Stamcafé. GroenLinks, homo's vs moslims: 0-1
Lullen over Nieuws
Nee, homo's en lesbienes, u bent het niet geworden. GroenLinks heeft zijn keus gemaakt. U zou denken dat u met meer bent, want u claimt tien procent van de bevolking te zijn, maar kennelijk verwacht GroenLinks toch dat er meer moslimkiezers zijn. U gaat maar lekker terug naar Homostan, met uw gelijkslachtige partnerwens. U heeft ook niets te zoeken in kalifaat Nederland. U kunt er hooguit een beetje bijgepolderd worden, maar meer moet u van ons landje niet verwachten. En het wordt niet beter. Het klimaat wordt warmer, grote delen van de wereld worden onleefbaar en daar komen al Allah's strijders al met hun geitjes de Bosporus over gezwommen. Immers, niks is minder gelijkslachtig dan een geitje.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
HITTESTRESS in het StamCafé
Beetje warm hier
Thuiskomen in de stampub
It's coming home
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hele nacht stokoude tv kijken en radio luisteren in het Stamcafé
Wij zeggen altijd maar: geluk is uitgestelde nostalgie
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
Koninklijke juice in het StamCafé
No juice no news of zo
