Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bedreigde Schilderswijkagent Marius Blok praat

rapperappaiseenlul.jpgDe politie heeft een interview met wijkagent Marius Blok geplaatst op hun site. Pure PR en appeasement, natuurlijk, maar desalniettemin niet minder interessant. Marius Blok is bewust wijkagent in de Schilderswijk. Hij had geen dienst tijdens het festival waar Mitch werd vermoord, maar werd op internet toch vals beschuldigd. Resultaat: bedreigingen. Ook tijdens zijn rondes in de Schilderswijk. De valse beschuldigingen werden onder andere verspreid door activist en rapper Appa, die daarmee het leven van Marius Blok in gevaar heeft gebracht. Net als de AFA-activisten, die de rellen in de Schilderswijk opstookten, terwijl deze wijk noch het politiebureau aldaar he-le-maal niks met de moord op Mitch te maken hadden. Afijn, de quotes. Marius Blok over de eerste bootlegdemonstratie voor Mitch: "Tijdens die demonstratie lieten we veel meer gebeuren dan normaal. We beseften heel goed dat als we op dat moment ingrepen, het helemaal uit de hand zou lopen. Dat wilden we koste wat kost voorkomen." Over de politie in de Schilderswijk: "Ik heb altijd geprobeerd op te komen voor de mensen in de wijk die er wat van proberen te maken, hen te helpen. Als team zetten wij ons onwijs in voor de wijk. Ik ga niet ontkennen dat er nooit wat misgaat, maar wij zetten ons maximaal in voor de Schilderswijk." Over de haat: "Soms voelde ik de haat in de blikken van mensen als ze naar me keken. Op zich niet heel bijzonder. Dat gebeurt wel vaker tijdens mijn werk. [...] Nu stopt het niet als je naar huis gaat. Integendeel, het gaat continu door." Over Appa, de agitproppende Joop.nl-redactie die de politie graag vals beschuldigt en overige relzuchtige activisten: "Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen vanuit hun emotie of vanuit sensatiezucht klakkeloos zo’n bericht overnemen. Dat ze niet beseffen hoeveel leed ze daarmee andere mensen kunnen aandoen." Kortom, dankzij de onderbuikopruiers, die de dood van Mitch voor hun eigen agenda gebruiken, lopen goedwillende agenten als Marius Blok -die hart voor de Schilderswijk hebben- gevaar. Lekker bezig, sukkels.

Reaguursels

Inloggen

Ik ga niet ontkennen dat er nooit wat misgaat
Dan bevestig je dus ( niet ontkennen ) dat er nooit wat mis gaat.

Rest In Privacy | 08-07-15 | 08:41

@A .hitler | 08-07-15 | 03:37
Ga eens weg, rotte ui!!!

necrosis | 08-07-15 | 07:18

Wat een stelletje kanker joden hierzo!!!

A .hitler | 08-07-15 | 03:37

-weggejorist-

grapo | 07-07-15 | 23:47

Ach ze hebben het zo goed hier dat ze in Juli met 35 graden maar over zwarte piet moeten gaan zeuren wegens te weinig racisme in dit land dus voorlopig maak ik me over die paar honderd zeurpieten niet zo druk.

Tinus Trekveer | 07-07-15 | 23:45

-weggejorist-

grapo | 07-07-15 | 23:42

@Fatabeestje - Dat zou moeten inderdaad. Maar men durft niet, lijkt het. Misschien omdat het risico op totale escalatie te groot is.

Ramsesz | 07-07-15 | 21:51

En dan treden ze nog zachter op in de Schilderswijk omdat het anders eerder escaleert. .. huh.. omgekeerde wereld toch.. Je MOET daar juist veul en veul harder optreden... gelijk alles de kop indrukken en zorgen dat het gezag weer terugkomt en bij de agenten ligt... niet alles maar zo beknuffelen in die k*t wijk. ..

Fatabeestje | 07-07-15 | 20:57

... want zich misdragende allochtonen schijnen nogal zielig te zijn en gepamperd te moeten worden. Waarom is mij een raadsel...
The real McCoy | 07-07-15 | 09:35
.
Het is net als met bijvoorbeeld een groep Hell's Angels, Hooligans, of anderszins agressieve onaangepasten. Iedereen weet dat ze schijt aan je hebben, maar niemand durft iets te doen of te zeggen.

Ramsesz | 07-07-15 | 19:46

Raider Twix | 07-07-15 | 16:43,

Over rassen beginnen is niet racistisch; dat hangt af van de context.
Ook iemand die niet kan/wil lezen een "domme aap" noemen is niet racistisch.
Jij legt het verband tussen niet kunnen/willen lezen en een ras.

Je bent vooral een leugenaar.
Om 10:20 zeg je over Mark D NL en Madame Poitiers:
"Een dooie Antilliaan is een goede Antilliaan?
De politie mag alles, de burger mag dood.
Toch?"
Iets dergelijks hebben zij echter nooit gesuggereerd.

Waar het om gaat is dat moslims, socialisten en zwarte nationaalsocialisten gezamenlijk "dood alle joden" schreeuwen, terwijl ze Den Haag plunderen.
Waar het om gaat is dat de pro-holocaust-lobby gaat relschoppen voordat duidelijk is wat er precies is gebeurd. Dat zij foto's verspreiden, en aanzetten tot haat en geweld tegen willekeurige mensen, zonder zeker te weten of die mensen wel agent, jood, of anderszins schuldig zijn aan on-islamitisch gedrag.

Waar het ook om gaat is ook dat de pro-holocaust-lobby alleen gaat relschoppen als er een allochtoon overlijdt.
Als een autochtoon overlijdt door politiegeweld gebeurt er niks.
Als een autochtoon overlijdt door allochtoon geweld evenmin.
Integendeel, dan is zelfs alle kritiek op dat geweld ineens "racisme".

Dit weekend heeft iemand met de "leipe mocro flavour" een 75-jarige vrouw afgetuigd; en een zwembad moest gesloten worden omdat Marokkaanse jongeren de minderjarige meisjes lastig vielen.
Wat denk je, zou de pro-holocaust-lobby daar binnenkort ook nog tegen demonstreren?

Nee he?

Dandruff | 07-07-15 | 19:35

Zo'n toplul als Appa moet eens flink aangepakt worden en daarna het land uitgetrapt worden.
Menselijk afval.

Bar&Boos | 07-07-15 | 18:00

En je probeert dit in het hoekje van racisme te schuiven. Hup je hok in, domme aap.
Mark_D_NL | 07-07-15 | 10:35
-
Jij begint over rassen. Ik niet.
En over apen. Ik niet.

Raider Twix | 07-07-15 | 16:43

"Ik zal niet ontkennen dat er nooit wat misgaat" lijkt mij een onbedoelde dubbele ontkenning.

Was het maar waar.

Anton_Chigurh | 07-07-15 | 15:45

-weggejorist-

Dandruff | 07-07-15 | 15:12

-weggejorist-

Dandruff | 07-07-15 | 15:12

-weggejorist-

Dandruff | 07-07-15 | 15:12

-weggejorist-

Dandruff | 07-07-15 | 15:12

-weggejorist-

Dandruff | 07-07-15 | 15:12

-weggejorist-

Dandruff | 07-07-15 | 15:12

Socialisten en islamisten zijn voorstanders van een rassenoorlog, omdat ze weten dat ze geen betere argumenten hebben.

Ik denk dat ze daar wel een goed punt hebben, er zijn inderdaad geen goede argumenten te bedenken om een socialistisch of islamitisch regime te vestigen. Maar de vraaag is of een rassenoorlog meer effect heeft.

Tot nu toe streefden socialisten en islamisten in Europa vooral naar vernietiging van de joden, omdat die een piepkleine minderheid vormden. Zij stelden, terecht, dat de meeste Europeanen te politiek correct zijn om daar adequaat op te reageren.
Met de toename van geweld tegen de autochtone Europeanen zal dat andeers liggen. de meeste moslims hebben inderdaad geen moeite mnet het aftuigen van blanke bejaarden, het verkrachten van blanke kinderen of het vermoorden van blanke agenten.
Maaar vergis je niet, bij veel socialisten kan dat anders liggen.

Dandruff | 07-07-15 | 15:12

"Pure PR en appeasement, natuurlijk"..."de moord op Mitch",

Quid laat zich weer kennen. Als pion van de linkse kerk weet ie ook vandaag, na het flutstuk van gisteren over het Identitair Verzet, zich geen neutrale houding te kunnen aannemen.

Komputernurt | 07-07-15 | 14:05

Hij heeft toch Zelf op die Clubs gestemd die deze Ondankbaren hebben binnen gehaald . Veel plezier er mee !

liegende lippen | 07-07-15 | 13:53

Cultureel marxisme is een mindfuck die het immuumsysteem van een land sloopt net zoals politieke correctheid het zwijgen oplegt. De psychiaters uit de USSR zouden krom liggen als zij zagen hoe Nederland en het overige Westen geworden is.... Het is massapsychologie. Zij zijn meesterschakers, het is een brilliante zet, wij zijn erin getrapt, tolerant en naief als wij zijn....

strikdewepstroper01 | 07-07-15 | 13:39

@ toetanchamon | 07-07-15 | 12:21
Over het algemeen niet nee, maar Appa zou in deze gewoon moeten aangeklaagd worden voor smaad en laster.
Ik hoop echt dat dit gaat gebeuren.

Maya de Blij | 07-07-15 | 13:32

@LogicaOverwintAlles

Het antwoord is simpel; 'olie voor immigratie.'

@Smept

"Alles ging mis in de jaren '70. Het antwoord is simpel; Vanaf die tijd begon de cultureel marxistische
brainwash (Alle culturen zijn gelijk) te werken. (Google - Professor Bezmenov, the psychopolitics handbook - Frankfurter schule and political correctness.....)

strikdewepstroper01 | 07-07-15 | 13:16

deposthoorn.nl/nieuws/rellen-schilders...

Het artikel in de fysieke krant is iets langer.

In kort: we hadden meteen moeten ingrijpen. Onvrede van relschoppers door verharde politie. Volgens Islam democraat.
(verhoud zich net zo als de eerste twee zinnen).

AncientMumu | 07-07-15 | 12:45

Volgens Hacan Kücük waren we gewoon te lief. Meteen keihard aanpakken.
De rellen kwamen dan ook door onvrede. Omdat de politie verhard.
deposthoorn.nl/nieuws/rellen-schilders...

AncientMumu | 07-07-15 | 12:42

Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:47
Maar de vraag is of we maar lijdzaam moeten blijven toezien en afwachten totdat het de hele samenleving duidelijk wordt wat de pretentie is van die lui.

Schoorsteenveger | 07-07-15 | 12:34

@Maya de Blij | 07-07-15 | 11:30
Heeft u mijn tegel niet gelezen of begrijpt u 'm niet?
Over Appa ben ik het met u eens, maar zoals Appa zijn er helaas vele te vinden. Blaffende honden bijten over het algemeen niet.

toetanchamon | 07-07-15 | 12:21

Zou er ook zo'n kabaal over dit incident gemaakt worden als het slachtoffer een echte Nederlander was?

Jan Gerritsen9977 | 07-07-15 | 12:21

Haatbaarden, scooterjeugd en Antillentokkies moeten ook ergens wonen. Tijd om van de Schilderswijk een ommuurde getto te maken.
kapotte_stofzuiger | 07-07-15 | 08:55

Ik zeg niet dat dat slim is, maar ik moest daar ook aan denken. Dan krijg je zoiets als in de film Brick Mansions (met Paul Walker - gratis kijktip).

Albert K. | 07-07-15 | 11:47

Dat is ook weer waar @toetanchamon de hel dat zijn de anderen, vooral degenen die zich onnodig in de publieke ruimte bevinden.

superjan | 07-07-15 | 11:45

@ toetanchamon | 07-07-15 | 10:53
Als jij het vervelende berichtjes vind snap ik niet dat je er zo`n heisa voor jezelf over maakt.
Misschien moet je toch eens wat vaker buiten komen om de impact van een doodsbedreiging te begrijpen.
Succes in ieder geval.
.
Maar mijn punt is eigenlijk dat die rapper Appa zich had moeten realiseren wat hij teweegbracht of zou kunnen brengen met het retweeten van een totaal ongefundeerde beschuldiging met alle gevolgen van dien.
Maar zoals gezegd, gelukkig is meneer een oprecht moslim en komt er een rectificatie anders is hij natuurlijk niet meer zuiver in de leer..

Maya de Blij | 07-07-15 | 11:30

@superjan | 07-07-15 | 10:27
Als ik naar buiten ga mis ik ook veel. Kom hele volksstammen tegen zonder enige opleiding of scholing. Hier is het nog goed vertoeven ;)

toetanchamon | 07-07-15 | 11:12

Verplaats je in de ondernemer ,hij heeft ali babba en de zeven stenengooiers door zijn winkel heen laten vluchten voor de politie.Van mij mag de poltie nog harder optreden tegen dat tuig zeker tegen die AFA.

Maco3key | 07-07-15 | 10:55

Vroeger ging de politie met de lange lat over de pleiners en de dijkers. En daarna over de hippies, nozems, kabouters en junks. Ook kregen de arbeiders en studenten een pak slaag. En protesterende scholieren, krakers, voetbalsupporters en hooligans. Maar bij finnen gaan eerst netjes de schoenen uit. Kots

Piet Karbiet | 07-07-15 | 10:55

@Maya de Blij | 07-07-15 | 10:39
Ja vervelende berichtjes. Er zijn genoeg mensen die dat hebben. Ik heb zelf 18 jaar in de horeca en 7 jaar in de beveiliging gewerkt en heb niet anders meegemaakt, naast bedreiging ook te maken gehad met de nodige intimidaties. Dacht u dat de politie daar iets aan deed? Nee op dat moment sta je tussen 3 vuren in. Tuig dat je weet te vinden, de politie die niks voor je mag/kan doen en het OM dat gaat dreigen als je niet komt als getuigen. Hulp of bescherming? Nee er moet mij eerst iets gebeuren.

toetanchamon | 07-07-15 | 10:53

Schoorsteenveger | 07-07-15 | 10:29
Als ze 'wij gaan de boel overnemen' roepen, moet ik altijd lachen. Hoe willen ze dat doen? Hoe willen ze met hun achterstand en problematiek die fenomenale westerse beschaving overnemen, waar eeuwenlang door pioniers, knappe koppen en beschaafde mensen aan is gesleuteld en nog steeds aan wordt gesleuteld?
.
Die lui kunnen hooguit etteren, wat ze dan ook doen, en op een gegeven moment hebben we daar genoeg van. Van mij mogen degenen die doorhebben hoeveel mazzel ze hebben om hier te mogen wonen, en navenant prettig meedraaien, rustig blijven. Uiteraard. Maar voor die groep zwakzinnige, territoriaal gedreven antisemieten tikt de klok. Kwestie van tijd, en tempus fugit ;-)

Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:47

@superjan | 07-07-15 | 10:27
Alles was vroeger beter.

Mark_D_NL | 07-07-15 | 10:41

Het gaat er niet om of Mitch meewerkte. De politie had een ambulance moeten bellen toen hij bewusteloos raakte en de agent in zijn nek voelde of er nog een hartslag was. Hij had daar meteen gereanimeerd moeten worden en niet in een busje gelegd en dan een lulsmoes naar buiten brengen dat hij in het busje onwel is geworden.

Knikkertuut | 07-07-15 | 10:41

@Lupuslupus | 07-07-15 | 10:18
Een islamitische bakker die 's avonds tijdens de ramadan in zijn winkel is, volgens mij is dat redelijk normaal. Daarnaast zijn er genoeg signalen vanuit de wijk hoe de politie daar in de wijk te keer is gegaan, waarbij vertrouwen harder is afgebroken dan dat er is gewonnen. Kijk eens met die ogen naar de situatie en verplaats je in de ondernemer.

toetanchamon | 07-07-15 | 10:41

@toetanchamon | 07-07-15 | 10:10
Die bakker is dus ook fout. Oppakken en laat hem maar en tijdje samen met Bubba broodjes bakken in het gevang. Die bakker zal namelijk ook wel ontmaagd zijn door zijn overbehaarde achteroom. Dus kan een neger lul geen kwaad. Beetje de politie hinderen en dan weer zielig gaan doen. Kut rifapen.

Mark_D_NL | 07-07-15 | 10:39

@ toetanchamon | 07-07-15 | 10:10

Doodsbedreigingen noem jij vervelende berichtjes?
Hulde voor wijkagent Marius dat hij zijn verhaal durft te doen.

Zijn veiligheid is in het geding gekomen door APPA die klakkeloos de foto van Marius retweete waarin deze werd weggezet als moordenaar.
Het zal je maar gebeuren.
APPA had moeten weten welke lading stront er vervolgens als direct gevolg van zijn daden over Marius zou worden uitgestort.
Maar gelukkig ziet APPA zichzelf als een oprecht moslim.
En zoals een oprechte moslim betaamd zou deze gemaakte fouten waarin onschuldige de dupe van zijn moeten goedmaken.
Het wachten is dan ook op een rectificatie van APPA, maar iets zegt mij dat hij het woord rectificatie niet begrijpt.

Maya de Blij | 07-07-15 | 10:39

Denk niet dat er ook maar één woord van dit intericew doordruppelt naar zij-die-ons-haten in de Schilderswijk. Hebben het veel te druk met bidden, hun godje vrezen en het haatschotel-journaal.

Dhr. de Wit | 07-07-15 | 10:36

@Raider Twix | 07-07-15 | 10:20
Je blijft maar hetzelfde "activisten" gedrag vertonen . Op een te makkelijke manier verdraai je woorden en gebeurtenissen. En je probeert dit in het hoekje van racisme te schuiven. Hup je hok in, domme aap.

Mark_D_NL | 07-07-15 | 10:35

Vergeet vooral ook die jodenhatende schoolkrant redacteur niet, die kwijlt bij dit soort gebeurtenissen.

lachenjoh | 07-07-15 | 10:30

Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:12
Zomaar een bloemlezing. Het barst van dit soort filmpjes op internet. Maar je moet oppassen om de vinger op de zere plek te leggen, want je bent meteen een islamofoob, racist en fascist.
Eigenlijk zijn dit soort beelden slechts de symptomen van een voortwoekerende kanker die de westerse samenlevingen ziek en zwak maakt. Je moet het willen zien, maar velen willen niet kijken, willen zichzelf en de ander verblinden, willen wegkruipen in het donker van het Grote Gelijk.
Het is een hele zit, maar dit zou verlichte kost moeten zijn voor alle aanhangers van het Grote Gelijk:
www.youtube.com/watch?v=NdBDyXNX1yc
www.youtube.com/watch?v=hvGRmGl1uSU
www.youtube.com/watch?v=hJa6-m1W0PM
www.youtube.com/watch?v=NqmFiMGaQd8
Gaitham schetst hier in detail het hele scenario "hoe nemen wij op termijn de boel hier in het Westen over". Staat gewoon op internet, en meneer reist vrij rond om ook ons te bezoeken en in debat te gaan met naïevelingen als Tofik de Zelfoverschatter.

Schoorsteenveger | 07-07-15 | 10:29

@toetanchamon | 07-07-15 | 10:10
Misschien kun je beter zelf wat zelfreflectie toepassen, je hebt klaarblijkelijk moeite met het uit elkaar houden van verschillende zaken. Het ene praat het andere niet goed.

Zoiets | 07-07-15 | 10:28

Raider Twix | 07-07-15 | 10:20
Nee hoor, ik hoef niet naar dat soort helle-oorden, want daar vind je een veelvoud van het tuig dat zich hier in Nederland aan ons heeft opgedrongen.
En in Suriname of op de Antillen wil je ook niet met de zwarte agenten in aanraking komen.

Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:27

Hmmm. Als ouwe GS zak ff door de reaguursels geneusd. Ik mis de scherpe humor en de schrijfkunst. Beetje moedermavo niveautje. Vroeger was het beter.

superjan | 07-07-15 | 10:27

Emigreren is de beste oplossing. Er komt een dag dat Dantes Inferno werkelijkheid wordt. Het is overduidelijk dat de overheid Nederland wil islamiseren. Het waarom is een groot mysterie.
Dertig jaar geleden was er in ons land niet 1 agent die blikken van haat voelde. En toen was de politie nog onze beste vriend. Dat is al lang niet meer zo. Dat is wel de Hollandsche manier maar is niet verenigbaar met het vuilnis dat zich hier ophoudt.

LogicaOverwintAlles | 07-07-15 | 10:25

Statler en Waldorf | 07-07-15 | 10:15
Iedereen zich activist wil noemen in dit welvarende, milde Nederland, zouden we verplicht een jaar in Vernon in Los Angeles of Sandtown-Winchester in Baltimore moeten onderbrengen.
Zo'n watje als Apa pist in zijn broek.

Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:23

-weggejorist-

myrna1965 | 07-07-15 | 10:21

Het verhaal van de politieagent gelezen. Om kippevel van te krijgen, ik begrijp niet wat zo n man bezielt om in zo n wijk te willen werken, stank voor dank hoe goed je het ook bedoelt dat verschrikkelijke rotkind met haar vieze man. Weet je meisje die vieze man dat is je eigen vader die je uithuwelijkt aan een man die je nog nooit gezien heb, of een van je ooms of opa die je even komen ontmaagden. Dat zijn de vieze smerige mannetjes. De smerige honden... die ook bij je broertjes bezig zijn in de mannenkamer of de hammam.
Geen agent die voor een minderwaardig salaris zijn werk loopt te doen omdat jullie soort als wilde rifapen te keer gaan. Altijd zonde mond vol over respect wat een giller eigenlijk het is dat het te verdrietig is voor woorden.

myrna1965 | 07-07-15 | 10:21

Het verhaal van de politieagent gelezen. Om kippevel van te krijgen, ik begrijp niet wat zo n man bezielt om in zo n wijk te willen werken, stank voor dank hoe goed je het ook bedoelt dat verschrikkelijke rotkind met haar vieze man. Weet je meisje die vieze man dat is je eigen vader die je uithuwelijkt aan een man die je nog nooit gezien heb, of een van je ooms of opa die je even komen ontmaagden. Dat zijn de vieze smerige mannetjes. De smerige honden... die ook bij je broertjes bezig zijn in de mannenkamer of de hammam.
Geen agent die voor een minderwaardig salaris zijn werk loopt te doen omdat jullie soort als wilde rifapen te keer gaan. Altijd zonde mond vol over respect wat een giller eigenlijk het is dat het te verdrietig is voor woorden.

myrna1965 | 07-07-15 | 10:21

Raider Twix | 07-07-15 | 09:59
Je begint met niet te zeggen dat je een wapen hebt. Want alleen als je het Down Syndroom hebt, is het je ontgaan dat veel Antillianen in Nederland gewapende overvallen plegen en mensen doodschieten. En alleen als je het Down Syndroom hebt, ontgaat je dan dat de politie alert is geworden op criminele Antillianen.
Dito voor Marokkanen.
Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:06
-
@Raider Twix | 07-07-15 | 09:59
Voordat hij tegen de grond werd gewerkt weigerde hij mee te werken. Iets te makkelijk mijn vriend... je plempsel met als doel de zaken te verdraaien. Je bent geen partij voor mij. Hup je hok in leugenaartje.
Mark_D_NL | 07-07-15 | 10:08
-
Een dooie Antilliaan is een goede Antilliaan?
De politie mag alles, de burger mag dood.
Toch?
Ga lekker naar Libië, Irak, Afhanistan, daar leven ze ook in het tijdperk: eerst schieten, dan vragen stellen.

Raider Twix | 07-07-15 | 10:20

Alles ging mis in de jaren zeventig. Toen moest iedereen vooral lief zijn. Iets waar de geïmporteerde mascoline cultuur geen kaas van had en wil gaan eten.
Nu zitten we al bijna twee decennia met de gebakken dadels. En het komt nooit meer goed.

Smept | 07-07-15 | 10:20

Praat een met de bakker die door jullie in elkaar is geslagen in zijn winkel, door jullie.
toetanchamon | 07-07-15 | 10:10 |
.
Die bakker - een moslim - gaf geen gehoor aan de opdracht van de politie om zijn zaak te sluiten. Er rende namelijk reltuig door de voordeur naar binnen en ontsnapte door de achterdeur naar buiten. Door zijn zaak niet te sluiten hinderde deze bakker de politie in diens taak uitvoeren: de rellers oppakken. Dat hij brood moest bakken doet niet ter zake, dat kan hij heel goed met de voordeur op slot.
.

Lupuslupus | 07-07-15 | 10:18

Grappige is dat juist deze mensen die dit vuurtje opstoken anderen beschuldigen van populisme. Deze mensen zijn niet dwalende, maar ze zijn vals en doortrapt. Daar zitten geen "goede bedoelingen" achter. Het zijn mensen die zich verschuilen achter de mantra's van gelijkheid, vrijheid en anti-racisme. Maar het zal ze eigelijk worst zijn.

Zoals de psychoten onder moslims zich aansluiten bij IS, sluiten de roomblanke sociaal-intellectueel gemankeerden zich aan bij links-radicale clubjes.

Samen maken ze er iets moois van. Zolang het maar kapot gaat. Het is dat ze te arogant zijn om zich aan te sluiten bij voetbalhooligans, anders hadden ze daar vast een mooi plekje tussen gehad.

Statler en Waldorf | 07-07-15 | 10:15

Schoorsteenveger | 07-07-15 | 09:58
Dat is een lijstje om paraat te houden. Dank.

Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:12

Henriquez werkte niet mee, anders waren er geen vijf man nodig geweest om hem te arresteren. En sowieso was het dus geen moord, zoals Quid valselijk schrijft. Lügenpresse!

Jan Gerritsen9977 | 07-07-15 | 10:12

Goh een huilverhaal van de politie, nou nou, ik er er onderste boven van, not!. Het zou de politie sieren ipv de media op te zoeken een stukje zelfreflectie toe te passen. Er zijn genoeg mensen de dupe van zinloos politiegeweld of ander falen bij rechtszaken. Praat een met de bakker die door jullie in elkaar is geslagen in zijn winkel, door jullie. Ik denk dat die man, een groter probleem heeft dan een agent die vervelende berichtjes krijgt.

toetanchamon | 07-07-15 | 10:10

@Raider Twix | 07-07-15 | 09:59
Voordat hij tegen de grond werd gewerkt weigerde hij mee te werken. Iets te makkelijk mijn vriend... je plempsel met als doel de zaken te verdraaien. Je bent geen partij voor mij. Hup je hok in leugenaartje.

Mark_D_NL | 07-07-15 | 10:08

Hou eens op deze lui als "activist" te betitelen. Bij de AFA past "terrorist" beter, en Appa is gewoon een opruiende zeikert die zich bij z'n publiek probeert te legitimeren.

Muxje | 07-07-15 | 10:07

mAn die bAR BIJT | 07-07-15

Is de Koreaanse slet aan het werk?

The_Challenger | 07-07-15 | 10:07

Raider Twix | 07-07-15 | 09:59
Je begint met niet te zeggen dat je een wapen hebt. Want alleen als je het Down Syndroom hebt, is het je ontgaan dat veel Antillianen in Nederland gewapende overvallen plegen en mensen doodschieten. En alleen als je het Down Syndroom hebt, ontgaat je dan dat de politie alert is geworden op criminele Antillianen.
Dito voor Marokkanen.

Madame Poitiers | 07-07-15 | 10:06

Haha! Wijkagent:"Ik ga NIET ONTKENNEN dat er NOOIT wat misgaat, maar..."
Geef deze man een column.

shuai | 07-07-15 | 10:01

Mitch werkte niet mee lokte de poltie uit. het lijkt mij overduidelijk dat deze agenten niets misdaan hebben en vrijuit gaan. Ik ben tevens een voorstander van een schadevergoeding voor de agenten. Deze kan uit de nalatenschap van Mitch komen.
Mark_D_NL | 07-07-15 | 09:55
-
Leg even uit hoe je niet kunt meewerken als 5 man op je liggen.
Ook maar gelijk elke Nederlander een boete geven als ie oom agent niet begroet met: "Dag beste agent van de buurt?"
Te veel lsd gehad zo vroeg?

Raider Twix | 07-07-15 | 09:59

‘Op het moment dat Mitch in het Zuiderpark werd aangehouden, was ik gewoon in mijn wijk, de Schilderswijk, aan het werk. Rond die tijd sprak ik in de omgeving van de As Soennahmoskee met enkele bezoekers over de betekenis van de Ramadan.’
Kennelijk valt het bespreken van de betekenis van de Ramadan onder het takenpakket van de politie tegenwoordig. Geen wonder dat het oplossingspercentage de 2% niet eens haalt.

Peter_K | 07-07-15 | 09:59

Waar hebben ze eigenlijk een wijkagent voor nodig? Ze hebben het toch allemaal onder controle dank zij de shariapolitie.... Van Aartsen heeft ze de hemel ingeprezen en zelf ijsjes uitgedeeld.
.
Jammer voor je Marius maar je baantje is ingepikt door degenen die jou en je collega's haten....

Fatwabuster | 07-07-15 | 09:58

Ondertussen in de UK:
www.youtube.com/watch?v=4RaKpf4Mhg4
www.youtube.com/watch?v=h6-tYY20BZk
Ondertussen in Zweden:
www.youtube.com/watch?v=thXCb1VUBDg
Ondertussen in Frankrijk:
www.youtube.com/watch?v=QDJyhf1VQL4
Ondertussen in Noorwegen:
www.youtube.com/watch?v=xoiCYwoJKrE
Ondertussen in Canada:
www.youtube.com/watch?v=3smmektRcEY
Ondertussen in Duitsland:
www.youtube.com/watch?v=L9Ldwu2MIa4
Ondertussen in Spanje:
www.youtube.com/watch?v=fys0MxVXGiQ
Ondertussen in......

Schoorsteenveger | 07-07-15 | 09:58

@Raider Twix | 07-07-15 | 09:35
Heel goed al ie agenten worden vrijgesproken. Helaas voor itch moeten we op alles voorbereid zijn. En bij ieder vak heb je bedrijfs ongelukjes. Zo ook bij onze respectable en hardwerkende agenten. Mitch werkte niet mee lokte de poltie uit. het lijkt mij overduidelijk dat deze agenten niets misdaan hebben en vrijuit gaan. Ik ben tevens een voorstander van een schadevergoeding voor de agenten. Deze kan uit de nalatenschap van Mitch komen.

Mark_D_NL | 07-07-15 | 09:55

Ik zeg Nederland is definitief naar de moslim verdommenis,en die verdommenis geest krijg je nooit meer in de fles, dankzij een geloof en een boek die hier en op de hele wereld niet thuis horen,maarja vertel dat maar eens aan van Aardsen en zijn zakkenvullende halal kornuiten op het binnenhof en bestuurs plaatsen in dit vergoorde tieft halal landje.Dat zelfde landje waar ik eens voor gediend en van gehouden heb,maar wie het nu hebben wil onder de huidige omstandigheden mag het hebben,ik maak mij er niet druk meer om ,de tieftes ermee .

gelukzoeker | 07-07-15 | 09:54

De Schilderswijk verdient deze agent niet.

Boer in 020 | 07-07-15 | 09:46

nu zijn rappers bij mij al een dikke -1 maar die Appa is echt een loser een nul een niets zeggend geval. Dat er nieuws gemaakt wordt en er dan een kritische kijk op mag zijn is heel normaal maar dat Joop gedoe is net een NSB krantje bijna niets klopt wat daar geschreven wordt en is een gevaar voor de maatschappij dus verbieden is echt wel toegestaan .

rukkieduck | 07-07-15 | 09:43

Lang verhaal kort: omdat Schilderswijkagent Marius Blok zo'n goede vent is, mogen die vijf moordenaars op Mitch vrijuit gaan.
-
Allemaal per ongeluk, was niet zo bedoeld.
Als wie dan ook zegt dat ie een wapen heeft, eventueel (als het waar is) daarbij nog naar zijn kruis wijst, dan controleer je dat zo snel mogelijk. Dat kan in 5 a 10 seconden.
En dat is heel iets anders dan dat 5 man a 100 kg er op springen, mogelijk een nekklem aanleggen, om er vervolgens na hooguit enkele minuten achter te komen dat je dan iemand vermoord.
Als je met vijf man, STAAND, niet iemand STAAND kunt aanhouden, ben je een prutser en hoor je niet bij de politie.
Ga dan maar naar Afrika bij een staats moord brigade, veel leuker voor je.
Let maar, dat wordt gewoon vrijspraak, of 2 week verkeersbekeuringen schrijven. Volgend jaar de volgende dode. Was ook niet zo bedoeld. Er is ook iemand zo in een treinstation neergeschoten, een enkel jaar terug. Even ter herinnering.

Raider Twix | 07-07-15 | 09:35

CumGranoSalis | 07-07-15 | 08:57
Het zaaien van haat en tweedeling en aanzetten tot geweld heeft niets te maken met vrijheid van Meningsuiting Appa. Maar allochtonben snappen dat vaak niet en dat is de schuld van politie en justitie die allochtonen en Joop.nl vaak alle ruimte laten. Positieve discriminatie want zich misdragende allochtonen schijnen nogal zielig te zijn en gepamperd te moeten worden. Waarom is mij een raadsel met hun wangedrag en agressie. En zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het tuig kent geen grenzen omdat die hen niet worden opgelegd.

The real McCoy | 07-07-15 | 09:35

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:20

Jullie ruif?
Ja, droeftoeter maar op.
De zelfverklaarde kritische geest ziet namelijk geen verschil noch cultuur.
Wie overigens zo de mond vol heeft over arbeid zal zelf wel thuis zitten of een ontzettende kutbaan hebben.

Desmoulins | 07-07-15 | 09:32

Het is de politie zelf die een tweedeling maakt. Paar toch wel recente voorbeelden: drie mensen van Identitair Verzet staan met een vlag op een moskee in aanbouw in Leiden. Binnen de kortste keren worden ze door de politie ingerekend.
.
Er wordt een moslimdemonstratie in de Schilderswijk gehouden, compleet met ISIS-vlaggen en leuzen tegen Israel. "Niets aan de hand" volgens Van Aartsen (en de politie).
.
Een "rechtse" groepering krijgt toestemming om in de Schilderswijk te demonstreren maar wordt vanwege dreiging der moslims in die wijk "omgeleid".
.
Het dreigen van moslims werkt altijd! Ze krijgen altijd! hun zin.
.
Het zogenaamde "dé-escalerende" beleid van de overheid (politie) is er de oorzaak van dat de islam steeds meer macht krijgt en dus een twee-deling creëert in onze maatschappij. Dat is een regelrechte schande die op geen enkele manier is goed te praten.

Lupuslupus | 07-07-15 | 09:31

"Er ligt bij deze dus ook weer een mooie taak voor de AIVD erbij, deze terroriserende raddraaiers van AFA & wannabe Hamas-debielen (Appa), om ze te volgen en te laten zien wat hun rare manier van "actievoeren" daadwerkelijk inhoudt."
HaatAth3ist | 07-07-15 | 09:20
Doen ze al: www.aivd.nl/algemene-onderdelen/uitge...

frenkievee | 07-07-15 | 09:30

Er is toch helemaal niemand met enig verstand die Appa nog serieus neemt? Een zielepoot die zich voor lul laat zetten door Sven Kokkelman die in 25 minuten deze lutser compleet ontmaskerde als iemand die geen idee heeft waar hij het over heeft als ie over de palestijnse zaak mekkert. Een echte moslim is het vast ook niet, geloof niet dat ie 5x per dag op zn knieen zit, het is alleen maar een sukkeltje wat graag provoceert om zo een beetje aandacht te ontvangen, en die slechts cool wordt gevonden door even domme mensen.

Tsjernodebiel | 07-07-15 | 09:28

"Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen vanuit hun emotie of vanuit sensatiezucht klakkeloos zo’n bericht overnemen. Dat ze niet beseffen hoeveel leed ze daarmee andere mensen kunnen aandoen."
Klopt, dit soort dingen gebeuren alleen bij Joop....

Pieleke | 07-07-15 | 09:24

waar is ABUTHALEB? waar zijn de andere WESTERSE moslims die voor hem opnemen en waar zijn onze veiligheidsdiensten die deze wijk schoonvegen en het normale volk verlossen van deze barbaren die naast de kamelenpoep zich thuishoren. Bovendien wie beschermd onze jeugd om niet met deze ideeën besmet te raken????

ildiko | 07-07-15 | 09:23

Het probleem is dat die agent BLANK is quid, anders had hij geen probleem geweest.

mental K | 07-07-15 | 09:23

@Vergeetput | 07-07-15 | 09:21
Ik probeer dan ook niet de superieure guurder uit te hangen, zoals jij dat doet het je gelul over wijsheid. Alleen het superieure mens. Wat me trouwens prima afgaat.

En nu WERKEN

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:23

@mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:13
Ah u bent ook fan van Andie. :-)

wakkere_nederlander | 07-07-15 | 09:22

Rapper Appa.
Hij is toch zo'n zionist die tegen de Palestijnen is. Of haal ik nou dingen door elkaar.
Sorry, soms kan ik het niet meer volgen hoor...

Gefundenes Fressen | 07-07-15 | 09:21

De haat is wederzijds Martin. Maak je geen zorgen.

bolkebeer | 07-07-15 | 09:21

@mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:18

'Beide,' niet 'beiden.' Staat wat dommig.

Vergeetput | 07-07-15 | 09:21

Er ligt bij deze dus ook weer een mooie taak voor de AIVD erbij, deze terroriserende raddraaiers van AFA & wannabe Hamas-debielen (Appa), om ze te volgen en te laten zien wat hun rare manier van "actievoeren" daadwerkelijk inhoudt.
 
Het is inderdaad van de zotten dat het blijkbaar bij dit soort mensen aan elke redelijk manier van denken ontbreekt. Verdomme een wijkagent krijgt dit op zijn bord terwijl die man (waarschijnlijk) 3/4 van de tijd als aanspreekpunt geldt voor de wijk! Onbegrijpelijk.
 
De tijd dat dit maatschappij verziekende bloedzuigers onder het mom van activisme dit kunnen flikken moet maar eens voorbij zijn. Meldplicht, hinderlijk volgen & wanneer strafbare feiten geconstateerd worden vastzetten.

HaatAth3ist | 07-07-15 | 09:20

@ vaas klaak | 07-07-15 | 09:17
Ik snap dat je beperkte geest niet kan bevatten dat de ontwikkelde mens de 'IES KULTOER' roepers hier net zo schadelijk en achterlijk vindt als de speknekkige dadelvreters en de Schilderswijk, maar in feite is er echt nul verschil.

Ik ga weer even aan het werk. Jullie ruif moet toch gevuld worden en Appa gaat het zeker niet doen.

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:20

Appa is sowieso een opportunist die met zijn muziek nu eenmaal minder scoort dan met makkelijke provocaties.

Simon_GS | 07-07-15 | 09:20

En dat die meneer van de politie heel bewust in de schilderswijk is gaan werken omdat hij zo ontzettend betrokken is hebben jullie van de site van de politie. Gelukkig zijn die altijd eerlijk, net als de mensen van wc-eend.

De Veroorzaker | 07-07-15 | 09:19

Herkenbaar Pim ?
En als het fout gaat: "Wir haben es nicht gewusst".

Kamervraag | 07-07-15 | 09:19

Appa.. het is werkelijk een kankergezwel voor de samenleving. Is het iet de openlijke jodenhaat ( die werkelijk gewoon wordt toegestaan) is het wel het opruien van andere gezwellen tegen een diender van de wet.

Dr.Alpha | 07-07-15 | 09:18

@TheseDays00 | 07-07-15 | 09:15
Mooie inhoudelijke reactie. Tip: Kies "u" of "je", maar niet beiden. Staat wat dommig.

@necrosis | 07-07-15 | 09:14
Wie?

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:18

"Ik heb altijd geprobeerd op te komen voor de mensen in de wijk die er wat van proberen te maken, hen te helpen."
Ik twijfel niet aan de goede bedoelingen van de man, noch aan die van vele van zijn collega's, maar ik vraag me toch af of dat de taak van de politie is. Scherper geformuleerd, het is van de gekke dat we het zo ver hebben laten komen dat politie-agenten meer moeten opereren als buurtwerkers dan als handhavers der wet.
Je ziet ook waar dit toe leidt, tot een diffuse situatie waarin de handhaving van de openbare orde inmiddels een kongsi tussen staat en kerk is geworden.

Schoorsteenveger | 07-07-15 | 09:18

@mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 08:51

Net de boterhammetjes achter de kiezen, vind u het bezwaarlijk als ik het happen op voer van het zoveelste trolletje even achterwege laat?

vaas klaak | 07-07-15 | 09:17

@ necrosis | 07-07-15 | 09:14
Andie is racist. Dus die gaat helemaal op het orgel op dit soort topics.
Hij kon het gewoon niet laten, de arme drommel.

BeunDeHaas | 07-07-15 | 09:16

Iemand nog een ijsje ??????

witchmaster | 07-07-15 | 09:16

van de AFA terroristjes mogen agenten doodvallen, TOTDAT ze nodig zijn omdat zij zelf bedreigd en/of ergens mee geraakt worden uit niet-islamitische hoek.

Fucking hypocrieten. Net als Joop redactie en Moslims.

LangeTijdGeleden | 07-07-15 | 09:15

@ mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 08:51
Welkom hier, oh u intellect! Laat ons delen in de rijkdom van uw kennis en opvattingen. Jammer, dat je niks te melden hebt. Wat dat betreft zou je eppo zelf kunnen zijn.

TheseDays00 | 07-07-15 | 09:15

@mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 08:51
Jij had de deur naar GeenStijl toch achter je dichtgetrokken?

necrosis | 07-07-15 | 09:14

Meneer Blok, u streeft een illusie na.

lanexx | 07-07-15 | 09:14

@BeunDeHaas | 07-07-15 | 09:11
HA! Die kutmof? M'n nick is maar een referentie.

Wel leuk dat je meteen hapt.

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:13

@ mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 08:49
Hoi Andie! Toch maar weer aan het reaguren, mn jongen?

BeunDeHaas | 07-07-15 | 09:11

De kracht van de boodschap ligt in herhaling. Blijf ze maar in beeld brengen. Onderbouwd en na facts checked. Is de enige manier opruiende haatzaaiers als Appa, Afa soldaatjes en moslimtuig structureel en uiteindelijk blijvend van hun masker te ontdoen. Dit is het gif dat de samenleving sloopt.

vaas klaak | 07-07-15 | 09:09

"Tijdens die demonstratie lieten we veel meer gebeuren dan normaal"

En precies daarom krijgt de gemiddelde Nederlander een hekel aan politie. Elke keer dat zogenaamde 'de-escalerende' optreden als het minderheidsgroeperingen betreft. Dat gebeurt normaal gesproken ook niet. Sterker nog, mensen die met een kartonnen bordje boven hun hoofd staan zwaaien worden zonder meer opgepakt, meegenomen en vastgezet. Talloze mensen worden door politie dwarsgezeten met niets anders als reden dan 'veiligheid' terwijl iedereen weet dat de schatkist gevuld dient te worden omdat de bank centjes wil zien. Dat geeft hier en daar wat wrijving.

Bad Karma | 07-07-15 | 09:07

Dit is de oogst van het zaaibeleid van de NL regering.
Gelukkig is de oogst nog jong blad. Er komt genoeg gewas aan om te gaan oogsten!!

Zei ik al dat dit land ziek is?! Dit virus is net als herpes, gaat nooit meer weg!!

jean claude d'Hommel | 07-07-15 | 09:07

Quid heeft het over 'vermoord' en 'moord' op deze Mitch Henriquez. Wat een lulkoek. Alsof die agenten samen een plan hadden gemaakt om deze man om te brengen. Het kan hooguit dood door schuld zijn geweest. Door dit soort woorden stookt Quid de haat nog verder op. En het is bovendien puur oneerlijk. Lügenpresse! GeenStijl lijkt wel de NRC!

Jan Gerritsen9977 | 07-07-15 | 09:05

@Veel Vaak | 07-07-15 | 09:04
"Die teveel jointjes rookt".

Want? Wat doet dat met een mens volgens jou?

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:05

Een agent zou zich nooit bedreigd moeten voelen, daarvoor heeft hij een 9 mm op de man. Een agent zou een dergelijke ondersteuning moeten hebben van hoger af dat hij zich niet bedreigd hoeft te voelen. In een toekomst zijn we dat broodnodig. We halen immers geen lieve goed opgevoede en opgeleide veel kunners binnen, maar tuig van de richel uit culturen waar de normen behoorlijk anders liggen. Buiten het tuig dat we al hadden en de norm vervaging omdat er door de huidige kapot gesnoven en geslikte ouderen niet opgevoed wordt.

the_hammer | 07-07-15 | 09:05

Appa is echt een gevaarlijke gek die teveel jointjes rookt en paranoïde is. Waar is de AIVD en waarom heeft Appa nog geen dodelijk ongeluk gehad.

Veel Vaak | 07-07-15 | 09:04

Dat ze in de buurt overstuur zijn ok, maar die AFA wat zijn dat toch klootzakken

Bokito ergo sum | 07-07-15 | 09:03

@kapotte_stofzuiger | 07-07-15 | 08:55
Precies!

Gewoon een waddeneiland opofferen, groot hek er omheen en een paar bootjes met militairen laten patrouilleren. Daar vervolgens alles dumpen waar we niks mee kunnen: Relschoppers, pedofielen, herhaaldelijke verdere zedendeliquenten, extremisten enz. Als het vol is een paar weken geen eten meer sturen en de boel uit laten dunnen. Vreten ze elkaar wel op.

Ik zie alleen maar voordelen.

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 09:02

@Hector30 | 07-07-15 | 08:54
Wauw, heb je al deze informatie zelf bij elkaar Gegoogled? Knap man.

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 08:59

The real McCoy | 07-07-15 | 08:51

Jij stond ook the juichen toen Velleman Gregorius tussen de zure lappen vandaan liet trekken door een AT. Of wil je alleen mensen laten oppakken en insluiten waarvan de mening jou niet of niet volledig aanstaat?

CumGranoSalis | 07-07-15 | 08:57

Misschien moet de politie eens het goede voorbeeld gaan geven!

De Veroorzaker | 07-07-15 | 08:56

Haatbaarden, scooterjeugd en Antillentokkies moeten ook ergens wonen. Tijd om van de Schilderswijk een ommuurde getto te maken.

kapotte_stofzuiger | 07-07-15 | 08:55

Mensen begrijpen het nog steeds niet.

Er is onder veel allochtonen (vooral moslims) veel (stilzwijgende)afgunst en haat naar autochtonen.

Vooral moslims zien de westerse samenleving als minderwaardig en de westers vrouwen als hoeren. Vandaar ook hun houding naar westerse vrouwen.

"Blank" gezag word steeds minder geaccepteerd omdat de aantallen allochtonen groter worden. En met de massa instroom van meer immigranten en wijken waar deze groepen allochtonen (moslims) de meerderheid zullen (gaan) vormen zullen deze problemen alleen maar toenemen.

Hector30 | 07-07-15 | 08:54

Het karma van Nederland.... politici die al van 1982 hiervoor waarschuwde werden monddood gemaakt.....

strikdewepstroper01 | 07-07-15 | 08:53

Dat is het probleem met al die ambtenaren. Ze zijn er zelf oprecht van overtuigd dat ze de maatschappij dienen, terwijl ze wat slecht is voor de maatschappij in stand houden of zelfs uitbreiden en daar ook nog geld voor krijgen.

jemagookniksmeer | 07-07-15 | 08:53

Je kan het vergelijken met wat Johnny Quid doet met goedwillende mensen in zijn flutstukje

"Poldernazi's Identitair Verzet"

---
Kortom, dankzij de onderbuikopruiers, Lekker bezig, sukkels.
Johnny Quid | 07-07-15 |

Halve Duitser | 07-07-15 | 08:51

Ik neem dat Appa nou eindelijk een keer wordt opgepakt en vervolgd voor samaad, laster, aanzetten tot haat, opstoken van mensen, zaaien van tweedeling, en aanzetten tot geweld. Als Appa niet wordt opgepakt, slaat de politie een enorm flater figuur. Totale blamage. Die PR kunnen ze dan wel achterwege laten want Appa niet oppakken maakt dat we de politie niet meer serieus kunnen nemem. Dat de politie zichzelf kennelijk ook niet serieus neemt.

The real McCoy | 07-07-15 | 08:51

Oh, en dit volk hier is trouwens net zo erg. Alleen doen jullie het in besloten kring op roze blogs en doet de vetnek op de foto het op een podium. Zou ik nog bijna meer respect voor hebben als de niveaus niet beiden zo tergend laag waren.

Stakkers

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 08:51

Appa staat op een foto met de Neus.
Dan is eigenlijk alles wel mee gezegd.

Einde van de Domheid | 07-07-15 | 08:50

Appa en de rest van de sneuneuzen die hun gehele bestaansrecht ophangen aan het 'activisme' dat ze zeggen te bedrijven hebben bloed geroken en schuwen nu geen enkel middel meer. Ironisch genoeg hoor je ze constant spugend fulmineren over 'propaganda' terwijl ze nu zelf juist die middelen inzetten om de zich slachtoffer voelende massa (gecultiveerd slachtoffergevoel, mind you) te mobiliseren en op te hitsen.

Een willekeurige voorbijganger zou bijna hopen dat de useful idiots van Identitair Verzet deze man eens in een donker steegje tegenkomen. Lijkt weinig anders nog te helpen tegen dit slag dat niks anders wil dan een burgeroorlog (zo sprak de willekeurige voorbijganger). Gevoed door de Gario's en Bergmanninnen van deze wereld.

Laten we er maar gewoon mee kappen. Dit volk is niet meer te redden, te lang hebben we het te goed gehad. Einde oefening.

mAn die bAR BIJT | 07-07-15 | 08:49

Het is met Joop ook altijd hetzelfde. Faal na faal na faal. Het is tijd dat ze die lui eens aanklagen, of dat de stekker eruit gaat.

Qippie | 07-07-15 | 08:48

Die schilderswijkjongeren moeten eens lekker gaan rellen in het land van herkomst van hun (groot)ouders.

Kijken of ze daar ook zo begripvol opgevangen worden.

Vogelbeest | 07-07-15 | 08:47

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl