Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ouderwets goeie razzia salafistencentrum Duitsland

Hoppa. 350 barse Duitsers de straat op in verduisterde vrachtwagens om een heleboel mensen van hun bed te trekken, dat hebben we lang niet meer meegemaakt. In Hildesheim was het zover: een radicale moskee (vooral bedoeld voor Nourdeentjes, Arnoudjes en andere radicale bekeerlingen) kreeg even behoorlijk wat Stiefeln te verwerken. De moskee stond al jaren bekend als een rovershol van radicale haatbaarden en er zitten al een stuk of 22 vrome vlijers in Syrië, dus het werd tijd dat de Derricks zich er mee gingen bemoeien. Het was precies het soort salafistencentrum wat men nu ook in Rotterdam mag gaan bouwen, dus verwacht maar weer veel opiniestukken in de landelijke dagbladen over waarom je salafisme niet automatisch gelijk mag stellen met terreur. Waarom de Duitse Behörden zo'n gezwel zo lang getolereerd hebben in de samenleving, Joost mag het weten, ze hadden vast een hele mooie dialoogtafel in het Islamitisch Centrum staan. Zo zie je maar, Duitsers kunnen veel hebben, maar als er op een goed moment iets breekt dan gaat het ook goed los.

Reaguursels

Inloggen

Allemaal schijnvertoning... deden ze ook na Keulen Nieuwjaar om de massa te sussen. "Kijk ons ingrijpen"... in buurten die we allang kenden maar nu oppeens gaan aanpakken. Trap er niet in.

aad1990 | 28-07-16 | 23:54

Kapitein Stijlvol | 28-07-16 | 11:02
Mijn gedachte :[

automobilaterealist | 28-07-16 | 21:42

-weggejorist-

nik777 | 28-07-16 | 19:46

Die opsporingen zijn een druppel op een gloeiende plaat. De vijand is overal onder ons. Mogelijk gemaakt en in stand gehouden door de EU, diegenen die de EU in leven houden en de gutmensch. De kankercellen zitten overal dus dit stopt niet zomaar. Binnen een week weer een aanslag. Wedden ?

Rest In Privacy | 28-07-16 | 18:23

Peter Emile | 28-07-16 | 13:13

- - -
Volledig mee eens, helaas vertoeven velen nog steeds in onwetendheid en ontkenning. Daar gaan de oogluiken pas open op het moment dat Mo en zijn roversbende met de geslepen zwaarden aan de deur komen en dan is het te laat.

Really? | 28-07-16 | 17:57

Bigi Bana Boy: check de feiten voordat je wat neerplempt, met je 8/11!

Really? | 28-07-16 | 17:49

matrixbluepill | 28-07-16 | 13:42 Dat die jongens en meisjes van KAFKA niet eens studie maken van het islamfascisme zoals dit van zich doet spreken met duizenden moordaanslagen sinds 9-11 en zoals dit gestimuleerd en gefinancierd wordt door onder andere eindeloos veel oliemiljarden afkomstig uit de oliestaten. Op heel de website van KAFKA kan ik niets vinden over de religie van stenigen van verkrachte vrouwen en ophangen van mensenrechtenactivisten en vermoorden van kritische journalisten. Daarom speciaal voor de jongens en meisjes van KAFKA deze lezing door de historicus en politicoloog Hamed Abdel-Samad die uitlegt hoezeer de islam kenmerken bevat van fascisme: www.youtube.com/watch?v=zkJGD4bMw8o.

notamused | 28-07-16 | 16:47

Het ligt ook aan die rioolbewoners te Brussel die ons opgelegd zijn.. Heel die heersende elite te Brussel moet een halt toegeroepen worden. Ze zijn de Europeanen aan het omwisselen tegen economische vluchtelingen. En 200 parlementsleden van 9 verschillende landen van de EU (toen EEG) hebben in een verdrag in 1975 met de OPEC te Straatsburg getekend dat ze de islam prioriteit geven in de EU. Deze onsmakelijke figuren kunnen nu goed aan de macht zijn in die verdoemde opgelegde EU. Ze zijn al de woningen aan de economische vluchtelingen aan het geven als de ouderen die verlaten.. Het uitwisselen van de Europese bevolking is begonnen.. ook met dank aan Merkel.. en de opgelegde regeringen van de soevereine staten.. walgelijke figuren zijn het...

Jeffrey53 | 28-07-16 | 16:34

Wat mij betreft kunnen de Duitsers niet lós genoeg gaan bij het oprollen van de agressieve islam. Grùndlichtkeit bitte! En dat deze Neue Deutsche Welle maar over héél Europa heen mag spoelen...

Zenzeo | 28-07-16 | 16:21

Morgen aandelen in spoorrails aanschaffen...

Bert-Bus | 28-07-16 | 16:02

Waarom in nederland geen aanslag??? Omdat ze hier van alle kanten financieel in de watten worden gelegd. Hun handen boven het hoofd word gehouden. Tegemoed komen aan moslim en islam eisen. Hier beschermt word tegen de westerse denkwijzen. De regering kontkruipers van de islamtische arabische en moslimstaathoofden zijn die er maar al te graag geestelijk en figuurlijk voor buigen. Terroristen beschermen en een status geven. Jihadfasisten steunen en onderdak geven. Wegkijken. Nederlandse normen waarden en tradities laten verdwijnen omdat ze er niets mee hebben en er ook niet mee eens zijn. Omdat nederlanders moeten werken belasting betalen moeten wijken plaats maken kritiek voorzich moeten houden. Omdat de regering verzuimt adequaat op te treden omdat het lafaards zijn.
Nederland vele moslimlanden financieel steunt en zich mede schuldig maakt aan genocide Het zijn maar een paar puntjes maar toch.

jitro | 28-07-16 | 15:02

Is Judas van Aartsen al van vakantie teruggesneld om met zij beleidsmakers te bespreken of die sharia einsatzgruppe van zijn favo moskee nog wel houdbaar is?

BlowingBubbles | 28-07-16 | 14:53

drijflijk | 28-07-16 | 11:08
Maar waarom laten politici t altijd eerst uit de hand lopen? Wie de koran gelezen heeft en de hadith, die weet waar we mee te maken hebben.

BlowingBubbles | 28-07-16 | 14:44

Waarom nog geen aanslag in NL?Omdat dat de religie van geweld hier zijn gang kan gaan en zelfs nog kan uitbreiden.Ze gaan toch niet hun eigen ramen inslaan.Ze sussen ons in slaap van welke hoek ook. Bereiden alles hier op hun gemak voor,wat dat ook zijn mag,en zullen vroeg of laat ook hier hevig toeslaan dus oogjes toe en snaveltjes dicht,welterusten Nederland en zijn zwijgende moslim meerderheid die steeds maar roept dat dit geen echte moslims zijn.

tegenalles | 28-07-16 | 14:38

Où est Charlie? | 28-07-16 | 14:10
Er zijn foto's gemaakt en het fotorolletje is in goede handen.

Schoorsteenveger | 28-07-16 | 14:33

-weggejorist-

Où est Charlie? | 28-07-16 | 14:10

Is er al bekend wat ze in de hut hebben gevonden?

Où est Charlie? | 28-07-16 | 14:10

Terugkijkend op 35 jaar landelijke politiek bleek zelfs de voor extreem rechts uitgescholden Centrum Democraten volgens hun bijna profetische verkiezingsleuzen gewoon gelijk te hebben en gewoon gelijk te krijgen. Deze pamfletten zijn nog te zien op de site van ultra links subsidieslurpers KAFKA omdat volgens hun verlichte wereldbeeld "bijna alles extreem rechts is" behalve lieve zielige moslimextremisten:
kafka.nl/terugblik-op-afgelopen-decenn...

matrixbluepill | 28-07-16 | 13:42

@Peter Emile | 28-07-16 | 13:13
Tegel van de dag! En u vergeet er bij te vermelden dat diegenen die de oogjes wél open hebben categorisch gedemoniseerd, geïntimideerd en weg gehoond worden. En nog erger; voor het gerecht gedaagd worden of in het geval van Pim Fortuyn vermoord worden. "Maar het probleem meneer, dát blijft..."

Sjefke7807 | 28-07-16 | 13:27

@drijflijk | 28-07-16 | 11:08
Zeau, daar was geen woord Spaans bij. Zouden de oogjes dan toch eindelijk open gaan? Of blijft het weer een beetje pappen en nathouden tot de volgende hidious act? Merkel moet het veld ruimen en wel sofort! Die achterlijke DDR Zeug heeft Europa wederom in de ellende gestort. Maarja, ze was in de DDR dan ook gespecialiseerd in de Agitprop, dat zou al genoeg moeten zeggen toch?

Sjefke7807 | 28-07-16 | 13:22

We hadden de opkomst van dat islamitische addergebroed in de kiem moeten smoren. Maar die kiem is inmiddels een giftige plant geworden, met ontelbare zaaddozen.
We hadden al lang op de hoogte kunnen zijn van de ware aard van de islam; schrijvers, filosofen, reizigers en prominente politici uit het verleden hebben ons al tientallen jaren talloze malen gewaarschuwd voor het werkelijke, destructieve karakter van de islam.

En kom mij niet aan met het verhaal dat de barbarij waarmee we nu dagelijks worden geconfronteerd, uit de koker komt van een "kleine minderheid" van radicalen. Bullshit. De islam is de bron. De islam, en niets anders dan de islam.
De grote meerderheid van moslims die gewoon tussen ons leeft, (soms) werkt en (meestal gesubsidieerd) woont, is irrelevant; die meerderheid houdt immers zijn mond en een groot deel ervan, zo is mijn overtuiging, vindt het stiekem prima dat die 'ongelovigen' eens flink geterroriseerd worden.

Net zoals we hier in West-Europa hebben afgerekend met het nazisme (overigens een wereldoorlog te laat en zonder hulp van Amerika hadden we het niet eens gered) moeten we afrekenen met de islam. En dan bij voorkeur vóórdat een Derde Wereldoorlog door die islam een feit wordt.

Deze verderfelijke, vijandige ideologie moet verboden worden. Punt. En alle moskeeën gesloten. Dat heeft niets met de aantasting van de 'vrijheid van godsdienst' te maken; de islam is geen godsdienst. De islam is, behalve een 'fremdkörper' in Europa, een fascistoïde, totalitaire doctrine en als zodanig is de islam een (streven naar) een staatsvorm. Een staatsvorm die wij absoluut niet willen.
Daarom moet deze destructieve ideologie, die met zijn dwingelandij de bijl zet aan de wortels van onze vrijheid, van onze beschaving en van de democratie, verboden worden.

Zodat het voor belijdende moslims uitermate onaantrekkelijk wordt om nog langer in Europa te leven, en ze vrijwillig hun koffers pakken.
Dat effect kan nog versterkt worden door een radicale aanpassing van het momenteel veel te ruimhartige uitkeringsbeleid, gecombineerd met een ongenadige 'crackdown' op de talloze fraude-praktijken waarmee veel moslims hun uitkeringen, toeslagen en subsidies binnen harken. Voor dat laatste hoef ik alleen maar om me heen te kijken in mijn eigen kring van kennissen en kennissen van kennissen uit islamitische kring; ik ken er niet één die zijn uitkering op eerlijke wijze heeft verworven. Ik ken er niet één die zijn verblijfsvergunning op een eerlijke manier heeft verkregen, en ik ken er niet één die zijn rechtmatige inkomen door eerlijk werk, niet aanvult met illegale praktijken.

We moeten de kraan die deze rondsproeier van morele rotting in steeds snellere rondjes doet draaien, dichtdraaien en voorgoed afsluiten. De verkiezingen in maart 2017 zouden een begin kunnen zijn, maar eigenlijk gaat het allemaal te langzaam, te aarzelend, te bangelijk. Ik vrees dat er radicalere middelen nodig zijn dan verkiezingen die ongetwijfeld gevolgd worden door eindeloos en krampachtig gesteggel over mogelijke (en onmogelijke) coalities omdat niemand van de grote groep zelfbenoemde eigenaars van Het Morele Gelijk, met de waarschijnlijke winnaar, de PVV, zal willen regeren.

Ik voorzie zware, onprettige tijden.
Iets waarvoor ik al zo'n 20 jaar loop te vrezen; dat mijn oude dag het tegengestelde zal zijn van wat mijn hele leven tot nu toe was: een leven in vrede, welvaart en voorspoed.

Het is onverteerbaar dat een aangewaaide, geïmporteerde barbaarse en achterlijke 'religie' waarom niemand heeft gevraagd en die door niemand wordt gewild, bezig is dat alles af te breken. Daarbij gefaciliteerd door het grootste deel van de politiek én van de autochtone bevolking.

En dat laatste is nog het pijnlijkst van alles.

Peter Emile | 28-07-16 | 13:13

Das musssen Wir nicht Willen mit einander... Razzia's.

meneer Q | 28-07-16 | 13:08

drijflijk | 28-07-16 | 11:08
Dat worden weer veel stemmen voor de Wever.

corbiere | 28-07-16 | 13:04

Mooi dat Duitsland werk begint te maken om rechts radicaal islam tuig aan te pakken.

litebyte | 28-07-16 | 12:59

Soms zijn die Duitsers zo gek nog niet. Niet allemaal dan.

Barkruk2 | 28-07-16 | 12:58

@Amok | 28-07-16 | 12:34 "Wat is er mis met deze hypothese, die zich dagelijks omgekeerd afspeelt in Nederland en andere westerse landen?"
.
Goed voorbeeld! Bedenk dat toen de Marokkanen de hautaine Fransen in hun land zat werden, zij die alpino's er allemaal uitgesodemieterd hebben. En terecht. Dekoloniseren heet dat, en iedereen vindt het uitstekend wanneer volkeren elders dat doen. Waarom mag dat alleen elders?

ben kokhals | 28-07-16 | 12:55

Maand terug stond in nrc een stuk dat het bouwen van salafistenmoskees het uitoefenen is van het grondwettelijke recht op vrijheid van religie. En bedoeld werd de miljarden van Saoedi arabia richting india afrika europa tbv moskees..

Alquest | 28-07-16 | 12:54

@daytripper | 28-07-16 | 12:00

Nee, daar weet ik niks van. Maar vertel er gerust over. Lucht je hart.

roze_bril | 28-07-16 | 12:52

Kunnen ze NL binnenvallen aub? Ik ken nog wat wijkjes die uitgekamd kunnen worden.

pluk-87 | 28-07-16 | 12:45

@Antitheïst | 28-07-16 | 11:14 "En uitzetten!"
.
Precies. En de uitgereisde Syriëgangers niet meer het land in laten. Als men het goed aanpakt, en de moslimgemeensschap een helder signaal wil geven, zijn die lui voor zover de reservelanders zijn meteen naar het vliegveld gebracht (gezinnen volgen dan na het koffers pakken) en gaat die moskee op slot.

ben kokhals | 28-07-16 | 12:40

Zo maken ze ook hun oesters open. Op de schelp rammen en raus, raus, raus roepen. Steek je nooit in je hand.

arc-en-ciel | 28-07-16 | 12:37

Aufmachen!

Wasbakplasser | 28-07-16 | 12:37

Bedoelde deze voor jou.
Diabhal | 28-07-16 | 11:32
http://www.dumpert.nl/mediabase/6551535/4a01ec5c/duitse_pimp_geeft_rondleiding_in_zijn_stadje.html
Gruss dich Pays-Bahhihihihi.

hovawart | 28-07-16 | 12:35

Stel je eens voor: Ik ga als Nederlander in Marokko wonen. Aldaar doe ik geen enkele moeite om werk te vinden, vraag ik een uitkering aan en blijf hardnekkig in het Nederlands praten. Mijn kinderen kunnen ook geen stageplaats krijgen, en binden een bom om hun buik en stappen in een moskee om zichzelf op te blazen en imams te onthoofden. Linkse Marokkanen knuffelen me dood, en vinden dat wij Nederlanders in Marokko dagelijks gediscrimineerd worden en de autochtone Marokkanen zijn volgens de linkse Marokkanen allemaal racisten, want in een of ander jaartal laten we zeggen 1634, hebben Marokkanen een paar Nederlanders vermoord, daarom zijn ze bij extensie allemaal racisten en schuldig aan onze onvrede in 2016!

Wat is er mis met deze hypothese, die zich dagelijks omgekeerd afspeelt in Nederland en andere westerse landen?

Amok | 28-07-16 | 12:34

Diabhal | 28-07-16 | 11:32
http://www.dumpert.nl/tag/duitsland
Gruss dich Pays-Bahlah

hovawart | 28-07-16 | 12:33

@Bigi Bana Boy | 28-07-16 | 11:41
Het zei je vergeven.

Piet Karbiet | 28-07-16 | 12:32

Op naar de volgende moskee!

potloodvent | 28-07-16 | 12:30

Het wordt ook tijd, maar zal een stuk moeilijker hier in Nederland worden, zeker tot aan 15 maart 2017.
Hier wordt dit mooie schoonmaken van die haathutten voorkomen door Marx Rutte & pjotr Diederich Samsom & pjotr Alexandr en misschien snotty klaven en olie b roemer.

Rivpim | 28-07-16 | 12:26

TheStef | 28-07-16 | 11:42
Er is geen enkele RAF aanhanger "verdwenen". Hooguit ondergedoken.

Graaf van Egmont | 28-07-16 | 12:24

Doet me goed weer een beetje deutsche Grundlichkeit te zien. En nu ausradieren, die extreme handel!

drekzooi | 28-07-16 | 12:15

jochum1980 | 28-07-16 | 12:00

Weet jij veel, misschien haalden ze veel interessante informatie uit die moskee en bleven daarom aanslagen tot dan toe uit in Duitsland?

Diabhal | 28-07-16 | 12:10

Louter symboolpolitiek om het Duitse volk na een week van turbulentie het misplaatste gevoel te geven dat de overheid grip op de situatie heeft. Kans is groot dat de kritische massa al overschreden is. Een ideologie met een wereldwijde précence die in de haarvaten van de samenlevingen kruipt laat zich niet stoppen door een lokale actie hier of daar.

A.S. Perien | 28-07-16 | 12:07

Ze hebben het tot nu toe goed opgepakt,hopelijk wordt dit het begin om een einde te maken aan dat soort gevaar.Een lnkje dat maar.http://www.welt.de/politik/deutschland/article157347870/Polizei-durchsucht-Moschee-und-Wohnungen-in-Hildesheim.html

kzegje | 28-07-16 | 12:07

Wir schaffen dass.
Ik denk dat Merkel enorme spijt heeft dat ze ooit die uitspraak heeft gedaan. Het zal haar tot het einde der tijden achtervolgen.
Zoals heel veel mensen direkt de "ich bin ein Berliner"-uitspraak aan Kennedy koppelen, zo zal "wir schaffen dass" voor altijd bij Merkel horen.

spanarchist | 28-07-16 | 12:03

Fraai hoor: "De moskee stond al jaren bekend als een rovershol van radicale haatbaarden". En al die jaren deed de overheid niets. Bedoelt Merkel dit met wir schaffen es?

jochum1980 | 28-07-16 | 12:00

Ik vind net zoals jij ook dat we die mensen met rust moeten laten en onszelf moeten laten gijzelen. Want ja, de aantallen zijn wel toegenomen en wat bereiken we er mee?
roze_bril | 28-07-16 | 11:45

@roze_bril. Het vervolg op mijn plempje had en heb ik in gedachten. De Gedanken-polizei u weet wel .

daytripper | 28-07-16 | 12:00

-weggejorist-

Thomas333 | 28-07-16 | 11:59

Ik denk dat Mutty Merkel met "wir schaffen dass" het startschot gaf om de treinen weer te laten rijden. Verklaart ook waarom de stroom naar Nederland opdroogt! De apothekers mogen allemaal even gaan douchen. Jammer dat deze razzia zo in de media kwam, we moeten dit onder de pet houden.

funkyd | 28-07-16 | 11:56

Cuyahoga | 28-07-16 | 11:53
Hahahaha! (maar wel waar)

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:56

Prof. Pim Pam Pet | 28-07-16 | 11:02
Kun je dat even toelichten?

Schoorsteenveger | 28-07-16 | 11:56

Bokito ergo sum | 28-07-16 | 11:50
die bestaat niet meer.

Wutbürger_ | 28-07-16 | 11:54

Kan wel zijn, maar hebben ze wel eerst de schoenen uit getrokken voordat zij naar binnen stormden?

Mark van Leeuwen | 28-07-16 | 11:54

Show voor de buhne. De strijd tegen de moslimterreur is allang verloren en opgegeven. Duitsland zal moeten wennen aan vrijwel dagelijkse aanslagen door moslims op Duitsers. Met dank aan Mutti 'wir schaffen das' Merkel.

panadol | 28-07-16 | 11:54

deraderendraaien | 28-07-16 | 11:39
Ik weet nog van de verhalen die mijn oma's vertelden.
Vroeger, was het wenselijk om in katholiek Brabant zoveel mogelijk kinderen te krijgen.
Alle handjes waren welkom op de boerderij of om op een andere manier wat centjes in de la te brengen.
De pastoor kwam zo nu en dan eens langs als er te veel tijd tussen de laatst uitgepoepte koter en de volgende dikke buik zat.
Om advies te geven, zeg maar.
Als tegenprestatie was er dan in alle grote gezinnen, één kind 'voor de kerk'.
Die ging dan het klooster in als non, of ging naar de pedo-club om pastoor of zo te worden.
Meestal kozen ze dan niet die jongen die twaalf koeien in een kwartier kon melken, of die meid die zestien onderlakens in een half uur kon strijken.
Maar die ene, die in een hoekje met snottebellen tot op zijn kin met zijn hand in zijn broek het behang los stond te trekken, die was voor de kerk.

Wat mijn punt is, en ik heb het programma waar jij op doelt ook half gezien: vroeger kwamen dat soort gastjes niet bij Humberto.
Vroegah zaten ze veilig binnen de kloostermuren of op hun knieën onder de kansel met hun bakkes vol pastoorsslijm, of zo, maar in ieder geval niet op national television.
Daarom pleit ik eigenlijk voor de ouderwetse katholieke waarden weer in ere te herstellen, dan hou je de psycho's weer een beetje van de straat, in plaats van in het publieke domein.

Cuyahoga | 28-07-16 | 11:53

Zo doe je dat.
Van kanker kom je ten slotte ook niet af door er een beetje nivea op te smeren.

Ikdus | 28-07-16 | 11:53

het achterhoedegevecht is begonnen

paramount | 28-07-16 | 11:52

@Copyrechts | 28-07-16 | 11:47
Vind dit toch wel het meest choquerende van het hele stukje.
"De politie zei overigens bij de inval rekening te hebben gehouden met mogelijke gevoeligheden bij gelovige moslims. De gebedsruimtes werden ontzien en de huiszoekingen beperkten zich tot de kantoren en andere vertrekken."

mvdwarsligger | 28-07-16 | 11:50

@TheStef, ga naar de Amsterdamse krakersbeweging en je hebt ze gevonden

Bokito ergo sum | 28-07-16 | 11:50

-weggejorist-

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:50

Bijvoorbeeld al in 2003: www.volkskrant.nl/buitenland/politie-i...

"De gevonden wapens zouden volgens hem geen enkele betekenis hebben. Ze zouden eigendom zijn van bewakers."

Niets nieuws dus. Het is al jaren aan de gang, bekend bij autoriteiten en er wordt weinig tot niets aan gedaan.Niet ingrijpen is bij de aanwezige kennis het bewust in gevaar brengen van de eigen bevolking en hiermee ondermijnt de overheid een van haar eigen kerntaken.

Copyrechts | 28-07-16 | 11:47

Een gevolg van de reeks aan aanslagen is dat dit soort acties, die tot voor heel kort nog ondenkbaar waren, opeens toch mogelijk blijken.

spanarchist | 28-07-16 | 11:47

@daytripper | 28-07-16 | 11:37

Ik vind net zoals jij ook dat we die mensen met rust moeten laten en onszelf moeten laten gijzelen. Want ja, de aantallen zijn wel toegenomen en wat bereiken we er mee?

roze_bril | 28-07-16 | 11:45

De Duitsers weten prima hoe ze met terreur moeten omgaan, vraag het de RAF maar eens, wordt lastig want die zijn of dood of "verdwenen"

TheStef | 28-07-16 | 11:42

Een heel kleine druppeltje op een grote roodgloeiende plaat als je nagaat dat honderdduizenden moslims in Europa de sharia ingevoerd willen hebben en niet-moslims als tweederangsburgers beschouwen.

sinar2 | 28-07-16 | 11:42

-weggejorist-

hovawart | 28-07-16 | 11:41

daytripper | 28-07-16 | 11:37
gebruik het woord gematigd nou niet, de zogenaamde geconnoteerde nuance is misplaatst.

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:41

Angela heeft het lang tegen kunnen houden, aber jetzt geht's los.

Nivelleermarionet | 28-07-16 | 11:41

Piet Karbiet | 28-07-16 | 11:25
Staan wel meer typo's in mijn posting. Combinatie van heethoofdig en te gehaast zijn.

Bigi Bana Boy | 28-07-16 | 11:41

Gisteren een links gekkie met uiteraard dubbele Gooise voornaam bij RTL late Night die z'n tv demonstratief op zolder had gezet om het slechte nieuws van aanslagen niet meer tot zich te hoeven nemen. In plaats daarvan is hij naar buiten gegaan, naar een AZC om moslims te helpen,.. maar vooral zijn eigen tere linkse softe zieltje te helpen dat niet tegen zoveel feitelijk nieuws over moslimgeweld bestand blijkt te zijn.
En "Mijn wereld ziet er nu weer mooier uit" zei het onderkruipsel nog ter bevestiging van zijn gewenste wereldbeeld. * koek koek!*

deraderendraaien | 28-07-16 | 11:39

Zal in Nederland nooit gaan gebeuren. Want dan moet de gutmensch haar mening bijstellen. Policorlinks neemt liever de nevenschade op de koop toe en knuffelt terreur weg.

Amok | 28-07-16 | 11:38

Even een goedmakertje van Merkel, omdat ze bang is zelf aan het kruis te worden genageld door de eigen bevolking.

A.C.H.M.E.D | 28-07-16 | 11:38

Het vervelende van dit soort acties is wel dat je het extremisme alleen aanwakkert. De aantallen zijn namelijk te groot die Mutti Merkel hat eingeladen, dus .. meer aanslagen en meer gematigde ploflims die ballistic gaan vanwege hun beschadigde clubhuis.

daytripper | 28-07-16 | 11:37

-weggejorist-

Rest In Privacy | 28-07-16 | 11:36

Zou ze er al spijt van hebben dat ze niet meer tweet?

swassannuf | 28-07-16 | 11:36

Er ist wieder da?

Tabernakel | 28-07-16 | 11:32

hovawart | 28-07-16 | 11:09

Leer eens nog maar eens een boekje over Nederlandse grammatica voordat je over een Nexit begint.

Diabhal | 28-07-16 | 11:32

Moet wel heel ernstig zijn geweest. De cynicus in me zegt me dat messias-mutti even net wil doen of ze enig nut heeft. Duitsers zijn die schaffende boerenknol echt zat, zelfs haar eigen partij

Bokito ergo sum | 28-07-16 | 11:32

Harry .. Hohl mal dem Wagen!

daytripper | 28-07-16 | 11:31

We moeten helemaal geen salafistencentra hebben. We moeten onderscheiden: 1. Moskeeën, waar religieuze plechtigheden plaatsvinden, 2. Openbare ruimte, waar alleen de Duitse wet geldt en ieder individu dezelfde rechten en plichten heeft.

Gebieden waar jurken met baard de dienst uitmaken zijn uit den boze.

De Geus | 28-07-16 | 11:31

-weggejorist-

daytripper | 28-07-16 | 11:30

Ik hoorde gisteravond overigens dat de Pier bij Scheveningen met veel sirenes en politievertoon werd ontruimt. Weet iemand hier toevallig meer van?

Abject | 28-07-16 | 11:29

instellingen die moslimtuig verleiden om (definitief) naar Syrië te vertrekken, moet je niet sluiten. Die moet je juist subsidiëren.
Of wil je graag dat dat ondankbare gespuis hier blijft om op ons te blijven parasiteren?
Laat ze lekker daar vechten en sterven, in plaats van hier nog door te fokken om hier in Europa een burgeroorlog a la Joegoslavië 2.0 voor te bereiden.

Veritas Splendor | 28-07-16 | 11:28

Mooie samenvatting en poging tot oplossing hier:

http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/de-islam-het-probleem-niet

Medianix | 28-07-16 | 11:28

En nu goed doorpakken maar dat zit er waarschijnlijk niet in helaas.

bw54354 | 28-07-16 | 11:28

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:17
of ex-rokers. Niemand zo fanatiek.

Abject | 28-07-16 | 11:27

Lullig voor die vredelievende mosselmannen, maar over nazi's gesproken: hoe zit het nu met die extreemrechtse en xenofobe trein in die berg in Polen?

verbanden | 28-07-16 | 11:25

Iemand al iets gehoord van onze eigen Chamberlain a.k.a. Rutte?

lompelama | 28-07-16 | 11:25

-weggejorist-

Arrogedje | 28-07-16 | 11:24

En wanneer gaat onze eigen overheid een inval doen in een Diyanet-moskee, die Turken oproept tot brandstichting, vernieling en bedreiging?

MAD1950 | 28-07-16 | 11:23

En nou op naar de echte Arnoud en Nourdeen! Bij die gasten is vast wel wat te vinden wat het daglicht niet verdragen kan.

Asimov6 | 28-07-16 | 11:22

Bigi Bana Boy | 28-07-16 | 11:19
GS en iedereen die hier struint. Maroc.nl en Tuurk.nl (haha .nl) zijn uitgesloten van monitoring. Opdracht van hogerhand. Rechercheurs die daar we naar kijken worden ontslagen. Althans daar zou ik niet van staan te kijken.

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:22

Volgend jaar in Rotterdam. Want waarom zou je zoiets voor zijn?

metzonderzijwieltjes | 28-07-16 | 11:21

M.a.w. al die aanslagen zijn een grote false flag. Eerst het terrorisme uitnodigen en met veel machtsvertoon politie en leger inzetten. Daar was het allemaal om te doen.
Niet door Merkel hoor. Dat is gewoon een nuttige idioot.

postmodernismisdead | 28-07-16 | 11:21

Zentgraaff , links naar Bild zijn niet te lezen zonder account.
Hier een betere: www.dw.com/en/police-raid-hildesheim-m...

De burgemeester waarschuwde overigens dat salafisten wapens aan het verzamelen zijn.

Wutbürger_ | 28-07-16 | 11:21

Joost Niemöller?

de euro middenweg | 28-07-16 | 11:19

roze_bril | 28-07-16 | 11:16
Dan heb je dus niet opgelet. Hier niet en elders ook niet.
*(tenzij saracasme)

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:19

Abject | 28-07-16 | 11:11
Dat soort sites, maar ik vermoed GS zelf trouwens ook, zullen ongetwijfeld door de AIVD worden gemonitord.

Bigi Bana Boy | 28-07-16 | 11:19

Dat mag helemaal niet. Ies rassiest. Alle mensenrechtenverdragen erbiij /linksmodus off

Bijtendehond | 28-07-16 | 11:18

Bill Cosby | 28-07-16 | 11:09
Bekeerlingen zijn extra erg, die proberen namelijk stelselmatig veels te hard fanatiek te zijn.
Check die notoire bekeerlingen in NL maar.
Beetje zoals nederlandse rappers/wiggers, ook over the top.

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:17

Hallo DE. bitte weitermachen. Gibt noch viel zu tun.

joepiedepeopie | 28-07-16 | 11:17

Dus in plaats van Kristallnacht binnenkort Kebabnacht?

Durotar | 28-07-16 | 11:17

Ok, een salafistencentrum. Ik heb hier op GS geleerd dat het alleen de wahabieten zijn die een probleem vormden.

roze_bril | 28-07-16 | 11:16

Doen ze bij criminele motorclubs ook, alleen dat al 20 jaar langer.

Piet Karbiet | 28-07-16 | 11:16

Nu wel even doorpakken graag...

Amok | 28-07-16 | 11:16

Het zou beter voor iedereen zijn, moslims incluis, als we met keiharde hand een einde maken aan salafisten en gelieerde stromingen. En met harde hand bedoel ik het sluiten van dit soort centra, het uitzetten van radicale imams en überhaupt radicale niet-nederlanders van welke gezindte dan ook, het niet laten terug keen van Syriëgangers en desnoods het buiten de rechters om executeren van echt levensgevaarlijke elementen. Dat laast klinkt misschien fascistoïde maar we hebben het hier over personen die in staat zijn tientallen, zo niet duizenden (remember 8/11) onschuldige slachtoffers te maken. Met dat soort gevaren kan een democratische rechtsstaat helaas niet uit de voeten, met alle gruwelijk risico's en ceosequenties van dien.

Bigi Bana Boy | 28-07-16 | 11:16

Ein bisschen Frieden, ein bisschen Sonne
Fur diese Erde auf der wir wohnen
Verdammt noch mal

RickTheDick | 28-07-16 | 11:15

Alhoewel, dergelijke wetswijzigingen zijn qua tijdsbestek enkel mogelijk als er een noodtoestand uitgeroepen wordt, anders duurt het jaren. En die noodtoestand zal pas mogelijk zijn als wij vergelijkbaar aan Frankrijk enkele grote aanslagen achter de rug hebben. Gezien het toch al gespannen klimaat zal Nederland dan al min of meer op ontploffen staan. Krijgt Han van der Horst alsnog gelijk.
www.joop.nl/opinies/worden-burgeroorlo...

Ons politiek systeem is gewoon niet geschikt voor deze tijden.

Abject | 28-07-16 | 11:15

Gaat Radio 3 nu een actie starten om kaartjes met 'ik ben boos' te sturen?

FustViking | 28-07-16 | 11:14

Hier in Nederland zijn voor de komende 10 jaar nog genoeg invallen nodig om de door de islam ingezette neerwaartse spiraal voor te zijn.
En uitzetten!

Antitheïst | 28-07-16 | 11:14

@ Abject...... Nobele gedachte. Gaat niet gebeuren, want ons land heeft als tactiek; down playen. Ofwel niet benoemen, dan is het er ook niet. Verder gelaten afwachten waar de volgende bom gaat ploffen.

Betweetert | 28-07-16 | 11:14

Razzismus!

Mokum Kosher | 28-07-16 | 11:14

De Duitsers durven eindelijk weer te doen waar ze goed in zijn.

Muggenmepper | 28-07-16 | 11:14

Linkse opiniestukken, jankvideos, krakers en protesten in 3..2..1..

Amok | 28-07-16 | 11:11

Mag men in Nederland ook wel eens doen. Beter nog, IP-log alle radicale bezoekers van sites als marokko.nl, breng ze in kaart, maak de wetgeving zo dat men op basis van dergelijke uitspraken voor onbepaalde tijd achter slot en grendel verdwijnen kan, zet het leger in, en pak ze allemaal op. Zullen vele duizenden zijn, zal dus een fikse operatie worden, maar dan weet men eindelijk eens waar men aan toe is.
Wie tegen ons is zal hier geen rust kennen.

Abject | 28-07-16 | 11:11

De ' achterlijke' Nederlandse wetgeving laat zoiets als in Duitsland hier niet toe. Al is er sprake van terroristische handelingen (voorbereidingen zijn hier niet strafbaar), dan nog gaat gen advocaat zijn/haar handen branden hieraan, want geloof heeft NIETS met terrorisme te doen (*zucht kwadraat). Toch zou men hier meer mandaat moeten krijgen om dit tegen te gaan, want de vrijheden zoals we die hier nu kenen worden en mass misbruikt. En dat staan we met zijn allen gewoon toe.

Betweetert | 28-07-16 | 11:10

Dweilen terwijl de kraan nog vol openstaat...

me,myself and IK | 28-07-16 | 11:10

Turkse sancties, protesten in Deutschland, geweldoplevingen en aanslagen in 3,...2.....1
Een EU-verbod op invallen of controle op gebedshuizen in 3,... ach laat ook maar, het word nooit meer hetzelfde.
"Get Out While You Can" Nexit Nu.

hovawart | 28-07-16 | 11:09

Hebben GroenLinks, D66 en de PvdA al bezwaar aangetekend tegen de inval?
Hebben deze bovengenoemde partijen al een wetsvoorstel ingediend om deze moskeebezoekers bescherming te bieden en ze veilig bukhok aan te bieden in Nederland?

Uw Psychiater | 28-07-16 | 11:09

Zo en nu alle mekkas opsluiten. En de bekeerlingen van eigen bodem enkeltje hemel of paradijs, wat ze zelf graag wensen.

Bill Cosby | 28-07-16 | 11:09

Derricks? Nein danke. Derrick/Horst T was een nazi.

bixiers | 28-07-16 | 11:08

Het is goed dat deze moskeeën gesloten worden. Alleen de politiek in Nederland, laat het hier toe met alle gevolgen die daar uit voort vloeien.

HdJ& | 28-07-16 | 11:08

Dus eerst jaren wegkijken en als de hakbars gemotiveerd worden door anderen en denken : "ha, laat ik ook eens met een hakbijl rondzwaaien want de politici kijken toch nog jaren weg, tegen de tijd dat ze wel wat doen hebben we al de boel overgenomen" gaan ze ineens moskeeën raiden. Dit soort invallen komt een jaar of 20 te laat.

Suncatcher | 28-07-16 | 11:08

Kijk ik houd mij in m'n dagelijks leven bezig met biologie. Ik heb het hele proces van big bang, ontstaan van zwaardere atomen uit sterren, anorganische synthese van organische moleculen en dan de uiteindelijke evolutie in m'n hoofd. Allemaal FEITEN, we zijn gewoon dieren en al onze normen en waarden ontstaan uit de dingen die we meemaken tijdens onze levensloop. Ik frustreer mij er dan ook meer en meer aan dat de politici op deze wereld alles maar toelaten onder het mom van vrijheid van religie, wat in mijn ogen gewoon vrijheid van waanbeelden is. Het word tijd dat we niet meer accepteren dat mensen bullshit als waarheden verkopen.

G3spuiS | 28-07-16 | 11:07

Om vervolgens staatsgevaarlijke gekken met een enkelband de straat weer op te sturen? Of spijkers met koppen slaan?

Drenthie | 28-07-16 | 11:07

Iedereen die bijv voorleest dat homo's dood moeten: oproep tot haat, en terug naar ander land van paspoort.

Hemmenaar7 | 28-07-16 | 11:06

altijdfeest | 28-07-16 | 11:04
Natuurlijk! Eerst moet er een boel geld over de balk, dan vangen we een boel slachtoffers en dan sluiten we het boeltje. Vervolgens wordt er een commissie opgesteld en die heropend de shit dan weer voor veel geld. Et cetera.

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:06

Maar wat heeft het voor zin?
Morgen staat er weer een opleidingsschool voor de jihad open, het is gewoonweg ordinaire linkse terreur wat dit allemaal in stand houdt!

lanexx | 28-07-16 | 11:05

Schön!

Boer in 020 | 28-07-16 | 11:05

Mooi, weg met die rommel! ik zou willen dat ze in NL dezelfde moeite erin staken om die kazernes te sluiten als dat ze doen met hells angels clubgebouwen.

Cobalt bomb | 28-07-16 | 11:04

Dus in Rotterdam komt ook zoiets ? Lekker zeg.Om daarna ook weer dicht te gooien ? Dan kunnen ze beter geen vergunning afgeven.of weer eerst afwachten ?

altijdfeest | 28-07-16 | 11:04

Één moskee maakt nog geen zomer...

steekmug | 28-07-16 | 11:04

Na 40 jaar aambeien eindelijk eens een beetje Sperti op je bips.
Es wird onderhand verdammt zeit, oder was?
In Nederland wordt er nog gewoon door gesalafistfuckt tot de zesde aanslag neem ik aan?
Alhoewel, Halsema is gestopt net twitter, dus misschien stoppen er nog een paar en kunnen we na de vijfde aanslag al wat gaan doen.

Cuyahoga | 28-07-16 | 11:03

-weggejorist-

Flatulent | 28-07-16 | 11:02

Opeens heb je het: je verplaatst je Salafistisch haatbolwerk naar Nederland, want daar heb je 'gelukkig' nog wel gewoon vrij spel.

Kapitein Stijlvol | 28-07-16 | 11:02

Met de bezem er door! Nu nog door de rest van europa!.

pacmann | 28-07-16 | 11:02

-weggejorist-

Prof. Pim Pam Pet | 28-07-16 | 11:02

En nu maar hopen dat we het goede voorbeeld van onze buren gaan volgen. Sluiten die haathutten... Allemaal!

simplie | 28-07-16 | 11:01

Potverdikkeme... je kan toch ook aanbellen i.p.v. gelijk de ramen eruit keilen? *proest*

Eparchus | 28-07-16 | 11:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken