Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Staat faalt. V'tjes tegen We Are Here-illegalen

Kijk nou eens naar deze totaalfaal van de overheid die onder druk van extreemlinkse drammers het geweldsmonopolie uit handen geeft: de actiegroep Wij Zijn Hier en hun neomarxistiese puppet masters hebben de politie zo ver gekregen dat ze alleen maar thee drinken en handjes geven met kraakminelen. Tja, dan moet de markt het maar oplossen, als de staat het niet meer kan. Huurlingen dus voor de woningcorporatie. Raar wel, dat de politie zich zo laat sturen door de politiek. Lekker niet handhaven want oei oei straks ben je nog een koloniale racist ofzo. Zo heeft Montesquieu dat niet bedoeld, maar goed, met een gepolitiseerde politietop die zich laat influisteren door malafide diversiteitspooiers als Fatima Elatik, kan dat natuurlijk nooit lang goed gaan. En met Groen "Kraken is OK olé olé" Links op de top vloer van de Stopera blijft dat niet goed gaan, lang goed gaan. Goed burgers, zoek het zelf maar uit, de overheid is er niet voor u, maar voor de criminelen. Succes met zeuren als u weer wordt gepakt voor een stoute terrasverwarmer, staand drinken op het terras, ff snel drie minuten parkeren zonder te betalen, hondenpoep droppen zonder poepzakje of met je ouwe bestellertje de milieuzone binnen dieselen...

Reaguursels

Inloggen

Dit soort gedrag moet eens proberen in het land van herkomst van die gasten. Dan krijg je een brandende autoband om je nek. Die gasten opsluiten doe je ze een gunst mee verlenen. Dit is een verlies/verlies situatie.
Gaat dat soort volk laten nog een waardevolle toevoeging zijn aan onze maatschappij?

Hiesjes | 11-04-18 | 12:55

Het tuig zit overal:

Krakers hebben hun intrek genomen in het vakantiehuis van Frank Zingelmann op Mallorca. Een uitzetting van de Roma-clans is (voorlopig) niet mogelijk - het Spaanse rechtssysteem is de schuldige. Bovendien worden de krakers steeds driester.

paartjehop | 11-04-18 | 07:08

Het zou mij niet verbazen als dit hele We Are Here gedoe één grote honingpot van is om (bedreigingen met) geweld uit te lokken en in kaart te brengen. Liefst door boze <strike>blanke</strike> witte mannen, wegens de gewenste diversiteit in de statistieken.

OverdaanDerOnderheid | 10-04-18 | 22:24 | 1

U moet vaker aluhoedjes websites bezoeken.

Hiesjes | 11-04-18 | 12:48

Heb net alle Groenlinks raadsleden van Amsterdam nakeken op hun achtergrond. Allemaal 'niet direct productieve' achtergrond met vage omschrijvingen (zal ook wel nog een op gedikt zijn) mensen. Sommige heel vaag allemaal. Dit moet dus een gemeente met een miljarden budget overzien. Ik hou me hart vast. Geen enkel met een financiële of economische achtergrond. Geld komt natuurlijk allemaal uit de lucht vallen om hun idealen te waar maken.

Sarum | 10-04-18 | 20:55 | 1

Nonprofessionals. Ik ben geboren in Provincialia. Om te studeren ging ik naar Amsterdam. Ben er blijven wonen met mijn lief. Totdat eind jaren 90 Adam begin te veranderen. Tien jaar in het Gooi gewoond. Weer terug in Provincialia. Dat is in een notedop de huidige globale situatie. I think

Klotus | 10-04-18 | 22:09

stelletje laffe landverraders bij de politie! grow a pair of balls! natuurlijk niet alle mensen op straat maar ergens wordt besloten deze laffe anti-burger koers te varen.

tis trouwens dat dit een woningcorporatie is die dit doet. Als dit een paar buren waren geweest die het hadden georganiseerd dan hadden ze wel weer de politie op de stoep gehad. volksverlakkers!

Ir. Wilhelmus | 10-04-18 | 20:05

Daarom geldt de fiscale druk in Nederland tot een van de hoogsten ter wereld: zodat je uit eigen zak een particulier beveiligingsbedrijf kunt betalen om je eigen spullen te beschermen omdat de 'politie' het te druk heeft met flit$€n en park€€rbo€t€$ uitdelen...

Klassenfeind | 10-04-18 | 19:36

Door rood rijden mag niet, wordt beboet/bestraft. Belastingaangifte te laat, wordt beboet/bestraft. Agent op z'n muil slaan, wordt beboet/bestraft. Kliko te vroeg buiten, wordt beboet/bestraft. Illegaal in Nederland verblijven mag niet, wordt NIET beboet/bestraft. Kraken mag niet, wordt NIET beboet/bestraft. Illegalen die kraken, wordt NIET beboet/bestraft. Slappe bestuurders laten dit land verder afglijden.

otjemans | 10-04-18 | 19:36 | 1

"Linkse hobby's" en discriminerende uitspraken over Russen door APenthouse, daarvoor knijpt de Nederlandse 'rechtstaat' graag een oogje dicht.

Klassenfeind | 10-04-18 | 19:45

Hoe meer geweld en geklaag, hoe meer macht, dat is inmiddels wel duidelijk.
Misschien moet ik toch ook maar wapens gaan kopen en janken dat er zoveel politici zijn.

latenwegaanstemmen | 10-04-18 | 19:10

Waar bleef dit snedig blog eigenlijk toen de bekakte hockey lui de Prinsengracht en de Anjeliesstraat kraakten?

zazkia | 10-04-18 | 18:52

Ymere kan beter een bulldozer huren. Dat werkt beter. Legale huurders in een blok en de rest alvast platwalsen.

echtpaul | 10-04-18 | 18:25

Die van Aartsen is het probleem. Geen ruggengraat, geen kloten, niks van dat alles!

Accident_Prone | 10-04-18 | 18:13 | 1

Kan ook niet,want VVD-er.

Eendragtmaaktmagt | 10-04-18 | 20:10

Wat nou...... ze hebben 8 beveiligers ingezet. Zonder wapens, handboeien en macht. Ze mogen en kunnen 112 bellen bij onraad. LOL.

Omnisofos | 10-04-18 | 18:08

♫♫ Wees welkom ♫ in mijn land ♫♫
Ze trekken straks nog de laatste boterham uit je handen.

BosrandDirk | 10-04-18 | 18:04 | 1

En als je niet uitkijkt vreten ze je vingers erbij ook nog op.
En je weet hoe het gezegde luidt;
Nooit de hand bijten die je te vreten geeft!

D-Fens_1963 | 10-04-18 | 19:26

Wie gaat ermee het kantoor van groen links kraken?

genoegisgenoeg | 10-04-18 | 17:59 | 2

Ik! En dan roepen we 'Wij blijven hier' en kan niemand ons meer iets maken.

Braboblanke | 10-04-18 | 18:29

Lijkt me geen verstandige actie maar enigerlei anti- kraak actie lijkt me wel op zn plaats.
Zoals ik al eerder van de week tegelde; waar kan ik mijzelf aanmelden?

D-Fens_1963 | 10-04-18 | 19:31

Meneer van de Woningbouwvereniging wordt in huis van een nieuwe huurder overvallen door Khalid Jone en zijn even knappe broer. Zodra de camera verschijnt zeggen de Jone's heel verongelijkt: "Waarom vecht deze meneer met ons?" Ja de boel totaal omdraaien daar zijn ze goed in. Weet iemand al welke gepensioneerde oude communist hun advocaat speelt?

PrinsesStoepje | 10-04-18 | 17:46

Nog even en eigen woningbezit wordt door de marxisten van de Groene Kmehr strafbaar gesteld. Wordt er woonruimte politie opgericht die de opname capaciteit in uw woning inventariseert waarna er verplicht een aantal kansenparels geplaatst worden. Lekker joh, want meer is beter.
Ik denk verder dat gepolitiseerde politietop de lading nog niet eens dekt, ik denk eigenlijk dat ze struikelend over hun eigen benen de kant van de Dark Side hebben gekozen. Wanneer komt sjeik Aalbersberg uit de kast?
En van die foto hierboven krijg je echt een wegtrekker.

bwanabanjo | 10-04-18 | 17:39
-weggejorist-
Peniskokertje | 10-04-18 | 17:38 | 1

Kan er geen traan om laten om dat Amsterdam, inwoners hebben er zelf voor gekozen een maand geleden (al ver daarvoor zelfs)

Rotterdammert1965 | 10-04-18 | 17:33

Lees net op AT5, dat de dames, morgen weggebonjourd worden, van de laatste plek 'we stay here'. Waar ze anderhalf jaar gekraakt hebben. Dames gaan protesteren bij de Stopera morgen.
En dan gaan ze waarschijnlijk natuurlijk door naar de mannen. Op hoeveel gekraakte woningen zitten de mannen nu?
Krijgen ze toch nog hun gezellige dorpje.
Als de vrouwen in huis zitten, kun je natuurlijk niet meer die woningen afpakken. ook al ben je Ymere. Want dat is zielig. En de mannen kunnen op pad.

sunshine&rain | 10-04-18 | 17:01

wat ik niet begrijp, er zitten er een paar in een huis van die 'we zijn hierrrrrr' Als woningbouw kun je ze toch uitnodigen op de thee met gebak om eens te praten over legale huisvesting. Als ze dan aan de ronde tafel zitten haal je dat huis leeg en pleur je de spullen op straat of in een grasveld en ander slot erop.. Vervolgens laat je weten na de thee dat je toch afziet van verdere samenwerking want geen woonzorgplicht..

fikkieblijf! | 10-04-18 | 16:27

en de gezinsherenigingen zijn in volle gang

diederikje | 10-04-18 | 16:25

Maar wat vindt Femke hier nou van?

pollens | 10-04-18 | 16:23 | 2

Die roept alleen maar 'meer meer meer'!

VeelTeSteil | 10-04-18 | 16:29

Femke is nog aan het 'piekeren' of ze wel burgemeester zal worden. Heeft ze verteld Radio 1 en heb ik gelezen op AT5.
Van Aartsen wilt toch wel heel graag per 1 juli bekend hebben, wie het gaat worden. Kennelijk.

sunshine&rain | 10-04-18 | 16:42

Jammer dat Bernhard dood is.... die was ff met z'n groene Ferrari de boel komen oplossen...

Onzegrotebroer | 10-04-18 | 16:21

De wetteloosheid in Amsterdam kan ik niet verhelpen.
Maar wat is "de topvloer van de Stopera"? Bij mij thuis heeft elk vertrek maar één vloer en die ligt onderop. Weer een knap lastig stukje proza, dit.... Het kan natuurlijk dat ze in de Stopera meerdere vloeren per kamer hebben; zulke gekkigheid kan er nog wel bij in Amsterdam.

JvanDeventer | 10-04-18 | 16:20

Heeft iemand het adres van GroenLinks in Amsterdam? Het is toch een kleine moeite om onze medeburger te wijzen op de coulante houding van GroenLinks, zodat de krakert straks weet waar hij verder kan kraken?

BrabantsVerzet | 10-04-18 | 16:15 | 2

Krakers zijn wel wijzer! Die weten best waar het niet kan en waar het wel kan!

Janas | 10-04-18 | 17:39

Maar hoelang gaat iedereen dit nog accepteren?
Dit gaat toch helemaal nergens meer over, iedereen laat het ook gewoon toe dat dit in zijn of haar buurt/stad gebeurd. Ik moet toch godverdomme me eigen ook scheel betalen voor een woning en zorg. En deze zandhappers plus antifa gekkies kunnen alles overhoop halen. Pure waanzin.

Don_Unknown | 10-04-18 | 16:10

Toch jammer dat Ymere niet gewoon een stel polen inhuurt om die klote Afrikanen eruit te butsen. Kijken hoe snel de politie dan ineens ingrijpt

barryvantiggele | 10-04-18 | 15:59 | 6

Omdat ik niet voor 1000 euro iemand, hoe verachtelijk ook, in elkaar ga slaan. Menig Pool zou dit volgens mij best doen.

barryvantiggele | 10-04-18 | 17:48

barry barry barry. Het heeft niks met geld te maken. Ik bedoel als je een trotse nederlander was had je niet gezegd we huren een groepje polen in maar had je zelf actie ondernomen. Je bent gewoon bange-barry, je wilt zo graag iets doen maar je durft niet

ja-mijnheer | 10-04-18 | 18:20

Ach. Ik ben in elk geval wel enige jaren van mijn luiers af, zwitsal.

barryvantiggele | 10-04-18 | 20:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Veel mensen die uit verwarring links gestemd hebben zijn hier ook heel boos om hoor ik om mij heen. Maar ja dit is pas het begin natuurlijk met die nieuwe gemeenteraad dus hadden ze maar anders moeten stemmen.

Simon_GS | 10-04-18 | 15:54 | 2

Ja die zijn nu even boos en bij de volgende verkiezingen zijn ze al het gebeurde weer vergeten. Dat gebeurt iedere keer.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 16:03

Sommigen zijn al jarenlang verward, ze verdienen niet beter.

BosrandDirk | 10-04-18 | 18:00

In de Philiippijnen word je gewoon het land uitgegooid
""Buitenlanders zoals hij die niet aan onze wetten willen voldoen en openlijk de autoriteiten beledigen, hebben niet het voorrecht om in ons land te mogen blijven.’’"
www.telegraaf.nl/nieuws/1897078/neder...

telelezer | 10-04-18 | 15:48 | 5

Memek | 10-04-18 | 16:06
6? Dat doen ze hier in Nederland in een halfuurtje.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 16:11

In sommige landen heeft de regering dan ook een ruggengraat.

Goldfinger | 10-04-18 | 16:22

Probleem is hier dat 'het land uitgooien' niet zo lekker werkt met open grenzen/geen grenzen.

Braboblanke | 10-04-18 | 18:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Het gaat om 8 blokken. Die gesloopt gaan worden. Planning september.
Tot september kunnen er studenten in. Voor 200 euro per maand.
De mensen, die er nu wonen, en huur betalen, dat zijn dus studenten. Of tijdelijke bewoners. Want de originele bewoners hebben allemaal al een nieuwe woning gekregen en een oprotpremie?
Deze 'we stay here' types, ontnemen dus tijdelijke woningen voor studenten.
De cirkel er om heen, de bewoners die er gaan blijven, die hebben er last van.
De studenten gaan wel lekker feestvieren, hoor, de hele zomer lang, met deze 'we stay here' kliek.
Ik hoorde net, zo'n vent zeggen op filmpje: "we claim this house!". Tegen een Ymere medewerker.
Ymere mag niet eens hun eigen woningen in, van de krakers. Het is me toch wat.
Die krakers zitten nu een beetje opgepropt, maar het is toch echt wel de bedoeling, dat ze alle lege woningen overnemen. Een kraker per huis.

sunshine&rain | 10-04-18 | 15:47 | 3

De fik erin. Met krakers en al.

Willemdrie33 | 10-04-18 | 15:56

So, met gratis miele en tv. Want betaald door Ymere, dank Ymere voor die Miele en tv. Sla ze er uit, straks mag niet gesloopt worden omdat er mensen wonen.

boerk | 10-04-18 | 16:53

Als die studenten daar als anti-kraak huren, is deze stinkende zaak natuurlijk helemaal een gotspe.

marjen | 10-04-18 | 18:51

Beveiligers doen niks, alleen maar wat hen wordt opgedragen door hun betalende meeststers/
Kijk bv naar dit gevalletje in de Efteling waar meisjes uitgezet werden omdat hun kleding niet "fatsoenlijk" was en omdat ze rookten (de nieuwe sharia cultuur dringt op ..?)

telelezer | 10-04-18 | 15:43 | 3

""Het gedrag van de meisjes werd door sommigen op een gegeven moment dan ook niet meer gepikt. „Ze waren heel vervelend en op een manier gekleed die echt niet kan""
www.telegraaf.nl/nieuws/1896848/vecht...

telelezer | 10-04-18 | 15:44

Dan ben ik toch wel heel benieuwd hoe ze dan gekleed waren.

MAD1950 | 10-04-18 | 16:54

Kleding die echt niet kan; een sluier?

echtpaul | 10-04-18 | 18:18

Dat gaat nog wat worden in 020 als die ongewassen kraker van GroenLinks wethouder wordt.

Rest In Privacy | 10-04-18 | 15:42 | 1

Lijkt mij geweldig voor Amsterdam. Een gemeenteraad en college volledig Groenlinks, D66, SP, PvdA, DENK en BIj1. Binnen 1 week zal de binnenstad branden.

Willemdrie33 | 10-04-18 | 15:58

Beleid Rutte .
Alle kosten worden van de staat naar locale overheden verschoven .Wij kennen het succes van de zorgkosten naar de gemeente overhevelen....

Nu draait niet de staat maar draaien de andere huurders van Ymere op voor de kosten van de beveiliging.
En Rutte zag dat het goed was.

pga | 10-04-18 | 15:39

De Bermuda-driehoek van Amsterdam: burgemeester, politie en OM. Hoe diep kun je zinken?

Schmalz | 10-04-18 | 15:31

Die beveiligers zetten niet uit, dus het is vrij zinloos.

Carmelita | 10-04-18 | 15:22

Je kan erop wachten dat iemand in deze buurt iets gaat uithalen.
Tik tak tik tak....

nonloso | 10-04-18 | 15:20

Ach je kunt het ook zo zien. Die veiligheidsdienst zorgt wel voor werk voor praktisch opgeleide. Ik zou dat niet kunnen. Iemand de typhus slaan.

miko | 10-04-18 | 15:18 | 1

Als een dierbare u iets aangedaan wel. Believe me.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:49

Weten jullie wie ook zijn eigen beveiligers had?

Eierbal-is-fijn | 10-04-18 | 15:18 | 3

Wilders?

zwartzondersuiker | 10-04-18 | 15:23

Beter je best doen, Wilders _heeft zijn beveiligers nog. Nog wel.

Eierbal-is-fijn | 10-04-18 | 15:35

Alois Schicklgruber en die had er kapot veel G, jeweettog swa.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:47

In Amsterdam schaffen ze de buurtfeest met zwarte mensen op 5 december af om vervolgens in de lente een buurtfeest te organiseren met zwarte mensen die te lui zijn om via de schoorsteen je huis binnen te komen. En als ze in je huis zijn hebben ze geen zak met kado's of pepernoten en zijn ze te lui om naar het volgende hui.... eh hoewel. Maar ze delen wel negerzoenen uit aan je moeder.

RockyIII | 10-04-18 | 15:16 | 1

LOL

echtpaul | 10-04-18 | 18:20

M.b.t. de burgemeester: eentje met ballen en ijzeren vuisten s.v.p. Desnoods Bolkestein of Wiegel, maar helaas te oud, niet links genoeg en geen muntthee-drinkers.

tectonicos | 10-04-18 | 15:15 | 3

Rita Verdonk?

RockyIII | 10-04-18 | 15:19

Duo-burgermeesterschap met Erik de Vlieger en Hans Teeuwen. Daadkracht en humor.

Luchtbakfietser | 10-04-18 | 15:44

Kwam Bolkestein vandaag nog tegen bij onze apotheek, die man is echt oud en vertrok met een zak vol medicijnen.

Memek | 10-04-18 | 15:58

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Halsema nog niet eens zo heel slecht zou zijn voor Amsterdam.

Kees Maf | 10-04-18 | 15:14 | 1

Van Aartsen grapte onlangs "off the record" dat "die brutale, provocatieve en proletarische Afrikaanse gelukzoekertjes [waren zijn woorden] al snel de Amsterdamse mentaliteit hebben overgenomen".

Luchtbakfietser | 10-04-18 | 15:14 | 2

Racisme!

ChatBot | 10-04-18 | 15:24

Ook 'off the record' "opzouten van Aartsen, plucheklevende VVD dino".

Rico den Hollander | 10-04-18 | 15:33

Als een land zijn wetten en regels opgeeft is het verloren, dan vallen we terug naar de meest primitieve samenlevingsvormen.
Amsterdam is historisch gezien altijd al een patatje speciaal geweest, met zijn provo's, witte fietsenplan, krakers gedoe enz. enz. Maar ja wat wil je, sinds 1946 heerst daar linksch bestuur, en zie toch hoe succesvol dat is geweest. En met GL aan het roer gaat de stad helemaal naar z'n malle moer.
Als je de plannen leest die GL met de stad voor ogen heeft, dan sla je echt steil achterover. Hoe kan zoiets uit een menselijk brein ontspruiten.

Memek | 10-04-18 | 15:13 | 2

"Amsterdam is historisch gezien altijd al een patatje speciaal geweest".
Geweldig!!!! Prachtig gevonden.

zwartzondersuiker | 10-04-18 | 15:21

Amsterdam is aan het omvormen naar een patatje oorlog, en dan bedoel niet sec de kleur...

Parel van het Zuiden | 10-04-18 | 15:51

Beste Amsterdammers, kraak woningen terug op de Grachtengordel zodat die GL/D66-nimby-kiezers niet in hun sprookjeswereld blijven hangen. Oog om oog, pand om pand!

RockyIII | 10-04-18 | 15:13 | 2

Herengracht 502?

tectonicos | 10-04-18 | 15:17

Als ik Amsterdammer was dan had ik allang een ludieke actie uitgevoerd.

RockyIII | 10-04-18 | 15:22

Het is maar goed dat ze niet voor Fyenoord zijn anders had AFCA ze eigenhandig er uit getimmerd. Nu niet. Gek.

doskabouter | 10-04-18 | 15:12 | 1

DE knokploegen van de oude huisjesmelkers bestonden vroeger uit de harde kern van Ajax. Konden ze wat bijverdienen. Paar meijer en een zak coke en gaan.

miko | 10-04-18 | 15:17

Wat ben ik blij dat ik nog ...... aan de andere kant van dit eens zo mooie land woon.
Arme arme ( echte ) 020 ers ...........
Is dit nog te redden ?
Heel veel sterkte daar.

Pjotterdjotter | 10-04-18 | 15:11 | 3

Nog worries, echte Amsterdammers wonen in Almere meende ik

Gen. Maximus | 10-04-18 | 15:16

Arme 020-ers? Die zelf GL, D-66, SP, pvda, Denk, Uit1 de gemeenteraad instemmen (30 vd 45 zetels)? Iets met billen en blaren zitten.

TheseDays00 | 10-04-18 | 15:16

Exact wat TheseDays00 | 10-04-18 | 15:16 zegt: dit willen die progressieve Amsterdammerts blijkbaar graag. Veel plezier!

Goldfinger | 10-04-18 | 16:26

Rutte had onlangs het gore lef om ergens tijdens de gemeenteraadsverkiezingen te zeggen dat VVD'ers, handhavers zijn. Dat is een groteske leugen; we hebben al lang geen handhaving meer, behalve voor de nette belastingbetaler die een dag te laat is met betaling van een aanslag of die 3 kilometer te hard rijdt bij een flitspaal. Dit land gaat ten onder aan linkse wegkijkers en fake-rechtse (lees VVD) gedogers!

benjeallanggek | 10-04-18 | 15:11

Wat is het adres van Jeroen Pauw eigenlijk? Kunnen ze zijn woning niet kraken? Of heeft hij hier al aandacht aan besteed?

RockyIII | 10-04-18 | 15:10 | 3

Indien hij nog een dobberwoning bezit zie ik mogelijkheden.

koosnaam | 10-04-18 | 15:17

JP woont op een schuit in de gracht.

andalucia | 10-04-18 | 15:18

Ik weet nog een kneuterig penthouse in Scheveningen.

OverdaanDerOnderheid | 10-04-18 | 22:50

Hoe moeilijk kan het zijn, vastzetten op Schiphol. Von Aartslui neemt zijn baan niet serieus, de onvermijdelijke benoemde Halsema heeft nog meer ballen dan die rekstok

Bokito ergo sum | 10-04-18 | 15:10

Een Poolse knokploeg zou beter helpen...

Ad Hominem Tu Quoque | 10-04-18 | 15:09

Je mag in A'dam dus gewoon een huis stelen als je zelf geen huis hebt.
Met dit als precedent, ik heb geen auto.
In welke buurt in A'dam vind ik de beste auto's? Ik heb wel interesse in een S65 AMG Coupé.

meneerjan | 10-04-18 | 15:08 | 2

Amsterdam Zuid. U heeft trouwens smaak. Comfortabel, allejezus hard rijden in een bloedmooie bak +1

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:17

Voor zo’ n type auto kan je het best even kijken in West, Slootervaart zou ik zeggen. Zit trouwens een verhuurbedrijf dat ze kan leveren.
Geen krediethistorie vereist. Je moet alleen wel bereid zijn enkele diensten te verlenen aan mensen uit het circuit. Beetje geld wisselen, soms een bestellinkje afleveren, dat soort werk
En kijk uit in de buurt van een sishalounge.

Glasgow Argus | 10-04-18 | 15:19

O o Ben Shapiro wat heb je toch gelijk en wat is dit een schoolvoorbeeld van je speeches hoe het er aan toe gaat in gebieden waar de Democraten (de Amerikaanse VVD) aan het roer staan.

RockyIII | 10-04-18 | 15:07

Burgemeester met humor?
hadden ze die eis ook bij Ed van Thijn, toen die Burgemeester was

c.ynicus | 10-04-18 | 15:04 | 1

Iedereen moest lachen toen ze die karikatuur van een burgermeester zagen.

Glasgow Argus | 10-04-18 | 15:20

Artikel 1 is ook niet meer wat het geweest is.

ja,diedus! | 10-04-18 | 15:03

Problemen worden veroorzaakt omdat er geen beleid is.
Niks ,noppes.
Uitgeprocedeerd en toch problemen veroorzaken? Eruit!
Nu is de regel dat ze vrijwillig moeten weg gaan.
Doen ze niet,ze maken zelfs kinderen en dan moet er weer een pardon komen.
Dus tweede kamer regel eens wat wetten!!!

pejoar | 10-04-18 | 15:01

Nog even en er worden motorbendes ingehuurd om van Amsterdam weer een veilige stad te maken. Of de Jantjes van weleer natuurlijk. Blijkbaar wil de Amsterdamse overheid dat de inwoners al die rottigheid zelf oplossen. Dus er staat een inbreker in je woonkamer en de politie roept door de brievenbus: wilt u maken dat u binnen twee maanden weg bent! Anders roepen we dit nog een keer!

Turambar | 10-04-18 | 15:00 | 3

Mag alleen op fluistertoon anders procedeert zo'n krakakakraker zo'n pliesie-agent helemaal de moeder dankzij de hele linkse zieligenindustrie.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:03

Motorclubs mogen dan weer niet van dezelfde overheid.

ja,diedus! | 10-04-18 | 15:03

Gniffel.... maar helaas is dit de werkelijkheid, Turambar.

Carmelita | 10-04-18 | 15:15

Ik denk dat de zogenaamde typische "Mokumse humor" geen moedertje lief zal helpen bij het ondragelijke lijden van de weinig benijdenswaardige inwoners van de nieuwe Amsterdamse vrijstaat.

Luchtbakfietser | 10-04-18 | 14:57

Graag wil ik eventuele meelezende cultuurverrijkers meegeven dat het toe-eigenen van andermans woning en spulletjes alleen in toegestaan in Amsterdam. Voor meer informatie kunt u zich wenden tot GroenLinks.

Klik_hier | 10-04-18 | 14:56 | 2

Melden bij Groot Wassink, de lokale communistische oproerbaas van GL.

Uw Verzekeringsadvis | 10-04-18 | 15:02

Uw Verzekeringsadvis | 10-04-18 | 15:02
Groot Wassink de grote zakkenwasser*

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:04

Kan die woonstichting Ymere "the deplorables" niet ff inhuren voor een weekje?

Paaldanseres | 10-04-18 | 14:52

Amsterdam heeft geen humor nodig. Amsterdam heeft tucht nodig, een generaal die korte metten maakt met de hordes schietgrage waterpijpmocro's, Britse hooligantoeristen, ongewassen krakers, zakkenrollers, grachtengordelsocialisten, moslimknuffelaars, subsidieslurpende niksnutten, wooncommunes en kalifaataanhangers. Naar schatting daalt de bevolking daardoor met 90%, maar zal goed zijn voor Amsterdam, wat dan weer voor de Amsterdammers is.

Boerkablaffer | 10-04-18 | 14:51

Ja, Groen Links en D'66 stemmen. Dan krijg je dit Amsterdammertjes.
Ik lach me de ballen uit de broek.
Groeten uit het rechts stemmende buitengebied

Roodneus | 10-04-18 | 14:49 | 4

Therapietje | 10-04-18 | 15:01
Wanneer kunnen we de Venezolanen verwachten? De keukenluchtjes worden steeds exotischer in dit land.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:07

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:07
Zijn er al volop, Nederland stopt al een tijdje niet meer bij de duinen aan de noordzee.
echter de Venezulanen worden gezien als economisch vluchteling en zo,hup de grens weer overgeflikkerd. Zelfs zonder paspoort.
Maar bij Afghani,Pakistani en al dat ander aziatisch gespuis is dat blijkbaar onmogelijk.

miko | 10-04-18 | 15:12

miko | 10-04-18 | 15:12
Ik vermoedde het al. Ik ken een Venezolaanse advocaat die niets liever doet dan naar Europa komen om hier kneitertje hard te werken en tegelijkertijd weer de schoolbanken in te gaan. Maar nee, omdat we hier liever Zandbakkiaanse handophouders en terreurtreurneuzen importeren moet hij nu in een buurland wegkwijnen in een aftandse fast foodshack friet scheppen voor wat kleingeld. Talent en intellect verkwanselen.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 15:24
▼ 1 antwoord verborgen

"De krakersgroep ’We are here’ heeft vandaag overleg met de gemeente Amsterdam."

Hoezo dan? Er moet niet overlegt worden, er moet gehandhaafd worden.

Dat ze überhaupt al welkom zijn bij de gemeente. Ze betalen geen (gemeente)belastingen dus die gemeente is er niet voor hun maar voor de wel betalende inwoners.

Ow, en wanneer mogen de mensen die overlast ondervinden en de woningbouwcorporatie langskomen bij de gemeente voor overleg?

DKP | 10-04-18 | 14:48 | 2

Ja maar mogen ze nu wel of niet roken .....................

rein9576 | 10-04-18 | 14:50

"Er moet niet overlegt worden, er moet gehandhaafd worden."

Daar ben ik het mee eens. Bij "overleg voeren" denk je al gauw - zeker die klaplopers zullen dat denken - dat er dan tot een "gezamenlijke oplossing" gekomen zal worden, waarbij de illegaliteit van die We are here lieden een soort schijn van legaliteit zal krijgen.

Wat de gemeente zou moeten doen, is een ultimatum stellen: jullie hebben 48 uur om die huizen te ontruimen (geen belachelijke 8 weken), daarna worden jullie er door de ME uitgetrokken; 's nachts kunnen jullie terecht bij de bed-bad-brood opvang, maar alleen op voorwaarde dat jullie gaan meewerken aan jullie repatriëring.

Dr_Johnson | 10-04-18 | 15:01

De groep wordt dus kennelijk als gesprekspartner erkend en krijgt daarmee toch wel iets van een officiële status. Jammer dat Ymere beveiligers moet inzetten, maar welke bevoegdheid hebben deze mensen. Zo zie je maar weer: wanneer je een grote "bek" hebt, kom je in dit land heel ver.

Mannes | 10-04-18 | 14:47 | 1

Sterker nog , zonder papieren , zonder bijdrage aan wat dan ook. Dan kom je heeeeeeel ver.

ja,diedus! | 10-04-18 | 15:01

Het heeft ook helemaal geen aanzuigende werking om dit niet aan te pakken.
Kan de politiek dan helemaal NIKS?

LuckyGirl | 10-04-18 | 14:44 | 3

Ik vrees van niet. Mensen werkende in de publieke sector staan niet echt bekend om hun diepgaande skillset.

ChatBot | 10-04-18 | 14:48

De politiek vindt dit wel best zo. Orders van Brussel om het heel langzaam en gecontroleerd uit de hand te laten in Europa als legitimering van de invoering van Europese politie en leger en verregaande bevoegdheden voor de EU. Totdat het zo ver uit de hand loopt dat men alle nationale regeringen buiten werking stelt en van de EU een staat maakt met de voormalige natiestaten als EU provincie. Provincie Nederland met aan het hoofd de moderne versie van Arthur Seyss-Inquart

VeelTeSteil | 10-04-18 | 14:52
-weggejorist-
Lars030 | 10-04-18 | 23:33

Hopelijk word het nog erger? Laten we het hopen. Bier en chips in de aanslag. Je blijft maar lachen, gieren, brullen in dit allesomvattende godvergeten gat.... Wat een farce.

Paaldanseres | 10-04-18 | 14:44

Dus in Nederland is geen Trias Politica meer? De handhavende macht is het schoothondje van de politieke macht, evenals de rechterlijke macht een keffertje is geworden die niet meer bijt. Waarom trekt er niemand aan de bel?

sko | 10-04-18 | 14:43 | 4

De bel is zoek.

kwark001 | 10-04-18 | 14:57

Omdat aan de bel trekken niets uithaalt.
Je wordt doodgedaan als racist, of fascist, of populist.
Niet te vergeten Islamofoob, homofoob en antifeminist.
Krijg je toch op enige manier een poot aan de grond, dan is AFA er om je in te laten binden.

InAnumPerRegimine | 10-04-18 | 15:02

Ehm, nee. Nooit geweest, ook. Zie toetsingsverbod in de Grondwet. We hebben wel een onafhankelijke rechterlijke macht, maar die heeft onvoldoende macht, en kan daardoor onvoldoende tegenwicht bieden.

Maar dat de uitvoerende macht politiek wordt aangestuurd is op zich niet in strijd met de leer van de Trias Politica. Het probleem is eerder dat de wetgevende macht (regering plus parlement) de uitvoerende macht (regering plus ambtenarij) niet goed kan controleren (monisme vs. dualisme), door kartelvorming tussen volksvertegenwoordigers (ruggespraak, oorspronkelijk ook in strijd met de Grondwet maar gelegaliseerd in 1983) en de praktijk van stevig dichtgetimmerde regeerakkoorden.

OverdaanDerOnderheid | 10-04-18 | 22:10
▼ 1 antwoord verborgen

Zou dit geintje ook werken met een grachtenpandje van een willekeurige deugende bn-er. Misschien moeten ze dat maar eens gaan uitproberen daar!

Rest In Privacy | 10-04-18 | 14:41

Ze zoeken een burgemeester met humor?? Waarom? omdat de stad een grote grap is geworden??

miko | 10-04-18 | 14:39 | 4

Zoeken ze een clown? misschien iets voor Rutte?

BosrandDirk | 10-04-18 | 14:49

Halsema toch...........

rein9576 | 10-04-18 | 14:51

LuckyGirl | 10-04-18 | 14:44
Dus je zegt eigenlijk dat het Amsterdamse circus clowns ontbeert??
Voor de rest hebben ze alles, wilde beesten,ontsnappings politiekers,Vrouwen met baarden mannen met voorbipsen en alles wat er tussen, voor en achter deze kwalificatie zit.

miko | 10-04-18 | 15:09
▼ 1 antwoord verborgen

Er gaan legio mensen los op de politie dat ze niets doen, maar volgens mij MAG de politie ook niets doen.
Als men deze lui preventief gaat achtervolgen om te voorkomen dat ze kraken zijn ze aan het etnisch profileren. Op het moment dat men kraakt kan de politie niet zeker weten dat persoon X daar niet woont, op het moment dat de mensen binnen zijn is het kraken en kan men pas na een uitspraak ontruimen.
Eerlijk gezegd zie ik het verschil tussen kraken en inbreken (waar de politie wel wat kan doen) niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen.

Super Grover | 10-04-18 | 14:39 | 1

Politie is ook slachtoffer, ze mogen nauwelijks serieus optreden, dankzij de politiek.

BosrandDirk | 10-04-18 | 14:43

Wat was het motto van Amsterdam ook alweer? Heldhaftig, vastberaden, barmhartig. Haha hahaha hahahahahah. Doe maar wijzigen in: Laf, weifelend, harteloos of woorden van gelijke strekking.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 14:35

Vooral GL en DDR66 blijven stemmen daaro.

Frietje_Oorlog | 10-04-18 | 14:34

Dit zijn nog de brave beveiligers, de volgende maatregel zal meer impact gaan hebben

Rest In Privacy | 10-04-18 | 14:33

Dat "We Are Here" is toch een gotspe,
Uitgeprocedeerd en al, maar blijkbaar niet uit te zetten. Dit moet toch niet mogelijk zijn ? De rechter heeft meerdere malen getoetst dat er geen recht op asiel is, maar in de praktijk blijven ze gewoon toch...

Wijze uit het Oosten | 10-04-18 | 14:33 | 2

Bij binnenlaten - niets doen.
Bij afwijzen asielverzoek - niets doen.
Bij herhaaldelijk afwijzen asielverzoek - niets doen.
Bij kraken - niets doen.
Bij actie buurtbewoners - alle blanken veroordeeld, niet of te laat betalen boete gevangenisstraf en levenslang een kruisje achter je naam.

LuckyGirl | 10-04-18 | 14:49

Het is een beetje te vergelijken met een bedrijf dat goederen produceert maar geen enkele vorm van logistiek meer bezit. Een bedrijf houdt dat misschien 2 weken vol, maar Justitie doet dit al jarenlang.

ChatBot | 10-04-18 | 14:51

Ik ga hetzelfde principe eens in Dubai proberen.

overVecht | 10-04-18 | 14:33 | 3

Ik begrijp je bedoeling en je frustratie, maar ik acht de kans op succes in Dubai niet zo groot...
Ik vreesch dat u, na 100 stokslagen en twee jaar cel, met kop en kont het land uit getieft gaat worden...

Wijze uit het Oosten | 10-04-18 | 14:38

Dat bedoel ik dus.

overVecht | 10-04-18 | 14:49

@Wijze uit het Oosten,
Ik denk dat het met die stokslagen, zover nog niet komt. Met wat pech is het in de meeste gevallen bij die haatjurken nog een tandje erger... iets in de trant van... totdat de dood erop volgt.

Paaldanseres | 10-04-18 | 14:50

Niet alleen komt die privé bewaking meer en meer voor, maar ik zie de burgers zich ook vaker bewapenen. Dat is zorgwekkender!

kommabijmebinnen | 10-04-18 | 14:32 | 2

oorzaak -> gevolg

BosrandDirk | 10-04-18 | 14:38

Waarom?

JohnWBooth | 10-04-18 | 15:11

Kunnen we Erik Prince niet inschakelen? Die maakt niet enkel meteen korte metten met alle krakerts, op verzoek rookt 'ie ook alle criminele elementen de stad uit, met voor Amsterdam gepast geweld.

Abject | 10-04-18 | 14:31

En de particuliere beveiligers schieten als paddenstoelen uit de grond. Iedere wijk zijn eigen ordedienst.

Mark_D_NL | 10-04-18 | 14:31 | 3

Wat is een kenmerk van een tweede wereldland?

TheseDays00 | 10-04-18 | 14:44

Binnenkort, gated communities. Is er nog een woning vrij waar Halsema woont? Dan zit ik in ieder geval aan de goede kant van het hek.

O2Neutraal | 10-04-18 | 14:50

Zoals Zuid Afrika !

Jimmy Mc Clure | 10-04-18 | 15:13

Tank vloeibare mest door de brievenbus leegspuiten. Dat mag, want het is je eigen huis.

paartjehop | 10-04-18 | 14:29 | 3

Mag benzine ook?

JohnWBooth | 10-04-18 | 14:30

"NRC Handelsblad publiceerde ooit een open brief van George Verberg (ministerie van Economische Zaken) die Duyvendak beschuldigde van het aanzetten tot het terroriseren van hem en zijn gezin midden jaren tachtig.
In het links-radicale blad Bluf! werd operoepen om hoge ambtenaren die betrokken waren bij de eventuele bouw van nieuwe kerncentrales te intimideren. Duyvendak was redacteur bij Bluf! en publiceerde de adressen van die ambtenaren. Deze gegevens waren in 1985 gestolen tijdens een inbraak bij het ministerie van Economische Zaken waarbij Duyvendak aanwezig was (zelf door hem toegegeven.)

"Ik vond dit soort acties altijd legitiem", vertelde Duyvendak het opinieweekblad Elsevier nog enkele dagen voor zijn aftreden. "Dit feit is verjaard, ik maak me er niet druk om".

Maar tegen Femke Halsema zei hij iets heel anders enkele dagen later. Halsema sprak van een 'politieke fout', omdat hij dit soort acties destijds legitiem vond maar nu tot andere inzichten was gekomen. In reacties daarna liet Duyvendak zich genuanceerder uit maar toen was het al te laat, hij stapte op want hij was niet langer geloofwaardig. Het weglaten van het woordje 'destijds' is hem in feite fataal geworden".
De bewuste ambtenaar kreeg in zijn brievenbus een lap gedrenkt in benzine. De lap werd in brand gestoken. De ambtenaar en gezin lagen binnen lekker te slapen.

El Rico Grande | 10-04-18 | 14:37

El Rico Grande | 10-04-18 | 14:37
Zouden die bakfietsdummies en andere simpele zielen die op Klaver stemmen omdat ze een natte muts van hem krijgen ook weten van het terroristische verleden van oud-Groenlinksers? Ik denk niet eens dat het iets zou uitmaken eigenlijk in hun suffe leventje vinden ze het wel stoer om op zo'n 'rebelse' partij te stemmen.

VeelTeSteil | 10-04-18 | 14:45

OffTopic. Goed dat als voorwaarde voor het burgemeesterschap van 020 humor noodzakelijk is. Dan weten we zeker dat Femke Halsema het niet zal worden, die heeft de Ph-waarde van een accu en het gevoel voor humor van elke willekeurige GL deugmens (0,0 dus)

JohnWBooth | 10-04-18 | 14:29 | 3

Linkse mensen met humor bestaan niet.

Gulliver | 10-04-18 | 14:46

@Gulliver
Misschien dat ze Freek de Jonge opwarmen?

Dr_Prepper | 10-04-18 | 14:58

Als ze Freek opwarmen dan wel graag op 500 graden +

JohnWBooth | 10-04-18 | 15:14

Een zich terugtrekkende overheid op het gebied van handhaving is een opmaat voor totale anarchie.
Oh ennuuuh @Zent.......
Ik vind persoonlijk kraakmineel niet zo lekker klinken.
Maar dat kan ook aan afwezigheid van gebrek aan gevoel voor newspeak mijnerzijds zijn.

D-Fens_1963 | 10-04-18 | 14:28 | 6

@Enrique
Als men dat zou doen.........
*ventilator tevoorschijn halen doet*
Ja dan is het echt; "dag vogels, dag bloemen, dag Nederland".

D-Fens_1963 | 10-04-18 | 14:59

@D-fens: Je vergeet er nog 1. Dag moslim-probleem.

JohnWBooth | 10-04-18 | 15:15

Kraakineel

Eierbal-is-fijn | 10-04-18 | 15:17
▼ 3 antwoorden verborgen

Politie in Nederland zit er voor veel dingen. Niet om aangiftes op te nemen. Niet om je bezit te beschermen. Niet om misdrijven op te lossen. Wel om mensen die het niet verdienen de hand boven het hoofd te houden. Wel om je aan te raden geen aangifte te doen: www.rtlnieuws.nl/nederland/sylvia-spo...

El Rico Grande | 10-04-18 | 14:28 | 1

De politie komt alleen nog opdraven als er een boete uit te delen valt. En dan ook alleen als het een brave autochtoon is die te bekeuren valt.

2voor12 | 10-04-18 | 14:34

Knettergekke toestanden. Maar ja, wat wil je, met zo'n incompetente flapdrol als burgemeester. Misschien moet een groepje mariniers even die huizen schoonvegen, zoals ze dat in 1970 op de Dam deden?

Wobbelplatte | 10-04-18 | 14:27

heerlijk om te zien dat ymere maar ook de telegraaf blijven roeren in dit gebeuren.

yeps | 10-04-18 | 14:27

"Raar wel, dat de politie zich zo laat sturen door de politiek."
Helemaal niet raar, hun werkgever is een minister, een minister is een politicus, een minister is deel van een kabinet, we hebben nu identiteitsdrammers in het kabinet die de MVJ zal dwingen te handelen als de politie iets doet wat tegen het progressieve gedachtegoed in gaat en dan gaan er koppen rollen/banen verloren dus geen individuele agent die dit nog wilt doen.

Dat de constructie daarintegen een beetje gek is is een andere discussie, maar dat dit gebeurd binnen in die rare constructie is eigenlijk best voorspelbaar

niemand specifiek | 10-04-18 | 14:27

Ymere ging de woningen gisteren binnen en zou volgens We Are Here daardoor aan 'huisvredebreuk' hebben gedaan.

Het staat er echt.

Het optreden van GL in Amsterdam heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het draagvlak bij iedereen, ook die 's avonds nog met een pannetje soep voor hun deur stonden "you are welcome" te zingen, volledig is verdwenen.

LinkeLotje | 10-04-18 | 14:26

8 weken worden 16 weken wegens tekort aan bouwvakkers , dan reeds na de zomer trekken ze dit over de winter van 2018/2019 heen wegens koud , regen , harde woei = zielig etc , etc .
Altijd lachen met die besluitloze besturende tuthola's in Amsterdam .

pontius | 10-04-18 | 14:23

Diegene die in oranje pakken moet lopen zijn de krakers en dan het liefst in de bak.

Patje2011 | 10-04-18 | 14:22 | 1

Idee! We zetten op Koningsdag een hek rond de Republiek, en hernoemen het de volgende dag tot long stay.

OverdaanDerOnderheid | 10-04-18 | 21:37

En dan nog zeggen dat Orban een boef is.

Uw Verzekeringsadvis | 10-04-18 | 14:22 | 1

Ja, op de BRT is een complete Orban hetze gaande door het linksjournaille. De TV pakte 2 dagen geleden uit met "Orban volgt zichzelf op" ipv. "Orban massaal herkozen door eigen volk".

ChatBot | 10-04-18 | 14:41

De links-politieke commissaris van politie en de criminelen vissen samen uit dezelfde vijver, burgers met vaste NAW gegevens EN een belastbaar inkomen zijn hun gezamenlijke prooidieren.
"Eerlijk delen" roepen is daarbij de rol van de humoristische burgemeester-de-clown.

Jan Passant mk2 | 10-04-18 | 14:20

Ach, vroeger werd er ook gewoon een knokploeg op dit soort volk afgestuurd hoor. Het is dat tegenwoordig alles maar vastgelegd wordt en tegen je gebruikt wordt.

TyrionLannister | 10-04-18 | 14:20 | 2

Antifa, is dat een idee?

Oh wacht, die zitten daar al.

dosis | 10-04-18 | 14:21

Ik moet nu uitkijken dat ik geen ban-waardige zaken zeg.

TyrionLannister | 10-04-18 | 14:23

Recent is de wet gewijzigd. Gewapende bewakers mogen meevaren op NL schepen en schieten op piraten. Krakers zijn een soort van piraten op het droge. Gewoon roepen dat het niet om huizen maar om een schip gaat en even los met pipa.

JohnWBooth | 10-04-18 | 14:19 | 1

Meer een soort voor onbepaalde tijd op onbepaalde afstand van het water geplaatste woonboot.

Dezenaamhier | 10-04-18 | 15:32

Zweden = verloren land. Amsterdam = verloren stad. Nederland = ?

De_Nette_Kater | 10-04-18 | 14:19

Hondenkak moet je ook gewoon opruimen. Is smerig. Of neem geen poepmachine als je het niet kunt opbrengen.

bleached | 10-04-18 | 14:19

Zolang illegalen niet direct op transport naar het land van herkomst worden gezet zal dit probleem blijven bestaan.

Gulliver | 10-04-18 | 14:19 | 2

".... zal dit probleem blijven bestaan."

Sterker, het zal groter worden, want in vele derdewereldlanden zullen steeds meer klaplopers denken: dáár, in dat Gekke-Henkie-land-aan-de-Noordzee, dáár moet ik zijn.

Dr_Johnson | 10-04-18 | 14:32

Toch makkelijk: Ze overtreden de wet, dus BedBadBrood in de Bajes.....
ik snap dat niet, waarom kunnen ze niet gewoon worden opgesloten?

InAnumPerRegimine | 10-04-18 | 14:56

Ik neem aan dat de kosten worden verhaalt op de gemeente Amsterdam en de salarissen van de politie met een gelijke hoeveelheid ingekort wordt? (immers wordt er voor een salaris een tegenprestatie verwacht, die nu dus door deze beveiligers is gedaan.) Volgems mij zou deze woningcorporatie ook sterk staan als ze de politie aanklagen ivm ernstig plichtverzuim en openlijk faciliteren van strafbare feiten

Bensel | 10-04-18 | 14:18 | 2

Niet in Amsterdam, dus. De gemeente zal zich beroepen op de 8 weken-termijn.

dosis | 10-04-18 | 14:21

Wat dacht u ? Deze kosten die de woningcorporatie eventueel vergoed krijgt, worden gewoon verhaald via de verhoging gemeentebelastingen. De woningcorporatie verhaalt haar kosten op de huurders. Die huurders betalen dan mogelijk 2x het gelag.

thephysicist | 10-04-18 | 14:23

Het zal je woning maar zijn..... wel belasting betalen.....

Oepsie1234 | 10-04-18 | 14:18 | 1

Oeps, ja. Dat heet onroerend goed belasting.

ZZP-er | 10-04-18 | 17:56

Het lachen is mij al lang geleden vergaan. Respect voor de politie kan ik niet meer opbrengen. Bon die je krijgt als je zonder licht fietst nog betalen? Lijkt me van niet. Niet dat ik ermee weg zal komen. Maar de bereidheid om gewoon een verdiende boete nog te betalen is helemaal weg.

Infidel66 | 10-04-18 | 14:18

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk. Mensen die hier helemaal niet mogen zijn breken in in huizen die niet van hen zijn, bezetten deze huizen, slopen de boel, en weigeren op te tyfen. Het gaat om 'enkele tientallen' illegalen. De oplossing is enkele tientallen tazers, enkele tientallen handboeien, en enkele tientallen enkeltjes Wegwezië!

marcoplarco | 10-04-18 | 14:16 | 6

@Paaldanseres | 10-04-18 | 14:26
Probleem is dat de links-stemmers in het dure centrum wonen en hier geen last van hebben. De mensen die de overlast te verduren hebben stemmen PVV dus hebben de lui die in het centrum daar gewoon schijt aan.

2voor12 | 10-04-18 | 14:31

@Plorkface | 10-04-18 | 14:21
Nu je het zo zegt... Wat een uitstekende ontwikkeling. Zijn we binnenkort af van al die AZC-ellende in "de provincie". Tjah, je kunt hier in een azc gaan zitten, of een huis kraken in Amsterdam, dat vinden ze daar prachtig.
En over 5 jaar maken we Ollongren opperhoofd Amsterdam, verklaart zij het een republiek, en laten we het fijn afdrijven en afzinken in het IJsselmeer.

TheEgg | 10-04-18 | 15:05

Mark_D_NL | 10-04-18 | 14:19

De term die u zoekt is "aanzuigende werking". Vroeger was dat ook in de politieke discussie nog een argument, inmiddels is het kennelijk voor sommige politieke partijen eerder een primaire beleidsdoelstelling geworden.

OverdaanDerOnderheid | 10-04-18 | 21:23
▼ 3 antwoorden verborgen

Links maakt een hoop kapot.

Nacho_Vidal | 10-04-18 | 14:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken