Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VOICEMAIL! Zo klinkt iedere reaguurder. Allemaal

Welkom weer bij uw favoriete rubriek op De Geenstijl: de Stijlloze Voicemail. In deze buitengewoon speciale aflevering hebben we voor u De Reaguurder op het programma staan. De weledele heer die zich in de voicemail meldde benoemt in een stevig minuutje alle welbekende klachten en frustraties die letterlijk in ieder mailtje en/of telefoontje van opgerotte reaguurders staan. Ofdat wij die permaban even willen verwijderen. Ja doei. Begin dan je eigen blog maar. Daag!

Reaguursels

Inloggen

Maar waarom?

TostiJosti | 02-09-15 | 22:05

Ok maar hij heeft toch ook zijn BIC gegevens nodig of zie ik dat nu weer verkeerd

dirkieeee | 02-09-15 | 11:52

Als al die mensen niet waren geband hadden ze alle handtekeningen al gehad.. Ieder voordeel heeft z'n nadeel

Padre Pio | 01-09-15 | 23:56

Hi Bijstandskoning ben jij het?.

I.P standing up | 01-09-15 | 23:13

-weggejorist-

Een Echte Heer | 01-09-15 | 21:53

-weggejorist-

Een Echte Heer | 01-09-15 | 21:51

Wat een lul.

burgermoedt | 01-09-15 | 20:42

Aan zijn accent te horen is dit een beschaafde heer uit Havanna an de Waal. Dat hij desondanks over Stalinistische methoden begint, ervaar ik dan weer als stuitend. GS, die permaban mag blijven.

Graaf van Egmont | 01-09-15 | 19:26

-weggejorist-

Albert de Silva | 01-09-15 | 19:18

Niet lachwekkend genoeg blijkbaar, ik kon m niet afluisteren tot het eind, deze meneer klinkt gewoon vervelend saai. Ook al heeft hij misschien gelijk ergens over. Ik zou het niet kunnen zeggen. Ik trok de zuurheid niet.

.11eurocentvanomeKOK | 01-09-15 | 19:04

Met een krat frisse hoeren en een pallet premium drank kom je overal binnen.

Canis Spurcus | 01-09-15 | 18:53

Zoals meerdere andere reaguurders reeds aankaarten, ik ben persoonlijk vooral benieuwd naar de aard en oorzaak. Misschien kunnen we daar ook een referendum over doen. Sommige reaguurders zijn te grappig om te bannen en zorgen voor levendige discussie, scheldende pubers uiteraard niet.

Brunssum73 | 01-09-15 | 18:13

Ik zijt sinds gisteren ge-unbanned! Gewoon een lieve mail sturen!

kwarkbekje | 01-09-15 | 17:50

-weggejorist-

MasterMind99 | 01-09-15 | 17:46

@Triste Piet | 01-09-15 | 15:57
Gegroet. Jammer.

Lewis | 01-09-15 | 17:35

@MyCatIsDoingThis | 01-09-15 | 12:11
Klopt!
Zoonlief hier had mn wachtwoord te pakken en ging liggen trollen..... kostte mij een ban....
Net mailtje (beetje kruipen en zo) en t was geregeld.

lilluke halve hoan | 01-09-15 | 17:12

Dus die heeft al minstens 3 jaar lang hetzelfde ip-adres, pijnlijk heel pijnlijk.

Boris die Sauertopf | 01-09-15 | 17:05

Lijkt me een keurige meneer, vreemd dat die een permaban heeft. Maar laat m gewoon een nieuw e-mail adres aanmaken, en daarmee een nieuwe nick. Probleem opgelost.

His Lordship | 01-09-15 | 16:39

@nightwish | 01-09-15 | 16:25
Andreas Kinneging, doet iets moeluks met ethiek ofzeau.
En wilde Rutger in de plomp gooien.

Piet Karbiet | 01-09-15 | 16:30

@necrosis | 01-09-15 | 12:02
Hij klinkt iig niet als een Limbo, Hölzenbein was er bij mijn weten wel eentje.

Vanilla | 01-09-15 | 16:28

@Dr. Blechtrummel | 01-09-15 | 12:27
.
Had Adolfje ook moeten doen.

Piet Karbiet | 01-09-15 | 16:27

Hoe heet die Professor (of iets dergelijks) die altijd zijn secretaresse ging krikke ook al weer, denk dat dit hem is.

nightwish | 01-09-15 | 16:25

Deze meneer heeft natuurlijk gewoon gelijk. Joris is af en toe veel te fanatiek. Kan soms ook niet zo goed tegen kritiek. Dus dan maar gewoon wegjorissen wat hem niet bevalt he!

Heiseenberg | 01-09-15 | 16:09

Ons maakt het ook niet uit, dus daaaagggg

bobbo | 01-09-15 | 15:58

-weggejorist en opgerot-

Triste Piet | 01-09-15 | 15:57

@ [x] Ongeschikt | 01-09-15 | 13:48
En Teapot niet te vergeten, wat mij betreft. Die bracht de nodige diepgang.

Lewis | 01-09-15 | 15:52

Ik snap iets niet. Stel, deze meneers nick was hier #HeteAardappel, dan kan je toch altijd bijvoorbeeld een LinkedIn-account maken met
nl.linkedin.com/in/heteaardappel??
Of reikt de GS' invloed over het eigen domein... *start tune X-files

Organische evolutie | 01-09-15 | 15:46

want alleen Anaalbafeet reageerde onder zijn eigen naam

De Mentalist | 01-09-15 | 15:43

Dit kan toch echt alleen maar Anaalbafeet zijn.

De Mentalist | 01-09-15 | 15:42

Hij maakt toch anders een flink probleem navenant hem niets uitmaakt...

Il Grande Dittatore | 01-09-15 | 15:28

Dat moet haast drs. G. Flater zijn, als dat zo is, terug op de GeenStijl ermee! Ik mis de dagelijkse ReedTupdeedt ook al 3 jaar.

Gezwelgje | 01-09-15 | 15:27

Klinkt wel als een doorsnee reaguurder.

Kanarie | 01-09-15 | 15:24

@Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:10
Turboflaphighfive!
(sorry voor laat, was m'n kleinzoon van school halen/brengen)

Ik reaguur al 5 jaar | 01-09-15 | 15:07

Ja, ik heb laatst met de belastingdienst gebeld om m'n abonnement op te zeggen.
Dat begrepen ze niet.

Mastermattie | 01-09-15 | 11:59 |

Het kostte me vijf minuten om bij te komen van het lachen. Superlol van de dag!

Ofzo2 | 01-09-15 | 14:49

@eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:17
Ongewenste intimiteiten.

miko | 01-09-15 | 14:47

laat die man lekker reaguuren. wordt vast kolder.

verbanden | 01-09-15 | 14:45

@croque monsieur | 01-09-15 | 13:09
Had ook niet anders verwacht. Ook een prima plek trouwens voor al die onzin die hij uitkraamt.

Z. Uurpruim | 01-09-15 | 14:41

Ik denk hem aan z'n stem te herkennen
"Frits Bolkestein"
O.M.G. die linkse rakkers hebben Bolkestein
gebanned, en nu wil hij z'n extreem rechtse rants weer oppakken en blijkt dat z'n worldonline account hier niet meer welkom is.

Berthe | 01-09-15 | 14:34

Misschien is het gewoon een verwarde ban?

zetje01 | 01-09-15 | 14:24

Zou wel willen weten waarom een permanente ban.
Dat vertelt hij jammer genoeg niet erbij.
Mensen hebben soms echt spijt. Dan is de vraag altijd, verdient iemand nog een kans.
Maar over het algemeen verwacht je dan eerder een excuus aan het begin.
Ik ben benieuwd.

ET007 | 01-09-15 | 14:22

[x] Ongeschikt | 01-09-15 | 13:48

Je vergeet Dorpsidioot.... is hij het?

Arietjuh | 01-09-15 | 14:09

Hij is liev!

Lydus | 01-09-15 | 14:09

*Iets fluistert over VPN, proxys en nooit onder eigen IP meer werkt...*

Duul Jeelder | 01-09-15 | 14:07

[x] Ongeschikt | 01-09-15 | 13:48
Ik sluit me aan bij @Bijstandskoning en @Drs.Flater
NieuwNieuws/ Powned is gewoon niet hetzelfde zonder!

atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 13:50

Joris is er niet vandaag, die id uitkering trekken in Marokko...

Groffert | 01-09-15 | 13:49

Maar wie was het?

-Bottehond?
-Bijstandskoning?
-Drs.Flater?
-Faustus?
-HP?

Ik mis ze stuk voor stuk.

[x] Ongeschikt | 01-09-15 | 13:48

-weggejorist en opgerot-

CasSs | 01-09-15 | 13:47

Hij klonk wel een soort van verdrietig en begreep de "ban" echt niet. Mij leek hij geen schoft. Overigens heb ik ook wel eens een "ban" gehad, waar ik niets van begreep en ik vroeg netjes of ik weer terug mocht. Nou, geen Stijl, dat is een moeite die ik niet gauw neem hoor, dus het betekent kennelijk wel iets voor me.

t.zeefje | 01-09-15 | 13:42

@Allitnil | 01-09-15 | 13:26
Mooi.

[Mark Rutte Modus / ]

atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 13:40

Waar je je druk over maakt. 'Ik wil mijn naam weer terug'.

snokkertje | 01-09-15 | 13:35

Zachte G sowieso -1

Lampelul | 01-09-15 | 13:30

@atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:55
Hij is tenminste eerlijk.

Allitnil | 01-09-15 | 13:26

-weggejorist en opgerot-

skraal | 01-09-15 | 13:23

Zo, gelukt. Ik ben er weer.
Hoi!

Jaap de Paap | 01-09-15 | 13:23

@tweetybird | 01-09-15 | 12:55

Ik ben ooit twee keer bij Joop wezen kijken en heb zelden zo'n hiep hiep hoera circlejerk gezien.
Zo erg is het hier gelukkig nog niet.
Nóg niet.

Mike Oxlong | 01-09-15 | 13:20

Hoe lang is Supermatthijs al gebanned?
Z. Uurpruim | 01-09-15 | 12:50
Die twittert tegenwoordig: mobile.twitter.com/desupermatthijs
Wel een keer of 40 p/dag...

croque monsieur | 01-09-15 | 13:09

16 toen hij de permaban kreeg, inmiddels AOW en overtuigd dat het pas 3 jaar geleden is. Waarschijnlijk is wat hij destijds schreef tegenwoordig heel normaal.

Watching the Wheels | 01-09-15 | 13:08

Sorry, dubbel. Omdat debiel.

safumufh | 01-09-15 | 13:07

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:55
Tegengeluid is mooi maar als de meeste beweringen hier op de harde realiteit gestoeld zijn valt daar weinig tegen in te brengen.
-
De tijden dat je dom politiek correct "Multiculti=cultuurverrijking" kon roepen zijn voorbij.

Moi2 | 01-09-15 | 13:06

Het leuke is dat je zelfs de man zijn voicemail had kunnen bannen. Eerst wil hij un banned worden om daarna geenstijl van een stalinistisch regime te betichten. Hahaha. Ik geef hem zelfs geen week.

tweetybird | 01-09-15 | 13:05

Dus we moeten ons nu uitspreken over, dan wel lachen om, een straf, terwijl we niet eens weten wat de beste man gedaan heeft. Hoezo ongefundeerd.

mr. Quispel | 01-09-15 | 13:04

-weggejorist-

safumufh | 01-09-15 | 13:04

@Zuurmannetje | 01-09-15 | 12:55
Ja, is een beleefdheidsvorm. Zeker als iemand ook beleefd is aan de telefoon.

safumufh | 01-09-15 | 13:04

Mijn eerste ban, ik weet het nog heel goed… toen wenste ik dat iemand -spreekwoordelijk- door zijn knieën geschoten zou moeten worden.
De avond ervoor was Joris zijn fiets weggestolen, kon ik niet weten natuurlijk. De nuance die ik had aangebracht werd door hem niet herkent… ach… mooie tijden waren dat.

Klik_hier | 01-09-15 | 13:02

Leuke is dat je de man natuurlijk zorgeloos kan un bannen. De kans dat hij binnen een week weer tegen een perma ban aanloopt is zeer groot natuurlijk. Je kan altijd kijken of hij zijn leven gebeterd heeft. Toch. En ook dat is mischien toch ook weer zeer vermakelijk. Zeg maar het tegengeluid. Ik ben er klaar voor en lust ze rauw. Hahaha

tweetybird | 01-09-15 | 13:01

Nu ben ik toch wel benieuwd waarom hij een permaban heeft gekregen. Hij voelt zich blijkbaar nogal verbonden met GS als hij na 3 jaar alsnog probeert om die ban ongedaan te krijgen. Doe die reaguurder eens netjes terug bellen en gooi dat gesprek dan ook op GS zodat we het volledige plaatje hebben.

XaleX_2 | 01-09-15 | 12:59

Z. Uurpruim | 01-09-15 | 12:50
Inderdaad, waar is onze Supermathijs ?
Waarschijnlijk zijn zijn ogen opengegaan en zit hij nu in een gigantische depri nu zijn roze linkse wensrealiteit toch minder realistisch bleek dan gedacht.

Moi2 | 01-09-15 | 12:59

Ik heb nu alles al voorbij horen komen. van Napoleon tot Hitler, van Joris een vrouw, tot tieten en Rutte.

IK vind dat deze man ge-unbanned moet worden.

safumufh | 01-09-15 | 12:57

Zit die man al drie jaar bij jullie in de kelderbox vastgeketend ofzo? Laat me los!! Toch wel moedig dat hij over zijn eigen vrijlating onderhandeld. Ik moest er wel om lachten, terwijl ik eigenlijk nooit om andere mensen moet lachen, dat dan weer wel.

aajjee | 01-09-15 | 12:56

Bert Brussen heeft mij ooit eens weggejorist-met-intentie-van-ook-opgerot.
Geen idee meer waarom. Maar toen bleek dat ik ook bij de buren van Powned niet meer welkom was. Daar waar ik nooit een onvertogen woord geplemt heb. En dat als betalend lid van een publieke omroep waar ik niet alleen contributie maar ook belastingpenningen aan afdraag.
Wie weet of dit nog steeds zo is?

Mike Oxlong | 01-09-15 | 12:56

@Allitnil | 01-09-15 | 12:50
Hij geeft nogal een dubbele boodschap af. Eerst vriendelijk en beleefd, om vervolgens met stalinistische praktijken aan te komen. Dan weer beleefd, vervolgens weer een tik uitdelen en stoer vertellen dat het hem geen moer interesseert verder. Enzoverder

Ik wil het graag met je goedmaken, maar ik blijf je een lul vinden en jij was fout. Het interesseert me eigenlijk ook niets. Vrienden?

atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:55

@atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:51
Ik ben het ook wel eens hoor met de algemene tendens op deze site, links en de islam zijn kudt, maar wat meer tegengeluid en afwisseling zou wel leuker zijn in de panelen.

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:55

Steeds maar weer meneer?

Zuurmannetje | 01-09-15 | 12:55

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:46

Tsja mischien kunt u dan beter naar joop. U zit dus eigenlijk verkeerd want bij joop en binnenkort mischien ook joep vindt u zelf meer medestanders endoen ze het weer precies andersom. Wat betreft islam hebben ze hier gelijk. Dat is een gevaar net als alle andere religie dus daar zie ik zoiezo niks verkeerds in. En met enkel links doet u de reaguurders tekort. Ten eerste valt pvda niet links meer te noemen en verder roept de pvda dit keer op keer zelf over zich af. En ook de vvd krijgt hier er goed van langs alsmede pechtold en d666. Dus wat u zegt is niet helemaal waar.

tweetybird | 01-09-15 | 12:55

Leuke rubriek! En zo moeilijk dot GS niet. 2 Keer een ban gekregen en terecht. Netjes mijn tijd uitgezeten en GS streek over zn roze hart en online was ik weer. Meer voicemails please!!

Patje2011 | 01-09-15 | 12:54

Kletskoek Geensteil en alle domme meejuigaapjes hier. Doe eens normaal, en overweeg die zaak nog eens. 3 jaar...

EasyAloha | 01-09-15 | 12:54

Echt niemand weet dat Joris een vrouw is? :3

LetTheSunshine | 01-09-15 | 12:52

@Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:46
Ik kan alleen voor mezelf spreken.
Jaren terug was ik regelmatig behoorlijk tegen de draad in hier. Niet om te trollen, maar omdat ik dat op dat moment ook zo vond. Overigens nooit om weggejorist.

Mijn mening en wereldbeeld zijn de laatste jaren echter behoorlijk bijgesteld. Ik merk ook dat ik het vaker volmondig eens ben met de heersende tendens hier op GS. Mijn wereldbeeld is er niet vriendelijker op geworden. Helaas.

atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:51

@de Kent | 01-09-15 | 11:58
Hehe inderdaad.
Zelfs Napoleon is minder lang verbannen geweest!

Martinspire | 01-09-15 | 12:51

@Z. Uurpruim | 01-09-15 | 12:50
Nog niet lang genoeg.

Dhr. de Wit | 01-09-15 | 12:51

mis ik de grap?

sander koekkoek4745 | 01-09-15 | 12:50

Hoe lang is Supermatthijs al gebanned?

Z. Uurpruim | 01-09-15 | 12:50

@atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:41
Toch klinkt deze babyboomer redelijk wanhopig en voelt zich ongehoord, hij klinkt toch niet als een wilde nietsontziende keyboardslachter, ik hoor de wanhoop én de berusting, opgebouwd in 3 jaar lijdzaam wachten, in zijn stem en dan moet ie een eigen blog beginnen ook nog.
In z'n uppie.
Met zijn ene ipadres.

Allitnil | 01-09-15 | 12:50

Ik heb al lang het idee dat Joris het inwerkbaantje is voor nieuwe (kennelijk zeer jeugdige) werknemers.
De puberale manier zoals ze menen te moeten omspringen met de mensen die voor hen brood op tafel brengen is echt zeer puberaal.
-
Neem alleen al dat "Ja doei. Begin dan je eigen blog maar. Daag!"
VanLeeuwen, weet je wel zeker dat de man niet kan reageren? .. slappe puber.
En van Leeuwen, jij hebt ook niet je eigen blog gestart maar lift mee op wat anderen gestart en opgebouwd hebben!

moitambien | 01-09-15 | 12:50

Deze meneer uit de omgeving Arnhem / Nijmegen klinkt best redelijk en beleefd. Een beetje verward, dat wel, maar zijn we dat niet allemaal. Hef die man zijn ban toch op, Joris.

KlunsJohannus | 01-09-15 | 12:49

Ik vind dat deze man een goed verhaal had. Op een fatsoenlijke manier vroeg om een unban. Natuurlijk, bellen was niet handig. Maar om het zo online te pleuren met iemand die eigenlijk niets verkeerd doet en op een fatsoenlijke manier om een unban vraagt, ,,, meh.

Los daarvan weet ik niet waarom deze meneer een ban kreeg.

safumufh | 01-09-15 | 12:48

Duh, dat is de Jolo die door een zakdoek heen praat.

Conan de Rabarber | 01-09-15 | 12:47

@tweetybird | 01-09-15 | 12:39
Nee, er is hier in de panelen nauwelijks sprake van discussie. Het zijn steeds dezelfde onderwerpen (links, islam) waarin iedereen de bovengenoemde onderwerpen afkraakt. Iedereen zegt hetzelfde, men gebruikt alleen andere woorden. Vermoeiend.

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:46

Lol! Ach, het regelen van een unban is ook niet altijd even makkelijk. Maar stalinistisch... Stalin zorgde er meteen voor dat de persoon in kwestie ook niet meer kon bellen.

Driewerf Hoezee | 01-09-15 | 12:45

-weggejorist-

Een Echte Heer | 01-09-15 | 12:45

Een echte reaguurder telefoneert niet.
Stel je toch eens voor dat je onverhoopt een echt mens aan de lijn krijgt.

jemagookniksmeer | 01-09-15 | 12:43

@Simon_GS | 01-09-15 | 12:40
+1

safumufh | 01-09-15 | 12:42

'Ik ga echt niet smeken om mijn permaban op te heffe.'
@Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:27
Ik wel. Ik ben de schaamte wat dat betreft al lang voorbij.
Ik heb de bodem al lang bereikt; dieper kan ik toch niet zinken.

VanBukkem | 01-09-15 | 12:29

Hoe is het dan op de bodem?

DeathJester | 01-09-15 | 12:41

Een blok op IP adres? Lekker handig. 99% van alle reaguurders krijgt bijna maandelijks een nieuw IP van z'n provider en dan zit de volgende met een permaban terwijl die misschien nog niet eens een account heeft.

Pierre Tombal | 01-09-15 | 12:41

@Allitnil | 01-09-15 | 12:38
Vroeg dronken babyboomers. Allemaal! Wat ik je brom ;)

atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:41

@Mastermattie | 01-09-15 | 12:38
Die zou beginnen met: "Hallo laagopgeleiden".
Goktrommel zie je hier trouwens nooit.

plaszak | 01-09-15 | 12:41

De vraag van die man vind ik heel normaal. Sowieso zou een ban niet langer dan een jaar moeten duren. Als hij nu vroeg hoe hij naar Windows 10 kan upgraden ...

Simon_GS | 01-09-15 | 12:40

Ik heb ook een ban gehad op deze nick maar die is er heel lief afgehaald. Zonder te vragen!

Nifelheim | 01-09-15 | 12:39

@Das Sjaak | 01-09-15 | 12:02
Tja, dan ben je de sjaak

thefonz | 01-09-15 | 12:39

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:37

En geheel terecht . Toch

tweetybird | 01-09-15 | 12:39

@atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:30

Kan zijn dan ze na 4en naar de fles grijpen :)
Maar het is wel opvallend, er is ineens een moment en dan begint het jorissen, en om nu te zeggen dat het schokkende berichten zijn... negen van de tien keer niet, maar oké.. ik lig al sinds er moderators op internet bestaan zijn in de clinch met ze. :)

Allitnil | 01-09-15 | 12:38

Goktrommel?

Mastermattie | 01-09-15 | 12:38

@Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:12
Dat je Nannaing een oneerbaar voorstel hebt gedaan en waar we de foto's kunnen vinden. Meer niet.

plaszak | 01-09-15 | 12:38

@Mike Oxlong | 01-09-15 | 12:36
Je bent een roepende in de woestijn. Alles wat niet meelult met de grote groep krijgt dikke minnen.

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:37

Als je als "reaguurder" niet snapt dat als je zeikt Joris je stem zal vereeuwigen, dan verdien je een ban!

bedoel je mij??? | 01-09-15 | 12:37

Toch is diversiteit op de lange termijn beter. In den beginne was er hier een grotere pluriformiteit aan meningen. Tegenwoordig een stuk minder. Alles te veel aan één kant doet vroeg of laat kapseizen.

Mike Oxlong | 01-09-15 | 12:36

klinkt als Frans Timmermans

doorny | 01-09-15 | 12:35

@Digitaal Smoelwerk | 01-09-15 | 12:32
Voor oudere mensen is het 'hoplossen' doorgaans wat moeilijker. Ik vond eigenlijk dat ie een goed verhaal had. Heeft niet lopen schelden, ik zeg unbannen. Vraag me wel af wat ie gedaan heeft om een ban te krijgen, dat dan weer wel.

safumufh | 01-09-15 | 12:35

Tsja ik ben eigenlijk de enige reaguurder hier op GS met 3000 andere gebruikersnamen en hij is de enige andere. Maar helaas voor hem is hij degene die zich niet gedragen heeft. Dus ben ik weer de enigste reaguurder met 3000 gebruikersnamen. Nou begint hij zelf een blog met 3000 verschillende gebruikersnamen. Ben benieuwd hoe hij hem gaat noemen. Ik denk omdat joop al weggegeven is joep. Nou toi toi toi

tweetybird | 01-09-15 | 12:35

De permafrost staat ook op de helling door de klimaatverandering. Dus wie weet is er nog hoop voor de ex-reaguurder.

McMarx | 01-09-15 | 12:32

Zo te horen is het een behoorlijk oude reaguurder, dus dan is 3 jaar wel erg veel, snap ik ook wel. Maar dan ga je toch verhuizen, of je logt ff in via de router van de buren met een andere naam. !!opgelost!!

Digitaal Smoelwerk | 01-09-15 | 12:32

klinkt als linksdragend, zelfingenomen, onsamenhangend en niet bijster intelligent. Supermatthijs?

vaas klaak | 01-09-15 | 12:31

VanBukkem | 01-09-15 | 12:29
Gehhh, lol.

Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:30

@Bomke Halsema | 01-09-15 | 12:01
Als het MvnBuuren was geweest, dan had hij het niet over Stalinistische methoden gehad maar over Zionistische methoden.

plaszak | 01-09-15 | 12:30

@hero_of_heaven | 01-09-15 | 12:28
Slechte woordgrap of u weet meer? Vertel.

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:30

Wim Heitinga ?

krem | 01-09-15 | 12:30

@Allitnil | 01-09-15 | 12:27
Nooit last van gehad. Zal het ook iets met die reaguurders zelf te maken kunnen hebben?

atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:30


Mark van Leeuwen | 01-09-15 | 12:25

Had een account bij Joop voor het gezonde tegengeluid maar toen ik iets wilde zeggen over het nieuwe huis van Zwamson en hoe hij dat gefinancierd had kwam ik niet eens door de ballotage en kon ook niet meer inloggen. Sterph Francisco 'kasthomo' van Jole, sterph. En ga eens deaud. Zo, dat is eruit...

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:29

'Ik ga echt niet smeken om mijn permaban op te heffe.'
@Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:27
Ik wel. Ik ben de schaamte wat dat betreft al lang voorbij.
Ik heb de bodem al lang bereikt; dieper kan ik toch niet zinken.

VanBukkem | 01-09-15 | 12:29

@VanBukkem | 01-09-15 | 12:26
Als ik er geld voor zou krijgen, hoefde ik nooit meer te werken.
En verder wacht ik al jaren op mijn vergulde [!]....
*snik*

necrosis | 01-09-15 | 12:29

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:19

Teun is van het padje geraakt.

hero_of_heaven | 01-09-15 | 12:28

necrosis | 01-09-15 |

Jij was meer de aanleiding, Quid was de oorzaak. Hij maakt toen een Lizzy topic met jou als lijdend voorwerp. Toen ging ik uit mijn plaat en heb min of meer zelf verzocht om een ban. Maar die had ik sowieso wel gekregen, maakte Quid voor alles uit. Ik sta nog steeds volledig achter mijn actie, volgens mij was hij dronken. Hoewel ik wel mijn belofte heb gebroken hier noooit meer terug te komen.

Het Vijfde Wiel | 01-09-15 | 12:27

Piet Karbiet | 01-09-15 | 12:22
Ik heb 'm afgemaakt, ben toen in het bos gaan werken. Zo kan het ook lopen...

Dr. Blechtrummel | 01-09-15 | 12:27

Er is wel een tijdstip, einde van de middag, dat er een Joris inlogt die echt berserk gaat op de reaguurders, dat valt me wel op.

Allitnil | 01-09-15 | 12:27

VanBukkem | 01-09-15 | 12:23
Ik ga echt niet smeken om mijn permaban op te heffe.
U weet niet wat een vpn is,google maar even.

Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:27

IK ken deze man niet. Maar puur afgaande op wat hij zegt, en de ballen om te bellen. Deze man verdient een lintje. En unban mag ook wel van mij, wie weet wordt het nog leuk.

safumufh | 01-09-15 | 12:26

Is er niet zoiets als gratie of een generaal pardon? Of vrijlating in ruil voor een paar jihadisten?

Thunderbird | 01-09-15 | 12:26

@Anton Mussert a.k.a. necrosis | 01-09-15 | 12:21
Vangt u ook kopgeld voor het aangeven van uw medereaguurders, of is het gewoon puur liefhebberij?

VanBukkem | 01-09-15 | 12:26

Zie hier het bewijs dat communicatie toch ook wel een vak is. Niet dat het mij uitmaakt verder hoor. Ik dacht ik zeg het even. Goed. Oké. Dagdag.

atheïstisch stemvee | 01-09-15 | 12:25

Zag laatst droeftoetertje6 ofzo naar 12 + gaan in 1 onbenullig treadje, plus daarna een zoefzoekmiepmiep , en die kreeg ook meteen een ban.

Allitnil | 01-09-15 | 12:25

Je kunt altijd nog los gaan op de vele blogs die er zijn. Ik begrijp best dat men hier liever alleen genuanceerde en beleefde reacties wil zien

Mark van Leeuwen | 01-09-15 | 12:25

Ik weet hem; sgt Hartman.

Piet Karbiet | 01-09-15 | 12:24

Heeft Supermatthijs al gebeld? Als tie belt willen jullie hem dan de groeten doen namens "ons", de normale non permabanned piepel.

hero_of_heaven | 01-09-15 | 12:24

@Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:18
Lullen als Brugman.

En waarschijnlijk hebben ze bij de GS ook wel door dat ik te stom ben om een nieuwe vpn(?) aan te maken, en daarom dachten ze op een gegeven moment waarschijnlijk van 'ach, laten we die permaban maar opheffen, want straks loopt ie straks de journaalstudio binnen ofzo, met alle gevolgen van dien.'

VanBukkem | 01-09-15 | 12:23

@eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:17
Was een geintje van GU, maar details mag ik niet prijsgeven....

necrosis | 01-09-15 | 12:23

Het valt me wel op dat er tegenwoordig meer/sneller wordt weggejorist.

Le Roi | 01-09-15 | 12:23

Hij klinkt als mijn internist...

Draaikont24 | 01-09-15 | 12:22

Deze man wacht al drie jaar om weer te reaguren terwijl goktrommel elke minuut een nieuw account aanmaakt. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.

ZonderNaam | 01-09-15 | 12:22

@kapotte_stofzuiger | 01-09-15 | 12:14
/
Zelf ben ik 2 keer geweigerd voor de Kunstacademie.
Maar dat was Hitler ook -zeg ik dan- en die heeft het later nog heel ver geschopt, hoor!

Piet Karbiet | 01-09-15 | 12:22

Klinkt als een ongelovelijke zeikerd, mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Dr. Blechtrummel | 01-09-15 | 12:21

@Het Vijfde Wiel | 01-09-15 | 12:15
Als je een ban gehad hebt door mij, is het vanwege de juiste interpretatie van de huisregels.
Overigens ben ik geen moderator en derhalve niet schuldig aan welke ban dan ook.
*gnehehe*

necrosis | 01-09-15 | 12:21


fuckje | 01-09-15 | 12:14

Is heel simpel, onder de "post" button zie je in rood "GeenStijl extension" staan. Daar even op klikken en je naam invullen. Piece of cake!

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:20

Het is Teun, kan niet anders. Het begint weer te kriebelen.

Of is ie destijds zelf weggegaan?

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:19

VanBukkem | 01-09-15 | 12:09
Hoe krijg je dat voor elkaar, de bedoeling van een permaban is permanent opgerot.
Ik heb verschillende permaban,s aan mijn broek gehad en nooit is hij verwijderd, niet dat het wat uitmaakt een nieuwe nick en vpn en je kunt weer vooruit.

Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:18

Hoe lang is Vlunk al weg?

jandoppie | 01-09-15 | 12:18

@fuckje 12:06 uiteraard

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:18

necrosis | 01-09-15 | 12:11

Véél. Maar waarom heb jij eigenlijk één keer een ban gehad?

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:17

Petur Er de Vries is het internetpesten door jullie zat, begrijp ik.

The_Black_Knight | 01-09-15 | 12:17

En niemand die nu even alle topics van 2012 gaat doorspitten om de naam van de reaguurder te achterhalen?

BrutusBosch | 01-09-15 | 12:16


kapotte_stofzuiger | 01-09-15 | 12:09

Die heeft ook een hoop bans gehad maar niet zoveel als de door stofzuiger en mij genoemde nicks want dat is steeds één en dezelfde persoon. Als hij een permaban krijgt maakt hij op een ander IPadres een nieuw acoount aan met een nieuwe nick. Hij is er vandaag trouwens ook weer bij.

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:16

Laat me los? Is dit heerschap de tekstschrijver van Borsato of zo?

Vergeetput | 01-09-15 | 12:15

10 jaar? is er echt zo weinig te doen in Groningen?

Steilloos ten Onder | 01-09-15 | 12:15

Twee keer een ban gehad. Eentje vanwege necrosis ;-) Een perma-ban is niet altijd permanent. Wel voor betreffende accounts, die ben ik kwijt. Maar ik ben best tevreden met Het Vijfde Wiel.

Het Vijfde Wiel | 01-09-15 | 12:15

Kvind' nie handig, juist in deze moeilijke tijden kunnen we alle handjes gebruiken, komop GS ontheffing voor alle bannelingen...

Good Meuning | 01-09-15 | 12:15

Euh, Teapot?!

Piet Karbiet | 01-09-15 | 12:15

@eerstneukendanpraten12:10
Die tool klopt dan niet, en kan je een linkje geven van die tool?

fuckje | 01-09-15 | 12:14

Weet je wie ook een permaban kreeg (van de kunstacademie welteverstaan)?

kapotte_stofzuiger | 01-09-15 | 12:14

@VanBukkem | 01-09-15 | 12:09
Als je vanBukkem heet kniel je vanzelf al, ik incarneer gewoon in de volgende, mij een zorg. Zit hier voor mijn lol en niet om Joris te pleasen.
Verder leuk geluidsfragmentje, maar 3 jaar blijven hangen met 1 ipadres, dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden in de politiestaat die NL aan het worden is.

Allitnil | 01-09-15 | 12:13

Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:09

Opschepper!

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:12

Ik ben liefff....

JIP! | 01-09-15 | 12:12

Bij Tarik begon het waarschijnlijk ook met een permaban....

VanBukkem | 01-09-15 | 12:12

@eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:10
Wat zegt de tool over mij?

Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:12

@eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:10
Zelf heb ik 1 keer een permaban gekregen maar dat staat niet vermeld in het tooltje. Is ook al een hele tijd geleden, misschien dat dat meespeelt?

Dhr. de Wit | 01-09-15 | 12:12

Ik snap de redactie van Geenstijl soms ook echt niet hoor. Geef die man een tweede kans op voorwaarde dat hij komende week 10 ondertekende geenpeil formulieren aan jullie verstrekt. Dat is toch een win-win situatie.

Hij blij. Jullie/wij blij.

roverheid | 01-09-15 | 12:12

Mijn ervaring is dat wanneer je gebanned benned :-), de enige goede methode om er vanaf te komen is een eerlijke email met excuses te sturen naar GeenStijl, met als bijlage een postzegel voor antwoord.

MyCatIsDoingThis | 01-09-15 | 12:11

U zult van provider moeten wisselen, beste. Vers publiek IP'tje, nieuwe nick registreren en gaaaaaaan. Moet ik tenminste 2 x per jaar om hier actief te blijven.

Claude_Vieaul | 01-09-15 | 12:11

Escovanity | 01-09-15 | 12:00
Vandaar dat ik hier nog mag tegelen. Weer wat geleerd.

Feynman | 01-09-15 | 12:11

@eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:07
Ik vraag me af hoeveel reaguurders ik ondertussen uitgezwaaid heb.

necrosis | 01-09-15 | 12:11

@Ik reaguur al 5 jaar | 01-09-15 | 12:05
Turboflaphighfive!

Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:10

@VanBukkem | 01-09-15 | 12:09
*gniffel* nomen est omen; duidelijk wat Joris van u verlangde.

kapotte_stofzuiger | 01-09-15 | 12:10

fuckje | 01-09-15 | 12:06

Volgens de tool is reaguurder 'fuckje' op 1-1-2005 geboren en heeft 45 keer een weggejorist aan de broek gehad maar geen enkele opgerot.

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:10

misschien helpt het als je zegt dat het door de nieuwe pilletjes een stuk rustiger reaguren is nu?

Zyprexa20mg | 01-09-15 | 12:10

@eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:03
Toen ik Nanninga een oneerbaar voorstel deed krijg ik een tijd en locatie door van een garagebox. Het kan verkeren.

Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:09

Na Stalinistische methoden kon je meestal niet meer bellen. Eerst werd je vermoord, daarna werd je uit officiële foto`s verwijderd. Stalin is de uitvinder van de fotosoep. englishrussia.com/2007/02/22/soviet-ru... Beetje jammer dat de oude baas zijn geschiedenis niet beheerst.

Feynman | 01-09-15 | 12:09

@eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:07
Bakito!!!!

kapotte_stofzuiger | 01-09-15 | 12:09

@Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:05
Ik heb al twee keer een permaban gehad, dus zo permanent is dat 'perma' niet.

Bij dezen wil ik graag even een lans breken voor deze reaguurder. Laat deze meneer asjeblieft vrij. Drie jaar lang een permaban is gewoon onmenselijk. We zijn een beschaafd land per slot van rekening.

VanBukkem | 01-09-15 | 12:09

Deze meneer heeft zo te horen totaal geen verstand van computers of internet en is waarschijnlijk dagelijks op zoek naar de [ANY] key.

Dhr. de Wit | 01-09-15 | 12:08

Daarom doe ik ook nooit mee met die acties van geenstijl. Ze hebben schijt aan de reaguurder. De reden van een permaban is soms lachwekkend. Maar GS heeft gelijk, het is hun blog. Ze mogen doen wat ze willen. Betekent wel dat als er iets van mij wordt verlangd..

roze_bril | 01-09-15 | 12:08

Dat is Bakito, toch? In de kerker hoorde ik hem de laatste keer 's nachts oefenen voor een dergelijk accent.

Piet Karbiet | 01-09-15 | 12:08

Godsammekraken | 01-09-15 | 12:02

Je vergeet nog Superior Bastard en Igor Mortis, samen met de door jou genoemde nicks goed voor een ban of 20 and counting.

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:07

Maar even serieus,

Ik zie deze man graag weer terug op geenstijl. Ik weet dat ik daar niet (meer) over ga maar ik geef hem voordeel van de twijfel. We kunnen dit soort mooie emotionele mensen maar beter via de reaguurderspanelen kanaliseren dan dat elke reaguurder een eigen blog begint. Ik bedoel de IP-adressen zijn straks allemaal op en dan?!

Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:06

LOL, wat grappig. Die gast zegt echt alles wat hij niet moet zeggen.

Het Vijfde Wiel | 01-09-15 | 12:06

Te grappig. Geen idee wat een IP-ban is, of wat een nick nou precies inhoudt en toch je eigen blog hebben. WWW staat hier voor Wappies Wonderlijke Wereld

Tisnietanders | 01-09-15 | 12:06

Of zo dom geweest om de buurman je Wifi sleutelcode te geven.

DanBilzerian | 01-09-15 | 12:06

LOL!
Ik moest 10 jaar geleden een " spannende " foto opsturen om van die ban af te komen.

fuckje | 01-09-15 | 12:06

''Laat me gewoon los''. Diep man, diep.

DeZitzak | 01-09-15 | 12:05

Zal hij nou echt niet weten dat "perma" permanent is?

Delicious, Merlot | 01-09-15 | 12:05

Hup GeenStijl, ik vind jullie keigoed, jullie zijn taalvirtuozen, jullie creëren nieuwe woorden, jullie reaguurdersarchief is werelderfgoed, ai support joe, ik teken GeenPeil, GeenPeilsticker op m'n vooruit, joris is mij gunstig gezindt, ik mag reaguren!

Ik reaguur al 5 jaar | 01-09-15 | 12:05

Je eigen blog beginnen, dat zal die rekels bij geenstijl leren!

Meneert | 01-09-15 | 12:05

Als het je niets uitmaakt, waarom bel je dan in de eerste plaats?

kapotte_stofzuiger | 01-09-15 | 12:05

Dit publiceren jullie wel van mij, maar mijn naaktfoto's niet?

Kaas de Vies | 01-09-15 | 12:04

Ik klink goedverdoeme helemáál niet zo!

JIP! | 01-09-15 | 12:04

"Staleniestiese methodes"....

kapotte_stofzuiger | 01-09-15 | 12:04

Escovanity | 01-09-15 | 12:00

Toen ik een ban kreeg omdat ik Nanninga een oneerbaar voorstel zou hebben gedaan kostte me dat een fles oude single malt. Sigaren schijnen ook wel in de smaak te vallen op de burelen...

eerstneukendanpraten | 01-09-15 | 12:03

Klinkt alsof ie het woordje "ban" zonet heeft opgezocht.

Godsammekraken | 01-09-15 | 12:03

Huh, je naam zit vast? Heb je al vaseline geprobeerd?

Begin anders lekker je eigen blog of zo. Toedeledokie!

Nietvoordekat | 01-09-15 | 12:03

Off topic. Mooi verhaal weer.

m.telegraaf.nl/article/24437870/statenlid-bang-om-tweede-klas-te-reizen

kenny harder | 01-09-15 | 12:03

Waar kan ik mij aanmelden voor z'n blog?

SoepKip | 01-09-15 | 12:02

OK, dus binnekort kunnen we de accounts Mark Smith, Igor Putkin, Vlad de Spietser en Ron Burgundy helemaal niet meer terugvinden.

Godsammekraken | 01-09-15 | 12:02

Ik heb geen ban ook geen ip ban maar kan via mijn wifi niet reageren wel via Vodafone maar dat werkt ook niet altijd. Het stomme is als ik naar de stofzuiger site wordt geleid dat daar staat dat ik op geen enkele wijze een ban heb en dus ook niet bij unban formulier kom. Lekker geregeld wel haha stelletje communisten ;-)

Das Sjaak | 01-09-15 | 12:02

Klinkt netjes toch?

PowPow | 01-09-15 | 12:02

@Karin5 | 01-09-15 | 11:59
3 jaar?
Zou het Houtenpoot zijn?

necrosis | 01-09-15 | 12:02

Het is MvBuuren!

Bomke Halsema | 01-09-15 | 12:01

Klink als een sociaal begaafd persoon...(*proest)

InfidelRevolution | 01-09-15 | 12:00

Geen idee over welke reaguurder het gaat, vooral om mijn geluid gecrashed is en nog steeds niet opgelost.

necrosis | 01-09-15 | 12:00

Je kan daar vanaf komen door een epistel van minstens 2 A4tjes in coherent Nederlands te schrijven aan [email protected] dat een actueel thema behandeld. Dit is in de afgelopen 3 jaar nog minstens 1x gezegd. Beetje opletten verbanneling(en).

Escovanity | 01-09-15 | 12:00

Ja, ik heb laatst met de belastingdienst gebeld om m'n abonnement op te zeggen.
Dat begrepen ze niet.

Voor de beller: Gewoon even lief mailtje naar Joris sturen.

Mastermattie | 01-09-15 | 11:59

3 Jaar geband? Dat zal vast voor een goede reden zijn gebeurd. Toch?

Karin5 | 01-09-15 | 11:59

Volgens mij moet ie joop.nl hebben.

Godsammekraken | 01-09-15 | 11:59

LOL, begin inderdaad gewoon je eigen blog, Pieter van Vollenhoven.

shakermaker | 01-09-15 | 11:58

Dit is zo lachwekkend :-)

de Kent | 01-09-15 | 11:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken