Rutte needle spiket de Kamer in het Stamcafé
Jubileum reünie lustrum aflevering 100!
Wat heeft u liever: needle spiking of een paard. Of liever een ouderwets plensje GHB tegen de zenuwen? Bij D66 moeten ze niks hebben van die nieuwerwetse fratsen: daar krijgt u als dame gewoon te horen dat er geen vacatures zijn als u uw kaken stijf op elkaar blijft houden. U wilt hogerop? Dan moet daar een piemel in. Waar een progressieve partij ouderwets in is.
Over stijve kaken gesproken: ondertussen werd de burgemeester van de hoofdstad zonder verdoving in de kou gezet door uw premier.
(w)oei
Blauwe lijntje ⬆️
wUt zijn die even oud?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
HITTESTRESS in het StamCafé
Beetje warm hier
Thuiskomen in de stampub
It's coming home
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hele nacht stokoude tv kijken en radio luisteren in het Stamcafé
Wij zeggen altijd maar: geluk is uitgestelde nostalgie
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
Koninklijke juice in het StamCafé
No juice no news of zo
