Conny Helder mag dronken over straat zwalken in Qatar (behalve als ze gewelddadig wordt)
Qatar is heel ruimdenkend!
"Supporters mogen tijdens hun verblijf marsen houden, zingen en muziek maken. Ook mogen ze op tafels en stoelen gaan staan om een lied aan te heffen, en desgewenst ook vlaggen om standbeelden wikkelen." Ziet u nou wel. Qatar is geen Noord-Korea! Qatar is zelfs nog kutter. Het is een schijnheilig schijtland met allerlei geboden en verboden om in de reet van de profeet te kunnen kruipen, behalve als er geld verdiend kan worden, dan is het allemaal eventjes niet zo belangrijk. Qatar heeft een document vrijgegeven met wat voetbalfans op het WK allemaal wel en niet mogen en nou nou nou Qatar wat ben je toch ruimdenkend en barmhartig. "Supporters mogen tijdens hun verblijf marsen houden, zingen en muziek maken." QATAR ECHT SUPERBEDANKT BEDANKT DAT DIT ALLEMAAL MAG!!!! "Mensen van hetzelfde geslacht mogen samen op een hotelkamer slapen." QATAR ECHT HELEMAAL GEWELDIG DAT DE REST VAN DE WERELD OP BEZOEK MAG KOMEN EN MAG GENIETEN VAN JE VERLICHTE EN TOLERANTE HOUDING. "Dronkenschap is toegestaan, behalve als fans gewelddadig worden." GEWELDIG QATAR BEDANKT DAT DIT ALLEMAAL MAG! En natuurlijk: "Vrouwen die aangifte doen van aanranding of verkrachting hoeven niet te vrezen vervolgd te worden voor bijvoorbeeld overspel of buitenechtelijke seks." Nou Conny Helder (en 'de Tietenman')! Helemaal top toch!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Het Greatste WK Ooit in het StamCafé
We zijn er weer bij!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
LIVE. De naneuk van de Eredivisie
Of: het voorspel voor het WK
