Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geen asielzoekers in huis van Arie "Neem Een Asielzoeker In Huis" Slob (CU)

zelfsjezusvindtje.jpgJe kunt christenen herkennen op basis van verschillende kenmerken. Ze hebben bijvoorbeeld een gruwelijk martelwerktuig als sieraad aan een kettinkje hangen. Of ze vellen een moreel oordeel over anderen, waar ze zich zelf nooit en te nimmer aan gaan houden. En dat laatste is precies wat de ChristenUnie doet. Gisteren zei de ChristenUnie: "Wij willen ruimte geven aan particulieren die ruimte voor opvang beschikbaar hebben. Uiteraard moet je daarin zorgvuldig te werk gaan, maar laten we ons van onze gastvrije kant zien." Vandaag zegt de ChristenUnie, in de persoon van Arie Slob: "We zijn aan het verhuizen. We gaan van een groter naar een kleiner pand. Het is nu niet de situatie om over dit soort dingen na te denken." En ook de andere vier fractieleden van de CU hebben excuses om niet mee te doen aan hun barmhartige 'AirBnB for a Refugee'-project. Als mensen asielzoekers in huis willen nemen, moet dat inderdaad kunnen. Maar wij worden altijd erg cynisch als vervolgens blijkt dat de grootste voorstanders van gastvrijheidsprojecten rondom asielzoekers zelf vervolgens niet thuis geven. De CU, bijvoorbeeld, en ja, ook jij, Marcel van Dam cum suis. Bovendien totale waanzin natuurlijk dat je voor het verhuren van huisruimte aan een asielzoeker allemaal belastingvoordeel moet krijgen, maar als je als AOW'er een familielid als mantelzorger in huis neemt je AOW wordt gesloopt. Gaan die irritante kettingbrief via Facebook en mail versturende onderbuikiërs, die brullen dat asielzoekers voorrang krijgen op onze armlastigen en oudjes, straks nog gelijk krijgen ook. En wat betreft de hypocriete ChristenUnie, wat gij niet wilt dat u geschiedt, vraag dat ook een ander niet. Iets met je naaste liefhebben, Arie.

Reaguursels

Inloggen

En dan komen ook die tenenkrommende BN-ers met hun paginagrote advertenties in de kranten omdat we toch met zijn allen iets moeten doen voor die vluchtelingen. En vervolgens stappen ze dan zelf weer in het vliegtuig voor hun zoveelste vakantie. Je wordt zo doodziek van die hypocriete blablatypes.

lekker wijf | 03-09-15 | 21:44

@ Waakvlam

"1 grote sekte, dat hele geloof. Denk het uit de wereld en die ziet er ineens heeeel vredig uit. Geen aanslagen, onthoofdingen, geen problemen in Ierland, Somalie, Afghanistan, Syrie, etc etc etc.""

Dus volgens u is een wereld zonder geloof een vredige wereld? Ha ha ha! Steek uw benevelde kopje eens uit het zand. In de vorige eeuw zijn er meerdere figuren geweest die geprobeerd hebben godsdienst en geloof met wortel en tak uit te roeien. Namen? Jozef Stalin, Mao Zedong, PolPot, enz. Vele miljoenen doden waren het gevolg. Hun staatsideologie? Atheïstisch marxisme/communisme. De gevolgen zijn bekend. En nee, kom nu niet met dat antireligieuze sprookje dat dat geweld niks met atheïsme van doen heeft. Stalin heeft zelfs een Bond van Militante Atheïsten opgericht (1929), met als doel het bevorderen van atheïsme, of liever, haateïsme. En ja, het klopt dat atheïsme niks voorschrijft. Maar het was wel de ideologie welke deze leiders/lijders inspireerde tot uitroeiing van godsgeloof.

Dus, waakvlammetje, even nadenken voordat u uw onderbuik laat spreken.

Puddelglum | 03-09-15 | 19:58

Dus omdat Merkel riep; iedereen welkom in Duitsland!! (omdat wat de joden ooit gebeurd was niet nogmaals mag plaatsvinden.. beetje tegenstrijdig om dat moslim s binnen te halen trouwens, die hebben het niet zo op joden)moeten ze ineens over heel de EU verdeelt worden... en moeten wij ze in huis gaan nemen? Soort van 'onderduikers' anno 2015, maar dan anders.
Mij niet gezien.

Allitnil | 03-09-15 | 18:26

Heerlijk dat gehuichel van die gristenen, zo kennen we ze weer.

Rest In Privacy | 03-09-15 | 17:50

Ik zie het probleem niet. De CU wil toch niemand dwingen een vluchteling in huis te nemen? Ze willen dat die mogelijkheid er komt voor mensen die dat wel willen.
Joël Voordewind laat via twitter weten dat hij eerder wel mensen in huis heeft genomen en dat ook weer zal doen.
Standaard ik-haat-christenen-en-vind-altijd-wel-een-stok-om-de-hond-mee-te-slaan-geleuter van Quid. Iets met rode lap en stier...

Gazbrom | 03-09-15 | 15:49

ik zou zeggen dump ze in de amsterdam arena want daar wordt toch al jaren niet meer gevoetbald ;) en er kunnen er héél véél in

flipper277 | 03-09-15 | 14:52

K0fr@ | 03-09-15 | 13:27
Je wordt er niet goed van, de uitstralers: kijk ons eens goed zijn, bah.

mom van avezaath | 03-09-15 | 13:51

Over 4 weken is het al te realiseren volgens Joel, net live in de uitzending. De domme vraag van de reporter: wanneer kan ik de eerste vluchteling op mijn zolder verwelkomen? Hoe naïef zijn deze mensen, die staan compleet buiten de realiteit.

mom van avezaath | 03-09-15 | 13:47

Er zijn al jaren te weinig woning, jarenlang wordt de Nederlander aangepakt dmv:

1 scheefwonen verzonnen om meer te laten betalen of verhuizen....

2 hogere huur wanneer je werkt

Enz.... er komen nu te veel binnen en is voor de Pvda en Vvd niet meer te verbloemen.

elcidisback | 03-09-15 | 13:10

Er zijn 60.000 daklozen in Nederland. Dit zijn, naast de gebruikelijke psychiatrische patienten en alcoholisten, steeds meer mensen die door de crisis baan, bedrijf en huis zijn kwijtgeraakt. Om te slapen in een opvang moet je op veel plaatsen geld neerleggen. Mensen zoeken hun toevlucht tot bossen. Maar niemand wil ze in huis nemen. Waarom niet?

Daisy Cutter | 03-09-15 | 12:52

in groen links bolwerken bloemendaal,aerdenhout,wassenaar e.d villa dorpen staan heel wat (school)gebouwen leeg maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat daar geen islamitische ubermenschen gestald gaan worden wegens potentiele... waardevermindering kapitale villa's,horizon vervuiling,verminderd democratisch draagvlak,communicatie problemen... enz enz nee hoor,gooi het maar weer op het bordje van de gedesillusioneerde nederlandert die zijn dagen slijt in een voorheen keurig nette maar nu totaal verpauperd ghetto-in mijn buurt is het al zo erg dat de plaatselijke aldi op zomerse dagen vereerd wordt met bezoek van middellandse zee types die gewatteerde winterjassen dragen

flipper277 | 03-09-15 | 12:44

@swagmachine | 03-09-15 | 08:50

"... dat je huis schoon is...?

De stront tot aan het plafond noem je schoon?
Wel eens in een moslimland geweest? En dan bedoel ik niet op een vakantieresort?

Pieter V | 03-09-15 | 12:32

@necrosis | 03-09-15 | 09:01

Ik zal me eens in de materie gaan verdiepen. Ik heb wel plek voor een tentenkamp in de tuin. Refu-camp!

Vanilla | 03-09-15 | 12:31

@buran_nl | 03-09-15 | 09:41
In paleizen kun je geen vluchtelingen opvangen. Die zijn door Beetje zó uitgewoond dat er voor een miljard of wat aan vertimmerd moet worden.

Guido | 03-09-15 | 12:26

@Van Duyvenbode | 03-09-15 | 08:45
Dat maakt voor de bovenonsgestelden niet uit. Die vertrekken naar de andere zijde van de oceaan zodra Poetin zijn kisten aantrekt.

Guido | 03-09-15 | 12:19


Jesaja | 03-09-15 | 11:59
Helemaal mee eens.

mom van avezaath | 03-09-15 | 12:12

nerugaer | 03-09-15 | 11:01
Zal ik u uit de droom helpen? Het zijn bijna allemaal rotte appelen, de goede appelen hebben ze zelf onderweg al overboord gegooid, of heeft u dat niet gelezen? In de assielzoekerscentra hebben de christenen geen leven en vluchten, waar we minimaal iets over gehoord hebben. Dus ook bij mij, komt er niet 1 in huis!

mom van avezaath | 03-09-15 | 12:12

Voor alle primitieven onder ons: Er bestaat maar één geloof en dat is het geloof in jezelf!

starry | 03-09-15 | 12:06

De Bijbel geeft aan: de mens is geneigd tot alle kwaad, want zondeval. De atheïst Jeroen Pauw zal ook geen vluchtelingen opnemen (ondanks dat hij vind dat we veel te weinig doen en we rijk genoeg zijn om iedereen op te vangen), dus om dit Joel Voordewind kwalijk te nemen is niet logisch. Tegenwoordig zijn de meeste christenen atheïsten/humanisten met een christelijk sausje. Jezus zegt heel duidelijk: Mattheus 25: 31 t/m 45. Deze tekst gaat over wat wij als christenen voor de minsten van Zijn mensen hebben gedaan, de mensen waar Jezus het Hoofd van is. Dat gebod sluit dus het grootste deel van de vluchtelingen uit.

Jesaja | 03-09-15 | 11:59

Nog een jaar en dan word je als bewoner van een sociale huurwoning verplicht om minimaal twee vluchtelingen op te
nemen en en jaar later het hele gezin wat dan in het kader van de gezinshereniging overkomt, inclusief kameel en geit.

Voordeel voor de linksche gutmens is dan dat het plebs de lasten op zijn bord krijgt en zij in hun roomblanke Oud-Zuid geen last van de zegeningen van de muliticulti hebben. Hoi Femke!

nlnl | 03-09-15 | 11:45

Zitten ook terroristen bij. Heeft IS zelf gezegd. Neem jij er 5 in huis blijken ze van beroep terroristje te zijn. Hangt er ineens een arrestatie team in je huis. Ben benieuwd of de gutmensch dan nog blij is. Terroristen gehuisvest. Vroeger probeerde we ze nog buiten nederland te houden. Nu zegt de CU joh haal ze in huis. Tsja je weet nooit of het een vluchteling is of een terrorist verkleed als vluchteling. Die zien er namelijk hetzelfde uit. Nee goed plan. Weet je wat we verspreiden ze vast over nederland zo dat we er helemaal geen zicht meer op hebben.

tweetybird | 03-09-15 | 11:37

Is er al een soort airBnB voor asielzoekers. Het Amsterdamse reservaat en BN'ers inteelt heeft dan een hippe wijze om het goede hart te tonen door de riante woningen en vakantiehuisjes ter beschikking te stellen.

r@face | 03-09-15 | 11:31

Ik zeg altijd maar zo. Als jezus in een varkens stal kon slapen,dan ook de asiel zoekert. Noem het maar vers 1 van de bijbel.

tweetybird | 03-09-15 | 11:30

-weggejorist-

Ronnie D. | 03-09-15 | 11:24

nerugaer | 03-09-15 | 11:01

Halleluja-verhaal, niet representatief voor de realiteit, want je helpt de zoon van een intellectueel uit dat land, ja die zijn altijd beschaafder en wijzer en kunnen goed leren. De hele horde vluchtelingen die er nu aankomt zijn ook de huis-tuin-keuken Syrier, zeg maar de Basis-kader VMBOers. Die zijn vatbaarder voor radicalisme maar in het minst erge scenario zullen ze nooit aan de slag kunnen in een sterk op intellect-terende arbeidssamenleving.

Copycrauw | 03-09-15 | 11:22

denoorman | 03-09-15 | 08:38



Ja ik heb net in een kamer 12 bidkleedjes naar het oosten gericht. Deze bidkleedjes dienen gelijk als bed. En dat boek erbij gelegd. Ik hoop dat ze meer als die 12 polen gaan opleveren in die andere kamer. En ik ben gelijk een gutmensch die goed verdiend aan de zieligheidsindustrie. Ik kan dus zeer trots wezen . Toch.

tweetybird | 03-09-15 | 11:20

Ach, als ze nog een lekker wijf hebben dat vrijgezel is, wil ik haar wel opvangen en helpen...

Basinho | 03-09-15 | 11:15

@necrosis | 03-09-15 | 09:11
Ik heb jaren geleden een keer een jonge uit Zaïre (Congo) in huis gehad. Zijn vader was journalist en had wat commentaar op de dictator. Zijn vader werd vermoord en hij is gevlucht. Hij was namelijk al een paar keer hard aangepakt en had zweepslagen gekregen (grote littekens op zijn rug). Deze jongen is via de kerk opgevangen en we hebben hem kunnen helpen. Hij is nu getrouw en heeft kinderen en werkt als automonteur. Verder sponsor ik weeskinderen in Uganda en India. Dit zeg ik niet omdat ik nu zo geweldig ben, ik zeg dit omdat ik weet dat vele christenen met mij zeer liefdevol zijn en hulp willen bieden aan mensen die vervolgd worden of uit een oorlog willen. Dat heet naaste liefde. Overigens wil ik niet graag moslims opvangen omdat ik geloof dat zij beter in islamitische landen kunnen blijven. Ik zou namelijk ook graag geholpen willen worden als Nederland in een oorlog zou verkeren. Het issue is dat er helaas ook profiteurs naar ons toekomen, maar ik blijf helpen omdat ik weet dat er ook echte vluchtelingen zijn die daar niet het slachtoffer van mogen zijn. De rotte appels moeten we er uit filteren en terugsturen.

nerugaer | 03-09-15 | 11:01

Waarim vluchten de Moslims niet naar Saudi-Arabië? Ruimte zat, geld zat en dicht bij Mekka.
.
Bij mij komen ze er niet in; ze moeten mij niet (fundamentalistisch atheïst) en dat gevoel is geheel wederzijds en zal dat blijven, ook al ligt het strand vol met aangsepoelde Moslim-jongetjes.

Digital Refugee | 03-09-15 | 10:55

Heel vroeger probeerde ik nog wat te zien in dat Christendom, man wat moest ik mijn best doen, want als ik een mep kreeg dan moest ik mijn andere wang toekeren? Bah wat een hoogmoedigheid, zo van: kijk mij eens on-menselijk zijn. Je vijand doe je een plezier als je hem gewoon zijn verdiende ros op zijn kin terug geeft, dan krijg je "respect". Dat snappen die Gristen-castraten niet, schijnheilige, vrome watjes. In dit geval is die ros uitdelen dus: grenzen dicht en gewoon terugsturen naar een of ander verzamelkamp in Noord-Afrika. We verspillen ons respect dankzij die Gristenen die het allemaal heerlijk vinden om door hun vijanden anaal genomen worden, ach ja want dit leven doet er niet toe, het gaat om het samenzijn met Jezuslief in het hiernamaalse oestrogeen-paradijs

Copycrauw | 03-09-15 | 10:54

vroeger had je in NL een heel ander soort politici,wat oudere grijzende heren in goedkope "3 voor de prijs van 1"slechtzittende kostuums met veel roos op de schouders en oudere dames in vale bloemetjes jurken een k juliana kapsel en een uilebril op,en die praatten nooit over onhaalbare doelen die zaten gewoon de hele dag gezellig koffie te drinken en te babbelen over wel of niet klimrekken op schoolpleintjes,het is allemaal nostalgie ik weet het

flipper277 | 03-09-15 | 10:44

AOW korting is nog niet, pas 2018. Nog steeda belachelijk maar toch.

Hans Gruber | 03-09-15 | 10:43

Helaas ziet de CU dit gigantische probleem niet in perspectief. Naastenliefde, want daar gaat dit om, is iets heel anders dan de duivel in je huis halen, want ze zullen zich echt niet aan jouw levenswijze aanpassen, in tegendeel, jij zal je aan hun moeten aanpassen. Maar dan is het te laat.....

mom van avezaath | 03-09-15 | 10:36

Hoeveel fractieleden van GroenLinks, SP, PvdA, D66 (de partijen waar mensen uit de asielindustrie op stemmen) hebben al onderdak aangeboden?
Overigens; Met zoveel linksstemmers in Nederland moet het toch geen probleem zijn om onderdak te vinden voor deze "asielzoekers"?

Russ Meyer | 03-09-15 | 10:32

Men leert mensen kennen door hun daden, en niet door wat ze zeggen. En de weg naar de hel geplaveid met goede intenties.
.
Zelden heb ik zulke achterbakse en hypocriete mensen meegemaakt als gereformeerde/protestante christenen.
.
De CU heeft overigens al eerder bewezen hypocriete figuren naar voren te schuiven in de persoon van Eimert van Middelkoop: mijnheer heeft actief de militaire dienstplicht ontlopen vanwege 'persoonlijke onmisbaarheid' op zijn werk, maar voelde zich wel goed genoeg om minister van Defensie te worden.

Peter_K | 03-09-15 | 10:31

Al het geloof is gestoeld op leugens en bedrog. Welk normaal mens geloofd er in een God of Allah of wat dan ook , die ergens in de hemel zit en over je waakt?? Gehersenspoelde lui zijn het, welk geloof dan ook. En als de leiders van deze partijen dan ook nog eens hele rare dingen gaan reopen en zichzelf daarvan buitensluiten, dan haak ik helemaal af.
1 grote sekte, dat hele geloof. Denk het uit de wereld en die ziet er ineens heeeel vredig uit. Geen aanslagen, onthoofdingen, geen problemen in Ierland, Somalie, Afghanistan, Syrie, etc etc etc.

Waakvlam | 03-09-15 | 10:29

Ik houd het kort;
Dit is de Linkse Kerk in optima forma.
Hypocriet tot op het bot. Vreselijke mensen.
Als er een hel is, komen zij er in.

Russ Meyer | 03-09-15 | 10:25

Ach, die brave, lieve christenen toch. Allemaal willen ze zo graag zoals Jezus zijn: lijden, jezelf wegcijferen voor anderen. Zelfs als die anderen het helemaal niet goed met jou voorhebben. Deze lieverds zullen zeker naar de hemel gaan als hun kop er straks af gehakt wordt door een moslim die de kafir zijn verdiende beloning geeft.

KlunsJohannus | 03-09-15 | 10:22

Ach, die brave, lieve christenen toch. Zij zullen zeker naar de hemel gaan als hun kop er straks af gehakt wordt door een moslim.

KlunsJohannus | 03-09-15 | 10:20

@Moi2 | 03-09-15 | 09:44
Ja de Gutmensch beseft dat, anders zouden ze zelf wel een of meer vluchtelingen in huis nemen. Je ziet dat ook terug in de keuze van hun woonomgeving: "mysterieus" genoeg is dat over het algemeen zo ver mogelijk van de multiculturele samenleving af.

Peter_K | 03-09-15 | 10:20

Misschien dat Slopje dit wel eens gelezen zal hebben waar men ware christenen aan zou herkennen.
Hij zei: " Niettemin vindt wijsheid haar rechtvaardiging in haar werken".
Dus, als iemands werken of daden achter blijven in het geen hij/zij beweerd, dan zijn deze woorden lucht.
Dit was ook op toepassing van de in die tijd heersende Farizeeërs. Mattheus 11:19.

Rest In Privacy | 03-09-15 | 10:19

Dikke kans dat de overheid woonruimte gaat vorderen, als de asielstroom aanhoudt. Bent U te ruim behuisd, dan moet U een vluchteling in huis nemen. Dat geldt echter niet voor te ruim behuisde politici, want die kunnen de stress van inwoning er niet bij hebben naast hun drukke bezigheden. Die Christen-unificanten illustreren de oude wijsheid dat christenen doordeweeks niet naleven wat ze op zondag preken. Hun braafpraat is niet meer dan schone schijn.

haidewietska | 03-09-15 | 10:11

Met de huidige instroom heeft de overheid binnen een jaar geen alternatief dan woonruimte te gaan vorderen bij particulieren.
Dat kan zijn een woning die te koop staat, maar het kan ook een gedeelte zijn van een bewoond pand, een kamer of een verdieping.
Gegarandeerd, daar gaat het op uitlopen. Weigeren is geen optie.
We vinden ze allemaal toch zo zielig, die vluchtelingen, nou dan.
In Duitsland worden de vluchtelingen verwelkomd op het treinstation door de bevolking. Iedereen wil naar Duitsland (i.t.t. 70 jaar geleden) en Nederland is eigenlijk ook Duitsland.
Dus we staan er goed op in de wereld: een gastvrij land vol christenen met naasteliefde. Geen betere bestemming denkbaar.

Rest In Privacy | 03-09-15 | 10:08

een christen zou bij mij welkom zijn... maar dan zoek ik hem wel zelf uit. Als de overheid mensen toe gaat wijzen dan zou ik weigeren.

sander koekkoek4745 | 03-09-15 | 10:02

ja, dan gaan moslims hun neven en nichten in hun sociale huurwoning onderbrengen en wij kunnen weer daar weer eens voor gaan betalen.. en ondertussen hebben ze behalve de sociale huurwoning en een uitkering ook nog een eigen tweede huis in Marokko of in Turkije. Nederlandse overheid hoe dom kan je zijn....?

denoorman | 03-09-15 | 09:58

ja, dan gaan moslims hun neven en nichten in hun sociale huurwoning onderbrengen en wij kunnen weer daar weer eens voor gaan betalen.. en ondertussen hebben ze behalve de sociale huurwoning en een uitkering ook nog een eigen tweede huis in Marokko of in Turkije. Nederlandse overheid hoe dom kan je zijn....?

denoorman | 03-09-15 | 09:57

Slob bezit niet echt de intelligentie om met dit probleem om te gaan.
Hypocrieten eerste klas, om van te kotsen deze christen muilen.
Hoe kun je dit vragen aan de burger? gezinnen met tig kinderen op de nek van de burger kwakken, en even en passant de belasting voordeel introduceren, terwijl de eigen bevolking dit allemaal niet kan doen wegens het korten op alles wat ze binnenkrijgen.
Ze houden elkaar in stand daar in Den Haag, terwijl ze weggejaagd zouden moeten worden!
Ergens gezien vandaag, het is "the highway to hell" geworden!

lanexx | 03-09-15 | 09:49

zeg maar jansen | 03-09-15 | 09:30
Ik vind een klein (tropisch) aquarium aan de muur wel véél mooier dan twee latjes op elkaar gespijkerd.

Moi2 | 03-09-15 | 09:49

AirBnB for a Refugee
Ik wil (voor zover dat al niet gedaan was) de term ArieB&B introduceren

Mastermattie | 03-09-15 | 09:46

Zou de nobele Gutmensch die een "asielzoeker" in huis neemt eigenlijk wel beseffen dat de god van deze "arme zielige vluchteling" hen als tweederangs mens ziet en dat het Zijn heilige opdracht is deze Gutmensch als ook zijn religie te vernietigen en de islam als ENIGE religie in het land van de Gutmensch te installeren?
-
Zou de Gutmensch ook zo dom zijn om niet te beseffen dat deze "arme zielige vluchteling" deze opdracht zéér serieus neemt zoals in zijn en alle andere islamitische landen zeer duidelijk te zien is?
www.thereligionofpeace.com/pages/quran...

Moi2 | 03-09-15 | 09:44

@kinderhoofdje | 03-09-15 | 08:43
Dat zouden meer mensen moeten denken!!!

Zathras | 03-09-15 | 09:44

Gewoon prachtig die hypocrisie zo in beeld.

Atlas Shruggs 10 | 03-09-15 | 09:44

@kinderhoofdje | 03-09-15 | 08:43
Dat zouden meer mensen moeten denken!!!

Zathras | 03-09-15 | 09:42

Er staan volgens mij nog wel nog een paar paleizen leeg maar ook bewoonde paleizen hebben nog voldoende ongebruikte kamers over. Waarom hoor je daar niemand over?

buran_nl | 03-09-15 | 09:41

SapperDeFlap2166 | 03-09-15 | 09:34 Hoe hoger je inkomen des te meer heb je belastingvoordeel nodig.

Van die 10 mille gaan 5,2 mille direct weer naar de staatskas.

zeg maar jansen | 03-09-15 | 09:37

Waarom een belastingvoordeel als bestuurders zoals Slob nu al 10.000 euro per maand ontvangen? Met zulke inkomsten heb je toch geen belastingvoordeel meer nodig?

SapperDeFlap2166 | 03-09-15 | 09:34

De overheid moet zorgen dat ze genoeg tijdelijke woningen neerzet ergens op de hei ver weg van de dorpen en steden waar deze 'asielzoekers' niets dan ellende en overlast veroorzaken.
Het is levensgevaarlijk om burgers met getraumatiseerde psychisch gestoorden op te zadelen en absurd dat ze dit durven te vragen. We betalen de prijs al op vele manieren. Met ons geld, de totaal vastgelopen huurwoningen markt. En de vernietiging van onze cultuur en de leefbaarheid van onze samenleving. Politici die hieraan meewerken zijn wat mij betreft schuldig aan verraad en mogen daarop worden afgerekend. Liever vroeg dan laat.

Thunderbird | 03-09-15 | 09:34

@mark nl 8:54
ChristenUnie politici zijn geen christenen maar socialisten die naar de kerk gaan.

compitaal | 03-09-15 | 09:32

Moi2 | 03-09-15 | 09:25 En toch is het fijn dat Jezus destijds gekruisigd is. Stel dat ze hem verzopen hadden, had er nu in veel huizen een bak water boven de deur gehangen.

zeg maar jansen | 03-09-15 | 09:30

@Jan Boule | 03-09-15 | 09:25
Hypocrieter dan de goedmens vind je ze niet.

Thunderbird | 03-09-15 | 09:29

Vraag niemand zich af waarom je onze politici, de VN, UNHCR en de EU met geen woord hoort reppen over het feit dat landen als Saudi Arabië nul komma nul asielzoekers opvangen? Moeten wij het maar normaal vinden dat wij alle shit over ons heen krijgen en de rest van de wereld niets doet? Dit toont weer eens heel duidelijk aan hoe laf en hypocriet onze politici en de EU zijn. Hier klopt iets heel erg niet!

Thunderbird | 03-09-15 | 09:28

Hoi Quid, in je generaliserende beschrijving van christenen herken ik me niet, verder ben ik het eens met het stuk. Met name christenen, en zeker ook christelijke politici, kunnen als het om de vluchtelingenproblematiek vreselijk naïef zijn. En dat constateer ik met pijn in het hart. Vooral als daar ook nog eens hypocrisie bij komt.

Lewis | 03-09-15 | 09:27

Ik kende een moslimgezin uit ex-Joegoslavië dat tijdens het oorlogsgeweld daar in de jaren negentig liefdevol opgevangen werd door een katholieke gemeenschap in Zuid-Europa.
Ze kregen een gratis woning, hij werd concierge van het katholieke zaaltje waar de jeugd werd opgevangen en bezig gehouden door de moeders van het dorp en de kapelaan.
Toen zijn kinderen naar de kleuterschool gingen in het dorpje waar hij opgevangen werd, begon hij een 'kruistocht' tegen het kruis dat hing in het schooltje. Het kruis moest en zou verdwijnen.
Mijn goede wil om 'vluchtelingen' op te nemen is toen als sneeuw voor de zon verdwenen.

onnosel | 03-09-15 | 09:27

@Thunderbird | 03-09-15 | 09:20
Vergeet ook Youp van 't Hek niet, die schijnt altijd perfect te weten dat het allemaal mensen op de vlucht zijn en dat wij ons moeten schamen met al die rijkdom. Ik denk trouwens dat ze nog even wachten wat de financiële vergoeding precies inhoudt: principes zijn leuk maar er moet wel wat tegenover staan.

Rest In Privacy | 03-09-15 | 09:25

"Ze hebben bijvoorbeeld een gruwelijk martelwerktuig als sieraad aan een kettinkje hangen."
-
LOL, nooit zo gezien, maar kan inderdaad even geen tegenargument bedenken.

Moi2 | 03-09-15 | 09:25

kijkend naar de handelingen van de Tweede kamer dan is het dhr. Voordewind met de SP-ster Sharon Gesthuizen die de meeste verzoeken richt aan de respectievelijke staatssecretarissen ( geachte heer Teeven, beste Fred )om afgewezen asielzoekers alsnog een verblijfsstatus te geven. Of het nu om Afghanen gaat die bij de beruchte geheime dienst tijdens het communistische bewind "werkten" het doet er niet toe. Deze zich als barmhartige Samaritaan afficherende man voegt niet de daad bij het woord zoals gisteren bleek bij Pauw. Gratuit verbale prietpraat maar daardoor het toch al overbelaste asielsysteem ondergravend door keer op keer dezelfde uitgeprocedeerde mensen de revue te laten passeren zelfs nadat de onafhankelijke rechter uitspraak heeft gedaan om vervolgens de staatssecretaris te masseren gebruik te maken van zijn discretionaire bevoegdheid. De ontwrichting van de samenleving wordt niet slechts bewerkstelligd door de succesvolle islamitische evangelisatie en migratie aangestuurd door het Saoudische salafisme maar ook door calvinistische onbenullen gelijk dhr.Voordewind die niet meer de noden willen zien van hun landgenoten in de volkswijken met aan de ingang steevast de moskee.

Jan Boule | 03-09-15 | 09:25

Ik ben helemaal voor, om mensen te helpen, maar ik heb geen zin en ik wil niet mij vijand gaan helpen, de vijandelijke islam heeft niets in het westen te zoeken, weg ermee, of anders zitten wij hier allemaal binnen nu en 50 jaar in een gruwelijke burgeroorlog, de islam heeft hekel aan alles wat westers is, dit gaat echt fout jongens.

Mensen helpen, prima, betaal ik er graag zelfs meer belasting voor, maar help alleen de echte vluchtelingen die pro westerse normen en waarden zijn, zoals christenen, joden en ongelovigen.

De islamieten moeten naar landen als Qatar en Saudi-Arabië gaan, daar hebben ze islam, spreken ze meestal dezelfde taal, ze hebben groot ruimte en veel olie-dollars. Dat is voor iedereen beter, want niemand zit hier in Europa op aanslagen en een burgeroorlog te wachten, wij niet, maar zij ook niet.

Dus, voor iedereen is het beter, islamieten naar islamitische landen en de rest mag naar het westen.

Wonderful-Life | 03-09-15 | 09:23

Hypocriet, dat is het merendeel van de gutmenschen.

Sovy | 03-09-15 | 09:23

Welk recht heb ik als buurman van een opvanggezin om hier bezwaar tegen te maken? Kan ik de waardevermindering van mijn huis bij de buren of de overheid claimen?

eismctwee2 | 03-09-15 | 09:22

Ex-Christenen zoals Quid herkent men dan weer aan het feit dat ze 2 keer per week een haatstukje schrijven. Maar dat begrijp ik wel. Het moet van de psychiater. Proficiat, Johnny, uw quotum is weer gehaald.
Hypocrieten treft men overal aan, dat heeft niks met Christendom te maken.
Alleen valt het bij Christenen harder op, vooral bij die protestantse doordrammers met hun opgestoken vingertje. Dat dan ook wel weer.

Nonkel Frituur | 03-09-15 | 09:22

Gewoon niet moeilijk doen, maar het hèle asielsysteem over de kop gooien. Waarom anders handelen dan de opvanglanden in de regio?.. Arie Slob of niet, we moeten niet roomser zijn dan de paus. Van nu af aan géén uitzicht meer op een permanent verblijfsvergunning voor mensen die zeggen uit een conflictgebied te komen of om persoonlijke redenen vervolgt te worden.

Zodra het kan, terug! Doen de opvanglanden in de regio ook. Wel zo helder en duidelijk. En het stopt de stroom ook.

druipsmurf | 03-09-15 | 09:21

En ondertussen op de pont naar Noord neemt Voordewind een nieuwe commercial op over hoe radicaal hij eigenlijk wil zijn.

Einde van de Domheid | 03-09-15 | 09:21

Hebben alle Joop lezers, Sylvana, Quinsy en die gekken van Frontaal naakt al een asielzoeker of 10 in huis? Ik mag toch aannemen dat zij nu staat te springen om de daad bij hun goedmens woord te zetten.

Thunderbird | 03-09-15 | 09:20

@nerugaer | 03-09-15 | 09:05
Ik neem aan dat jij er al een jaar 7 in huis hebt die geen verstaanbaar woord met je kunnen wisselen,hun kinderen niet corrigeren als ze je zuurverdiende inboedel slopen,5 keer per dag stilte en respect eisen als ze met z'n zevenen de gang blokkeren als jij nodig naar de wc moet,jij verplicht bent om nieuwe keuken-huisraad aan te schaffen, want men vreet niet uit pannen waar niet halal in gekookt is?.. Of heb jij een overschot aan pecuna en een kast van een huis met een leegstaande linkervleugel waar je opknap subsidie voor denkt te kunnen claimen als ze een vinex eengezinswoning hebben bemachtigd.

deraderendraaien | 03-09-15 | 09:16

Ik heb thuis ruimte zat voor wat "vluchtelingen", zolang ik maar wat ruimte overhoud voor mijn huisvarken. En ik heb een bloeiende voodoo-praktijk aan huis. Tenslotte: mijn SM-kelder, waar ik ook Satanisten-bijeenkomsten houd, houd ik ook graag voor mezelf.
.
Verder plaats genoeg voor wat ruimdenkende Afrikanen en Moslims!

Digital Refugee | 03-09-15 | 09:15

Ik heb in het verleden (en ook nu) onderdak geboden aan mensen die een dak boven hun hoofd nodig hadden. Maar dat gaat op vrijwillige basis volgens mijn voorwaarden, zonder zwaaiende moraalvingertje van boven-ons-gestelde politici. En ik neem zeker geen vluchtelingen in huis. Dit 'vluchtelingen'-probleem heeft de politiek zelf veroorzaakt door haar slappe houding, dat lost ze dan ook maar zelf op (ijdele hoop).

FrankVeer | 03-09-15 | 09:12

Het is met Nederland nu net als tijdens de laatste uren van de Titanic.

vivaldi | 03-09-15 | 09:12

@nerugaer | 03-09-15 | 09:05
Hoeveel mensen heb jij al opgevangen in je huis?

necrosis | 03-09-15 | 09:11

Socialisten en gelovigen hebben één ding gemeen: ze geloven in sprookjes die lijnrecht ingaan tegen de menselijke natuur. En om dat als volwassene overeind te houden zul je over een enorme dosis hypocrisie moeten beschikken.

très cool | 03-09-15 | 09:09

@Stichpimpelibock | 03-09-15 | 08:53
Iemand die jouw land over wil nemen en jouw cultuur vernietigen en die nu heel dicht bij komt in grote getale op last van Hitler eh Juncker en als je daar een probleem mee hebt ben je extreem rechts.

Thunderbird | 03-09-15 | 09:08

Ik weet voor 100% zeker dat die Duitse politicus zijn 2 gelukzoekers, die hij in huis had, alweer op de trein heeft gezet.

El Wray | 03-09-15 | 09:07

Ik weet een leuke sequel op World War "z"":
World War "V".
Hordes vluchtelingen overspoelen de beschaafde wereld en land na land geeft het op om de grenzen nog te verdedigen. Ik weet alleen geen happy ending.

Zeddegeizot | 03-09-15 | 09:05

Het gaat er om dat er mensen zijn die vrijwillig een asielzoeker willen opnemen in hun woning. Gezellig. Gebeurt in Duitsland ook. Ik zie het probleem niet. Hypocriet zijn mensen die met een balk in hun oog wijzen op de splinter van de CU fractie. En je weet het Quit.

nerugaer | 03-09-15 | 09:05

-weggejorist-

Hafani | 03-09-15 | 09:05

Alle mensen die roepen, neem een asielzoeker in huis moeten eerst zelf het goede voorbeeld geven en anders hyn hypocriete bek houden. Bovendien is het levensgevaarlijk om een asielzoeker in huis te nemen. In Italië onthoofden ze ouderen, ze gaan geregeld met elkaar op de vuist, ze stelen alles wat los en vast zit en zorgen voor overlast in de openbare ruimte. iedereen die daaraan meewerkt mag van mij Ebola krijgen.

Thunderbird | 03-09-15 | 09:02

Opeens weet je het: Een asielzoeker als mantelzorger. Een win-win situatie.

The_Black_Knight | 03-09-15 | 09:02

Heb geen plek want 2 thuiswonende kinderen, die, zoals het er nu uitziet, nog héél lang bij paps en mams blijven wonen.

Bobbbe | 03-09-15 | 09:02

@Madame Poitiers | 03-09-15 | 08:54
Helemaal mee eens maar naar dat soort landen schijnen al die zwaar getraumatiseerde gasten niet naartoe te willen. Om de een of andere reden is Noord-Europa het walhalla.

Rest In Privacy | 03-09-15 | 09:01

@Vanilla | 03-09-15 | 08:54
Alleen als ze een werkvergunning hebben, anders ben JIJ in overtreding.

necrosis | 03-09-15 | 09:01

Wij hebben dan liever een kudde bavianen en/of gorilla's bij ons thuis.

fuckje | 03-09-15 | 09:01

Begrijp goed mensen dat dit idee niet uit menselijkheid voorkomt.
--
Dit ideetje is een gewoon een bedrijfsmatige strategy om de omzetten in de emo industrie omhoog te krikken. Ieder dood kind is kassa voor de Emo Policor Mensen aan de linkerkant van het verderfelijke Nederlandse politiek spectrum. Trap er niet in!

Mark_D_NL | 03-09-15 | 09:00

Do as we say, not as we do.

MrRealistic | 03-09-15 | 09:00

Linkse kerk, christendom, islam, Greenpeace, wakker dier etc. Hebben allemaal een doel: mensen bang maken en daardoor macht uit te oefenen over deze mensen. En door financiële steun krijg je een aflaat.

Dutch_Holland | 03-09-15 | 08:59


De Duitsers denken dat Afrika, Syirë en het M.O. een soort DDR is, met allemaal mensen die over de muur proberen te klimmen.
De Duitsers zit de val van de muur nog in de geest en de euforie daarna. Merkel, zelf Oost-Duitse, identificeert zich met de vluchtelingen en wil de grenzen wagenwijd open zetten. Tja...

Rest In Privacy | 03-09-15 | 08:57

"en God zag dat het goed was"

Gefundenes Fressen | 03-09-15 | 08:56

@Bert.H | 03-09-15 | 08:47
Als zowel de huurder als vluchteling een uitkering heeft: even de uitkeringsinstantie bellen.

necrosis | 03-09-15 | 08:55

@compitaal | 03-09-15 | 08:45
Niet origineel, wel spijker/kop.
--
Deze berichten bereiken vluchtelingen, dus zullen er nog meer de oversteek wagen en dus zullen er nog meer kinderen overlijden.
--
Dit is niet "barmhartig" dit voorstel, dit is misschien wel moord. Het is lafhartig schijnheilig judas gedrag van deze giftige religekkies.

Mark_D_NL | 03-09-15 | 08:54

Mag ik die asielzoekers dan ook in mijn tuin aan het werk zetten? (Geen katoen plukken hoor, echt!) Ik kom er met al het werken om mijn vaste lasten op te brengen niet meer aan toe namelijk.

Vanilla | 03-09-15 | 08:54

necrosis | 03-09-15 | 08:52
.
Alle linkse politici die voorstander zijn van vluchtelingen opnemen, kunnen beginnen met hun dierbare tweede huisje in Frankrijk, Spanje en Italië beschikbaar te stellen.

Madame Poitiers | 03-09-15 | 08:54

Geweldig dit. Ik nam deze bende schijnheiligen al niet serieus maar nu zijn ze gewoon lachwekkend geworden met die slappe uitvluchten.

Komop Arie, het is juist ideaal voor de integratie om een asielzoeker mee te laten helpen verhuizen en samen een nieuwe start te maken. Per slot van rekening blijft-ie hier een jaartje of 30-40 en het is wel handig om de boel meteen dusdanig in te richten dat er kamertjes beschikbaar komen voor na de gezinshereniging. Het wordt nog druk in huize Slob, maar wel heel 'gezellig' want moslims en christenen gaan altijd heel goed samen.

Rest In Privacy | 03-09-15 | 08:53

Kan iemand de term: "Naaste" wellicht eens iets nader specificeren?

Stichpimpelibock | 03-09-15 | 08:53

'Ze hebben bijvoorbeeld een gruwelijk martelwerktuig als sieraad aan een kettinkje hangen.'

Daar heb ik me ook wel eens over verwonderd.
Dat kruis.
Als kind zag ik dat symbool zo vaak dat ik er zo aan gewend was dat ik het niet meer kon zien voor wat het is: een afschuwelijk martelwerktuig.

Zo werkt religie.

Het kruis als symbool van heiligheid.
En islam is vrede.
Get rekt loosers!

wakkere_nederlander | 03-09-15 | 08:53

Goed plan, vele moslims zullen gebruik maken van de financiële voordelen. Hosanna.

neemjemoederindemali | 03-09-15 | 08:52

jemagookniksmeer | 03-09-15 | 08:49
Dat is precies het kortzichtige van de politieke weldoeners: ze vergeten dat wij een paar miljoen lui in Nederland hebben die van elders zijn. En daar zitten een heleboel luitjes onder die geen duurzame mentaliteit hebben, en die het niet erg vinden dat Nederland - of Europa - naar de knoppen gaat. Dat zijn nomadisch ingestelde volkeren die dan weer naar elders trekken.

Madame Poitiers | 03-09-15 | 08:52

@Van Duyvenbode | 03-09-15 | 08:37
Het komt er nog eens van dat leegstaande huizen die al langere tijd te koop staan, worden toegewezen aan mensen met een verblijfstatus.
Ik adviseer de eigenaars om er anti-kraak huurders in te zetten.

necrosis | 03-09-15 | 08:52

-weggejorist-

swagmachine | 03-09-15 | 08:50

Lady Rivella | 03-09-15 | 08:47
Het was Opium VAN het volk. Een klein, maar belangrijk verschil...

Duul Jeelder | 03-09-15 | 08:50

Hoe doen jullie dat nou op het GS-hoofdkantoor? Zitten die vluchtelingen overdag ook op een stoel of mogen ze onder de buro's door blijven slapen.

Eigenaar_IJsland | 03-09-15 | 08:50

Ik zie in dit plan een aanzet om asielzoekers met een A-status en eigen huis te voorzien van een nieuwe bron van inkomsten. Haal een (of meerdere) dorps-/ stamgenoot hierheen, vang hem op en dan lekker cashen.
Verdien je meer dan een Nederlandse werkende sukkel.

jemagookniksmeer | 03-09-15 | 08:49

Ja, dat zijn dezelfde types die de hele dag drammen over de klimaatverandering en CO2 uitstoot. Maar wel op vakantie gaan met het vliegtuig of in een vervuilende auto rijden ( hallo Femke).

roze_bril | 03-09-15 | 08:48

Op zich een uitstekend idee, zelf opvangen, maar dan wel dóen.

compitaal | 03-09-15 | 08:48

"... ik heb een puber en ben vaak weg..."
Daarmee zegt Schouten dus eigenlijk dat die asielzoekers niet alleen in je huis of met je puber zou moeten laten...
Iets wat ik natuurlijk ook wel kan begrijpen als meneer gewoon een IS strijder is en bij een Gristen in huis komt.

Duul Jeelder | 03-09-15 | 08:48

Ook dit weer voor en door denkbeeldige vrienden. Religie, opium voor het volk.
Toch denk ik dat de wereld er zonder religie een stuk beter uit zou zien. Religie maakt meer kapot dan je lief is.

Lady Rivella | 03-09-15 | 08:47

Waar kan ik die mensen aangeven die vluchtelingen in hun huurhuisje nemen.

Bert.H | 03-09-15 | 08:47

Wie gaat er nu een onvoorspelbare en misschien getraumatiseerde gelukszoeker in zijn huis nemen. Dat zullen er maar enkele zijn. En die het doen krijgen te maken met agressie en andere ellende. Wat een dom en hypocriet idee weer.

Mark_D_NL | 03-09-15 | 08:46

Hoe verzinnen ze het toch elke keer weer, de meeste achterlijke ideeeen, kom je jongens laten we dat maar gaan doen. Soms denk ik echt dat alles wat simpel is uitgevoerd wordt in dit land. Dit land wordt bestuurd door simpletons

swagmachine | 03-09-15 | 08:46

@kinderhoofdje
Origineel zeg..

compitaal | 03-09-15 | 08:45

Dat dit allemaal zo giga uit de klauwen loopt, je kunt dagenlang speculeren over hoe dit is gekomen, maar op deze manier is Europa binnen 10 jaar een Afrikaanse provincie.
Gelukkig vinden de mensen in NL dat geen probleem in overgrote meerderheid, want kleurrijk, feest, multiculti, lekker eten en lekkere konten.
Dus eigenlijk is er geen probleem!

Rest In Privacy | 03-09-15 | 08:45

De militaire optie ligt nu op tafel.
Maar dat gaat hem niet worden. Rusland heeft alvast preventief een paar duizend soldaten naar Assad gestuurd, Rusland, een land waar wij bijna in oorlog zijn. Kortom, een interventie in Syrië betekent nu ook al oorlog met Rusland.

Rest In Privacy | 03-09-15 | 08:45

Alle religie is vergif....

kinderhoofdje | 03-09-15 | 08:43

Dan heeft Arie dus nu eigenlijk 2 huizen waar hij asielzoekers in kan laten wonen.

woestijnvos | 03-09-15 | 08:43

Zo ken ik de Christenhonden (ook bekend van het CDA) weer: altijd de helpende hand voor de behoevende medemens.
Zolang er maar wel voor gevangen kan worden.
<KA-CHING!>

jemagookniksmeer | 03-09-15 | 08:43

En de COA directeur is blij dat hier in NL de brandbommen niet door de ruiten van de AZC's vliegen net als in Duitsland...
.
Zal vast niet heel lang duren me dunkt.

normanius | 03-09-15 | 08:43

Hypocrisie heerst nogal in die kringen schijnt het.

panadol | 03-09-15 | 08:43

Gristelijke naastenliefde is lief, leuk en aardig, maar neem maar eens een échte (!) getraumatiseerde vluchteling in huis en je weet waarschijnlijk in no-time beter: dat gaat niet lukken.

En de gelukzoeker (de 'vluchteling' in merkkleding, met iPhone, gouden kettingen en andere noodzakelijke accessoires) verdomt het sowieso om op het logeerkamertje van een modaal Vinex-gezin te gaan bivakkeren. Die gaat voor zelfstandige woonruimte voorzien van alle comfort.

Idee is leuk voor de Bühne, de uitwerking wordt een ramp.

Reinaert | 03-09-15 | 08:43

Farizeeërs gaan naar de hel.

compitaal | 03-09-15 | 08:42

denoorman | 03-09-15 | 08:38
.
Yep. In Amsterdam West zal heel voorspelbaar worden gegoocheld met bewoners, gasten en "hulp", en als er weer tientallen miljoenen subsidie naar Marokko zijn gesluisd, worden er in de kamer vragen gesteld. Dan verdampen er eerst nog een keer tientallen miljoenen, en dan nog een keer, en dan gaat Lodewijk vragen ze hun medewerking willen verlenen, dan verdwijnen er eerst nog een paar keer tientallen (et cetera).

Madame Poitiers | 03-09-15 | 08:41

De giantjes zorgen zich tegenwoordig inderdaad de mantel voor vader giant, de situatie is zelfs zo dat je er over na zou kunnen denken om daar in te trekken, ruimte zat.
Maar je zou wel zo'n enorme dief van je eigen portemonnee zijn...
3 Mo's op zolder gaan we trouwens ook niet doen.

gentle giant | 03-09-15 | 08:40

En toen waste zij hun handen in onschuld..

deraderendraaien | 03-09-15 | 08:40

Lol, gristenmarxisten voor het blok.

compitaal | 03-09-15 | 08:39

Hieruit blijkt de pure wanhoop van uit pure onkunde aan "iets" beginnen
en zodra het uit de klauwen loopt hard weglopen

Berthe | 03-09-15 | 08:39

als er financiele regelingen worden verzonnen wordt het weer een grote ellende.. als mensen zo barmhartig willen zijn, dan geen financiele regelingen.. Je ziet het misbruik al aankomen.

denoorman | 03-09-15 | 08:38

Adversary | 03-09-15 | 08:36
.
En dan heeft Ali "documenten" die "bewijzen" dat die achttien kerels allemaal zonen van hem zijn.

Madame Poitiers | 03-09-15 | 08:38

Ik wil wel een paar vluchtelingen opnemen. Maar dan moeten ze wel klusjes doen in en rondom het huis. Heb al leuke pakjes voor ze klaarliggen.

Kaas de Vies | 03-09-15 | 08:37

Blijkbaar ben ik een goed gristen want ik heb ook mijn naaste lief. Maar daar blijft het ook bij, schreeuwende syrische en afghaanse moslims die asiel, huis, geld en halal voedsel eisen bij de hongaarse grens vallen zeker niet onder mijn naasten.

sinar2 | 03-09-15 | 08:37

Binnenkort komt de burgemeester een deel van uw huis vorderen.
U denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen? Dan kent u uw burgemeester niet!

Rest In Privacy | 03-09-15 | 08:37

Dat we het in de 21e eeuw Überhaupt nog over 'christenen' hebben; dat we die mensen in de 21e eeuw Überhaupt nog serieus nemen...
Daar wordt ik nu misselijk van!
www.youtube.com/watch?v=WUYRoYl7i6U

Aristotalloss | 03-09-15 | 08:37

En op een dag kom je thuis en heeft Ali zijn vrouw ook laten komen. En zijn kinderen. En zijn neefjes. En moet je vrouw uit respect voor Ali's beproeving haar haar maar bedekken, en moet je dochter voor haar eigen veiligheid op school douchen.

Adversary | 03-09-15 | 08:36

hup.. over de schutting donderen.Bij de Burger in de tuin/huis. Zo doet politiek NL en EU hedentendage de eigen gecreëerde problemen volgens de visie van participatie, eigen kracht en verantwoordelijkheid, marktwerking ad-hoc oplossen. Is dat christelijk Liberaal of zo?
Gelukkig heb ik ook een puber in huis hoef ik mij geen zorgen te maken dat ik mijn naastenliefde plichten in deze dien te voldoen.

fikkieblijf! | 03-09-15 | 08:33

Ik ben Christen maar die afbeelding is episch. En hypocriete mensen (gelovig of niet) altijd -1.

Halveneger | 03-09-15 | 08:30

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl