Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Charlottesville 020! AFA marcheert tegen ALLES

Agressieve Feldwebel Associatie

Ze zijn blij hoor, de Antifaksistiese Aksie in Amsterdam. De terreuraanslag van de auto-nazi in Charlottesville is precies waar het andere uiteinde van het hoefijzer naar smachtte om uit de klamme kraakpanden te kunnen komen en de kelen schor te schreeuwen. Internationale socialisten zijn internationaal solidair, dus marcheren de alfamannetjes van het linksfascisme vanavond een beetje op en neer in de hoofdstedelijke Spuistraat, de voortuin van hun thuishonk Vrankrijk. We verwachten een paar honderd usual suspects van AFA (inclusief AFA Noordbrabant die de worstenbroodjes verzorgen), de Zwarte Piet is Racisme-beweging, de Witte Mannen zijn Racisme feministen, de Alles Wat Niet LHBTPTQQQIKEA Is, Is Racisme gendergruppe, De Herenfietsen Zijn Patriarchale Haat framers,  René Danen, Accuzuur Aarslap, wellicht komt Koewinsie nog of hadden ze die nou juist geëxcommuniceerd en natuurlijk is Joke Kierewiet Kaviaar Kuijt van de partij. Misschien komt Anja Meulenbelt ook nog wel even want waarom ook niet. Typisch wel: uiteindelijk is het met dat agressieve, cultuurmarxistische, uitingsvrijheid bedreigende, socialistische "antifascisme" van de SJW's precies hetzelfde als met alle kapitalistische producten van het Amerikaanse imperialisme: het waait vroeg of laat een keer over naar de rest van de wereld. Alleen hebben we toch liever een Bikmek en een paar Naaikies dan gemaskerd extremisme met honkbalknuppels. Awel, veel plezier met de extremistische hoefijzerheisa hoor. Demonstreren is een recht en dat standbeeld van het staatsrecht zouden we nooit willen slopen. Maar houden jullie de boel wel een beetje heel? De stad is niet alleen van jullie.

Ook aanwezig: Eerste stuurman van de renaissancevloot

Social

Reaguursels

Inloggen

Daar sta je dan anti te zijn.... in zuid europa hebben ook wat mensen een anti demonstratie gehouden met een busje en bomgordels

manke_ooievaar | 18-08-17 | 11:12 | 1

Ik lees het woord Vrankrijk ,daar was toch van de Laan advocaat van en liet een brievenbusje maken zodat de politie naar binnen mocht kijken want die mocht er niet in van v.d Laan

roodborstje1 | 18-08-17 | 12:06

Eh... wie zei ook alweer: " de nieuwe fascisten zijn de ANTI-fascisten" ?

We zullen zien hoe deze opkomende groep zich zal gaan manifesteren.
Gewelddadigheden, vernielingen , moordaanslagen b.v. op onze politiemensen en onschuldige burgers ,intimidatie van mensen die er anders overdenken ?

Wordt dat onze toekomst?
We hebben recht van demonstratie in onze grondwet, maar als dat gebeurd op de wijze zoals recent in Berlijn en Charlottesville staat ons nog wat te wachten.
Linkse is zo wie zo gefrustreerd, omdat ze overal verliezen in de politiek.
De overheid zal dus e.e.a. bij escalatie kei- en keihard de kop moeten indrukken.
Anders wordt ons leven hier nog on-leefbaarder.

outdoor | 18-08-17 | 11:00

Het linkse wereldje wordt steeds meer bizar, leugenachtig en gewelddadig. Heeft Antifa zich al solidair opgesteld met de islamitische vrijheidsstrijders van gisteravond?

Jan Passant mk2 | 18-08-17 | 10:44

Kan de redactie van GS niet even het filmpje (powned/postonline) van dat über-gekkie van antifa hier plaatsen? Op basis van een filmpje zal heel Nederland zien wat voor klapmongolen dat zijn...

Dickk | 18-08-17 | 10:12

Fascistoide exremisten die demonstreren tegen fascistoide extremisme. Bizar..

HertoginHoezoda | 18-08-17 | 10:02

Afa=nsb

Poppo van Ulvinga | 18-08-17 | 09:46

Reactie linksmensen op aanslag met één dode door auto bestuurd door nazi: minder, minder rechts. Reactie linksmensen op meerder aanslagen met bussen door booslims met tientalle doden, bommen die exploderen op kinderfeestjes, schietpartijen in steden, explosieve toename van rapecrimes: meer, meer, meer moslims!

Zoemert | 18-08-17 | 09:45

.
.
Nog even gekeken wat mevrouw Kuit er van bakt U weet wel dat mensje dat hoogmoedig zichzelf als Kaviaar aanprijst.

"Netjes en beschaafd blijven, dat is leuk gezegd als je zelf niet in de vuurlinie van al dat geweld staat of er getuige van bent geweest. Het is makkelijk praten vanuit je leunstoel, met je witte koppie en je paspoort op zak."

Beste mevrouw Hom noch Kuit snappende, Dat is precies wat u doet. Gemakzuchtig vanaf een, hard krukje naar ik hoop, babbelen, dreigen, schrijven op het internet. Waarvoor geen dank.

Dreigen? Ja, hoor! Dus verders doet zij nog wat oproepen tot geweld: " Een fascist mag je een rotschop verkopen. Dat geldt ook voor alle gewelddadige bedienden van de staat met een uniform aan in de uitoefening van hun taak op bevel is bevel. En daarbij mogen eveneens hun middelen kapot gemaakt worden omdat het wapens zijn. Auto's, vliegtuigen... "

Oh goed, dat wij het weten, alleen wat bedoelt u nu precies. Vliegtuigen in de lucht opblazen of als bom gebruikend laten neerstorten of gebouwen binnenvliegend?

De doodgewone mensen daarbij geslachtofferd worden zijn natuurlijk voor u slechts toevallig bijkomende ongelukjes; hadden ze maar op de juiste partijen moeten stemmen of zoiets?

(Overigens was 9/11 een prima waarschuwing voor Amerika dat het geweld wat die staat zelf al eeuwen uitdeelt ook wel eens het Amerikaans grondgebied kon bereiken en wat er in die toren huisde was o.h.a nogal onkies volk, maar dit ter nuance, even terzijde.)
Sub omni canone! Evocatus
.
.

Evocatus | 18-08-17 | 09:17

Gelukkig, toch nog een Palestijnenvlag.

Mokum Kosher | 18-08-17 | 09:08 | 1

Inderdaad, die arme stumperts zijn de afgelopen dagen door Charlottesville en Barcelona e.o. toch wel wat media-aandacht tekort gekomen.
Maar het is ook wel handig hoor, als je zo'n vlag ziet weet je automatisch dat daar hele foute mensen onder lopen waar je als fatsoenlijk mens niks mee te maken wilt hebben. Die vlag staat namelijk voor anti-ons, antisemitisme, anti-kapitalisme, anti-grenzen, anti-vrijheid en anti-tolerantie, eigenlijk gewoon tegen alles wat een beschaafde samenleving omarmt. De juiste kant kiezen was nog nooit zo makkelijk geweest.

Graaisnaaiert | 18-08-17 | 11:21

Ik lees net bij AT5 dat burgemeester Van der Laan de onaangekondigde demo geen strobreed in de weg legt. Fraai hoor, inderdaad zou debiel-rechts eens moeten proberen.

Debiel namaak-links beweert eveneens dat het hier net zo erg is als in Charlotsville. Ach, ach, ach. Nee, knutsel-kleuter-huftertjes. Hier proberen we niet met geweld standbeelden e.d. om ver te trekken, maar we herfunctioneren we ze.

Dat zielige soldatenstandbeeld omvertrekken en er tegenaan schoppen op zijn Irakees. Imitatie-woede van weldoorvoede Amerikaantjes die echt woeste Irakezen nadoen, die addn echt iets om kwaad te zijn. denk standbeeld Saddam Hoessein.

Gossie-gossie-gossie, want zijn we toch dapper, wat laten we toch goed zien dat we aan de goede kant staan.

Nee, dan Nederland. Hoe doen wij het?

Het Van Heutz momument (Amsterdam) is aangepast, het beeld van J.P. Coen (Hoorn) is aangepast. Zo doen we dat in Nederland. Tegenmonumenten zijn opgericht, denk Nationaal Monument Slavernijverleden in Amsterdam.

Misschien is men over 500 jaar hondsblij met wat Coen gedaan en wordt het beeld weer in ere herstelt, weet jij veel! Geschiedenis is een repetitie, een herhaling van meestijds domme zetten, geen of nauwlijks een lineaire voortuitgang. Helaas.
Salut les gars! Evocatus

Evocatus | 18-08-17 | 09:00

Antifa.... krakers,provo's,kabouters,Demagogen 666 ,Partij van de Afrikanen en GroenFlinks aanhangers; allemaal het zelfde uitschot.
Er is één verschil met de 60-er eh 70-er jaren; toen werd dit gajes niet ondersteund door de media en de PvdA burgemeester.Vroeger werd er flink op dit tuig ingehakt met de wapenstok en leren zwepen.De geschiedenis herhaald zich.

Eendragtmaaktmagt | 18-08-17 | 08:40

Die AFA demonstratie zit ook fijn ingeklemd tussen twee aanslagen door hun vriendjes.

TheEgg | 18-08-17 | 08:31

als je andere met geweld hun rechten wil ontnemen en denkt dat jij dat niet alleen mag maar ook kan bepalen dan ben je meer een erfgenaam van hitler dan die theaterproductie in de vs.

Grappige is dat je overal las dat je een kant moest kiezen over charlottesville, dat als je niet tegen die demonstratie was je dus een fascist was, dat geweld in dit soort gevallen legitiem was, dat die mensen overal lastig gevallen moesten worden het leven onmogelijk gemaakt

gek genoeg hoor ik die mensen niet over dit.

sites als gizmodo die 20 artikelen plaatsen over trump, giegelen over demonstranten die ontslagen of geslagen worden

allemaal stil

pantera | 18-08-17 | 08:19
-weggejorist-
Part Beek7581 | 18-08-17 | 08:02

Het gedrag van de AFA is vele malen erger dan hetgeen zij zegt te bestrijden.

Pompenkoning | 18-08-17 | 07:46

Hiddema is een absolute eindbaas.

Die werkschuwe parasiterende krakerts zijn een gezwel wat door "onze" regenten wordt vertroeteld.

010ert | 18-08-17 | 06:53

Men had indertijd de hele krakers-cultuur moeten uitroeien. Wanneer gaan we Linksch nu eens rechtmatig verbinden met terreur. Linksch = Communisme = Socialisme = Antifa = tuig = meer dan 30 miljoen slachtoffers.

Bataafsche Lente | 18-08-17 | 05:41

Die AFA griezels zijn veel gevaarlijker dan welke "extreem rechtse" groepering dan ook, en dat geld even zo voor links-extremisten. Kijk maar naar misbaksels als Anne Fleur Dekker en Volkert vd Graaf...

Nederlanddraaitdoor | 18-08-17 | 01:53

Jullie zijn hier behoorlijk naïef. Het zijn allemaal kansloze werkloze losers. Eh... nee hoor. Antifa is een behoorlijk georganiseerde groep. Er bevinden zich goed opgeleiden onder hun en ze hebben een groot netwerk waarin ze hun haat filosofie verspreiden. Dit doen ze op geraffineerde wijze middels vrij professionele propaganda. Er zitten ook succesvolle artsen, advocaten en bankiers tussen. Maar je herkent ze niet vanwege de bivakmutsen.

DodoVanNooitgedacht | 18-08-17 | 00:36 | 1

Klopt, Volkert van der Graaf is een zeer hoog opgeleide Linksche moordenaar.

Bataafsche Lente | 18-08-17 | 05:50

Ze zijn zelf de ultieme fascisten in alles behalve naam. Hun gekozen naam is de perfecte camouflage tegen kritiek.

letters_of_cijfers | 17-08-17 | 23:08

Tja, Antifa is solidair. Als je internationaal fascisme wil, moet je natuurlijk wel strijden tegen de nationale variant.

DodoVanNooitgedacht | 17-08-17 | 23:07

Domme paupers liepen hier vanavond ook over de van Baerlestraat. 10 pliesie busjes inc. pliesie camera observatie auto, 6 pliesie perdjes in full riot gear, dat alles om 150 ongewassen ultra linkse randdebielen in toom houden, wild schreeuwend en zo nu en dan een strijker gooiend. Losers.

Basil Fawlty | 17-08-17 | 22:54

Tja life comes at you fast. Normal order has been restored in Barcelona vanmiddag. Momentum is al weer weg

Gen. Maximus | 17-08-17 | 22:03

Linkse landveradende fascisten.

010ert | 17-08-17 | 21:45

Als je even kijkt bij mevr Dekker d'r twitterfeed, zie je de hamas klanten ook weer opduiken. Vuistdiep in de Antifa, ook naar US model?

Stortkoker | 17-08-17 | 21:44

Liep er vanavond nog langs, zo rond half negen vond de opkomst toch behoorlijk, hele Spui was vol Gebral van sprekers en iets met Facistas (Spaans?), ofzo, wellicht verwijzing naar Spanje/ Barcelona.
Dat gezegd hebbende de demo is natuurlijk alweer achterhaald door de realiteit. Overigens best wel vreemd dat van der Laan zoiets toelaat. We kondigen een demo aan en vragen dat niet eens officieel aan. Moet de extreem rechtse concurrentie eens proberen.

cocktailsmaak | 17-08-17 | 21:22 | 2

Dat is vrij normaal, hoor. Als de gemeente bezwaar heeft, dan tref je elkaar in de rechtzaal.

DodoVanNooitgedacht | 17-08-17 | 23:10

Fascistas is inderdaad Spaans. Het is hun standaard slogan: An-, Anti-, Anti-fascistas. Hebben ze gejat van de Internationale Socialisten, maar wie verwacht dan ook iets origineels van een beweging die strijd tegen iets dat al 70 jaar dood is. Het is niet alleen Spaans. Het is tevens Esperanto en dat is de reden dat zij het gebruiken; nationaliteitsneutraal.

DodoVanNooitgedacht | 18-08-17 | 02:17

Broodnodig

Bakito | 17-08-17 | 21:22 | 3

Heb je honger ?

010ert | 17-08-17 | 21:49

Precies, tussen dat continu doorlopende islamitische geweld op onschuldige burgers door moet je niet vergeten dat een keer in de zoveel jaar een ander monster ook de kop wel eens op kan steken .
Prioriteiten !

Castor12 | 17-08-17 | 22:59

Het is inderdaad broodnodig dat we een conflict uit de VS importeren. We hebben zelf immers een ernstig tekort.

DodoVanNooitgedacht | 18-08-17 | 00:44

antifa is niet meer dan een lichting politieke commissarissen. Gewoon een rode brigade, die Stalin inzette bij zijn zuiveringen.

Progresievelng | 17-08-17 | 21:21

Fatsoenlijk mensen zou die kuch demonstratie afgelast hebben ivm de aanslag in Barcelona.
Maar nee hoor,dat tuig van de richel is de schaamte allang voorbij.

komtdatschot | 17-08-17 | 21:00 | 1

Nee hoor. Ze gaan ook een demonstratie organiseren in solidariteit met de strijders tegen isis. Volgend jaar, ergens, een keer, misschien.

DodoVanNooitgedacht | 17-08-17 | 23:15

Had er graag bij geweest om van mijn VvMU gebruik te maken! Volgende keer even eerder een heads-up GS. Het wordt tijd dat dit soort stink communisten wat tegengas krijgen. Lijkt me ook therapeutisch, gewoon een keertje IRL roeptoeteren dat het een stelletje klapdebielen zijn en Lenin trots op ze zou zijn geweest.

HaatAth3ist | 17-08-17 | 20:58 | 1

Ja, Lenin, of Goebbels. What's the difference?

Jezus_Boeddha | 18-08-17 | 03:26

Antifa zijn van die sneue figuren die niks doen dan alleen maar rellen.

gijs geluk | 17-08-17 | 20:57 | 4

bouwvakkers zijn het niet.

topsporter | 17-08-17 | 21:01

De meeste tijd zijn ze kwijt aan het indoctrineren van de (potentiële) leden. Publiekelijk is rellen het enige wat ze doen, ja.

DodoVanNooitgedacht | 17-08-17 | 23:19

Ze zijn toch echt begaan met het lot van de minderbedeelden. Daarom geven ze altijd al hun bezittingen weg en helpen ze bejaarden.

Jezus_Boeddha | 18-08-17 | 03:39
▼ 1 antwoord verborgen

Kunnen we niet de antiantifa oprichten?

Fapfap | 17-08-17 | 20:53

Weet iemand of er nog een afterparty is, en zo ja waar?
Die afa demonstrantes worden altijd als boter na zo'n demonstratie, altijd lekker makkelijk scoren maar ben al een tijdje een beetje uit die scene.

ska ska ska | 17-08-17 | 20:49 | 2

Dus jij geilt op mummies en Anja Meulenbelt?

Jezus_Boeddha | 18-08-17 | 03:40

Ach je mag ook de hand aan jezelf slaan als jij dat prefereert.

ska ska ska | 18-08-17 | 12:08

Het tuig heeft het er maar druk mee vandaag. Hun buddy's hebben al weer flink huisgehouden in Barcelona. Wanneer gaat de fatsoenlijke mens eens een keer wat terugdoen? Zo onderhand moeten we wel, willen we nog een beetje fatsoenlijk kunnen leven.

WhiteShark | 17-08-17 | 20:49

Applaus.
Ik schaam me ook zo voor het racistisch verleden van een deel van de oorspronkelijk Europese bevolking van het zuiden van de VS, dat ik mij voor een huidtransplantatie heb aangemeld en mij vanaf nu verdiep in de onmetelijke wijsheid van de koran.
-bruin busje huren doet.

Rommelende Onderbuik | 17-08-17 | 20:45

Die joke kaviaar,.... is die nu zo om het haar aan hom ontbreekt??
Werkelijk mocht die het voor het zeggen krijgen dan zou zelfs Nicolaas Maduro zeggen :Callate puta, huevos de bagre!!

miko | 17-08-17 | 20:41

Ze vervelen zich want vakantie ....
Correctie: ze vervelen zich want ze werken nooit.

Wekkertje | 17-08-17 | 20:35

Er komt een dag dat men er op zal worden afgerekend.

spamzuiger | 17-08-17 | 20:33

Die stadskudtreigers ook. Man-oh-man wat een vogels!

Rest In Privacy | 17-08-17 | 20:26

Regelrecht zelfmoord. Geef antifa ruim baan en sluit de nazi's af van het internet.
Dan wachten we gewoon af tot de nazi's zich aansluiten bij hun oude bondgenoten.
Ik denk niet dat een salafist er veel problemen mee heeft als er een nazi zijn haathut binnen loopt. Die hebben meer overeenkomsten met elkaar dan welke groep dan ook. Conservatief als de pest en zelfs het concept "mijn strijd" delen ze. Wat kan er fout gaan.

MogeWijEveOvergeve | 17-08-17 | 20:25
-weggejorist-
gijs geluk | 17-08-17 | 20:23

Deze mensen zijn respectloos, ze hebben geen besef van cultuur of eer, geen respect voor de waarden die ze pretenderen te vertegenwoordigen.

Ze prediken vrede en gelijkheid voor ieder, terwijl ze diegene die zich beseffen dat hun cultuur, geschiedenis en normen en waarden op het spel staan, met een blinde haat tot hevig bloedens toe slaan.
Deze mensen willen niet met de waarheid worden geconfronteerd, en als je ze met de waarheid confronteert negeren ze die keihard.
Ze zullen het pas snappen als het al te laat is, pas als zij zelf de klappen ontvangen van de mensen die ze verdedigen.

Dit is de 5e colonne waar Pim Fortuyn het over had, aan het werk.
Antifascisten zijn de bruinhemden van de 21e eeuw, maar dat zien deze mensen zelf niet. Het ideaal staat boven alles. Het doel, heiligt de middelen. Een moordpoging op vaderlandsliefde.

Zie hier, westerse beschaving op de rand van de afgrond, en we duwen onszelf straks van het ravijn af.

PurpleFlurp | 17-08-17 | 20:23 | 1

Deze mensen snappen niet dat beschaving en veiligheid niet gratis is; dat je niet ongelimiteerd mensen kunt importeren die niet mee kunnen of willen komen, dat er wereldwijd nou eenmaal wel verschillende culturen en ideologien zijn en dat niet iedereen even lief en van goede wil is. En daarom moet je selecteren wie je we en wie je niet binnen laat. En als je dat zegt ben je geen PVVer of racist of facist of kapitalist, nee, dan ben je een normaal redelijk mens wat nadenkt over de gevolgen van zijn/haar daden, zowel de positieve als de negatieve.

Graaisnaaiert | 18-08-17 | 02:54

Lemmings in search of a cliff?

wezen | 17-08-17 | 20:16 | 1

Ze realiseren zich niet dat ze al vallen.

Joffri | 17-08-17 | 20:44

HAHA wat doet held Hiddemeister daar dan?? De afkeurende blik is wel tekenend.

Joffri | 17-08-17 | 20:15

Genoeg gehad. Waar is de beschaving gebleven? Stop de bol. Ik wil eraf.

Jos Tiebent | 17-08-17 | 20:15

Heb niks met deze steuntrekkers en beste is gewoon negeren aub

Edgecrusher | 17-08-17 | 20:14 | 1

Nee het beste is traangas, knuppel en waterkanon (aub).

Joffri | 17-08-17 | 20:20

AFA is een uiterst gevaarlijke criminele terroristische organisatie.
Die op gesteund door:
D66
GL
SP

Jacktheflipper | 17-08-17 | 20:14 | 1

Meer de PvdA dan D66 eigenlijk. Ze beschermen/komen op voor/trekken voor het electoraat.

DodoVanNooitgedacht | 17-08-17 | 23:27

Ja dat lijkt me een ontzettend constructief initiatief.

Een paard | 17-08-17 | 20:14

dank , toch weer linkse oorzaak .
weet joop dit al ...?

medelmo | 17-08-17 | 21:18

Wordt tij dat de Achterlijk Facistische Apen een demonstratie gaan houden tegen moslim terroristen . Dit jaar al meer dan honderd doden.

protonplof | 17-08-17 | 20:13

Wordt lachen straks, een groepje losers gaat weer eens demonstreren. Kunnen ze net doen of ze toch wat voorstellen. Volk dat in onze samenleving er niets van bakt. De sukkels.
Gewoon recht in hun gezicht uitlachen.

druipsmurf | 17-08-17 | 20:13

Als we een compromis maken dat alle kenmerken van het slavenijverleden uit het straatbeeld verdwijnen, is dat dan racistisch?

Santtulainen | 17-08-17 | 20:12

Pas maar op voor verdwaalde busjes.

Jan Dribbel | 17-08-17 | 20:10

Wat een een zooitje natte dweilen die z.g. driehoek met de burgermeester voorop, wat zij u "de wet overtreden" dat mag alleen in onze Amsterdamse beerput.

von Amsberg | 17-08-17 | 20:10

Succes guys, hoop dat het weer een gemaskerd, gewelddadig feestje wordt. En dat steeds meer mensen jullie gaan uitkotsen.

marielle | 17-08-17 | 20:06

Tuig neemt het openlijk op voor ander tuig.

Schoorsteenveger | 17-08-17 | 20:05

ze zouden eens tegen moslim terroristen moeten demonstreren. Daar hoor je ze nooit over.

chrisjuh | 17-08-17 | 20:04 | 1

Nee hoor, dat is te gevaarlijk.

Mediondng | 17-08-17 | 22:35

Ik denk dat het veel kinderen zijn van foute ouders en dan ook nog eens misbruikt, dat lijken mij toch wel voorwaarden om bij antifa te kunnen komen. Ze zullen vanavond nog wel een borrel drinken op de gebeurtenissen in Barcelona neem ik aan.

Ko Ranzig | 17-08-17 | 20:04

Demonstraties zijn sowieso hopeloos. Dagje rondlopen, beetje schreeuwen, wat vuistjes in de lucht en protestbordjes zwaaien, daarna allemaal naar huis en elkaar schouderklopjes geven. 'Zo, dat zal hen leren.' Ja, wat dan? Wat is er nu bereikt buiten wrevel bij mensen wier dag je naar de kloten hebt geholpen met je oponthoud en nutteloze gewauwel?

Vergeetput | 17-08-17 | 20:04 | 1

Bleef het hier maar bij.
De dag is niet compleet zonder de boel van "kapitalisten" te slopen. Of iedereen die zich tegen hen keert ("blijf van mijn spullen af!" of "Ik wil naar mijn werk, ga eens aan de kant") te intimideren / molesteren.
Natuurlijk dient ook de politie ervan langs te krijgen met stenen, molotovcocktails en knuppels, want "jullie wet is de onze niet!!" (behalve het "recht" op kraken, ww, bijstand, gezondheidszorg etc etc)

klimgek | 17-08-17 | 20:13

wat wordt dat een pijnlijke vertoning. Staan ze daar te demonstreren voor 1 dode en geen woord over de 13 van vandaag (want is Islam).
Hou duidelijk wil jet hebben van deze vieze landverraders.
Echt Zum kotsen

shimanski | 17-08-17 | 20:01

Zojuist het 'artikel' gelezen van Joke Kierewiet Kaviaar. Fucking hell.
De haat spat er van af.

Law of the Land | 17-08-17 | 20:01

Wow. Ik las "Verdrinken ze niet in de Middelandse Zee, dan mag het ook wel hier in een overvol zwembad waar iedereen toekijkt en achteraf gaat lopen roeptoeteren dat vluchtelingen geen zwemles mogen krijgen omdat het schoolzwemmen voor witte Neederlandse kinderen tenslotte ook is afgeschaft. Verdeel en heers werkt altijd. Zo wordt het nationalisme gevoed." en dacht een pastische op Geenstijl te lezen.... (is AFA pamflet). Life imitating art of zo.

DebraCadabra | 17-08-17 | 20:01

Toch wel een eng idee dat deze anti fascisten-fascisten de straat opgaan. Als je zoveel jeugdtrauma's bij elkaar zet voor langere tijd, worden ze steeds gekker met elkaar. Wordt het niet tijd dat deze organisatie verboden wordt ? En dat haar leden in de cel met therapeuten uitvogelen wat er allemaal wel niet verkeerd ging in hun jeugd.

Graaier | 17-08-17 | 19:59 | 1

en er ook nog voor betaald krijgen.

medelmo | 17-08-17 | 21:20

Er zijn geen grotere fascisten dan anti-fascisten. Alleen snappen ze dat zelf nog niet. Hersencellen kopen, stelletje stakkers?

De_ontwarrende_man | 17-08-17 | 19:58

Wat schattig dat deze figuren denken dat ze dappere verzetsstrijders zijn.

RedSplat | 17-08-17 | 19:56

Gezien de gebeurtenissen in Barcelona sinds 17.00 vanmiddag uur is het misschien een verstandig idee om maar even niet de straat op te gaan vanavond. De emoties zullen ongetwijfeld wat hoger oplopen dan normaal en een normaal mens zit niet nu echt niet te wachten op een veldslag tussen Foutlinks en Foutrechts.

Graaisnaaiert | 17-08-17 | 19:53 | 4

klimgek | 17-08-17 | 20:08
Nog zo'n downplayer in de gelederen. Flikker lekker op naar fora waar je gejank wél met ja-geknik wordt beloond. Met je "omkwa... ehhh... gewond raakten". Heb je de beelden gezien? En de berichten gelezen? Waren ze allemaal blank? En zo ja, maakt dat wat uit? Wat een triest figuur ben jij zeg. Walgbak.

De_ontwarrende_man | 17-08-17 | 20:18

@ontwarrendeman:
Ooit van "sarcasme" gehoord??

klimgek | 17-08-17 | 22:21

klimgek | 17-08-17 | 22:21
Ja, ik ken sarcasme. Maar het is niet herkenbaar sarcastisch geschreven en de woede die ik heb na het zien van al die kids die vermorzeld op straat lagen laten bij mij niet veel ruimte voor interpretatie.
Ben alsnog blij dat je het sarcastisch bedoelde.

De_ontwarrende_man | 18-08-17 | 00:57
▼ 1 antwoord verborgen

Hopen dat het hoost van de regen vanavond!

hans6100 | 17-08-17 | 19:51

ps demonstreren ze nu ook tegen de islamfascisten zoals in Barcelona actief waren?

FW Ta-183 Huckebein | 17-08-17 | 19:51

Ik zit nog steeds in dubio wat ik deze 'mensen' toewens: een baan of zelfreflectie.

Rollins | 17-08-17 | 19:51

AFA staat toch voor Amsterdamse Fascistische Activisten ?

FW Ta-183 Huckebein | 17-08-17 | 19:51

Demoniseren word het helemaal in 2017.

puntjeopdei | 17-08-17 | 19:50

Begint goed. Geen kennisgeving. Al voor de "aksie" begint is de wet al overtreden. Naar goed antifa-gebruik.

Ferdo76 | 17-08-17 | 19:49 | 2

Maar het mag gewoon doorgaan hoor. Moet pegida proberen. Dan eindigd de hele zooi direct in de cel. Iedereen is gelijk! Maar alleen als het zo uitkomt. Anders niet.

VeelTeSteil | 17-08-17 | 19:52

ooit .

medelmo | 17-08-17 | 21:24

En Anne-Fleur?

LanzVonLiebenfels | 17-08-17 | 19:49 | 2

Ze heeft Geenstijl gehacked. Ik zie af en toe een groen stipje.

dydxsq | 17-08-17 | 20:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken