Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mohammed krijgt eigen compound

waarom niet de sleutel weggooienNog maar net veroordeeld tot levenslang en nu alweer een uitje voor Bouyeri. Zo heeft Justitie besloten Mohammed ook te vervolgen voor zijn rol in de Hofstadgroep. Niet dat het ene fuck meer uitmaakt, want meneer heeft toch al levenslang, maar even gezellig bijkletsen met geloofsgenoten in 010 is natuurlijk mooi meegenomen. Overigens krijgt Bouyeri zijn eigen gevangenispaviljoen. Zo wordt een compleet cellenblok voor hem vrijgemaakt, opdat hij in prettige afzondering kan leven. En net als de extreme beveiliging rondom het proces van de Hofstadgroep mag dat natuurlijk wel wat kosten. Zo'n 51.000 euri per jaar om precies te zijn. Mohammed zal trouwens niet lang in eenzame afzondering zitten. Zijn toekomstige medebewoner, een Syriër uit 020 meldde zich al in NRC...

Reaguursels

Inloggen

Het is goed dat Mo B ook naar deze rechtzaak moet. Ik denk dat hij zich voor de andere leden van de Hofstadgroep flink mag schamen nu hij geen marteldood is gestorven. Het is natuurlijk belachelijk dat hij een eigen vleugel krijgt in jail. Ik zou hem tussen de zedendelinquenten zetten, denk niet dat hij die ook wil bekeren tot de islam.

nielzkeo | 28-07-05 | 09:51

Hij heeft ook een Marokaans paspoort,dus afpakken zijn nederlands paspoort en terug sturen naar zijn eigen GEITEVOLK!

nummertje | 28-07-05 | 08:35

Zou ie ook een housewarming party geven?

Thygros | 27-07-05 | 20:34

het is te gek voor woorden dat zulke mensen nog bestaan ze mogen wel zeggen vuile blanke of bleekscheet maar wij moeten oppassen wat we zeggen want dan is het gelijk discriminatie en dan worden we aangeklaagd want WIJ moeten op eieren lopen dus zeer voorzichtig waarom?
Ik ben niet voor discriminatie want Ik ga met veel butenlanders om maar dit loopt de spuigaten uitoorzaak?geitenwollensokken gedoe

jefke | 27-07-05 | 17:57

Ahh nu snap ik het... Als ik een extremistische islamiet afslacht door op te komen voor mijn atheïstische geloof omdat ik vind dat de Islam mijn geloof bedreigd dan is het goed?!

Utopiad | 27-07-05 | 17:00

Wat ik graag wil weten is of Mohammed internet access in z'n cel krijgt.
Weet iemand dit?

filter | 27-07-05 | 16:49

Integreren of standrechtelijke executie.
Is dat wat mischien?
"Iek bin Jan en zout haingk is lekka"
Mwaah, schiet niet op, de mentaliteit van die gasten moet veranderen.
Het is mischien wat om ze na de geboorte van de ouders af te pakken en in fijne kampen op te leiden tot nederlander?
(met eerdergenoemde buitenactiviteiten en prima medische zorg)

Jim Beam | 27-07-05 | 16:11

Mo B. is een ding. Ik vind die Turkse meneer Nese ook zo'n goede geintegreerde medelander. Wat een eikel. Verdonk heeft wellicht nog een klusje te fiksen.

Kbee | 27-07-05 | 16:03

Was het maar een nekschot... maar dan nog krijg je er zo'n smeerbende van, en moet je met zo'n lijk aan de haal enzo.
Nee, gewoon verbranden tot as en dan de chloorzwabber van Wilders er doorheen... dan blijft het tenminste brandschoon.
meer dan 50.000 euro per jaar, met een levensverwachting van....?
Pliesie, bekort die levensverwachting even heel snel, anders gaat het in de miljoenen lopen!
Weten jullie wel hoeveel geiten je voor dat geld kunt kopen?
Laat die Mo B. maar 'toevallig' een hartinfarct krijgen, of laat die Belgische chef maar eens even op hem los met een gloednieuwe camera en een end hout.

BSE rundfunk | 27-07-05 | 15:37

Het voordeel van die afzondering is natuurlijk wel dat je hem als penentiar medewerker iedere dag opnieuw kunt straffen zonder narigheid.
Als je een fijne ploeg hebt natuurlijk.
2 man houden hem stevig vast, de 3e houd een natgemaakte theedoek voor zijn neus en mond, minuutje wachten, theedoek weg, en de volgende rondeeeeeeeee.
De spaanse bok is ook een fijne, bind je zijn polsen aan zijn enkels (ook weer met zachte doeken, anders krijg je kneuzingen) en laat je hem een dagje liggen.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle psychische spielerei die je (nacht)dienst op kan fleuren.
Ik geloof dat ik opgewonden raak.

Jim Beam | 27-07-05 | 15:29

51 duizend eurie per jaar??
dacht dat een neqshot maar 4 of 6 eurie kost.

teringtubbie | 27-07-05 | 15:04

Wel latig natuurlijk om te dansen in Burka, die meissies blijven struikelen en schuim van het bier blijft in de baarden plakken uiteraard

Matamores de Derde | 27-07-05 | 14:48

Eh ja dit is dan het beeld dat men in Canada en de VS heeft van hoe wij hier in Nederland leven. Het komt precies overeen met de werkelijkheid.

www.stzk.nl/GB/stichting_main_GB.html

Dit is wat ze naast moskeeën in Marrakech ook hebben:
www.lescigognes.com/media/nightclub.jp...

Daar gaan alle mannen met baarden en meisjes in burkhas 's nachts lekker swingen.

Rabarberke | 27-07-05 | 14:17

Mij lijkt het wel een gepaste straf, als onze "Mo" een cel krijgt in zo'n gezwellige varkensboederij. Liefst met een grote beer van een varken, die met ons Mo-ho'tje doet, wat hullie altijd met de arme geitjes doen. Insh'Allah mag zijn naamgenoot, de bekende Koran-Pedofiel, meedoen. Als hij dan tenslotte bij Allah (veracht zij zijn naam!) aankomt, heeft ie zulke anale jeuk dat van die 72 hoeri's ook niets meer komt.
Alleen Sperti helpt hem nog...;-)

Khalid Koeaffar | 27-07-05 | 14:16

Beste Rabarberke,
Wij willen foto's!!!!!

Matamores de Derde | 27-07-05 | 14:03

hij was geen 10 minuutjes vrij hoor allen maar weekend verlof . Brusselmans 27-07-05 @ 11:22

hans_1975 | 27-07-05 | 14:03

Voor 100k per jaar kan ik een complete gevangenis met bewaking regelen in de Marokkaanse sahara. Mo B er in en tien andere gevangenen en we houden hier 100k over, die we dan kunnen besteden aan het voorlichten van moslims die de weg een beetje kwijt zijn in het eigen geloof.

Kleine excursies voor Nederlandse marokkanen in de disco's van Casablanca, de boulevards van Tanger en de winkelcentra van Marakesh b.v. Zodat ze weer even weten uit wat voor modern land ze komen.

Je moet eens gaan kijken naar Nederlanders die dertig jaar geleden zijn geemigreerd, naar Canada of Australie b.v. Die zien er net zo uit als wij 30 jaar geleden.

Rabarberke | 27-07-05 | 14:00

Ik denk dat ik Mo elk jaar op 2 november een mooi kaartje ga sturen. Heeft iemand nog mooie foto's van Theo?

Worden postkaarten wel bezorgd aan de gedetineerden zelf?

Martentje | 27-07-05 | 13:14

Psst.... Ik gedrag mij goed op mijn werk dus krijg ik ook eerder mijn pensioen toch?????

Matamores de Derde | 27-07-05 | 12:59

@Brutus:
Laat het "goede gedrag" maar achterwege. Telt tegenwoordig niet meer. Iedereen, behalve Mo en overige levenslang gestrafte criminelen, hebben recht op aftrek. Goed gedrag is niet (meer)noodzakelijk!!! Overigens te belachelijk voor woorden!!!!!

Rayvo | 27-07-05 | 12:50

Democratie + Islam = herrie & verdommenis
Communisme + Islam = herrie in de politiek
Shariawetgeving + Islam = De Bom

Dient u maar met een oplossing

Matamores de Derde | 27-07-05 | 12:45

"Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen. Als ik de kans had gekregen, had ik hem zelf ook gedood".
Hoe lang zal het nog duren voor dit geen 'minderheidsmening' onder de (in dit land wonende) Islamitische bevolking meer is?
Of ligt het nou puur aan die tendentieuze media dat ik op tv, in de krant en op internet enkel moslims (gematigd of niet) hoor die op de één of andere manier toch wel 'begrip' hebben voor wat Bouyeri heeft gedaan?

De Vrolijke Kaafir© | 27-07-05 | 12:41

Ik ben er heilig van overtuigd dat alle religies zwaar funest zijn voor het voortbestaan van de mensheid... ze zijn primitief en op fabeltjes gebaseerd... mag ik dan alle katholieke, grrristelijke, islamitische, hindoestaanse.. etc etc.. zieltjeswinners aan 'r mes rijgen?!?!?

Ze staan recht tegenover mijn overtuiging en daar mag ik toch ook voor opkomen.. niet dan?!?! :)

Op apegape! | 27-07-05 | 12:40

Rechtvaardigheid is recht evenredig met de sterkte van het collectieve geluid uit de politiek en de samenleving.
En ik noemde de politiek eerst.

Partagas | 27-07-05 | 12:40

Compound?!
Ik zal mijn 64000 legkippen die schuivelen op 73 m2 ff ruimen..
Kan die die bolle daar scheiten en vreten
Beter dan die kankerd 51000 euries die we nu met zn alle neertellen.

roadrunner | 27-07-05 | 12:35

"Wegens het doodslaan van de 38-jarige Jan Kievit op de Rotterdamse Lijnbaan in januari van dit jaar, hoorde de 21-jarige Mohammed A. gisteren vier jaar cel tegen zich eisen. Kievit, afkomstig uit Ridderkerk, werd doodgeslagen nadat hij opmerkingen had gemaakt over het lastig vallen van meisjes."[...]

"De weduwe van Kievit barstte in de rechtszaal in huilen uit toen ze vertelde dat ze levenslang heeft. Ze had samen met haar man net een dochtertje gekregen, die haar vader nooit zal leren kennen: ''Het kost me enorm veel moeite verder te leven. Het is onvoorstelbaar hoeveel schade met deze zinloze en laffe daad is aangericht. Ik ben gedeeltelijk arbeidsongeschikt en ik moet vechten om terug te komen.''

Verdachte A. hield het bij de woorden van weduwe Kievit ook niet droog. Hij bood de nabestaanden zijn excuses aan. Tegen de rechter zei hij dat Kievit hem racistisch beledigd had door kut-Marokkaan en iets over Mohammed B. te roepen. Getuigen zeggen echter dat er geen racistische scheldwoorden gevallen zijn."[...]

frontpage.fok.nl/nieuws/56248

4 jaar, da's over 3 jaar weer op straat. De weduwe heeft idd. levenslang.

Rechtvaardigheid?

TheRealShowstopper | 27-07-05 | 12:27

Er is iemand opzoek naar bezoekersaantallen bij mohammedb.web-log.nl/ Is geenstijl.web streepje log.nl nog vrij?

VoodooPop | 27-07-05 | 12:11

By the way, kunnen wij die Lynndie England geen baantje in dat compound geven? Haar ervaring in de Abu Ghraib gevangenis kan nog van pas komen.

Muxje | 27-07-05 | 12:04

Uit respect voor Theo:

mohammedb.web-log.nl/

De eerste Moh B fanaat heeft zijn reactie al achtergelaten. Verbazend dat er nog meer mensen naast die maffe 'Syriër uit 020' in dit land lopen...

issiestijlloos?? | 27-07-05 | 12:03

NRC had ik ook gelezen, altijd leuk om te zien dat iemand hier net zes jaar woont en het hier eigenlijk een kankerzooi vindt. Maar ja, toch wel lekker die paar honderd euro die je giro opglijdt elke maand, wat een treurige rotzooi met die Arabieren.

Amsterdammer | 27-07-05 | 11:59

Krijgt ie ook nog eens een landhuis voor zijn eigen :P wat een leipe zooi. Gewoon tussen de andere kontenneuqerts daar :D

Xaio | 27-07-05 | 11:59

@brutus
Neen maar dan hoeven we het niet aan de goedwillendheid van de fundi's over te laten hoe Volkert gereintegreerd wordt.

style.councillor | 27-07-05 | 11:59

Ik geloof nooit dat hij echt levenlang heeft! Kan me wel in de reactie van style.councillor (11:38) vinden.

We worden in de toekomst toch "overgenomen". We lopen dan allemaal met een baard rond!

Ik ga alvast Arabisch woordenboek kopen...

VoodooPop | 27-07-05 | 11:58

De Leije ligt al vol met Joegoslaven, collaborateurs en foutieven in de oorlog..

Brusselmans | 27-07-05 | 11:56

Wat minder luxe behandeling zo voordeliger zijn qua detentiekosten

Lijkt me wel humor zo'n polder model guantanamo bay.

Martelen mag, maar het mag geen pijn doen, en er moet 27 aanvraagformulieren ingevuld worden waarbij de gevange verklaart geen overwegende bezwaren te hebben tegen enig lichamelijk ongemak.

style.councillor | 27-07-05 | 11:54

. Brusselmans

Het schijnt bepaalde criminelen wel goed uit te komen dat alle aandacht nu naar moslim terroristen gaat. Dus als je nog een containertje weet te staan dan kunnen we koers maken.

vinque | 27-07-05 | 11:52

@Brusselmans, tja, van deze 51.000 euro kan je in elk geval zeggen dat ze nuttig besteed zijn. Zeker als we straks nog meer reli-fanaten in dat blok kwijt kunnen is het een kleine prijs om te betalen.

Muxje | 27-07-05 | 11:51

. style

zouden die fundi's hem dan als een held beschouwen? Hij heeft in hun ogen een homosexuele moslimhater neergelegd, dat moet Mo en z'n vrienjes aanspreken...

brutus68 | 27-07-05 | 11:50

€ 51.000,00 eurietjes... Hoeveel slurpte Stivoro ook alweer jaarlijks aan overheidsgelden naar binnen?

En de NMO?

Brusselmans | 27-07-05 | 11:48

lol, een pizzabakker.....

Don Quichote | 27-07-05 | 11:48

sorry! drie keer posten is beetje overdreven, niet?

The BaZzterd! | 27-07-05 | 11:47

kan die 51.000 per jaar niet betaald worden uit het allochtonen subsidie potje tbv van integratie?

michel.c | 27-07-05 | 11:46

Die 51.000 Euro per jaar is gewoon de prijs van onze rechtsstaat. Niet zo huilen dus. Als je wilt dat de staat haar beschavingsniveau toont door mensen die zich misdragen te doden, ga je toch lekker aan de andere kant van de grote plas wonen?

Arbalest | 27-07-05 | 11:46

@ vinque

Vanzelfsprekend, burgerplicht enzeau..

Helaas haalt de Chileen voor de helft zijn blaffers al uit het vet..

Brusselmans | 27-07-05 | 11:45

@vinque, welke krant?

~Pyro~ | 27-07-05 | 11:45

@Donniededenker: Alleen opsluiten lijkt me niet genoeg. Je moet hem 10 jaar lang, 3 maal daags keihard in zijn zak trappen. En daarna mag hij dood.

Flapdrol | 27-07-05 | 11:45

Ik citeer Nese; "Ik hield niet van Theo van Gogh"... Nee maar moest ie daarom dood?? Ik houd ook niet van mijn buurman, maar die gaat nog iedere dag naar zijn werk!
En dat Mootje B nu moederziel alleen op een afdeling zit en niet in z'n kringspieren geroerd kan worden is wel een beetje jammer!

The BaZzterd! | 27-07-05 | 11:44

. superdick

Ze zijn bang.

vinque | 27-07-05 | 11:44

Ik citeer Nese; "Ik hield niet van Theo van Gogh"... Nee maar moest ie daarom dood?? Ik houd ook niet van mijn buurman, maar die gaat nog iedere dag naar zijn werk!
En daat Mootje B nu moederziel alleen op een afdeling zit en niet in z'n kringspieren geroerd kan worden is wel een beetje jammer!

The BaZzterd! | 27-07-05 | 11:44

Ik citeer Nese; "Ik hield niet van Theo van Gogh"... Nee maar moest ie daarom dood?? Ik houd ook niet van mijn buurman, maar die gaat nog iedere dag naar zijn werk!
En dat Mootje B nu moederziel alleen op een afdeling zit en niet in z'n kringspieren geroerd kan worden is wel een beetje jammer!

The BaZzterd! | 27-07-05 | 11:44

Mooie truc van die fundi's. Gewoon heel veel mensen levenslang laten krijgen, dan gaat de westerse samenleving vanzelf failliet aan de hoge kosten van levenslang. Dus zullen ze gaan overstappen op andere straffen, zoals de doodstraf. En voor je het weet hebben we hier een rechtssysteem wat verdacht veel gaat lijken op de Sharia, met lijfstraffen en doodstraffen, omdat iemand 10 keer met een stok slaan, of publiekelijk aan een touwtje ophangen een stuk goedkoper is dan westerse straffen.

Flapdrol | 27-07-05 | 11:43

@brutus
In het licht van het komende ayatollah regime is het te hopen dat Volkert wat vroegah vrijkomt.

style.councillor | 27-07-05 | 11:43

. Brusselmans

Zou jij het doen voor 2 miljoen euro?

vinque | 27-07-05 | 11:41

Ook in London bleek nu dat deze randdebielen elkaar gevonden hebben in de moskee. De duimschroeven moeten daar eens bijzonder hard aangedraaid worden. In naam van Allah mogen andersdenkenden, homo's en vrouwen gewoon gediscrimineerd worden. Vrijheid van godsdienst noemen ze dat. De Islam loopt uit de klauwen in een democratisch land.
Ook heb ik nog niemand, op een enkele woordvoerder die onderlegd is na, gezien die de behoefte had zich te distansieren van iedere soort van geweld. Dit zag ik wel toen er een straatrover doodgereden werd. Ik krijg zo sterk de indruk dat de gemiddelde Islamiet Mo een warmer hart toedraagt dan de gemiddelde ongelovige Nederlander.
Het wordt hoog tijd dat alle Islamieten eens aangezet worden kleur te bekennen. (moeten ze dat trouwens niet van hun geloof?). Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn in Nederland en kunnen we, waar nodig gepaste maatregelen nemen.

superdick | 27-07-05 | 11:41

@Donnie
76 Maagden, weet je nog?
- Nee, 72 maagden. Gooien we er 4 opblaasschapen bij, wil ik vanaf zijn.

KaiserSoza | 27-07-05 | 11:40

goedkoper is een kogel stemming misschien ?

hans_1975 | 27-07-05 | 11:40

Altijd maar weer Irak en de palestina er bij halen...
Hoe zit dat nou met de koerden? hoe zit dat nou met de bezetting van de Westelijke Sahara?

paith | 27-07-05 | 11:40

Is er geen cellen tekort meer?
~~Demersluis schat in dat er voor B. een half paviljoen van twaalf cellen wordt vrijgemaakt.~~
.
Dus 11 andere crimineeltjes worden vrijgesproken wegens plaatsgebrek?
Van den zotte...:/

~Pyro~ | 27-07-05 | 11:40

. style

Er zal in ieder geval een massale jacht op hem ontstaan, waarmee die van onze kattenvriend zal verbleken..., denk inderdaad dat er wel gelekt zal worden, of Peter R.-achtige figuren eens wat research zullen gaan plegen. Die heeft tenslotte ook die Heinekenontvoerder in Paraguay te pakken gekregen..

brutus68 | 27-07-05 | 11:39

Wat nou levenslang, over 20 jar wordt B. gewoon door het alhier aangetreden ayatollah regime in vrijheid gesteld.

Als minister van cultuur en repressie val B. nog vele goede werken verrichten.

style.councillor | 27-07-05 | 11:38

Van Seumeren heeft al een order van tien hijskranen uit Teheran binnen.
Heeft iemand die link nou? anders moet ik die fucking krant zelf gaan kopen.

vinque | 27-07-05 | 11:37

@ Eagle Eye

Nee, executeren is NIET efficienter. Ten eerste wil Mo B. dat juist. (76 Maagden, weet je nog?) Daarnaast, de doodstraf is redelijk het einde, en mensen kunnen dus niet boeten voor hun straf. Een mens levenslang opsluiten is het ergste wat je iemand kan aandoen, omdat hij nooit meer de vrijheid zal kennen. (Als je denkt dat het zo leuk is moet je maar eens een paar maanden opgesloten worden in je kamer met sateliet en internet aansluiting, kijken wat je daarvan vind).
Tenslotte is het zo dat als de doodstraf wordt ingevoerd, de mensen die iets misdaan hebben ook voor niets meer terugdeinzen. Het gevaar ontstaat dan van een stijging van zware criminalteit in de samenleving.

DonnieDeDenker | 27-07-05 | 11:35

ik laat me nog effen een paar keer flitsen op de A4 dan kunnen ze die extra beveiliging tenminste betalen.... ik roep iedereen op hetzelfde te doen

holistic river | 27-07-05 | 11:34

@Brutus
Ik verwacht at er tegen die tijd wel divers millenium-achtige klokken zullen tikken.

Zijn invrijheidsstelling zal niet geruisloos verlopen, mag veronderstellen.

Ook bij een identiteits cover up (zoals in het kader van bescherming van getuigen wel eens gebeurt), zal er ongetwijfeld een lekje richting pers o.i.d. zijn.

style.councillor | 27-07-05 | 11:32

51.000 per jaar? Dat is meer dan zijn uitkering!

Generaal Pardon | 27-07-05 | 11:28

Een heel blok leegmaken voor 1 gestoorde gek?

Sjongejongejonge de wereld (nederland in het bijzonder) op zijn kop.

Waarom niet heel zijn leven in een hokje van 1 bij 2?

Ik blijf erbij; uitzetten of executeren is vele malen efficienter.

Eagle_Eye | 27-07-05 | 11:28

. Style

Als Volkert slim is, verhuist ie naar een heel ver land..., maar het zou me niet verbazen dat Justitie hem een handje helpt, uit oogpunt van z'n veiligheid of maatschappelijke onrust..

brutus68 | 27-07-05 | 11:27

Wat impliceren LPFertjes nu? Dat we beter de doodstraf kunnen invoeren omdat dat goedkoper is? Misschien kunnen we dan ook de rechtsspraak afschaffen, dat kost namelijk ook heel veel geld!
Dus gewoon meteen de kogel en niet zeuren.

thorvanzanten | 27-07-05 | 11:26

@Brusselmans
Zo'n proefverlof is dan ook bedoeld om de kijken of de maatschappij klaar is om Volkert te "ontvangen".

Nu dat zal wel lukken denk ik.

style.councillor | 27-07-05 | 11:25

Ach ja leuke krantenartikel, weten we meteen weer wat de meeste gematigde moslims over gezonde Nederlanders denkt.

Matamores de Derde | 27-07-05 | 11:24

Leuk verhaal hoor, maar waarom al dat geld uitgeven aan zo'n randdebiel? Pak eerst eens die imams eens aan die met een volledige vrijbrief in ieder moskee staan te predikken wat ze maar willen in een voor ons onverstaanbare taal. Sluit hem op in een zwaar beveiligd complex, tja, lekker boeien dat ie dan met anderen kan praten en zijn ideeën kan overbrengen, maar dat kunnen imams ook, vele radicale moslim scholen ook en volgens mij staat er om staphorst en volendam ook nog steeds geen hek.

Beidehandje(s) | 27-07-05 | 11:24

Er schijnt ook nog een leuke foto van een executie in 1 van de ochtendkranten te staan. Heeft iemand een link. Het was iets met hijskranen.

vinque | 27-07-05 | 11:24

De kans is inderdaad groot dat Mo bij Volkert op de afdeling belandt..., wie gaat wie hersenspoelen.., ben benieuwd. Overigens vergist Style zich, Volkert komt waarschijnlijk al eerder vrij, reken maar uit, Fortuyn is in 2002 vermoord, Volkert heeft 18 jaar gekregen, bij goed gedrag gaat daar een derde vanaf, totaal zit ie dus 12 jaar uit, waarvan ie er nu 3 op heeft zitten, dus over 9 jaar...

brutus68 | 27-07-05 | 11:24

Gelukkig maar dat alle middelen geheiligd zijn om eventuele provocateurs recht te zetten als het om je geloof gaat, woon je in een democratie mooi op de juiste plek. Waaaaat een idioten!
Ongezien op z'n Leidsch de Tering!

KaiserSoza | 27-07-05 | 11:22

@ Style

Ik denk dat Volkert een zelfde verassing staat te wachten als Martin Hoogland in zijn eerste 10 minuten als vrij man..

Brusselmans | 27-07-05 | 11:22

Die Tamer lijkt me ook een fijne, tolerante jongen, waar prima mee te discussiëren valt.

File | 27-07-05 | 11:21

Ik denk dat het nog wel duurder is dan 51 duizend eerlijk gezegd. Vermoedelijk zijn dat niet alle kosten.

Eva75 | 27-07-05 | 11:20

Wie neuqt wie daar eigenlijk in zijn ass?

Nitro Azurro | 27-07-05 | 11:19

De strijd tegen hen die het geloof beledigen gaat onverminderd verder..

Er is nog een hoop te doen.

Brusselmans | 27-07-05 | 11:18

Volkert heeft maximaal nog zo'n 15 jaar te gaan. Lijkt me een bizar gezicht tzt, zo'n gevangenispoort met al die rode laserpunten op de deur.

style.councillor | 27-07-05 | 11:18

Volgens mij heeft dit nog wel nut, want als over 30 jaar koning hassan aan de macht is in NL en hij verleent gratie aan mootje, dan moet hij de straf die hij nu krijgt toch nog gewoon uitzitten.
Of niet?

Koos Smakeloos | 27-07-05 | 11:17

Over een paar jaar ligt "mein Kampf" - maar dan - anders van deze grote roergangert in de schappen.

style.councillor | 27-07-05 | 11:15

misschien kan hij beter een vluchtpoging in de amsterdamse metro ondernemen tijdens de zitting, waar dan die Britse politiemannen hem kunnen staande houden (c.q. even op de grond willen leggen); dit hele verhaal voor een godsdienstwaanzinnige is m.i. omgekeerd even waanzinning.

cloggie42 | 27-07-05 | 11:15

Ik zag op t journaal dat ie in dezelfde gevangenis komt als Volkert. Interessante gespreksstof op de luchtplaats moet dat opleveren.

Klaverjas | 27-07-05 | 11:14

Ach tja, dat cellenblok zal snel genoeg meerdere mongolen bevatten.... Als je al dit soort tuig maar bij elkaar stopt, valt er niets meer te hersenspoelen...

E30 | 27-07-05 | 11:14

Misschien kunnen ze hem dan daar alsnog zijn aktief en passief stemrecht ontnemen......

xandor | 27-07-05 | 11:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken