Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Onze Staatsomroep: antisemitische moord Frankrijk heeft niks met islam te maken

Jawel hoor. De juichaapjes van de multiculturele samenleving c.q. noslims strike again. In Frambozië werd holocaustoverlevende Mireille Knoll door haar islamitische buurman doodgemaakt en in de fik gestoken, waarop een protest tegen antisemitisme volgde. Vermeldt de NOS dan dat er gedemonstreerd werd tegen de nefaste invloed van de Mohammedaanse wereldkanker? Natuurlijk niet! Er wordt wel uitgebreid stilgestaan bij de deelname van Rassamblement National, v.h. Front National, want iedereen weet dat rechts veel enger is dan rechts als het bruin en islamitisch is. Ongelofelijk, deze bizarre framing en werkelijkheidsontkenning van de boven ons gestelden.  De NOS is nog wel zo aardig om te vermelden dat het om een "moord met religieuze motieven" gaat, maar de Voldemort van de islam wordt niet genoemd. Dood- en doodziek, dat Halalversum. 

Reaguursels

Inloggen

Wel vreselijk gelachen met dat mannetje op de foto. Over positief gesproken. (Ander topic.)

Muuke | 30-03-18 | 11:34

Samenvatting draaiboek NPO-berichtgeving over daders bij 'misdrijfjes':

Witmansen met enge puntmutsen op, kramp in rechterarm en verkeerde nogal hoekige tatoo's: RASSSIESTEN, eng, fout, gevaarlijk, opsluiten, maatregelen, Kamervragen, foei foei foei!

Bruinmansen met petje, bontkraagje, opgeschoren kapsel, Tourettesyndroom met veel KKK, en zich vervoerend op lawaaierig twee motorig voertuig: lieve jongens, geen stageplek, sielug, achtergesteld, disciminatie, schuld van witte man, buurthuis, buurtwerk, nog meer belastinggeld, knuffel knuffel knuffel.

EefjeWentelteefje | 30-03-18 | 10:51 | 1

Je bent de bokstherapie voor bontkraagjes en andere etnisch geprofileerde vergeten. ;)

gaffelbaard | 30-03-18 | 10:59

Het enige dat de NOS bereikt met die feitenverhulling en ontkenning van het verband antisemitische horrormoord - Islam, is dat al aanwezige volkswoede nog verder word opgestookt. Opruiing dus. Het tegenovergestelde van wat ze hopen te bereiken.
Beter noemen ze het beestje bij de naam. Alleen dan kan het vertrouwen van burgers in overheid en media herstellen.

gaffelbaard | 30-03-18 | 10:14

Het is ongelooflijk niet ongelofelijk of ongeloofelijk

Archon | 30-03-18 | 08:48

Mijn kinderen zijn door mijn vrouw en mij opgevoed. Ze kunnen zelfstandig nadenken en de juiste feiten boven tafel halen, ze wegen en boordelen. Dat geeft ze de kracht om de toekomst aan te kunnen. Die toekomst ziet er zeer rooskleurig uit. Bedrog en nepnieuws zullen door feiten steeds beter aangepakt kunnen worden. Framing en gekonkel zal aangepakt worden. Daar hebben we wel zelfstandig denkende burgers voor nodig.

Pripri | 30-03-18 | 07:37

Nog even en ik denk dat ik eigenhandig een voorbeeld moet stellen en een willekeurige japie in een jabala hetzelfde aan ga doen......

Swonchek | 30-03-18 | 02:47

Maar de NPO levert A kwaliteit.

Jacktheflipper | 29-03-18 | 22:55

Ach ja joh, blijven doen of je gek bent, het zijn geen moslims, en al zijn ze het wel, benoemen ze het anders: allochtonen, buitenlanders, immigranten enz enz

Wienerschnitzel mit | 29-03-18 | 22:35

De NPO noemt een blanke die moslims express aanreed in Engeland, een ISLAMOFOOB.
Tot zover niks teveel gezegd.

De NPO noemt een IS terrorist, een EXTREMIST.
Dat woordje MOSLIM word uiteraard weg gelaten.
Tot zover de NPO indoctrinatie.

De-Glijdende-Rechter | 29-03-18 | 21:25

Sjah, de NPO en duidende, gebalanceerde berichtgeving
dat is natuurlijk een contradictio en terminis.
.
@NPO journalist: Hier een gratis gedachtenoefening voor je.
Beeld je even in:
- De dader was een witte jonge man.
- Die lid was van het Front Nationale
- En hij had Christelijk religeuze waanideen,
- Hij beleed deze waanideeen elke zondag in zijn kerk,
daarin vurig steeds aangespoord door zijn predikant.
- En het slachtoffer was een Syrische oorlogsvluchteling.
Heb je m?
.
Schrijf dan graag nu het artikel over deze moord even opnieuw.
(Graag gedaan hoor)

hotmint | 29-03-18 | 20:50

NOS = Nationale Onuitstaanbare Sukkels. De nationale leugen fabriek.

Rdock | 29-03-18 | 20:40 | 1

Ik geloof u onmiddellijk, ik kijk al jaren niet meer naar die sukkels.

Muuke | 30-03-18 | 11:05

Toch hebben ze wel gelijk. Het is een religiueuze moord en de Islam heeft niets met een religie te maken. Het is een totalitaire staatsvorm.

Patatter | 29-03-18 | 20:35

Dit is dus fake-news. Zelfs in Jemen zijn ze jaloers op de NOS.

Fiasco | 29-03-18 | 19:29

Linksen zijn onverbeterlijk.

Poekieman | 29-03-18 | 18:32

Het is toch wat met dat 'anti-Semitisme'.
Als er blanke kaalkopjes achter zitten dan lees je het er altijd bij.
Wees consequent en vermeld dan ook de salafistische inslag van dit schorem.

Vage_eddie | 29-03-18 | 17:44 | 1

Handig toch? Wij gaan daar al vanuit als er niks bijstaat.

Muuke | 30-03-18 | 11:07

Maar als er witte kruisen op 't bouwterrein van 'n moskee worden geplaatst (door Pegida), dan is de toon bij NOS heel anders.
Maar als er 'n onthoofd protest-poppetje wordt geplaatst bij 'n moskee, dan is de toon van NOS heel anders.
Maar ik begrijp de NOS wel.
Wij, in Nederland en Europa, staan aan de vooravond van een heuse wereldoorlog, en iedereen weet, dat als eerste regeringen hun nieuwsvoorziening instrueren, reeds voor te koken en voor te sorteren op de te verwachten vijanden.
Alleen misrekenen de Europese regeringen zich deze keer, met hun gok, dat Rusland de kwaaie peer moet zijn.
Het wordt, jawel, China en Noord-Korea. Met in de slipstream Turkije en het midden-Oosten.
Want Trump blijft vriendjes met Rusland, en Trump dwingt via de Nato de Europese regeringen, te kiezen vóór de keuzes van Amerika, want anders ontstaat er 'n heuse handelsoorlog tussen Amerika en Europa.
Ik hoef geen helderziende te zijn, om toch 'n aantal voortekenen te kunnen 'lezen'. En dat in deze weken / maanden, Europa gedwongen gaat worden, goedschiks (voor de openbare schijn), dan wel kwaadschiks, haar politieke positie te moeten wijzigen. Het worden -helaas- interessante tijden. En de NOS gaat gewoon doen wat hen wordt opgedragen vanuit 't torentje (lees: Amerika).

Der Paulie | 29-03-18 | 17:15

Fok de NOS! Per direct afschaffen.

Politiestaat | 29-03-18 | 17:03

Wist je dat:
-Bataclan was gekozen omdat de eigenaren Joods waren? (dachten de daders, maar het was net een paar maanden eerder verkocht)
-De aanslag op Zaventem tegen de incheckbalie van Israël was gericht?
Hoor je ook nooit iemand over.

Gewinflipt | 29-03-18 | 16:51 | 1

Ow? Zijn daar ook bronvermeldingen van?

Wist beide niet!

Jan, Leiden | 29-03-18 | 17:00

De NOS verstond in het eerdere bericht al de kunst van het weglaten door niet te vermelden dat het om een booslim ideologie aanhanger ging en vermeldde alleen dat het om een moord met antisemitisch karakter ging op een holocaustoverlevende.

Staan ze onder curatele van berichtgeving van onze overheid of Europa? Zeer slecht en walgelijk om dit omwille van redenen achterwege te laten. Maar wel weer "eng rechts" framen wanneer die tegen islamitisch geweld protesteert in Frankrijk?

Bah, bah en nog eens bah!

Jan, Leiden | 29-03-18 | 16:45 | 1

De kunst van het weglaten. Inderdaad. Ik noem het altijd een aan leugen grenzende eenzijdigheid.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 17:55

Islam is a religion of piece. A piece here and a piece there. And may a piece not be upon you.

MistaRazista | 29-03-18 | 16:14 | 1

U bedoeld een stuk lijk hier, en daar....?
Als islam vrede zou zijn, zijn extremisten zekers extreem vredig.....

Mazoeza | 29-03-18 | 17:33

Het fijne van de NPO is dat het personeel helemaal niet geïnstrueerd hoeft te worden. Ze doen uit zichzelf precies wat er van hen wordt verwacht. Zeggen de juiste dingen, doen de juiste dingen, lachen om de juiste dingen en om sommigen weer niet. Er is één stilzwijgende afspraak; verifiëren doen we niks! Wie een fout maakt zit zo een biljartwedstrijd in de Noordoostpolder te verslaan. Iedereen weet precies naar wie je moet buigen en bij wie je in de bibs mag en bij wie je moet. In het speelkwartier mogen ze collectief Trump, Poetin en Annabel Nanninga bashen. Matthijs van Nieuwkerk jureert en wie wint krijgt een gratis cursus snelpraten met coke ondersteuning. Het is zo'n leuk clubje, als u eens wist hoever de saunakachel terug kan als ze er met zijn allen inzitten..

bolletje kaas. | 29-03-18 | 16:12 | 2

Gerry Eijkhof heeft zich een jaren geleden op z'n eigen blog geklaagd over de Halalschool van z'n kinderen, nou dat hep ie geweten !

Mazoeza | 29-03-18 | 17:32

Het zijn apparatsjiks die precies weten wanneer ze moeten klappen. Hoeft niemand te instrueren.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 18:04

Ik dacht dat de Nederlandse islamitische omroep failliet was?

Dutch_Holland | 29-03-18 | 16:10

Het woord moslim terrorist, zo al gebruikt, klopt ook niet. Men wil veelal niets terroriseren. Het zijn moslims die hiermee (incl. automatisch een deel van de familie) gewoon heel egoïstisch in de "hemel" willen komen. Noem het gewoon wat het is, een *moslimstrijder* of *Koran - moordenaar* oid.

RichardBandler | 29-03-18 | 16:00

"Auto rijdt in op Franse militairen, geen gewonden"

Ik vraag me altijd hoe het mogelijk is dat je dit uit je tekstverwerker kan persen. Volkomen ideologisch doorgesnoven?
Doodsbang voor baantje, want Shula Rijxman?
Op de rand van bekering tot de doodsideologie?
Eichmannetje?
Bevel-is-bevel?

"Auto rijdt in"

Nee, Idelogischverwarde landverrader, het is de bestuurder die op die militairen inreed. De zelfvermoordende auto komt pas recent in Amerika om de hoek kijken, hiero zit gewoon een Araab achter het stuur, zoveel is wel duidelijk, toch.
Sterph! Evocatus

Evocatus | 29-03-18 | 15:56 | 1

Een Tesla?

Gulliver | 29-03-18 | 16:34

Ik hoorde anders op het Radio 1 journaal zeer duidelijk zeggen dat dit het werk was van een moslimterrorist. Het viel me zelfs op.

DrumPiet | 29-03-18 | 15:48 | 1

Wie luister er nog naar de radio?
Tschüß, Evocatus

Evocatus | 29-03-18 | 15:57

Schei toch uit, je kunt niet zo lang door liegen en dan opeens de waarheid aan vertellen, dan geef je impliciet toe dat je gelogen hebt, en voor de verstarde linkse mens is het intact houden van narratief prioriteit #1.

Als je een wereld bouwt op leugens, stort deze in bij de wind van de waarheid.

Bovendien is een vonk momenteel genoeg, westerse overheden zitten in de achterkamertjes met hun handen in het haar hoe ze hier nog uitkomen.

Spoiler alert: dat gaat nu niet meer.

Mensen leven en denken al zo'n 45.000 jaar in groepen omdat overleven dan wat beter gaat, de leden binnen een bepaalde groep voelen een verhoogde mate ven loyaliteit naar elkaar.

Diversiteit maakt ons makkelijker afpersbaar, en een meer volgzame meute.

Dat valt te belezen als kracht, diversiteit is kracht voor onze Brusselse meesters.

pinochetairways | 29-03-18 | 15:45

En we liepen nog lang en [on]gelukkig achter de feiten aan.!

brandewijntje | 29-03-18 | 15:43

de jarenlange infiltratie van linkschen heeft de neutraliteit van de NOS wegget6eerd; het is nu een bolwerk van stalinisme.

langzullenweleven | 29-03-18 | 15:27

Al Sahaf +1

Ad Hominem Tu Quoque | 29-03-18 | 15:26

tijd voor een update me dunkt.

martymcfly | 29-03-18 | 15:27

Geleerd van Obama. Die kl.... zak heeft ook nooooooit het woord moslimterrorist over zijn lippen gekregen. Geen wonder als je Barak Hussein Obama heet en moslimbloed in je bloedbaan hebt stromen. Acht jaar Obama zijn desastreus geweest voor de wereldvrede. Trump zit nu met de gebakken peren. Een verzwakt leger, Noord Korea met raketten met kernwapens, Rusland en Iran als beesten moordend in Syrië. En ga maar door. De VS zijn tot op het bot verzwakt en kunnen geen vuist meer maken, hebben totaal geen gezag meer. Obama, de allerslechtste president ever, laat een onoplosbare erfenis achter. En ook wij zijn er de dupe van. De islamofascisten hebben vrij spel en worden ook nog eens geholpen door linkse naïevelingen.

worstcase | 29-03-18 | 15:07 | 2

Obama of Osama is slechts een letter verschil.

Gulliver | 29-03-18 | 16:36

Eens. Obama was een grotere clusterfuck dan Bush jr.
Die ging even aardig tegen de moslims doen.
Nou staat het hele midden oosten in de fik.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 18:09

Wie het probleem nu nog ontkent is medeplichtig.

Gulliver | 29-03-18 | 15:01

Hou toch eens op met het benoemen van de oorzaak van misdaden. Daar schieten we geen kloot mee op. De misdadigers, die moeten we hebben.
De dader moet als een kakkerlak verpletterd worden onder de laars van de overheid.
En zijn restanten laten we liggen voor de voorbijgangers. Met een bordje er bij: Misdadigers hebben hier geen leven.

Schadenfreude | 29-03-18 | 14:50

Als negatieve bewoordingen/handelingen van een niet moslim jegens een moslim dienen te worden uitgelegd als racisme/islamofobie, waarom worden negatieve bewoordingen/handelingen van een moslim jegens een niet moslim dan niet uitgelegd als racisme? Ik snap dat niet. Als a x b = c, dan is b x a ook c lijkt me.

En waarom wordt de koran eigenlijk niet gewoon uitgelegd volgens de gangbare betekenis van woorden?
Door moslims uit te sluiten van racisme, mis je 99% van de overtreders. Er is al zo weinig capaciteit - gebruik de weinige die je hebt dan optimaal.

Als Wilders of Baudet of wie dan ook in hun programma's Niet oproepen tot geweld en er ook nooit geweld in hun naam plaatsvindt, waarom moeten wij dat niet- bestaande geweld er dan nochthans 'ínlezen' en hen daarom beschouwen als Het Allerergste Gezicht van het Fascisme Op Aarde?

En als de koran Wel oproept tot geweld en dat geweld vindt ook daadwerkelijk plaats, duizenden keren per dag wereldwijd, uit naam van de profeet (fhahm) waarom moeten wij die duidelijke instructies dan opeens Niet letterlijk nemen en de beoefenaren van die religie zien als vreedzame vertegenwoordigers van een geloof met een paar uitschieters?

Het tart iedere logica.

Dat fascisme van de witte ongelovigen is echt, zo echt dat dagelijks tienduizenden niet-witten hun leven riskeren om het van nabij te zien. Oceanen worden overgestoken, bergpassen worden bedwongen, duizenden mijlen worden afgelegd, alleen maar om de nachtmerrie van het witte fascisme met eigen ogen te mogen bekijken.

Die tientallen doden per dag uit naam van de Islam zijn niet echt, dat zijn overdrachtelijke doden. Het stond er wel, maar het was niet zo bedoeld. Bataclan, Nice, Brussel, Trebes, anyplace anytime: uw geliefden zijn niet echt dood hoor. Da's een leugen, die ook nog eens geen flikker met de islam te maken heeft.

Magdatkandat | 29-03-18 | 14:48 | 2

Het is gvd blank. Niks wit.

Ben het met je eens maar zolang de samenleving de mainstream media centraal blijft stellen, zal er weinig veranderen.
Toen we konden kiezen, schoot iedereen in de stress en durfde het meerendeel niet te stemmen wat het echt wilde stemmen. Bang dat we waren voor stereotypering (dankzij Lubach, Jinek en andere marionetten van de mainstream media) dus dat wordt nu vier jaar lang op de blaren zitten. Misschien dat Nederland daarna een beetje bij zinnen is gekomen. Mochten de nationale verkiezingen tegen die tijd nog niet te zijn afgeschaft door de EU.

Datmagniethe | 29-03-18 | 15:55

Omdat deze mensen zogenaamd niet beter weten.

Geen01 | 29-03-18 | 16:29

Is er ook ene link dan? Of wat beeld? Ik geloof niks meer zonder iets gezien te hebben. Op NOS.nl zie ik niks

menage | 29-03-18 | 14:39 | 1

Goed kijken, goed kijken (tip: in het stukje hierboven, roze tekst, link, klikken)

duh! | 29-03-18 | 16:18

Dat je dan na zo'n leven zo aan je einde moet komen. En dat dan degenen die altijd de bek vol hebben van 'nooit meer vergeten' op je graf pissen.

Sjors W. | 29-03-18 | 14:33

Die nieuwe buurman zit er aan te komen dit jaar. Deze ponzi moet kennelijk tot 30M burgers groeien.
Zonder grap: vandaag een langzaam fietsende man met een moeizaam fietsende vrouw met hoofddoek erachter. Steeds bijna vallend, op een soort kinderfiets. Toen ik beter keek en eigenlijk al klaarstond te willen helpen leek het mij dat ze steeds remde... Ze moest achter haar man fietsen.
Dit is echt geen grap/leugen. Ik mag dan wel uit Geldermalsen komen maar er komen hele andere maatstaven aan.

Geen01 | 29-03-18 | 14:32 | 1

Nu snap ik het pas. Die regel over achter elkaar lopen is gewoon bedoeld in het kader van de verkeersveiligheid. Wij fietsen op smalle wegen toch ook niet met zijn allen naast elkaar? En man/vrouw voor/achter is toch eigenlijk net zo'n arbitraire keuze als rechts/links houden. Ik heb altijd begrepen dat het niet beleefd is om als heer achter een vrouw de trap op te gaan. Dat valt in alle redelijkheid toch ook wel enigszins te vergelijken met het bestijgen, berijden en afstappen van fiets / paard / kameel, qua zicht op bilpartijen van de verkeersgenoten? /NPO-modus OFF

OverdaanDerOnderheid | 29-03-18 | 16:10

Moet je eens kijken naar NPO jeudquizjes. En het jeugd journaal vooral. Daar gaan echt alle remmen los.
Trump = pshycopaat. Islam = gaaf. Blank = stom.
100% zwarte scholen vol sissende marokkanen: Daar maken we leuke, vrolijke itempjes over!

Kinderen van 10 met een hooffddoek staan bovenaan de kandidatenlijst van de quizjes.
En voor de onverhoopt blanke (sorry witte) kandidaatjes zijn er de standaard quiz vragen zoals: "Hoe heet het feest dat moslims vieren na het vasten" . "Hoe noemen we ook wel de jaarlijkse reis naar Mekka"

Walgelijk, publieke omroep, belastinggeld, en dan zo ontzettend politiek gekleurde bagger over onze jeugd uitstorten. Ik sta op het punt mijn kind te verbieden naar deze ellende te kijken. Straks kan ie niet meer voor zichzelf denken.

drijflijk | 29-03-18 | 14:27 | 1

Verbieden helpt niet echt want dan hoort/ziet uw jongen het wel op school. Beter lijkt mij dat als hij kijkt, u commentaar geeft. Dan hoort hij het ook van de andere kant. Dat heeft bij mijn kinderen geweldig goed gewerkt.

Lupuslupus | 29-03-18 | 14:46

Die Nederlandse Staats Omroep is qua waarheidsvinding absoluut trouw aan de Linkse wegkijk Politiek, zeker als het slachtoffers van de Islam betreft. Maar waarom betalen wij die "Linkse omroep" dan nog steeds?

FreeVogelaar | 29-03-18 | 14:25 | 1

Dat is een ongevraagde bijdrage. Volkomen verplicht.

Muuke | 30-03-18 | 11:31

Ah, Comical Ali uit de motteballen gehaald, die mens heeft toch meerdere keren aan het lachen gebracht.

Lt-Kol Kilgore | 29-03-18 | 14:15 | 1

Ik vraag mij af of de man nog leeft....

Lupuslupus | 29-03-18 | 14:47

Ik heb de hoop, enige hoop, dat John de Mol met de aankoop van het ANP, en zijdelings Voetbal Inside, een ietwat rechtsere tegenhanger van de linkse NPO gaat opzetten. Een soort Foxnews tegenover de linkse staatsomroep(en) en linkse MSM.

Jan3863 | 29-03-18 | 14:12 | 5

no chance
als ruil voor de volkse rotzooi-tv die hij maakt én het feit dat hij miljardair is moet die ouwe de Mol natuurlijk wel laten zien dat hij deugt. Het is natuurlijk niet voor niks dat bij Jhon/Jonnie/John altijd deugmensen worden uitgenodigd op z'n zeiltochtjes in de Turkse(!?) wateren.
Alles voor de poen: wij de vuiligheid, hij de miljarden

Cousin Eddie | 29-03-18 | 14:24

Papa roelt die hele zooi hé, niet sjonnie. Kan me herinneren dat papa pro zwarte piet is itt tot bv Linbotox, zun zus. Dus misschien toch.. enne dat hoeft niet volks of rechts ofzo te worden, maar objectief, met vrijheid als heuristiek.

didivos | 29-03-18 | 14:33

Valt me tegen van Derksen, die weet precies hoe de Mols zijn, Die gaat nog even voor de poen .
De Mol is niet voor niets miljardair, vraag maar eens aan Steven , wie de Mol is.

gato | 29-03-18 | 14:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Een lichtpuntje, in de laatste alinea spreekt de staatsomroep over de "moslimterrorist" van de aanslag in Trebes. Hier krijgen ze nog een hoop gezeik mee. Het schijnt dat Frater Frans al met de NPO aan de telefoon heeft gehangen om opheldering te vragen over deze onnodig stigmatiserende omschrijving.
Maar laten we onze zegeningen tellen en content zijn dat er uberhaupt aandacht aan werd besteed bij de NPO.

Luchtbakfietser | 29-03-18 | 14:09 | 4

Slough

Slough van "The Office"?

Luchtbakfietser | 29-03-18 | 14:53

IDD van the office, werk er om de hoek, gebouw heeft het loodje gelegd in 2016

Slough | 29-03-18 | 14:55

Slough,
Wist niet dat het kantoor van deze geniale serie gesloopt is. Ik meen dat het hotel waar een ander BBC sitcom " Fawlty Towers" is opgenomen ook is geruimd.

Luchtbakfietser | 29-03-18 | 16:53
▼ 1 antwoord verborgen

Ja, was het nou dit onderwerp waar de NOS onmiddellijk een zeer uitgebreid item na plaatste over arme man met mocro achternaam die geen huurhuis kon vinden? Even dat nare islam bericht compenseren met een alle NL-ers zijn racisten berichtje. Het ligt er zo dik bovenop bij de NOS.

TheBigKirth | 29-03-18 | 14:06 | 3

wat ze er niet bij vermelden is dat buitenlanders juist enorme voorrang krijgen bij sociale huurwoningen. Praat discriminatie in de vrije sector niet goed, maar geeft wel balans en context.

martymcfly | 29-03-18 | 14:10

@ martymcfly | 29-03-18 | 14:10
Daar heeft een hier geboren Nederlander-met-Marokkaanse-achternaam niet zo veel aan, en ook niets mee te maken.

Sjors W. | 29-03-18 | 14:36

@Sjors

dat is waar Sjors, maar veel Marokkanen leven wel in sociale huurwoningen. Veel van hen hebben die verkregen met voorrang. Het is nogal hypocriet van de overheid om te zeggen dat je niet mag discrimineren op basis van afkomst, terwijl ze dat zelf bij de toewijzing van sociale huurwoningen dag in dag uit doen. Laat onverlet dat discriminatie in de vrije sector niet de bedoeling is.

martymcfly | 29-03-18 | 15:28

Ze kunnen er beter MOS van maken..... Moslim Omroep Stichting.

Oepsie1234 | 29-03-18 | 14:06

Kan er geen café model voor belastingen komen? Dat je als betaler aangeeft waar jouw centen heen kunnen gaan. Zoals het nu gaat, kan niet langer.

watergeus | 29-03-18 | 14:06 | 3

Was het maar waar.

Lupuslupus | 29-03-18 | 14:07

Of sommige posten facultatief maken. Dan kunnen fans van het koningshuis en ontwikkelingshulp die onzin zelf bekostigen

Rest In Privacy | 29-03-18 | 18:33

Zou ook wel wat zijn voor orgaandonatie

The2Amendment | 29-03-18 | 19:14

De Islam regeert de NOS. De Islam is de werkgever van al die NOS medewerkers. Denk niet dat NOS werknemers dit snappen. Maar dat komt nog wel.

Mark_D_NL | 29-03-18 | 14:06

Tijd dat de 200 toetsenbordridders die hier gemiddeld reageren wat gaan doen!
:D

Mather | 29-03-18 | 14:04 | 3

Doe maar een - uitvoerbaar - voorstel.

Lupuslupus | 29-03-18 | 14:06

Mather gokt, net als de (inter)Nationaal Socialistische Beweging, dat de angst voor sleepnetwetten en banvloeken vanaf de Fatsoensheuvel er genoeg inzit om die bluf te durven roepen.

Jan Passant mk2 | 29-03-18 | 14:12

Ja dat mag niet he. We mogen alleen stemmen en onze mening geven. En dat laatste wordt binnenkort ook Verboten.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 18:41

Die buurman had toch een kind misbruikt in het huis van Mireille Knoll? En zij had hem aangegeven bij de politie? Ja, lijkt me dan eerder dat wraak of iets dergelijks aan de orde is dan antisemitisme.
Er hoeft maar iemand een ruit in te slaan bij een Israëlisch restaurant en er wordt al gesproken over de Kristalnacht. Schromelijk overdreven en het werkelijke antisemitsme wordt hierdoor moeilijker uit te bannen.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 14:04 | 3

Halo, joodse vrouw van boven de 90 die vermoord wordt in haar eigen huis door een booslim. Geef mij 1 degelijke reden wat daar niet antisemitisch aan is?

Schepvogel | 29-03-18 | 14:19

@ Schepvogel | 29-03-18 | 14:19
Dat doet ie echt van zin 1 tot 3. Of dat het is, weet ik niet, maar Anton geeft de reden gewoon direct.

Sjors W. | 29-03-18 | 14:38

Beste sjors, dus u denkt echt dat dit ook had gebeurd als het een marrokaanse/moslima oma was geweest?

Schepvogel | 29-03-18 | 17:42

Drama. Niets anders dan drama.
En straks weer zeggen dat joden bij Frankrijk horen....

Schepvogel | 29-03-18 | 14:03

Het enige verschil met kanker is dat die soms nog is te genezen.

Teddy-Ruxpin | 29-03-18 | 14:02 | 2

..... nadat het weggesneden is uit het lichaam.

Oepsie1234 | 29-03-18 | 14:09

In Myanmar en Sri Lanka zijn ze goed op weg.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 18:43

Sja, het is zeker dat het alles met de Boze Profeet en zijn kwaadaardige gevolg te doen heeft zodra de officials van de (inter)Nationaal Socialistische Beweging u melden dat het met eentonige regelmaat herhaalde "incident"
NIETS MET DE ISLAM
te maken heeft.

Waar het ook ALLES mee te maken heeft is de EU, een vijandige organisatie die, net als de islam, strijdt tegen de westerse samenleving.

Jan Passant mk2 | 29-03-18 | 14:01

Die fransen is nog stommer volk dan dat slappe NOS volkje. Marine le Pen uitjouwen die er niets mee te maken had en de ware schuldigen doodzwijgen. Je moet het maar durven. Wanneer raken we eens verlost van die ongelooflijke NOS subsidie slurpers. Misschien nu, als De Mol de NOS geen nieuws meer verschaft.

Boy Cot | 29-03-18 | 13:58

Op de Joop enkel doodse stilte.
Die maken zich liever zorgen over het trage verloop van het afschaffen van Nederland.

Abject | 29-03-18 | 13:57 | 3

Op joop.nl zie je de dood van de progressieve beweging. Die site grossiert tegenwoordig in DENK trollen, pro-islam artikelen en anti-Nederland sentimenten. Op kosten van de belastingbetaler notabene.

Ga de comments onder die artikelen maar na. Zeker 10 zeer actieve accounts betreffen DENK trollen, waar elke kritische comment op hen meteen weg wordt gecensureerd. Die hele redactie lijkt gegijzeld door (turkse) islamisten.

martymcfly | 29-03-18 | 14:14

Op Joop sowieso doodse stilte want bijna dood.
Een die een boekie moet verkopen en op een zeer agressieve manier tegen iedereen te keer gaat , wat psychopaten, een met een dwangneurose, dus die moet op alles reagerenen wat ongewassen activisten en Denk trollen .

Castor12 | 29-03-18 | 14:50

@abject
Wat Geen Stijl genereert in een uur haalt de jeaup niet in een dag!

toetssteen | 29-03-18 | 16:22

Ach de schatten van de NOS. Ik kan hier niet meer boos om worden. Het is gewoon een beetje zielig lachwekkend aan het worden. Dat verkrampte, geforceerde "mooi weer" blijven roepen terwijl ze in de zeikende regen staan. Ik vind dit wel een bijzonder toepasselijke visualisatie van het NOS nieuws. www.youtube.com/watch?v=PwcxdaganqY

Dutchbeaurouge | 29-03-18 | 13:56 | 1

Zo ook radio 1, luister nog weleens( kort), meestal draaien ze dan een plaatje of er is een interview met een sporter.
Met meer van dat hoef je minder nieuws te verzinnen.

Obsi | 29-03-18 | 14:01

Blijft een raar fenomeen , mensen die het uit angst voor de islam niet over de doodcultus willen hebben en anderen die dat juist wel willen benoemen wegzetten als mensen die bang zijn voor de islam . Of feministen die het opnemen voor de vrouwen en homo onderdrukkers . Hoe kijken we later op deze tijden van islam angst en sociale " wrong speak " terug en hebben we onze verworven vrijheden dan nog wel ?
Godsdienst vrijheid , de seksuele revolutie , vrijheid van meningsuiting , schoppen tegen heilige huisjes , links is alle verworvenheden weer net zo hard in aan het leveren .

Castor12 | 29-03-18 | 13:55 | 1

Moslims worden nog steeds als zielige minderheid beschouwd. Die mindset moet eerst omgedraaid worden en dat kost tijd.

Reaganmania | 29-03-18 | 18:51

Off topic, nu op NPO nieuws de wekelijkse persconferentie van onze grote leugenaar,
Vragen over de WIV.

Titje | 29-03-18 | 13:55

“Wij hebben dit uitvoerig besproken in de redactievergadering en zijn unaniem tot de conclusie gekomen dat het daadwerkelijke geloof van de dader niet relevant is”.

Keerf II | 29-03-18 | 13:55

Dit is kwaadaardig. Lees dat artikel eens alsof je geen kennis van de ware toedracht hebt. Je zou dan gemakkelijk kunnen denken dat de antisemitische moord is gepleegd door Le Pen c.s.. Haar partij wordt immers direct na de vermelding van de moord aangewezen als zijnde antisemitisch. Ze is desondanks toch welkom namens de barmhartige nabestaanden van het slachtoffer. Omdat er verder geen woord wordt gerept over de ideologie die de buurmannen aanhangen, lijkt dat de juiste gevolgtrekking. Bizar.

Joris Beltsin | 29-03-18 | 13:53

"Moord met religieuze motieven", welke religie en wat waren de motieven?
Ik verwacht van een door algemene middelen gefinancierde omroep feiten, niet gecorrigeerd door wensdenken, policoragenda etc. Ik wil het nieuws zo als het is. Ben zelf prima in staat om daar conclusies aan te verbinden, gevolgtrekkingen te maken, te duiden of hoe je het ook wil uitdrukken. Ik wens niet bewust in een richting gestuurd te worden of met halve waarheden of hele onwaarheden bestookt te worden omdat dat beter strookt met de opinie, opvattingen ,politieke overtuiging van de journalist(e) of de nieuwsorganisatie.
Als je dat niet kunt opbrengen en zonder "last of ruggespraak" in staat bent dit werk te verrichten dan dien je je mandaat terug te geven dan ben je niet geschikt. Ik ben niet geïnteresseerd in wat men correct vindt om te denken, ik wil het nieuws, rauw zoals het is. Zonder feiten bewust weg te laten of te kleuren daar zijn andere programma's voor die zich overigens dan ook geen actualiteitenrubriek mogen noemen en de redacties zich geen journalist maar dat is een ander discussie.

bwanabanjo | 29-03-18 | 13:52 | 5

Ja hallo, het ergste is dat dit slecht afstraalt op religies ofzo. De motieven weten we niet want het was een verwarde man.
Verder niks aan de hand en rustig gaan slapen.

Als het lijkt alsof de instituties verlaten zijn, dan kan dit kloppen want u bent een racist die ze toch niet nodig heeft

Barre_de_k | 29-03-18 | 15:02

+1
@JackStick
Dat ben ik niet met je eens NOS/NPO krijgen de centjes van de belastingbetaler om de nieuwsfeiten neutraal te brengen en niet anders!
GS hangt niet aan de subsidieruif
Het is zelfs zo dat onze volksvertegenwoordigers bewust GS dwarszitten (Ollongren) om 'het vrije woord' te onderdrukken en te demoniseren.

Joost2B | 29-03-18 | 15:14

Joost2B | 29-03-18 | 15:14

Ollongren is GEEN volksvertegenwoordiger. In dit land kiezen we onze volksvertegenwoordigers namelijk nog steeds.

Nog daargelaten dat we het hier hebben over een soort nepadelstand uit het land van een ander volk die zich een dubbel paspoort op zak maar al te graag bij onze monarchie inlikt.

OverdaanDerOnderheid | 29-03-18 | 16:00
▼ 2 antwoorden verborgen

De achtuurjournaaluitzending van gisteren was wat dit betreft zelfs nóg bizarder. Na het bericht over de moord op mevrouw Knoll kwam er een bericht over de herdenking van Franse agent die het leven liet bij de aanslag op de supermarkt in Trèbes. Een heel logisch moment om dat een soort bruggetje te maken in de trant van "Nog een tragisch geval van islamitisch geïnspireerd terrorisme." Dat had helemaal niet 'islam-bashend' hoeven te gebeuren, men had kunnen zeggen dat het om fundamentalistische, geradicaliseerde moslims ging, en er had desnoods iemand van dezelfde religieuze persuasie (maar dan van een verlichte / gematigde variant) aan het kunnen woord gelaten kunnen worden die had gezegd dat het vreselijk is dat kwaadaardige types dit soort gruweldaden begaan in naam van de islam.
Maar zelfs dat niet. Nada, niente, nopppes. Tumbleweed..

henkvaningrid | 29-03-18 | 13:52 | 2

Pure angst. Ook de NOS weet dat wanneer ze dat gaan uitspreken hun medewerkers geen leven meer hebben. Angst voor de Islam regeert dit land.

Mark_D_NL | 29-03-18 | 13:55

Dat is zeker waar. Twintig jaar geleden hadden ze dat moeten doen, nu is het te laat want de islam zit al tot in de haarvaten van onze maatschappij.

Lupuslupus | 29-03-18 | 13:58

Ongelofelijk! Zentgraaff schrijft leesbaar.

HogeNood | 29-03-18 | 13:51 | 2

LOL

Eeuwig..Op..Vakantie | 29-03-18 | 14:06

Eerste wat ik dacht!

Pierre Lebon | 29-03-18 | 14:20

Die man in dat uniform op de foto is zeker de huidige baas van de staatsomroep?
Wel een optimistisch iemand, dat moet je hem nageven.

watmagjenogwel | 29-03-18 | 13:48 | 1

Hij is het grote voorbeeld voor NPO, NOS, NTR VARA etc in het ontkennen van de realiteit !

Mazoeza | 29-03-18 | 14:45

Nog een maand en dan kunnen ze bij de NOS weer met hun begrafenisgezichten de dodenherdenking uitzenden. Om een dag later weer 364 dagen lang de motieven van het hedendaagse antisemitisme toe te dekken.

Angelica | 29-03-18 | 13:47 | 3

mooi gezegd

win | 29-03-18 | 14:10

Die begrafenisgezichten kunnen vanzelfsprekend ook droefheid uitstralen, omdat linkse en islamofascisten niet in grote getale aanwezig zijn om -een jaarlijkse poging- de herdenking(en) te kapen.....

Mazoeza | 29-03-18 | 14:44

Bij de dodenherdenking wordt vast ook even stilgestaan bij de mensonterende omstandigheden van de Palestijnen.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 19:17

Volgens de zoon van Mme Knoll was iedereen welkom, niet alleen Le Pen maar ook de mohammedanen. Maar die waren er kennelijk niet anders had de NU-tv deze wel pontificaal in beeld gebracht.
.
Leve het links/fascistische stilzwijgend gesloten akkoord ....!

Mazoeza | 29-03-18 | 13:46 | 2

Dit vind ik al vele jaren zo enorm hypocriet idd. Hoe de linkse MSM oneerlijk is en gewoon aan keiharde propaganda doet.

Omnisofos | 29-03-18 | 13:56

De mars voor gendarme Arnaud Beltrame bezat ook een opvallend 'Franse' samenstelling.

Eeuwig..Op..Vakantie | 29-03-18 | 14:09

Pieter Jan Hagens gaat een wereldreis maken (op wie zijn kosten?) maar kan de rest van die fopjpurnalisten niet mee?

Felipe | 29-03-18 | 13:45

"De zoon van Mireille Knoll liet weten dat hij nationale eenheid wil, en dat iedereen welkom was. Marine Le Pen liep inderdaad mee. Zij en partijgenoten werden uitgejouwd en uiteindelijk werd ze voor haar eigen veiligheid door de politie weggevoerd." die laatste zin is FAKENEWS.

uit betrouwbare bron (die bij het protest was):
Marine le Pen werd beveiligd door de Ligue de Défense Juive (Jewish Defensie Liga, JDL), aangemerkt als terreur organisatie in de VS.
Ze ontving een hoop boegeroep maar werd beschermd door de JDL, politie en eigen beveiliging. Ze kon de hele mars uitlopen.

De JDL had een soort SP-figuur verjaagd (JL Melanchon) van de demonstratie, maar beschermde Le Pen. Wellicht dat ze dat bij de NOS door elkaar gehaald hebben.

Ze schijnt volgens France24 wel een tijdje aan de kant te hebben gestaan maar ze heeft de mars wel uitgelopen. Technisch gezien heeft de NOS geen onwaarheden verspreidt. Echter heeft ze wel gelogen door het weglaten van belangrijke feiten.
www.france24.com/en/20180329-france-pa...

Barre_de_k | 29-03-18 | 13:45 | 1

@Barre
Thanx voor de link.

toetssteen | 29-03-18 | 16:13

De zin "Wij hebben het niet geweten" gaat nog eens heel groot worden...

MacMiep.nl | 29-03-18 | 13:44

En het werkt! GroenLinks boekt massaal stemmenwinst. Dus men gelooft het.

Bigi Bana Boy | 29-03-18 | 13:40 | 1

'het onbekwame volk', 'They don't know' ... allemaal gevleugelde en toegelaten uitspraken van BN'rs. Krijgen helaas gelijk .. en dat is nóg erger ...

peer99 | 29-03-18 | 13:46

Van hijgende NPO dame enkel gehuld in lange regenjas: medewerkers NPO beginnen zich ook te roeren aan de koffietafel. Selectieve selectie geschikt voor uitzending raakt irritatiesnaar.

Bellifluficus | 29-03-18 | 13:40

Wanneer gaat wegkijken over in hoogverraad?

echt_links | 29-03-18 | 13:39

Ach, de meerderheid van Nederland weet wel beter. Het is weer voor de zoveelste keer die k*t islam. Laat Halalversum maar kletsen.

Billy24 | 29-03-18 | 13:38

Ik moet aan Fawlty Towers denken: Dont mention the Zjermans

deministerpresident | 29-03-18 | 13:36 | 1

You started it!

Slough | 29-03-18 | 15:05

Let ook even op het verhulde subjectieve taalgebruik; "Marine Le Pen liep inderdaad mee. Zij en partijgenoten werden uitgejouwd en uiteindelijk werd ze voor haar eigen veiligheid door de politie weggevoerd.

Ook de linkse politicus Jean-Luc Mélenchon werd van de betoging weggeleid, omdat er wat mensen agressief tegen hem deden."

Marine le Pen werd uitgejouwd (de mensen hebben massaal een hekel aan extreem-rechts) maar tegen Jean-Luc werd agressief gedaan door 'een paar mensen' (dat zijn natuurlijk extreem-rechtse mensen)

Sans Comique | 29-03-18 | 13:35

Vroeger stemde ik op de NOS, toen Maartje van Wegen het journaal nog presenteerde, maar tegenwoordig stem ik FvD.

NeedIsaymore? | 29-03-18 | 13:34 | 2

Maartje van W. zei tijdens het bespreken van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in 2002 "Helaas heeft Pim Fortuyn in Rotterdam gewonnen" (Maartje de middelste vinger is voor jou)

kibambam | 29-03-18 | 13:52

Maartje van Wegen. Is die niet in de endeldarm van prinses Beatrix verdwenen?

Rest In Privacy | 29-03-18 | 19:22

Gisteren heb ik me ook behoorlijk geërgerd aan de gekleurde berichtgeving van onze Staatsomroep. Een van de stokpaardjes en uitgangspunten van moslims is het breed gedragen antisemitisme. Het wordt ze met de paplepel ingegoten en sommigen voegen daad bij woord. Het is schandalig dat een door algemene middelen bekostigd nieuwsorgaan onwelgevallige feiten onder de tafel schuift.

donkeyman | 29-03-18 | 13:34 | 2

Joden staan met stip op nummer 1 van de met de paplepel ingegoten islamitische haat. Maar ze zijn absoluut niet de enigen.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 19:25

donkeyman
Je gemoedstoestand moet je beschermen voor zover het mogelijk is. Maar als je kiest voor de Staatsomroep weet je al dat je dat moet bekopen na afloop. Je bent dan een knikker in andermans hand en ze rollen je daar waar je niet wilt zijn. De fout ligt bij je zelf vriend. Jij beslist of je er naar wilt kijken of niet. Maar velen zijn niet de baas over zichzelf.

Rest In Privacy | 30-03-18 | 10:53

Gelukkig. Fijn. Zucht... dit is wel een grote opluchting... Ik was al bang dat ze een verband gingen zien dat er toch echt niet is. Misschien heeft dat gesprek van Timmermans met de imams wel geholpen. Mensen kunnen soms zulke rare dingen denken. Nou... goed om te horen dus...
.
;-) lol... /sarc

Príncipe | 29-03-18 | 13:30

Ik las ergens: wanneer gaat wegkijken over in medeplichtigheid? Kan niet lang meer duren!

Janneus | 29-03-18 | 13:30 | 3

Wegkijken, ontkennen, bagatelliseren, goedpraten...30 jaar lang. Hele enge lange lijst met deugende medeplichtigen aan elke Islam-gerelateerde misdaad.

ploppy | 29-03-18 | 13:40

Wegkijken maakt je medeplichtig. Er w ordt nu al in kaart gebracht, wie, wat, waar en wanneer. En daarom zal je veel zenuwachtige links menen gaan zien de komende tijd. Ze zullen uit de groep worden gestoten, zakelijk zullen ze alles verliezen en ze zullen nooit meer aan de bak komen.

Mark_D_NL | 29-03-18 | 13:51

Als je iemand ziet verdrinken en je doet niks, ben je strafbaar. Dat zou ook voor islam-apologisme moeten gelden.

Rest In Privacy | 29-03-18 | 19:27

"Een woordvoerder van het Franse leger zegt tegen persbureau Reuters dat de man in eerste instantie scheldend in het Arabisch langs de hardlopende militairen kwam rijden, voor hij omkeerde en probeerde een groepje van vier militairen omver te rijden."

en

"Over het motief van de man was nog niets bekend."

Het lijkt me duidelijk: een van de militairen had nog een rekening open staan bij de shoarmazaak.

keestelpro | 29-03-18 | 13:50

@keestelpro

O gelukkig. Ik dacht dat het weer met islam te maken had.

Ries13 | 29-03-18 | 14:01

Nu nog even de update afwachten want de automobilist was vast gewoon heftig aan het rochelen wegens acute aanval van lage bloedspiegel ofzo.

OverdaanDerOnderheid | 29-03-18 | 15:16

Het blijft frappant dat er nog steeds gelovigen zijn die de woorden 'dood de ongelovigen waar gij hen aantreft' interpreteren als een oproep tot moord.

keestelpro | 29-03-18 | 13:28

Bij de NPO zitten uitsluitend nazaten van Chamberlain. We hebben meer Churchills nodig.

Zeddegeizot | 29-03-18 | 13:27 | 1

Trump

Rest In Privacy | 29-03-18 | 19:28

Valt me nog mee dat Baudet er niet bij wordt gesleept.

Harry Turtle | 29-03-18 | 13:27

Tsja. De Nederlandse slaaf kun je werkelijk alles wijs maken. Heb er geen medelijden meer mee.

Mark_D_NL | 29-03-18 | 13:27

Wie betaalt, die bepaalt. We hebben een omroep die betaald wordt door Den Haag. Onze politici ontkennen nog steeds tegen beter weten in dat dat "incidenten" alles te maken met de islam. Uiteraard roeptoeterd het staatsjournaal precies wat de politiek vindt. Wie betaalt die bepaalt immers. Zodra de politici het aandurven om het hoofd uit elkaars anus te halen en zaken te benoemen, dan durft de staatsomroep ook heel misschien eens zaken wel te benoemen.. Politiek correct als men is, is men doodsbenauwd te stigmatiseren. Het probleem voor politici en de staatsomroep is echter dat vooroordelen, profilering, stigmatisering of hoe je het ook wilt noemen een bijzonder grote kern van waarheid bezitten. Onafhankelijke journalistiek zou alle feiten moeten willen benoemen. De mensen moeten tenslotte zelf op basis van de feiten een oordeel of mening vormen. Bewust informatie achterhouden is gewoon een vorm van manipulatie. Een dergelijke bron van informatievoorziening zou gewoon van de tv gehaald moeten worden. Maar zoals gezegd, wie betaalt, die bepaalt.

Ruikbaard | 29-03-18 | 13:23 | 1

Het gaat verder dan betalen = bepalen. Politici (en hun draaidokters, etc.) "betalen" namelijk ook met nieuws (primeurtjes, interview, kwootje), terwijl media op hun beurt "betalen" met het verlenen van toegang tot aandacht van de massa. Dit leidt tot een wederzijdse afhankelijkheid en belangenverstrengeling waarbij media ook gaan "betalen" in de vorm van hulp bij verdraaien en verzwijgen, niet al te kritisch (door)vragen, wederhoor achterwege laten of stropoppen opvoeren, etc.

OverdaanDerOnderheid | 29-03-18 | 15:12

Wat vinden de mollen van het ANP er van?

Pimol | 29-03-18 | 13:22

Als de laatste joden europa verlaten hebben zijn wij aan de beurt, Ben benieuwd hoe lang het duurt dat niemand meer zonder angst over straat kan lopen. In sommige groten steden is het al zover.

jan huppeldepup | 29-03-18 | 13:22 | 1

De grote arabist Hans Jansen z"l voorspelde dit reeds lang geleden:
Na zaterdag komt zondag.

vliegende knorrepot | 29-03-18 | 13:49

Heau heau. Maar whatabout. Woordjes. En straatnaambordjes. En grapjes.

LibertasSimplex | 29-03-18 | 13:21

Ik ga mijn bijdrage aan GeenStijl verdubbelen!!! Haha

TheDrivingDutchman | 29-03-18 | 13:18

De staatSSpropaganda draait overuren. Een anti-semitische aanslag op een holocaust survivor is natuurlijk niet de schuld van de moordernaar. Maar van de opkomende Extreem Rechtse partij van Le Pen. De NOS weet wel hoe ze nieuws zo moeten manipuleren dat zelfs de islam niet benoemt word. Nederland is kapot, mogen we een nieuwe?

Indoneesje | 29-03-18 | 13:17

We gaan een internet tv channel beginnen.

Vast format: Het Nieuws Dat Er Niet Was; NOS/NPO fakenews laten zien, en dan het echte nieuws. Na ieder item komt een keer bulderlach (zoals bij Funny Home Videos).

Ik denk dat de kijkcijfers van dit internet tv station binnen een week alles van de NPO achter zich laat.

hangtiet met knoop | 29-03-18 | 13:16 | 11

Ik zeg doen .
liever vandaag dan morgen.
Strak plan.

Pjotterdjotter | 29-03-18 | 14:49

Ik meen ergens te hebben gelezen dat je Frunk van der Linden hiervoor kunt inhuren?

OverdaanDerOnderheid | 29-03-18 | 15:04

Mather,
U geeft direct aan hoe ziek u bent. Objectief, ja zelfs de waarheid, wordt direct rechts genoemd. Ik neem aan dat u een abonnement heeft op de wegkijker?

De musso linie | 29-03-18 | 15:07
▼ 8 antwoorden verborgen

De NOS is altijd al goed geweest de schuld van een misstand bij mensen te leggen die er verder niks mee te maken hebben.
Niet anders dan hoe het niet mogelijk is een islamitische haatprediker te vervolgen, maar een Nederlands politicus wel....

happen naar de baas | 29-03-18 | 13:14

Wel zoiets verwacht maar toch ongelofelijk...

Ries13 | 29-03-18 | 13:14

Uit dit soort berichtgeving blijkt temeer dat de nieuwsgaring bij de publieke omroep niet neutraal is. Geen zin om langer voor halve waarheden te betalen!

DriessenUitDeBiezen | 29-03-18 | 13:14

Tijd dat we met zijn allen een jaartje stoppen met belasting betalen en laten zien wie er echt de baas is. Voor het gedeelte dat linkse wegkijkers opbrengen mogen dan de linkse hobbies betaald blijven worden; dat wordt voor hen dus een eerste schijf van 100%. Succes ermee!

benjeallanggek | 29-03-18 | 13:12

Als Macron feiten gaat benoemen, dan zal NL heus wel een keer gaan volgen. Een kwestie van tijd.

grancolombiano | 29-03-18 | 13:12 | 1

Inderdaad, in veel landen is gelukkig de wal in zicht, nu de linksdeug-media nog die wel zullen tegenstribbelen, zoals de Nos/Vara/NPO-pus.

hagelkruis | 29-03-18 | 13:16

De linkse NOS is geen omroep maar een politieke partij!

kibambam | 29-03-18 | 13:07 | 1

NOS is politiek Entertainment. Daarom ziet de Mol ook veel geld in het ANP.

Mark_D_NL | 29-03-18 | 13:31

Zou de buurman daar recent zijn komen wonen? Zou de buurman dan mogelijk een "vluchteling" zijn?

Lood om oud ijzer | 29-03-18 | 13:07 | 2

Dus je vlucht voor de ellende die je zelf mee komt brengen. Wonderlijk.

VeelTeSteil | 29-03-18 | 13:08

Nee ze kende hem al van kinds af aan.
Niet alleen nieuwe moslims zijn ..... De oude ook

Rest In Privacy | 29-03-18 | 19:32

Het ergste is dat dit wederom slecht afstraalt op de islam, aldus Alexander Penthouse en Yasser Feras Klaver. De moslims zijn hier de echte slachtoffers.

honde | 29-03-18 | 13:06 | 2

Snel, een bezoek aan een moskee! En bewaking voor die huizen van eenheid en vrede!

dyslexieman | 29-03-18 | 13:25

Snel even een paar mediamoslims een bloemetje laten leggen voor de camera

Rest In Privacy | 29-03-18 | 19:34

Ik wil hier niet meer aan meebetalen. Waar kan ik m'n abonnement opzeggen? Iemand een linkje?

DuraLex | 29-03-18 | 13:06 | 1

Chapeau !! .... Staatsjournaal toont ware gezicht ..................... weg ermee

Ervaringsdeskundige | 29-03-18 | 13:06

Wat mij betreft zijn media als NOS indirect medeplichting aan dit soort dingen.... De rekening komt nog wel....

WassenaervanGhent | 29-03-18 | 13:06

Opheffen die NPO. Voetbal naar commerciëlen en de rest achter de decoder. Als mensen zo gek zijn op die lullige programma's gaan ze er maar voor betalen.

The2Amendment | 29-03-18 | 13:04 | 1

De NPO is met "NPO Start Plus" al jaren bezig om mensen te laten betalen voor het bekijken van programma's die reeds uit hun eigen portemonnee zijn betaald, terwijl zij de kwantiteit en kwaliteit (aanbod van beschikbare programma's en de resolutie daarvan) bij de gratis variant "NPO Start" stapsgewijs terugschroeven. De semi-ambtenaren in paarse broeken die Netflix (& chill?) willen spelen maar het verschil tussen concurrentievervalsing en innovatie niet eens begrijpen hebben inmiddels vast een fraai bestandje van makke schapen opgebouwd.

Hierbij een tip voor de NPO hoe een echte innovatie commerciële dienst: tegen extra betaling wordt wél de voornaam, afkomst, geloofsovertuiging van betrokkenen vermeld. Daar zou ik best een paar euro extra voor willen betalen, zodat ze daarvan een paar beveiligers op het Mediapark kunnen laten posten. Wegkijken blijft uiteraard gratis.

OverdaanDerOnderheid | 29-03-18 | 14:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken