Shithole City Amsterdam = Het Nieuwe Venetië
Ook buitenlandse pers lacht het tjokvolle Nutella 020 nu vierkant uit.
Werk aan de winkel voor een nieuwe generatie city marketeers en de paarse broeken in de Stopera. Want als het zo doorgaat is het volgend jaar echt HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM. Als de 'destination expert' van de gezaghebbende Engelse Televaag al oproept om weg te blijven uit die sociaal vervuilde door evenementenmaffia geregeerde AirBnB toeristenhel van Anita de Horde, en uit te wijken naar Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Eindhoven (lol) en voor fucks sake Leeuwarden, dan heb je als Metropool wel een serieus probleem. Met dank aan @d66amsterdam en @VVDAmsterdam.
Olé olé.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
