
Vrolijke boel in Vlaardingen vandaag. Daar riep de lokale
Ummet-moskee ondanks vele protesten van zeurende buurtgenoten en politici via vetgrote audiospeakers de vrome moslims uit de buurt op tot het vrijmibed. Koren op de molen voor RechtsBlond en haar volgelingen.
Kamervragen (PDF) Heel lelieblank en bekrompen Vlaardingen op de achterste benen. Tikkeltje hypocriet natuurlijk. Het gebeier van kerkklokken is herrietechnisch net zo irritant en bovendien ook toegestaan. Uitgelezen mogelijkheid dus voor Rutger en cameraTwan wat integere sfeerbeelden te schieten. Fair and balanced, zoals we van hen gewend zijn. Maar wat blijkt? De valste interviewer van Nederland laat zich in drie minuten bekeren tot die fabel van Mohammed. Zie hem dan dikke lol maken met die baardmansen.
FILMPJE!
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
stichtingsleepkeet 02-06-07 @ 16:43
Ik stel veur dat je dan linea rectaal naar je gedreaumde islamistische Reich in pakistan terugkeert. De islam is een Fremdkörper in Nederland en deze flagrante provocatie, tegen eerdere beloftes in, is een teken aan de wand. Dit is Nederland oliebol en je bebaarde matties dienen zouden er beter aan doen hun plaats te kennen. Maar goed: vroeg of laat gaan ze toch weer, wen er maar aan. Cultuurrelativerende softie. Ik krijg van jouw post geweaun een zure oprisping.
Wat een bekrompen gezeik hier! En wat een lul van een vent die Rutger, randstedelijke debiel! Ik ben zo wit als maar kan, 100% autochtoon en heb 1 jaar in Pakistan gewoond in de oude buurt van Karachi. De eerste keer schrok ik me rot toen ik om 6 uur! in de ochtend de oproep voor gebed hoorde vanuit wel 5 of 6 moskee's. Na een paar keer was ik eraan gewend en na verloop van tijd hield ik er zelfs van, alsof iemand me riep. Eenmaal terug in Nederland mistte ik het meteen. Die saaie kerkklokken , spreken niet maar maken ook geluid daar hoor je niemand over. Moslims die in Nederland wonen betalen ook belasting net als wij en mogen ook hun geloof uitoefenen. Wordt eens wat minder bekrompen en de wereld gaat er een stuk vrolijker uitzien. Maak je druk om de echte problemen zoals Marokkaanse jonge criminelen.
Het hoeven trouwens niet persee allochtonen te zijn mogen ook nederlanders zijn, bijvoorbeeld hooligans :P
Het zou van veel meer moed en lef getuigen als Rutger bijvoorbeeld met zijn cameraploeg een achterstandswijk in Rotterdam ingaat en criminele allochtonen jongeren aanspreekt en belachelijk maakt!
dwarsligger 02-06-07 @ 03:40
Kijk: dé relevantste post in de draad. Jammer dat jouw bericht deaur ruktor de downplayende twofaced dhimmie verzwegen is. Dan wel: waardeloos hoernalistiek stukje werk van ruktor. Ik zeg: kom maar op met de volgende 600 comments.
* Het is begonnen *
Deze mensen gedragen zich verder netjes en Rutger jij loopt ze belachelijk te maken. Wat denk jij hiermee bij te dragen?
Jeb 01-06-07 @ 22:07
Er zijn legio redenen om te emigreren. De recente emigratiegolf is echter een Europees fenomeen, en dat simpele feit op zich ontkracht al jouw theorie dat het gaat om het ontduiken van belastingen.
-
sjaakdeslinksesul 01-06-07 @ 22:55
Bij mijn weten zijn er zo goed als géén kwaadwillende Christenen Sjaak. En het afbreken van de 'christensocialistische structuren' (sloppy concept!) klinkt als een wat naïeve wensdroom bij een jointje teveel. De islamdreiging smeekt om een strategie, en het succesvol implementeren ervan (klinkt ook al als dat jointje helaas) vergt een zekere eensgezindheid. Er moeten dus bruggen gebouwd worden, tussen christenen en vrijdenkers, tussen Randstadders en plattelanders, tussen Sjaken en Sjimmies.
Rutger is een aardige jongen, maar een eensluidend statement maakt hij in zn filmpjes niet
In islamitische landen mogen non-islamieten:
-hun geloof niet uitdragen (proberen islamieten te bekeren)
-geen kerkklokken luiden
-geen bijbel het land in brengen
-liggen hun kerkjes in onopvallende gebouwen achteraf
Waarom laten wij ons door dit achterlijke geloof kolonialiseren? Kijk naar de islamitische wereld, willen we dat Nederland er over honderd jaar ook zo uitziet? En zeg niet dat dit niet zal gebeuren, in de achterstandswijken is het begin al duidelijk zichtbaar! Vlaardingers die dit gejank niet willen horen moeten bij hun gemeentebestuur gaan protesteren. En de volgende keer verstandiger kiezen!
Iedereen mag van mij iets van een toren roepen, het liefst op de vrijdagmiddag. (sta dan toch in de file) Alleen volgend jaar niet komen zeuren of je er ook homo's van af mag werpen dan. (hooguit af en toe een bearebackertje)
Rotterdam-zuid is volgens mij al islamitisch dus gun dit vredelievende volkje hun eigen pleziertjes en creeer daar bijvoorbeeld een geinige Gazastrook of zeau, zonodig met sponsor; de Gaastrastrook(?). Lekker af reageren na een hele dag over de markt te hebben geschuifeld. Eigen Nederlandsche TVzender? Prima! Ai-doetzeérah met Hanneke G. als nieuwlezeres; altijd goed nieuws het eerste gebracht.
Denk eens positief kaalkopjes en puisterige te dikke pubertjes van Nederland. Samen komen we er wel uit.
Die islamitische kolonisten daar in Vlaardingen zijn dus toch overduidelijk aan het provoceren en dus toch ruzie aan het zoeken met de oorspronkelijke binnenlanders in Vlaardingen, want eerder deden ze ons geloven dat ze de afwijzende reacties n.a.v. hun voornemen om die haatoproepen door de Vlaaringse straten te laten schallen zouden respecteren, NIET DUS.
Wederom blijken die islamitische kolonisten gladde leugenaars, en daarmee tevens hun veelvuldige moslimeigen slangengedrag te vertonen......!
Weer blijken het nu dus leugenaars en onbetrouwbare gesprekspartners met twee gezichten....!
Hieronder het bewijs, dus het kranteartikel hieromtrent.
Artikel in de landelijke ochtenkrant het Algemeen Dagblad (Rotterdamse editie) van donderdag 12 april 2007 :
Vlaardingse moskee blaast oproep tot gebed af
We willen geen ruzie met buren
Omwonenden willen niet dat de Turkse moskee in Vlaardingen luidsprekers aanbrengt om de gelovigen op vrijdag op te roepen tot gebed.
Door EVA CROUWELL
VLAARDINGEN
De tegenstand van omwonenden is zo overweldigend dat de Turkse moskee aan de Oosthavenkade in Vlaardingen geen luidsprekers zal aanbrengen voor de oproep tot gebed. Ook al staat geen enkele regel ze een strobreed in de weg, zo werd gisteravond uitgelegd door burgemeester Bruinsma. Dat deed hij tijdens een bijeenkomst die op initiatief van de moskee werd gehouden.
Elke kerk en moskee in Nederland mag kerkklok of andere middelen inzetten om geloofsgenoten op te roepen voor een bijeenkomst. Daar is geen vergunning voor nodig. Alleen wanneer de DCMR na klachten geluidsoverlast contstateert, kan in de Algemene Plaatselijke Verordening van een gemeente een geluids- en frequentiebeperking worden opgenomen.
De moskee wil het niet zo ver laten komen, want het onderlinge contact is nu goed. We willen geen ruzie met de buren, zegt de voorzitter van het bestuur, Nadir Kaplan. Teleurstelling overheerst: Ik dacht dat Nederland een tolerant land was, zegt Kaplan, nadat hij het spervuur van tegenargumenten heeft aangehoord.
De twintig omwonenden die zijn komen opdraven zeggen tegen burgemeester Bruinsma te vrezen voor waardevermindering van hun koophuizen, die op krap vijftien meter afstand van de moskee staan. Maar er wordt meer gesproken over mogelijke geluidsoverlast.
Dat de oproep tot gebed alleen op vrijdagmiddagen zal worden gedaan en deze hoogstens twee minuten duurt, doet daar niets aan af, vinden ze. Mijn man draait nachtdiensten en zal daar wakker van worden, zegt Birgit, die achter de moskee woont. En we vinden het ook gewoon niet prettig, het hoort hier niet... Daarmee drukt ze de mening van het meeste bewoners uit. Die vinden een moskee best, maar dat gejengel vinden ze verschrikkelijk.
Het wringt ook dat ze de oproep niet kunnen verstaan. Kan dat niet in Nederlands?
De tolk van de imam legt uit: Nee, dat moet écht in het Arabisch. Maar ik zal de tekst nu wel even voor u vertalen. Het haalt niks uit.
Kort commentaar:
Ze willen ons nooit, niet begrijpen, en zullen niet eerder rusten tot dat wij ons totaal hebben onderworpen aan de wil van Allah.....!
Dus weg met de criminele organisatie die ISLAM heet, uit ons niet-islamitische land.
Weg met deze religie die is gebaseerd op een terroristisch kookboek (de Koran), en verzonnen is door een wrede, pedofiele en bloeddorstige krijgsheer (Mohammed).
Groeten Ben van der K.
en nu allemaal jullie mand in
morgen weer een dag
@ bottehond 02-06-07 @ 02:54
By the way, zolang mensen als jij in Nederland nog niet in de meerderheid zijn hoef ik me helemaal niet af te zetten tegen de conventionele maatschappelijke opvattingen. Als je een vredelievend blank Nederland beoogt ben je zelf een hippie in dubio.
Gezellige boel daaro.
Kerkklokken en andere herrie zou verboden moeten worden.
En anders is iedereen gelijk en heeft ie het recht om zijn geloof van de daken te schreewen...
@bottehond 02-06-07 @ 02:54
Ik versta geen duits....
@kuttekrap 02-06-07 @ 02:48
3 puntjes is zoooooooooo 2006. Netzoals 9 o's, maar jij mag er wel weer "eau" van maken als je daarmee het tellen uit de weg wil. Ik ben blij dat je allochtonen kent, maar of ze echt tot allochtoon morgen worden gerekend nu blijkt dat ze naar zulke k## muziek luisteren....
I have a huge dong 02-06-07 @ 01:49
Sterph, hippie, sterph. Na 40 jaar is het tijd veur een afscheidstoernee, dat normale Menschen dit land uit de shithole multikul redden. Lutser.
Sesamstraat is moeilijk hoor, vooral dat tellen.
En dat je allochtoon bent... so what?
Ik heb allochtone kennissen... kiekeboe to you too.
Het zijn trouwens drie puntjes, rare stijlvaut veaur iemand die op de kleutersgool al kon lezen.
Ik ben al sinds de kleuterschool niet meer trots dat ik kan lezen, wellicht spring jij een gat in de lucht wanneer je een item in Sesamstraat zonder terugspoelen tot je kan nemen. Trouwens, ben ook een allochtoon.... kiekeboe!
@Mr. Opschepperige Nick @02:22
Ik zou niet weten waar die link over gaat, maar het is vast wel spannond en met moeiluke weaurden enzo. Weest er maar trots op dat u dat verhaal wel begrijpt.
Dat is precies wat mij ook opviel, maar ik kijk dan ook niet echt met een GS blik naar GS topics. Ben benieuwd hoeveel blanke mannen het zouden waarderen als ik met een camera langs kwam en aan hun baard ging trekken. Rutger beseft waarschijnlijk niet dat zijn journalistieke insteek (keihard gaan beledigen tot iemand flipt) totaal niet heeft opgeleverd wat hij had verwacht. Helaas is het niveau hier zo laag dat het de meeste toch lukt om over de grens te gaan zonder daarbij de GS mods op de tenen te trappen.
Je kunt zeggen wat je wilt maar uit dit soort filmpjes blijkt weer dat de eerste generatie geen vlieg kwaad doet en tegen een grapje kan. Dat kan niet over alle jongeren gezegd worden. Die reageren meestal wat aggresiever en verdedigender.
Laat het lezen maar zitten, tenzij je van plan bent je vader te vragen om je te helpen. Wellicht kan VMBO samen met IVBO dan toch nog iets anders volgen dan de plaatjes in de Televaag.
@Mr. Opschepperige Nick @ 01:49
Kudt, laat ik nu net geen internetverbinding hebben. ik ga de link later wel eens bekijken.
Wat een ongelofelijke eikel. Kijk je bij de comments zie je allemaal prutsers die het toejuichen dat mensen keihard worden beledigd. Luidsprekers zijn ook belachelijk, maar ik heb liever 100 luidsprekers in de wijk dan een stelletje racisten die allochtonen het liefst aan de hoogste boom willen ophangen. Nemen de GS Goebbels het woord "Iran" in hun mond, spreken al die pantoffeldiertjes in koor: "nuke Iran, nuke Iran", niet beseffende wat zoiets in godsnaam betekent. Als je toch een PC met internetverbinding hebt ga dan voor de grap naar ->
commentisfree.guardian.co.uk/jonathan_...
@Gestoorde Mocro 02-06-07 @ 00:45
Alvast een voorproefje.
www.youtube.com/watch?v=Sb-DTrMG4vs
Es kijken wie er knettergek wordt.
de Bruijn 02-06-07 @ 00:21
De kongsi tussen gristenen en moslims is levensgevaarlijk. Je had het cynisch motten bedoelen. Gij ende koesterT een ende adder aan Uwen borscht, bruintje.
@Gestoorde Mocro 02-06-07 @ 00:45
Zoals ik in deze draad al gezegd heb, ga ik als experiment snoeiharde metal draaien bij de plaatselijke mosk. Eens kijken wie er knettergek wordt.
Ik ben bang dat ik een kudde jurken achter mij aan krijg.
No offence heaur, ik kwam er graag om turks breaud te keaupen.
Typisch hollands gedrag van die pearl huisvrouwen, klagen en vooroordelen, gewoon de volume omhooggooien totdat ze knettergek worden en gaan verhuizen.
-weggejorist-
-weggejorist-
PPsquad 01-06-07 @ 23:00
juist die kerel maakte op mij de beste indruk.Zelfspot daar zou het al eens mee moeten beginnen.
sjaakdeslinksesul 01-06-07 @ 22:55
restecp, één tandje bijschakelen. Die quaadwillende moslims van je hebben als zodanig geen ene flikker in te brengen in die deaudscultus van ze. Ergo: het zijn niet de Menschen, maar die deaudscultus waar ze aan "onderworpen" (islam) zijn.
haha humor! fietse jaten, dealen, hoort er bij he, wel die camera uit!
Ware realiteit!!!
@v Maerlant 01-06-07 @ 21:39
Zoals al vaker gezegd. De oude Christensocialistische structuren zijn het probleem, en zo lang die niet afgebroken worden, hebben de kwaadwillende vrij spel. Laat onverlet dat er meer kwaadwillende moslims dan christenen zijn.
@Catchit 01-06-07 @ 21:40
Zelfkritiek ken jij ook niet, je deed zelf geen enkele poging om door de vorm heen te prikken en in te gaan op de inhoud van mijn reactie. En ik zei toch al in mijn vorige reactie dat ik liever een klopjacht uitvoer op roomblanke Nederlanders zoals jij.
King of controversy 01-06-07 @ 19:18
Naief mannetje !! ....... die jonge baardmannen zijn al beledigd als je iets te lang naar ze kijkt. Eens goed beledigen moet kunnen om eelt te kweken op de tere zieltjes van deze prinsjes.
Verder wensen ze ons in de moskee best wel de teering dus dat "mutual respect "is wederzijds.
jullie kunnen wel lullen, maar die mocro's kunnen echt steeds beter scooter rijden...
het bewijs:
www.youtube.com/watch?v=Q0q5dmgAMRE&am...
toch nog iets positiefs
de Bruijn 01-06-07 @ 22:28
Hehehe... maar voor de duidelijkheid: die comment 21.29 was dus sarcastisch, cynisch of ironisch?
Christenhonden geitenneukers iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee
-weggejorist-
de Bruijn 01-06-07 @ 22:20
Als je het kunt onderbouwen ben je nooit te laat of te vroeg, lijkt me. Haha. Lutser.
* grinnik *
hahahaahah leuk filmpie ze vatten het sportief op ook
-weggejorist-
-weggejorist-
de Bruijn 01-06-07 @ 22:11
Hmm, wel: dan moet je post waar ik op doelde srakastisch geweest zijn. In dat geval stand I corrected en bied ik je mijn verontschuldigingen aan. If not: dan heb je wél iets uit te leggen, me dunkt.
-weggejorist-
Catchit 01-06-07 @ 21:40
Allereerst, leer eens copy pasten.
zal ik je eens wat vertellen??Ik denk waarschijnlijk een heel stuk minder wit dan jij denkt.Werk met veel autochtonen want ben zelf in de meeste landen waar ik werk de allochtoon.Mijn personeel bestaat uit alle kleurtjes en (dat is dan wel jammer)religies.ik heb geen probleem met ras of nationaliteit.Waar ik wel een kut hekel aan heb is totalaire religies en ontkennende nest bevuilers
v Maerlant 01-06-07 @ 21:58
HAHAHA! Ja, dat zijn de redenen die ze jou willen laten geloven,suffie! Het zijn gewoon ofwel rijke gierigaarden die geen belasting in NL willen betalen, ofwel mensen die het gezicht van Wilders niet meer kunnen verdragen!
Want je moet gewoon kijken naar welke landen die 'Vluchtelingen' gaan om te weten waar de juiste reden zit.
Top 3
1. België (want daar betaal je geen vermogenstax): de meeste NL wonen net over de grens van NL! En je gaat me niet zeggen dat er geen Moslims in België zijn.
2. Duitsland: ook een belastingparadijs.
3. Spanje: meestal pensionado's.
The eimer 01-06-07 @ 22:00
Go Eimer, go.
-
Religie is zonde.
de Bruijn 01-06-07 @ 22:01
Best goed gevonden. Maarre, wat je zegt over christenen in opkomst: herhaal de oefening, gewapend met enige demografische gegevens. You'll be surprised.
-
*uit*
@ De Bruijnhemd
Ja, dat zal je instemming wel wegdragen als downplayer. Maar tsjek: die islam, da's gif. Past niet in jouw naïeve wereld- en Menschbeeld, maar of jij dat nou leuk vindt of niet: de feiten staren je brutaalweg in je tronie. Ontken maar, brandt islam- kritici maar af. Zijn waarschijnlijk nog domme rancuneuze kleinburgers in jouw ogen. Elitaire huiskamersocioloog.
-weggejorist-
@ V M;
Graag nog wat aangevuld hebbend, dit;
Vermoord een schrijver/ criticus en krijg het koninklijke huis plus het hele parlement in je moskee op visite. Kom in het parlement met 2 paspoorten en ga lopen brullen dat je daar geen afstand wil doen omdat je denkt dat het hier onveilig gaat worden. Voetbal met herdenkingskransen en het jaar daarop worden de kransen s,nachts verwijdert.
Je sluit zwembaden als je jeugd niet met zijn tengels van de meiden kunnen blijven. Je verbloemt hun criminaliteit tot het merg en laat autochtonen barsten als ze aangifte doen.
Duidelijk is dat het fascisme niet bij NLers aanwezig is, maar wel bij degene die hier als koekoeken tekeer gaan. Juist.
Jeb 01-06-07 @ 21:54
Tss, laat het nu toch echt autochtonen zijn die al zes recordjaren op rij het land ontvluchten, blijkbaar omdat hun hoofd vele debielen niet aanstaat.
DT71 01-06-07 @ 21:27
Het overgrote van al die 'goedheden' die jij opsomt zijn gewoon dingen die men in elk land van de wereld toestaat. Tot nu toe hebben we het zeker niet naar getroffen in dit land, maar er zijn wel mensen die het willen veranderen.
v Maerlant 01-06-07 @ 21:29
Ik heb geen kinderen, en wil dat ook zo houden. Want, ik wil geen blok(ken) aan mijn been hebben als ik hals over kop uit NL moet vluchten omdat mijn kop één of andere debiel niet aantstaat.
miko 01-06-07 @ 21:29
Als je die rotjochies in NL bedoelt: in elke Moslimland zaten ze al lang in de cel, maar aangezien de politie in NL wordt gerekruteerd uit slappelingen en warmwaterdouches en de oppositie zich alleen maar bezig houd met het polariseren van minderheden, verbaast het me niet dat die bandieten hier zomaar hun gang kunnen gaan.
@Catchit 01-06-07 @ 21:40
Ik heb zelfkritiek, maar voel me niet verantwoordelijk voor dingen die 65 jaar geleden gebeurd zijn. U heeft een groot probleem als u dat wel heeft.
U lijkt wel op die joodsche collega van me die vanwege een "oorlogstrauma"
in de ziektewet zit, terwijl hij net 30+ is.
Catchit 01-06-07 @ 21:40 (ook @ Jeb)
Hier joh, dit is wat Hafid Bouazza over die nare Nederlanders weet te zeggen. Vast een slechte moslim?
Kom nou, zeg, buitenlanders zijn hier vanaf eind jaren zestig ontzettend welkom geheten. Veertig jaar lang is hun geen strobreed in de weg gelegd, alles werd gedaan om het hun naar de zin te maken: lessen in eigen taal en cultuur, eigen moskeeën, gratis zwemmen en fietslessen voor vrouwen, noem maar op. Nederland heeft een extreem humaan beleid gevoerd, wat overigens ook bittere vruchten heeft afgeworpen, maar dat is een ander verhaal. Nu kun je niet opeens gaan doen alsof die veertig jaar gastvrijheid en hulpvaardigheid er niet geweest zijn. Je kunt Nederland niet betichten van fascisme of racisme, alsof men klaarstaat om de allochtonen met treinwagons af te voeren. Dat is totale wansmaak."
@mico
@sjaakdelinksesul
@kuttekrap
Op de kast? beledigd? hahaha... lutsers.
Ga toch klopjachten organiseren op een kind, dat van buitenlandse afkomst is, die een mars steelt of ruzie maakt (want dat is schokkend en doen wij niet)
Zelfkritiek kennen jullie duidelijk niet.
de Bruijn 01-06-07 @ 21:35
Bof, ik wil best kwijt dat ik het een gotspe vind dat nogal wat reaguurders hier het christendom over dezelfde kam scheren als de islam, en dat zeg ik als agnost. Voor mij is dat een hemd - rok kwestie. Maar jij wou vast ook wat zeggen.
-weggejorist-
knutsel 01-06-07 @ 21:06
Met of zonder vuistje??Ach het internet, het is net als op vakanties iedereen heeft dan alles en groter thuis.
Ben ik effe blij dat ik al een paar jaar uit dat haringkoppedorp weg ben.
De ene religie zorgt al voor meer (geluids)overlast dan de andere.
Hulde@mezelf.
-weggejorist-
Jeb 01-06-07 @ 21:22
eeuuh Nee!Er zijn zoveel voorbeelden te noemen uit de hedendaagse tijd waar de muzelmannetjes het de minderheden zeer moeilijk maken.En dan hoef je niet naar Marokko of turkije.
Jeb 01-06-07 @ 21:22
We zijn nog niet zover, hoor.Er kan nog vanalles gebeuren. Hoeveel kindjes heb jij, of, bij ontstentenis ervan, hoeveel zou je er graag hebben?
@Jeb:
Wat voor vreselijks hebben al die Nederlanders gedaan dan? Moskeëen gebwoud, iedereen in de oetkering gehangen, kwijtschelding ozb en gemeentebelasting, huursubsidie, vrijelijk schotels laten ophangen om Hkbar-TV te ontvangen, met de hoofddoek achter de kassa, met de hoofddoek voor de klas, eigen islamitische scholen, bakken vol met miljarden aan subsidies voor multiculti-projecten. Guttegut wat hebben 'jullie' het toch naar getroffen in dit gemene land. Stop met slachtoffertje spelen, stop met dat zielige gedoe. Be a man, pas je aan, leer de taal, ga naar school, ga werken, betaal belasting, gedraag je. Dat is alles. En nogmaals; mijn verwijten voor alles wat mislukt is op immigratie-/ integratie-gebied liggen bij de Nederlandse overheid, niet bij de nieuwe Nederlanders/medelanders.
-
Asalamu Aleikum! El hamdoulilah zijn er ook nog normale lui. Daar heb ik er een flink aantal van aan het werk. Maar daar zitten er ook genoeg tussen die zich net zo zorgen maken als ik. Nu u weer.
-weggejorist-
DT71 01-06-07 @ 21:07
In ieder geval zullen wij (de moslims) beter omgaan met die minderheid dan de meerderheid die tegenwoordig de baas is in NL. Er zijn genoeg voorbeelden uit de geschiedenis, bv: de Andalusische Kalifaten, Libanon voor dat de Fransen ruzie begonnen te stoken, Palestina voor dat de Engelsen de baas waren, Marokko voor stichting van Israel was en Turkije voordat de Europeanen zich met de Turkse politiek gingen bemoeien.
JA JIJ BENT EEN BONKITO
Stomme lutser.
@ Dt71;
Dat was wel een typische reactie van een Lebenbornproduct.
Of hij haatte zijn vader die politieagent in de oorlog was.
Kan ook zijn dat hij latent homo is en Geert zijn liefde niet wil beantwoorden.
Belletje naar Groningen adviseren?
@Catchit 01-06-07 @ 20:44
O, ik zie dat u in de wij-vorm spreekt.
Speak for yourself zou ik zeau zeggen.
@ Catchit 01-06-07 @ 20:44:
Eerst beginnen over lage IQ's en dan zelf komen met 'enigste land'. Muhahaha, Schei nou toch eens uit met die WO2 retoriek. Dat is DE manier om een discussie dood te leggen. En dan nog wat; zoals de demografische ontwikkeling er nu uitziet zijn de niet-moslims in 2050 in de minderheid. Hoe gaat Europa er dan uitzien denk je? Vredelievend? Lieve knuffelmossels die lief de niet-moslims knuffelen? OF......
@Miko. Nou vooruit, dan ben ik er hoop ik voor altijd vanaf: kinderarm.
@Catchit;
Het gaat helemaal niet over die meer als plichtsgetrouwe politieagenten die bevelen van de nazi,s uitvoerden.
Het gaat erom dat je de symbolen, het gebral uit luidsprekers van een fascistische godsdienst als de islam, uit dit land wil weren.
Als zelfvervuiler hoor je dat misschien niet graag.
Maar om jouw termen te blijven hoop ik dat je nog heel oud mag worden.
Minsten tot 7 uur morgenochtend.
knutsel 01-06-07 @ 20:28
ach lengte.... Omtrek daar is het veel vrouwen om te doen.
@kuttekrap. Ik zei we kunnen, we hoeven niet, liever niet wat mij betreft :)
@Catchit 01-06-07 @ 20:44
Aha, dus u bent geen GS-achterban, u had uzelf hier per ongeluk geregistreerd. Beetje domme aktie voor een übermensch.
@Cathchit @ 20:44
"iq van rond de 40";"we zijn het enigste land waar 80% van de joden door de Nederlandse politie is uitgeleverd" "geblondeerde relnicht".
Gaaaaaaaap, alsof we het allemaal nog niet eerder hebben gehoord. Als het je niet bevalt, flikker dan aub op uit Nederland met al je politiek-correcte zelfhaat! Liever 10 goedwillende buitenlanders erbij, dan één zo'n zeikerige, jankerige, humorloze, zichzelf op de borst kloppende, roomblanke kuthollander zoals jij!
Catchit 01-06-07 @ 20:44
dat iq van jou zal wel een stukje hoger liggen dan 40-45 mischien??
@knutsel 01-06-07 @ 20:28
Ja, laten we dat gaan doen.
Ik heb een sloopkogel van wel 10cm in trotse toestand. (Nou ja, trots)
@Catchit. Nou. sjgande en dat terwijl Rutger vast geregeld had dat de treinen al klaarstonden in Vlaardingen.
LOL@Catsjit
Goh Kutger , alweer klote puberale ongein.
maar ja, je moet de g.s. achterban (iq van rond de 40) toch tevreden houden.
Lekker dat opruien, dat kunnen we wel.
Ditzelfde gedrag hadden we ook voor en tijdens de w.o.2 etc., want daar zijn we goed in.
(we zijn het enigste land waar 80% van de joden door de Nederlandse politie is uitgeleverd,
erger nog bij het uitbreken van de w.o.2 werd er een barricade opgeworpen tegen joden die duitsland wilden ontvluchten.
Prachtig volk zijn wij.
Dus dit is een vrijbrief om mensen van buitenlandse afkomst openbaar onbeschoft te behandelen en uit te dagen?
Richt dan ook maar gelijk een knokploeg op, , stomme idioot!
(hoe moet ik me die voorstellen... een in rose getooide neurotische kudde, gehuld in een wolk van pis- en strontlucht, met voorop onze gesubsidiëerde blonde relnicht Geertje?)
Die oproeping tot het gebed is ook niet van de beste kwaliteit (als moslim kan ik dat weten), die mannen van die moskee zouden er beter aan doen om een professionele moëzin (degene die oproept tot het gebed) in te huren. Misschien zullen die NL'ers wat milder gestemd zijn.
En het is toch maar voor een paar minuten en dan alleen op vrijdag. In Marokko hebben we een vakantiehuis die maar een paar straten verder staat van een kerk en ik schrok me in het begin elke zondag een ongeluk wanneer de klokken werden geluid, maar ja na een tijdje wen je er aan.
@Mubbenschonster:
Met een RPG zei je toch?
Het zwaarste wapen wat een gemiddelde Nederlanders bezit is een vliegenmepper.
En het zwaarste protest wat ie kan doen is een kaarsenoptocht.
Er gaan zelfs stemmen op om de woorden Nederlander op paspoorten te vervangen door Lullander.
Nog sterker: straks mag je als ongelovige NLer alleen langs die moskee lopen met een vergunning.
@ CoJoNes 20:25
Sorry gozer, ik wist niet dat het zo gevoelig lag.
He, bij wijze van compensatie, ik ken een neger uit de TBS kliniek, misschien mag jij de zijne wel eens lenen, als je wilt? Net zoals er arbeiders zijn die een dagje gaan proefrijden in een BMW, gewoon om te kijken hoe het voelt. Interesse in deze pikpoole?
Koren op MIJN molen! Ik ben heiden. Heil Odin.
Wanneer er echt wordt bijgedragen aan de maatschappij heb ik er niet zo'n moete mee. Maar euh.... members.lycos.nl/dt71/images/grafiek.j... (uit den ouden doosch van den VolkschCourant). Tot die tijd; doe allemaal normaal, ga werken, leer de taal (zonder accent mag toch wel na 3e 4e generatie), integreer en stop met zielig doen.
@Cojones. We kunnen ook gaan opscheppen over onze penis. Volgens Lucas doen mannen dat.
The eimer 01-06-07 @ 20:07
Dat bedoelde ik nou ook weer niet. Maar met een RPG de minaret wat kleiner maken zou al al helpen.
Of anders: De dorsvlegels hooivorken en zeisen uit schuur halen en massaal optrekken naar de moskee.
@ Harige Bangmaker:
Hebben we nog de mazzel dat we geen shindo aanhangers met taiko trommels om 5 uur in de ochtend horen.
Dan zweef je wel plotseling 2 meter horizontaal boven je nest.
@King
Fijn! Moet je daar nou weer over beginnen?
@KoC 20:11. Dat zeg ik toch, er is deze (dus niet dit) keer geen discussie.
Vrouwen, ach, breek me de bek niet open. Over tien minuten de grote onderdelenshow, is misschien ook leuk, wie weet.
Volgens mij mag dat pas 30 jaar ofzo heur... Niet dat ik dat gejengel in mijn buurt erg op prijs zou stellen maar ze zijn er, zoals gewoonlijk, te laat mee.
*mompelt iets over verdronken kalven en gedelfde putten*
Het punt is, ze maken religieuze herrie in de Oostwijk (mijn geliefde Oostwijk), maar daar wonen echt niet zo veel moslims. Als ze dat in die flatwijken zouden doen zou je er ook niet zo veel mensen over horen klagen. Of ze zouden niet durven, omdat ze weten dat ze in de minderheid zijn.
Hollandicus 01-06-07 @ 20:10
"Het Wilhelmus o.i.d."?
Dat is net zo'n geindoctrineerd kudt-lied als het gemiddelde E.O.-geschal op de zondagmorgen. Zingen in de Kerk. Lul niet zo slap. Als je achter het Wilhelmus aanloopt, ben je in beginsel net zo veel waard als de gemiddelde zeloot.
Los daarvan. Laat ALLE religies toe, of laat GEEN religie toe. Er is geen middenweg. Deal with it.
@ CoJoNes 20:13
"Die 90 seconden Alahu Akhbar zijn volgens mij wel het kleinste probleem dat we in 0031 hebben..."
Nee hoor
www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/06/ma...
En waarom zouden gegoten herriemakers minder overlasten dan in china geperste speakertjes?
Democratie brengt onzettend veel gelul met zich mee.
Die 90 seconden Alahu Akhbar zijn volgens mij wel het kleinste probleem dat we in 0031 hebben met de muzelmannen.
Hebben de jeauden eigenlijk nog iets van herrie om de schaapjes te verwittigen dat hun herder gaat blaten?
@ knutsel
Welke discussie bedoel je? Ik zie er hier geeneen
(en als je m'n vorige posts provocaties noemt, ben je echt niets gewend. Waarschijnlijk vindt jij een vrouw in een kort rokje tot net boven haar enkels ook een provocatie)
Sta daar dan niet zo voor je huis te mauwen, maar loop met de buurt inclusief megafoon naar die haathut en laat het Wilhelmus o.i.d. op de achtergrond schallen. Als we allemaal zo over ons heen laten lopen...
@ Mubbenschonster:
Eerlijk gezegd zullen er niet veel Vlaardingers te vinden zijn die zich met een auto vol met explosieven zich in die moskee willen boren.
En dan nog, dan blijven er nog 550 over.
Rutger je bent een held!
All hail : '' The Videoman ''
Misschien dat de Vlaardingse burgers zelf wat initiatief moeten nemen? Nee, dit is geen dreigement, slechts een waarschuwing.
"Mij persoonlijk zou het erg tegenvallen wanneer niet Petrus maar Hicham de Poort zou openen. Dan zou ik mij flink genaaid voelen." - Aldus Esmé Wiegman-van Meppelen Scheppink...
Cool interview in de Pers vandaag met Rutger! Op z'n bek geslagen door een stel punkers om een kratbier!
@Maximo. Het was niet persoonlijk hoor, het ging me om de "discussie" an sich, die er dit keer dus niet is. Als botte een bot is mag je mij Anna noemen en me billenkoek geven.
widtvoet 01-06-07 @ 19:36
Pas op! Met zulke uitspraken ben je al gauw een verdachte!
Tss, je gaat toch niet zomaar zeggen dat je een baard draagt...
knutsel 01-06-07 @ 19:39
Ja, en fuckje is Wim Heitinga.
Maar je wist zo te zien nog niet dat Bot-tehond een bot was?
@Harige Bangmaker
Hallelujah!
Er is geen god, er was geen god, er zal nooit een god komen.
Dat godsverhaal is een HOAX.
Ach religie...
Opium en dergelijke...
Religie is voor bange mensen. Die niet onder ogen durven zien dat alles maar tijdelijk is en er uiteindelijk een genadeloos hard einde voor ons allen staat te wachten. Werkelijk... Geloven in God is zo ongelooflijk achterlijk en stupide. Bijna op het angstwekkende af. "Ja nee, de ziel gaat naar een hogere bestemming en dan vergeeft God AL je zonden!" en weet-ik-wat-voor-een-onzin-nog-meer.
Het "JallajallaAllahiesgrootAllahiesmachtig"-geschal uit de megafonen van de moskee komt me ook de strot uit. Maar dat geldt onverminderd net zo hard voor het geklingel van de kerkklokken. Om maar niet te spreken van de regering, die ONS nu vertegenwoordigt. Refo all over the place. Rot toch op met je religie. Prima om in sprookjes te geloven, hoor. Daar niet van. Maar als je eenmaal 5 wordt, is het tijd om dat kleine fietsje te pakken en de wereld te verkennen. Als je als 40+er (ROUVOET, BALKENENDE) nog steeds in zo iets achterlijks als God gelooft, ben je geen knip voor de neus waard.
bottehond 01-06-07 @ 19:34
*proest*
Noem je dat provocatie, "dude"?
@Botte. Lol. Ik zat hetzelfde te denken. Sorry redactie, we trappen er niet in.
Als iemand ongevraagd aan mijn baard trekt treft hem alras een muilpeer.
Als iemand aan mijn baard trekt treft hem alras een muilpeer.
Grappig: vrijwel niemand gaat op de stompzinnige provcaties van minimo en dauphin of controversy in. Haha!
King of controversy 01-06-07 @ 19:18
"WILDERS FOR PRESIDENT"
Al heb ik dan zeer waarschijnlijk elke dag wat te klagen, zo'n 'kans' laat ik liever aan mij voorbij gaan.
Je zou toch denken dat in het elektronische en digitale tijdperk waarin we leven en 20 miljoen (vraag me niet hoe en waarom) inwoners een mobieltje hebben, het dagelijkse, wekelijkse en/of maandelijkse lawaai per mobiel-abonnementje gegeven kan worden.
Aan leden de keuze van ringtone, trilstand of gewoon uit!
Probleem opgelost en we sponsoren de lokale mobielmarkt ook nog mee.
Het oproepen tot gebed door speakers ervaar ik als buitengewoon irritant. Zo heb ik ervaren in Istanbul. Dat mensen daar niet op zitten te wachten kan ik me voorstellen... Maar ik heb met plaatsvervangende schaamte naar dit filmpje zitten kijken. Wat een hufterig gedrag, wat schiet je ermee op die mensen te schofferen?
Eurabië is weer een stapje dichterbij gekomen.
die ene vrouw hoorde liever het hallalluja?of verstond ik dat verkeerd?
@Toko Bali 01-06-07 @ 19:14
Ik zal je deze keer je ontwetendheid vergeven mijn zoon.
Babi.....
Er zijn "moeilijke" moskeeen zat gepasserd in eauk de topics alhier. Mooi dat Rutger nu een "makkelijke" bezocht heeft. Als men ergens begint is het beginnen vele malen zwaarwegender dan het waar...
Niks moeilijke kwestie. Dit legt gewoon het fundamentele verschil bloot dat tussen normale mensen en geloofsgestoorden bestaat. Een normaal mens denkt bij ieder gedrag na, welke mogelijke negatieve consequenties dit heeft voor mensen in zijn omgeving. Een geloofsgestoorde vindt dat anderen zich maar aanstellen, omdat wat hij doet, voorgeschreven is door zijn god en alles daar maar voor moet wijken. Een oproep tot gebed is in hun ogen zelfs in het belang van ongelovigen in de omgeving.
Bij normaal gedrag kun je via dialoog tot compromissen komen, maar helaas kan van dogma's niet worden afgeweken. De overheid kan dat wel, maar die wil niet.
Vrijdag Moslimdag!
De jeugd drinkt tenminste nog thee met de ouwelui, ze houden geen honden (!), ze zingen ipv met 3 jenever op aan de klokken te hangen en ze kunnen heerlijk koken. Als je wilt zeiken, doe dat dan bij je man, vader of opa; zij hebben immers deze lieve berbertjes hiernaartoe gehaald.
Ik ben eigenlijk verbaasd over de hartelijkheid waarmee Rutger, ondanks een bepaalde botheid uitstralende, te woord wordt gestaan.
Ik woon niet in die wijk, maar als ik er woonde zou ik ook wel een keertje thee drinken met ze denk ik. Onbekend maakt onbemind, en Rutger heeft op mooie wijze laten zien dat dat helemaal niet hoeft.
Waar ik nog wel een kanttekening over wil plaatsenm is de klagende buurtbewoners.
Ikzelf zou, als ik daar zou wonen niet zo'n probleem hebben met anderhalve minuut gebedsoproep, dat is al een hele flinke ingekorte versie, normaal duurt zoiets toch bijna een uur.
Toch kan ik mij voorstellen dat mensen het niet leuk vinden omdat dit gezang voor ons westerlingen als 'eng of naar'wordt ervaren bewust of onbewust.
Sinds de aanslagen van 9/11 wordt in het nieuws bij onderwerpen over terreur bijna standaard dergelijke muziek als achtergrond gebruikt.
Voor veel mensen klinkt deze muziek dan ook als 'horror' in de oren. Begrijpelijk dat mensen dit dan niet willen horen in hun eigen huis.
Moeilijke kwestie dus....
@ Ervarings_deskundige 19:07
Lul toch niet zo slap. Goh, wat was die gozer beledigd toen Rutger hem uitmaakte voor drugdealer, fietsendief en weet ik wat nog meer. Hij sloeg rood uit van woede, en fietste meteen naar huis om een bom te maken.
@ MAXIMO 19:09
En opeens zag ik het licht...
WILDERS FOR PRESIDENT
zodat elke Nederlander weer wat heeft om over te klagen.
Ik zou er ook voor willen pleiten dat Balkenende het recht op klagen (of zoals koerbagh zou zeggen, de plicht om te klagen) op laat nemen in de Europese grondwet.
Nee, dat had je nog niet gezegd, maar dat geeft niet hoor
Eigenlijk zouden de kerken ook mee moeten gaan met de tijd en op vrijdagmiddag anderhalve minuut beieren ofzo.
Het is niet voor niets dat de kerken steeds leger raken.
Mensen willen tegenwoordig op zondag gewoon uitslapen.
@ dhimmi 01-06-07 @ 18:51
Aluminium hoedje al op, meneer Janmaat?
Wat zeuren die mensen toch weer. Ik vind het best als die mullah niet oproept, maar dan moeten de kerkklokken ook zwijgen. Want als ik eerlijk ben hoor ik liever ook geen HALLELUJAH. Oftewel, zeikerts!
Jan-Joris-Jaap-Joop 01-06-07 @ 18:53
Het gaat mij niet enkel om de geluidsoverlast van het gebeier.
Het gaat mij meer om het tijdstip en de duur daarvan.
Leuke lol. Dat ze maar eerst iets aan die kerkklokken gaan doen, daar zijn er veel meer van.
Op www.atheistischverbond.nl willen ze graag, naast vier euro p/m, op maandagochtend 6:15 u. het recht om op te roepen op te staan...
Ik ben zelf van de Trancekerk mag nu dan ook die pleurisherrie over de goegemeente uitstorten?
King of controversy 01-06-07 @ 18:51
LOL, zoals je zelf al zei, dit krijg je als je niks hebt om over te klagen.
Filmpje van Rutger, text van Brusselmans en de reaguursels brachten die herinneringen cq irritaties naar boven.
Niet dat ik het filmpje en de daarbij behorende text slecht vind heur, integendeel.
Had ik je trouwens al gezegd dat ik om die comment van je van 18:06 dubbel lag?
Klasse filmpje Rutger en Twan.
Ik schaar me achter diegenen die zeggen dat zowel die moskee tralala als kerkklokgelui verboden moeten worden.
Iedereen moet zelf maar weten wat ie gelooft, zolang niet gelovigen er niet mee lastig gevallen worden. In dit geval gebeurt dit wel, dus er is grond voor een verbod.
De oudere baarmannen zijn wel leuk maar de jonge hier opgegroeide baarmannen zijn natuurlijk weer snel beledigd.
.... Zum kotsen !!
Hypocriet? Wat een flauwekul. Het luiden van een klok is gewoon lawaai maken, zoals auto's of muziek ook lawaai geven.
Een gebed vanaf een minaret schreeuwen is iets anders. Dat mag je vergelijken met een preek die over de stad galmt. En wedden dat pastoor voor zoiets geen toestemming van de gemeente krijgt.
Rutger die wil inburgeren? Hij blijft goed. Wil je alleen niet zo vals zingen voortaan? Daar beledig je God mee.
Ach ze mogen blij zijn dat het op vrijdag is en niet op zondag. Gewoon uitslapen en laat doorwerken, dan heb je er geen last van.
De beste Rutgerfilm tot nu toe.
Er bestaat in dit land een hinderwet en daar zou iedereen zich aan horen te houden. Kosters die beieren, imams die voor het gebed oproepen en dhimmi die SOD door zijn speakers laat bleren. Alleen is er een rare interpretatie van de vrijheid van godsdienst, die ervoor zorgt bepaalde uitingen wel, en anderen niet binnen de hinderwet laat vallen. Opdat iedereen weet dat christenen, joden en moslims betere mensen zijn dan atheisten.
Fred Bonifatius 01-06-07 @ 18:14
Omdat Gristelijke jongeren niet bijna dagelijks in het nieuws zijn met allerhande crimineel gedrag. Van mij mag alle religie op de schop want alleen door onderdrukking willen ze zich met zichzelf bemoeien i.p.v. met iedereen.
Maar ik ga niet doen aan cultureel relativisme en pretenderen dat vandaag de dag de Gristelijke terreur in het dagelijks leven nog net zo erg is als vroeger en als de Islamitische terreur nu.
China is overigens een loos voorbeeld want dat land heeft zowiezo andere denkbeelden over democratie.
Voor wat betreft de kerkklokken, ik geef toe dat dat een kwestie van smaak is. Vooruit dan maar, ook deaud aan kerkklokken.
Misschien had Rutger voor de grap nog ff kunnen vragen wat die whities gestemd hebben afgelopen keer... Ze lijken me dom genoeg om SP/PvdA gestemd te hebben maar intussen wel op Ausländer mekkeren like the sheep these Ausländer love...
@MAXIMO 01-06-07 @ 18:47
*in mijn jeugd dichtbij een kerk gewoond*
Zo! Hebben wij toch wat gemeen.
Zulk klokgelui haatte ik als kind al en dus het laatste wat ik nu wens is wel Islamitisch gezever op momenten dat de klokken niet luiden!
@Flodder 01-06-07 @ 18:45
Ik heb mijn lessen geleerd.
Jij komt ook nog wel aan de beurt.
Heeft niets met angst te maken.
@ MAXIMO 18:47
niet half zo irritant als een prachtig blauw windowsscherm met witte letters.
Waar heb je het over, jij kleinburgelijke zeikstraal?
rutger je bent genaaid man, jouw armband armband was veul mooier daar doen ze in groningen een moord voor.
@JJJJ
Tsja, ik kan er over mee praten.
Tot 2 maal toe heb ik in mijn jeugd dichtbij een kerk gewoond.
En dat gedoe op zondag is hoogst irritant als je net je bed induikt.
dhimmi 01-06-07 @ 18:43
Waar moet ik inhoudelijk op reageren? Op jouw fobische gedachten? Vind dat ik jouw broekpoeperij aardig heb geduid.
@Flodder 01-06-07 @ 18:39
Kan je ook inhoudelijk reageren?
Zelfs MAXIMO is maar een mensje met mening.
*dat gebeier op zondagochtend ... is toch een stuk irritanter dan hoog onverstaanbaar gezang op een doordeweekse dag*
Tja, zo vindt iedereen weleens wat.
Schijnheilige sodemieters daarow!!
Dan mogen ze ook nooit meer naar de Efteling naar het volk van Laaf!!!
dhimmi 01-06-07 @ 18:37
Triest, dat er helemaal geen sharia hoeft te komen voor jou. Je bent nu al totaal onderdrukt door moslims en de islam in je hoofd. Angsthaas.
schiile 01-06-07 @ 18:24
Toch, dat gebeier op zondagochtend terwijl je net thuiskomt na een nachtje stappen is toch een stuk irritanter dan hoog onverstaanbaar gezang op een doordeweekse dag.
Triest dat mensen niet in kunnen zien dat zonder een camera deze bekrompen geesten
wel eens iets minder gezellig waren geweest.
Rutger, mijn held. Ga zo door.
@King of controversy 01-06-07 @ 18:06
Idd LOL, want er was volgens mij geen marokkaan te zien in het filmpje, wel veel Koerden.
Beledigend is dat dat kattegejank aan moet horen. Moet je nog een hoop voor doen voor die uitkering, de hele dag op straat hangen of je nou 12 bent of 80 je hangt op straat. Wij stemmen wel op Bos en Mao dan kan jullie uitykering weer wat verder omhoog (NOT)
Wanneer wordt het woord dhimmie in de Nederlandse taal opgenomen?
www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/
-weggejorist-
@schiile 18:27
En waarom zouden gegoten herriemakers minder overlasten dan in china geperste speakertjes?
vind het wel rustgevend, de muezzin vij keer per dag, en het went snel kan ik je verklappen. rutger doet weer zijn naam eer aan.. hulde...
In het gebeier van kerkklokken kunnen natuurlijk boodschappen in codes verwerkt worden, en oproepen tot het doden van ongelovigen, mochten als de tijd daar voor rijp is, haatzaaiende priesters hiertoe besluiten!
@Toko Bali 01-06-07 @ 18:26
Yep, er is geen islamitische samenleving op deze aardbol die zich zonder geweld, in mijn ogen humaan, kan profileren.
Eikel.
@widtvoet 01-06-07 @ 18:25
Omdat het geen kerkklokken zijn zeker...
IDD!
held Rutger
@ dhimmi 01-06-07 @ 18:21
Heeft u daar ook nog aanwijzingen voor, meneer Janmaat?
Zo'n oproep tot gebed goed uit te kunnen voeren is een ware kunst. Daar zijn opleidingen voor. In Jakarta hoor ik er soms wel 5 door elkaar voor zonsopkomst. Die kunnen dan weer beter leren a capella leren zingen.
Wat 'n leuke, aardige en meegaande mensen trouwens. Leve de Islam! Nee. "Leve de Islamitische medemens!" Tgaat zeau vreselijk smooth allemaal. Eigenlijk zijn we allemaal kinderen van Allah... Toch?
Behalve dan die witte zeikerds. Tjezus wat een racistisch gemor. Omdat het geen kerkklokken zijn zeker...
Ik ben alle boeken van Pim Fortuyn aan het lezen. Maak je niet druk. Alles komt goed.
"Tikkeltje hypocriet natuurlijk. Het gebeier van kerkklokken is herrietechnisch net zo irritant en bovendien ook toegestaan."
Rot toch op man.
Heeft de PvdV al kamervragen gesteld?
En weer generaliseert de PVV.hoezo kunnen ze allemaal klok kijken??terug naar de zandloper!
Maar in het kader van een beetje tegen geluid stel ik voor DK met religieus vomit(is vast een gewaardeerde krakers band hier :)
www.youtube.com/watch?v=p_orMqKpQh8
@kremo 01-06-07 @ 18:11
En nu zonder camera.
@Toko Bali 01-06-07 @ 18:10
Totdat je doorkrijgt wat in hun ogen jouw plaats is.
En daar is het donker, aarde donker...................
Een roze kap verraadt een roze monnik. Al met al een mooirep Rutger. Hulde ondanks de hier en daar zeer terechte kritiek. (Tis aux serieus toch, gebbetjes en *laat harde wind* non-journalistieke kwakjes daargelaten.)
Dat zouden meer mensen moeten doen...
Zowel van .gejengel vanaf zeaun minaret als van kerkklokken krijg ik vlekken in m'n nek
Mensen die rondom schiphol wonen kunnen triomfantelijk melden dwars door een overvliegende boeing 747 te kunnen slapen, maar deze mensen in Vlaardingen hebben last van 90 seconden arabisch gelul.
Nederlanders zijn te verwend geworden, we kunnen een echt probleem niet meer onderscheiden van wat oppervlakkige lastjes.
@ brulkikker
Ik woon tussen een kerk en een moskee en heb aan beide en net zo grote tiefushekel. We wonen nu eenmaal in een land met vrijheid van godsdienst. Wen er maar aan want die gaat echt niet op de schop. Kijk maar in China hoe prettig leven het is in een land met een verbod op religie. Waarom kun je je haat jegens religie niet netjes verdelen over gristendom en islam? Beide zijn in wezen namelijk net zo verwerpelijk. Nogmaals, gejerimijeer vanaf de moskee verbieden? Prima, maar dan ook dat achterlijke gebeier van de kerk. Gelijke monikken, gelijke kappen.
Men dwingt je gewoon op de PVV te stemmen!
@Botte.
Trek je conclusie.
Heb ik 10 jaar geleden gedaan.
Ik weet dat je twijfelt en dat het niet makkelijk is.
Yep..., het is groener..............
Dit filmpje maakt een hoop goed voor de waardeloze topics vandaag. Kuddo's voor Rutger die zich niet als een angsthaas opstelt en gewoon de mensen met humor benadert. Het hoeft allemaal niet zo eng te zijn.
Ik zou trouwens ook niet blij zijn met dat gejengel uit die minaret, net zoals ik niet blij ben met klokkengelui wanneer ik mijn kater aan het verwerken ben. Ik vind dat als een buurt er last van heeft, je het gewoon moet kunnen verbieden onder het mom van overlast. Zowel de Islamitische oproep tot gebed als het christelijke klokkengelui.
hm vond deze moslims op zich wel aardig :) zie m'n vader of moeder nog niet zo snel een wildvreemde moslim hun koffie laten drinken.. Normaal heb ik het niet zo op de allochtone bevolking van Nederland, maar dat betreft meer die hangjongeren met hun bondkraagje... Toch vond ik deze mensen best gezellig :P
@ Ronman2k 01-06-07 @ 17:43
Ik vond ze juist veel relaxter en sympathieker overkomen dan die zeikerds uit de buurt. Stukken gastvrijer en vrolijker.
Wat een gezeur. Als we moslimgemekker gaan verbieden, moeten we toch zeker ook het lawaai van de kerkklok (wat overigens elk uur is + extra in de weekenden) gaan verbieden.
@ PVV: grappige vraagstelling:
Deelt u de mening dat islamitische
gebedsoproepen per luidspreker
bovendien volstrekt overbodig zijn,
nu ook van moslims mag worden
verwacht dat ze klok kunnen kijken en
dus zelf wel kunnen weten wanneer
ze moeten bidden?
Fred Bonifatius 01-06-07 @ 17:57
Van die Gristen-honden had al bijna niemand last meer, die komen nu alleen maar uit hun holen omdat de overheid zo lekker opkomt voor dat achterlijke moslim-geloof, ze voelen zich duidelijk aangemoedigd door een Donner die de moord op Van Gogh aangrijpt om even lekker voor blasfemie-wetten te pleiten.
Overigens vind ik kerkklokken heel wat minder irritant dan dat vals gerochel en gebler.
Is dit nou de vrijmibeau? Kopje mintthee iemand?
LOL@ Rutger
Heerlijk filmpje. Ook goed om te zien dat de jonge Marokkanen inmiddels op de hoogte zijn van alle vooroordelen, en hun best doen daar zo goed mogelijk invulling aan te geven. Zouden ze dat niet doen, zou half tokkie Nederland met een acute hartinfarct op de EHBO liggen, wat alleen maar geld kost.
Hulde dus.
Achter iedere moslim schuilt een schuimbekkende psychopaat.
De grapjes van Rutger zijn binnen hun "toelaatbare" grenzen gebleven.
Een ghetto-blaster met van Teeuwen was waarschijnlijk ook gelukt omdat ze niet zo snel zijn van begrip.
Waarom gebruiken ze geen draadloze koptelefoons aangesloten op de moskee? Zelfde verhaal met de kerkgangers. Lekker rustig voor de rest.
Deze impressie legt mi. al met al toch net te weinig bloot. Tleek wel of er in 'n rustig buurtje, voldaan van samenhang, een filmpje geschoten moest worden om de bakker op zijn matige broodjes te wijzen. Erg vriendelijk en harmonieus allemaal. (Daar staan die nemerTs aan 't begin van de montage dan weer tegenover natuurlijk maar de zoete nasmaak van veels te dure appelthee krijgt dat hier iig. op voorhand niet weggespoeld.)
Stel die Mosselmannen volgende keer eens een "echte" vraag (-;
ik mis in het gefilmde geheel een lief klein maar fijn geyl fatimaatje of liever een stuk of tachtig arabische meiden die dankzij de nederlandse halal flink gegroeid zijn, want de meeste moslim vrouwen hebben een kont zo zacht als een matras, vet lekker
@bottehond 01-06-07 @ 17:50
Ik wil binnenkort, bij wijze van experiment, keihard Biohazard gaan draaien bij de plaatselijke moskee.
Ik wil die jurken wel eens zien rennen. Of andersom natuurlijk.
@botte
Dan zul je het gristendom ook moeten zien te weren. Ik wil namelijk niet in een land wonen waar de ene religie wel en de andere niet is toegestaan. Zie China, Korea en het voormalig rusland waarom niet.
Ieder week komt Nederland weer een stapje dichter bij het moslimgebeuren.
Over 10 jaar heeft ieder dorp wel iets.
wat zegt die fin: god
jullie hebben allah, god staat daarboven
beetje onze goden jatten, ze gaan wel ver zeg
ik vind het niet erg dat ze thee drinken enzo maar de muziek die bij hun uit de speakers komen.
Het is gelukkig niet in de wijk waar ik woon!
*gaat verhuizen*
@ kuttekrap
Wat dacht je van snoeihard varkensgeknor laten horen. Je mot die lui kort houden en ze heel duidelijk hun plaats wijzen. Benieuwd of die Vlaardingers er nog ets aan gaan doen. Ik zou ook niet blij zijn als het Horst Wessellied in mijn buurtje zou schallen.Dat is namelijk exactly the same.
Brekend nieuws: toen de Ummet-moskeegangers te horen kregen, dat Rutger gay was, is hij alsnog van de minaret afgeflikkerd. Twan heeft de beelden.
-edit Twan was tweedst van de toren -
nog iets beste Rutger.
.. bovendien vind ik het flauw om die keurige mensen daar voor uit te maken. Er is nog altijd verschil tussen een kerkklok en zo'n roeptoeterend zandorakel.
"Uhhuhh.. dat zie ik als beledigend. Jjij loopt hier Gods woorden een beetje... uh... als niks te maken..."
HAHAHA. Leer 'ns praten mongool, je bent in beeld!
Waar blijven die roze jelaba's eigenlijk in de goodiesshop?
@Rutger écht. Het wordt de bom van twijfelend Nederland...
Hulde aan Rutger! Een toonbeeld van respect en eigentijdsheid, waar die enge bekrompen 'Halleluja'-tokkies nog wat van kunnen leren. Restecpt!
Toch attent van de werkgevers dat ze deze mannen een dagje vrij hebben gegeven voor dit heuglijke evenement
Leuk voor die mensen in de straat, de waarde van je huis is gekelderd dus verhuizen is er niet meer bij.
De islam hoort niet in Nederland. Lekker doorgaan met importeren met die ongeletterde broedmachines van kanslozen, dan wordt het vroeg of laat vanzelf door de Nederlanders opgelost. Ik zou zeggen: 070, bezin je,want als het binnen de deur jullie gestelde kaders niet gaat, dan zal er een Mussolini opstaan die zich niet door woorden of kogels laat tegenhouden (koppierait: Jeremia).De islam is over 25 jaar non existent in Nederland. Wen ér maar aan.
fuckje 01-06-07 @ 17:43
Nee, fuckje. Dat mag niet.
Ik vind het een mooi stukje film en erg gewaagd van Rutger en Twan!!! HULDE.
En deze zin:
Zie hem dan dikke lol maken met die baardmansen.
Ik heb gewoon pijn aan mijn buik van het lachen.
Hoe laat komt het volgende topic?
niet leuk rutger! (flauwe edit). waarmee ik dus qua niet leuk bedoel dat ik geen zin heb in dit goedbedoelde randstedelijk geglij. Vraag die poetsdoeken liever of ze werk hebben.
Mag ik hier: " Rutger! Slijmbal!!!" plempen?
Ze lijken wel allemaal sprekend op Bokito trouwens.
En wat is er mis met 'n baard?
Ze voelen zich meteen weer beledigd
-edit poep en plas sex topic een paar verdiepingen beneden -
Misschien moeten de Vlaardingers ook een paar boxen neerzetten bij die mosk en snoeiharde metal gaan draaien.
-edit: caps uit -
hoe ze de randstad willen vergallen moeten ze zelf weten
maar godjeesus sluit asjeblieft alle moskeeen buiten de randstad, het brengt alleen problemen
Linkje?
mmm Foutje met de link onderaan?
REAGEER OOK