Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kamerlid Achraf Bouali (D66) kreeg disciplinaire maatregel opgelegd na 'forse klachten'

Hebben ze bij D66 een keer een soort PoC. Is het een linke loetje.

Tegen Achraf Bouali werden 'forse klachten' ingediend bij zijn vorige werkgever, het MinBuZa. Na een integriteitsonderzoek kreeg Bouali 'een disciplinaire maatregel' aan zijn broekje: één dag nadat hij werd verkozen als kamerlid voor D666. TOEVAL. Nu zijn wij niet zo thuis op de door de vvd gerunde afdeling 'forse klachten', 'integriteitsonderzoek' en 'disciplinaire maatregelen', maar het klinkt allemaal niet zo best. "Als verantwoordelijk minister is Kaag op de hoogte van Bouali’s berisping, die tot heden publiekelijk niet bekend is." En dat maakt hem dus chantabel, want er zijn mensen die bepaalde dingen over hem weten, aldus hoogleraar staatsrecht Douwe Jan Elzinga van de Rijksuniversiteit Groningen.

Wat Bouali precies heeft uitgevreten is niet duidelijk, maar het heeft iets te maken met 'autoritaire stijl van leidinggeven' en hij heeft zijn gedrag moeten aanpassen. Fijne volksvertegenwoordiger verder wel. Grappig ook, omdat je weet dat er mensen zijn die op D66 hebben gestemd en het vakje 'Achraf Bouali' hebben aangekruist wegens multiculti-migrant enzo, en die persoon blijkt nu dus een dikke draak te zijn. 

Enfin, Bouali (mogelijk geen familie van The Voice-coach Ali) heeft een terugkeergarantie bij BuZa, heeft 'het onderzoeksrapport in handen met daarin de namen van de klokkenluiders' en gelukkig voor iedereen in Nederland heeft D66 in de persoon van Rob Jetten een geboren leider in huis om dit brandje wel eventjes te blussen. Weet je trouwens wie ook een autoritaire stijl van leidinggeven had?

Reaguursels

Inloggen

Als ik multiculti wil bevorderen stem ik wel op iemand met Belgische roots. Maar goed D66 stem ik sowieso niet.

Draak uit Brabant | 20-02-19 | 10:34

PS verkiezingen worden een bloedbad. Mark my words.

Stijlicoon | 20-02-19 | 10:00 | 2

Ik kan niet wachten!!!!!!

BaldEagle | 20-02-19 | 12:06

Power to the people! Vive la Révolution!
#stemzeweg

Mark zit te Dutten | 21-02-19 | 08:37

Boe, Ali!

NACademicus | 20-02-19 | 08:19

Pislims op een hoge plek is vragen om gedonder hoe vaak is dit al gebeurt froude bedrog grote bek enz enz enz enz enz

Haat-links | 19-02-19 | 23:01

En weer een! Hoeveel dubbele moslim paspoortjes hebben we wel niet zitten in onze regering?

TonyMontana010 | 19-02-19 | 22:45 | 1

Die foto ook, je ziet het er aan af.
Al draagt een aap een....

Mag dat nog wel in 2019? Een gezond oud-Hollandsch spreekwoord...

WasHetMaarMakkelijk | 19-02-19 | 22:18

Achraf Bouali had een aanstelling als diplomaat in Boedapest. Hij had daar iets van doen met een geldbinnenharkend instituut voor genocide, dat niet vrij was /is van Soros financiering. Nu kan de speculatie twee kanten op: ofwel papte Bouali te veel met Sorosstromannen aan waardoor Orbán de Soros beïnvloeding in Boedapest radicaal de nek omdraaide. Ofwel was Bouali - autoritair menneke als hij is - te zeer gesteld op Orbán geraakt. Dat is tweemaal mis, Soros of Orbán. 'Forse klachten' lijken me meer te wijzen op Orbáneske strapatsen..................

Eeuwig..Op..Vakantie | 19-02-19 | 22:05

Om te weten wat zo’n parel heeft uitgehaald kan je misschien in de archieven zoeken. Ik neem tenminste aan dat die bestaan. Archieven van Opsporing Verzocht.

Nivelleermarionet | 19-02-19 | 22:04

Hij heeft allah behaagd dus wat is het probleem?

Eddy67 | 19-02-19 | 21:50

beetje teleurgesteld in het gebrek aan een lees verder. Ik bedoel: er had een mooi lijstje met foto's toegevoegd kunnen worden. Kim, Kim, en Kim, natuurlijk, maar ook 2 russen(een rus en een georgier) eindigend op -in, ene Mao, diverse tsaren, engelse koningen en duitse keizers( toch allemaal familie), die ene kunstenaar die na de duitse keizers kwam, maar niet gleich, die kerel in cuba, de geitenneuker die nu de baas is in turkije, die prutser in venezuela, Frank uit spanje, Tito (ha, bijna tiet-o) Die dooien uit Irak en libie en syrie (oh nee, die nog niet want die laat de moslims er geen puinhoop van bakken en is vrienden moet poetin) En juncker en vrinden, want niet helemaal dictator, maar ook niemand heeft op ze gestemd dus wel grappig om ze voor autoritair uit te maken. en natuurlijk robot jetten en yasser klaver, want die dringen hun zin als keine kinderen toch wel op tegen ouders die geen nee kunnen zeggen om maar van het gejengel af te zijn, ondanks dat ze daardoor meer problemen krijgen. Dus ja, gemiste kans om weer een d66'er te vergelijken met allemaal vergelijkbaar spul.

Jacques_SiConto | 19-02-19 | 21:29

En wat heeft die D66 kansparel Bouali gedaan dat het daglicht niet kon verdragen? Spreek op Jette, spreek op!

ljcoster | 19-02-19 | 20:51 | 1

Privé zaakje. Niets aan de hand.

F. Jacobse | 19-02-19 | 21:10

Is een d66 dingetje, Kaag zelf moest ook wieberen bij BuZa omdat ze haar toen nog verhouding met haar inmiddels PLO man verzweeg. Ze is toen weggebonjourd naar de VN en heeft daar aan een gelieerde organisatie gewerkt, uiteraard was er ook weer een link met Shell.
Ongeacht of Bouali een mini Hitlertje is of niet vraag ik me af waarom we dubbel paspoortiërs aanstellen als diplomaat en in dit bijzondere geval als 2e man in Havanna, of delen we zo de locatie kosten met Marokko? Geloof niet dat bv Australië zoiets doet.
Dossiers met namen van klokkenluiders delen met een man die ook weer terug kan komen in de organisatie is iets wat je denk ik alleen bij de Rijksoverheid ziet, ze vingerwijzen iedereen maar hebben zelf overal schijt aan, niet te filmen weer.

bwanabanjo | 19-02-19 | 20:35

Binnenkort bij Denk op de lijst, past prima in hun profiel

Captain_Dipshit | 19-02-19 | 19:31 | 1

Of Turkije ? Of ben ik nu extreem rechts?

rattenvanger XL | 19-02-19 | 19:50
-weggejorist-
Lorejas | 19-02-19 | 19:27

Rob Jetten treft geen blaam... dit is allemaal gebeurd in de tijd dat Alexander Pechtold de baas was bij D66.
Hier hebben we een streep onder getrokken, we gaan over tot de orde van de dag.

sociaal_econoom | 19-02-19 | 19:21 | 3

Hear Hear. Robbie heeft al genoeg andere dingen aan z'n hoofd. ( Onder het motto: "hoe houd ik droge voeten in Havanna aan de Waal")

Brulboei_61SB | 19-02-19 | 21:50

Rob Jetten is van D66. Natuurlijk treft hem blaam. Je weet alleen wellicht nu nog niet waarvoor.

Teeweetwee | 19-02-19 | 22:42

Robbie is schuldig want hij kijkt weg, Robbie heeft deze kansen parel niet ontslagen / uit de fractie gegooid.

vranac | 20-02-19 | 12:27

Autoritair. Hij past goed in de autoritaire technocratenpartij D66.

Sitting_targets | 19-02-19 | 19:06

Het lijkt mij redelijk dat BuZa zijn terugkeergarantie intrekt. Ook lijkt het mij redelijk dat Kaag dat openbaar maakt.

Munchhausen | 19-02-19 | 18:57 | 2

"Redelijk"? Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid staat dat in het D66 woordenboek. Het is wonderlijk genoeg dat D66 blind en doof iemand op de lijst plaatst zonder ook maar de geringste info of roddel te hebben ingewonnen. Wat wist hij van Pechtold?

eastender | 19-02-19 | 20:14
-weggejorist-
McMarx | 19-02-19 | 18:53
-weggejorist-
zihuisman77 | 19-02-19 | 18:47

Referendum : Verloren
Ziekenhuizen : Verloren
Grenzen : Verloren
Aardgas : Verloren
Vrijheid : Verloren
Tradities : Verloren
Veiligheid : Verloren

#STEMZEWEG

(Bedankt Jan)

Zwizalletju | 19-02-19 | 18:38 | 4

Echt die VOC mentaliteit, gelukkig maar.

rattenvanger XL | 19-02-19 | 19:46

@F. Jacobse | 19-02-19 | 19:05: Jaloers?

lovekila | 19-02-19 | 22:07
▼ 1 antwoord verborgen

Zijn hoofd spreekt in ieder geval al boekdelen. In het land van herkomst had hij in ieder geval een hele grote pet op gehad als hij daar was gebleven.

Dirk III | 19-02-19 | 18:35

Stem ZE WEG !

liegende lippen | 19-02-19 | 18:26

Walt Disney?

Mammeloe | 19-02-19 | 18:24

Het zal vast iets zijn in de zin van een enorme hork zijn. Mensen afblaffen, maar dan echt op ernstige wijze. Er lopen wel meer types in Den Haag rond met dit probleem, ik noem een kereltje Pechtold, baasje Koenders. Een berisping...... dan heeft hij stevig huisgehouden.

Qua fotosoep had ik de man ook wel met een mooie bloksnor willen zien, in plaats van een zware jongens nummer.

Nuuk | 19-02-19 | 18:17 | 1

Wat is er mis met een autoritaire stijl van leidinggeven ? Op vele ministeries is het een chaos.

Baron Clappique | 19-02-19 | 18:16 | 2

Kom meer door de permanente toestand van reorganisatie.
Heerlijk, lekker reorganiseren.

kloopindeslootjijook | 19-02-19 | 18:23

Doorlopend reorganiseren, labbekak managers plus typisch mekkerend ambtenarenvolk. Blijft een “recipe for disaster”.

Grijskijkert | 19-02-19 | 18:52

Hè wat jammer nou.
Een Marro in maatkostuum, lid van D’66, géén baard, keurig brilleke.
Goed geïntegreerd, denk je dan.
Maar wat heeft ie geflikt?
Liet hij zijn Guccislippers poetsen door zijn p.a.?
Eiste hij méér kamelentenen op de werkvloer?
Liet hij zijn djellaba stomen op kosten vd zaak?
Wilde hij méér muntthee?
Vragen, vragen, vragen
Tot dusver niets bijzonders, politici zijn rare wezens.

Ruimedenker | 19-02-19 | 18:13 | 1

Dit zijn geen politici maar ordinaire infiltranten!

BaldEagle | 20-02-19 | 12:20

Al die mannetjes met die stropdasjes en die belangrijk lopen te zijn.
Geen wonder dat de kiezer afhaakt en denkt dat het niet meer over hem gaat.
Je bent er voor het land en de kiezer. En nergens anders voor.

kloopindeslootjijook | 19-02-19 | 18:11

Mooie foto van flapdrol Pechtold en zijn minihulpje Achraf. Achraf moet zijn wat kleine hoogte compenseren met ego (je ziet dat ook bij Chiwawa's) en kan daarom wat onberekenbaar zijn. Geen idee wat Achraf geflikt heeft in Havana: medewerkers uitgescholden, zeer jonge dames voor weinig ingehuurd, LHBTBBQ-ers beledigd/bedreigd, je weet het niet. Maar die kop met dat ongeschoren neushaar. Yaaiks, zal je leidinggevende maar zijn. En dat is Volksvertegenwoordiger.

paridae | 19-02-19 | 18:09

Een personeelsdossier is privé. Net zoals bijna alles bij deze club van Robot Pentouse.

F. Jacobse | 19-02-19 | 17:59

GS opent uw brievenbus. De klokkenluiders zullen u spoedig weten te vinden.

BrutusBosch | 19-02-19 | 17:54

dat foute döner hapje gisteren,
kwam er met een welgemeende Bouali
uit...

Kanarie_Geil | 19-02-19 | 17:52 | 5

@Kanarie_Geil | 19-02-19 | 18:16:
Ik leef intens met u mee.
Schreef dan ook dat ik hoopte rectaal omdat ik zelf de term bouali enkel als rectaal geluid ken.
Hoop dat u spoedig mag herstellen.

F. Jacobse | 19-02-19 | 18:25

@F. Jacobse | 19-02-19 | 18:25: Dank u. Interessant fenomeen, ik herkende de uiting bouali slechts als een sub variant van het Gilles de la Tourette syndroom, waarbij de patient, onder onbeheersbaar uiten van de term bouali, zijn maag ongecontroleerd ledigd.

Kanarie_Geil | 19-02-19 | 18:35
▼ 2 antwoorden verborgen

Snap niet dat zulke gasten zulke hoge posities kunnen krijgen bij buitenlandse zaken, het lijkt mij een klasse A die je moet hebben van de AIVD, daar valt hij in ieder geval niet in.
Na deze waarschuwing al helemaal niet meer dus waarom zouden ze hem nog überhaupt terug willen.
www.aivd.nl/onderwerpen/veiligheidson...

2_amazing | 19-02-19 | 17:49

Op deze foto kreeg hij nog looples van Pechtold:
www.nrc.nl/nieuws/2019/02/18/minister...
"Kijk zo moet je lopen, rechterbeen goed naar voren toe, hou je het nog een beetje bij?"

Beefbus | 19-02-19 | 17:49 | 1

Kijk um oefenen voor de Ganzenpas

Kanarie_Geil | 19-02-19 | 17:55

Da's een regent. .... waarschijnlijk z'n hele leven ambtenaar geweest. Het druipt er vanaf.

Oepsie1234 | 19-02-19 | 17:49

Zo schijnt bij D666 ook een Zweedse dame rond te lopen. Ook al zo'n autoritair engnekje.

echt_links | 19-02-19 | 17:46 | 2

Is dat die juf van de Luizenmoeder?

kloopindeslootjijook | 19-02-19 | 18:16

Meer een luizig loeder

witwas | 19-02-19 | 18:38
-weggejorist-
bqbq | 19-02-19 | 17:36 | 1

Waarom hebben dit soort gasten 'terugkeergaranties'? Terwijl hard werkend Nederland om elk wissewasje eruit getrapt kan worden zonder royale terugkeerregeling?

van heinde en verre | 19-02-19 | 17:34 | 7

@Analia von Solmsch | 19-02-19 | 17:54:
U liever dan ik, het is een kudt baantje dat matig betaalt.

Berbaar | 19-02-19 | 18:00

@Berbaar | 19-02-19 | 18:00:
Dat ben ik met u eens. Dat + het feit dat je - zeker in de onderste regionen - alleen maar goed bent om je hand op te steken op vooraf door je partij/coalitie gedicteerde momenten en je verder vooral heel veel gezeik uit de samenleving en van lobbyclubjes om de oren krijgt. Zou ook echt helemaal niks voor mij zijn, dat geneuzel.

Graaisnaaiert | 19-02-19 | 19:47

Het is nog erger! Dit tuig heeft als ze een dagbesteding hebben in de publieke sector recht op politiek verlof om zich te profileren in gemeente raden , provinciale staten en waterschappen.

vranac | 20-02-19 | 09:00
▼ 4 antwoorden verborgen

“Weet je trouwens wie ook een autoritaire stijl van leidinggeven had?”
Ja, Alexander Pechtold. Hardnekkig gerucht in de wandelgangen: dat is de reden dat hij en Alexander elkaar goed lagen.

Mr Dixit | 19-02-19 | 17:34

Zijn bij D66 allemaal zo?

kloopindeslootjijook | 19-02-19 | 17:29 | 2

Ja.

Mr Dixit | 19-02-19 | 17:34

@Mr Dixit | 19-02-19 | 17:34: Neppe nagemaakten...

bqbq | 19-02-19 | 17:36

Heffe dr ene an de tosse ehzeten?

Guthrie | 19-02-19 | 17:26

Peter's Principle. Hebben alle minderheden in ambtelijk Nederland last van. En mochten ze doorstoten tot manager dan zijn ze totaal gecorrumpeerd en blaffen daarom hun hele omgeving af want angstige mensen vragen toch niet verder.

John Hawkwood | 19-02-19 | 17:25 | 3

@John: dat is ook mijn ervaring :)

theo-is-dood | 19-02-19 | 17:31

Komt eerder doordat ze uit een autoritaire cultuur komen en niet gewend zijn om tegengas te geven.

du Roi Soleil | 19-02-19 | 17:48

Exact. Kijk maar naar de zusjes Albayrak; corrupt, onbeschoft en autoritair. Angstcultuur. Maar doodgeknuffeld door het partijkartel.

Mammeloe | 20-02-19 | 07:15

Wat is dat hele kleine streepje onder zijn neus, een nanotechnologie hitler-snorretje?

Dutch_Holland | 19-02-19 | 17:24 | 1

een Führer residu

Kanarie_Geil | 19-02-19 | 17:45

Laat ik nou gedacht hebben dat je alleen diplomaat kon worden met een dubbele achternaam en een lidmaatschap bij Minerva.

theo-is-dood | 19-02-19 | 17:23 | 7

dat was vroeger, tegenwoordig moet je vrouw of homo zijn en een fop studie zonder relevantie in de markt hebben gedaan.

vranac | 20-02-19 | 09:04

@F. Jacobse | 19-02-19 | 18:18:
Hear hear!

BaldEagle | 20-02-19 | 12:17
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat een politiek talent!

Mark_D_NL | 19-02-19 | 17:21

Dubbel paspoort en actief in linkse politiek = dubbele agenda... Links is het Trojaanse paard van DENK

ZwarteRiek | 19-02-19 | 17:20 | 3

Juist. 5e colonne. De strijders v/d profeet in vermomming in een pak. Hun jurkje dragen ze uitsluitend thuis.

bqbq | 19-02-19 | 17:39

@bqbq | 19-02-19 | 17:39: Ze rijden net zo lang mee op het treintje die democratie heet totdat het doel is bereikt.

Atlantis-95 | 19-02-19 | 17:48

@Atlantis-95 | 19-02-19 | 17:48: Per direct,gelijke aantallen echte Nederlanders in de parlementen van Marocco en Turkije.
Zal ze leren.

De Profundus | 19-02-19 | 18:12

Het valt niet mee om de zandbak mentaliteit af te zweren.......... weer een mislukt exemplaar in de 2e Kamer..... die zal bij de 1e kritiek vanuit 66 rap richting DENK vertrekken.

Fatwabuster | 19-02-19 | 17:20

Ik heb ooit eens een keertje, in een heel ver verleden, een "disciplinaire maatregel" opgelegd gekregen in de tijd dat ik werkte voor een grote werkgever ergens in Nederland. En toch ben ik degene die zichzelf nog recht in de ogen aan kan kijken, terwijl een aantal andere betrokkenen, zonder disciplinaire maatregel, dat niet meer kunnen. Ik ben trots op mijn "disciplinaire maatregel", en een disciplinaire maatregel hoeft echt niet iets negatiefs te betekenen!

Wladimir 1928 | 19-02-19 | 17:16 | 6

Cobalt bomb | 19-02-19 | 17:44 | Er was inderdaad zelfs nog sprake van een geheimhoudingsclausule! Buiten mij om hebben anderen er uiteindelijk voor gezorgd dat het landelijk nieuws werd.

Wladimir 1928 | 19-02-19 | 18:02

@Wladimir 1928 | 19-02-19 | 17:57:
Daarom beter ZZP-er..

ZZP-er | 19-02-19 | 18:06

ZZP-er | 19-02-19 | 18:06 | ZZP-er, ik ben het roerend met u eens! Alleen verantwoording afleggen aan je klanten/ opdrachtgevers, niet aan een omhooggevallen blaaskaak of bitch zonder kwalificaties die zijn/haar functie vaak te danken heeft aan het hebben van geen geweten en/of hielenlikkerij en/of sekse en/of seksuele geaardheid en/of kleur van de huid.

Wladimir 1928 | 19-02-19 | 20:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Geen idee wat hij gedaan heeft, maar hij ziet er uit als iemand die zijn gulp niet dicht kan houden. Hij ziet er ook uit als iemand die zich last omkopen. En hij ziet er uit als iemand die informatie lekt naar een buitenlandse mogendheid.
Hij ziet er zo schuldig uit, hij kan van alles gedaan hebben.
Ik stel voor dat ie bij D’66 geroyeerd wordt en voor straf lid wordt van de VVD.

Osdorpertje | 19-02-19 | 17:16

Kan niet wachten op een lekkende medewerker van deze druiloor.
Geniaal gevonden trouwens, dat Zware Jongensnummer door GS.

Graaisnaaiert | 19-02-19 | 17:13 | 3

We hebben echte topmensen in de politiek, met name in de regeringspartijen. Wat zijn we een fijn land. Oh ja, maak even bekend wat deze knakker heeft uitgevreten want alleen "Autoritaire stijl van leiding geven"slaat nergens op natuurlijk. Hij zal zijn ondergeschikten wel vreemde dingen hebben laten doen, zo klinkt het mij in de oren namelijk.

Toetsiemonster | 19-02-19 | 17:11 | 1

Zou zo maar kunnen dat hij, als volleerd marokaan, al zijn woede heeft botgevierd op blanke mannen en vrouwen (ongeacht kleur), tot er uiteindelijk één gebroken is en dit bij een vertrouwenspersoon heeft gelekt.

EEnzame SchizofrEEN | 19-02-19 | 17:26

Zelf heb ik ook ooit eens een secretaresse gehad die het verdomde om koffie te halen. Dat was wel een ontzettend lekker geil wijfie trouwens dus ik zag het maar door de vingers. Wat dat aangaat ben ik dan ook weer de beroerdste niet, laat staan een '66 ambtenaar of consultant.

Hetkanverkeren | 19-02-19 | 17:09 | 3

Mankeer je wat aan je benen, of ben je van nature een luie flikker ? Wanneer vrouwen je mogen hoef je het niet eens te vragen is mijn ervaring. Steek die maar op een plek waar de zon niet schijnt!

De Briemusketier | 19-02-19 | 17:22

@De Briemusketier | 19-02-19 | 17:22: Oeh, promises, promises.... Boefje!

Hetkanverkeren | 19-02-19 | 17:37

"zelf heb ik ooit eens een secretaresse gehad"
Keep on dreaming, je dacht dat je haar had, maar dat liet ze je geloven. de waarheid is dat ze jouw er op na hield, voor het geld.

De Briemusketier | 19-02-19 | 18:50

U bent blank en man?
U bent integer?
U heeft geen strafblad?
U bent nog nooit voor een rechter gedaagd?
U maakt geen misbruik van uw positie binnen uw bedrijf?

Helaas, dan bent u ongeschikt voor de politiek.
En dan staat er in de krant dat het vertrouwen in die politiek door de tegenvallende kosten van de energierekening steeds verder daalt. Tja, zo kan je dat ook stellen.

EEnzame SchizofrEEN | 19-02-19 | 17:07 | 1

Mijn vertrouwen in de politiek blijft al jaren op hetzelfde niveau; op het absolute nulpunt is verdere daling per definitie onmogelijk.

witwas | 19-02-19 | 18:44

"Maar Bouali kreeg het onderzoeksrapport over hem in handen, mét daarin de namen van de klokkenluiders. Dat maakt de positie van melders kwetsbaar, ". Die hebben vast en zeker een aantal scooters voor de deur gehad. Wat doet deze idioot überhaupt in het bestuur van mijn land?

kotelet | 19-02-19 | 17:05 | 5

Ik schat in dat de deelnemers van het “diplomatenklasje” van BuZa elkaar in de meeste gevallen uit de wind houden. Dat dit naar buiten komt duidt erop dat Bouali buiten de pot heeft gepist .

theo-is-dood | 19-02-19 | 17:28

Goeie vraag.

Mammeloe | 20-02-19 | 07:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Hij zal zich onder D66-ers in elk geval als een vis in het water voelen. Die extremisten nemen het niet zo nauw met de medemens.

obominotie | 19-02-19 | 17:05 | 1

D66, VVD... grote vijver, allemaal in elkaars urine zwemmend...

EEnzame SchizofrEEN | 19-02-19 | 17:11

Autoritair tegen kafirs neem ik aan. Die zijn tenslotte minder (of gelijk aan, weet ik even niet meer) dan apen.

Jahowiseffe | 19-02-19 | 17:03 | 1

"Hij was diplomaat in diverse landen en regio's en als zodanig in verschillende functies actief op het gebied van mensenrechten en rechten van LGBT." www.parlement.com/id/vk9hbobhwguk/a_a...
Het kan zijn dat zijn religieuze/ideologische opvoeding hier toch botste met de missie van de LHBTI-ETC missie van D66.

paridae | 19-02-19 | 18:23

het laatste zinnetje is een voluit Godwin. Geef de beste man in zijn portet dan ook een bloksnor.

horsteknots | 19-02-19 | 17:02 | 1

Gaat volgens mij over Peggy.

Sidney_May | 19-02-19 | 17:23

De volgelingen van de profeet hebben nu eenmaal een fascistoï... nou ja, een erg autoritaire mindset.

Henk Zult | 19-02-19 | 16:58
-weggejorist-
Deksmaat | 19-02-19 | 16:58

Is het dan wel familie van die nepper boef? Want een boef is het wel, dat zie je aan zijn N... Wen... ehh Stropdas! (want scheef)
Maar goed, ik vind dit dus gewoon pestgedrag van x66. Waarom is daar geen vertrouwenspersoon die opkomt voor deze treurige figuur? Ik bedoel, ze doen net alsof er opzet in het spel is!

Cobalt bomb | 19-02-19 | 16:57 | 1

Één grote familie!

Harrie7949 | 19-02-19 | 16:58

Marokkaanse Nederlanders en Turkse Nederlanders vormen minder dan 5% van de totale bevolking in NL, maar ze hebben meer dan 10% van de zetels in de Tweede Kamer in handen. Ergo op grnd van hun afkomst zijn ze 200% meer vertegenwoordigd dan op grond van hun aandeel in de bevolking verwacht mag worden. There is something rotten in the state of Rutte CS. Ze weten verdomd goed waar ze moeten zitten om het goud van NL naar zich toe te trekken: rechtenstudies en politiekologie en onroerend goed. Ik zeg: een vorm van maffia. Ik geef Greet groot gelijk. Heb je dubbel paspoort moet je kiezen.

ecologiste | 19-02-19 | 16:57 | 5

Politiekogologie bedoel je toch.

hatschjoe | 19-02-19 | 17:38

En allemaal vreselijk autoritair, denken dat ze macht hebben en kunnen helemaal niks. De popi jopi uithangen en de zaak besodemieteren, daar zijn ze vreselijk goed in!

SuperWauto | 19-02-19 | 17:41

En als je naar opleidingsniveau correleert dan zijn ze 800% oververtegenwoordigd

du Roi Soleil | 19-02-19 | 17:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Vanaf dag 1, dat ik hem zag in de 2e kamer, had ik al grote twijfels over zijn achtergrond . En jahoor, de aap komt weer uit de mouw. Was ambassadeur in Havanna . WHahaahaahaaahaaahaaa. Dacht zeker, dat hij in Nijmegen was. Hoe komt DDR66 toch aan dit soort kloojos .

Predeker | 19-02-19 | 16:56 | 3

Die wurmen zich binnen én de top (die zich waarschijnlijk ook weer ver boven deze piepeltjes verheven voelen) vinden allo's altijd 'beter' om de diversiteit te kunnen uitstralen. Kwaliteiten worden in zo'n geval nauwelijks nog bekeken. Of strafbladen / klachten...

EEnzame SchizofrEEN | 19-02-19 | 17:15

Mensen met een geweten schoppen het eigenlijk niet tot de eredivisie van de politiek. Die gaan meestal de maatschappelijke hoek in, die worden onderwijzer, verzorger, verpleegster of veldwerker.
Om vervolgens door de gewetenlozen keihard in de bek gepist en in de reedt gevuist te worden.

Graaisnaaiert | 19-02-19 | 17:16

'66, vvd 2.0

goedverstaander | 19-02-19 | 16:55

Waarom wordt een autoritaire stijl van leiding geven getoetst door een integriteitsonderzoek?

Foolonthehill | 19-02-19 | 16:55 | 3

Misschien omdat spanking van secretaresses als autoritaire stijl van leiding geven wordt gezien op ministeries? Goede vraag wel.

tipo | 19-02-19 | 17:01

Als je zo hard tegen je ondergeschikten schreeuwt dat de spuug in het rond vliegt, dan is het tijd voor de vertrouwenspersoon.

Koos Knak | 19-02-19 | 17:03

Leuke reacties, ik moest er stiekem om lachen. Daarna bedacht ik dat beide scenario's best wel realistisch zijn, toen moest ik janken.

Foolonthehill | 19-02-19 | 17:12

Past wel bij D66 Boris Dittrich was ook een lekkere activist met smerige zakjes.

Vonkentrekker | 19-02-19 | 16:55 | 2

Zakjes ?

Wijze uit het Oosten | 19-02-19 | 17:16

@Wijze uit het Oosten | 19-02-19 | 17:16: +a

Vonkentrekker | 19-02-19 | 17:22

Hahaha. Over deze man en chantabel spreken en het niet over de man van Kaag hebben: Belangrijk in Al Fatah, de organisatie verantwordelijk voor de grootste naoorlogse sabotage-actie in Nederland.

anderetijden.nl/aflevering/580/Terror...

omanders | 19-02-19 | 16:55 | 7

Verdomd, die eerste grote islamitische aanslag hebben we in Nederland allang gehad.

Mammeloe | 19-02-19 | 18:30

@Red shirt | 19-02-19 | 17:48: Doe normaal.

Mammeloe | 20-02-19 | 07:08
▼ 4 antwoorden verborgen

Het is marokkaan. Dan zien we wat meer door de vingers. Er gelden andere criteria, anders komt het ministerie dan wel 66 nooit aan zijn percentage niet westerse immigranten.
En anders is daar het wachtgeld vangnet, Denk of Bij1.
Keuzessss genoeg voor deze parel.
Want het is allemaal disssscrimaaatie!

Dick Luyenlomp | 19-02-19 | 16:53

Past dus goed bij D66 want daar spoort er werkelijk geen één.

Gravin v Kippenbouth | 19-02-19 | 16:51

Authoritaire stijl? Kim Jung -un?

MistaRazista | 19-02-19 | 16:51 | 2

Von Peggold?

Hollende_Kleurling | 19-02-19 | 16:52

Alle mohammedaanse landen hebben een autoritaire leider, de burger daar kent niet anders en mocht je als westerse mogendheid de dictator
willen vervangen, dan breekt de pleuris uit. Het is de regel die de uitzondering bevestigt maar welke uitzondering? Ik zou het niet weten
in die pleurislanden.

Ernst Oosters8389 | 19-02-19 | 17:48

Autoritaire leiders worden hier alom geprezen: Trump, Bolsonaro, Poetin en Orban om er een paar te noemen. Daarom goed dat de automatische leider Rob Jetten wordt opzij geschoven ten faveure van die autoritaire.

Van Urk | 19-02-19 | 16:51 | 6

Van Urk, u doet uw best hoor om te trollen maar erg goed ben je er nog niet in. Engertje.

De musso linie | 19-02-19 | 18:23

@De musso linie | 19-02-19 | 18:23: Ghe.

Mammeloe | 19-02-19 | 18:24

Ik vind Orban een toffe kerel. Een goede leider ook voor zijn land en volk. Hadden wij maar zo’n MP.

kempenaer | 19-02-19 | 19:14
▼ 3 antwoorden verborgen

D66.... daar komt alleen maar ellende van.

Slipsnifter | 19-02-19 | 16:51

Gelukkig hebben ze de stockfoto's nog

Hollende_Kleurling | 19-02-19 | 16:51

Nou die zien wij wel terug bij DENK.

Johan_Voorhaar | 19-02-19 | 16:49

Holleeder?

onfray | 19-02-19 | 16:49

Glas plas was. Is geen pvv of fvd Kamerlid, dus msm geeft geen aandacht.

genoegisgenoeg | 19-02-19 | 16:47

Linke Loetje

Triop | 19-02-19 | 16:45 | 1

Joetje vanwege leven op taxpoet?

HaatbaardKnipper | 19-02-19 | 16:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken