Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Roderick Veelo sloopt Eva Jinek

Het is vandaag 135 graden dus uitstekend weer om lekker navelpluis te plukken en het werk aan anderen over te laten. Aan Roderick Veelo bijvoorbeeld, met de Moet Lees Mediacolumn du Jour:

Social

Want de MSM worden met de dag minder betrouwbaar & geloofwaardig. Niet alleen Trump-basher Eva "Ik zit hier niet om niet Trump te bashen" Jinek, maar allemaal wel, eigenlijk. Klimaatgedram zonder kritische keerzijde, racismegejank zonder redelijke grondslag, de deugmoord op Stef Blok zonder ook maar één serieuze poging te doen zijn uitspraken tegen de werkelijkheid aan te houden, correspondenten die de haatdaden van links zo spinnen dat het toch een beetje rechtsbashen wordt en selectief chagrijn over presidenten die perskritisch zijn. En dat laatste is eigenlijk nog het ergste want als we een golfje van begripvolle instemming gaan voelen voor Trump die failing CNN de witte deur van zijn Huis wijst, dan staan we met de voetjes op een zeephelling. Word eens wakker MSM, lees collega Veelo en ruik de pedante wuft van je eigen circle jerk.

Kijk dan hoe CNN-anker Wolf Blitzer helemaal apeshit gaat:

Reaguursels

Inloggen

Ik durf te wedden dat vroegkalige Roderick niet met mij in de debat wil.

Domme zeikerd.

De Koreaanse Slet | 27-07-18 | 16:34 | 1

Oei. Iemand kan het stukje niet weerspreken zonder persoonlijk te worden zo te zien.

Scaramanga01 | 28-07-18 | 01:13

Ik ben al een tijd geleden tot de conclusie gekomen dat ze alleen nog maar een zeer mooie vrouw (als niet zwanger) is!

Jay-Jay-Jay | 27-07-18 | 16:27

Tot voor kort had ik Eva Jinek hoog zitten. Adrem, slim en rond haar 40e een eigen talkshow - kom er maar eens om. Helaas sloeg het toen om: dat gecultiveerde Amerikaanse accent (na 20 jaar in Nederland te hebben gewoond), dat Trump-bashen (ook als er even niets te bashen viel) en tot slot die ui-ter-ma-te pijnlijke vertoning met Hillary Clinton. Zelfs een deel van de linkse journalistiek moest gewoon lachen om de heldenverering door La Jinek.

Goldfinger | 27-07-18 | 12:18 | 2

Ik had het al jaren door. Hetzelfde laken en pak als Witteman, Pauw enz. Met links meelullen en kritiek op rechts. Geen objectieve mening dus, precies zoals Veelo schrijft.

BozePaarseMan | 27-07-18 | 12:34

Ik ben waarschijnlijk helderziend. Ik heb de volgende ook al door. Trouwens als je bedenkt dat ze met Max is geweest. Zeg me wie je vrienden zijn en ik zeg je wie jij bent.

HoezoStom? | 27-07-18 | 15:52

Gekke wereld toch; een talentloze -kijk mij eens deugen- presentatrice wordt overbetaald van belastinggeld om op NPO1 telkens hetzelfde te verkondigen. Terwijl Roderick Veelo moet oppassen dat hij de waarheid niet te hard verkondigt, want anders kan hij mogelijk een andere baan zoeken.

Haye van der Heyden werd ook verstoten uit de Hilversumse Deugbubbel.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...

benjeallanggek | 27-07-18 | 11:09

Er moet toch iets aan te doen zijn - als je al zo lang in Nederland bent en dan nog dat Amerikaans knauwaccent. Ik geloof dat ze al na de basisschool in Nederland is.

J.Slavink | 27-07-18 | 09:59 | 2

Dat is toch wel het laatste waar ik me deuk over zou maken...

Bytemaster | 27-07-18 | 10:15

Als ze straks van haar kind bevalt heeft ze misschien tijd om behandeld te worden. ik vind dat kosten geen bezwaar mogen zijn, daarvoor is het programma politiek- maatschappelijk te belangrijk.

J.Slavink | 27-07-18 | 10:27

De NPO is in rap tempo voor.mij het het boegbeeld en bolwerk verworden tot nationaal links deug gutmensch kanaal. Diversiteit vrouwenquotas pushen van allochtone presentatoren subjectief links georienteerd nieuws brengen en propaganda voor zielig gediscrimineerd nederland. Onywikkelingen die de gemiddelde nederlander beu is worden daar opzettelijk doorgevoerd. Enige credits die ze krijgen is dat ze die welmoed sijstma van jeugdjournaal hebben wat een lekker dingetje is dat hey

gelachewoar | 27-07-18 | 09:33 | 2

Tijd voor een petitie dat sijstma niet inclusief genoeg is om de jeugd toe te spreken, dat zou een lesbische chineze met een taal achterstand veel beter kunnen. Waar in Amsterdam kan ik dit ondertekenen?

O2Neutraal | 27-07-18 | 09:42

Ik erger me vaak aan reclames waarin wordt gedaan alsof heel Nederland de bevolkingssamenstelling heeft van Amsterdam. En altijd die mixed-race couples weer.

zwarte_weduwe | 27-07-18 | 12:03

Operation “ Mockingbird “
Meer hoeft een mens niet te weten om de m.s. media te wantrouwen als de pest.

enorme sukkelzak | 27-07-18 | 09:07

Ik daag iedereen die hier iets over mijn Eva zegt uit. Morgen 12:00 op het Museumplein. Bare chested knuckle fight. Fisticuffs. Ik laat mijn prachtige blonde Tjechische Godin niet beledigen. En ik mag dan wel 50+ zijn, maar ik pak jullie allemaal. Desnoods tegelijk.

Bigi Bana Boy | 27-07-18 | 08:52 | 4

Ja, het was warm hé. Sterkte!

Bernhard de II | 27-07-18 | 09:07

U bent gek. Het is bijna 40 graden, en u wilt mensen in elkaar slaan omdat ze kritiek hebben op een politiek correct randfiguur. Daarnaast komen vele Nederlanders uit principe nooit boven de grote rivieren. Voor je het weet ben je besmet met een rollende R en heb je het Wees Welkom in mijn landlied als lijflied overgenomen. Nee, ik blijf liever veilig in het Nederlandse Silicon Valley. Oja, en Jinek is een politiek correcte landverraadster. Waarom? Daarom.

lokoolokie | 27-07-18 | 09:24

Alle anders denkenden en anders geaarden moeten we verrot slaan. Daarna op de trein naar de Goelag.

boterhamtevredenheid | 27-07-18 | 10:43
▼ 1 antwoord verborgen

Gisteravond, 26/07, was toch wel het absolute dieptepunt. Oke, de gasten waren niet erg behulpzaam, en die maffe Koning kreeg beslist te veel ruimte voor zijn nogal slappe gezever. Wat zien mensen in die goser?

Meestal begint Jinek haar seizoen enigszins krampachtig, controlebehoeftig, maar zo na een tiental uitzendingen komt ze op dreef. De discussie met Azarkan liet zien dat ze het echt wel kan.

Maar als je, zoals gisteravond, niet verder komt dan wat dom gegiechel, dan moet je echt wat anders gaan doen. Jammer.

-

Bernhard de II | 27-07-18 | 08:27

Persoonlijk ben ik geen superfan van Trump, maar altijd nog 100% beter dan het alternatief. Trump doet wat hij heeft beloofd. Dat staat sommige mensen kennelijk niet aan. Van de goede zaken die hij doet hoor je nooit wat in de media van de EU. Het Trump-bashen lijkt gemeengoed geworden. Dit is deels wel het “fakenews” waar Trump het over heeft.

Jammer dat er geen aandacht wordt gegeven aan de andere kant van Trump. Dit zou veel mensen tot positieve inkeer kunnen brengen.

Kortom: absorbeer niet alle nieuws die u krijgt voorgeschotelt. Verdiep uzelf en blijf kritisch en scherp. Blijf vragen stellen.

Marvin_NL | 27-07-18 | 06:46 | 2

Mexico heeft die muur al betaald bedoel je?

AntiNeutrino | 27-07-18 | 08:23

Ok. Waarom komt Obama overal mee weg. Zijn bijnaam is Koning Drone. Heeft een hoop wetjes en regeltjes per decreet ingevoerd en heeft 8 jaar lang mooi weer lopen spelen. Als je een beetje objectief kijkt, dan deugt er geen meter van die knakker. Toch blijft hij op het schild gehezen worden. Vrijwel de gehele NPO doet daar vrolijk aan mee, en kritiek wordt weggezet als racisme, xenofobie of zelfs nazisme. (Sommigen noemen dat overigens heel verdekt het Sociaal Darwinisme) Waarom?

lokoolokie | 27-07-18 | 09:35

De NPO. Betalen via de belasting voor je eigen hersenspoeling. Zelfs in de voormalige DDR hebben ze het nooit zo bont gemaakt.

streknek | 27-07-18 | 04:05 | 3

De gemiddelde Nederlander is een naïeve sneue sukkel. Tuint overal in. Zoals berbaartje.

kempenaer | 27-07-18 | 04:45

Klakkeloos overnemen wat op Youtube en Facebook staat zonder enige kritiek of zelfreflectie is totaal geen hersenspoeling.

AntiNeutrino | 27-07-18 | 08:24

AntiNeutrino | 27-07-18 | 08:24
Dat doet een mens zelf en is derhalve geen hersenspoeling. Dat het fijn zou zijn om alles goed zelf te overdenken, daar zijn we het over eens. Welkom op GS.

O2Neutraal | 27-07-18 | 09:31

Jinek is de personificatie van inhoudsloze journalistiek. Lekker makkelijk programma met gelijkgestemde linkse idioten. Niet het lef hebben om een een stukje waarheid te toetsen, een kritische noot te kraken als het gaat om Trump of migranten. Het is een gotspe dat er zoveel mensen naar die doos dagelijks zitten te kijken.

ILF2 | 27-07-18 | 01:40 | 2

Lieve schat. Ze is hoogblond, blauwe ogen, komt oorspronkelijk uit polen en een sexbom. Denk je nou echt dat als ze geen trump basher zou zijn en niet zou afgeven op rechts Amerika , ze ooit die baan bij de linkse deugmenschen van de NPO had gekregen?
No way, die hft lange tijd geleden eieren voor dr geld gekozen.

Flow82 | 27-07-18 | 05:46

Flow82 | 27-07-18 | 05:46
Gezien het nepnieuws dat in haar shows regelmatig word verspreid ging ik er vanuit dat Jinek uit Rusland kwam of voor het NRC werkte. Blijkbaar was het dus Tsjechie of Polen en heeft ze een paspoort van Amerika en Nederland. Zo leer je nog eens iets waar je niets aan hebt.

O2Neutraal | 27-07-18 | 09:25

Wolf Blitzer was goed op de 10e verdieping van het Al-Rashid hotel te Bagdad in 1991, met Bernie Shaw en John Holliman. Daarna best ok in de Situation Room van the Clinton News Network. Maar nu ik deze clip heb gezien heeft ie afgedaan. Oude seniele Clintonsupporter.

SDI | 27-07-18 | 01:39 | 2

Helemaal mee eens. Tijdens Desert Storm deed CNN het best aardig. Later is het afgegleden tot een of andere propagandamachine. Kan je beter naar FOX news kijken. Dan weet je in ieder geval dat je fair and balanced nieuws te zien krijgt. Of Al Jazeera op zijn Arabisch. Dan weet je dat je terroristenverheerlijking te zien krijgt.

lokoolokie | 27-07-18 | 09:50

FOX fair en balanced? Je bent dus even gevoelig voor nepnieuws als de mensen die je verwijt...

Bytemaster | 27-07-18 | 10:23

Eva is een Opzij-vrouwtje die denkt dat elke kerel haar leuk vindt.
Uiteraard zijn er stumperds (zoals Bram en Freek) die er ook nog instinken.
Eva noemt zich journalist dus Eva hoort geen partij te kiezen. Dat gedeelte snapt Eva niet. Zoals heel veel zaken meer waar deze hysterica geen ene mallemoer van begrijpt. Ik vind het schandalig dat dit mormel iedere avond op de tv te zien is. Maar dat vind ik.

HoerieHarry | 27-07-18 | 01:09 | 1

Het is inderdaad intellectuele armoede, maar die begon al veel eerder bij DWDD. Deze moralistische autocue-oplezer doet het alleen nog wat opzichtiger.

O2Neutraal | 27-07-18 | 09:27

Journalisten zijn activisten geworden. Daar horen andere privileges bij.

Rest In Privacy | 27-07-18 | 01:01

Fantastische column!

letopuwzaak | 27-07-18 | 01:01

Jinek is vooral een nat meisje. Laat de naam van Trump vallen en zij zit te soppen op haar stoel. Deze Clinton vingeraar, met haar nep accent krijgt avond aan avond de ruimte om haar waanzin te spuien op de NPO. Tieft eens op deuggleuf, met je wriemel handjes en vingertjes.

paulisimo | 27-07-18 | 00:51

Nu zichzelf journalist noemende activisten alle schaamte voorbij zijn (zoals we iedere dag op het NPO journaal kunnen waarnemen) vind ik het niet meer dan normaal dat ze de toegang tot het witte huis of Israel ontzegd wordt.
Dit heeft niks meer met persvrijheid te maken.

Rest In Privacy | 27-07-18 | 00:48

Mijn grootste bezwaar is dat de gevestigde linkse media vooral focust op randzaken, bijzaken en onzin (een beetje wat rechtse media deden ten tijde van Bill Clinton en Obama) en dat de gevestigde rechtse media elke bullshit uit het Witte Huis slikken als een ouweltje in de kerk (zoals de linkse media deed met elke scheet van Obama). Er is genoeg gefundeerde kritiek op de Witte Huisjesmelker mogelijk, op de dossiers, op de issues. Zoals dat ook met Obama makkelijk kon.
En ja, je kunt sommige uitspraken en tweets van de man ook heus belachelijk maken omdat ze dat soms ook gewoon zijn. Maar daar moet je als journalistiek niet in meegaan. Je bent als journalist geen satiricus en ook geen activist. Ook al vind je privé dat de man weg moet, dat is niet je taak.
Ik ben persoonlijk helemaal geen fan van Trump, maar dat was ik ook niet van Bush, Obama en Clinton. Presidenten moet je kritisch volgen op hun daden en uitspraken. En soms doet hij ook wel iets goed.

Zijn beleid overall tot nu toe is nog niet zoveel van te zeggen. Er vallen wel een heleboel patronen op. De man houdt niet van multilaterale verdragen en bondgenootschappen, zet ze liever op scherp als onderhandelingstactiek. Tot nu werkt het om die bondgenoten aan tafel te krijgen maar veel komt er niet uit. Staand beleid wordt gewoon voortgezet en Trump viert het dan als overwinning.
Hetzelfde doet ‘ie met tegenstanders. Kim Jung Un, Putin, Iran... hij zet het onder druk, hoop dreigende taal en vervolgens een top, een ontmoeting en een “deal” waarin niets concreets staat. Maar hij spint het tot overwinning. Alles is vooralsnog heel veel PR en spin. Dat lijkt vooralsnog te werken als je de approval ratings onder zijn electoraat bekijkt.

Of die tactieken op langere termijn ook houdbaar zijn en of er uiteindelijk ook iets uitkomt (want al die “deals” moeten allemaal nog inhoudelijk worden ingevuld) is nog kaar de vraag. Het journaille zou dáár op moet focussen. De inhoud, de dossier, de nadere invulling van al die deals. Dat Donald ze goed kan verkopen aan de Amerikanen, dat weten we nu wel. Maar deugt de inhoud ook? Lees je niks over. Het blijft maar zeuren over Stormy de hoer, Mueller, collusion en al die kul.
Tot zover maar even.

Stormageddon | 27-07-18 | 00:42 | 2

Een goede en meer neutrale beschouwing van de USA presidenten. Zonder partij te kiezen en een blinde vlek te creeeren. Zo kan het ook! Heel netjes verwoord Stormageddon.

Winter_is_coming | 27-07-18 | 01:30

Alleen al de ontspanning in de relatie met Rusland is van enorm belang.
Wat Hellary Obama in Syrië hebben gecreëerd was levensgevaarlijk en had kunnen uitmonden in een wereldoorlog. Dat is de grootste winst met Trump: hij deëscaleert waar het noodzakelijk is en hij escaleert ook waar het nodig is.

kempenaer | 27-07-18 | 04:42

Rand Paul laat in dit CNN interview toch wel zien dat hij een grote en wellicht ooit de nieuwe president zal worden. Misschien wordt hij de running mate voor de komende verkiezingen. Trump heeft zeker mijn credits, maar heeft zelf ook bijgedragen aan het klimaat tegen hem. Actie vraagt om reactie. Rand Paul zie ik liever, Wat een verademing zeg, lekker cool en bedeesd blijven. De no-nonsense van Dijkhoff maar dan 15X intelligenter.

AttoMelani | 27-07-18 | 00:39

Het is zo voor de hand liggend. Als Obama, het had geweest, had je niemand gehoord. Want hij heeft een kleurtje en is de eerste zwarte president. Het heeft helemaal niets met kleur te maken. Of je bent goed als mens of niet. Stop eens met kleurtjes. Beoordeel iemand hoe hij of zij, is. Op kwaliteit. Maar Trump, heeft een groot nadeel, hij is WIT. Wat vroeger Zwart was, is slecht, is nu WIT. De ironie is dat juist de WITTEN, hiervoor zorgen. Krommer, kunnen we het niet maken.

De Evangelist | 27-07-18 | 00:17 | 3

Hou eens op met je wit. Het is en blijft blank godverdomme.
Heeft 3 maanden NPO propaganda je hersens al week gemaakt?

Dit illustreert wel meteen mooi de "objectiviteit" van de msm en de kwalijke gevolgen daarvan.

Rest In Privacy | 27-07-18 | 00:57

Blank idd.

kempenaer | 27-07-18 | 04:37

BLANK ! Neem niet de terminologie van Sjw's en de NPO en de rest van de aktievoerende "journalistiek" over.

Zwizalletju | 27-07-18 | 05:06

Jinek is een laf meisje. Toen ze aangevallen werd als Trump basher verschool ze zich achter de meningen van haar gasten, Zij zoekt toch zelf die gasten uit! Ook herinner is me een uitzending waar iemand enthousiast vertelde dicht in de buurt van Trump te zijn geweest, tijdens haar verhaal zat Jinek pro Clinton handgebaartjes te maken. Veel Linkse lieden zijn gepikeerd dat Trump onvoorspelbaar is. Vreemd, de eigenschap van een goede leider is volgens mij dat die onvoorspelbaar is. Daarom heeft Obama ook niet zoveel voor elkaar gekregen..

watazooi | 27-07-18 | 00:00 | 2

Ze geeft dus toe dat haar gasten een eenzijdige politiek kleur hebben. terwijl Het niet moeilijk moet zijn gasten met een andere politieke kleur te vinden aangezien Amerika en Nederland in meerderheid rechts stemmen.

Rest In Privacy | 27-07-18 | 01:02

Toen ze ontslagen was, jaren geleden liet ze haar vriendje advocaat bellen, midden in progamma barend en van Dorp en ze werd weer aangenomen, Leuke beelden waren er van haar en advocaat van de mafia, zoals Jort altijd zegt.Samen met boot op Capri, grote autos , feesten Gewoon dus een Goldigger. Bloesje open doen tijdens journaal, nog een knoopje lager. Volgens mij komt ze uit Tsjechie en zijn naar Amerika gevlucht, hoe ze hier terecht zijn gekomen, geen idee, pa zal wel een leuk baantje hebben. Die Vonk had gelijk , deed gewoon zijn eigen werk, en toen was het afgelopen, de relatie. Hoe dat mens nou zo een Clinton manie heeft , is me een raadsel, maar hou erover op op t.v. Dat trump bashen helpt niet en journalist ben je ook niet met je namaak Amerikaans accentje, Ga voor je baby zorgen , we willen je niet , dag Jinek.

gato | 27-07-18 | 08:06
-weggejorist-
Kijkeensaan | 26-07-18 | 23:45 | 3

Dat CNN maakt echt gouden tv.

FirmaLenB | 26-07-18 | 23:42 | 1

Ja, elk vierde woord begint met een t en eindigt op rump. Knappe propaganda.

ristretto | 27-07-18 | 03:33

bij nu.nl, nrc en volkskrant zie je altijd de volgende dag de smerige propaganda van cnn en washtingtonpost rommel.

de journalisten aldaar zouden zich kapot moeten schamen.

ik ben blij hier te lezen van sommige mensen dat in US cnn niet meer altijd serieus wordt genomen.

het probleem met de linkse propaganda in NL is: mensen weten niet dat het propaganda is.

In Rusland heb je ook pro-putin propaganda. Maar de Rus lacht stiekem in z'n vuistje als Putin weer in z'n blote bast op een beer zit. Niettemin geniet hij ook veel respect.

terug op CNN en de rest van de MSM. ze worden steeds desperater. En ook gevaarlijker. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Goed te zien in dit filmpje. Veel respect voor deze Rand Paul. Hij weet dat ze hem op alle mogelijke manieren zullen proberen kapot te maken. Een echter patriot.

Ir. Wilhelmus | 26-07-18 | 23:31 | 4

Voeg toe Guardian en AP (Associated Press) voor alle klimaat gerelateerde hysterie

Zwizalletju | 27-07-18 | 05:13

De gemiddelde rustiger weet niks. 8 van de 10 wist niet wat MH17 was. Vorige maand in het nieuws. Nou ja..🤔

goldsammy | 27-07-18 | 11:29

Rus.. uiteraard

goldsammy | 27-07-18 | 11:29
▼ 1 antwoord verborgen

Ik herhaal het maar weer eens: de - overwegend linkse - media, hebben de feitelijke macht bekleed in Nederland. Iedereen die niet links was, was automatisch guur rechts, en werd (wordt) met de vitrioolpen vermoord, of belachelijk gemaakt. In de tijd van Joop den Uyl was bijna 80 % van de "journalisten" lid van de PvdA. Het viel me destijds al op dat de fotoredacteuren steevast een ronduit onflatteuze foto uitkozen van een niet-linkse politicus. Wiegel klaagde er wel eens over kan ik me herinneren. Dat was de onpartijdige "journalistiek" van Nederland.

Jahowiseffe | 26-07-18 | 23:28 | 1

Dat was, is en zal nog wel zo blijven tenzij de oppositie zich nu eens eindelijk van haar taak kwijt en zorgt voor objectieve invulling van openbare nieuwsvoorzieningen. Misschien helpt het door erbij te vermelden dat het hen onherroepelijk stemmen op gaat leveren, want tot nu toe merk ik er helemaal niets van. Powned zo goed als de nek omgedraaid. Verder geen nieuwe, andere en betere geluiden. Kijk eens waar Baudet vandaan komt. Een paar keer bij powned geweest en razendpopulair. Wilders komt nog uit de politiek maar is 1 van de weinigen die achter zijn principes blijft staan. Dus, als er geen tegenwicht komt tegen deze propaganda en hen liefst ontmaskert, wordt Nederland stukje voor stukje vernietigd. Karskens bijvoorbeeld werd vroeger overal uitgenodigd totdat zijn ervaringen niet meer pasten bij het linkse evangelie. Terug met die hansworst. En zo zijn er meer, Holman, Theewen, Roos, van Gogh, oh nee, Theo niet meer. Dat komt die deugers wel uit, zo'n schoorsteentje minder op het scherm. Ischa Meyer, ook zo'n grootheid, zonder echt politieke voorkeuren uit te spreken, kon hij tot het gaatje gaan. Alleen van Carl Huybregts was hij onder de indruk.

SlimmeBelg | 27-07-18 | 06:42

Het zogenaamde Trump-bashen is niet typisch Nederlands, je ziet het ook bijvoorbeeld op de Duitse tv. Het is een eigengereide zakenman, die weinig op heeft met diplomatie. Nu moeten we hier weer aan de sojabonen! Wat ik mis in al die analyses is de vraag hoe hij het in eigen land doet. Hoeveel aanhang heeft hij nog? Ik zie nog geen hordes demonstranten. Als je bereid bent in Europa, dus ook in Nederland meer belasting te betalen (hogere defensie-uitgaven, importheffingen etc.) is Trump een geschikte kerel. En als je de klimaatveranderingen ontkent heb je in hem ook een medestander. En ook nu blijkt weer dat velen hier toch wel naar de NPO kijken, al wordt dat vaak ontkent. Maar geen nood: straks is er RTL Late Night met Twan Huys. Wordt zeker een objectief onafhankelijk programma.

Mannes | 26-07-18 | 22:47 | 5

Geen president, of wat voor bestuurder dan ook, doet alles goed. Punt is dat iedere republikeinse president PER DEFINITIE afgebrand wordt. Dat gold voor alle republikeinse presidenten. Bij een democraat wordt er aanzienlijk minder gesloopt, en ze krijgen ieder voordeel van de twijfel. Bij een republikein vergaat iedere keer de wereld, en bij een democraat komt alles goed. Geen van beiden is waar gebleken.

Jahowiseffe | 26-07-18 | 23:34

Klimaatverandering ontkennen doet niemand. De oorzaken menen te kennen, dat is pas zelfoverschatting, maar vooral onjuist. Het niet eens zijn met de schreeuwerige trendsetters is nog gevaarlijk ook. Niet alleen hier in de panelen. Het klimaat is al aan het veranderen zolang de aarde bestaat. En zal nog duren totdat de aarde haar definitieve gestalte zal hebben bereikt. De rol van de mens hierin is te verwaarlozen, of niet?

SlimmeBelg | 27-07-18 | 06:48

Eindelijk een slimmebelg...!

number668 | 27-07-18 | 07:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Clinton stak een sigaar in de vagina van een stagiaire.
Geen bezwaar voor Huppeltutje Jinek.

Hillary wordt door haar bejubeld, terwijl toch duidelijk is dat dit uiterst platvloerse stel alleen bezig is met zelfverrijking ten koste van de verarmde werkende klasse.

Bolhoed | 26-07-18 | 22:43 | 3

De Clintons zijn onderdeel van het Amerikaanse 'adel' inmiddels. Onderdanen van de Republican EN Democrat elites (hun belangen komen buiten verkiezingen grotendeels overeen - net zoals de belangen van onze kartelpartijen overeenkomen).

Vandaar de voorliefde voor de Clintons in MSM media outlets en entertainment (Hollywood, Broadway) aangezien deze gelieerd/schatplichtig zijn aan de Republican en Democrat elites. Die op hun beurt weer gelieerd zijn aan banksters en multinationals.

Deze Amerikaanse elites hebben uiteraard dikke sch*jt aan hun proletariaat. Alleen in tegenstelling tot het plebs in de States, heeft het klootjesvolk in west Europa nog altijd niet helemaal door dat hun beteren hun uitkotsen.

Maar dat verklaart de hypocriete houding van de MSM in zowel west Europa als over de plas. Ze zijn schatplichtig en loyaal aan hun eigen meerderen - en willen het gepeupel met propaganda deze loyaliteit bijbrengen.

Graaf_van_Hogendorp | 26-07-18 | 23:02

Vergeet hun rol in pizzagate niet

Plaktong | 26-07-18 | 23:36

Niet alleen pizzagate, maar ook geld van Haiti. en ze blijken wel doof te zijn om dat te zien, waar is haar server, haar emails, Putin heeft ze, maar gaat ze voorlopig niet vrijgeven.

gato | 27-07-18 | 08:13

Roderick Veelo is een prima vent. Luister daarom naar zijn podcast op TPO. En doneer. Joris mij niet want ik ben lid van jullie club, ook mijn club sinds 2005.

Lochos | 26-07-18 | 22:41 | 3

Je bent een deugniet !

KlauwnBassie | 26-07-18 | 22:56

Waar is je kroontje, Lochos? Doneren, ook hier! ;-)

duh! | 26-07-18 | 23:02

Zo snel word je nou ook weer niet gejorist. In ieder geval niet om je mening. Dat zou wat zijn zeg...

Jahowiseffe | 26-07-18 | 23:38

Trump live; Lowest unemployment ever for hispanics, afro americans and asians.

ristretto | 26-07-18 | 22:40

En dit noemt zich met trotst journalisten.... Wat ongelooflijk schrijnend dit... hier word je toch echt hopeloos van.

Ton8695 | 26-07-18 | 22:39 | 1

De MSM houdt de hele wereld in een wurgende, dreigende, manipulerende houtgreep... zelfvoldane zieke perverse leugenachtige anti democratische handpoppen van het kapitaal en de verborgen elitaire agenda om alles en iedereen verdeeld te houden

Ton8695 | 26-07-18 | 22:43

Ik heb dat gesprek bij Jinek met die meneer van vluchtelingen over Blok sowieso met stijgende verbazing zitten bekijken. Wat heeft het opvangen van vluchtelingen te maken met het slagen of niet van een multiculturele samenleving? En is het niet zo dat mensen die goed integreren juist vaak grotendeels afstand doen van de cultuur van het land van herkomst in plaats van dat ze hier aan vasthouden? Werd helemaal niet benoemd,. Verder openen ze elke dag met iets dat Trump gezegd of gedaan heeft waar zij (Jinek) zich over verbaasd of opwind maar je hoeft toch niet dagelijks iets op te zoeken en te uit te zenden? Dan ben je er dus gewoon bewust mee bezig, een beetje laf om dat te ontkennen als Dales dit aankaart. Prima column.

Capt. Iglo | 26-07-18 | 22:32

Wolf Blitzer is een typische interviewer uit de vorige eeuw, eentje die blijft doorbashen totdat zijn gesprekspartner het opgeeft en zich vormt naar de door hem/haar gewenste mening. Zijn evenknieën in Nederland zijn Eva Jinek, Twan Huys en Paul Witteman.

Boerkablaffer | 26-07-18 | 22:27 | 1

Wolf Blitzer met zijn 8 bewakers om zich heen, denkt ook heel belangrijk te zijn.

gato | 27-07-18 | 08:15

Ben jij journalist? Daar staat de vuilnisbak, leeg hem maar. Laag vies volk.
ANWB onderzoek 2019 onder demense.

Ongeblustekalk | 26-07-18 | 22:18 | 1

Wat doet u voor de kost?

Mannes | 26-07-18 | 22:36

Wat is die bloedblaar Wolf Blister toch een ongelikte beer.

liggend_streepje | 26-07-18 | 22:14 | 1

Groter probleem is dat Wolf Bister een niet-integere, gekochte journalist is die de belangen van het military-industrial-intelligence-media-complex vertegenwoordigt. En Rand Paul is 1 van de weinige onafhankelijke geesten in DC.

VrijdenkerDavid | 26-07-18 | 22:24

Waar mensen wel mee moeten stoppen is dat stomme internetjargon als MSM, redpilled, etc. De gemiddelde Henk en Ingrid buiten Twitter hebben geen fucking idee waar je het over hebt. Waarom niet 'reguliere media' of 'heersende media' of wat ook.

Rest In Privacy | 26-07-18 | 22:13 | 6

Nee hoor lief Berbaartje gewone mensen in de VS krijgen weer een baantje en perspectief. De staalindustrie draait weer. Het is net zoals hier. De grotesteden denken dat zij de wereld uitmaken. Jij in den haag met je gesnoef over kennisen. De wethouders in 020. De elite. De gewone mensen houden niet van dit gezeik.

ristretto | 26-07-18 | 22:45

Berbaar | 26-07-18 | 22:32
Humor om te lachen is jouw positie hier. Er zit wat wits in je mondhoek.

Ongeblustekalk | 26-07-18 | 22:47

Het zaad van van Jole?

kempenaer | 27-07-18 | 04:25
▼ 3 antwoorden verborgen

Denk niet dat mensen er doorheen prikken, ze zoeken vooral bevestiging

Bokito ergo sum | 26-07-18 | 22:13 | 1

Dat vrees ik ook ja.

einStina | 26-07-18 | 22:31

Iedere zin raak zoals wel heel veel vaker.

027 | 26-07-18 | 22:09

Gegeven dat Geenstijl er begrip voor heeft dat CNN wordt geweerd vanwege volstrekt normale vragen waar Trump geen zin in had, zouden ze er ook geen probleem mee hebben zelf te worden geweerd uit het Tweede Kamer gebouw omdat bepaalde politici daar geen zin hebben in hun vragen?

Misschien toch beter indien alleen publicaties als Fox News, Washington Times, Breitbart en de Dayly Stormer nog worden toegelaten tot Trump's pers-conferenties zodat er alleen nog Sean Hannity stijl reetlik-vragen gesteld worden?

Er wordt hier op Geenstijl nogal wat neergeplempt door achterlijke Trumpaloompas die de meeste geschifte hersenspinsels uitbraken om hun afgodje uit de stank van zijn eigen beleid en absurde gedrag te houden, maar van Van Rossem had ik eerlijk gezegd toch wel wat beters verwacht.

En nee, dat is geen ontkenning dat een deel van de pers overdreven kritisch op Trump is, maar enkel de realisatie dat dit nooit een argument mag zijn om pers te weigeren. Obama heeft er, terecht, de rechtse overdreven kritische pers ook nooit uitgeknikkerd en ik kan me niet herinneren dat Van Rossem daar als slaafje van de heersende macht voor heeft geargumenteerd.

Lagging | 26-07-18 | 22:05 | 8

@Lagging
Zoals jij nog als een zombie elke dag naar de NPO kijkt, kunnen wij jou qua intelligentie niet onderscheiden van de eerste de beste bosaap. Misschien dat rukken in een boom je hobby is, maar dan had je beter als een ander wezen kunnen incarneren. Weet je hoe de elite in de VS de TV noemt? De idiot box. Denk daar maar eens over na, knullemans. Toedels!

Berbarossa | 27-07-18 | 00:29

@ lagging
CNN is geen kritische pers, noch journalistiek.
Het is een vehikel van de democraten om 24/7 het volk voor te liegen en op te hitsen tegen Trump.
Deze rotzooi boycotten is het minste wat Trump kan doen.
Je zit in hetzelfde gedegenereerde en vooringenomen groepje met je “achterlijke trumpaloompas”.

kempenaer | 27-07-18 | 04:22

U heeft volledig gelijk. Het is uitermate gevaarlijk om journalisten, van welke pluimage dan ook, te weren. Dat kan je flikken in landen als Rusland, China, N Korea of elk willekeurig islamitisch of Aftikaans land. Het Westen roept altijd dat vrijheid van meningsuiting het hoogste goed is, maar in de praktijk valt dat heel erg tegen. Het boycotten van pers gaat mij dan ook veel te ver, en gaat in tegen alles waar wij hier voor staan. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Kritiek hebben op eenzijdige berichtgeving moet wel altijd vrije doorgang hebben. Dat hoort er dan ook bij.

lokoolokie | 27-07-18 | 11:30
▼ 5 antwoorden verborgen

CNN is berucht vanwege hun anti-Trump activisme................... en hun lage kijkcijfers in de VS.

Buiten de VS neemt men CNN nog serieus. In de VS niet meer.

Kaskensj | 26-07-18 | 21:55 | 1

Laatste keer dat CNN relevant was was ten tijde van de golfoorlog. De eerste welteverstaan.

Langshetrandje | 26-07-18 | 22:27

Klimaatdrammen is goed. Net zolang tot het een keer door de plaat voor jullie harses doorslaat als een panzerfaust.

Bigi Bana Boy | 26-07-18 | 21:53 | 5

u w0t m8? Ik had het over de homo sapiens maar dan verwijzend naar bigi. Als in de nick...

Graaf_van_Hogendorp | 26-07-18 | 22:09

@ janjorisetc
Lul niet zo dom en pleur zelf op.

kempenaer | 27-07-18 | 04:15

Waarom toch al dat agressieve gebrom. Wordt de hitte u teveel? Het is best wel extreem dat u dissidenten met dood en verderf wilt bestrijden. Neem eens lekker een koude douche. Dat verfrist en koelt oververhitte gewelddadige hersenen af.

lokoolokie | 27-07-18 | 11:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Kijk dit is doorpakken
Trump sloopt Erdogan,onze geliefde NAVO partner

"De VS dreigt met zware sancties tegen
Turkije als het niet onmiddellijk een
Amerikaanse dominee vrijlaat die al een
tijd vastzit,verdacht van terrorisme.

Brunson leidt een kerkgemeenschap in
Izmir.Hij zat in de cel,maar kreeg
gisteren huisarrest en een enkelband in
afwachting van verdere rechtsgang.De VS
neemt daar geen genoegen mee,schreef
president Trump in een felle tweet. ''
teletekst-data.nos.nl/webplus?p=127

pga | 26-07-18 | 21:53 | 4

Met Turkse fascisten moet je oppassen, voordat je het weet begaan ze weer een genocide.

Pelforth | 26-07-18 | 22:23

Heau heau. Begaan ze een 'kwestie'.

LibertasSimplex | 26-07-18 | 22:24

Bommen op Turkije. Een faire deal.

kempenaer | 27-07-18 | 04:14
▼ 1 antwoord verborgen

NPO volgt blindt CNN uit historie. Papegaaiden mee dat Hillary 98% zeker de verkiezingen zou winnen. Aangezien nog altijd de meerderheid van het volk zijn/haar/het nieuws vergaart via NPO dacht tout tataland dat ook. Tot election night. Zelden daarna zo gelachen dat Trump gekozen werd.

En net als CNN is de NPO anno 2018 butthurt en zuur dat ze er niet overheen kunnen dat Hillary niet gewonnen had.

Net zoals CNN is de NPO fake news. Maar eigenlijk nog erger, zij krijgen hun fake news van een andere fake news nieuwsoutlet. Sad.

Graaf_van_Hogendorp | 26-07-18 | 21:52 | 5

Helemaal hilarisch was het aanschuiven van "Trump fan" (wat onze grote vriend Yernaz van FvD fame bleek te zijn) bij Neelie Kroes. Yernaz was echt een rl troll, zelden zo genoten.

Graaf_van_Hogendorp | 26-07-18 | 22:13

Die zwaar teleurgestelde beteuterde gezichtjes van Rob Trip en Dione Stax, helemaal in zak en as, onbetaalbaar was dat.

sprietatoom | 26-07-18 | 22:37

Vergeet Heleen Mees niet, penningmeester van de Hillary fanclub. Alhoewel ze een typisch geval is van links meisjes vallen op rechtse praatjes. Als ze de kans krijgt om Donald zijn ballen te likken zou ze het niet laten.

Harry Turtle | 26-07-18 | 23:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Geen Amerikaan die nog naar CNN kijkt, maar he, bij de NPO slikken ze alles wat CNN brengt als zoete koek.
Donald Trump heeft natuurlijk het grootste gelijk van de wereld als ie CNN fake news noemt.
Dat hele CNN is gewoon de propagandazender van wat ze daar in Amerika de 'deep state' noemen. Hee, volgens mij worden ze gewoon stiekem gesponsord door de CIA. Het was maar een zieltogend nieuwszendertje begin jaren '80, totdat er ineens een bak geld uit de lucht viel en ineens alles kon. Correspondenten over de hele wereld.
Groot geworden dankzij de eerste golfoorlog.

VanBukkem | 26-07-18 | 21:50 | 7

@VanBukkem. Tekens als '<1%' begrijpt Berbaar niet. Probeer het met jeugdjournaal-taal.

Boer Kini | 26-07-18 | 22:07

Helaas Berbaartje, CNN is going down. Dat weten ze hier in Atlanta prima te vertellen.

ristretto | 26-07-18 | 22:22

Berbaartje ziet alles om zich heen afgebroken worden. Al die heilige linkse huisjes. Maar hij ziet het wel maar tegelijk ook niet. Hij grijpt zich vast aan iedere strohalm. Het is een sneu gezicht zo’n spartelend links schepseltje dat zichzelf hysterisch overroept.

kempenaer | 27-07-18 | 04:11
▼ 4 antwoorden verborgen

Het label journalistiek heeft op tv sowieso weinig waarde. Het is entertainment en de redacteuren zijn niet eigenzinnig, maar gewoon mensen die verlangen naar goedkeuring van hun eigen groepje. Net als overal. Circle jerks vind je op elke plek. Bij links, bij rechts. En ook in het roze. Fapfap.

Ggroengras | 26-07-18 | 21:48

Sloopt is nogal een groot woord, gelijk heeft ie wel. Daarnaast is CNN er, en dan heb je Fox, net zo erg.

Neemt niet weg dat ik Trump een lul vind. Maar ook een lul doet soms goede dingen.

menage | 26-07-18 | 21:40 | 1

Ik zou willen zeggen: juist een lul doet soms goede dingen.

duh! | 26-07-18 | 21:42

Hoe bedoel je bevooroordeeld, die Wolf Blitzer. Een soort kruising tussen een rechter / iemand die een verhoor afneemt en een linkse politicus. Heel mooi dat Rand Paul gewoon bij z’n standpunt blijft en door blijft praten..!
Ik discussieer hier in NL ook over dit onderwerp met mensen en uiteindelijk blijft altijd Trump Derangement Syndrom over (men heeft een pesthekel aan Trump, terwijl men de man niet eens kent - opgehitst door de linkse pers met meisjes als Eefje Jinek die ook niet veel verder komt dan dat hij walgelijk is en niet deugt). Ik zie heel veel goede dingen in de politiek van Trump. Recent het dreigen met sancties ter bescherming van een dominee die onterecht wordt berecht in Turkije, de trade deal met de EU, ontspanning in de relatie met Rusland en Noord-Korea en een booming economie. Go Trump.

duh! | 26-07-18 | 21:38 | 2

Trump is gek. Maar in één jaar Trump is er meer bereikt dan 8jaar Obama en 8 jaar bush.
Ik mag die gek wel alle EU leiders schijten 7 kleuren stront. Hij komt op voor zijn eigen volk
Iets wat ze in de EU allang niet meer doen

Jacktheflipper | 26-07-18 | 21:44

Zou Juncker nog weten dat -ie met de GEOTUS heeft gesproken? Vast niet. Vrij naar Korsakov.
(nou had ik een yout be link willen plaatsen van "Who the hell is Korsakov" van de Boegies. Maar alles wat ik krijg is boegies. Voor Opel Corsa)

LibertasSimplex | 26-07-18 | 21:37

Jinek (NPO) zet je gewoon niet aan, ook niet uit nieuwsgierigheid om te zien wat ze nu weer gaat bashen.
Jinek is 100% fout, dat begrijpt een chimpansee nog wel.

Memek | 26-07-18 | 21:29 | 3

Lekker koppie.... maar nog nooit naar geluisterd.

Oepsie1234 | 26-07-18 | 21:40

Mooie tieten
Doet precies wat NPO directie van haar verlangt

Jacktheflipper | 26-07-18 | 21:45

Lekker koppie, Mooie tieten.
Oepsie1234 | 26-07-18 | 21:40 Jacktheflipper | 26-07-18 | 21:45

En daar zet je de TV voor aan?
Of raak je daardoor in vervoering?
Geen wonder dat het Jinek soort mensen geen inhoud behoeft te hebben, daar zijn de mensen niet in geïnteresseerd.

Memek | 26-07-18 | 22:01

Omschrijving van Jinek's krno-ncrv wepsijt: "Dit is een plek voor mensen die, net als ik, nog niet alles zeker weten. Ik neem je mee in mijn journalistieke en persoonlijke belangstelling." Hahahahaha.

einStina | 26-07-18 | 21:25 | 2

Mwoehaha!

duh! | 26-07-18 | 21:44

Geweldig!

Boer Kini | 26-07-18 | 22:12

In het Engels hadden jullie meer clicks gegenereerd..
'Roderick Veelo smashes Eva Jinek'
Ok ok, goed stuk van dhr. Veelo, maar gaat niks helpen. Vlak na de uitslag van de Amerikaanse verkiezingen was de identiteitscrisis al compleet bij de NPO meen ik nog te herinneren. 'Introspectie, opnieuw beginnen, etc. etc.'
Daar is toch ook geen klap van terecht gekomen? Waarom zou het nu anders gaan. Dus Roderick, goed geconstateerd, ik vermoed dat een heleboel collega's dat ook wel weten, maar de schoorsteen moet roken en over je schaduw springen is eng.

Kouwe Kees | 26-07-18 | 21:23 | 6

Ik moet het Berbaar meegeven, hij heeft wèl ballen om het als überdombo te hebben over "de dombo's in de panelen"

Pierre Lebon | 26-07-18 | 22:13

Pierre Lebon | 26-07-18 | 22:13 |
Ahjaa, ik voel me in dit geval ook aangesproken en val dus onder 'de dombo's' (alsof NPO de woorden 'journalistieke onafhankelijkheid' ooit heeft begrepen had ik terug kunnen typen), maar ik kies er voor om er keihard overheen te lezen. Beetje gezellig houden met ons Berbaartje, *grijns richting Berbaar* Proost, man.

Kouwe Kees | 26-07-18 | 22:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Ter linker zijde is men bang en trekt men de muren steeds hoger op. Laster, smaad, treiterij, intimidatie zijn de middelen die nog resten om de linkse hegemonie te te beschermen. Toegegeven met enig effect op de korte termijn, op de lange termijn zal deze linkse heksenjacht een diepe tweedeling in onze democratie veroorzaken waar verschillende groepen vanuit een totaal verschillende werkelijkheid redeneren. Het resultaat van linkse identiteits- en maakbaarheidspolitiek in Europa.

Panos88 | 26-07-18 | 21:21 | 1

Hmm ... ik denk eerder dat de linkerkant zodanig radicaliseert dat er steeds meer gedesillusioneerden uitstromen. Uiteindelijk ligt de deugnorm zo hoog, dat alleen extremisten die nog halen. Zoalng rechts de deuren blijft openhouden voor ex-linksen en zelf niet al teveel rechtse deugnormen instelt, kunnen ze alleen maar winnen en kantelt het tijdsgewricht.

Beefbus | 26-07-18 | 21:29

Ik heb (op zee) een berpte keuze aan nieuws zenders. Helaas is CNN de enige nieuwszender maar ik heb CNN al een jaar of 5 geleden, opgegeven. Het is een wijven zender voor en door wijven gemaakt en Hillary is een goddess.

echtpaul | 26-07-18 | 21:20

"If you wanna have an interview, you gotta let me answer the questions." Mister Paul houdt er wel een ouderwetsche journalistieke visie op na; tegenwoordig is niet luisteren maar projecteren in.

Meer vriendelijke strenge mannen als Paul svp!

einStina | 26-07-18 | 21:20 | 4

Ah, ik ben op voorhand verkocht.

einStina | 26-07-18 | 21:58

Ivor,
Het anarcho-kapitalisme is net zo'n wereldvreemd ideaal als het marxisme. Sektarisch denkend vanuit een paar simpele kreten.

marjen | 26-07-18 | 22:21

Marken, je verwart corporatisme met een utopische uitvoering van een theorie.

Ivor Biggun | 26-07-18 | 22:26
▼ 1 antwoord verborgen

"The United States will impose large sanctions on Turkey for their long time detainment of Pastor Andrew Brunson, a great Christian, family man and wonderful human being. He is suffering greatly. This innocent man of faith should be released immediately!" Ome Trump op Twitter.
--
Waar blijft het eu clubke? Of.............

Mark_D_NL | 26-07-18 | 21:19 | 9

Haha ja, in zijn nick heeft hij zich dan ook 1 letter vergist.

duh! | 26-07-18 | 22:21

@marjen | 26-07-18 | 22:10
Ja gristengekkies spreek ik geregeld vandaar dat ik aansloeg op Uw geneuzel.
Lieve mensjes hoor maar helemaal koekoek van hun denkbeeldige vriendje.
Maar ach lagaan, leven en laten leven.

Berbaar | 26-07-18 | 22:23

Grappig dat jij afsluit met een christelijk adagium.

duh! | 26-07-18 | 23:06
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik vind het interessant om berichtgeving over een onderwerp via diverse kanalen tot mij te nemen en er dan het mijne van te vinden. Ik heb er ook de tijd voor. Dat geldt voor de meerderheid van het volk niet.

Leptob | 26-07-18 | 21:18 | 1

Tijd voor en interesse in dan. Dát geldt voor de meerderheid van het volk helaas niet.

duh! | 26-07-18 | 21:51

In het kader van een geslaagde diversiteit wil ik de Trump bashers nooit het recht ontzeggen om Trump te bashen.

Bauchschmertzen | 26-07-18 | 21:17 | 1

Beter nog: dat moet je blijven herhalen. "Ook de Trump-bashers moeten hun mening kunnen geven", dat ze dus automatisch een beetje in het zielige kamp komen. Of: "hier bij Jinek wordt Trump tenminste nog gebasht, de rest is al om".

skoftig | 26-07-18 | 21:34

Het getuigt van de staatsmanschap van Trump dat hij CNN niet laat verbieden.

smdyasc | 26-07-18 | 21:13 | 5

Waarom zou Trump Clinton News Network verbieden? Trump kan zich geen betere reclame wensen dan zo'n 'interview' van Wolf Blitzer met de libertarische senator Rand Paul. Het is precies wat Roderick Veelo in zijn column stelt, iemand met een beetje intelligentie doorziet dergelijke gekleurde journalistiek direct en wordt juist versterkt in de standpunten die hij/zij al heeft.

therealbraindump | 26-07-18 | 21:27

I rest my case. Welterusten iedereen!

mamalookabooboothere | 26-07-18 | 21:38

Van mij mogen ze alle omroepen op zwart zetten en alleen nog WNL (ben ik lid van) laten uitzenden..... dat zou goed zijn voor NL.

Keyboardspeler | 27-07-18 | 00:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Die Jinek doet het trouwens wel erg goed.
Kijken niet alleen een hele hoop mensen naar maar is ook het meest besproken programma hier in de panelen waar niemand kijkt zogenaamd.
LOL

Berbaar | 26-07-18 | 21:12 | 10

@Berbaar. Ge zijt aangebrand! Maar kijk, je bent een trol: het is je lot om afgeschoten te worden.

Boer Kini | 26-07-18 | 22:20

Mooi bekeken Berbaar! Duur eten, goedkope televisie!

LibertasSimplex | 26-07-18 | 22:23

Potverdikke, ik krijg bijna medelijden met berbertje. Hij wordt weer door iedereen afgefakkeld vanwege zijn gefrustreerde reacties, de luie ambtenaar.
Jinek is het zielige fluffertje van foute types zoals die patserige uit het vak geflikkerde advocaat.
Ja, men heeft het over dat door Trump geobsedeerde wicht. Klopt. Net zoals men het over koekiewoekie Samantha de Jong heeft.

kempenaer | 27-07-18 | 01:08
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik vind het prima dat media een kant kiest en niet objectief is, maar kom er dan gewoon voor uit. Doet GS ook. Noem ze maar op, NU.nl, Volkskrant, NOS etc. zeg dan gewoon eerlijk dat je geen objectief medium bent.

JackStick | 26-07-18 | 21:07

joh
over jinek
we behoren niet tot de doelgroep
binnenkort heeft zn een kind
dan wordt t allemaal nog een beetje erger
want dan gaat ze claimen zich verantwoordelijker dan ooit te voelen voor de toekomst van de wereld
dus
alsjeblieft.. kunnen we hier afspreken dat we na een paar effectieve rants en bashes we alleen nog maar met steekwoorden verwijzen naar die omhooggevallen zak white privilege?

MagentaVliesRidder | 26-07-18 | 21:05

Mensen die Trump bashen hebben gewoon niet genoeg intelligentie om door alles heen te kijken. Eendimensionale zombies.

Rheia | 26-07-18 | 21:05 | 4

Geld net zo goed voor fanboys and girls.

miko | 26-07-18 | 21:54

Geld of geldt?

duh! | 26-07-18 | 22:00

@duh
De millenials denken dat ze het redden zonder geld. Dus voor hun is die grammatica een stapje te ver. Het verschil is nog niet helemaal duidelijk. Komt wel.

peterdh | 26-07-18 | 22:06
▼ 1 antwoord verborgen

Het zijn vooral de bejaarden en babyboomgeneratie die nog denken dan de NOS en aanverwanten zeurshows op de NPO's het nieuws als enige waarheid presenteren,
diezelfde generatie die zijn tijd verdoet door daadwerkelijk voor een tv zitten kijken,
het Jinek volk brrr, wat ben ik blij dat ik jong ben en volop mediakeuze tot mijn beschikking, ik kan nachtmerries krijgen als mijn vader verteld dat er vroeger maar 3 tv kanalen waren om uit te kiezen en een telefoon waar je alléén maar mee kon bellen, the horror.

Tijdvoormaatregelen | 26-07-18 | 21:04 | 15

@peterdh | 26-07-18 | 22:24
Dingen die er wel toe doen is dus zeiken op de Internetz over de NPO.
Top plan dat gaat dingen veranderen.
Proest!

Berbaar | 26-07-18 | 22:48

@berbaar

Je draait rare kronkels. Misschien is het tijd om op bed te gaan voor je werk morgen.

peterdh | 26-07-18 | 23:14

Ik ben een wat oudere jongere van 65+.... maar vertrouw de NOS/NPO en alles wat daar omheen zit voor geen meter meer, sinds zij in 2002 Fortuyn tot op zijn enkels afbraken.

Gelukkig wist hij die hournalisten als Wouke v Schellenburg compleet voor paal te zetten (zij heeft daar 16 jaar later nog last van) met de opmerking : Ach, ga toch koken mens, veel beter voor je.
Mis de man nog steeds.

Keyboardspeler | 27-07-18 | 00:03
▼ 12 antwoorden verborgen

Vroeger, vroegah maakte men zich druk over hoeveel engelen er op de punt van een naald konden staan. Achterlijk natuurlijk, dat tijdsverdrijf. Nu zijn we voorlijk. Tegenwoordig wordt de tijd progressief verdreven. Nu maken conformisten zich druk over met hoe velen tezamen samengeperst op een kluitje zij een speldenprik kunnen uitdelen. Progressief zijn = engel zijn = deugen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 26-07-18 | 21:03

Puik stuk Bart. In het kader van het gehuil van CNN, staat er vandaag ook een must read op de dailywire. Een publicatie van een lustige internetter, die de moeite heeft genomen om eens rustig op een rijtje te zetten hoe voormalig president Obama met de pers omging. Inclusief enkele lyrische reacties van, jawel, CNN aangaande die optredens.

www.dailywire.com/news/33639/white-ho...

netniet | 26-07-18 | 21:02 | 3

Obama gooide linkse trollen uit zijn huis,nou en?

miko | 26-07-18 | 21:38
-weggejorist-
goldsammy | 27-07-18 | 09:49

Hou die emotishit nou eens op Faecesboek...

Wijze uit het Oosten | 27-07-18 | 10:59

Mogen jullie drie keer raden wie vanmiddag/avond op BNR radio Trump zat te bashen.
En de link met @Van Rossem moeten jullie zelf maar zoeken.
(De Trumpbash was overigens volledig terecht. Op handelsbeleid draait die tomaat als een blad aan de boom. Steeds. Maar. Weer.)

two ball cane | 26-07-18 | 20:59 | 5

@marjen

Dat snapt de politiek correcte, linksgedraaide, bureaucratische, in-slaap-gesukkelde, en gevestigde politiek ook niet: Hoe je moet omgaan met iemand die gewoon zegt: "Fuck you, we ain't gonna do this".

Ze snappen niet, vanuit hun beperkte zienswijze, dat daar nog een hele discussie en onderhandeling mogelijk is. Ze snappen de stijl niet. Ze zijn weldoorgevoed opgegroeid in een gazen huisje waar naar al hun pijpen is gedanst.

Soms denk ik wel eens: "Een kleuter had dit gesprek met Trump beter kunnen doen". Die zijn namelijk ook gewoon open en eerlijk over hun gevoel. Onze polderende beroepspolitici hebben dat al lang achter zich gelaten. Voorbeeld? EU in de praktijk.

peterdh | 26-07-18 | 21:42

Dit is gewoon de tactiek van trump keihard roepen iedereen schikt zich de tieves en om die gek tegemoet te komen geven ze hem deels zijn zin trump doet ook een scheutje water bij de wijn en er is dan sprake van een compromis maar niemand noemt het zo

Jacktheflipper | 26-07-18 | 22:02

@Jacktheflipper
Juist, het is gewoon een tactiek. Eentje waar de bureaucratische, zelfvoldane, beroeps-eigenpijpers zich nog nooit bekend hebben gemaakt. En denk maar niet dat ze het willen leren ook. Liever afbranden en hopen op een volgende eenhoorn als president.

peterdh | 26-07-18 | 22:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Boeien. het regent.

newray | 26-07-18 | 20:58

"Jinek heeft naast een Nederlands ook een Amerikaans paspoort". (wiki)

Zie je vaker. Lui met 2 nationaliteiten/paspoorten zijn irritant tot op het bot.

Die moeten 2 bazen dienen.

demaup | 26-07-18 | 20:56

Rand Paul heeft helemaal gelijk.
Als je goede relaties met Saudi Arabie kunt hebben, kun je ZEKER goede relaties met Putin hebben.
Bovendien maakte die chef van de veiligheidsdiensten zichzelf compleet belachelijk door lacherig te doen over de uitnodiging aan Putin voor een wederbezoek aan de VS. Ik zou het insubordinatie vinden en reden voor ontslag, zo'n populistische reactie. De man heeft later dan ook spijt betuigd.
Trump is heel goed bezig als hij goede realties wil met Rusland.
Wellicht ziet hij Rusland als bondgenoot tegen China, maar dat is zuivere speculatie natuurlijk.

marjen | 26-07-18 | 20:54 | 4

Ik denk niet, Marjen, dat Trump in termen van bondgenootschappen denkt. Zaken zijn zaken en wie schuift die is 'in'.

mamalookabooboothere | 26-07-18 | 21:05

Trump is pay for play. En dat snap Rusland, China zeker. Maar de eu club denkt nog steeds dat ze een free ride krijgen van Trump. Vergeet het maar.

Mark_D_NL | 26-07-18 | 21:15

Ja, Mark, maar het wil nog niet bij ze bezinken.

mamalookabooboothere | 26-07-18 | 21:30
▼ 1 antwoord verborgen

Het is en blijft primitief hoe sommige Amerikanen nog steeds Rusland als hun grootste vijand zien. Ze zijn zo geindoctrineerd in het verleden dat ze doodsbang zijn dat het misschien niet waar is; dan zijn ze helemaal verloren want ze kunnen dan niet zelfstandig een wereldbeeld bedenken. Trump is een zakenman en het was al lang te voorzien dat hij met iedereen in gesprek gaat met wie hij (Amerika) een goede deal kan maken.

mamalookabooboothere | 26-07-18 | 20:51

het Jinek format is eenvoudig. Een NPO prg wat geplugged dient te worden, een stukje twitterophef du jour, 5 minuten trump afzeiken, en dan 1 of andere ruk artiest wat nog wat wil pluggen. Je kunt het met een gerust hart overslaan.

Chemokar | 26-07-18 | 20:51 | 2

En allemaal voorgelezen van de autocue.

HaatbaardKnipper | 26-07-18 | 20:58

Ah gewoon een nieuw soort DWDD dus.

Braboblanke | 26-07-18 | 23:27

Msm is zo anno voltooid verleden tijd.

Tuborg øl | 26-07-18 | 20:50 | 3

Daar denken een miljoenmiljard mensen heel anders over.
Maar dream on knul.

Berbaar | 26-07-18 | 21:08

Miljoenmiljard?
Wie is hier nou de dromer?

D-Fens_1963 | 26-07-18 | 21:16

Berbaar | 26-07-18 | 21:08 | U moet uw belevingswereld niet projecteren op de rest van de samenleving. Ik heb genoeg collega's die geen tv- en krantenabonnement meer hebben en die toch uitstekend zijn geïnformeerd.

therealbraindump | 26-07-18 | 21:46

Juist de NPO zou een objectief nieuwsmedium moeten zijn, maar in plaats daarvan is het uitgangspunt om met behulp van personal branding een aantal hotshots te creëren die de wijsheid in pacht hebben. Jinek is daar een typisch voorbeeld van. De opvolger wordt Dionne Stax. Mark my words..

De Pilsvogel | 26-07-18 | 20:50

Een tv krijg je tegenwoordig gratis bij een pak rijst. Niemand wilt die dingen meer.

Mark_D_NL | 26-07-18 | 20:48

Ik ben blij als het programma met Jinek begint... en ik ben ook blij als het weer afgelopen is.

sociaal_econoom | 26-07-18 | 20:47 | 1

Negeren is beter dan genezen.

HaatbaardKnipper | 26-07-18 | 20:59

Een topic over een column van Veelo over de mening van Jinek over Trump?

Bakito | 26-07-18 | 20:41 | 3

Beter kunnen is uploaden.

Montgomery Burns | 26-07-18 | 21:06

Yep het is über komkommertijd Bakito lol

Berbaar | 26-07-18 | 21:07

Berbaar | 26-07-18 | 21:07
Ach, de fluffer van het volk. De komkommers doen het slecht met deze hitte.

Ongeblustekalk | 26-07-18 | 22:41

Die Jinek zit toch al lang tegen iedere irritatiegrens van een normaal mens aan.
Jinek, mevrouw... ach ga toch koken!

Bali Lovert | 26-07-18 | 20:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken