Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Keppeljoden passen zó niet bij Amsterdam'

Terwijl Halalsema zich in een boerka wikkelt...

Op school, op straat of tijdens een etentje met collega's: de keppel draagt als een zwaar kruis in de postmoderne stad. Terwijl de Stopera weigert de wet te handhaven om het kleedjesvolk niet in hun achterlijkheid te hoeven remmen, is de keppel het echte stigma van de stad aan het worden / geworden. En niet in de laatste plaats dankzij die ene geloofsovertuiging die door BM Halsema boven de wet wordt geplaatst. Laten we snel dat pact van Marrakech tekenen, misschien hebben joodse migranten die Europa willen ontvluchten er profijt van om elders hun vrede, voorspoed en veiligheid te kunnen vinden...

Reaguursels

Inloggen

Wanneer bent U aan de beurt?

jitro | 26-11-18 | 23:07

Volstrekt overbodig, zo'n keppeltje.
Die dubbele jampotten verraden je toch.

The_Master_Bear | 26-11-18 | 22:18

De stuitende arrogantie "dit hoort zo niet bij Amsterdam". Ik hoop dat dit fragment goed in de archieven wordt opgeslagen.

JanP999 | 26-11-18 | 20:00

Allang bekend, alleen met een pet of een hoed erover kunnen ze veilig over straat, Joodse scholen zijn zwaar beveiligd en ommuurd. Maar mevrouw Halsema maakt zich liever druk om de wet niet te handhaven en Burka's rond te laten dwarrelen in openbare ruimten en openbaar vervoer zonder in te grijpen.

Terwijl onze joden weer een pre vooroorlogse 2e WO tijd moeten ervaren door niet te mogen zijn wie ze zijn met een keppeltje? Laat mevrouw Halsema zich daar liever druk om maken!

Jan, Leiden | 26-11-18 | 19:15

De kleine Joodse gemeenschap in Nederland is naar mijn idee wel een groep mensen welke over het algemeen erg goed doen en een fijne toevoeging vormt. Vaak goed opgeleid, beleest en mooie krachtige mensen. Een ijverig 'volk' wat altijd maar onderdrukt en verjaagd moet worden. Ik heb 1000% meer sympathie voor mijn Joodse medemens dan gelovigen van die andere religie. Erg jammer dat men zich zo bedreigd voelt in ons mooie land.

cwi_client | 26-11-18 | 18:59 | 2

Ik prefereer ‘belezen’.

nee_toch? | 27-11-18 | 01:35

ja klopt het is belezen.. typo

cwi_client | 27-11-18 | 01:51

Gelukkig zagen we nog niet zo lang geleden bij het belagen van een joods restaurant dat we een OM hebben dat er bovenop zit.

Bena | 26-11-18 | 18:48

Ziehier het morele failliet van Nederland.

EefjeWentelteefje | 26-11-18 | 18:39

De enige reden dat boerka's (nog) niet in elkaar geslagen worden, is dat Nederlanders fatsoen hebben. Dan weten moslims wel meteen hun plek. Met linkse Femke loopt het steeds verder uit de hand, tot de multiculti bom barst.

Pislinq | 26-11-18 | 18:27

Halalsema gaat Amsterdam slopen zoals nog nooit eerder gezien. Vrijstaat Amsterdam kom je straks alleen nog binnen met aantoonbaar bewijs van een GroenLinks lidmaatschap. De groenlinkse gutmenschen en moslims voorzien van een burka komen er alleen nog in. Hup halalsema zet je beste beentje maar voor, het gaat de goede kant op. Vooral met de vrouwenrechten gaat het voortreffelijk! Zie Femke schijnt door de bomen la la la.

Rdock | 26-11-18 | 18:26

Zo'n keppeltje is toch een beetje de voorhuid die weggehaald is op het hoofd zetten. Symbolisch natuurlijk maar desalniettemin een boodschap die de uitverkorenheid moet uitstralen. Daar gaat het fout.

McMarx | 26-11-18 | 18:21 | 1

U heeft er weinig van begrepen zie ik wel. Bent u geinteresseerd in wat een keppeltje echt inhoudt of blijft u liever uw eigen gedachtenkronkels volgen?
Even goeie vrienden overigens hoor.

Graaisnaaiert | 26-11-18 | 19:41

Opvallend is dat Femke haar politieke positie belangrijker vindt dan het geestelijk en lichamelijk welzijn van de vrouwen die onder de burka leven. Wat was het motto ook al weer van GL? Oh ja, vrouwen aan de top en financieel afhankelijk. Behalve natuurlijk als je de pech hebt bezit te zijn van een islam fanaat... En wat te denken van de kinderen die elke dag een monsterlijk gedrocht dat hun moeder zou moeten zijn moeten aanschouwen? Hoe verknipt zal zo'n kind raken wanneer zij op straat loopt aan de hand van een monsterlijk geklede onzichtbare moeder terwijl al die andere kinderen gewoon aan de hand lopen van een moeder die zij kunnen zien. Maar Femke vindt dat allemaal helemaal niet belangrijk. Kinder mishandeling, ach.. Er worden kinderen voor minder bij hun ouders vandaan gehaald.
Is zij wel eens langs geweest bij een "blijf van mijn lijf huis". Vast niet. Dat roept te veel vragen op die een antwoord vereisen. Femke; wat een ellendig lafhartig stuk vreten. Gefeliciteerd A'dam met jullie burgemeester die het juist moedig vindt om de democratische wetten te negeren en daarmee de vrouwen in burka en hun kinderen in hun ellendig bestaan te laten verrotten. Jeez, ik dacht dat mijn minachting voor Rutte wel zo'n beetje het toppunt was, maar Femke weet dat toch nog te overtroeven.

forecastle | 26-11-18 | 17:48 | 1

Femke Halsema is gewoon volledig door de mand gevallen. Ze was tegen hoofddoekjes en boerka's, want vrouwenonderdrukking. Verder zou ze na haar vertrek uit de politiek NOOIT burgermeester worden. Van beide uitspraken zijn youtube filmpjes, en beiden waren heel stellig en klonken heel oprecht.

En nu is ze burgemeester die een boerkaverbod niet goed vind.

Kortom; ze heeft het nog veel erger achter de ellebogen dan alle graaiers waar ze ooit boos op geweest is. Maar ja, Groenlinks. die hebben een naam hoog te houden van niet integer partijleiderschap. Paul Rosenmüller was in zijn tijd ook zogenaamd links, maar ondertussen in die tijd het rijkste kamerlid ooit. Dan is het makkelijk links zijn.

Conclusie: groen links is een volstrekt onbetrouwbare en zeer enge partij.

zik | 26-11-18 | 19:00

Zoals ik hier al vaker heb gezegd. Het is alsof je weer in de 30'er jaren in socialistisch Nazi Duitsland leeft. Alleen nu weet je wat er gaat komen.

moitambien | 26-11-18 | 17:15

Ik vrees dat mijn kinderen, niet vrijheid hun moedertaal kunnen spreken in de toekomst, of trots zijn op hun afkomst.

Schepvogel | 26-11-18 | 17:06 | 1

Zolang wij dom blijven stemmen op de "oude" partijen vrees ik dat je gelijk gaat krijgen.

moitambien | 26-11-18 | 17:22

Mannen met keppeltjes worden in Amsterdam wel uit de tram gehaald maar niet door de burgemeester. En die vindt het dan weer geen prioriteit om daar wat aan te doen.

Koonkluk Huis | 26-11-18 | 16:54

de Amerikaanse toeristen die nog in woII hebben gevochten, Nederland helpen bevrijden en nu 2 uur wachten voor het anne frank museum weten vast niet dat je in de ghetto's van Amsterdam liever geen keppeltje op moet doen

HetOorAakel | 26-11-18 | 16:45

Dankzij de zilveren koorden 'ons belastinggeld' is de republiek Amsterdam nog niet failliet.

JohnWalker | 26-11-18 | 16:21

Dit soort kwalijke praktijken was toch te verwachten met die (s)linkse meuk aan het roer daar in Amsterdam? Eerst doen alsof je het zo goed met de Amsterdammers voor hebt als nieuwe 'burgemeester' en vervolgens je ware gezicht laten zien door het kopvoddengepeupel weer de hand boven het hoofd te houden! Zieke figuren zitten er in de huidige 'regering'! Weg met dat zooitje en wel zo snel mogelijk!

BaldEagle | 26-11-18 | 16:15 | 1

Ze kiezen er zelf voor hè.

Trumme | 26-11-18 | 17:08

Hoewel A"dam gewoon een kut stad is, gewoon opzouten met die kut bomtenten, we zijn hier in NL en niet in een of andere fucking zandbak. Dus gewoon doen wat je opgedragen wordt Femmeke.

PijlVader | 26-11-18 | 16:00

Keppeltje is ook een religieus symbool. Gelijke monniken gelijke kappen ....

Wekkertje | 26-11-18 | 15:29 | 2

Dus die mag je in Amsterdam ook overal dragen.... gelijke monniken gelijke kappen toch?

NemesisNL | 26-11-18 | 15:35

Keppeltje is geen gezichtsbedekkend symbool.

Zenzeo | 26-11-18 | 15:42

Joden, moslims, christenen, tijd om ieder geloof gewoon uit te bannen uit de moderne samenleving. Leuk geweest, paar jaar plezier van gehad, paar eeuwen ellende, wat leuke boeken en aardige kunst opgeleverd, maar nu klaar met die nonsens, het is 2019 mensen.

captainobvious | 26-11-18 | 15:20 | 2

Moslims hebben geen geloof maar hangen een zeer kwalijke- en gewelddadige ideologie aan waarbij alle Joden en Christenen het veld moeten ruimen! Zou je die drie in het vervolg niet meer in 1 zin willen noemen svp? Ik wens daar NIET mee geassocieerd te worden!

BaldEagle | 26-11-18 | 16:18

Wat heeft dat met het item te maken, als jij postzegels verzamelen leuk vindt hoor je mij door ook niet over.

lacucaracha | 26-11-18 | 18:54

Een man met een keppeltje en een persoon in een boerka zitten naast elkaar in lijn vijf. Bij het Leidsche Plein stapt ook Halsema in....[maak de mop zelf af]

Koonkluk Huis | 26-11-18 | 15:14 | 3

Jood er uit, Boerka mag blijven zitten. Zooo Groen Links!

pollie4 | 26-11-18 | 15:25

Femke stapt niet in lijn 5. Die zit in heur dertig jaar oude diesel.

Cor Netto | 26-11-18 | 18:36

Alsof een keppeltje en een boerka naast elkaar gaan zitten. Een boerka gaat nog eerder een varkensstal uitmesten.

Highwoodman | 26-11-18 | 18:48

Schandaal hoe Den Haag met het Joofdse volk omgaat, maar wat wil je met die Sigrid Kaag... ook al zo'n verkapte racist.

RenHoek | 26-11-18 | 15:11 | 2

Sigrid is getrouwd met een activistische palestijn. Nou dan weet je wel hoe de wind waait.

pollie4 | 26-11-18 | 15:26

Ik denk dat 'r dinnetjes haar Sieg noemen.

Cor Netto | 26-11-18 | 18:37

We weten allemaal dat Nederland antisemitisme importeert en er vervolgens niets aan doet. Met een kabinet waarvan minsters met de Palestijnen knuffelen valt dan ook niets te verwachten. Stelling nemen doen ze ook niet want bang voor de moslimgemeenschap.

BozePaarseMan | 26-11-18 | 14:51 | 1

Oh ja, had Sigrid niet laatst 40 miljoen over gemaakt naar Gaza? De raketten, die op israel afgevuurd worden, moeten toch ergens van betaald worden.

pollie4 | 26-11-18 | 15:27

Joodse organisaties, synagogen en scholen die permanent beveiligd moeten worden, heel normaal in Nederland anno 2018. En regelmatig ook winkels/restaurants bij een ""incident"".
Helaas niet alleen van de laatst paar jaar. Zo'n 10-15 jaar geleden had ik een buurman (zal inmiddels wel overleden zijn, of hij is 100+), hij is holocaustoverlever, en de laatste jaren ging hij naar de synagoge zonder keppeltje op. Hij is weliswaar nooit fysiek aangevallen, maar werd wel verbaal bejegend. De reacties waren vooral: "waarom doe je die keppel dan ook op" of "ja maar ja, Israel ... roept gevoelens op bla bla bla". Dat waren mijn eerste momenten van bewustzijn dat een inherent antisemitische cultuur niet passend is in de westerse samenleving.
Moet je eens tegen een dame met een hoofddoek zeggen, dan ben je een islamofoob. En je mag ook geen afkeer hebben tegen immigratie uit het M-Oosten vanwege de cultuur en ISIS-figuren die meekomen, dan ben je een racist.
Ik ben bang dat de jaren sinds bevrijding tot 2000 (tweede intifada) de meest tolerante jaren voor de joodse medemens. Vanaf nu gaat het weer bergafwaarts. In Frankrijk is al een ware exodus gaande van joden naar Israel/VS. Komt hier ook nog wel.
Maargoed, laten we vooral verbinding zoeken en elkaars normen&waarden accepteren. En laten we die mensen vooral de tijd gunnen, want de katholieken/protestanten deden er ook 500 jaar over.

LaatsteAvondmaal | 26-11-18 | 14:48 | 2

Die laatsten hadden geen bonus op vernietigen van anderen zwart op wit in hun geilige schrift

Kladderadatsch | 26-11-18 | 15:29

Dat is precies een van de redenen waarom ik ook vind dat dit soort vergelijkingen verkeerd zijn.

LaatsteAvondmaal | 26-11-18 | 17:37

De burgemeester heeft een voorbeeld functie! Wat een schandelijke ongedisciplineerde bende! Een subversieve burgemeester zou onmiddellijk ontslagen moeten! Rotterdam begint ook al! Als je niet ziet dat de islam en boerka's de bom zijn onze samenleving ben je debiel!

Lexus01 | 26-11-18 | 14:46 | 1

Daarom mogen Nederlanders geen burgemeester kiezen!

pollie4 | 26-11-18 | 14:47

Documentaire "Sahara" van de andere Huys gezien gisteren?
Moslims in Mauretanië houden nog (zwarte) slaven.
Kick out Zwarte Piet, Sylvana, meteen naar Mauretanië gaan om daar te strijden!

pollie4 | 26-11-18 | 14:43 | 5

Niet alleen in Mauritanië, in de hele moslimwereld is dat min of meer zo! De verenigde emiraten en SA worden draaiend gehouden door onderbetaalde uitgebuite Indiërs en Mensen uit de Filipijnen! In Oman sprak ik een Duitse expat die niet meer in Koeweit wilde werken vanwege de misstanden aldaar! Hij vertelde dat werk meisjes uit India en de Filipijnen zomaar in de woestijn verdwijnen! De hele Arabische wereld is een grote teringzooi! Die apothekers van Asscher krijg je echt niet aan het werk! Arabs werken niet!

Lexus01 | 26-11-18 | 14:58

Bram is er vermoedelijk door heen geslipt bij de NPO. Normaal gesproken staat men niet achter dit soort documentaires.
Doe lan het verhaal: moslims voelen zich superieur tov andere mensen, die zij dan als tweede rangs burgers of slaven behandelen.
True, zit er gewoon in gebakken.

pollie4 | 26-11-18 | 15:32

Bram is uit de Pauw- en Matthijs-Rolodex gewipt. Te riskante gast, begint racistische taal uit te slaan. Snel Tineke Ceelen invliegen voor de broodnodige damage control!

piloot47 | 26-11-18 | 15:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Groen Links/PvdA/D'66: pro Islam.
Groen Links/PvdA/D'66: anti Joods!

pollie4 | 26-11-18 | 14:41 | 1

yep... tel daar PvD/SP/DENK en in iets mindere mate CDA/50+ dan weten we hoe we ervoor staan...

ja-nee-misschien | 26-11-18 | 14:49

Als zwarte Piet discriminatie is vanwege het feit, dat er vroeger slaven zijn geweest die mogelijk soortgelijke kleding hebben gedragen, dan pleit ik alleen al vanwege deze reden voor een totaal verbod op sluiers, omdat mijn over over over oud bet achter achter achter tante tijdens haar reis door Byzanthium door islamitische mensenhandelaars gekidnapt werd en onvrijwillig in een harem verstopt.

Vervelend ook, dat haar achter achter achter achter achter achter achter achterkleinkinderen haar gedachtenis de vernietiging inhelpen door als bewaarders in korte broek met hun object in éénvrouwgevangenis door Amsterdam te lopen.

ernstig | 26-11-18 | 14:36

Ik schrik me elke keer weer het leplazerus als er weer 3-4 burka's de hoek om komen lopen.
Als het nou vrolijke BarbaPapa-kleuren waren, Geel, Paars Groen, Roze,
maar het is altijd zwart, zwart, zwart, zwart...

Angelina-a | 26-11-18 | 14:25 | 5

Eh.... zwart mocht toch niet meer? (Zwarte Piet).

pollie4 | 26-11-18 | 14:40

JohnWalker | 26-11-18 | 14:33
Het praatje van Rutte tijdens het najaarscongres van de VVD deed aan Cohen denken. In plaats van opkomen voor individuele vrijheid, zoals je zou verwachten van een liberaal, de boel bij elkaar houden, dus zwichten. Triest. Zo gaat de liberale democratie teloor.

radiatorknopje | 26-11-18 | 15:59
▼ 2 antwoorden verborgen

De wet verdwijnt waar de islam verschijnt.

AlexMM50 | 26-11-18 | 14:25 | 2

@AlexMM50 | 26-11-18 | 14:25 |
"De beschaving verdwijnt waar de islam verschijnt." zou ik daar nog aan toe willen voegen. Men hoeft slechts naar de geschiedenis te kijken van wat nu islamitische landen zijn. Bv Afghanistan was eens 100%(!) procent boeddhistisch. Al dan niet verborgen in grotten etc. de mooiste boeddhistische tempels en kunstwerken. In maart 2001 blies de Taliban de twee grootste en oudste Boeddhabeelden op in Bamyan omdat deze in de islamitische leer als Haram gezien worden. Aanschouw de religieuze 'tolerantie' van de islam richting andere geloven/ religies. Zie ook de vernietiging in archeologische schatkamers als Palmyra. Alles dat het leven mooier en waardevoller maakt, muziek, kunst etc. verdwijnt waar de islam verschijnt.

Sjefke7807 | 26-11-18 | 14:42

Waar islam komt, komt de woestijn.

RenHoek | 26-11-18 | 15:12
-weggejorist-
arbeid_loutert | 26-11-18 | 14:24 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Bad money always drives out good money !

Jammer dat er zionisme móet zijn.......

Mazoeza | 26-11-18 | 14:24

Een keppel of een boerka zijn uitingen van kleding obv vermeende regels van een religie. Als je dus obv religie een boerka wil verbieden, dan horen ook keppeltjes, kruizen e.d. verboden te worden.

Wil je een boerka verbieden ivm het feit, dat nav deze kleding eventuele terroristische aanslagen kunnen worden, dan is verstandig eerst eens na te gaan hoeveel terroristische aanslagen zijn gepleegd door mensen in Nederland die een boerka aan hadden. Iets zegt mij, dat dat 0 is. Geeft alleen maar schijnzekerheid.

Terroristische aanslagen zijn alleen te vermijden door mensen niet te gelegenheid te geven om een aanslag te kunnen plegen. Dus monitoren van verdachte personen, streng toezicht op materialen die gebruikt zouden kunnen worden voor aanslagen. Daarmee voorkom je aanslagen.

jezusisonzin | 26-11-18 | 14:18 | 7

Kruisjes en keppeltjes bedekken niet het gelaat en dat bedoelt de wet op het burkaverbod juist te voorkomen. Dat hoeft verder weinig argumentatie behalve dat het zeer onwenselijk is in de omgang tussen mensen. De wet heeft niets te maken met religieuze uitingen en stelt evengoed regels aan het dragen van bivakmutsen en integraalhelmen.

Joris Beltsin | 26-11-18 | 15:11

Keppeltjes en kruisjes horen zo bij Amsterdam. Burka hoort hier niet. Het lijkt natuurlijk dat ik onzin praat, maar de burka en het moslim geloof gaat verdwijnen. Doei burka.

AMX pri | 26-11-18 | 15:38
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik vind het stigma dat handvasthoudende gelijkgeslachten op zich afroepen ook in opkomst is in Amsterdam.

Alquest | 26-11-18 | 14:18

Religie en beschaving gaan ook niet echt samen ...

Kuddedier | 26-11-18 | 14:17 | 1

Ja dat vinden kuddedieren!

pigadaki | 26-11-18 | 14:22

Rutte had het over goed en fout populisme. Hetzelfde zal een groenlinkser te berde brengen over racisme: dat is fout, behalve antisemitisme en racisme ten opzichte van blanken. Idem met feminisme, het nieuwe feminisme juicht de boerka en vrouwenbesnijdenis toe, en de ondergeschikte rol van de mosselmoeder en kokkin, maar voor de rest zijn vrouwen in iedere andere context gelijkwaardig.

menschdurfteleven | 26-11-18 | 14:15 | 1

Die feministen in ons land zijn echt dom en verwend Wie wil er nog een feministische vrouw? De hechte wereld ziet er heel anders uit.

JohnWalker | 26-11-18 | 14:30

Oei gelukkig, ik dacht al bijna dat het meten met twee of meer maten zou verdwijnen.

Curbed Cobald | 26-11-18 | 14:15

Dat die zg burqa draagers, 'k hou 't maar op de mannelijke variant omdat 1: niemand weet wie eronder zit en 2: een snor hebben ze toch allemaal, van alles kunnen 'vervoeren' onder die 'aardappelzak' schijnt desalniettemin geen enkel punt te zijn voor Halsema en consorten.
Dit gezegd hebbende geldt deze vrijheid van het dragen van zo'n burqa ook voor de 'anti-moslim-cultuur aanhangers'.
Deze kunnen zich -uitgerust met kalashnikovs etc.- volledig anoniem én volledig onopvallend onder het moslim gepeupel begeven en op die manier een groots bloedbad te weeg brengen......

'k Weet 't, ik heb veuls teveul fantasie want voornoemde scenario's doen zich alleen maar voor in enge films en niet in de echte wereld............ van de "Halsema's".
Gelukkig maar!

@xel | 26-11-18 | 14:09 | 1

Daar wordt op de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot......
Het zijn weer de feest dagen!

Curbed Cobald | 26-11-18 | 14:17

Waar de islam verschijnt is geen plek voor anders denkenden.

Eddy67 | 26-11-18 | 13:56 | 1

Triest, maar helaas waar

Nederlandop1 | 26-11-18 | 14:19

Je mag het niet zeggen: de beschaving verdwijnt waar de islam verschijnt! De laffe Nederlander, die z.g. wijselijk zwijgt, is weer fout NA WOII. Waarom kijkt niemand eens naar de geschiedenis van de islam? Hoe dat geloof zich staande houdt? Alleen door tweedracht te zaaien waardoor samenlevingen verzwakken en dan toe te slaan. Indonesië, Afghanistan, Sri Lanka, Iran, Turkije; zij allen gingen ons voor. De zwarte medemens laat zich nu voor het karretje van islam spannen mmv kwade krachten als Soros. Maar gewoon lekker links en op dat gajes in Brussel blijven stemmen. Allah is een L...... L!!!!

pigadaki | 26-11-18 | 13:46 | 3

Hen het zelf meegemaakt met zogenaamde moslimvrienden die mij lieten barsten als ik voor mezelf en mijn geloof en manier van leven opkwam. Ineens radiostilte.

JohnWalker | 26-11-18 | 14:38

Sri Lanka? Daar waren het toch echt de Tamils (Hindoes) en de Singalezen (Boeddisten - oh zo vredelievend) die elkaar bloedig in de haren vlogen. En regelmatig gedonder met 7e-dags adventisten (maken net zoveel herrie als een moskee met azaantoeters). De moslims worden daar nog redelijk in bedwang gehouden door de andere religies en de Chinezen, die in Sri Lanka tegenwoordig om geopolitieke redenen de economische touwtjes behoorlijk in handen hebben. En die moeten al helemaal niets van moslims hebben....

piloot47 | 26-11-18 | 14:47

@JohnWalker: bleken het dus je vijanden te zijn! Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen!

BaldEagle | 26-11-18 | 16:21

Maar als ik zo een boerka tegen kom op straat mag ik toch zelf een burgerarrest uitvoeren? Of krijg ik dan last met haar eigenaar die 5 passen voor haar loopt die ondertussen kwijlend naar al die westerse meisjes kijkt?

2voor12 | 26-11-18 | 13:45 | 1

Ik zou ze niet aanraken! Je weet maar nooit wat ze onder die tenten verbergen!

BaldEagle | 26-11-18 | 16:22

Een geschikt moment de hoeven in het zand te steken, om zowel tegen 'kwallah', ehh ik bedoel isjlam, als Halalsema, wat praat die overigens raar, een krachtig Nee te zeggen ..

Nederlandop1 | 26-11-18 | 13:44

En ondertussen wordt Femke op de vingers getikt door Kajsa "Amsterdam moet een onafhankelijke republiek worden" Ollongren. Wat een hypocriet is dat toch

trottle | 26-11-18 | 13:44 | 1

Waarom links en islam zo goed samen gaan. Beide stromingen streven naar de totale macht en vernietiging van het individu.

Willem333 | 26-11-18 | 13:45

Het is toch duidelijk dat wie voor Arabieren en bijpassende religieuze Kultur is, tegen Het Jodendom met hun religieuze cultuur is. Speelde zoiets ook niet in de
2e wereld oorlog? Halsema maar eens op bezoek sturen bij die Arabische Sjeik,
MDS. Komt ze terug in een burka. Een mooie zwarte, past wel een beetje bij haar.

Goedzo | 26-11-18 | 13:42

Aan: de NPO
Onderwerp: concepttekst nieuwsbericht "keppels".

"Minderheden voelen zich in toenemende mate onveilig op straat. Zo heeft de onlangs aangenomen wet op het burkaverbod moslima's het gevoel gegeven dat zij niet langer meer van overheidswege worden beschermd. Ook minderheden uit de Joodse gemeenschap geven aan vergelijkbare agressie te vrezen als zij in het openbaar een keppeltje dragen. De verruwing van de maatschappij, zoals het optreden van hooligans bij de intocht van Sinterklaas, wordt door wetenschapper [luldebehanger/nog invullen] tevens als een belangrijke oorzaak gezien."

Joris Beltsin | 26-11-18 | 13:42

het zou gewoon verboden moeten worden om religieuze uitingen op straat te tonen... HELEMAAL! dus geen kruisjes meer ... of een bourka.... of een keppeltje! gewoon niet meer doen.... voor geen enkele groep dus!
.
dan is het probleem zo de wereld wel uit! (net zoals het begrip vrijheid!)

bArAbAts | 26-11-18 | 13:27 | 3

Moh, dat valt wel mee. Het zijn religieuze groeperingen die de grootste problemen veroorzaken. Allemaalmet een eigen tenue en teneur. Sommige verboden zorgen onder de streep voor meer vrijheid. Zoals bijvoorbeeld geweldsverbod.
Bottomline: Boerka=geweld.

Curbed Cobald | 26-11-18 | 13:38

+1

Goedzo | 26-11-18 | 13:43

En allen getooid in een vijgenblad, lekker veilig
Oh née, wacht...

Canis.bonus.es | 26-11-18 | 20:41

De wet is niet meer dan een keuze voor gevaarlijke regenten.

Jan Passant mk2 | 26-11-18 | 13:30

Welten een slappe knieën politieman ! alleen in de moskee heeft hij geen last van slappe knieën ! daar staat de aplausmaschine aan !

geeratz8217 | 26-11-18 | 15:03

"Welten wees erop dat de politie er is om vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid te waarborgen. Daarbij gaat hij er niet vanuit dat het boerkaverbod door de Tweede en Eerste Kamer komt. Mocht het die kamers toch passeren, dan zal hij burgerlijk ongehoorzaam zijn, zo meldt ook de Volkskrant."
.
Uit uw linkje. Die meneer Welten spreekt zichzelf hier toch eigenlijk woord voor woord tegen? Overigens, burgerlijk ongehoorzaam is prima, moet hij zelf weten maar in overheidsdienst zal hij gewoon de wet moeten handhaven. Dus, van 9-5 een eventueel verbod handhaven, dan gaat hij in zijn vrije uurtjes maar de straat op met een demonstratiebordje "vrijheid voor Boer K's". Dat mag allemaal in dit mooie landje, zoals ons aller Berrie dat nogal eens pleegt te zeggen.

Graaisnaaiert | 26-11-18 | 20:04

Socialisme komt in veel vormen voor. De verschijningsvormen communisme en fascisme vallen het meest op door een openlijke hang naar totalitaire staatsvorm, Big Government, centraal gecommandeerde economie, sterke greep op onderwijs en media, staats terrorisme door zowel semi-officiële knokploegen als de staatspolitie.

Ook de met bloemetjes leurende, over kabouterrechten leuterende socialisten neigen naar het bovenstaande, wanneer de democratie tegenvalt. Deze nieuwe vorm ziet de eigen bevolking als een Probleem en is bezig die te vervangen. Links is altijd de wachtkamer van het fascisme.

Een groeiende en groeiende kritische houding tegenover joden - pardon - zionisten is ook een algemeen kenmerk. Ik snap niet wat joden nog in Amsterdam verwachten qua toekomst, leerden juist zij niet van de geschiedenis?

Jan Passant mk2 | 26-11-18 | 13:26 | 3

nou links en rechts gaat kapot aan matennaaiers en hebzucht,naastenliefde is ver te zoeken net als de moraal

pedro300 | 26-11-18 | 13:30

Ze hoeven niets te verwachten van Amsterdam. Net zo min als van de regering.
En over een tijd roept iedereen weer, "Wir haben es nicht gewuscht".

MoonBeebe | 26-11-18 | 13:35

Ze leren juist wel van de geschiedenis. Daarom vertrekken ze massaal uit West-Europa.

DMaN | 26-11-18 | 14:46

Het is een blijft een domme doos, die Halsema. Altijd al geweest, maar goede connecties zijn belangrijker voor een burgemeesterspost dan kunde.

watergeus | 26-11-18 | 13:18

Hoogste tijd voor de JCM (Joods Christelijke Militie)

JohnJames_001 | 26-11-18 | 13:18 | 1

Ik ben tegen prive-/burgermilities dus ook als het om Joodse en/of Christelijke milities gaat. De overheid moet gewoon zorgen voor een veilige leefomgeving voor iedereen, daar zijn ze voor, daar hebben we ze het geweldsmonopolie voor gegeven. Niemand wordt beter van Wild-Westtaferelen hier...

Graaisnaaiert | 26-11-18 | 20:06

Halsema gaf alvast een schot voor de boeg met het oog op het overleg dat de grote steden nog met de minister moeten voeren over de implementatie van het boerkaverbod. Het was pure berekening van deze dame.

Koonkluk Huis | 26-11-18 | 13:16

Nooit geen spatje last gehad van Joden. Voor mij zijn ze welkom.
Finnen, tüütertoerken, bosa-bosiërs en doekgeboefte zou ik graag zien verkassen naar een ver, warm land.

Nivelleermarionet | 26-11-18 | 13:14 | 4

+ anti-piet extremisten

Nederlandop1 | 26-11-18 | 13:53

Ja, naar hun eigen land waar ze horen! Niet Europa dus!

BaldEagle | 26-11-18 | 16:24

Hear hear.

lacucaracha | 26-11-18 | 18:56
▼ 1 antwoord verborgen

Een bivakmuts, een integraalhelm en een boerka stappen in de tram....[maak zelf de mop af]

Koonkluk Huis | 26-11-18 | 13:07 | 2

bivak muts en integraalhelm mogen gaan uit de tram

pedro300 | 26-11-18 | 13:32

Bivakmuts en integraalhelm worden bus uitgeslagen door ME, Boerka krijgs slachtofferhulp en mag thee drinken met Famke Helsema.....

Blonde Nel | 26-11-18 | 13:43

En nu maar wachten op de eerste bekeuring in 020 voor iemand die een bivakmuts of integraalhelm ophoudt. Want dat handhaven we natuurlijk wel.

Spiderman1 | 26-11-18 | 13:01 | 2

Iets voor Edwin Wagenveld van Pegida om uit te proberen. Lijkt me prima actie.

Toninhocerezo | 26-11-18 | 13:20

Ja, maar dan is het weer "provoceren". Die mogen niet eens een carnavalsmutsje op dat er uit ziet als een varkentje

Knufter | 26-11-18 | 13:36

Let's be frank... de eerste islamitische burgemeester heeft zich al aangediend en komen demografisch gezien de grote steden in handen van mohammedanen. Er zullen no go zones komen (voor zover die er voor blonde meisjes, oma's met pincodes en zichtbare joden al niet zijn ) en zal de rest van nederland het BNP moeten ophoesten voor de hordes van mordor. Dit land is al lang niet meer van ons en dank ik god op m'n blote knieen dat ik 5 jaar terug naar het platteland ben verhuisd. En ja, ook ik was ooit joodse Mokumer.

John Hawkwood | 26-11-18 | 13:00 | 1

Als dat écht nog een keer gebeurd .. oorlog ..

Nederlandop1 | 26-11-18 | 14:03

Na de joden, die niet meer met een keppeltje op over straat kunnen, en de homo's, die niet meer hand in hand over straat kunnen, zijn nu de vrouwen aan de beurt. Halsema geeft nu het islamitisch patriarchaat vrij spel. Van decennia tot eeuwen heeft het geduurd voordat vrouwen, homo's en J/joden in vrijheid hun leven konden vorm geven en Amsterdam is daarin belangrijk geweest. Nu worden we gedwongen, door een groenlinkse nuttige idioot die haar eigen traditie vergeet, de islamitische middeleeuwse doctrine te omarmen. Emancipatie is niet voor jou, islamitische vrouw, ga maar naar je heer en meester om te bedelen, het zgn progressieve GL burgemeester, schatplichtig aan het feminisme, laat jou en de rest van dit land stikken om haar linkse ideologie naar islamitische rechtsradikale doctrines uit te leven- weg zelfbeschikkingsrecht en VvMU, weg religievrijheid en -kritiek, weg seksuele vrijheid, weg onze consensus, voorrang is voor de islam. Groen islamitisch Links, getver.

eastender | 26-11-18 | 13:00 | 3

Ok,.. maar ik ben benieuwd wat La H. nog meer ontspint.

horsteknots | 26-11-18 | 13:05

Dat "nuttige" had je wel weg kunnen laten , dunkt mij

MoonBeebe | 26-11-18 | 13:23

Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn wel degelijk islamitische vrouwen die er op kicken om in burka de straat op te gaan en zelfs trots zijn er een te dragen. Heeft dus niet per se met vrouwen onderdrukking te maken dit. Maar mw De Rochebrune zou alleen al uit veiligheidsoverwegingen die wet moeten handhaven.

2tribes | 26-11-18 | 19:47

Een beetje het Medina ca. 627 AD.

Slogra | 26-11-18 | 13:00

Een ander Joods geluid : Harry Jacob de Winter. Do I need to say more.

Willy Keutel | 26-11-18 | 12:55

Gelukkig in Buitenveldert nog wel een stukje Amsterdam waar je als jood enigszins veilig over straat kan.

Hard om te zien dat racisme naar Joden nog altijd zo aanwezig is maar er weinig aan wordt gedaan. Ik zie ze ook nooit klagen bij DWDD of iets.

Terwijl M'hammed daar wel zit omdat hij met slecht Nederlands en strafblad geen baan krijgt... en dat dus dikke racisme is van die boze blanke man!

Blanke_Vlaai | 26-11-18 | 12:55 | 2

Rond Mohammed is een hele zieligheidsindustrie als werkgelegenheid voor links heen gebouwd.

John Hawkwood | 26-11-18 | 13:03

Nou, ik kan mij herinneren dat er rond 1974 ook politieposten rond joodse scholen stonden, potenrammen was toen ook aan de orde van de dag.
Maar toen werden wel alle wetten gehandhaafd, waar ze nu deze enige zekerheid “gewoon” links laten liggen.

dreeke64 | 26-11-18 | 13:22

Gelukkig komt die feeks niet terug om een ambtsketen om te hangen. Oh wacht...

Zwezerik | 26-11-18 | 12:54

Is @berbaar al wakker? Ik ben namelijk wel benieuwd of en hoe hij dit, met zijn bekende grote liefde voor handhaving van de Nederlandse wet, wil uitleggen. Kom er maar in!

benjeallanggek | 26-11-18 | 12:53 | 3

ik grijns bij voorbaat ;-)

MoonBeebe | 26-11-18 | 13:24

Berbaar - waar ben je ? Kan de spanning nauwelijks aan.....

Muchnadt | 26-11-18 | 13:37

Als je het over holle vaten hebt.... zelfpijperij van de bovenste plank, en voor de rest komt daar louter lariekoek uit.

lekkende-ontlasting | 26-11-18 | 15:21

Zolang er niet beter gestemd wordt verandert er niets.

jan99 | 26-11-18 | 12:52 | 1

Ik wist niet dat een meerderheid stemt op partijen die de wet niet willen handhaven. Laat de D666 rechters zich hier maar eens over uitspreken, ipv hun tijd te verdoen met blokkeerfriezen lastig te vallen...

benjeallanggek | 26-11-18 | 12:55

Louise de Jong (kleindochter van Lou) in één van haar 29 boeken over de Grote Europese oorlog van 2027-2031; Burgemeester Halsema was al fout, ruim vóór de Grote Oorlog en kan ook worden gezien als onderdeel van de hoofdoorzaak van die oorlog. (Deel 13 Oorzaken en Schuldigen.)

benjeallanggek | 26-11-18 | 12:50

Het staatsgevaarlijke islamo-fascisme wordt gesteund door tuthola Halsema. Ik had het al voorspeld; eerst deed ze een beetje stoer en daadkrachtig om zieltjes te winnen en nu komt de islamitische aap uit de mouw.

Nelis SplitBloes | 26-11-18 | 12:50 | 2

Bijna zeker dat zij haar schaamhaar in de vorm van arafat zijn hoofdtooi heeft laten trimmen. Overigens een smerige gedachte van mij weer, bah.

dreeke64 | 26-11-18 | 13:24

ze was stoer over het wildparkeren ! Dat gaan we aanpakken ! slappe kaaklem !
ze is goed in het geld uit de zak kloppen van de Amsterdammers ! groenekmer parkeertarief ,,7.50 p uur is goed voor de Amsterdammer

geeratz8217 | 26-11-18 | 15:21

Tja, dan weet de KKK ook waar ze massaal met de welbekende puntmutsen en alles bedekte kleding kunnen floreren.... Ik zie ze al in Amsterdam overal rondlopen.... Gelijke monniken gelijke kappen. Heeft KOZP misschien een redelijk alternatief.... Onder Groen links mag alles knus en gezellig.... samenleven..
Muur om Amsterdam als gesloten inrichting afsluiten lijkt me een te overwegen reactie....

dijkbewaker | 26-11-18 | 12:48 | 1

Ik zie kansen voor een undercoveractie met verborgen camera's in een GVB-tram. Een vrouwelijke tweeling reist mee, een met burka en een met een bivakmuts. En dan zien wat er gebeurt.

Professor Superhirn | 26-11-18 | 13:00

Ook zonder keppel, maar met enkel een Israëlische naam en bijpassend gezicht ben je niet veilig in buurten waar veel moslims wonen.

En dat is geen incident gebleken. Geen keertje ' fatima wordt ergens niet aangenomen' nee, een structurele onveiligheid en haat.
Structureel.
Wanneer begrijpen al die blanke bubbelbewoners dat nu eens?

letopuwzaak | 26-11-18 | 12:47

Links haalt een groot deel van hun macht (stemmen) uit moslims. In ruil moet links wel even bukken voor mohammed. Dus dat doet Femke dan ook graag.

Aan de andere kant zijn er gewoon te weinig (arme) joden om daar politieke macht uit te verkrijgen. Die kunnen dus ongezien de tyfus krijgen.

witdusracist | 26-11-18 | 12:46 | 1

Juistum. En zij houden hun eigen broek op. Ook zo iets waar de PvdA/GL niks mee kan.

Mammeloe | 26-11-18 | 12:51
-weggejorist-
ILF2 | 26-11-18 | 12:46 | 2

Sleep die burgermeesters voor het gerecht voor het niet uitvoeren van de wet.
( Weinig kans met al die D66 volksverlakkers in hun zwarte toga met witte bef)
Nederland is hard toe aan een harde reset, waarbij geen plaats meer is voor de Islam. Kom er maar in Buma met je REVOLTE of was dit ook weer een natte scheet.

von Amsberg | 26-11-18 | 12:45 | 1

Bij buma is het altijd een natte scheet !!!

geeratz8217 | 26-11-18 | 15:24

Overigens for the record:
Dit komt niet uitsluitend uit Arabische hoek. Er zijn ook autochtone Tokkie types die niet het verschil weten tussen Ajax en (échte) Joden.
Maar dat hoor je vanavond misschien in het hele interview op EenVandaag.

J.E.B47 | 26-11-18 | 12:45 | 15

Ik wil alleen een kleine nuance benoemen die uit het filmpje is geknipt, nl dat er ook westers antisemitisme is. In mindere mate tegenwoordig, maar zeker aanwezig! Ook los van voetbal liedjes ed..

J.E.B47 | 26-11-18 | 15:42

Oh en ik spreek uit ervaring. Maar dat doet er volgens mij in dit soort fora niet altijd toe..
Nou iig bedankt voor alle aandacht!

J.E.B47 | 26-11-18 | 15:44

JEB47
Naast links westers anti-semitisme (Antifa, GL, D66),
is er inderdaad ook veel rechts westers anti-semitisme.
van het soort "De moslimimmigratie is een joods complot" etc.
Ook hier op GS (Bokito, arbeid_loutert, Lupuslupus, ...)

Angelina-a | 26-11-18 | 16:24
▼ 12 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Jalf | 26-11-18 | 12:43 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik zat laatst in een taxi en de chauffeur was van islamitische komaf. Ik vroeg m of hij ook überchauffeur was. Zijn antwoord:”Nee natuurlijk niet, Über is een zionistisch bedrijf, je moet nooit met de Über.” Ooit was ik nog een linkse jongen maar mijn ervaringen met de islamitische medemens zijn over het algemeen zo negatief dat ik helaas Wilders geen ongelijk meer kan geven. De islamisering is een sluipend gevaar en er moet snel hard worden opgetreden anders ziet de toekomst van Nederland/Europa er gitzwart uit.

ventilatiesysteem | 26-11-18 | 12:40 | 9

@Mickey. Ik denk, ik scroll nog even en weer voor mijn dienst begint en ik heb echt een onbedaarlijke lachbui gekregen van uw tegel!!
Waarvoor vele malen dank. Dat lucht op.
Ja, wat een mooie dochter zal u hebben:) qua kleurtonen zal ik op haar lijken inderdaad.
Mijn moeder is ook Frau Antje haha, vroeger werd zij ook in het dorp bekeken door ieder, maar dat was toch voornamelijk welgemeende interesse hoe ze aan die schattige bruinogige meisjes kwam. Hopelijk bij jullie ook op een leuke manier.
Maar onder moslims dat is een ander verhaal.

Ze zullen Berbaar niet zo snel willen ruil-huwen voor een geit en een kameel vrees ik. Maar wie goed kijkt, (en luistert) kan zien wat er binnen die bevolkingsgroep speelt.
Zegt u maar jij hoor:) een goeie dag!

letopuwzaak | 26-11-18 | 13:30

@letopuwzaak

Lol. Insgelijks!

MickeyGouda | 26-11-18 | 13:38
▼ 6 antwoorden verborgen

Dit komt door dat links en de burgermeester de moslims belang rijker vinden dan de joodse gemeenschap Want voor de moslims zijn ze bang.

gerrit5042 | 26-11-18 | 12:39 | 1

Daar heb je wel een punt.

Carmelita | 26-11-18 | 12:50

Het stoppen van de onnatuurlijke import van moslims in de Westerse samenlevingen is belangrijk.

van Oeffelen | 26-11-18 | 12:35 | 1

Niet alleen stoppen, ook terugsturen.

kwark001 | 26-11-18 | 12:37

En toch ben ik benieuwd of het verbod op gezichtsbedekkende kleding wel gehandhaafd gaat worden als iemand met een bivakmuts het gemeentehuis in Amsterdam binnenstapt. Volgens Halsema moet dat kunnen want handhaving van die wet past zo niet bij Amsterdam.

Sqbar | 26-11-18 | 12:34 | 2

Het verhaal is nu "heeft geen prioriteit". Oftewel: we treden er tegen op als wij dat nodig achten. In dat geval dus wel.

Muxje | 26-11-18 | 12:58

Zoiets noemt men klassenjustitie.

Sqbar | 26-11-18 | 13:03

Eerst pakken ze de joden, daarna ons, denk daaraan.

Lt-Kol Kilgore | 26-11-18 | 12:33 | 2

Na zaterdag komt zondag.....

Lupuslupus | 26-11-18 | 12:39
-weggejorist-
Melson_Nandela | 26-11-18 | 12:59

Geen keppeltje kunnen dragen in de stad met 80.000 vermoorde Joden. Walgelijk dit.

Ruud Hazes56616330 | 26-11-18 | 12:33 | 3

nou er waren ook joden die al vertrokken waren

pedro300 | 26-11-18 | 13:33

Schande ruzie maken over de exacte cijfers van de holocaust. De inhoud is hun vreemd tot ze zelf aan de beurt zijn.

JohnWalker | 26-11-18 | 16:15

Napoleon was geen Jood, Alva ook niet, noch Stalin, Hitler Djengis Khan, Mao of Pol Pot. Toch kunnen Frambozen, Spanjolen, Russen, Deutchers, ‘Golen, ‘ Nezen en V’nezen vrijelijk en onbezorgd door ons landje lopen.
Islamietjes kunnen elkaar vergassen, bombarderen en platwalsen maar aan het eind van de dag “even goede vrienden”.
Maar de Jood, die moet dood. ‘T is mij altijd een raadsel geweest waarom.

Zeddegeizot | 26-11-18 | 12:33 | 6

Omdat joden in de diaspora supranationaal georiënteerd zijn en groepen mensen hier geen vat op kunnen krijgen. Dat wekt jaloezie en wanhopig gedrag op.

Toninhocerezo | 26-11-18 | 12:52

Toninhocerezo | 26-11-18 | 12:52
Er leven onder ons wel meer bevolkingsgroepen waar geen vat op verkregen kan worden en die sterk supranationaal georiënteerd zijn in hun diaspora. Je ziet ze wel eens met hun vlaggen op Nederlandse bruggen zwaaien en ze komen graag samen in Mekka.

Ik denk het vooral ook met afgunst en argwaan te maken heeft. Joden zijn vanuit hun culturele achtergrond nou eenmaal veel succesvoller op allerlei gebied: cultuur, wetenschap, ondernemerschap, handel, krijgsvoering etc. Hoewel ze een open houding hebben naar de rest van de wereld, is het tegelijkertijd heel moeilijk om echt deel uit te maken van de joodse gemeenschap. Iedereen kan vanavond nog een mossel zijn maar bekeren tot het jodendom is vrijwel onmogelijk. Hun succes en de onmogelijkheid om daar echt een onderdeel van te zijn, wekt achterdocht en jaloezie.

Joris Beltsin | 26-11-18 | 13:20

@Joris Beltsin - Er zijn ook nog mensen zoals Barbara Lerner Spectre (Zweden) en dergelijke (Gregor Gysi, Anetta Kahane, enz), die openlijk stellen dat de bevolkings-verandering niet ver genoeg kan gaan. Dat helpt ook niet echt mee.

ben kokhals | 26-11-18 | 19:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Hoog tijd om wat lokkeppels in te zetten, en dan gewoon burgerarrestaties te plegen. Dat een maandje volhouden, moet je kijken hoe de discussie aangezwengeld wordt.
Ovrigens: Ook voor OVERTREDINGEN zoals het dragen van een boerka in een school, openbaar gebouw, ziekenhuis is het toegestaan een burgerarrest uit te voeren. Mevrouw niet de boerka afrukken, maar vasthouden onder dwang mag totdat de politie is gearriveerd om haar een bon uit te reiken van 410 euro. Wat Halsema niet kan, kunnen wij burgers wel, en beter!!

BenPakdee | 26-11-18 | 12:33 | 3

"Vast houden totdat de politie komt"

Daar gaat het fout, ze komen niet.

Kanarie_Geil | 26-11-18 | 12:34

Als je dat wil doen vrees ik dat ze u me too gewijs, rap de bak in gaan draaien. ze gaan dat dan wel op aanranding spelen. Als blanke ga je dan voor het standaartarrief x 4 eerst omdat je een blanke man bent en vervolgens omdat ze de racisme kaart trekken.

Lt-Kol Kilgore | 26-11-18 | 12:36

De politie heeft wel betere dingen te doen. U oppakken bijvoorbeeld.

El Rico Grande | 26-11-18 | 12:37

Halsema en de haren grijpen de burkawet aan om weer hun principiele punt te maken; ruim baan voor de Islam. Nuttige idioten. M.i. kun je als bewonder betr uit Amsterdam vertrekken. Laat het maar een islamitisch getto worden, schrikbeeld voor de rest van het land.

Poes Fiep | 26-11-18 | 12:32 | 2

Ik heb het nog niet opgegeven. Ik ga elke burkadraagster hinderlijk volgen, en arresteren als ze de tram instapt.

BenPakdee | 26-11-18 | 12:35

Poes Fiep;
Dat is het al, dat schrikbeeld.

LoesjeP | 26-11-18 | 12:47

Volstrekt logische links-idealistische paradox. Kan gewoon in Nederland. Door de één extreem te bevoordelen raakt de ander in de verdrukking.

Een minderheid is namelijk pas een "zielige" minderheid als die minderheid afhankelijk gemaakt is van de overheid en de Deugbrigades. Ze doen er alles aan om allochtonen onder de knoet van hun verplichte liefdadigheid te houden. Niet uit naastenliefde of menslievendheid, niet om de wereld te verbeteren of andere dogma's; het is alleen maar om zichzélf goed te kunnen voelen. Puur egoïsme, niets meer dan dat. Om dat egoïsme onzichtbaar maar toch maximaal te kunnen beleven word het aan de maatschappij verkocht als "helpen". Wat een uiterst wrede benaming is voor het kooien van mensen voor eigen goed. Een soort nieuwe slavernij.

Dus islamieten zijn er lekker veel, stellen zich van nature graag hulpbehoevend op, zijn een duidelijk afgebakende groep vanwege hun geloof en derhalve het ideale object voor links om hun macht mee te laten gelden, hun neerbuigendheid op bot te vieren en om in te zetten om meer macht te vergaren middels zogenaamde "morele plicht" op te leggen aan de autochtonen. Eigenlijk worden moslims gewoon misbruikt als stok om de hond mee te slaan cq. in de pas te laten lopen.

Joden daarentegen zijn niet hulpbehoevend, stellen zich zo ook niet op, zijn onafhankelijk en hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Dus? Totaal niet interessant voor de Deugers. Het zal ze, met al hun zogenaamde menslievendheid, een rótzorg wezen wat er met hen gebeurt of niet. Die zoeken het zelf maar uit. Het zijn er sowieso te weinig om echt interessant te kunnen zijn. Nederland anno 2018. Een onmogelijke spagaat.

Dutchbeaurouge | 26-11-18 | 12:32 | 6

En waarom zijn er vandaag zo weinig joden in Nederland? Iets met Hitler...

PrinsesUitHetOosten | 26-11-18 | 13:08

@Dutchbeaurouge
Joden hebben de slachtofferrol uitgevonden (ze hebben zelfs een ander woord voor racisme gekregen). De zwarte bevolking zag dat daar een aardig businessmodel in zat en hebben dat sindsdien overgenomen.

Erikjan79 | 26-11-18 | 13:18

+ veel DBR!

Baski | 26-11-18 | 13:27
▼ 3 antwoorden verborgen

"Denk (...) veronderstelt dat sprake is van christelijk religieuze taferelen en vraagt zich af of voortaan overal naar believen religieuze symbolen mogen worden aangebracht in de openbare ruimte."
Dat vragen wij ons al tijden af, elke keer als een kopvod zich in de openbare ruimte begeeft. Dat schijnt van Denk te mogen, die wandelende reclameborden.

Schoorsteenveger | 26-11-18 | 14:23

Ach het maakt niet uit hoe je je uit. Of dat nou met een hoofddoek, keppeltje, pvv-shirtje of een kale kop is. Meningen krijg je altijd te horen. Als je met vijftien graden vorst in een korte broek door de stad loopt kijkt ook iedereen je na. Gewoon lekker met opgeheven hoofd doen wat je zelf wilt. Er zijn ook mensen die wat vinden van dat ik in een harmonieuniform lekker ouderwets door de straten marschier zo af en toe. En mijn straight broer had een roze keeperspak. Vond menigeen ook een opmerking waard.

Leptob | 26-11-18 | 12:31 | 2

Dat is nu juist het probleem. Met opgeheven hoofd doen wat je zelf wilt kan dus in bepaalde delen van Amsterdam niet, Als je een keppeltje draagt.

small_town_dude | 26-11-18 | 14:33

Het gaat niet om zomaar wat losse opmerkingen hoor, het gaat inmiddels om intimidatie, bedreigingen, geweld en vernielingen.

kleurdoosje | 26-11-18 | 14:54

Dat Nederland het Joodse deel van de bevolking één keer in de steek heeft gelaten is nog te verklaren. We stonden immers machteloos tegenover de Duitse overmacht. Dit keer is er geen enkel excuus. Geen enkel.

MickeyGouda | 26-11-18 | 12:30 | 4

Degenen die onverschillig waren of meewerkend waren ver in de minderheid. Hou eens op om die minderheid in de schoenen te schuiven van een heel volk. Kortom: stom geblaat van iemand die zelf die oorlog niet heeft meegemaakt.

Lupuslupus | 26-11-18 | 12:39

Als de joodse intelligentsia je land gaat verlaten, ben je als natie verloren. Kijk naar Noord-Afrika, waar miljoenen joden na 1948 gedwongen werden om te vertrekken. Dat zijn nu shithole countries.

Mammeloe | 26-11-18 | 12:40

@El Rico Grande

Waar. Antisemitisme was ongetwijfeld debet aan deze situatie, waarom mag Joost weten. Van een Joodse meneer die rondleidingen verzorgt voor ons Verzetsmuseum en van mijn ouders, die bewuste herinneringen hebben aan de oorlog, heb ik begrepen dat het in Gouda vooral ging om arme, hardwerkende gezinnen. Mensen die nooit iemand een strobreed in de weg hebben gelegd. Onbegrijpelijk.

MickeyGouda | 26-11-18 | 12:43
▼ 1 antwoord verborgen

Kan je je tot het Jodendom bekeren zonder je voorhuid te verliezen? Wil ze graag helpen maar.....

IBAN | 26-11-18 | 12:28 | 1

Nee.

PrinsesUitHetOosten | 26-11-18 | 13:09

Je kunt de keppel vergelijken met de traditionele islamitische mannenjurk+baard.
Daar is geen verbod op, en dat gaat er ook niet komen. (al zie ik het liever verdwijnen)
Het burkaverbod is van een compleet andere orde, de burka is een symbool van onderdrukking, afzetten tegen het land waar je van profiteert, en brutaalweg je gastheer jouw wil opdringen. Dat Halsema cum suis weigert dit verbod serieus te nemen, is een teken van capitulatie naar een agressieve en vijandige ideologie.
maar had u anders verwacht?

Nuchternederland | 26-11-18 | 12:27 | 2

Nop, groenlinks is groenlinks
en daar heerst net zoveel achterlijkheid
als bij de islamitische agressors,
met enkel puntje van verschil
dat groenlinks hier de usefull idiots spelen tbv de islam.
groen links is massaal de Amsterdamse politiek in gestemd
dus voor hun: eigen schuld dikke islamitische bult.

Halul gebakken | 26-11-18 | 12:47

Ja eigenlijk had ik wel anders verwacht. Toen ik heel jong was hielden de voorlopers van GL zich voornamlijk bezig met de 'ontzuiling' van Nederland. Al dat ouderwetse religieuze gedoe moest maar eens ophouden. En nu is het voor mijn kinderen precies omgedraaid; in één generatie dus. Geeft me wel weer hoop dat het ook weer snel de andere kant op kan draaien.

small_town_dude | 26-11-18 | 14:37

Je zou denken dat die KOZP types hier eens aandacht aan zouden schenken, aan dat echte racisme zeg maar, waarbij echte mensen en echte kindertjes echt fout behandeld worden.
Maar het tegendeel is waar: veel van die kick out zwarte piet baasjes zouden niets liever willen dan morgen alle joden er uit te schoppen.
Tis een rare wereld

Magdatkandat | 26-11-18 | 12:27 | 1

Yup! Het is hypocriet en zielig.

This Far No Further | 26-11-18 | 12:49

We laten die naïevelingen gewoon een zogenaamd niet (haha) bindend contract tekenen. Krijgen we nog meer geld en we zijn van al dat tuig af. Die komen toch niet terug want ze krijgen daar toch alles en we doen net alsof we ze terug nemen.

van stampij | 26-11-18 | 12:27 | 1

Die gaan niet tekenen zonder 'inlegvelletje'.

Sans Comique | 26-11-18 | 12:32

Ik vraag me al jaren af waarom Links altijd zo'n Jodenhaat heeft.
Vorige eeuw is het hen niet gelukt de joden uit te moorden maar ze geven niet op.
En dan roepen ze hoe sociaal ze zichzelf vinden.... wat een bullshit!
-
Ze kunnen het waarschijnlijk zo goed met de islam vinden omdat beiden direct naar dom geweld grijpen als ze hun zin niet krijgen.

moitambien | 26-11-18 | 12:27 | 2

Die boerka's mogen wat mij betreft blijven.
Kunnen we allemaal goed zien wat islam is, hoe de toekomst wordt als je dit door laat gaan.
De boerka als kanarie in de mijn.
En nee, een baantje vinden ze dan niet, met hun boerka. Maar zonder dat gaan ze heus niet wèl aan het werk.

Carmelita | 26-11-18 | 12:24 | 4

Als ik wil zien hoe islam is dan doe ik het nieuws wel aan. Gaat zowat geen dag voorbij zonder dat iemand zich in die zandbak opblaast of elkaar uitmoord.

Blauwe Wafel | 26-11-18 | 12:34

Dat ook de 'gewone' moslim wezensvreemd anders staat in het leven, in elk aspect daarvan, snappen de meeste mensen echt niet. Ook de meeste politici niet.
We zouden ze moeten mijden als de pokken of de pest.

Carmelita | 26-11-18 | 12:43

Boerkaas naar Amsterdam en de kaasboer ontvlucht Amsterdam.

JohnWalker | 26-11-18 | 12:48
▼ 1 antwoord verborgen

Ik word als overtuigd naturist al jaren geweerd uit de amsterdamse binnenstad. Discriminatie!

Binnenbaan | 26-11-18 | 12:24 | 2

Toch zeker een weekend per jaar dat er een groep naakte kerels op een rij boten staat te dansen.

Knisperende_Tissue | 26-11-18 | 12:28

Duitsland was in WO1 vrienden met de Ottomanen, deze raakten Palestina kwijt aan de Engelsen.
Duitsland was in WO2 vrienden met de Palestijnen, Hitler ontmoette de Groot Mufti van Jerusalem.
Duitsland heeft momenteel een significante bevolking van Islamitische afkomst.
De geschiedenis herhaalt zich?

MaxiCosi24 | 26-11-18 | 12:23 | 1

spijker op de kop.het is voor de wijzen gewoon de satan die joden en christen afmaakt.

pedro300 | 26-11-18 | 13:35

Totaal onacceptabel natuurlijk, maar ik dacht dat Geenstijl tegen religieuze uitingen in de openbare ruimte is... of moet ik zeggen was?

koter | 26-11-18 | 12:22 | 3

Geenstijl is nergens voor of tegen, de reaguurders maken dat wel uit!

kwark001 | 26-11-18 | 12:23

GS is voor de joden omdat de joden tegen islamieten zijn. Dat is nu wel duidelijk toch?

Sceptische_autist | 26-11-18 | 12:29

kwark001 | 26-11-18 | 12:23
Lol, wat was GeenPeil dan? Geenstijl neemt constant een voor- of tegenpositie in. Tegen: EU, Islam, Groenlinks, Pechtold, NPO, VARA, Juncker, D66, Antifa, Soros, Arabieren enz.
Voor: alles wat tegen het eerdergenoemde is, wat feitelijk neerkomt op: Trump, Israel, Brexit, Tommy Robinson (en eigenlijk elke nietszeggende droplul die zijn 'provocerende' meninkje durft te uiten via YT): Pat Condell, Jordan B. Peterson, Sargon of Akkad enz. Als je GS in één persoon zou kon gieten dan zou je Martin Bosma krijgen.

koter | 26-11-18 | 12:44

Dit geeft eigenlijk feilloos weer dat de agressor gehoord en gerespecteerd word. Iets waar onze overheid en MSM snoeihard de fout mee ingaat.

Het leven is zwaar | 26-11-18 | 12:21

De volgende zoekopdracht maakt het voor een ongelovige leek als ondergetekende alleen maar onbegrijpelijker: www.youtube.com/results?search_query=...

Wat is het dan precies dat we blijkbaar zo graag moeten importeren?

Hetkanverkeren | 26-11-18 | 12:21 | 4

Was laatst nog een synagoge gerenoveerd daar.2 ministers uit het Mar. kabinet woonden de opening bij met ronkend verhaal over tolerantie.

Koning heeft joodse adviseurs.

Die grote steden daar herbergen vaak een ander slag dan wat ingevlogen werd uit het Rif

pga | 26-11-18 | 12:46

Muchnadt | 26-11-18 | 12:31 | Geografie is niet mijn forte. Dus ik maar weer een dacht ik geografische vraag stellen: www.youtube.com/results?search_query=... De Nederlandse versie leverde me overigens Bergen-Belsen als eerste zoekresultaat op.

Hoewel ik ergens van plan leek om een rif op de Hoogvlakten van Golan of Massada te doen, ben ik maar weer eens vervuld van de wonderbaarlijke logiva van de algoritmisch boven ons gestelden.

www.youtube.com/watch?v=8Hz-ELdG098

Hetkanverkeren | 26-11-18 | 12:52
▼ 1 antwoord verborgen

Halsema is effectiever met haar beleid dan toentertijd de SD wat betreft het uit het straatbeeld laten verdwijnen van de joden.

SergeantPierlala | 26-11-18 | 12:17 | 2

De Sicherheitsdienst was een inlichtingendienst. Bepaald geen lieverdjes, maar het daadwerkelijk laten verdwijnen van joden uit het straatbeeld werd overgelaten aan (soms) de Gestapo, de Kriminalpolizei en zeker niet in de laatste plaats: de lokale politie. (en daar heeft het bestuur van onze 'heldhaftige', 'barmhartige'en 'vastberaden' hoofdstad een zeer merkwaardige rol in gespeeld...)

bisbisbis | 26-11-18 | 12:25

Ja na de oorlog werden NSB`rs die gewoon nergens van wisten ,omdat ze aL LANG VOOR DE OORLOG lid werden ,en toen ze weg wilden niet eruit konden,want dan waren ze niet veilig meer.De schuld gemaakt en de ambtenaren en burgemeesters buiten spel gelaten

pedro300 | 26-11-18 | 13:39

Joden zijn de nieuwe joden...

King of the Oneliner | 26-11-18 | 12:16 | 2

Ajax wil in Muiderberg gaan voetballen, zo erg is het al.

Pelforth | 26-11-18 | 12:20

Vervang nu de swastika door de sikkel & maan, en we gaan niet 80 maar 1400 jaar terug.

Notenkraker | 26-11-18 | 12:24

"Ja, maar wat die Joden flikken in bezet gebied is ook niet mis hoor."
"Overal wordt men vervolgd dus moslims ook. Denk daar eens aan."
"De holocaust is een complot om onderdrukking van Palestijnen te rechtvaardigen."
"Je moeder!"
Een aantal argumenten van aanhangers van de religie van de vrede als het woord Jood valt. Erg vermoeiend om tegenin te gaan en ik ben er maar mee opgehouden. Ze willen toch niet iets anders denken.

Deflatiemonster | 26-11-18 | 12:16 | 2

Ze denken niet. Er zijn duizend keer meer muzels dan Joden, en toch hebben ze ongeveer 170 keer minder nobelprijzen gewonnen.

Notenkraker | 26-11-18 | 12:27

Die Nobel-prijzen zijn natuurlijk ook een zionistisch complot.

Toninhocerezo | 26-11-18 | 12:58

Het zijn niet alleen de moslims die een hekel aan joden hebben, die antifa-types hebben het ook. Mijn islamitische vrienden hebben eigenlijk nergens een probleem mee maar het zijn de wat slimmere, extreem-links is veel erger.

Bokito ergo sum | 26-11-18 | 12:16 | 1

Klopt, als je aan die antifa-types vraagt "waarom dan", dan staan de meesten met een bek vol (rotte) tanden......

Muchnadt | 26-11-18 | 12:34

PvdA gaat gewoon verder met de Jodenvervolging die hun moederpartij is Duitsland begonnen was.

moitambien | 26-11-18 | 12:13 | 3

Die Lootje Asscher zijn familie kon er ook wat van.

Pelforth | 26-11-18 | 12:15

De link tussen extreem links en de islam en hun gemeenschappelijk strijd teen de joden is al decennia oud. Meest prominent is de uitgesproken antisemiet Corbyn van Labour in de UK. Hier gebeurt dat nog niet zo openlijk.

Mammeloe | 26-11-18 | 12:26

@Mammeloe | 26-11-18 | 12:26
Het aparte is dat de link tussen links en de joden nog veel ouder is. En nog blijven de joden overwegend op linkse partijen stemmen die nog meer jodenhaters willen importeren.

praat_poep | 26-11-18 | 12:37

Onze voorouders maakten de ondergang en opkomst van de Joden van nabij mee. Wij de opkomst en ondergang. Maar dan definitief. Jood zijn door de eeuwen heen valt niet mee onder bestuurders met notoire voorkeur voor de übermens/booslim.

de Voorzittert | 26-11-18 | 12:13
-weggejorist-
Melson_Nandela | 26-11-18 | 12:13

Een walgelijke, onterende, smerige schande is het. Ik schaam me diep voor Nederland.

Poesmobiel | 26-11-18 | 12:12 | 3

De Linkse (PvdA/GL) kiezers hebben dit veroorzaakt. Die lamlendelingen moeten zich schamen.

moitambien | 26-11-18 | 12:18
-weggejorist-
Melson_Nandela | 26-11-18 | 12:19

@moitambien | 26-11-18 | 12:18
Een meerderheid van de joden is een linkse kiezer.

praat_poep | 26-11-18 | 12:39

Geen hoofddoek, geen keppel. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Superior Bastard | 26-11-18 | 12:12 | 11

Het jodendom kent ook bare en achterlijke tradities maar dat vergeten we voor het gemak even.

Sceptische_autist | 26-11-18 | 12:32

@autist. Klopt. Maar die bevolkingsgroep is net zo prominent aanwezig als Chinezen en Indo's. M.a.w. geruisloos (en dan bedoel ik zowel in het straatbeeld als bij opsporing verzocht).

Maytheforcebewithyou | 26-11-18 | 12:44

Of ook een leuk hoofddeksel verzinnen voor atheïsten.

LateStageCapitalism | 26-11-18 | 14:21
▼ 8 antwoorden verborgen

"Nadruk leggen op wat de Joodse Nederlanders hebben bijgedragen aan de maatschappij"

Daar hebben mohammedanen dus totaal geen boodschap aan. Dat kennen zij niet, bijdragen aan de maatschappij.

Ik vind het opvallend om te zien hoeveel Joden en LGBT(en de rest)'ers nog altijd positief staan tegenover immigratie uit moslimlanden terwijl het overduidelijk is dat de gemiddelde islamiet hen uitkotst.

Verkneukelaar | 26-11-18 | 12:10 | 14

@Verkneukelaar | 26-11-18 | 13:09 Euhm. Wat betreft het aanhangen van een religie die homofilie verbiedt, noem eens een religie die dat niet doet? En nee, ik geloof niet dat oude patronen makkelijk worden afgeleerd. Voorbeeld daarvan is dat je in 2018 nog steeds niet openbaar -ook niet op een blanke verjaardag met atheïsten- kan zeggen dat je ooit een man hebt gezoend zonder dat die opmerking een bepaalde spanning met zich mee zal brengen in de kamer.

An die ARBEIT | 26-11-18 | 13:27

An die ARBEIT | 26-11-18 | 13:27
Maar die aanwezigen in die kamer zijn niet van het soort die dan maar een betonschaar op je gezicht uittesten. Als we het gaan hebben over de gemiddelde moslim en de gemiddelde 40+ nederlander, dan zou ik als homo wel weten door wie het liefst uitgekotst wordt.....
Die moslim is toch wel een stukje eerder bereid om zijn imaginaire vriendje te behagen middels het de vernieling inslaan van de homo.

Eagle0511 | 26-11-18 | 15:48

En nog even aanvullend: Ik daag je uit om hand in hand met een goede vriend van je te gaan lopen in zeg maar een wijk als Schilderswijk, Den Haag of Kanalenbuurt, Utrecht en een willekeurige wijk in godsvrezend Staphorst.
Even zien waar je de meeste kans loopt om gemolesteerd te worden.

Eagle0511 | 26-11-18 | 15:50
▼ 11 antwoorden verborgen

En dan heeft Denk het op tv over de enorme stijging van aanslagen op moskeeën in Nederland. Waar gaat dat over? Joodse scholen, instellingen en synagogen in Amsterdam, die moeten permanent bewaakt worden. Absurd hoe die gasten de boel verdraaien en ermee weg komen.

Mammeloe | 26-11-18 | 12:09 | 5

LoesjeP | 26-11-18 | 12:22: Walgelijke grijze wolven in schaapskleren zijn het.

Mammeloe | 26-11-18 | 12:29

DENK is de eerste naoorlogse fascistische partij in de 2e kamer.

Pelforth | 26-11-18 | 12:30

Mammeloe;
Inderdaad, zelfs geinfiltreerd in het OV.

LoesjeP | 26-11-18 | 12:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Te schandalig voor woorden. Was jaren geleden voor het eerst in tijden in Amsterdam, liepen door de stad naar een afspraak, en vroeg mijn collega wat voor zwaar bewaakt gebouw daar nu stond . Ik dacht wellicht iets van de Amerikanen? Bleek het de Joodse school te zijn...:(

Sindsdien sleep ik antisemitisme bij elke discussie over migratie. Oh? Jij stemt D66? Zeker ook antisemiet. Hoezo? Onbeperkte migratie uit het M-O leidt altijd tot de ondergang voor Joden (en homo's en vrouwen). Dan ga ik een stapje verder en vraag ik ze wat Joden en homo's ze eigenlijk aangedaan hebben, dat ze er alles aan doen om ze het leven onmogelijk te maken. Ironische is natuurlijk dat ze zeggen dat ze voor diezelfde minderheden opkomen ....

DMaN | 26-11-18 | 12:08 | 1

Niet alleen in Mokum.
Was laatst in Antwerpen.
Op de gevel van een Joods bejaardenhuis 17 cameras geteld...

Kapitein Sjaak Mus | 26-11-18 | 13:04

Dacht even dat dit een stijlloze promotie voor Bami-online was. Ook zonder ham te verkrijgen voor nog blijere varkens.

yadda | 26-11-18 | 12:08

Het kabinet zal wel ingrijpen in de "grote" steden.
*proest*

demaup | 26-11-18 | 12:07

Tradities verdwijnen. Amsterdam behoorde altijd een joodse burgermeester te hebben.

Bushcrafter | 26-11-18 | 12:07 | 4

Helsema ook niet.

Pelforth | 26-11-18 | 12:18

Halsema wel, want Joodse moeder.

Ruud Hazes56616330 | 26-11-18 | 12:26

Effe voor de zuiverheid van de discussie, dat zijn van die leuke mythes maar Amsterdam kreeg pas na 1945 de eerste joodse burgemeester. En inderdaad van der Laan en ook Patijn waren niet joods. Net zoals Ajax veel minder een joodse club is als dat men denkt. Is geloof ik nog een boek over geschreven.
www.joods.nl/2007/01/vierde-joodse-bu...

Basil Fawlty | 26-11-18 | 12:32
▼ 1 antwoord verborgen

Femke is de schaamte al jarenlang voorbij. Kutkakker.

Zwezerik | 26-11-18 | 12:05 | 2

Links of rechts lullen, hoe dan ook, zakken vullen!

K. Letskoek | 26-11-18 | 12:58

Hear hear!

BaldEagle | 26-11-18 | 16:27

Een van de gevolgen van de (vaak illegale) massa immigratie uit de islamitische landen.............. de sluipende islamisering van Noord/West Europa.

Kaskensj | 26-11-18 | 12:05 | 1

Zo sluipend vind ik die islamisering helemaal niet.
'Voortvarend' lijkt me een betere omschrijving.

keestelpro | 26-11-18 | 12:37

Joden zijn de nieuwe moslims.
Of zijn moslims de nieuwe joden?

Enfin, verwarrend allemaal.

Croxifoxio | 26-11-18 | 12:04 | 3

En Links is het nieuwe Rechts?

Opco Engering. | 26-11-18 | 12:17

Links is gekaapt door extreem rechtse radicalen die liever heulen met ultraconservatieve boerka dragende islamisten dan naar het eerlijke en weldenkende geluid luisteren van vaderlandslievende mensen.
Nee, deze mensen noemen zij extreemrechts en fascistisch.
'Ziet u de verwarring?' zei Hans Teeuwen in zijn laatste show.
Nee, zo verwarrend is het helemaal niet.

keestelpro | 26-11-18 | 12:34

Joden zijn de nieuwe joden en moslims zijn de nieuwe nazi's

Ben Hetzat | 26-11-18 | 14:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken