Plofkrakers blazen half metrostation op
In Amsterdam is maar weer eens een bom ontploft
Kneuzen en explosieven, hartstikke gevaarlijk. Derhalve een wetsvoorstel. Plofkraakdaders vanaf nu allemaal bestraffen met vast contract bij Rabobank Coevorden. Vastketenen aan slecht zittende bureaustoel. Van negen tot vijf, zes dagen per week zitten met je bakkes. Vragen van klanten beantwoorden en alles verplicht administratief verwerken. Mevrouw Tiemens helpen omdat ze de internetbankieren-app niet op haar telefoon krijgt, terwijl ze alleen een vaste aansluiting heeft. 's Avonds terug naar de cel, naar opblaaspop Simone die daar zit te wachten, maar dan moet meneer plofkraker verplicht studeren voor cursus WFT Adviseur Basis. En dat dan 50 jaar lang. Daarna mag-ie terug naar de Bijlmer, of naar Diemen. Kijken of-ie met dat vooruitzicht nog steeds zo stoer pinautomaten blijft opblazen!!1!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
