Een Amsterdamse nacht in Amsterdam
Het was weer ongezellig!
Een fijne traditionele Amsterdamse nacht in het Amsterdamse. Een steekpartij (met traumaheli), een schietpartij en een explosie. Prik, prak, plof. Biem, bam, boem. Pief, paf, poef. Kwik, Kwek, Kwak. Steken, schieten, knallen, De Heilige Driehoek van Amsterdam, die lieve stad, die stad van de hoop, van het samen 'Aan de Amsterdamse grachten' zingen uit je zolderraam, van de humor, van de gezelligheid, van de kansen en de mogelijkheden en de liefde, van het op Rutger Groot Wassink stemmen en de vraag: "Wil je havermelk of koemelk in je koffie?" Zo'n lieve fijne stad, Amsterdammers, zorg voor de stad en voor elkaa.. BOEM
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
