Recap. De redactie van Joop over #metoo (en een statement van de directie van BNNVARA)
Pascal Vanenburg
Meredith Greer
Joyce Brekelmans
Hasna El Maroudi
Francisco van Jole
Directie BNNVARA
Reaguursels
InloggenAls een flikker in mijn kont knijpt mep ik ook gelijk, of ie nou groter is doet niet ter zake, gewoon een andere man dus..
Bijna dezelfde conclusie als Joyce, echter zij gaat niet uit van de gelijkheid tussen mannen en vrouwen, of vindt dat ze beschermd moet worden..
Als ik een meisje in haar kont knijp krijg ik ook gewoon een knal, tenzij ze het grappig/leuk vond..
Er wordt wel degelijk een soort lijn getrokken waarbij flirten het onderspit delft!
Iedereen kent deze regels gewoon uit het koppie, maar er is nu iets veranderd.. Misschien zijn er bepaalde types die denken dat het normaal is om na die klap (misverstand/slechte grap) gewoon door te gaan? Zoals in Keulen en Zweden en op Facebook Live..
De ophef in de media wereld om dit soort zaken ineens als iets nieuws te brengen is ook opmerkelijk.. Hoeveel films zijn er niet waar een naive meid naar hollywood gaat om in de film te spelen maar eindigd als hoer/junk/ontvoerd, of daadwerkelijk in de film komt maar zonder kleren aan..
Het is praktisch gezien gewoon een genre, zowel op het witte doek als in de rukbunker/porno industrie!
Of vervulde dat een postbus 51 achtige rol?
Hoeveel meiden laten zich niet in een porno (film) lullen, met als beloning roem en faam?
Het is niet dat ik het goedkeur of dat ik het niet zonde vindt dat die meiden daar in mee gaan, maar het is wel zo diep in onze cultuur geworteld dat ik het opmerkelijk vindt dat de mensen die zich gehoereert hebben om dat doel te bereiken nu ineens de rest van de wereld gaan vertellen dat het niet ok is..
Dat wist ik al anders had ik me misschien ook wel ff afgerukt voor een rolletje in GTST.. Niet mijn ding dus niet aan begonnen..
En inmiddels gaat het natuurlijk over iedereen ipv waar het daadwerkelijk een probleem was zonder externe factoren zoals vluchtelingen: Hollywood, het Mediapark etc..
Het is een symptoom van iets, niet een oorzaak: Meisjes die hun kleren uitdoen voor hun eerste fotoshoot omdat ze zijn aangesproken op straat door een fotograaf die zegt dat hij ze beroemd zal maken.. Zijn meisjes die geld en beroemdheid boven lichamelijke integriteit plaatsen, dit valt onder mensen voor de gek houden, niet aanranding want als ze geen gouden bergen waren beloofd hadden ze het niet gedaan..
Verkrachting is toch heel iets anders dan iets doen voor iemand die je iets beloofd, en dat de ander de belofte niet waarmaakt..
Wederom het verder trivializeren van verkrachting, wat om een of andere reden heel belangerijk is momenteel..
Eerst was het virtuele verkrachting, teveel weerstand, nu #metoo, straks #virtual-metoo overnieuw?
Rare tijden
Francisco van Jole en zijn witte onderbroek trekken onderhand een (rem)spoor van vernieling door links-opinierend Nederland.
Om een of andere reden is het daar zeer populaire #metoo jagen plotseling helemaal afgelast op Joop.nl en dat is echt niet hypocriet of zo ..
Omdat het met JBC geen medewerker betrof, dus toen mocht het gewoon op de buis. Nu betreft het een medewerker, en dan blijven de gelederen plots gesloten. Deze hypocretie is niks nieuws, maar wel bijzonder vermakelijk.
Opvallend stil ook vanmorgen op de MSM. Op nu.nl wel een uitgebreid artikel over Kevin Spacey die uit een film wordt geknipt. Nu was Kevin homo en viel hij mannen lastig (niet goed te praten) en ook de NL regisseur was homo die andere homo's lastig viel (ook niet goed te praten) maar als het om iemand gaat die vrouwen betast en aanrandt is het oorverdovend stil op alle media en komt er een lullig persbericht van de werkgever. Ook de feministen hoor je niet over deze zaak. Zou het dan toch zo zijn dat vrouwen in NL vogelvrij zijn (zeker als ze bepoteld worden door gutmenschen uit de linkse kerk)?
O sory, was as reactie op deze reactie bedoeld. Daarom nogmaals:
Bewaartweet: twitter.com/annefleurdd/status/928336...
"If you confront me, I will hypocrite you".
Het lijkt mij simpel, met de beste wil van de wereld is dit niet meer weg te poetsen. De lucht van ranzig onbehouwen blijft nu aan hem en aan zijn site kleven. Ik denk dat er serieus gedacht wordt, bij JOLO zelf en binnen de redactie om hem op te laten stappen. Alleen zo kan Joop nog enige geloofwaardigheid behouden.
Bij het belsuit hem aan te houden zou er bij elk normatief en moralistisch scherpslijperstuk weer het verwijt van hypocrisie klinken.
Als men daar ten burele wil dat dit geen Bucklermomentje wordt voor de Joop, moeten ze hem eruit trappen. En ik weet wel bijna zeker dat JOLO dit ook weet en nu al zit te overdenken.
Nog voor het einde van de week zullen we horen over zijn vertrek...
twitter.com/annefleurdd/status/928336...
Bewaartweet.
"If you sexist me, I will feminist (sic) you" zegt ze heel kordaat op haar Twitters.
I wonder.......
Hypocrisie heeft opnieuw uitersten bereikt. Je gaat je afvragen of er eind komt aan het pathologische liegen en verdraaien van feiten alleen omdat ze onwelvallig zijn. Ik vrees van niet en denk dat het alleen maar erger gaat worden. Joop staat bekend om de oogkleppen en de policor mentaliteit die van de muren druipt daar. Op het kruiperige af. Ik zou verwachten dat ze nu net zo principieel zijn. Maar helaas. Als het 1 van het eigen kamp betreft gelden er andere regels.
Dat was al duidelijk toen na meerdere aangiften tegen de moslim , professor (lol) Ramadan ineens een stilte viel of in de reaguursels het slachtoffer verdacht werd gemaakt ipv de dader .
Anne Fleur Dekker vindt dit leuk
Joop @Joop_nl 14 u14 uur geleden
Berichtgeving Francisco van Jole
Ja wellicht sliep ze toch niet zo lekker nadat ze zich had laten whateveren door de man in de witte onderbroek, ondanks dat het voor wereldvrede was enzo..
Wellicht kan ze zich nu een betere voorstelling maken bij "Extreem links", dat dat niet alleen bestaat uit extreme wereldvrede en extreem veel voedsel voor kindjes in Afrika.
Het kan ook een oude lul extreem hard afzuigen voor een extreem lullige column betekenen..
Worden de reacties op Joop.nl niet meer gemodereerd/geplaatst omdat de redactie druk bezig is om hier te reaguren?
Ik ben geen statisticus, maar wel vreemd dat de berichtgeving Francisco van Jole 19.624 keer is gelezen maar 0 reacties heeft,terwijl andere MEEST GELEZEN stukken minder zijn gelezen maar minimaal 92 reacties hebben.
Berichtgeving Francisco van Jole
19.624 0
Baudet: ‘Het allerbeste zou zijn als wij absolute heersers zijn’
19.359 144
Hoe links Nederland zich door Dijkhoff in de luren liet leggen
14.983 92
Rutte is niet geïnteresseerd in vrouwen
10.289 99
Dit is de Joop website
Niet heel raar. Comments worden vooraf gecensureerd om onwelgevallige meningen buiten te houden, en hier zijn alle meningen onwelgevallig omdat ze dit onder de mat willen schuiven.
Joop is dan ook een pol pot bode.
Je zal maar Joris zijn op Joop, hebbie ut wel druk!
@homieguerneville, nee hoor, select all en delete.
Ik kan het niet helpen er toch om te gniffelen. Leedvermaak is toch goed vermaak. Na al die hetzes. Weer een uitglijder van van Jole. Maar weet je wie echt een seksistische vrouwenhater is? Thiery Baudet oh nee, Fransisco van Jole.
Zo en nu ben ik er klaar mee. Want eerlijk is braaf. Eerst een aangifte afwachten want van Jole kan net zo goed slachtoffer zijn van een valse aantijging.
En toch mooi dat policor je in je reed bijt.
Aangezien Van Jole zelf al exact weet waar het over gaat, en daar ook over spreekt, is er van een valse aantijging geen sprake.
@Tejee,
Klopt als een bus. Maar van Jole zegt dat hij destijds de situatie verkeerd heeft ingeschat. Kortom van Jole had een andere beleving dan het slachtoffer. Dus wie heeft er gelijk? Volgens van Jole en zijn redactie natuurlijk het slachtoffer (hihi), we gaan natuurlijk niet victim blamen, slutshamen enzo bij de verschillige bnnvara. Maar mijn standpunt is zonder aangifte nog geen zaak. Die hele #metoo hetze waar iedereen maar geschandpaald wordt vind ik een slechte zaak. Een beetje rancuneus persoon kan op deze manier iemand kapot maken. Dat standpunt heeft mij bij joop een permaban opgeleverd (want andere mening). Dus in dat opzicht blijf ik bij mijn standpunt.
Verder smul ik er van. Karma is een bitch.
Ik denk niet dat er een zaak komt hoor, wordt lastig als je al dingen op internet hebt gezet denk ik dan.. Dit was gewoon ff een schop na vermoed ik, de meid en haar vriend zullen zijn verhaal op de radio of waarever niet gewaardeerd hebben en dachten we zullen het eens duidelijk laten horen.
Het feit alleen al dat het telefoongesprek is opgenomen zegt voldoende denk ik, dit is uiteindelijk geen geldig bewijs in een strafzaak dus hij zal dan gewoon blijven ontkennen..
Als die vriend van die meid zich een beetje kwaad gemaakt had was het een heel ander verhaal geworden lijkt mij dan, dus die zal wel de "slimste" in dit hele verhaal geweest zijn: laat maar lekker varen schat toch niets meer aan te doen?
www.dumpert.nl/mediabase/138991/32dd3f...
2008 Onze fijne linkse vriend, Jan Mulder.
Dit geeft aan dat er toch een redelijke bandbreedte bestaat waar binnen best veel mogelijk is, zelfs live op tv.
Ik heb een beetje moeite met dit te rijmen met wat zich er nu allemaal afspeelt met Baudetten die aan kruizen gespijkerd worden ivm uitspraken in boeken en god weet wat zich nog meer allemaal afspeelt momenteel.. Anne Fleur geen mening, Babs en die andere snol die het opnemen voor een andere rapist, schapen geraped, zelfs een cavia geraped, iedereen geraped en iedereen zegt metoo metoo metoo
Vrijwel alle berichten op Metoo zijn anoniem ge-uit en er kunnen in vrijwel alle gevallen geen getuigen worden aangesleept, ook al zijn ze nog zo goed bevriend met Jelle.
En toch worden mensen in het openbaar aan de schandpaal genageld en afgeslacht raken hun banen kwijt en - soms - hun familie en plegen héél soms zelfs zelfmoord.
Maar van de over het paald getilde bloeddorstige meute van Metoo mag dat.
Dat heet collateral damage.
Jolo zelf hoor je in het filmpje , hij geeft nu ook aan dat wat zij zegt dat er is gebeurd klopt alleen dat zijn beleving anders was omdat ie dronken was en hij bied zijn excuses aan . Van Jole was een van de hoofd inquisiteurs van de over het paard getilde bloeddorstige meute .
Zal best vaker gebeuren toch dat iemand een cape omdoet om mensen te beschermen tegen een kwaad waarvan ze nog niet wisten dat het bestond nml hun zelf..
Welke door ledengeld betaalde site zou er eigenlijk nog meer zijn die in robots.txt expliciet aangeeft dat archive.org geen geschiedenis van de site mag bijhouden?
bnnvara.nl zelf doet niet zo moeilijk.
gehuld in witte onderbroek
besprong de moralist de deerne
die luid en duidelijk een nee had uitgesproken
en zelfs daarna zocht hij contact met haar
hij gaf pas op
toen er een vriendje tussen hem
en het door hem begeerde meisje sprong
zoals hij tussen haar en die hotelkamerdeur positie had gekozen
gehuld in witte onderbroek
niet naakt want o die onderbuik
die dikke witte politiek correcte onderbuik
kon zich pas tonen
als het wicht zich onderworpen had
wat ze niet deed
dus heeft ook VARABNN een grote mond
en schreeuwt dat hier de moralist veroordeeld wordt
en niet de vrouw de duivel en de slang
de moralist
gehuld in witte onderbroek
Je bent me dr eentje hoor Schoorsteenveger!
Als er al sprake was van een strijd tussen Geenstijl en Joop.nl (van Jole) dan is de tussenstand nu 100-0 in het voordeel van GS ;)
Behalve dan dat Van Jole 2 weken geleden zichzelf al tactisch betitelde als "stommerik" en vandaag een soort van mea culpaaatje deed waaruit bleek dat hij toch eigenlijk wel het grote slachtoffer was. Over 2 dagen is het oude koeien uit de sloot halen. Beter voor Van Jole, beter voor VARABNN, beter voor de Asha's, en beter voor heel Hilversum dat dit akkefietje even met de mantel der liefde bedekt wordt.
Tenzij er daadwerkelijk aangifte wordt gedaan, door meerdere slachtoffers, is Van Jole buut-vrij.
Zeg, ik heb weer lekker munitie voor de komende verjaar- en feestdagen, dus beste jongens/meisjes/dames/heren/inbetweens van GeenStijl, kan ik er op vertrouwen dat jullie zuiver op de graat zijn?
You can run but you can't hide.......
equal rights/downpresser man
Alsof die betonblokken een aanslag kunnen voorkomen, ja met een truck maar ze verzinnen dan heus wel iets anders als ze een aanslag willen plegen.
Waar een wil is, is een weg en dat weten zij ook.
Gewoon stoppen met neuken. Hoe moeilijk kan het zijn? Sex is een tijdelijke oplossing voor een permanent probleem. #GeenHalfWerk
Leg maar een kipfilet in de magnetron en vouw dat om je leuter heen als je zo nodig een warm gevoel wilt hebben. Eerst even aanbraden voor de SMers onder ons.
Aan dat stukje namens de directie klopt wel meer niet trouwens. Berichten kun je niet "uiten". Berichten "spelen zich niet af".
Interessanter wellicht is te kijken wat er allemaal is weggehaald voordat dit kreupele Nederlands gepubliceerd werd.
Is "privésfeer" niet ruim voldoende om aan te geven dat het dus niet de werksfeer was? Voor die zin heeft volgens mij iets gestaan als "Als het nou in de werksfeer was dan hadden wij als directie blabla", maar dat stond een beetje cru dus die zin is toen maar weggehaald. Bleef over "niet werk, maar prive", wat nu een beetje gek staat.
En daarna de kromme zin "Het zijn juist die specifieke omstandigheden die BNNVARA de stellige overtuiging geven dat, als direct betrokkenen menen daartoe over te willen gaan, dit door de daartoe geeigende instanties bekeken zou moeten worden".
Waarnaar verwijst "daartoe"? Hier is weer een zin weg, vermoedelijk "dan moeten de betrokkenen maar aangifte doen". (merk op: MEERVOUD!)
BNNVARA is er dus "door die specifieke omstandigheden" die eigenlijk helemaal niet specifiek zijn voor een aanranding, er "stellig van overtuigd", dat ALS er aangifte wordt gedaan, het OM daarnaar moeten kijken.
Duh, dat is het hele idee van een aangifte. Dus nog maar 's raden. Voor deze zin stond eerst iets als "wij bemoeien ons er dus niet mee", toen is dat ook weggehaald, en daarna is van "maar het OM kan er dan uiteraard altijd wat mee doen mochten ze dat willen" een zo wollig mogelijke tekst gemaakt.
Oh ja, "menen daartoe over te willen gaan".
Je meent niet iets te gaan doen. Je meent "het iets" om iets te gaan doen. Verstandig bijvoorbeeld. Maar goed.
"Daartoe over willen gaan" betekent al "als ze het daarop willen laten aankomen". Dan ook nog "menen" erbij kan ik niet anders vertalen als "Als ze het in hunne domme kop halen aangifte te doen".
Join the club. Zie ook Lewis Lewinski. Over dat rammelende stuk hebben ze gedaan, en het deugt nog van geen kanten. Inderdaad, er moet een hoop cut and paste hebben plaatsgevonden, en je ziet daar de duidelijke sporen van.
Ja had jouw tegel en die van Lewis ook gelezen. Urenlang vergaderd, toch nog even gebeld, hier geknipt, daar geplakt en nog iets wolliger gemaakt, en na "zo maar doen dan?" op de site gesmeten.
Zelfs de titel is waarschijnlijk ook precies de naam van het overleg "Berichtgeving Francisco van Jole". Het is bijna aandoenlijk.
Het is sosjalisties Nederlants.
Jolo pruttelt nu dat hij eigenlijk het slachtoffer is.'
Hij wilde helemaal niet, zij heeft hem op zich getrokken.
Hij gaat aangifte doen wegens verkrachting.
Ik kan best wel voorzitter worden van de vrouwenhaat voor integratie van allochtone vrouwen. Ik ben wel racist, maar alleen in mijn vrije tijd, dan is het niet erg volgens BNN/VARA.
En dat moet natuurlijk vrouwenraad zijn... *espresso maken doet*
Hypocrisie is een bitch.
Prachtig geschenk eigenlijk voor zuur links dit akkefietje. Nu 1 jaar na de Dreun Van Donald.... dat moet gevierd worden. *plop*
Intens laf dat er op dat item geen commentaar gegeven kan worden. Vreemd ook, het is toch doorgestoken kaart, dus waarom niet open en alleen de steunbetuigingen doorlaten (zo als het normaalgesproken gaat).
Damage control heet dat. Afkoelingsperiode. Die lui gaan nu angstvallig alles volgen wat er over de kwestie in de media voorbij komt. Om vervolgens, als men denkt te snappen hoe een en ander gevallen is, een eerste voorzichtige stap te doen richting herstel. Het kan nu nog alle kanten uit vallen, dus houdt men zich gedeisd. Is ook de opdracht aan van Jole. "Ga bij Radio 1 een beetje "mea culpa" spelen, maar hou verder je bek en hou je site op slot totdat we zeker weten dat de storm is overgewaaid".
Deze storm gaat niet over. Dat weten ze bij de VARA ook. Dat is nu precies het probleem.
Langshetrandje | 09-11-17 | 00:05
Ze weten bij de Vara ook dat de samenleving niet maakbaar is, maar desondanks. Tegen beter weten in. ASls ze zich sterk genoeg voelen gaan ze ons dicteren dat de storm voorbij is. Zoals ze ons dicteren dat Zwarte Piet een slaaf is. Voor hen is de storm overgewaaid als ze weer zeker weten dat ze zelf niet omwaaien.
Op Joop mocht je veel schrijven maar kritische stukjes van redactieleden zelf bekritiseren leidt er steevast tot een ban. Het werd steeds erger daar met steeds drammeriger stukjes uit het genre "eigen gelijk eerst". Wat heerlijk om te zien dat die moraalridders gewoon keihard van het paard donderen, te beginnen bij die gelijkhebberige van Jole.
Schadenfreude, oh Schadenfreude!
Dat klopt wel.
Zolang je braaf met de redactie meelult mag je meedoen, maar el Maroudi o.i.d. bekritiseren kan écht niet.
ja dit is wel smullen natuurlijk. maar dat krijg je als je kapitein bent van het ultra linkse en dus/ook ultra-hypocriete Joop.
Exact. Vingerwijzerige stukjes op Joop, met MeToo mannen die meejanken met de vrouwen, de schuld helemaal bij zichzelf zoekend en vol deemoed het hoofd buigend voor zoveel ungenuanceerde vrouwelijke beschuldigingen. En dan keihard nat gaan op je eigen MeToo ranzigheid. Erg vermakelijk.
Er zal wel consensus bereikt worden dat dit allemaal fake news is en Rusland de schuldige.
Schuld van GS. Maar nu echt hahahahahahahaha
Het meisje waar Jolo onverhoeds op ging liggen was een Russin?
Het is de links-politieke methode om de aftocht te blazen zonder dat je hoeft toe te geven dat je helemaal fout zat.
1e Ja, er is wat gebeurt, maar het was vrijwillig / dronken / en dat moet je 'toen' in die tijd zien; toen de opvattingen vrijer waren. (lees: het eigenlijk seksuele delict is verjaard, ik hoef er dus alleen nog maar 'n praatje-voor-de-baak verhaaltje over op te hangen)
2e Ja, ik heb aangifte gedaan tegen de dader (dan ben ik veilig slachtoffer, weet je wel), en ookal is de aangifte kansloos (met 100% zekerheid zal er niet vervolgd worden, dan nog kan ik het OM de schuld geven)
3e Net als Jelle Brandt Corstius doe ik net, ineens, zomaar, alsof er tien / twintig / dertig jaar geleden tóch een getuige aanwezig was (bij het samen homo-seksen in dronken toestand), zodat mijn aangifte tóch kansrijk is hoor (wie ook dáár nog in trapt en dat geloven wil, moet wel helemaal wereldvreemd zijn, maar ik doe 't toch, há)
4e Natuurlijk vertel ik niet, wié er als getuige bij die dronken toestand was (kan niet), en wié er bij het onvrijwillig de ander moeten pijpen was (ik wil hier liever geen beelden bij krijgen), en ook ga ik niet zeggen, waarom die 'onbekende-derde-aanwezige-getuige' dan niét te hulp is geschoten, en mij heeft geholpen uit mijn benarde positie, waarin ik echt alleen maar slachtoffer was hoor. Want ik sta aan de goede kant bij #metoo.
Eh, dit is dus allemaal niet door mij verzonnen. Dit doet die linkse aandachtshoer Jelle Brandt Corstius zélf. Dit doet die linkse aandachtspooier Jolo 'dus' ook zelf bij zijn schandaal. Who do you think you are kidding mr Hitler (?); dat liedje blijft actueel. Die linkse bagger-kliek denkt nog echt ook, dat ze er mee wegkomen. Het zijn de viespeuken, de daders van links, en al die fijn empathische linkse pers media-meisjes zeggen, 'eh, effe wat anders, want ik word er zó moe van'. Gek hè, toen het over GS ging, konden ze er geen genoeg van krijgen; en nu kijken ze allemaal beschaamd weg, omdat ze vanavond, morgen en volgende week nog steeds met die griezels in bed willen liggen. Kerstmis nadert. (en stel je voor, dat jouw lieve mannetje straks ook zomaar ineens 'n viespeuk blijkt te zijn)
"Want ik sta aan de goede kant." Dat is de essentie. Er is een goede kant en er is een slechte kant. Van Jole staat aan de goede kant, VARABNN staat aan de goede kant. Jelle staat aan de goede kant. Asha staat aan de goede kant. SJW's staan aan de goede kant. Rara staat aan de goede kant. AFA, krakers, RAF, Che Guevara, Black Panthers, de Islam.....
En als diegenen die aan de goede kant staan alsnog slechte dingen doen, dan gaat meteen de motor lopen die de gigantisch grote cognitieve dissonantie moet doen verdwijnen. Zoals in het geval van va Jole, waar kennelijk sprake is van "juist die specifieke omstandigheden", terwijl men in de algemene #metoo-discussie nou juist wil breken met specificiteit en het beest bij de naam wil noemen.
"Want ik sta aan de goede kant" zegt ook mevrouw ten Broeke, en ze vindt dat een wetenschappelijke, zelfs een enigszins kritische houding volstrekt overbodig wordt. Als je maar gelóóft.
Het geval van Jole voegt een extra dimensie toe. Je kunt, vindt nu ook VARABNN, aan de goede kant blijven staan als je over de fatsoenskloof heen gesprongen bent en je je aan de verkeerde kant hebt opgehouden. Zelfs dan sta je aan de goede kant. "For I have sinned" huilt de TV-dominee, en hij staat na die biecht nog steeds aan de goede kant, want hij gelóóft.
Francisco van Jole is een doortrapte media-dominee, en VARABNN is een sekte. Het is bekend dat sekte-leiders de neiging hebben om uit naam van een hogere macht hun sekte-leden te misbruiken, en het is ook bekend dat de sekte dit gedrag sanctioneert. Want de sekte staat aan de goede kant. Zorgvuldig.
Ik had hier nog niets over gelezen. Hahaha, de ironie.
Schadenfreude, heerlijk.
Helaas gaan Francisco en Joop hier op de lange termijn een slaatje uit slaan.
In de volle publiciteit gaat Francisco straks diep door het stof. Het is natuurlijk geen excuus, maar er was iets voorgevallen in z'n jeugd en dat in combinatie met dat onvermijdelijke white man privilege. Maar nu heeft hij het licht gezien. Dan wordt hij door alle gleufdieren op de linker vleugel vergeven en als een soort martelaar weer binnen de gelederen toegelaten.
Maar gadver wat een vieze klootzak.
Het onderstreept maar weereens de ongelooflijke schijnheiligheid en hypocrisie van de gutmensch
... in zijn jéugd?
Die man loopt tegen de 60 volgens mij, dus al was het twintig jaat terug was dat nog niet in zijn jeugd!!
Uit het album 2525
de gedigt ik ook
Lig
nou
godver
even
stil
Ben jij het, Nico? Met je fenderplank? Want ik moest heel hard lachen.
Do as I say.... Not as I do
Bijna goed, Just do as I say, don't do as I do
Die van oepsie is prima toch, bondiger ook
En geen notie over de Van Jole kwestie op Pauw. Tekenend.
Lekker lichte, luchtige onderwerpjes vanavond. Doen alsof je neus bloedt. Niet moeilijk met zo'n lange neus.
Ook een manier om kijkers te trekken.. het NIET over een onderwerp hebben.
Pauw balanceert ideologisch op de rand van het oirbare. Pure linkse schuinsmarcheerder wiens lul in de rechterbroekspijp verblijft ofwel schizofreen, op en top.
Wel heel toevallig dat de laatste tijd de kansenparels in Nederland in het nieuws komen door verkrachtingen.Nu moet met alle geweld aangetoond worden dat wij Nederlanders geen haar beter zijn. Zo wordt het gedrag van de kansenparels vergoeilijkt. Zou dit linkse berichtgeving kunnen zijn?
"Zo wordt het gedrag van de kansenparels vergoeilijkt. Zou dit linkse berichtgeving kunnen zijn?"
Mwa... Als je heel ziek in je hoofd bent denk je zo. Maar wetenschappelijk gezien (dat is iets wat mensen met hersenen doen) ligt het vooral aan mannen met een hoog testosteron gehalte en het meestal in een machtspositie. Hoewel die negertjes en andersgetinten ook behoorlijk veel last hebben van een beetje teveel ego en testosteron. Dat is natuurlijk ook wel waar. Komt omdat het mannen zijn.
Had ik trouwens al gezegd dat het mannen zijn?
Of niet?
Oh en natuurlijk voor iedereen met wat hersencellen. Een kleurtje maakt je geen slecht mens. Die protestanten die hun kinderen neuken op de bijbelbelt zijn niet getint. Die priesters die niet met hun tengels af kunnen blijven van koorknapen zijn niet getint. Weet je wat het wel zijn. MANNEN!!!
Oh en alle vrouwen zijn kuthoeren.
@DKS En het zijn vaak (Altijd) kleine mannen.
Mannen met weinig testosteron kunnen weer als een gek typen. Typen is virtueel verkrachten.
Na de Rode Haan en de Paarse Krokodil krijgen we nu de Witte Onderbroek.
Daar zeiken we overheen.
Daar zeiken we overheen.
AnneFleur geeft geen commentaar.
Niemand die het iets interesseert, maar toch.
Interesseerd me wel eigenlijk. De slachtoffers moeten zich uitspreken!
Anne Fleur heeft vast ook wel een verhaal te vertellen, maar dan mag ze nooit meer columns schrijven op Joop.
Van de Vara mogen alleen daders anoniem blijven. Slachtoffers niet. Daar zit een sadistische gedachte achter bij die directie. Smerig.
Ook slachtoffers mogen bij de Vara anoniem blijven. In silhouet gefilmd en met vervormde stem zijn vermeende slachtoffers keer ten tonele gevoerd om vermeende daders aan de schandpaal te nagelen. Als het maar slachtoffers zijn die nauwkeurig passen in het Vara-frame.
De VARA liegt. Ze is niet anoniem. Ze staat in Joles telefoon.
Misschien een ludiek idee om witte onderbroeken van Zeeman naar de VARA te sturen.
Zo jammer dat BNN bij die club zit, ik vond Bart zo cool!!! Een soort kleine GEEENSTIJL.
Bart is niet cool, ken hem van Fok, zat toen in een krakerspand en ging een boek schrijven, Boek nooit gezien, Een keer een aanvaring met hem gehad, nooit meer op Fok gezien.
oh so sorry, je bedoelt Bart BNN, ja, die zou zich omdraaien in zijn graf. Haal vorige maar weg, ging over Bart van Big Brother, nu ook slachtoffer ineens.
@gato, Ja natuurlijk Bart de Graaf van BNN!
LOL X van BB is niet cool
No shit
Black underwear matters too!!
BNNVARA heeft kennisgenomen van de berichten over Francisco van Jole. Berichten die anoniem zijn geuit en zich niet in de werk- maar in de privésfeer zouden hebben afgespeeld. Voor alle betrokken personen is dit een gevoelige en pijnlijke kwestie. Het zijn juist die specifieke omstandigheden die BNNVARA de stellige overtuiging geven dat, als direct betrokkenen menen daartoe over te willen gaan, dit door de daartoe geëigende instanties bekeken zou moeten worden. Dat past in de zorgvuldigheid die in zaken als deze noodzakelijk is.
De reactie van BNNVARA is stuitend.
"Berichten over Francisco van Jole"
Nee, een geluidsopname, keihard bewijs, rond een aanranding die gepleegd is door Francisco van Jole.
"Anoniem geuit".
Dus daarom verdacht? Niet waar?
"Niet in de werk- maar in de privésfeer".
Dus daarom als vanzelf verder van het BNNVARA-bed?
"Zouden hebben afgespeeld".
Dus VARABNN durft er nog aan te twijfelen of het werkelijk heeft plaatsgevonden?
"Voor alle betrokkenen een gevoelige en pijnlijke kwestie".
Dus van Jole is hier evenzeer het slachtoffer?
"Juist die specifieke omstandigheden".
Dat het anoniem is, privé, wellicht nooit gebeurd, en even erg voor van Jole als voor degene die door hem is aangerand?
"Als direct betrokkenen menen daartoe over te willen gaan".
Als dat wicht het lef heeft om er werk van te maken."
"Zorgvuldigheid".
De vingers niet willen branden, geen conlusie willen trekken, van Jole de hand boven het hoofd houden, meten met twee maten, hypocriet zijn, zo lang dat wicht er geen werk van maakt en VARABNN alsnog moet kiezen....
Werkelijk, dit stukje tekst dienen we te bewaren en elke keer opnieuw te citeren wanneer Joop of VARABNN weer iemand lyncht.
Kuddo's
kuddo's
Juist die specifieke omstandigheden. "Juist" = "We snappen dat je zou denken dat, maar nu..". "Specifieke omstandigheden" = Nog een keer hetzelfde. De zéér specifieke omstandigheden zijn kennelijk: een aanranding in privé-sfeer (in plaats van? tijdens de redactievergadering ofzo?) en dat nou net deze aanranding "gevoelig en pijnlijk" is in plaats van de normale aanrandingen.
Hier is uren aan gesleuteld.
Haha! Goed gedaan, Schoorsteenveger. Zie ook Lewis Lewinsky | 08-11-17 | 20:34
Lewis Lewinsky | 08-11-17 | 22:54
We kunnen de kloosrieds zo in elkaar schuiven, zie ik! Vullen elkaar netjes aan. Misschien dat er nog een reaguurder zich geroepen voelt. Dat stukje tekst is zo fucking doortrapt, daar kan nog veel meer op geschoten worden.
Misschien dat Jolo advies in kan winnen bij Camiel over hoe je dingen in de privé sfeer buiten je werk kan houden?
En kan de directie van BNN-Vara contact opnemen met de directie van NOC-NSF/IOC hoe je een besmet kopstuk toch een VOG kan laten krijgen?
@Schoorsteenveger | 08-11-17 | 23:01
Precies. We vullen elkaar aan! Twee zielen.
Aan de andere kant: mochten ze Jole wegtrappen, en die gaat weer ergens solliciteren oid dan zou hij idd kunnen besluiten om de anonimiteit van het slachtoffer te offeren, daar zij geen aangifte heeft gedaan (om anoniem te blijven) is het opzich een kaart die ze kunnen spelen.
Aanneemlijker het was helemaal niet prive en BNNVARA houdt de deksel stevig op de pan.
Pascal Vanenburg, Meredith Greer, Joyce Brekelmans, Hasna El Maroudi, Francisco van Jole en de Directie BNNVARA.
Ik ken ze niet, ze interesseren me geen ene malle moer en dat wil ik ook zo houden.
Goed besluit.
Ik ben in zomer altijd heel snel heel bruin, in de winter is mijn huid echter weer echt blank/wit. Ben ik nu een parttime boze witte man?
Laat je schedel even meten, dan kan Von Yolo je het daarna met zekerheid zeggen.
lol
Nee gewoon full-time. Het blanke mannen-complex wordt nog erg grappig de komende decennia. Je weet wel. Van die mannen die denken dat ze beter zijn dan andere mannen vanwege hun kleurtje. Die lekker arrogant hun assistent over het dijbeen wrijven als het ze goed gaat en 80 mensen afknallen als het tegen zit. Die mannen.
@DKS verder alles goed of ben je nou weer je pilletjes vergeten?
Twee x de moeite genomen een account daar te maken, twee x binnen een dag een ban. De waarheid, zelfs op een nette manier gebracht, willen ze daar niet, bij joop. Afschuwelijk volk.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ook joris strenger is geworden sinds hij niet meer joris heet. Zelfs ik kreeg een ban -1e keer sinds 2013- toen ik te kritisch was over het spiezen van vrouwen op gs.
Maar vooral niet als je mening niet strookt met die van de redactie daar. Ban heeft niks te maken met je aan de regels houden, alles met niet te kritisch zijn. Maar zo is het overal.
Het is eigenlijk wel een verhaal, de meningenfabriek en zijn slaven. En dat is leuker om te analyseren dan zelf een mening over te hebben. Ik kende alle mensen uit het artikel niet tot geenstijl ze noemde, dus ja, gekke hype.
De collectieve aandacht voor seksuele handelingen (in algemeenheid) begint de laatste tijd (maanden, jaren?) wel disproportioneel te worden. Wat zou daar de primaire oorzaak van zijn?
De desexualisering is een sluipend proces. En staat haaks op islamisering. Vandaar de schizofrenie op het linkerspectrum.
Overbevolking mag en moet bestreden worden. Door fokpremie (kinderbijslag) en dwangmatige economische groei is dit onbespreekbaar.
Ja duidelijk verhaal die overbevolking hoor je alleen nog maar wat van in de context van "De wereld vergaat", zodra iemand zegt "ik wil niet met allemaal moslims in de straat" dan is er opeens weer plek zat, of blijken de geboortecijfers te laag...
Sommige problemen zijn alleen maar part-time beschikbaar voor het verdedigen van je mening
Joop is natuurlijk de spreekbuis van grachtengordel elite, en die zijn een beetje beledigd dat de witte man en vrouw uit het arbeiders milieu niet meer op ze stemt.
Die hebben namelijk een beetje genoeg van dat badinerend toontje en weten ook wel van het gilde van links lullen en rechts vullen niets te verwachten valt.
En dus ging Joop vol in de aanval op de boze witte man (dom, racistisch, seksistisch, populistisch) met als hoogtepunt de #MeToo hype. Helaas, er blijken nogal wat niet deugende witte boze mannen in de eigen gelederen van de grachtengordel elite te zitten. Met als grootste niet deugende boze witte man opperbaas Jole. zelf. Je hebt even gigantisch naast de genderneutrale pot gepist Jole. :-)
Je hebt gelijk. De domme blanke witte man is vergeten. En arrogant genoeg om daar heel boos over te zijn. Let wel. De domme blanke witte man.
@Slet
klopt, die zitten inderdaad in de deugende grachtengordelhoek.
Welnee joh, niks geen grachtengordel daar, alleen maar uitkeringstrekkers uit de provincie met tijd teveel.
Zeer correcte analyse vd Joop site en het daar heersende sektarisme inclusief het ridicule censuur beleid.
Wat zou Bart ervan vinden dat zijn kindje nu een #metoo rape vehicle is voor overbetaalde bejaarde marxisten die de ruling elite beschermen, ipv een omroep vol teringtubbies strijdend tegen taboes en heerschend moraal?
Die draait zich helaas om in zij graf...
Grafje.
Wanneer er bij voetbal met witte zakdoekjes op de tribune wordt gezwaaid kun er van op aan dat de trainer zijn langste tijd bij de club heeft gehad. *Morgen witte onderbroek naar de VARA sturen doet*
Wel met 'roetvegen' svp.
Mooi dat die huichelaar nu uitglijdt over z'n morele rochels richting anderen. Anderen de maat nemen dat is makkelijk. Zelf houden ze andere standaarden aan. Daft hypocrit
Ze kunnen wat mij betreft allemaal ongezien de enge buurmannentyphus krijgen. Good riddance.
Ik weet zeker dat er nog meer meldingen komen over Jole. Ik heb verschillende andere verhalen gehoord. Een groot schandaal als maar de helft waar is.
Nu maak je me nieuwsgierig Henk...
Ron Brandsteder deed aan poepseks!!!
Henny Huisman deed het met paarden. Of konijnen.
Maar goed. Iemand met enige intelligentie snapt dit.
En Gert Timmerman deed het met zn dochter.
Datlaatste neem ik terug. Niet aardig van me.
Mo deed ut met een kleuter.
Niet overdrijven hè, als je zes bent ben je geen kleuter meer.
Flinke Jopen.
Dit is de dag van mijn leven !
Wat een kut reactie van BNNVARA. Waar was al deze nuance en het relativeringsvermogen bij de #metoo daders van de afgelopen weken. Nee, daar was het nog schuimbekkend met hooivorken en fakkels in de hand op heksenjacht.
Eigenlijk ben ik het hele MeToo gezever al weer spuug- en spuugzat. Wanneer voetbalt Nederland weer?
Ik was dat allang zat dat geneuzel, maar Joop en de deugmenschen van de NPO bleven er maar mee door gaan. Nu ja, wie ben ik dan om ze het laatste restje ervan te misgunnen. :-p
De officiële reactie op Joop is ook mooi. Ze willen zorgvuldig ermee zijn. Jole was tenslotte zelf ook de vleesgeworden zorgvuldigheid zelve. Niet dus. Alles en iedereen die niet binnen zijn denkbeelden paste werd aan de schandpaal genageld. Kijk gewoon eens naar zijn reacties op Joop. Of het nou Trump was, GeenStijl, alle witte mannen (want ja, dan doe je ook alsof je zelf schuld bekend en ben je helemaal superieur), de populist of Fleur Agema. Iedereen moest het ontgelden, iedereen werd aan de schandpaal genageld en het was altijd een ongenuanceerde brij aan haat. Maar nu willen ze ineens terughoudend zijn.
Ook wijzen ze alvast naar ‘de instanties’ wetende dat het voornaamste slachtoffer anoniem wilt blijven en de instanties er waarschijnlijk dus ook nooit bij betrokken zullen worden.
En 0 reacties onder dat stukje. Tja stel je voor dat iemand een mening erover geeft. Lekker censureren die boel.
Ik heb er maar een woord voor. Gadverdamme.
George Orwell had het Linkse Rode Totalitaire Gevaar goed begrepen.
“All animals are equal, but some animals are more equal than others.”
Ik vind die officiële reactie laf, bijzonder laf.
Xirdalan | 08-11-17 | 21:28
Ga je het opnieuw proberen. Man man man. Ben jij een vergeten domme blanke man?
Gaat de deugbrigade nu ook de BNNVARA leden nabellen om ze over te halen om hun lidmaatschap op te zeggen? Gaan Grolsch en HAK en die andere lamme zwammen nu ook advertenties en cookies boycotten op de VARA en Joop site?
Vast wel.
Jole krijgt eerder nu zijn eigen buurthuis.
En een eigen witte onderbroeken winkeltje...
Waarom gaat Jole niet in de aanval?
Geef gewoon toe dat je een ouwe geile bok bent en van jonge blaadjes houdt.
Ze was niet minderjarig. Bied gewoon je excuses aan dat je wilde tongen, en plots je broek afzakte waardoor je mooie witte slip zichtbaar werd.
Dat je opeens op haar lag kwam doordat je uitgleedt over een stukje zeep in de hotelkamer.
Begrijpt toch iedereen....
Hij heeft toch 8 jaar geleden al excuses aangeboden? Zij publiceert nu iets en als ze er verder werk van wil maken zal ze stappen moeten ondernemen.
Jole is een speelbal van deze destijds 23-jarige 'mevrouw'. Ze heeft hem bij z'n ballen. Als ze morgen aanschuift bij Pauw (God verhoede het) dan is zijn carrière 'um Seife'.
Je zou soms bijna denken dat het gaat om een persoonlijke vete... Toch?
De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 21:33
Dat is het volgens mij ook.
Bode tweede kamer... wanneer jij denkt dat de klaagster/slachtoffer van Jolo maag aanschuiven bij een VARA-talkshow kan ik je aanraden nog maar eens na dte denken.
Bij de Vara doet men er alles aan het eigen nest niet te bevuilen - op TV dan, hé?
Sja, het is niet alsof Trump iets over poezen heeft gezegd. Dan waren deze zelfde moraalridders nog wel een paar weken aan het woord over Fatsoen en soortgelijke zaken waar zij zelf niet aan mee doen.
Maar goed. Met dit soort tuig tot overeenkomst komen is een mooie gedachte, maar beter is het ze te behandelen zoals ze jou dat willen doen.
Zit er nu bij Joop de hele nacht iemand om ongewenste reacties weg te poetsen? Of staat het gewoon dicht daarzo? Sparen ze alles eerst op en laten ze na censuur de reacties zien? Vragen, vragen..
Hier staat je bericht er gewoon direct en wordt je weggejorist na overtreding. Snap er niks meer van...
Weet je wat pas echt zielig is. Tribalisme. Toen Donald Trump keihard werd aangepakt vanwege zijn - volgens zijn eigen zeggen - misbruik. Toen was het hier stil. HEEL erg STIL. Maar nu het een politieke tegenstander is loopt alles en zijn moeder luidruchtig de vermoorde onschuld te spelen. Ik heb hier twee woorden voor. GAD VERDAMME.
Inderdaad geen enkele reactie bij de mededeling van ome Joop . Dat lijkt mij gezien de ontstane commotie niet te kloppen. Die online-TBS kliniek zit op slot , blijkbaar zijn er weinig tot geen mensen met een welgevallige mening. Dat zegt genoeg zo niet alles. Over door de mand gevallen gesproken.
Nee slet, Trump heeft alleen maar gezegd: Grab them by the pussy.
Van Jole doet het. Daar zit een verschil tussen.
Mijn crew poetst gewoon alles weg hoor..... Tenminste als jullie je belasting centen blijven overmaken.....
Vroeger reageerde ik daar nog wel eens, maar 50% kwam niet door de censuur. Alles wordt dus inderdaad eerst tegengehouden en alleen als de censuurgestapo het goedkeurt wordt het geplaatst. Doorgaans duurt het een paar uur, soms wel een halve dag, voordat redacties geplaatst worden. Echt hard werkt die redactie niet.
@De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 21:01
Klagen, zeuren, enz enz.
Je hebt het recht om een andere mening te hebben, en dat ook te plempen.
Maar als het allemaal zo hypocriet is, wat doe je hier dan nog??? En waarom plemp je!!??
@Koreaanse Slet
Wat is *exact* het misbruik wat Trump volgens eigen zeggen heeft gedaan?
@Koreaanse Slet
Een uitgetypte versie van het hele Trump-gezeik wat tot de "pussyhat parade" heeft geleid. Wijs mij aan wat hij heeft gedaan.
www.nytimes.com/2016/10/08/us/donald-...
Zapata10 | 08-11-17 | 21:03
13 vrouwen zeggen van niet. Die zeggen dat DE Donald ze bij de kut greep. En dat is niet eens met de vermoedelijke verkrachting van een 13-jarig meisje. Met een goede 'vrind' van 'm. www.theguardian.com/us-news/2016/oct/...
Waar blijft de afschuw???
Och omanders... Lieverd. en.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump_se...
Genoeg om hem op te knopen toch?
Taxi!! | 08-11-17 | 21:07
Ik reaguur wanneer ik wil. Maar wees eerlijk. Het is wel heeeeeeeel hypocriet.
De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 21:01
Over Trump heb ik ook wel een mening maar daar gaat het hier niet over. Dit geval betreft iemand die van mijn belastingcenten al heel erg lang (naar mijn mening) fout bezig is.
Mark. Jolo is een lul. Van vol formaat maar dit is hypocriet.
@De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 21:01
Jammer de pammer, maar deze meneer heeft het over zichzelf afgeroepen. Als je jezelf moreel superieur acht ten opzichte van de halve bevolking, dan weet je dat al die mensen je bloed komen drinken. Als er iets zielig is, is het wel de stuitende domheid.
Snap je trouwens, waarom dat meisje het heeft gemeld? Die werd waarschijnlijk kotsmisselijk, dat zo een hypocriet voorop liep in de hele MeToo hetze. Elke dag werd ze weer herinnert aan wat er was gebeurd. En wie zag ze dan? De man in de witte onderbroek. Daarom komt het nu naar boven.
Hij had zich ook integer kunnen gedragen. Zeggen dat het goed is, dat dit soort zaken worden besproken, maar dat het niet kies is om een heksenjacht te beginnen. En daar zijn we weer bij de absurditeit en domheid van het geheel. Aanvoerder wordt dader. Hij dacht vermoedelijk dat wat hij heeft gedaan hiermee goed kon maken. Onvoorstelbaar he?
@
De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 21:25
Natuurlijk kan je reaguren. Prima. Mijn vraag is: als je het allemaal zo hypocriet vind, waarom reaguur je dan überhaupt nog???
Want bezig zijn met een hypocriet weblog, brengt veel negativiteit met zich mee. Dit weblog links laten liggen (what's in a name) zou in jou geval veel prettiger zijn.
Vandaar mijn vraag:
Waarom tik je nog steeds geenstijl.nl in???
@Slet
Ik vind het niet hypocriet om hier wat van te vinden en mee te doen omdat het veel dichterbij staat. Ben het met je eens dat het in andere "vergelijkbare" gevallen wel eens stil blijft maar verbeter de wereld en begin dichtbij. Niet dat ik een wereldverbeteraar ben...
decadent degeneraat | 08-11-17 | 21:45
"... de halve bevolking..."
Man man man. De hybris is bij jou ook flink hard ingeslagen. Dit goedje troep hier vertegenwoordigd nog niet eens 10-15% van de bevolking. Nog niet eens.
"... de stuitende domheid."
Ja daar lopen mensen met hersenen hier dagelijks tegen aan. STUITENDE DOMHEID.
"Elke dag werd ze weer herinnert aan wat er was gebeurd."
DRAMAQUEEN. hou toch op. Dit gebeurd elke dag met miljoenen vrouwen en mannen. Ik kan hier niet eens het kaliber verkrachting of aanranding aan 'taggen'. Gewoon een mislukte date. Gruwelijk verkeerd en fout maar kom op! Jankwijf.
Ik wil heel graag eventjes de onderste steentjes boven van elke reaguurder? Nog nooit geprobeerd een meisje te tongen? Nog nooit seksuele advances gedaan? Nog nooit? Nooit geneukt? Kom op. Er is erg, vervelend, klote en walgelijk. Dit valt in categorie 'mja...'...
Taxi!! | 08-11-17 | 21:49
Oh lieverd. Heb jij liever een eenheidsworst? Mag hoor. Daarvoor verwijs ik je naar de volgende websites: en.wikipedia.org/wiki/The_Daily_Storm... en en.wikipedia.org/wiki/Stormfront_(web...)
@ De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 22:06
Tuurlijk, ik heb wel wat misstappen gemaakt. Hand op been gelegd, wat niet gewaardeerd werd. Proberen te zoenen, wat ook al niet gewaardeerd werd.
Maar zo bont als ome Jole heb ik het niet gemaakt: Als 53 jarige een 23 (of 13?, ben ik nog niet uit) jarige naar een hotelkamer lokken en boven op haar gaan liggen met mijn witte onderbroek.
@De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 22:06
Komt deels omdat ik nog niet 53 ben, dat maakt het scenario natuurlijk onuitvoerbaar ^_^
De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 22:06
U heeft volkomen gelijk dat het best stevig wordt aangezet en een tongetje en een onderbroekje van een kennelijk klein mannetje, tja. De meeste dames van 23 kunnen dat prima de baas, me dunkt. Maar héérlijk juist om zo onredelijk te zijn tegen de überdeuger van de Nederlandse media. Echt zalig. Typisch GS. Zelfs u zeer goed weet. U typeert dat als DOM EN ZO. Ik vind het heerlijk boemerangen.
DKS die roept dat iets dom is. Tja.
Dat heeft toch echt geen impact meer na al die jaren (van krampachtige redenaties.)
Dat zelfde tribalisme dat er voor zorgde dat je drie keer achter elkaar stampvoetend en schuimbekkend in de panelen bleef janken? Brexit, Trump en referendum. Ik heb maar een woord voor je hypocriete gedram: Vaffanculo.
Och... Let maar op. Dit vuurtje gaat voorlopig niet uit. Ik vraag me af welke de volgende is. Drie whiskey, twee bier en een geile dronken bui. Ben jij het Mark?
Mark Rutte? Onmogelijk.
De volgende zal zeker klaar staan maar of dat nu nog naar buiten komt en hoe het ontvangen zal worden is maar de vraag.
@sportschoen
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Ik kan me toch wel een realistische cartoon herinneren dat hij anaal genomen werd door Juncker, terwijl hij een wijdbeense Angela oraal moest bevredigen. Door het weelderige DDR-schaamte kapsel was daar gelukkig niet veel van te zien.
Mark vond het allemaal wel lekker, zo leek het in ieder geval.
Ach ja, linksmenschen
"Do as I say, don't do as I do".
En vervolgens oprecht verontwaardigd zijn als er kritiek is op hun gedrag.
Ja joh. Dit is uniek aan linkse mensen. Echt joh. Flikker toch op met je domme gelul.
Overigens is het "DO AS I SAY, NOT AS I DO"
@Slet
Niet uniek. Wel typerend voor.
Linksmensen hebben aangeboren oogkleppen. En iemand met caps beoordelen op een geaccepteerd anglicisme, is de linkse pavlovreactie. Vergelijkbaar met vingers in de oren en 'Lalalaaa' schreeuwen.
@De Koreaanse Slet
Drie whiskey, twee bier beginnen te werken? Ja, het is inderdaad "DO AS I SAY, NOT AS I DO" en het unieke aan linkse mensen? tja, maar om dan maar iemand gelijk op te laten flikkeren...
De Slet is links, Slet heeft dus per definitie gelijk. Zo rolt dat in zijn linkse Joop-wereldje.
Ik heb er nog eentje voor je Slet: “all animals are equal, but some animals are more equal than others.”
don't do as I do .... Jolo he knows me, and everything is gonna be alright www.youtube.com/watch?v=W0QCHYWGjwQ
Xirdalan | 08-11-17 | 21:25
De 'Slet' is rechts. Rechtser dan jij ooit zal zijn nationaal socialist. Flikker op.
Maar je hebt wel gelijk. In het rechtse wereldje, niet dat neppe neo-nazi ploegje van je, maar het echte rechtse wereldje vinden we inderdaad dat sommige beesten beter zijn dan andere beesten. Maar wij zijn dan ook geen socialisten. Wij zijn voor open markten, open kansen, en iedereen en zijn moeder voor zichzelf. Janken en huilen is voor quasi-communisten zoals jij.
aka jemagookniksmeer | 08-11-17 | 20:57 heeft gewoon gelijk.
@De Koreaanse Slet | 08-11-17 | 21:28
Maar wel je eigen soort rechts, en de rest van de wereld is kut en dom. Zo kennen we onze DKS weer.
Proost.
Als het niet plaatsvond in de werksfeer, en niet aan werk was gerelateerd, waarom is dan de setting een hotelkamer en hoe kwam hij in contact met de struise jongedame, en wat deed zij? Was zij blogster? Gokje. Vond het echt niet plaats in de arbeidsgerelateerde werksfeer die met het verrichten van tegenprestaties voor betaling van geld te maken had? Echt niet? Kan.
Vraag ik mij ook af en ook of BNNVARA met haar over dat aspect gesproken heeft. Maar GS zou het haar ook kunnen vragen.
Simon_GS | 08-11-17 | 21:12
Dat zou wat zijn. Dat laatste.
Kennen jullie dat verhaal van die bekende Nederlandse zangeres die van Jole tegenkwam in Parijs?
Bij terugkeer in Nederland werd haar gevraagd of ze nog aan de Seine had gezeten. Nee, maar hij wel aan mijne........................
ohja, gewoon weg-geJolo-ed....
kap d'r ook mee hier.
Awwww. gewoon terug naar RT.com. Daar zien ze mensen zoals jij heel graag.
Joyce: "vaak ook machtiger dan jij" -- en dat is nu net vaak de fout in het denken in deze discussies. Je GEEFT namelijk die macht eerst (dus niet even niet over verkrachting/ontvoering/chantage). Je GEEFT macht als je seks geeft in ruil voor baanbehoud of status. Of geen heisa wilt maken. Of bang bent. Mannen geven die macht veel minder vaak op tegen deze te lage prijs. Nu wil ik niet aan victim blaming gaan doen maar potverdorie "man up!" en begin eens met niet zo op te kijken tegen mensen want vroeg of laat misbruiken ze dat. De discussie moet ook veel meer over weerbaarheid gaan en duidelijk zijn in wat je wilt en/of acceptabel vind. En daar schort het aan: je krijgt dan dit ziekelijke spel van ressentiment, het shaming-achteraf. Daar zit de angel en het taboe voorlopig en wordt er omheen gedanst.
meneer @2525 is gewoon een gevaarlijke gek die een zak van ons geld krijgt punt verder moet je hem en zijn hobbyproject Joop negeren helaas doet D66 dat niet
Joop.nl is een online TBS-kliniek.
Even off topic, Kuzu ging helemaal over de rooie tegen onze lieve kamervoorzitster Arib. Mooi man die Turken in ons Nederlands parlement.
Hoewel ik het niet kan opbrengen om ook maar één ogenblik te kijken op die haatzaai site betaald van mijn belastinggeld, vermoed ik dat destijds het fragment van Trump daar breed is uitgemeten.
Nu is er volgens mij een groot verschil tussen in een trailer iets roepen als 'grab them by the pussy' en het daadwerkelijk doen.
Het eerste staat overigens ook niet charmant en was ook niet bedoeld voor ieders oren (waarschijnlijk afgetapt door de Russen). Maar staat in geen verhouding tot een heel jaar zelf deugen en een ander demoniseren en ongegrond beschadigen, terwijl je zelf wel echt een walgelijk ventje bent.
Heel deugend Hollywood was druk met appen vanuit de Ferrari met chaffeur hoe slecht en inhalig Trump wel niet is en nu blijkt dat ze nog verder buiten de werkelijkheid leven dan de gemiddelde GroenLinks stemmende Volkskrant lezer.
-
De hele beerput wordt open ge-#metood.
-
Het gedrag van die Jole past wel in dit beeld en ach hoewel concreet bewijs uitblijft is dat niet relevant voor iemand, die zelf ook ongefundeerd een ander met een afwijkende zwart maakt.
-
Maar de meest trieste reactie is die van BNNVARA (arme Bart de Graaf), dat als het waar is en straks bewezen.
Dan is het volgens BNNVARA allemaal minder walgelijk, want het is niet onder BNNVARA werktijd gebeurd. Wat is de boodschap hierachter? Is meneer Jole alleen onder werktijd een deugclown en daarna maakt niet uit? Is het doel dat die meid gewoon de VARA gids blijft lezen?
Er zijn toch ook 2 Hillary Clintons als ik het me goed herinner dus ja dat is de boodschap maar dan iets wolliger geschreven..
Ook dit nieuws zal wel weer door de welbekende Правда (Pravda) Mantel der Linkse Liefde bedekt worden.
Double Plus Good GeenStijl, blijven wrijven in die bruine poepvlek van belastinggeld verbranders daar aan dat Propagandamediapark te Hilversum!
Het erge is dat dit gewoon compleet genegeerd is bij DWDD, in plaats daarvan gingen ze heerlijk Trump bashen. Nota bene met dezelfde set trieste figuren die vorig jaar nog vol onbegrip zaten te huilen dat hij had gewonnen.
We zaten er heel erg naast zeiden ze toen nog, hoe hebben we dit niet kunnen zien. 1 jaar later, nog niks geleerd........
Daarom kijk ik al jaren niet meer naar die troep.
GS is nu even de Romeinse keizer die aan het publiek vraagt wat er met het figuur Jole moet gebeuren; gaat de duim omhoog of omlaag.
En het GS publiek scandeert de duim omlaag.........
Dat is wat van Jole op zijn hobbysite bij anderen continue doet. En u weet dat wie de bal kaatst...
Gooi hem voor de leeuwen idd, laat karma zegevieren. De VARA heeft zich in ieder geval al volkomen belachelijk gemaakt en is voor de rest van hun bestaan AF. En iedere keer als ze weer hun moralistische vingertje proberen hoog te houden dan brengen we gewoon dit weer naar voren en brengen we hun ware hypocrisie aan het licht. Lekker mee hypen op het leed van een ander en als het dan hun eigen moraal opperhoofd betreft dan moet er niet over gesproken worden. Zo zijn we niet getrouwd dus.
Terug naar Joop, waar men doet alsof er niets aan de hand is. Geen enkele melding die vertelt wat er echt gebeurd is. alleen iets van, wat over jole verteld wordt is pijnlijk, zonder te zeggen wat er pijnlijk is.
heerlijck!
Hoewel ik het niet kan opbrengen om ook maar één ogenblik kan kijken op die haatzaai site van belastinggeld, maar ik vermoed dat het fragment van Trump daar breed is uitgemeten.
Nu is er volgens mij een groot verschil tussen in een trailer iets roepen als 'grab them by the pussy' en het daadwerkelijk doen.
Het eerste staat overigens ook niet charmant. Maar staat in geen verhouding tot een heel jaar zelf deugen en een ander demoniseren en ongegrond beschadigen, terwijl je zelf wel echt een walgelijk ventje bent.
Heel deugend Hollywood was druk met appen vanuit de Ferrari met chaffeur hoe slecht Trump wel niet is en nu blijkt dat ze nog verder buiten de werkelijkheid leven dan de gemiddelde Volkskrant lezer. De hele beerput wordt open ge-#metood.
Het gedrag van die Jole past wel in dit beeld en ach hoewel concreet bewijs uitblijft is dat niet relevant voor iemand, die zelf ook ongefundeerd een ander met een afwijkende zwart maakt.
Maar de meest trieste reactie is die van BNNVARA (arme Bart de Graaf), dat als het waar is en straks bewezen. Dan is het volgens BNNVARA allemaal minder walgelijk, want het is niet onder BNNVARA werktijd gebeurd. Wat is de boodschap hierachter? Is meneer Jole alleen onder werktijd een deugclown en daarna maakt niet uit?
Kijk wel een beetje uit GS?
.
Reken maar dat men in Hilversum de messen aan het slijpen is.
.
Voor je weet wordt joris van contacten met de Russen beticht, zijn jullie een haatzaaiend blog vol vrouwenmishandelaars en is ieder redactielid een nazi. Wat dan weer afstraalt op ons en dan staan wij reaguurders ineens te boek als pvv-tokkies en racisten.
.
Oh wacht.
.
Carry on GS. Carry on.
Wat bedoel je precies?
(lastig typen zo met 1 hand, m'n andere arm staat schuin omhoog in een kramp.)
Ook al zo'n stijve arm.. wat is dat toch?
Ik kan dan helemaal niet meer typen ivm het ontbreken van een snor..
Straks maar ff een zwarte stift kopen
witte slip losjes
rond zijn enkels gedrapeerd
deugzeugen verstomd
zo te zien zit van Jole persoonlijk aan de jorisknoppen vanavond. Mijn zeer gefundeerde en ter zake doende tegels komen niet door op de Joop.
Jole heeft niet plaatsen bevole.
haha, inderdaad! Inmiddels zijn de drie reacties weer verdwenen ;-)
@gatij
Alleen de Jolo aanhangers zullen doorkomen
Immers nu zal men ineens de nuance zien.
We kunnen allemaal onze steun even gaan betuigen zodat er een paar 100 positieve reacties staan en dan eindigen met sliep uit!
Wat een hopeloos persbericht van de directeur van bnnvara, wie dat dan ook moge zijn. Slecht Nederlands, nietszeggend, leugenachtig, onbenullig, in een woord: geblaaskaak.
*BNNVARA heeft kennisgenomen van de berichten over Francisco van Jole*. De berichten? Dat woord 'de' had weggelaten moeten worden.
*Berichten die anoniem zijn geuit*
Wat nou anoniem? Pinokkio van Jole wist onmiddellijk van wie het bericht afkomstig was. Van een vrouw die door hem aangerand was.
*en zich niet in de werk- maar in de privésfeer zouden hebben afgespeeld*.
De berichten hebben zich wel degelijk in de werksfeer afgespeeld. De GeenStijl-redactie had haar handen er vol aan.
Oh. De aanranding was in de privésfeer. Zeg dat dan. Maar aanrandingen in de privésfeer tellen ook, vara-baasje! Of dachte gij van niet?
*Voor alle betrokken personen is dit een gevoelige en pijnlijke kwestie*.
Echt niet. Hier op GeenStijl vonden veel reaguurders het hilarisch dat goedmens van Jole, die altijd iedereen de maat neemt, door de mand viel en zelf een meisjesbepotelaar bleek te zijn.
*Het zijn juist die specifieke omstandigheden*
En over welke specifieke omstandigheden hebben we het nu specifiek? De witte onderbroek? Het onverhoeds op het meisje gaan liggen door Opligco van JoHo? Wees toch duidelijk!
*die BNNVARA de stellige overtuiging geven dat, als direct betrokkenen menen daartoe over te willen gaan, dit door de daartoe geëigende instanties bekeken zou moeten worden*.
Wederom gemystificeer. Over welke instanties gaat dit? De marechaussees? De douane? De EU?
*Dat past in de zorgvuldigheid die in zaken als deze noodzakelijk is*.
Hoezo? Hebben jullie vaker met dit bijltje gehakt dan? Was het niet om te beginnen Van Jole die zorgvuldig had moeten zijn?
Kortom. Waardeloos persbericht van een, naar ik aanneem, idem directeur.
+100
bij de Vara strooien ze met het woord directeur. Je kunt Jole ook schoonmaker noemen, bij de door belastinggeld gefinancierde Joop.nl.
bij de Vara strooien ze met het woord directeur. Je kunt Jole ook schoonmaker noemen, bij de door belastinggeld gefinancierde Joop.nl.
had het niet beter (okee, misschien wel, maar omdat want = LUI niet gedaan) beter kunnen doen. Thanks, scheelt me weer 10 minuten driftig tikken/ backspacen
Als Van Jole niet meer te handhaven is, kan het zo maar zijn dat ik Joop.nl ga leiden. De expertise is er natuurlijk. Ik twijfel nog of ik hier wel weg wil na 10 jaar gloriëren
Lijkt me een geweldig plan. Je hebt alle kwaliteiten die Van Jole ook heeft.
Niet doen. Je tegenwicht aan al die chronisch chagrijnige aambeienlijders hier is broodnodig.
Lijkt me heel goed. Een geleidelijke stroom belastinggeld om uw glorieuze bijdragen te ondersteunen is verstandig. Die verdomde daling in de inkomsten tijdens een van die langdurige banperioden van u hebben Sauna Diana bijna aan de afgrond gebracht.
Medewerkerstevredenheid schoot overigens omhoog maar dat terzijde. In termen van omzet werd uw witte onderbroek dus node gemist.
Doen. Nu weet je dat je die dames van de joop redactie in de "ahum" prive sfeer bij de pussy mag grijpen zonder verder consequenties.
Volgens mij verandert er dan niet zo veel voor je. Joop & GeenStijl weten nog niet dat ze stiekem broertje en zusje zijn die elkaar klieren...
Vandaag was het mooi de dag om voor de deugmenschen Trump te bashen. ik zeg het dagen dat de bal van #metoo terug kaatst. Figuren als Pauw en Peter factuurtje komen ook aan de beurt. een kwestie van tijd.
Zolang de naam van die vrouw onbekend is weten we niet zeker of het zich in de privesfeer heeft afgespeeld. Van Jole kan dat wel zeggen, maar denk dat alleen BNNVara hem tegen beter weten in onvoorwaardelijk gelooft.
Tja zo komen scherpslijpertjes die enkel anderen de maat kunnen nemen te pas. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen Francie
Wachten op de eerste GS metoo dus?
twitter.com/DickKraaij/status/9283420...
Ze kunnen me nog veel meer vertellen.
De Hilversumse omroep ik één groot homo bolwerk en dat spontaan ontstaan.
De Hilversumse omroep een groot homo bolwerk wat spontaan ontstaan is.
En dat moet ik geloven!
Twee reacties op Joop nu, en Cliff Clavin zegt min of meer dat als dat meisje uitgelekt is, dat ie Jolo's voorbeeld dan graag volgt.
(Tenzij "ik sta achter hem" iets anders betekent)
En weg zijn de reacties.
Nieuwe instructies van het politburo.
Ik dacht ook al ik heb toch drie reactie gelezen op Joop. En weg zijn ze...
Niemand een screenshotje gemaakt?
Jole heeft verwijdering bevole.
hahaha, ze durven niet. Elke goedpratende reactie is namelijk dodelijk.
Wow zelfs Cliff is gejorist?
Pak dat hele metoo aan, het is een hetze met (voornamelijk) feministen als slachtoffer, aanklager en rechter. Laat zien hoe rancuneuze vrouwen mannen gebruiken voor hun gewin. Rechtzaken genoeg met criminele, manipulatieve vrouwen die de slachtofferrol probeerden te spelen, maar faalden.
Dan pak je niet alleen van Jole, maar de hele lijst met namen hierboven.
Kap nu maar met die onzin. Jole is een vreemde man maar dit is een blauwtje, niet meer. Even lachen mag maar nu weer over naar serieuze zaken.
Nee joh, niets aan de hand als je tegen iemands wil in je onderbroek bovenop iemand ligt te droogneuken.
Glas plas en alles bleef zoals het was. Mantel der liefde. Jammer dat alle andere gevallen wel via trial by social media verlopen. De gladde aal
.... Van Jole is een lul. Maar geenstijl... Come on... Tijd om het weet eens ergens over te hebben on plaats van deze kul.
Helemaal niet, aan de hoogste boom, die hypocrieten.
Panema&Paridise-papers, #metoo..
Ik moet er niet aan denken hoe bijltjesdag er uit zien zal wanneer Google's AI met haar 'Big Data' een Spaanse Inquisitie houden gaat. #wegaanerallemaalaan
Dat is met AI sowieso een gegeven. Wanneer gemankeerd intellect intellect gaat proberen te scheppen.... oh boy. What could possibly go wrong with that?
Hasna is ook een fopspeen ! Wat laat dát mens zich kennen zeg.
"mannen weten wanneer ze te ver gaan"! zegt ze:
>nou Hasna Tjilitjap< je baas ziet dat niet écht!
In de witte onderbroek verspert deze vieze man, jouw baas, de deur!
Je bent toch niet blind Hasna, je bent tocht niet dóóf Hasna.
M.i. ben je in elk geval een huichelachtige dame die met minstens 2 linkse maten meet! Je bent af!
U hoeft het gedrag van haar baas niet aan haar uit te leggen me dunkt. Na een werkdagje neuken is het privé deugen.
Hasna is nog erger dan Van Jeauleau. Echte linksfasciste. Oerdom maar verschrikkelijk overtuigd van zichzelf. Schrijft echt alleen maar kutstukjes.
Dit alles is een mooi voorbeeld van wat er fout gaat als bepaalde 'idealen' zonder nuance absoluut gesteld worden.
Het volksgericht tot ikzelf aan de beurt ben.
Zojuist mijn toegangskaart voor Thierry's partijcongres in de RAI uitgeprint.
En dan gaan staan juichen voor de grote leider.... dat is zo 1940.
@sportschoen
Bent u wel eens op een partijcongres geweest van andere partijen? Het is regelmatig 1940.
Mag je ook Metoo twitteren als je nachtmerries krijgt van ongewenst je netvlies betredende dubieus op pianeaux poserende politici?
@TeeJee. Klopt, dat zijn ook klapvee events. Je hebt een punt.
Gegarandeerd dat de moderatie daar vandaag alleen de 10% meest extreem linkse pro franciscolini reacties laat staan.
*Uw reactie moet goedgekeurd worden.
Ik heb de berichten ook gehoord, en ben er van overtuigd dat Francisco van Jole integer heeft gehandeld. Ik wens Francisco en het Joop-team dan ook alle steun en sterkte toe.
Deze zal nog net slijmerig genoeg zijn om er door te glibberen.
Van Ton14024
Vijfde topic inmiddels gewijd aan dit non-nieuws. Ja, Jolo is een hypocriete zak hooi, dat wisten we allemaal al. Wat dat betreft niets nieuws dus. Dan komt er gisteren een ANONIEME geluidsopname met VERVORMDE vrouwenstem binnen, JAREN na dato en NAAR NIEMAND ANDERS DAN GEENSTIJL VERSTUURD. Dat riekt naar een doelbewuste persoonlijke afrekening met Van Jole en GeenStijl laat zich daarvoor gaarne als vehikel gebruiken. Geenstijl en Van Jole zijn immers niet de beste vrienden.
Dus Jolo is hypocriet? Klopt. Maar hoe zuiver op de korrel en rechtlijnig is men hier in de burelen? Zou men de man ook digitaal vierendelen als het Wierd Duk, Thierry Baudet, Leon de Winter of Geert Wilders had betroffen? Of speelt de niet al te populaire politieke mening van Van Jole in deze hele hysterie toch ook een niet onbelangrijke rol? Ja, Joop is een huichalachtige kutsite waar men altijd vingerwapperend de moreel ondergeschikte mensch terechtwijst. Dat is echter nog geen reden om dit gedrag te kopiëren en een regelrechte karaktermoord op Van Jole te plegen. De man heeft een knullig blauwtje gelopen, geen misdaad begaan. Mevrouw is VRIJWILLIG met hem naar zijn hotelkamer gegaan. Wat denk je dan zelf, ontzettend naïve trut, wat er dan gaat gebeuren?
Deze heksenjacht is niet alleen kinderachtig, maar ook gevaarlijk. De man wordt kapot gemaakt vanwege zijn impopulariteit hier, niet vanwege het gedane, want dat stelt niets voor.
En, hoe bevalt het, dat vingerwapperen?
Stelt niks voor? Er zijn talloze getuigenissen waaruit blijkt dat Van Jole zijn handjes niet thuis kon houden. Als het om een incident zou gaan kun je nog wegkijken, maar deze moraalmalloot heeft hier eerder regel van gemaakt dan uitzondering.
-
Het maakt het nog wansmakelijker omdat meneer altijd met het vingertje wijst wanneer het op morele kwesties aankomt. "Thierry Baudet is een potentiele vrouwenverkrachter", enkel omdat hij in zijn roman een discutabel personage uitbeelde, "Baudet is vrouwonvriendelijk", enkel omdat Baudet aankaartte dat het merendeel van de Nederlandse vrouw niet fulltime werkt en daardoor dus moeilijk hoger op komt (dat zijn gewoon cijfers). Dat Van Jole dus juist een vrouwonvriendelijke aanrander (en misschien wel meer?) blijkt te zijn is dusdanig ironisch dat hij alle aandacht verdient die hij nu krijgt.
Zoiets heet wraak. En terecht, Dumpertgate heeft aardig wat grote adverteerders weggejaagd om niks. Die rekening krijgt Jole en de VARA nu simpelweg gepresenteerd.
Joop doet niets anders dan zich bezig houden met NON nieuws en mensen aan de schandpaal nagelen. En dat allemaal vanwege zogenaamde linkse progressieve superieure moraliteit. Welnu, hebben ze eindelijk eens een koekje van eigen deeg. En Geen Stijl pretendeert niet superieur te zijn of een alles bepalende morele instelling te hebben. Die zeiken iedereen af gelukkig.
Ik zit inderdaad op net zo'n verhaal te wachten over Dominicus Jacobus (Dominique) Weesie.
Wat Zapata10 zegt. Iedereen verdient een eerlijke en zorgvuldige behandeling, ook Van Jole. Maar het is juist de VARA, en dan met name haatsite Joop, geweest die over #MeToo rücksichtslos publiceerde en alles en iedereen de maat nam. Nu het om een lid van de eigen stam gaat, sluiten de rijen zich en moet alles heel zorgvuldig. Everyone is equal, but Van Jole is more equal than others.
Als het Wilders, Trump of Baudet was geweest waren JOOP & VARA vol op het orgel gegaan. Toen het Brand Corstius betrof klonk een heel ander geluid. Totaal geen medelijden met van Jole; nee is nee. Het stelde niets voor ? U was er bij ?
Stelt niks voor? Er zijn talloze getuigenissen waaruit blijkt dat Van Jole zijn handjes niet thuis kon houden.
Dannydekr 2.0 | 08-11-17 |
Je bedoelt anonieme waardeloze rommel. Als er ECHT iets aan de hand is dan doe je aangifte. Meteen. Grappig dat vele reaguurders dat #MeToo helemaal niks vinden TOTDAT ze Van Jole kunnen schandpalen. Lekker consequent ook.
Terence Hill | 08-11-17 | 21:00
Het is heerlijk om niet consequent te zijn. Echt zalig. En dan ook nog bij volle bewustzijn. Hoezo gelijke monniken gelijke kappen. Jole opereerde als deugpaus de eerste en de tweede. Alleen ik vind wel dat het puntje nu wel een beetje gemaakt is, hoewel ik ook goed snap dat het persberichtje van de VARA de vingertjes op de redactie van GS weer doet jeuken. Stel me de werkgroep #metoofalloout crisisvergadering voor op het bureau van de VARA. De heer van Dam is uit zijn nederige boerderij getakeld om dit overleg voor te zitten.
Als het Wilders, Trump of Baudet was geweest waren JOOP & VARA vol op het het orgel gegaan
Tutanchamon | 08-11-17 | 20:58
Vast. Echter, als het Wilders/Trump/Baudet was geweest waren de reaguurders hen massaal komen verdedigen, excuses aan het zoeken en 'demonisering' en 'framing' aan het roepen.
Het stelde niets voor? Nee inderdaad. Wat er op de geluidsopname te horen viel stelde het inderdaad niks voor. Zodra er nieuwe feiten op tafel komen heroverweeg ik dit standpunt met alle plezier.
Consequent. Dat is het woord. Zooitje hypocrieten hier.
Helaas verzorgt hij zijn interne Schweinehund met belastinggeld en dan gelden toch andere criteria.
@ Terence Hill.
Het stelde niet veel voor ? Mijn observatie (das weer eens wat anders dan wegkijken zoals de linksmensch structureel doet toch ?):
1. Het is 10 jaar geleden... Nou en ?
2. Ik schrok en bood excuses aan... Te laat !
3. Het was niet mijn bedoeling... jha daaggg.
4. Ik wist niet dat het opgenomen werd... Nou en ?
5. En van de hotelkamer is ze uiteindelijk ook weer vertrokken... Ja ? Dus ?
6. Dat ik op haar ben gaan liggen -dan moeten we in de details treden- staat mij niet zo bij... Pfffffffff.
7. Mijn versie is was anders... Daar gaat het nu bij verkrachting net om. Dat zegt elke dader !
8. Het heeft hele grote indruk op me gemaakt toen... En van Jole, wat denk je dat die 23 jarige er van vond en dacht ? Ze huilde 2 dagen en JIJ snapte blijkbaar waarom ! Dan ben je focking te laat maat. Toen was het kwaad al geschiedt. Het gaat er niet om waardoor JIJ gechockeerd bent. Priesters zullen ook geshockeerd zijn geweest toen ze de aangiftes van hun slachtoffers zagen binnenkomen. Als je schrikt als je een spiegel wordt voorgehouden moet je niet schrikken om diegene die de spiegel vast houdt maar om het gene je er in ziet. Maar die verstandelijke vermogens heeft van Jole nu ineens niet meer.
Ik denk dat de Marc Dutroux en Robert M het ook echt enorm vervelend vinden dat hun slachtoffers het zo ervaren hebben. Nee is nee. Als iemand nee zegt ga je er niet in je witte ondergoed in een hotelkamer op liggen en steek je je tong niet in iemands mond.
Volgens Terence Hill is hierboven nada noppes niets aan de hand. Sinds wanneer gaat het de gutmensch om iemand kapotmaken ? Als het Wilders, Trump of Baudet betreft is dat toch perfect ? Dan is het niet kinderachtig en gevaarlijk ? Wat wel of niet veel voor stelt bepaal jij niet gek mens ? Precies DAAR draait @me2 toch om ? Ik en vele anderen zien het vervolg met plezier tegemoet. Koekje van eigen deeg ? Wakker worden ? Wat je een ander niet gunt moet je zelf ook niet doen ? Tenslotte: WAAROM is het hier ineens gevaarlijk en kinderachtig en wordt iemand kapot gemaakt en in ander gevallen niet ? Omdat je het likketje bent van van Jole of omdat je het zelf bent ? Drop dead (figuurlijk dan he).
1. Anonieme geluidsopname ? Nou en ? van Jole bekend toch ?
2. Vervormde vrouwenstem ? Ow, slachtoffers van verkrachtingen die anoniem willen blijven doen er in Uw morele wereld niet toe ?
3. Alleen naar Geenstijl verstuurd ? Nog een keer: nou en: de opname is gelukkig authentiek want door de dader zelf bevestigt.
4. Dit riekt naar......... dit riekt naar een verkrachting door een fatsoen veinzende linksextremist. Voor mij is dat nieuws. Maar dat past niet in jouw straatje ? Dikke vette pech gast.
5. Als het een ander betrof (Wilders/Duk/Baudet)........ geen idee. Maar dat is hier nu NIET de case. Toen de voordeur van Baudet besmeurd werd met poep en kots snapte "links" het wel en vond men het wel begrijpelijk toch ?
6. Je kunt geen karaktermoord plegen op iemand die geen karakter heeft.
7. Ze ging naar zijn kamer maar zei NEE voordat hij zijn tong in haar mond stak. Ze zei NEE voordat hij in zijn witte ondergoed op haar ging liggen. Van Jole heeft beide zaken NIET ontkend op de geluidsopnamen die er godzijdank van zijn. Dus nu is het slachtoffer de naive trut volgens jou ? Ik weet niet wie er zieker is; van Jole, Terence of Michael P want alle drie houden ze er dezelfde logica en fatsoensnormen op na.
Doet allemaal nogal BBC-achtig aan. Als door een wesp gestoken, proberen de rangen te sluiten en ineens verwijzen naar instanties.
.
Bij deze het voorstel om z@ppelin zo snel mogelijk uit de klauwen van de NPO te redden. Laten we de kat niet op het spek binden.
@EricDonkaew 19:54: Valt eigenlijk nogal tegen. Reacties die netjes zijn maar inhoudelijk een beetje te sterk zijn houden ze ook weg. Domrechts gebral zien ze graag, maar het mag niet te scherp worden.
Juist Muxje, een scherpe discussie aangaan met pro EU figuur (lamme) wordt gewoon afgekapt. Een wat andere mening over Syrie en over Aleppo kwam er niet door. En de absurde wachttijden met dat vooraf modereren. Die site heeft de verkeerde naam ze moeten zichzelf Guy Verhofstadt noemen.
@Zapata. De wachttijden zijn inderdaad veel te lang. Zeker een verbeterpunt.
Maar waar is mijn oorspronkelijke reactie van 19.54 eigenlijk gebleven? Weet iemand dat?
-edit Ja. gewoon aanwezig-
Eric had ik ook eerder op de dag.
Plempsel weg, niet - weggejorist -, gewoon weg.
@skoftig: een lotgenoot. Zou het via i in het vierkantje gaan (bijvoorbeeld meerdere klikken op de i en dan OK) of anderszins? Zijn er meer slachtoffers?
Nee, mijn reactie van 19.54 is nog steeds weg en -edit Ja. gewoon aanwezig- is NIET van mij afkomstig. Het spookt hier!
@Eric Nou je krijgt nu een 'edit ' van GS dat ie er gewoon zou moeten staan, maar op mijn scherm staat er geen oorspronkelijke reactie van jou op 19:54.
Het is opgelost. Het staat als (verborgen) reactie ergens op en dan werkt Ctrl F niet.
Zal dit volgens Links, net als de noodzakelijke miljoenen doden door Mao en Fidel om tot het Socialistisch Paradijs te komen, ook als een acceptabele daad worden gezien? De driften van de Leiders moeten tenslotte bevredigd worden.
Maar hoe moet dat nu? Alle jongens die de eerste keer een meisje proberen te versieren.
Proberen een armpje er om te krijgen,een knuffeltje,een zoentje?Op het moment dat het afgewezen word zijn het dus aanranders.
Nou,buiten de zolderkamerrukkers hier is dan iedereen wel eens schuldig geweest denk ik zo.
Dit gaat niet over jouw mislukte veroveringspogingen, miko. Dit gaat over de dominees van het land, het patriarchaat van de Vara. De witte mannen die vrouwen ongewild aan hun sociale constructie, hun varalid, hebben willen rijgen.
Of je hebt als tiener een meisje gekust en je wilt wat verder gaan. Dan ga je op je gevoel af en probeer je alle reacties op te vangen van haar om te merken of zij het er mee eens is en het fijn vindt. Als je alles specifiek zou gaan vragen dan knappen de meisjes ook af.
Mijn idee! Daarom was de opmerking van van Vollenhove ook terecht! Als een hand al kan worden aangeduid als ongewenst intiem (immers de 'ontvanger' bepaalt of het over de grens gaat of niet) dan is het beest los en gaan we gure jaren krijgen.
RickTheDick | 08-11-17 | 20:17
En?? Luister Rickie Prickie, jij maakt met je vriendinnetjes eerst een prijs en tikt daarna netjes af. iedereen die wel eens de vrije markt opgaat weet wat ik bedoel,zolderkamerrukkertje dat je bent.
Verder maak het mij niet zo uit of het Varamannetjes zijn.
Maar dat GS vol op de bandenwagen springt valt me eigenlijk tegen.
Boeiuh dat Jole een keer een blauwtje liep (meer kan ik er niet van maken) er zijn genoeg andere ontwikkelingen die meer aandacht vragen.
ZO,en nu BIER!!
@miko
Fysiek op vrouwen liggen en ze de weg naar buiten versperren is "een blauwtje lopen"?
Blijkt toch maar dat de definities net zolang opgerekt (kunnen) worden tot het goed gepraat is. Zuip ze!
miko miko miko, proost. Ga maar lekker dansen in je witte onderbroekje.
O how the mighty have fallen.
Hahaha vierde of vijfde topic vandaag, en het deugvolk hangt knock-out in de touwen... wat zullen die zuur zijn, en woedend over de ontmaskering van hun hypocrisie...
Asha ten Broeke heeft net de bestelling van de Hanos binnen, die zit een pallet bonbons weg te vreten uit frustratie.
*zeecontainer
@2525 hangt en zijn sympathisanten spartelen. Nu wachten op de aangiftes.
Voorspelling: ze zullen hem keihard laten vallen.
Maar goed, we zijn allemaal wellicht iets te goed geluimd vanwege het demasque van VARABNN.
.
Immers, hoeveel jonge personen zijn niet voor het leven beschadigd door de sexuele roofdieren die binnen deze organisatie actief zijn?
.
Sowieso natuurlijk pijnlijk. Overheidsgefinancierde aanranding. Daar gaat uw belastinggeld dus heen...
Per direct ontslaan!
Nee (dat is joop-stijl om te eisen), maar ieder ander zou op non-actief hangende het onderzoek gezet worden.
Ik blijft het fascinerend vinden hoe de linkse kliek eigen waarde en normen in eigen voordeel probeert te lullen.
Grijpgrage en verkrachtende asieleisers (nog even wachten tot oud en nieuw) wordt als cultureel misverstand weggezet en viespeuken in eigen gelederen het hand boven het hoofd gehouden.
Gelukkig ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is, dus zien we de rechtszaak tegen opperjoop Jeauleau gaarne tegemoet.
Ja dat verbaasd mij ook. Dat vrouwen in de islamitische cultuur hun gewicht in stront waard zijn, schijnt niemand te storen in policor linkse hoek.
Dat bewijst maar weer dat het ze alleen om virtue signaling te doen is.
Bericht over van Jole staat nu op Joop ja, zonder reacties nog. Maar als je dat VARA statement leest. Stel je nou eens voor dat Baudet dit had gedaan, eens kijken hoe die privesfeer dan gewaarborgd zou worden.
De vraag stellen is hem al beantwoorden.
Die zijn deur is terecht beklad: als hij dat doet kan hij dat verwachten en het bleef nog lang gezellig op de joop-burelen.
Jaja, en dat terwijl het notabene de Vara was die taboedoorbrekend met het TV-programma Blootgewoon tussen de benen van de kijkers thuiskwam, ik meen eind jaren '60. Onverhulde seksuele voorlichting op de Nationaaltelevee. Schrijnend om dan te zien hoezeer sexueelbelastigen anno 2017 juíst bij de Vara een krampachtig verdedigd taboe is. En dan wat die standpuntkeuze dat privé de omroep niet aangaat zegt, is dat de Vara dus stelt dat iemand die privé het onderscheid tussen ja en nee niet kan maklen, dat heus wel kan binnen werktijd bij de baas...
Man, in de oude BNN programma's van 'spuiten en slikken' lieten ze zelfs een ingehuurd hoertje zichzelf bevredigen met een dildo (en een vent met een meloen). Ze zijn de belichaming van hypocrisie zelf.
Ik hoorde laatst een leuke variant op een Engelse uitdrukking die me hier wel op van toepassing lijkt: "You made your bed, now you get fucked in it".
Ach ja, maar volgens mij is het bedje gespreid als in your bed's been made...
Ik wil graag ook mijn privezaken privé houden. Ik heb niets te verbergen.
#sleepwet
If i would wet my bed in my sleep i wouldn't be proud of it.
Volgens mij zat JBC nog voordat er aangifte gedaan werd bij DWDD z'n eenzijdige verhaal te vertelen. Daarna weer verder bij pauw met de tegenpartij. Ook voor aangifte. Kortom, men lult even zelf recht wat eerder nog krom was, of FVJ is dermate marginaal bij BNNVARA, dan men er geen kijkcijfers inziet. Nou defensie, u kunt hier weer adverteren!
De eerste steunbetuigingen staan al in de wacht op joop.
..
Uw reactie moet goedgekeurd worden.
Dank aan de redactie en de directie –
ik had niet anders verwacht.
Verder wil ik mijn steun betuigen aan Francisco van Jole. Ik sta achter hem.
7 november 2017 at 17:36
Cliff Clavin.
"Uw reactie moet goedgekeurd worden". Dat is wel het motto van die site. Zo zien die lui de hele wereld graag worden. Overal deugfilters.
Dit demasquee is gewoonweg episch te noemen.
Over die reacties: die worden zorgvuldig zodat ze maar vooral de 'story line' bevestigen. Wie wil weten hoe het is om in een dictatuur te wonen waar bruinhemden de dienst uitmaken moet maar eens op joop gaan mee doen.
Oh, ben jij die zwamneus?
Dat verklaart wel het een en ander.
Hoe zie jij dat? Ik zie idd dat er een v Jole topic is maar dat heeft nog 0 reacties.
Ik voorspel een lange nacht voor de moderatie, of toch in ieder geval een zware ochtend.
skoftig | 08-11-17 | 19:48
joop.bnnvara.nl/author/cliff-clavin
@IJsbrandtsz: valt wel mee. Soms is er een beetje censuur, maar meestal kom ik er wel doorheen. Gewoon niet al te heftig reageren, het is te oefenen.
@komtdatschot | 08-11-17 | 19:53
Hey, dat is handig. Slim bekeken!
komtdatschot | 08-11-17 | 19:53
Ah, wow, dat is Jopologie die ik nog niet beheers. Zeker weten dat deze reactie geaccepteerd gaat worden.
Lol, na 8 jaar hebben ze dat hele concept van moderatie vooraf nog steeds niet helemaal door kunnen voeren.
Wie ben jij dan op die site Eric?
Cliff Clavin, een linkse rakker die in het dagelijkse extreem linkse leven "leeft" onder de naam Frank Lenssen.
@Historicuck_Han. Gewoon Eric Donkaew.
“Je zal het maar hebben” krijgt inmiddels een hele andere lading....
Trump zei: grab them by the pussy.
Van Jole doet het.
Ah heerlijk, eindelijk iemand die dat verband legt. Ik weet nog goed hoe de hypocriete menigte over Trump heenrolde. "Een man die zoiets zegt mag geen president worden" De verontwaardiging van al die democratische gluipers, die zelf de katjes niet eens in het donker maar in het volle licht knepen. Karma.
Wat een heerlijke dag. Vreesde eerst nog dat het een hoax zou zijn. Maar nee, het is echt. De hypocrisie bij Jolo c.s. is oneindig groot. Hoop dat dit het laatste zetje voor de Joop is. Aan het aantal comments te zien zijn zelfs de meest verstokte reaguurders daar al aan het weglopen. En die zandb zal dan een nieuwe dagbesteding moeten gaan zoeken.
Wat bedoel jij met nieuwe dagbesteding? Waarom maak jij op dat hij nog geen dagbesteding heeft? en waarom maak ijj daaruit op dat de hypocrisie bij Joop oneindig groot is?
;)
skoftig.
Wat een wijsneus tegel bak je hier.
@Skoftig
Wow, dat is wel een heel nauwkeurige imitatie van ZandB....
@skofitg
Briljant. :-)
@skoftig
Welkom op GeenStijl meneer ZandB.
Mag ik van deze gelegenheid gebruik maken om u te vertellen dat ik uw commentaren ongelofelijk arrogant en betweterig vind.
Oh ja, Wat is eigenlijk de lol van het altijd het laatste woord willen hebben?
Duidelijk geen Zandb. Die zou netjes "u" gebruiken. Ik mis bovendien het woord "on nozel" en de zin is te duidelijk geformuleerd.
U beweert "wat een heerlijke dag"
"Hoe on nozel. Aan generaliseren hebben we niets. Ik mis de onderbouwing. Begrijpt u wel?"
Dát is een zandberg-antwoord. Leeg, nutteloos, zinloos en irritant.
Waar blijft de poll trouwens?
Aaah, aan #metoo zijn BNN/VARA regeltjes verbonden. Juist, dat u dat even goed begrijpt beste mensen.
@directie varabnn. Lezen jullie je stukjes niet voordat je ze plempt? Serieus, "in de privésfeer" en geëigende instanties zijn redenen om hem de hand boven het hoofd te houden en van het slachtoffer dader proberen te maken? Directie varabnn: u heeft geen fatsoen.
Ik hoopte op een bericht van deze streking van de bnnvara directie. Want dat zou bevestigen wat men al lang weet. Er zit nog veel meer stront in die pot. Dus het is nu rustig afwachten tot de volgende namen en verhalen uit die hoek naar voren gaan komen. Die bnnvara directie is niet zuiver op de graad. Denk dat Jole zelf met namen gaat komen wanneer het echt te heet onder zijn voeten wordt.
sportschoen | 08-11-17 | 19:45
Op de graat, met dt dus maar u heeft gelijk. Ergens denk ik ook dat dat hele filmsubsidie gedoe ooit verzonnen is om hollywoodje te kunnen spelen. Met de perverse excessen erbij, dit zal wel topje van de ijsberg zijn. Langzaamaan vallen de viezerikken door de mand en het zijn vaak deug schreeuwers van de afgelopen jaren. Nu kan ik dat geschreeuw steeds meer plaatsen, hoe harder hoe meer afleiding. Ransapen.
eerst andere mannen op internet tot de grond afbranden dat er misschien (niet bewezen) wat gebeurd is. Eerst slachtoffer geloven totdat dader het tegendeel kan bewijzen.
Nu gebeurt het in eigen kringen, dan zou wel ineens de politie ingeschakeld moeten worden. En nu maar zeuren dat er prive op straat ligt, daar had joop eerder ook geen boodschap aan.
Ik neem aan dat Fransisco (wat een naam) zich nu terugtrekt om dat hij (bewijsbaar) oneerbaar gedrag vertoont.
De Viespeuk met zijn grote witte onderbroek en pisvlek
+5
Het hele joop, bnnvara clubje lijkt mij een onaangename clubke. Afstand houden van dat soort mensen, eng,
wat hadden ze dan gedacht, dat die media hype zich alleen maar tegen anderen zou keren?
@Ashtrey | 08-11-17 | 19:11
En als de Bijbel je geen zier interesseert (of die andere sproojesboeken)?
Ik wil de hashtag #BeNazied voor elke normale rationele persoon die voor extreem rechts of nazi is uitgemaakt.
't Zou mooi zijn als betreffende dame inderdaad aangifte gaat doen. En misschien wel bereid is in de media (lees: GeenStijlTV) haar uitvoerige verhaal te doen.
Deze hypocriete aanrander moet van straat! Voordat hij weer toeslaat!
Misschien wordt het tijd om adverteerders te bellen en nu eens definitief het Vara-lidmaatschap op te zeggen (dat heb ik >10 jaar geleden al gedaan). Free Bart!!!
"De berichten zouden zich in de privésfeer hebben afgespeeld"
Nee eikels! De berichten zijn juist in de openbaarheid van het internet geuit. Het voorval heeft zich in de privésfeer afgespeeld, maar wat doet dat er toe? maakt dat het minder erg?
Van Jole, hij blijft het plaspaaltje van geenslijl ;-)
De witte onderbroek met gele pisvlek.
en remsporen...
Gaarne ook een extraspeciaal meldpunt voor slachtoffers van Pauw/Witteman/DeVries, alsmede algemeen erkende engnekjes Freek en Youp.
Niets leuker dan een ontmaskerde hypocriete linksmens. Of het nu gaat om seks of om geld, uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand. De lijst is eindeloos. Hier jongen, vreten zul je!
Voor zover er op de interwebs over bericht wordt zijn het enkele spaarzame mea-culpa-berichten van Jole. Ik heb het idee dat Medialand Nederland de rijen alweer gesloten heeft. Zal er wel op neerkomen dat iedereen wel wat smerige zaken over de ander weet.
Zet ze maar collectief achter de tralies, zonder proces. Niemand in Hilversum is onschuldig.
"If the facts do not conform to the theory, they must be disposed of"
Dag F.v.J. jij bent een feit geworden.
Ongeacht dat het politbureau waarvoor jij werkt een statement afgeeft waarin ze jouw passief in bescherming nemen (privé sfeer.. dit door de daartoe geëigende instanties bekeken zou moeten worden) terwijl ze weten dat dit nooit meer naar de politie kan gaan.
Ben jij het feit geworden van iemand die respect predikt maar het zelf niet heeft aangaande de andere sekse.
Dat jij dat al niet had voor anders denkende was al langer bekend, maar vrouwen VROUWEN !! aanranden en dan nog erover liegen.
Nee dan ben jij het feit geworden die per direct weggegumd moet worden uit het vrije bestaan.
Oftewel als 47 jarige mensen aanranden/verkrachten dan ben je klaar over en uit.
Ongeacht wat het politbureau schrijft en vooral niet schrijft.
Vrouw.. Moeder.. Oma.. zuinig op zijn, dat verdient zij.
Behalve asha.. maar weet niet zeker of zij vrouw is.
Het meest interessante wordt natuurlijk de in beeld komende selectieve verontwaardiging.
Weet u nog van de ophef over 'zou u haar doen?' op GS.
Dat had tot gevolg dat een aantal prominente (blêh) smaakmaaksters graag wilden, dat de adverteerders GS zouden boycotten. Eh, right, nice try.
En dan is er nu de #metoo actie.
Die gaat wel even wat serieuzere koek dan wat erotische fantasie op GS, toch?
Zouden die lieve dames, vrouwen, meisjes nu ook zo'n grote mond opzetten, nu blijkt (wij nemen hen écht serieus), dat al die daders toch eigenlijk al diefijn-links-empathische mannen zijn.
Hè, wat jammer nou voor de politieke verdeellijnen.
Nou blijken de engste glibbers in de linkse hoek te zitten.
Eh, wijffies, hoe gaan jullie dat recht lullen?
Het grote voorbeeld Amerika heeft precies dezelfde politieke kortsluiting.
The good guys blijken de bad, bad, vere bad guys.
U weet wel, dus ook die lieve man die gisteren, vanavond, en morgen bij u in bed kruipt.
Toen Trump nog even gedemoniseerd moest worden, sprak iedereen schande over zijn lockerroomtalk. (grab them by the pussy)
Maar nu de prominente democraten-betalers, de Weinsteins, inclusief hun repressieve vrouwen-muilkorf-team, de daders blijken te zijn, is de morele witwasserij ineens 'n stuk eh, gecompliceerder.
De Democraten in Amerika, en de linkse bagger-politieke smaakmakers in Nederland, die blijken de viespeuken.
En ik, ik ben benieuwd bij dit schouwspel, vanuit welke logica er 'genuanceerd' gaat worden, lees , recht gepraat wat krom is,
Zouden er ook vrouwen naar voren durven stappen die zeggen, dat ze 'wel' slettebak zijn geweest bij het zichzelf omhoog neuken (?), eh, Katja heeft al impliciet ja gezegd hoor.
Telkens die hoeren-logica; iets is pas erg als de buit al binnen in (voor-wat-hoort-wat-neuken), en als via de verkregen carrière de houdbaarheidsdatum voor aantrekkelijke fruitigheid allang voorbij is.
Dames, meissies, vrouwen, ik heb een vraagje.
Wanneer zijn vrouwen bekritiseerbaar, wanneer de de wandaden van de mannen zelf opzoeken?
(ik heb het niet over de openlijke verkoop-aanbieding van de maagdelijkheid)
(ik heb het niet over jullie carrière dankzij jullie prima kwaliteiten)
Ik heb het over de minder begaafde godinnen onder jullie, die het middel van de seks gebruiken om mannen voor hen te laten kiezen, wetende, dat ze zonder die seks niet krijgen wat ze willen.
En dan. En dan.
Dan is het ineens zomaar heel erg stil aan de zijde van de verontwaardigden.
Want zij zijn er alleen maar voor de duidelijk aanwijsbare slachtoffers.
Kijk, dames, meissies, vrouwen. Dát heet nou selectieve verontwaardiging, en is hypocriet.
Dus voor alle verzwijgende vrouwen, die niet willen spreken over hun eigen wandaden van hun eigen sekse; 'moge jullie zonen, echtgenoten en mannelijke collega's, jullie partijdigheid vervloeken'.
Mooi geschreven Paulie.
Scherpe tekst (duim omhoog)
Ik bespeur toch iets van een denkervermogenbegrenzer bij Der Paulie. Maar kan me vergissen natuurlijk, overkomt de besten...
Ik wou dat ik ook zo kon schrijven .
Aplaus
F. von Zeikhoven | 08-11-17 | 19:33
Klopt. Ik schrijf niet zonder taalfouten.
Hear hear Paulie!
Geweldige tekst- Ik zie al weken achter het woord #METOO het woord BOEMERANG verschijnen.
Grab 'em by the pony!
Nou jij hebt er dus niets van begrepen. Het is dat ik zeker weet dat jij niet in een machtspositie functioneert anders had ik gedacht...
Oh wacht... Wat doe jij in je vrije tijd?
Wat is nou nepnieuws en wat is nou echt. Lang geleden waren de Exota flessen nepnieuws gebracht door de VARA. En er is zo gigantisch veel meer.
Vandaag 6 pagina's AD over 1 jaar Trump. 6 pagina's verspilling van papier en inkt. Geschreven door imbecielen die weigeren te erkennen dat er iets anders is dan de waarheid van hun zielige clubje.
In DWDD nu 1 jaar Trump. Er zitten alleen linkse figuren aan tafel mee te praten.
Lekker objectief.
Exota was de specialiteit van Marcel van Dam.
U weet wel.........!
De grootste achterbakse engerds zitten altijd weer op links, gek genoeg.
Iemand verrast door deze verklaring van bnnvara? Nah...
O nee hij wilde tongen en ze wilde niet. Nou nou poeh poeh wat een ophef eigenlijk. Is dit de kleuterschool ofzo? Franco heeft zijn plassertje laten zien?
Het is orale penetratie, poging tot verkrachting... in onderbroek.
Wel knap dat je het punt weet te missen.
Ach ik dacht ik probeer het eens van de andere kant te benaderen dacht dat ik hem wel genoeg afgebrand had vandaag. ..
@tata
Van Jole is nooit genoeg afgebrand. Tijdens de opvoeding blijkbaar al niet.
Hij gaat gewoon nat, in hoeveel bochten ze zich ook wringen. Het is vooral Joop geweest die de heksenjacht op anderen heeft geopend (met de rest van de NPO kliek) Dat komt als een boemerang nu terug. . Get the bastard ! :-)
Exactly... Karma is a bitch...
Standje 2525
Ik ben wel klaar met de hele mediahype, echte slachtoffers van aanranding en verkrachtingen voelen zich nu nogmaals verkracht. Ik kan geen acteur meer horen die (homo)handelingen heeft verricht voor een rol. Hij zou als hetero ook niet zijn baas afzuigen bij Essent voor een betere baan. Ik stop met deze hele media onzin en ik wacht wel op de volgende # wat zou het zijn? #helpme of #ipolute2 ?
Wel hoop ik dat Joop sterft en gecremeerd wordt zodat het niet meer kan terugkomen.
#ipollute2 bedoel ik.
Ach, het is weer iets anders dan Zwarte Piet of Genderneutrale toiletten. En voor alle duidelijkheid: Het is iedere keer de linkse kerk die met de bullshit begint. Ik vind het intens triest dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Volkskrant en VARA kwaliteit hebben.
Ramen
Orakel1958 | 08-11-17 | 19:31
Je hebt gelijk ja. Vroeger leerde je een levenles als er iets gebeurde in je leven waardoor je moest slikken, uh ik bedoel als er iets in je leven gebeurt wat je als je onprettig beschouwd en waarmee je hebt moeten handelen en waardoor je leert en groeit als persoon. Nu ben je meteen een slachtoffer volgens links als er met een individu iets gebeurt wat hem niet bevalt of waarin hij voelt dat hij achtergesteld of anders benadert wordt.
Het lijkt me denkbaar dat BNNVARA nu naarstig een afleiding aan 't zoeken is. Ik hoop toch zo dat ze daarvoor niet Zwarte Piet gaan misbruiken.
Wat dat betreft had het beter een, zeg maar, Baudet kunnen zijn, dan was BNNVARA tot na de kerst 24/7 vol op het orgel bezig, en hard !
Natuurlijk gaat het weer Zwarte Piet worden, zo profileert de linksche gutmensch zich tegenwoordig. Met zielig gezwam over bijverschijnselen en non items.
Het ware gezicht van Links. Deugen is leuk, maar het moet wel over buitenstaanders van de linkse sekte gaan.... anders is het een privé kwestie. Op social media lullen al die linkse verdedigers van Jole zich ook vast. Opeens moet er nuance zijn en is het aan de rechter en niet het publiek. Hoe krom wil je het hebben!
Ik voorspel overigens ook dat dit meteen het einde is van de metoo hype op de StaatsTV en de linkse broddelkanalen.
Wat een nuance, toen griet opdebeeck postuum haar vader mocht beschuldigen was deze nuance niet nodig. Net als toen JBC zijn waarheid mocht vertellen en Gijs van dam...
Dus de gtote vraag: wat weet van Van Jolo over ander NPO-baasjes dat ze hem niet durven te ontslaan?
Na het steunen en goedpraten van terreur, afbraak van ons Sinterklaasfeest, met het vingertje wapperen naar witte mannen #Metoo is het herbergen en goedpraten van aanranders het nieuwste linkse ideetje.
Voor dit soort reaguursels zou je een kudoknopje wensen.
Je verwacht het niet van de verschillige VARA. Ieder ander mens zou het schaamrood op de kaken krijgen laat staan het braaksel in de bek. Maar niet het VARA mensch!
Door gaan met zeiken tot het hele hypocriete JOOP zootje opgedoekt is, niet alleen Van Jole.
Diegene die nu nog durft te posten/reageren op joop is een untermensch.
“Luisteren naar slachtoffers is niet hetzelfde als rechter spelen” Walter Hoogerbeets Opinie Joop
"Ga maar naar de rechter als je het zo erg vindt. Verkracht? Hoezo ben je niet naar de politie gestapt dan? Aangifte or it didn’t happen. En als er geen juridisch feit is, dan moet je je bek houden. Want daar komt het eigenlijk altijd verder op neer. Dat je je bek moet houden." Meredith Greer Redacteur Joop.nl
Reactie nu het van Jole betreft:
Dat “dit door de daartoe geëigende instanties bekeken zou moeten worden. Dat past in de zorgvuldigheid die in zaken als deze noodzakelijk is.”
Het hemd is nader dan de rok.
Prachtig he, dat hypocriete gekronkel- Hoe meer zij zich in heilige verontwaardiging gewenteld hebben, hoe harder zij dit nu moeten downplayen.
Boemerang met scheermessen- Klats, he? waar zijn mijn vingers nou?
Het hemd is nader dan de onderbroek.
Nou meid, als JBC aangifte kan doen dan zou jij dat zeker kunnen doen.
Huh? Geen #metoo meer op DWDD?
De lol is er nu af, nu het tot je eigen kringen doordrinkt.
Tja, en niemand heeft zin in een herhaling van de #zwartepietenrel.
#Komkommertijd!
Tuurlijk. Toen er ophef was over het megasalaris van Van Nieuwkerk geen woord in DWDD.
Weten we gelijk wat we aan BNNVARA hebben, maar dat wisten we eigenlijk al: 3x niks ;(
De reactie van de directie BNN/Vara is overweldigend te noemen. Het is heerlijk policor en je kunt er alle kanten mee op behalve de goede. Dat er daarnaast nog steeds vrouwen zijn die enkel mannen verwensen, kan er bij mij niet in (wat wel?). We zitten toch in een maatschappij met LGHBT of weet ik veel wat er nog meer aan te plakken valt. Ik denk dat een staatscommissie of een policor verzoeningscommissie a la het ANC bij de Vara wel past.
Het is compleet onverteerbaar dat belastinggeld wordt gebruikt voor aanranders en verkrachters en goedpraters van aanranders en verkrachters.
Wat doe je dan hier bij de Publieke Omroep Weldenkend NEDerland? Die waren achteraf ook veel te vriendelijk over Pussygrabber Trump
Shoarmamasutra, aan de verbanden die je legt, ben je blijkbaar een beetje verward. Geeft niet, maar denk eens na.
Ok ok, ik geef het toe, ik ben een vieze witte onderbroek..... Eeeuh man
Was hem dan ook eens af en toe, vuilak
De VARA moet (Ja moet!) zijn/haar verantwoordelijkheid nemen! Daar moeten we allemaal op aandringen! Weg met het hypocriete mannetje.
Is a beautifulday... the sun is shining
Doorgaan tot Jole omvalt.
Let op hoor. Voor je t weet valt hij precies tegen een boezem.
Echte VARA reacties als het om eentje van die enge club zelf gaat!
Heerlijk dagje vandaag, Elke dag dat Van Jole op z'n bek gaat is een mooie dag.
Precies. Als een grotere kerel dan ik mij in mijn nek hijgt en naar mijn kruis grijpt pomp ik hem even zo goed voor zijn kanis. Zijn dus eigelijk of lafbekken, of op eigen voordeel uit.
"Dat de daders niet alleen de vieze mannen in de bosjes zijn, maar onze lieve vaders, prachtige zonen, inspirerende leraren en charismatische collega’s en beste vrienden. Dat willen we niet onder ogen komen."
Laatste zinnen van de column "aangifte or it didn't happen" van Meredith Greer op Joop.nl van 1 november jl.
Zo zie je maar weer: dat VARABNN-bestuur is volkomen wereldvreemd.
Je kunt niet anders concluderen dan dat ze nog nooit op Joop.nl hebben gekeken.
Dat heb ik nou nooit dat idee. Ik heb juist vaak juist een "bij hem verbaasd me dat helemaal niks" gevoel.
Wereldvreemd? Nee hoor, dat heet verschillig.
Zou Meredith Greeg voorkennis hebben gehad?
Voor wie gaat zeueren over alle aandacht voor de zaak op GS: wat mij betreft gaat die net zo lang door tot Van Jole ontslagen of tot er uitvoerige excuses zijn gemaakt aan mensen die zonder weerwoord en/of onderbouwing aan de MeToo-schandpaal genageld zijn. Go, GS, go, laat dat hypocriete BNNVARA maar een poepie ruiken.
Ja man, lekker hier circle jurken tot die druif gets what’s coming to him ... Dan ben je inderdaad gezegend met een geweldig stukje bijbelse barmhartigheid.
circle jurken?? Heb ik iets gemist? Nieuwe wintercollectie van Victor en Rolf?
@Zenzeo 19:19
Gelukkig weet je dondersgoed wat ik bedoel. Bam! En had ik met de strontemmer gerammeld of jou iets gevraagd? Bam
Senseo. Niet te zuipen.
@Ashtrey | 08-11-17 | 19:11
En als de Bijbel je geen zier interesseert (of die andere sproojesboeken)?
#beefjurkie
@Ashreet
Jij bent net zo hypocriet als die BNNVARA jongens, als het Wilders of Baudet was geweest had je gegnuifd.
REAGEER OOK