Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Helaas. Vandaag weer geen RTL Boulevard

Team krijgt rust na hectische week, en dreigementen over aanslagen

een logo plaatsen, wordt dat ook een brief van RTL Legal?

Sinds de liquidatiepoging op Peter R. de Vries staat het geweldsmonopolie machteloosheidsmonopolie met de mond vol tanden, boosheid te acteren (of was het kortsluiting?). RTL Blvd ging zaterdag al niet door vanwege bedreigingen die volgens politiemol Marcel Haenen (NRC) in de vorm van een raketwerper getekend waren: “De politie zou recentelijk berichten hebben onderschept van criminelen waarin die optie van een aanslag werd besproken. Er zou binnen de onderwereld groot ongenoegen bestaan over media-aandacht waarin de aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vries van afgelopen dinsdag in verband wordt gebracht met zijn bijstand aan de kroongetuige die belastend heeft verklaard over de van drugshandel en liquidaties verdachte en gedetineerde Ridouan Taghi.” Klinkt niet alleen heel vaag (wie is “de onderwereld”?), het klinkt ook irrationeel aangezien het doelwit al halfdood is geschoten. Of zou Taghi “de onderwereld“ willen voorkomen dat Winston Gerschtanowitz de nieuwe adviseur van de kroongetuige wordt? De crew van Boulevard heeft vanavond rust gekregen van RTL en dat lijkt ons los van de dreigementen eigenlijk alleen maar menselijk. De rest van de pers houdt de kaken uit zichzelf nog iets te veel op elkaar over oorzaak & gevolg in het land van Wierd Duk hard drugs, maar omdat het zondag is hebben we nog wel een aardig essay over de staat van de Nederlandse narcostaat.

Reaguursels

Inloggen

Quote YARIN ESKI:
"dat drugs niet strafbaar zou moeten zijn, maar een te consumeren product met de gerelateerde gezondheidsrisico’s van dien, zoals alcohol, chocolade of koffie".
staat voor mij tot "legaliseer de handel in ivoor, want ik knip toch ook mijn nagels"

Delano is niet crimineel geworden door het neerschieten van Peter, hij was al crimineel en berucht zonder 1 dode te hebben gemaakt. In plaats van het legaliseren van drugs, moeten we deze clans van de straten plukken. Rudi Guilliani legaliseerde zelfs geen gram weed in New York, maar kreeg de straten in 8 jaar tijd schoon van drugscriminaliteit. Je moet de mensen aanpakken, en niet de wetten.

rectormagnificus | 12-07-21 | 13:16

Het scoort hiermee wel meer kijkers.
Ik blijf bij Facebook niveau, ze kregen te weinig aandacht

Aardappelplantje | 12-07-21 | 01:48

Kreeg zo maar ineens een idee over die georganiseerde misdadigers. Kunnen we ze niet gewoon doodmaken? Daar kunnen ze niet tegen zijn, want ze doen het zelf ook.

Aisie | 12-07-21 | 00:08 | 1

Vraag Duterte even

P. Breidel | 12-07-21 | 01:00

Mister Underworld.

van Oeffelen | 11-07-21 | 21:59

Misschien kunnen ze bij boulevard de makers van de Kaag docu inhuren op de redactie. Die kunnen dan met team Taghi de onderwerpen voor bespreken en eventueel screenen op feitelijke onjuistheden, privacy schendingen en andere onwelgevalligheden

JanP999 | 11-07-21 | 21:58

Stelletje lafaards..

guile | 11-07-21 | 21:44

Mevrouw Ploppy kijkt dus echt regelmatig naar RTL boulevard. Ik durf niet te vragen waarom.

ploppy | 11-07-21 | 21:42 | 1

Als het maar beweegt zei mijn oma altijd.

Lorejas | 11-07-21 | 22:05

Het selectieve politiek correcte linkse lager en hoger onderwijs en de staatstv duwen leerlingen en jongelui nu al jaren door hun strot dat de voor de eerste levensbehoefte voedselproducerende Nederlandse boeren met hun stikstof de schuldigen voor klimaatsverandering zijn, maar dat zijzelf vooral niet schuldig zijn aan de duizenden en duizenden hectares afgebrande en afgekapte oerbossen en de vervuiling in Colombia en de Amazone en voor al die door drugsbendes gemartelde en vermoorde kinderen en volwassenen die nodig zijn voor hun weekendsnuifjes coke. De (s)teler en de heler. Veel jongeren zijn zo geperverteerd verwend en ongevoelig hiervoor alsof de wereld hen deze luxe van synthetisch plezier verplicht is.

agram | 11-07-21 | 20:52

Nondeju weer geen Bridget met die plastieke tetten.

Smoske-Prepare | 11-07-21 | 20:50
-weggejorist-
Captain Diehard | 11-07-21 | 20:41 | 1

Owja, ik hoor Rutte tijdens te persconferentie over Covid-19 nog zeggen ''... we kijken goed naar de ontwikkelingen in het buitenland en leren daarvan...'', zouden ook geleerd hebben van de situaties in bijvoorbeeld de Franse voorsteden.

Drs. D. | 11-07-21 | 20:29 | 1

Ja hoor, ze kijken goed wat er in de Franse voorsteden gebeurt.Ze willen nu de kleur van de kliko's veranderen in een die niet agressief maakt bijvoorbeeld.

jan huppeldepup | 12-07-21 | 09:22

Een broodje aap verhaal lijkt mij.
Wellicht om te suggereren dat men nog steeds kan afluisteren in de hoop dat er ergens commotie ontstaat?

Eppo | 11-07-21 | 20:27

Ik probeer dit even te begrijpen, wat had de onderwereld dan verwacht., Peter R. te kunnen neerschieten zonder dat dit het nieuws van de dag zou worden...!? Hebben ze dan niets geleerd toen ze die advocaat afknalde,.boer van de kroongetuige, etc...

Drs. D. | 11-07-21 | 20:22 | 3

Het is allemaal heel primitief gedacht.
Iedereen die tegen ons is en ons het leven moeilijk maakt moet dood.
Alle normen, waarden en redelijkheid is zoek.

jaja | 11-07-21 | 20:29

Zoveel last hebben ze toch niet gehad van het neerschieten van die advocaat enz.? De handel gaat toch nog steeds op hetzelfde niveau door en de BN'ers zijn toch nog steeds grote afnemers of is dat ineens veranderd?

Watching the Wheels | 11-07-21 | 20:40

Justitie, regering, NTCV, allemaal wereldvreemd.

De grootste crimineel van NL en dan laat je broer van kroongetuige, advocaat van kroongetuige en adviseur van kroongetuige onvoldoende beschermd.

Alle 3 slachtoffer van de overheid, Net als Theo van Gogh, Pim Fortuyn en de slachtoffers van de tramschutter in Utrecht.

Manmanman, wat ben ik boos op deze ziekelijke overheid.

KlaagGraag | 11-07-21 | 21:43

Een aardig essay? Een onleesbaar stuk is het. Grammaticaal echt een uitdragerij. Luchtfietserij op kale velgen. Gebakken lucht uit een snelkookpan...

F. von Zeikhoven | 11-07-21 | 20:14 | 1

Ook mijn gedachte bij het lezen. Het rammelt nogal. Geen idee wat hij nu voorstelt m.b.t. legaliseren.

forecastle | 12-07-21 | 08:48

Het bericht komt uit de NRC-hoek en is zelfs voor de T. Niet verifieerbaar.
Vanuit de NRC-hoek komen wel vaker berichten, die een bouwsteentje kunnen zijn in een stemmingmakerij om een bepaald aspect van de overheidsagenda te ondersteunen (bv. Omtzigt met getuige MH17). Gaat dit dan evt. misschien helpen bij het streven naar wat meer een ‘surveillance State’? Kan ook nog gewoon een grapjas zijn, natuurlijk.

OmeCor | 11-07-21 | 20:04

Iknweet niet of ik het heel erg vind dat ik dit stukje kwaliteitstelevisie moet missen.

wapster | 11-07-21 | 20:02

Jammer dat niet heel Nederland dit leest. Aan de mensen die nog aan de linkerkant van het politieke spectrum zitten en dit wél lezen; Red Nederland en stem op een rechtse partij. Rechtse partijen; werk samen! Baudet: stop er mee en wordt een ideologisch achtergrondfiguurtje in het rechtse blok, want je maakt meer stuk dan dat je goed doet.

polderslootje | 11-07-21 | 19:58

Familie van Delano del*l laat weten dat jongeren in Nieuwegein een kweekvijver zijn voor Mocro gangsters.

Als ik me goed herinner was dat 20 jaar geleden ook al het geval. Er is dus niets veranderd ondanks alle trajectjes om deze 'kansarmen' kansen te bieden.

Gebleken is nu dus wel dat al die gesubsidieerde projecten weggegooid geld is.

Ooit zei de vader van een allochtone leerling mij dat er maar 1 manier was om ze aan te pakken en dat was volgens hem streng en hard(handig) straffen

Roos | 11-07-21 | 19:24 | 10

@Roos | 11-07-21 | 20:17:
Heb ook in zo'n wijk gewoond, maar wel 25 jaar terug en toen viel op dat je er juist makkelijk je achterdeur open kon laten. Tegenwoordig zal dat niet meer kunnen. Toen ik Marokkaanse buren kreeg werd het anders. Die kinderen waren onopgevoed en je kon aan alles merken dat de veiligheid afnam. Het heeft helaas echt te maken met de aanwezigheid van veel teveel buitenlandse families. De Nederlandse mensen waren destijds ook arm, maar er gebeurde nauwelijks wat. Toch zijn er ook goeie buitenlanders die hun kinderen wel goed opvoeden (ken er ook een aantal die echt positief aan het bouwen zijn om de volgende generatie een beter leven te geven). Positief dat je voor het eerst ook donkere Nederlanders bloemen zag leggen op de plaats waar Peter R. neergeschoten is. Allen van goede wil moeten het gewoon niet langer pikken, het is een keer klaar. Maar dat begint bij dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij denkt (Wilders minder). Het is compleet uit de hand gelopen en dat moet besproken kunnen worden.

Watching the Wheels | 11-07-21 | 20:32

@F.vonZeikhoven, die jongen is naar het HBO gegaan. Wat er van hem is geworden, weet ik niet.

Roos | 11-07-21 | 21:39

25 jaar geleden maakte dat tuig (jochies van 15/16 jaar) het August Allebéplein onveilig. Personeel van de winkels moest in groepen naar buiten na het werk en werden zwaar geïntimideerd en mishandeld. Dat alles onder het mom van kattenkwaad. Daders werden vaders, volgende generatie misdadig tuig. Wijkagenten werden wanhopig hier. Jongetjes van amper tien jaar waren niet te corrigeren en vertelden stoer dat ze later toch maffia gingen worden. We zijn ze daar toen al “kwijtgeraakt” en zie waar we nu beland zijn.

De Almachtige | 11-07-21 | 22:41
▼ 7 antwoorden verborgen

Mijn niet-militaire brein vraagt zich af of het überhaupt mogelijk is om nauwelijks een paar dagen na de aanslag op Peter goed voorbereid en met succes een aanslag te plegen op een doelwit dat zich bevindt op één van de drukste plekken van NL, op loopafstand van een groot politiebureau en bespied door belachelijk veel bewakingscamera's. Een aanslag gepleegd bij volle daglicht en uiteraard met de bedoeling dat de daders ontkomen.
Hoe realistisch is zoiets? Dat kan alleen als een soort militaire aanval en bijbehorend vernuft en precisie. Ik heb mijn twijfels en denk eerder aan psychologische oorlogsvoering. De dreiging is het allerbelangrijkste en die boodschap is overgekomen. Mission fullfilled.

Amsterdamsko | 11-07-21 | 19:22 | 2

Het is gelukt om Peter r de Vries zo neer te schieten. Dat blijkt niet te stoppen, alleen het wegkomen blijkt wel lastig maar dit was dus een aanslag uitgevoerd door minkukels. De spotters en planners hebben ze niet te pakken dus wat let ze?

Nuuk | 11-07-21 | 19:31

Ik denk dat je onderschat wat er allemaal voor over is om je te bewijzen in deze criminele kringen. Vergeet niet die lui denken niet in normale grenzen zoals de gewone burger. Want zeg nou zelf die aanslag op Peter R was toch ook niet heel erg slim?

movingsquare | 11-07-21 | 19:39

Een studio midden in hartje Amsterdam in een omgeving waar het sowieso al wat duister is qua 'omgangsvormen'.

Broadsquire | 11-07-21 | 19:09 | 3

o jee

Mark | 11-07-21 | 19:18

nederland is verloren

Mark | 11-07-21 | 19:21

Vanweges de homosuelen denkelijk?

Zenzeo | 11-07-21 | 19:33

Narcostaat... Als je alle gebruikers afschiet is er geen markt meer. Veel bijkomende voordelen ook.

buler | 11-07-21 | 19:06

Georganiseerde misdaad dewelke is opgericht om drugs te verhandelen omdat het telen en verhandelen van drugs verboden is, alla, begrijp ik, als ze worden gepakt, straffen, foei, niet meer doen, ga kranten bezorgen of zo etc.
Dezelfde georganiseerde misdaad dewelke mensen intimideert, liquideert, afperst en meer van dien valt mijns inziens onder een vorm van terrorisme en zou ook zo aangepakt moeten worden. Niemand maakt mij wijs dat de recherche of AIVD niet zou weten welke figuren in bovenstaande bedreigingen uitvoeren; echter; bewijslast, juridisch steekspel en lastigheden om ze op te pakken en streng op te sluiten en te verhoren. Schaar het onder terroristische activiteiten en pak die gasten direct op en voer strenge isolatie en verhoor toe om ze af te leren zich terroristisch te gedragen. Stop met de huidige slappe hap en ga aan de slag staat Nederland!

GuruOuwehuru | 11-07-21 | 19:06

Business class van Harry M. mag ook wel uitkijken.
Daar jassen ze zo een torpedo naar binnen vanaf het strand, heeft ie er weer een crematorium bij.

Hebbiehemookweer | 11-07-21 | 19:03 | 2

Die reclame voor dat crematorium idd, je zou er bijna spontaan zin in krijgen. Hoeveel Michelin sterren heeft dat ding?

Sinterbikske | 11-07-21 | 19:08

Welkom in de sociopaatschappij, y'all!

o)+ | 11-07-21 | 19:00 | 1

ja toch

Mark | 11-07-21 | 19:02

Overigens een raadsel waarom drugs niet gewoon legaal zijn. Zou je dit gedonder niet gehad hebben. Alcohol verbieden, dat was ook al zo'n succes. Straks sigaretten ook. Wat een beleid, manmanman.

Ichneumonidae | 11-07-21 | 18:57 | 6

Inmiddels had ook het percentage (%) erop kunnen staan. Op jouw enveloppe.
Mja. We reguleren niet.

Wisselend_2014 | 11-07-21 | 19:09

Kun je makkelijk zelf vaststellen.

Sinterbikske | 11-07-21 | 19:15

@Sinterbikske | 11-07-21 | 19:05:
Ja dat is echt niet bijzonder meer. Laatst gleed ik uit over een bananenschil en dat was groot nieuws in het dorp, “je struikelde over een wat!?”

Nuuk | 11-07-21 | 19:35
▼ 3 antwoorden verborgen

Patat en spelen, ik gok op Italië. Hoewel... Engelsen hebben scheids mee.
Verder prachtprogramma, RTL.

Ichneumonidae | 11-07-21 | 18:53

Onwaarschijnlijk verhaal, meneer takkie die aanslag wil op tv prog dat suggereert dat meneer takkie een aanslag heeft doen plegen. Vreemd.

Peterhooft | 11-07-21 | 18:52 | 1

rsi is een groot probleem

Mark | 11-07-21 | 19:01

Vreselijk, hoe gaat het nu met Glennis Krijs. Heeft ze al gereageerd? Gaan haar braderie optredens nog door?

grachtengordel-muts | 11-07-21 | 18:52

Doodsbedreigingen. Als ik tegenwoordig al tegen iemand zeg; “Schaam je dood”, staat er al een arrestatieteam aan m’n deur.

Dubbelepunthoofd | 11-07-21 | 18:52 | 1

Houdt geen stand voor de Rechtbank.

R. Skickr | 11-07-21 | 18:53

Ik snap het wel. Ze moeten wel iets doen, anders gaat Taghi zijn goede naam eraan.

R. Skickr | 11-07-21 | 18:50

Gelukkig leven we in een rechtsstaat en zal de onderste steen boven water komen. Grapje, dit is de nieuwe normaal, met dank aan wederom links stemmend Nederland. Slechts ‘Collateral damage’ voor hun idealen.

whitechocolateface | 11-07-21 | 18:49

Verder vindt Spijker dit wel ver gaan. Mocht het programma u niet liggen, kijk het dan niet. Om dan meteen met moderne panzerschreck aan te komen...

Spijker83 | 11-07-21 | 18:47

Het klimaat is nu het belangrijkst.
Draai het om en zet hier vol op in.
Het klimaat kan wel even wachten.

jaja | 11-07-21 | 18:46

Die Taghi is natuurlijk een gezwel dat met de doodstraf uit de samenleving verwijderd moet worden maar geef toe, hij heeft het toch maar voor elkaar gekregen dat we ff verlost zijn van RTL boulevard. Dan heeft hij dus toch niet helemaal voor niks geleefd.

voorbips | 11-07-21 | 18:44 | 7

@voorbips | 11-07-21 | 18:58: dan kun je ook het gras gaan maaien of reaguren of een andere hobby oppakken. Je bent niet verplicht om er naast te blijven zitten kijken. En zo wel zou ik een andere vrouw zoeken.

Capt. Iglo | 11-07-21 | 19:18

@Capt. Iglo | 11-07-21 | 19:18: haha u geeft relatie advies vanaf uw zolderkamer?

voorbips | 11-07-21 | 21:11
▼ 4 antwoorden verborgen

Een wijs man zei ooit tegen Spijker: Elke uitwas van drugscriminaliteit is toe te rekenen aan het overheidsbeleid richting (hard)drugs en is een voorspelbaar effect van een beleidsmatige keuze.

Deze criminelen hebben bloed aan hun handen, maar de oplossing is veel simpeler dan een oorlog versus de drugsmaffia.

Spijker83 | 11-07-21 | 18:44 | 4

Dat bv wiet nog steeds niet gelegaliseerd is ligt aan 1 of 2 partijen die dit telkens blokkeren. Niet normaal dat men zelfs in de VS al veel verder is in sommige staten dan hier

grachtengordel-muts | 11-07-21 | 18:55

@Snoorderlag | 11-07-21 | 18:49:
Duterte laat zien dat repressie wel helpt maar dan wel echte repressie en niet dat halfwas gedoe in het Westen.

2voor12 | 11-07-21 | 18:56

@Snoorderlag | 11-07-21 | 18:49: Exact! En die wijze man kon Spijker ook nog goed uiteenzetten dat er geen enkele noodzaak was voor deze repressie en criminalisering van drugs. Veel rechtsgeleerden en wetenschappers die hetzelfde zeggen overigens. Meer dan andersom.

Spijker83 | 11-07-21 | 19:36
▼ 1 antwoord verborgen

Wordt vanavond lekker ouderwets rellen in Engeland. Als ze verliezen slaan ze alles in elkaar. Als ze winnen slaan ze alles in elkaar.

Kattie | 11-07-21 | 18:40 | 1

Dan hoop ik maar op gelijk spel.
Dan moet het hele toernooi overgespeeld.

Ruimedenker | 11-07-21 | 18:41

Marcel Haenen (NRC) "Er zou binnen de onderwereld groot ongenoegen bestaan over media-aandacht waarin de aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vries van afgelopen dinsdag in verband wordt gebracht met zijn bijstand aan de kroongetuige die belastend heeft verklaard over de van drugshandel en liquidaties verdachte en gedetineerde Ridouan Taghi.”

Ik vind dat onlogisch. Die aanslag lijkt mij mede om potentiele toekomstige helpers van deze en ander kroongetuigen te intimideren. Dan schaadt publiciteit tot niet?

Boeser_Onkel | 11-07-21 | 18:36 | 2

Waarom aandacht besteden aan de mening of overwegingen van de onderwereld? Denkt meneer Haenen dat hij iets geweldigs heeft bedacht? Beetje quasi-intellectueel schrijven, 'er zou...' Er is maar één taal die dat minne volk, de geromantiseerde onderwereld, begrijpt, en dat is keihard optreden. Graag dus.

dathoujetoch | 11-07-21 | 18:47

Snappen wie het snappen kan

BrulSpin | 11-07-21 | 19:14

Beetje reuring kan geen kwaad hè.
De eerstvolgende uitzending zal wellicht de best bekeken uitzending ooit worden.
De reden dat Voetbal inside nog een “succes” is.
Herrie in de tent.

Ruimedenker | 11-07-21 | 18:34 | 1

Maar om daar een mede-presentator, hoe irritant die ook is, voor om te laten leggen gaat denk ik zelfs John de Mol te ver.

2voor12 | 11-07-21 | 18:58

Kenden die twee wel de panelleden van RTL Boulevard, straks gaat het nog om een vergissing.
Niet alle 17 miljoen kijken NOS, RTL, Postbus 51 of Rutte/de Jonge.

G.M.I.M. Pet | 11-07-21 | 18:33

Maar zouden dan alle drugs vrijgegeven moeten worden?

Sinterbikske | 11-07-21 | 18:31 | 5

@omanders | 11-07-21 | 18:42: het legaliseren van alcohol na de drooglegging laat zien dat dat wel tot de oplossingen behoort. Verdienmodellen slopen is altijd goed. Los van de vraag waarom alcohol en roken niet illegaal maar iets als xtc wel?

Snoorderlag | 11-07-21 | 18:55

@Sinterbikske | 11-07-21 | 18:54: maar die verslaving is er nu ook al, het is evengoed vrijelijk beschikbaar. En legaliseren wil niet zeggen ongereguleerd vrijgeven.

Snoorderlag | 11-07-21 | 18:57

@Snoorderlag | 11-07-21 | 18:55: Als paracetamol in een varkensstal gemaakt zou worden zou het ook illegaal zijn. Xtc is niet echt verslavend, maar er treed wel snel gewenning op waardoor de dosering toeneemt. Als je regelmatig gebruikt heb je meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.

Sinterbikske | 11-07-21 | 18:59
▼ 2 antwoorden verborgen

3 opties….
1)PdV is reeds overleden.
2)PdV leeft, maar zal als plantje door het leven gaan.
3)PdV ligt nog in coma, maar heeft kans op herstel.
Normaal gesproken gaat na 72 uur ofzo de stekker eruit.
Optie 1 of 3…
Ik heb het gevoel dat Peter al overleden is, maar dit mag nog niet naar buiten komen.
In belang van het onderzoek etc.

Ruimedenker | 11-07-21 | 18:30 | 10

u is helderziende?

dathoujetoch | 11-07-21 | 18:52

... optie 1, je kijkt echt teveel films, man. Hoe verzin je het.

Portnoy | 11-07-21 | 19:13
▼ 7 antwoorden verborgen

Dildoplakker slaat weer toe in Nijmegen.

NIJMEGEN - Zwart en roze zijn ze deze keer. Een ‘dildoplakker’ die er genoegen in schept nep-penissen aan brievenbussen te bevestigen, heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag weer toegeslagen in Nijmegen. Twee exemplaren hangen er sinds vrijdagnacht op een brievenbus die staat aan de Weurtseweg/Barneveldse Beekstraat.

,,Dit pikken we niet.’ Later riep PostNL de dildoplakker op hiermee te stoppen. De postbezorger zei aangifte te overwegen"
www.gelderlander.nl/nijmegen-e-o/dild...

Brabeaulander | 11-07-21 | 18:30 | 3

Meenemen, goed ontsmetten, aan je vrouw geven en rustig sport kunnen kijken.

Zapata10 | 11-07-21 | 18:31

Lullig gevoel voor humor, geld teveel maar niet strafbaar, lijkt me.

Kapitein Sjaak Mus | 11-07-21 | 18:35

Hier reageer ik niet op. Heb bij de witte onderbroek er een permaban door gekregen.

Zapata10 | 11-07-21 | 18:29 | 7

Ik zei niks, arme Zapata iedereen boos.

Zapata10 | 11-07-21 | 18:48
▼ 4 antwoorden verborgen

Kan dat hele mediacircus niet naar Dubai verhuizen?

Hetkanverkeren | 11-07-21 | 18:29 | 1

Staat nog een villa leeg, ooit bewoond door een kerel die opgegroeid is in Vianen.
Hoe heet-ie toch, je weet wel hij heeft nu een verblijf in Vught met dikke betonnen muren en dikke stalen deuren.
Come on hoe heet-ie nou?
O ja Ridouan Taghi..... oh wacht, shit......

MK27 | 11-07-21 | 18:43

Citaat uit de link: "In 2018 werd het redactielokaal van Panorama beschoten met een antitankwapen. Er vielen geen gewonden. De daders, leden van motorclub Caloh Wagoh, werden een jaar later veroordeeld tot celstraffen van drie en vier jaar."
Zie hier één van de redenen waarom dit voort ettert, de politie pakt ze op maar justitie pakt ze niet aan. Neem even mee dat je sowieso al minder lang vastzit.

bananabanana | 11-07-21 | 18:28 | 2

Die C W club wordt gelinkt aan de heer T. die onlangs achterover is getrokken in Dubai.
Bindende luistertip. De serie podcasts "Taghi" van Het Parool.

Kapitein Sjaak Mus | 11-07-21 | 18:32

Dat is het probleem. Die straf is niet afschrikwekkend en juist statusverhogend als ze weer op straat staan.

Nuuk | 11-07-21 | 19:39
-weggejorist-
Sitting_targets | 11-07-21 | 18:26 | 1

Ik dacht altijd dat RTL Boulevard vanuit Scheveningen kwam.
Wel klote voor Albert Verlinde.

Ruimedenker | 11-07-21 | 18:25

En wederom wordt in de media de olifant niet benoemd,
want das profileren en dat is dan weer rascisme en daar wil NiEmAnD
van beschuldigd worden, het straalt zo slecht af op je deugpunten.

TijdelijkOptimist | 11-07-21 | 18:25 | 1

Je bedoelt die groep waar Geert er minder, minder van wilde?
Of criminele Turken, Marokkanen, Polen, Surinamers, Antilianen, Fransen, Italianen kortom: criminele (niet) autochtone Nederlanders ?

MK27 | 11-07-21 | 18:46

Het blijft een raar verhaal, nu heel Nederland weet waar de studio zit zal het voortaan ergens anders worden opgenomen.

Roze_bril_drager | 11-07-21 | 18:23

De redactie snap ik wel. Als voor de studio net je collega is neer geschoten, dan komt zelfs een onbevestigd en vaag bericht over een mogelijke aanslag binnen.
Een beetje over de nieuwe liefde van Sylvie praten, het vertrek van Gordon naar Dubai en Peter R. die het eea weet over criminelen en verder over van alles een mening heeft. Dan komt het ineens wel dichtbij.
En ineens bedenk je dan dat Miljuschka Witzenhausen de dochter van Astrid en het nichtje van Willem Holleeder er ook altijd bij zat, om maar te zwijgen over John van de Heuvel die regelmatig aanschoof....

ratelaar | 11-07-21 | 18:23 | 2

Ik baal er nog steeds van dat Gordon lekker naar Dubai gaat, maar zijn arme hondje Toto achterlaat in Nederland

thanseeuwen | 11-07-21 | 18:29

Zolang de bron niet wordt aangepakt en men die nog geeneens durft te benoemen, zal de armslag van in deze de MocroMafia alleen maar toenemen. Met een eigen serie op Videoland en voldoende aanwas is er geen vuiltje aan de lucht.
De politie is ook niet het probleem, maar de slapte die daarna volgt wel degelijk. Voor de da's nie waar roepers, de hitmannen liepen ook van delict naar delict.
Het enige grappige is dat Halsema als fopstudie criminologie heeft gedaan, nou dan is ze op haar plek in crime capital Amsterdam.
-
Die gasten van RTL Boulevard hebben groot gelijk, het is het niet waard. Voortaan uitzenden vanaf streng beveiligde bunker.
Even laten doordruppelen we hebben het hier over RTL Boulevard.

bananabanana | 11-07-21 | 18:21 | 3

Leuk triviaal feitje over la Halsema. De studie werpt zijn vruchten af, la Halsema weet de criminaliteit flink te binden en te laten floreren in de stad....

ratelaar | 11-07-21 | 18:26

@ratelaar | 11-07-21 | 18:26:
En wint, door het recente tv optreden omtrent PRdV, aan populariteit. Onbegrijpelijk.

Roehm | 11-07-21 | 18:53

Beetje overdreven allemaal lijkt me. Waarschijnlijk een "grappenmaker" of iemand die een hekel aan het programma heeft die bedreigingen uit. De presentatoren reageren wel erg zielig en ze manouvreren zich wel erg in een slachtofferrol. Schuldgevoel zal het zijn, omdat ze achteraf inzien dat ze meer aan de beveiliging hadden kunnen doen.

watazooi | 11-07-21 | 18:18 | 4

Ja, want daar zijn de presentatoren verantwoordelijk voor. Overdreven ook, collega net door z'n hoofd geschoten. Waarschijnlijk. Erg zielig. Tering, hoe dom ben jij?

DexterGordon | 11-07-21 | 18:26

@Kapitein Sjaak Mus | 11-07-21 | 18:25:
Antie tank wapen. Niet iets voor grote afstand zou je kunnen beveiligen.
Beetje aandacht trekkerij lijkt mij.
Zielig doen.

enra | 11-07-21 | 18:47

Weet je wat overdreven is?
Iemand niet aanspreken op zijn/haar handelswijze maar dreigen en/of een aantal kogels door zijn/haar lichaam jagen.
Dát is o-ver-dre-ven!

MK27 | 11-07-21 | 18:49
▼ 1 antwoord verborgen

Als je drugs legaliseert gaan die drugs lords op zoek naar een nieuwe bron van (illegale) inkomsten. Legalisering van drugs lost imo niks op maar laat de misdaad gewoon op zoek gaan naar een nieuw verdienmodel. Denk daarbij aan ontvoering, afpersing, mensenhandel enzovoorts.
Uiteindelijk wordt je gewoon een failed state als je op deze slappe wijze blijft capituleren voor georganiseerde misdaad.

General McAuliffe | 11-07-21 | 18:18 | 3

Inderdaad, juist nu moet de beuk erin.

TussenReggeDinkel | 11-07-21 | 18:21

Wanneer la femmes fatale Kaag en Halsema in één kabinet komen, zal de volgende verkiezing in het teken staan het redden van Nederland als leefbare omgeving. Die kans acht ik zeker groot.

bananabanana | 11-07-21 | 18:34

Het zou RTL sieren, dat ze wel een uitzending maken. 1 rechte rug voor de persvrijheid.
Waarin men oppert, hoe Taghi een doodstraf uitgedeeld kan worden. Een publieke verhanging, vierendeling of de brandstapel.
waarom al die energie en belastingcenten steken in de veroordeling?
Nu nog?
Iedereen weet waar de man al achter zat. Niet meer dan menselijk voor het volk, aan iedereen dit te laten zien. Hoe hij uit elkaar gereten wordt, door 4 of 5 paarden.

Laat de DSI zich richten op de rest van de uitwassen. Dit is zonde van ons geld.

Wisselend_2014 | 11-07-21 | 18:16 | 5

@Schepvogel | 11-07-21 | 18:20: Zes. En dan het zeer veredelde staaltje topdressuur. Een concours hippique voor de echte lefhebbers.

Hetkanverkeren | 11-07-21 | 18:24
▼ 2 antwoorden verborgen

Een win win situatie voor de niet-grachtengordel gut-mensch.

De_Bruyne_Ster | 11-07-21 | 18:16

Kwam pas nog zo een snuifkonijn tegen, heeft wss een goed excuus. Maar was wel heel erg bezig met het klimaat. Wat dus niet echt samengaat, maarja die zal het wel compenseren met minder vlees eten of de verwarming wat zachter.

Gijsbert | 11-07-21 | 18:16

Gelukkig heb ik alle afleveringen op VHS, ik kom de zomer wel door.

Mr_Natural | 11-07-21 | 18:15 | 1

U leek me toch meer zo'n Betamax-diehard.

goedverstaander | 11-07-21 | 18:16

Aanslagen plegen? Not cool.
Maar Nederland zònder RTL-programma's is wel weer een stukje mooier dan Nederland mèt RTL-programma's. Dat dan weer wel.

L. Vis | 11-07-21 | 18:14
-weggejorist-
goedverstaander | 11-07-21 | 18:14 | 1

Zit half Nederland niet de helft van de tijd aan de middelen? Het schijnt ook nog weinig mis te gaan. Kennelijk kunnen ze er mee om gaan. Dan zou je het kunnen legaliseren. Wel gereguleerd, zoals nix is afspraak. Je eerst legale lijntje mag je op je 60e leggen, he he.

En gezeur over internationale effecten enz. Nee f*ck off, we zijn een soeverein land, Nederland bepaalt zelf wel hoe het zijn zaakjes regelt. Live high or die!

Sitting_targets | 11-07-21 | 18:12 | 4

@Kapitein Sjaak Mus | 11-07-21 | 18:15:
Wat heeft dat met legaliteit te maken?

Gijsbert | 11-07-21 | 18:17

@Gijsbert | 11-07-21 | 18:17: Exact. Het is illegaal om je op het dak van het Hilton te bevinden. Ze hadden Brood dan ook moeten inrekenen en bekeuren.

goedverstaander | 11-07-21 | 18:19
▼ 1 antwoord verborgen

RTL Boulevard=‧ Praatprogramma/entertainmentprogramma van RTL(4)
Luchtige onderwerpen en reportages over nieuws, amusement, misdaad, levensstijl, koningshuis en meer.

En daar willen ze een aanslag op plegen?????
Die zijn GEK......

MK27 | 11-07-21 | 18:12

RTL Boulevard is wel het enige jounalistieke programma dat deuren opent die voor anderen gesloten blijven. Levensgevaarlijk natuurlijk.

Mr_Natural | 11-07-21 | 18:10 | 2

De meeste presentatoren bij Boulevard hebben wel een achterdeurtje open...

Air van Boven Dorens | 11-07-21 | 18:13

@Air van Boven Dorens | 11-07-21 | 18:13:
En zijn/ waren niet vies van een lijntje.

bqbq | 11-07-21 | 18:17

RAPPEL

Laten we de 'coke-challenge' doen op den sociale media.

Elke media Bobo die zijn scheur opentrekt over hoe erg ze het allemaal weer niet vinden leveren gecontroleerd bij een gecertificeerd lab een hoofdhaar in (schaamhaar voor Umberto) en laat het analyseren op gebruikte drugs afgelopen tijd.

En totdat ze getest zijn moeten ze hun mond houden.

Ik doe mee! Oh wat wordt het rustig.

Kaas de Vies | 11-07-21 | 18:09 | 6

@Kaas de Vies | 11-07-21 | 18:10: hoewel je ergens wel een punt hebt, staan het gebruik in Nederland en deze criminele behoorlijk los van elkaar. De hoeveelheden die ze importeren zijn niet voor het gebruik hier maar voor de export dus al zou iedereen in Nederland stoppen met gebruik, gaat deze criminaliteit gewoon door.

Capt. Iglo | 11-07-21 | 18:21

@Capt. Iglo | 11-07-21 | 18:21: ja joh, snuif lekker door. Taghi's uitbraakfonds moet groeien.

dathoujetoch | 11-07-21 | 18:50

@dathoujetoch | 11-07-21 | 18:50: behalve een (zelf geteeld) jointje heb ik nog nooit drugs gebruikt dus ik voel me sowieso niet aangesproken.

Capt. Iglo | 11-07-21 | 19:20
▼ 3 antwoorden verborgen

Maarreh we mogen van Frau Weski niet de mogelijkheid opperen dat de Marokkaanse Vianees Taghi wellicht meer weet van de aanslag op Peter R.de Vries en deze aanslagplannen op RTL Boulevard.
Nee dat mag niet.

Nou er mag zoveel niet, frau Weski
Nederland wordt geteisterd en "geregeerd" door criminelen; wat een gezeik...

MK27 | 11-07-21 | 18:09 | 2

Frau Weski, leuk dat ze een uitdaging zoekt. Maar wenselijk?

Als we over een week lezen, dat er nog een misdaadverslaggever van de straat wordt geschoten. Wat dan?
Denkt Weski dan nog steeds aan onze eerlijke rechtstaat?
Ergens Weski. Zou je toch beter moeten weten,
Het zullen de miljoenen in fortuin wel zijn. I dunno man.

Laat het los Weski, voordat je cliënt er anders over gaat denken.
Zodat Nederland wordt opgezadeld met een probleem en geen levenslang voor deze man.
Het is klaar voor hem in deze maatschappij. Schlúss.
NEXT!

Wisselend_2014 | 11-07-21 | 19:27

En we zeggen gewoon 300 jaar later, sorry. Dat schijnt altijd te kunnen.

Wisselend_2014 | 11-07-21 | 19:31

Boulevard is een ander woord voor richel.

Mr_Natural | 11-07-21 | 18:05 | 3

Ik dacht wal.

mr_awesome | 11-07-21 | 18:10

Boulevard komt oorspronkelijk van het Nederlandse 'bolwerk'. Dit bolwerk hield niet lang stand.

H. Caulfield | 11-07-21 | 18:21

Een raketwerper kun je makkelijk in je onderbroek verstoppen...

jaja | 11-07-21 | 18:05

Het komt mij nogal vreemd over dat de bedreiging komt na de liquidatiepoging op de Vries. Je zou verwachten dat een bedreiging vooraf gaat aan een aanslag, niet andersom. Heel dat medialand is zo maar een raar wereldje met "echt" nieuws, fake nieuws stemmingsmakerij en éénzijdige informatie. Één ding is zeker, het zal de kijkcijfers geen windeieren leggen.

Mr. C | 11-07-21 | 18:04 | 2

Dat dacht ik ook.

XaaD666 | 11-07-21 | 18:10

Precies. Volgens mij wordt het hele verhaal nogal opgeklopt, beetje dikdoenerij en sensatielust.

Gravin v Kippenbouth | 11-07-21 | 18:25

Gelukkig lees ik hier ook het laatste nieuws over Lil' Kleine en Jamie.

Mr_Natural | 11-07-21 | 18:04

Oh oh , wat wil men graag aandacht.
Ga gvd aan het werk, of kap er gewoon mee.

XaaD666 | 11-07-21 | 18:04
-weggejorist-
Broadsquire | 11-07-21 | 18:01 | 1

Hier wordt het niet gemist.
Leugen en bedrog.
Niet net doen alsof nieuwsgaring kreupel is nu….

enra | 11-07-21 | 18:01

Een wereld zonder RTL Boulevard. Hoe utopisch zou die zijn. Ik zou bijna dankjewel willen zeggen...

Mark zit te Dutten | 11-07-21 | 18:00 | 3

Zelfoverschatting heeft een naam gekregen.

DeCynischeAmbtenaar | 11-07-21 | 18:04

Bijna?

Dankjewel!

Wijze uit het Oosten | 11-07-21 | 18:04

Wat moeten we zonder Hazes, Gordon en die blablabla van die vrouw met dat motoroliegezicht.

Toverkol | 11-07-21 | 18:24

.. groot ongenoegen bestaan over media-aandacht .. Komen de overige boeven nu aandacht te kort dan ? Of vindt de onderwereld dat de aantijgingen niet kloppen ? Waarom brengen ze dan niet een persbericht uit ? Als bijdeweg de onderwereld vindt dat er een aanslag moet gebeuren op RTL boulevard, gaat niemand dat tegenhouden. Je kan bijv een persoon die aan dat programma meewerkt kaltstellen. Keuzes zat. Is niet te beveiligen. Je kan ook het lege pand raketwerperen. Puur als statement. Is ook niet tegen te houden. Of een willekeurige bouvelard tv kluisteraar de nek omdraaien. Moet je dan wel nadien kenbaar maken, anders snapt niemand waarom de persoon in kwestie er niet meer is.

NerdAlert | 11-07-21 | 17:59
-weggejorist-
Sitting_targets | 11-07-21 | 17:58

Contradictio in termini: Nederlandse rechtsstaat.

L.E. Raar | 11-07-21 | 17:57 | 2

*in terminis

Gebruik wel de goede naamval.

Sitting_targets | 11-07-21 | 18:01

Fijn dat bronnen binnen het politieapparaat dit hebben gelekt! Dat vind ik bijna nog enger dan de raketwerper zelf.

Hypno2050 | 11-07-21 | 17:55

Eerst Scheveningen, nu RTL, is er dan geen enkele boulevard meer veilig?

Mr_Natural | 11-07-21 | 17:54 | 2

U weet het in ieder geval wel te raken..

redthehaghue | 11-07-21 | 17:56

Het zal niet met een sisser aflopen.

Nuuk | 11-07-21 | 17:57

Wellicht vanavond nog, voetbal zal me werkelijk jeuken, maar tot die tijd: be careful out there guys and doll. Wees vooral geen Peter R. de Vries: www.youtube.com/watch?v=AxcaxQIFahQ It's a jungle out there.

Hetkanverkeren | 11-07-21 | 17:53

Als dat zo makkelijk gaat.
*NOS journaal belt*

VanBukkem | 11-07-21 | 17:52 | 2

Haha. Lol

Reaaalist | 11-07-21 | 18:05

Om gtst er af te krijgen? Hé, er zit een knop op je tv, die...

TheseDays00 | 11-07-21 | 18:10

Charme offensief van de Mocromaffia?

Mr_Natural | 11-07-21 | 17:50

Die criminelen zijn dus ook nog eens dom. Ze proberen Peter R af te schieten, daarop brand natuurlijk een behoorlijke mediarel los, waarop ze reageren door: "Laten we een anslag plegen op het programma waar hij in zit" Dan gaat de mediaaandacht vast wel liggen....

peterdh | 11-07-21 | 17:49 | 2

Dan hebben meerdere programma'ste vrezen lijkt mij. Deno dat een onbenul eeuwige roem van een week wil halen en wens dat de politie deonbenullen achter deze bedreiging weten te achterhalen.

WieboWW | 11-07-21 | 17:54

Je zou toch ook denken dat de aandacht mede reden voor die aanslag is. “Wie praat of in de weg loopt, die gaat er aan”. Dan is het ook een belang dat potentiële praters en in de weg lopers dit weten en dan is die aandacht handig .

Misschien dat het dreigen dan ook weer een middel is om druk uit te oefenen? Het is niets anders dan terrorisme, in dit geval niet om de islam te beschermen (of zoiets) maar vanuit criminaliteit.

Nuuk | 11-07-21 | 18:02

Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig dan met Boulevard? Ik heb dat wel eens gezien maar in mijn beleving botste het enorm met mijn geaardheid. Ik kon er niet naar kijken.

SchimmelSchwanz | 11-07-21 | 17:48 | 5

Er is wel enigszins spraken van een over-vertegenwoordiging van een bepaalde groep mensen die gek genoeg zelf vaak klagen over dat ze slecht vertegenwoordigd worden.

Caesar.is.Keizer | 11-07-21 | 17:53

Ik kijk naar Bridget en Fatima. Goed geconserveerde ietwat rijpere dames, waarbij ik allerlei fantasiëen ervaar.

Fred uit Amstelveen5 | 11-07-21 | 17:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Vroeger was het veel erger. Als je toen als piratenzender ruzie kreeg met een andere piratenzender kon je een bomaanslag verwachten.
Daar deed bijna niemand moeilijk over.

Mr_Natural | 11-07-21 | 17:47 | 1

Dat waren inderdaad nog eens tijden :-)

TonAlias | 11-07-21 | 17:52

Roddelpraat met Jan Roos is een goed alternatief. Vermakelijk en informatief, waarbij de échte ratten ontmaskerd worden. Veel kijkplezier!

De Pilsvogel | 11-07-21 | 17:47 | 2

Trek jij die kop langer dan 3 minuten?

SterF... | 11-07-21 | 18:10

Terecht dat het roddelvolk rust krijgt. Dit ga je niet in de koude kleren zitten, dus er moet een rustpunt komen. Ondertussen moet de rest van het volk vol doorgaan.

LV-225 | 11-07-21 | 17:46

Goed dat ze met een raketwerper duidelijk proberen te maken dat ze Peter R de Vries nooit iets aan zouden durven doen. Stel achterlijken.

RandyBiel | 11-07-21 | 17:45

Was er niet iets Zoom- of conference-achtigs mogelijk? Werken vanuit huis is recent toch heel groot geworden? Niet dat ik zou hebben gekeken....

J.P.Drapeau | 11-07-21 | 17:43 | 1

Nee nee, iedereen moet thuiswerken want we hebben toch zoom. Dag in dag uit samengepakt met de rest van de fam. Iedereen moet dat. Behalve de politici en dde mensen die de corona tot in den treure uitmelken voor kijkcijfers. Die mogen naar kantoor om te werken.

peterdh | 11-07-21 | 17:59

Helder

BokoHalal | 11-07-21 | 17:42

Of je dit een inhoudsloos kut programma vindt of niet doet er natuurlijk niet toe. Ze moeten gewoon de vrijheid en mogelijkheid hebben om dat inhoudsloze kut programma zonder levensgevaar te maken. Het is schandalig dat het zover is gekomen dat, dat blijkbaar niet meer kan of alleen vanuit een bunker.

Capt. Iglo | 11-07-21 | 17:40 | 1

Het is nog maar het begin denk ik..

All_Anonymous | 11-07-21 | 17:41

Kunnen we niet iemand de schuld geven?

RickTheDick | 11-07-21 | 17:39 | 4

Wilders toch? Standaard. En anders zal Baudet wel iets gezegd hebben. En kunnen we het niet bij huis vinden is het *altijd* per definitie gewoon de schuld van Trump en had het zonder Biden nog veel erger geweest.

peterdh | 11-07-21 | 18:00

In elk geval niet de VVD-stemmers, want die kiezen elke vier jaar de partij die bekend staat om haar serieuze aanpak van zware criminaliteit en vooral om het weren van criminele immigranten.

Reaguurdeskundige | 11-07-21 | 18:05

@Tobi | 11-07-21 | 17:50: Volgens mijn Afro Amerikaanse collega was Trump zo slecht nog niet. Misschien had hij bepaalde uitspraken niet moeten doen en had hij in andere gevallen wat tactvoller moeten zijn. het had ook geholpen als het gewoon een knappe man was geweest. Die muur van Trump vond hij echt een prima idee.

Andersdenkend | 11-07-21 | 19:01
▼ 1 antwoord verborgen

Een rocketlauncher op het Leidse? Moet gewoon een geintje geweest zijn joh. Wat een onnodige toestand.

de Voorzittert | 11-07-21 | 17:39 | 1

De journalistiek had wel dreiging nodig na de valse claim. Dat voelde ongemakkelijk.

Reaaalist | 11-07-21 | 18:09

Ze zijn dat programma gewoon beu..

All_Anonymous | 11-07-21 | 17:38

RTL Boulevard en heuse raketwerpers en ondertussen niemand die NRC Handelsblad zelfs maar een verdwaalde stoeptegel waard vindt.

Wat doe je dan verkeerd als journalist?

Hetkanverkeren | 11-07-21 | 17:38 | 1

Ze gaan er terecht van uit dat niemand de NRC leest. Of uberhaupt een krant. Moeten ze over de tv nog achter komen.

peterdh | 11-07-21 | 18:02

Goed te lezen dat ze bij de berichten van de criminelen kunnen komen.
Dan hoeft er geen wet meer aangenomen te worden om ze nóg meer toegang te geven, onder welk mom dan ook.

TonAlias | 11-07-21 | 17:37 | 1

Scherp opgemerkt. Tenzij ze het nu natuurlijk illegaal aftappen.

peterdh | 11-07-21 | 18:03

Ik zie niet hoe de onderwereld last kan hebben van zo’n lichtgewicht entertainment programma. Heel bizar.

matatwork | 11-07-21 | 17:36 | 1

Het gaat natuurlijk om "ReZpekttT!" Je weet toch, dat ze niet moeten denken dat ze gewoon kunnen zeggen dat die Ridoe Tauge erachter zit...

peterdh | 11-07-21 | 18:04

De straat regeert !

Karel Kruizenruiker | 11-07-21 | 17:36

Wat betreft dat aardige essay: mondiaal legaliseren is een pipe dream. Al het andere is een waterbed oplossing. Over jezelf bedriegen gesproken. De lijn 'wij doen het een beetje anders dan andere landen' is niet houdbaar. En ook de Chinezen zijn ooit een oorlog begonnen met de Engelsen omdat die hun havens bleven voldumpen met Afghaanse opium; er is zoiets als 'te veel drugs'. Blijft eigenlijk maar 1 lijn over: handhaven en straffen. Net als iedereen. En beter nu beginnen, voordat er inderdaad kapitaal over is voor private legertjes.

konjodebonjo | 11-07-21 | 17:36 | 3

Ha ja, laten we de oorlog verklaren tegen drugs. Briljant plan! Dat niemand daar eerder op gekomen is zeg.

Reaguurdeskundige | 11-07-21 | 18:07

Kun je mij een land opnoemen waar je *en* nog een beetje in vrijheid kunt leven, *en* het keihard aanpakken en straffen van drugsdelicten goed werkt?

peterdh | 11-07-21 | 18:07

Dat proberen we toch al een tijdje?

SterF... | 11-07-21 | 18:13

En dan durft men binnen RTL nog te spreken over een journalistiek programma.
RTL Boulevard.
De ditjes en datjes van een Nikkie Plessen, het roddelnieuws van cougar Bridget, Diederik Jekel de nerdy corona deskundige en bolle Mark die de kleurige outfits van Maxíma mag ophemelen. Vergeet vooral niet Leco van Zadelhoff met zijn nieuwste make-up trends.
Een journalistiek programma...

leo de pejo | 11-07-21 | 17:35 | 2

Typisch een vrouwenprogramma.
Ik ken geen kerel die er naar kijkt.
Behalve blijkbaar wat Marokkanen.

jaja | 11-07-21 | 17:39

@jaja | 11-07-21 | 17:39:
Over het zwakke geslacht - nee niet marrekane - gesproken
zag gisteren Black Widow, godallejezussen wat een vrowen jengelfilm zeg
Na Wonderbra Woman 1982 weer een aardig idee om zeep geholpen door policor ingrepen
Naar boelefart kijk ik nooit

Tobi | 11-07-21 | 17:53

Er staat een Politiebureau naast die studio, hoe moeilijk willen ze die beveiliging maken? O wacht het is nu een coffeeshop…. Sign of the times……

Risingson | 11-07-21 | 17:34

Ingezonden dreigbrief gekregen?

Mr_Natural | 11-07-21 | 17:34

Eens kijken wie wie er verantwoordelijk is voor de veiligheid in Amsterdam, in wiens portefeuille zit dat... eh.... Halsema... oh, laat maar. Overigens, slecht roddelprogramma.

dathoujetoch | 11-07-21 | 17:34 | 2

@leo de pejo | 11-07-21 | 17:50:
Parool en AT5 liggen al jaren aan het gemeentelijk 020 infuus
dus van hen hoef je geen enkele kritiek op het bestuur te verwachten

Tobi | 11-07-21 | 18:26

Wat vindt Glennis Grace hiervan?

thanseeuwen | 11-07-21 | 17:33 | 1

Die geeft er geen k*t om M*therf*cker, die ligt daar echt geen m*th*f*ck*ing seconde wakker van!

peterdh | 11-07-21 | 18:09

Sorry als ik cynisch overkom na de afgelopen 1,5 jaar, maar ik geloof er weinig van. Niet dat er geen dreiging is binnengekomen, maar dat het serieus zou zijn.

Waarom een aanslag op een niet al te best roddelprogramma? Die "journalisten" vinden zichzelf al belangrijker dan ze zijn en nu helemaal.
Bedankt schorem.

Isan | 11-07-21 | 17:31 | 9

@JvdB,
Laten we ze maar gewoon narcistische systeemlaven noemen.

De Profundus | 11-07-21 | 19:09

Kop spijker

Diepstrotje | 11-07-21 | 22:10
▼ 6 antwoorden verborgen

RTL Boulefart.

Nuff said.

Wijze uit het Oosten | 11-07-21 | 17:29

Ik kijk never nooit naar dat flutprogramma.

DeCynischeAmbtenaar | 11-07-21 | 17:26

Wat errug!

Nee dus! | 11-07-21 | 17:25

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos