Voetbalbond KNVB maakt indruk met keihard statement over homorechten Qatar

O nee, toch niet
Homorechten, het interesseert de KNVB geen flikker. Behalve als het voor de bühne is, want dan is het ineens wél heel erg belangrijk. Als er een paar toeschouwers (we kunnen ze toch moeilijk 'fans' noemen) van het Nederlands elftal 'alle Duitsers zijn homo' roepen, bijvoorbeeld. Dat is dan ook meteen het enige nummer in het repertoire van het bioscoopvolk van Oranje, samen met het eeuwige 'Holland *klap klap klap* Holland *klap klap klap*'. Dat 'alle Duitsers zijn homo' [nog uitzoeken of dit klopt, red.] wordt al tig jaar 'gezongen' en INEENS vindt de KNVB het niet meer kunnen want OneLove-campagne en blablabla. Het is echt hartverwarmend dat de KNVB plots met dit bikkelharde statement komt in deze dappere strijd tegen flagrante homofobie. Voorts wensen wij de KNVB en het Nederlands elftal héél veel succes op het WK in Qatar, waar homoseksualiteit ("sodomie") volgens Penal Code article 296 wordt gezien als een misdaad, 'illegaal', 'immoreel' en ten strengste verboden, en derhalve kan leiden tot zeven jaar celstraf en voor moslims zelfs de doodstraf. De enige manier om deze hypocriete farce recht te breien is als Virgil van Dijk en Mempis Depay elkaar op het WK heerlijk gaan pijpen na ieder doelpunt.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
10.000 Algerijnen met fakkels, knalvuurwerk en laserpennen, KNVB & Dutch Fanatics doen NIKS
Eerlijk is eerlijk, prima sfeertje in dat 'vak' wel
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
LIVE. De naneuk van de Eredivisie
Of: het voorspel voor het WK
Degraderen uit het StamCafé
Met stille trom degraderen
LIVE. De huldiging van DE KAMPIOEN
Come on, Peesjevee
Het is echt extreem sneu en armzalig dat het bij het Nederlands elftal ook over 'Trump' gaat
VRAAG ER DAN OOK NIET NAAR djiezus kraist
KNVB presenteert nieuwe shirtjes Oranje, krengen kosten HONDERDZESTIG EURO
Kun je zo acht boeken van David van Reybrouck van kopen!
