Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Avondwinkel-killer was voortvluchtig

Nu ook in kralenversie...Het is al dagen verdacht stil rondom de laffe roofmoord op avondwinkelier Huib Krooder. De politie houdt de kaken stijf op elkaar en langzaam maar zeker begint ons te dagen waarom. Een van de kudtventjes, u weet wel diegene met die mat, blijkt namelijk kort voor het drama te zijn ontsnapt uit de gesloten justitiële jeugdinrichting De Koppeling in Amsterdam. De 16-jarige jongen, de politie spreekt van een autochtone Amsterdammer maar hij komt uit Ecuador, moest nog 6 maanden zitten. Tevens blijkt dat de foto die de politie verspreidde ernstig gedateerd is. De mat heeft inmiddels plaats gemaakt voor gekleurde kraaltjes en het babyvet is verdwenen. Het mag dan ook een wonder heten dat ezeltje prik middels die verouderde foto alsnog werd herkend. Tenslotte, niet onbelangrijk, zou volgens een bron dichtbij het onderzoek diezelfde jongen Huib Krooder al eeder hebben beroofd. Dat zou ook de reden dat meneer vanwege geweldpleging achter slot en grendel was gezet. De politie zwijgt echter in alle talen. Kamervragen iemand? Dank u wel...

Reaguursels

Inloggen

Mat in de fik steken me dunkt!

pazzo | 15-08-07 | 12:30

Jambers voor Wilders dat het geen fin is

Ali Fal Salarm | 15-08-07 | 12:13

Maar zo is het toch in Nederland hier en daar iemand dood steken en dan twee daagjes in de Cel. Een halve dag later weer op pad om iemand neer te steken.
Nederland heeft net als China een geboorte beperking alleen doen wij dat na de geboorte. Tja het land is zo Vol He.

aznkid | 15-08-07 | 07:53

-weggejorist-

broeeeeeeeeeeem | 15-08-07 | 05:51

"Volgens Bureau Jeugdzorg was hij juist weer op het goede pad."

Deze zin was reeds eerder gequote, maar mên, wat krijg ik hier de f*cking kriebels van!
En dan te bedenken dat dit ettertje nog steeds minderjarig is, dus.... nee, laat maar....

Pipo | 15-08-07 | 02:50

Tjeetje Henkei... doe es spellingzcontrole........

McFly | 15-08-07 | 02:06

Wat betekend een gesloten jeugd inrichting eigenlijk als ontsnapten niet weer opgepakt worden en onder strenger regiem geplaatst? Was deze lieve jongen wel opgegeven als ontsnapt? Zo ja, Waarom niet opgepakt? Geen prioriteit? Politie te druk met snelheids controles? Een ding is weer duidelijk! Diverse justitie medewerkers zijn mede schuldig aan deze moord! Als deze jongen in de inrichting gezeten had, waar hij hoorde te zijn, was deze moord nooit gebeurd! Justitie heeft hier weer eens zwaar gefaald! Schuldigen zullen wel bevorderd worden…

Henkei | 14-08-07 | 23:49

Equador m'n aars. Ik weet wanneer ik een kamper zie of niet, en dit is Vinkenslag materiaal.

Fac ut vivas | 14-08-07 | 23:36

-weggejorist-

lullekop | 14-08-07 | 22:16

Mooie vent ben je dan he ! heb je het toch echt gemaakt in de wereld. Moordenaar op 16 jarige leeftijd. Moeders trots? vaders ook wel een beetje ( maar hij laat het niet merken, zo istie) gelijk je vrinden bellen met het goede nieuws.Mooie foto ook in de krant, fijn bewaren voor je knipselboekje. Ach wat zal oma trots zijn, moet er snel weer eens langs, i'k kan altijd zo fijn in het spaans praten met der, de schat. ok doei , ik ga weer brommeren ( tegen verkeer in vind ik spannend..) groetjes van een echte amsterdammer..

Dutch123 | 14-08-07 | 21:09

-weggejorist-

lullekop | 14-08-07 | 21:06

-weggejorist-

AppletjeQut | 14-08-07 | 20:44

-weggejorist-

krijgdepleuris | 14-08-07 | 19:18

-.- ik durf te wedden dat ie straks taakstraf in een winkel krijgt ofzo...

ze zijn nog aan twijfelen of ze `m in een wapenwinkel of een avondwinkel zetten...

-.- als er 1 ding is dat schort in dit land, dan is dat wel beveiliging in die gesloten inrichtingen. nog niet eens het gebrekkige politieoptreden... dat is al wat aan`t verbeteren doordat ze al die voortvluchtigen keer op keer opnieuw moeten oppakken.

Charly_Trippo | 14-08-07 | 18:51

Een zekerheid heeft u allen wel in dit land ............ parkeerbon of 5 km te hard gereden?

De bon zal hoe dan ook betaald worden ........ daar maar justitie wel werk van !!

Ervarings_deskundige | 14-08-07 | 18:26

Als kleine " slodom "op de vlucht was afgeschoten dan had dat veel leed bespaard.

Ervarings_deskundige | 14-08-07 | 18:23

-weggejorist-

loppa | 14-08-07 | 18:17

lekker ironisch... na al die verhalen van ontsnapte TBS`ers zien we nu dat ze op hun 15 al leren te ontsnappen van de jeugdinrichtingen... -.- waarom pakken we hier nog lui op? ze blijven toch niet zitten.

Charly_Trippo | 14-08-07 | 18:15

Wederom Wilders weer de enige met kritische vragen..

hoff | 14-08-07 | 18:14

een rasechte autochtoon UIT ECUADOR ?? jaja...

stijlloze1988 | 14-08-07 | 17:49

@Remington.223 14-08-07 @ 16:37
Nee, die Glock spijkers zijn wel ff duurder hoor, maar als oplossing voor dit probleem nochthans heel betaalbaar. Dat dan weer wel.

Boze Opa | 14-08-07 | 17:40

Met zo'n kop zou ik ook gaan moorden. Meer kans dat je zelf eens neergestoken wordt. DAMN wat een kerel zeg.
Dit soort tuig moet gewoon op de bodem van de Noordzee gedumpt worden aan een ketting met beton.

BeunDeHaas | 14-08-07 | 17:03

Gaat eens naar de kappert.

leuterkabeuter | 14-08-07 | 17:01

Waar Zijn we nou weer mee bezig? zo'n rat los laten lopen.
trieste bureaujeugd zorg lol 2 BOBU

Peoperd! | 14-08-07 | 16:45

de oplossing dat dit tuig nooit meer zoiets doet kost slechts 0,40 euro. De prijs van 2 patronen 9mm

Remington.223 | 14-08-07 | 16:37

@Ronnie D.
An me nooit niet dat ik in dat land een voet aan de grond zet.
Mijn darmen spoelen omdat ik kotsmisselijk word van dit bericht op GS.
De logica ontgaat me volledig.

toytoy | 14-08-07 | 16:29

hij heeft anders wel een lekker pijpbekje voor in de bak.

overVecht | 14-08-07 | 16:28

-weggejorist-

Nee dus! | 14-08-07 | 16:14

volgens mij is het een rasechte hollander , op een paar kleine details na dan .

likmegaties | 14-08-07 | 16:03

Zo een paar uurtjes taakstraf en dan geven we hem een nieuwe kans............ toch?

Het graf in met die gast, lekker in z'n achteruit er overheen.

Het moet eens afgelopen zijn met hen humaistisch straffen vaan dit soort gestoordelingen.

Cynisch | 14-08-07 | 16:03

ouderwets vierendelen.... of stenigen... je weet wel.... oog om oog...

FrAgFo0d | 14-08-07 | 16:00

Je kunt zeggen wat je wilt, maar het werkt wel zo gemakkelijk wanneer men ettertjes loslaat op verlof. Stel het was een wildvreemde die de kerel had neergestoken, ben je toch even aan het zoeken. Nu niet, Justitie kent de jongen, zelfde winkel, het maakt het bureau werk stukken overzichtelijker.

Reverend Ray | 14-08-07 | 15:52

"Gezien de brede doelgroep van de Bascule is op deze website gekozen voor de aanspreekvorm ‘u’. Gelieve waar van toepassing ‘je’ te lezen.
Overal waar ‘hij’ en ‘zijn’ staat, gelieve te lezen ‘hij/zij’ en ‘zijn/haar’"
-
* Kotst zichzelf onder*

Omnivoor | 14-08-07 | 15:47

@donaldo 14-08-07 @ 15:31

Uiteraard heeft een TBS-er recht op privacy! Formeel doorlopen deze mensen een officieel behandelingstraject.

Bob Paalhout | 14-08-07 | 15:46

@kwarkoo1 14-08-07 @ 14:14

Nee, formeel is de Staat der Nederlanden, bij Hoofde van de Minister van Justitie, verantwoordelijk voor de vrijwaring van de samenleving van gevaarlijk geachte individuën. Sterker nog; een strafvonnis moet aan het adres van een verdachte formeel slechts worden beschouwd als een MEDEDELING. Het vonnis over de verdachte moet door de Minister van Justitie worden beschouwd als een opdracht tot uitvoer van één of meerdere in het vonnis omschreven maatregelen.

Echter, het plegen van een daad van onttrekking aan een strafmaatregel door een veroordeelde is op geen enkele wijze in het Wetboek van Strafrecht omschreven. Echter, het wordt wel omschreven in de Penitentiaire Beginselenwet. Derhalve kan de daad van het ontsnappen uit een inrichting niet als strafbaar volgens het Wetboek van Strafrecht worden beschouwd. Deze daad kan wel een reeks van disciplinaire strafmaatregelen, zoals opgelegd door een Officier van Justitie of de directeur van de desbetreffende inrichting, tot gevolg hebben.

Dus over het algemeen genomen is een ontsnapte gedetineerde niet strafbaar wegens zijn al dan niet geslaagde poging.

Bob Paalhout | 14-08-07 | 15:44

@Sven31 14-08-07 @ 12:53

De rest anders ook niet.... wees blij dat er nog iemand zich iets van aantrekt gek.

Frotklob | 14-08-07 | 15:40

Tip voor Justitie, Binnenlandse Zaken, en onderhebbende subsidiesponzen:
www.bloedhond.nl/

Reinaert | 14-08-07 | 15:40

Breng hem maar naar Echt net particuliere eilandje gemaakt daar nog aanbieder ers die willen helpen voor zulk soort gajes op te vangen en mogelijke oplossingen om zulk soort gajes het land uit te helpen .

Black-Bird | 14-08-07 | 15:32

Het wordt tijd dat voor dit soort dingen ministers aftreden. Voortvluchtig? Toen ie die man had doodgestoken hadden ze hem zo te pakken anders. Privacy voor TBS-ers en voortvluchtigen en parkeerboetes gaan kennelijk voor de veiligheid van de samenleving.

donaldo | 14-08-07 | 15:31

@jojo56, 3 jaar, klopt ongeveer wel, die mannen hier zijn ooit eens begonnen met een startpagina, bijna alle links blijken overleden, Joris?

gentle giant | 14-08-07 | 15:30

'Volgens Bureau Jeugdzorg was hij juist weer op het goede pad.'
Weten we gelijk wat Bureau Jeugdzorg onder het goed pad verstaat.
Opheffen die nutteloze instantie en het geld dat dit bespaart gebruiken voor heropvoedingskampen.

Supreme_Pig | 14-08-07 | 15:29

En dan deze reactie:

Liberaal op dinsdag 14 augustus 2007 14:51

Wat voor nut heeft het om geenstijl te noemen als de politie zegt dat het een autochtoon is?

kwarkoo1 | 14-08-07 | 15:24

gentle giant 14-08-07 @ 15:14

Linkje doetutnie.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 15:17

@shalome
u heeft niks met moslims, das wat anders...

ed.. | 14-08-07 | 15:08

@Shalome 14-08-07 @ 15:00:
Lekkere dochters met een snor als Saddam of Apo. Die je dan ook nog eens niet te zien krijgt tenzij je een dikke schaar meeneemt om door die lappen te komen.
En v.w.b. kebap: daar loopt al een vakantietopic over, parallel aan dit topic, dus genoeg gezegd.
Zo. Mijn onzin is er ook weer uit.

Reinaert | 14-08-07 | 15:03

Tja: justitie................ zucht.

bloke | 14-08-07 | 15:02

BankZitter 14-08-07 @ 14:45

Ik heb niks met lekkere dochters, en mijn culinaire leven is niet echt opgerijkt door kebab. Ergo?

Shalome | 14-08-07 | 15:00

Er zijn in ieder geval na den oorlog veel nazi's ontsnapt naar Zuidamerika, dus een wat duits uiterlijk van deze adop geteerde jonge criminele cokesnuivert is wel te verklaren. Waarschijnlijk hebben die door de natuur tot kinderloosheid gedwongen adoptie ouders nog een hoop geld voor hem betaald ook. En dit is dan het resultaat. Geert, doe eens kamervragen doen over adoptie uit enge landen.

Boze Opa | 14-08-07 | 14:59

ach ik hou toch alleen bij kijken en ga ze niet ten huwelijk vragen

BankZitter | 14-08-07 | 14:59

kwarkoo1 14-08-07 @ 14:38

Of de hele wereld, for that matter. En niet eens alleen baardmannen, maar Arabieriërs in het algemeen.

Shalome | 14-08-07 | 14:58

BankZitter 14-08-07 @ 14:53

Kan niet ontkennen dat er lekker spul bijloopt tussen onze medelanders, Maar mijn post van 14.47 geeft toch een bepaalde doorslag.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:57

nee de autochtone breezersletjes zijn natuurlijk het lekkerst?

BankZitter | 14-08-07 | 14:53

kwarkoo1 14-08-07 @ 14:47
nou, ik loop weleens door Hoog Catharijne denkend..... mwoah.. niet slecht. Maar gelijk heb je, mocht ze je ook leuk vinden ben je er allebei geweest.

Lebowski Achiever | 14-08-07 | 14:52

BankZitter 14-08-07 @ 14:45

Goan toch weg. In het eerste geval krijg je de halve inteeltfamilie achter je aan en in het tweede geval verwijs ik naar het topic: nazomeren in Turkije.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:47

@kwarkoo1 14-08-07 @ 14:38
lekkere dochters en kebab

BankZitter | 14-08-07 | 14:45

overVecht 14-08-07 @ 14:41

Nou, dan mogen ze wat mij betreft oprotten.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:43

@kwarkoo1 14-08-07 @ 14:38
iets fijns om te haten.

overVecht | 14-08-07 | 14:41

Laat nou eens 1 reageerder 1 voordeel opnoemen wat die baardmannen de Nederlandse samenleving hebben gebracht.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:38

@Kwarkoo
Goeie comnent. Helemaal mee eens!

jojo56 | 14-08-07 | 14:35

Zo, die gaat een stevige schrobbering tegemoet deze rekel. Wat ik je brom. Minstens 1 week voorwaardelijke intrekking bromfietsbewijs en 3 uur gesprekstherapie gok ik. Dat zal hem leren!

theophiel | 14-08-07 | 14:35

@rojanUK
het zou jou toch al genoeg moeten zeggen dat ik de koran niet eens vast mag pakken hier (MO) omdat ik een schmerighe westerling ben... dat soort wijsheden ontlenen ze aan dat mooie boekie... geertje probeert met een duidelelijk over the top statement deze achterlijke schrijfsels (en interpretaties) aan de kaak te stellen... denk dat geertje ook wel inziet dat een boekverbranding nooit gaat lukken...

ed.. | 14-08-07 | 14:32

@overVecht 14-08-07 @ 14:27
Erm.... Welke was dat ook weer? Suske & Wiske en de Extreme Extremist? ;-)
Maar ja, dat is natuurlijk niet geschiedenis herschrijven, maar zelfs de nieuwste Suske & Wiske hoort niet verboden te worden.

RojanUK | 14-08-07 | 14:30

Autochtoon en Ecuador kan nie he???? Terugstampen naar z'n eigen kutland

cartmond | 14-08-07 | 14:28

@RojanUK 14-08-07 @ 14:26
ook het zoveelste avontuur van Suske en Wiske?

overVecht | 14-08-07 | 14:27

@henkjpal
en nu ga je ons vertellen wat voor een superbaan jij wel niet hebt, en hoe dom wij wel niet zijn... enne ik ben gewoon net als rojanUK mijn binding met nederland aan het onderhouden, en dat doe ik het liefst onder werktijd ja...

ed.. | 14-08-07 | 14:27

@ed.. 14-08-07 @ 14:21
Ik weet natuurlijk niet waar je woont, dus ik kan daar niets over zeggen, maar ik ben sowieso tegen het verbieden van boeken - welk boek dan ook. Het is namelijk niet het boek wat het probleem is, maar de mensen die de geschriften - meestal verkeerd - intepreteren. Het verbieden van boeken is gelijk aan pogen de geschiedenis te herschrijven en dat kan NOOIT goed zijn. De mensen die het verkeerd intepreteren moeten aangepakt worden, niet het boek zelf.

RojanUK | 14-08-07 | 14:26

@sven31
doe es gezellig mee in het vakansie topic!

overVecht | 14-08-07 | 14:25

henkjpal 14-08-07 @ 14:19
Gelukkig klink je niet als een gefrustreerde loonslaaf. Hup, aan de arbeid jij, niet vergeten uit klokken om 17:00.

Sven31 | 14-08-07 | 14:24

@RojanUK 14-08-07 @ 14:21
haha ja dat was nie veel!

overVecht | 14-08-07 | 14:22

Zo erg is hij niet veranderd. Hij bleek zich eerder al verdacht op te houden in de omgeving van de avondwinkel. Dit is na te lezen op een weblog van buurtbewoners: bolestein.web-log.nl/bolestein/2007/08...
bolestein.web-log.nl/bolestein/2007/08...
De politie heeft dus een paar dagen voor de moord nog tervergeefs jacht op hem gemaakt. Dit alles speelde zich een paar huizenblokken van de avondwinkel af.

Hodja | 14-08-07 | 14:22

@overVecht 14-08-07 @ 14:16
Het viel mee, toch? :-)

RojanUK | 14-08-07 | 14:21

@rojanUK
woon zelf ook niet in het nederlandse, maar roep hier ook te pas en te onpas dat de koran verboden moet worden... en dat istie hier ook voor mij, mag als niet-moslim nml de koran hier niet eens vastpakken...

ed.. | 14-08-07 | 14:21

@ed.. 14-08-07 @ 14:17

WERK . Gezien de tijd die jullie hier verdoen met dom lullen zullen jullie wel niet weten wat dat is

henkjpal | 14-08-07 | 14:19

@kwarkoo
juist!
*lult nog even dom verder*

ed.. | 14-08-07 | 14:19

"De politie houdt de kaken stijf op elkaar"
XTC-gebruik onder agenten neemt toe?

Patrick Bateman | 14-08-07 | 14:19

@ed.. 14-08-07 @ 14:13
Nou, ik dacht het toch even niet. Als je openlijk loopt te roepen dat de Koran verboden moet worden, dan spoor je toch echt niet, hoor.

RojanUK | 14-08-07 | 14:19

@rojanUK.
De remigratie waar jij het over hebt is vanuit Nederlands perspectief bezien.
Remigratie vanuit Nederland en dus niet vanuit Engeland.
Hier remigreren is plaats maken. Dussssss.....

Duikduivel | 14-08-07 | 14:18

ed.. 14-08-07 @ 14:17

Ja, wat zei die nou? Mompelen is niet netjes in gezelschap.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:18

henkjpal 14-08-07 @ 14:16
Succes met parkeerbonnen schrijven!

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 14:17

@henkjpal
WAT ZEG JE??

ed.. | 14-08-07 | 14:17

*wacht op erg lange reactie van rojanUK waarin hij iedereen probeert te beantwoorden*

overVecht | 14-08-07 | 14:16

@kwarkoo1 14-08-07 @ 14:11

Ik pas me altijd netjes aan.
Nog veel plezier met deze partijvergadering van de Partij Voor Verstandslozen.

Ik moet weer aan het werk.

henkjpal | 14-08-07 | 14:16

Bob Paalhout 14-08-07 @ 14:11

Hoeft helemaal niet. Dat toezicht is door de rechter al opgelegd, dus ontrekken daaraan is niet geheel zonder gevolgen.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:14

Ik ben wel blij dat toen deze jongen ontsnapt was hij niet gelijk met naam en foto in het nieuws is gebracht door justitie. Anders voelt zo´n jongen zich toch opgejaagd en raakt hij in paniek en dan gebeurt er misschien wel iets ergs. Gelukkig is het nu allemaal goed afgelopen.

Iko Nal | 14-08-07 | 14:13

@rojanUK
nou, nou, nou, wat zijn we weer vaderlandslievend... en als je alles zo nauwlettend in de gaten houdt, moet je het toch wel eens zijn met geertje op bepaalde punten...

ed.. | 14-08-07 | 14:13

dader 1, aan zijn begeleider ontkomen tijdens verlof.... dader 2, juist weer op het goede pad...
nou ja, kopje thee dan maar weer?

van dal | 14-08-07 | 14:12

Ja sorry hoor wat is het probleem?
Hij is gewoon tijdens een begeleid proef verlof een maand geleden gepeard zoals gebruikelijk in dit land.
En nu tijdens de evaluatie van de peuten komt men tot de conclusie dat hij er misschien nog niet helemaal klaar voor was.
Pliesie had een maand nodig om hem te zoeken.

befke | 14-08-07 | 14:12

RojanUK 14-08-07 @ 14:07
Zeg ga eens als de wiedeweerga integreren. Ondankbaar hoor, om het land dat je liefderijk heeft opgenomen een kudtland te noemen. Hup, vliegensvlug naar de pub en bestel een pint ale en yorkshire pudding en je eet hem helemaal op!

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 14:11

@kwarkoo1 14-08-07 @ 14:06
Laten we het nóg iets beter maken en deze mensen vóór binnenkomst in de kliniek een formulier laten tekenen dat áls de patiënt zich in een latere fase wenst te onttrekken aan het heersende toezicht, het zijn/haar eigen verantwoordelijkheid is om zich wederom tijdig onder het opgelegde toezicht te voegen.

Ies juridisch beter. Scheelt de minister "onnodige" kamervragen...

Bob Paalhout | 14-08-07 | 14:11

henkjpal 14-08-07 @ 14:09

Klopt precies. Jij bent daar een lichtend voorbeeld van.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:11

@RojanUK 14-08-07 @ 14:07
ok, dan had ik verwacht dat je wel enigszins zou begrijpen hoe bepaalde zaken zijn ontstaan. Overigens al meer dan twintig jaar tot stand zijn gekomen. Verder moet ik bij je reactie even denken aan het boek van Joris Luyendijk, het zijn net mensen. Ik ga geen mening over dat boek geven maar hij heeft er wel een erg goed punt in over hoe de media iets berichten en hoe de beleving is als je iets ziet. Dat is een erg groot contrast.

overVecht | 14-08-07 | 14:11

@RojanUK 14-08-07 @ 14:07

Denken is niet het sterkste punt van de meeste poster hier. Schreeuwen en dom lullen echter wel.

henkjpal | 14-08-07 | 14:09

@overVecht 14-08-07 @ 14:03
Dacht je nu werkelijk dat, alleen omdat ik in Engeland woon, ik mij volledig van het Nederlandse nieuws afsluit? Dacht het toch niet. Ik lees meerdere Nederlandse kranten en overige nieuwssites, luister de hele dag naar Nederlandse radio en via Uitzending Gemist bekijk ik ook de Nederlandse nieuws en achtergronden programma's. JUIST omdat ik in Engeland woon heb ik behoefte om volledig op de hoogte te blijven van het Nederlandse nieuws.

RojanUK | 14-08-07 | 14:07

-weggejorist-

Ronnie D. | 14-08-07 | 14:07

Rambo John J 14-08-07 @ 14:04

Precies. Doen we ook met ontsnapte TBS-ers. Als ze de intentie hebben om terug te komen, mag dat, maar hoeft niet.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:06

-weggejorist-

Rambo John J | 14-08-07 | 14:04

20 uur afwassen en een vermanende speech... Dat zal m leren.

andre1963 | 14-08-07 | 14:04

henkjpal 14-08-07 @ 14:00

Nederland wordt overspoeld door lieden die hier niets te zoeken hebben en in alle statistieken negatief naar boven komen. Denk jij nou werkelijk dat dat aan die rechtse lui ligt? Oorzaak en gevolg door elkaar halen is een typisch links trukje om niets te hoeven doen.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 14:03

@RojanUK 14-08-07 @ 14:00
ok dat verklaart meer, maar hoe kunnen je over problemen praten als je ze niet van dichtbij meemaakt?Overigens ik verheerlijk Wilders niet en zal ook niet zo snel op hem stemmen, maar op veel zaken heeft hij zeker wel goede punten. Althans, zaken die onder de bevolking erg leven maar nauwelijks uitgesproken durven te worden. Dan vind ik het erg makkelijk om vanuit engelmensenland dat soort dingen te gaan posten.

overVecht | 14-08-07 | 14:03

Snikslip 14-08-07 @ 13:44

nouuu,..... niét door mij..... in ieder geval...... en naarmate de tijd verstrijkt lijkt de keuze,... toen gemaakt... almaar beter beter...

@xel | 14-08-07 | 14:01

Dat ventje met dat matje, dat zijn toch die ventjes die moesten oprotten omdat een clubje rechtsen 'Lebensraum' wilde...? Ooit, ergens, in de jaren '40...?

Bob Paalhout | 14-08-07 | 14:00

en hirsch ballin weet het beter.

daskapitalist | 14-08-07 | 14:00

@RojanUK 14-08-07 @ 13:51

Blijf mooi in Engeland. Sinds iemand ergens een riooldeksel heeft opgelicht en Nederland overspoeld wordt door dom,rechts gespuis dat in de achterlijke veronderstelling leeft dat hun geblaat een zinnige bijdrage aan discussies is gaat Nederland hard achteruit.

henkjpal | 14-08-07 | 14:00

@overVecht: Engeland is zeker niet mijn land en zal dat ook nooit worden. Ik ben en blijf Nederlander. Door omstandigheden woon ik alleen maar in Engeland, maar mijn land blijft Nederland. Ik ben het trouwens wel met je eens; Engeland is een kudtland. Maar om nou te stellen dat het van mij is.... nee.

RojanUK | 14-08-07 | 14:00

@jojo56 14-08-07 @ 13:46
Van NAW-gegevens van overheidsinstanties krijgt Joris de pis niet lauw. Maar be a man en plemp wat neer in het gastenboek van De Koppeling.

martelaar van gorkum | 14-08-07 | 13:58

jojo56 14-08-07 @ 13:53

Juist, die moet je hebben. Die oordeelde dat de jongen weer op het 'goede' pad was gegaan. Als ik die nabestaanden was, zou ik bureau Jeugdzorg tot bij de hoogste rechter achtervolgen. Het wordt is tijd in dit land dat die linkse shit uit al die onderlagen en de ambteraren verwijderd wordt.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 13:57

@kwarkoo
O je bedoelt dus: www.bja.nl/

jojo56 | 14-08-07 | 13:53

@RojanUK 14-08-07 @ 13:51
blijf lekker in dat kudtland van je.

overVecht | 14-08-07 | 13:52

Even op die web site van die geblondeerde gestoordeling gekeken en daar zie ik bovenin een verrassende uitspraak: "Remigratie wordt gestimuleerd. Nederland is vol." Nou sorry hoor, maar als dat niet de tegenstelling van de eeuw is, dan weet ik het ook niet meer. Ik ben Nederlander, die in Engeland woon. Op mensen zoals ik is dus het woord 'remigratie' van toepassing. Fijn. Maar als Nederland vol is... dan is er dus ook geen plaats meer voor remigranten. Tis het één of het ander, Geertje... Niet echt goed over nagedacht dus. Maar ja, denken is lastig als je hersen afgestorven zijn; doodgeblondeerd.... :-)

RojanUK | 14-08-07 | 13:51

jojo56 14-08-07 @ 13:31

Met het plaatsen van gegevens dien je toch echt bij bureau Jeugdzorg te zijn.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 13:50

-weggejorist-

Ronnie D. | 14-08-07 | 13:50

@overVecht
haha ;-)

jojo56 | 14-08-07 | 13:49

@jojo56 14-08-07 @ 13:46
hmm, ik heb ze nu al gebeld en keihard deaudtgewenst.

overVecht | 14-08-07 | 13:48

@overVecht
je hebt gelijk. Anders krijg je wellicht weer idioten die rare dingen gaan zeggen tegen/mailen aan die directeur van de De Koppeling. Dus beste mensen, als je belt of mailt... netjes blijven en met twee woorden spreken/schrijven en geen woorden roepen als "doodstraf" en "allochtonen" en zo.... ;-)

jojo56 | 14-08-07 | 13:46

Blegh, na de tranentrekkende humor van zojuist in het vorige topic, word ik hier weer niet vrolijk van... terug naar dat topic....

Behangdelul | 14-08-07 | 13:45

Waarom doet iedereen hier zo verbaasd over. Hier (dus ook zat mensen die hier lopen te mekkeren) is toch door onszelf veroorzaakt. Vooral volgende verkiezingen lekker stemmen op al die malloten van het CDA, CU en SP! Dan weten we zeker dat we hier elke week kunnen kankeren op dit soort gebeurtenissen. Stelletje pussy's in Den Haag! Eigen schuld, dikke bult!

Snikslip | 14-08-07 | 13:44

@doodvanbierlala 14-08-07 @ 13:41
ik zeg alleen dat ik er een keer voor geband ben vanwege de regel dat info die iedereen wel kan vinden niet stoer is om te posten. Dat is in dit geval over duidelijk ook het geval. Verder interesseert het me geen flikker maar meld het even.

overVecht | 14-08-07 | 13:44

Die MultiKul moet koste wat het kost in stand gehouden worden, lijkt wel, nee, het is zo !
Politie , linkse media zwijgen altijd of geven zielige summiere informatie uit.
Het laat ze koud dat er iedere dag autochtone werkende nederlanders vermoord worden door tuig dat is binnengehaald en verzorgd wordt van onze centen.
De wordt ons hard opgedrongen en gaat nu gewoon letterlijk over lijken.
Moorden en indentiteiten en grove fouten worden achtergehouden omwille van die ziekelijke Multikultarisatie van de linkse geestesgestoorde fascisten, die het boven ieder mensenleven verheven.

.
Lekker veel blijven verzwijgen wanneer het allochtone moordenaars betreft, ga zo door, we zien het linkse boeventuig (justitie, pvda, gl en politie) wel na de volgende verkiezingen weer, toch?
.
Sta op Nederland , wordt wakker!

De Beste | 14-08-07 | 13:43

In het onderwijs kunnen zich wat betreft deze kinderen de volgende moeilijkheden voordoen:

Het leren van een nieuwe taal en het zich aanpassen aan de nieuwe sfeer, nieuwe omgeving en gewoontes.
Normschendend gedrag: soms houden de allochtone kinderen zich in de begin niet aan de regels omdat ze die nog niet zo goed kennen en/of begrijpen.
Een gebrek aan zelfvertrouwen dat zich op verschillende manieren uit. Sommige zijn stiller en opgesloten in zich zelf, ze zijn bang en durven niets zeggen. Anderen gaan hun onzekerheid helemaal anders uiten. Ze gaan stoer proberen doen en doen alsof ze onoverwinnelijk, machtig en sterk zijn om hun onzekerheid te verbergen. Soms belanden ze dan op slechte pad.
Allochtone kinderen zullen soms in het begin traag vorderen maar dat betekent op zich niet dat ze minder slim zijn. Als ze talenten hebben komen die wel naar boven.

De pedagogische aanpak van deze leerlingen op school zal dus vooral steunen op:

begrip en aanvaarding dat deze leerlingen het (aanvankelijk) moeilijk hebben

Bisschop Gijsen | 14-08-07 | 13:43

toch begin ik er aan te wennen. *denkt terug aan gevalletje tbs in enschede en geeft .12 shotgun nog een extra drupje olie*

Mad J | 14-08-07 | 13:43

@overVecht 14-08-07 @ 13:34

Waarom? GS linkt er zelf naar in het artikel, voorpagina, je hoeft niet eens op zoek.

doodvanbierlala | 14-08-07 | 13:41

Mellorenz 14-08-07 @ 13:39

Juistem! En die andere uitvreters kan het geen moer schelen.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 13:40

Wilders leest geweaun het nieuws mee vanaf zijn vakantieadres, maar dat is natuurlijk weer te hoog gegrepen voor sommige helden hier

Mellorenz | 14-08-07 | 13:39

Je vraagt je af waar we nog een regering voor nodig hebben,
ze rijden met goudomrande bussen een bijbelse 100 dagen door het land,
gaan met reces en Geert schreeuwt wat in een lege kamer..

vander F | 14-08-07 | 13:39

Jeblijftjeverbazen 14-08-07 @ 13:34
Ies sarcasme. Of een goede tip voor Wilders, t is maar hoe je het bekijkt.

Willem VanDer Decken | 14-08-07 | 13:38

@jojo56
nah volgens mij staat er dit in de huisregels.
*Slimmeriken
Het posten van privé-gegevens die iedereen toch wel kan vinden is niet stoer. GeenStijl is geen telefoonboek*
Kben er ook es door geband maargoed.
@kwark001
ja das waar en lucht natuurlijk ook even op.

overVecht | 14-08-07 | 13:38

overVecht 14-08-07 @ 13:34

Och, een terechte sneer kan nooit kwaad toch? Een discussie aangaan is een andere kwestie.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 13:37

WOEST, WOEDEND word je van deze informatie, en het helpt geen ene flikker.
Nr zoveel staat er vast en zeker al aan te komen.
Wat een Godsgruwelijk klotenland is dit geworden.
Ik moet kotsen.

toytoy | 14-08-07 | 13:36

Die psychopaat kun je beter ter preventie levenslang opsluiten.

Murdockyoufool | 14-08-07 | 13:35

De mat heeft inmiddels plaats gemaakt voor gekleurde kraaltjes...

Iemand met oud-Hollandse koopmansgeest aan het werk geweest?

Joop Koekkebakker | 14-08-07 | 13:35

@overVecht

Hoe Zo? Comment is free!!!

jojo56 | 14-08-07 | 13:35

@ Willem VanDer Decken 14-08-07 @ 13:25

ik mis de link tussen deze galbak en de islam ff volledig, jij ziet hem schijnbaar wel. Doe eens uitleggen?

Jeblijftjeverbazen | 14-08-07 | 13:34

@jojo56 14-08-07 @ 13:31
wordt waarschijnlijk een jorisje en misschien wel opgerotje, sterkte ermee.
@kwarkoo1
denk je dat hij dat begrijpt? Ik hoop het maar ik verwacht het eigenlijk niet van mellowende renz.

overVecht | 14-08-07 | 13:34

Doodmaken...

Kris | 14-08-07 | 13:32

Mellorenz 14-08-07 @ 13:29

Maak jij je maar druk om andere dingen. Wilders is de enige die zelfs tijdens het zomerreces nogiets doet. De rest heeft de tweede slaapkamer verruilt voor vakantie.

kwarkoo1 | 14-08-07 | 13:31

-weggejorist-

jojo56 | 14-08-07 | 13:31

Er is zeauveel mogelijk in Nederland, anders had wilders toch eauk niet in de tweede kamer gezeten

Mellorenz | 14-08-07 | 13:29

Volgens Bureau Jeugdzorg was hij juist weer op het goede pad.

????? wat doen die lui eigenlijk ???

banen pool | 14-08-07 | 13:29

doemaareenfrkadelmet 14-08-07 @ 13:24
Juist!

Mr.SunTzu | 14-08-07 | 13:27

Postnatale abortus is toch nog toegestaan t/m 16?

doodvanbierlala | 14-08-07 | 13:27

Islam is zeker ook de staatsgodsdienst van Equador?
Niet?
Dan hebben ze er een kardinaal die roept dat God Allah is en andersom.
Kudt islamieten weer!

Willem VanDer Decken | 14-08-07 | 13:25

Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Minister van Justitie over de verdachte van de moord op een Amstelveense avondwinkelmedewerker.

1.) Bent u bekend met het bericht ‘Verdachte was ontsnapt uit jeugdinrichting’?

2.) Is het waar dat een van de verdachten van de moord op een medewerker van een Amstelveense avondwinkel een autochtoon uiterlijk heeft maar wel degelijk afkomstig is uit een niet-westers land en zodoende een allochtoon is?

3.) Deelt u onze mening dat alle allochtonen als dusdanig herkenbaar dienen te zijn via het dragen van bananenrokjes en neusbotjes voor afrikanen, verentooien voor amerikanen, sgezichstbeharing en jurken voor moslims en strohoeden en staarten voor aziaten, om ongewenste misverstanden in de toekomst te voorkomen?

sjaakdeslinksesul | 14-08-07 | 13:25

Ben het over veel dingen niet met Geert Wilders eens, maar dit moet toch niet mogelijk zijn....

Brandje | 14-08-07 | 13:24

Wel raar dat de NAW-gegevens van dit KUTjong nog niet bekend zijn.
Ik wil een naam!!! Ik wil hatemails kunnen versturen naar zijn ouders en omgeving.

Please!!!!

doemaareenfrkadelmet | 14-08-07 | 13:24

@Mellorenz 14-08-07 @ 13:22
vraag het op www.hookers.nl zou ik zeggen

overVecht | 14-08-07 | 13:22

wat vindt zijn moeder er eigenlijk van

Mellorenz | 14-08-07 | 13:22

morgen in de krant intervieuw met die eikel waarin hij zegt dat de winkeleigenaar hem in het verleden sexueel misbruikt heeft.....

Octavianus | 14-08-07 | 13:22

Als hij al kraaltjes in zijn haren heeft, glijdt hij wel erg snel af.

Teen | 14-08-07 | 13:20

@in de regenjas

gewoon ff oud-Duits de duinen innemen. scheelt weer een rechtzaak.

Neptukker | 14-08-07 | 13:19

De doodstraf in de vorm van een slangenkuil dan

Mellorenz | 14-08-07 | 13:18

JeugdzorgT, wat is dan volgens jullie het "slechte" pad? allahverdomme nog aan toe ga eens reorganiseren en schop al die onbekwame kwezels die dit soort uitspraken doen eruit, of geef ze een tiendaagse vakantie naar een welbekend hotel in turkije waar ze zich lekker leeg kunnen scheiten.

djiezuskrijst | 14-08-07 | 13:18

Wat is er mis om de doodstraf weer in te voeren.

in de regenjas | 14-08-07 | 13:16

Het is maar goed dat de pliesie dat rot jong zo snel gepakt had. Anders had hij misschien nog wel meer moorden op zijn geweten.

Anjin Mohammed | 14-08-07 | 13:16

Geert is de Jezus van deze tijd, als zijn volgelingen nemen zijn standpunten klakkeloos over

Mellorenz | 14-08-07 | 13:14

Dat is dus een orginele zoetwater indiaan...

MichieldeMuiter | 14-08-07 | 13:11

Tja de mainstream politiek zit op de camping.... Only Geert is watching us. Van mij mag dat binnenkort op die andere blauwe stoelen in de 2e Kamer. Kan Allah Vogelaar blijven kamperen, haar hele leven, samen met die ander geestelijk minder ontwikkelde lieden van het kabinet.

derkcs | 14-08-07 | 13:10

Eau voor een stille tocht moet je natuurlijk eerst deaud zijn

Mellorenz | 14-08-07 | 13:08

'Hij was juist weer op het goede pad'
Het hazenpad ja!

Maggot King | 14-08-07 | 13:07

deze jongen is slachtoffer van de maatschappij, kunnen we geen stille tocht voor hem organiseren

Mellorenz | 14-08-07 | 13:06

Ach, moet je positief zien, nu kon ie 6 maand eerder z'n slag slaan.

vander F | 14-08-07 | 13:04

PVV +2 zetels...

GoedemorgenDezeMorge | 14-08-07 | 13:04

Wat een vuile vieze kankerbak!!!

Goed uitgezocht, Geenstijl!!!

jojo56 | 14-08-07 | 13:04

'Volgens Bureau Jeugdzorg was hij juist weer op het goede pad.'...... Even laten inzinken. Dit 'bureau' was van mening dat het de goede kant uitging. Dus ik neem aan dat iedereen die betrokken was bij de vorming van deze mening per direct de laan uitgeschopt wordt?

Dragodeon | 14-08-07 | 13:03

Het kan allemaal in Nederland.

ADHDtje | 14-08-07 | 13:03

Wanneer wordt de naam van deze alleraardigste knul, die ook in zijn lijden zit, bekend. Dan kan ik hem tenminste een kaartje sturen

Mellorenz | 14-08-07 | 13:03

LOL@BoBu.

Teen | 14-08-07 | 13:02

Tja, de HUFTERIGHEID van justitie is weer eens tentoon gespreid!!!!
geitenwollensokken gereed??

Qutjejuq | 14-08-07 | 13:01

"Volgens Bureau Jeugdzorg was hij juist weer op het goede pad."
Waaruit maar weer blijkt dat Bureau Jeugdzorg voornamelijk bevolkt wordt door randdebielen.

doorduiker | 14-08-07 | 13:00

*geeft de dader een fijn virtueel stukje chigaco street rubbing*

overVecht | 14-08-07 | 12:59

Soilent green!

Alleen Stijl | 14-08-07 | 12:58

-weggejorist-

Ronnie D. | 14-08-07 | 12:57

@ CoJoNes 14-08-07 @ 12:49:
Neuh, het is een wijk ergens in Amsterdam-Zuid.

TyfusLeijer | 14-08-07 | 12:57

Als de lente komt,
dan laat ik jou,
zwemmen naar Ecuador...

Allemaaaaal!

Tobus | 14-08-07 | 12:57

mag ik m slaan??

monstrera!!! | 14-08-07 | 12:55

Het is vast en zeker weer de schuld van de maatschappij etc etc etc

ExtremeExtremist | 14-08-07 | 12:55

Ik mis een Hyves-profieltje! Of past een Sugababes beter bij hem?

Mr.SunTzu | 14-08-07 | 12:55

Goh, Geert Wilders stelt Kamervragen. Dat doettie anders nooit.

Sven31 | 14-08-07 | 12:53

Van Equador heb ik inmiddels mijn bekomst!

maakniesaaknie | 14-08-07 | 12:52

Een rasechte autochtoon maar dan een waar we niet trots op hoeven te zijn.

TyfusLeijer | 14-08-07 | 12:52

LOL@BoBu
Scusi, te snel getypt.

CoJoNes | 14-08-07 | 12:51

iets met een neqschot en oorwatjes

preston spears | 14-08-07 | 12:50

Wat een rattekop

Mr.SunTzu | 14-08-07 | 12:50

Neerknuppelen en overeind zetten en nogmaals vlakknuppelen.

Simon Sez | 14-08-07 | 12:50

Ecuador, dat was toch ooit een Poolse kolonie?

CoJoNes | 14-08-07 | 12:49

Equador...? Nee, da ha'k m nie gegeve

LOL @ Boze Buur.

Lepo | 14-08-07 | 12:49

@ boze buur: dat ligt inderdaad aan elkaar vast joh! Wat weet jij veel!

keeneen | 14-08-07 | 12:49

Toch heeft ie een Poolse kop, ook al komt ie uit Ecuador.

azijnseiker | 14-08-07 | 12:49

Volgens Bureau Jeugdzorg was hij juist weer op het goede pad.

Nou, weten we ook weer wat aan die bende linkse softies hebben. Bedankt nog names de familie Krooder

middleoftheroad | 14-08-07 | 12:48

ik kan me wel een reallife vrijmibeau spelletje bedenken alvast.

overVecht | 14-08-07 | 12:46

Equador? Ha! Ik zei toch al dat ie een Slavisch uiterlijk had?

Boze Buur | 14-08-07 | 12:46

galg?

Agamemnon_NL | 14-08-07 | 12:46

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland