Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Landverraders DENK willen niet uitgemaakt worden voor landverraders, zoals Erdomedia toffe Nederturken uitmaakt voor landverraders

Social

PERSBERICHT: "DENK neemt in de sterkst mogelijke bewoordingen afstand van het ophitsende artikel door Erdogan-gezinde krant Ensonhaber, dat Saadet Karabulut, Nevin Özütok, Dilan Yeşilgöz, Zihni Özdil en Cem Lacin een doelwit op het voorhoofd schildert met de kop "De vijf Turken die het moederland hebben verraden"." 

GEINTJE. HET GAAT NAMELIJK OM DENK, EN DENK ZIJN EEN STEL VOLSTREKT ONHEBBELIJKE BEROEPSMOSLIMS DIE FUNGEREN ALS HET ZWARTE GAT VAN HET MAATSCHAPPELIJK DISCOURS DAT ELKE WAARHEID VERBUIGT ZODRA HET ERBIJ IN DE BUURT KOMT. Even een chronologie hoor. Een Turkse Erdokrant kopt dat de onderstaande vijf Turken het moederland hebben verraden. Vervolgens zegt Kuzu tegen de Turkse media dat "Iedereen moet open en bloot laten zien waar ze staan en aan wiens kant ze staan. Niemand kan zich meer verschuilen." En nu komen ze ineens met de volstrekt ongeloofwaardige bewering dat ze tegen alle vormen van intimidatie van kamerleden zijn, zonder de Turkse krantenkop ook maar één keer bij de naam te noemen. Komt die gotspe:

"DENK vindt alle vormen van bedreiging en intimidatie richting Kamerleden onacceptabel. Het lijkt er op dat het hebben van een andere mening de laatste jaren automatisch resulteert in bedreigingen en intimidaties. DENK staat er voor dat alle Kamerleden in vrijheid en veiligheid hun mening moeten kunnen geven: of je nu Öztürk heet of Özütok. (...) Waar DENK het wel opneemt voor andere Kamerleden, blijven de partijen helaas achter als het gaat om het afkeuren van intimidatie en bedreiging van DENK Kamerleden. DENK vindt dat het de partijen VVD, SP en GroenLinks, die vandaag in een gezamenlijke verklaring hebben aangegeven volledig achter hun Nederlands-Turkse Kamerleden te staan, zou sieren in deze verklaring ook de Kamerleden van DENK te benoemen."

Do fuck off, en oogst wat je zaait.

Social

Reaguursels

Inloggen

Dat is exact het punt wat DENK probeert te maken :))
Of je hebt rottumerplaat voor je hoofd, of snapt het niet, of je wilt het niet snappen. Kan ook.

Kaan78 | 28-02-18 | 13:34

Wij wachten op het bericht dat 'helaas' de familieleden van de vijf Nederturken in Turkije wat is overkomen.
En hé, wat toevallig, de Turken van DENK overkomt niets.
Niet met de Denk-Turken.
Niets met de familie van de Denk-Turken.
Zou de terreur vanuit Turkije toevallig de Denk-Turken vergeten zijn (?), oh, wacht.....

Der Paulie | 27-02-18 | 17:24

Met het toestaan van deze politici graaft ons land haar eigen graf.

Montesquieue | 27-02-18 | 15:57

Erdogan is dan weer wel een fan van onze landverrader Rutte.

LuckyGirl | 27-02-18 | 15:38

Als één van die 5 helden alleen maar over een bananenschil uitglijdt, Hou ik Kuzu en zijn fascistoïde k-tclub medeverantwoordelijk.

VonoBox | 27-02-18 | 15:32

Deze mensen vertegenwoordigen de Turkse staatsburgers in Nederland, ook die met een NL paspoort. Turken blijven Turken, altijd.

van Oeffelen | 27-02-18 | 14:46

Het is het enige wat deze lieden kunnen: rotzooi trappen. Bouwen kunnen ze niet, afbreken des te beter. Destructie is hun hun levensmotto, overal waar deze ratten opduiken.

Rationa | 27-02-18 | 14:37

En daarom PVV.
Hebbie nou je zin ‘landgenoot’ Koezoe?

swassannuf | 27-02-18 | 12:56 | 1

PVV schrijf je zo: FvD.

Maytheforcebewithyou | 27-02-18 | 16:09

Schijnheilig van de partij, die in de Tweede Kamer steevast hoofdelijke stemmingen vraagt om op die manier de Nederlands-Turkse Kamerleden aan de schandpaal te kunnen nagelen. Ik neem dus aan de Kuzu en Ozturk dit dus niet meer doen en ook de bewerkte filmpjes van de site halen. Dan pas neem je afstand.

Mannes | 27-02-18 | 12:11

En intussen hebben we het in de tweede kamer meer over allochtonen dan over kaaskoppen. Verbazen doet het me niet maar boeien ook niet. Het failliet van Nederland nadert zijn voltooiing.

Lichtstadfan | 27-02-18 | 12:03

Ik richt mij op in Nederland woonachtige landgenoten......... dat is de crux. Je had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Men ziet zichzelf als Turk woonachtig in.... de 2e nationaliteit is makkelijk om te reizen of om verkiesbaar te zijn. Slechts gericht op eigen bevolkingsgroep,onder invloed staand van de machthebbers in het vaderland en de allesbepalende religie, gevoed door cliëntelisme. Geen integratie, geen noemt u maar op. Men probeert ons wijs te maken dat deze zgn. multicultuur een verrijking is. Ik ervaar en beleef dat niet noch is mij ooit gevraagd of ik dit een goed idee zou vinden.
Maar Katja Ollongren hoor je niet als Kuzu de oproep doet aan elke verkiesbaar kandidaat gemeenteraadslid van Turkse origine om zich uit te spreken inzake de Armeense Genocide louter en alleen om de bokken en schapen te scheiden zodat daarna een potje etnisch geïntimideerd kan worden. Strafbaar en een vorm van buitenlandse inmenging in de Nederlandse politiek in mijn optiek.

bwanabanjo | 27-02-18 | 11:47 | 1

Wat erger is, is dat WIJ of HET VOLK totaal niet in opstand komt. Er gebeurt helemaal niets, geen fuck. Alleen wat sociale media kritiek. En vervolgens je super goedkope vakantie boeken in Turkije. We hebben we 't goed' echt in opstand te komen. Zal ook nooit gebeuren. We zijn er geweest. We stonden erbij en keken erna.

Omnisofos | 27-02-18 | 12:27

Kuzu, niemand hoeft bevraagd te worden mbt hun standpunten over de Armeense genocide want die standpunten zijn helder. De enige die bevraagd dient te worden ben jijzelf en dan met name over waar jou loyaliteit ligt. Laat het helder zijn dat het uitermate ongewenst is om in Nederland een politieke partij te hebben die de belangen van een ander land dient. De vorm van politiek bedrijven die jij uitoefent noem ik een loyaliteitsprobleem die over de grens gaat die voor mij en vele anderen acceptabel is.

devil13 | 27-02-18 | 11:38

en daar staat het dan: "in NL wonende landgenoten" Dat zegt alles wel.

Cobalt bomb | 27-02-18 | 11:36

'Ze gaven ons een uitkering toen de gastarbeiders na een paar jaartjes werken tot de ontdekking kwamen, dat het niet zo makkelijk was om op die manier met werken te stoppen, als je maar net deed alsof je een zware lichamelijke klacht had'
-- ja, dat is waar

'Ze lieten toe dat we onze kinderen, ouders en familie mochten laten overkomen'
-- ja, ook waar

'Vervolgens kreeg onze familie ook een mooie uitkering en konden onze kinderen dezelfde opleidingen volgen als de NL-ers. We konden gebruik maken van de zelfde medische faciliteiten als de NL-ers, zonder dat het ons iets kostte'
-- Waar..

'Maar wat hebben de NL-ers eigenlijk ooit voor ons gedaan? Waarom heb ik hier 50 jaar van m'n leven verpest?'
-- Ja waar, vreselijk racistisch kutvolk die NL-ers, we hadden nooit uit Turkije weg moeten gaan...

NV_2017 | 27-02-18 | 11:26

Er lopen in NL maar zo'n 200.000 Erdogan fans rond, dus 'what could possibly go wrong?'

NV_2017 | 27-02-18 | 11:21

DENK is het paard van Troje in de NL politiek.
Zo snel mogelijk verbieden en opheffen deze vijfde colonne

Dutch_Viscount | 27-02-18 | 11:14 | 3

Een partij die andere partijen bedreigt of ook maar de schijn daarvan heeft, moet onmidellijk uit de kamer worden gezet. Hoi Kasja!

echtpaul | 27-02-18 | 11:16

@echtpaul | 27-02-18 | 11:16
Het is KAJ-sa.... Hoe moeilijk is die naam nou. Djeez...

Brou Is Back | 27-02-18 | 11:22

het is Karin

anti-serieus | 27-02-18 | 11:37

Dubbelpaspoortigen zijn sowieso verdacht waar het de loyaliteit aan NL betreft.
Steeds meer van deze hypocrieten (bijv. ook smerige grondwetverkrachtende infiltrante Kafka O.) trachten hun landverraad tot algemene norm te verheffen.
Vanzelfsprekend doen landverraadswaffelende suftrollen zoals jineuk daar aan mee; want eigenbelang.
Onze taak is dat landverraad signaleren, registreren en publiceren. Hier of elders.
Ze komen allemaal aan de beurt.
Ook opperlandverrader mprutte.

pennestront | 27-02-18 | 10:24 | 3

Je redeneert precies als de Erdo-Turken, besef je dat?

Sjors W. | 27-02-18 | 11:14

En terecht dat hij dat doet. Zoiets heet 'vuur met vuur bestrijden". Alle andere aanpakken zijn volstrekt nutteloos.

Omnisofos | 27-02-18 | 12:23

@Sjors W.
Ja

pennestront | 27-02-18 | 18:17

Niet-Nederlanders hebben -onder voorwaarden- ook passief en actief stemrecht in de gemeente waar zij wonen. Het e.e.a. is mogelijk gemaakt door de grondwetswijziging in ‘83 en verwoord in artikel 130GW. Dat hier nooit (meer) tegen geageerd wordt verbaasd mij nogal. In 2006 overigens opperde GroenLinks (Femke Halsema) dat ook niet-Nederlanders stemrecht voor de Tweede Kamerverkiezingen moest worden toegekend. DENK is een (ik neem aan ongewilde) creatie van de PvdA. Uiteindelijk zijn het linkse partijen die door decennialang wanbeleid dit land de vernieling in hebben geholpen. De rotzooi opruimen willen ze niet. Vandaar dat ik een grondwetswijziging niet snel zie komen (verzwaarde procedure). Dus DENK zal blijven groeien, zeker nu er in 2015 een grote extra aanwas potentiële DENK-stemmers is bijgekomen (die door gezinshereniging bovendien blijft groeien). De toekomstige generatie Nederlanders (nu te jong om mee te stemmen) heeft alle reden om ons later met de beschuldigende vinger toe te wijzen, wanneer wij bij hen met onze AOW- en pensioenrechten komen aanzetten.

Kompromat | 27-02-18 | 10:06

Zoals gewoonlijk, stenk voor denk.

cat22 | 27-02-18 | 09:58

Wat een land. Wat een farce zijn we geworden

Rest In Privacy | 27-02-18 | 09:51

Dus omdat je zelf het vuur hebt helpen aansteken moet je wel aardig blijven tegen kamerleden... Ik begrijp er geen kut van, gelukkig maar. Turkse zaken lekker in Turkije laten wat mij betreft.

Mocro070 | 27-02-18 | 09:42 | 1

Heb ooit mijn tuin in de hens gezet tijdens BBQ op nogal vochtig moment.
Ben rustig blijven wachten op de brandweer. Die kwam natuurlijk pas nadat brandje een brand was. De buren waren niet zo blij met me daarna.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 09:53

Volgens mij is nederland het einige land dat vertegenwoordigers van een buitenlandse regering in de volksvertegenwoordiging aanmoedigt , het zal mij niet verbazen of er komt ook een partij die aangestuurd word door marokaanse regering ..
Ik denk niet dat we hoeven te vrezen dat er een partij komt die aangestuurd wordt door bijvoorbeeld de VS dit land predikt niet duidelijk genoeg de Sharia , endus kan rekenen op enorme tegenstand van Links politiek Nederland.
Dit land is stuk .

sparrow | 27-02-18 | 09:16 | 5

@beau van rtl
Laten we met z'n allen hopen dat die dikke oranjelul zijn broer achterna duikt in het dichtsbijzijnde ravijn. En daarna een lawine erover dunnetjes over heen.

De Briemusketier | 27-02-18 | 11:17

Het gaat niet zozeer om aanmoedigen. DENK is natuurlijk volstrekt marginaal en leeft bij de gratie van de mensen die zich er boos om maken.

Denk misbruikt een flawed democratisch model. Dat is jammer, maar dat blijf je houden, wat het systeem ook is. Het 'lek' in het systeem dichten zou ook het bestaan van de PVV, FvD, PvdD, etc wellicht onmogelijk hebben gemaakt, en ik denk dat dat een verlies zou betekenen.

Treurig om te zien dat er zo'n vijfde colonne rondloopt. Fijn om te zien dat het desondanks maar een heel marginale partij is.

Sjors W. | 27-02-18 | 11:21

De Briemusketier. Dat gaat me net wat te ver, maar ze mogen van mij wel met z'n allen verhuizen naar Argentinië. Voor altijd he.

beau van rtl | 27-02-18 | 14:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Leuk hè? Onze democratie waarin dubbele paspoortiers de dienst uit mogen maken. Dit is het begin en het tij is niet meer te keren. Mag niet van links.

Is dit nog nieuws? | 27-02-18 | 09:15

Het zijn tering-NSB'ers, en het zijn niet eens onze NSB'ers.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 09:03 | 2

Tís wachten op de eerste knokpartij in de 2de kamer. Not if but when. DENK importeert bewust de Turkse problemen hier, en de Turkse manier van politiek bedrijven. Alles uitmaken voor racist & fascist, en ondertussen gewoon precies dat doen waar je de ander van beticht. Erdo is er trots op, en nu snap je ook waarom mevr Simons zich bij Denk aansloot.

Chemokar | 27-02-18 | 09:22

De meeste mensen gaan naar een ziekenhuis om van een hersentumor af te komen, de gemiddelde Nederlandse volksvertegenwoordigers om er een te ontvangen.

De Briemusketier | 27-02-18 | 09:30

Dubbel paspoort is dubbel moraal en/of geheime agenda. Daar hoef je toch geen hogere school voor gehad te hebben?

ikdenkwat | 27-02-18 | 09:00 | 1

Opportunisme in optima forma, turken en graaien, stelen, zeiken en zeuren, gaan samen als patat met mayonaise.

De Briemusketier | 27-02-18 | 09:12

Aldus Arthur Seyss-Inquart. Zo, dat lucht op.

TheseDays00 | 27-02-18 | 08:57
-weggejorist-
gelukzoeker | 27-02-18 | 08:54

Nederland anno 2018. DENK, narco staat, 15-jarige huurmoordenaartjes, loverboys, kutmarokkanen, kutantilianen, erdoganturken, moslim ghetto's, moskeeën, nederlandhaters, zwarte piet haters, oude volksheld haters, PvdA, Groenlinks, D66, SP. En de EU bepaalt. Kortom Nederland als staat van de Nederlanders bestaat niet meer. Wat volgt?

Willemdrie33 | 27-02-18 | 08:52 | 6

De Briemusketier --Vergeet dan niet het partijenkartel en staatsmedia dat deze chaos gefaciliteerd heeft er achteraan te trappen ,anders begint de grafzooi gelijk weer.

gelukzoeker | 27-02-18 | 09:12

@gelukszoeker
Het Pateikartel wordt in mijn comment genoemd als de nsb helpers zoals ze er rondlopen en buitenlands gajes helpen om Nederlanders te tillen.

De Briemusketier | 27-02-18 | 09:16

Het wordt tijd dat we Ons als Nederlanders net zo gaan opstellen tegen Buitenlanders als Buitenlanders tegen Nederlanders. Eerste vereiste is je geld beschermen en aan jezelf besteden. Dat is goed voor Ons, en kudt voor Buitenlanders en kudt voor Rutte & das parteikartel. Draai die geldkraan dicht mensen, daar komen ze op af al vliegen op de stroop. Knijp ze af!

De Briemusketier | 27-02-18 | 09:25
▼ 3 antwoorden verborgen

moeten wij niet gewoon als feit vaststellen dat de integratie een totale mislukking is en dat er sprake is van een fenomeen dat het beste als en parasiet kan worden gezien die leeft in een gastheer? Het belang van de parasiet is niet de gastheer maar het overleven, de eigen identiteit (in relatie tot herkomst/ familie/ het wij gevoel). De gastheer kan ziek worden van die parasiet en moet eliminerende maatregelen nemen. In die zin is Nederland ziek.

langzullenweleven | 27-02-18 | 08:41 | 4

langzullenweleven--Eens man alles ,maar mag ik er nog aantoevoegen dat die parasiet bewust in ons lichaam is gefaciliteerd door onze criminele schofterige schaamteloze bestuur`s elite, die wij allang en breed het land uit hadden moeten trappen ,waar de weeffout in de democratie precies zit weet ik ook niet excact,maar hij is er .Ik hou de staatsruifvreter`s van de staatsmedia hier hoofd verantwoordelijk voor ,het is tenen krommend de sluipende faciliteerder`s van de npo om het partijën kartel maar te behagen ,en overal mee weg te laten komen.

gelukzoeker | 27-02-18 | 09:08

Lupus : Toevoeging: nog steeds uitgelachen en gedemoniseerd. In die 40 jaar is de haat tegen de "polarisatie" alleen maar toegenomen.
Minder minder minder!

Is dit nog nieuws? | 27-02-18 | 09:18

Hard maar goede vergelijking. We zijn inmiddels een beetje bestand tegen het virus maar het gaat alleen nooit meer uit je lijf.

echtpaul | 27-02-18 | 11:22
▼ 1 antwoord verborgen

Wat zal de PvdA en hun stemmers toch trots zijn op hun kinderen van KRENK. Hard werkend voor hun land en achterban. Alleen jammer dat ze werken voor Nederland en de arrebeier maar Turkije en de Erdogan fans.

Maar dat is slechts een detail. Marcel "minderwaardig mens" van Dam zag dat het goed was. Neemt nog een glas Exota en heft deze vanuit zijn landgoed op voor de kinderen van de PvdA. Een fijn nalatenschap voor het hele land DENKt hij dan.

Graaf_van_Hogendorp | 27-02-18 | 08:41 | 1

Graaf_van_Hogendorp -Juist Nederland is langzaam door de slinkse kerk dood gewurgd,opsporende verantwoordelijken en voor het Nurnbergh gerecht ermee, met den Uil , van Dam en Kok voorop..

gelukzoeker | 27-02-18 | 09:19

DENK, daarin zitten toch de voetjongens van die meneer die 5-jarige meisjes feliciteert met hun aanstaand martelaarschap voor het grote Turkije?

PS: GS, serieus, er is een edit-functie beschikbaar maar die is alleen voor Premiumleden?! De vlekkelozen worden dus geconfronteerd met de stijlloze schrijffouten van hen die op welke reden dan ook die drempel niet overgaan? What's next, een besloten club?

MickeyGouda | 27-02-18 | 08:39 | 4

MickeyGouda |--Op welke reden? Als ik het goed begrijpt gaat U als hoge elitair er aan onderdoor als u een paar komma``s of punten op de verkeerde plaats vind staan? Nou tieft dan lekker naar de joop graftak.Heb mij 50 jaar met zwaar werk de schompes gewerkt en mee betaald aan de opbouw van dit land ,en ben des wegen niet zo taal vast,U kunt het dak op zgn elitaire zakhooi.

gelukzoeker | 27-02-18 | 09:28

gelukzoeker | 27-02-18 | 09:28
Je moet ook niet typen met een sloophamer in je klauwen.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 09:39

@gelukzoeker

"Om" uiteraard (de leesbril is al langer nodig, maar ik blijf mij verzetten). Verder kom ik uit een arbeidersmilieu. Gegeven de werkethiek van mijn pa ben ik daar best trots op.

MickeyGouda | 27-02-18 | 15:18
▼ 1 antwoord verborgen

DENK Turken zijn geen landverraders. Het zijn gewoon Turken in Nederland. Dat een een of andere linkse lul ze op het gemeentehuis ook een Nederlands paspoort heeft gegeven doet niet ter zake.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 08:35 | 4

Kijk maar naar die ondertiteling. 'Ik richt me in het bijzonder tot in Nederland woonachtige landgenoten.'
Zolang de islam niet dominant is, zullen ze blijven jammeren en zeiken dat ze 'achtergesteld' worden.
Een leugen, want ze hebben dezelfde rechten en plichten als elke Nederlander; zelfs nog wat meer rechten als bijstandsfraude niet onderzocht mag worden.

marjen | 27-02-18 | 09:00

En in Nederland klagen dat we steeds de Turkse vlag zien als DENK aan het woord is. Praten met gespleten tong noemen we dat.

marjen | 27-02-18 | 09:19

Ayatholla_Buttbanger-Ergens heeft u wel gelijk,ik vind ook wel dat ons eigen mensen de boel naar de godverdomme hebben laten gaan ,en de Nederlandse stemmer gaat ook niet vrijuit,,dat de bevolking zich vermengt op een natuurlijke wijze is ook niet te vermijden en ook niet zo heel erg,maar bewust volks verhuizingen te faciliteren,en dan ook nog van middeleeuwers met een prehistorische ideologie ,is de boel bewust naar de verdommenis helpen,wat nu al onherstelbaar gebeurt is,en daar nu ook nog op grote schaal mee door blijven gaan,is meer dan schandalig en misdadig.

gelukzoeker | 27-02-18 | 09:44
▼ 1 antwoord verborgen

DENK hanteert een oud principe, door roerend in hun eigen beerput te roepen dat het de stank van de buren is die nu over hen heen waait. Erg hè. DENK beseft zelf nog niet wat voor nuttige idioten ze voor Ankara zijn. Vaak eindigt dit bij het oud vuil. Grijze Wolven.......èh.... Grijze Kliko.

Een vrije paling | 27-02-18 | 08:32

Met de kennis van 1933 en daarna, moet het voor Europese leiders nu toch niet meer erg moelijk zijn om in te schatten wat hierna volgt. De appeasement werkte toen niet en zal ook nu niet werken.

Al-Dente | 27-02-18 | 08:30 | 3

alsof die megalomane "leiders" enig benul hebben van het belang van de geschiedenis en de lessen die daaruit zijn te trekken....

langzullenweleven | 27-02-18 | 08:37

Gelukkig zijn het dit keer incompetente 3e wereld moslims en geen Duitsers.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 08:37

@de Ayatholla: Punt!

Lohengrin | 27-02-18 | 09:23

Deze man is zo gevaarlijk. Ik begon zowaar een soort sympathie voor de man te krijgen omdat zijn inbreng tijdens het referendumdebat wel origneel en meerwaarde had tov de SP, GL enzo. Ook zijn debat in de Balie vond ik goed van Kuzu. Maar dit gedweep met Erdogan. Je ziet dat hij doodsbang is iets slechts over de man te zeggen, terwijl hij diep in zijn hart ontzettend baalt van deze situatie en het zeker niet eens is met Erdo. Maar ja, dat kun je niet zeggen uit angst voor repressailles uit het vaderland. Heel, heel gevaarlijk. Maar nee, de Coentunnel moeten we echt anders noemen. Vreselijke man, die Coen.

BBRDWR | 27-02-18 | 08:28 | 3

Ik hoop dat je gelijk hebt, dat deze man (en partij) gewoon niet dúrft iets tegen Turkije te zeggen. Ik ben bang dat hij zoals velen met hem dromen van een groot Turkije, het oude Ottomaanse Rijk. Ik heb mijn kapper er vaak genoeg over gehoord.

Delph | 27-02-18 | 08:53

@Delph
Misschien toch maar eens een andere kapper zoeken?

Linkse allergie | 27-02-18 | 09:05

@linkse allergie
180!

De Briemusketier | 27-02-18 | 09:34

Denk intimideert en verklaart zichzelf tot slachtoffer, traineert alle kritiek en herhaalt tot vermoeiens toe dezelfde standpunten. Soms uitgesproken, later strategisch vaag. En ik kan me maar niet van de indruk onttrekken dat ze deze hele strategie (wegblijven bij kritische media, zichzelf slachtofferen, af en toe een grote muil) één op één hebben afgekeken bij Geert Wilders en de zijnen.

Donkersloot | 27-02-18 | 08:25 | 2

Goh, Donkersloot, Ik dacht dat jij als AFA aanhanger het wel goed bij DENK zou kunnen vinden. Moet je niet meedemonstreren net als je vriendjes in Amsterdam?

Roadblock | 27-02-18 | 09:59

Jammer he, dat je van de troon'meest ranzige fascist' bent gestoten door die turkeys van denk.

WayneGretzky*99* | 27-02-18 | 11:43

Wat de NSB was voor Hitler in de jaren 30 is DENK voor Erdogan anno nu. Weglopen met de grote leider check, ideologie kritiekloos overnemen en uitdragen check, propagandamachine van de grote leider gebruiken voor eigen gewin check, verdeeldheid zaaien in ons land check, in een toekomstig conflict de kant kiezen van de vijandige mogendheid en dus op voorhand weten dat zij zich schuldig zullen maken aan landverraad en hoogverraad... you bet they will... Gelijk verbieden dus zo'n partij!

Mark zit te Dutten | 27-02-18 | 08:19

Bedankt PVDA nogmaals voor die twee misbaksels!

Ruud5 | 27-02-18 | 08:17

Hoog tijd om de grondwet aan te passen. Dubbele nationaliteit? Dan niet verkiesbaar.

lieverdeauddanreaud | 27-02-18 | 08:08 | 1

Een paspoort van elders? Dan geen Nederlands paspoort. Zo gaat het ook voor Europeanen.

eastender | 27-02-18 | 10:09

DENK is het slachtoffer'ach ach ach. De enige rol die ze kunnen spelen.
Een rol waardoor links ze ging knuffelen.

marjen | 27-02-18 | 08:07 | 3

Ik had altijd het idee dat er een wedstrijd is wie het grootste slachtoffer is: Geert, Thierry of Denk. Op dit moment staat Thierry voor, maar de jongens van Denk zijn de grootste losers.

Donkersloot | 27-02-18 | 08:20

ik zet in op lodewijk. Met zijn behuilde oogjes.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 10:00

Donkersloot | 27-02-18 | 08:20 |
Wel een vreemde opmerking van iemand, die eerst de AFA actie tegen de FvD-kandidaat in Amsterdam hier ging zitten goedpraten.
regio.tpo.nl/2018/01/27/activisten-bel...

Roadblock | 27-02-18 | 10:04

Nog even en er kan weer worden gestemd in Nederland. Gemeenteraadsverkiezingen deze maal. In de grote steden zien we lange rijen staan. Mannen met jurk en lange baard, mannen met een snor. Vrouwen met een doek of nog meer bedekt. Lange gewaden. Jongens met een stapel machtigingen. Hoeveel mogen ze er meenemen? Zal de wet weer omzeild worden? Doet men weer een oogje dicht?
Vele van deze mannen en vrouwen spreken geen Nederlands. Het Nederlandse paspoort hebben ze wel, ze staan ingeschreven bij de gemeente. Ze ontvangen geld, regelmatig, elke maand, om hier te kunnen leven. Maar hoe ze moeten stemmen, weten ze niet. Dat wordt hen verteld.
Ze worden begeleid door een van de mannen, met baard of met snor, met lange jurk. Ze spreken geen Nederlands, lezen en schrijven geen Nederlands. Ze moeten wel stemmen. Meerdere mensen duiken in het stemhokje om zo moslims te helpen te stemmen. Geen stem mag verloren gaan. Denk en Nida moeten de gemeenteraden in. Zodat de grote steden volgens hun ideologie bestuurd kunnen worden. Zodat iedereen in de stad in de toekomst de minaretten kan horen. Zodat iedereen in de toekomst zal bidden. Zodat de sharia eindelijk zal worden toegepast. Zodat eindelijk het volk van Mo de regie in de handen zal hebben. In wat ze nu al een provincie van hun land noemen.
Om het met de woorden van Denk te zeggen: deze partij richt zich in het bijzonder op de in Nederland woonachtige landgenoten. Nederlanders, autochtonen, geintegreerden, u zijt gewaarschuwd.

onnosel | 27-02-18 | 08:06 | 1

Je bedoelt mannen met jurk en vrouwen met snor denk ik. Verder geeft je beschrijving aardig weer hoe het zal gaan. Huiveringwekkend......

Linkse allergie | 27-02-18 | 08:19

DENK heeft het in zijn afstand verklaring van intimidatie van kamerleden uiteraard alleen zichzelf voor ogen.. het is een zuivere vorm van manipulatie.. Vooral laten zien een goede Turk te zijn en de zinnen zo in elkaar te flansen dat iedere Turk zich geroepen voelt om DENK te zien als slachtoffer. En als voorbeeld voor de haat van Erdogan tegen de mening van Nederland en de haat tegen de bevolking van Nederland welke niet Erdogan Turkije gezind is..

die foto en topic gisteren van dat 5 jarige Turkse meisje dat moet sterven voor Turkije van Ome Erdogan.. zien we daar ook nog een DENK mening over?
Ome Erdogan die een 5 jarig kind in gevechtstenue aanmoedigt om vooral voor Turkije te sterven en daar trots op te zijn!
Kuzu wat vind je daar nu van, is dat intimidatie, manipulatie of gewoon machtsmisbruik en mishandeling in jonge hersenbreins.. door de grote leider!

fikkieblijf! | 27-02-18 | 08:03

Als de opkomst bij gemeenteraadsverkiezingen onder moslimvrienden hoger wordt dan onder Nederlandse Nederlanders, gaan we rare taferelen krijgen in de raadszalen. Zeker in de grote steden.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 08:03

Is dat Denk nietde partij die altijd bereid is om de z.g. "zwarte hoofdstukken" uit de Nederlandse geschiedenis te kritiseren? Om met een profeet uit de Koran te spreken "haal eerst de balk uit uw eigen oog...."

batvoca2 | 27-02-18 | 08:03

Het is niet verboden om als kamerlid een ander land te dienen.
De voltallige coalitie + GL doen namelijk niet anders.

jemagookniksmeer | 27-02-18 | 08:02

Als je door je oogharen kijkt zie je dat Turkije een steeds grotere en belangrijkere stem krijgt in het Nationale politieke discours. Wie de geschiedenis kent, rilt.

superjan | 27-02-18 | 08:02 | 2

Wie de geschiedenis kent bereidt zich voor ten oorlog.

Roadblock | 27-02-18 | 09:56

"ik poets mijn karabijn"

Omnisofos | 27-02-18 | 12:21

Hilarisch om te zien hoe die erdohitler denk-turkeys door hun führer in die spagaat getrapt worden.

WayneGretzky*99* | 27-02-18 | 07:59

Als alle Turken zo zouden zijn als kuzu zou Nederland een groot problem hebben. Dat Het hebben van 2 paspoorten leidt tot problemen is nu wel duidelijk. Geen 2 paspoorten in openbare functies.

Eddy67 | 27-02-18 | 07:52 | 1

Nou, het enige waarin hij afwijkt van de meerderheid van zijn landgenoten is dat hij het Gymnasium heeft afgerond. Verder is het net zo'n smerig stuk vreten als de profiterende rest.

Linkse allergie | 27-02-18 | 07:55

Ik ken iemand die ons hier al vele jaren voor waarschuwt. Turkse infiltratie is goed gelukt hoor. Het goedkope turkse slagertje, bakkertje en groentenboertje, gesponsord door Erdogan zelf. We komen er graag .
In Turkije weten ze meer over onze samenleving dan in den Haag. Inmiddels hebben we burgemeesters, wethouders, raadsleden, gemeenteambtenaren, politieagenten, kamerleden, kamervoorzitter, ik kan wel even doorgaan. Turkse problemen worden onze problemen en dat draaien we nooit meer terug.

beau van rtl | 27-02-18 | 07:47 | 5

atheïstisch stemvee | 27-02-18 | 07:59
Het is waar dat niet alle Turken Grijze Wolf of Erdoganfan zijn. Uitgebreid heb ik er over gesproken met een seculiere Turkse. In Turkije stemmen de seculieren links. In Europa doen ze hetzelfde. Ze begrijpen echt niet, met geen mogelijkheid, dat ze op deze manier toch weer de Erdogans onder ons helpen. Het dringt niet tot ze door dat links aansluiting zoekt bij de islamfans.

onnosel | 27-02-18 | 08:57

"We komen er graag"
.
Ik mijd islamitische ondernemingen als de spreekwoordelijke ziekte.

De Briemusketier | 27-02-18 | 09:40

De Briemusketier. Doe ik al jaren. Het Nederlandse groenteboertje kon het niet bolwerken, maar de Turkse doet het goed. Misschien iets met belasting of subsidie of zo. Al zou ik niets meer te vreten hebben, ik kom er niet.

beau van rtl | 27-02-18 | 09:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Lekker hoor die dubbele paspoorten. Levert geen enkel probleem op, zoals voorspeld. Eikels.

mental K | 27-02-18 | 07:44 | 1

Eikels, inderdaad, ten eerste is onze regering chanteerbaar door Turkije, maak eerst schoon schip en tweede schaf die 2 paspoorten af/

gato | 27-02-18 | 09:07

Trouwens, die 5 Nederturken (is dat een correct verantwoord woord?) zitten bij GL (2), SP (2) en VVD (1) mits ik het goed heb uitgevogeld. Ik dacht dat er meerdere bij de PvdA zouden zitten maar wacht, die hebben bijna geen zetels meer en de Nederturken die ze hadden zitten bij DENK.

Apollo | 27-02-18 | 07:35

Iets met vijfde colonne?

Schepvogel | 27-02-18 | 07:35

Alleen dat teringtaaltje is al reden om die Turkse breedbekkikker het land uit te zetten. En nogmaals.... geen dubbele paspoorten voor volksvertegenwoordigers en mensen in een overheidsfuncties. En zelfs nu nog zijn er van die so called wetenschappers die beweren dat een dubbel paspoort integratie niet belemmert. D

Linkse allergie | 27-02-18 | 07:33 | 1

Daar is iid geen greintje bewijs van ;)

Rest In Privacy | 27-02-18 | 09:21

Hangt er maar vanaf welk land bedoelt als je het woord landverraders gebruikt. Zij verraden Turkije niet, zijn Erdoganvazallen ultima forma. Zij zijn hier om het ideaal Groot Turkije te realiseren. Dat zij het land waar zij wonen, het land waar ze zijn gekozen via de PvdA-truc om het volk te vertegenwoordigen niet als hun land beschouwen is secundair. Het zijn hoe dan ook in mijn ogen verraders, viezeriken, onbetrouwbare honden.

langzullenweleven | 27-02-18 | 07:31

Ik hoop dat het te laat is. Dat heel veel Nederlanders dit paard van Troje hebben gezien en hoe vreselijk ZIEK de smerige landverraders van DENK echt te werk gaan. Dat dit überhaupt mogelijk is in onze democratie, zegt meer over ons systeem, dan de fanatieke islamitische hordes die hier verblijven.

Omnisofos | 27-02-18 | 07:27 | 3

kiesdrempel is hard nodig om al die gekken uit te sluiten.

langzullenweleven | 27-02-18 | 07:33

Ja, een kiesdrempel zou inderdaad wat oplossen. Zou fijn zijn als Ollongren hier ook eens haast mee zou maken zich bedienend van wetten die opzij geschoven worden. Dan kan ik haar misschien die misser met dat referendum nog vergeven.

Linkse allergie | 27-02-18 | 07:35

Kiesdrempel prima. Dubbele paspoorten en landverraad zouden in dezelfde zin, niet misstaan. Ze laten toch duidelijk hun loyaliteit zien? Loyaliteit aan een aan nazi-achtige islamitische dictator? Want dat is Erdohitler voor de volle 100%. Sterker, in 2015 beweerde Erdohitler dat hij Adolf Hitler's manier van propaganda maken en indeling van een samenleving, bewonderingswaardig vond.

Omnisofos | 27-02-18 | 08:29

"In Nederland wonende landgenoten" Hoe duidelijk kunnen die gasten zijn? Maar bij twijfel aan loyaliteit mogen ze gewoon in de 2e kamer blijven zitten en meedoen met (gemeente)verkiezingen? Een beetje fout bestaat, net als een beetje zwanger, niet!

HanMar2 | 27-02-18 | 07:24 | 1

Wel als je voor abortus bent.

MoltisantiBeer | 27-02-18 | 07:29

"De vijf Turken die het moederland hebben verraden"
Als je namelijk niet eens bent met iets dat je regering doet, ben je een landverrader.
Dat is vreemd. Misschien ben je juist het tegenovergestelde van een landverrader omdat je vindt dat wat die regering doet niet in het belang is van je land en de mensen die er wonen. Omdat het niet gaat om vlag, maar hoe de mensen leven. En daar zitten niet-nationalistische opvattingen bij ,universele opvattingen uit de moderniteit, daar is eigenlijk niet eens een vlag of moederland voor nodig. Dat weten ze heus wel. Maar mensen lopen nu eenmaal graag achter een vlag aan als je ze een gevoel van trots en saamhorigheid kan geven, voordat de angst ze bij eendrijft.

kloopindeslootjijook | 27-02-18 | 07:23

Hij zegt "Ik richt mij in het bijzonder tot in Nederland wonende landgenoten". Ofwel, geen Nederlanders. Dit is toch bijna ongekend, zit met zijn vriendjes in de 2e kamer nog wel, onvoorstelbaar dat dit wordt toegelaten in de 2e kamer, zij die de Nederlandse belangen zou moeten behartigen. Stoppen met dubbele paspoorten, kan men de originele niet afnemen dan niet de Nederlandse geven. Zonder Nederlands paspoort niet de politiek in of welke andere overheidsfunctie dan ook. Dus ook diegenen bij andere partijen dan DENK. En zet ook die D66 feeks eruit, alle dubbele paspoorten. Het kan toch simpel zijn zonder voor racist te worden uitgemaakt, gewoon duidelijke grenzen aantonen. Maar nee, wij maken ons druk om zwarte Piet en we mogen ook al geen cowboytje en Indiaantje meer spelen.

Apollo | 27-02-18 | 07:21 | 2

Hij richt zich tot de Sudetenturken. Dan ben je anno 2018 wel wat erger dan fout.

atheïstisch stemvee | 27-02-18 | 07:28

m

Apollo | 27-02-18 | 07:38

Treffend hoor.

Ik ken er nog éen:

Stóp beschuldigingen tegen alle kamerleden van racisme (FvD).

Luistert daar, behalve de FvD-achterban en enkele niet-traditionele media, iemand naar?

Rot toch op DENK. This is what you get.

HypoPseudo | 27-02-18 | 07:21

Beste heer Kuzu, u heeft duidelijk kleur bekent. U kiest voor Turkije en uw Hitler kloontje Erdogan. Dat maakt u in mijn ogen een landverrader. Verkast u dus zo spoedig mogelijk naar Turkije. Kijken we hoelang het duurt voordat daar u de mond wordt gesnoerd.

janko1969 | 27-02-18 | 07:08

Denk heeft laten zien aan welke kant zij staan. Walgelijk!
Als een echte islamist met dubbele tong praten!

ratelaar | 27-02-18 | 07:04

Het zijn smerige fascistische Turken. Onbegrijpelijk dat deze lui in de 2e-kamer zitten en de volgende keer niet met 3 maar met 5 zetels. Zo verspreidt het gif zich meer en meer in onze samenleving. Met dank aan al hun linkse broeders van groen links, pvda, sp enzovoorts. Dank.....

Isnogaanhettype..... | 27-02-18 | 07:01

Heim ins Osmanisches Reich.
Weg met dat addergebroed.

atheïstisch stemvee | 27-02-18 | 06:39

"Ik richt me in het bijzonder tot in Nederland woonachtige landgenoten." Dit reduceert Nederland tot een tweederangse faciliteit. Rot dan ook op naar je land.

Deksmaat | 27-02-18 | 06:32

In Nederland wonende landgenoten? Kuzu is zelf gewoon Nederlander, hij is alleen administratief een Turk. Kan iemand trouwens even uitzoeken wat deze held met zijn dienstplicht in TR heeft gedaan? Istie echt geweest, of heeftie het verdedigen van de eer van het moederland met z'n hele lijf en leden in Europeese euro's afgekocht en worden arme sloeberts van het Turkse platteland in de burgeroorlog met de Koerden in zijn plaats afgeknald...?

F. von Zeikhoven | 27-02-18 | 06:25

DENK, 5e colonne gefaciliteerd door de PvdA.

Yperiet | 27-02-18 | 06:06 | 1

en zo is het maar net

langzullenweleven | 27-02-18 | 07:33

Hoeveel buitenlanders buiten die drie van Denk en die vijf hierboven zitter er in de 2eKamer?
En dan ook nog twee buitenlanders op ministersposten.
Lijkt er op dat er iets aan de hand is. Kan er de vinger niet helemaal opleggen.

Maartenalsoptwitter | 27-02-18 | 06:00

De drang naar zelfvernietiging bij de huidige politieke elite is beangstigend, het afschaffen van een dubbele nationaliteit in het centrum van de macht zou een prioriteit moeten zijn!!.

swebe | 27-02-18 | 05:23 | 1

Punt is dat ze zichzelf nou juist nièt vernietigen maar eerder het hele land onder de bus gooien... Het jammere is dat we de Koning ook niet meer kunnen bestoken met akties om hem de huidige volksvertegenwoordiging te laten ontbinden. Want die macht heeftie niet meer...

F. von Zeikhoven | 27-02-18 | 06:29

Erdogeit, is een pedofiel, die kinderen zegt te moeten sterven voor hun vaderland, Gatver, ik heb echt medelijden met dat kind.

westcoast | 27-02-18 | 02:34

BLOKKEER de Turkse televisiezenders, blokkeer Turkse overheidswebsites, verbiedt de import verkoop van Turkse kranten. Schop alle medewerkers van de MIT (de Turkse geheime dienst) het land uit. Dat is dus de helft van alle ambassadepersoneel en dat van alle drie de consulaten. Schop de leden van de 'Adviesraad voor Informatie en Cultuur' en bloc het land uit, met hun families, Schop alle medewerkers van Diyanet het land uit, met hun families. Hou de Turkse knokploegen in de gaten. Roei Akparti Nederland uit met wortel en tak. Schop 'buurtmoeders' en 'wijkwachteressen' die hun buurtgenoten aangeven het land uit – met hun complete familie.
Zoek naar wapenopslagplaatsen. (ze bestaan) en pak de Turkse heroïnefamilies (financiers) in en om Arnhem op en smijt ze het land uit. Rol de parrallele economie op – serieuze belastingcontrole op Turkse bedrijfjes. Pak het niet opgeven van vastgoedbezit in Turkije keihard aan.

Onderzoek hoe DENK aan zijn geld komt. Onderzoek hoe de internetbeheerder van DENK in Ede aan zijn geld komt.

Een bescheiden beginnetje en het kóst wat – maar het kost nog heel veel meer als wij het niet doen. (en: vroeger of later moet het tóch gebeuren, dan maar nu)

bisbisbis | 27-02-18 | 01:58 | 2

Chapeau... bisbisbis !
Ik vrees alleen dat Fuck K niet meeleest !

Jimmy Mc Clure | 27-02-18 | 03:24

Recherchetekort en geldtekort en boerenverstandtekort.
Er zijn te veel tekorten op vele vlakken bij de overheid en zijn inwoners.

steekmug | 27-02-18 | 06:23

Wij wachten op het bericht dat 'helaas' de familieleden van de vijf Nederturken in Turkije wat is overkomen.
En hé, wat toevallig, de Turken van DENK overkomt niets.
Niet met de Denk-Turken.
Niets met de familie van de Denk-Turken.
P.S.
Ik blijf erbij, dat de Nederlandse kamerleden in het parlement hypocriet zijn.
Jarenlang, maar dan ook jarenlang wordt er gezwegen over de terreur die Geert Wilders als kamerlid ondervindt. (ja af en toe 'ach, ach, ach' zeggen, maar verder niks) Maar nu de terreur 'ook' de andere kamerleden bereikt, , dan is 'nu' ineens heel moreel-Nederland verontwaardigd, 'want democratie, want vrijuit sprekende kamerleden, enz, enz...'
Dus bitter stel ik vast, dat de vijf Turkse kamerleden 'nu' eindelijk ondervinden, wat Geert Wilders al vele, vele jaren ondervindt in veel ergere mate. Want die vijf Turkse parlementariërs kunnen nog vrijuit over straat lopen in Nederland. Dus ja, misschien draagt deze Turkse terreur bij aan veel meer begrip, voor het offer dat Geert Wilders al jaren voor Nederland brengt.
Maar hé, 'dat gaan ze niet doen, die hypocrieten in de Nederlandse media.
Zou de terreur vanuit Turkije toevallig de Denk-Turken vergeten zijn (?), oh, wacht.....

Der Paulie | 27-02-18 | 01:56

Echt Turks om het zo op de vlag en vaderland te spelen terwijl er niets aan de hand is. Daar heel gewoon daar, hier ongewoon in deze moderne tijd.

BozePaarseMan | 27-02-18 | 01:46 | 2

PS. We moeten de mensen van Denk en Nida eigenlijk omvolkvertegenwoordigers noemen.

BozePaarseMan | 27-02-18 | 01:48

Neu, dat is nog een te mooie naam voor wat het eigenlijk is: fascisten groeperingen die als een kankergezwel hun verheven vingertje wijzen naar iedereen die niet hun mening deelt.

Plorkface | 27-02-18 | 01:56

Dus straks mag Kuzu meedoen in de commissie Stiekem? Geen wonder dat NL helemaal geen intel meer krijgen van buitenlandse veiligheidsdiensten...

bisbisbis | 27-02-18 | 01:44

Deze verklaring van DENK is wel in foutloos Nederlands gesteld, landverraders of niet. Dat kun je van de meeste artikelen op GS niet zeggen.
Verder vind ik het bestaan van DENK net zo belachelijk als ieder ander hier.

JvanDeventer | 27-02-18 | 01:26

Deze partij hoort helemaal niet thuis in Nederland, en de mensen die er op stemmen ook niet..... ze zijn tenslotte met geronselde stemmen in de kamer gekomen.

ikgeloofhetniet | 27-02-18 | 01:14

Het wordt tijd dat DENK eens goed doorgelicht wordt. De hele giertank mag leeg.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 01:05

Het nageboorte van de pvda.

Nietgek | 27-02-18 | 01:02

Ik heb meneer nog niets horen zeggen over die 25% Turkse Nederlanders in de bijstand die de kluit belazeren.
Komt natuurlijk even niet zo goed uit.
Maar wel voor de turkse goebbels omroep zijn mede-nederturken een mes in de rug steken.
Zo kennen we de Armeense genocide ontkenners van DENK weer.
Oh, Ja, voor wie het nog niet wisten: De Armeniers waren christenen.
fenixx.org/2017/04/24/maandag-24-apri...

Roadblock | 27-02-18 | 00:57

De gluiperige intriges van Kuzu worden zelfs Erdo teveel, want Erdolfs AKP steunt Nida en niet Denk in Rotterdam

Rest In Privacy | 27-02-18 | 00:56 | 1

Twee fronten offensief. Groter vangnet, meer stemmers.

Montu | 27-02-18 | 02:04

En dit moeten we dus in Nederland beleven. En meemaken. En tolereren. Zijn er ook Nederlandse politieke partijen in Turkije die daar zo tekeer gaan? DONDER OP naar je eigen land DENK, jullie hebben hier niets te zoeken. Afbreken als die moskeeën, islam hoort hier niet.

hoogstetijd | 27-02-18 | 00:51

Een turkse partij in een Nederlands parlement. Bizar.

Pierre Lebon | 27-02-18 | 00:50

Dubbele nationaliteit=dubbele loyaliteit... Ik ben niet voor verbieden hiervan vooral omdat er gewoon landen zijn waar je nooit vanaf komt. Wel ben ik voor een onmogelijkheid om bijvoorbeeld in overheid, regering, leger, politie of ambtenarij dienst te doen/te werken.

Ceevoo | 27-02-18 | 00:50 | 3

Nou en? Het is toch niet ons probleem dat Griekenland en Marokko zo achterlijk zijn?

BenPakdee | 27-02-18 | 01:32

Dat is dus wel ons probleem omdat die landen het ons probleem maken, en om mensen die volledig functionerende leden van de samenleving zouden kunnen zijn uit te sluiten om die reden vindt ik te ver gaan. om ze uit te sluiten van dienst bij/in overheid, regering, leger, politie of ambtenarij lijkt mij enkel verstandig en in het landsbelang. Daarnaast geen enkel probleem om bij crimineel gedrag de Nederlandse nationaliteit af te nemen.

Ceevoo | 27-02-18 | 01:52

Gewoon de andere nationaliteit niet erkennen. Daar begint het.

Hufterst | 27-02-18 | 06:43

Dubbele nationaliteit in de Nederlandse overheid verbieden en DENK opheffen wegens haat zaaien en oproepen tot geweld.

GroetenVanUrk | 27-02-18 | 00:32

Zie hier het resultaat van die zwakzinnige dubbel paspoort tolerantie.

The_Master_Bear | 27-02-18 | 00:32

Kunnen ze niet als NSB’ers vervolgd worden? Die gasten van Denk? Ze steunen openlijk een leider van een land waarmee de betrekkingen bedroevend zijn en die Nederland keer op keer belachelijk maakt. Landverraders zijn het.

MeneerGuggenheimer | 27-02-18 | 00:27 | 1

Juffrouw Olengren doet liever FVDers vervolgen. DENK wordt omarmt. Helemaal niemand die daar iets aandoet en AFA lacht erbij

Degrelle | 27-02-18 | 06:04

Inderdaad , DENK heeft gelijk. Stoppen met die gasten landverraders te noemen. Ze dienen hun land namelijk uitstekend. Heeft Erdogan zelf gezegd.

miko | 27-02-18 | 00:16

Als we nu eens beginnen met het ontnemen van stemrecht voor dubbele paspoorthouders

fret3459 | 27-02-18 | 00:16 | 6

Uitstekend Idee!
Aan de andere kant: in Australie leidde dit tot 7-8 parlementariers die (soms huilend) afstand moesten doen van hun Nieuw-Zeelandse of Engelse paspoort waarvan ze niet eens wisten dat ze het hadden - waren wel hun baan kwijt, want telaat.

BenPakdee | 27-02-18 | 01:31

Komen we misschien ooit nog van dat strondtfolk af.

fret3459 | 27-02-18 | 02:11

@Ovide, dat " irriteerD" was met opzet?

Rest In Privacy | 27-02-18 | 05:55
▼ 3 antwoorden verborgen

DENK is het grootste slachtoffer van alles en iedereen, ook als het niet zo is. Zonder slachtoffercultuur is DENK zoiets als Pechtold zonder Wilders of Baudet.

Nichtsneues | 27-02-18 | 00:11

Al deze kamerleden + hun fans uitleveren

newray | 27-02-18 | 00:09

Dit alles past in dit plaatje:
.
Prominente wetenschapper bevestigt op tv dat migratie bedoeld is voor de “omvolking” van Europa
.
Uit: ejbron.wordpress.com/2018/02/26/promi...

Kijkeensaan | 27-02-18 | 00:07 | 2

Wat is er mooi aan omvolken denk ik dan? Dat we allemaal haatdragende, moordzuchtige narcisten worden? Nou? Wie helpt me aan een goede reden.
DENK: flikker naar je moersland met zijn allen, smerig fascistentuig. Niet verwonderlijk dat jullie aanhang op handen gedragen wordt door die andere fascisten van de AFA.

De waard zijn gast | 27-02-18 | 00:12

Inmiddels zal het intern binnen de EU wel een ander naampje hebben en zal er in die decennia wel het een ander qua inhoud zijn bijgeschaafd maar wat in het boek Praktischer Idealismus van Richard Coudenhove Kalergi staat wordt op hoofdlijnen nu ten uitvoer gebracht.

Het is gewoon weer de jaren 30. Ellende waiting to happen.

VeelTeSteil | 27-02-18 | 00:17

ja aan dit soort figuren heb je echt wat in NEDERLAND!

ikdenkwat | 27-02-18 | 00:03

En, komt er nu een debat?
Worden die vleermuizen nu ook net zo gedemoniseerd als Baudet?
Denk het niet, de usual SJW suspects weten niet hoe die Erdo fanboys aan te pakken, want moslims, dus geen verkeerd woord over hunnie, die club is altijd alleen maar slachtoffer in NL.

zwellevertje | 27-02-18 | 00:01 | 1

"En, komt er nu een debat?"
@zwellevertje | 27-02-18 | 00:01
Misschien is het onderwerp wel belangrijk genoeg om ze terug te roepen van het reces.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 00:36

DENK pleegt pas landverraad als ze Turkje verraden. DENK is niet Nederlands maar Turks. dat zij hier in de Tweede Kamer zitten is een enorme fout en blamage die hersteld moet worden. Verbied deze fascisten van een buitenlandse vijand.

Rheia | 27-02-18 | 00:01

Vroeger gingen spionnen voor het vuurpeloton.
Tegenwoordig zitten ze in het parlement.
De tolerantie is iets te ver doorgeslagen.

de honden blaffen... | 26-02-18 | 23:57

Het is totaal idioot, mesjogge en extreem gestoord dat we staatsburgers van een ander land toegang geven tot onze politiek. Laat staan mensen uit extreem gevaarlijke landen die actief de boel lopen te stoken in het buitenland en duidelijk belangen en loyaliteit in het buitenland hebben liggen.. De openbare orde komt hiermee in het geding en dat kan reden zijn om een partij te te verbieden. Ik zou zeggen OM wakker worden.

VeelTeSteil | 26-02-18 | 23:46 | 1

Die 'fout' is natuurlijk allang geleden gemaakt in de jaren '80 door allochtonen stemrecht te geven. Iedereen die destijds over gezond verstand beschikte kon allang zien aankomen waar we nu staan en dat is op zeker niet het einde van dat proces. Tel je zegeningen nog maar op dit moment. Stel je maar eens voor hoe je 'oude dag' eruit gaat zien.

laagvliegert | 27-02-18 | 00:16

Kuzu snapt het niet helemaal. Diegenen die dreigen hoeven geen beveiliging te nemen, dat is alleen maar nodig bij bedreigden en geintimideerden. Iemand als Ebru Umar, bijvoorbeeld. Of Kamerleden van Turkse en Marokkaanse afkomst waarbij het stemgedrag open en bloot in stigmatiserende filmpjes op het net wordt gepubliceerd.
Enne, landverraad? Ach, ik denk dat Erdolf apetrots is op zijn frontsoldaten hier...

Graaisnaaiert | 26-02-18 | 23:45

het moet toch niet zo moeilijk zijn om iemand met een dubbel paspoort te dwingen alleen het Nederlanderschap te accepteren als men de politiek in wil? Kan dit niet omdat het ‘thuis’ land dit onmogelijk maakt zit een politieke carrière er niet in.

Trumme | 26-02-18 | 23:45 | 2

Hoe zeer ik dit ook zou willen is dat helaas niet zo eenvoudig.

botbot | 27-02-18 | 00:06

@botbot Verklaar u nader.

DonBasco | 27-02-18 | 09:17

Komt Kuzu nog eens naar het Mediapark ?

Stratum | 26-02-18 | 23:43

Ik bedoel dat dit al een miljoen miljard keer is ingebracht en we dat zo inmiddels wel weten. Niet dat ik het er niet mee eens ben.

Baron Clappique | 26-02-18 | 23:38 | 1

Gaat over die dubbele paspoorten/nationaliteiten.

Baron Clappique | 26-02-18 | 23:48
-weggejorist-
Ceevoo | 26-02-18 | 23:37 | 2

Volgens mij binnenkort weer iets van verkiezingen? * Doet de batman dans en neemt nog een biertje!

Mr_Pikibelly | 26-02-18 | 23:35

Grondwettelijk moet het toch mogelijk zijn om deze valse profeten te verbannen. Deze Denk, Erdogansoldaten, zijn wolven in schaapskleren. Zij die het kwaad in zich hebben en vormen doen zich voor als lammeren. Maar de tijd komt wanneer zij hun ware gezicht laten zien. Deze tijd nadert met rasse schreden. De deugers zullen ze omarmen en verwelkomen. Zij zullen als eerste het gelag betalen.

De Evangelist | 26-02-18 | 23:35 | 1

Alles is erop gericht om FVD te verbieden. Denk wordt getolereerd want moslims =zielig

Degrelle | 27-02-18 | 05:58

'Someday a real rain will come'
- R. de Niro

oorwormpie | 26-02-18 | 23:32
-weggejorist-
oorwormpie | 26-02-18 | 23:32

Hoe werkt deze logica. Ik ben niet heel dom maar ik snap niet hoe ze deze logica rijmelarij hebben kunnen bedenken.
Wij eten lammetjes en dus vinden anderen dat zielig voor de lammetjes maar dat is niet eerlijk en daarom moeten ze ons ook zielig vinden. Ofzo.

Dirk III | 26-02-18 | 23:30

Ollongren is handig, kan zij dit schorem niet buitenwerken ?

Stratum | 26-02-18 | 23:29

Tip voor Koezoe en Osturk, trek een soldatenpakje aan en ga naar een toespraak van jullie grote lijder. Misschien krijgen jullie dan ook het martelaarschap toegewenst.
www.telegraaf.nl/nieuws/1723091/erdog...
Om te kotsen dit volk.

gemeentereiniging | 26-02-18 | 23:27 | 1

Let wel dat ze intelligent zijn. Ze weten precies hoe ver ze gaan kunnen en slaan ons met onze eigen tegen argumenten om de oren dat zie je hierboven in het artikel wel.

Trumme | 26-02-18 | 23:47

Vroeger toen de doodstraf nog bestond werden landverraders tegen de muur gezet.

Rest In Privacy | 26-02-18 | 23:27

En toch vermoed ik dat Johan Derksen gelijk gaat krijgen en dat die AK partij in de grijze wolven reservaten van Nederland heel veel zeteltjes gaat winnen.
En Gijp zal ook wel gelijk krijgen dat de PVV in Dordt gaat overnemen.

Stormageddon | 26-02-18 | 23:27 | 2

Hoef je echt geen kristallen bol voor te hebben hoor. Het worden er meer en ze worden mondiger ( lees: asocialer en openlijker met hun minachting voor autochtoon Nederland ). Een voordeel als het snel klapt, we kunnen ze nu nog hebben. Over 30 jaar niet meer. Over 20 jaar waarschijnlijk ook niet meer.

Graaisnaaiert | 26-02-18 | 23:52

@Graaisnaaiert: Wordt nu al een lastig verhaal. Leger van niks. Onwillige overheid. We zijn zelf niet bewapend, Turken wel.

Als we straks richting het point of no return gaan is een normale politieke oplossing uitzicht en dan kunnen we 'kiezen' : of we gaan zoals de Bittereinders vechten voor ons leven of we steken de handen in de lucht, zuipen ons klem, doen alles wat God verboden heeft en we stoppen we gewoon mee.
Maar ik mag toch hopen dat we met z'n allen wat sneller een keuze maken. Des te meer (vreedzamere) keuzes we hebben.

VeelTeSteil | 26-02-18 | 23:59

Gaan we nog een hoop lol van hebben, van die geiteneukers plus aanhang. Nogmaals dank pvda!

aardappelninja | 26-02-18 | 23:26 | 1

Sorry, het is echt niet politiek correct wat je hier nu zegt! Het is GEITENEUQERS...!

TinyTinus | 27-02-18 | 08:29

Er zullen vast weer mensen gaan roepen dat dubbele paspoorten en nationaliteiten onwenselijk zijn.

Baron Clappique | 26-02-18 | 23:23 | 3

Denk het ook

Nacho_Vidal | 26-02-18 | 23:25

Nee joh, waarom? Het is alleen maar goed dat mensen met dubbele nationaliteiten kunnen kiezen aan welke wetten van welk land ze willen voldoen.

spanarchist | 26-02-18 | 23:33

Die mening heb ik al wat jaartjes.

Mr_Pikibelly | 26-02-18 | 23:36

Als een Afd-medium (=Duits equivalent van Turkse kranten) onze DENK-politici zou gaan bedreigen, dan zou ik ook zeggen ‘blijf met je rotpoten van onze twee rot-kamerleden af!'

Pastduiven Verkwil | 26-02-18 | 23:21

De NSB is ooit als politieke partij verboden. Waarom zou dat met DENK, een op alle fronten staatsondermijnende partij, niet ook kunnen?

marcoplarco | 26-02-18 | 23:20 | 1

Ik hoop dat dat gebeurt. Doodeng die lui. Echt doodeng.

vanBarchum | 27-02-18 | 00:32

Zozo, kan DENK dat even uitleggen met kamervragen? Eerst zeggen dat elk kamerlid maar eens moet laten zien dat ze geen Armeense genocide mogen erkennen voir de Turkse t.v.?
Vervolgens als uitsluitsel van die grootspraak wijst Turkije 5 "landverraders" aan en daar roept hij in tegenstelling tot de verantwoordingsoproep over dat dit niet vanuit DENK komt. Vanwaar dan die oproep op die Turkse televisie dan? Dan is dit toch een gevolg van die eigen oproep?

Zo zie je maar: 2 loyaliteiten werkt niet in de 2e kamer.

Jan, Leiden | 26-02-18 | 23:20

Slappe wetten, slappe regels en een hoop no no geklets.... en we noemen het Nederland. Deal maar met die turken want die gaan nooit meer weg. Succes ermee.

Pedronegro | 26-02-18 | 23:19

Ik DENK dus ik ben, een Turk.

De Briemusketier | 26-02-18 | 23:17

DENK kamerleden zijn absoluut geen landverraders maar juist zeer vaderlandslievend.................. vanuit Turkije bekeken, dat dan weer wel.
'
Overigens hingen er afgelopen vrijdagavond tijdens een verkiezingsdebat, waar ook DENK bij aanwezig was, in een Zaans vergaderzaaltje onder in een moskee , twee mega Turkse vlaggen naast het podium. En iederen bleef gewoon zitten.
www.noordhollandsdagblad.nl/playlist/...

AntonJensen | 26-02-18 | 23:17 | 1

Onze voorouders bevochten de indringende vijanden. Wij doen ze laf omarmen. Pure onderwerping aan de giftige ideologie.

Degrelle | 27-02-18 | 05:54

Dat Denk staat dit land gewoon uit te lachen. Met recht een gotspe.

LibertasSimplex | 26-02-18 | 23:16

Kuzu is van de verkeerde kaaant.

Niffio | 26-02-18 | 23:15

Neem voor de löl eens een kijkje op de website bij Standpunten waar je verzuipt in de discriminatieregels en bijbehorende contacttaakstraffen. Erfenisje nog van Syl WijdbeensBIJ1 lijkt 't.

Breinbrouwsels | 26-02-18 | 23:13 | 1

Die contacttaakstraffen zijn de duidelijkste voorbeelden van onderwerpingsspelletjes zo uit de koker van Erdogan.
Als een Turk zich beledigd zegt te voelen, moet je voor straf iets vernederends doen, schoonmaken van de plee in een Turks verenigingshuis bijvoorbeeld. Zodat je respect leert hebben.

LibertasSimplex | 26-02-18 | 23:21

Het moslimdilemma, een stel gewetenloze mekkagelovers die op democratische wijze een plek willen hebben of gewoon inhoudsloze figuren die met geweld een stukje land willen veroveren. Ze blijven in elk geval vermakelijk, de prutsers.

Bill Cosby | 26-02-18 | 23:13

Gelezen op internet dat die turken van denk banden hebben met Gülen, maar dat ze getolereerd worden door Erdo als de usefull idiots dat ze zijn.

Ongeblustekalk | 26-02-18 | 23:13 | 3

Denk het niet. Link?

Baron Clappique | 26-02-18 | 23:34

Is al uitgezocht. Kuzu heeft banden met de AK-partij ( clubje van Erdolf ) en die Selsltjoek heeft een geschiedenis bij de Grijze Wolven ( extreemrechtse organisatie ). En dan stemt mee over beslissingen die ons allemaal aangaan. Op onze kosten, oog nog eens.

Graaisnaaiert | 26-02-18 | 23:48

Waarmee ik dus wil aangeven dat het echt vies volk is. Niet de equivalent van D66 apothekers of PVDA-welzijnswerkers maar keiharde nationalisten. Turkse nationalisten dus, met maar 1 doel. De Turkse/ISlamitische belangen in Europa verdedigen.

Graaisnaaiert | 26-02-18 | 23:50

En sommigen maar blijven volhouden dat dat dubbele paspoort geen enkel probleem is.

spanarchist | 26-02-18 | 23:12

Denk je dat die van DENK zegt wat ie denkt ?

Baron Clappique | 26-02-18 | 23:11

Ergens op Het Binnenhof, naar ik meen de Eerste Kamer der Staten generaal bevind zich een 17e eeuws plafond waarop een Engelsman geschilderd, die pardoes de eerste Kamer in stapt. Schilder daar effe een turk bij, zou ik zo zeggen.

De Briemusketier | 26-02-18 | 23:10

En daarom: Nederlandse volksvertegenwoordigers dienen één paspoort en één nationaliteit te hebben, om de schijn van belangenverstrengeling te voorkomen. U kunt geen afstand doen van uw 'andere' nationaliteit? Jammer, dan kunt u geen Nederlands volksvertegenwoordiger zijn.

Kan Alexander dit even regelen?

marcoplarco | 26-02-18 | 23:10 | 1

Ik DENK dat dit in Turkije al lang zo geregeld is.

De Briemusketier | 26-02-18 | 23:16

Eigenlijk wel prima dat die 3 figuren van DENK in de 2e kamer zitten.... kan het autochtone deel van NL eens zien op welke partijen ze voortaan vooral NIET moeten stemmen.

Keyboardspeler | 26-02-18 | 23:08 | 3

Wat een gelul.

vanBarchum | 27-02-18 | 00:30

Is de rest beter dan??? Wellicht hoogstens 2 partijen uitgezonderd.

watmagjenogwel | 27-02-18 | 07:40

@watmagjenogwel Dat is dan ook precies wat ik ermee bedoelde, stem op geen enkele partij met ook maar 1 niet-westerse allochtoon op de lijst.

Keyboardspeler | 27-02-18 | 11:10

Denkers zijn leugenachtige leugenaars die liegen.

Jan Dribbel | 26-02-18 | 23:06

Neem eerst maar eens afstand van 1400 jaar Arabische slavernij, kütteköppen.

RickTheDick | 26-02-18 | 23:05 | 1

Alsof wij afstand nemen van misdaden door onze voorouders begaan. Doe niet zo debiel.

Stompe_Loeres | 27-02-18 | 08:16

Het blijft een circus met die vleermuis.

Den Heerscher | 26-02-18 | 23:02

Ok. En nu?

ik.zou.haar.doen | 26-02-18 | 23:02 | 3

En nu is het tijd om aan opheffen en verbieden te gaan denken.

brughslurph | 26-02-18 | 23:16

brughslurph | 26-02-18 | 23:16
Een rolletje voor de Nederlandse vliegmaatschappijen is hier ook wel weggelegd. Deze mensen zijn hier om de Islamitische overname van Nederland tr bevorderen door onder andere het stichten van een landverraderlijke politieke partij. Die mensen kunnen dan hier niet blijven want hun doel zal nooit veranderen hooguit de middelen.

VeelTeSteil | 27-02-18 | 00:04

Als de VVD na 259578 corruptieschandalen niet verboden is, zal dit gedrocht ook wel door blijven etteren.

Stompe_Loeres | 27-02-18 | 08:14

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl