achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Rutte needle spiket de Kamer in het Stamcafé

Jubileum reünie lustrum aflevering 100!

Wat heeft u liever: needle spiking of een paard. Of liever een ouderwets plensje GHB tegen de zenuwen? Bij D66 moeten ze niks hebben van die nieuwerwetse fratsen: daar krijgt u als dame gewoon te horen dat er geen vacatures zijn als u uw kaken stijf op elkaar blijft houden. U wilt hogerop? Dan moet daar een piemel in. Waar een progressieve partij ouderwets in is. 

Over stijve kaken gesproken: ondertussen werd de burgemeester van de hoofdstad zonder verdoving in de kou gezet door uw premier.

(w)oei

Blauwe lijntje ⬆️

wUt zijn die even oud?

Reaguursels

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.