Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hasan Koekoek van de Islam Democraten: "Aanslagen in Nederland ies logies"

Volgens wereldkampioen debatteren schreeuwtokkie Hasan Koekoek van de "Haagse" Islam Democraten zijn aanslagen schoeld van Nederland, zo blijkt uit een gesprek op niveau in de stemtram (een soort bangbus maar dan een stemtram) van het AD.

De schuld van Nederland alsook de schuld van Sjors Bush dus als er weer eens lichaamsdelen door een terminal vliegen heeft dat verder niet zoveel met de islam te maken. Denkt u daar maar eens over na als uw dochter of kleindochter uit haar schoenen is geblazen door een gezellige jihadist met een Arabische voornaam en een eenletterige achternaam. Effe tellen hoevaak het precies de schuld is van Nederland.

"Die idioten zijn gecreëerd door Amerika en het Westen, en gesteund door Nederland... je moet geen oorlogenmoord gaan uit gaan financieren... wat financiert Nederland joh... Nederland wel... Nederland wel... jamaar Nederland is een goed voorbeeld... tuurlijk wel Nederland... Nederlandse regering wel... Nederlandse regering... je staat wel... je staat wel... je staat wel... je staat financiert dat soort dingen... je staat steunt gewoon oorlogen."

Dus dan is het normaal dat ze hierheen komen om aanslagen te plegen?

"Ies logies."

Leuk he Hasan, hier in Nederland.

Reaguursels

Inloggen

Een koekoek vernietigt het nageslacht van een ander en gaat zelf in zijn opgemaakte nest wonen, prima vergelijking wat er hier in Nederland gaande is met Hassan's Koekoek islam.

henk vintage | 13-03-18 | 17:35

Deze man heeft min of meer gewoon gelijk.
Terroristen worden gekweekt, je krijgt een bom op je hooft, of je familie wordt uitgemoord. Nederland heeft het belijd van de US altijd als een schoothondje (Balkenende ten tijde van de Irak oorlog) gevolgd.
De Nederlandse regering is dus mede verantwoordelijk voor de daden van zijn zogenaamde vrienden. In zekere zin is de Nederlandse bevolking daar dus ook schuldig aan, omdat wij kunnen stemmen.
Daar tegenover zijn er eigenlijk geen echte anti oorlog partijen in Nederland, alle rechtse partijen steunen de US. De meeste linkse ook. Met uitzondering de P.V.D en de SP, maar zeker de SP heeft nauwelijks een buitenlands belijd en de enigste die nog een mening had (Harry van Bommel) is opgestapt.
Geen of nauwelijks anti oorlog's partijen in Nederland dus, tijd dat er eens een goede echt linkse partij komt, die er werk van maakt.
Je kan wel meebeslissen over de prullenbak in je straat, maar wat the fuck.

Pieter Woerden | 13-03-18 | 16:29

Maar er is helemaal geen aanslag gepleegd in Nederland. Is er dan niemand die zich daar over verbaasd?

ronin1962 | 13-03-18 | 12:00 | 1

Jawel, hoor: Centraal station A'dam

reagierder | 13-03-18 | 16:02
-weggejorist-
TracyBeck834 | 13-03-18 | 09:42

‘Islam Democraten’
Mag je als niet moslim ook lid worden?

Haatejaculaat | 13-03-18 | 09:00

oppakken wegens landverraad deze koekoek die in verkeerde nest zit .A Pechtold wordt toch is wakker

pedro300 | 13-03-18 | 08:40
-weggejorist-
AmeliaChan3841 | 13-03-18 | 08:26 | 1

Komen hier naar toe voor gratis geld en om ons te haten.

Janneus | 13-03-18 | 07:53

Islam democraten, het klinkt als boerenkool met chocoladesaus.

Wekkertje | 13-03-18 | 07:16 | 1

+1!

De Briemusketier | 13-03-18 | 12:03

Die meneer spreekt over Nederland alsof het niet zijn land is.

PrakkerT | 13-03-18 | 04:57

Als zo’n maloot de stem is van zijn achterban hebben we alleen onze democratie te vrezen.

beter-laat-dan-nooit | 13-03-18 | 02:39 | 1

Uhhhh, welke democratie bedoel je?

WayneGretzky*99* | 13-03-18 | 06:24

Ze noemen het Vrijheid van meningsuiting ..?
Dus alle moslims zijn het zelfde als NAZI's en zelfs erger...
Ze accepteren uiteindelijk alleen maar moslims, ieder ander mens is niks zeggend en dient uiteindelijk de islam te volgen of te sterven.
.
Sorry hoor maar voor mij is er nu alleen nog de PVV of de FvD. de rest is onbetrouwbaar als de pest.
Z'n club als NIDA is voor mij de druppel.
Wat hun hier staan te verdedigen, werd men nog niet al te lang geleden voor opgesloten.

Rene046 | 13-03-18 | 01:19 | 1

Daar wordt je nog steeds voor opgesloten of uit bed geplukt als je blanke Nederlander bent.

Wachtmeester R | 13-03-18 | 02:31

Dit is toch wel echt het laagste van het laagste wat betreft gespreksniveau

JackStick | 13-03-18 | 00:54

Ach, bij dit soort types is het inmiddels voor de gemiddelde Nederlander wel duidelijk wat hun drijfveer is; geld verdienen aan Nederland. Verder niets. De achterban bestaat uit lieden die alleen maar in de slachtofferrol leven en op zo'n idioot stemmen omdat ze graag via hem met een megafoon een grote bek willen (terug)geven aan de Nederlander en aan Nederland. Steevast hetzelfde patroon; in rap tempo (met een soms onbegrijpelijk en irritant accent) allerlei complottheorieën en leugens op de gesprekspartner afschieten, in de wetenschap dat die vervolgens compleet wordt overrompeld (en in het ergste geval, meestal bij linkse gutmensen, zelfs aan hun eigen perceptie gaan twijfelen). "Gaslighting"

Kompromat | 13-03-18 | 00:28 | 3

En vooral schreeuwen en geen ruimte over laten om de ander zijn punt duidelijk te maken.

boerk | 13-03-18 | 06:40

Past toch wel bij links, dat clubje ;)

boerk | 13-03-18 | 06:40

" .... geld verdienen aan Nederland"
Laat dat 'verdienen' maar weg voor 'vangen'.

Wekkertje | 13-03-18 | 07:18

Daarom ook de PVV. De enigste partij in Den Haag die wilt de islamiseren.

Balaverde | 12-03-18 | 23:38

Niet zo mooi dan dat je jouw mensen in de steek hebt gelaten, Hassan. Bevalt zeker te goed tussen de kufaar?

fram | 12-03-18 | 23:21

Nummer 1 Olieproducent ter wereld is de USA. Saudi-Arabie nummer 2 en Rusland nummer 3. Stel dat het machtigste land ter wereld aan ziet komen dat zij dit over enige tijd niet meer is, wat doe je dan? Je steekt nog meer geld in je leger. Wat is essentieel om het leger en de economie draaiende te houden? Heel veel olie. Wat nu als nummer 3 je in de nek hijgt, Dan isoleer je nummer 2. Hoe doe je dat? Door een reden te zoeken om nummer 2 aan te vallen. Tenslotte is die niet zo krachtig en gevaarlijk als nummer 3. Ineens was het belangrijk om de mensen van Irak te bevrijden van Sadam Hussein. Daarna werd de vijand Khomeini van Iran en nog wat poppetjes. Wat begonnen zij te roepen naar de bevolking? Het is een heilige oorlog. De Christenen en de Joden willen de Islamieten uitroeien. Et voila, daar kwam Osama Bin-Laden om de Islam te verdedigen tegen het Westen. Zijn kop ging er af, Qhadhafi werd in de tussentijd ook nog even met hulp van de Amerikanen vermoord en iedereen die verder nog verzet bood werd terrorist genoemd. Het speelveld van de macht lag volledig open, waardoor chaos de weg naar ISIS mogelijk maakte. Nog meer Islam aanhangers en martelaren, die veronderstellen dat het allemaal om het geloof gaat. Maar nee. Niet voor niets steunt Poetin Syrie. Niet omdat die Assad zo gezellig is in de kroeg, maar om de olie en de machtsverdeling in het Midden-Oosten. Als het de USA echt zou gaan om de onderdrukking en uitmoorden van de bevolking onder dictators, dan zou Afrika veel meer voor de hand liggen. Maar ja, economisch niet interessant. Die mafklapper in de tram heeft zeker wel een punt. Feit is alleen dat deze hele situatie boven de pet van de bevolking uitgaat. Aan de ene kant zit tante Sjaan in de tram volstrekt oprecht haar verhaal te doen, terwijl aan de andere kant een man zit die echt denkt dat het gaat om een geloofsstrijd en zich terecht kwaad maakt om de Nederlandse financiering van wapens waarmee in het Midden-Oosten honderdduizenden mensen zijn vermoord. Doen ze het dan niet deels zelf? Jazeker, maar de Westerse wereld heeft daar eigenlijk helemaal niets te zoeken (behalve olie dan).

salsaparilla | 12-03-18 | 23:18

Voor de duidelijkheid, hij heeft volkomen -letterlijk- gelijk. De VS hebben IS bewapent. Want elke lul wist dat die zogenaamd "gematigden" in Syrië ook gewoon IS waren. Daarnaast bewapent het westen, via Turkije, nog steeds IS, en koopt, via de zoons van Erdogan, IS olie. De sponsoring van de Taliban (IS voorloper en enthousiast supporter van aanslagen) door de VS is nou ook niet echt een geheim.
Dus even afgezien van de politieke statements, heeft ie ook gewoon letterlijk gelijk.

TheEgg | 12-03-18 | 23:08 | 8

theegg,
Ik denk dat ik het beter begrijp dan jij, met je zogenaamde verklaringen.

marjen | 13-03-18 | 00:17

Operation Northwoords nieuwe stijl?

steekmug | 13-03-18 | 08:10

@marjen | 13-03-18 | 00:17
Dat blijkt. Pffff. Heb je ook nog inhoudelijke bijdragen? Oh laat maar, ik heb de rest al gelezen. Je bent mijn tijd niet waard.

TheEgg | 13-03-18 | 10:46
▼ 5 antwoorden verborgen

Hij verwoordt het ronduit slecht, maar als burger in een democratie ben je verantwoordelijk voor je regering en als je deelneemt aan die democratie vertegenwoordigt die regering jou. Je steunt dus wel degelijk elke actie van de door jou gekozen regering. Dat is nou eenmaal een grondbeginsel van de democratie.

Hij heeft het mis als hij stelt dat Saddam Hoessein zijn “volk” uit heeft gemoord. Dat was namelijk bewezen fake news gefabriceerd door Westerse media. Hij heeft het niet mis waar hij stelt dat er meer dan een miljoen onschuldige doden zijn als gevolg van de zogenoemde burgeroorlog die in Irak is gevoerd én nog steeds bezig is met volop steun van het Westen waar onze regering deel van is.

Het is heel vreselijk dat sommige mensen met roots uit een van de midden oosten landen waar het Westen een oorlog heeft ontketend, heeft gesteund en nog steeds steunt, hier onschuldige burgers vermoorden. Maar in verhouding vallen de onschuldige slachtoffers hier in het absolute niet bij de onschuldige slachtoffers van een door ons allemaal democratisch verkozen en dus gesteund buitenland beleid. Niet stemmen is de enige juiste manier om de schijndemocratie niet te steunen, om nu te kunnen zeggen “ daar heb ik niet voor gekozen”. Bij voldoende niet stemmers heeft die regering geen mandaat meer van het volk. Ofwel Niet stemmen is ook stemmen. Wel stemmen is instemmen. En dan moet je ook stoer genoeg zijn om te erkennen dat jij dat wat je persoonlijk misschien niet had gesteund, wèl steunt. Je steunt namelijk het democratisch principe dat de meerderheid bepaalt. En de simpele stelling dat degenen die een bal kaatsen hem terug kunnen verwachten, wordt niet voor niets een spreekwoord genoemd. Het enige niet logische in onze realiteit is dat we sloopkogels kaatsen en huilen om de krielknikkers die we terug hadden kunnen verwachten. Persoonlijk denk ik dat het spreekwoord zich nog wel bewijst, en dat er dus nog wel een tros sloopkogels terug komt kaatsen. Grappig dat de angst daarvoor alom wordt besproken hier, maar niemand de oorzaak wil begrijpen. Met als gevolg dat die sloopkogels hier per definitie wat harder komen klappen. Zien we ook gebeuren hoor. Door die angst voor wat velen hier de Islam noemen, geven we vanzelf onze mensenrechten op. En dat is maar een klein voorbeeld van de zelf vervullende profetie die we voor onze ogen bewerkelijkt zien worden. Mark my words, zeik er over en bookmark ze en heb over een paar jaar spijt dat je ze veroordeeld hebt.

Balgesjaakt | 12-03-18 | 23:03 | 1

Ik ben het met je eens hoor, maar 'niet stemmen' blijkt dus ook geen zin te hebben. Als je naar de opkomst van de Nederlandse EP verkiezingen kijkt dan zou de EU ook geen democratisch mandaat hebben, maar die trein dendert toch op volle snelheid door.

XaleX_2 | 12-03-18 | 23:23

Gezellige jongens die niet weten dat ze het erg goed hebben in NL en niet weten dat ze het een stuk slechter krijgen als NL dat gedroomde kalifaat wordt.

BozePaarseMan | 12-03-18 | 23:01

Hij zit in een Nederlandse tram.. te genieten van het OV.. in het bomloze Nederland.. op Nederlandse TV.. gebruik makend van het nederlandse recht op vrijheid van meningsuiting.. en dan ruzie maken?? In zijn situatie zou ik mijn zegeningen tellen..

Ouwe Semelaar | 12-03-18 | 22:55

Nederland is zo moordlustig dat ik Hasan dringend adviseer dit onveilige land te verlaten. Met zijn grote muil.

Montesquieue | 12-03-18 | 22:52

Is toch duidelijk? Moslims worden gewoon liever uitgemoord door andere moslims dan door kuffar. In Syrië jagen in een paar jaar tijd een paar honderdduizend moslims elkaar over de kling, moslims halen hun schouders op. Israël knalt in 70+ jaar ongeveer 25.000 neer, elke moslim in de wereld is helemaal over de zeik. Meneer Hasan Cocksuck had liever gehad dat er nog meer familieleden van hem door Saddam Hoessein waren uitgemoord. Ik hoor niets geks.

IslamPislam | 12-03-18 | 22:51 | 1

Ooit sjokte men in het Midden-Oosten allemaal stamsgewijs achter kamelen, schapen en geiten aan door de woestijn. De ene stam nog meer stupid en achterlijk dan de andere. Een stam was wat slimmer dan de rest, en dat is tot op de dag van vandaag zo. De rest is nog achterlijker en stupid geworden dan ze al waren. Die kijken jaloers naar de stam die wel hersens heeft, terwijl ze elkaar de schedel inslaan. De moraal: als je een achterlijke stupid woestijndumbo bent, wordt dat er niet beter op als je elkaar uitmoord, maar het ruimt wel lekker op.

De Briemusketier | 12-03-18 | 23:04

Typisch een islamiet. De slachtofferrol en een ander overal de schuld van geven. Maar desondanks wel profiteren van "ons" systeem via bad, brood, bed en uitkering en Allah mag weten wat nog meer.

Nelis SplitBloes | 12-03-18 | 22:37

Ondankbaar dat in Irak een dictator en IS verdreven zijn. Ondankbaar jegens het land dat hem opving. Welkom in ons land.....
Dit soort gesprekken heb je in de trein in Budapest nou nooit.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 22:36

Wat is een bangbus? Had ik dat moeten kennen?

A la snackbar | 12-03-18 | 22:36

Een koekoek gebruikt andermans nest, en gooit de oorspronkelijke leg eruit. Nomen est omen?!?

McSplutter | 12-03-18 | 22:34

Ongezien de H5n1, westnijlvirus en een V2 op je feckin tram. Stoere pappraatjes had je thuis wat minder met je laffe bakkes.

rattenvanger XL | 12-03-18 | 22:30

Moet ik nou tegen zijn? Die quote klopt eigenlijk gewoon en zeker de VS heeft vuile handen in de Irak oorlog x2, Afghanistan en nu de geregisseerde oorlog in Syrië tegen 'rebellen' die bestaan uit voornamelijk huurlingen en het Kalifaat die met Amerikaanse tanks en wapens hun opmars hebben gemaakt. Je moet wel erg naïef en kortzichtig zijn als je niet ziet dat er achter deze oorlogen/conflicten een 'regie' zit.

XaleX_2 | 12-03-18 | 22:11 | 14

Wie weet is Renaissance, Verlichting, Industriele Revolutie en wetenschap ook wel iets voor de arabs. Dan worden ze wellicht wat minder door de boksring heen gemept dan nu het geval is. Nog even en zelfs de afrikanen lopen ze links en rechts voorbij.

De Briemusketier | 12-03-18 | 22:45

De 'regie' is nog steeds die van Obama. Die koos in alle gevallen de kant van de Moslimbroeders/Soennieten onder hem mom van 'democratie brengen'. Democratie met de moslimbroeders? Tot ze de meerderheid hebben en dan is het gedaan met de democratie. Slim bezig. NOT.

Wachtmeester R | 13-03-18 | 02:41
▼ 11 antwoorden verborgen

Hasan Kücük betekent kleine Hasan.

oab | 12-03-18 | 22:03

Tsja.... en zo zijn er miljoenen in Nederland, inclusief honderdduizenden GroenIsis. SP, PvdA, BIJ1 en PvdD stemmers. Gaaf land.

BlowingBubbles | 12-03-18 | 21:55

Mijn volk in irak is uitgemoord door Nederland zegt de treurwilg in zijn mooie jasje terwijl hij door prinsheerlijk door Den Haag wordt gereden mede op kosten van de vrouw die als dank nog eens een bom mag koppen van deze fijne meneer. Het is dat iedereen hier zo aandrong, anders wastie nooit naar Nederland gekomen, dat moeten we natuurlijk wel begrijpen.
Lijkt me er zo een van wie de inlichtingendiensten later zeggen dat ze bekend met 'm waren. En wij ook. Wat een weggooier!

De Briemusketier | 12-03-18 | 21:49

Yo Hassan, je zult dit wel niet lezen, maar aangezien jij een Nederlands paspoort hebt, geniet van de Nederlandse gemakken, en zo te zien een "redelijk geintegreerde Nederlander" bent.... *Ben jij dus precies even schuldig als die mevrouw tegenover je* volgens jouw logica. Domme gehaktbal.

peterdh | 12-03-18 | 21:45 | 2

Hoho, het is ons geld en niet het zijne idd.

schoon-schip-maken | 12-03-18 | 21:47

hehe, dat is ook weer waar. Het is dus toch onze schuld. Naja het blijft een domme gehaktbal die zijn mond moet houden of op moet tyfen naar een zandbak waar hij wel hout snijdt, hier doet hij dat absoluut niet iig.

peterdh | 12-03-18 | 23:01

En GroenLinks, SP, PvdA (kom laten wij D66 er ook bij benoemen omdat het kan) zagen dat het goed was.

Johan_Voorhaar | 12-03-18 | 21:36

Ik kon het niet langer dan 24 seconden verdragen. Als ik in Den Haag zou wonen, zou ik na deze 24 seconden zeker PVV gaan stemmen.

EenGoedBegin | 12-03-18 | 21:36

Wat leven we toch in een geweldig land dat een nauwelijks Nederlands sprekende, Nederland hatende barbaar met het iq van een Chihuahua een platform geven in een landelijke krant en op het best bezochte weblog van Nederland, terwijl mensen met een echt verhaal en met het hart op de juiste plek structureel genegeerd worden als de inhoud niet zo goed uitkomt.

jemagookniksmeer | 12-03-18 | 21:35 | 1

Hear hear !!!

Volkomen mee eens ! Ben je een bleekscheet, kan je niet genoeg kwalificaties hebben - zelfs 3-talen-kennis is nauwelijks voldoende (!)..... Maar behoor je tot de "multiculturele verrijking" met roots in Africa/Midden-Oosten, worden kwalificaties plots irrelevant en kan je lekker voor politicus/opiniemaker spelen an allerlei lucratieve posities opeisen, zonder ooit de minste prestatie te moeten leveren. En hou je aub niet in : sla gerust je reinste onzin uit !! Gecelebreerd als "multiculturele verrijking" word je toch......(...)

Het Westen is absurd suicidaal bezig.....

Mau777 | 12-03-18 | 23:08

ik denk dat er nog nooit in de geschiedenis een volk is geweest dat een voor hun vijandig volk geïmporteerd heeft , en deze ook nog zonder tegen dienst te vragen voorzag van huisvesting , scholing , bescherming , en financiën .
En daarnaast haatdragend propoganda tegen het ontvangende volk ruimschoots gefaciliteerd werd .... ik begin me echt zorgen te maken

sparrow | 12-03-18 | 21:32 | 1
-weggejorist-
Datismijnmening | 12-03-18 | 22:43

Die gasten zijn helemaal gek, vraag ook niet als je in zo'n land zit ''where do people get stoned?'' als je iets wilt roken.

Papierversnipperaar | 12-03-18 | 21:30

Hasan, volgens mij hou je een beetje van die PVV dame.
En zij niet van jou.
Sjap.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 12-03-18 | 21:28

Inteelt en islam. Angst in een beschaafde wereld. Wonderlijk toch weer en de hamvraag hoe we het zover hebben laten komen. Te wapen zou ik zeggen maar ik heb alleen mes en vork.

Ernst Oosters8389 | 12-03-18 | 21:27

“Wat een liefde straalt deze man uit. Echt een humanist. Zo tolerant, geweldige kerel”

franck7020 | 12-03-18 | 21:27 | 1

Ik vind het een gifmenger.

atheïstisch stemvee | 12-03-18 | 21:30

Denken langs de lijnen der islamitische ideologie: Nooit! Maar: google eens wapenhandel Nederland. Kijk naar 1 van de ideologische grondbeginselen van de EU: nooit meer oorlog. En wat doen die EU natiestaten, en masse exporteren van kolen en staal in de vorm van wapens. Daar sta je dan met je staal en kolen pact uit 1951, met je nooit meer oorlog, maar dezelfde ellende exporteer je wel. En dan gek staan te kijken als iets van die energie terugkomt. Blijkbaar is de wapenindustrie ontkoppeld van enige morele verantwoordelijkheid, maar op individueel niveau moet ik de lieve, nietswetende, goedbedoelende hippie uithangen met een schoon geweten?

Zoltan | 12-03-18 | 21:26 | 3

De gemiddelde Nederlander, Belg, Duitser of Fransman heeft geen politieke invloed om de wapenhandel te stoppen, maar mag wel bommen koppen van islamitisch terroristentuig. Dat mag dan zo zijn, maar daarom hoef je het nog niet leuk of lekker te vinden, dacht ik zo.

De Briemusketier | 12-03-18 | 21:57

De grootste ziekmakende leugen van onze tijd is dat het gewone volk geen invloed heeft. Jammergenoeg is die propaganda zo intens dat het gewone volk daar het hardst van overtuigd is.

Balgesjaakt | 12-03-18 | 23:17

Het Midden Oosten wordt nu harder dan ooit tot de tanden bewapend. Veruit de grootste afnemers van gevechtsvliegtuigen ter wereld. Leveranciers: VS (F16, F15), Frankrijk (Rafale), UK (Eurofighter). In Egypte en Algerije hebben de Russen voet aan de grond. Tientallen miljarden per jaar met moderne precisiewapens en al.

Wachtmeester R | 13-03-18 | 02:49

Soms wind ik me een beetje op over de zegeningen van de islam. Nu paar keer weggejorist, dus ik hou het even voor gezien. Geen zin in een ban.

Fijne avond @ all. Laterz.

Ichneumonidae | 12-03-18 | 21:23 | 4

Goed man, fijne avond!!!

Berbaar | 12-03-18 | 21:29

ben om je naam bloot te geven aan GS berbaar? Ken zat berbers die geen enkel probleem hebben met GS, vooral dames. Nu jij weer,

Chemokar | 12-03-18 | 22:18

Ahhh berbaar. Ik heb je even onder mijn unblock-knopje vandaan gehaald om je na een tijdje te hopen betrappen op een constructieve bijdrage aan het gesprek. Maar je faalde in alle toonaarden. Je bent nog steeds een troll die geen inhoudelijk dingen kunt plaatsen die enigsinds aan de discussie bijdragen. GS top dat die block-knop er is. Het maakt het leven zo veel mooier. Doeg Berbaar!

peterdh | 12-03-18 | 23:07
▼ 1 antwoord verborgen

Die mafkees zat bij mij op de opleiding Bestuurskunde aan de Haagse Hogesxhool. Was een van de velen die op 12 september 2001 (ja zolang is t al geleden) op de tafels stond te dansen toen de docent de gebeurtenissen van de dag ervoor ter sprake wilde doen komen. Een paar maanden later kwam Djihab Abou Jahjah met de AEL martelaren werven op de school.

Re:Kniftig | 12-03-18 | 21:22 | 1

Dank voor deze informatie.
En dan weet je weer dat gematigde mohammedanen niet zelf tot geweld overgaan, maar dat zij het terreur-geweld WEL goedkeuren.
Fijn hoor, die gematigden die terreur wel bewonderen.
Waar gaat deze hel naartoe.

marjen | 12-03-18 | 21:34

Dit soort mensen mogen gewoon in Nederland zijn.
We zijn gek geworden.
VVMU mn reet. Deze mensen willen ons dood hebben. Ze moeten weg.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 21:17

De Bangbus ken ik wel, allemaal zwaar geschapen goser die zogenaamd meisjes oppikken en dan volledig uitwonen terwijl het busje rondrijdt door de achterbuurten van Amerika.
Maar van de Stemtram had ik nog nooit gehoord.
Iemand een link naar de filmpjes?
Ik vraag dit voor een vriend.

Osdorpertje | 12-03-18 | 21:16 | 1
-weggejorist-
OpperGek | 12-03-18 | 21:14 | 1

Lekker belangrijk wat er in Den Hagistan gebeurd. Ik was er laatst nog, werkelijk overal lelijke pauperflatjes met schotelbewoners.

Wasbakplasser | 12-03-18 | 21:12 | 1

Ik was er laatst ook en zag dat die integratie helemaal zo slecht nog niet ging als soms geschetst. Dat flatgebouwen lelijk zijn ben ik met je eens.

atheïstisch stemvee | 12-03-18 | 21:14

Waarom zijn er oorlogen daar?

Omdat ze er zo'n teringbende van maken dat ze onderling elkaar de kop inslaan. Vervolgens proxy-oorlogen beginnen tegen elkaar. Dan kan het "Westen" vervolgens haar bondgenoten beschermen tegen hun tribale oorlogen.

Worden in die afwegingen fouten gemaakt? Absoluut. Wordt de westerse bevolking met simpele propaganda om de oren geslagen om deze oorlogen verder goed te lullen? Dat ook. Zijn westerse mogendheden opportunistisch en proberen ze een slaatje te slaan uit deze chaos? Jup.

Maar om dan vervolgens net te doen alsof het Westen zomaar even wat lui bewapend met slechts als doel de zooi te verneuken? Tja.. eenzijdige kijk op zaken.

1337haxxor | 12-03-18 | 21:12

en dat is dezelfde staat/bakinet wat ze binnenlaat. nog erger dan S.S, allebei perfect nederlands (dus de kansen waren er). maar op het moment dat het allemaal niet genoeg is. net als mijn kat miauwen om meer. onze staat geeft het. het volk kan creperen.

Pieterdepietje | 12-03-18 | 21:11

Wat iedereen natuurlijk allang weet - de islam heeft in geen enkel land op aarde ooit iets goeds gebracht.

Die morbide, moordlustige ideologie, en deszelfs aanhangers moet je gewoon niet in je land willen. Exit dus. Asap.

Mensen als Berbaar, ons aller trol, wil wel graag naar een islamitisch land verhuizen, samen met vrouw en kinderen. Ga maar, nu. En hou ons op de hoogte, zolang als je kunt met je domlinkse gelul. Oudt gaan jullie daar niet worden.

Mocht je geen gezin hebben, dan ga je gewoon alleen. Wat ben je toch een gore wegkijker.
Ja, tijd voor jou om te zeiken over gebrek aan argumenten. Heeft bij jou geen enkele zin, wonend in een of ander achterlijk gat in NL waar je er nauwelijks last van hebt.
Laffe lul.
Mooi toch, zo'n ad hominem?

Ichneumonidae | 12-03-18 | 21:10 | 7

Berbaar | 12-03-18 | 21:33
Ga alle topics nalezen op Berbaar, jawel. Waar heb je gewoond en waar zou je graag weer naar toe willen? Lijkt mij weinig moeite dat te doen.
Geef eens 3 landen.
Of noem eens 3 moslimlanden waar je zou willen wonen.

Doe je niet, je loopt weg.

Ichneumonidae | 12-03-18 | 21:37

@Ichneumonidae | 12-03-18 | 21:37
U trekt verkeerde conclusies maar dat is niet zo raar in Uw opgefokte staat.
Straks wordt het Madeira of Martinique maar daar zijn mevrouw Berbaar en ik het nog niet geheel over eens.
Staat ook allemaal in de panelen heur, is voor de seniore en oplettende reaguurder appeltje, eitje.

Berbaar | 12-03-18 | 21:57

Top! Maak snel een keuze en ga!

peterdh | 12-03-18 | 23:09
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Klutskwijt | 12-03-18 | 21:07

Weet iemand de naam nog van de Amerikaanse generaal die stomverbaasd was te horen dat er plannen circuleerden om 5 staten in het midden oosten met regime-change te verblijden?

bodemloos | 12-03-18 | 21:06 | 4

Wesley Clark

steekmug | 12-03-18 | 21:17

steekmug | 12-03-18 | 21:17
Juist, Wesley Clark dus, dank steekmug.
En of Europa nou betrokken is bij dat bekokstoven van die regime-changes weten we na al die jaren nóg niet.

bodemloos | 12-03-18 | 21:33

@bodemloos | 12-03-18 | 21:33
Wesley Clark was NATO commander in Europa,wie weet?

steekmug | 12-03-18 | 23:21
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist en opgerot-
datlijktmesterk | 12-03-18 | 21:05 | 1

Koekoek eitje in ander nest gelegd, ies logies.

Watching the Wheels | 12-03-18 | 21:05

Als beloning voor zijn inclusieve verhaal mag hij elke week een artikel schrijven op Joop.nl.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 21:03

Wat hij zegt over Irak klopt ook nog eens niet. Wij hebben Saddam niet geholpen, integendeel. Maar wat een zak. Waarom hij niet gewoon terug naar Irak? Lijkt me beter voor iedereen.

Beste_Landgenoten | 12-03-18 | 21:02 | 10

Jihaat,'
De Nederlander leverde geen chemische wapens.
Bovendien was Saddam enige tijd een door het westen gesteund staatshoofd. Totdat hij verkeerde oorlogen begon.

marjen | 12-03-18 | 21:51

Iran / Irak / Ji-haat / IS / Al-weetikveel / Turkistan / Marrokistan. Het hele midden-oosten en alles met met islam te maken heeft is slecht voor de EU en NL. Hek eromheen en niet mee bemoeien. Laat ze lekker zelf hun oorlogen uitvechten.

Maar wel graag de EU grenzen bewaken om deze ellende buiten te houden.

Joris-nummer-zeven | 13-03-18 | 00:17

marjen | 12-03-18 | 21:51
Leer eens beter lezen, ik zei dat er een Nederlander was die chemicaliën heeft verkocht aan die dictator, ik heb nergens gezegd dat er chemische wapens zijn geleverd! Het is wel zo dat met die troep gifgassen vervaardigd konden worden, iets wat die Nederlandse handelaar zal hebben geweten, nu duidelijk?

JI-HAAT | 13-03-18 | 10:44
▼ 7 antwoorden verborgen

NL moet zijn grootste vergissing erkennen. Om na de WO2 opbouw Islam in NL toe te laten. Eerst als 'gast' arbeiders, nu als groepering die zich achtergesteld & gediscrimineerd voelt in NL.

NL heeft alles gedaan met subsidieclubjes / Moskeeën / gezinsherenigingen toestaan etc. Maar rupsje nooitgenoeg is pas tevreden als iedereen in NL zich tot de islam heeft bekeerd. Dan pas is er ware vrede, tot die tijd aanslagen.

Joris-nummer-zeven | 12-03-18 | 21:01

Bij de GR18 hoef je in feite maar 1 keuze te maken. Is de partij van mijn keuze voor of tegen verdere islamisering van NL?

Hou je PVV en FvD over. Zijn die er niet, dan lokaal stemmen.

Rest van de issues - volstrekt irrelevant.

Ichneumonidae | 12-03-18 | 21:01

-diepe zucht- hoe komen dat soort sujetten toch iedere keer weer aan een podium?
Smijt die leden nou gewoon de grens over. Beter voor hun want “boze blanken”, beter voor ons boze blanken want weer normaal de dagelijkse gang van zaken.

Hollander01 | 12-03-18 | 20:58 | 7

ristretto | 12-03-18 | 21:20
Je kan in Den Haag als raadslid je kiezers dus doodleuk een bom koppen toewensen, en dan als 070 zeggen dat ze in 020 iets aan hun hersens mankeren.
Ik ben de mening toegedaan dat 070 voortaan zijn muil moet houden over 020 waar het op gekkigheid aankomt.

De Briemusketier | 12-03-18 | 22:15

@VeelTeSteil | 12-03-18 | 21:20
Hassan heeft net zo veel te zeggen als U of ik.
Sterker nog hij heeft nog meer te zeggen en te stemmen want de beste man is raadslid.
Oh en tot slot er is in deze geen "wij" en mensen met een Nederlands paspoort hebben nu eenmaal dezelfde rechten.
Wen er maar aan!!

Berbaar | 12-03-18 | 22:43

Berbaar | 12-03-18 | 22:43
Oh en tot slot er is in deze geen "wij" en mensen met een Nederlands paspoort hebben nu eenmaal dezelfde rechten.
Wen er maar aan!!
.
Toch wel want Wij Echte Nederlanders hebben naast rechten ook plichten, dat was je weer even vlug vergeten he, as usual. Ach wat val je weer door de mand, en wat ben je toch een armzalige gesprekspartner. De eerste de beste arabische schapenherder heeft nog een beter weerwoord.

De Briemusketier | 12-03-18 | 22:53
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Ichneumonidae | 12-03-18 | 20:57

Ach ja, het 'ontstaat' gewoon, net als het weer.
Ooit hadden we terreurgroepen als de IRA, RAF, Zwarte September, ETA, Lichtend Pad, die kennelijk ook 'ontstonden'. Alsof er geen mensen achter zitten die willens en weten burgers gaan vermoorden volgens hun plan.
Wie er zo gemakkelijk over praat, keurt het vermoorden van weerloze mensen kennelijk goed. Is die meneer van de gematigde islam?

marjen | 12-03-18 | 20:57

Ik weet dat ik een ban riskeer, maar toch heb ik deze prangende vraag:

Rijden trams ook riching Mekka? In het oosten?

Bon-sens | 12-03-18 | 20:56 | 3
-weggejorist-
Ichneumonidae | 12-03-18 | 21:04

@Ichneumonidae. Mijn ervaring is dat je dat één keer per jaar mag zeggen. Dat van dat nuken.

knutsel_ | 12-03-18 | 21:10

Ichneumonidae | 12-03-18 | 21:04
Mwah. Niet nuken. Ik wil er wel een kerk stichten en ik ga stroopwafels eisen, Spareribs en uitkering en wekelijks een Arabische kech. Moet lukken. Als het hier kan kan het daar ook toch?

VeelTeSteil | 12-03-18 | 21:17

Duidelijk verhaal.
De islam is al 1400 jaar de meest moorddadige religie aller tijden. En dat komt volgens Hassan dus door de VS, Die bestonden in het jaar 666 nog niet, maar onlangs is Trump met een teletijdmachine terug de tijd in gegaan, en heeft toen de islam bedacht. Eigenlijk is Trump dus de Plunderende Proleet Mohammed, de pedofiele slavenhandelaar die zijn aanhangers opriep genocide te plegen.
Puur om de Arabieren in een kwaad daglicht te stellen.

Toegegeven, dit is de minst debiele redenering die 1400 jaar islam ons heeft gebracht. En Hassan merkt terecht op dat er onder moslims relatief veel idioten lopen, veel meer dan onder alle andere religies ter wereld tezamen. Allemaal Trumps schuld natuurlijk. Immers, Trump heeft toen hij voor Mohammed speelde gelijk laten vastleggen dat de islam alle vormen van feitenkennis en logica verbiedt, op straffe van de dood. Gecombineerd met 1400 jaar inteelt krijg je dan de islam zoals we die nu allemaal kennen.

Bedankt voor het inzicht, Hassan.
En eerlijk is eerlijk, tientallen NPO-kijkers geloven dit ook.

Dandruff | 12-03-18 | 20:55

Gister nog een stel flyers van dit clubje naar de container gejorist.

oorwormpie | 12-03-18 | 20:55

Wat hij zegt is vrij logisch, ja.
Het is nogal onlogisch om te verwachten dat alle gedupeerden van al dan niet terechte militaire aanvallen ermee akkoord gaan niets terug te doen.

obominotie | 12-03-18 | 20:51 | 6

Berbaar | 12-03-18 | 20:55
Mensen - al dan niet Koekoek - die een discussie willen winnen met een ver gezochte "dus u vindt dat ...", zijn niet serieus te nemen als gesprekspartner.

atheïstisch stemvee | 12-03-18 | 21:03

obominotie | 12-03-18 | 20:51,

Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.
Wat was er nou eerst, 1400 jaar islamitische plundertochten, slavenjachten, kolonisatie, genocides en terreur?
Of de reactie daarop, zoals onlangs de strijd tegen terreur?

Natuurlijk heeft het Westen zich op grote schaal schuldig gemaakt aan verspreiding van onderwijs, ziekenzorg, democratisering, mensenrechten, en allerlei andere zaken die de islam verbiedt. Moslims klagen terecht dat het Westen zowel slavernij als genocide verboden heeft; de belangrijkste vormen van spiritualiteit in de islam.
Aan de andere kant, het zal je verbazen maar er zijn ook moslims die slavernij en genocide afwijzen. Voornamelijk omdat ze daar als minderheden zelf slachtoffers van zijn in veel moslimlanden, maar toch. Jouw claim dat moslims eensgezind strijden voor legalisering van slavernij en genocide, is dus ook niet helemaal juist.

Dandruff | 12-03-18 | 21:05

Nee hoor. Waar zijn de gristen, joodse, hindu, Tibetaanse etc aanslagen dan? Ah die kennen geen jihad principe. Tot ziens obo, Islam Democraten past inderdaad beter bij jou. En Berbaar.

oorwormpie | 12-03-18 | 21:37
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat rose van die vent, da's wel heel erg gay.

Hoogwerker. Twaalfde verdieping. De jankert.

Ichneumonidae | 12-03-18 | 20:50 | 1

Piano er achteraan.

ristretto | 12-03-18 | 21:21

Wat wil het Haagse raadslid Hasan Kücük? Een hondvrij Den Haag, want die beesten zijn onrein, onee, hij gooit het over een andere boeg, hij vindt het zielig voor die honden, haha..... de mafkees..... hoe doorzichtig.
m.omroepwest.nl/nieuws/1714601~6d3f38...

JI-HAAT | 12-03-18 | 20:47 | 4

Het in huis hebben van honden is pure dierenmishandeling. Dat zegt het Haagse raadslid Hasan Kücük van de Islam Democraten
Iets zegt me dat ie ergens anders bang voor is, en dat ze soms beter wel een hond in huis hebben.

Oprisp | 12-03-18 | 20:59

Als sommige hoofddoeken in Den Haag dezelfde behandeling zouden krijgen als mijn hond, dan zouden ze een beter leven hebben.

JI-HAAT | 12-03-18 | 21:09

Jesse vind dit progressief.

oorwormpie | 12-03-18 | 21:40
▼ 1 antwoord verborgen

Als ie al een nl paspoort heeft . afnemen en doei.

newray | 12-03-18 | 20:45

Deze mensen moeten leren polderen. Dan kom je uit op een paar kleine milde en gerechtvaardigde aanslagen op bijvoorbeeld een vrijdagmiddag. Iedereen blij.

RickTheDick | 12-03-18 | 20:44

Hij heeft helemaal gelijk, op het afwijzen van Allah staat - na uitgenodigd te zijn tot het geloof - het betalen van de jizya, of de dood.

HoogToontje | 12-03-18 | 20:43 | 4

u vergeet Baudet

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:52

Allah is toch anders, Zwitzalletje. Google de afbeeldingen van de namen die je noemt!

RickTheDick | 12-03-18 | 20:58

@Langshetrandje | 12-03-18 | 20:52 Baudet is een Ezel. Mag hoor. @RickkTheDuck : 't blijven sprookjes al dan niet met afbeeldingen.

Zwizalletju | 12-03-18 | 21:18
▼ 1 antwoord verborgen

Zou deze meneer terug kunnen naar zijn zandbakje?

Fi-Bu-Bla | 12-03-18 | 20:42

Sorry, maar hij heeft wel degelijk een punt. Niet dat er geen moslimfanaten waren, maar het ambassadetje opblazen (nog een 'redelijk' quasi-civiel doelwit) beperkte zich veelal tot het Midden-Oosten en Egypte enzo.
Met elke invasie, en "revolutie" werd het alsmaar erger. Nederland had nooit mee moeten gaan in die oorlog, maarja ten zijde van bakelende, bos... lucratieve wederopbouw dealtjes enzo, JSF was nog in development enzo.
The war machine must grind on.

Milanus Maximus | 12-03-18 | 20:42 | 5

Milanus Maximus
Zat terreuraanslagen in landen die niet meededen aan de Golfoorlogen. Dit is gewoon wegkijken. Een excuus zoeken.

atheïstisch stemvee | 12-03-18 | 21:06

Bush 43 had nooit Irak mogen binnen vallen met alleen als excuses WMD, Bush 41 was ok want Hussein bezette Koeweit. Beide aanvallen overigens geregeld via de VN. Vwb de laatste Bush :Blair heeft er nog grijze haren van want was er in getrapt.

Zwizalletju | 12-03-18 | 21:29

@Zwizalletju | 12-03-18 | 21:29
Blair heeft tenminste het fatsoen er grijze haren van te krijgen. Eikels als een Balkenende zijn nu nog steeds trots dat we mee gedaan hebben.
Overigens was elke regeringsleider die erin trapte een stomme lul, want er waren in die tijd ook gewoon documentaires op tv (jawel) die lieten zien hoe de amerikanen de boel besodemieterden.

TheEgg | 12-03-18 | 23:03
▼ 2 antwoorden verborgen

En daarom moet je nou geen Afrikanen en Arabieren opvangen in Europa, ze haten ons tot op het bot en de islam steunt ze daarin. Opvang in de eigen regio had veel ellende bespaart voor Europa, maar de elite zag goedkope werknemers. Alleen daar zit het probleem, ze werken niet of werken niet goed. Ondertussen zit dit gedrocht dus in een Nederlandse gemeenteraad met zijn Nederlander haat, wat kan er misgaan..

dutch bikkel | 12-03-18 | 20:42

De vraag die ik miste was:
"bent u het eens met uw regeringsbeleid?"
-
Hoewel het gehele interview in een tram was, kan ik met zekerheid zeggen dat die gast niet spoort.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:40 | 3

Elke wagon waar zo een opblaasmongool in zit zou naar t oosten moeten rijden.

schoon-schip-maken | 12-03-18 | 20:42

@ schoon-schip-maken | 12-03-18 | 20:42 |
Het Midden-Oosten volgens mij. :)
En genocidevrij uiteraard!

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:45

Opblaasmongool. + 100

beau van rtl | 12-03-18 | 21:33

Als die mensen zo denken van ies logies ipv sorry etc lijkt het me ook heel logisch om ons zelf te beschermen tegen deze haat doortot terugkeer te dwingen anders krijgen deze voorbeelden veel onterechte aandacht of meer tegengas discussies. Denk ook dat USA er niks te zoeken had maar daardoor terrorisme goedpraten... dan heb jij hier ook niks te zoeken!!

ger1306 | 12-03-18 | 20:38

Die malloot financiert zelf mee.
Of betaald hij geen belasting?

Reden | 12-03-18 | 20:37 | 1

Dit is niet mijn geld vriend.

schoon-schip-maken | 12-03-18 | 20:55
-weggejorist-
Wim van Ingen | 12-03-18 | 20:37 | 2

Ja, hij heeft gelijk. Die mevrouw van de PVV is verantwoordelijk voor het gedrag van wijlen Saddam Hoessein. Jij niet. Jij woonde wel in dat land. Verhuis je naar Nederland. Wat een verandering.
Het enige wat je dan nog kunt doen is dat andere land de schuld geven van de wantoestanden in je vorige land.

Maar vervolgens doe je zelf niks. Veranderen kun je het best van binnenuit. Dat proberen wij ook in Nederland. Onze waarden en cultuur te behouden, ten koste van jou.
Dat betekent dat jij weer harder moet schreeuwen.

O, wat haat ik dit.

Moestuinier | 12-03-18 | 20:37

En toch snap ik Hassan 10x beter dan de mongolen die dit soort volk naar hier halen.

Weg ermee!

schoon-schip-maken | 12-03-18 | 20:36

Zijn dit die gematigde islamieten waar ze weleens over schrijven?
De lui die een pak aantrekken en doen alsof ze redelijk, beschaafd en geïntegreerd zijn, zijn nog vele malen enger dan diegenen die met een soepjurk en een dikke baard heel het jaar op sandalen lopen.
Vraag 5 minuten door en bij de helft valt het masker af.

Vage_eddie | 12-03-18 | 20:36 | 2

Bet ontbreken van een baard stemt wel ietsiepietsie gerust in het feit dat ie iig nog niet klaar is om af te gaan.
Altijd proberen het mooie van dingen proberen te blijven zien. Zo zie ik Turken vaak als werkende Marokkanen en dat maakt het leven dan gelijk weer wat mooier..;-)

schoon-schip-maken | 12-03-18 | 20:47

'Zo zie ik Turken vaak als werkende Marokkanen..'
schoon-schip-maken | 12-03-18 | 20:47
Bedankt, die leverde een flinke glimlach op.

Vage_eddie | 12-03-18 | 20:51

Saddam doodt veel van zijn eigen burgers en terroriseert ze (huilie huilie want westen grijpt niet in).
Amerika verdrijft Saddam waarna naar goed Arabisch gebruik een sektarische oorlog volgt (huilie huilie want westen is zo naïef om te geloven dat democratie werkt in een kamelenland en ze te helpen ermee). Meeste doden kwamen in Irak trouwens niet door westerse bommen maar door Irakezen die elkaar afslachten.
Het moet gewoon zoals in Egypte, een leider zoals Al Sisi die lekker de boel goed in de hand houdt.

McStuiver | 12-03-18 | 20:35 | 2

Generaal Zwarzkopf heeft er kort na de Eerste Golfoorlog voor gewaarschuwd,vergeet niet dat de Vs ook elke groep steunde met wapens,elke 6 maanden weer een andere.
de VS heeft er meer Ak heengebracht dan dat er voor de oorlog überhaupt waren.

Roger-Rabbit | 12-03-18 | 20:40

Je vergeet even de stap ervoor waarin het Westen Saddam met miljarden aan wapens steunde en hem opjutte oorlog te gaan voeren.

Blasfemie | 12-03-18 | 21:11

Man man man ik ga me echt niet meer thuis voelen in mijn land met dit soort types. Vies zelfingenomen achterlijk varken dat je bent. En dan heb je nog partijtjes als groen links PvdA D’66 sp die het gevaar van dit soort types niet inzien, het is werkelijk waar ongelooflijk!

MoltisantiBeer | 12-03-18 | 20:35 | 2

Maar wat gaat U daar aan doen?
Emigreren lijkt me de meest logische optie want zoals U het wil gaat het hier gelukkig nooit worden.

Berbaar | 12-03-18 | 21:10

geef s antwoord berbaar? Chemokar | 12-03-18 | 20:47 |

Chemokar | 12-03-18 | 21:14

Dit is in mijn ogen een onderzoekje waard of dit niet oproepen cq faciliteren van geweld is.

ristretto | 12-03-18 | 20:35 | 1

Ik juich dat toe. Maar ja, het rechtssysteem is al overbelast. Aanklacht betekent in de vergaarbak. Bovendien hij is niet wit.

Moestuinier | 12-03-18 | 20:39

Toch wel sneu om te zien hoe men problemen importeert ( deze malloot, NIDA, DENK ) om zo zieltjes en stemmen te winnen.

Chemokar | 12-03-18 | 20:34
-weggejorist-
BigShow | 12-03-18 | 20:34

Autkering van Hassan per direct stoppen en hem morgen op de eerste vlucht terug naar Irak zetten.

kommabijmebinnen | 12-03-18 | 20:33 | 3

Nee dan ben je racist (aldus GL D’66 PvdA SP)

MoltisantiBeer | 12-03-18 | 20:36

Laat meneer nu geen uitkering hebben en een prima ondernemer zijn.
Staat zo stom Uw tegel als U niet weet waarover U praat.
lol

Berbaar | 12-03-18 | 20:44

Maar berbaar, waarom importeer je een MO conflict hier. leg me dat eens uit. Wat is de obsessie met de diverse oorlogen in het MO, en de lokale NL Of ben je de 8 jarige Iran Irak oorlog vergeten? gemeente politiek? Kijk even naar het MO. Daar blazen de muzelmannen elkaar dagelijks op. Dat is niet de schuld van t westen, dat is de schuld van een lokale machtspolitiek. Wil je die hier importeren?

Chemokar | 12-03-18 | 20:47

Manier van redeneren die Bin Laden en Al Qaida groot hebben gemaakt, want de burger betaalt belasting aan de vijandige staat en is dus een legitiem doelwit. Dat u niet denkt dat dit een eenzame gek is die dit gelul-2000 allemaal zelf bedacht heeft.

atheïstisch stemvee | 12-03-18 | 20:32

Wil niet lullig doen,maar als je de (achteraf foute)oorlog in Irak steunde en meehielp zonder daarvoor verantwoording te nemen,of nu zonder mandaat in Syrië dan heeft hij wel een punt.
vroeg of laat krijg je de rekening onder je neus.
En ik bedoel dan allen het eindeloos gekloot van ons in die uithoek,van mij mag er een hek omheen en nooit meer open doen.

Roger-Rabbit | 12-03-18 | 20:32

En deze man geeft maar weer aan dat koerden dus niet perse de vriendelijke versie zijn van zandbakkersvolk

miko | 12-03-18 | 20:28 | 1

Exact wat @miko zegt.
Dat gedweep met die Koerden, houd toch op. Onbetrouwbaar en agressief overgelovig maf volk met een post doctoraat in eerwraak en andere achterlijke cultuur uitingen. Maar gewoon blijven koeren hoor, voor ´de Koerden´. ´Roekoe, Roekoe!´

chicago river | 12-03-18 | 20:40

Abu Koekoek is van hetzelfde slag als ´Nederlandse´ linkse buigerTs die de Egyptisch- koptische tramchauffeur verbood een christelijke ketting te dragen tijdens het besturen van zijn trammetje.

chicago river | 12-03-18 | 20:27
-weggejorist-
VincentSchoers | 12-03-18 | 20:25

"Mijn hele volk is uitgemoord door Sadam". Hij heeft er anders wel 1 vergeten dan!

Tronald_dump | 12-03-18 | 20:25

Sadam houssein heeft heel mijn volk uitgemoord. Jaja, en waarom ben jij er dan nog?

miko | 12-03-18 | 20:25 | 1

Haha, zelfde gedachte.

Tronald_dump | 12-03-18 | 20:26

Ongelijkwaardig debatje, dit. Hij spreek over iets anders dan zij. Toevallig gebruiken beiden dezelfde woorden voor kernbegrippen in hun betoog, waardoor het lijkt alsof er een woordenuitwisseling op gelijk niveau gebeurt. Maar dat is helaas nergens het geval. Uiteindelijk willen ze allebei hetzelfde, dat het maken van niet-betrokken slachtoffers ophoudt. Even is er een opening in het gesprek waar ze daarover op gelijke hoogte kunnen komen, het moment dat hij begint aan de vraag of zij zou demonstreren tegen steun van de staat aan het maken van niet-betrokken slachtoffers. Echter maakt hij die vraag niet af en de plaat van het olijke duo blijft hangen. Debatteren is een kunde die helaas niemand van huisuit aangeleerd krijgt. Wat zou de maatschappij er anders uitzien als dat wel zo was geweest...

F. von Zeikhoven | 12-03-18 | 20:23 | 1

Fijne analyse.
Dank!

Berbaar | 12-03-18 | 20:32

'Islam Democraten'. Vroeger hadden wij daar een andere benaming voor, nml. contradictio in terminis. En ik denk dat dat de lading afdoende dekt!

Tikkie Terug | 12-03-18 | 20:22 | 2

Inderdaad. Alsof je je partij Joods Nazistische Beweging noemt.

VeelTeSteil | 12-03-18 | 20:24

Democratie is haram by the way

Tronald_dump | 12-03-18 | 20:27

typisch islam gedram. zonder enige vorm van intelligentie en gespeend van veel agressie je zin proberen door te drukken. als meneer zo begaan is met zijn broeders, wat de fuck doet die halve zool dan hier. ga vechten.

jackindeboxstift | 12-03-18 | 20:22

Lekker optyfen met die Hasan.

MikeTheBull | 12-03-18 | 20:21

In debat met Karen Gerbrands van de PVV.
Islam Democraten zijn plichtsgetrouwe moslims en derhalve levensgevaarlijk.
Infiltranten die onze vrijheden logischerwijs misbruiken.

Desmoulins | 12-03-18 | 20:21

Ik ga niet eens kücken, ongezien de t*r"ng . Tüdeledökië

Zwizalletju | 12-03-18 | 20:20 | 1

Die jongen heeft natuurlijk hardtstikke gelijk.
Reacties op deze mening zijn niet welkom want ik wil (bijna) iedereen zowiezo deaud en ik moet weer kipkluifjes gaan bakken voor hongerige Somaliërs.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:19 | 1

Die vreten geen kip, die kauwen qat!

redthehaghue | 12-03-18 | 20:21

@Joopredactie Graag dit item op jullie site plaatsen. Benieuwd hoe notoire wegkijkers als Cliff Clavin, Daan Ouwens, Sonic, Zandijk, Johan Eldert, peacelovenamasteuitmokum, etc dit nog proberen recht te praten. "Je bent welkom, je bent welkom!" (Op de wijs van....)

benjeallanggek | 12-03-18 | 20:18 | 4

Op de Joop weten ze dat allang. Daar gaat die mantra al vanaf het begin rond. Aanslagen komen door oorlogen van de VS en NAVO in het midden-oosten. Dat roepen die linkse mafklappers al sinds 1967. Vinden ze heel logisch en rationeel dus ze gaan opkijken dat een Haagsch islamietje dat ook roept. Bevestigt eerder hun ‘gelijk’... “zie je wel!”, zullen ze in koor roepen.

Stormageddon | 12-03-18 | 20:26

Gekke Gerrit en zijn dwangmatig reaguren op de persoon, nooit de inhoud, eigenlijk wel een zielig figuur .

Castor12 | 12-03-18 | 20:27

Lees daar net (ik weet het, moet het mezelf niet aandoen) dat het uiteenvallen van de lijstverbinding tussen links en islam, te wijten zou zijn aan de Haagse witte mannen. Mijn oma vertelde me vroeger al dat er meer gekken buiten dan binnen het gekkenhuis lopen. Maar de collectie bij Joop blijft me verbazen!

benjeallanggek | 12-03-18 | 20:34
▼ 1 antwoord verborgen

Jankerd. Wat. Doe. Je. Hier!

Rico Tampeloerus | 12-03-18 | 20:14 | 2

Die Koerdische meneer is politiek actief als fractievoorzitter in de Haagse raad en daarnaast ondernemer.
Is heel iets anders dan met je baal shag zitten jankeballen op de zolderkamer.

Berbaar | 12-03-18 | 20:23

Ja, en heel wat anders dan een berbaartje in scheveningen die iedereen tot de bedelstaf procedeert. Vaffanculo lutser.

ristretto | 12-03-18 | 20:36

Prima dat hij t zegt, want daar zijn 'r meer van. Nu komt het eindelijk naar buiten. Dit leeft onder de 070 naffers met een IQ van 80. NIDA in Rotterdam doet precies tzelfde met hun Jodenhaat. DENK doet het via Erdogan tegen alles wat niet islamitisch is, Alles is de schuld van t westen etc. Stukje leunen naar t electoraat.

Chemokar | 12-03-18 | 20:14

multiculti op zijn hoogtepunt. Of is dit het resultaat van alle monoculturen ?

y0r | 12-03-18 | 20:14

Ik snap het niet zo goed, wat hij zegt klopt toch gewoon?

Blasfemie | 12-03-18 | 20:14 | 2

uhm ja, maar zullen we dan de Koeweities even om een weerwoord vragen? De 2de oorlog was een verzonnen oorlog om de eerst af te maken. maar als Sadam Koeweit niet was binnengevallen, had je de 1 ste en de 2de nooit gehad.

Chemokar | 12-03-18 | 20:17

Je hebt gelijk. Koop er een brood voor en doe vast je kont omhoog voor de onderwerping.

ristretto | 12-03-18 | 20:37

Tuurlijk, het ligt altijd aan de ander. Nederlanders worden overhoop gestoken in Spanje, dus dan ga ik mezelf op de Ramblas opblazen. Vragen ze toch zelf om? Want ze financieren de staat toch?
/ISlamlogica

Graaisnaaiert | 12-03-18 | 20:13

Ik denk niet dat deze man hiermee het draagvlak in Nederland om nòg meer moslims op te nemen erg vergroot.

markokahn | 12-03-18 | 20:13

Koekoeken zijn broedparasieten.
Dwz.broeden in andermans nest.
Treffender kan je het niet omschrijven.

steekmug | 12-03-18 | 20:13 | 5

" Het broedparasitisme als voorplantingsstrategie kan worden gezien als een aanpassing aan het korte verblijf in het broedgebied."

"korte verblijf"

von Zeikhoven heeft gelijk

Recalcitrant_Schaap | 12-03-18 | 20:40

Kort verblijf?,na het 5e legsel?
Eieren uit laten komen in andermans nest door waardvogels,ëxüsës.

steekmug | 12-03-18 | 21:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat mij betreft wordt Hasan gedeporteerd.

knutsel_ | 12-03-18 | 20:12 | 1

Wat mij betreft getorpedeerd.

PresidenteDeConjovia | 12-03-18 | 20:49

Je oogst wat je wegkijkt.

Lewis Lewinsky | 12-03-18 | 20:12

De man heeft gelijk. Het Nederlandse volk wat zich zo diep, hard en zonder spuug laat nemen verdient niet beter.

skoftig | 12-03-18 | 20:11

Dag Hassan. Hier heb je een vliegticket. Meenemen wat je kan dragen. Doei he, weggooier.

VeelTeSteil | 12-03-18 | 20:10

Echt waar, begin er niet aan!
Inteelt tast blijkbaar behalve je uiterlijk (oerdomme uitdrukking) ook je hersenen zelf aan. Hier is echt geen ontwikkelingshulp tegen opgewassen.
Heeft de LUL wel een tramkaartje trouwens?

pennestront | 12-03-18 | 20:08

Dus moeten we niets doen en ons zomaar laten overlopen door de islamitische hordes.
Dat is wat ie gewoon zegt.

2voor12 | 12-03-18 | 20:08 | 3

Nee, dat is helemaal niet wat hij zegt.

DrumPiet | 12-03-18 | 20:10

DrumPiet | 12-03-18 | 20:10
Fake news.

VeelTeSteil | 12-03-18 | 20:11

@DrumPiet | 12-03-18 | 20:10
Maar wel wat de beweegredenen van die partij zijn. Islam als leidend in de nederlandse samenleving.
Gewoon een soort Iran 2.0 met imams die de dienst uitmaken.

2voor12 | 12-03-18 | 20:26

Kan die Hassan met zijn IQ wel in een plee schijten? Wat een malloot.

P.redgleuf | 12-03-18 | 20:07

Twee simpele zielen in een discussie waarvan je beteren hoort in de zandbak van de kleuterschool.

DrumPiet | 12-03-18 | 20:07 | 3

Inderdaad maar gelukkig mag dat in ons fijne landje.

Berbaar | 12-03-18 | 20:11

Ah, ze hebben elkaar gevonden.
Berbaar en DrumPiet,
sitting in a tree.
K.I.S.S.I.N.G.

Graaisnaaiert | 12-03-18 | 20:15

Graaisnaaiert | 12-03-18 | 20:15
Die twee zitten in hetzelfde kantoortje. Dus die vinden elkaar elke dag al.

VeelTeSteil | 12-03-18 | 20:17

Maar als hij in Nederland woont en belasting betaald, financiert hij toch ook mee aan de oorlog 3000 km verderop?

Meuntjes | 12-03-18 | 20:06 | 6

@ Berbaar | 12-03-18 | 20:18 |
Ondernemer is rekbaar. Rapper al wat minder.

TheseDays00 | 12-03-18 | 20:21

@TheseDays00 | 12-03-18 | 20:21
Valt gewoon te lezen hier hoor wat meneer voor ondernemer is.
Maarja onderbuiken en feitjes dat gaat niet zo best samen.

Berbaar | 12-03-18 | 20:26

@ Berbaar | 12-03-18 | 20:26 |
Nou heb je 4x gemeld als terechtwijzing dat meneer respectabel ondernemer is. Je verveelt me daarmee. Als je net een restaurant begonnen bent heb je nog niet zoveel belasting betaald. Succes met de rest van je miserabele bestaan. Block.

TheseDays00 | 12-03-18 | 21:12
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat doet die debiel hier dan als Nederland raketten heeft afgevuurd op zijn volk, kruipt ie altijd naar de vijand om met hem te heulen ? Staat ie in de auto NSB modus ?

Castor12 | 12-03-18 | 20:06 | 8

Berbaar | 12-03-18 | 20:17
3x raden welke dhimmi daar vaste klant is? Na 1x weet ik het antwoord al 🤮.

JI-HAAT | 12-03-18 | 21:01

@Oprisp | 12-03-18 | 20:37
Ze is raadslid en beleidsmedewerker op BiZa.
Lijkt me een prima meid die actief is in de samenleving ipv monkelen vanachter het scherm.

Berbaar | 12-03-18 | 21:04

Berbaar | 12-03-18 | 21:04
Ten eerste doe ik veel meer voor de maatschappij dan jij ooit nog gaat doen in de rest van je miserabele trollenbestaan. Die strijd win ik elke dag met twee vingers in de neus.
Ten tweede kennen we wel meer rijksambtenaren met twijfelachtige agenda's.
Een gesprek en ontmoeting was voor Baudet dodelijk. Dit soort connecties wekken een schijn die niet wenselijk is. Misschien heb je gelijk en is ze legitiem. Voor nu voordeel van grote twijfel.

ristretto | 12-03-18 | 21:29
▼ 5 antwoorden verborgen

Beetje gelijk heeft hij wel natuurlijk. Je kunt niet ongestraft het Midden Oosten platwalsen en verwachten dat er niks hier gebeurd. Echter, dat er hier iets gebeurd is juist onderdeel van het plan. Invade them, invite them. Daar de boel naar de kloten, dus geen concurrentie, hier de boel naar de kloten dus geen sterk blank Europa meer.

En Bush en Blair moeten achter de tralies. Albright ook graag, met haar, " ja 500.000 dode Iraakse babies was het waard". Flikker op.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:06 | 6

@AanDiggelen | 12-03-18 | 20:15
En waarom werden die oorlogen gevoerd? Niet omdat het zo van die nette landen waren maar landen die terrorisme ondersteunden, organiseerden en betaalden.

2voor12 | 12-03-18 | 20:17

2voor12. Als je er de tijd voor wilt nemen zou je de presentatie moeten kijken die ik gelonkt heb. Weet je meteen waarom die oorlogen gevoerd worden. Tipje van de sluier, niet om jou en mij in veiligheid te laten leven hoor. In tegendeel juist.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:21

Ja, dat is ook wel zo, maar ondertussen zit het midden oosten al een paar honderd jaar aan de hielen van Europa te knabbelen, dit is gewoon hun modus operandi (m.o.)

sarcastro | 12-03-18 | 21:08
▼ 3 antwoorden verborgen

waarom wordt zo'n idioot niet meteen achter slot en grendel gezet?

Oh, wacht. Islam. dan mag het.

EefjeWentelteefje | 12-03-18 | 20:06 | 10

@AanDiggelen | 12-03-18 | 20:18
Islam is het vehikel waarop de verovering van Europa gestoeld is. Het is geen religie, het is een complete ideologie die veel verder gaat en gefocussed op verovering en overheersing, kostte wat het kost.

2voor12 | 12-03-18 | 20:23

2voor12 | 12-03-18 | 20:23 Daar zijn we het over eens hoor. Maar moslims hebben in Europa niets te zoeken en Europeanen daar niets. Zet al die militaire macht maar in om ons werelddeel te beschermen ipv de halve wereld te ontregelen.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:40
-weggejorist-
De musso linie | 12-03-18 | 21:31
▼ 7 antwoorden verborgen

"Hé, Hasan! broodje! Je weet wel, Hasan, broodje aap!"

MickeyGouda | 12-03-18 | 20:05

Klopt helemaal wat ie zegt

Machinale Knal | 12-03-18 | 20:04

Ja, maar Wilders dan?

eerstneukendanpraten | 12-03-18 | 20:04 | 4

@ DrumPiet

Is je stoelgang nog steeds zo problematisch?

eerstneukendanpraten | 12-03-18 | 20:20

Eerder dat ie zn stoma niet losgekoppeld krijgt.

schoon-schip-maken | 12-03-18 | 20:41
-weggejorist-
De musso linie | 12-03-18 | 21:29
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
JI-HAAT | 12-03-18 | 20:04

Koekoek. Nomen est Omen.

Glasgow Argus | 12-03-18 | 20:04

*Oxymoron-alarm*

Ferdo76 | 12-03-18 | 20:03

Altijd de schuld van een ander.

Ies koeltoer.

Rest In Privacy | 12-03-18 | 20:02 | 3

Helaas maar al te waar. Evenals het mantra 'inshallah', zelf geen enkele verantwoordelijkheid nemen.

K. Letskoek | 12-03-18 | 20:04

Verkrachters en moordenaars geven meestal de schuld aan het slachtoffer die er zogenaamd om heeft gevraagd. Ik trap er niet in.

sarcastro | 12-03-18 | 21:05

Da's dan ook het mooie van de VvMU, een mafklapper-filter.....

WuftLaffe | 13-03-18 | 09:19

En dat betaalt de overheid allemaal van jullie uitkering dus dan is de cirkel weer rond.

keestelpro | 12-03-18 | 20:02 | 1

Heb alu hoedje maar weer opgezet.

Marinier | 12-03-18 | 22:52

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland