LIVE! De Klassieker - Feyenoord - Ajax
Kraker voor een plek in de Pokal Final tegen de hetero's (?) van PSV
Volgens Sjon Heitinga is Feyenoord favoriet. Sneijdertje ziet niets meer in die groep. Van der Vaart vindt dat iedereen bij Ajax ontslag moet nemen. Valentijn denkt dat Edje gewipt gaat worden. Volgens San Marco zijn ze in Amsterdam al anderhalf jaar niks aan het doen. Marciano Vink denkt dat Ajax ook volgend seizoen niet meedoet om de hoofdprijzen. Van Hanegem vraagt zich af waarom Feyenoord niet gewoon zou winnen van dit 'zwakke Ajax'. Van Bronckhorst vindt het 'een fijne tijd' om Feyenoorder te zijn. Rinus Israel is van mening dat Feyenoord 'een aardig elftal' heeft. Kenneth Pérez vindt Dusan Tadic een parkeerwachter. Calvin Bassey kan er geen kont van, aldus Aad de Mos. De bezoekers van NH Nieuws hebben er he-le-maal geen vertrouwen meer in. Sonny Silooy denkt dat deze wedstrijd zomaar de omslag kan zijn voor Ajax. En Gekkie Spaan, het Orakel van de Utrechtsestraat, krijgt van ons het cijfer 4. NU LIVE de Klassieker, Feyenoord-Ajax, voor een plek in de bekerfinale. Mening?
UPDATE 14' - 0-1 Ajax, Tadic
UPDATE 45' - 1-1 Feyenoord, Giménez
UPDATE RUST - 1-1
UPDATE 52' - 1-2 Ajax, Kale
UPDATE 62' - OORLOG! Kale krijgt een ding op z'n kop. Bloed!
UPDATE - GESTAAKT
UPDATE - John de Wolf met microfoon op het veld. "GEBRUIK JE VERSTAND GODVERDOMME!"
UPDATE - Wedstrijd gaat verder. Klaassen moet eruit. Dizzy
UPDATE - Aanstekersmijter reeds opgepakt
UPDATE 96' - Rood Taylor
UPDATE EINDE - Na 10 minuten blessuretijd is het voorbij: Ajax wint 1-2!
UPDATE - Enorme boomer Henk Spaan had weer eens ongelijk
Pok
De smijter (opgepakt)
Sfeertje wel
Ok boomer
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Feyenoord gestopt met Robin van Persie
Maar het ging zo goed!
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
