Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jack tekent voor 8 jaar bij Talpa

Mag ik effe vangen?Jack Spijker wil niet alleen naar Talpa, de Vara-coryfee gaat naar Talpa. Zo heeft zijn nieuwe werkgever middels een persbericht bevestigd. Ofwel weer een typisch voorbeeld van links lullen, rechts zakken vullen. Want voor minder dan tien Balkenende’s zal hij niet zijn overgestapt, dus het op de hak nemen van de Nuon topman vanwege zijn exorbitant hoge salaris gaat niet meer op. Nou had Jack nog een klein probleempje met de belastingdienst, maar dat heeft niet ten grondslag gelegen aan zijn overstap. Nee, Jack zegt met droge ogen dat hij graag aan de wieg wil staan van een nieuwe omroep. Dat is nog eens satire! Tot zover wat u en ons opviel in de media deze week...

Reaguursels

Inloggen

Links of rechts dragend, het maakt niets uit, en ik kan het weten......
Jack werd hier eerder varken genoemd, maar ik hoop dat het een spaarvarken is !!
Kan me voortellen dat je na een Klaplong, in 1 klap de toekomst voor je vrouw en kinderen wil veilig stellen, maar om nou meteen te denken aan een Spijkerman ( Bosman ) arrest... Ben benieuwd wat de rechter gaat doen, of de linker natuurlijk.....

Lia | 29-04-05 | 02:52

Lucas kom op? Of zit je in het vliegtuig naar Monaco?

CaptainGrunn | 28-04-05 | 15:25

wat een stakker is t ook

robinb0s.nl | 28-04-05 | 13:50

@Qantrix

nee jongen, nou praat je over extreem-links (de communisten)

die zijn zeg maar de Fortuynisten onder ``rechtsen´´

dombo

Age quod agis | 28-04-05 | 13:27

"I don't watch TV. It's a cultural wasteland filled with inappropriate metaphors and an unrealistic portrayal of life created by the media elite."

TM | 28-04-05 | 12:40

@Thygros, Hölzenbein: l e e s de kritische comments eens goed. Ik misgun niemand een bepaald salaris, maar het is wel knap hypocriet als je jarenlang commerciële omroepen, topsalarissen en John de Mol in de zeik zet en vervolgens voor een commerciële zender van John de Mol een topsalaris gaat verdienen, dan vind ik dat niet getuigen van principes ofzeau.

DAAR vallen veel reaguurders over, niet over hoeveel Jack gaat verdienen bij Tien.
Als een dominee in Katwijk televisies verbiedt terwijl zijn volgelingen bananen op het voetbalveld gooien omdat er een negert fluit, dan komen er toch ook weet-ik-hoeveel comments over hypocriet gedrag???

zum kotzen | 28-04-05 | 11:21

@ams: maakt niet uit, zo'n post kan je niet genoeg neerplempen hiero.

dagaz | 28-04-05 | 11:21

@ams: eens!

dagaz | 28-04-05 | 11:20

sorry, die had ik al een keer gepost

ams | 28-04-05 | 11:19

Ik zal het wel niet snappen hoor, maar waarom kan iemand die veel geld verdiend niet links lullen of denken? Wat is daar nou mis mee? Als meer mensen met geld een beetje linkser dachten, zag de wereld er een stuk beter uit. Maar ja het is makkelijker om te zeiken hè?

ams | 28-04-05 | 11:18

Links, rechts in de maat
Anders wordt de juffrouw kwaad...

Schei toch eens uit met dat gelul over links en rechts. Er is maar 1 richting:
Voorwaerts! Vooruit met de geyt!

dagaz | 28-04-05 | 11:08

@ Holzenbein:
Als je rechts je zakken vult moet je simpelweg niet links lullen. Komt namelijk hypocriet en zeer ongeloofwaardig over.

Teep | 28-04-05 | 10:54

Links lullen, rechts zakken vullen is altijd nog beter dan rechts lullen, rechts enorm grote zakken vullen. Toch? Wat zou jij doen als je een beter aanbod krijgt? Afwijzen? Ja, my ass! Dan geloof je echt nog in Sinterklaas.

Hölzenbein | 28-04-05 | 10:43

Zal mij een zorg zijn waar ie heen gaat, als Kopspijkers maar blijft bestaan. :D

GoodspeeD | 28-04-05 | 10:16

@Iedereen:
Wordt het niet eens tijd dat we de negentiendeeeuwse begrippen 'links' en 'rechts' even laten rusten en eerst gezamenlijk korte metten maken met het middeleeuwse begrip 'monarchie'? Dan kunnen we daarna verder ouwehoeren.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 10:16

Vers van de pers, ik bedoel buis: de laatste vier afleveringen van Kopspijkers worden geschrapt en gaan derhalve niet door.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 10:12

@ams: nee dus. "Links lullen rechts vullen", oftewel rijke mensen die links denken, is het ergste dat er is. "Gewoon" links heeft een visie op hoe het land er tot in detail uit zou moeten zien, en wil de gehele bevolking aan die visie onderwerpen. Maar rijke linksen voegen aan dat misplaatste idee nog eens toe dat zij zelden aan den lijve de gevolgen van hun visie zullen hoeven ondervinden. Dwing ouders maar hun kinderen naar de pikzwarte school in hun wijk te sturen in plaats van een betere school iets verderop.... je eigen kinderen kunnen nog steeds naar het lelieblanke gymnasium in je villawijk. Pak de problemen in de probleemwijken maar met de fluwelen handschoen, dialogen en clubhuisjes aan.... de problemen zullen zich toch niet naar jouw mooie buurt verplaatsen. Draai ook de duimschroeven van de milieuheffingen, accijnzen en solidariteitsvelastingen nog maar wat aan.... je hebt zelf zat geld om dat wel te kunnen lijden. En als de boel hier écht uit de klauwen loopt, heb je de middelen wel om je in het buitenland te vestigen, hopelijk op een door je kameraadjes geregelde VN-post.
.
De echte vijand van links is de zwijgende (lagere) middenklasse. Zij hebben niet de financiele flexibiliteit van de rijken, en moeten het ook zonder de linkse douceurtjes voor de armen doen (huursubsidie, vrijstelling van gemeentelasten, etc).

Muxje | 28-04-05 | 10:11

@qantrix: Er is verschil tussen links en communisme hoor....

Thygros | 28-04-05 | 09:45

Talpa.... Jezus, die nààm!

Muxje | 28-04-05 | 09:38

Niemand haalt het punt erbij dat in de nieuwe omroepwet spijkerman als amusement gezien wordt door 2 van de 3 coalitie partijen. Wat doe je dan wachten tot het zover is en dan smeken op een baantje of je eigen weg ingaan met een eigen bedrijf?

En daarnaast kan ik me nog heel goed herrineren hoe de VARA met Jan Douwe Kroeske is omgegaan. Plots was hij te oud voor het profiel van de VARA. Hij was wel gebleven en moest daarna toch behoorlijk door het stof en smeken om een baan. Als Kroeske eerder was gegaan op het hoogtepunt van 2 metersessies had hij kunnen kiezen tussen omroepen en wat hij daar zelf wil doen.

spooky | 28-04-05 | 09:35

Positief hieraan is dat Talpa de selectie niet op uiterlijk maakt

Mellorenz | 28-04-05 | 09:33

@ams: Nee Ams, je kan niet rijk en links te gelijk zijn, links wil naar een klasseloze maatschappij (oftewel je kan werken wat je wilt maar je blijft arm) en als linksen dan veel gaan verdienen dan komt daar weinig van terecht....

Qantrix | 28-04-05 | 09:33

Ik zal het wel niet snappen hoor, maar waarom kan iemand die veel geld verdiend niet links lullen of denken? Wat is daar nou mis mee? Als meer mensen met geld een beetje linkser dachten, zag de wereld er een stuk beter uit. Maar ja het is makkelijker om te zeiken hè?

ams | 28-04-05 | 09:16

Werkelijk niemand is te vertrouwen...

ultra-links | 28-04-05 | 09:01

excuus voor de dubbele post.

gymp | 28-04-05 | 09:00

nou.... moet het nog maar eens zien als het jullie zou overkomen.... Kan me wel vinden in zijn move; contract voor 8 jaar (was 2 jaar), ook mogen produceren (mocht niet), sport mogen doen (mocht niet, en nog een klap duiten erbij. En zeg nou zelf; maakt over een jaar of zo toch geen ene fuck meer uit wie het uitzendt, hoe laat of waar.

gymp | 28-04-05 | 08:59

@ redactie kan er niet een roze Geenstijl zwatelaar van 5 m hoog bij Spijkerman in de tuin gezet worden?

Enkele Spijkerman acties de afgelopen jaren:
? afzeiken topsalaris Moberg
? afzeiken topsalaris Van Halderen
? afzeiken van John de Mols manier van een zender opzetten (in de eerste Kopspijkers van het lopende seizoen, weet je nog wel, dat John de Mol het zoontje van Spijkerman over wou nemen)
? Jack in 2000: afschuw uitspreken over commercieel programma: ?dan word je om het kwartier afgebroken voor commercials en dat wil ik niet?. Jack anno 2005: ?tja, het is een commerciële zender, dus dan zijn commercials natuurlijk onvermijdelijk, maar ik mag artistiek gezien wel mijn gang gaan hoor?

De verontwaardiging gaat niet over de hoogte van Spijkermans salaris bij Tien, maar het volslagen hypocriete links lullen en ondertussen zwaar de zakken vullen. En dat nog goed willen praten ook. Ik moet nog maar zien of Spijkerman mans genoeg is om zichzelf wat dit betreft op de hak te nemen.

zum kotzen | 28-04-05 | 08:59

nou.... moet het nog maar eens zien als het jullie zou overkomen.... Kan me wel vinden in zijn move; contract voor 8 jaar (was 2 jaar), ook mogen produceren (mocht niet), sport mogen doen (mocht niet, en nog een klap duiten erbij. En zeg nou zelf; maakt over een jaar of zo toch geen ene fuck meer uit wie het uitzendt, hoe laat of waar.

gymp | 28-04-05 | 08:59

.
Wat mij betreft mag de VARA, die gewetenloze Propagandemachine van de PvdA, van voren tot achteren hartstikke leeglopen.
Zelfs het weerbericht uitzenden is voor dat stelletje humorloze socialisten nog te veel eer.
.

Van Buren | 28-04-05 | 08:55

Ik heb bij Spijkerman altijd een ongemakkelijk gevoel gehad zonder te weten waar het precies vandaan kwam. Nu weet ik het: hij heeft geen karakter.

HardeHand | 28-04-05 | 08:42

@Devlaam
Vergelijk Spijkerman nou niet met Jensen

Enenem | 28-04-05 | 08:42

Ben altijd al Anti-Spijkerman geweest, nu niet meer of minder, goedkoop mensen voor schut zetten is net zo makkelijk bij de VARA als ergens anders.
.
Vlaanderen boven!

Devlaam | 28-04-05 | 08:26

Jack Spijkerman alias Jack the Ripper,was ooit een stokpaardje van de rooie haan,VARA,s socialistische omroep, en wil dus overstappen naar TALPA om zijn zakken te vullen helaas Jack heeft nog een contract bij de ROOIE HAAN tot 2007 dus dat zal op een rechtszaak uitlopen met een afkoopsom voor de VARA,immers de arbeidsverhouding is verstoord!

nummertje | 28-04-05 | 08:22

Er word door vele onnozelen in omroepland veel geld uit onze zakken geklopt.Er is hier vrijwel geen controle op.Wat laat het volk zich belazeren door leeghoofden die een simpel truukje beheersen.

succesvol | 28-04-05 | 08:21

spijkerman heeft geen inhoud.

succesvol | 28-04-05 | 08:17

Ik zag spijkerkop gisteren ongeloofelijk draaien op tv... man man man, zeg dan gewoon dat je je zakken wil vullen aan het einde van je carriere. Nee, de ondraaaaagelijke onzekerheid waarin hij nu zat... een ware marteling moet het zijn geweest voor onze Jack. Ik zei het al eerder: de mate van hypocrisie van de salonsocialisten wordt alleen maar overtroffen door de lengte van hun oprijlanen.

TheRealShowstopper | 28-04-05 | 08:12

Maar lieve mensen allemaal... Jack heeft zelf gezegd, dat hij het niet voor het geld doet, want hij had allang zijn programma bij zowel de commercieele als de publieke omroep kunnen onderbrengen... en dan had hij veel meer kunnen verdienen, dus het geld is niet de motivatie.... en de paashaas bestaat ook

Karel Kruizenruiker | 28-04-05 | 07:54

@fuckje
-
Je zei: [i]Ik zie Marcel van Dam daar ook wel weer een consumentenrubriek presenteren, over ontploffende Bre3zah-slutjus.[/i]
-
Hu! Doe niet zo ongelovelijk eng! Normaal ben ik niet onder de indruk van horror films maar alleen de titel van deze al: "The Return Of Marcel Van Dam".... Dat wordt ondergoed verschonen.

Jawel | 28-04-05 | 07:23

Lucas? Waar zit je? Van jou zou ik toch graag het goed praten van de daden van kameraad Spijkerman horen!

CaptainGrunn | 28-04-05 | 05:28

typo: getuicht = getuigt

(Freudiaanse verspreking)

Age quod agis | 28-04-05 | 04:22

Wat een slap gelul. Iedereen wil meer geld verdienen, dat heeft geen flikker te maken met je politieke overtuiging. Dat deze nu op de hak wordt genomen getuicht van ``dom lullen, rechter broekzak vullen´´.

Age quod agis | 28-04-05 | 04:12

@ aardappel 27-04-05 @ 22:28

Inderdaad meer of minder is er niet van te maken!!

folio | 28-04-05 | 03:10

ja en vera keur is ook een vullert

RDB | 28-04-05 | 02:59

Heel Hilversum is zo schijnheilig als de k*nker. Allemaal naar talpa, en allemaal ontkennen. En als ze dan afgewezen worden, weer smeken bij hun oude zender.

Framoes | 28-04-05 | 02:49

Een klassiek voorbeeld van een salonsocialist. Wat een huichelaar is die Spijkerman dat ie eerst grootverdienende managers in de zeik neemt, terwijl hijzelf minstens zo veel centen verdient en minstens zo gericht is op het grote geld. En zijn halve voorspoed heeft hij ook nog eens te danken aan het cabaret. Wat een achterbaks mannetje toch, die Spijkerman.

Nordthiad | 28-04-05 | 02:32

Waar blijft Cyberski? Als dat aanslaat kijk ik nooit meer tv...
Stel je eens voor, alle gedeelde betaalzenders van europa gratis op je pc.

Kain | 28-04-05 | 02:05

Alsof ie nog niet genoeg verdiende......
Maarja... Beter een Mol in de grond dan Tien in de lucht

a3aan | 28-04-05 | 02:03

Qua belastingschuld kon Jack maar 1 Harrie overleggen en daar waren ze niet van onder de indruk. Vandaar poging twee : ik ben wel degelijk een onderneming, kijk maar hier is mijn tweede klant Sjonnie. En daar ging weer een paar ton belastinggeld.

Merovech | 28-04-05 | 01:42

Sorry,

Geen enkele reactie nog gelezen en toch gelijk gereageerd.

Jack Spijkerman heeft groot gelijk. Zag hem begin tachtiger jaren van vorige eeuw met Dubbel & Dwars in Jongeren Centrum Den Deel in Deurne optreden. Toen al een gedreven mannetje.

Via de publieke radio en tv heeft hij zijn talent ten gelde gemaakt en iets toegevoegd aan de Nederlandse cultuur.

Dit moet gepaard zijn gegaan met keihard werken (het schompes), dat moet wel.

Logisch dat hij nog een stap verder wil nu hij de gelegenheid krijgt (in de schoot geworpen). Daar heeft hij alle recht toe.

Het enige dat we van hem, en zijn team, mogen verlangen is kwaliteit. Daar zal hij uiteindelijk op afgerekend worden. Zal hij zichzelf op afrekenen.

En zo hoort het.

Met geld heeft het wel iets te maken, maar niet zo veel. Het zijn meer de mogelijkheden die een creatief persoon geboden wordt om 'zijn ding te doen'.

Ik ben zeer benieuwd hoe e.e.a. zal lopen. Er kan inmiddels al een soap gedraaid worden en dan straks die rechtzaak en dat van die typetjes (dat was mijn idee. Nee dat was van mij! En dat spijkeren, dat moet erbij! Nee! Die hamer is van de VERA)

Dat de publieke omroep ooit nog zou eindigen in een soap: wie had dat nou gedacht, maar zo is het toevallig ook nog eens een keer!

QZNYWRLD | 28-04-05 | 01:39

Jack Spijtigman is/was niet links, hij verdiende aan links. En straks aan rechts. Zeau gaat dat met moraalloos tuig.
Ideaal feateaufuckmateriaal

Merovech | 28-04-05 | 01:39

*Mompelt:* Goed, nu iedereen weg is, kan ik nog wel een keer ongestraft Hondelulle roepen.
home.wxs.nl/~a.kuijk/muziek/hondelul.h...
En morgen allemaal gezond weer op. Er is vast wel weer iets anders om kwaad over te worden.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 01:21

@Thygros:
Wat is er vanavond om naar te kijken dan?

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 01:18

@joost: ik ga met je mee nu, maar wel in mijn eigen bed

Thygros | 28-04-05 | 01:17

@cpt. iglo:Moet eerlijk zeggen dat ik er ooit nog wel om gelachen heb, maar verdom het om vanavond te kijken omdat ik vermoed dat dit een ordinaire publiciteitstunt is

Thygros | 28-04-05 | 01:15

@Thygros
Zoals van der Laan al zei: (op een of andere manier) Kopspijker is opinievormend. Hij is allerminst in de hoedanigheid van cabaretier in die show. Afgezien van dat: Spijkerman staat bekend als één van de linkse rakkers, dan is het toch op zijn minst dubieus dat hij voor de commerciëlen gaat werken(want daar ga je voor het geld).
En zo kunnen we nog uren doorgaan, maar er zijn ook studenten die hun studie in 4 jaar willen halen of mensen die toch nog ff moeten werken morgen. Daar schaar ik mij ook onder, dus ik ga lekker tukken. Veel plezier met Kopsijkers op tien!

JoostMeister | 28-04-05 | 01:14

@Thygros:
Heeft het ook nooit gedaan.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 01:13

@cptÍglo: waarschijnlijk niet lang meer id;-)

Thygros | 28-04-05 | 01:11

@Thygros:
Geen show neerzetten?

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 01:09

2joost: nope, maar als je niet begrijpt dat een nederlandse caberatier tegen dingen aan moet schoppen, ben je wel simpel. Dat hoort bij het vak: zal een voorbeeld geven, Finkers zeek altijd zijn zgn kneuterige broertje af.... eigenlijk viel het wel mee en zette die twee een show neer... probeer mij eens uit te leggen wat die spijker anders doet op een zaterdag dan een show neerzetten?

Thygros | 28-04-05 | 01:08

Ik denk dat ik het anders moet zien. Sjack is net als Youp, eerst schelden op mensen met een tweede huis en daarmee je eigen tweede huis verdienen. Sjack is dus eigenlijk een VVD'er of misschien wel iemand voor Wilders. Nogmaals bedankt Thygros, je hebt verheldering in mijn leven gebracht. Sufferd neem ik dus nu terug, je bent mijn Goeroe

JoostMeister | 28-04-05 | 01:05

To be a smeghead, or not to be a smeghead, that's the question.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 01:05

@thygros
bedankt voor de tip. Ik begreep al geen reet van dat kopspijkers, maar dat heeft dus met Shakespeare te maken. Neem mij, in al mijn nederigheid, niet kwalijk. Waar haal je het vandaan om te denken dat ik en het "gewone" volk niet ergens bij stil staan? Beetje arrogante gedachte. Maar jij bent natuurlijk de alwetende, sufferd

JoostMeister | 28-04-05 | 01:01

@JoostMeister:
Wist ik niet.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 01:01

@Joost: Tjeez de man maakt caberet... das niet echt hoor, sterker nog dan vergroot je wel eens dingen om ze goed aan te zetten bij het gewone volk zodat die er ook eens bij stil gaan staan... Zoiets heet theater, Shakespeare was er ook al goed in, begin daar eens mee als je spijk niet snapt.

Thygros | 28-04-05 | 00:57

Hoe weet jij nou dat ik uit Utrèg kom? Wel een wijze uitspraak trouwens, die ga ik onthouden.

JoostMeister | 28-04-05 | 00:57

@JoostMeister
Fons Jansen wist het al:
"Dominee, dominee, anderen wijst gij de weg, maar zelf gaat u die weg niet." Dominee: "Zag gij ooit een wegwijzer naar pakweg Utrecht, die zelf naar Utrecht ging?"

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 00:56

Alleen zuipen is ook maar nix(en Guinness al helemaal niet, maar dat is een ander topic)

JoostMeister | 28-04-05 | 00:54

@Thygros
je kunt toch niet ontkennen dat het iets schijnheiligs heeft. Sjackie loopt altijd te lullen over "linkse" zaken en gaat vervolgens lekker zelf voor de grote knaken(onder de noemer van eigen productie). Zelfs terwijl hij eerder nog aan heeft gegeven dat hij niet voor de commmerciële zenders wil werken. Hij valt toch wel door de mand?

JoostMeister | 28-04-05 | 00:53

Misschien wel. Elke keer dat ik naar het virtuele GS Stamcafé ga, blijkt iedereen net weg te zijn, of nog niet gearriveerd. Op dit moment zit ik daar bijvoorbeeld ook al weer een poosje voor lul met mijn Guinness.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 00:52

Ja, die Dariuss mag er ook wezen met z'n pornolul, maar het is in elk geval weer gezellig hier. Gezelliger dan in de kroeg(of ga ik naar de verkeerde kroeg?)

JoostMeister | 28-04-05 | 00:50

@JoostmeisterIk neem het voor niemand op die het ook heel goed voor zich zelf kan opnemen, maar vraag wel aan mensen om te denken voor ze roepen hiero... that's all folks....

Thygros | 28-04-05 | 00:48

@JoostMeister:
De oprisping van Dariuss mocht er anders ook wezen.

Cpt. Iglo | 28-04-05 | 00:47

Wat gaat er met Bert en die ander gebeuren dan?

<a href="http://www.azurnieuws.com" target="_blank">http://www.azurnieuws.com</a>

azurnieuws | 28-04-05 | 00:47

@Gladio
Jouw hulde blief ik niet.
Links , rechts, het interesseert me geen moer. Oneigenlijke argumentatie wel.

squire | 28-04-05 | 00:46

<a href="http://variatee.vara.nl/kopspijkers/playerpage.jsp?filmID=121040" target="_blank">http://variatee.vara.nl/kopspijkers/playerpage.jsp?filmID=121040</a>

azurnieuws | 28-04-05 | 00:45

Begrijp ik het nu geod? Neemt ThygroS het op voor Sjackie spijkert?

JoostMeister | 28-04-05 | 00:45

@gladio: ik lees jouw laatste post en besef, zinloos idd. Fatsoen, inhoudelijk reageren en respect zit er bij jou niet in. Jammer, stem lekker op Wilders de volgende keer, dat wil zeggen als voor die tijd je stemrecht je niet ontnomen is

Thygros | 28-04-05 | 00:44

Vol interesse lees ik Thygrod en Gladio

JoostMeister | 28-04-05 | 00:43

tralala vuile huichelaar ....

pfff | 28-04-05 | 00:42

@Vleesboom: Jack heeft groot gelijk. De Vara raakt steeds beperkter als gevolg van politiek gezever en zeker voor cabaret is dat funest. Daarnaast gaat hij bij "Tien" veel meer verdienen. Cabaret bestaat voor een groot gedeelte uit zelfspot dus hij heeft alvast een goed topic voor de eerste aflevering. Nee, dit keer gaat je vlieger niet op. Het gaat niet om de kleur van de kat maar om hoeveel muizen hij vangt! Maar dat weet je zelf ook wel, toch...

azurnieuws | 28-04-05 | 00:42

Neen Thyfus. Ik heb geen enkele maal zonder inhoud gereageerd. Nog zo'n linkse
sociafascistische streek. "het heeft geen inhoud"
flikker toch op. Lees postjes dan reageren.

Gladio77 | 28-04-05 | 00:40

@Van Rechts 27-04-05 @ 22:47
Dat is nou de uitspraak van 2005! Net Wim Kok in een vorige Post.
Ongezien de tyfus met die gasten

JoostMeister | 28-04-05 | 00:40

@gladio: nee jouw manier van discusieren door gewoon te gaan schelden, roepen en hard om je heen te gaan slaan zonder inhoud zet zoden aan de dijk... wat wil je nu eigenlijk zeggen man?
Dat je jaloers bent op die linkse rakker die het beter doet dan jij?

Thygros | 28-04-05 | 00:38

Heb je ervaring met linkse lullen die voor jouw frikandel rechts worden?

Gladio77 | 28-04-05 | 00:34

En dat motte jullie melde, nou ik zal jullie es effe wat melde, mijn pik is groter dan die van jullie, en een mooie set balle hab ik er ook onder hange.
Niet zeiken, whoe gifes a vuk. Iedereen weet al dat een linkse lul voor een frikandel rechts wordt.

Dariuss | 28-04-05 | 00:32

Ja twintig euries voor de arme bosnegers. ken ie daarna weer een heel jaar roepen hoe slecht wij zijn dat we niet meer geven.

Gladio77 | 28-04-05 | 00:31

Moet hij ook een deel van zijn bonus afstaan aan goede doelen?

RizlaOrange | 28-04-05 | 00:30

hahah de ouwe linkse strategie weer. Iemand bewijst zichzelf als een complete
sociofascist en dan is de reactie: "gekekn. Tsja... eerlijk gezegd, iedereen zegt wel iets tegenstrijdigs (dan wel bewust of onbewust"

M.a.w Mea culpa en nu gaan we verder.

Gladio77 | 28-04-05 | 00:27

@Gladio77, heb 't gekekn. Tsja... eerlijk gezegd, iedereen zegt wel iets tegenstrijdigs (dan wel bewust of onbewust). Een mens kan erg wisselvallig zijn. MAar alsnog , blijft het er om gaan: het boeit voor geen meter wat een mens verdient. Meer interessant is hoe het weer wordt besteed.
Genoeg voor mijn nu om mijn gedachten over dit issue te laten gaan. Welterusten beste mensen.

ziel | 28-04-05 | 00:25

. squire:

hulde.

Gladio77 | 28-04-05 | 00:20

't is net een voetballer die weet dat zijn kunstjes, die meer dan eens best goed waren, niet meer werken. En wat doe je dan? Juist, dan ga je forceren.
Onder het mom van het kunnen opzetten van een eigen bedrijf.
Poep! Alsof Sjek met zijn inkomen geen krediet van bijvoorbeeld ASN zou kunnen krijgen. Ha! De meneer van de Leidsekade is nu echt een Smoeshaan geworden.

squire | 28-04-05 | 00:20

O en Thyfus, kijk goed naar die zelfvoldane smuk op zijn kop, terwijl ie zijn vragen stelt.Een mini me van Marcel "adolf" van Dam

Gladio77 | 28-04-05 | 00:19

Wat bedoel je thyfos?
Volgens mij geeft spijkerman een duidelijk oordeel af over de hoogte van het salaris van van halderen.

Gladio77 | 28-04-05 | 00:16

@gladio: ik heb nog geen bedragen horen noemen, volgens mij nog niemand, dus effe met Kouwes... waar gaat het over?

Thygros | 28-04-05 | 00:14

Mot je ff doorspoelen, tot aan het eind. Vooral de opmerking: "maar dat is toch gemeenschapsgeld "is leuk.

Gladio77 | 28-04-05 | 00:10

@gladio77.. ben bezig... met kijken, daarna pas conclusies

ziel | 28-04-05 | 00:09

@style councillor:die bermudadriehoek is fake helaas.... een aantal mensen die ik ken zijn er nog altijd uit teruggekommen

Thygros | 28-04-05 | 00:08

och, je hebt gelijk varken is niet zo schokkend meer, heb je het stukje gekeken van onze salonfascist?

Gladio77 | 28-04-05 | 00:07

@Gladio 77. Dank je voor de uitleg vanuit jouw referentiekader. OVerigens is 'varken' als liefkozende naam nu al niet een beetje te veel uitgemolken? Volgens mij is iedereen onderhand zo'n beetje 'varken'... ach ja goed voor het saamhorigheids ideaal...
Een varken... ik geef het niet meer dan de betekenis: hmm... lekker babi pangang op zaterdag.

ziel | 28-04-05 | 00:06

Tien Uur Reclame, Tien Uur TellSell activiteiten en nog eens 4 uur kudtTV. Nou dat belooft wat.
Jackieeee!!! Zou je het 8 jaar volhouden? Volgens mij is die zender zo weer weg :P

stijlloze-alwin | 28-04-05 | 00:06

@twentsvolbloed: LOL
@Ziel: hear hear

Thygros | 28-04-05 | 00:02

Ja het was een schijnheilige klootzak , die wel Nuon topmensen terecht wijst en ondertussen 800.000 euro uitzuigt uit onze maatschappij. NU kan het ondankbare varken ergens meer verdienen en stapt ie gelijk op. bah ik haat zedenmeesters zondernormen> WIM KOK: ik vind dat topbestuurders lijden aan exoirbitante zelfverrijking. Gaat als commisaris bij Shell aan de slageen geeft de topman 1,3 miljoen salaris)
Het zijn varkens. Stuk voor stuk.

Gladio77 | 28-04-05 | 00:01

@gladio77, wanneer heeft JAck dat dan gedaan overigens? Of wordt dat algemeen opgelegd?Tell me. (Toch maar weer es tv kijken dan...)

ziel | 27-04-05 | 23:59

@King, ik meen dat het 'grondprobleem' hier is dat Jack volgens menigeen, altijd heeft afgegeven op de topsalarissen? Klopt dat ? Ik weet het niet of dat zo is. Maar dat zal me een hemaworst wezen;-)

ziel | 27-04-05 | 23:58

vuil links varken.Jarenlang mensen terecht wijzen vanwege hun inkomen en nu zelf overstappen. Ik wens hem een lang leven toe en elke dag een andere ziekte.

Gladio77 | 27-04-05 | 23:57

@hema , breng leven in de brouwerij ;-) zou ik zeggen. Een sfeer beinvloed je zelf, tenzij je het overlaat aan anderen...

ziel | 27-04-05 | 23:56

Waar gaat het hier nou eigenlijk om?
Mag John de Mol zomaar toptalent van de publieke zender wegkapen?
Is het zwak van Jack dat hij kiest voor het grote geld?
Moet Jack bij de Vara blijven?
SMS u antwoordt nu naar 3737 (veel euro's per bericht)

King of controversy | 27-04-05 | 23:55

nu nog even je internet afkoppelen en je hoort er helemaal bij, iedere zondag lekker en museum, een goed boek, door de week de goede doelen, woensdag lesbisch theater..

style.councillor | 27-04-05 | 23:54

@josina k ;-) Mijn tv is 'stuk' en moet zeggen dat het best relax is zonder:-).

ziel | 27-04-05 | 23:54

Lucas heeft een broertje en we noemen hem Jackdelinkselul, die hem dan weer rechts draagt!

Nooit meer slapen | 27-04-05 | 23:53

geen zak maar aan hiero de laatste tijd,
waar is de humor, allemaal rechts geblaat , zijn jullie je kids weer aan het trainen?
voorwaarts de achterkant op!

hemaworstje | 27-04-05 | 23:53

@Masterdammer
Ja,op Yorin FM,helaas hoor ik dat nooit op mijn werk. Hij heeft wel een heel leuk programma op RTV Utrecht, wekelijks gaat hij naar een of ander dorpje in de provincie Utrecht. Leuk en spontaan gemaakt.

kees pekelvlees | 27-04-05 | 23:52

Ik heb een jaar geleden een tv gekocht. Is nog steeds niet aangesloten. Ik denk dat ik dat zo maar laat als ik al jullie reaguurtjes lees.

Josina K | 27-04-05 | 23:51

Ik zeg; dat hoerenjong heeft naast z'n klaplong ook nog een klap van een molenwiek gehad. Wat moet die klaploper nu bij dat klapvee van Talpa. Voor Sjonnie is het uiteraard de klapper van de week. Heeft hij toch mooi links semi-intelectueel tv-kijkend Nederland een loer gedraaid. En dat lelijke wicht van een Spijkerman laat zich voor het juiste bedrag nog anaal nemen door een seropositieve Singalees met een Marburg virus infectie. Laat zijn volgende klaplong een dubbele zijn...

stretch | 27-04-05 | 23:48

Mooi. Kunnen we dan nu eindelijk de subsidies aan de publieke omroepen stopzetten? Dood zijn ze al, ze hoeven het alleen nog maar verklaard te worden.

Chiant | 27-04-05 | 23:47

@. kees pekelvlees,
Denk aan Henk is er nog steeds.

Masterdammer | 27-04-05 | 23:46

@tiswat Ach... boeit me niet zo, mijn levensstandaard ligt niet in handen van een groep luitjes tezamen genaamd,politieke partij dacht ik zo. Als het toevallig uitkomt kijk ik misschien. Mits mijn tv het doet;-).

Verder is geld een prachtmiddel om mooie doelen mee te bereiken en velen blij te maken. Maar ook een valkuil. Geld kan je idd van je principes doen afgaan. Het is aan een ieder zelf om zijn cash te besteden. Dus zeuren over he tinkomen van Jack is best nutteloos. als het werkelijk zo is dat hij rijke gasten heeft lopen afkraken, dan is het wel wat tegenstrijdig... maar ja ik lig er niet wakker van;-)

ziel | 27-04-05 | 23:46

Kan gelijk heel die VARA niet verdwijnen naar dat Tien!Zijn we daar ook mooi vanaf.
Hoewel ik nog altijd terug verlang naar de VARA Dinsdag op Radio3,Dat was zo`n 15-20 jaar terug toch wel de mooiste dag op de radio.Verrukkelijke 15, Denk Aan Henk, Jackpot, Dat zijn wel programma`s die ik tegenwoordig mis.

kees pekelvlees | 27-04-05 | 23:44

@tiswat
Welnee joh ,minimaal de audities

style.councillor | 27-04-05 | 23:42

Gein Style, alleen dan is het geen big brother serie, maar blijft het bij 1 aflevering.

tiswat | 27-04-05 | 23:40

@ziel
Joh

ventus_aqualis | 27-04-05 | 23:38

@Ziel, Dan stem je altijd op de grootste partij. Op de avond van de verkiezing wel voor de buis?

tiswat | 27-04-05 | 23:38

Als JdM nu eens zo'n nieuwe airbus A380 koopt, daar kunnen zo'n 500-800 mensen in...... enkele vlucht bermuda driehoek...

style.councillor | 27-04-05 | 23:37

@woud_aap Ja als dat zo is... niet echt slim dan. WAnt het is een ondiscussie en beschuldiging. Niet het inkomen zegt iets over je, maar wat je er mee doet.Denkfout.

ziel | 27-04-05 | 23:37

@tiswat, nee ik stem doorgaans niet;-)

ziel | 27-04-05 | 23:35

Maar meestal veroordelen de linkse rakkers de grootverdieners. Spijkerman heeft ook genoeg van dat soort grappen in zijn programma gehad.

Woud_aap | 27-04-05 | 23:35

roTenberg een freudiaanse vertyping

style.councillor | 27-04-05 | 23:35

Ach Maurice de Hondt, Paul Rosenmoller, Felix Rotenberg, de Vara kan nog wel ff vooruit vrees is

style.councillor | 27-04-05 | 23:34

@Ziel, Je stemt vast rechts.

tiswat | 27-04-05 | 23:33

Wat is er mis met veel cash verdienen? Waar het om gaat is wat je ermee doet. Je kan veel geld hebben en er anderen mee tot hulp zijn. Je kan zo arm als een bijstander zijn en tegelijkertijd zo gierig als Dagobert. Niet je inkomen zegt perse iets over de denkbeelden die je aanhangt, maar datgeen wat je ermee doet, zegt meer daarover.

ziel | 27-04-05 | 23:31

Met een beetje geluk komt de vara nu echt in de rode cijfers...

Masterdammer | 27-04-05 | 23:31

Is er dan helemaal niemand die zich zorgen maakt over de VARA. Hoe moet dat nu verder? Ze raken helemaal de rode draad kwijt.

tiswat | 27-04-05 | 23:29

Wie beheerscht den straat?

Onze veelbelovende tweede generatie mediterane mederlanders op hun scooters, of de grijze horde op hun getunede driewielers?

style.councillor | 27-04-05 | 23:27

Tot zover wat u en ons opviel in de media deze week... We zijn zo terug na deze boodschappen.

rn1970 | 27-04-05 | 23:27

Binnenkort ook spraakmakend programma op TIEN over asocialen die uitgekotst worden door de maatschappij : PROBLEEMRIJKEN !!!!

twentsvolbloed | 27-04-05 | 23:26

Dit is alvast de nieuwe jingel van Jack, "tv10 betaald voor 10!".

Masterdammer | 27-04-05 | 23:25

Hangbejaarden, geweldig.
Eerste tekenen van de oprijzende grijze golf.
'Fasten your seatbelts ladies and gentlemen, we are hitting the grey wave at high velocity'
Rollator gevechten voor randgroep bejaarden.
John gaat zich ook vast bezighouden met rondhangende bejaarden, doelgroep met groeipotentieel gegarandeerd tot het jaar 2020 ( max. piek grijze golf ).
Jong is een flatmarket, grijs is groei.

vander F | 27-04-05 | 23:23

Het is nu 23.20, ik verwacht ieder moment een telefoontje, JdM werkt ook 's avonds laat.

style.councillor | 27-04-05 | 23:22

Nu moet Coca Cola Marcel van Dam nog verleiden tot een reclame, en dan is het circus compleet :-)

De Zuid-Limbabwaan | 27-04-05 | 23:21

Warhoofd Jeroen Pauw onthulde op Nova dat de meeste presentatoren veel meer verdienen dan Balkenende; Atsma (CDA) toonde zich totaal niet geinteresseerd, wilde ook niet weten wat de Champions Leage-uitzendrechten aan belastinggeld kost! Hoezo selectieve verontwaardiging bij die staatsruifgraaiers!!!!!

fuckje | 27-04-05 | 23:21

De linkse kerk staat weer in zijn hempie! haha, weer iemand die opbiecht voor het grote geld te gaan...

De Zuid-Limbabwaan | 27-04-05 | 23:20

Wat loopt iedereen hier nou te zeuren over geld, dankzij het D66 zoethoudertje is amusement over een jaar verboden bij de publieke omroep, lijkt me verdomde logisch dat als je dan de kans krijgt weg te gaan dat je dat dan ook doet.

Arjan83 | 27-04-05 | 23:18

Ik lees hier dat mensen denken dat Jack's overhemden goedkoop zijn, (En gelijk hebben jullie, maar..) Maar zo'n bekende fashion heameau, die voor Jack's kleding zorgde, zei ooit in Live & Cooking dat Jack soms wel eens overhemden van meer dan 300 euro draagt, Je ziet het er niet aan af, maar het is wel waar! Toch niet zo'n man van het volk dunkt me dan. ;)

Ik dacht dat jullie dat wel even wouden weten.

K. Leajeau | 27-04-05 | 23:18

Jack was de laatste weken sowieso wel goed in het opzij zetten van zn principes.
Eerst stopte hij na 40 jaar met roken én hij had afgelpen zaterdag voor het eerst in zijn tvloopbaan een fatsoenlijk overhemd aan.
Dat hij nu voor artiestieke zelfontplooiing naar tien gaat lag dan ook in de lijn der verwachting.

de lillike huichelaar

Toine Rorije | 27-04-05 | 23:18

Tot nu toe heeft de Mol alleen maar pulp gemaakt. De kwaliteit bij Endemol kwam van Joop van den Ende.
Waarom Tien? Een betere naam is PulpTV.

Karel kwakbol | 27-04-05 | 23:17

Spijkerman gaat naar tien. En? Daar keek ik toch al niet naar. Straks komen er tig zenders bij en overal moeten "we" voor betalen. Dat dacht ik toch maar mooi van niet! Bij ons in de prairie ligt in ieder geval geen kabel die bepaalt wat er wel of niet doorgegeven wordt. Dus moeten we het doen met een schotel. Kinderzenders genoeg, mamma kijkt alleen naar programma,s die met opvoeding of dergelijke te maken hebben.
En pappa? Die heeft een enorme harde schijf in de computer met (bijna) alleen rock en blues. Niet te vergeten de aansluiting ADSL. Hoofdtelefoon op en gaaaaaaan.

tiswat | 27-04-05 | 23:17

"Boer zoekt" zal ook wel opgekocht worden, vervolgens allerlei ranzige spinn-offs

BreeZaH sletjuh zoekt Pimp, van die dingen

style.councillor | 27-04-05 | 23:17

@vander F: Om over invloed op het zenderaanbod nog maar te zwijgen!

Need for Speed | 27-04-05 | 23:16

Het is in ieder geval een besparing van het publieke geld..

..zapper | 27-04-05 | 23:14

Kijk en luistergeld moet inderdaad eens opnieuw beoordeeld worden.

vander F | 27-04-05 | 23:14

John de Mol pretendeert vernieuwend te zijn, maar hij koopt een groot deel van de door zijn toenmalige bedrijf Endemol verzonnen programma's terug.
Dat TIEN troep wordt zal misschien nog wel meevallen. Wat komt er in GODSnaam voor terug op het leeggekochte RTL en SBS?
Die slet van Groenlinks (dacht ik) zal hem wel dankbaar zijn: Het entertainment weg bij de publieke, geweldig!
Of TIEN nou flopt ofniet, hij heeft een flinke rel geschopt en de zenders zullen op zoek moeten naar nieuwe dingen. Vernieuwing op TV dus, eindelijk. Zolang het maar geen programma's als "The Farm" zijn.

SVEFF | 27-04-05 | 23:13

Als iedereen die overstapt naar Talpa nu in dat Big Brotherhuis gaat zitten dan kunnen we ze zelf wegstemmen.

mercy | 27-04-05 | 23:13

@vanrechts,
je hebt een punt. vanavond zag ik op tv-Noord een diepte-intervieuw met randgroep-hangbejaarden in Oude Pekela ( niet te verwarren met Nieuwe Pekela!)
Blij dat ik dit nog heb mogen meemaken op mn jonge dag.....

fuckje | 27-04-05 | 23:13

Gaat goed, de naam 'tien' gaat hier al over de tong alsof de zender al uitzend.
Beetje spraakmakende overname van die akelige Spijkerbek.
John zet zich al lekker in de markt.
Ik neem aan dat johnnieboy reeds bezig is nieuwe formats te ontwikkelen etc. kan hij gelijk binnendenderen in medialand.
Met die paar namen heeft hij nog geen avondvullende programmering overigens, dus er zal meer gaan gebeuren,
we zullen zien, kost geen belastingcenten dus who give's a f*ck.
Laat maar komen.
Tien.

vander F | 27-04-05 | 23:13

Reallife soap met Hangbejaarden, ik verheug me er al op, zeker met Henny Huijsman als presentator

style.councillor | 27-04-05 | 23:10

Kijk en luistergeld? Ik wil een systeem waar ik betaal voor zenders die ik zelf kies. Persoonlijk kijk ik nooit naar Duitsland 1 tm x of Franstalige zenders, maar mag er wel voor betalen.

Need for Speed | 27-04-05 | 23:10

Hoeveel betalen we daar nog voor, kijk- en luistergeld?

mercy | 27-04-05 | 23:10

@fuckje; Gelukkig hebben we de regionale zenders nog.

vanrechtsheeftvoorra | 27-04-05 | 23:09

Bij mij is het kijk- en luistergeld niet uit de inkomstenbelasting getrapt.

ventus_aqualis | 27-04-05 | 23:09

@Fuckje: hahahahahahahahahaha

Need for Speed | 27-04-05 | 23:08

@fuckje
Inkomstenbelastingen is jouw tak van sport tegenwoordig?

style.councillor | 27-04-05 | 23:07

Ned.1 wordt een Knevelzender.
Ned.2 Fiets hem erin.
ned.3 real-life-soap Clairie Polak 24/7.
RTL4 GTST met herhalingen
RTL5 beursberichten
SBS6 Hart van de Randstad
net 5. net niet!
Tien. voetbal en spamhoeren.
Kortom, tv de deur uit,prOn op dvd, kijk- en luistergeld weer rechtstreeks betalen (niet getrapt vanuit de inkomstenbelasting!)en een allergieprik nemen tegen reclames.

fuckje | 27-04-05 | 23:05

En TIEN voor taal dan?

mercy | 27-04-05 | 23:05

zozo, Jack gaat voor de Jackpot...

De Zuid-Limbabwaan | 27-04-05 | 23:05

Als ze bij Tien nou toch bezig zijn met bagger, laat ze dan ook SBS ff overnemen. Zijn we daar ook gelijk vanaf. Nieuw programma: probleemzender.

Need for Speed | 27-04-05 | 23:03

In ieder geval wordt zijn salaris niet meer uit belastinggeld betaald.

aa | 27-04-05 | 23:03

@ventus_aqualis, das een leuk koppel samen zeg, Jack en Patty, hahahahahaha, ze lijken ook op elkaar.

mercy | 27-04-05 | 23:03

Gerard Cox, Joke Bruijs, Andre van Duijn,
Hanneke Groenteman, Mart Smeets ik verwacht dit aanstormende talent binnenkort bij Tien

style.councillor | 27-04-05 | 23:02

@blawablawa
Jazeker, samen met co-presentatrice P. Brard.

ventus_aqualis | 27-04-05 | 23:01

Mooi, Talpa heb ik er niet opzitten en op 3 is ie dan pleiten. Ik kreeg toch enorm jeuk van die bevoogdende normen en waarden humor van 'm die ik nooit kon volgen. Nou ja hij legt wel altijd even uit wie goed is en wie fout. Dus uiteindelijk is dan wel duidelijk waarom we op welk moment gelachen hebben.
-
Waar wil hij die 8 jaar nog mee vullen if I may ask? Met zijn lelijke kop en zijn goedkope overhemd?

blawablawa | 27-04-05 | 22:58

@Heiligboontje. Dat is het ,hij wordt die jack uit amazing discoveries.Het is niet te geloven zo goed.

rn1970 | 27-04-05 | 22:57

Prettige bijkomstigheid is dat de publieken niet meer hoeven te discussieren over de hoeveelheid publieke zenders. Nederland 3 heft zichzelf al op vanwege natuurlijk verloop.

vanrechtsheeftvoorra | 27-04-05 | 22:57

Valt me een beetje tegen van Spijkerman, had ik zeker ook niet van hem verwacht.... tja dan gaat men (links nederland) toch maar voor de harde duiten. (euries)

mercy | 27-04-05 | 22:56

@sveff. Hij zit nu toch ook op de bank.Waarom dan een voetbalclub opzetten.

rn1970 | 27-04-05 | 22:56

Haha, ik vraag me af hoe ze al die sterrein in hun programmering proppen. Geen enkele ster wil om 8 uur 's ochtends tijdens tell sell reclames uitgezonden worden. Jack moet maar doen wat hij niet kan laten, persoonlyk vind ik bijvoorbeeld 50000 euries meer op een salaris van 500000 niet echt de moeite waard. Maarja das mijn mening.

HeiligBoontje | 27-04-05 | 22:56

Als Talpa een doodgeboren kindje blijkt te zijn wordt iedereen dan weer met open armen ontvangen door de publieken?

ventus_aqualis | 27-04-05 | 22:56

Opgeruimt staat netjes en ik hoop volgen er nog veel meer, kan ik eens wat goeds zien op tv

paasei | 27-04-05 | 22:55

@capt iglo. Maar kan wel met een vuurpijl afgeschoten worden bij hoek van holland.

rn1970 | 27-04-05 | 22:54

jaren tachtig tv, dat is het.

ganzo | 27-04-05 | 22:54

LFC Talpa?

Laren Football Club, Talpa (naar de Griekse God van het geld?)

SVEFF | 27-04-05 | 22:53

@Jazz:
Hoezo? Hij is toch nog niet officieel overleden?

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 22:52

@puntennel; Die zender gaat dus ook kapot. Er is namelijk een heel groot verschil tussen het bedenken en produceren van succesvolle programma's of het opzetten en continueren van een zender. Maar goed, de doelgroep 50+ is erg groot.

vanrechtsheeftvoorra | 27-04-05 | 22:51

Van die Spijkerkut krijg je toch ook een slappe lul hé .. met zijn lelijke bloesjes.
Is hij al een goede vriend van Barend eigenlijk ? ..

Jazz | 27-04-05 | 22:50

Ik zit te wachten op de melding dat Knevel naar Talpa gaat. Dat is pas marktaandeel kopen...

puntennel | 27-04-05 | 22:49

@sveff Lol.

Heb uit betrouwbare bron dat van der vaart volgend jaar voetbalt bij Talpa.

rn1970 | 27-04-05 | 22:49

Geweldig. Al het pulp van Nederland nu samen op 1 zender.

Karel kwakbol | 27-04-05 | 22:49

"Tien" gaat verdacht veel op Chelsea lijken, veel gearriveerde en goed betaalde "sterren". Gekocht succes zo het al lukt, is geen lang leven beschoren.

style.councillor | 27-04-05 | 22:48

@rn1970
Spelen we nu 'wie is de mol'?? Gaat dat ook al naar Talpa? Dat zou pas humor zijn.

SVEFF | 27-04-05 | 22:48

Die klaplong was een schwalbe

Tipnix | 27-04-05 | 22:47

Was ik maar links, dan had ik minder principes.

vanrechtsheeftvoorra | 27-04-05 | 22:47

Kijk, er kunnen nu twee dingen gebeuren. De Mol heeft gelijk en koopt zo een slim marktaandeel, of Nederland kijkt niet en die sterrentent gaat failliet (Sport7, TV10, etc, weetjenog?). Wat Spijkerman verdient maakt mij niet uit. Typisch Hollands gezwatel, waar hij dan weer zijn geld mee verdient...

puntennel | 27-04-05 | 22:47

@fuckje Misschien zit marcel wel achter de mol.

rn1970 | 27-04-05 | 22:45

Binnenkort Freek de Jonge, Sonja Barend en zeer waarschijnlijk ook Marcel van Dam. De laatste krijgt een eigen debating programma onder de titel "Dementien". Sonja komt met de Ouwe Doos en Freek de Jonge presenteert het nieuwe cabaret programma "Neerlands Hoop in nog Bangere Dagen. John de Mol wordt echt seniel en vertrekt definitief naar een rustoord voor demente miljardairs ergens in de buurt van een plaatsje in Zuid Spanje.

vanrechtsheeftvoorra | 27-04-05 | 22:44

Gaat ie nu ook de helft van zijn bonus aan een goed doel schenken?

ventus_aqualis | 27-04-05 | 22:44

Arnold Kuyk mag voor mij ook naar Tien.
Een zender voor mediageile hoeren die nergens anders aan hun trekken komen. Ik zie Marcel van Dam daar ook wel weer een consumentenrubriek presenteren, over ontploffende Bre3zah-slutjus.

fuckje | 27-04-05 | 22:44

Ik hoop dat Jack er zelf de humor van inziet en iemand hemzelf laat nadoen ofzo. Dat zou getuigen van lef en zelfkennis.

SVEFF | 27-04-05 | 22:43

Als ie inderdaad Gutz heeft geeft ie zichzelf een zwatelaar.

Boerenkool | 27-04-05 | 22:43

@SVEFF: Klopt iedereen is te koop, maar wij lullen niet links...

Fleischbaum | 27-04-05 | 22:42

tja lkkr kerel is die jack eerst iedereen met een hoogsalaris afzeiken in zijn eigen programma en dan lkkr als hij de mogelijkheid krijgt ook voor het grote geld kiezen... ik weet al wie de gouden zwatelaar krijgt... :S

Wooter | 27-04-05 | 22:41

@rn1970
inderdaad, en daar erger ik me dus aan.

SVEFF | 27-04-05 | 22:36

Tien gaat zo wel een ontzettend fantasieloze zender worden, gewoon een beetje alles met kijkcijfers opkopen en dat op een kanaal proppen.

Toine Rorije | 27-04-05 | 22:35

@sveff Klopt,maar zolang oom sjon niet belt.KLAGEN!!!!!!!!

rn1970 | 27-04-05 | 22:34

Jullie zijn net zo hypocriet man. Als ome sjon jou voor een miljoen wil contracteren zeg je echt geen nee. Dus hoer ff een eind op met dat gezeik over dat het allemaal zo erg dat ze voor het geld gaan.
Medialand verdient lekker, ze wonen niet voor niets allemaal in het Gooi. Maar het is niet te vergelijken met grote bonussen voor onder de maat presterende bedrijven.

SVEFF | 27-04-05 | 22:33

zwatelaar

Hatsiemoko | 27-04-05 | 22:32

Het gaat overigens wel over iemand die creatief is, initiatief toont, zijn vak verstaat en dat serieus neemt. Gaat dat passen in een organisatie die schijnbaar wil gaan scoren met vergane glorie en een hoop reclame en geheel gebaseerd is op kijkcijfers?

criticus | 27-04-05 | 22:31

Als ik zo zie wie en wat er allemaal naar Talpa gaat,krijgen ze allemaal 20 min. met daarin 15min. reclame.
Stelletje lozers daar.

rn1970 | 27-04-05 | 22:29

Hehe die Balkenendes zijn errrug goed

Jedebielebroertje | 27-04-05 | 22:29

Wat een lul.

aardappel | 27-04-05 | 22:28

Zal er wel weer juridisch getouwtrek komen..

Blite | 27-04-05 | 22:28

wat een rakkertje zeg..... opzouten met een linkse lul die zijn zakken vult bij de commerciele....

Toerist Remkes | 27-04-05 | 22:27

Allemaal waar, maar het bewijst dat in werkelijkheid niemand z'n hart links heeft zitten. Links zijn is een utopie. Dat zegt de katholieke kerk al meer dan een eeuw.
Amen.

the saint of hippo | 27-04-05 | 22:27

Krijgen we nu hier dezelfde discussie en opmerkingen als op de nieuwsafdeling? get a life redactie, beetje flauw om 1 topic twee maal te posten.
-Bant het vanaf nu

Thygros | 27-04-05 | 22:26

Uiteindelijk gaan alle rode rakkers overstag als ze de kans krijgen om te doen en te behalen waar ze al die tijd zo "tegen" zijn geweest. Jaloezie een kernwoord in dezen? Onmacht? Wat brengt een mens anders tot dat achterhaalde kamaeradengedachtegoed? (3x woordwaarde)

criticus | 27-04-05 | 22:26

agnouja komt er toch nog iets leuks op die zender :)

ae17 | 27-04-05 | 22:25

De helft gaat naar vara, een kwart naar een goed doel en hij blijft zitten met een veel-reclame zender

Luftwaffel | 27-04-05 | 22:25

Ach, dat hele Kopspijkers was toch al nix meer aan sinds het vertrek van de Koefnoens. Bovendien pakken ze altijd itempjes uit de De Telegraaf, hopende dat het gemankeerde pseudointellectuele Volkskrantpubliek ze niet gelezen heeft. En als die Spijkerman zijn zakken kan vullen, waarom niet. Boeit niet, volgende topic.

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 22:23

btw nu ned3 kijken... zie je hem in nova

PiefPaf | 27-04-05 | 22:23

geenstijl straks ook naar Talpa?

PiefPaf | 27-04-05 | 22:22

STAKKER

Bono | 27-04-05 | 22:20

De Vara liet hem toch niet gaan?

yohan | 27-04-05 | 22:19

REAGEER OOK