Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het moet niet gekker worden

De Volkskrant is een kudtkrant!Joris en de zijnen zijn actief bezig. Op ondemocratische wijze worden mongeaulen gebanned. Joris heeft namelijk altijd gelijk. Het slagen (of falen, afhankelijk van uw standpunt) van dit beleid, wordt voorzichtig zichtbaar. U, de commenters, krijgt zo langzamerhand een voet tussen de deur bij de papieren intelligentia, wees er maar blij mee! Zo wordt onze raketwetenschapper Puntenslijper geciteerd door Jan Mulder en politicoloog Vergruizer geeft even verderop in de Volkskrant zijn reactie in een stuk over het nieuwrechtse beleid van GroenLinks. Chapeaux heren, u wint hiermee beiden een stijlloos t-shirt. Het wachten is op een vaste column in Buitenhof...

Reaguursels

Inloggen

Beste Robert,
Met boos worden en blijven op anderen red je het niet. Geborneerde praatjes zijn maar even leuk en eigenlijk nooit gezellig. Als je wat wil bereiken, is een verongelijkte houding niet verstandig.
groetjes van papa bear

Der Icebear | 15-11-05 | 11:42

@Stonehead:

Zoals alle 'gelijkgezinden' op het VK Blog, die een mening hebben die vooral is gevormd door de chef redacteur, G.J. Bogaerts, je weet niet waar je het over hebt.

De draai de de redactie er aan geeft is gebaseerd op pure leugens. In zijn uitleg betreft het een geval van 'het bedreigen van de persoonlijke levensfeer' van dat mens. In mijn uitleg betreft het dat verwijderde kinderverhaal en een latere column die de vraag opriep waarom ik die naam niet mocht gebruiken, Marlis overigens, en een ander wel die van een bestaande dichter, Haagar Peeters in een nogal seksueel intimiderend stuk.

De zaken liggen anders: net in de periode dat onze chef redactie zich nogel liet prijzen vanwege in de media, vooral vakbladen voor reclame, past daar geen Engel bij die roept dat zijn manier van beredeneren er eentje van een waanzinnige is. Met de betreffende column van die megalomaan als hoogtepunt, in de geschreven editie. Een parel van journalistiek correct lullen.

RobertEngel | 14-11-05 | 16:17

@Der Icebear
Ja het voordeel van kranten is dat je zelf een krant kiest, en daarna zelf kiest welk artikel je leest. Mijn irritatie betreft dan ook meer tv-programma's als NOS Journaal, NOVA, Buitenhof, Woestijnratten en meer van dat soort linkse rommel.

Onderbuik | 14-11-05 | 15:22

Leuk geciteerd te worden door Jan Mulder. Maar ga die man geen papieren intelligentius noemen!

Puntenslijper | 14-11-05 | 15:12

@zoek
Alternatief mag dus geen deel van establishment zijn, moet gratis zijn en mag feiten en opinie niet verwisselen. Bestaat niet en zal ook niet bestaan. Vrijblijvende kretologie onder een nickname zal (ook) nooit een alternatief zijn voor journalistieke beginselen.

Der Icebear | 14-11-05 | 14:30

Robert Engel bleef tot vervelens toe hameren op de naam van die kinderboekenschrijfster. Dat was de reden voor zijn verwijdering op de VK-weblogs; dat hij bijvoorbeeld ook de Koran een kutboek noemde etc. was voor de Volkskrant-internetredactie geen issue.

Ook op GeenStijl en Fok worden mensen al jaaaaren voor minder verwijderd. De VK-weblogs bestaan nu 2 maanden en hebben nauwelijks een policy of sanctie-reglement voor dit soort gevallen. Dus kreeg dit eerste 'incident' daar belachelijk veel aandacht. Offline media door de bocht, deel 5372. Nothing to see here, move along...

stonehead | 14-11-05 | 14:05

Ohja, en zichzelf eauzeau serieaux nemen...

zoek | 14-11-05 | 13:26

@Icebear; Waarom toch zo negatief over de kranten?
Omdat kranten retetraag zijn,
geld vragen voor oud nieuws,
het regenten plachten te zijn,
feiten en opinie verwisselen,
deel v/h establisement zijn,
bomen verslinden (Irene-syndroom),
zich kundig *kuch* journalistiek achten,
genoeg zeau?!

zoek | 14-11-05 | 13:24

@Hammar.

Die stijl, daar kun je over twisten. Het ging om dat gedicht van over een kind van acht, met die naam erin. Later plaatste ik het nog een keer, en dat was de druppel.

RobertEngel | 14-11-05 | 12:39

@onderbuik
Wim Bosboom heeft zich al tijden geleden teruggetrokken en bevindt zich in een huisje van zes planken.
Ik heb ook weerstand als er dingen worden opgelegd waar ik het niet mee eens ben. Maar wanneer ben je het ergens niet mee eens? Ik vind kranten een goed middel om je op de hoogte te stellen en een mening te vormen. Over kranten wordt hier heel neerbuigend gedaan. Goede kranten scheiden de opinie en de feiten, al geef ik toe dat dat moeilijk is en het resultaat wisselend.

Der Icebear | 14-11-05 | 12:18

Nee, lullen moet weg want je wil niet weten wat er dom en jong is die de journalistiek....
Dus geen leeeftijdsdiscriminatie als er lullen weg moeten....

prettything | 14-11-05 | 12:08

@Der Icebear
Zijn journalisten niet vaak mensen die niet mee mogen of kunnen doen met het leven, en er daarom maar over schrijven?
Maar om antwoord op je vraag proberen te geven: volgens mij leven we steeds meer in een tijd waarin steeds meer weerstand ontstaat om klakkeloos dingen die van boven opgelegd worden, of beweerd worden, klakkeloos over te nemen. Voor mij geldt dat in ieder geval wel.
Mijn irritatie betreft meer de journalisten op de tv: en dan met name bij de vara en de nps. Zichzelf objektief noemende mensen zitten al jaren op een positie waarmee ze verkleefd lijken: bv Paul Witteman. Die man heeft zelf niet in de gaten hoe gekleurd en subjektief, dus zeg maar bekrompen, zijn visie op het leven is geworden.
Wat mij betreft geldt voor o.a. hem, en Wim Bosboom: ouwe lullen moeten weg!

Onderbuik | 14-11-05 | 11:34

@rabarberke
Af en toe lijkt het alsof de helft van de reaguurders hier bestaat uit gemankeerde journalisten. Waarom toch zo negatief over de kranten?

Der Icebear | 14-11-05 | 11:14

Over het bannen van mensen met Down-syndroom gesproken. Kennelijk is het toch te lastig om één specifiek ip-adres van een subnet in de ban te doen. Heb je niet zo'n handig tooltje daarvoor Joris?

1200 | 14-11-05 | 09:36

Dit overkomt alle revolutionairen en andersdenkenden in Nederland, op een gegeven moment worden ze door het establishment ingepakt en geassimileerd

BASinnic | 14-11-05 | 09:24

@hammar

Te veel woorden en weinig info is nu juist een van de speerpunten van een krant als de Volkskrant. En als je het over vlak en peperloos, zeg maar gerust nog net niet dood, een levende zombie met meer inhoud achter de ellebogen dan in het hoofd, dan kun je niet om de hoofdredacteur van zo'n Volkskrant heen. Want als je je daar eenmaal goed ingelikt hebt, kun je werkelijk de grootste shit schrijven en er voor geroemd worden.

Ik snap dan ook werkelijk niet waarom ze dat stukje van Robert Engel hebben geweigerd.

Wat ik níet snap is wat Remco Campert bij zo'n krant doet.

Rabarberke | 14-11-05 | 09:22

Krijgen we nu dan ook GS-TV bij Talpa...

da wizard | 14-11-05 | 09:18

@zweefvlieger

Nee rechts heeft altijd belangrijk nieuws en is daarbij ook nog eens objectief.

Zowel in het linkse als in het rechtse kamp hebben we betweters en historisch bewezen prutsers die het allemaal beter denken te weten en alsof dat niet genoeg is, anderen hun pedante mening proberen op te dringen.

Voor alles wat links te verwijten valt is wel iets te bedenken waar rechts mee op zijn bek is gegaan en andersom. Helaas vraagt links noch rechts zich af hoe het toch kan dat, ongeacht de politieke kleur, men in beide kampen toch zo vaak een hoop opportunistische en intolerante klootzakken vindt.

Rabarberke | 14-11-05 | 09:10

@Onderbuik
Wie kijkt er nou in hemelsnaam naar BVD? Of NOVA? Of al dat soort programma's? Het zijn allemaal door links ingevulde programma's, ook Frits Barend hoort tot die kliek en is nog eens zo hypcriet als de pest ook.
Nee, ik kijk al lang niet meer naar dit soort programma's want ze voegen werkelijk helemaal niks toe aan het nieuws.

zweefvlieger | 14-11-05 | 08:33

Het moet inderdaad niet gekker worden, als het zo door gaat worden we nog eens serieus genomen....

Karel Kruizenruiker | 14-11-05 | 08:32

@Robert Engel
Weet je zeker dat het om de "inhoud" van je blog ging? Ik heb je blog nu gelezen en van de inhoud werd ik niet koud of warm, maar de stijl daarentegen, die vond ik v l a k, peperloos, teveel woorden teweinig info, als de Volkskrant je daarom geweigerd heeft, sorry, dan kan ik dat billijken. Misschien moet je eens een vertaling lezen van Longinus, die schreef over stijl in begrijpelijke bewoordingen en hij is vaak genoeg vertaald. En dan het je goed ter harte nemen. Le style, c'est l'homme.

Hammar | 14-11-05 | 00:47

ach Joris is zo 2004... Niet te druk over maken.
-edit gelijk heb je-

amsmad | 13-11-05 | 23:57

Volkskrant... Was daar ook niet ene FvJ actief, ooit, vroegâh?

De Vriendendienst | 13-11-05 | 23:51

ik kijk liever naar bvd dan naar nova en woestijnruiters met die Paul Pauw.
Net beweerde paul Witteman dat Bob Meier ooit bij het Journaal (waar hij presenteerde) is weggegaan omdat hij er te veel bijsnabbelde. Volgens mij klopt dit helemaal niet wat Witteman beweert: Bob Meier ging weg bij het nos journaal omdat hij hen daar teveel ANTI-Israel vond.
Charles Groenhuizen die ook aanwezig was bij woestijnruiters wilde Paul corrigeren, maar dat mocht ineens niet van witteman, sorry maar wat een arrogante drol die paul witteman, laat die man zijn huiswerk eens doen, om mee te beginnen...

Onderbuik | 13-11-05 | 23:30

@Rabarberke En vice versa.

Gavrilo | 13-11-05 | 22:58

De reden dat die citaten de kattenbakmedia halen is simpel: ze gaan daar nog door voor grappig.

Rabarberke | 13-11-05 | 22:12

Ik heb gepost op Geen Stijl! aaaaaaaaaaah, ja! aaaaah, aaaaaah, aaaaaaaaaaaah, wat fijn zeg.....

Taaie | 13-11-05 | 22:03

Dat nieuwrechts beleid van groenlinks valt wel mee: Femke wil als van ouds de werkgevers de problemen die zij (wel) signaleert laten oplossen: alle werkelozen moeten een baan aangeboden krijgen. Dit heeft niets met de kraan dichtdraaien voor je begint te dweilen te maken. Ik kan me ook niet voorstellen dat Femke van Nederland houdt, met dat slechte milieu en die intolerante inwoners, daarom heeft ze meer met Europa dan haar eigen kiezers. Ze ziet er (nog) wel beter uit dan mede partijlid Clairie Pola(k) die duidelijk in een end-life crisis zit, maar dat is dan ook het enige positieve aan Femke.

Hammiehetvarken | 13-11-05 | 22:01

Beste GeenStijl redactie:
Ik liep vorig jaar, voor de 3 fm actie voor Darfur (Darf watte?),de tsunami en een aardbevinkje hier en daar al te beweren dat geld aan goede doelen niet goed terecht komen en wat ziet mijn heldere blik: ik word gewoon gequote door Hoxha, Pritt en anderen.

Met andere woorden: Krijg nou tieten!
Ik wil een gevuld T-shirt!

Nooit meer slapen | 13-11-05 | 20:56

Dat stuk in de Volkskrant over de weblogger die vewijderd was geing over mij. Een nogal vermakelijk stuk, waarin men ontkent aan censuur te doen, maar wat mij aantoonde dat er wel degelijk sprake was van censuur. Wat heb ik nou allemaal gezegd? Iets over de Islam, een beetje over vermeend Nazi Smit en een schijnheilige kinderboekenschrijfster door de mangen gehaald, door te stellen dat er een dolgeworden horde termieten een duivels feestje in haar hoofd vieren. Dat was overigens pas na mijn verwijdering.

Ik zeg er nog wat over op mijn weblog, robertengel.web-log.nl

RobertEngel | 13-11-05 | 20:53

Het doet me overigens deugd te horen dat jij gewoon, zoals een echte Nederlander betaamt, vooral met jezelf bezig blijft... waarde Roberto

WillemIII | 13-11-05 | 20:48

haha, inderdaad Waterwind, hij zou wel eens zacht en subtiel, onder het mompelen van enig literair hoog'standje' naar binnen willen reagluren bij deze zweef-laagvlieger op tv

WillemIII | 13-11-05 | 20:41

@.zweefvlieger|20:00
Als enorme lul zal hij niet uit zijn op het likken van uw achterwerk.

ventus_aqualis | 13-11-05 | 20:14

Godallemachtig! Wat doen een hoop reaguurders hier hun uiterste best om door de idiote Mulder opgemerkt te worden! Kudt op! Vind je het nou zo belangrijk om op tv te komen? Het stelt geen reet voor, hoor. (Ja, ik spreek uit ervaring, heb tien jaar tv gedaan. En nee, je zult me godzijdank niet kunnen vinden in de annalen!)
Jan Mulder is een enorme lul, niets meer of minder dan dat. Hij mag zelfs mijn reet niet likken.

zweefvlieger | 13-11-05 | 20:00

Leest Jan Mulder GS??
Welk een buitenkans! Welnu, gaat u alstublieft dood - meneer MulderT.

Jan Passant | 13-11-05 | 18:51

@Pannie,
nou, dan hebben ze hem dus mooi terug naar Suriname gesmokkeld.
LOL,
uitzetten nieuwe stijl van Verdonk?

vander F | 13-11-05 | 18:49

Knipoogt -> Pannie 13-11-05 @ 18:11
De vrouwen mogen sowieso niet naar buiten, de mannen hadden alleen een avondklok voor 't gerecht staan.

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 18:32

vander F 13-11-05 @ 18:19
Volgens mij was dit een drugssmokkelaar.

Pannie | 13-11-05 | 18:27

Het volledige bericht (gratis dankzij Volkskrants eigen nieuwskraker op msn):

Tegensignaal van Roermond: PC Hooft-tractor is welkom
de Volkskrant, Binnenland, 11 november 2005 (pagina 04)
Van onze verslaggever Peter de Graaf

De gemeente Roermond heet bestuurders van een Sports Utility Vehicle (SUV), ook wel bekend als asobak of PC Hooft-tractor, van harte welkom. Het gemeentebestuur nam gisteren een motie over van die strekking, ingediend door de VVD. VVD-raadslid Jos Becks: 'In Nijmegen, Amsterdam, Leiden en andere steden worden discussies gevoerd over een verbod. De SUV-rijders weten niet meer waar ze aan toe zijn en waar ze nog naar toe kunnen. Daarom willen wij een tegensignaal afgeven. In Roermond zijn ze van harte welkom.'

Niet dat Roermond ook maar één moment van plan was de asobak te verbieden. Maar de VVD'er wil duidelijkheid verschaffen in onzekere tijden voor SUV-rijders. 'Er komen veel Duitse toeristen hier. Die horen dat ze Amsterdam niet meer in mogen en denken dan dat ze in heel Nederland niet meer welkom zijn. In Roermond wordt daarover heel anders gedacht.'

Tijdens de begrotingsbehandeling nam het college, bestaande uit VVD, CDA, PvdA en D66, de motie zonder noemenswaardige discussie over. Ook de gemeenteraad ging donderdagavond akkoord. In de motie wordt hoog opgegeven van de winkel-, horeca-, parkeer- en culturele voorzieningen in Roermond en dat het 'niet aan ons is om te beslissen wie van al dit moois mag genieten'. Om te besluiten met: 'In Roermond bent u van harte welkom, ongeacht uw leeftijd, rang of stand, SUV, Deux Chevaux of Vélo.'

Indiener Becks, die zelf geen SUV-terreinwagen rijdt, is tevreden. Hij vindt dat veel steden zich bezondigen aan een heksenjacht op SUV-rijders.

'De wagens voldoen aan alle Europese milieu- en veiligheidsnormen. Dan geeft het geen pas als lokale dorpsraad zulke autorijders rechten te ontnemen.'

Ruudje | 13-11-05 | 18:22

Tis weer een dooie boel hier.
Hier een linkje met de werkelijk intrigerende opmerking:
,Het komt er in feite op neer dat het lijk van Apensa Nederland is uitgezet en Suriname illegaal is binnengekomen ''
Als levende illegaal Nederland in, als dooie illegaal Suriname in.
Zo zie je maar weer, eens een illegaal, altijd een illegaal.
Bron:
www.planet.nl/planet/show/id=62967/con...

vander F | 13-11-05 | 18:19

@Toine Rorije 17:36 Dank u, ik word zo weinig gequote dat ik me verlinkt voelde

Gavrilo | 13-11-05 | 18:16

Het echt goede nieuws stond een dag eerder in de Volkskrant!
archief.volkskrant.nl/artikel?c=1e164c...
Jammer dat de GS-redactie nou juist over dat nieuwtje heen heeft gelezen. Dit nieuws zou niet mogen ontbreken op een log die de SUV-lobby personificeert. Teveel bezig met persoonsverheerlijking of kan er geen positief nieuws uit Limburg komen?

Ruudje | 13-11-05 | 18:14

Pas Op Je Tellen 13-11-05 @ 18:05
Mensen van middelbare leeftijd of ouder komen in Rotterdam Zuid na zonsondergang niet meer buiten.

Pannie | 13-11-05 | 18:11

@Iovanni
ach, gelukkig leggen 'we' hier niet op alle slakken zaut.. ;-)

okra | 13-11-05 | 18:09

@NOS Journaal
Verbrandde auto's in Rotterdam, daders en motief onbekend. Hoe weten ze dan dat het om jongeren gaat? Vermoed dat het een bejaarde opgefokte volks krant lezer was.

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 18:05

?Ik ben loyaal aan Frits en Henk, we zijn al zeven jaar een team. Ik zou het raar vinden om voor het laatste seizoen af te haken. Als ze naar Groenland waren gegaan was ik ook meegegaan.?
Ben bang dat dat laatste seizoen ook gelogen is.

ventus_aqualis | 13-11-05 | 17:56

Haha de reactie van Broertjes is toch een stuk minder lachen. Maar goed, het zal ook geen pretfabriek om aan te voeren zijn die Vokskrant-toko

WillemIII | 13-11-05 | 17:42

Zoals Jan 't zelf op zijn portfolio zegt:
"De Deskundige op het gebied van sport, literatuur, kunst & cultuur en overige zaken."

Kon alleen niet helemaal vinden waaraan hij die deskundigheid dan mag ontlenen, mis de formalisatie.

www.let.uu.nl/~Anne-Marie.Mineur/perso...

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 17:41

@Toine Rorije

En o,"sorry" van Barba vind ik ook heel goed... shit, dat ben ik zelf.
O, sorry

labarbe | 13-11-05 | 17:41

Dat was een quote overigens, geen link..

Brusselmans | 13-11-05 | 17:37

@gavrillo
Ik vind je post zo goed dat ik hem best wil quoten. Komt ie:
Gavrillo:"Ik haal regelmatig de krant. "Dronken man overvalt krantenjongen", "Sigarenboer mishandelt vermeende dief", "Mysterieuze inbraak in kantoor PCM"."

Toine Rorije | 13-11-05 | 17:36

@okra 16:52
Klopt. Bij de NRC en de Telegraaf doen ze dat trouwens ook. Voorbeelden ter inzage. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van kranten.

En als je honderd met een t schrijft, maak je al helemaal geen kans.

Iovanni | 13-11-05 | 17:34

Geenstijl drukt de gevestigde media uit de markt. De prijzenoorlog is keihard ingezet. Het prijsverschil is nu al tijden maarliefst: EUR 25,75 per maand. Inderdaad geenstijl. Maar wel leuk om hiermede verlost te worden van de zwaar betaalde Jan Blokkers van deze wereld. Welkom in de wereld die interpret heet.
' Laat maar zien, vertel maar niets
vrijdag 11 november 2005 (1871 woorden)

Wat is een goede biografie? De dilemma's zijn dezelfde als bij historische studies in het algemeen. Moeten de naakte feiten voor zich spreken? Of moeten ze nieuwe kleren aan? ...

Voor dit artikel moet u betalen. Dit artikel bevat 1871 woorden.
Dit artikel bevat géén foto's of andere afbeeldingen (zie verder onze helppagina). ' ...

WillemIII | 13-11-05 | 17:33

Ik haal regelmatig de krant. "Dronken man overvalt krantenjongen", "Sigarenboer mishandelt vermeende dief", "Mysterieuze inbraak in kantoor PCM".

Gavrilo | 13-11-05 | 17:28

O, sorry

O, sorry

labarbe | 13-11-05 | 17:21

Nee dat is Jan Mulder. Dit stukje gaat over Piet Mulder.

Igorus | 13-11-05 | 17:18

Nee dat is Jan Mulder. Dit stukje gaat over Piet Mulder.

Igorus | 13-11-05 | 17:18

Mulder is toch de pratende aap van Barend & vanDorp?

labarbe | 13-11-05 | 17:15

Ik vind zo'n kudtkrant werkelijk te min om aan te halen op een topmedium als Geenstijl.

..zapper | 13-11-05 | 17:14

wat jij wilt, ik ga niet vechten over de nomenclatuur in de taalkunde, maar een link lijkt me wat anders..

Gavrilo | 13-11-05 | 17:03

dat ga je niet winnen gavrilo, geef maar op.

Conan de Rabarber | 13-11-05 | 17:00

@Gavrilo
lijkt mij meer dan een kwoot dus..;-)

okra | 13-11-05 | 16:58

@okra das geen kwoot, das een linkje (het complete stuk dus)

Gavrilo | 13-11-05 | 16:57

@. Gavrilo
ik zie hier nou toch een hele column onder het linkje...

okra | 13-11-05 | 16:54

*heeft de krant ook wel eens gehaald maar stond daar (pfew!) niet met naam en toenaam in..;-)*
volkskrant verzamelt al hondert jaar quotes en stukjes van anderen (bevobbeld van freelancers om vervolgens het stuk af te wijzen!) en brengt die dan met een eigen sausje uit, alsof zij dat zelf geresearcht hebben. kleaudz*kken (if you pardon my french)

okra | 13-11-05 | 16:52

Nou je het zegt blawablata, daar zat ik ook al op te wachten, ik heb nog nooit een mooie grote bokaal in de vorm van een afgezogen duim gezien.

Conan de Rabarber | 13-11-05 | 16:51

Jammer genoeg (voor hem) is Jan Nulder hier nog nooit gekwoot, dat geeft toch wel een hierarchie aan.

Gavrilo | 13-11-05 | 16:50

Btw, had ik GeenStijl gisteren al gefeliciteerd met de welverdiende kwakzalverprijs voor het moederbedrijf? Ik snap niet dat we er op GeenStijl helemaal niets over lezen. Dit is toch iets om trots op te zijn? Of als ik Nelson Mandele mag quoten: 'Er is niets verlichts aan om onszelf klein te maken of om niet te willen opvallen.' Hier vast een voorzetje uit het rapport van de jury: 'Dat maakt het dus zeer onwaarschijnlijk dat Telegraaf-lezers kritische, op wetenschappelijke feiten gebaseerde adviezen krijgen'. Dus laat zien die bokaal!

blawablawa | 13-11-05 | 16:47

En dan gaan we nu even naar de boodschappen, Frits...

Hollandia® | 13-11-05 | 16:42

Voor de doeners onder ons een quotje:

"Ze realiseren zich niet dat de theorie bestaat voor goede praktische redenen en dat wanneer je daarvan afwijkt, je in problemen komt."

www.computable.nl/artikels/archief5/d1...

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 16:38

Mulder heeft net zoveel kijkers als er reaguurselen staan onder een gemiddelde GeenStijl log. En Mulder in de Volkskrant slaan we sowieso over. Voor mijn part zetten ze op die plek een IKEA advertentie neer.

blawablawa | 13-11-05 | 16:33

Ben van het weekend nog aangehaald door een plaatselijk sufferdje. Daarna nog ff met de quote 500 in de hand bakbrommers gekeken.

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 16:25

Ik kan me herinneren dat ik eens ben aangehaald in het plaatselijke sufferdje. Maar dat had alles te maken met het feit dat ik van mijn brommertje was gecrost. Overigens werd destijds een quote van mijn eerste reactie aan die randmongeaul om begrijpelijke redenen weggejorist.

porcarius | 13-11-05 | 16:03

Misschien kan die nog wat bij beunen op 't binnenhof, cynisch als ik ben zeg ik: "He will fit right in".

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 16:03

Ik weet niet of buitenhof erin zit. Die Mulder zit toch bij die zender zonder kijkers?

SuperG | 13-11-05 | 15:55

NewsFlash:
Het Noord-Afrikaans bureau voor toerisme voorziet alle geparkeerde Amerikanen in de verschillende Europese steden, van gratis brandstof.

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 15:26

"Heeft Jan al over Femke's rookgedrag geschreven dan?"

Ik persoonlijk heb dan visioenen van een enorme vleessigaar.
Ik heb wat met die Femke en haar ondeugende oogjes.
Ongetwijfeld zit er een enorme bos biologisch gekweekt linksdraaiend schaamhaar onder die tuinbroek en dat is wel jammer maar verder?

Jim Beam | 13-11-05 | 15:21

Bon. Ik zie het blauwe pak van de man toch als een soort eindfase. M.a.w fototechnisch zou een euvrefuck as. vrijdag prima op zijn plek zijn ?

Shareholder | 13-11-05 | 15:17

@Dr. D
Verwijderd op grond van een geuite persoonsgerichte bedreiging. Dat is toch ook hier een huisregel?

Mare | 13-11-05 | 15:12

@ Pannie

Gratulieren!!!

Brusselmans | 13-11-05 | 15:07

Ondertussen webloggen bij de Volkskrant:
www.volkskrant.com/weblog/pub/blogs/en...

( Requiem voor een weblogger

Een amusant en niet onsympathiek hoofd heeft hij, onze weblogger. Een vrolijke grijns onder een jolig hoofddekseltje wekt het vermoeden van een gemoedelijke man met wie je goed een pilsje kunt drinken.
(...)
Ondanks alle sympathie die hij kan oproepen, heb ik gisteravond zijn weblog verwijderd. En ik denk dat het goed is om uit te leggen waarom we ons niet langer kunnen verheugen in zijn prominente aanwezigheid. Dan weet elkeen wat er is gebeurd en wat de gronden kunnen zijn van zo'n verwijdering.

Het is heel simpel: in de gebruiksvoorwaarden van het Volkskrantblog staat dat alle content verboden is die 'als bedreigend kan worden ervaren door een natuurlijke persoon'...

Dr.D | 13-11-05 | 15:05

Maar ondertussen zeker toch stiekem hopen dat hij reacties op dit topic in de volgende column gebruikt. Weinig tot nog minder kans op die bonusmaandagochtenderectie, vrees ik.

Mare | 13-11-05 | 15:03

@ Mare

Een quote van jezelf terug vinden in de fletse kolommen van zo'n slaafs niemandsdalletje moet een schamel genoegen zijn.

Brusselmans | 13-11-05 | 15:01

Vul mijn giro blauw past die pas bij mij of bij jouw? Mannen in blauwe pakken, ben trotst op de leeuw, maar niet op dat commerciële deel.

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 14:57

@Brusselmans
Zo'n vaart loopt het niet, 't is maar een quote-je van een reaguurder.

Mare | 13-11-05 | 14:55

Heeft Jan al over Femke's rookgedrag geschreven dan? Of is dat voor maandag? Of, werkt ie nu aan zijn hitsingle "Being quoted" alias DJ Multimulder? Want wellicht valt er in die hoek nog wat op te rapen?
Spannend. Welke move zal de man maken? Echte spielmacher.

Shareholder | 13-11-05 | 14:54

Geeft Jan een carbonpapiertje met de tekst: "Wees koppie koppie, niet copy-paste."

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 14:51

@ Hoxha

Kan GS - bij wijze van wiedergutmachung - niet zo nu en dan willekeurig de verzamelde uitspraken van Pieter Broertjes publiceren?

Brusselmans | 13-11-05 | 14:51

Wanneer het parochieblad van de politiek correcte gemeente lovend over GS begint te schrijven moet de oplage wel heel hard achteruit hollen.

Of Jan moet een snuifje genomen hebben, natuurlijk..

Brusselmans | 13-11-05 | 14:49

@jan mulder Bij deze sluit ik me aan bij kapitein stijlvol.En hoe triest moet je zijn om je in een blauw leeuwepak te hijsen.

rn1970 | 13-11-05 | 14:48

De levensloopregeling van Mulder zal door die ene seconde niet in gevaar komen. Graaien tot-ie paars ziet en verder iedereen boven modaal publiekelijk verwijten dat-ie aan het graaien is. Een mooie oude dag lijkt me dat.

Iovanni | 13-11-05 | 14:48

zou wannabecool....? nee, dat kan niet

G-unite | 13-11-05 | 14:46

Vaste Column?
Ik heb een krantje dat we gratis weggeven.

SP!T | 13-11-05 | 14:45

Ik wil ook geciteerd worden door Jan Mulder! Ik zeg: "ongezien de tyfus voor Barend en Van Dorp!" Jan je weet wat je te doen staat ;)...

Kapitein Stijlvol | 13-11-05 | 14:44

Het ligt er ook een beetje aan welke van de persoonlijkheden van deheer Mulder we hier te doen hebben. Giropipo? Tekstbaron? Tafelheer? Voetbalsjonnie? Je weet t niet..

Shareholder | 13-11-05 | 14:42

He Mulder, doe es lachuh!

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 14:42

haha grappig hoor :) leuk dat Muldertje GS gebruikt of misbruikt. tis maar hoe je het ziet

Ome_Mark | 13-11-05 | 14:39

Een cast volumn in Buitenhof?
Wat is daarmee gewonnen dan?

Shareholder | 13-11-05 | 14:39

De Volkskrant...

Rasses | 13-11-05 | 14:39

Als Mulder zijn zinnen op de jouwe zet is dat dan een Frans compliment?

Pas Op Je Tellen | 13-11-05 | 14:39

@DeKeet
Inderdaad, meningen moeten niet teveel afwijken, daar komt alleen maar trammelant van.

Mare | 13-11-05 | 14:36

De stijlloze roze opmars lijkt niet meer te stuiten.
Nog even en de plenaire vergaderingen in Den Haag worden geschorst om de meningen op GS te peilen alvorens men beslagen weer de politieke arena betreed.

vander F | 13-11-05 | 14:31

Help! Als Jan Mulder serieus reageert op GS berichtgeving c.q. reacties gaat het fout. Kunnen we Mulder niet preventief ruimen onder het mom van kippehoest of zo?

DeKeet | 13-11-05 | 14:31

hoe de fuck is joris?
-edit doe eens klikken op die roze lettertjes-

cloggie42 | 13-11-05 | 14:27

LOL!
Mulder leest GS!
Wie zou hij zijn?
Fuckje of CaptainGrunn?

MAXIMO | 13-11-05 | 14:25

Jan Mulder is de reden waarom Barend, van Dorp en Mulder niet zo heet...

MILF | 13-11-05 | 14:24

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl