-07 | 19:26

@azijnseiker 24-08-07 @ 19:22

Ik denk dat het er bij de gemiddelde groenteboer in Mogadishu harder aan toe kan gaan dan in de verhoorhokken van de Prinsemarij.

bello | 24-08-07 | 19:26

@ zum kotzen @ 19:19

Ik volg de Volkskrant (of die Völkische Zeitung, zoals ik de krant noem) niet nauwgezet, maar het valt mij ook op dat die krant de laatste tijd wel wat beter wordt. Niet dat ik het een goede krant vind, maar als ik de keuze had tussen het "liberale avondblad" (NRC) en de Volkskrant, zou ik voor de laatste kiezen.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:22

zum kotzen 24-08-07 @ 19:17

Moeten er rekening mee houden dat hij onder grote psychische druk heeft bekend.
Het kan er soms hard aan toe gaan in de verhoorkamer.

azijnseiker | 24-08-07 | 19:22

Ik vond dat Jos er slecht uit zag, beetje bleekjes enzo

Zoeker | 24-08-07 | 19:21

Ik lees alleen Geenstijl. Vooral voor de ingezonden brieven.

sjaakdeslinksesul | 24-08-07 | 19:20

@Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 19:14:
Over Jules Croiset wil ik nooit meer iets horen. Doodzwijgen die gast. Mag van mij pas weer in het nieuws als 'ie ofwel (1) huwt met Tara Singh Varma, (2) de Palestijnse nationaliteit aanneemt of (3) zich postnataal laat aborteren.

Reinaert | 24-08-07 | 19:19

@ Reinaert

Inderdaad, maar ondanks dat alles, vond ik Trouw nog altijd beter dan de twee andere "kwaliteitskranten": die Völkische Zeitung en NSB Handelsblad. Maar een goede krant heb ik Trouw nooit gevonden.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:19

@ James Ulrich 24-08-07 @ 19:14

Daarentegen zag ik juist in de Azeinbode de afgelopen dagen juist enkele columns waarin Jami gesteund werd.

zum kotzen | 24-08-07 | 19:19

@ Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 19:14

Harde feiten, zoals een jeugdige haatbaard die toegeeft Jami te hebben geslagen en geschopt ('al was het maar één klap en één trap, meneer de agent')

zum kotzen | 24-08-07 | 19:17

@ Bigi Bana Boy @ 19:14
Bij Jules Croiset was er één getuige en dat was Croiset zelf. Bij Ehsan Jami zijn er meerdere getuigen van de mishandeling (exclusief Jami zelf).

James Ulrich | 24-08-07 | 19:17

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:14;
Trouw is ondertussen ook behoorlijk weggezakt in mijn opinie. Soms lijkt het wel alsof Trouw het partijorgaan van de PvdA (RTFM) is, danwel de nederlandsche vertaling van het gedrukte exemplaar van de Saöedische Staatscourant. Verbazingwekkend. Hoe een christelijk verzetskrantje uit kan groeien tot de spreekbuis van arabierische Meesters en Ella Vogelaard.

Reinaert | 24-08-07 | 19:17

Wat Van Doorn betreft wil ik één kanttekening maken en dat is dat het niet uit te sluiten valt dat Jami liegt. Ik zeg niet dat het zo is, want sommige moslims zijn er heel goed toe in staat, maar wil wel nog even de zaak van
Jules Croiset in herinnering brengen :

nl.wikipedia.org/wiki/Jules_Croiset

Harde feiten moeten we hebben.

Bigi Bana Boy | 24-08-07 | 19:14

@ zum kotzen @ 19:07

Dat NSB Handelsblad Van Doorn een podium biedt vindt ik eigenlijk logisch, gezien het bedenkelijke niveau van die krant onder respectivelijk de hoodredacteuren Jensma en Donker. Een voormalige verzetskrant als Trouw zou daarentegen inderdaad beter moeten weten. Maar tja, wat wil je? Trouw heeft een ex-CPN'er als hoofdredacteur, die vroeger voor het communistische propagandablaadje De Waarheid schreef.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:14

@Bigi Bana Boy 24-08-07 @ 19:07
"lekkere 22 jarige blonde faphoertjes van de Nederlandse politie"
Bij welke delicten kom je die dan weer tegen? Ik heb altijd van die Helga's met paardenstaart en daar komt die reet nog bij...

VanFrikschoten | 24-08-07 | 19:12

@wereldzenders 24-08-07 @ 19:02:
Ik gooi niet alles onder één noemer hoor. Islamofascisten zijn extremisten, ik weet verdomd goed dat er ook gewone moslims zijn die gewoon hun ding doen en verder ook met rust gelaten willen worden. En terecht.
-
Het gaat er mij niet om een bepaalde groep onder één noemer te brengen en vervolgens te vervloeken. Alleen wie het nieuws volgt ziet gewoon dat een hoop ellende uit één en dezelfde hoek komt. En soms ook uit de hoek van zogenaamd 'aangepaste' moslims. Jarenlang keurig geïntegreerd en opeens ontploffen ze. Voorbeelden genoeg. En dan ga je toch onwillekeurig denken aan goed geïnstrueerde "mollen".
-
Ik heb er een hekel aan om te generaliseren, maar als ik de nuance zoek is dat in de gegeven situatie (islam dus) vaak best lastig.

Reinaert | 24-08-07 | 19:12

@wereldzenders 24-08-07 @ 19:02

" een kleine groep kut onopgevoede pubers en een klein groepje baardapen"

Kleine groep? Kleine groep? Ik weet niet waar jij woont, maar ben je wel eens in 010/020/070/030 geweest?

Ga toch fietsen man..

bello | 24-08-07 | 19:09

@wereldzenders 24-08-07 @ 19:02
Je hebt gelijk dat scooterdieven en islamisten twee verschillende groepen zijn , maar waar beweert Reinaert anders?

sjaakdeslinksesul | 24-08-07 | 19:09

Heel verstandig. Als je hem opsluit tot de rechtszaak en de straf valt lager uit dan het voorarrest, staat iedereen hier weer op de achterste benen omdat ie dan recht heeft op een schadevergoeding.

General Lee | 24-08-07 | 19:08

@ James Ulrich 24-08-07 @ 19:01

Ach nee, een hevig dementerende bejaarde zou ik nooit een klap geven... ook al was en is hij een kwaadaardige leugenaar en antisemiet. Ach, ik maak me ook niet eens zo druk om die Van Doorn, veel erger vind ik het feit dat Trouw en NRC hem een podium geven om zijn abjecte denkbeelden te spuien.

zum kotzen | 24-08-07 | 19:07

Hee maar wat een vastberaden strijder voor de Islam is die Mocro he ?
Één avondje bij de gepiercede heaumeaux en lekkere 22 jarige blonde faphoertjes van de Nederlandse politie en meneer slaat al meteen door. Kijk dat zijn de jongens waar de jihad het van moet hebben. Nee dan toch meer REPSEKT voor die mafketels die tijdens de Iran-Irak oorlog al schreeuwend door de mijnenvelden renden. Die hadden tenminste ballen (althans voordat ze dat mijnveld in renden).

Bigi Bana Boy | 24-08-07 | 19:07

@James Ulrich 24-08-07 @ 19:03

Is ook niet handig om met 82 jaar te gaan autorijden bijvoorbeeld, kunnen rare dingen gebeuren op die leeftijd. Hetzelfde gaat op voor columns schrijven. Zeker als je toch al de weg kwijt bent.

bello | 24-08-07 | 19:07

@PreventiefRuimen 24-08-07 @ 19:02:
Heilig verklaard niet, daar hebben we de PauSS voor. Dus dat zal niet snel gebeuren. Onaantastbaar verklaard zijn ze effectief gezien wel.

Reinaert | 24-08-07 | 19:04

@ bello @ 18:58

Jacq Adolf Adolf van Doorn heeft nou eenmaal problemen met het begrijpen van zaken. Een veel voorkomend probleem bij linkse fossielen.

James Ulrich | 24-08-07 | 19:03

Reinaert 24-08-07 @ 18:56

kutmarocop een scooter is niet per defitie moslim.
allah geeft nooit gezegd ga heen , koop een scooter en jat de tasjes van oude autochtonen. denk dat er verschil gemaakt moet worden tussen een kleine groep kut onopgevoede pubers en een klein groepje baardapen.
Alles onder de nummer islam gooien is zoooo kortzichtig en dom.

wereldzenders | 24-08-07 | 19:02

objectief191 24-08-07 @ 18:52

Het woord van een islamofascist weegt nu eenmaal zwaarder, vandaar. Deze groep is namelijk Heilig verklaard in Nederland.

PreventiefRuimen | 24-08-07 | 19:02

@ zum kotzen @ 18:58

Dan was jij inderdaad op een steenworp afstand van zijn woonplaats. Maar jij wilt je toch niet tot zijn barbaarse denkbeelden verlagen? Schelden doet geen pijn (Jami schold overigens niet, maar gaf gerechtvaardigde kritiek, wat Van Doorn niet begrijpt).

James Ulrich | 24-08-07 | 19:01

@Elisabeth2 24-08-07 @ 18:44

Krijg je ook een reep Verkade en een strippenkaart cadeau van de Prinsemarij. Doen!

@zum kotzen 24-08-07 @ 18:47

On a more serious note: treffend comment, ik ben daar wel es geweest inderdaad, word je wel een beetje stil van...

Bovendien is het nog steeds aan de rechter om te beslissen wat er precies gebeurd is , en niet aan Dhr van Doorn, maar dat schijnt hij zelf niet helemaal te begrijpen... in al zijn 'deskundigheid'...

bello | 24-08-07 | 18:58

@ James Ulrich 24-08-07 @ 18:54

Stomtoevallig was ik afgelopen week in die buurt op vakantie (Schin op Geul), had ik geweten dat Van Doorn zo dicht onder handbereik was, dan had ik 'm opgezocht en op zijn bejaarde kanis gemept. Want, zoals hij zelf zegt, het is heel logisch dat je fysiek geweld kunt verwachten als je mensen beledigt die voor anderen heel dierbaar zijn.

zum kotzen | 24-08-07 | 18:58

@wereldzenders 24-08-07 @ 18:53:
Ik vrees met groten vreze dat het geen rechtse doch een linkse trap was.
Islamofascisten in 0031 verenigen zich nu éénmaal onder de grote rode papapluie die PvdA heet.
Iedereen weet dat, de gestaalde kaders incluis, doch niemand onderneemt enige actie.

Reinaert | 24-08-07 | 18:56

@ zum kotzen @ 18:47

Het is denkbaar dat Van Doorn al eens op een van die graven heeft gedanst. Hij woont overigens in Sint-Geertruid (gemeente Margraten).

James Ulrich | 24-08-07 | 18:54

Reinaert 24-08-07 @ 18:34
Ahman stel je niet aan!!die somalie was rechts dus een rechtse trap!!

wereldzenders | 24-08-07 | 18:53

Het is geen volk van het alleen vechten. Dus ik ben eerder geneigd de geklapte partij te geloven.

Hertogin v. Pauperen | 24-08-07 | 18:52

Jami en zes getuigen hebben verklaard dat er wel anderen bij waren betrokken.
Ik snap dus niet waarom ze deze persoon hebben vrijgelaten.

objectief191 | 24-08-07 | 18:52

Van Doorn ligt op sterven aldus Max Pam in de VK, en hij wil nog even snel een wit voe(d)tje halen bij Allah, je weet maar nooit...

sjaakdeslinksesul | 24-08-07 | 18:52

@ zum kotzen @ 18:42

J.A.A. (Jacq Adolf Adolf) van Doorn is 82 jaar oud en was in de periode 1940-1945 waarschijnlijk druk bezig om voor f7,50 joden bij de nazi's aan te geven. Van Doorn doet tegenwoordig waarmee hij in 1945 is gestopt: collaboreren met (islamo-)fascisten.

James Ulrich | 24-08-07 | 18:52

Een Somaliër was nooit gastarbeider. Zo een eentje als die knul van 17 is (een zoontje van) een politiek vluchteling. En wat doen wij dan moet zo'n eentje nadat hij een Nederlands politiecus heeft aangevallen en mishandeld? Die flikkeren wij mordicus weer het land uit! Of niet dan?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 24-08-07 | 18:49

@zum kotzen 24-08-07 @ 18:47:
Ysselstein is the place to be ..... voor van Doorn.

Reinaert | 24-08-07 | 18:49

@ James Ulrich 24-08-07 @ 18:42

Interessant, Van Doorn woont in Margraten. Zou hij ooit een bezoek hebben gebracht aan de oorlogsbegraafplaats waar meer dan 8.000 Amerikaanse soldaten begraven liggen, gevallen in de strijd om de vrijheid?

zum kotzen | 24-08-07 | 18:47

Van Doorn is een zelfverklaard "deskundige" met een véél te groot podium. Helaas. Academisch gezien is het geen hoogvlieger.
Een erg groot ego met een evenzogroot Calimerocomplex. Dat wringt. En dat laat 'm kotsen op alles wat voorbij komt. Ongefundeerd, maar dat is kennelijk niet relevant, de goede man is tenslotte een "erkend" academicus.
Helaas één van laag allooi.

Reinaert | 24-08-07 | 18:47

Dít kan natuurlijk niet. Zomaar een boek en haar staben kleineren...

widtvoet | 24-08-07 | 18:44

Heb ook nog wel een appeltje te schillen met sommige types. Ga ook maar eens klapjes en duwetjes uitdelen dan. Ben ik morgen weer gewoon thuis. Niets aan de hand.

Elisabeth2 | 24-08-07 | 18:44

Sja, kwaadaardige menschen moet je nooit boos maken. Dat is zo ongeveer het enige wat hier nog als onbeschoft gedrag telt.
Als je dan vermoord wordt, is dat je eigen schuld. Want ook de doodstraf is hiervoor nog van kracht.

Jan Passant | 24-08-07 | 18:43

Iemand 'n linkje naar Jami's NAW?

widtvoet | 24-08-07 | 18:43

@ gentle giant 24-08-07 @ 18:37

Weinig kans denk ik, Van Doorn zag nog kans om de schuld van de moord op Van Gogh in Van Goghs eigen schoenen te schuiven. En dat mag in Nederland ongestraft columns in *kuch* kwaliteitskranten blijven schrijven.

zum kotzen | 24-08-07 | 18:42

Kostelijk toch weer hoe de compleet onafhankelijke publieke omroep dit nieuws brengt. De massa-halucinatie theorie (Jami en omstanders hebben alles verzonnen!!) was wat lastig te handhaven nu een van de daders (yep, hij was toch echt) bekend heeft. Tja daar zit je dan als links propaganda-instituut. Geen nood, downplayen dan maar. Het ging om een jongen(tje) dat een (1) klap(je) en een (1) trap(je) heeft uitgedeeld. En er was helemaal geen sprake van openlijk geweld! (NoSS Teletext). Zie je nou wel!! Nou als dat faalt hebben we altijd nog de 'hij heeft er zelf om gevraagd' DEAUDdoener zal men ten burele denken. Vraag is wel:"Trapt iemand hier nog in?

PreventiefRuimen | 24-08-07 | 18:41

@ zum kotzen, 1st volgende uitzending netwerk: hoe J.A.A. van Doorn zijn excuses aanbiedt, da's dan wel weer mooi!

gentle giant | 24-08-07 | 18:37

Zolang er van links getrapt wordt is er niets aan de hand in dit land.
Gewoon rustig doorlopen mensen, niets te zien.
-
Maar o wee als er een tikje van rechts komt, dan is het hele land in rep en roer. Systematische blindheid van politici en beleidsmakers.
-
Bovendien zijn justitie en politie kennelijk éénsluidend geïnstrueerd. Dat is wat het geheel pas echt 'eng' maakt. Een overheid die doelbewust ziende blind is alleen maar om de lieve vrede te bewaren.
-
De illusie van vrede, de illusie van veiligheid. Ondertussen, op straat...........

Reinaert | 24-08-07 | 18:34

het zou veel leuker zijn geweest als die 17-jarige had gezegd dat ie die hele Jami niet kende... is dat een ex moslim dan? maakt mij niet uit... zn kop stond me gewoon niet aan...

eeneind | 24-08-07 | 18:33

KUdt, "van" ertussen.

gentle giant | 24-08-07 | 18:33

Net op RTV N-H; ook zo'n lekker ding. Overvaller met een mes op "ongeoorloofd verlof". Jammer, weer geen blonde god. Van de pliesie mag je geen contact maken met de man... ha, ha...

VanFrikschoten | 24-08-07 | 18:33

@ zum kotzen, ik heb die post jou gemeld!

gentle giant | 24-08-07 | 18:32

@ gentle giant 24-08-07 @ 18:31

Goedverdoemme je bent me net voor!

zum kotzen | 24-08-07 | 18:32

J.A.A. van Doorn insinueerde vorige week in Trouw dat Jami die hele mishandeling verzonnen heeft. Morgen zal Van Doorn wel uitgebreid stilstaan bij het feit dat er slechts één klap en één trap uitgedeeld zijn. Gelijk heeft hij, waar zeuren die mensen over? Van Gogh had toch ook slechts 2 messen in zijn lijf?

zum kotzen | 24-08-07 | 18:31

Maaruh.... Is u daarover verbaasd dan? Dat was toch geen echte verrassing? Pas als je iemand doodslaat/schopt/schiet of anderszins van he tleven beroofd maak je kans op een straf.... Heel menslievend en normaal deze om deze wetsovertreder te laten gaan. Maandag horen we van ZIJN advocaat wel hoe hoog de schadevergoeding moet zijn omdat zijn zieltje gekwetst is...
Op naar de volgende.

Zoeker | 24-08-07 | 18:30

Minister ter Horst vindt dat een trap en een klap strafbaar moet worden.

klaas.heitinga | 24-08-07 | 18:30

@widtvoet 24-08-07 @ 18:26:
Gebidten is dan somaliaans voor gebeden of voor gebitten?
* Kijkt schuw uit raam naar Bambi die eauk Somaliaans lijkt nu *

Reinaert | 24-08-07 | 18:30

-weggejorist-

kay de cop | 24-08-07 | 18:27

Tja, er moet ook nog een markt blijven voor beveiligers he? Anders zakt die over een paar jaar inéén als een plumpudding...

Bob Paalhout | 24-08-07 | 18:27

Is deze jongen niet louter uit op aandacht?

Kunnen we niet geweaun zeggen dat T niet regent al worden we drijfnat... Strak volhouden dat rauwe randjes geen spertie behoeven. Aarsneuqen is tog helemaal niks voor beledigenden. Jongens met mooie gebidten mogen nu eenmaal niet kondtfreten. Dan doen ze dat dus ook niet.

De perceptie van vroomheid staat buiten kijf!

widtvoet | 24-08-07 | 18:26

belachelijk gedoe van dat wereldvreemde openbare ministerie.

Onderbuik | 24-08-07 | 18:26

Nou, nog 49 somaliërs oppakken en je kan een Luxaflex maken...

VanFrikschoten | 24-08-07 | 18:24

De ladelichtende directeur van de westermoskee blijft wel vastzitten en die heeft niemand aangeraakt. Maar de opvatting van de RC opent perspectieven, dat weer wel.

ventus_aqualis | 24-08-07 | 18:22

Een Somaliër? Zie hier na-ijl-effect van 1 voor Afrika. Had Jami ook niet even kunnen blazen. Was er ook niets gebeurd.
Proost.

DrogePoepSteek | 24-08-07 | 18:20

@MAXIMO @18:14
Ayaan is na de PvdA ook nog VVD-lid geweest hoor!

Chiant | 24-08-07 | 18:19

Rechter Terstall heeft vonnis gewezen na diepgaand overleg met het ZK van de PvdA (VZMH) en de redaktie van de Völkischer Beobachter/Azijnbode.

Reinaert | 24-08-07 | 18:18

@wereldzenders 24-08-07 @ 18:12

So what?

bello | 24-08-07 | 18:18

Nederland op z'n smalscht. Leve de democratie! Go Wouter go!

Reinaert | 24-08-07 | 18:16

MAXIMO 24-08-07 @ 18:14
*lol*

wereldzenders | 24-08-07 | 18:14

Naja tis al heel wat dat ze em hebben natuurlijk. Waar blijven naam en rugnummers?

M299 | 24-08-07 | 18:14

De laatste keer dat ik de verklaring van een Somalische mocht geloven klopte er uiteindelijk ook geen reet van..
HOAX, wat ik je brom.

MAXIMO | 24-08-07 | 18:14

Mmmm. Wie heeft hem nu vrijgelaten het OM of de Rechter?

Contra | 24-08-07 | 18:13

Houzee, houzee! De landverraderts aan't bewind.
* Kotsen gaat *

Chiant | 24-08-07 | 18:12

bello 24-08-07 @ 18:10
het was geen marokkaan maar somalie er ! lutser!

wereldzenders | 24-08-07 | 18:12

@Schele Japie 18:08

"Volgens het Openbaar Ministerie vielen de mishandeling namelijk best mee. Een trap en een klap, meer niet. En geef het OM ze eens ongelijk, Jami wordt tenslotte niet voor de kat zijn kudt beveiligd."

Wat je zegt kerel.

widtvoet | 24-08-07 | 18:11

Ies toch goed?

Laat ze maar gaan joh, kunnen ze weer lekker gaan potenrammen!

Erwtensoep | 24-08-07 | 18:11

Ho ho, wacht eens even... Ik lees niets over die reep Verkade en die strippenkaart die marokkanen altijd standaard meekrijgen als ze na verhoor worden vrijgelaten. Opheldering graag.

Kan toch niet zo zijn dat we onze kansenhelden met een knorrende maag en met de benenwagen weer vrijlaten nadat ze mensen mishandelen? Kom nou toch...

bello | 24-08-07 | 18:10

Nederland is ziek

Jens Jeremies | 24-08-07 | 18:10

smileys zijn weg yes

leeton | 24-08-07 | 18:10

en wat een miet is die eshan, je laten klappen door een 17 jarige.. pfff

wereldzenders | 24-08-07 | 18:10

Een trap en een klap valt dus wel mee. Je moet het net even weten. Dat de schoppert alleen denkt te hebben gehandeld, is niet zo verwonderlijk omdat elke poging om tot twee te tellen tot nu toe mislukt is.

DrogePoepSteek | 24-08-07 | 18:09

Van de Staatsjournaal site geplukt:
"De rechter-commissaris zag vanmiddag geen reden om de verdachte langer vast te houden, omdat de jongen zegt dat hij alleen heeft gehandeld en er daarmee geen sprake is van openlijk geweld."
Dus wanneer je bij mishandeling alleen handelt is er geen sprake van openlijk geweld?
Wtf? Die RC is duidelijk van de pot gepleurd

Tobi | 24-08-07 | 18:09

ja en dan? een trap een klapje is geen misdaad hoor!

wereldzenders | 24-08-07 | 18:09

Het is Ehsan, lutsers.

Schele Japie | 24-08-07 | 18:08

Onder pseudoniem meppen is wellicht niet zeau chique. Maar mag je iemand dan wel lens slaan?

widtvoet | 24-08-07 | 18:05

Welkom in Nederland.

Hier in .ch blijf je gewoon even in Untersuchungshaft zitten. En niks geen gezeik met bezoek of advocaten: als je in U-Haft zit, heb je dat echt wel verdiend.

Balsaq | 24-08-07 | 18:05

Hij mag hier, beveiligd, mijn huis komen poetsen.

..zapper | 24-08-07 | 18:04

Kan (mag) er hier een virtuele dreun uitgedeeld worden aan de Mafmeppers van Jami?

widtvoet | 24-08-07 | 18:01

Ach een klap en een schop :D hehe

*Gaat naar turken op straat zoeken...*

Murda | 24-08-07 | 18:00

Want iemand een trap en een klap geven omdat hij anders denkt, is immer heel normaal in Nederland.
TYFUSLAND!!

CipherNL | 24-08-07 | 18:00

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland