Politie doet weer eens niets in Halalmere
Agenten moesten op handen zitten tijdens Suikerfeest - PVV op haverkist
Een feest is pas een feest als de politie is geweest! Maar in Almere houden ze er bij de pliesie bijzondere instructies op na. Namelijk niet. Agenten en BOA-handhavertjes hebben expliciet de opdracht gekregen om lekker thee te drinken en uit de neus te eten tijdens de overlast rond de Suikerfestiviteiten bij de Abu Bakr-moskee in Almere. Overlast bestond voornamelijk uit veel & verkeerde geparkeerde tweedehands ezels, waardoor de hardwerkende poldergenoten de wijk niet uitkonden. Scheldpartijen, dreigementen en de Sterke Arm der Wet deed lekker LALALA. (Moskee heeft een bezoekersmax van 700 pax, aldus een bericht op de website.) De PVV heeft schriftelijke raadsvragen gesteld, en u mag zich weer hoofdschuddend afvragen. IS DIT ONS LAND NOG WEL?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
PVV-Statenlid die klimaatactivist aanreed suggereert 'bewussie', verdedigt zich magistraal: "Moet ik hier ook boos worden"
FOTO: PVV'er op zoek naar recht, rede en een rijontzegging
StamCaféést in het StamCafé
Wat valt er veel te vieren
