Dan toch maar het Stamcafé
Pff
Wat een dag. Wat een week. Niemand (behalve: u natuurlijk) die weet wat er nou precies aan de hand is en al helemaal niemand (behalve: u natuurlijk) die weet hoe het verder moet. Maar wat we wel weten: de week is weer doormidden, het is ook deze vrijdag weer vrijdagavond geworden en we gaan er derhalve nog maar eens even goed voor zitten in het Stamcafé, omdat dat kan en mag in het Vrije Westen. Wat zeggen we: kan en mag? Het moet! Proost
Dit Stamcafé wordt u aangeboden door
De enige partij die wij nog serieus (in)nemen
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
