Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Medestrijder Volkert adviseert Dierenpoes

VolkertvrindjeDe Partij voor de Dieren is hard op weg de Vereniging Milieu-Offensief in te lijven. U weet wel, die radicale milieuclub waar Volkert van der Graaf werkzaam was voordat hij Pim Fortuyn van links door het hoofd schoot. Behalve Sjoerd van der Wouw blijkt namelijk ook ene Valentijn Wösten hand- en spandiensten te verrichten voor de dierenpartij. Hij staat de dierenvrinden bij met juridische adviezen, bevestigde een woordvoerster van de PvdD tegenover GeenStijl. Voor wie niet zo thuis is in het aksiewezen: Wösten is sinds jaar en dag dus ook juridisch adviseur van de Vereniging Milieu-Offensief wier voornaamste doel het kapodtprocederen van boeren is. Wie bij de zoekmachine rechtspraak.nl de zoektermen Wösten en Milieuoffensief intikt, ziet het ene vonnis na het andere verschijnen. En om het nog gekker te maken: meneer de walvissenredder is ook nog eens lid van het afdelingsbestuur van de PvdA in het Amsterdamse stadsdeel de Baarsjes. ,,Dat hij actief lid is voor de PvdA, maakt ons niet uit”, aldus de PvdD-woordvoerster. Tolerante club toch, die dierenpartij. Nu alleen nog Volkert himself binnenhalen en de reünie is compleet...

Reaguursels

Inloggen

Het wordt tijd dat die beste man eens thuis wordt opgezocht om verhaal te halen naar oud marokkaans gebruik.

Mongeaul | 01-03-07 | 19:42

Ik vindt dit buitengeweaun infaam en abject.
Twor tijd voor de partij lekkere dieren.

Berendt Bockenluhl | 01-03-07 | 15:08

bottehond 28-02-07 @ 22:44
No problemo, you sort that bitch 'o yours out dude.

Bigi Bana Boy | 01-03-07 | 12:58

volkert zal doorgedraaid zijn, maar een actie-groep die gebruik maakt van de bestaande wetten in dit land om hun punt te maken. daar is niks mis mee.

Ik ken mensen die GS een actiegroepje vinden dat op de rand van de wet opereert. Een actiegroepje dat onder zn vaste bezoekers ook enige gekken in de gelederen heeft. sommige van die gekken zijn best bereid een mishandelingetje of erger op touw te zetten.

Zit best wat in...

commentaarderer | 01-03-07 | 11:17

bottehond 28-02-07 @ 23:00

Geen idee, om dezelfde reden als waarom ik niet zo naief zou moeten doen?

Jace | 01-03-07 | 09:02

Jawel, daar zijn ze dan weer, in topvorm. Voor de nieuwkeaumers: sinds een jaar of 3 wordt GeenStijl hoogstfrequent bezocht door linkse reaguurders. Vanzelfsprekend vinden ze een gaatje in hun agenda's voor het reaguuuren. Zelfs secondenwerk: topic kwam 14:30 uit, maar 14:29 had "Den Heaupeleauze" .. zijn woordje al klaar .

Valt dat niet op, die slinkse undergraund aksievoerders zijn er altijd als kippen bij! Wát een fanatiekelingen!

Wat een gemauw...

Opzekers | 28-02-07 | 23:14

Jace 28-02-07 @ 22:58

Waarom zou ik?

bottehond | 28-02-07 | 23:00

bottehond 28-02-07 @ 21:51

Reageer anders eens inhoudelijk en met argumenten man.

Jace | 28-02-07 | 22:58

PvdD? PvdV bedoel je.

superlutser | 28-02-07 | 22:49

Bigi Bana Boy 28-02-07 @ 22:26

Scusi BBB... die BBBB is mijn teef. Nét een Beetje meer dus.... hahahah..... Ik zit op haar laptop. De tekst is dus van moi, alsof mijn teef zulke prietpraat uit zou slaan... hehehehe

bottehond | 28-02-07 | 22:44

Bigi Bana Boy 28-02-07 @ 22:26

Hehe... eindelijk iemand die het snapt. Als je dan ook nog eens beseft dat die jongens gedreven worden door idealen en dat ze dát vastberaden maakt en je beschouwt de activiteit ter islam-watchende kant, dan mot je vrezen dat de islam- watchers overlopen blijven worden bij gebrek aan échte Vrijheidsliefde tot het te laat is. Ergo: jammer dat die groenrodeKhmer maar bezig blijft met die haatsekte in bescherming te nemen. Irrationeel gedrag, tenzij de islam- watchers domme paranoïde lutsers zijn. Ik denk aan Afshin Ellian, Mario Vargas Llosa, Hans Jansen......

BigBoobedBlondeBitch | 28-02-07 | 22:40

Kijk, even zonder mij uit te laten over wat nou wel of niet goed is, krijg ik toch steeds meer het gevoel dat de echte hard jongens bij extreem links zitten. Of je het nou leuk vind of niet maar daar zitten de echte mannen, Ik bedoel die doen nog eens wat aan moorden een aanslagen enzo. Wat nou geitenwollensokken en rooibos ? Een kogel door je kale knikker kun je krijgen. Zo soft noem ik dat niet. En daarmee vergelijken zijn die rechts extremisten in Nederland toch maar een stel latente leernichten met hun Blonde-Arische-Mannen-in-uniform-met-glanzende-leren-laarzen fetish.
Ik zou haast zeggen ga ook eens wat doen, maar dat is dan ook weer niet zo'n helder idee .....

Bigi Bana Boy | 28-02-07 | 22:26

Jace 28-02-07 @ 21:07

Doe niet zo naief man.

bottehond | 28-02-07 | 21:51

Klompenboer 28-02-07 @ 20:56

Ik vind het daarentegen weer wél een goed idee om die sjoerd van der wous en die valentijn wösten voor die biggen van je te gooien. Dan kom ik zekers en doe ik het smijtwerk ook nog voor je. Staat de pils koud? Ik kom der an!

bottehond | 28-02-07 | 21:50

jace
cynisch gezeik is hier een kapstok, een karretje, een brommerT.
de motör van alle vooruitgang.

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 21:36

Wat een cynisch gezeik, Mosselman. Die Wösten doet prima werk zo te zien (mensen aanklagen die geld verdienen aan dierenmishandeling), en geheel in lijn met de PvdD doelstelling dus zo vreemd is het toch allemaal niet?

Jace | 28-02-07 | 21:07

puur hollandsch 19.59
eeuwen geleden hadden we hier nog kinderarbeid, dus waar lullen we over
*bejaarde jorist vanavond 4 kinderen aan het werk*

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 20:56

@botte hond, die foto van die kerel op dat big, ik heb hier mooie zeugen staan, jij mag er van mij op komen zitten en kijken of je de foto kunt nadoen! Ze vreten je levend op man, hahahaha

Klompenboer | 28-02-07 | 20:56

@ honden blaffen
Deze dierenactivisten zijn wel zoo zielig dat ze alleen nog in zichzelf geloven. Zij stijgen in aanzien in hoeveel demonstraties ze hebben gelopen, hoeveel acties ze hebben meegedaan, hoeveel mercedessterren hebben verzameld, hoeveel huizen hebben gekraakt.

Allemaal erg interessant dus.... gezellige mensen zijn het.

Pim afknallen daar maak je vrienden mee in die kringen, maar als hij vrijgelaten wordt wil ik wel eens zien hoeveel vrienden hij nog over heef.t

Klompenboer | 28-02-07 | 20:52

@de honden blaffen... 28-02-07 @ 20:41
Ze zijn voor gelijke rechten voor dieren en mens maar schromen inderdaad niet om een mens te vermoorden of met de dood te bedreigen. In andere woorden, ze zijn gewoon hypocriete schoften die hun eigen waarden verloochenen.

dlseth | 28-02-07 | 20:47

Nog even over volkert;heeft iemand zich wel eens afgevraagd hoe iemand die zelfs bang is om een mier dood te trappen in staat kan zijn in koelen bloede een politicus af te knallen?
Zien deze dierenactivisten de mens misschien als een lagere soort?

de honden blaffen... | 28-02-07 | 20:41

dlseth 1839
leuk idee, doe ik niet moeilijk over.
met extremisten kan je best lachen, met het grijze midden kan je niet lachen.
Bos & Balkenende zijn Stom!

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 20:21

Wat heeft die gozer een lelijke rotkop! Nu snap ik ook waarom ie van dit soort clubjes lid is. Compensatiegedrag heet dat.

Klint Ostwald a.k.a. | 28-02-07 | 19:59

eeuwen geleden werd er al vlees gegeten, dus bejaarde en bob waar zeuren jullie over.
Ik heb vanavond nog een lekker karbonaatje in de pan gejorist, om eerlijk te zijn 3 nog 1 extra voor vanavond.

puur hollands | 28-02-07 | 19:59

Klompenboer 28-02-07 @ 19:47

Huh? Meaning?

bottehond | 28-02-07 | 19:51

@Botte hond, kom hier maar eens een dagje met de biggen spelen dan, kijken of je dan nog kunt lachen!
Maar ik hoop dat je niet te zwaar bent want dan krijg ik problemn met de VMO. Die erme stakkrts die geen meisjes konden krijgen en daarom maar overal tegen gingn zijn. Stoer man lekker overal tegen aan trappen en roepen dat jij het veel beter kunt. Ondertussen wonen ze in een kraakpand en houden de hand op om aan centjes te komen die ik weer bijmekaar moet fokken met mn zeugen.

Klompenboer | 28-02-07 | 19:47

bejaarde op brommer 28-02-07 @ 19:36

Je saeck (de dieren... die arme nieuwste variant van de verworpenen der aarde) is niet, ik herhaal niet in goede handen bij thieme en haar eigenrichtende achterban en vrinden- netwerk. Dat jij daarmee geassocieerd wilt worden is al erg genoeg. Een belediging voor je eigen intelligentie. Maar goed: als jij die dikbil niet wenscht berijden zal ik haar wel bestijgen. Zónder viagra. Ouwe lul.

bottehond | 28-02-07 | 19:41

@bejaarde op brommer 28-02-07 @ 19:32
Toch vind ik het idee voor een GS barbeque wel een goed plan. Tappie erbij, iedereen met eigen auto zonder carpoolen. Liefst in SUVs natuurlijk.

dlseth | 28-02-07 | 19:39

botte
ik ga je links toch lekker niet openen, dat heb je al hélemaal verpest bij me...
.... ah, daar heb je de dolfijn -mannen van Kouwes...
bob=out

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 19:36

dlseth 1930
je bent een schat en ik waardeer altijd je rechtse commentaartjes,
maar stel je even niet an.

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 19:32

Ik ga lekker meer vlees vreten gewoon om die milieuklootzakken goed dwars te zitten. Iemand zin in een lekkere GS barbeque voor het PvdD hoofdkantoor?
.
Ik vreet vlees, ik vind dieren een goede voedselbron en ik ben er trots op!

dlseth | 28-02-07 | 19:30

Waarom kijk ik niet raar op van dit bericht?

* slikt z´n vingers af bij karbonade

Wel_Stijl | 28-02-07 | 19:29

sytze 1901
Thieme een softie?
moet je al die demoniserende stukjes hierboven eens lezen;
een groter gevaar voor de wereldvrede bestaat er niet, lijkt het wel.
zo te zien is geert een grotere softie.
Thieme rules!
*bejaarde buigt diep voor de grote Thieme*

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 19:14

Waarom denk ik toch dat de kans op een kabinet met Wilders in de komende periode groter is dan een kabinet met Thieme en die andere softies?

*aan den dis en biefstuk gaat*

Sytze Vliegen | 28-02-07 | 19:01

Refererend aan {Bob Paalhout 28-02-07 @ 16:31} zei ik NIKS, noppes, rien, en tóch wordt dat niks weggejorist. Hoe kun je iets wat er niet is, wegjorissen?
-edit staat leuker -

Bob Paalhout | 28-02-07 | 18:20

eigenlijk kots ik op links extremisme

Sytze Vliegen | 28-02-07 | 17:55

ff biefstukje in de pan gooie,ben zo terug!

de zweever | 28-02-07 | 17:11

Die hele PvdD deugt van geen kant, gewoon stel communisten die balen dat de muur er niet meer staat.

Stijlloos Superieur | 28-02-07 | 16:57

CJN 1643
dan zit er voor mij dus niets anders op...
SJAAK 1607,
kom er maar in!

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 16:53

CoJoNes 28-02-07 @ 16:43

Tsjek jij goffedomme je meel eens. dude.

bottehond | 28-02-07 | 16:48

@bejaarde op brommer 28-02-07 @ 15:32
Aaaiiiiii, da's nou jammer. Voor de afbraak van lactose en andere soortvreemde hormonen heb je mer B12 en calcium nodig, dan dat er in zuivel zitten.

CoJoNes | 28-02-07 | 16:43

fanatieke bivakmutsen blijven onmensen, al plengen ze nog zulke hete tranen om wat dierenleed

Jan Passant | 28-02-07 | 16:42

@bejaarde op brommer 16:34

Kheb me nog nooit op zo'n bondig reaguursel kunnen betrappen...

widtvoet | 28-02-07 | 16:39

@widtvoet 1632
een tegenbod?

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 16:34

@bejaarde op brommer 28-02-07 @ 16:32

Nee. U zult beloond worden conform de gangbare loonschalen voor ambtenaren, net als ik.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:34

@CorruptEnDik 28-02-07 @ 16:19

Pardon?

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:33

-weggejorist-

widtvoet | 28-02-07 | 16:32

@Bob paalhout @1631
je laatste bericht betekent dus dat ik mijn salaris zelf kan invullen...

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 16:32

-weggejorist-

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:31

@bejaarde op brommer 28-02-07 @ 16:23

Hmm, ik heb nog wel een staatssecretaris nodig. Doe die maar dan! Ja?
Tja, en wat betreft dat tuinkersverhaal. Dat los ik als volgt op: er zal bij de teelt van tuinkers geen insektenbestrijdingsmiddel meer gebruikt worden. Zo is het gehalte aan insektenvlees hoog en draagt dat bij aan een extra hoge dosering B12.
Daarnaast zullen er insektenburgers en keverkroketten worden verkocht bij de FEBO. Hamburgers en andere zoogdierprodukten worden verboden.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:28

@Euroboerrrt 16:06

Met "Vleeschproducenten" staat er geen "Ollandse boeren" te lezen hoor lieverd...

Maar mocht je soms reaguursels lezen kunnen laat 't zich toch aanzien dat ze begrijpen van een andere orde is.

Als de supermerkatsteakprijs onverhoopt op de inkoop 'n eurootje zou stijgen "gaan" diezelfde supermerkats "opeens" hun vleesch van elders betrekken u zegt?

widtvoet | 28-02-07 | 16:27

Nee Bob dat kopt niet. Als het nacht is, is het geen ochtend.

Sisenandus | 28-02-07 | 16:25

@ Bob Paalhout 28-02-07 @ 16:20

Een echte hondenliefhebber interesseert dat geen zak, zolang zijn hond maar een goed leven heeft.

Euroboerrrt | 28-02-07 | 16:25

@sjaak 1607
dank voor je aanbod, maar nou nee, ik val op vrouwen.
B*ffen dekt de b12 behoefte niet. (echte vis wel, maar ja, vega...)
@Bob Paalhout
je tuinkersverhaal klopt niet helemaal irt b12, of je moet het met veel insecten nuttigen, voor of na zonsondergang maakt dan niet zo uit.
ik zou het nog maar eens goed uitgooglen.
verder ben je een groot man, ik sta achter je.
(ik sta dus klaar voor een hoog baantje bij landbouw of milieu)

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 16:23

@Euroboerrrt 28-02-07 @ 16:17

Een echte hondenliefhebber schrijft de naam van het ras van zijn eigen hond foutloos.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:20

Wat een linkse kut hippies hierzo. Zeker geen borstvoeding gekregen als kind zijnde en zo een immuum voor eiwit-tekort opgebouwd?

CorruptEnDik | 28-02-07 | 16:19

@Sisenandus 28-02-07 @ 16:13

Ja, dan is het donker ja, dus ja, klopt, ja!

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:18

@ Bob Paalhout 28-02-07 @ 16:14
Je doet je best maar, kom je me wel persoonlijk ophalen dan met je ligfiets?
Bel ff 5 minuutjes voordat je er bent, dan heb ik genoeg tijd om mijn lieve Rotweiler een beetje op te "vrolijken". Die houdt namelijk enorm veel van groene rakkers...

Euroboerrrt | 28-02-07 | 16:17

@Euroboerrrt 28-02-07 @ 16:03

Tja, Euroboerrrt, ik vrees dat ook jij niet zult ontkomen aan het "Boomschors voor vlees-programma". Daarnaast zal ik voor jullie soort, weerbarstige mensen, een speciaal herintegratieprogramma schrijven waarin de consumptie en bereiding van biologische producten centraal staan. Kortom, het "Reform-programma"!!! Dolle pret.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:14

Bob Paalhout 28-02-07 @ 16:08

Ja, menschen... dierenleed is het grootste leed op aarde. Wat een stupide hype. Iedereen die op de dierenterrorsiten stempt keert zich van de mensch af. Ik vraag mezelf af of je, indien je die idiote eigen- richters steunt überhaupt nog recht van spreken hebt als je refereert aan de maatschappelijke mores. Ook de dwarsverbanden en de netwerken die achter deze hurri batasuna van de eco- terroristen zitten bevallen me allerminst. Bovendien zijn ze grosso modo behoorlijk linksig en/of fanatisch autonoom. Ook al geen aanbeveling.

bottehond | 28-02-07 | 16:14

Bob,
Voor zonsopgang is het toch nacht?

Sisenandus | 28-02-07 | 16:13

@ Bob Paalhout 28-02-07 @ 16:08
Jij Minister van Landbouw???
Hahahaha, als we nog even doorgaan, dan bestaat dat Ministerie niet eens meer bij de volgende regeerperiode.
Als jij Minister van Landbouw wordt, word ik keizer van Duitsland.
Grapjas.

Euroboerrrt | 28-02-07 | 16:12

@Sisenandus 28-02-07 @ 16:04

Je kunt de beschuitjes met waterkers beter in de ochtend eten, maar dan moeten de beschuitjes wel uiterlijk 2 minuten vóór zonsopgang achter de kiezen zijn. Anders is de werking niet goed.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:10

@ Bob Paalhout

Ik vond je stukkie op vara's debatplaats wel wat smakelijker, heur!
En een lekker stukkie vleesch: daar kan geen tofu tegenop!

www.all-creatures.org/anex/dog-meat-22...

bottehond | 28-02-07 | 16:09

Klitteband is een Vulcan uitvinding. Gaaaaap, waar gaat dit eigenlijk over?

Zo jammer! | 28-02-07 | 16:08

"Keihard" is voor mij geen geweld. En een activist ben ik al evenmin. Ik ben een vredelievend mens die fel ageert tegen hetgeen me tegenstaat. Meer niet.

Maar mensen met botte bijlen om het leven brengen dat gaat te ver. Ik heb geneens botte bijlen, alleen maar botte zagen van de Gamma. Maar ik maak er geen geheim van dat ik denk dat ik volgende verkiezingsperiode me verkiesbaar laat stellen voor Marianne Thieme's Dierenclub en met het ambitieuze "Boomschors voor vlees-programma" zal komen. Bovendien, vergis je niet: ik wordt Minister van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:08

Ging Panoramavamp Winnie de Jong trouwes niet ook even Kamersmal over die voedselveiligheid?
Eeuwig jammer dat die in de legbatterij reeds afgeschoten is...

"Stork maakt dalijk naast inventieve oorlogstuiggerelateerde opleukindustrials geen tokkietokkieslachtfabriekjes meer! Maar daar hoor je dan weer niemand over..."

widtvoet | 28-02-07 | 16:08

Beste Bob. Ik geloof best dat het mogelijk is zonder vlees te eten alle nodige voedingsstoffen binnen te krijgen, alleen wil ik dat gewoon niet. Ik eet gewoon graag een lekker lapje vlees, klaar. Overigens valt ook nog maar te bezien hoe positief de invloed van dierenliefhebbers is op het welzijn van dieren. Scharrelkippen lopen met z'n tienduizenden vrij rond omdat 'kippen lekker rond willen lopen'. Probleem is alleen dat kippen territorale beesten zijn die elkaar bij bosjes dood pikken. Fantastisch hoor, zo'n scharrelei!

BramFokke | 28-02-07 | 16:07

@bejaarde op brommer 28-02-07 @ 15:32
In sperma zitten ook essentiele bouwstoffen voor het lichaam, tel uit je winst! Oh nee, je at geen levend voedsel.

sjaakdeslinksesul | 28-02-07 | 16:07

@ widtvoet 28-02-07 @ 15:59
Lul toch niet zo dom. Denk je dat die boeren de prijs bepalen. Nee, dat doen de supermarktketens en als alle Nederlandse boeren morgen over zouden schakelen naar biologisch en het biefstukje een euro duurder maken, dan zouden de AH's en C1000's en Edah direct 95% van het vlees uit het buitenland halen.
Gevolg: 90% van de boeren failliet, sector naar de kloten, 1.000.000 of meer werklozen erbij en we zitten dan nog steeds met dieronvriendelijk geproduceerd vlees in de supermarkt.
Dus denk eerst eens na voordat je met dat domme geschreeuw begint.

Euroboerrrt | 28-02-07 | 16:06

@ Bob Paalhout 28-02-07 @ 15:59

Biolooginfiltratie? :)

Bejaarde op brommers zijn ook levensgevaarlijk

Fockel und Suckel | 28-02-07 | 16:04

Alles maar dan ook alles wat met die gore K@nkerhond van een volkert van de graaf te maken heeft moet verbannen worden.. dierenrechten ok maar niet die toekomstige fascisten in de regering halen!!

Gebeurd dat wel ga ik eigenhandig alle beestjes in de wereld doodvermoorden hehehehe

gekkehuus | 28-02-07 | 16:04

Bob,
Mag je die beschuitjes met waterkers ook in de middag eten of werkt het alleen in de ochtend?

Sisenandus | 28-02-07 | 16:04

@Mad dog 28-02-07 @ 15:54

Ik heb mijn koffers al gepakt! Ik heb er al een goed gevoel over...

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:03

Keihard!!!

Bob Paalhout 28-02-07 @ 15:26

Tsja.... het doet wat autistiform aan, die twisted pre-occupatie met dierenleed. Waar bestaat dat "keiharde" uit. Hetklinkt indrukwekkend, maar wat je bedoelt? Impress us.

* De groen- rode Khmer is decadentie pur sang van verwende westerlingen *

bottehond | 28-02-07 | 16:02

@Bob Paalhout 28-02-07 @ 15:59

Je hebt dus geen vlees nodig. Stop daar dan ook mee!

Bob Paalhout | 28-02-07 | 16:01

Vleeschproducenten hebben 'n mooie kans laten liggen hun uiteindelijke afneemkonsumenten wennen te laten aan reele prijsvoering mbt. deaude konsumptiedieren. In 't kielzog van de verpleuroiesering van de 0031-Gulden hadden zij net als tal van andere takken of schappen de prijsstelling dusdanig en general aan kunnen passen dat "de" konsument wel duurdiers had willen gaan vreten...

"Hele supermerkat diepvrieskip: 11 pleuri, hele extrabiologische supermerkat diepvrieskip 12 pleuri."

Gemiste kansen keren weinig wieder.
(Maar als Volkert T niet gedaan had was 't moment noch de aandrang van overige wereldverbeteraars verlopen btw. Ietwat moeilijke vergelijking.)

widtvoet | 28-02-07 | 15:59

@bejaarde op brommer 28-02-07 @ 15:32

Vitamine B12 kun je in zéér ruime hoeveelheid binnen krijgen door twee ochtenden in de week een beschuitje rijkelijk met tuinkers te eten. Verder zit het ook in redelijke aantallen in witte kool.
Ijzer-ionen (ongebonden Ijzer) krijg je voorts binnen via peterselie, dat je dan wel minimaal twee maal per week binnen moet krijgen (lekker in de pasta...). IJzer krijg je in voldoende mate binnen via appels. Dagelijks een appel is voldoende.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 15:59

Jongens, ben laatst in Rusland geweest. Daar houden ze op 150 hectare net zoveel varkens op 1 bedrijf als dat er hier in half ned. gehouden wordt. Ga daar ff lekker lullen over dierwelzijn. Stoppen ze je zo onder de zoden, of in de brijvoerinstallatie........

Mad dog | 28-02-07 | 15:54

Die foto van Wösten is niet recent. De tand des tijds heeft namelijk de uitwerking op zijn haargrens niet gemist. Los daarvan, het zou goed zijn om de verbanden tussen de PvdD en militante groeperingen bloot te leggen.

Frits de Vriez | 28-02-07 | 15:54

@ bob "Ik zal me d'r altijd tegen blijven verzetten en waar nodig keiharde actie blijven voeren. Keihard!!!"..... hmmm wat zou ie hier mee bedoelen [url=http://www.volkertvandergraaf.net/milieu/brandstichting.htm]tekst[/url], ik zie enige gelijkenis met sommige moslims die met geweld willen vertellen dat ze niet geweldadig zijn... oja en uit je reacties blijkt alleen maar je gebrek aan kennis betreffende voedselveiligheid en dierenwelzijn...
latex

Van Schilfgaarde | 28-02-07 | 15:53

Er is een fundamenteel verschil tussen een dier en een mens en iedereen die denkt dat het een goed idee is om mensen te bedreigen, te mishandelen of zelfs te vermoorden om op te komen voor de rechten van die dieren heeft zijn prioriteiten echt verkeerd.

BramFokke | 28-02-07 | 15:52

Weet je wat nou helemaal humoristisch is? Hoe meer boeren er kapodt worden geprocedeerd, hoe meer van die vleesfabrieken er komen!! Woops...

pwman | 28-02-07 | 15:50

@ bobje
zie com. 15.44
Wat moet jij lekker slapen. je snapt het allemaal zóóóó goed. Wel eens over nagedacht waar jou stront blijft, als je smorgens van de pot valt? Zorg voor een voldoende grote tuin waar je je eigen shit kwijt kunt en je eigen biostront groente kunt verbouwen, verbouw wat vlas voor je kleren,..... Man wat ben jij goed zeg. Moet nu ff stoppen, moet kotsen..

Mad dog | 28-02-07 | 15:50

@Herman Flipsen 28-02-07 @ 15:16

Het gaat bij vleesproductie om het levenslang manipuleren en gevangenhouden van dieren. Daar mag, ethisch gezien, niet te lichtzinnig over gedacht worden. In de eerste plaats omdat het levens behelst. Je beïnvloedt toch een leven van een dier en bepaalt de levensduur en de omstandigheden waaronder dat dier leeft.
Daarnaast is er nog een ecologische kwestie die mensen massaal uit het oog verliezen. Voor onze vleesproductie worden speciaal voedingsmiddelen onttrokken aan de bodem van o.a. Oost-Afrika, Indonesië en Zuid-Amerika. Het gaat daarbij om tónnén voedingsmiddelen, waaronder Soja-bonen en Palmolie. Met andere woorden: we verarmen de bodem in die regionen en verrijken de bodem hier (vaak onnodig) met uitwerpselen van de dieren, waardoor boeren dwars geprocedeerd worden met allerlei quota. Raar toch?

Waar ligt het probleem? Bij de consument! Maar het is onverantwoordelijk deze verantwoordelijk te stellen voor de problematiek (zo die al officieel vastgesteld en geaccepteerd wordt door deskundigen!).
Beter is het om er een nieuwe regelgeving bij te verzinnen om het consumeergedrag aan banden te leggen.
Dit is moeilijk, maar ik vind wel dat het ergens moet beginnen. In Nederland is er de Partij voor de Dieren. Een goed begin. Maar het zal een Internationaal bewustzijn moeten worden. Daarom: begin op Nationaal niveau en draag het Internationaal uit!!!

Bob Paalhout | 28-02-07 | 15:45

@ bobje 15.26
Je hebt helemaal gelijk. Olie komt milieuvriendelijk uit de grond, auto's en fabrieken vervuilen niet, en kleren worden niet door kinderen vervaardigd. SWEET DREAMS, MOTHERF.CKER. Oh ja , Als je eens het openbaar vervoer neemt, overweeg eens een ligplaats vóór de trein/tram/bus.

Mad dog | 28-02-07 | 15:44

Volkert was ook lid van het Wereldnatuurfonds. Is dat nu ook een criminele organisatie dan?

Farouk 28-02-07 @ 15:42

Prins Bernhard ook, dus: Ja

pwman | 28-02-07 | 15:43

Volkert was ook lid van het Wereldnatuurfonds. Is dat nu ook een criminele organisatie dan?

Farouk | 28-02-07 | 15:42

I.p.v.individuele boer'n kapodt te procederen, zouden de PvdD en aan haar gelieerde clubjes liever eens in de clinch mogen gaan met de agro-industrie en de grote levensmiddelenconcerns zoals Unilever. Deze dwingen onaanvaardbare "produktiemethodes" af bij de landbouwers. Maar daar hoor ik helaas veels te weinig over

Aktivist | 28-02-07 | 15:40

nduss 28-02-07 @ 15:37

Wacht maar totdat ie jou begint aan te klagen, omdat je je niet wast en zo de milieuwetgeving overtreedt....

pwman | 28-02-07 | 15:39

oh, een bio-tijd-bom vrees ik eerder

Fockel und Suckel | 28-02-07 | 15:38

@Fockel und Suckel 28-02-07 @ 15:34
Nee, dat is een schaap, vlak voor zijn halal-slachting...

Herman Flipsen | 28-02-07 | 15:37

Dus die jongen spant processen aan tegen mensen die zich niet aan de wet houden? Het is een schande!

nduss | 28-02-07 | 15:37

Een wakker dier is vroeg uit de veren

LibertasSimplex | 28-02-07 | 15:37

lol@walvis link: "294591 people from 231 countries have signed this petition"
Er zijn nog geen 200 landen in de wereld... Dat doet je ook twijfelen aan het eerste getal...

Don Juan | 28-02-07 | 15:36

@pwman: excuus, u was me voor.

Don Quichote | 28-02-07 | 15:36

@ pwman 28-02-07 @ 15:31

Wakker dier is dat een dier met een wekkert?

Meer een soort biologische klok vermoed ik..

pwman | 28-02-07 | 15:35

@ pwman 28-02-07 @ 15:31

Wakker dier is dat een dier met een wekkert?

Fockel und Suckel | 28-02-07 | 15:34

'Mosselman zoekt spijkers op laag water.'

Don Quichote | 28-02-07 | 15:33

ze zouden die Wösten kapot moeten procederen...

loverboy | 28-02-07 | 15:33

@Widtvoet voedt, fokt, slacht en vreet al jaren z'n eigen vlees. *geyl naar de ren kijkt* Maar je mot er wel de zin en ruimte voor hebben.

Biologisch vlees van de poelier, (wild)traiteur of halosjere keurslager is vaak ook prima te pruimen, bovendien vreet kweer es wat anders dan tokkende, gakkende of kakelende tweestuiterts. Maar eerst werkelijk oogpakkend wanneer zwaar afgeprijsd.
-Kvind jandebouvrieige huisvesting en 't voeren van geblingpimpte zeekraal aan de leverantiekoe van mijn sirloin nutijds wat overdreven doorberekend in de vleeschprijs...-

widtvoet | 28-02-07 | 15:32

@libertas 1519
mens is alleseter.
als veganist (geen dierlijk voedsel, dus ook geen ei of zuivel)
kan je niet zonder vitamine b12 pillen leven.
b12 krijg je niet binnen via planten, D ook niet (wel via zonlicht en paddestoelen)
onnatuurlijk dus, veganisme, maar wel te waarderen.
ik ben vegetariër, ik gebruik zuivel om zonder pillen genoeg b12, D en kalk binnen te krijgen.
vlees mis je totaal niet als je ermee stopt, kan het je aanraden.
(wat een saai gesprek is dit eigenlijk, Kouwes kom er maar in.... bejaarde vliegt er weer uit)

bejaarde op brommer | 28-02-07 | 15:32

Iedereen skipped hier even voorbij aan de werkelijke inhoud van het bericht. Extremisten zitten overal tussen, alleen gebruiken de fijne dekmantel "voor het goede doel".
Mensen die hun eigen soort vermoorden zodat een andere diersoort overleeft, die sporen toch niet? En voor degenen die dit spijkers op laag water zoeken vinden: Sjoerd van der Wouw zit mooi wel bij Wakker dier, was direct in contact met Volkert en heeft geholpen bij de aanslag. Wakker dier heeft wel zo'n mooi CBF logo (jaaa, deze stichting is "netjes" en springt goed om met uw donaties).

pwman | 28-02-07 | 15:31

Mad dog 28-02-07 @ 15:20
Wie zijn mensen killers? Of heb je het nu over die volksmenner killer? Mallert!

schnoetsz | 28-02-07 | 15:29

Laten we meneer Wösten een extragratis reisje naar thailand aanbieden. Met een kilo cocaine in z'n bagage. Lost het probleem zichzelf op.

Mister Crabs | 28-02-07 | 15:28

Bob Paalhout @ 15:03
mooi gesproken en helemaal mee eens.

PS ik adviseer MT eauk. bij deze nogmaals het advies om nou eindelijk ns de verkiezingsbelofte in te lossen en die sappige pica's naar de GS redactie te sturen o.v.v. 'buurmeisje'.

dekeurslager | 28-02-07 | 15:28

@Euroboerrrt 28-02-07 @ 15:10

Ei Lutser, neem jezelf maar eens de moeite om over je weerstand heen te komen om je te verdiepen in de levenscyclus van een slachtdier. En kijk dan vooral eens naar de massaliteit van die processen en hoe die dieren daaronder lijden.
Maar het is vooral het feit dat menige vleeseter gewoon niks, maar dan ook helemaal niks te maken wil hebben met de gehele levenscyclus van het slachtdier. Daar sluit men gewoon simpelweg de ogen voor. Zo lang het stukje vlees in een schone verpakking, zonder bloed enzo, in de winkel ligt en iedere band met het dier an sich onzichtbaar blijft, is het een mooi product voor de consument. En juist díé psychologische eigenschap is een stuk gereedschap wat de vleesproducenten gebruiken om hun activiteiten van massaproductie achter te verhullen. Daarom zal die hele vleesmaffia er ook alle belang bij hebben om dat beeld zo vaag en troebel mogelijk te houden. Ik kots op die malafide bedrijfstak, waarin jaarlijks miljarden omgaan ten koste van miljoenen, zo niet miljarden dierenlevens an sich!!! Ik zal me d'r altijd tegen blijven verzetten en waar nodig keiharde actie blijven voeren. Keihard!!!

Bob Paalhout | 28-02-07 | 15:26

tussen de schapen en de koeien gooien.
mag niet eerder lid worden als die 30cm stront is opgegeten.
smaakt toch het zelfde als het verkiezingsplan van de PvdD

batavia | 28-02-07 | 15:25

Euroboerrrt 28-02-07 @ 15:10
Zit je nou zonder argumenten het milieu te dissen, of een argumentloos kutstukje van mosselmans te verdedigen?

schnoetsz | 28-02-07 | 15:23

Hoog allu-hoedje gehalte dit, ja elke dieren-malloot is vast gelijk een potentiele Volkert...

de Botte Bijl | 28-02-07 | 15:22

@ houziwei 14.59
Je rijd zelf zeker met de fiets, de stank die auto's ed in de randstad veroorzaken staan in het niets bij het buitengebied. Ga lekker vijf hoog achter wonen, hoezo legbatterij? Tip: blijf vooral in de stad en blijf onwetend over de wetten der natuur en over flora en fauna (als je het niet snapt, kun je de woorden altijd nog ff goegelen)

@bob 15.13
Vreet jij maar lekker een vegaburger, ga je lekker vroeg deaud van. Het ging om extreme mensenkillers, niet om zo'n verrekte ei. loser

Mad dog | 28-02-07 | 15:20

Bio-scharrelvlees en scharrel-graseitjes eten, dan doe je toch wel iets goed. Of begrijp ik het nou weer verkeerd? Is 'de mens' eigenlijk vegetarisch?
Zo'n sojaburger gaat natuurlijk helemaal nergens over. Daar heb je niks aan

LibertasSimplex | 28-02-07 | 15:19

ik heb als baby ook aan een tiet gehangen, net als volkert... ben ik nu ook radicaal?

Kerby | 28-02-07 | 15:17

@Bob Paalhout 28-02-07 @ 15:03
Het is inderdaad een feit dat veel mensen niet weten waar het voedsel vandaan komt, maar waarom zouden die mensen verplicht moeten worden te kijken naar het slachtproces?
.
Mag jij als pseudo-duitser dan ook pas gebruik gaan maken van andere produkten als je eerst gekeken hebt naar de werkomstandigheden van de mijnwerkers die de kolen boven de grond halen en hoe staalwerkers moeten afzien, bij het gietproces, hoe de electriciteitsketen werkt, hoe de werkomstandigheden op de rijstplantages zijn, hoe vissen gevangen worden, hoe een krop sla tot volle wasdom komt etc. etc.?
.
Mensen zijn van nature omnivoren, dat jij daar niet tegen kan "Helaas, pindakaas". De omstandigheden in de moderne slachthuizen, zijn "redelijk" diervriendelijk (hoewel diervriendelijk en slachten een erg moeilijke combinatie is), ga hier niet de grote hypocriet uit lopen hangen door te roepen dat iedereen moet weten waar en hoe het te consumeren produkt uiteindelijk in de schappen komt, of weet jij wel hoe alles daar komt??

Herman Flipsen | 28-02-07 | 15:16

mosselman is gewoon jaloers dat hij milf thieme niet van advies mag voorzien.

frozenhenk | 28-02-07 | 15:15

Euroboerrrt 28-02-07 @ 15:10
Stoer hoor!

-=PyP=- | 28-02-07 | 15:15

Oprotten met dat Productschap Vlees! Er komen acties tegen die hypocriete club nazi's. Ook het verhaaltje dat melk gezond is; tief toch een keer op! De mens is het enige zoogdier ter wereld dat zijn hele leven lang melk en zuivel NODIG zou hebben (ik zei dus: nodig!!!) om goed te kunnen blijven leven! En dan ook nog eens melk van een andere zoogdiersoort!!!

Kijk, van eieren kan ik me nog wel iets voorstellen, maar ja, als ik dan weer kijk naar die kippetjes die met gebroken poten in hokjes gepropt worden met maar één boodschap (namelijk: "LEG! EN VEEL EN SNEL"), dan zie ik daar ook vanaf. Ik eet gewoon maar weer een vegaburgertje...

Bob Paalhout | 28-02-07 | 15:13

LOL@Teen 28-02-07 @ 15:08

Rui Barros | 28-02-07 | 15:12

heeft hij ooit een echte baan gehad of is het bij aXie voeren en beroepspoliticus gebleven tot nu toe....?

QB (ja die.....) | 28-02-07 | 15:10

@houziwei 28-02-07 @ 14:59
@Bob Paalhout 28-02-07 @ 15:03
@-=PyP=- 28-02-07 @ 15:06

Wat een domme hetze wordt hier toch gevoerd voor de milieubeweging. Kansloos reaguurders met deze tendentieuze reacties! Lutsers!

Euroboerrrt | 28-02-07 | 15:10

@Mosselman

Sjoerd adviseert Marianne.. nou en?? Is hij ergens voor veroordeelt? Wordt hij überhaupt ergens van verdacht? Wat een kudtbericht..

deproleet | 28-02-07 | 15:09

Als milieuactivisten nu eens begonnen met zichzelf schoon te houden.

Teen | 28-02-07 | 15:08

Ik zie niet helemaal wat die jongen nou precies verkeerd doet. De ouwewijvenredactie van Geenstijl heeft niks te melden maar wel op iedereen wat aan te merken. Hoe perfect moeten jullie zelf wel niet zijn?

SuperG | 28-02-07 | 15:08

Wat een domme hetze wordt hier toch gevoerd tegen de milieubeweging. Kansloos Geenstijl met deze tendentieuze berichtgeving! Lutsers!

-=PyP=- | 28-02-07 | 15:06

houziwei 28-02-07 @ 14:59
Als je niet tegen een strontlucht kan, moet je niet tussen de koeieschijt gaan wonen. Die PvdD btw heeft toch nog niet zo gek veel gedaan voor het milieu? Behalve dan mensen verzamelen uit een heel slecht milieu

LibertasSimplex | 28-02-07 | 15:04

Ik zeg: niemand mag meer een stukje vlees kopen mits hij in het bezit is van een 'certificaat van volmaakt vleeseterschap'. Zo'n certificaat is te behalen door een aantal cursussen te doorlopen waarin duidelijk wordt gemaakt aan de cursisten waar het vlees nu precies vandaan komt en hoe de levenscyclus van een gemiddeld slachtdier verloopt. Daarnaast is het bekijken van slachtbeelden in een moderne slachterij verplicht, alsmede het aanschouwen van de vleesverwerking in de fabriek. Daarnaast zal iedere cursist een eindwerkstuk op moeten stellen over een zelf te kiezen onderwerp aangaande de visualisatie van de vleesverwerking.
Zo krijg je pas bewuste vleeseters. Wie gezakt is, mag nog geen vlees eten. Helaas, pindakaas.

Bob Paalhout | 28-02-07 | 15:03

Die Wubbo Ockels wordt ook steeds activistischer, houd hem in de gaten!

Traag | 28-02-07 | 15:01

Wat een domme hetze wordt hier toch gevoerd tegen de milieubeweging. En iedereen blaat elkaar weer zonder nadenken na. Wees blij dat er mensen zijn die zich voor het milieu inzetten, het is niet alsof onze regering zich er erg druk om maakt en we moeten wel allemaal dezelfde vervuilde lucht inademen! Zelf wel eens ergens gewoond waar je last hebt van ammoniakstank? Geloof mij daar word je doodziek van. Dit heeft niets met boeren kapotsaneren te maken. Boeren proppen steeds meer dieren bij elkaar en veroorzaken steeds meer stank. Een fabriek moet ook aan stankregels voldoen.

houziwei | 28-02-07 | 14:59

Een randstedelijke milieuactivist. Hoe warmer het wordt, des te meer van die schadelijke types komen er. Daar moet nodig wat tegen gevonden worden.

Euroboerrrt | 28-02-07 | 14:57

Zo, mosselman, dat zijn veel vliegen in één klap. En evenveel spijkers op laag water. Inderdaad, wie is toch die pim?

schnoetsz | 28-02-07 | 14:54

Ik krijg altijd jeuk van die partij van de diertjes!

spuitje11 | 28-02-07 | 14:52

020, PvdA'er, vriendje van Volkert, die in zijn vrije tijd de PvdD aan het helpen is...
Typisch voorbeeldje van een randstedelijke milieuactivist.

Herman Flipsen | 28-02-07 | 14:50

Door dat 0031 geklooi met dieren, abortussen en gangbangs in het ZO-milieu voorzie ik een nationale jankdag als hierdoor Ome Geert straks een meerderheid behaalt in dit pauperkabinet. Gelukkig leven de vriendjes van Volkert nog wel, om van de AIVD maar te zwijgen.
*rustig knabbelt broodje zeedijk*

JudgeJuly | 28-02-07 | 14:49

Die jongen is volgens mij flink gepest vroeger, kun je zo aan dat "nu grijp IK eens m'n kans" hoofd van em. Deze types gaan na hun twintigste altijd in allerlei aksiecommissies zitten om maar zo strijdvaardig mogelijk over te komen om zo hun zielige verleden te verdringen.
Dit geldt overigens voor de meerderheid van die natuurfreaks.

Rui Barros | 28-02-07 | 14:46

@ Bob Paalhout 28-02-07 @ 14:37 inderdaad. Dus PvdD maakt handig gebruik van lutser Wösten? Lijkt me prima toch... Die connectie met Volkert vind ik een beetje jammer. Dus iedereen die Mercedes rijdt is anti-semitisch? Kom op geenstijl...
Ik vind het belangrijker dat de breezahs van tegenwoordig weten waar dat roze stukje vlees vandaankomt in dat mooie groene supermarktschaaltje.

knarfje | 28-02-07 | 14:46

Pim wie?

Jan F. (de) | 28-02-07 | 14:46

@Nyg 14:37

Op welke Priesters meent u te doelen?

widtvoet | 28-02-07 | 14:44

Op zich logies dat de radicale figuren die zich sterk maken voor de diertjes zich aansluiten bij de politieke tak.
Jammer dat je je Folkertclaim niet hard maakt. (Of ik lees eroverheen) En het Walvisredderlinkje doet niks.

Traag | 28-02-07 | 14:41

Binnenkort een 'generaal pardon' voor Volkert van der Graaf dus.
.
Weet iemand overigens waar hij zit of is ie misschien al vrijgelaten als dank voor bewezen diensten?

Professor Plons | 28-02-07 | 14:40

Zo zie je maar dat die linkse Nazi,s door heel NL met elkaar in kontakt staan.Levensgevaarlijk die gasten.Gevaarlijker dan extreem rechts.Gelukkig doorzien steeds meer mensen die linkse parasieten.

kruisridder | 28-02-07 | 14:40

Slecht advies ik heb toch liever een mensenpoesje en kaalgeschoren, kan je van de wol nog sokjes breien.

De Regenjas | 28-02-07 | 14:39

En dan heeft men bij de PvdA goddulleme alleen een lijstverbinding met Groen Links bekokstoofd mbt. die aankomende Provinsjaale Verkiezingen.
(Zeven maart aanstaande; "U stemt toch zó graag!")

widtvoet | 28-02-07 | 14:39

Was het niet de AIVD die volgens de rechtse kerk achter het preventief ruimen van die kale nicht zat? Of rekenen ze die club ook bij de 'linkse kerk'?

Nyg | 28-02-07 | 14:37

Ik zeg: dierenrechten nu!!! Val deaud, Geenstijl en rechtse vleescheters!!!

Bob Paalhout | 28-02-07 | 14:37

zie je wel gewoon een kudtland hier

The Birdman flies | 28-02-07 | 14:35

Altijd maar dat negatieve gedoe over de PvdD, maar je hoort nooit iets over de goede dingen die ze doen. Gisteren hebben ze nog vossebontjes in het wild uitgezet op de Veluwe. Maar hoor je GS daar over? Nee, die zijn druk bezig met het propaganderen van het vermoorden van lieve puppies. Het is een schande!!

Teen | 28-02-07 | 14:35

De PvdA gaf de voorzet en Volkert kopte hem erin om het maar zo te zeggen. Het verschil is alleen dat links roept tot actie maar niets doen en extreem-links dan handelt, net als de SA indertijd deed...

ExtremeExtremist | 28-02-07 | 14:33

Ach ja, dat ons kleine volgebouwde, véél te drukke kudtlandje een bananenreplubliek is, wordt hiermee maar weer eens bevestigd. Eng clubje, die linkse kerk.

Theo Braakspijkers | 28-02-07 | 14:31

Stel ook een berufsverbot in voor iedereen die ooit met Ferdi E. of Hans van Z. heeft samengewerkt!

nick007 | 28-02-07 | 14:31

De linksradicalen gaan de politriek in, de moslims, Wilders. Dat word gezellig in de 2e kamer. Verbeet, kom er maar in.

Nerveuse Tienus | 28-02-07 | 14:31

criminele organisatie?? of maffiamaatjes??

tsjajaja | 28-02-07 | 14:30

-weggejorist-

Den Heaupeleauze | 28-02-07 | 14:30

Wat een gemauw...

Den Heaupeleauze | 28-02-07 | 14:29

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl