Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rutger on Ice krijgt ruzie met COA-vrouwtjes

Glinsterend fragmentje NPO Studio Powned van gisteravond. Rutger ging langs op schaatsbaan De Uithof waar het COA enige ex-dobberende asieleisers liet kennismaken met de OudHollandsche Traditie: schaatsen. Waarvoor hulde, veel Nederlandserder alsdan schaatsen wordt het niet, en voor de PlayStation hangen kan altijd nog. (Nu niet meteen gaan roepen dat Onze Oma's in De Verzorgingshuizen nooooit naar schaatsbanen gaan, want gaat het nu niet om.) Helaas werd Rutgers diepte-interview met 'De Beer uit Eritrea' ruw afgekapt door een bemoeial COA-mevrouw die het alweer compleet uit de bocht zag vliegen. Don't ask, don't tell...

Reaguursels

Inloggen

Mijn contract loopt af over een tijdje, en in de laatste 10+ jaren verdiende ik iets meer dan minimumloon. Die mutsen in dit filmpje verdienen veel meer waarschijnlijk zondat dat zij daadwerkelijk iets doen.

Met de huidige economie ga ik solliciteren in de zieligheids-industrie. Daar valt nog werk in te vinden, met een OK salaris, omdat deze wordt betaald met belasting. En het is een groeiende sector...

Capsicum | 20-12-15 | 01:40

@ Mark_D_NL | 18-12-15 | 12:46

Ze kunnen er nu eenmaal niet allemaal uitzien als uw favoriete getatoeëerde kim holland chlamidia hoeren.

Uw voorkeur blijkbaar...

De gezellige Syrier | 19-12-15 | 11:03

Wat zegt die knaap nou, ïn mijn land is er oorlog" hij komt toch uit Eritrea, ben daar net nog een paar maanden geweest maar heb geen oorlog gezien, kom daar al jaren en heb daar nog nooit oorlog gezien.. Ben met een Eritrese getrouwd en die zegt dat die leden die nu binnen komen allemaal voor onze AOW komen, onze AOW komen ze weg kapen dus gewoon economische vluchtelingen en meer niet, in Eritrea schamen ze zich rot voor deze landverraders, ze noemen het ook wel dieven, het zijn mensen die niet willen mee helpen in het land van wat er na de oorlog is overgebleven is, dus hetzelfde wat er na de oorlog in 1945 de Nederlanders geholpen hebben om het land weer op te bouwen, en dat willen deze graaiers niet, die denken alleen aan het geld.. alles wat er nu binnen komt uit Eritrea zijn graaiers, alle mensen die in de jaren 90 zijn binnen gekomen(Eritreeërs)komen echt uit een oorlog, mijn ega haar arm lag echt in mekaar(granaatscherf) en is in Nederland weer hersteld. Maar oorlog is daar echt niet, voel me daar 10x veiliger dan hier in Nederland. En homo's, mijn vrouw zegt altijd moeten ze zelf weten wat die mensen doen, maar dat het niet mag van het geloof, ook bullshit, merendeel zijn christelijk, en word daar niet van een hoog gebouw af gepleurd omdat je een HOMO bent...... oja voor dat we het straks gevraagd word, ja mijn vrouw gaat terug naar Eritrea, en ik mag mee........;-)

Gerrit1962 | 19-12-15 | 09:53

-weggejorist-

De Wijze Kat | 19-12-15 | 05:02

-weggejorist-

De Wijze Kat | 19-12-15 | 05:02

Als je vrouw en communist combineert met feminist + lelijk rolt er al snel een COA-medewerker uit. Van die rattenkopjes die in hun vrije tijd met PLO-sjaal rondstruinen in de gezondheidswinkel en SP stickers op straatmeubilair plakken.
Hun, op het eerste gezicht liefdevolle hulp, is in feite niets meer dan haat voor de ander. Haat voor de in hun ogen te blanke natie waarvan ze de sociale cohesie willen ondermijnen om zo hun eeuwige schuldgevoel af te kunnen kopen. Dit zijn gevaarlijke mensen, mijn inziens gevaarlijker dan de geretardeerde islamieten welke ze vertroetelen.

Admiraal Balthasar | 19-12-15 | 03:44

Eerste minuutje plaatsvervangende schaamte wegens Rutger karikaturale optreden. Maar daarna blijkt hij een useful idiot die de naïeve betuttelende soppende COA emovrouwtjes waanzin perfect blootlegt.
Jiskefet satire ingehaald door de werkelijkheid: youtu.be/Ym3YPsdXzlE

Harry Turtle | 19-12-15 | 02:22

@Strontverklontering | 19-12-15 | 02:03
LOL.... dank voor deze toptegel.

Slipsnifter | 19-12-15 | 02:15

@Rutger
Och, och, god-o-gut weer dat typische Rutgergeziek- & gezeik. Als je met alle geweld het behoorlijk grote antihomoprobleem dat potentieel veel migranten aankleeft aan de kaak wilt stellen, dan doe je dat maar op een andere manier.

Schaatsen proberen gelijk te stellen met flikkergedrag is n Nederland volstrekt stupide en idioot, maar dat weet de immigrant natuurlijk niet, dus die probeert er netjes op in te gaan. Verloren zaak voor hem, ook natuurlijk.

Als gepreksleider bij Powned gaat het ook al vaak nogal krakkemikkig omdat hij denkt weer een gevatte opmerking er tussendoor te moeten maken. Yoeri Albrecht zou veel beter zijn.

Waarom Jingle Bells zingen, da's een Amerikaans liedje, sukkeldrie die je bent.

De COA-figuren zijn behoorlijk bang, dat zouden ze niet moeten zijn en gesprekken gewoon toelaten, met risico's, maar zo is het leven.

In dit geval geef ik ze enigszins gelijk, ga verdomme andermans sportieve middag bederven, lulhannes!
Salut! Evocatus

Evocatus | 19-12-15 | 02:11

Wat een smerig links tyfuswijf zeg. Ga die kudt asielzoekers normen en waarden leren. Rutger heeft gelijk. Als zij zo spreken over homoseksuelen dan mogen die kudtlui van mij direct op de boot terug naar hun zandbak en laat onderweg de marine met scherp op ze schieten.

Strontverklontering | 19-12-15 | 02:03

Waar is het COC als je ze nodig hebt? Die horen we niet, raar.

mom van avezaath | 19-12-15 | 01:11

Dit is lastig voor die dames: hier is de ene underdog (asielzoeker) onverdraagzaam tav de andere underdog (homo). Dat kun je alleen maar verdragen door weg te kijken. Ik zie een schrijnend gebrek aan moed om de enige juiste conclusie onder ogen te zien: wij moeten onszelf beschermen tegen intolerantie en de MIddeleeuwers buiten de poorten houden. Enfin, op Wilders stemmen dan maar, in godsnaam.

Poes Fiep | 19-12-15 | 01:04

PG4161 | 19-12-15 | 00:03

Wellicht heeft Rutger ook 'Blades of Glory' gezien.

steelbreeze | 19-12-15 | 00:07

Lijkt me een uitstekend moment, om tijdens het schaatsen te gaan discussiëren over homorechten.

PG4161 | 19-12-15 | 00:03

steelbreeze | 18-12-15 | 22:58

Deze mensen willen inderdaad juist apardheid, langs religieus/culturele scheidingslijnen. Maar alleen wanneer het hen uitkomt, en als het ze niet uitkomt, ligt het altijd aan islamofobie, extreem rechts, racisme of andere -isme's. Links van tegenwoordig is een absoluut gevaar voor de liberale waarden die het leven in west Europa zo goed gemaakt hebben. Laten we die waarden vooral direct de deur uitgooien zodra er iemand zich 'gekwetst' voelt. Dat gaat zeker werken.

GKH90 | 18-12-15 | 23:45

-weggejorist-

ahmack | 18-12-15 | 23:03

-weggejorist-

ahmack | 18-12-15 | 22:59

Mij is in de jaren tachtig behoorlijk duidelijk gemaakt door (linksige) leraren dat apartheid iets slechts is. En nu wordt het en masse hier weer geïmporteerd en door hetzelfde linksige volk krampachtig beschermd?! En in de afgelopen decennia is homosexualiteit eindelijk in het algemeen geaccepteerd, alleen in het afgelopen decennium wordt daar weer zwaar aan getornd vanuit een bepaalde hoek. Met volledige medewerking en goedkeuring van de linksige landgenoten...

steelbreeze | 18-12-15 | 22:58

@knalrode lippenstift | 18-12-15 | 13:56
Niet waarschijnlijk, zeker weten op kosten van de belastingbetaler. En natuurlijk ruim van te voren afgetikt.
http://denhaagfm.nl/2015/10/05/ton-subsidie-voor-maatschappelijke-projecten-de-uithof/

MogeWijEveOvergeve | 18-12-15 | 22:42

@de Voorzittert
Beetje lullig, maar Griekenland grenst niet aan Servië.

Ruud Hazes56616330 | 18-12-15 | 22:41

Wat een vreselijke linkse naïeve kutjes. Dit land gaat ten onder aan dit soort debiel, irrationeel, links feminisme. Dit soort mensen komen er pas achter als te laat is, vooruitzien en vooruitdenken zijn capaciteiten waar ze niet over beschikken.

Banana008 | 18-12-15 | 22:26

-weggejorist-

nukkie | 18-12-15 | 22:24

-weggejorist-

nukkie | 18-12-15 | 22:24

Als ze over een paar jaar haar homofiele zoon kop schoppen tot de dood zullen deze dames zeggen dat ze het niet begrijpen en dat menen ze dan ook nog .
Waarom zijn trouwens al die kinderen van de bekende foto's niet op het ijs ?

Castor12 | 18-12-15 | 22:16

@Kolbjorn
Maak je niet te druk. De wil van een volk is altijd sterker dan de wetten die zijn uitgevonden om dat volk te onderdrukken.
Over enige tijd staan de landverraders uit 070 bedremmeld voor het hekje om hun politieke misdaden te verklaren.
De onderbuik wint ALTIJD.

pennestront | 18-12-15 | 22:11

Stel je voor je vlucht naar een willekeurig Arabisch land, en de reporter vraagt je:
"Do you know Allah, and his Prophet (pbwh)?". Kolbjorn: "What that do you mean?" Reporter: "Yes Allah the Almighty and Mohamed the one and only. The truth, the path to salvation."
Kolbjorn: "Yes, Yes, uuhhh, I know it". "Uhm, but, uhm, it is illegal in my country and culture." "But I really like to stay here in you're country and f*ck all of your sisters, mothers and take your money. Yes, yes."
-
Wat mij betreft is iedereen die direct of indirect mee heeft gewerkt aan deze cultuurvernietigende invasie een landverrader.

Kolbjorn Varmann | 18-12-15 | 22:06

@GKH90: Uitstekend! Een strijdbroeder tegen de middelmatigheid.

Gerbrandioos | 18-12-15 | 21:54

Gerbrandioos | 18-12-15 | 21:45

1. Tot in den treuren, vandaar een deel van de frustratie.

2. Vaak genoeg om chronisch hoofdpijn te hebben.

3. Uitmuntend, niets boven gezonde Hollandse stamp.

GKH90 | 18-12-15 | 21:52

Vragen aan de gemiddelde reaguurder hierboven:

1. Heeft u wel eens een boek gelezen over recente geopolitieke kwesties?

2. Heeft u dit soort discussies ook wel eens 'in-real-life' met een horizonbrede demografie echte mensen?

3. Heeft u vanavond lekker gegeten?

Ga toch lekker sporten, op fora raakt u uw frustratie echt niet kwijt, integendeel.

Gerbrandioos | 18-12-15 | 21:45

COA vrouwtjes, de meest irrelevante groep in ons land ooit.

GKH90 | 18-12-15 | 21:29

Die ouwe COA tantes staan zeer waarschijnlijk al heel lang droog, je moet eerst vriendelijk contact maken om je bed te vullen.

Gerarddo | 18-12-15 | 21:20

Nu overdrijft die Castricum toch een beetje, ze tekenen toch (of zetten een kruisje bij) de participatieverklaring. Hoe simpel wil het hebben?

okkums reezur | 18-12-15 | 21:08

Gasten die proclameren vanwege sprookjesboeken zich niet aan de huisregels te willen confirmeren moet de deur worden gewezen.
Gay in NL mag, gewoon omdat het kan!
Geytenneuqen is daarentegen bijvoorbeeld WEL verboden. 9-jarige meisjes neuqen doen we ook moeilijk over! Begrepen, meneer de getraumatiseerde?

pennestront | 18-12-15 | 21:03

Het meeste van powned is ronduit kudt, ik zeg het eerlijk. Maar gisteren werd toch wel heel mooi in beeld gebracht hoe de linkse salon-lobbyist enige kritische vragen vooral niet wil horen. Natuurlijk hebben al die arme vluchtelingen P.T.S.S. en een afschuwelijke reis achter de rug en is het mooi dat ze leren schaatsen. Maar als ze voor Nederland kiezen zullen zij zich toch echt enigzins moeten aanpassen aan de hier geldende normen en waarden. Je verstoppen achter een godsdienst om je afkeer jegens homoseksuele medemensen te verantwoorden zou eigenlijk niet moeten kunnen anno 2015. Dit geld overigens voor alle homohaat op theologische grondslag.

kudt met dt | 18-12-15 | 20:27

Die mutsen hoeven niet bang te zijn dat ze aangevallen worden door die kamelenne*kers. Zijn DIE lelijk!
Maar nu even serieus, het is belachelijk dat die linkse coa-debielen die gelukzoekers overal beschermen. Normen en waarden is het laatste wat ze word bijgebracht. Het gros van de NL-ers is dat geteisem zat!!
Uitwassen als in Geldermalsen zullen meer voor gasn komen ben ik bang.
Dit is puur een kwestie van geldelijk gewin door gemeenten en de bouwondernemers aldaar. Voorbeeld is de gemeente Zeewolde, azc erdoor gedrukt maar geen ondernemers uit Zeewolde die er iets aan kunnen verdienen. Wel worden vrijwilligerszieltjes gewonnen die voor niks hun tijd geven.... NL is terminaal ziek.
Prettig weekend

Ciprinus | 18-12-15 | 20:14

Linksvrouw en wegkijkert, vol met lucht en zo blij dat ze dit mag doen. Ze denkt vast dat ze retebelangrijk is. Ik kots op dat soort types.
deluiegriek | 18-12-15 | 12:08

sluit mij hierbij aan, land gaat kapot aan dat soort types..

realdutchman | 18-12-15 | 19:57

Wat is die van Castricum een ongelofelijke pisvlek. Maar goed ga zo door en hij loopt vanzelf nog eens tegen iemand aan die zich niet laat afbluffen.

Appie D wonende te R | 18-12-15 | 19:42

-weggejorist-

De gezellige Syrier | 18-12-15 | 19:33

Reaguurders worden weleens weggejorist en Rutger kan zuigend interviewen en een tegenreactie verwachten, beetje eelt is goed om niet meteen huilie huilie te doen

HetOorAakel | 18-12-15 | 19:25

Het is een absolute zwakte van Nederlandse vrouwen - alhoewel ik niet moet generaliseren - dat ze sympathie en zelfs meer opvatten voor mannen met een donkere huidskleur. Ook al lopen dat soort relaties veelal op moord, ontvoering van eventuele kinderen of het gebruik van buitenvrouwtjes uit, Nederlandse vrouwen blijven voor de donkere manmensch gaan, want zielig of spannend, of is het toch die besneden donkere lul?

Willibald von Klúúúk | 18-12-15 | 19:02

Even wat reaguursels gelezen. Veel blinken uit in kortzichtige zwakhoofdige domheid. Wellicht nog in puberale fase. In dat geval heb ik niks gezegd.

uithetoosten | 18-12-15 | 18:54

Slap stukje interview. Mevrouw +1 Rutger -1 Mevrouw kan prima conflict hanteren. Rutger is idd infantiel om dit zo aan te pakken. Zelfde vraag bij de CU of SGP stellen. Droeftoeter.

Stoker | 18-12-15 | 18:36

Belachelijk dat die blonde overjarige gutmenschmevrouw niet eens wil verklaren wat voor geweeeeeldige dingen ze mag doen van ons belastinggeld.
Normen en waarden moet je ze in 1e instantie vriendelijk mededelen, er ze er dan desnoods met geweld intrappen.
Verder denk ik dat deze oudere kaaskudt stilletjes hoopt een scheve schaats te rijden met een dozijn somaliers.

pennestront | 18-12-15 | 18:34

Ik heb alcohol op (het is vrijdag) en dan wordt ik groffer omdat de remmingen wat wegvallen. Sommigen zouden zeggen dat de ware ongecensureerde mens dan naar voren komt...
--
maar als deze vrouwen op een kwade dag uit elkaar gescheurd zouden worden door dit soort vieze mannetjes dan zouden ze de daders nog verdedigen omdat het geboren slachtoffers zijn. Stockholmsyndroomvrouwen. Ze verdienen hun lot.

appeltjesgroeneweide | 18-12-15 | 18:31

Ik zie vooral Merkel-achtige vrouwtjes die geloven in de goedheid van de mens en net als Rutte de ogen sluiten voor het racisme dat uit deze mensen komt.
#dozen.

appeltjesgroeneweide | 18-12-15 | 18:25

Daar moet een piemel in (3x) Maar serieus .......... dit geeft wederom aan hoe dom ze bezig zijn. Voedingsbodem creëren voor nog meer rottigheid.

doskabouter | 18-12-15 | 18:14

@ben kokhals | 18-12-15 | 16:34
.
Kijk, in Libie is er echt oorlog. Chad (onrust) en CAR (burgeroorlog) loopt ook niet leeg. Zuid-Sudan (onrust) nog enigzins leefbaar maar ook niet echt optimaal. Toch komen de Eritreers het verst, namelijk door al deze landen... en zij representeren de overgrote meerderheid van vluchtelingen.

waragainstclimate | 18-12-15 | 18:09

@waragainstclimate | 18-12-15 | 15:59
Interessant. Nog weer een reden om je af te vragen waarom die lui die vanuit die contreien helemaal naar Nederland komen, niet meteen teruggestuurd worden.
ben kokhals | 18-12-15 | 16:34
.
Dat vroeg ik me ook af. Er is vast meer aan de hand in geopolitieke zin. Feit is wel dat het land moeilijker te bereiken is (veel vluchten om daar te komen, tegenwoordig nauwelijks nog visums voor toeristen..) En dat het er vooral de laatste jaren meer rommelt intern en wat geslotener is.
.
Wat ik mij afvraag is hoe de mensen zoveel geld kunnen ophoesten om de reis door Chad, Sudan en Libie te maken. Lange, gevaarlijke en dure reis met Toyota Landcruisers ($2000-$3000). Vervolgens $15.000 USD per kop betalen om de oversteek naar Italie te maken.... Ik kan er niet bij dat zoveel mensen in dat land zulke financiele reserves hebben juist door de relatieve armoede (relatief want de levensstandaard is er ook laag) plus het feit dat de financiele tegoeden zeer strict worden gecontroleerd. Ik heb dat ook gemerkt bij geldwisselen, $100 wisselen duurt wel even en je krijgt een papiertje met een aantal stempels die je bij moet dragen, voor het geval dat je op de terugweg net zoals op de heenweg je geld moet laten tellen. O wee als iets er iets unaccounted is. Als je zoveel geld hebt kun je in dat land prima leven mits de overheid je met rust laat.

waragainstclimate | 18-12-15 | 18:01

Na het eerste 'interview' afgehaakt. Wat een fout begin zeg. Geenstijl, gooi die Rukger eruit. Provoceren is geen journalisme. Dat is nou precies de reden waarom ik net-nooit pvv zal stemmen. Negenennegentig % procent doen ze goed en net die éne procent uitspraak laat me weer bij mijn positieven komen. Zo jammer dit. En lelijke domme wijven heb je overal. Ik hb er één als schoonmoeder.

Politicusincapabelus | 18-12-15 | 17:52

Ramsesz | 18-12-15 | 17:08
"Wellicht in de hoop...."
"En dus hopelijk..."
Hoop doet leven?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 17:47

Ik ben absoluut tegen asieleisers, maar vond dit toch wel een beetje een slecht interview. Gelijk over die heaumeaus beginnen, lekker belangrijk.

zieke-geest | 18-12-15 | 17:38

Goedkoop stukje weer van homofobische Rukger.

uithetoosten | 18-12-15 | 17:35

So gay, dat ventje. Heeft ie alleen nog niet in de gaten. Misschien moet ie eens even een goed gesprek hebben met Tofik.

plaszak | 18-12-15 | 17:28

Ik vind homoseksualiteit ook een afwijking en ben tegen het homo huwelijk.

Mo het varken | 18-12-15 | 17:18

defunct | 18-12-15 | 16:50
"Alsof je iemand zijn cultuur, gebruiken, geloof kan wegvagen op één dag."
Je hebt het over dat papiertje van Asscher neem ik aan?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 17:14

Kunt weer merken dat er al een paar aan de drank zitten. Leg je telefoon weg als je aan het zuipen bent.

haat | 18-12-15 | 17:09

"Ik denk dat dit soort 'vluchtelingen' in hun eigen land weinig te vrezen hebben" ... Slipsnifter | 18-12-15 | 14:48
.
Dat is mogelijk niet helemaal waar. Moslims slachten iedereen af, inclusief elkaar. Het punt is dat wij die ellende nu massaal aan het importeren zijn.

Ramsesz | 18-12-15 | 17:08

defunct | 18-12-15 | 16:50
Je lijkt te impliceren dat dat deze jongen zijn cultuur, gebruiken en geloof op de lange termijn wel zal afzweren. Maar hebben we de afgelopen 40 jaar niet geleerd dat het tegenovergestelde waarschijnlijker is?
.
Over de "bedoeling" van het filmpje: PowNed mag van de rechter niet filmen in het AZC en moet dus maar "buiten interviews afnemen". Dat gaat dan wel ten koste van een gezellig schaatsmiddagje. Een manier van PowNed om tegen AZC's te zeggen: laat ons gewoon verslag doen.

Ramsesz | 18-12-15 | 17:02

Slap, makkelijk, laaghangend fruit. Alsof je iemand zijn cultuur, gebruiken, geloof kan wegvagen op één dag. Wat is de bedoeling?

defunct | 18-12-15 | 16:50

Het was een naar fragment. Jongen kwam vrij zachtaardig over en eerste impuls is dan toch, joh Rutger, eikel, dat ventje komt net uit een ongelofelijk ellendige kutsituatie, met die islam-staat waar 'ie vandaan komt enzo. Laat hem lekker even schaatsen.
.
Wellicht in de hoop dat hij ons Nederlanders lievv gaat vinden en zal inzien dat wij leukerder zijn dan zijn in grote getale hier aanwezige radicale broeders en zusters. En dus hopelijk zal kiezen voor een 'gematigde' uiting van zijn religie. Want die afzweren hoeft natuurlijk niet. Daarop staat immers de doodstraf...
.
Maar zover denken deze dames waarschijnlijk niet eens door. Voor hen voelt het gewoon goed om deze immigranten, sorry, vluchtelingen - die natuurlijk allemaal heel veel ellende hebben meegemaakt - te helpen.
.
Dat we met deze nieuwe aanwas van de vijfde colonne zelf heel veel ellende over ons en onze kinderen afroepen, dat denken gewoon even niet aan.

Ramsesz | 18-12-15 | 16:45

@DeRuyter112 | 18-12-15 | 16:21 "Kerel, vertoon zulk gedrag in een willekeurig land BUITEN Nederland en je kan je tanden van de stoep gaan rapen."
.
Nog even doorgaan met die coa-wijven iets om handen geven en dat overkomt je ook BINNEN Nederland.

ben kokhals | 18-12-15 | 16:40

Het was dan ook weer een kut interview. Rutger is al ruim over de houdbaarheidsdatum heen.

namensmijnhond | 18-12-15 | 16:39

DeRuyter112 | 18-12-15 | 16:21
Welk probleem ziet die COA-heks dan?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 16:39

Knierp | 18-12-15 | 15:28
Die jongen kon in korte tijd helder uitleggen hoe zijn geloof denkt over homo's, beter dan vele moslims die hier al tijden verblijven. Voorts leek het er weinig op dat het die dames ging om een taalprobleem. En nogmaals, wie zijn zij om te bepalen, op te leggen of af te dwingen met wie Rutger wel of niet mag praten, dan wel met wie die krullenbol wel of niet mag praten? Wat geeft hen het fucking recht om vanuit een eigen moraal bevoogdend op te treden? Zijn ze politie? Marechaussee? Welke bevoegdheden hebben ze?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 16:37

@waragainstclimate | 18-12-15 | 15:59
Interessant. Nog weer een reden om je af te vragen waarom die lui die vanuit die contreien helemaal naar Nederland komen, niet meteen teruggestuurd worden.

ben kokhals | 18-12-15 | 16:34

Ik had trouwens gedacht dat Rutger kon stijlschaatsen / figuurschaatsen... Blijkt ie toch 100% hetero te zijn. En terwijl hij met schoenen over ijs loopt is de Afrikaman die er niets van snapt is al op de schaatsen te zien... Overigens is dit wel een leuk initiatief, zolang ze typisch Hollandse activiteiten gaan ontplooien. Beter dan een beetje rond scholen hangen en in parken hangen. Met de juiste stimulatie en begeleiding krijg je een deel van de groep aan het werk zodat er wat terugvloeit in onze economie. Hoe kun je daarop tegen zijn..
En COA vrouwen.. ja.. ze krijgen misschien teveel subsidie , maar in elk geval zijn ook deze mensen van de straat.

waragainstclimate | 18-12-15 | 16:30

Goed filmpje. Maar verzamel er nu eerst een flink aantal. Nu worden de homofobe asielzoekers geïnformeerd dat ze pc antwoorden moeten gaan geven.

Où est Charlie? | 18-12-15 | 16:27

Goed filmpje. Maar verzamel er nu eerst een flink aantal. Nu worden de homofobe asielzoekers geïnformeerd dat ze pc antwoorden moeten gaan geven.

Où est Charlie? | 18-12-15 | 16:27

-weggejorist-

DeRuyter112 | 18-12-15 | 16:21

Kijk het staan. Mammie met haar surrogaatkindertjes. Geen wonder dat die gasten aan de tiet van de sociale voorzieningen blijven hangen. Mammie verwent ze flink. Bovendien wat is er aan deze vragen ingewikkeld? Dat Rutger provoceert is duidelijk alleen echte inhoudelijke antwoorden heeft zij ook niet. Vooral miepje loopt helemaal vast. Zij geeft de indruk dat zij verwachtte dat iedereen wel ah wat lief zou doen. EN dat eromheen gaan staan ook. Alsof alleen beelden en plaatjes voor emoporno de bedoeling is.

Vageling | 18-12-15 | 16:15

Eritrea beter land dan andere plekken op aarde. Trof er een leuke vrouw en we konden in 3 talen met elkaar overweg, ze sprak zelf meer talen. Zijn beslist geen domme mensen. 50% christen en 50% moslim. Ik heb een dag lang meegelopen met de Imam van de Grote moskee en de burgemeester in Asmara die mij de stad heeft laten zien. Daarna de bar ingedoken voor lokale biertjes. Geen probleem! Geen spanningen tussen Christenen en Moslims (want zo'n dicatatuur onderdrukt dat wel..) Verder een super koffiecultuur, iedereen in de vroege middag aan de espressos alsof Mussolini's mannen nooit weggweest zijn. Dit "Noord-Korea" van Afrika is overigens wel het meest vrouwvriendelijke land van het continent. Vrouwen hebben er steevast baantjes overal (en niet alleen schoonmaken), vechten ook mee in het leger. Transport en logistisch is chaotisch en ook wel gezellig op een houten bank schudden tot je in andere delen van het land bent met gezellige mensen (met alleen Engels kom je er niet though). Probleem is wel de overheid: controles van tassen, elke dollar moet je aangeven, wisselen bij de staatsbank is een bureaucratie... en ja fotos van "toeristische trekpleisters" moet je niet maken want alle mooie koloniale gebouwen zijn door de overheid bezet, en dan kan het wel eens voorkomen dat out of the blue 3 gewapende mannen 10x je fotos willen zien en precies aangeven welke gewist moeten worden. Ik zou er zo weer op reis gaan... maar ik snap het beleid in Europa niet zo, dit soort uitingen als in het filmpje van Rutger hoor je in Eritrea niet. Misschien omdat een buitenlander er een voorkeursbehandeling krijgt (tis net Europa heh) , misschien omdat het systeem overal in de sociale structuren geinfiltreerd is en de mensen voorzichtig zijn met radicale opvattingen. Als dat laatste waar is komen de opgekropte gevoelens van daar pas in Europa tot een uitbarsting...

waragainstclimate | 18-12-15 | 15:59

Dat afdankertjes-kransje gaat met die onaangepaste aansteller om alsof het hun nieuwste chihuahua is. Yak. Wat kost dit pathetische COA-geintje de belastingbetaler ook weer?

ben kokhals | 18-12-15 | 15:46

Dat blonde wijf met die ingevallen wangen ziet eruit alsof ze dagelijks grondig uitgewoond wordt door haar asielige zoekertjes.

Mijnheer Harmsen | 18-12-15 | 15:43

Dit was dus een christen uit Eritrea.

NietInDeHondHouden | 18-12-15 | 15:34

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:27

Als je een taal zoals in dit geval Engels nauwelijks spreekt moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen. Heeft niets met bepaalde autoriteit te maken.

Laat het helder zijn, als mensen niet willen integreren naar NL-maatstaven dan hebben ze hier niets te zoeken wat los staat van dit belachelijke interview

Knierp | 18-12-15 | 15:28

Ik ben benieuwd hoe het met Groenlinks en Jesse Klaver zal vergaan. Men bevindt zich in een tweespalt aan de ene kant de zogenaamde linkse stokpaardjes met vrijheden voor homo's, LGBTcommunity is men zeer voor, feminisme, gelijke rechten voor iedereen.... aan de andere kant worden moslims,asielzoekers,illegalen,migranten doodgeknuffeld want die zijn zo zielig. Maar wat nou wanneer je die grote groep binnenlaat helemaal niet te spreken is over de andere kant van de linkse stokpaardjes? En wat zal er gaan gebeuren wanneer de nieuwkomers steeds meer ruimte,respect zal gaan eisen,de rest afwijzen en dat deze groep alleen maar zal gaan groeien?
Ik ben bang dat links tot aan het einde aan toe in hun liefdadigheid zullen stranden totdat ze zelf ten onder zullen gaan, want men is te star in hun eigen ideologie, (moslims/binnenkomers en links)het is lastig om te veranderen en toe te geven dat men fout zit en zat.
Zal vervelend voor hun worden wanneer ze erachter komen dat ze de vrijheden die ze aan deze mensen hebben gegeven niet terug zullen krijgen wanneer men zelf in de minderheid zal zijn. Auch, pijnlijk, maar dan zal het al te laat zijn.

Julia | 18-12-15 | 15:27

Rutger is back!!!!
De zeikers over niveau gaan maar naar joop/dwdd/pauw ofzo
Triple2K8 | 18-12-15 | 14:35

Eh ja, want "iedereen met een andere mening moet lekker oprotte!!1!"

Ik ben helemaal pro kritische vragen maar wat Rutger hier doet is een ranzig gemakzuchtig, zuigend gil itempje maken.
Hij had er een prima reportage van kunnen schieten als hij er met een andere insteek in was gegaan, hij had dan gewoon dezelfde vraag kunnen stellen en wie weet z'n punt ook nog eens beter kunnen maken.

BertDeBillenMan | 18-12-15 | 15:25

COA-vrouwtjes. Betere voorbehoedsmiddelen zijn er niet.

Cor Netto | 18-12-15 | 15:18

Je kunt aan die vrouwtjes zien dat ze zich moreel verheven voelen boven de rest. Het kapsel getuigt dat zij eigenlijk vinden dat de wereld één grote speeltuin is. Ze vinden geld niet belangrijk en voelen zich een moeder Theresa voor elke migrant. Het hypocriete is dat zij deze functie niet vrijwillig uitoefenen en het liefst in een blanke wijk ver van de ellende willen wonen. Een dubbel moraal die verschuift naar gelang het uitkomt. Het meest trieste soort mensen wat er rondloopt.

Bill Cosby | 18-12-15 | 15:13

Rutger is een soort Albert Verlinde geworden.

fart majeur | 18-12-15 | 15:11

te kinderachtig voor woorden. vind dat die mevrouw zich nog netjes gedraagt bij zoveel suggestief gezwets.

minimá-armezusvan.. | 18-12-15 | 15:05

@Charlie36 | 18-12-15 | 14:49
Ze waren toch allemaal zo hoogopgeleid? Of misschien toch niet? Hij kon in elk geval heel goed duidelijk maken dat homofilie niet mag van zijn geloof. Dus. Wegkijken is zo 2014.

Maria.1 | 18-12-15 | 15:01

@2xbellen | 18-12-15 | 12:09
"Een ingewikkelde discussie voeren met mensen die het op dat moment helemaal niet verwachten en die de de Nederlandse taal niet eens machtig zijn."
Wat bazel je nou man, hij praat toch Engels??

Slipsnifter | 18-12-15 | 14:56

Naast de begeleid vrouwtjes: waar zijn de vrouwen en kinderen?
Dit was bij uitstek een uitje voor deze groepen geweest.

LostSandWich | 18-12-15 | 14:56

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:09
Je bedoelt een selfie?

Maria.1 | 18-12-15 | 14:53

@Schoorsteenveger | 18-12-15 | 14:46
Rutger is een slappe zak speelt altijd op de persoon. Er komt alleen maar onzin uit z'n mond, met zo'n clown komen we echt niet verder. Zou liever zien dat ze Baudet wat meer naar voren schuiven.

special-k | 18-12-15 | 14:52

Godverdomme ruktor laat die lui lekker schaatsen. Rondom de azc's hangen genoeg migranten rond voor een stoomcursus normen en waarden. Snap die vrouw wwl

Gen. Maximus | 18-12-15 | 14:50

2xbellen | 18-12-15 | 12:09

Helemaal mee eens. Wat een kind die Rutger. Een ingewikkelde discussie voeren met mensen die het op dat moment helemaal niet verwachten en die de de Nederlandse taal niet eens machtig zijn. Nou, nou, wees maar trots op jezelf. Waardeloze vent die Rutger.

Charlie36 | 18-12-15 | 14:49

@XaleX_2 | 18-12-15 | 14:39
Helemaal niet flauw, het bevestigt de vermoedens dat de overgrote meerderheid van de "vluchtelingen":
1: jonge mannen zijn
2: moslim zijn
3: veel respect hebben voor hun eigen islamitische land waaruit ze "gevlucht" (hihi) zijn
4: zichzelf zien als migrant en niet als vluchteling
5: intolerant zijn tegen iedereen die hun gedachtegoed niet aanhangt
6: ze omringd en beschermd worden door dom, autochtoon pvda-volk
Ik denk dat dit soort "vluchtelingen" in hun eigen land weinig te vrezen hebben, het zijn de niet-moslims en homosexuelen die echt gevaar lopen, en die lopen in nederlandse "asielzoekers"centra net zo veel of zelfs nog meer gevaar.

Slipsnifter | 18-12-15 | 14:48

XaleX_2 | 18-12-15 | 14:39
Het staat elke kaakchirurg vrij om de treiterende Rutger te schofferen met een raak en vlijmscherp antwoord.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 14:46

rooie vogel | 18-12-15 | 14:17
Ze wil het niet waar hebben, dat is de double bind-situatie waarin ze beland is. Dat tafereel op die schaatsbaan is een tableau vivant, een romantisch schilderij. Geen herdertjes met fluit, maar migrantjes op de schaats, en dan maar hopen en geforceerd ook maar denken dat hier 'authentieke mensen' rondschaatsen die hun culturele en religieuze veren wel zullen afschudden, net zo gemakkelijk als een socialist zijn ideologische veren afschudt als hij geld ruikt.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 14:45

Enorm flauw weer van Rutger om schaatsen te linken aan homo zijn.... puur en alleen om de verwachte uitspraak te kunnen krijgen dat hij door zijn moslim hersenspoeling homo's verwerpelijk moet vinden. De reactie van die COA vrouwen was dan wel weer interessant om te zien. Nog verwerpelijker dan homo's vies vinden is dat je als Nederlands goedmens die van belastingcenten wordt betaalt onze normen en waarden afschermt van de mensen die ons land proberen binnen te komen en een Nederlands paspoort proberen te krijgen. Kamervragen!

XaleX_2 | 18-12-15 | 14:39

En zelfs hier op ons aller GeenStijl zijn er hersenlozen die kritiek hebben op Rutger&co. in dit verband. De Efteling is zeker gesloten nu in de dagen voor Kerst? De tering zeg, wakker worden, allemaal. Er wordt hier een partij achterlijkheid geïmporteerd dat ook nog eens schaamteloos aan potverteren doet en dat mag niet meer dan terecht op z'n, jawel, plichten worden aangesproken? Plichten die het COA overduidelijk verzuimt in te prenten bij onze knuffelrefugees? Ze zijn immers zo lieffff, zo schattig. Het zijn net circusaapjes. Vooral doorgaan met de hoeders der Westerse Vrijstaat beschimpen, duurt dan niet al te lang voordat je het schaamrood op de kaken hebt als blijkt dat die Islamitische aap gewoon weer uit de mouw komt.

RobberenRukkie | 18-12-15 | 14:37


DEN HAAG - De PVV in de Haagse gemeenteraad heeft vragen gesteld over de gratis schaatslessen die asielzoekers hebben gekregen in evenementencentrum De Uithof. De partij ziet een verband tussen de schaatslessen en een extra gemeentelijke subsidie van €100.000,- die in oktober aan De Uithof is verstrekt.

PVV-raadslid Elias van Hees: "Het doel van de €100.000,- extra subsidie, die wethouder Baldewsingh in oktober zomaar overmaakte naar De Uithof wordt nu pas duidelijk: gratis schaatslessen voor asielzoekers. Wij willen weten welk signaal het college met deze ‘Syria on Ice’ denkt af te geven aan de rest van de stad, die gewoon dient te betalen voor de ijsbaan. Laat staan dat deze mensen gratis privéles krijgen! Dit is een klap in het gezicht van iedereen die elke maand de eindjes aan elkaar moet zien te knopen. Wat heeft deze PR-show de Haagse belastingbetaler gekost?"

Maco3key | 18-12-15 | 14:37

Rutger is back!!!!

De zeikers over niveau gaan maar naar joop/dwdd/pauw ofzo

Triple2K8 | 18-12-15 | 14:35

Gatverdamme Rutger, wat een niveau.

BertDeBillenMan | 18-12-15 | 14:31

Godsamme zeg, wat een bek heeft dat mens. Geef het paard nog een wortel!

Jan6887 | 18-12-15 | 14:29

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 14:21

als je zo'n nick als a.a.dolf.88.88 gebruikt ben je mentaal niet helemaal 100%

Laat hem lekker op de pc in de sociale kamer van een of andere instelling van het GGZ zijn ding doen en met zijn personeel (mede patienten) spelen.

Dit soort 'napoleonnetjes' zijn niet serieus te nemen.

Dop in Osaka | 18-12-15 | 14:29

Zet een negertje eerst lekker kwetsbaar op schaatsen tegenover boze GS meneer en moet je eens kijken hoe snel hij verdwijnt onder de vleugels van een herintredende putkip.

Nee maar voor ik leunstoel Freud ga op dat lelijke wijf, duidelijk weer zo'n uitgedroogde die zich opwerpt als moederkloek van een zielig negertje. Bijna jammer voor haar dat er weinig vliegen zijn in zo'n ijshal..

Dit zwakke kuiken is natuurlijk hopeloos verloren. Voer voor de roofdieren. Toen hij 'nee' zei had Rutger hem beter ongenadig onderuit geschopt en leren haring te vreten als een Urker. Met uitjes.

Canis Spurcus | 18-12-15 | 14:29

Blind voor bestaand islam gevaar, maar o zo bang voor een niet bestaand wilders gevaar. Erg consistent en rationeel allemaal o.O

mysteryposter | 18-12-15 | 14:28

De welkomstindustrie trekt al dit soort types aan. Het is walgelijk en niet wat Nederland wil.

van Oeffelen | 18-12-15 | 14:25

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:18
"ikke"?
Moeilijk hè, Nederlands. Heb je natuurlijk geen hersencapaciteit voor omdat je dat al gebruikt voor je bedrijf.
Je begint per tegel niet alleen kinderachtiger maar ook militanter te worden. Doet het pijn aan je hersentjes? Boehoehoe.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 14:24

Wat een ongelooflijke kutwijven zijn dat zeg.

ElChombo | 18-12-15 | 14:22

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:15
Wat heb ik jou in de mond gelegd?
Je bent trouwens archetype trol. Eerst ergens een groot punt van maken en vervolgens als je het verliest zeggen dat het onbelangrijk is.
En is dit nu werkelijk de laatste keer dat je zegt dat je gaat of kom je nog een paar keer terug?

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 14:21

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:20

-weggejorist en opgerot-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:18

Aan de laatste reacties en lichaamstaal van het laatste COA-vrouwtje is te zien dat ze Rutger helemaal gelijk geeft. In haar hart weet ze dat Rutger gelijk heeft en volgens mij is zij er binnenkort ook klaar me. Ze moet tegen iedereen en alleman, zeker tegen haar zin, de schijn ophouden. Want in wezen vind ze het standpunt van deze migranten over homo's ook walgelijk.

rooie vogel | 18-12-15 | 14:17

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:01

Knulletje, wat mag jij blij zijn dat je niet geboren bent voor 1945.

Hitler haatte mentaal minder bedeelden (achterlijken). Je had geen kans gemaakt de oorlog te overleven.

Dop in Osaka | 18-12-15 | 14:17

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:17

Diepteinterview met 'Syrische'(?) 'vluchteling'(?) ging over homoseksualiteit.
En kijk :
Vluchtelingen doden Zweedse homo.
.
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/1...
.
Blijf met je rotpoten van onze rothomo's af, ...... zou ik als UNDERstatment willen zeggen.

donjon | 18-12-15 | 14:16

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:09
Je kunt het wel, maar je wilt het niet, als je dat nu gewoon eerlijk zegt.
Vraag trouwens eens aan je "personeel" (moehahaha) hoe ze denken over de ongebreidelde instroom van gelukszoekers. Zeg er dan bij dat ze alles mogen zeggen en niet voor PVV nazi uitgemaakt zullen worden. Ben ik benieuwd wat ze zeggen!

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 14:16

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:15

@telelezer | 18-12-15 | 14:13
Omdat wij tweederangs burgers zijn.

Slipsnifter | 18-12-15 | 14:14

Gewoon maar even een vraag: Waarom moeten wij Nederlanders voor alles wat we willen kopen (en daarbovenop ook nog betalen voor de asielzoekers) alles zelf betalen of ervoor lenen. Maarrr waarom hoeven asielzoekers niet te lenen en niets terug te betalen als ze enmaal werk(hahaha- hysterisch gelach) vinden
http://www.dichtbij.nl/den-haag/regio/artikel/4209582/studenten-moeten-lenen-waarom-asielzoekers-niet.aspx

telelezer | 18-12-15 | 14:13

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:08
Penis_Aqua_Rosa lijkt mij wel een goede nicknaam voor jou.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 14:13

Wat een nare, haatdragende, hersenloze en intolerante linksvrouwtjes weer, het barst ervan in dit land.

Slipsnifter | 18-12-15 | 14:11

Ik vind het ook heel jammer.
Dat onze "volksvertegenwoordigers" al dit intolerante, diepreligieuze en ongeschoolde volk met vrachtwagenladingen tegelijk het land binnenhalen.
Weg met ons.

Slipsnifter | 18-12-15 | 14:09

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:09

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:08

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:01
Lul niet. Je vergist je in de tegel van Maria.1 en legt mij die woorden in de mond.
Je komt per tegel kinderachtiger over. Denk aan uw hart!

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 14:07

@dolf:

En vindt "je personeel" het wel prima dat jij tijdens de door jou hen aangeboden Kerstborrel voortdurend zit te typen?

Carmelita | 18-12-15 | 14:06

Nilfisk | 18-12-15 | 14:00
Je bedoelt dat er geen halal water is gebruikt?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 14:06

Jiskefet in het echie

charissa | 18-12-15 | 14:06

We moeten ze gewoon wat tijd geven om hun homofobie te overwinnen, aldus een muts in het Parool. www.parool.nl/parool/nl/30700/OPINIE/a...
Proefondervindelijk kunnen we vaststellen dat vier generaties volstrekt onvoldoende is, maar we hebben geduld.

Joris Beltsin | 18-12-15 | 14:06

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 14:01

Hebben ze trouwens al een klacht ingediend over preparatie van de ijsvloer? Dit kan echt niet zo hoor.

Nilfisk | 18-12-15 | 14:00

@Maria.1 | 18-12-15 | 13:53
Ha, inderdaad. Tokkie doet dat ook. Ergo, trollen zijn allemaal alcoholist.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:59

Rutger moet eens wat meer volwassen manier van interviewen gaan proberen, dit zet het tegengeluid alleen maar in een kwader daglicht.

special-k | 18-12-15 | 13:59

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:54
Hoe voorspelbaar.
U vergist zich in de opmerking "koffie verslikken" van Maria.1 @ 13:34 en legt mij dat in de mond. Vervolgens zeg ik daar iets van en zeg je dat je dat expres doet.
Wat ben je toch een slechte verliezer.
Nogmaals, ik eet trollen voor ontbijt en u bent bij deze verslonden. Doei en tot nooit meer ziens. Alhoewel, je zult wel weer een andere naam aanmaken als schaamlap.
* LOSER

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:58

"In my culture in my land in my religion", tja jongen, had je beter daar kunnen blijven als je daar zoveel waarde aan hecht en die religie van je zorgt ervoor dat hier nooit zult integreren.

Tyromancer | 18-12-15 | 13:57

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:57

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:57

2xbellen | 18-12-15 | 12:09

Zal allemaal best . Toch wij vermoorden geen homo's zoals recent weer gebeurt is bij een azc in zweden. Oeps. Wegkijkert.

tweetybird | 18-12-15 | 13:56

F1802 | 18-12-15 | 12:12

De insteek wordt wel begrepen, het is alleen altijd dezelfde vermoeiende insteek.

Dat gezegd hebbende, is het uiteraard van groter belang de normen en waarden te leren dan schaatsen

mr.money | 18-12-15 | 13:54

In 3 minuten wordt blootgelegd waar het probleem zit.
Zijn religie accepteert het niet, dus einde discussie voor hem.
Om tot elkaar te komen heb je twee open geesten nodig.

HetPhantom | 18-12-15 | 13:54

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:54

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:51
Dat hij/zij op dit tijdstip al aan het bier zit verklaart veel ;)

Maria.1 | 18-12-15 | 13:53

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:43
"Wel typisch dat ik mij moet verslikken in de koffie terwijl ik aan het bier zit. "
Dat heb ik niet gezegd, je legt mij woorden in de mond. Snap ik wel hoor, als je de discussie verliest ga je raaskallen.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:51

Ja precies Rutger zo is dat.
Ik vind het ook belangrijker dat ze onze normen en waarden kennen ipv dat ze kunnen schaatsen.

gijs geluk | 18-12-15 | 13:50

Taxpoet betaler | 18-12-15 | 13:46
Ik zag een groep wijven zich ontfermen over zielige mensjes en er alles aan doen om die mensjes te beschermen tegen de boze buitenwereld.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:49

@Gurb | 18-12-15 | 13:41
Dus volgens jou mag de pers mag geen lastige vragen stellen aan nieuwe Nederlanders?
Waarom mogen we niet weten hoe ze denken?
Realiseer je je nu echt niet dat je eigenlijk faciliteert dat het COA ongezien haar gang gaat?

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:48

Tjonge tjonge, maar goed dat ik bretels draag anders zou mijn broek op mijn knieen hangen. Volgens mij was de verhouding begeleider en asieleiser 1:1. Moet je eens mee aankomen in een verzorgingshuis.

Taxpoet betaler | 18-12-15 | 13:46

-weggejorist-

ivanova | 18-12-15 | 13:46

Gurb | 18-12-15 | 13:41
Woordvoerder van wie, en vanuit welke positie? Heeft die knul haar als woordvoerder aangesteld? Of werpt dat mens zich als bewaker op?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:46

@salsaparilla | 18-12-15 | 13:45
Hij noemt zichzelf dan ook geen asielzoeker maar migrant. O dat is vanwege de slechte taalkennis natuurlijk.

Maria.1 | 18-12-15 | 13:46

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:45

Nee hoor, prima dat je als vluchteling asiel wil maar homo's absoluut niet accepteert, maar wel asiel wil. Kom, gaan we lekker schaatsen en je uitkering regelen. Wil je nog een koekje? Geert, kom er maar in.

salsaparilla | 18-12-15 | 13:45

En zo hebben alle 'goede bedoelingen' en kleinerende betuttelingen (Ali kan niet praten want hij wil leren schaatsen/buitenspelen) hun ongewenste uitwerking; 'je hoeft niets te zeggen', 'gewoon je mond houden';
www.telegraaf.nl/binnenland/24895751/_...

Tyromancer | 18-12-15 | 13:44

@Gurb | 18-12-15 | 13:41
Goede dagbesteding ja. Terwijl vrijwilligers hun hapje en drankje klaar maken, de douches schoonmaken, de bedden verschonen etc. etc. mogen zij zich vermaken op het ijs. En daarna klagen dat ze zich vervelen. Ik zie perspectieven.

Maria.1 | 18-12-15 | 13:43

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:43

Kudt Coa, ze hebben daar teveel eigenbelangen om nieuwsgierige andersdenkenden toe te laten tot hun welvarende bedrijfje en hun gekoesterde cliënten. Was NL ooit een ruimdenkend landje, nu wordt ons aan alle kanten de bek gesnoerd, maar voor het ophoesten van alle extra onkosten en lasten, daar zijn we dan weer wel goed genoeg voor. Die beschermwijven zijn helemaal gestoord en dat moeten die importgelukszoekers ook denken, maar die kunnen hun geluk niet op met zoveel stupiditeit en positieve discriminatie. De werkelijkheid buiten de COA-kringen zal nog eens hard in de bek terugslaaan. Het NLse volk denkt namelijk heel anders dan haar zogenaamde volksvertegenwoordigers over de invasie van cultuurvijandige lieden die komend jaar alleen nog maar erger wordt. Een gestoord Stasi-wijf in Duitsland liet een scheet en voor u het wist, werd uw leven vanaf dat moment voorgoed naar de gallemiezen geholpen. Mede mogelijk gemaakt door de meest expansiedriftigen der aarde.

Really? | 18-12-15 | 13:41

Ik vind het eng hoeveel mensen de kant van Rutger kiezen hier. Die vrouw doet het wmb prima als woordvoerder. Kunnen jullie mevrouw vogelaar niet meer herinneren?
Rutger moet idd zich eens wat volwassener gedragen. Na 2x dezelfde vraag aan die asielzoeker met hetzelfde antwoord is het geintje er wel af. Laat die man lekker schaatsen of stel hem een andere vraag. Voor zover ik weet is het in dit land nog steeds niet verboden een andere mening te hebben, dus als hij vind dat homo's niet kunnen is dat z'n goed recht.
voor de duidelijkheid, nee ik ben geen linkse hippie en ook zeker niet voor zoveel asielzoekers, maar dit lijkt me een goede en leuke dagbesteding voor die mensen.

Gurb | 18-12-15 | 13:41

@Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:38
Exact. Zelf verdien ik prima de kost met specialistische software dat wereldwijd gebruikt wordt, maar daar hoor je mij ook niet over opscheppen.
Oh, wacht.
* TROLOLOLOL

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:40

""if you not agree it..."pfff misschien eens een talencursusje voor ruktor?

Binnenbaan | 18-12-15 | 13:39

Overduidelijk een christen. Homofilie mag niet volgens de bijbel.

Borrelende Boris | 18-12-15 | 13:39

@McStuiver
Niet dommig zandhappen svp. Een zeer breed gedragen haat cq antipathie tegen homo's, wat verpakt wordt als vrijheid van meningsuiting, leidt uiteraard altijd tot uitwassen van molestatie. Wees het probleem nou eens voor ipv achteraf te corrigeren. Op dit gebied moet je ultra streng 'opvoeden' bij binnenkomst met verplicht vereiste 'ultra tolerantie'. Je moet nou juist niet met overdreven vrijheid daar laf met een boog omheen gaan fietsen maar juist met de handen uit de mouwen en met gezond verstand de boel containen nu het nog te containen valt. Je moet ze bewijzen van spreken de homo tolerantie door de strot duwen, hoe meer weerstand ertegen van ze, hoe sneller ze richting exit NL vervoerd dienen te worden. Als zij hun haat mogen koesteren, en hun achterlijkheid niet meteen getackeld wordt, worden het nooit volwaardig nuttige medelanders die iets toevoegen. Maar mensen zoals jou, dat zijn er echt veel nl, trappen altijd weer in de 'laat die zielige mensen met rust' emotie-val. Zit geen druk achter bij jullie linkse mafklappers. Jullie kunnen druk niet handelen en willen een vrijheid blijheid mentaliteit. Wat in feite een ontzettend domme 'ik bereik nooit niks in mijn leven' pauper mentaliteit is.

Koettoerk | 18-12-15 | 13:38

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:28
".. dat ik zelfvoorzienend ben en daar mijn volledige hersencapaciteit inzet.."
Ik snap het, dan blijft er bar weinig capaciteit over om nog op niveau te reaguren.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:38

Het Engels van die krabbelende kroeshaar is te slecht voor een diepte-interview met Rutteger over het VOOR ANDEREN accepteren van homoseksualiteit. Deze video is spijkers op laag, bevroren, water zoeken. Helaas!

Organische evolutie | 18-12-15 | 13:38

-weggejorist-

ricardo clement | 18-12-15 | 13:38

De haatislam leert dat zijn eigen dwaasheden belangrijker zijn dan welke wet ooit. Dit verdedigen op camera zou genoeg moeten zijn om elke verblijfsvergunning voorgoed in te trekken.
De haatislam hoort hier niet thuis!

Antitheïst | 18-12-15 | 13:37

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:28
Ach gossie, heb ik een gevoelig snaartje geraakt. Poe hey.
Misschien wil de mevrouw uit het filmpje u wel troosten, lekker samen borderlinen.
Mij persoonlijk aangevallen voelen? Welnee dat maakt u ervan. Ik eet trolletjes als u voor ontbijt.
Trouwens, dat zegt ook iets over uw psyche dat u mij allerlei dingen wilt aanpraten. U bent het type dat altijd belerend met het moraalvingertje wappert maar ondertussen zelf de kat in het donker knijpt. Dat maakt u trouwens prima geschikt als reaguurder van de Joop.
Veel plezier met uw bedrijfje. Wel netjes belasting afdragen voor die zielige vluchtelingen hè?

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:35

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:28
Zwak!
Mensen die midden in de samenleving staan en dingen zien gebeuren worden weggezet als mensen met een laag IQ, racisten, xenofoben, laagopgeleiden en ik weet niet wat meer. We moeten vooral onze mond houden en stil zitten als we geschoren worden.
Ik heb nieuws voor je: wij trappen daar niet meer in! Verslik je niet in je koffie!

Maria.1 | 18-12-15 | 13:34

Het onderwerp "homo" (hier aangekaart door onze Rutger) ligt erg gevoelig bij de "vredesgodsdienstigen" http://frontpage.fok.nl/nieuws/723460/1/1/50/asielzoekers-vermoorden-homo-in-zweden.html

telelezer | 18-12-15 | 13:33

Goh. De participatieverklaring aan het werk!
Hieronder wat die over homohaters zegt.

Uit de participatieverklaring:
'.. In Nederland worden alle burgers gelijk behandeld. Alle burgers hebben dezelfde rechten en plichten: mannen, vrouwen, homoseksuelen, hetero's, gelovigen, niet gelovigen etc. Discriminatie wordt niet geaccepteerd. ..
Ik verklaar dat ik kennis heb genomen van bovengenoemde waarden van de Nederlandse samenleving, en dat ik ze graag zal helpen uitdragen. Ik verklaar dat ik actief een bijdrage wil leveren aan de Nederlandse samenleving en reken erop dat ik daarvoor ook de ruimte en medewerking krijg van mijn medeburgers.' www.volkskrant.nl/politiek/asscher-leg... (scroll naar beneden voor tekst participatieverklaring)

Het grote vraagstuk hier:
1. Droeg deze asielzoeker met zijn mening de waarden van gelijkwaardige behandeling voor homoseksuelen en verbod op discriminatie van homoseksuelen uit?
2. Gaf hij de indruk die gelijkheid graag uit te willen dragen?
En.
3. Kreeg hij medewerking van de COA medewerkers??

** facepalm **

gaffelbaard | 18-12-15 | 13:33

Taggart | 18-12-15 | 13:28
Die hooligans zullen waarschijnlijk niet beweren dat hun geloof het hen gebiedt zo te denken als zij denken. En dat is geen onbelangrijk onderscheid.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:32

@Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:26
Volgens mij zit ons adolfje stil in een hoekje te janken.
Verdeurie, dat lastige racistische extreemrechtse petjesvolk toch óók. Schandalig. Ze zouden ons het stemrecht moeten ontnemen.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:31

Misschien moet je eerst leren schaatsen om te leren hoe je een scheve schaats moet rijden.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:30

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:28

@Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:18
Ach, het is bijna weekend. Maar soms is het inderdaad lastig om een gelaagde tegel te doorzien. Heerlijk inderdaad, Maassen en Dijkshoorn. Ze maken je aan het twijfelen en doen dat dusdanig dat wat je er zelf van maakt alle kanten op kan.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:28

Van de zomer zitten deze dames weer op het strand van Gambia, laat ze dan nu toch lekker zwijmelen met hun huisnegers op de schaatsbaan. Doen verder niemand kwaad. En zoals hierboven al gesteld, stel een groep Nederlandse voetbalhooligans dezelfde vraag en je krijgt hetzelfde antwoord.

Taggart | 18-12-15 | 13:28

Naatzie-weijven willen alle homosuele mannen doodmaken.

hallevvezool | 18-12-15 | 13:27

Knierp | 18-12-15 | 13:24
Vanuit welke autoriteit grijpen zij in dan?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:27

Knierp praat liever OVER asielzoekers dan MET hen.
Toch?

Carmelita | 18-12-15 | 13:26

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:17
Ja, gestoken in gitzwart pak en marcherend in zwart lederen laarzen. En een pet op, je weet wel met zo'n veel te grote klep, om een schaduw te laten vallen over het dommige gelaat.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:26

@Knierp | 18-12-15 | 13:24
Meneer homohater wil Nederlander zijn. Dan moet ie ook leren dat wij openlijk met elkaar praten.
Iets met lusten en lasten.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:25

Ja, was een naar stukje. Mensen die de waarheid niet willen zien en lief willen zijn. Opmerkelijk dat het áltijd vrouwen zijn. Trekt elkaar blijkbaar aan, lieve vrouwen en primitieve lui.
vissendokter | 18-12-15 | 12:10
=
Veel van die vrouwtjes weten dat je daar kunt "scoren".

meneer Q | 18-12-15 | 13:25

Dat je van teveel lauwe Schultenbrau op de vroege ochtend ook rare nickname's gaat verzinnen, was mij nog niet bekend.
Daarom raak ik het spul ook niet aan, als je hier ziet in wat voor psychose je ervan raakt is mijn dorst al over.

Cuyahoga | 18-12-15 | 13:24

Waarom zien de meeste mensen het niet, de islam is geen vrede. Maar de aanhangers willen de wereldmacht. Moet ik dat nou nog uitleggen, kijk naar China, Thailand, India, Afrika en al bezig bij u in de straat.

santadomenica | 18-12-15 | 13:24

Heb je niet iets beters te doen Rutger?
Iemand op deze manier proberen af te zeiken is nogal goedkoop.
Deze dames hebben gewoon gelijk dat ze ingrijpen, had ik ook gedaan.
Knierp is geen voorstander van het NL-asielbeleid maar dit slaat nergens op.

Knierp | 18-12-15 | 13:24

Veel van die vrouwtjes weten dat je daar kunt "scoren".

meneer Q | 18-12-15 | 13:22

isitsoornot | 18-12-15 | 13:11
"... en een Tofik Dibi heeft het er ook nu nog moeilijk mee..."
Om door ons, islamofoben, geaccepteerd te worden? Of door zijn vredelievende geloofsgenoten?

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:22

@ @a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:09

Gast, ga eens moven hier met je nare nick. Straalt zeg maar een heel klein beetje naar op Geenstijl als geheel af zeg maar......

verbanden | 18-12-15 | 13:21

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:17
Je komt intelligent over maar helaas gebruik je je hersens niet ten volle. Wat doe je eigenlijk voor de kost? De hele dag aan de vergadertafel zitten en belangrijk zijn? Zo kom je namelijk over. Je gebruikt veel woorden maar er komt weinig uit.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:21

Ik wás al weggevlucht uit Nederland...

BoerinFrance | 18-12-15 | 13:20

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:09

Hiya, een old skool nazi. Breekt de sleur van berichten over de nieuwe nazi's van Islam. Nu de gelegenheid zich voordoet moet ik het toch even zeggen. Die zwarte outfits dat deden jullie toch beter, hoor. Mooie glimmertjes, kruizen, en insignia in plaats van die vaal gewassen zanderige pyama's. Top of the bill.
.
Maar even inhoudelijk. Hoe werkt dat nou voor bewonderaars van genocidale gekken? Is er bewondering voor de overzeese concullega's of zit dat uber/untermensch dingetje een beetje in de weg. Het wordt wel een beetje aanpoten voor u en de uwen trouwens. Voorlopig zijn zij onderwerp van gesprek, jullie toch een beetje de gekke henkies van Europa.
.
Voorts wilde ik u en de uwen even laten weten. De strijd tegen Islam is gewoon ook een strijd tegen u. Jullie hebben nou eenmaal iets teveel gemeen met de zwart hemden uit woestijnië.

Parel van het Zuiden | 18-12-15 | 13:20

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:09
Misschien had ik meteen moeten doorzien dat u mijn antwoord op de juiste wijze interpreteerde. Ach, die dubbele lagen tegenwoordig, het is ooit verdomd ingewikkeld om te snappen wat iemand eigenlijk bedoelde te zeggen toen hij zei wat hij zei. Zeker nu we moeten leven met figuren als Theo Maassen en Nico Dijkshoorn. Die Dijkshoorn is kampioen meerlaags kameleon-schrijven. Bashen dan wel ophemelen, maar nooit vanuit een positie. Als je alleen maar een vermoeden uitspreekt dai-ie stelling neemt, dan verschiet hij meteen van kleur, als ware het een aangeboren reflex.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:18

@isitornoot

Lijkt me niet goed met de homo emancipatie terug in de tijd te gaan.
En Tofik mag zijn petje weleens afnemen voor Pim Fortuyn die open en eerlijk was.

Carmelita | 18-12-15 | 13:18

Bizar weer, de stuitende Gutmenschmoraal had niet treffender verbeeld kunnen worden. Godver. Die stupide dozen die daar als aftandse moeder Theresa's hun geestelijke vermogens laten overschaduwen door hun teveel aan oestrogeen. 'Hij is zo zielugggg..', kunnen dat soort wijven niet per wet verboden worden (matter of speech.., matter of speech voordat de internet-Gestapo weer op tilt slaat)?
En dan te bedenken dat Powned nog geen schim
is van de Vara qua ledenaantal. Wát een land.

RobberenRukkie | 18-12-15 | 13:17

-weggejorist-
User email: a.a.dolf.88.88@gmail.com
User author a.a.dolf.88.88
User ip 212.178.105.210

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:17

Briljante actie van de COA trouwens. Na afloop belden de deelnemers al naar de nakomerts thuis, om te zeggen dat het veel veiliger is om te wachten tot de middellandse zee is dichtgevroren; dan kan je net als Jezus over het water hierheen lopen.

Tjemig | 18-12-15 | 13:17

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:09
Typische Modus Operandi Trollum hanteert u.
Met een slap, afwijkend antwoord komen en dan de ander beschuldigen van triviale uitspraken. Bekend debattruukje dat je zwakte blootlegt.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:16

Afwijzend staan tegenover homoseksualiteit is vrijheid van meningsuiting. Tenminste, zolang de Eritreer niet zegt dat hij homo´s wil molesteren.

McStuiver | 18-12-15 | 13:15

-weggejorist-
User email: a.a.dolf.88.88@gmail.com
User author a.a.dolf.88.88
User ip 212.178.105.210

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:15

Dit is gewoon top journalistiek hoor. In no time aanbelanden bij de kern vh probleem, met alle bijbehorende krachten die niks willen laten uitlekken van hun sektarische AZC compounds. Stukje microkosmos in beeld. Dit is Rutger zijn beste plek, in the field ipv achter een tafel in een studio. De allerdomste zijn hier wederom diegene die de boodschapper Rutger gaan aanvallen. Ja hij provoceert. Maar hij belandt via zijn vragen wel heel snel bij de kern, dat het bijna allemaal homohaters zijn die uit naam van religie hun indoctrinatie-zinnen apathisch opdreunen. En dat kwam de vrouwtjes even niet uit, was slechte PR voor hun sekte, de waarheid kunnen ze niet gebruiken.

Koettoerk | 18-12-15 | 13:14

heeft de vereniging Elfstedentocht al stilteruimtes met een pijltje naar het oosten aangelegd? anders discrimineren ze, en dat wil je toch niet

d' 8hØker | 18-12-15 | 13:13

@apekind:
Natuurlijk is hij het ermee eens. Je hoeft geen psycholoog te zijn om dat te snappen.
En dat inburgeren kost ettelijke generaties.
Als het al mogelijk is.

Carmelita | 18-12-15 | 13:13

Ok dan Rutger!
Dank je.
Voor mensen die nou nog geloven in integreren, die mogen ze van mij ook uitzetten zo meteen met de rest. Gaan ze dat daar maar doen.

hevriptem | 18-12-15 | 13:13

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:09
Ga je nu op mijn achternaam zitten afgeven? Ik ben tenminste geen lafaard die een schuilnaam, en nog een hele rare ook, gebruikt. Geeft een mooi inkijkje in uw psyche.
Het maakt niet uit hoe vragen gesteld worden, als ze maar gesteld worden. Jij hebt natuurlijk liever geen lastige vragen.
Laat me raden: je hebt direct of indirect belang bij de instroom van gelukszoekers en het is natuurlijk kut als je aan je brood zitten.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:12

Daar heb je die meneer uit Voorschoten weer die als een lastige strontvlieg steeds maar weer wil aantonen hoe homo-onvriendelijk die asylanten zijn. Ja nou weten we het wel pik, trouwens, nog niet eens zo lang geleden durfden ze hier in dit zogenaamd vrije land ook niet uit de kast te komen en een Tofik Dibi heeft het er ook nu nog moeilijk mee. En daar gaat Castri-cum dan met een cameraploeg speciaal voor naar een ijsbaan van ons belastinggeld. Nou nou, wat is die weer lekker zinvol bezig. Laat hij zich maar gaan voorbereiden op zijn kansloze hoger beroep tegen dat volkomen terechte vonnis in die Syrische testikel-zaak. Hopelijk betaalt hij de schadevergoeding uit eigen (opgezwollen) zak.

isitsoornot | 18-12-15 | 13:11

Rutger kan toch ook wel bedenken dat inburgeren tijd kost? En die asielzoeker zegt alleen dat homoseksualiteit in zijn land en volgens zijn religie verboden is, maar of hij het daarmee eens is zegt hij niet. Die vraag stelt Rutger ook niet. Ik vond het geen interessant interview. Stel eens wat intelligentere vragen de volgende keer.

apekind | 18-12-15 | 13:10

De eerste "lone wolfs" zijn alvast begonnen.
Religie, Jullie-moeten-ons-begrijpen, Invasie Marokkaanse vluchtelingen in Zweden, Vermoorde homo met een slang om de nek.
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/1...

Kamervraag | 18-12-15 | 13:09

@Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:07
Natuurlijk! Misschien had ik mijn tegel moeten labelen met een ;)

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:09

-weggejorist-

Prorsus | 18-12-15 | 13:09

Nederlandse normen en waarden niet accepteren en je religie daarboven stellen is wat mij betreft enkeltje zandbak, oorlog of niet. Wat wij hier in 60 jaar hebben opgebouwd wordt in een paar jaar teniet gedaan... Linksmenschen zouden zich dood moeten schamen, maar ja, het is die dikke plaat hè, niet doorheen te komen...

Murk Ratte | 18-12-15 | 13:09

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 13:09

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 12:59
En dat eeuwige gezeur over de toon van het gesprek en de wijze van journalistiek, in plaats van het onderwerp in kwestie eens onder de loep te nemen zoals u nu doet, dáár word ik moedeloos van. Rutger is zoals altijd verre van tactvol, maar hij legt hier wel de vinger op de zere plek. Met politieke correctheid lossen we geen problemen op. We hebben een gigantisch probleem hebben met aanhangers van de religie van de vrede, en als we dat bloot moeten stellen met 'riooljournalistiek', dan zij het zo.

Le Roi | 18-12-15 | 13:08

Het lijkt wel zo te zijn; ben je pro, dan accepteer je ALLES van die ehh, vluchtelingen.

Carmelita | 18-12-15 | 13:07

Rutger: áf.

bisbisbis | 18-12-15 | 13:07

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:05
Dan loop ik met je mee, om je tijdens de wandeling toe te fluisteren dat het een cynische opmerking was. Dacht dat je me wel zo'n beetje kende.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:07

Linkse coa mensen.. brrr Hulde voor Rutger!

reade romke | 18-12-15 | 13:05

@Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:00
Oh, sorry. Dan loop ik maar even naar de zandbak van de speeltuin hier achter om mijn kop er in te steken.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:05

Rutger, je bent beter dan dit. Wat een bagger. Ga eens journalistiek bedrijven.

baskb | 18-12-15 | 13:04

Tussen Somalië (640.000 km2, 15x groter dan Nederland met slechts 10 miljoen inwoners) en de Uithof:
- Eritrea
- Ethiopië
- Sudan
- Egypte
- Turkije
- Griekenland
- Servië
- Hongarije
- Oostenrijk
- Duitsland
Het ligt op zo'n 10.000 kilometer rijden. Het is hier gemiddeld genomen 20 graden kouder. We hebben een andere religie, cultuur, vreten. We hebben homofielen en spreken een andere taal.
.
En niemand bij het COA die zo'n jongen vertelt dat tie wellicht niet direct beter af is hier. Het is onthutsend. Het is tenenkrommend dat door die massale islam-hausse deze verlepte COA wijven een baanzekerheid van 100% hebben. Dat ze dit invullen door lekker te schaatsen. Allah mag weten wat ze anders dinsdagsmiddags aan het doen zijn.

de Voorzittert | 18-12-15 | 13:03

Kijkje in een asielzoeker ze gedachten gang word ik echt niet warm van a.a.dolf, eerder kotsmisselijk

WOEST010 | 18-12-15 | 13:02

-weggejorist-

hijdiehetzatis | 18-12-15 | 13:02

Hieruit kunnen we weer concluderen dat linkse gutmenschen homo's haten.

Deviant | 18-12-15 | 13:02

@a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 12:59
Leuke naam, dat vindt Joris vast óók.
Je komt trouwens heel paniekerig over, bevalt de waarheid niet? Bij IS zoeken ze nog mensen die in sprookjes geloven.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 13:02

@Maria.1 | 18-12-15 | 12:42
Dat verbaast mij. Volgens Tofuck Dibi komt de homo haat uit extreem rechtse pvv hoek.

koosnaam | 18-12-15 | 13:01

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:58
Incident.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 13:00

Ik denk nou ook te weten waarom niemand de AZC's in mag. Iets met grote testikels en wijven die al decennia droog staan.

Koettoerk | 18-12-15 | 13:00

-weggejorist-

a.a.dolf.88.88 | 18-12-15 | 12:59

Als je het over de duivel hebt...
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/1...
Het kan niet schrijnender:
|De homo, uit de plaats Bergsjön, had het Noord-Afrikaanse duo kleding en voedsel aangeboden toen hij hoorde over hun situatie."

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 12:59

@Maria.1 | 18-12-15 | 12:42
"twee Marokkaanse asielzoekers"...
Dit moet toch een signaal zijn voor de politiek om de grenzen te sluiten voor mensen uit veilige landen? Hoe kan het dat mensen die niet uit oorlogsgebied komen worden opgenomen als vluchteling?!

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:58

Maar goed, het is weer overduidelijk dat menopauzerende oude vrijsters misbruik van de situatie maken om onder de asielzoekers weerloze jonge knapen op te scharrelen waar ze hun lusten op kunnen botvieren. Schande!

Conan de Rabarber | 18-12-15 | 12:57

Nilfisk | 18-12-15 | 12:52
Nee, het is veel erger. Als vluchtelingen in geselschap van COA-heksen zich in de openbare ruimte begeven, dan is het derden niet toegestaan om zonder toestemming van die heksen deze vluchtelingen aan te spreken. Met andere woorden, die vluchtelingen zijn niet vrij, bewegen zich onder begeleiding door onze straten, staan als het ware onder curatele. Die heksen gedragen zich als kleuterleidsters.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 12:57

Ja die vrouwen van de SOA wachten hun kans af om bezwangerd te worden als ultieme natte droom.Hun reacties bevorderen de integratie,dat is nu al duidelijk.Dat de eco vluchtelingen homo haters zijn is hiermee wel duidelijk.Dit soort vrouwen heeft niet door dat het ook vrouwen haters zijn en komen daar achter als ze met een doek over hun hoofd over straat Moeten lopen en geen rechten meer hebben.Ezellinnen zeg maar.Rutger heeft in drie minuten de vinger op de plek gelegd welke dit soort zgn moeder typetjes niet bevalt.Wij wachten op strenge vorst misschien dat dat helpt om in te burgeren of lekker terug te gaan naar de warmte.

tegenalles | 18-12-15 | 12:57

Tom Hagen | 18-12-15 | 12:42
Want tijdens het schaatsen mag je alleen over schaatsen praten ofzo?

Nilfisk | 18-12-15 | 12:52

Ik heb meer respect voor die Eritreer dan voor die vrouwen.
Die man zegt gewoon wat hij vindt en die vrouwen geven geen antwoord, anders dan dat ze komen schaatsen.
Zeg gewoon wat je vindt, dames!

Carmelita | 18-12-15 | 12:52

leuk

JoopKlezeiker | 18-12-15 | 12:51

Wat een karikatuur: een jong en blond hollands meisje dat de negerts schaatsenrijden leert...

DonSwami | 18-12-15 | 12:50

Bam, en daar sta je dan, met linksche bek vol tanden. Haha wat geniet ik hiervan.

blokje om | 18-12-15 | 12:50

Waarom zijn COA vrouwen ALTIJD lelijk en onverzorgd.
Mark_D_NL | 18-12-15 | 12:46
-
Ze lopen geen risico verkracht te worden. Als zouden ze maar wat graag willen.

hurenisvoorpaupers | 18-12-15 | 12:50

@Mark_D_NL | 18-12-15 | 12:46
Laten we het anders stellen, waarom zijn het altijd van die typische vrouwtjes (en soms ook mannen) die voldoen aan het stereotype nonconformistische, werkloze, zogenaamde wereldverbeterende hippie? Solidair lijkt mij als hardwerkende Nederlander ook wel hartstikke leuk, als ik dat toch niet met mijn eigen geld hoef te doen en niet minimaal 40 uren per week aan het werk zou zijn.

Le Roi | 18-12-15 | 12:49

De naïviteit straalt er vanaf bij de dames.. Waarom verbaast dit mij niet?

Blobber_NL | 18-12-15 | 12:49

Mark_D_NL | 18-12-15 | 12:46
Je moet die arme vluchtelingen natuurlijk niet al te veel willen prikkelen. Ze hebben het al moeilijk genoeg. Dus worden de lelijkste wijven ingezet.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 12:49

We krijgen er nog 250.000 bij jongens wat een feest gaat het worden.

swagmachine | 18-12-15 | 12:48

+1 voor Rutger. Meeeeeeer van dit soort overduidelijke blootstelling van de geneugten van de religie van de vrede. Meeeer keiharde confrontatie met de werkelijkheid voor linkse miepjes.

Le Roi | 18-12-15 | 12:47

@Captain Pervert | 18-12-15 | 12:29
Waarom vragen stellen waarop je het antwoord al weet?

Rest In Privacy | 18-12-15 | 12:46

Waarom zijn COA vrouwen ALTIJD lelijk en onverzorgd. Is dat mode bij het COA. Of kom je er niet in bij hte COA wanneer je gewoon een leuke verzorgde vrouw bent. Brr... enge vrouwtjes. Ik zie ze al op die platte wagen staan met kaalgeschoren hoofd.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 12:46

Boeiend filmpje maar gisteren al gezien in plaats van het overige NPO propaganda.

Studio Powned is, lijkt wel, de enige die de zaak onafhankelijk en objectief brengt.

Nu nog inzake het klimafaat en het plaatje is compleet.

ProAsfalt | 18-12-15 | 12:46

Het COA komt hier toch tamelijk slecht uit. De antwoorden hadden zeker een journalistieke waarde en dat afkappen tezamen met het afschermen van de asielzoekers wekt wantrouwen op. Ik maak mij zorgen over de opvattingen van de immigranten.

Voorbeeldige | 18-12-15 | 12:46

Een schrijnend voorbeeld van institutioneel neokolonialisme. "Ze zijn van ons, ons bezit, ons speeltje" hoor je die COA-wijven zeggen.
Die mensen krijgen een dubbele identiteit aangewreven. De ene identiteit is die waarmee ze gekomen zijn, de andere is die welke hen wordt opgeschilderd. De ene wordt verbloemd, de andere uitvergroot.
Natuurlijk, Rutger staat te jennen, maar die jongen wil, in al zijn naïeve oprechtheid, graag kwijt wat zijn normen en waarden zijn, en geeft er blijk van niet van plan te zijn om die, ook al willen wij dat als gastland nog zo graag, bij te stellen. Maar dat mag hij van die trutten niet zeggen, zij ontnemen hem zijn identiteit en dwingen hem de rol van arme, zielige vluchteling te spelen.
Als het aan hen had gelegen, dan was het gescheiden schaatsen geworden, apart voor arme zielige vluchtelingen. De nieuwe apartheid als eindfase van het multiculturele denken.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 12:45

Beetje makkelijk scoren, maar toch kaart Rutger hier een belangrijk punt aan:

1. de linkse guttmenschen zien ze alleen als zielige mensen die je geen stroobreed in de weg moet leggen
2. deze migranten verschillen op veel punten 100% met onze wetten, normen en waarden EN geven daarnaast ook nog eens aan totaal niet aan te willen passen WANT religie.

I.c.m. punt 1 krijgen deze mensen dan ook de indruk dat hun visie blijkbaar geen enkel probleem is in ons land en zie daar; conflict is geboren

beschuitfluiter | 18-12-15 | 12:44

Het kijk-mij-eens-goed-zijn-en-hun-zielig-zijn-syndroom. Er moet eens goed studie naar gedaan worden.

xzaz2 | 18-12-15 | 12:44

Dat was weer heel grappig van Rutger en ook wel knap zo net op het randje.

Homoseksualiteit gaat het item worden de komende jaren in de veldslag met gelukzoekers. Toch jammer dat wij wel het religieuze model (woestijnreligies) met seksualiteit (homoseksualiteit) verbinden zonder vervolgens te concluderen dat religie een gedaante van de seksualiteit moet zijn.

Heteroseksuele mannen hebben in de regel weinig of geen belangstelling voor homoseksualiteit. Dat verandert echter wanneer dit expliciet verboden wordt. Dan neigt het naar een verboden lust.

Een lust die alleen 5 x daags bedreven mag worden binnen religieus kader, waarin de gelovige zich in een onderdanige homoseksuele rol tegenover een fictieve heteroseksuele heerser kan uiten. Dit is de homoseksuele aflaat voor gelovige mannen.

God is de personificatie van heteroseksualiteit waardoor er voor de gelovige nog slechts een homo-erotische relatie is weggelegd.

Bidden binnen het monotheïsme is daarmee een homo-erotisch rollenspel. In het polytheïsme springen ze er gelijk bovenop. Daar zijn alle seksuele rollen vrij.

Tijdens het gebed kreunen en steunen mannelijke gelovigen vervolgens dat het een aard heeft in de zo kenmerkende lichaamshouding. Niet voor niets worden vrouwen geweerd.

Het geheel moet worden gezien als chantage op de heteroseksuele man die uit de groep wordt gestoten wanneer hij buiten het gebed nog andere homoseksuele neigingen vertoont.

Bedenk nu dat het monotheïsme (één seksuele rol is toegestaan) in een stimulus-response relatie zowel reïnforcement van homoseksualiteit (het gebed) alswel punishment (ophanging) in eigen hand heeft.

Zolang mannen deze homo-erotische relatie met hun niet bestaande innerlijke god niet doorzien blijven de woestijnreligies ijzersterk.

Basic Dimension | 18-12-15 | 12:44

@Passagier | 18-12-15 | 12:37

Ze op de 'Rutger' manier laten kennismaken met Nederland is de beste manier om ze duidelijk te maken wat de werkelijke normen en waarden hier zijn, waaronder de omgangsvormen.

Dop in Osaka | 18-12-15 | 12:44

heb het meestal niet zo op rutger.maar hier maakt hij toch een mooi punt.

michael5435 | 18-12-15 | 12:44

Vrouwen die te verlept zijn om aan een vent te komen en daardoor hun vurige kinderwens op asielzoekers projecteren.

Morris Stockwood | 18-12-15 | 12:42

Rutger, van schaatsen naar gay. Serieus, get a life. Kansloos.

Tom Hagen | 18-12-15 | 12:42

Wat een naïeve en domme wichten die linkse coa miepen. Zo links als de pest en nog dom ook. Wacht maar tot die gelukzoekers hun status hebben. Dan zie wat zij onder integratie verstaan...... keep up the good work ruiger! ! Dat wij moeten meebetalen aan de coa die geen journalisten duldt is onverteerbaar. Nederland ligt in coma veroorzaakt door een linkse agressieve tumor.

nukkie | 18-12-15 | 12:41

Glad ijs dit. Letterlijk en figuurlijk. De COA is een soort van untouchable force. PowNed zoekt de confrontatie op waarvoor heel veel respect, maar de COA zal haar autoritaire kant laten zien en zal via de (in)justitie vandaag of morgen proberen PowNed definitief de mond te snoeren. Want asielzoeker is lief, u belastingbetalende Nederlander met een niet relevante mening, irritant!

Janus Klabanus | 18-12-15 | 12:41

Gatverdamme wat zijn dergelijke linkse wijven toch smerige gore wijven. Niet omdat ze er niet uitzien, maar hun verrotte karakter maakt hun oerlelijk. Kijk die zure lelijke koppen nou allemaal als ze ontmaskerd worden als wegkijker. Dit soort wijven dus he. Daar zit de AZC's mee vol. Vuile parasieten die hun mond niet opendoen en lopen te pamperen. Ik kots nog meer van dit groepje dan van die eikel uit Eritrea. Down the fucking drain. Allemaal.

Koettoerk | 18-12-15 | 12:41

Homahaters afkomstig uit landen waar de religie van vrede heerst, en linksige COA-maffiosa die bang zijn dat hun bronnen van inkomsten in het juiste haatdaglicht worden gesteld. Je verwacht het niet.

Fijnstoffer | 18-12-15 | 12:41

Conan de Rabarber Hahaha

a small step for men | 18-12-15 | 12:41

Ik weet dat we in dit land een traditie hebben wat betreft vrouwen die heulen met de vijand, maar dat naaktscheren en kaal over straat jagen, hoeft voor mij niet persé, als ik die uitgezakte vaatdoeken zo zie.
Daar doe je straks echt niemand een plezier mee.

Cuyahoga | 18-12-15 | 12:40

En na het schaatsen even gezamenelijk met Willemien, Henriëtte en Gerda ontspannend afdouchen en daarna heerlijk batsen op een schapenenvel voor de open haard. Op de achtergrond de Bolero van Ravél en 50 tinten grijs op het nachtkastje. Manlief komt toch pas na de spits thuis en wat niet weet wat niet deert. Hup Haroen en Mimoen, Gerda is nog lang niet moe, hoppa!

Conan de Rabarber | 18-12-15 | 12:40

"Wij informeren ze ook over onze normen en waarden" In Nederland mag je homo zijn. "Ok but form my religion we throw them off buildings and kill them" Ok, geen punt. Schaatsen?

a small step for men | 18-12-15 | 12:39

@Passagier | 18-12-15 | 12:37
Raar die die gene die de taal niet meester is wel de weg naar hier heeft gevonden en weet dat hij wel GRATIS kan gaan schaatsen. De vluchteling......

toetanchamon | 18-12-15 | 12:39

Het begint me in ene te dagen. Global warming is helemaal geen probleem, het is onderdeel van het plan! Het plan om asielparasieten niet alleen hun cultuur maar ook hun temperatuur mee te laten nemen!

Ik ben om.

marcoplarco | 18-12-15 | 12:39

@Passagier | 18-12-15 | 12:37
Die asielzoeker was anders behoorlijk duidelijk met zijn mening! Zeikerd.

Maria.1 | 18-12-15 | 12:38

COA-vrouwtje is alleen maar bang dat Rutger die lekkere boy mee naar huis neemt voor wat vertier in plaats van dat ze dat zelf doet.

sinar2 | 18-12-15 | 12:37

Lekker makkelijk.. iemand die de taal niet machtig is op zo'n manier aan- en afvallen.

Passagier | 18-12-15 | 12:37

Afgaande op de beelden, hun voorkomen en eloquente taalgebruik vind ik het toch een behoorlijke opgave om in te schatten of we hier nu met raketgeleerden of neurochirurgen te maken hebben.

roverheid | 18-12-15 | 12:36

die gaan met elkaar de tegenpartij vormen,en dan moet je zien over 2 jaar hoogstens,dan breek de pleuris uit en wordt de wet afgeschaft dat homo's mogen trouwen,dan zitten zij in het parlement en de nieuwe marokkievoorzitter werkt wel mee.

jopie1 | 18-12-15 | 12:36

2xbellen | 18-12-15 | 12:09
Hey Euro.

Bram van Ojik | 18-12-15 | 12:33

Cuyahoga | 18-12-15 | 12:29
.
En: wijven die multicultureel o zo leuk en belangrijk vinden, behalve voor hun prinsjes en prinsesjes Mees en Sterre. Dan zoeken ze zich een slag in de rondte naar een blank schooltje.

Madame Poitiers | 18-12-15 | 12:33

vissendokter | 18-12-15 | 12:10
Klopt, het zijn bijna altijd vrouwen die daarin werkzaam zijn. Heb ooit 's in het NT2 onderwijs gezeten, en weer, bijna alleen maar vrouwen.

Ing. Van der Pik | 18-12-15 | 12:33

Ontkenningsfase.
Wacht maar tot ze asiel hebben gekregen, dan is er geen homo meer veilig, en geen lesbo, en geen christen, en geen vrouw.
Kijk maar naar Zweden, binnen afzienbare tijd is dat een 3e wereldland vanwege de asielsprinkhanenplaag.

Eppo | 18-12-15 | 12:32

@2xbellen

Ten eerste is dat percentage niet te vergelijken met het percentage Monsterlims of Afrikaanse Barbaren dat een hekel heeft aan homo's. Dus je verhaal klopt feitelijk al van geen meter.

Ten 2e heb ik in Nederland nog geen homo van een flat af gegooid zien worden. En geweld tegen homo's door autochtonen is ook op 1 hand te tellen.

En in principe mag je tegen homo's zijn. Dat is ieders vrije recht. Daar zit hem de clou helemaal niet.

Alleen Monsterlims en Afrikaanse Barbaren voegen de daad wat eerder bij het woord. En daar zit hem het wezenlijke verschil.

Kortom, verspilling van je type-inkt. Dank voor de moeite en stil zijn nu.

Next.

Realism Is All | 18-12-15 | 12:31

Rutger legt het precies mooi bloot: die wijven (dit zijn idd gewoon ordinaire wijven) doen net alsof die gasten 5 jaar oud zijn... wie is hier nu beledigend bezig? Rutger behandeld ze als volwassenen en stelt ze eventjes was kritische vragen.

Copycrauw | 18-12-15 | 12:30

Rutger legt het precies mooi bloot: die wijven (dit zijn idd gewoon ordinaire wijven) doen net alsof die gasten 5 jaar oud zijn... wie is hier ni beledigend bezig? Rutger behandeld ze als volwassenen en stelt ze eventjes was kritische vragen.

Copycrauw | 18-12-15 | 12:30

Dat zijn dezelfde weijven die altijd hun mond vol hebben over gelijke rechten voor vrouwen maar uit solidariteit een hoofddoek, hét teken van vrouwonderdrukking, dragen.
Dezelfde weijven die hun mond vol hebben over dierenleed, maar iemand die geen martelvlees wil voor nazi uitmaken.
Dezelfde weijven die bij de Marqut hun veel te dure Amsterdamse vreten kopen, waardoor mensen in Peru doodgaan van de honger.
Die weijven dus, die heaumeaus dus normaal gesproken wel lief vinden, maar lang niet zo lief als de middeleeuwse doods- en verkrachtingscultus die bij hen altijd op nummer 1 blijft staan.
Ten koste van alles.

Cuyahoga | 18-12-15 | 12:29

En de hagenesen en hagenaren worden verbannen naar 25 meter ijsbaantjes midden in de woonwijken. €6,- entree ondat daar weer een vastgoedproject van de gemeente mee betaalt moet worden.
Ik schat zo maar in dat er een half miljoen in Den Haag verdwijnt dit jaar aan ijs onzin bij 14 graden boven 0.

toetanchamon | 18-12-15 | 12:29

Rutger had ff moeten vragen waar deze zwarte pigmee vandaan komt. Gelet op zijn huidskleur en taalgebruik durf ik rustig te stellen dat we hier niet te maken met een vluchteling uit Syrië, maar met een economische gelukszoeker.

Rutger zou eens wat meer suggestieve vragen moeten stellen om de herkomst van deze gelukszoekers te achterhalen.

roverheid | 18-12-15 | 12:29

Ga je eigen land fixen natte krant.
Deden wij ook vroeger. daarom is het hier beter dan daar.

Pienow | 18-12-15 | 12:29

Klik_hier | 18-12-15 | 12:16
Onze normen en waarden ? wie zijn ons dan ?
En ik blijf bij wat ik zeg, vraag "ons" maar is hoe "ons " over homoacceptatie denken.

Blijkbaar mag je hier alleen maar meehuilen met de groep.

2xbellen | 18-12-15 | 12:29

Zo, serverstoring voorbij? Ik F5 me suf.

Captain Pervert | 18-12-15 | 12:29

Beetje flauw dit van Rutger. "Vind je het niet een beetje gay dat schaatsen?". Daarmee suggererend dat daar iets mis mee zou zijn. Hij had gewoon in zijn Borat string zijn schaatsen moeten onderbinden en mee moeten doen.

Simon_GS | 18-12-15 | 12:29

@deluiegriek | 18-12-15 | 12:08
Dat ze homo's van het dak smijten doet er ff niet toe. Dat is gewoon een dingetje en daar komen we heus samen wel uit. NU tijd voor gewoon Gezellig doen!

God Zelf | 18-12-15 | 12:28

Goede actie, kan beter; de vraag is al vaker gesteld aan vluchtelingen en het antwoord is bekend.

Volgende keer graag een verborgen camera actie zoals bijv. even een paar homo koppels laten tongen in de buurt van vluchtelingen? Ben benieuwd wat de echte reactie dan is.

janjanjanjan | 18-12-15 | 12:28

Rutger stelt zich hier op als een karikatuur van zichzelf in het kwadraat.
Maar die COA-chicks hadden wel een beter antwoord mogen hebben. Iets als:
"Beste Rutger, in zijn cultuur wordt het niet geaccepteerd, maar hij is hier net, hij gaat inburgeren, dan leert hij onze normen en waarden. Als jij naar een andere cultuur verhuist moet je ook wennen aan gebruiken, normen, eten, temperaturen. Natuurlijk zegt hij nu dat hij niets van homo's moet hebben want hij weet niet anders. Net als jij de eerste twee weken aan de racekak bent als jij naar Thailand zou verhuizen omdat je alleen stamppot gewend bent. Ik stel voor dat we deze jongen de tijd geven onze cultuur te leren kennen."
Maar in plaats daarvan reageren ze dom... Zo dom...

Captain Pervert | 18-12-15 | 12:28

Dat ene schandknaapje dat zo tegen homo's is ziet er zelf toch behoorlijk gay uit. Maar goed, ontkenningsfase, kast enzo. Komt hier ondertussen wel om genadebrood te vreten met zijn middeleeuwse stinkmuil.

Conan de Rabarber | 18-12-15 | 12:27

Betere omschrijving van het begrip 'wegkijken' kan ik me niet bedenken! Het zijn zielige mensen tot ze hun mening gaan verkondigen, dat past ff niet in de marketingstrategie van linksch. Haha, laten we er maar gewoon om lachen. Want bijna kerst.

krabbegat | 18-12-15 | 12:27

Het referentiekader voor normen bij asielshoppers is dus 'my culture, my religion, my country.' Niet eens komt het bij ze op om te zeggen dat ze onze normen en waarden zullen accepteren. Die denkt gewoon hier zijn Eritrea 2.0 op te kunnen zetten.

mr. coffee | 18-12-15 | 12:27

Klik_hier | 18-12-15 | 12:16
Ze weten prima wat onze normen en waarden zijn, daarom komen ze hiernaartoe. Daarom is het migratieprobleem een probleem voor West-Europa, niet voor de rest van de wereld.

Madame Poitiers | 18-12-15 | 12:27

2xbellen | 18-12-15 | 12:09

Doe EENS een cursus Nederlands met je proleten spelling.

Vanilla | 18-12-15 | 12:27

Tja en dan met een paar, niet eens hyper-bijzondere opmerkingen van Rutger, staat madame met de bek vol tanden @2:35.

Het is toch wat... Dit soort mensen die blijkbaar helemaal nergens over nadenken, alles vanuit een blinde wensgedachte, en die met een paar lastige vragen dan totaal voor het blok staan en voor schut gaan.

En dat soort lui moet dan deze asieltsunami in goede banen leiden.

Dieper kun je als land niet in de problemen zitten.

Realism Is All | 18-12-15 | 12:26

2xbellen | 18-12-15 | 12:09
Het gaat erom dat migranten weten wat onze normen en waarden zijn. Vind jij het prima dat migranten hier onze homo's komen doodwensen? Nee toch?

Klik_hier | 18-12-15 | 12:16

Nou die asielzoekert gaat prima integreren dat zie je zo. Qua schaatsen dan. Hulde aan Rutger.

Maria.1 | 18-12-15 | 12:16

Juist, gewoon iedere wegkijker die hypocrisie in zijn smoel wrijven. Ga ik ook doen, gezellig met de kerst.

Willem Hollander | 18-12-15 | 12:16

Iemand die dit briljant noemt moet nodig naar de dokter.

rechtsdwalendeautist | 18-12-15 | 12:16

Ik heb het al veel vaker geroepen.
Het is misgegaan toen vrouwen kiesrecht kregen.
En dit is wat ik bedoel.

jemagookniksmeer | 18-12-15 | 12:16

Zijn gewoon blanke mannen haters.

ET007 | 18-12-15 | 12:15

BrutusBosch | 18-12-15 | 12:12
Diploma's? Volgens mij kan je beter vragen of ze überhaupt wel kunnen lezen.

je suis bier | 18-12-15 | 12:15

Ik ben ook tegen het homohuwelijk. Ik ben het met meer wetten niet eens, maar leg me daar wel bij neer, maar dat wil toch niet zeggen dat ik hier niet mag wonen?

Kreationist | 18-12-15 | 12:15

Ze willen het gewoon niet horen!
Goed gedaan Rutger. Gewoon doorgaan.

ET007 | 18-12-15 | 12:15

Wat een dom, belerend kutwijf zeg!
Dit soort wijven willen gewoon de moeder uithangen omdat ze zelf geen kinderen hebben. Is hun eigen schuld, want aan iedere man is wel iets mis en zo niet dan jagen ze mannen wel weg met hun borderline-gedrag. En maar zaniken op anderen die wel gelukkig zijn.
We hebben geen islam-probleem, we hebben een uterus-probleem.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:15

Laat deze naieve vrouwen maar gaan werken en de kosten van de opvang gaan betalen als ze zo nauw betrokken voelen met deze gelukzoekers.
Maar dat is natuurlijk weer een stap te ver.

Julia | 18-12-15 | 12:15

Nu leren wij ze nog schaatsten, maar het kwartje is vandaag dankzij het CBS* al gevallen. Zij hoeven niet zo nodig onze cultuur te leren want binnen niet afzienbare tijd zijn zij de meerderheid en leggen zij ons, goedschiks of kwaadschiks hun normen aan ons op. (* pbs.twimg.com/media/CWf6bfgXIAAHYk5.p... )

seven | 18-12-15 | 12:15

Om iedere zielige homohater vier vrouwen in de overgang die dromen van een besneden snikkel van een zielige homohater.

Cuyahoga | 18-12-15 | 12:14

Elke asielzoeker die niet binnen een jaar de Elfstedentocht kan schaatsen terug sturen. Klein voordeel overigens dat die gemiddeld eens in de 10 jaar gehouden wordt.

Kapitein Stijlvol | 18-12-15 | 12:14

Lol. Die vrouwtjes vinden het maar wat geweldig om zo'n exotische jongeman te helpen. Ze hebben gewoon teveel tijd over. Weten ze wel hoe deze jongemannen denken over vrouwen, over de rol van vrouwen en hoe zij behandeld dient te worden?
Maar geheel hypocriet nemen ze wel de hulp aan van deze vrouwen, want er valt wat te halen en achter hun rug lachen ze zich een breuk over zoveel naiviteit, domheid en liefheid.Nadat deze jongemannen een huis, uitkering hebben gekregen en hun nicht hebben getrouwd, gebruiken ze haar als broedkip met tig kinderen en ondertussen zullen ze loerend naar onze dochters kijken.
Dit land gaat ten onder aan feminisme.

Julia | 18-12-15 | 12:14

En volgend jaar nog 250.000 homohatende uitkeringstrekkers binnenhalen. Gaat goed met dit land. Extra lullig voor de Nederlandse homo's met een baan, die wel mogen werken voor de uitkering van Ahmed, maar die eigenlijk niet mogen leven van Ahmed. Waar moeten onze homo's naartoe?

panadol | 18-12-15 | 12:14

Lekker bezig Ruktor aanpakken die wegkijkers. Laat het ware beestje nu eens zien. Ze hebben namelijk allemaal dezelfde religie en die botst dus keihard met onze normen en waarden. En hij ook nog gelijk wat betreft het behandelen van die gozer. Het is een volwassen man, geen kleuter.

je suis bier | 18-12-15 | 12:13

Zo daar loopt flink wat potentieel Stockholmsyndroom.

Nilfisk | 18-12-15 | 12:13

Briljant van Rutger! Hulde!

Chief-mate | 18-12-15 | 12:12

@2xbellen

Volgens mij begrijp jij de insteek niet, maargoed. Dit is meestal het geval met links wegkijkend Nederland!

F1802 | 18-12-15 | 12:12

kunnen er nou niet een paar tongzoenende homofiele medemensen voor hun neus gaan staan ?

en dan is kijken

harries | 18-12-15 | 12:12

Dat ze homoseksualiteit verwerpen en ons daarmee 60 jaar terug in de tijd stellen weten we al. Kan je ze beter niet om hun diploma's vragen.

BrutusBosch | 18-12-15 | 12:12

Het gewoonlijke naïve vrouwenvolk dat zich onderdrukt voelt door 'de blanke man'. Zum kotsen.

InfidelRevolution | 18-12-15 | 12:11

Tja, als je ze nergens anders aan mag spreken.
En niemand anders die hen uitlegt dat de islam niet dezelfde vrijheid heeft als bij hen thuis.

Peter_K | 18-12-15 | 12:11

Van die uitgelopen linkse rokerskoppen. Bah!

De Psychiater | 18-12-15 | 12:10

Dit gesprek kun je ook gewoon in een willekeurige vogelaarwijk hebben hoor, daar heb je geen asielzoekers voor nodig.

logisch | 18-12-15 | 12:10

Ja, was een naar stukje. Mensen die de waarheid niet willen zien en lief willen zijn. Opmerkelijk dat het áltijd vrouwen zijn. Trekt elkaar blijkbaar aan, lieve vrouwen en primitieve lui.

vissendokter | 18-12-15 | 12:10

Rutger moet is een beetje volwassen worden en zich als een journalist gaan gedragen in plaats van een pesterig jongetje. Ga is kijken of de gemiddelde Nederlander homovriendelijk is. Ik denk dat je je rot schrikt.

2xbellen | 18-12-15 | 12:09

Linksvrouw en wegkijkert, vol met lucht en zo blij dat ze dit mag doen. Ze denkt vast dat ze retebelangrijk is. Ik kots op dat soort types.

deluiegriek | 18-12-15 | 12:08

-weggejorist-

Berkemef | 18-12-15 | 12:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken