Het was weer een ongezellig weekend Nederland
FOEI
U zou tussen die 10.000 crises die we hebben (asiel-, stikstof-, energie-, corona-, woon-, koopkracht-, enz. enz.) bijna vergeten dat we ook een explosievencrisis hebben. Die is weer te koppelen aan de drugscrisis die weer te koppelen is aan de veiligheidscrisis te koppelen aan de justitiecrisis te koppelen aan de vvd-crisis waar ons land zich nu al een decennia in bevindt - uiteindelijk is die vvd-crisis het startpunt van heel veel van die andere crises. Enfin, afgelopen weekend was het weer raak, her en der in Nederland. Explosie in Schiedam. Explosie in Amsterdam. Woning beschoten in Amsterdam. Explosief gevonden in Amsterdam. Iedere week, ieder weekend, bijna iedere dag. Het lijkt wel... crisis.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
