Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Cabaret! Hans Teeuwen over Jesse Klavers islam

'Hans, wat vind jij het mooiste aan de islam? Nou. De lichtvoetigheid. De joie de vivre. Die levenslust!'

De laatste show van Hans Teeuwen staat al wel in de Engelse versie op Netflix maar de Nederlandse is nog niet op televee geweest. Je kan 'm wel huren op Vimeo. Dit islamfragment uit die show dook toevallig op YouTube op hetzelfde moment op dat het door ons hoofd schoot nadat we Jesse Klaver bij Buitenhof hoorden zeggen dat moslimpartij Nida een 'progressieve beweging' is. Terwijl we weten dat het een naargeestig clubje Trojaanse baarden is dat van Moslimbroeders aan elkaar hangt. Daarna keken we naar dit nummer van Hans Teeuwen en toen viel er toch weer even wat te lachen met de waanzin van de progressieflinkse regressieflinkse partijen.

Social
Social

Reaguursels

Inloggen

In het videofragment van het interview stelt Jesse Klaver op 1.02 een vraag aan de interviewer:
"Weet u, hm, had u deze vragen vraag ik me af over de islam ook gesteld als we met de Christenunie een samenwerkingsverband waren aangegaan?"

Vervolgens praat hij dwars door het antwoord van de interviewer heen om zijn, kennelijk vooraf goed doordachte, framing te kunnen starten. Wat Jesse heel 'slim' doet is de CU min of meer de hemel in prijzen, maar deze partij tegelijkertijd impliciet op hetzelfde level zetten als het fascistische NIDA.

Framingsboodschap: CU is een religiepartij en prima om mee samen te werken, dus met elke religie partij moet je prima samen kunnen werken.
De ene religie is kennelijk inhoudelijk gelijk aan de andere?

Dat gaat spannend worden wanneer Wilders en Baudet hun (politieke) ideologieën óók als religies gaan aanmelden. Dan worden ze net als de islam dat al is: religie + ideologie in één.
Voordeel is dat op grond van geloofsvrijheid dan bijna alles is toegestaan.

michelpen | 12-03-18 | 14:02

Eigenlijk ongelooflijk dat in 1979 (bijna 40 jaar geleden) de film 'Life of Brian' kon maken zonder dat zij moesten onderduiken, bioscopen werden afgefikt, aanslagen werden gepleegd, etc. Alleen al het feit dat zij het 'aandurfde'. Nu 40 jaar later haal je het niet in je hoofd om een dergelijke satrische film te maken over het leven van Allah. De hele cast zou al voor de premiere vermoord zijn. Bizar dat de politiek in het vrije westen deze situatie accepteert en zelfs nog probeert te verdedigen. Kut geloof dat Islam.

salsaparilla | 12-03-18 | 10:52

Jesse Klaver... hoe kan je in hemelsnaam de islam vergelijken en gelijkstellen met het christendom. Je vergelijkt mohammed de zieke warlord pedo en Jezus Christus. Was een dwaas.

nerugaer | 12-03-18 | 10:26 | 1

*wat een dwaas

nerugaer | 12-03-18 | 10:27

We leven, vrijwel onopgemerkt, in een land waar men anoniem op social media en andere sites massaal een mening over van alles en nog wat wil geven.
Een man als Hans Teeuwen durft dit nog wel openlijk en dat verdient zeer veel respect. Zelfs hij kan niet meer alles zeggen wat hij zou willen en des te knapper is deze sketch.
Onze grootste verworvenheid is helaas voorgoed verleden tijd. We zijn noodgedwongen beperkt tot het onder schuilnamen uiten van onze meningen en frustraties.
Heel erg zonde.

MickDjekker | 12-03-18 | 09:56

Op gl stemmen in Rotterdom is dus een stem op de islam....

Kanarie_Geil | 12-03-18 | 08:49

Goh... kritiek op de islam,
en dan denken dat dit nog uitgezonden gaat worden door de staatstelevisie,
het zijn geen gristenen, dus gaat nooit gebeuren.

Kanarie_Geil | 12-03-18 | 08:46

Ha ha ha ha.... progressief....?????
Regressief zal yasser bedoelen....

Kanarie_Geil | 12-03-18 | 08:43

Dus omdat Nida niet tegen homo-acceptatie of zoiets gestemd heeft (wie wel????) is het een progressieve partij. Dus zijn eigenlijk alle partijen progressief en is GroenLinks helemaal niet onderscheidend!

bananabanana | 12-03-18 | 08:32

Tegen zoveel kortzichtige domheid kun je niet op.
#populisme #groenlinks #d66
Maar als Baudet zegt dat hij geen racist is, dan zijn we sceptisch.

ratelaar | 12-03-18 | 07:32

Ach Jesse, geen antwoord op de vraag geven en de ChristenUnie erbij halen. Walgelijke kerel.

franck7020 | 12-03-18 | 06:19 | 1

echte he!

nerugaer | 12-03-18 | 10:27

Zo de billen. Die Klaver is me effe een stuk nsb’er. Teeuwen begint de nuance te verkennen en dat is dan wel weer okee... Oh nederland... ben je gelukkig al 20 jaar geleden ontvlucht. Zag het al aankomen.

georgescostanza | 12-03-18 | 05:08

NIDA gaat meer richting SGP met een vleugje katholieke kerk. Als GroenLinks daar mee had samengewerkt dan zouden er inderdaad ook vragen over komen, vooral nu de Jessias net een hetze tegen politieke opponenten achter de rug heeft omtrent 'racisme, discriminatie, seksisme en homofobie'.

GroetenVanUrk | 12-03-18 | 03:35

Teeuwen heeft gelijk, moslims hebben een enorm gevoel voor humor. Ze liggen in een deuk als ze Klaver horen zeggen dat Nida een progressieve partij is. Hilarisch, moslims die een manifest voor homorechten ondertekenen. Pijn in buik van het lachen.

Bieslander | 11-03-18 | 23:02

Hoe staat de progressieve islamitische samenwerking Nida, GroenLinks, SP en natuurlijk de PvdA eigenlijk tegenover genderneutraliteit?
-
Is het dan ook niet heel erg progressief als het verschil tussen mannen en vrouwen binnen de islam moet verdwijnen?
Het zou minimaal als statement verplicht moeten zijn dat de mannelijke progressieve GroenLinkers en NIda-ers dan ook een hoofddoek zouden gaan dragen. Wat een geweldige progressieve symboolpolitiek! Daar kunnen ze mee thuiskomen en zal een fantastische reclame zijn voor de super progressieve islam!

bananabanana | 11-03-18 | 22:50

Jesse Klaver is als de NSB’er die samenwerkt met de vijand. Maar wel huichelachtig en gluiperig. Liegen en bedriegen. Doen alsof de vijand niet slecht is. Nee, de vijand is de vijand niet hoor. Nee, NIDA is voor homorechten...
Als de linkse leegschedels passie preken, boer let op uw kippen.
Hans Teeuwen is weer bijzonder sterk, grappig, spitsvondig en scherp. Veel respect voor deze man. Heel veel respect.

kempenaer | 11-03-18 | 22:30

Alles voor het pluche, zelfs samen met Nida.

Spare Rib | 11-03-18 | 22:17

Dat van die McDonald's heeft hij wel goed gezien ... geldt voor alle multinationals, ze hoeven daarom ook geen belasting te betalen, iedere stad een McDonald's.

Watching the Wheels | 11-03-18 | 21:58

Hoe NIDA er versneld voor zorgt, dat die hele linkse kliek in Rotterdam ten onder gaat.
Komt dat zien, komt dat zien.
Wat denkt u, als vanuit Turkije er wederom 'onaangekondigd bezoek' in Nederland langskomt, en wederom heel toevallig vlak vóór onze verkiezingen?
Oh, je denkt toch niet (?), dat vanuit Turkije de Nederlandse democratie ten onrechte wordt beïnvloed door buitenlands nep-nieuws?
Dat doet toch alleen maar Rusland, dat vreselijke Rusland.... oh wacht.
En 'knak' gaat 't in de koppetjes van vermolmd links-Nederland.
Daar knapt iets in de kabel van zichzelf altijd goedpraten en rechtvaardigen.
Krijg nou 't heen en weer.
Blijken die linkse stoethaspels zichzelf 'in den poot' te hebben geschoten.
Dit krijgen ze dus niet meer met Rijk de Gooijers: 'foutje, bedankt' te kunnen afdoen, om vervolgens wederom 't aangepaste trucje te willen blijven herhalen.
Het is raar om te zeggen, maar als 't cliëntelisme (moeilijk woord voor corrupte eigen-volk-eerst logica) van NIDA er voor zorgt, dat de Turken in staat zijn 't linkse kliekje plat-denkers te ontmaskeren, dan ben ik bereid één keer 'n dankje-wel-buiging te maken richting Mekka.
'Salem el NIDA',
Dat je ons Nederlanders hebt geholpen, de linkse pulp verder te verpulpen, en wat ons via jullie onzin is gebleken, dat ons de schellen van de ogen zijn gevallen. (de vrienden van onze linkse vijanden blijken toch 'n beetje op onze ongewilde helpers)
Ach, dat ik dit nog mag meemaken... hoera.

Der Paulie | 11-03-18 | 21:44

Echt briljant hoe Hans Teeuwen compleet gehakt maakt van de islam en het zo geniaal weet te verpakken, dat hij feitelijk niemand beledigt.

Ronman2k | 11-03-18 | 21:18 | 1

Helaas moet het goed verpakt worden. Een 'verkeerde' grap of tekening kost je tegenwoordig de kop.

H.Teeuwen | 11-03-18 | 22:11

Jesse Christ, wat een onzinnigheid kraamt die linkse politiek toch uit.

MickDjekker | 11-03-18 | 20:52

Had m vanmorgen al gezien! Wederom erg raak..

Beste_Landgenoten | 11-03-18 | 20:51

Dank jullie wel voor al deze reacties, dat doet me goed.

H.Teeuwen | 11-03-18 | 20:13 | 1

Worst

ik_heet_niet_klaas7 | 12-03-18 | 01:32

Jesse is een Christen-manneke, Jezus zal trost zijn op de vergelijking met Mo.

oorwormpie | 11-03-18 | 19:59

Het kwartje valt maar niet, die lui willen niet "meedoen" in NL, net als "Denk", het is alleen maar de achterban ophitsen "tegen", dat heeft allemaal niets met politiek bedrijven te maken.

Wienerschnitzel mit | 11-03-18 | 19:54

In het Britse Telford blijken meer dan 1000 minderjarige meisjes gruwelijk te zijn misbruikt door Pakistaanse pedofiele bendes met een islam achtergrond. De misdadigers benutten sluw de gewoonte van de MainStreamMedia om bij alles wat Asian & islam is standaard weg te kijken, uit angst om voor 'racist' te worden uitgemaakt. Aan de ene kant komt hier weer een sexschandaal te voorschijn dat nauw gerelateerd is aan een toedekkende religie, aan de andere kant blijkt de MSM te ruggengraatloos & te slaafs om de oorzaken van het kwaad onverbloemd te benoemen. Ook politici van de linkse kerk zijn onbetrouwbare onverlaten, bij wie religie simpelweg nooit kwaad kan doen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 11-03-18 | 19:35 | 1

Laatst een item op het NOS over die bedreigde journaliste uit Frankrijk die in de Balie kwam spreken. Het woord islam viel pas helemaal op het laatst, maar in de context dat zij daar kritiek op had. Waar al die bedreigingen vandaan komen werd niet gezegd.

martymcfly | 11-03-18 | 22:50

voordat ik ruzie met Ron krijg........voordat ik ruzie met Amsterdam krijg...
Voordat ik ruzie krijg doe ik net of ik je aardig vind
Klaver kweek ballen jochie.die ruzie krijg je vroeg of laat wel met de profeet

DeviousDick³ | 11-03-18 | 19:05

Nog één vraagje voor de trekpop van de progressieve krakende GroenLinks achterban, komt ie.
-
Hoe zit het eigenlijk met die Tariq Ramadam, die ongetwijfeld helemaal kapot is geknuffeld door onze progressieve squad van de Rotterdamse GroenLinks, PvdA en de SP? Naar nu blijkt is het een nep-professor die op z'n zachtst gezegd zich niet zo halal heeft gedragen. Wat gebeurt er mijn zijn adviezen en beweringen, wordt daar nu afstand van genomen? Of moeten we het daar maar niet over hebben?
-
Even voor het vergelijk
Trump is bezig met z'n economie naar een hoger plan te krijgen (ingekakt), wij hebben het in Noord-West Europa alleen maar over de uitvloeisels van de Arabische Lente en worden overspoeld door mensen die het geloof van de vrede aanhangen. Toch kloppen die bijvoeglijke naamwoorden als Lente (=ellende gebleken) en vrede (=waar in de islamitische wereld?).

bananabanana | 11-03-18 | 19:04 | 1

"Ik beoordeel een partij op wat ze doen"??
De uitspraak van een of andere LUL die bepaalde andere partijen daarentegen zeer zeker zal beoordelen op wat ze voorstaan en zeggen.

ZSU-23-4 | 11-03-18 | 18:59

Ik geef ze een week en dan klapt de boel.

franck7020 | 11-03-18 | 18:50

Jesse Klaver, de valse messias. Op het paard gehesen door spindokters. Deze man heeft niets maar dan ook niets authentiek in zich. Een wolf in schaapskleren. Deze man heeft het buskruit niet uitgevonden. Een lagere school niveau maar wel boereslim. Gelijk aan alle andere Marokkanen, is hij een meester om de waarheid te framen en om te draaien. Nida, een conservatieve partij is er niet maar laat het geluid horen van een inclusieve samenleving, diversiteit, geen discriminatie en uitsluiting en je hebt gelijk alle naïeve progressievelingen mee. Zo slim zijn zij. Liegen en bedriegen is hun trademark. Wanneer gaan onze ogen nu eindelijk eens open en stel daden in plaats van te blijven praten en begrip te tonen. Ik vrees dat het al te laat is.

De Evangelist | 11-03-18 | 18:48 | 1

Inderdaad, nida zegt, althans volgens klaver, het verdrag voor bescherming van homoseksuelen in Rotterdam te hebben ondertekend. Is dar alles waar GL, SP en PvdA zic( op baseren om met nida samen te werken? Wat nida gaat doen is gewoon wat Rutte ook altijd doet: Voor de verkiezingen A roepen en na de verkiezingen B doen!

Sibl | 11-03-18 | 20:03

klavertje, klavertje
de moslim hecht geen betekenis aan n Manifest, is puur voor de sjo !
de christenen pleuren geen homo's van daken

mainman | 11-03-18 | 18:44

Hahaha, Hans Teeuwen duidt even in 5:22 de hele discussie die de afgelopen maanden en jaren door Nederland gaat.
Laat dit alsjeblieft in de TK zien en dan nog 1x reageren, graag geen 'om de hete brei heen gebral' van X66, GroenLinks, PvdA, Denk en de SP. Sylvana is ook al haar teksten kwijt en als ieder1 weer met de voetjes op de vloer is, kunnen we vanuit deze nieuwe realiteit even richting kiezen.
Ben benieuwd hoe het progressieve GroenLinks samen met de progressieve Islam (proest) hun nieuwe weg zullen. Als dat maar goed gaat.

bananabanana | 11-03-18 | 18:32

.. maar goed. Laat alsjeblieft niemand een criminele mening ontwikkelen over de islamitische kameraden van Onze Hoeders op links. Kan echt niet meer! www.youtube.com/watch?v=JmdlP4LWBnE

Jan Passant mk2 | 11-03-18 | 18:26

Ik vind dat Hans als komiek over zijn top heen is. Het wordt een beetje voorspelbaar, dat schreeuwen van hem.

Wel zou ik hem graag eens in de politiek zien. Hij is veel slimmer dan veel mensen zouden verwachten. Hij zal vast wel weten hoe ver je kan gaan met politieke uitspraken. Als hij zich tot zekere hoogte in kan houden scheurt hij iedere linkse politicus in het debat aan stukken.

Historicuck_Han | 11-03-18 | 18:04 | 1

Lariekoek. Fortuyn was daar al veel beter in en het heeft niets opgeleverd. Kaltgestellt. Figuurlijk daarna letterlijk.

meneer der meneren | 11-03-18 | 18:18

Gekocht, ga vanavond kijken. THX

larie | 11-03-18 | 18:04

Uiteindelijk gaat de boel vroeger of later klappen, Hoe langer het duurt des groter de knal en correctie. Daar kan geen wens-denken tegenop.

Ervaringsdeskundige | 11-03-18 | 18:02

Het lijkt wel of die vent een act opvoert, Jesse dan hè.

down | 11-03-18 | 17:59

"heeft zich laten zien als".
"ogenschijnlijk" was een betere woordkeuze geweest.

Zo Ontzettend Moe | 11-03-18 | 17:57

Bij Jesse krijg ik het gevoel met een landverrader te maken te hebben. Mussert anno 2018. En Groen Links is gewoon de NSB. Ze slijmen met de islamofascisten, die niet anders willen dan onze democratie kapot te maken.

worstcase | 11-03-18 | 17:57

Onder dit glimmende pro islam praatje dat Klaver doet, roest een autochtone samenleving langzaam weg. Alles maar dan ook alles wat GL voor ogen heeft is gebaseerd op het ontwrichten van een geordende samenleving en op het vernietigen van oorspronkelijke structuren.
Islam is een probaat middel om een bestaande westerse cultuur tot de schoenveters af te branden en GL/Klaver genieten van dat idee.
De toekomst van Nederland als natie en het continent Europa in zijn geheel is overgeleverd aan een stelletje volmaakt geschifte politici .

Memek | 11-03-18 | 17:46

Dat wordt geen Jesse Klaverstraat. Landverraders verdienen geen straatnaam.

Vrijhetzelaar | 11-03-18 | 17:42

Klaver is ook gewoon moslim. Immers overgeërfd via vader. ( Zo werkt de islam )
En hij heeft er geen afstand van genomen, Andes hadden we dat wel geweten. Toch?

Is dit nog nieuws? | 11-03-18 | 17:37

Links zoekt aansluiting bij islam. Het bewijs dat A. progressief links niet en waarschijnlijk nooit meer zal bestaan, en B. dat na decennia lang links subsidie socialisme en cliëntelisme, gericht op islam gerelateerde allochtonen, het moment daar is dat links zich onderwerpt aan degenen die zij altijd als hun 'betaalde' stemvee hebben behandeld.
Links spartelt van hot naar her om te overleven, maar het gros heeft ze allang afgeschreven.
Niets maar dan ook niets is zo achterlijk, verdorven en terroristisch als islam.
Ik walg ervan.

Memek | 11-03-18 | 17:36 | 1

Progressief bukken voor islam. Het volk voor eeuwig belazeren.
Hoe naïef kun je zijn als je denkt dat het moslimbroederschap misschien wel deugt?
Je moet op je hoede zijn voor islam er er nooit maar dan ook nooit respect voor tonen want dan mag je bukken. God vergeten geitenneukers!

Flappie2006 | 11-03-18 | 17:43

Ik ben benieuwd en bang waar al deze sjw en opkomende islam trends ons brengen. Vrees niet veel goeds.

Schepvogel | 11-03-18 | 17:26

Hans Teeuwen _O_
Jesse Klaver en groen links zijn de 5e colonne van de islam.

watergeus | 11-03-18 | 17:02

Als hij partijen op hun daden beoordeeld, waarom heeft Jessinho zich dan nog niet voor een gesprek met Baudet gemeld?

PresidenteDeConjovia | 11-03-18 | 16:55

Als Makro vestigingen in de vik zetten of het ophitsen van veganisten tot een politiek moord geen probleem is, dan is deze samenwerking met de religie van de vrede gewoon 'pocket money' (kleingeld).

Ervaringsdeskundige | 11-03-18 | 16:52

Neem het Hans niet kwalijk hoor ,maar dit is onze Hans niet meer ,durft niet vol op het mo islam orgel te gaan ,zoals we van hem zouden verwachten ,de handrem stond duidelijk aan getrokken .Neem het ons landje niet kwalijk hoor ,maar dit ons landje niet meer ,voor eeuwig naar de eeuwige islam verdommenis is het.En dat neem ik ons mongolen bestuur en de volks en land verraders hoogst kwalijk ,hoop dat het hele verantwoordelijke bestuurlijke spul een vet hart krijgt want bedreigen mag ook niet.

gelukzoeker | 11-03-18 | 16:45 | 1

Hans gaat nog veel verder dan anderen tegenwoordig durven. Het is niet eerlijk om van hem te vragen / eisen dat hij in zijn eentje voor ons allen het karretje trekt. Ook die komiek met die rare kin, liefje van DWDD et al, heeft in een interview gezegd dat hij de islam niet zou aanpakken tenzij iedereen het deed. In je eentje je nek uitsteken is makkelijk van een ander te verlangen, terwijl je je eigen kop niet op het hakblok legt.
Ik vind dus alle kritiek hier op Hans flauw. Ik vind het geweldig dat hij het toch nog aanpakt en wel op een oerHollandse ironische manier.
U bedoel ik niet specifiek, maar anderen die hier 'hij trekt ons karretje niet!' kritiek op Hans hebben geplaatst.

VreemdEend | 11-03-18 | 18:00

Weer een bewijs wat voor een enorme eikel die Klaver is. Dat GL is ook een partij met een stel naieve halve zolen erin.

Ruud5 | 11-03-18 | 16:44 | 1

De ergste halve zolen zijn degenen die op die club stemmen.

EefjeWentelteefje | 11-03-18 | 17:34

Klaver is super dom en daardoor gevaarlijk. Hij gaat verder waar Pechtold ophoudt. En Pechtold ging al verder dan Melkert. Zijn we nog op tijd?

ILF2 | 11-03-18 | 16:34 | 2

Nee - te laat wel.

gelukzoeker | 11-03-18 | 16:47

het is nooit te laat...

win | 11-03-18 | 16:58

www.nidarotterdam.nl/onze-oproep/polit...
Geinige skyline van Rotterdam.
Progressief wel.
Hoe biologisch eten, met respect voor het leven en de natuur te vereenzelvigen is met halalslachten is me een groot raadsel. Iedere boerenbesnedenlul met een kapmens legt jaarlijks een lammetje om, meestal dronken en stoned, want stiekem mag van Mohammed.

Langshetrandje | 11-03-18 | 16:32

Die Geert was zo gek nog niet. Zette een paar jaar geleden vol in tegen de Islam maar velen vonden het maar overdreven en teveel. Nu een aantal jaren later gaat de helft van de topics over het gevaar het Islamiseren van NL.

BozePaarseMan | 11-03-18 | 16:32 | 1

En dat is goed, want een stem op Links is een stem op Allah. Trouwens, ijzersterk weer van Hans.

BozePaarseMan | 11-03-18 | 16:33

Wauw. Nida heeft een manifest over homorechten ondertekend dus ze zijn progressief. Het is een hele creatieve definitie van progressie, maar laat newspeak maar aan links over.
Dat homoseksualiteit tegenwoordig meer een issue is dan 30 jaar geleden, precies vanwege diezelfde lui die bij Nida de dienst uitmaken en er op stemmen, vergeten we voor het gemak maar even.

spanarchist | 11-03-18 | 16:31 | 3

Het inlegvelletje van Yasser op diens geitenpaadje. Pure politieke acrobatiek op het slappe koord.

Langshetrandje | 11-03-18 | 16:33

De strijd voor homorechten was al lang geleden beslist. Dat die nu opnieuw bevochten moet worden, dankzij al die islamitische import, noemt Klaver progressief.

spanarchist | 11-03-18 | 16:39

spanarchist
Niet alleen homo rechten. Vrouwen en joden zijn ook weer terug bij 1935

Rest In Privacy | 11-03-18 | 17:34

Eh, ... ahh, nheee, ja, maar
-
Strek optreden van die GroenLinks trekpop Yessie Klabats, ongelofelijk wat een algemeen gebrabbel om de hete brei heen.
Geen antwoord geven op de vragen, maar een slappe parallellen trekken naar het Christendom om die vredelievende ideologie de islam maar niet te hoeven ontmaskeren.
Gelukkig kan hij verwijzen naar de Amish, ja want daar zijn man en vrouw ook nog niet helemaal gelijk.
-
Maar droplul Yessie het Christendom heeft honderden jaren geleden de zogenaamde verlichting ondergaan. En Christenen hebben geen veroverings ideologie maar een geloof, waar je geen last van hebt en die goed wil doen in plaats van overal aanslagen plegen.
Maar de vraag was, hoe zit het bij de islam met de progressieve gelijkheidsbeginselen tussen man en vrouw. De vraag was niet ken je nog meer voorbeelden waar de man en vrouw ongelijk zijn!
-
Bovendien zijn wij een Christelijk/Joods land en heeeeel veeeeel mensen hebben helemaal geeen behoefte aan die islam van GroenLinks. Er is plek zat voor alle moslims om te wonen, wat is eigenlijk de reden dat men uit alle islamitische heilstaten weg wil?
-
Alle zogenaamde progressieve waarden staan haaks op de islamitische waarden, maar helaas zijn de Rotterdamse PvdA, GroenLinks en SP te stom om dat zelf in te zien. Gewoon wat feiten verzamelen en analyseren is nou niet echt sterk ingevuld op links (in deze ook de X66).
-
Helaas voor de linkse partijen (te laat?) zijn er gelukkig steeds meer zelfstandig denkenden die zichzelf afvragen.
- He, in hoeveel islamitische landen is er eigenlijk vrede, vrijheid, gelijkheid en voorspoed voor alle inwoners?
- He, is dat gek. Blijkt dat de islam juist homo vriendelijk is volgens Yessie Klabats, want Nida heeft iets ondertekend (yoehoe). Waarom zien we dat dan niet terug in alle islamitische heilstaten?
En ga zo maar door.

bananabanana | 11-03-18 | 16:30

Hij was een tijdje stil en dus
bouwde de spanning op, 't publiek
daar in de zaal, intiem en knus
ving 't lachen aan om de komiek.

Het ging van links wat grinniken
naar rechts een ietwat luide lach,
een vrouw begon te hinniken,
en kreeg er bijna haar beslag.

Zo keek hij in de kleine zaal,
zwetend onder de lampen,
stokstijf na een wat luchtig lied.

Zijn moed ging met hem aan de haal
niets om aan vast te klampen.
Die zekere grap... Hij durfde niet.

Hufterst | 11-03-18 | 16:26 | 3

Mooi Hufterst ++1.

de uitbater | 11-03-18 | 16:30

Ik heb er weer van genoten. Dank.

Linkse allergie | 11-03-18 | 16:58

+1 Beter dan Teeuwen

Eeuwig..Op..Vakantie | 11-03-18 | 18:13

Klaver is een grotere bedreiging dan Pechtold.
Bij Pechtold waren we er te laat bij, maar Klaver kunnen we nog stoppen.
#stopdeverklavering

Ruimedenker | 11-03-18 | 16:23

Teeuwen. Ik mag 'm graag. Maar hij is en blijft gekneveld, er zal nooit meer een harde mohammed grap uit zijn mond ontspruiten.

Hufterst | 11-03-18 | 16:21 | 2

De grap hoeft niet hard te zijn om toch de vloer aan te vegen met de islam. Ik vind dat Teeuwen hier prima in is geslaagd.

Yperiet | 11-03-18 | 16:40

Eens. Maar het is toch het onuitgeknepen witte puistje op de neus die mening heet. Ik wil dat die uitgeknepen wordt

Hufterst | 11-03-18 | 17:17

Klaver. Ik probeer hem niet te overtuigen. Ik ben er gewoon tegen. Ik ben tegen dit soort populisme.
Lees Carel Brendel er maar op na. NIda Rotterdam heeft leden van het National Islamic Front in haar gelederen, keuren de aanval op de Koerden in Afrim goed, hebben banden met de terroristische Moslimbroederschap. Dat sommige GL leden zoals Duivendak deze terroristen als geestverwanten zien, begrijp ik. Maar de meeste blanke nette (saaie) GL meisjes uit keurige gezinnen, zullen zich toch eens achter de natte oren moeten krabben of ze hun naam wel aan deze fascisten willen verbinden. Zo,n stem kan je later heel duur komen te staan.

Peniskokertje | 11-03-18 | 16:21

Gelukkig voor Hans is voor de meeste moslims, het begrip sarcasme intellectueel te hoog gegrepen.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 16:18 | 4

Kun je wel LOL zeggen maar ik denk dat dit in de meest letterlijke zin tot hulp strekt. Filmpje van Teeuwen ondertitelen en opsturen naar mekka en ze weten niet wat ze ermee aan moeten. Daarom kan ook een goeie sketch over Finnen en hun blonde finse leider misschien nog nèt als je 'm intelligent inpakt.

Cabaret is zoooo 1942.

Hufterst | 11-03-18 | 16:31

Hufterst
Ja, die ouwe Oostenrijkse veganist, die had humor. Kon zo een vriendje zijn van Duyvendak en consorten.

Langshetrandje | 11-03-18 | 16:36

2018 en Humor is levensgevaarlijk in Nederland.
Als je dat 25 jaar geleden hardop gezegd had werd, je voor gek verklaard.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 17:37
▼ 1 antwoord verborgen

Heerlijk weer Hans.

Panos88 | 11-03-18 | 16:17

ik snap de verbazing over die alliantie niet zo. Groenlinks is een club van totalitaire wolven in schaapskleren, die gericht is op omverwerping van het westers kapitalisme. Voor Nida/ Moslimbroeders geldt precies hetzelfde.

Bert Konterman | 11-03-18 | 16:15 | 3

Ja, maar ze gunnen mekaar uiteindelijk de heerschappij niet.

Schoorsteenveger | 11-03-18 | 16:17

Zie Iran na de revolutie tegen de Sjah.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 16:40

GroenLinks is misschien nog wel een graadje erger qua anti-kapitalisme. Ik heb nog nooit moslims zien collecteren voor een genocidaal regime dat ook nog eens alle bankbiljetten in de fik stak. Paul Rosenmöller heeft daarentegen nog steeds spijt betuigd of excuses gemaakt voor zijn steun aan de Rode Khmer.

OverdaanDerOnderheid | 11-03-18 | 19:57

Teeuwen is hilarisch, de jessias ook maar dan anders

Bokito ergo sum | 11-03-18 | 16:14 | 2

Ik vind het vermijden van de naam en persoon van 'Mohammed' een storende olifant in de kamer die zijn humor is. Geen kritiek op hem, gewoon een observatie. Het hangt boven de monoloog, misschien zie ik spoken, hoe dichter hij bij vrijheid van spreken aan schurkt, hoe duidelijker is dat hij dat niet kan en dat de hele vorm van de sketch daaromheen is gebouwd.

Hufterst | 11-03-18 | 16:24

@hufterts, knap van je dat je exact de essentie van de sketch hebt gezien. De impasse van het vrije woord he, daar ging het over. Teeuwen doet er ook niet geheimzinnig over, dat maak jij ervan.

ILF2 | 11-03-18 | 16:44

Van nul naar 1500 AD, kan, als je dat echt wil, inderdaad worden opgevat als een stukje progressie.

Scherpe observatie van Jesse.

Al-Dente | 11-03-18 | 16:13

Op JouwBuis staan nog meerdere clips van de nederlandse versie, de engelse versie is uiteraard al gratis op internet te vinden.

ik_heet_niet_klaas7 | 11-03-18 | 16:11

Klaver. Ik probeer hem niet te overtuigen. Ik ben er gewoon tegen. Ik ben tegen populisme.

Peniskokertje | 11-03-18 | 16:05

Homo acceptatie als lakmoesproef. Nida heeft homo document ondertekent dus ze zijn progressief aldus Marokkaan Klaver.

Wat Klaver wel weet maar niet zegt is dat moslims verder kijken dan de volgende verkiezingen. Als het hen tijdelijk voordeel geeft zullen ze homo pacten ondertekenen om later toch de boel over te nemen en de goyim alsnog te knechten.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 16:03 | 3

Moslims mogen van hun geloof altijd jokken tegen niet-moslims

Oepsie1234 | 11-03-18 | 16:12

Oepsie1234 16:12 Klopt, Klaver doet niet anders. En die Nida boi uiteraard ook. Kan allemaal want , OMG, ze zijn pro homo. Wat supergaaf man. Wow, ik zou willen dat gewoon alle christenen en conservatieven vervangen worden door moslims, want die houden tenminste wel van homo's. En dat is alles dat telt. Oh ja, en joden uiteraard, volgens FvD 020 dan.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 16:17

Wat Klaver en consorten niet begrijpen is de dubbele agenda. Van Zowel NIDA als van DENK. Ze ondertekenen alles. Zijn poeslief voor handtasjes. Voor de Buhne. Eenmaal achter de voordeur is het een heel ander verhaal. Islamisten maken handig gebruik van het enorm naïeve Witte Onderbroek volk en de deugkneuzen van GL.

Chemokar | 11-03-18 | 16:32

Jesse huwelijkt zijn dochter ook uit op haar 9ende. Leuke moslim mag Dan losgaan op zijn dochtertje. Dat vind Jesse lekker progressief.

Mark_D_NL | 11-03-18 | 16:02 | 1

Hm, eerlijikheid gebied te zeggen dat in de tijd van de ouwe Mo kindhuwelijken en seks met -onder 18 heel normaal was, bij de common people trouwde men eigenlijk rond je 15e / 16e en politieke huwelijken werden gesloten vanuit strategisch en territoriaal oogpunt, waarbij kinderen van 3 al besproken konden worden aan een vent van 40. Was ook traditie in de westerse wereld.
Verschil alleen is dat wij er al lang op zijn teruggekomen en dat binnen de ISlam nog steeds om wat voor reden dan ook nichtjes aan ooms worden uitgehuwelijkt en kritiek daarop zeldzaam is " want de de ouwe Mo deed het ook en dat ws de perfecte Moslim, dus kritiek daarop is afvallig dus dood"...
Weer een reden om ISlam daar te laten en hier niet toe te staan....

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 16:16

Hasns zei niet "joy de vivre".

nick.name | 11-03-18 | 16:02 | 2

Hans dus

nick.name | 11-03-18 | 16:02

Joie de vivre

VeelTeSteil | 11-03-18 | 16:04

Dit is een grap toch, hoop ik? Jij-dag ipv moederdag.. Kan me echt niet voorstellen dat dit serieus is,

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 16:12

@Graaisnaaiert | 11-03-18 | 16:12

April fools.

Al-Dente | 11-03-18 | 16:16

En hoe zit het dan met vaderdag? Wordt dat dan Tweede Jij-dag?

Jostifiel | 11-03-18 | 16:21
▼ 1 antwoord verborgen

Wie neemt melkmuil Jesse Klaver serieus.

frisenfruitig | 11-03-18 | 15:58 | 1

Ik niet.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 16:02

Klaver, zeg gewoon dat je meer sympathie hebt voor extreemrechts islamitisch fascisme dan seculiere/christelijke centrumrechtse politiek. Dat is tenminste het eerlijke verhaal.

SamKoeman | 11-03-18 | 15:57

.. de kloon van Justin Trudeau is ook wel grappig wanneer hij de islam neerzet als een leuke progressieve beweging waar niks mis mee is, maar het komt een stuk minder cynisch over wanneer Hans Teeuwen dat doet.

Jan Passant mk2 | 11-03-18 | 15:56 | 2

Wat je ziet is het totale faillissement van links. Elke scheet uit mekka ruikt naar rozen, de islam is pure liefdadigheid, en de emancipatie van de islamitische vrouw is hoe de vrouw zich het beste kan onderwerpen aan A het geloof en B de man.

Chemokar | 11-03-18 | 16:00

Zo is dat chemokar, ik weet niet wat ons bezielt om moslima's te willen beschermen tegen de islam. Ik denk dat de dames je de ogen wel willen uitkrabben om je te laten zien hoe fijn het is binnen hun inclusieve openluchtgevangenis.

Jan Passant mk2 | 11-03-18 | 16:11

Yasser is een Erdogan in de dop. (Wolf in schaapskleren.)
Hans Teeuwen is een van de weinigen die de waarheid nog durft te zeggen. Vandaar ook dat hij tegenwoordig niet meer door de VARA wordt uitgezonden!

benjeallanggek | 11-03-18 | 15:56 | 2

Wat is een 'de VARA'?

Langshetrandje | 11-03-18 | 16:24

@Langshetrandje | 11-03-18 | 16:24 Sorry voor de Godwin, maar als je toch moet goochelen, zoek dan maar eens op Vara - tweede wereldoorlog.

Lohengrin | 11-03-18 | 17:30

En wanneer wordt men in Rotterdham open over het misbruiken van 10tallen meisjes door Moslims.... beerput open graag....

Mark_D_NL | 11-03-18 | 15:52 | 9

Den Hagistan ook.

Mark_D_NL | 11-03-18 | 16:25

Leg eens uit Mark. Deel je kennis met ons.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 16:28

Het zou kunnen Mark, ook in Nederland barst het van politici en politiecommissarissen die best wat onbeduidende offers willen doen slachten op het altaar van de multiKul. Om Geert niet in de kaart te spelen.

Jan Passant mk2 | 11-03-18 | 16:41
▼ 6 antwoorden verborgen

Progressief is in islamistische kringen waarschijnlijk dat je niet iedereen verkracht, vermoord, en van t dak gooit. Beste mijnheer Klaver, ga eens kijken bij een gemm station in een grote stad, en kijk eens hoeveel meisjes daar net uit het station hun hoofddoekje maar weer opdoen. Anders worden ze het huis door gebeukt. Met je progressief. Ga eens met je fantastische meet ups een gesprek aan met vooral de jonge islamitische meiden die worstelen met de enorme druk van dat beklemmende stukje stof. Patriarchaler dan dat vind je ze niet. Met je progressief.. lul.

Chemokar | 11-03-18 | 15:51

Beschermen je kinderen verlaat NL. Trump heeft graag leuke niet Linkse westerlingen.

Mark_D_NL | 11-03-18 | 15:47 | 1

Volgens pRutte : Nou, gá dan !

Wijze uit het Oosten | 11-03-18 | 17:45

Vergeet niet dat die Klaver ook een moslim is, die als een Trojaans Paard de Nederlandse politiek langzaam binnendringt als een vooruitgeschoven pion van NIDA.

070 | 11-03-18 | 15:44

Ik heb "progressief even in van Dale opgeslagen "op politiek gebied vooruitstrevend". Als je dat van nida vindt moet je toch wel of een bord voor je kop hebben of aan de anderen kant van de belangen in Nederland staan.

jan huppeldepup | 11-03-18 | 15:42 | 2

Ach, hij vindt dat ook helemaal niet. Hij veinst dat.

Schoorsteenveger | 11-03-18 | 15:45

Denk je dat echt, maar hij is toch politicus en die zijn toch eerlijk, (met uitzondering van Omzigt natuurlijk.)

jan huppeldepup | 11-03-18 | 15:49

"Ik baseer niet mijn keuzes voor een politieke partij op door wie zij geïnspireerd zijn, of door welk geloof dan ook, of door welke ideologie, mij gaat het over wat ze in de praktijk doen..."
Da's nogal een uitspraak van een meneertje dat met het grootste gemak a priori diegenen uitsluit die zich laten inspireren door links onwelgevallig gedachtengoed.
Je hoort hem hier overigens ook hardop nadenken, het komt allemaal een beetkje krom zijn strot uit. Je hoort bijna zijn achterhoofd zeggen "o, sjit, ik word hier tegen de verwachtingen in toch wel een beetje gepakt, ik moet me hier godverdomme heelhuids doorheen worstelen, fuck you Hagens!".

Schoorsteenveger | 11-03-18 | 15:41

Wat een zoetsappig geplak met het toverwoord 'links'. Voor een ieder bij wie deze betovering nog functioneert, zullen Yasser's 'progressief'-weerhaakjes nog hun werk doen. Maar wie de inhalige manipulatie door heeft, die wordt opeens vrij van links alsook van het door links bedachte tegendeel van links (: 'rechts'). Yasser paait de Christenunie, hoopt ze voor 'links' binnen te halen. Oervermoeiende kwezelarij.

Eeuwig..Op..Vakantie | 11-03-18 | 15:41

Teeuwen +1.000, die lul van Klaver - oneindig.

Zwizalletju | 11-03-18 | 15:40

@Omebert | 11-03-18 | 15:24
Nee. Maar wel een mietje.

Stormageddon | 11-03-18 | 15:40

"Jesse paints a picture,
about how it shouldn't be.
Jesse, you will always be,
an imbecile to me"
Vrij naar een jaren 90 liedje....

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 15:38 | 1

Come to me my lovely..

kwark001 | 11-03-18 | 15:45

Deze Klaver is echt net zo stupide als z'n voorbeeld Trudeau. Wel eens wat youtube filmpjes gezien van die extreem linkse huilebalk, zijn IQ komt echt niet boven de tachtig. Onze Klaver is net zo, een hysterische egotripper die een enorme muil heeft, maar op handen gedragen wordt door het vileine NPO.

lanexx | 11-03-18 | 15:38

Geweldig Hans, ik was bang dat niemand dit meer zou durven, chapeau! Als iets effectief is tegen de Islam, dan is dat wel humor, daarom is dit ook zo noodzakelijk.

yeah-right474 | 11-03-18 | 15:37 | 1

Inderdaad top! Wel op zo'n manier dat hij alleen maar positieve zaken zegt op een zwaar ironische, soms sarcastische toon. Maar aangezien moslims alles letterlijk nemen is het goed.
Beetje humor en bier en relaitiveringsvermogen zouden de mosselmannen goed doen.

Winter_is_coming | 11-03-18 | 16:07

Goed zo, GL-stemmers met een IQ boven de 80 zullen langzamerhand gaan afhaken met dit soort bijzonder domme uitlatingen.

Earl_of_Doncaster | 11-03-18 | 15:33 | 1

Gaan ze weinig van merken. Het overgrote deel van de aanhang bestaat uit hormonaal verwarde bakfietsvrouwtjes en borderliners als AFD.

Gulliver | 11-03-18 | 15:38

Nourdin el Ouali: "Religieus zie ik homoseksualiteit als zonde, net als seks buiten het huwelijk."
Als politiek leider roepen dat het je religieuze visie is dat homoseksualiteit een zonde is, draagt dat bij aan het negatieve sentiment onder bepaalde bevolkingsgroepen. Dit is wat leidt tot vernielde suit-supply posters of zelfs erger. Iets met een betonschaar... www.nieuwwij.nl/nieuwwij-community/ni...
Voor m'n gevoel hebben we verworven homorechten, kijkend naar het verleden, meer te danken aan linkse partijen. Maar vandaag de dag moet je als homo toch echt bij rechts zijn. D66 in Amsterdam heeft ook zo'n vrouw op de lijst staan die homoseksualiteit een zonde noemde. En door heel het land vind je tal dit soort onfrisse figuren op de lijsten van PvdA, GroenLinks, SP en D66. Vanuit politiek opportunisme pretenderen ze op te komen voor de belangen van zo'n beetje alle minderheidsgroepen in dit land. Maar uiteindelijk is de maatschappij waar ze naar streven een soort utopia. Ieder mens met een beetje realiteitszin weet dat islam en homoseksualiteit niet echt samen zal gaan.

vindead | 11-03-18 | 15:32 | 4

ISlamitische homo's zitten ook in een spagaat. Zie de hysterische reactie van Tofik Dibi na zijn coming out op de PVV die hem uitnodigden mee te doen en afstand te nemen van de ISlam. Hij begon meteen met het racismeroepen....

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 16:09

Overtuigd homoseksueel en dwaallicht Bart Mijland ziet dat och heel anders hoor. twitter.com/bmijland.

hatari | 11-03-18 | 16:31

Is die Bart Mijland geen trollaccount?

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 16:35
▼ 1 antwoord verborgen

Klaver is voor de Islam en de koran, hij begrijpt nog steeds niet dat de staat en de kerk gescheiden zijn conform de grondwettelijke principes.

Goedverdoemme | 11-03-18 | 15:29

"Ik beoordeel partijen op wat ze doen".
- Yes-R Feras Klaver

Nou Jessiasje dat doe ik ook. AFA en Milieudefensie (je vrienden) roepen dat ze tegen fascisten zijn en gebruiken fascistische technieken om tegenstanders te intimideren en monddood te maken. Derhalve noem ik Groen(s)Links een fascistische partij. Het gaat immers om wat partijleden doen en niet wat ze zeggen.

Dat verklaart ook de liefde met het moslimbroederschap. Fascisten en moslims waren dikke matties in het niet zo recente verleden.

Graaf_van_Hogendorp | 11-03-18 | 15:29

Klaver toont met deze uitspraak aan dat er niets, maar dan ook niets progressief is aan Groen Links. Onder Femke Halsema was deze partij nog enigszins progressief te noemen, onder kameraad Klaver is deze partij verworden tot een regressief linkse partij.

therealbraindump | 11-03-18 | 15:29

Constant het afschuiven van Klaver dat het vanuit het christendom ook niet mag dat hele homo zijn en dat we met die partijen ook nog zitten. Ja, hallo Klaver, dat geloof is toch over het algemeen vrij gematigd waar de islam een ongekend extremisme laat zien wat wij sinds de kruistochten niet meer kennen. Hoe kan je die met elkaar gaan vergelijken. Bahbah, ook dat hele stuk over het inkomensbeleid wat hij bij banken wil gaan invoeren slaat nergens op. Komt met een extreem wetsvoorstel wat niet goedgekeurd gaat worden en als dat wel goedgekeurd wordt dan heeft het Europees geen kans. Dat laat de oude populist mooi achterwege.

TyrionLannister | 11-03-18 | 15:26 | 1

Van het nieuwe testament en de verlichting hebben de "ja maar de Christenen" types nooit gehoord. Juist het uitsluiten van enige vernieuwing maakt de islam totaal anders dan het Christendom.

Gulliver | 11-03-18 | 15:32

Nou 1 ding heeft Mohammed Brouyeri ons geleerd. De risico`s van roken, drinken, vreten, betaalde seks, drugs en overgewicht vallen best mee.

Feynman | 11-03-18 | 15:24 | 8

@Kuifje: vermaak is al snel een zonde binnen de wat extremere ISlamitische stromingen dus ja, zang en ook dans vallen daaronder. Wist u dat de traditionele buikdansen binnen vrijwel de hele halvemaangordel officieel verboden zijn?
En snapt u dan ook de enorme mentale draai die ISlamapologeten moeten maken om de ISlam te kunnen omarmen terwijl die ideologie haaks staat op vrijwel alle westerse verworvenheden?
Echt te krom voor woorden..

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 16:01
▼ 5 antwoorden verborgen

moslim knuffelen.
het wordt ontkent maar het bestaat.
alleen als blijkt dat het nergens op gebaseerd is dan worden er excuses gemaakt.
of niet.
www.volkskrant.nl/opinie/opinie-op-zo...

pejoar | 11-03-18 | 15:23 | 1

Ik las het. Onthutsend. Zo'n Stine Jensen zou zich ook rot moeten schamen.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 15:25

Teeven weer als van ouds, eindelijk weer met lef, schitterend !

Uw Verzekeringsadvis | 11-03-18 | 15:21

Het moslimknuffelen is de nieuwe religie van wat eens links was.

lingo star | 11-03-18 | 15:20 | 3

Links zegt altijd op te komen voor de underdog, maar ik zou de Islam en aanhangers geen slachtoffers willen noemen. Eerder daders.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 15:28

Volgens links zijn mensen met een kleurtje per definitie zielig en slachtoffer. Een zeer racistische instelling.

Gulliver | 11-03-18 | 15:35

De linkse automatische spellingscontrole en auto-woordaanvullende functie maakt van "bedreigende species" "bedreigde species" in het geval van Moslims en "religie van de rust-in-vrede" wordt "religie van de vrede" in het geval van ISlam. Heerlijk makkelijk wegkijken, toch?

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 16:21

Hele video van Teeuwen bekeken. Nul keer moeten lachen, ergernis nam toe tot blinde woede. -1

Lewis Lewinsky | 11-03-18 | 15:20 | 6

Nou als lewis het schlecht vindt moet het dus een topper zijn, waar kan ik het vinden?

jan huppeldepup | 11-03-18 | 15:56

Dan snap je helemaal niets van. Leuk dat Teeuwen ze nu eens de hemel in prees.

Ruud5 | 11-03-18 | 16:40

Dat komt omdat je totaal geen gevoel voor humor hebt, zo simpel is het helaas.

MickDjekker | 11-03-18 | 21:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Voor politiek gewin verkopen ze alles inclusief vrouw, kinderen, moeder en vader. Gestoorde schijnheilige snotneus.

Matwetwe | 11-03-18 | 15:19

Yasser Klaver bedoel je?

schalwijk023 | 11-03-18 | 15:15 | 3

Wat zou dan zijn echte achternaam moeten zijn?

Rest In Privacy | 11-03-18 | 15:22

@kuifje. Zijn echte naam is Yasser Feras.

Sjefke7807 | 11-03-18 | 15:25

Heeft de naam van zijn moeder aangenomen en zijn zgn vader nooit gekend.

schalwijk023 | 11-03-18 | 15:49

Die Klaver. Wat een ontzettend lichtgewicht. En dwaallicht. Er komt nauwelijks iets zinnigs uit.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 15:15 | 4

Van wie Beau?

Rest In Privacy | 11-03-18 | 15:23

Klaver is slim genoeg om niet met de VVD in zee te gaan, dat heeft de PvdA namelijk ook hun partij gekost 🙂.

JI-HAAT | 11-03-18 | 17:34

Een emoticon? necrosis: je wordt gemist.

Maytheforcebewithyou | 11-03-18 | 20:40
▼ 1 antwoord verborgen

Useful idiot.

HerDietrich | 11-03-18 | 15:14

Hoe kunnen mensen als Jesse Klaver en zijn aanhang zo blind zijn??? Komen die mensen wel in de echte wereld of leven ze allemaal in een beschermde roze bubbel.

Ton8695 | 11-03-18 | 15:14 | 5

Das de linkse oogkleppen-ziekte,
denken zonder weten.
doen zonder verantwoordelijk,

Plorkface | 11-03-18 | 15:29

Hier in Amsterdam stemmen voornamelijk jongelui die netjes hun gymnasium hebben afgerond op deze druiloor. Behoorlijk alarmerend als je het mij vraagt.

ventilatiesysteem | 11-03-18 | 15:34

Als ze gaan werken en met echte mensen in contact komen, verandert dat wel.

Rest In Privacy | 11-03-18 | 15:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Klaver, gewoon even de vraag beantwoorden graag en als je dat niet kan, wil of zo antwoord als je nu deed vrees ik dat ik weer een minnetje achter je naam moet noteren.

devil13 | 11-03-18 | 15:13 | 1

Ik ben opgehouden om bij Yasser minnetjes te zetten: ik kon er niet meer kwijt op het A3 papier.

InAnumPerRegimine | 11-03-18 | 23:05

Na alle ellende van de laatste dagen ken ik Jessias met zijn dildo soppende achterban er niet bij hebben ,zeker vandaag niet en de volgende 50 jaar ook eff niet als het mag?.

gelukzoeker | 11-03-18 | 15:13

Wat een Koning is Hans.

Où est Charlie? | 11-03-18 | 15:13

Dat kan toch helemaal niet, dat GroenLinks gaat samenwerken met dat extreemrechtse SP?

Infidel66 | 11-03-18 | 15:13

Sorry maar ik vind Hans Teeuwen echt niks meer aan. Ik weet niet wat ie heeft gedaan, maar zijn humor is ie kwijt. Gaat nu de Freek de Jonge kant op oid.

Martinspire | 11-03-18 | 15:11 | 6

Eens met Martinspire.

Lewis Lewinsky | 11-03-18 | 15:21

Waarom? Vond hem in dit fragment erg scherp, Teeuwen als vanouds.

basweetutwel | 11-03-18 | 15:25

Tja. Vond m wel goed, juist fijn m weer zo te zien, als vanouds. Voor mij 100x beter dan Daniël Arends, die vind ik weer zo braaf.

JoyCee | 12-03-18 | 06:27
▼ 3 antwoorden verborgen

Nou ja, het laat prima zien waar we aan toe zijn met Groen Links. Maskers af, hoofddoek op. Leve de progressie!

Graaisnaaiert | 11-03-18 | 15:11

“Progressief” is onderhand een lege, zinloze term.
Past dan ook precies bij een D66.

Rico Tampeloerus | 11-03-18 | 15:09 | 1

Een ziekte kan ook progressief zijn.

Drefbon | 11-03-18 | 16:11

Klavertje denkt vast dat het moslim broederschap een homoclub is.

Gulliver | 11-03-18 | 15:08 | 1

Zo klinkt het wel.

thefonz | 11-03-18 | 15:35

Draai draai. En maar ontkennen. De linkse homo.

Klutskwijt | 11-03-18 | 15:06 | 3

Is hij homo?

Omebert | 11-03-18 | 15:24

Nee Melkzuur....

Isnogaanhettype..... | 11-03-18 | 15:26

Het is helaas geen klavertje 4

scheerkwast | 11-03-18 | 16:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken