Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Soumission. Links Rotterdam buigt voor islam

Een links-islamitisch blok in de raad en een salafist als burgemeester, welk een feest!

Onder de "geuzennaam" van een "links-islamitisch blok" duiken linkse raadspartijen GL, PvdA en SP in Rotterdam in bed met de Moslimbroeders.

Het is al een oud grapje op het internet, dat "1984 was not an instruction manual" en dat grapje gaat net zo goed op voor Soumission van Michel Houellebecq. Een van de centrale thema's in het boek is dat de samenleving de islamisering in de hand werkt omdat linkse partijen in een monsterverbond tegen het populisme aansluiting zoeken bij de moslimpolitiek. Niet nieuw, kennen we hier te lande ook al jaren, maar het is wel weer vreselijk om te zien dat in Rotterdam domlinks nu gewoon WEER hand in hand loopt met de Moslimbroederschap. In de verkeerde veronderstelling dat bruine mensen met een agenda die rechtser dan de SGP is wel okee zijn hebben de PvdA, GL en de SP een "moslinks"-stembusakkoord gesloten

Op het oog lijkt Nordin el Ouali een reuze vrindelijke vent die allemaal blije dingen kwezelt over verbinding en diversiteit, maar aan de achterkant van de partij zit gewoon de Moslimbroederschap: de internationale beweging die instrumenteel is geweest voor de postkoloniale regressie van een zeer groot deel van de islamitische wereld. Als u van die fotootjes ziet van landjes waar de vrouwkes in 1960 nog zonder kopvod over straat gingen maar waar nu iedereen in de cumrag van de profeet loopt dan is de kans uitermate groot dat daar de Broeders achter zitten.  U kan bij Carel Brendel lezen hoe de agenda van de MB wordt verpakt in de termen van de Nieuwe Tijd als "verbinding" en "diversiteit" - en zoals altijd geldt dat als je conservatieve moslims een vinger geeft ze de hele hand afhakken, omdat in het Mohammedaanse wereldbeeld de islam nooit naast de rest van de levensbeschouwingen staat, maar er altijd boven. 

De strategie van NIDA is overigens helder, namelijk die van de Mohammedaanse Inversie, niet toevallig ook het belangrijkste wapen van hun grote en inmiddels door #MeToo van zijn voetstuk getrokken held Tariq Ramadan. Deze Mohammedaanse Inversie stelt dat elke keer als de moslims géén speciale behandeling krijgen er sprake is van discriminatie. Neem bijvoorbeeld de discussie over het copvod bij de politie. Niemand krijgt een speciale behandeling bij de politie, dus klagen moslims dat ze gediscrimineerd worden. Het is geen wonder dat de grootste aanjaagster van de zaak bij NIDA is aangesloten. Neem nu islamofobie: geen enkel geloof is vrij van kritiek, maar de islam moet dat wel worden. NIDA noemt die gelijkheid van religies overigens "misbruik van de scheiding tussen kerk en staat" - over ziek Orwelliaans taalgebruik gesproken.

Door telkens universele wetten te specificeren in het voordeel van de profeetfans wordt de rechtsstaat langzaam uitgehold en ingesteld op de islamitische toekomst. Precies het scenario uit Soumission. Geholpen door Mohammeds gewillige beulen aan de universiteit als Ineke van der Valk en Martijn de Koning worden linkse bestuurders en beleidsmakers geïndoctrineerd in de gedachte dat een islamitische uitzonderingspositie niet alleen logisch is, maar ook nog eens wenselijk - steevast met de dreigende ondertoon dat als je niet meegaat in deze denktrant je een racist bent en dat is kennelijk heel erg in linkse kringen want we worden met z'n allen zo geconditioneerd door de MSM dat we in dit land geen grotere problemen kennen dan racisme en een gebrek aan diversiteit. Zo wordt de open samenleving steeds meer weggepokerd aan mensen die precies weten waar de hendeltjes zitten van de samenleving. Links heeft dit evenwel niet door omdat ze dit dus niet als kracht zien, maar omdat ze er vanuit gaan dat bruine mensen niet in staat zijn tot dit soort politieke organisatie en het opstellen van politieke langetermijndoelstellingen. Uit racisme en paternalisme onderschatten de witte polticologen de enorme transformatieve en mondiale kracht van de MB, dus krijg je dat niemand bij de linkse partijen wordt ingefluisterd dat containment van dit gevaar een betere strategie is dan samenwerking. 

Nouja, succes d'rmee, Rotterdam. 

Reaguursels

Inloggen

Overigens ben ik van mening dat het salafisme verboden moet worden, te beginnen in Rotterdam.
Lees je ff mee Allah-hemd Aboutaleb?
www.volkskrant.nl/opinie/ahmed-marcou...

Flappie2006 | 15-02-18 | 22:31

Onbegrijpelijk dat wij Nederlanders de moslims haar gang laten gaan.
Wat doen zij in ons land? Net als denk weg er mee die domme denk lui willen zich overal in mengen, wij nederlandershebben er niets mee.

Joop2768 | 15-02-18 | 12:23

El Ouali stond vorig jaar in 010 de boel op te hitsen. Wat een koekwausen.

oorwormpie | 15-02-18 | 09:06

Het kan makkelijk zijn , stem niet links...

nl_burger | 15-02-18 | 08:53

Benieuwd wat de landelijke partijen hiervan vinden. Ze zullen het wel afdoen met 'het is een Rotterdamse aangelegenheid' terwijl een Islamitische conservatieve partij haaks staat op de traditionele progressieve linkse waarden in Nederland. Links Nederland heeft ons bevrijd van religieuze ellende als het verbod op abortus, verbod op euthanasie, het invoeren van het vrouwenkiesrecht, het homohuwelijk en het streven naar gelijkheid tussen man/vrouw, allochtoon/autochtoon, homo/hetero etc etc. Zaken waar je in die tijd bij conservatief en gelovig rechts echt niet hoefde aan te komen. Bij een deel nog steeds niet overigens, zag je van de week ook nog bij de donorwet waar je uit wetenschappelijk oogpunt en met gezond verstand alleen maar vrede mee kunt hebben. Maar dat lijkt me vrij logisch... behalve voor PvdA, SP en GL in 2018 dan. Femke Halsema draait zich om in haar graf als ze dit hoort. Maar Rotterdam krijgt straks weer wat het verdient: een conservatief kabinet. Wat een politieke armoede in die stad, ik ben blij dat ik er niet woon.

Ardbeg | 15-02-18 | 00:16 | 1

Natuurlijk kan je eigenlijk geen bezwaar hebben tegen de donor wet. Maar maar maar, worden die organen ook eerlijk verdeeld? Of krijgen mensen met een dikke portemonnee voorrang op het hart van een arme sloeber? Ik zat laatst te lezen dat organen "eerlijk" verdeeld zullen worden onder mensen in de EU. Organen zijn dikke handel en dat staat me niks aan. Maar vanuit moreel oogpunt heb je 100% gelijk.

reagluurder010 | 15-02-18 | 06:17

Het wordt sowieso interessant volgende maand nu de SP, PvdA en GL hun zieltjes op deze manier hebben verkocht én D666 Leefbaar al heeft uitgesloten. Ik houd mijn hart vast. Straks gaat mijn mooie Rotterdam verdomme Amsterdam achterna.

HerrTampert | 14-02-18 | 22:39 | 1

In Amsterdam functioneert de gemeenteraad anders prima. Zelfs met een SP, VVD en D66 coalitie.

Ardbeg | 15-02-18 | 00:19

De zegeningen van links zijn net zo talrijk als de zegeningen van Islam:
Je krijgt hele naties failliet en in oorlog vaniut totale publiekgeldverslavingen. . Rechts ziet tenminste nog kans om landen te herindustrialiseren, produkten en commerciele diensten te ontwikkelen, arbeid te creeren in de ECHTE economie, en welvaart te genereren! Dat ze er soms stinkend rijk van worden, so what?

Katoentje | 14-02-18 | 21:59

De zegeningen van links zijn net zo talrijk als de zegeningen van Islam:
Je krijgt hele naties failliet en in oorlog vaniut totale publiekgeldverslavingen. . Rechts ziet tenminste nog kans om landen te herindustrialiseren, produkten en commerciele diensten te ontwikkelen, arbeid te creeren in de ECHTE economie, en welvaart te scheppen! Dat ze er stinkend rijk van worden, so what?

Katoentje | 14-02-18 | 21:26

Right on the money! They defenitely got an ingenious way of twisting words and situations in their favour. Do not underestimate these ways because they are totally different as ours though they look the same, I am sorry to say.

ger1306 | 14-02-18 | 21:15

Vind veel dingen aan rechts erg dom en verdrietig, maar van links begrijp ik die sympathie voor de islam totaal niet. Islam staat voor alles waar links niet voor zou moeten staan, maar blijkbaar maakt dat geen reet uit als het om andere culturen gaat. Dan is opeens alles weer mogelijk.

Beste_Landgenoten | 14-02-18 | 21:06 | 1

Tis voor links op de een of andere manier onmogelijk om toe te geven dat ze er zijn ingestonken.

MEDIACRATIE | 15-02-18 | 05:34

Stond erbij en ik keek er naar.
Kutland.

Hensmunter69 | 14-02-18 | 20:43

Linkse bakfietsen met rechtse reli conservatieven. Goeiendag zeg, wat is dat links diep gezakt. Modern links is het nieuwe conservatieve religieuze rechts, en modern rechts is het nieuwe links.

Chemokar | 14-02-18 | 20:27

Waarom is het voor zoveel mensen zo moeilijk om te zien dat islam nog
NOOIT een land voorspoed heeft gebracht.
Het is een parasitaire cult, een doodscultus die z'n weerga niet kent, een
cult die vooruitgang en wetenschap verwerpt maar inteelt omarmt.

Haal de luizenkam door de bevolking van Europa, van noord naar zuid en
verwijder alle parasieten, ook als ze zwart en zielig zijn. Ook als ze
vrijwillig in tenten de straat op gaan om dingen te EISEN.
Er zijn maar weinig mensen uit Afrikaanse en/of moslimlanden die
een nuttige bijdrage kunnen leveren aan onze manier van leven.

Hoe zou een bedrijf functioneren als 20% van het personeel alleen maar
geld kost ipv productief te zijn en geld op te leveren?
Weg met al het slachtoffer tuig uit Europa.

getzappad | 14-02-18 | 20:16 | 2

Ze kunnen wetenschap en vooruitgang dan wel verwerpen maar maken gretig gebruik van de mobieltjes en al het andere dat alleen dankzij grote natuurkundige wetenschappers bestaat.

Roze_bril_drager | 14-02-18 | 20:20

en velen van hun mogen/moeten ons niet, dat is misschien nog wel het grootste probleem.

ger1306 | 14-02-18 | 21:20

Toch een kutstad

ChacarronMacarron | 14-02-18 | 20:01

Links islamitisch blok = poncke prinsen 2.0

Fapfap | 14-02-18 | 19:58

Soumission is voor de man zo gek nog niet. Meerdere onderdanige vrouwen, wie wil dat nou niet ? Het is de vrouw die het meest te verliezen heeft en dat dringt niet door bij die linkse deugmutsen. Ook zal deze samenwerking SP zetels gaan kosten maar ze doen maar. Waar SP landelijk iets naar rechts lijkt op te schuiven onder Marijnissen gaan ze in Rotterdam de andere kant op. Appeltje eitje voor PVV en Leefbaar.

Roze_bril_drager | 14-02-18 | 19:58

Je kunt er veel van zeggen (en het heeft ook niet mijn sympathie) maar de CU zit ook in de regering met VVD, D66. Ook niet bepaald compatible.

Beste_Landgenoten | 14-02-18 | 19:49

"Er zijn dingen waar we het niet over eens zijn, maar over 90 à 95 procent wel."
.
Ow, ik wist niet dat links en (reli-)fascistisch *zo* dicht bij alkaar stonden...

hotmint | 14-02-18 | 19:22

Kop klopt niet. Moet zijn: 'Soumission. Links Nederland buigt voor Islam."

vanFleppensteijn | 14-02-18 | 18:57

Dit keer geen vliegtuigen boven Rotterdam
Geen wapengekletter en stampende laarzen
Geen regering, die de wijk naar Engeland nam
Die werkt er nu gewoon aan mee, dat stel verwerpelijke dwazen.

De vrijheid wordt ons, op kousenvoeten nu ontnomen
Onder de bezielende leiding van ons kabinet
Die laten onze bezetter vrijwillig binnenkomen
Hun wapens, zijn moskee en minaret.

Sluipend zijn ze bezig ons landje in te nemen
In grote steden zijn ze al haast de baas
Door het gezag gefaciliteerd met huis en uitkering
Plant zichzelf razendsnel voort, deze “verrijking” van de samenleving.

Ze zijn brutaal, erkennen geen tegenspraak en gezag
Bespotten en beschimpen de hand die hen voedt
Omdat dit van Mohammed en van Allah moet
En dat doet onze samenleving bepaald geen goed.

Zelfs onze majesteit op haar buitenlandse reizen
Past zich met hoofddoek aan, dat valt in haar niet te prijzen
Zij moet toch juist voor onze vrijheid staan
Die belofte heeft ze onder ede ooit gedaan!!

De vijand is nu al binnengedrongen
In de Tweede Kamer en in gemeenteraden
En met hun dubbele nationaliteit
Laat zich hun solidariteit wel raden.

Nee, dit keer geen vliegtuigen boven Rotterdam
Geen Waterlinie en geen Grebbeberg
Maar deze keer wel dubbel erg
Omdat ons volk door haar eigen regering wordt verraden.

Door:

Willemientje

Willemientje | 14-02-18 | 18:05 | 6

Mooi Willemientje, ik denk dat de enige redding voor Nederland de PVV is. FvD begrijpt het probleem nog niet, heb ik het idee. De linkse partijen werken samen met de islam, veel andere partijen zitten er om te graaien.

onnosel | 14-02-18 | 19:43

samengevat: paard v Troje.

ger1306 | 14-02-18 | 21:23

Willemientje mag nu nog rijmen en dichten zonder haar sluier op te hoeven lichten
Ons leger mag zich slechts in den verre verplichten zodat wij in de toekomst niet meer mogen rijmen en dichten.
Dus is het beter alsnog dat gat in de grens te dichten.

MEDIACRATIE | 15-02-18 | 05:27
▼ 3 antwoorden verborgen

Ooit was ik een linkse jongen. Stemde PSP, PPR, PvdA. Totdat, ergens eind jaren '80, mij de schellen van de ogen vielen toen een middeleeuws uitgedoste baardman met een continu chagrijnig smoel die het, met de welwillende hulp van het linkse, socialistische bewind in Frankrijk, tot absoluut machthebber in Iran had geschopt, een oproep deed tot moord op een schrijver. In naam van zijn sneue godsdienst.

Het was alsof de donkere deken van de middeleeuwen over onze moderne tijd werd uitgespreid. Alsof de tijden van de inquisitie uit de vijftiende en zestiende eeuw waren teruggekeerd. Maar dan met een verstikkend oriëntaals luchtje erbij.

In de daarop volgende decennia is mijn verbijstering én verontwaardiging ten opzichte van 'links', met zijn even schaamteloze als domme islam-knuffelarij, alleen maar gegroeid.

'Links' stond ooit voor 'progressie', 'vooruitgang', 'moderniteit'. Afrekenen met muffe, benauwde denkbeelden uit donkere tijden, schoon schip maken met het achterhaalde, repressieve gedachtegoed van de clerus.
'Progressie'. Dat betekende ook de gelijkwaardigheid van vrouwen, van homo's, en de bevrijding van een verstikkende seksuele moraal.

'Links' stond voor 'gezond verstand', voor mensen die verder dachten dan hun neus lang was, verder dachten dan de benauwde dogma's van de christelijke religie.
'Links' stond voor 'vrijheid'; de vrijheid van de gedachte, de vrijheid van mening en meningsuiting, de vrijheid van Het Woord, en de vrijheid van menselijk handelen zo lang het anderen geen schade berokkende.

Progressie. Vooruitgang. Moderniteit. Vrijheid. Vrijheid van mening en meningsuiting. Vrijheid van het woord. Gelijkwaardigheid van vrouwen. Gelijkwaardigheid en bescherming van homo's en lesbo's. Bevrijding van achterhaalde religieuze dogma's en religieuze repressie. Inperking en tenslotte marginalisering van de kerkelijke macht.
Aan ál deze principes heeft 'links' in de afgelopen decennia verraad gepleegd. 'Links is dom, naïef, kortzichtig en rancuneus geworden. En erger: vrijheidsbeperkend. Grotendeels door te heulen met de grootste vijand van al deze principes: de islam.

En het ergste is: 'Links' is dusdanig gevaarlijk, repressief en verraderlijk bezig dat ik daardoor iets grotendeels ben kwijt geraakt dat ik ooit beschouwde als het hoogste goed: mijn respect voor mensen met een andere mening.
Want hoe kun je nog respect opbrengen voor een mening en een politiek die een rechtstreekse bedreiging vormt niet alleen voor je eigen 'zijn', maar voor alles wat je ooit dierbaar was?

Dat neem ik 'links' nog het meeste kwalijk.

Peter Emile | 14-02-18 | 17:37 | 14

Wederom een topbijdrage Peter

Reaguuurbuuur | 14-02-18 | 23:36

Hij is helaas te lang om op een muur te schilderen maar shit, je tegel is het waard! Dank!

Hem | 14-02-18 | 23:51

Ajatollah Khomeini gebruikte de islam om de macht in Iran over te kunnen nemen om zo de Franse oliedollars in eigen zak te kunnen steken maar ook om Teheran, ooit het Parijs van Azië, te kuisen en te kunnen terroriseren in naam van de sjiitische islam.
Iraanse vrouwen die tegenwoordig tegen de kopvodverplichting demonstreren zouden in Nederland worden gestenigt met de keien uit de linkse dogmatische mediamuren.
In Iran werd ten tijde van Khomeini kledingverplichtingen door de Bastara aangepast door met een tacker de verplichte kleding op het lijf vast te nieten.

MEDIACRATIE | 15-02-18 | 06:09
▼ 11 antwoorden verborgen

Logisch, als je afzet tegen racisme en homohaat, je voorgender equality, diversiteit en vrijheid bent, dat ga je innig samenwerken met de moslim broederschap. Superprogressief!
Dom volk.

ratelaar | 14-02-18 | 17:36

Wat een waanzin. En zo opzichtig van de moslimbroeders. Eerst aan de macht proberen te komen via links en dan als een blad aan de boom draaien en een reactionair bewind vestigen. Goh, wat zal links verbaasd zijn. Khomeini op herhaling. Hallo, links Nederland. Allah bestaat niet!

BrabantsVerzet | 14-02-18 | 17:31

Onbegrijpelijk van GroenLinks, SP en PvdA. Wat moeten vrijzinnige kiezers die doorgaans op deze partijen stemmen en zich niet willen verbinden met religieuze partijen nu doen? Links had ook een alliantie met elkaar kunnen sluiten. Prima, voor de duidelijkheid en de blokvorming. Maar wat deze drie partijen electoraal te winnen hebben bij een alliantie met het islamitische geïnspireerde NIDA is verre van duidelijk. Ze lijken er eerder schade door te lijden. Is het wel goed doordacht van de partijleiding van GroenLinks, SP en PvdA in Rotterdam?

George Knight | 14-02-18 | 17:10 | 1

Oriana Fallaci schreef tientallen jaren geleden al dat links en de islam op een kussen slapen. Ze voelen elkaar aan, totdat de islam de overhand krijgt.

onnosel | 14-02-18 | 19:45

Het is nu wel tijd om op te treden. Iets met dubbele paspoorten en verbieden ofzo..

bruutje | 14-02-18 | 17:10 | 1

Mee eens. Dat zou al en hoop mensen weghouden, of werkelijk laten kiezen. Ik ben ervaringsdeskundige en heb lang in het buitenland gewoond. Als je, je oorspronkelijke nationaliteit behoudt blijft ook je loyaliteit daar liggen. Als je echter de schepen achter je verbrandt en alleen de nationaliteit van je nieuwe land aanneemt, zul je de goedkope sentimentele allochtonenkritiek snel zien verstommen. Afsluitend over de kwestie, nationalieit van het oorspronkelijke land niet kunnen opgeven... dan ook geen mogelijkheid Nederlander te worden. DUIDELIJKHEID! Hebben allochtonen echt het liefst hoor. Zij zijn veel realistischer en re-aler dan de meeste slappe weerloze autochtonen.

Rest In Privacy | 14-02-18 | 17:46

Keer op keer verbaas ik mij hoe links in bed duikt met de islam.

loser | 14-02-18 | 16:39 | 5

Als ik even peilingen negeer (die wijken nogal af van verkiezingen) dan had de PVV in 2012 24 zetels. In 2016 hadden PVV, FvD en VNL gezamelijk 15 + 2 + 0 = 17 zetels Stel dat het de Turkse consulaatkwestie de VVD 2 a 3 zetels opleverde - dan nog is de trend per saldo naar het midden geweest.

nickolaas | 14-02-18 | 17:29

Leefbaar Rotterdam (7) en de PVV (5) samen, is nog steeds minder dan de 15 die Leefbaar 4 jaar geleden had (maar het is dus peiling versus echte uitslag - alleen die van 21 maart telt).
Maar er is veel belangstelling voor de verkiezingen (Leefbar had een debat - die hadden bijna 2x zoveel aanmeldingen voor bezoekers, dan ze kwijt konden en ze waren al naar een grotere zaal gegaan). En ook GL hoog in de peilingen, betekent dat relatief moeilijk te bereiken groepen de afgelopen jaren nu erbij zijn. Ik denk dat een hoge opkomst niet in het voordeel van Leefbaar werkt ook - die hebben toch een redelijk vaste achterban vermoed ik (en de groei zit dus op het midden zoals gezegd - in het verkiezingsprogramma zag waar ik maanden geleden even een 'quick read' op losliet zag ik dat nog niet erg terug).

nickolaas | 14-02-18 | 17:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Een rat in nood maakt rare sprongen. Links ziet ondanks al het landverraad hun zetels verdampen en het woenstijnvolk heeft inmiddels eigen partijen. Dus weg islamitisch stemvee. Dan maar heulen met die partijen als second best. Gaat niet helpen.

HaatbaardKnipper | 14-02-18 | 16:36 | 5

Nickolaas, dank voor deze link, maar wat heeft dit met kansloos, wanhopig links in Rotterdam te maken als ik vragen mag?

HaatbaardKnipper | 14-02-18 | 17:12

@HaatbaardKnipper | 14-02-18 | 17:12
Stel dat er tussen nu en 21 maart een stagiaire uit de school klapt, dan zal je nog eens aan mijn tegel terugdenken ;).

nickolaas | 14-02-18 | 17:16

Mogelijk heb ik net alle vrouwelijke ambtenaren op de Coolsingel een hele mooie opslag bezorgd en zoveel vrije dagen opnemen als ze willen tot 21 maart ;).

nickolaas | 14-02-18 | 17:58
▼ 2 antwoorden verborgen

De koran en de bijbehorende exegese, samen het partijprogramma van de islamisten, is al vele eeuwen helder, klaar en overduidelijk. En zichtbaar in de vele islamitische staten. Het zijn slechts de linksdraaiend gehandicapten en allerlei domvolk ('liberalen', blije christenen, ingesneeuwde postitivo's) die weigeren de oogjes te openen. Deze nuttige idioten, open grenzen en doorgeslagen tolerantie zijn nu de instrumenten van de jihad. En ze zullen zeker gaan winnen, want niets wijst er op dat het tij gaat keren.

Fijnstoffer | 14-02-18 | 16:35

En dan nog eens wat; het woord 'islamofobie' is ook een uitvinding van diezelfde MoslimBroederschap:

"The term “Islamophobia” was invented and promoted in the early 1990s by the International Institute for Islamic Thought (IIIT), a front group of the Muslim Brotherhood. Former IIIT member Abdur-Rahman Muhammad -- who was with that organization when the word was formally created, and who has since rejected IIIT's ideology -- now reveals the original intent behind the concept of Islamophobia: “This loathsome term is nothing more than a thought-terminating cliche conceived in the bowels of Muslim think tanks for the purpose of beating down critics.” In short, in its very origins, “Islamophobia” was a term designed as a weapon to advance a totalitarian cause by stigmatizing critics and silencing them."

Bron:
- www.discoverthenetworks.org/viewSubCat...

We worden dus met onze eigen naïviteit en stompzinnigheid om zeep geholpen als land/continent. Wanneer je het intolerante tolereert, dan zal uiteindelijk álle tolerantie verdwijnen....

Sjefke7807 | 14-02-18 | 16:26 | 1

Heel slim om kritiek om te buigen naar een fobie. Dan wordt het meteen iets overdrevens en irrationeels. Terwijl kritiek op de islam niet irrationeel is, integendeel.

Beste_Landgenoten | 14-02-18 | 21:09

Ik heb het hier al vele malen getegeld; er zal (nationaal danwel internationaal) burgeroorlog ontstaan tussen voor- en tegenstanders van de islam.
En gelijk de Amerikaanse burgeroorlog zullen boeren, burgers en buitenlui welke eens vrienden en familie waren, tegenover elkaar komen te staan.
Ik vind het moeilijk om te voorspellen (agv tijdsduur) hoe groot en machtig het islamitische machtsblok tegen die tijd zal zijn maar het zal een situatie opleveren gelijk aan die waarin de negers destijds zaten in de (toen nog ff niet zo) Verenigde Staten.

D-Fens_1963 | 14-02-18 | 16:25 | 8

@chupachupa ; dat mag u vinden. Ik vind het zelf ook heel slecht. En dan begrijp ik zelf nog wel wat ik er mee bedoel.

Promedio | 14-02-18 | 19:12

@Promedio
Ik vind uw redenering te stuitend stom voor woorden.
U benadert het probleem om te beginnen al vanuit een optiek alsof "wij" als enigen het proces politiek kunnen/gaan sturen.
"Wij" zijn verdeeld tot op het bot en aangezien een deel van ons ook nog eens "heult" met de islam hoeft u mij niet te vertellen over "Hollanders"(!?) die 1 front vormen.
De islam en het christendom zijn al zo'n 1500 jaar onverenigbaar gebleken en daar gaan "wij" niks aan veranderen, ook niet door op onze rug te gaan liggen of diep te bukken.
Ik voorspel u bij deze; als de islamitische bewoners van dit land dmv politieke macht een voet tussen de deur gaan krijgen of als hier de welvaart op de tocht komt te staan dan breekt hier de pleuris uit.
Zo ging het vroeger, zo gaat het tegenwoordig en zo zal het altijd blijven gaan.
Dat zit namelijk in de overlevingsdrang van de mens opgesloten.

D-Fens_1963 | 14-02-18 | 19:45

Een tijdje geleden had ik dit ook kunnen vinden. We zijn maar een aanslag of 10 verwijderd van burgeroorlog. Bosnie jaren '90 is ver weg, maar niet ondenkbaar, zelfs niet hier. Maar eerlijk gezegd, het wil de laatste tijd niet meer zo vlotten met de islamitische aanslagen, IS ligt op zijn gat, de migratie-stroom is aan het indammen, de Saoedi's lijken zelfs te gaan hervormen, kortom, misschien heeft die radicale islam even een rustpauze. Het lijkt zo'n vaart niet te lopen het laatste jaar, alle apocalyptische voorspellingen ten spijt. Nog steeds is de kans aan terrorisme dood te gaan kleiner dan de kans door een grasmaaier te worden overreden.

Beste_Landgenoten | 14-02-18 | 21:14
▼ 5 antwoorden verborgen

Links en hun macht in de media wil niet begrijpen ze de de kruiwagen zijn waarmee de islam zich naar de macht laat brengen en als dat gelukt is kunnen ze kiezen: of moslim worden, of de linkse kop eraf.

Na iedere aanslag schuift de "gematigde islam" zo ver mogelijk op richting de macht omdat ze "ook slachtoffer zijn" en links en zijn media stinken er weer in en beïnvloeden het volk en helpen zo weer de islam die blijft schreeuwen ( Kuzu ) gediscrimineerd te zijn.

MEDIACRATIE | 14-02-18 | 16:19

Ach, zo'n vaart loopt het ook weer niet. Het zijn de kwaadsten niet.. bla bla.

Laten we anders bij GS even de uiterste lijn duidelijk trekken. samen Dan kunnen we dat nú doen, voordat ook die lijn van nu over 5 jaar of 10 jaar overschreden wordt onder meer van dat relativerende gemompel. En dus ook teruggrijpen op de reeds aangekondigde geweldadige consequenties daarvan.

Zeg mij het maar, waar ligt de grens van aktief verzet voor jullie?

Voor mij? één wil ik er wel delen. Wanneer ons onderwijssysteem veranderd in een systeem van onderdrukking door invulling op ideologische basis ipv wetenschappelijke. Zijn we daar dan belandt? Nee, nog lang niet, gelukkig. Maar m'n kind is pas 2.

F#ckingAwesome | 14-02-18 | 16:06

Maar op een gegeven moment, als de moslims de meerderheid krijgen in de tweede kamer en de senaat. Zullen die wegkijkerts dan nog niet wakker worden?

kwark001 | 14-02-18 | 16:03

Die foto is de ultieme reden om PVV te stemmen.

MEDIACRATIE | 14-02-18 | 16:31

"Moslimbroederschap"? De redactie heeft over het algemeen bronnen waar ze naartoe kunnen linken, ontbreekt dit keer. Ken Nida van Ned. Leeuw waar ze als enige linkse partij naartoe zijn gekomen en het jorissen van DENKers. Ik wacht met spanning af.

Mocro070 | 14-02-18 | 15:59

De NSB is weer terug en hebben hun eigen handelsblad.

Nelis SplitBloes | 14-02-18 | 15:56

Onze diplomatenverraders worden al sinds de dag dat zij in de welbekende landen op zoek zijn gegaan naar arbeiders gechanteerd om het feit dat zij hun vingertjes niet uit de lokaal geaccepteerde minderjarige "snoeppotjes" konden houden.
Hiervoor heeft ooit maar 1 iemand openlijk hoeven boeten c.q. de kogels opgevangen, terwijl hij toch al aan het eind van zijn loopbaan was gekomen bij de rechterlijke macht en overheid.

En "onze" NL-natural-born-pedo's stonden in die landen, voor hen Eldorados, niet alleen. Vele europese collegae hebben ook de piemels vuil gemaakt of juist schoon laten maken(..)
Echter is dit toen waarschijnlijk toch vastgelegd op beeld en of geluid en werd/ wordt als chantagemiddel gebruikt door desbetreffende landen, wat "ons" inmiddels waarschijnlijk al triljarden euris heeft gekost... nu nog "onze" cultuur.

En daar moeten "wij" helaas al ruim 40 jaar voor boeten...

McMarn | 14-02-18 | 15:56 | 2

Goed gezien. Ik vraag mij al 40 jaar af waarom veel mensen erin lijken te stinken. Bijvoorbeeld die politiechef van een grote stad die op een rare manier de Marokkanen stond te verdedigen en ik kon toen ook alleen maar tot dezelfde conclusie komen.

MEDIACRATIE | 14-02-18 | 16:45

Die politiechefs in de steden zijn het sowieso heeeeelemaal kwijt, zij zijn inmiddels rascisten naar eigen bevolking geworden en leggen dat ook aan dat arme, allesslikkende en toch nog hardwerkende personeel van ze op.

McMarn | 14-02-18 | 19:03

lol

Lupuslupus | 14-02-18 | 16:21

Ik ben zo langzamerhand Linksofoob

echtpaul | 14-02-18 | 15:53

Rotterdam heeft zich in 1940 ook al overgegeven aan de eerste de beste die een claim neerlegde. Veel verschil is er niet. Zoek het maar uit daar jongens.

artie | 14-02-18 | 15:50 | 1

Nou dat overgeven is nogal logisch wanneer de halve stad is gebombardeerd.

Lupuslupus | 14-02-18 | 16:22

Het wegkijken tot een ware kunst verheven. Chapeau, nietjes.

JanvandeBiertent | 14-02-18 | 15:46

Artikelschrijver toevallig ene Halbe Zijlstra? Hoe kom je in godsnaam op de Moslimbroederschap, serieus!? Werkelijk lachwekkend! Ge-wel-dig hoe de anti-islam gebrabbel uit 2006 weer vlak voor de verkiezingen nieuw leven krijgt.Zucht.... Ok vooruit nog één keer: heren, iedereen met een common sense ziet, weet en begrijpt dat die paar doorgeblowde mislukte criminele randdebielen die voor ellende hebben gezorgd in Europa so called moslims geen ruk met de islam te maken hebben. De rest van de moslims, just like me, probeert er gewoon (net zoals jij) wat moois van te maken. Partijen als DENK of PVV daar moet ik niks van hebben. Die zorgen er juist voor dat mensen zich tegen elkaar- in het harnas gaan jagen. NIDA, ook niet mijn partij maar is een leuk alternatiefje. Nordin heb ik persoonlijk ervaren in zijn doen en laten binnen de gemeenteraad wat hier over hem wordt geschreven is nogmaals lachwekkend. Laten we het alsjeblieft weer ouderwets gezellie hebben in Rotterdam.

staples | 14-02-18 | 15:41 | 10

@Peter Emile | 14-02-18 | 16:45 |
En wéér een tegel om in te lijsten mijn waarde @PeterEmile. U zou ze moeten bundelen en opsturen naar de 2eSlaapkamer alwaar men deze bundel voor straf als huiswerk zou moeten lezen, en vervolgens honderd keer overschrijven. Misschien, héél misschien gaat er dan ergens bij één van die non-valeurs nog een lichtje op. Zoals ik in mijn tegel ook al aangaf: "It's the Islam stupid!"

Sjefke7807 | 14-02-18 | 16:59
-weggejorist-
MEDIACRATIE | 14-02-18 | 16:59

Wat is er lachwekkend aan het moslimbroederschap staples?

Rest In Privacy | 14-02-18 | 17:30
▼ 7 antwoorden verborgen

Toen wij uit Rotterdam vertrokken.............

JanvandeBiertent | 14-02-18 | 15:40 | 2

Bijna 2 jaar geleden.Had ik veel eerder moeten doen.

Lilia2 | 14-02-18 | 16:10

16 jaar geleden gedaan. Ben blij dat ik dat toen gedaan heb.

loser | 14-02-18 | 16:35

zucht.... Linksch.... zo bang voor de vos, dat ze zaken doen met de wolf.

trottle | 14-02-18 | 15:36 | 1

Precies. Maar bang waarvoor? Voor een veiliger, vrijer, meer gelijk, geëmancipeerd en welvarende samenleving? Ze zijn knettergek. Al die idioten enkele reis zandbak. Val ons (normale mensen met verstand in plaats van een linkse en/of islamitische kronkel) er niet mee lastig.

Rheia | 14-02-18 | 15:40

De beweging is duidelijk. In plaats van nationaal socialisme is de beweging nu islamistisch socialisme. In plaats van nazi's krijgen we het nu te stellen met iszi's.
Met een neo-communistische balk in het oog hebben, wordt er maar te pas en te onpas racist en alt-rechts geroepen, maar hebben de deugers zelf niet door dat zij de echte fascisten aan het worden zijn.

Rommelende Onderbuik | 14-02-18 | 15:33 | 2

Tijd om een scheermes en rode verf in te slaan. Die zullen binnen afzienbare tijd wel verboden worden voor in het geval merika ons weer komt bevrijden.

Tuborg øl | 14-02-18 | 15:52

Schrap " aan het worden" , en dan klopt het 100% . Blij dat jij het nog kunt verwoorden. Het komt mij de spuigaten uit. Enige wat er nog uitkomt is : " Weg ermee"

Kim-Jung-Un | 14-02-18 | 16:12

Goed nieuws dit. Meer reden voor de "echte" nuchtere Rotterdammers om op Leefbaar o.i.d te stemmen. MoSSlinks kunnen weer 4 jaar huilie huilie doen in de oppositie.

Menage a trois | 14-02-18 | 15:31
-weggejorist-
Dagdief | 14-02-18 | 15:28

Islam vecht al 1400 jaar met de vijand en vrijheid. Dit heeft nog nooit resultaat opgeleverd. Je hoeft dan ook geen angst te hebben van de islam. De naïeve links mensch is het probleem.

Bill Cosby | 14-02-18 | 15:25 | 2

Ze kwamen tot aan Wenen en tot aan Poitiers... Constantinopel is ISlamitisch, de ISlamitische vlek breidt zich steeds verder zuidwaarts over Afrika heen, Zuidoost Azie ISlamiseert. Het is een levensgroot probleem, erger dan de stijging van de zeespiegel of de opwarming van de aarde.

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 16:05

Inmiddels zijn ze al tot Zweden gekomen.

Rest In Privacy | 14-02-18 | 17:32

Dit illustreert goed hoe links in z'n algemeenheid de weg kwijt is, maar wie Rotterdam een beetje kent zal niet snel bang zijn voor een links-islamitisch stadsbestuur. Sterker, links graaft hiermee definitief z'n eigen graf.
de feiten:
1. Leefbaar Rotterdam was al groot ten tijde van Fortuyn maar heeft het sindsdien (en itt de LPF) uitstekend gedaan. Veiliger, schoner, minder uitkeringen, minder zwervers om maar een paar dingen te noemen. Het voor het grootste deel voor rekening van Leefbaar. Iemand als Eerdmans doet het als wethouder ook gewoon onwijs goed, hard problemen aanpakken en tegelijk veel onder de mensen. De kiezer ziet dat goed en Linkse partijen zitten erbij en kijken ernaar. Het legt natuurlijk ook keihard het falen van 30 jaar PvdA-hegemonie bloot en dat knaagt. Links heeft er totaal geen antwoord op.
2. Bij de laatste TK was DENK in migrantenwijken de grootste, waar dat vroeger de PvdA was. Die kiezers is links dus al kwijt en ze zullen nu Nida stemmen. De autochtone midden/onderklasse is verhuisd naar de randgemeenten of stemt rechts.
3. Kortom: wat over is van linkse partijen bestaat uit een elitaire groepje bestuurders met een handjevol bejaarde idealisten en wat yuppen/hipsters. Hun echte electoraat zijn ze al lang kwijt en ze verkopen nog eerder hun moeder en al hun principes dan dat ze iets aan rechts toegeven.
Ik denk dat ze met deze actie ook de laatste principiële linksmensen wegjagen terwijl de allochtone kiezer allang bij nida/denk zit. PvdA/SP/GL schaffen zich af.

Bert Konterman | 14-02-18 | 15:19 | 3

De 'linkse' partijen worden misschien weggeblazen maar we blijven wel zitten met een onbetrouwbaar 'links' ambtenaren corps. In de jaren zeventig begon - ingegeven door 'nieuw links' PvdAers- de mars door de instituten. Tot de dag van vandaag is Nederland vergeven van een door links gedomineerde ambtenaren corps dat een rechts college van B&W danig kan, wil en zal tegenwerking door trainering, sabotage en politiek gemotiveerde fraude. De immer en overal aanwezige mohammedaanse politieke misdadigheid laat ik nog buiten beschouwing.

Van Zessen Klaar. | 14-02-18 | 15:59

@ van zessen Het huidige 'rechtse' college van leefbaar/cda/d66 lijkt daar niet echt last van te hebben, al zou je dat misschien verwachten.
PvdA is in Rotterdam op sterven na dood en GL en SP altijd al marginaal. Ik zie dit echt als een stuiptrekking van deze partijen.

Bert Konterman | 14-02-18 | 17:00

Veel allochtone kiezers en ex links zijn het met u eens en stemmen leefbaar of PVV.

MEDIACRATIE | 14-02-18 | 17:12

Ht unieke aan Nederland is, dat de islamisering zich hier, in tegenstelling tot in andere Noordwest-Europse landen, kan manifesteren als een 'organisch' fenomeen, in het volle zicht van, financiering van en met medewerking van bestuur, politiek en maatschappelijke organisaties.
-
De belastingbetaler mag z'n eigen ondergang bekostigen.

bisbisbis | 14-02-18 | 15:14 | 2

Inderdaad, daar zijn we uniek in.

donkeyman | 14-02-18 | 15:28

En de media.

MEDIACRATIE | 14-02-18 | 17:15

Links heeft de Islam allang omarmd in hun zucht naar zetels. Dat de Islam niks met links heeft komen ze wederom later wel achter.

Chemokar | 14-02-18 | 15:14

Eerst de grote steden overnemen, daar kun je het makkelijkste het meeste geld en macht mee binnenslepen. De rest gaat vanzelf met de "war-of -the-wombs". De meeste "autochtone" NLers snappen het nog niet, maar hun kleinkinderen zullen moslims zijn. En dat vinden we dan helemaal niet zo erg meer, want dan hoor je bij de meerderheid in NL van 2050.

puszuiger | 14-02-18 | 15:14

Het huwelijk tussen links activisme en islamitische hardliners is dus het probleem. Nou de oplossing is simpel: stempt niet meer links, weerleg moralistisch gezever met argumenten, spreek uw vage linkse wappie docent tegen op inhoud, zeg uw lidmaatschap van linkse deugclubjes op en laat drammende religieuzen gewoon links (ha!) liggen.

Ik heb namelijk het idee dat de integratie van minderheden beter gaat dan links en rechts ons vaak willen doen geloven. Of, om een groot denker te citeren: Gewoon normaal doen.

atheïstisch stemvee | 14-02-18 | 15:13 | 1

Zijn alleen de immigratiefaals die zo hard lopen te janken, De rest is bezig hier een bestaan op te bouwen, met niets anders dan vakantieherinneringen aan het land van herkomst.

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 15:52

Niet tot de oorlog uitbrak, maar tot ver in 1942, midden in de oorlog, was de socialistische NSB op haar hoogtepunt.
Toen de nazi's verlies begonnen te lijden, verlieten de socialistische landverraders de NSB pas om zo hun nazi-meesters te verlaten en verraden.
We gaan op herhaling. Alleen heten de fascistische meesters van de socialisten nu; de Moslim Broederschap. Een volk dat buigt..........

Van Zessen Klaar. | 14-02-18 | 15:12

Ook dit nieuws 'innige samenwerking links-Nederland met moslims' is via 'n omwegje toch goed nieuws.
Vanwege de ontmaskering.
Vanwege de zelfdestructie van links Nederland
Vanwege de 'opluchting' bij beschaafd Nederland, 'dat je die linkse jongens 'net-zo-eng' mag vinden als die primitieve moslims met hun homohaat, vrouwonderdrukking en sterke-man-fascinatie.
Eh, die linkse jongens verkopen hierbij 't laatste restje van hun progressieve ziel.
Waar is een grotere tegenstelling denkbaar (?), nou, slechts bij de politieke partijen die anders sowieso in de marge verdwijnen.
Weet u het nog, toen GroenLinks werd gesmolten uit 't zooitje van CPN (communisten); PSP (krakersgekkies) PPR (RK-daklozen) EVP (revi-daklozen); en toen die inzagen, dat ze apart allemaal ten onder zouden gaan, gingen ze 'samenwerken' in GroenLinks.
En nu zien we 't nieuwe echec van zichzelf links bewierokende meningmakers.
Oja, ze zeggen dat niet als reden, maar voor dit monsterverbond met de duivel hebben ze bedacht, dat 't is om 'Leefbaar Rotterdam' uit de raad en uit 't bestuur te houden.
Zoals D'66 ookal chanterend Leefbaar Rotterdam met 'n cordon sanitaire dreigt, als er geen afstand wordt genomen van FvD.
De verkettering en de gelegenheidscoalities vinden dus in de aanloop naar het slagveld van de verkiezingen 'nu' plaats.
Maar de linkse partijen 'zien' dus, dat ze steeds meer terrein verliezen, en het niet redden met scherpslijperij, over waarom 'hun' variant van hun visie de allerbeste is.
En ze hoereren zich zelf met primitieve moslims, die tegen vrije partnerkeuze zijn, en tegen alle andere Westerse vrijheden.
Het is de naderende doodsklap; het is om de macht, dommie, dat ze desnoods de duivel omarmen, in de hoop, de schade voor links beperkt te houden.

Der Paulie | 14-02-18 | 15:11 | 1

De tweedeling is ondertussen niet recht of links meer ( of progressief/conservatief ) maar het onderscheid tussen mensen die wel mee willen en mensen die niet mee willen. Dat gezamenlijke afvalputje in Rotterdam hoort overduidelijk tot de laatste categorie.

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 15:50

Ik ben er van overtuigd dat de bruinhemden van nu bij de linkse partijen te vinden zijn. Michel Houellebecq heeft in zijn boek een heldere toekomstvisie geschetst, waarin de islamitische partijen in samenwerking met de progressieven via het democratische stelsel de boel omvormen naar een totalitaire staat. Zelfs de VVD wijst Rusland aan als gemeenschappelijke vijand van het vrije westen, terwijl op Trojaanse wijze het islamitische gedachtengoed glimlachend wordt geimporteerd. De oikofoben die de touwtjes in handen hebben bij deze massale intocht van niet-democratisch denkende lieden hebben er geen boodschap aan dat de sluipende overname van onze vrije westerse staten heimelijk wordt georganiseerd door de arabische wereld. Islam betekent letterlijk verovering en dat zie je nu over de hele wereld.

donkeyman | 14-02-18 | 15:06

Links is blijkbaar niet bekend met het oeroude gezegde "het hemd is nader dan de soepjurk".

MickeyGouda | 14-02-18 | 15:06 | 1

Haha! *verslikt in koekje* Misschien doordat goed Nederlands steeds zeldzamer wordt in de randstad

Rest In Privacy | 14-02-18 | 15:30

Kunnen de Links feministen en radicale Islamisten samen slut shamen en zeuren over hoe vrouwen eruit zien en hoe ze zich dienen te gedragen.

GroetenVanUrk | 14-02-18 | 15:05

Geen idee wat een nederlandse arbeider aan massaimmigratie en islam heeft, dat een SJW partijtje als GL zich laat nemen door FC profeet (vrede meestal niet met hem) kan ik nog wel verklaren, maar wat heeft een SP/PvdA stemmende arbeider in vredesnaame (niet de van de slaam) aan de slaam? Partij van de bestiality doet gelukkig niet mee, nog enigzins een troost.

geenspam | 14-02-18 | 15:02

De randstad is verloren. Doorsteken die dijken

Rest In Privacy | 14-02-18 | 15:02 | 1

Is niet nodig, tegen de tijd dat mohammedanen ook het waterbeheer
overnemen helpt geen vingertje lief meer. Het vingertje kan alleen maar omhoog.

Ernst Oosters8389 | 14-02-18 | 15:35

Ik stoor me nog het meest aan het misbruik van de term links. Links is per definitie anti-religieus en voor gelijkheid. ik weet niet hoe ik dat stelletje jankers dat tegenwoordig met de term links loopt te dwepen moet noemen, maar met links heeft het weinig meer te maken. Net zo min als de islam iets met gelijkheid van doen heeft.

Rest In Privacy | 14-02-18 | 15:01 | 2

U heeft volkomen gelijk.
Religie is opium voor het volk!
Sla Karl Marx er maar op na.

demaup | 14-02-18 | 15:24

Als u Marx dan toch citeert, hij heeft gezegd dat religie opium VAN het volk is. Verder begrijp ik echt niet waarom de woorden van deze massamoordenaar aangehaald zouden moeten worden. U kunt toch gewoon schrijven dat u de pest heeft aan religie?

Lupuslupus | 14-02-18 | 15:34

Analfabeten en mensen met weinig verstand roepen maar wat wanneer zij het over racisme hebben. Racisme heeft te maken met onvervreemdbare fysieke eigenschappen en kenmerken in de mens. Eigenschappen en kenmerken die worden verkregen door dna chromosomen gen van de voortplanters (ouders). Dus het aanhangen van religie of politiek heeft helemaal niets te maken met ras!!!
Het aanhangen van religie of politiek is een keuze dus daarop is kritiek mogelijk. Het buiten/uitsluiten en discrimineren op basis van eigenschappen of kenmerken verkregen door ouders (kleur, afmeting lichaam of lichaamsdelen etc) is niet te tolereren want die zijn onvervreemdbaar verbonden aan het individu. In een gezonde samenleving hoort geen plaats te zijn voor dat soort discriminatie (waaronder op ras) .

Rest In Privacy | 14-02-18 | 15:00

Goh, je zou bijna willen dat de Duitsers daar nog een paar vergeten bommen
op zouden gooien, slechter kan het niet worden met die islamitische deelstaat.

Plorkface | 14-02-18 | 14:58

Diversiteit, inclusiviteit of is het toch gewoon Stockholmsyndroom ?

Acidbrain | 14-02-18 | 14:57

Duidelijk stuk. Zit geen letter Arabisch bij. SP Rotterdam is sowieso een activistisch blok voor moslimbelangen. Ik hoop niet dat andere afdelingen dat voorbeeld volgen.

Rest In Privacy | 14-02-18 | 14:57 | 1

De SP richt zich van oudsher op achterstandswijken in de grote steden.
Woonden daar in het verleden de arbeiders, heden ten dage zijn het niet westerse allochtonen. Het primaat van de marxistisch-leninistische theorie heeft men "ingeruild". Men zoekt tegenwoordig "heil" binnen de (im)migranten gemeenschappen. Met alle gevolgen van dien.

demaup | 14-02-18 | 15:33

Voor verdorven links dat al een tijdje homogeweld, kindbruidjes, halal dierenmishandeling, vrouwenonderdrukking en intolerantie tegen anders gelovigen of afvalligen gedoogt, is dit eigenlijk een heel logische volgende stap.

miss error | 14-02-18 | 14:56 | 4

Ben ooit lid geweest van de sp. Begin me daar inmiddels voor te schamen. Nu trots FvD lid, en Geert doet in onze gemeente gelukkig ook mee.

Sinterbikske | 14-02-18 | 15:03

Ja, zo is het. Ik zat net te denken dat ik weleens iemand zou willen spreken van het linkse deel van het links-islamitisch blok. En dat ik dan zou vragen wat hem of haar nou toch zo aantrekt in de islam. Wat een kulgedachte van mij. Jij hebt meteen het rijtje al compleet.

Poesmobiel | 14-02-18 | 15:04

De SP heeft mij definitief weggejaagd, door o.a. hun idiote pro-ISlamstellingname.

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 15:20
▼ 1 antwoord verborgen

Veel linkse mensen zijn gewend om in grote groepen te denken, ze houden niet van individuele aanpak, ze voelen zich prettiger in de grote groep. Dus al worden ze zo klein zoals de PvdA met 9 zetels, dan nog zullen ze streven naar een zo groot mogelijke groep. Fuseren met DENK, zit niks anders op.

Watching the Wheels | 14-02-18 | 14:56 | 2

Vakbonden, EU-uitbreiding, solidariteit, verplichte dit, verplichte dat, zolang ... het ze zelf geld oplevert en niet teveel kost. Kijk naar Marcel van Dam met zijn Natuurschoonwet landgoed (geen erfbelasting straks), kijk naar die mevrouw Barth, ze regelen het wel voor zichzelf en niet voor de groep waar ze voor opgericht zijn, want die groep is te klein aan het worden. Ze moeten dus wel allianties sluiten met alles tussen VVD en DENK en dan hebben ze natuurlijk ook nog een gezamenlijke vijand nodig, anders mislukt de samenwerking door andere twisten.

Watching the Wheels | 14-02-18 | 15:02

Hoofddoel is dat ze hun baantjes behouden of weer een nieuw baantje krijgen in het circuit.

Watching the Wheels | 14-02-18 | 15:03

Iedereen aan de tak-bier.

Mokum Kosher | 14-02-18 | 14:55 | 1

Bedankt øl? :)

Tuborg øl | 14-02-18 | 15:02

En daarom haat ik alles wat met de islam te maken heeft tot op het bot. En dat al meer dan 30 jaar en heb in al die tijd nog niet één positief aspect van dat verschrikkelijke geloof kunnen ontdekken maar alleen maar ellende.

eerstneukendanpraten | 14-02-18 | 14:53 | 4

eerstneukendanpraten | 14-02-18 | 14:53
100% eens.

Lupuslupus | 14-02-18 | 15:04

Vanaf de allereerste introductie van deze fascistische beweging in de jaren zestig wil ik er niets, maar dan ook niets mee te maken hebben. Dat wordt steeds moeilijker.

donkeyman | 14-02-18 | 15:33

Ja het wordt steeds moeilijker om ze te ontlopen hoewel het mij wel aardig lukt. Maar in de grote steden zal dat ontlopen een onmogelijkheid zijn.

Lupuslupus | 14-02-18 | 15:36
▼ 1 antwoord verborgen

Het is schrijnend dat de linkse partijen niet zien of doorhebben dat moslims rechtser zijn dan de pvv.

chrisjuh | 14-02-18 | 14:53 | 2

Dat is al snel zo, want de PVV is sociaal economisch nogal links.

BlowingBubbles | 14-02-18 | 15:13

Het gaat niet om links of rechts. Dat zijn totaal achterhaalde begrippen waar niets meer van klopt in vergelijk tot laten we zeggen 30 jaar geleden. Maar toen bestond u waarschijnlijk nog niet.

Lupuslupus | 14-02-18 | 15:37

Het gevaar in een notendop:

NRC --> Maar als Leefbaar u in de raad voor de keuze stelt: de Nederlandse grondwet of islamitische wetgeving, de sharia? Dan zegt u: ik volg mijn geweten. Wat bedoelt u daarmee?

El Ouali: „Dat zijn dus valse voorstellingen. In Nederland heb je naast geloofsvrijheid ook gewetensvrijheid. Je mag je geweten ook boven de wet stellen om de wet te verbeteren. Zo werkt democratie. Als de wet absoluut was, zaten sommige mensen in Amerika nog steeds achter in de bus. Maar de grondwet en mensenrechten, die staan voor Nida als een huis.”

Onbegrijpelijk dat linkse mensen zo heulen met een religie die haaks staat op alle belangrijke waarden van de Sociaal Democratie en het Humanisme. Hopelijk stemmen mensen die op SP of PvdA wilden stemmen massaal op Leefbaar nu.

BlowingBubbles | 14-02-18 | 14:52

De contouren van de aanstaande burgeroorlog in NL en de rest van Europa worden steeds duidelijker.

echt_links | 14-02-18 | 14:51 | 1

Ja het gaat hard.

Lupuslupus | 14-02-18 | 14:52

Houellebecq is een aanrader als je hem nog niet hebt gelezen. Leuke anecdote ter overweging... Houellebecq zou aanwezig zijn op de redactie van Charlie Hebdo om daar zijn nieuwe boek Submission te presenteren. Dat was dus dezelfde dag waarop de aanslag plaats vond.

Foolonthehill | 14-02-18 | 14:49 | 2

Houellebecq is dus door het oog van de naald gekropen....

Lupuslupus | 14-02-18 | 14:53

Soumission is een hoe clichématig ook gewoon een dikke eye-opener wat betreft islam en is ook nog eens een boeiend verhaal, geen gortdroge kost. Engelse vertaling is gewoon gratis op de wilde zeeën weg te plukken, op eigen risico natuurlijk.

VeelTeSteil | 14-02-18 | 14:53

Een links-islamitisch blok. Prachtig. Surrealistisch. Vliegende aardbeien in februari. Heel graag wel een beetje eenheid uitstralen als blok. En dat dan weer heel divers. Dus gordijnen, badmutsen of onderbroeken kunnen allemaal, maar er moet wel iets om het hoofd gebonden worden hoor!

Poesmobiel | 14-02-18 | 14:48

Zentgraaff: meestal ben ik met jouw artikelen slechts bezig om ze te ontcijferen. Geen idee waar je het over hebt, vaak.
Nu heb je iets geschreven wat makkelijk te lezen valt en hoef ik geen moeite te doen het te begrijpen. Je kunt het dus wel.
Helaas overweldigt dit mij zo, dat ik nog geen commentaar kan geven op de inhoud.

onnosel | 14-02-18 | 14:47

De VVD zou zeggen: het is goed voor de economie.
Dan ben je klaar.

Memek | 14-02-18 | 14:47

Ben benieuwd hoe blij die linkse rakkers nog zijn als Nida aan de macht is en de linkse meute 's nachts uit hun huizen komt sleuren om ze op het Coolsingel aan bouwkranen op te hangen.

2voor12 | 14-02-18 | 14:47 | 1

Ze gaan niet hangen, ze zullen zich heel blij laten bekeren.

puszuiger | 14-02-18 | 15:05

Sterk stuk. Ons democratisch stelsel wordt misbruikt door dogmatische doctrines om hun barbarij in te voeren en de democratie af te schaffen. Waarom hiertegen niet wordt ingegrepen is me een raadsel.

kempenaer | 14-02-18 | 14:46

Laat links maar voelen wat met het verhaal van de kikker en de schorpioen bedoelt wordt.

Zoltan | 14-02-18 | 14:46

Geen twee nationaliteiten in welk bestuur dan ook. Zelfs niet bij een bewonersvereniging!

kwark001 | 14-02-18 | 14:45

Racist ben je niet in je eentje. Voor racisme is het nodig dat het ras toch ergens een punt is.
Tot 1970 waren er vrijwel geen racisten in Nederland: voor de meeste mensen waren andere rassen iets uit boekjes, net als elfjes en kabouters (heb je ooit al eens stil gestaan hoe die afgeschilderd worden).
En nu willen de BIJ1's Nida's en de Denk's het dus gaan invoeren door iedereen op hun pigmentatie te gaan beoordelen.

frank87 | 14-02-18 | 14:44

Nu wachten op MSM die de partijleiders van de nationale GL, SP en PvdA gaat aanpakken door deze samenwerking.

Ik wacht nog.

Even wachten nog...

Hmmm...

Rest In Privacy | 14-02-18 | 14:43

NIDA, die partij die een zusterverband wil aangaan met Gaza-stad. Juist. Die partij is pure ellende. Alleen al om hun naam.

NIDA Rotterdam is een door de Islam geïnspireerde emancipatiebeweging die zich heeft ontwikkeld tot een Rotterdamse politieke partij. ‘Nida’ is een begrip uit de koran en betekent ‘oproep’ en ‘stem’. 

De letters N.I.D.A. hebben afzonderlijk geen betekenis, behalve dat het een mix is van Rotterdams D.N.A. en een Islamitische inspiratie.

Bron: website NIDA.

Wat een ontzettend trieste partij.

FirmaLenB | 14-02-18 | 14:42

Dus GroenLinks, de PvdA en de SP hebben een truukje bedacht om de moslim stemmers aan zich te binden. Ze doen zogenaamd mee als moslimpartij, en na de verkiezingen gaan ze een GroenLinks/PvdA/SP beleid voeren.
De echte moslim onderwerpen zoals meer geld voor moskeeën en homo's het het hoofd eerst van flatgebouwen werpen vindt je alleen bij de partijen die de moslims zelf hebben opgericht.

Osdorpertje | 14-02-18 | 14:41

De linkse kliek heeft als wapen natuurlijk ook nog de cultuursector.
Was het in Rotterdam vroeger "Ons cultuur en anders pleurt je maar op!"
Nu is het "Hunnie cultuur, want de onze moet uitgewist worden!"
Dus dat kan niet snel genoeg gaan heh...
www.rrkc.nl/2017/06/06/advies-meer-cu...

Premier Trutte | 14-02-18 | 14:40 | 1

Tis net als met eten in de stad. 10% kan zich niet vinden in haram-eten, dus nu is 80% van alle eethuisjes halal. Want die 80% ziet het probleem niet. Ook daar krijg je het dus door je strot geduwd.

Premier Trutte | 14-02-18 | 14:44

De moslimbroeders eisen wel dat de fractieleiders en leden van GL, P.v.d.A en SP, een bewijs van VOG (verklaring omtrent gedrag) en een VOB (verklaring omtrent besneden kunnen tonen.

gratias | 14-02-18 | 14:40 | 1

Ik hoop niet dat GL,PVDA en SP ook een VOG aan Nida gaat eisen. Dat zou een hoop lege stoelen opleveren in de gemeente raad.

Rest In Privacy | 14-02-18 | 15:10

Iedereen buigt voor islam.
Zo slap zijn we geworden.
Of gemaakt.

BosrandDirk | 14-02-18 | 14:39

Die linkse mensen vinden zich zo geweldig cosmopolitisch en ruimdenkend! Ze staan open voor andere culturen en zijn geweldig betrokken bij de problemen van moeilijk integrerende import!!
Echt, Nederland verdient de islam. Let it be.

Carmelita | 14-02-18 | 14:39 | 3

Juist, ik gun mijn d66 en gl stemmende 'vrienden' dat ze mogen genieten van hun keuze.

Tuborg øl | 14-02-18 | 14:59

Tuborg
Kunnen die mensen niet beter in Riaad gaan genieten van hun ruimdenkende instelling?

Rest In Privacy | 14-02-18 | 15:12

Ayatholla_Buttbanger | 14-02-18 | 15:12

Mijn idee maar daar moeten ze vechten om te overleven, in Nederland krijgen ze alles toegeworpen.
Het word tijd voor zware tijden om weer sterke mensen te creëren.

Tuborg øl | 14-02-18 | 15:49

Leitkultur, kent u die uitdrukking?

Het is ook belachelijk dat je dus een groot deel van die mensen, die uit die nare landen gevlucht zijn, weer onder het juk brengt van de mensen die ze nou net ontvlucht zijn!

dyslexieman | 14-02-18 | 14:38 | 3

Dat is nog het ergste inderdaad. En naar die mensen wordt niet geluisterd. Evenals naar het feit dat men het verdomt om naar de ISlamitische wereld te kijken en ziet wat voor onvrije puinhoop het daar is. En wat doet men kamerbreed? Die mensen hiernaartoe halen met het idee dat ze zich hier opeens wel kunnen gaan gedragen en passen en opbouwen ipv afbreken. Hoe dom/kwaadaardig kun je zijn?

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 14:42

Ah, jullie denken dat ze gevlucht zijn? Vandaar de verwondering.
Het zijn kolonisten. Als je dat eenmaal door hebt wordt een hoop verklaard

Rest In Privacy | 14-02-18 | 15:14

@Ayatholla_Buttbanger | 14-02-18 | 15:14 |
Jihad door middel van immigratie: de Hijra.

En hier zit men nog steeds met de vingers in de oren heel hard Lalalalala! te zingen. *verder head desken doet*

Sjefke7807 | 14-02-18 | 16:11

Door de ontkerkelijking waren kerken genoodzaakt om te fuseren in " samen op weg". Schijnbaar zijn er niet genoeg autochtonen meer in Rotterdam.

Acidbrain | 14-02-18 | 14:37

Tja, dit kon natuurlijk ook niet anders. Als niemand de islam omarmt, doet links het wel.
Gemiste kans voor rechts.

DrumPiet | 14-02-18 | 14:37 | 3

Waarom moet je de Islam omarmen. Waarom religie omarmen. Dacht dat we daar nu wel klaar mee waren.

Mark_D_NL | 14-02-18 | 14:47

Misschien houdt 'rechts' meer van westerse waarden zoals gelijkheid van man en vrouw en minder van eerwraak, besnijdenissen, dierenkwelling en Jodenhaat. Zou best kunnen toch?

Maris v.d Hof5393 | 14-02-18 | 14:59

Wat een inhoudsloze tegel. Ga je een beetje schamen. Wat moet je anders verwachten van een hypocriete linkse zeurpiet met èèn hersencel.

Paaldanseres | 14-02-18 | 15:01

Ik wordt hier zo somber van, ik begrijp dat mensen deze islamitische diversiteiten-horrorshow willen ontvluchten. Maar bedenk dat niet vechten maar vluchten betekent dat de achterblijvers nog sneller overheerst zullen worden dan men had gedacht. Uiteindelijke blijft in de achterstandswijken van onze grote steden maar een smaakje over en dat is de islamitische gesteund door een naïeve visieloze linkse kliek die denkt goed te doen maar het eigen Nederlandse volk belazert en uitlevert aan de achterlijkheid. Islam wil maar een ding en dat is meer islam, binnen de islam is geen ruimte voor diversiteit. Blijven vechten en ontmaskeren Rotterdammers te beginnen met uw burgervader die niet wakker licht van het oprukkende Salafisme, de salon-jihadist.

Flappie2006 | 14-02-18 | 14:35 | 2

Het is een statistisch feit dat de grote steden van Nederland al zijn verloren. 70% is allochtoon in de stad. Een snel groeiend deel is moslim. De PVDA is decennialang de grootste partij geweest doordat al van oudsher de meerderheid van de stedelingen bestond uit arbeiders en arme gezinnen. In Amsterdam is 60% van de woningen daardoor sociale huur, lees: links stemvee (mede de reden waarom normale woningen daar zo schaars zijn). Je kunt dus vechten wat je wil, maar je bent altijd in de minderheid als je in de stad woont. Zelf ben ik verhuisd uit Rotterdam toen mijn vrouw zwanger was van de eerste. Ik wil mijn kind niet laten opgroeien in die ellende. Daar kun je echt niet tegen vechten als je kinderen hebt. Het risico is veel te groot.

BluRay | 14-02-18 | 14:47

Zo ontstellend waar dit, ik heb alleen de indruk dat maar weinig mensen het grote gevaar beseffen dat onze toekomst bedreigt. Die niks geleerd hebben van Libanon, Iran en zoveel andere landen. Bizar vind ik dat.

Maris v.d Hof5393 | 14-02-18 | 14:53

And slowly, and surely, they drew their plans against us…
H. G. Wells

Acidbrain | 14-02-18 | 14:32 | 1

The Eve Of The War

Castelnau | 14-02-18 | 14:54

And so it begins…

Rest In Privacy | 14-02-18 | 14:30

Mij verwonderd het eigenlijk niet. Maar dat die linkse kliek in deze grote stad zo ver zou gaan had ik niet gedacht.

Tiltetapper | 14-02-18 | 14:29 | 1

Herr Dr J Goebbels heeft er eens wat interresant over geschreven, Het komt erop neer dat de democratie met haar eigen wapens bestreden kan worden, maw, zorg dat je verkozen geraakt en daarna anything goes... onder het mom will of the people.

Lt-Kol Kilgore | 14-02-18 | 14:47

Rechtspraak, democatratie en media: binnenkort zijn ze toch niet meer nodig in onze steden, volgens sommigen.
Spelen met buskruit zonder te weten wat het is: het zegt evenzeer boem.

Notenkraker | 14-02-18 | 14:25

De 5 laatste letters van Socialism zegt het al...

lulleficatie | 14-02-18 | 14:25 | 5

Slima?

DrumPiet | 14-02-18 | 14:38

@ Noltie | 14-02-18 | 14:28 |
Anagram van.
TheseDays00 | 14-02-18 | 14:30

Salim?
Ik ben er nog steeds niet uit.

Noltie | 14-02-18 | 14:43

Breek je hoofd niet over die lettershit en luister naar Selim Sivad op Live Evil .

Ernst Oosters8389 | 14-02-18 | 15:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Juist. We sluiten de PVV en FvD wel uit ( en de SP ook nog de VVD ) maar met terreurclubje NIDA duiken we vrolijk in bed.
De 5e kolonne heeft zojuist de maskers laten vallen. Links Rotterdam is dus definitief ontmaskerd als buklaafjes van Erdolf. Ik zeg: oppakken en vastzetten wegens landverraad.

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 14:25 | 1

Dit. Gevangenissen zat en genoeg cipiers die thuis zitten.

VeelTeSteil | 14-02-18 | 14:30

Wat is er dan links te kiezen? Als er verbond is met islamitische partijen. Links stond voor feminisme, gelijkheid, homorechten en seculariteit. Onderwerpen die alle moslims afwijzen als godslasterlijk, idioot en achterlijk als ze zijn. Waar staan ze in verbond nu dan voor? Een stad zonder racisme en fascisme? Nogal lachwekkend met bloeddorstige moslimsbroeders aan je zijde. En tegen al die sneue kopvodjes zeg ik, vrouwen in Iran weten beter dan jullie voor welke vrijheid zij strijden.

Willemdrie33 | 14-02-18 | 14:24 | 2

Stockholm-syndrome at its finest.

Noltie | 14-02-18 | 14:44

Links is synoniem voor gratis geld, tegenwoordig. En natuurlijk heel hard "racist" roepen tegen iedereen die niet met ze meehuilt/meezieligt.

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 15:10

Mooie kans voor de andere partijen om campagne te voeren met gezond verstand:
"Ontsnap je religie. Ontsnap de vervolging van je religie. Ontsnap van andermans kwaadwillende religie. Jij als mens bent meer waard dan je religie.
Stem op jezelf, stem seculier, stem "rechtse partij"."

Noltie | 14-02-18 | 14:23

En Pechtold en Klaver/Ferras zagen dat het goed was. Weg met Nederland, en wie er wat van zegt is een xenofobe racist.

Dr. Snoepjes | 14-02-18 | 14:22 | 2

"En wie er wat van zegt is een xenofobe racist."- Schud dat schuldgevoel toch eens van je af. het is een trucje dat moet je nu toch wel zien. Kijk een tijdje geen M5M, dan ben je er zo vanaf.

Mark_D_NL | 14-02-18 | 14:30

Ik zie dat gescheld met racist ook als geuzennaam tegenwoordig. Is gewoon uiting van het feit dat ze geen echte argumenten tegen je hebben.

2voor12 | 14-02-18 | 14:43

Hoe komt men er eigenlijk bij dat islamitische partijen 'links' zijn?

His Lordship | 14-02-18 | 14:21 | 2

Islam partijen zijn alleen links als het om gratis geld gaat!

demaup | 14-02-18 | 14:28

De vijand van mijn vijand is mijn vriend.

TheseDays00 | 14-02-18 | 14:31

"En als je hier tegen bent, ben je een racist." "Ik ben het niet met u eens, omdat..." "Racist!" En maar blijven proberen. Hoe zei Einstein dat ook alweer?

TheseDays00 | 14-02-18 | 14:20

Prachtig. Ga met veel genoegende komende jaren de invloed van de Islma op de politiek in Rotterdam bekijken. Nepotisme, onderlinge ruzies en vriendjespolitiek zal het nieuwe normaal zijn in Rotterdam. RIP Rotterdam.

Mark_D_NL | 14-02-18 | 14:20

Dat domlinks wilde schuilen bij de profetariërs is een nieuwe zienswijze voor me. Toch lijkt het precies te kloppen. Weg met Calimero, weg met dom-links. Wat overblijft terugsturen naar Barbamama Merkel. Nederland wordt weer van ons. Bek houwe Pechtold, vuilen landverraoder dagge daor zijt.

Nivelleermarionet | 14-02-18 | 14:19

Verbaast mij niks dat GL zaken wil doen met een club die banden heeft met de Moslimbroederschap en Hamas. Bij GL houden ze namelijk wel van een beetje constructief terrorisme.

Irnerius | 14-02-18 | 14:18 | 1

Invloed van Kaag is nu al zichtbaar. De stenen zullen snel door de Rotterdamse straten vliegen...

Mark_D_NL | 14-02-18 | 14:21

Deze (S)Linkse lieden zijn zo naïef en makkelijk te beïnvloeden dat zij hun eigen kinderen offeren aan deze gewetenloze godsdienst. Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je je een klein beetje verdiept, in de geschiedenis van de geloven, moet je constateren dat vriendje Mohammed in zijn functie niet als profeet maar als warrior, meer dan 20 miljoen mensen de dood in heeft gejaagd. Dat kun je van Jezus, niet zeggen. Die had geen leger. Het enige wat hij had was een aantal apostelen en predikte liefde en verdraagzaamheid. Als je geslagen wordt, keer dan de andere wang toe. Zover ging zijn leer. Diegene die Mohammed, heeft bedacht en groot gemaakt was Abd al Malick. Hij is de bedenker van Mohammed. Veel onwaarheden staat er in. Mekka, is not the place to be, maar het was Petra. In de beginperiode van het ontstaan van de islam, stond Qiblas, van moskeeën in Irak en China, alle richting Petra en niet Mekka. Geschiedvervalsing heet dat. Nou veel succes met de slang (NIDA) die met gespleten tong spreekt.

De Evangelist | 14-02-18 | 14:17 | 1

@De Evangelist | 14-02-18 | 14:17 |
20 miljoen? 270 miljoen komt eerder in de buurt:

120 miljoen Afrikanen (met name door, jawel, de slavernij en slavenhandel(!))
60 miljoen christenen
80 miljoen Hindoes
10 miljoen boeddhisten

Omdat de Joden toentertijd geen politieke controle hadden over welk land dan ook worden de aantallen ergens in de duizenden slachtoffers geschat. Maar evenzogoed vielen ook daar, en nog steeds, de nodige slachtoffers.

Mekka had ooit zowel een aanzienlijke Joodse als ook christelijke gemeenschap en Medina was zelfs half Joods. De Joden daar waren het niet eens met Mohammeds claim dat hij een Joodse(!) profeet was. Hun veel oudere Geschriften kwamen niet overeen met die van Mohammed dus stelde Mohammed dat de Joden deze vervalst hadden om hem af te houden van het profeetschap. 2 jaar na aankomst van Mohammed in Medina waren alle Joden dood dan wel verdreven en hun bezittingen onder de moslims verdeeld....

Sjefke7807 | 14-02-18 | 16:03

Politiek links in Nederland is-lam geslagen. Dan krijg je van dit soort taferelen.

Toetsenbordcomplex | 14-02-18 | 14:16

"Als het mag uitlopen op Sharia dan is dat goed." parafraserend NIDA.

En serieuze democratie beschermd zichzelf tegen dit soort partijen. En dat doen we al gelukkig. Zodra het puntje bij het paaltje komt zal een NIDA toch verboden worden.

Maar dat die linkse engnekken met dergelijke partijen WEL willen samenwerken en uitgerekend een Leefbaar, of FvD (geen partijen die een anti-democratie zullen accepteren) uitsluiten.

Sommige mensen ontberen gewoon fucking logica. Te triest.

Nikao_Ouranos | 14-02-18 | 14:16

Het Nederland zoals wij dit gekend hebben tussen 1950 en 1995 is toch ten dode opgeschreven. Dan maar zoals in soumission een 18-jarig 2e vrouwtje. Daar lever ik pilsje en braadworst graag voor in.

du Roi Soleil | 14-02-18 | 14:16 | 2

lul toch niet zo stom man, geen bier voor jou vanavond.

Cobalt bomb | 14-02-18 | 14:19

U heeft geen dochters neem ik aan?

TisNieZoMoeilijk | 14-02-18 | 14:39
-weggejorist-
Rest In Privacy | 14-02-18 | 14:16

In Rotterdam wonen toch maar heel erg veel zeer domme mensen!

lanexx | 14-02-18 | 14:16 | 2

Leg 's uit!

demaup | 14-02-18 | 14:30
-weggejorist-
De musso linie | 14-02-18 | 14:58

Dit is waarom een ruggengraat noodzakelijk is in de politiek. Links zal spoedig imploderen in morele ledigheid.

Panos88 | 14-02-18 | 14:15

Uitstekend stuk Zentgraaff. Zeggen zoals het is. En met lede ogen zien wij dat...

Willibald von Klúúúk | 14-02-18 | 14:14

Amsterdam mag dan wel erg zijn in de ogen van vele reaguurders maar grote delen van Rotterdam zijn al helemaal islamitische hellholes geworden.

2voor12 | 14-02-18 | 14:14 | 2

Hoe noemde Trump dat soort gebieden ook al weer die je maar beter kunt mijden?

Tiltetapper | 14-02-18 | 14:24

@Tiltetapper | 14-02-18 | 14:24 |
*iets met 'no-go zones' mompelt*

Sjefke7807 | 14-02-18 | 15:48

Het socialisme is dood.
Ze moeten nu met de politieke godsdienst- de islam- in zee gaan om het hoofd boven water te houden.
De eens zo trotse pvda in Rotterdam is een splinterpartijtje geworden, kapot gegaan aan hun eigen arrogantie en het negeren van de gewone man.
Maar let wel, de meeste moslims kiezen altijd voor zich en hun islam, zijn anti homo, discrimineren en besnijden vrouwen en willen altijd respect en vooral uitkeringen.
Geen enkele toegevoegde waarde ( behoudens de uitzonderingen ) voor Rotterdam.
De islam is een politiek godsdienst, in een vrijheid zoals Nederland kent, moet dat ook kunnen. God verhoede dat zij het ooit voor het zeggen krijgen in Nederland.
Rotterdam moet immers ook al weten, dat als met voetbal Turkije of Marokko scoort, de Coolsingel vol staat met die mensen, met hun eigen vlaggen.
Triest, zoals het nu gaat.

outdoor | 14-02-18 | 14:10 | 2

Dat krijg je als je massaal mensen importeert zonder te ijken of ze een toegevoegde waarde voor de samenleving hebben of alleen maar willen/kunnen parasiteren op onze verzorgingsstaat. Wat mij betreft tijd voor actieve remigratie vaan migratiefaals en strafvervolging voor de beleidsmakers die dat toelieten.

Graaisnaaiert | 14-02-18 | 14:37

Ik zou niet weten waarom het “moet kunnen” dat wij hier verderfelijke doctrines zoals islam en nazisme de ruimte geven om via ons democratische bestel de macht te grijpen en de barbarij in te voeren. Dat dogmatisch denken over democratie is zeer onverstandig en onwenselijk. Het democratisch bestel is een middel geen doel. Een middel om tot een beschaafde en vrije samenleving te komen. Als het de andere kant op gaat door een massale influx van moslims en een ernstig naïeve of verraderlijke groep marxisten, dan dienen er aanpassingen gedaan te worden.

kempenaer | 14-02-18 | 14:42

Blij dat ik er niet meer woon. Geen enkel behoefte terug te keren. Ben weg gegaan toen er geen Nederlands meer in de tram gesproken werd en vol met pinguïns stond. Leek ons niet de beste plek om kinderen op te gaan voeden.

RenHoek | 14-02-18 | 14:10 | 6

Lupuslupus | 14-02-18 | 14:46 Ook wij zijn verjaagd uit wat ooit die mooie stad achter de duinen was. Met hulp van links zijn ze begonnen met de steden... Daarna nog een klein stapje voor de rest van het land. We hebben gelukkig geen kleinkinderen

Man.man.man | 14-02-18 | 15:07

Ook ik ben geboren in Den Haag en ben er groot geworden. Het hangt van de bussen en trams af of je tussen Nederlanders of tussen moslims zit. Het OV richting Scheveningen-Kijkduin zit nog vol met Nederlanders. De andere kant op, vanaf het Staatsspoor (CS) al veel minder.

onnosel | 14-02-18 | 15:42

Wij zijn 15 jaar geleden uit Rotterdam vertrokken met 'n bloedend hart.
En wij wensen dat tinefzooitje het allerbeste toe, echt niet !
Take care.

PopeyeKamper | 14-02-18 | 16:04
▼ 3 antwoorden verborgen

Geen racist, maar realist.

Remington.223 | 14-02-18 | 14:09

Dat wordt dan maar een coalitie tussen Leefbaar en PVV

Nebuchednezzar | 14-02-18 | 14:08 | 5

Daar hebt u gelijk in, Mark. Laten we zien wat het wordt.

Lupuslupus | 14-02-18 | 14:49

Lol. Mensen die op die twee partijen stemmen zijn demografische gezien al in de minderheid in Rotterdam.

Nikao_Ouranos | 14-02-18 | 15:04

@nikao zou ik niet te snel op rekenen. Leefbaar heeft veel aanhang onder allochtone bevolking, vooral die niet alleen maar hun handje wensen op te houden, maar iets van hun leven wil maken. @lupsulus duidelijk geen rotterdammert, Leefbaar behoorlijk verankerd in de stad en bestuur, begint zelfs kartelpolitieke trekjes te krijgen. Sommige wethouders hebben al een behoorlijk regentesk gedrag. Maar toch zullen zij het redelijk goed doen, denk dat de PVV ook wel aardig gaat scoren. Was bij de vorige verkiezingen met 16% de tweede partij, net achter de VVD met 17%

Nebuchednezzar | 15-02-18 | 00:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Als dit net zo positief uitpakt als het 'blok' tegen Rusland maak ik me geen zorgen, mooi laten prutsen en falen dus...

First Contact | 14-02-18 | 14:08 | 2

Ik zou me wel zorgen maken en niet de assumptie aanhangen dat ook dit verprutst wordt. Veel te riskant.

kempenaer | 14-02-18 | 14:26

NL is allang verloren. Verkoop je huis en ga naar waar zo weinig mogelijk linksen en islamieten zijn.

Poekieman | 14-02-18 | 16:19

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl