Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kopvod van Nike. Just do het maar gewoon niet

Voor de knuckle draggers onder u die niet de genoegens van een gymnasiumopleiding hebben genoten: Nike was de Griekse godin van het winnon, maar nu beter bekend als een sportmerk. In deze hyperoverspannen tijden vol Mohammedaanse dwingelandjes zijn goden niet meer grappige marketinggimmicks, maar moet men echt daadwerkelijk rekening houden met het gerommel omtrent de verzonnen creaturen. Nouja, vooral met die ene dan: Allah. De hele maatschappij moet ingericht worden naar de eisen van de kopvoddendraagsters, dus ook sport moet eraan geloven. Het is alleen wel een beetje zweterig, zo'n kuisheidstheedoek, maar daar hep Nike wat op bedacht: een sportkopvod. Great, jongens. 100 jaar hypertechnische synthetische nanomaterialen ontwikkelen om aan de rukfantasieën van de kamelenhandelaar uit Mekka te voldoen.

Reaguursels

Inloggen

De islamisering komt naar u toe deze zomer!

Mark zit te Dutten | 08-03-17 | 12:58

Overdrijven is ook een gave hoor. Man man man...

Haricovert | 08-03-17 | 12:04

Ik koop wel Adidas. Dan kan ik met weemoed denken aan de vele "zo in mijn sas met Badedas" reclames die mijn jeugd hebben pleziert door de voorbijglippende blote borst.

Shoarmamasutra | 08-03-17 | 05:29

Ons vrienden clubje heeft besloten Nike links te laten liggen.Dit artikel om de omzet nog meer te verhogen werkt ons op de zenuwen.Wij doen niet meer mee.Jammer maar noodzakelijk.Als nu een paar miljoen klanten beslissen hetzelfde te doen dan is het een duidelijk signaal uit de samenleving.

tegenalles | 08-03-17 | 02:44

Hat wachten is nu op de Nike boerkini, ofwel de 'boerkinike'

bisbisbis | 07-03-17 | 23:42

Kunnen we al naar Mars?

Bram van Ojik | 07-03-17 | 22:24

Claudia M. | 07-03-17 | 18:08
Hoeveel??

Claude_Vieaul | 07-03-17 | 21:59

Nike... sowieso een merk voor paupers. Dat zij zich nu op Moslims richten zal het er niet beter op maken.

Solar666 | 07-03-17 | 21:34

kunnen ze de clitoris ook wegsnijden met een Nike-mesje?

Hemmenaar7 | 07-03-17 | 21:27

Nike, wie koopt er nog schoenen van 200 euri die voor 8 usd door kinderhandjes geproduceerd worden. Ik zie tegenwoordig alleen maar GL stemmers en bontkraagjes op deze schoenen.

BTW de wit uitgelichte fleece pakken die onze vrienden bij opsporing verzocht dragen zijn zwarte fleece pakken van jawel Nike. ik zou een politiepost bij de Nike store plaatsen. het is hetzelfde met die gastjes in dure bolides en dure Nike pakjes. ik kan ze niet betalen. jij wel? stem dan de gaskoning Rutte!

Rest In Privacy | 07-03-17 | 21:26

Sporten is haram, volgens de islam.
Dit meiske is dus in overtreding ent moet weg.
Prima, want ik wil het ook niet zien.

hotmint | 07-03-17 | 21:08

Kovod komt van GS!

Het woord kovod is ooit verzonnen door reaguurders op GS als ander woord voor hoofddoek.
Later is het woord kopvod in heel Nederland bekend geworden toen Geert Wilders het woord in de Tweede Kamer gebruikte bij zijn voorstel voor een hoofddoekjesbelasting oftewel kovoddentax.

Wilders zag deze kopvoddentax als goede tegenhanger van de islamitische jizya, een belasting die alleen niet-moslims moeten betalen in moslimlanden.

Prins Pils | 07-03-17 | 20:51

Koop ik ook nooit meer. Ook ff de run app verwijderen. Eat shit Nike.

nStilgar | 07-03-17 | 19:33

Al dat doekje net zo kut zit als die schoenen lopen, komt het helemaal goed.

*slaat hoofd op tafel*

Stokman | 07-03-17 | 19:15

Ik zie het probleem niet als het bij een hoofdvodje blijft.

Cas Plant | 07-03-17 | 19:13

met geld is alles te koop

R van Perzie | 07-03-17 | 18:17

Nike, is dat heel erg 2000ste eeuw?

Claudia M. | 07-03-17 | 18:08

Volgende week wordt het logo vervangen voor een kromzwaard.

Uw Psychiater | 07-03-17 | 17:29

De beste verdediging is de aanval. Elke hoofddoek compenseren met een uitgehangen tiet om de westerse waarden te benadrukken.

Upharsin | 07-03-17 | 17:18

Den Heerscher | 07-03-17 | 16:27

2-3% plus wat meelopers. En dat is niet voor alle moslims maar slechts de religieuzen. Orthodoxe of anders religieus gehandicapten. In de basis niet erger dan onze gekkies. Maar er is een probleem. Criminelen bekeren wederom tot islam en zien dan een uitkomst voor hun miserabele en ellendige kut-leventjes. De exact zelfde reden waarom seriemoordenaars hun dieptrieste kutleven een betekenis willen geven.

Je moet een oorlog slim en effectief voeren.

Iets wat de meeste sukkels hier niet eens kunnen bevatten.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 16:58

Maar even. Hoeveel moslima's doen er aan kunstschaatsen?

Worst_kaas_scenario | 07-03-17 | 16:49

Daar koop ik dan ook niets meer

observer59 | 07-03-17 | 16:41

Nike beloond het moslimtuig die allemaal op Nike,s lopen.

blauwe zander | 07-03-17 | 16:39

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:26
Dat is correct en tevens juist. Het punt is meer dat ik persoonlijk en met mij de meeste mensen weinig zin in een burgeroorlog hebben.

Dat handjevol radicalen -> Het is lastig inschatten hoeveel dat er precies zijn, hoeveel sympathie ze hebben van mede-gelovigen en hoeveel daarvan aan "hun" kant staan als puntje bij paaltje komt.

Geloof me, menig politicus en het gros van de bevolking gaat zich daar nog lelijk in vergissen.

Bovendien: Modern wapentuigh heb je vrij weinig aan tijdens een guerilla oorlog, tenzij we bereid zijn hele wijken of steden met de grond gelijk te maken.

Als er inderdaad de pleuris uitbreekt op basis van ideologie (over een kwart/halve eeuw o.i.d.), dan wordt het maar afwachten hoe dat afloopt.

Den Heerscher | 07-03-17 | 16:27

@Julia, zal er niks tegenin brengen, maar gewone moslims zijn (terecht) doodsbang voor die gasten hè, wie laat er nou steken vallen, bakfietsmoeder of realisten. Links is het probleem.

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 16:21

@Schoorsteenveger | 07-03-17 | 16:05
Haha dat mag ik wel, een positieve insteek met humor. Top!
Het is een beetje een glas halfvol of halfleeg verhaal.
Toen er 2 Egyptische beachvolleybalsters in burkini aan de Spelen deelnamen schoot iedereen en zijn moeder in de vlekken.
Ik dacht voornamelijk, wat fijn voor die meisjes dat ze n,u ondanks al de beperkingen van dat pokke geloof, toch hun droom kunnen waarmaken.
Maar ach ik ben een optimist en volgens Rutte zijn dat de beste ;)

Berbaar | 07-03-17 | 16:18

Julia | 07-03-17 | 16:03

Nee. Daesh is op zoek naar de 'eindstrijd' het apocalyptische einde van de wereld. Net zoals alle andere religieuze gekken. Jij bent een pion want je speelt daar als 'tegenstander' prima op in. Het zal je raar in de oren klinken maar hoe meer men radicaliseert hoe meer ellende.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 16:15

@Julia | 07-03-17 | 15:51
Verschillen van mening is geen probleem.
SA komt voort uit mijn eerste reaguursel (waar U weer indirect op reageerde) dat ging over Fatima uit Riyadh-zuid.

Berbaar | 07-03-17 | 16:10

Je moet er ook de humor van in willen zien. De Verhevene gebiedt het dragen van een hijab, en dan komt die verderfelijke kafir met een Pro Hijab, een versie die nog professioneler is dan die welke door de imams aan de moslima wordt opgelegd....
Leve de decadente commercie van de kuffar, zou ik zeggen, leve het kapitalistisch geprofessionaliseerd kopvod!

Schoorsteenveger | 07-03-17 | 16:05

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:52
Ik ben niemands pion. Moslims zijn vooral een pion van de islam, wat ze overigens zelf willens en wetens toelaten. Verder, IS doet verschrikkelijke dingen maar als die er niet geweest zouden zijn, zou ik dan opeens wel positief staan tegenover de islam???Grapjas! Je geeft IS too much credit!
Hoe zit dat trouwens, met die geweldige islamitische samenlevingen waarin vrijheid, blijheid heerst? Waar het zo geweldig toeven is voor iedereen? Wacht, ik haal eventjes de internationale rapporten, cijfers,feiten,statistieken erbij dat islamitische landen echt het ware paradijs zijn.... O wacht sorry, ik moet me eerst door al die feiten heen ploegen over islamitische landen die stelselmatige onderdrukking van christenen laten zien, waarvoor vrouwen het een hel op aarde is en islamitische landen worden voorbegestreefd door afrikaanse ontwikkelingslanden op het gebied van vrouwenrechten....... oef.. pijnlijk.

Julia | 07-03-17 | 16:03

@DKS, Natuurlijk loopt het slecht af met populisme, populisten kunnen niet even de Volkskrant of de NOS bellen, en er is altijd wel een Volkertje die op één of andere manier zowel een 9mm als een 5.62 kan schieten.

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 16:00

Julia | 07-03-17 | 15:51

Apart. Kom jij sowieso ooit buiten de deur? Ken jij iemand die moslim is? Het lijkt me eerder allemaal angst. En een stem voor de afbraak van onze vrijheden.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:57

Julia | 07-03-17 | 15:39

Je onderschat de algemene haat naar moslims. Precies zoals Daesh dat wil. Zij willen een oorlog tussen moslims en niet-moslims. Jij bent een pion.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:52

Berbaar | 07-03-17 | 15:44
Ach, we verschillen gewoon van mening, moet kunnen toch? Jij vind het ok om een onderukkend systeem en gedachtegang in te ruilen voor een ander onderdrukkend systeem en gedachtegang...
Ik zou willen dat beiden zouden verdwijnen en ik weet niet hoe jij aan SA komt, maar in Europa is dit gewoon gedachtegoed onder moslims, vrouwen mogen niet naar buiten zonder hoofddoek of worden onder druk gezet door de islamitische gemeenschap, komt daar nog eens bij dat hoofddoekloze ongelovige vrouwen uiteindelijk de zure rekening van de hoofddoek zullen gaan betalen.

Julia | 07-03-17 | 15:51

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 15:40

Zachtjes gezegd is populisme het volk voorliegen het loopt ook altijd slecht af met populisme.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:46

@Julia | 07-03-17 | 15:42
Dat was mijn voorbeeld en daar zult U het mee moeten doen.
Succes met de "strijd" voor de vrouwenrechten!
Proest!

Berbaar | 07-03-17 | 15:44

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:36
Gaat niet gebeuren want dergelijke typjes hebben helegaar niks met vrouwenrechten.
Het is meer "boehoe de Islam" gejankebal dat zie je al van kilometers aankomen.
Sterker nog ze hebben liever dat Fatima thuis opgesloten zit, dan met een Pro-Hijab gaat schaatsen want dan kunnen ze "boehoe de Islam" roepen.
De agenda's zijn allemaal zo voorspelbaar.

Berbaar | 07-03-17 | 15:42

Berbaar | 07-03-17 | 15:33
Ach, wat schattig, je denkt dat alleen in SA dmv de islam vrouwen aan het onderdrukken is!

Julia | 07-03-17 | 15:42

Weinig sportief visitekaartje van Nike dat ze zich in het afdekken van vrouwen gaan specialiseren.

miss error | 07-03-17 | 15:41

@DKS, waarom populisme verwarren met links? Populisme is sinds de Romijnen al een scheldwoord maar het plebs had toch echt reden om te klagen. Met Graius Grachus is het slecht afgelopen, met Fortuyn ook.

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 15:40

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:26
Lachen joh,we moeten ons echt zo zorgen maken dat er pogroms op moslims komen!
Maar als we naar de cijfers en de feiten kijken, zijn het vooral onschuldige Europeanen die het met hun leven moeten bekopen door die prachtige islamitische aanslagen. Wanneer je van het leven geniet, in de metro, stations, vliegvelden, rockconcert, een joodse supermarkt, een redactie die grapjes maakt over de islam, mensen die kritiek hebben op de islam... tsja... pijnlijk.
Maar hey, in dit opzicht zijn moslims de ware slachtoffers nietwaar? Ondertussen zijn ze wel zeer bereid om te gaan demonstreren tegen Israel in solidariteit met hun islamitische Palestijnse 'broeders'.
Maar hey, wanneer andere islamitische broeders de criminaliteit ingaan,islamitische aanslagen plegen, naar IS gaan dan kijkt men opeens de andere kant op en doet men alsof hun neus aan het bloeden is.
Blijkbaar houdt een islamitische broederschap wat anders in dan een normale broederschap, namelijk wanneer je ziet dat een broeder iets verkeerd doet je hem daarop aanspreken... iig niet zoals in Molenbeek de aanslagplegers de hand boven het hoofd houden en verstoppen voor de politie.

Julia | 07-03-17 | 15:39

Kleine correctie Zentgraaff: zo'n doekie is juist niet voor het rukken.

civil servant | 07-03-17 | 15:36

Berbaar | 07-03-17 | 15:33

Of eens ophouden met hypocriet zijn en gaan protesteren bij de zwarte kousen in de bijbelbelt. Het is niet dat volk of zelfs hun partijen lekker vrouwvriendelijk zijn.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:36

TheEgg | 07-03-17 | 15:19

Nee dus. Eerwraak is geen moslim-gebruik. Het stamt vanuit een stammencultuur die pre-islam is. Daarnaast zijn er meer moslima's die geen hoofddoek dragen dan wel in Nederland. Soms is de deur uit gaan nuttig.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:34

@Julia | 07-03-17 | 15:22
Lez0n!!
U verzint er weer eens een hele heaup bij.
Nike denkt dat er behoefte/markt voor is en dat vind ik dikke prima. Daarnaast genereert het een massa gratis publiciteit, doen ze goed.
Verder ben ik blij dat als dit dingetje bepaalde Moslima's de mogelijk biedt wél te gaan sporten (of beter te kunnen sporten), that's all.
Als U zich druk wil maken over de onderdrukking van vrouwen in SA moet U dat lekker daar gaan doen.
Succes ermee!!

Berbaar | 07-03-17 | 15:33

Te leuk om het er niet erbij te zetten, de toren van Babel aka multiculturalisme, bidden kreng

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 15:31

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 15:27

Voor veel reaguurders is links de enige reden dat ze nog leven. Of had jij echt niet door dat de meesten 50+ zijn en op een uitkering zitten.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:31

Nathan R Jessup | 07-03-17 | 15:05

Scherp. Uiterst scherp. Wat wederom het é.é.a. aantoont.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:29

@Najoris, nee, er is een veel gevaarlijke religie dan islam, namelijk links. Geef een definitie van een religie en kijk hoeveel vinkjes je kan zetten om te kunnen ontkrachten dat linksdenkers eigenlijk diep religieus zijn. Apocalyptische DOEM! check. Leiderscultus? check. Flaggalisme? check. De komst van een valse messias? check. Et etc c c

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 15:27

Professor Bacterie | 07-03-17 | 13:57

Schelden is een zwaktebod en getuigd van een beperkt uitdrukkingsvermogen. Verder is je bijdrage niets meer dan klinkklare onzin.

jawor36 | 07-03-17 | 15:27

ok, ik koop voortaan nooit meer iets van Nike, wil niet met de grote pedo van de vrede geassocieerd worden.

geenspam | 07-03-17 | 15:27

Den Heerscher | 07-03-17 | 15:03

Ah welnee. Ik zie sociaal-economisch achtergestelde Marokkanen, een reëel probleem, en wat achterlijke fanatici. Als je echt denkt dat dit soort volk ons, de veroveraars van de wereld, kan verslaan ben je echt van het padje. Ze komen niet verder dan aanslagen en de moslimhaat en verafschuwing is nog nooit zo sterk geweest.

We kunnen ons eerder zorgen gaan maken over pogroms op onschuldige moslims dan andersom. De haat groeit en wij zijn toch echt met meer en vooral militair, politiek en economisch veel sterker.

Laat me niet lachen man. Europa is een slapende reus, een gigant.

#Don'tFuckWithUs.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:26

Berbaar | 07-03-17 | 13:49 Berbaar | 07-03-17 | 15:00
Wat een achterlijke gedachtegang! Te lachwekkend voor woorden!
Dus omdat vrouwen van de islam niet naar buiten mogen of mogen sporten en dus binnen moeten zitten;(= lees onderdrukking) Moeten wij hoofddoekjes (= lees onderdrukking, onderscheid makend tussen man en vrouw, onderscheid makend tussen kuise gelovige moslima en hoofddoekloze ongelovige vrouw, zichzelf de gehel verantwoordelijkheid van de man op zich nemend ipv dat de man zelf verantwoordelijk is voor zijn eigen daden, kortom discriminerend tot op de bot) maar gaan omarmen als een emanciperend en feministisch doek voor over je haren?
Waarom hoor ik jou niet over dat deze vrouwen niet naar buiten mogen wanneer ze geen kopvod dragen? Het laat alleen maar zien dat een kopvod een verschrikkelijk iets is en uit een onderdrukkend systeem komt, dat is de ware onderdrukking die gaande is.

Julia | 07-03-17 | 15:22

Hahahaha! Wat een hypocriet gelul. Heel vroom en gelovig met een doekje om je hoofd jezelf in een überstrak sexy pakje hijsen en met je been in de lucht rondjes draaien. Als ze dat zien in Iran hangen ze je alsnog aan een hijskraan. De vieze hoer

PopperFlopper | 07-03-17 | 15:20

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:39
Je doet weer een (uiteraard verkeerde) aanname. N.l. dat we selectief verontwaardigd zijn. Zo'n pruik bij joodse vrouwen is namelijk net zo debiel, net als vrouwen die niet mogen sporten van hun chrrrrristelijke geloofsvrienden, dan wel alleen in lange zwarte rok. Ook dat komt ze op commentaar te staan.

Komt dan nog bij dat de hoofddoek natuurlijk helemaal geen vrije keus is. Niet omdoen van die hoofddoek komt je op uitstoting uit de gemeenschap, mishandeling of eventueel erewraak (in het Nederlands: moord) te staan. Er is niets onschuldigs aan.

TheEgg | 07-03-17 | 15:19

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:42
Daar sla je de plank mis, beste Slet. Hoeveel hindoes en christenen zie jij in het Westen iedere dag met een hoofddoek lopen? Laten we focussen op hindoes. De hindoe vrouwen doen dat enkel bij religieuze gelegenheden.

Er is een duidelijk verschil tussen het dagelijks dragen van een hoofddoek of alleen bij religieuze gelegenheden. Dat heeft te maken met je willen aanpassen aan de nieuwe maatschappij waar je deel van bent gaan uitmaken. Sommige groepen willen dat dus wel en andere weer niet.

Mahatma | 07-03-17 | 15:14

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:03
Goede tegel.

DeZitzak | 07-03-17 | 15:10

Vond het schandaliger dat Real Madrid hun logo aangepast heeft voor sponsorschap van Nationale Bank van Abu Dhabi.
Alles voor het geld..

Ik ben tegen hoofddoeken vind dat gewoon teken van vrouwen onderdrukking en van moslimfundamentalisme wat niet in het westen thuishoort. Maar als mede door deze nikedoek in radicale islam landen gaat zorgen dat er meer vrouwen gaan sporten zit ik er niet zo mee.. Hun volgende item zal wel een opblaasrugzak zijn met ingebouwde ontsteking....

vinzDH | 07-03-17 | 15:09

gewoon NIKE boycotten - simpel

lasttango2016 | 07-03-17 | 15:09

@jawor36 | 07-03-17 | 13:37
Komt de Godwin:
Precies, snap al die drukte over IG Farben ook niet. Als je geld kunt verdienen aan Zyklon B, waarom zou je dat dan niet doen.

TheEgg | 07-03-17 | 15:08

Wat doen die moslims op t ijs???
Kunnen ze dat niet lekker in de woestijn gaan doen waar ze vandaan komen??

profiteur Mo heeft toch ook nooit geschaatst? Mag dat dan wel???

Haram_Kafir_4ever | 07-03-17 | 15:07

@Keyboardspeler | 07-03-17 | 13:36
Goed merk, maar ze hebben helaas geen sportschoenen.

Slipsnifter | 07-03-17 | 15:07

Wat zouden jullie vinden van een reclame van Victorinox of iets dergelijks, voor een speciaal halal mes voor vrouwenbesnijdenis?
Da's kapitalisme, moet kunnen, slim, goeie marketing en ik zie het probleem niet?

Nuchternederland | 07-03-17 | 15:07

Ik heb met het WK vrouwenschaatsen weinig wapperende haren gezien. Dat daar geen mensen boos over worden.

Nathan R Jessup | 07-03-17 | 15:05

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:45
Die radicalisering vind je precies in de islamitische hoek.
Die criminaliteit vind je precies in de socio-economisch achtergestelde wijken.
Laat er trouwens een behoorlijk sterke correlatie bestaan tussen "socio-economisch achtergesteld" en "aanhanger der religie van de vrede".
Nee, Nederlanders willen inderdaad niet graag bekeren. Men wil over het algemeen uberhaupt geen religieuze inspraak op het openbare leven. Laat dat nou precies zijn wat een islamitische minderheid wel pertinent probeert af te dwingen. Het gaat dan ook niet om die 5% moslims, maar om de buitensporige invloed die die 5% uitoefent, om de toename van die invloed, om de trend in bevolkingssamenstelling waardoor die 5% later meer wordt. Geef islam een eeuw de vrije ruimte en zeg maar dag tegen je vrije ruimte.
Die lui moeten geschoold worden. Helaas kan ook dat al moeilijk, want zodra je een klas hebt met 50% islamkotertjes zorgen die er wel voor dat de leerkracht bepaalde onderwerpen niet eens meer durft te bespreken i.v.m. bespuugd en uitgescholden worden. Als leerkracht de ouders erop aanspreekt, dan staan die weer achter hun eigen kroost, zo blijkt.
M.a.w.: De tendens is de verkeerde kant op. Ja, het valt allemaal wel mee momenteel. Nee, als het huidige patroon doorzet komt het niet goed in de komende eeuw. "Should we tolerate the intolerant?" --> Driewerf neen.
Wilders zijn "Entfernung" oplossing werkt daarbij ook niet natuurlijk, maar er is wel degelijk wat aan de hand met die islamitische ideologie. Die ideologie moet wel degelijk bestreden worden.

Den Heerscher | 07-03-17 | 15:03

NaJoris

Echt waar? Als nazaat van joodse immigranten die destijds vluchtte voor de inquisitie - katholieken, maar lang niet de enige christenen met een jodenhaat - kan ik niet zeggen dat ik zin heb om 'geïslamiseerd' te worden. Sterker nog ik ben er heftig op tegen zoals ik heftig ageer tegen elke inmenging van religie in mijn leven. Dit wil uiteraard niet zeggen dat ik geen lekker stukje koosjere lam op de barbecue flikker of niet in de shoarmaboer een kapsalon haal. En het wil ook niet zeggen dat ik asociale kutmarokkanen tolereer of dat ik rare mafketels met jurken die staatsondermijnend bezig zijn tolereer en zeker ook niet hun extremistische tegenstanders. Ik ben liberaal en geniet van vrijheid. Welke idioten dat willen aanvallen - jij of moslimextremisten - zijn mijn ideologische vijand.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 15:03

@DeZitzak
Klopt. Nix halals meer. Ook alle halalstagieres eruit geflikkerd. Alle twijfelachtige halalmedewerkers eruit gesaneerd. Ook alle halalleveranciers exit.
Koelkast halalvrij.
Halalbidhok is weer bierhok met tieten.
En altijd op vakantie naar een islamvrije omgeving.
Prrrrrettig!

pennestront | 07-03-17 | 15:03

Islamisering in optima forma... hoe duidelijk wil je het hebben... religie, achterlijk en triest...

PijlVader | 07-03-17 | 15:02

@Stijlicoon | 07-03-17 | 14:40
Hihi je kan het leven maar ingewikkeld maken.
De ene keer eet ik een karbonade van de vlees juwelier, de andere keer een halal kippetje van Hamid de kippensultan op de Haagse Markt.
Als het maar smaakt!
In dit geval vind ik het vooral een slimme zet/stunt van Nike.
Een oordeel hebben hmm ik ben een blanke man die geen geloof (met of zonder hoofddoekje) aanhangt.
Ver van mijn bed show maar fijn voor Fatima of Aisha dat ze nu kunnen sporten, dat dan weer wel.

Berbaar | 07-03-17 | 15:00

@Barbra Streisand | 07-03-17 | 14:42
Tjaka 7 gulden binnegehaald! Bedankt Barbra Drijfzand. Mannen hebben zeker geen interesse in jouw. Maar ja, jij bent natuurlijk normaal

NaJoris | 07-03-17 | 14:57

@pennestront | 07-03-17 | 14:51
Haha, maar natuurlijk. Geloof je het zelf?

DeZitzak | 07-03-17 | 14:57

Dat worden dus geen Nike-spullen meer in Huize Snoepjes. Tabee.

Dr. Snoepjes | 07-03-17 | 14:55

Barbra Streisand | 07-03-17 | 14:42
Maar mannen die minder 'tolerant' zijn hebben gemiddeld hogere niveau's testosteron. En dat zou ze weer aantrekkelijker maken dan de gemiddelde sociologie-eunuch.

Zosima | 07-03-17 | 14:54

@NaJoris | 07-03-17 | 14:42
Och, menneke toch. Eng, hè, een mening die anders is?

DeZitzak | 07-03-17 | 14:54

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:45
Oogkleppen eens afdoen. We hebben nog vrijheid maar hoe meer islam des te minder vrijheid we krijgen. De islam is het grootste probleem van dit moment. Het brengt ons van een beschaving terug in de tijd naar een islamitsche staat. Maar blijf gerust wegkijken, op een dag wordt je wakker en denk je. Damn had NaJoris toch gelijk

NaJoris | 07-03-17 | 14:54

Niks van Nikes!

pennestront | 07-03-17 | 14:53

Zo, nikes in de open haard gegooid. Die halaltroep draag ik niet meer.

pennestront | 07-03-17 | 14:51

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:39
Het enige probleem is dat de islam ons langzaam maar zeker wordt opgedrongen. Niet zij als nieuwkomers, maar wij moeten ons aanpassen. Geen kerstboom op openbare plaatsen, zwarte piet mag niet meer. Maar wel halal eten met het lichtjesfeest. Ramadan wordt rekening mee gehouden.
Wanneer stoppen we met het alsmaar bukken voor deze veroveraars? Ze passen zich maar aan anders blijven ze toch lekker in hun moslim land! Ik ben bang dat onze democratie onze ondergang wordt. Door hun meerderheid in de nabije toekomst worden we gedongen om een moslimstaat te worden. Stapje voor stapje. Als we ze niet snel een halt toe roepen dan is het te laat, dan zij we we weer terug in de middeleeuwen. Alleen jammer dat mensen zoals de koreaanse slet dat maar niet wil zien. Nu hebben we nog vrijheid van mening en godsdienst, maar de islam is niet zo tolerant en gaat de macht overnemen. Dag vrijheid het waren mooie jaren

NaJoris | 07-03-17 | 14:51

Stijlicoon | 07-03-17 | 14:40

Vraag een Nederlander of hij/zij bereid is om te bekeren naar de islam. Het antwoord is nee. Koosjer vreten doen we al jaren en er is niets mis met wat slim handelen. Die hysterische reacties altijd. Hebben jullie echt niet door wat voor kwetsbare sneeuwvlokjes jullie zijn? Het is zo vreselijk overdreven. En erger. Het leidt de aandacht af van echte problemen zoals criminaliteit en radicalisering.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:45

Boycot Nike!

Steinway | 07-03-17 | 14:43

@First Contact, MSM is nu éénmaal links, en links is nu éénmaal links. Het boeit mij niet want ik geef bijzonder weinig om de welzijn van islamitische vrouwen, ze zoeken het maar lekker uit. Not in my backyard dingetje voor mij.

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 14:43

Sarcastisch varken | 07-03-17 | 14:38

Doe niet zo raar. Religieuze mensen kleden zich nogal kuis. Joodse vrouwen dragen pruiken of hoofddoekjes. Christelijke en zeker orthodoxe ook. Hindoes altijd. En ga zo maar door. Je moet je visie wat bijstellen. Dit is verre van een islamitisch probleem, als je het al een probleem kan noemen. De islam schrijft nergens een hoofddoekje of genitale mutilatie voor. Dat is gewoon gekopieerd vanuit de normale gang van zaken in die tijd. En moslims zijn verre van de enigen.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:42

-weggejorist-

Barbra Streisand | 07-03-17 | 14:42

@DeZitzak | 07-03-17 | 14:10
Mooi jullie hebben elkaar gevonden. Hup nu gauw terug naar Joop, hij mist jullie

NaJoris | 07-03-17 | 14:42

Ik ben begonnen met het boycotten van winkels en merken die zichzelf islamiseren.
V&D (suikerfeest, maar nu godzijdank failliet)
HEMA (hoofddoeken)
AH (halalzooi)
Nike (dit weer)

Nog even en ik kan nergens meer heen. Kun je denken wat een aansteller, maar draai het eens on en zie hoe rap NL islamiseert.

Stijlicoon | 07-03-17 | 14:40

Speertjespunt | 07-03-17 | 14:30

Elke religie wil dat vrouwen zich kuis kleden. Noem er eentje die dat niet doet? Het is allemaal zo lachwekkend overtrokken. Je staat echt enorm van de realiteit af als je denkt dat islam de enige religie is waarin kuisheid een fundamenteel onderdeel is van de dogma.

Persoonlijk ben ik tegen elke religie. Maar hou eens op met zo selectief verontwaardigd en hypocriet zijn.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:39

Wat een gezeik van erwtprinsesjes hier heer, Nike is een bedrijf, en er is een markt voor. Dat burkini's verboden zijn in zwembaden is terecht vanwege hygiene, pdp, maar als je hier om gaat jammeren dan geef je een best reeel probleem wel heel erg snel een geuzenstatus
Bokito ergo sum | 07-03-17 | 14:27

Nike verkoopt toch alleen sport-artikelen? Een hoofddoek is geen sportartikel... wat is het dan wel? Het is onderdeel van het onderdrukkingsmechanisme tegen vrouwen!

Een islamitische vrouw (geboren/opgegroeid in het westen notabene)... als ze al wil sporten... MOET zo'n lelijke lap om! Wil ze dat niet, gaat ze niet sporten. Wil ze dat wel, dan mag ze niet sporten, waar er mannen aanwezig zijn. Het lijkt allemaal eigen wil, maar dit denkraam is er in geprent sinds de geboorte... niks eigen wil!

Sarcastisch varken | 07-03-17 | 14:38

Komt dit ook naar Nederland dan? Lijkt me dat dit toch gewoon producten zijn voor export naar het midden oosten? Ja het is belachelijk dat het daar nodig is, maar ik heb alsnog liever dat ze met dit soort dingen wel aan sport e.d. gaan doen dan dat ze binnen moeten blijven.

Feit blijft gewoon dat die barbaren tijd nodig hebben om een culturele ommezwaai te maken en dat lukt je niet als je vrouwen maar blijft tegenwerken.

Nee het is geen feest en het is jammer dat het zo moet, maar beter zo dan niks. Bovendien: ze kunnen ook niet ontsnappen als ze het huis niet uit kunnen.

Martinspire | 07-03-17 | 14:37

@Hettiet | 07-03-17 | 14:27
Ook al lees je dat 100 keer dan valt het voor een normaal mens nog niet te begrijpen. Islamistische vrouwen moeten zich dus preventief kleden omdat islamitische mannen hun seksuele lusten niet kunnen beheersen. En de linkse MSM verkoopt dat vervolgens als iets 'moois'.

First Contact | 07-03-17 | 14:33

@DeZitzak | 07-03-17 | 14:12 - hahaha de ironie.

MarcS | 07-03-17 | 14:32

Boycotten die shit

Wekkertje | 07-03-17 | 14:30

De Islam wil dat vrouwen zich kuis kleden. Je kan wel die hoofddoek omdoen, maar die strakke billenpartij zo laten zien is genoeg reden voor alsnog een stevig potje stenen koppen

Speertjespunt | 07-03-17 | 14:30

Ies errug kauwd.

cat22 | 07-03-17 | 14:29

Correctie:

Sarcastisch varken | 07-03-17 | 14:22

Deze lappen zullen net zo min gedragen worden bij het sporten, als de Adidas-broeken (al dan niet met bijpassende Adidas-badslippers) die je alleen op straat ziet... nog meer verpaupering dus... next!

Sarcastisch varken | 07-03-17 | 14:28

Voor moraal, fatsoen en ethiek moet je NIET bij nike zijn, dat weet iedereen toch? Maar waarom zo selectief en niet inspringen op andere haatzaaiende doelgroepen. Dus volgende week wil ik ook witte puntmutsen en de black panthers/BLM lijn zien van nike...

First Contact | 07-03-17 | 14:27

“Ik draag de hijab (sluier) nu drie jaar. Voor mij is het zeer bevrijdend geweest. Om eerlijk te zijn, stelt het je in staat een persoon te zijn en niet slechts een vrouw/ding om naar te kijken. Mensen luisteren naar je. Ik was altijd nogal zwaar … Toen ik het gewicht weer kwijt was, merkte ik de blikken en dingen op, wanneer iemand bijvoorbeeld met je praat terwijl hun ogen naar je borst(en) kijken. Met de hijab merk ik dat dat is verdwenen.”

“Het dragen ervan zorgt ervoor dat wanneer mensen naar me kijken, ik het gevoel heb dat ze niet naar me kijken vanwege hoe mijn lichaam er uit ziet, maar vanwege wat ik doe en bijdraag.”

“Ik doe het omdat dat is wat God geboden heeft. Daarnaast draag ik het ook als vorm van bescheidenheid. En het beschermt ons tegen seksuele hinderlijkheden. Ik zag hoe mannen naar een vrouw met een korte rok keken, over haar spraken en lachten en ik dacht: “Zij hebben geen enkel respect voor vrouwen. Ik ben er dankbaar voor dat vrouwen in mijn religie gerespecteerd worden.”......... ik heb dit 5 keer gelezen en nog begrijp ik niet met welke bizarre kronkel deze moslima naar mannen kijkt.Mannen lijken in haar ogen wel een stel geile mannen die droog staan te humpen tegen iedere muur en wanneer er een vrouw langs komt haar direct bespringen.... Zou dat cultuur/geloofs gebonden zijn?

Hettiet | 07-03-17 | 14:27

Wat een gezeik van erwtprinsesjes hier heer, Nike is een bedrijf, en er is een markt voor. Dat burkini's verboden zijn in zwembaden is terecht vanwege hygiene, pdp, maar als je hier om gaat jammeren dan geef je een best reeel probleem wel heel erg snel een geuzenstatus

Bokito ergo sum | 07-03-17 | 14:27

Zosima

Nee inderdaad niet. Helemaal het tegenovergestelde. Zo links als de neten maar heel selectief verontwaardigd over links en islam.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:25

Grote Smurf | 07-03-17 | 13:41
Hier komt conservatief rechts, is niet atijd hetzelfde als economisch rechts.

Zosima | 07-03-17 | 14:22

Deze lappen zullen net zo min gedragen worden bij het sporten, als de Adidas-broeken (al dan niet met bijpassende Adidas-badslippers) op straat... nog meer verpaupering dus... next!

Sarcastisch varken | 07-03-17 | 14:22

Gravin v Kippenbouth | 07-03-17 | 14:08

Is ook een plekje op de Krim.

In Frankrijk heet het een Cagoule. Alle kinderen in de Alpen dragen zoiets en ouderen ook.

Het hysterische is weet onmetelijk.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:22

Wanneer komt de nike boerka uit?

Zosima | 07-03-17 | 14:20

wel witte schaatsen.

medelmo | 07-03-17 | 14:19

Pro-islam is het hélemaal in politiek correct Amerika. Want Trump is tegen islam. Vandaar ook de hijab met Amerikaanse vlag die feministen gingen dragen tegen Trump (proest!).

Zosima | 07-03-17 | 14:19

DeZitzak | 07-03-17 | 14:08
Jij denkt dat dat kapitalisme is. En dat is nou juist het probleem met veel mensen. Ze snappen niet echt wat kapitalisme is. Geloof niet dat Kapitalisme is uitgevonden om te zorgen voor het goedkeuren van symbolen van vrouwen onderdrukking.
--
Jij mag dat normaal kapitalisme vinden. Ik vind het schunnig en fout. Nike heeft marketing macht, en die zetten ze dus in om nog meer vrouwen hun rechten te ontnemen... Tsja...

Mark_D_NL | 07-03-17 | 14:18

Tuurlijk mogen ze verkopen wat ze willen, maar tegenwoordig worden bedrijven ook afgerekend op basis van maatschappelijke betrokkenheid. Het faciliteren van mensonterende regimes en praktijken gaat daar lijnrecht tegenin. Iedereen die mensenrechten een warm hart toedraagt zou geen zaken meer met dit soort bedrijven moeten doen. Raak ze waar het pijn doet, in de portemonnee.

Chicagoo | 07-03-17 | 14:14

-weggejorist-

DeZitzak | 07-03-17 | 14:12

@Denlelie | 07-03-17 | 13:57
Laat Nike daar nou net hele afdelingen mensen hebben zitten die dat veeeel beter weten dan U of ik.
Verder levert het veel gratis publiciteit op, ook GS helpt een handje.
Tientallen miljarden omzet en een paar miljard winst, doen ze goed!!

Berbaar | 07-03-17 | 14:12

@Den Heerscher | 07-03-17 | 13:36
Ik ben in de jaren 80 in Indonesie opgegroeid, inderdaad zag je toen nauwlijks kopvodden en je kon vrijwel overal alcohol kopen, maar de laatste 10 jaar lijkt het wel alsof je er meer wijven met kopvod dan zonder ziet en bintang kun je ook niet overal meer kopen. De grote boosdoeners zijn uiteraard vage geldstromen uit het midden oosten die het fundamentalisme behoorlijk aan het hypen zijn.

geenspam | 07-03-17 | 14:11

"Jij mag als man mijn haar niet zien want anders maak je mij een hoer. Dat ik jou daarmee impliciet van onkuise neigingen beschuldig is jouw probleem. En nee, het interesseert ons allemaal geen reet dat jullie al eeuwenlang vinden dat een vrouw gewoon haar haar mag tonen. Ons geloof is namelijk superieur en wij hoeven ons niet aan te passen."

Professor Superhirn | 07-03-17 | 14:11

@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:06
Waarschijnlijk omdat je de beschikking hebt over gezond verstand.

DeZitzak | 07-03-17 | 14:10

@Mark_D_NL | 07-03-17 | 13:32
Dit heet simpelweg kapitalisme. Snap je dat nou echt niet?

DeZitzak | 07-03-17 | 14:08

Ah.
Nike heeft de balaclava (wintersportkopvod) opnieuw uitgevonden.

Gravin v Kippenbouth | 07-03-17 | 14:08

Verboden aerodynamische hulpstukken. gediskwalificeerd.

Nuchternederland | 07-03-17 | 14:07

@ Berbaar | 07-03-17 | 13:49

Nou interesseert het me werkelijk waar geen flikker wat Fatima uit Riyadh-Zuid allemaal doet en niet doet. Maar dit artikel slaat ook nergens op. Als Nike denkt dat ze hoofddoekjes voor sportende moslima's moet maken, moeten ze dat gewoon doen. Wat je zegt. Business is business.

Enter Yeti | 07-03-17 | 14:06

Den Heerscher | 07-03-17 | 13:36
Mijn oma zei al dat de moslims het niet zo op vrouwen hebben(volgens haar vonden moslims dat vrouwen geen ziel hadden). En die heeft na de tweede wereldoorlog geen moslim meer gezien.

frank87 | 07-03-17 | 14:06

Ik kan het probleem niet bespeuren.

De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 14:06

Particulier bedrijf met nieuw product. Niet zo gek doen, dat moeten ze toch echt zelf weten?
Je kan je meer afvragen waarom de miljoenmiljard triggerhappy persbureaus hier zonodig over willen schrijven. Dát is de werkelijke islamisering. Uiteraard tesamen met de voor allah bukkende sportbonden die reglementen aanpassen tbv Islam.

de Voorzittert | 07-03-17 | 14:05

Daaag Nike; kocht toch al niks van jullie globalisten.

dalskog | 07-03-17 | 14:04

* maakt aantekening in boycot-boekje

Chicagoo | 07-03-17 | 14:04

Nooit iets van die Nike rommel gekocht
en achteraf bezien was dat weer een uiterst wijs besluit van mij, al zeg ik het zelf

Tobi | 07-03-17 | 14:01

Lekkere billen in die strakke legging/yogabroek.

Mahatma | 07-03-17 | 14:00

Bedrijf wil geld verdienen", schande!
jawor36 | 07-03-17 | 13:37

Dít soort types als deze jawohl of hoe die linkse zak zich noemt zijn zo treurig. Nu is het opeens geen probleem maar o wee als een bank investeert in de wapenhandel Dan is het opeens wel walgelijk en liggen de molotov cocktails klaar. Walgelijke mensen zijn dit.

Professor Bacterie | 07-03-17 | 13:57

Kunnen ze dat niet belasten, zo'n kopschaamlap? O wacht ..

ChatBot | 07-03-17 | 13:57

Business ? De doelgroep zijn kunstschaatsters die Fatima of iets dergelijks heten. Ik weet niet, maar de doelgroep lijkt me nu niet heel groot voor en bedrijf als Nike.

Denlelie | 07-03-17 | 13:57

BS natuurlijk, een goede moslima toont haar lichaamsvormen niet...

Satria | 07-03-17 | 13:56

Voor de moslima is sport beoefenen haram - zeker wanneer er mannen in het publiek zitten, wanneer er gebogen wordt (dat doe je alleen als je tegen je space-papa praat) - en ook wanneer er muziek weerklinkt, of er andere van dat soort verdorven kuf'r toestanden mee gemoeid zijn. Zie fatwa, Fatima.
-
islamqa.info/en/115676
-
Next.
-

Herbert_von_Caravan | 07-03-17 | 13:55

Vraag en aanbod, zo simpel is het. Slimme marketing van Nike. Maar goed, het scoort natuurlijk lekker makkelijk om er een ''iew, islam''-artikel van te maken.

DeZitzak | 07-03-17 | 13:55

Heel praktisch zo een kopvod, je hebt altijd een doekje bij de hand om je puddingbuks mee af te vegen.

Daniel7998 | 07-03-17 | 13:53

Goh.., net een hoestaanval gehad.
Bij het verbranden van al m'n Nike-spullen.

Aristotalloss | 07-03-17 | 13:52

Is gewoon business, schijnbaar is er vraag naar en daarnaast levert het een hoop gratis publiciteit op, zoals ook hierboven bewezen.
Daarnaast zie ik liever dat Fatima uit Ryaad-zuid wél gaat sporten met de Pro-Hijab dan dat ze thuis zit.
Ze moet nog wel even wachten want dat ding ligt pas volgens jaar in de winkel.

Berbaar | 07-03-17 | 13:49

Religie en bedrijven.. goeie combi om ze te weren..

WellusNietus | 07-03-17 | 13:49

https://www.almasdarnews.com/article/isis-bans-nike-products-declaring-haram/

Oprisp | 07-03-17 | 13:47

Als vrouwen in de zandbak hierdoor de straat op gaan (mogen) om hun plekje te veroveren in de publieke ruimte. Just do it.

Linkse Zakkenvuller | 07-03-17 | 13:47

Van Nike uit: Centjes verdienen, dus doen.
Den Heerscher | 07-03-17 | 13:32

Van consument uit: dat is pech, Nike weg.

krijgdetiefusmaar | 07-03-17 | 13:47

@alshetware | 07-03-17 | 13:44
Religie en ratio gaan samen zoals een slagtand en een schroevendraaier.

Den Heerscher | 07-03-17 | 13:46

Wat Grote Smurf zegt. Vraag hartje aanbod.

Linkse Zakkenvuller | 07-03-17 | 13:45

-weggejorist-

Sine | 07-03-17 | 13:45

Die mevrouw staat met haar benen wijd op één schaats met de lipjes getuit in een fluisterbroek haar flamoes te ventileren , maar alle haartjes moeten onder een kuisheidslap.
Wat een debiel geloof !

alshetware | 07-03-17 | 13:44

Wow, je kan haar handen zien, en haar gezicht. Alles wat ze nodig heeft om je te fappen en het resultaat te deponeren. En nog een doekje om alles af te vegen ook, die geile hoer! Bedankt voor deze vroege vrijmibo!

destemmert | 07-03-17 | 13:44

Jezus wat wordt die Islam gepusht. Daar moet toch wel heel veel geld en macht achter zitten. Dit zijn enge dingen.
Mark_D_NL | 07-03-17 | 13:32

Saoedie-Arabië alleen al meer dan 100 miljard dollar.
www.independent.co.uk/arts-entertainme...

Fappelmoes | 07-03-17 | 13:42

Hier komen toch van die hoog opgeleide rechts denkende mannen. Die moeten dit fantastisch vinden. Een vrij bedrijf dat een vrij produkt op de vrije markt uitbrengt om een nieuwe markt aan te boren om zo veel mogelijk geld te verdienen.

Grote Smurf | 07-03-17 | 13:41

Trump zeg er eens wat van !!

blauwe zander | 07-03-17 | 13:41

Hebben ze die hoofddoekjes ook van plastic, voor als het regent?

maar toch | 07-03-17 | 13:39

De islamisering gaat snel.

Normpje | 07-03-17 | 13:38

Volgend product: Nikeaab

Homo homini lupus | 07-03-17 | 13:37

Ze hadden toch al een kromzwaard als logo?

Normpje | 07-03-17 | 13:37

"Bedrijf wil geld verdienen", schande!

jawor36 | 07-03-17 | 13:37

@Slipsnifter | 07-03-17 | 13:32 Als rechtgeaarde Hollander draag ik sowieso al geen buitenlands merk, maar uiteraard alleen v Bommel's.

Keyboardspeler | 07-03-17 | 13:36

Wat ik nog het meest onvoorstelbaar vindt van al die kopvodderij, is dat dat een halve eeuw geleden helemaal niet zo nodig was onder de islamitische medemens. Zie de foto's van de jaren '70 en '80 van Egypte, Iran, Indonesië, etc.
Ik kan er echt oprecht niet bij dat 52% van de bevolkingen aldaar hier echt achter staat en hier "vanuit hun geloof" behoefte aan hebben.
Een meer aannemelijke verklaring is de nog immer toenemende neo-orthodoxe islam (of salafisme zo je wilt) en de daarmee gepaard gaande vrouwenhaat. Zelfs in Nederland zie je kopvoddraagsters die daar 5, 10 of 15 jaar geleden niet over peinsden maar zich ook toen gewoon als moslim identificeerden.

Den Heerscher | 07-03-17 | 13:36

Handel is handel mensen, kom op. Waar is die VOC spirit ? Van Oef had ook jarenlang 2 paspoorten, 1 voor bij de sjeiks in UAE en KSA en 1 voor de rest van de wereld incl de jeaud.

van Oeffelen | 07-03-17 | 13:36

De gebroeders Dassler (Adidas/Puma) waren lid van Hitlers Nazi Partij. Dus het is niet nieuw dat een Sportmerk moordende regimes en ideologieën ondersteunt.

Mark_D_NL | 07-03-17 | 13:36

Ik kom al niet meer in bepaalde zaken, nu komen daar nog wat merken bij ook nog. *check!

Mr_Pikibelly | 07-03-17 | 13:36

Nike zit dus ook vuistdiep in de reet van allah te porren

Koeienflat | 07-03-17 | 13:34

Hmmmm een bedrijf dat een manier heeft gevonden om meer geld te verdienen... de duivels!

halfvolle glas | 07-03-17 | 13:34

Ze doen maar in islamitische landen maar dus niet in het vrije Westen.

sinar2 | 07-03-17 | 13:33

Ziet eruit als een gewoon schaatspak met een jumpertje erover.

JTKDM | 07-03-17 | 13:33

Duurt niet lang meer voordat het een B-merk wordt nu.

accijnstoerist | 07-03-17 | 13:33

Er zijn sporten waarbij vergelijkbare klederdracht sowieso aan te raden is. Ik denk aan zwemmen en schaatsen.
Van Nike uit: Centjes verdienen, dus doen.
.
Dat gezegd hebbend: Geen enkel begrip voor de sportsters die menen dat dit nodig is omdatwant Allah (ohneewacht, omdatwant anders thuis klappen of erger)

Den Heerscher | 07-03-17 | 13:32

Jezus wat wordt die Islam gepusht. Daar moet toch wel heel veel geld en macht achter zitten. Dit zijn enge dingen.

Mark_D_NL | 07-03-17 | 13:32

Dat waren dus mijn laatste paar Nike schoenen.

Slipsnifter | 07-03-17 | 13:32

allah is groot, allah is machtig, hij heeft een lul van 1m 80............

Ds. GVD | 07-03-17 | 13:29

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl