Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. ISIS presenteert nieuwe Chef Beuldingen

Hoe zou het toch gaan met Jihadi John? De lachwekkende ICT-nerd die onthoofdingen en andere gore shit op camera deed voor ISIS. Waarschijnlijk superslecht. John is namelijk dood of aan de kant gezet door zijn moslimachtige matties. Ja, lieve mensen. Echt! ISIS heeft een nieuwe Chef Beuldingen — opnieuw een Engels sprekende geloofsgekkie uit het westen. Hij presenteert zich vandaag aan de wereld in een half uur durende video (NSFW) waarin dertig christenen worden afgeslacht, die verder veel gelul bevat over geloof en goede zeden. Bo-ring! Niemand geeft ene fuck om die boodschap, het gaat om de nieuwe medewerker in zijn overhemd. D'oh. Hierboven het (gekuiste) fragment waar internationale veiligheidsdiensten zich de komende maanden op stuk moeten bijten. Een spelletje Wie is Het? voor gevorderden, voordat de dodelijke drone op bezoek komt in Libië. Maak 'm kapot.

Reaguursels

Inloggen

Dat het schijthuizen zijn blijkt wel uit het feit dat ze oude vrouwtjes die achter hun rollator lopen beroven van hun spulletjes, en meisjes met zijn vijven in elkaar trappen, het zijn dus de ware helden.

brandsmurf | 20-04-15 | 13:23

Een geloof zorgt altijd voor ellende bij mensen die er niet mee kunnen omgaan. Gezicht bedekken omdat het lafaards zijn die niet open en bloot op filmpje willen.

abjeqt | 20-04-15 | 12:28

Beste van Vlaveren,

Begrijp niet wat je met dat verhaaltje wil zeggen, maar een feit is dat christendom en islam niet door een deur kan, willen wij christenen onze normen ,waarden en vrijheden behouden dan zal er weer een kruistocht moeten ontstaan en alle moslims ook die hier geboren zijn het land moeten uit jagen terug naar de grote zandbak.
Dan pas zal Nederland weer zijn zoals het behoord te zijn vrijheid van doen en laten.
En met de moslims gelijk alle linkse goedmenchen, die vinden dat er een multiculturele moet zijn, dat dit niet mogelijk is wordt nu wel zeer duidelijk.
Nederland voor de Nedelanders die hier al eeuwen wonen.

brandsmurf | 20-04-15 | 12:10

Niet de hele draad gelezen, slechts de laatste comments.
Kanker is ergens nog mild ten opzichte van deze executies des Islam.

Boute opvatting - I know.
Echter, kanker overkomt je, manifesteert zich sluipend (of iets sneller) in je lichaam.

Islam, en de laffe gozers met hun vermommingen, vertonen zich als een soort filmhelden van regisseur Allah - met z'n kont als heel bah.

De beelden zijn overigens weerom sterk ongeloofwaardig.
Het ene moment lopen de slachtoffers in oranje, dan weer in zwarte overalls.
En deze keer (de full movie) zijn er suggestieve head-stjoppings, dan wel een blast van guns te zien.

Daarna de nog levend lijkende hoofden los gelegd op het lichaam waar het bij hoorde. Kijk eens goed: die koppen kijken je nog aan!

Kortom: hier is iets heel anders aan de hand dan werkelijk 'kleinschalige groepsslachtingen'. Fake montages dus.
Het is groter dan dit, dat wel.

En daarom: fuck Islam.
Ieder die mij of mijn dierbaren, (directe) omgeving ermee saboteert, ook maar enige beweging maakt richting dood, zal zelf mank raken.

Goed lezen: niet dood - gemankeerd. Niet even uitgeschakeld, gewoon voldoende en tevens aantoonbaar door eigen schuld levenslang een slappeling.
Opdat er wezenlijke bezinning op (diens onvolledige) leven volgt.

Taaie taal?
Dat krijg je als je roert in een zorgvuldig en ruimdenkend opgebouwd leven.

Niet alleen taaie taal dus.
Du moment dat onder mijn neus de minste agressie uit deze aard zich vertoont, heb ik de legitieme middelen al klaar om in te grijpen.
Zonder mes, zonder gun - wel doeltreffend voor de legitieme garde om zo'm figuur, of (en dat is vaak zo) het collectief, zo af te voeren richting eenzame cel.

Grootspraak?
Think what you like.
Untill the need is there...

Kudtkip | 20-04-15 | 07:02

Hoe krijgen ze het voor mekaar om een toespraak in volledige stilte te houden?

bruin kikkertje | 19-04-15 | 23:11

Ik haat moslims gematigd of niet. Indirect keuren ze goed wat die duivels van IS doen. De islam moet uitgeroeid worden hierbij zijn wat mij betreft alle middelen geoorloofd. Wat zou de wereld toch mooi zijn zonder enige vorm van religie. Religie is als kanker en de islam is de ergste vorm van kanker.

griffin peterson | 19-04-15 | 23:07

Ik klikte eigenlijk per ongeluk op het filmpje.
Ik heb het niet afgekeken.
Wat is dat een verrot volk. Een verrot geloof. En maar blijven stemmen op D66, de VVD, de PvdA. Verrot.
Sodemieter op. Ik word hier helemaal woest van.
Wanneer houdt deze kanker op?
Het wordt tijd dat we hier tegen ten strijde gaan.

Toine Tussenbeen | 19-04-15 | 23:03

Het probleem zit in de mentale software, dat wil zeggen de islam, die bestaande succesvolle cultuur, zie het lot van de klassieke cultuur in Noord-Afrika en het Midden-Oosten, afbreekt en reduceert tot wreedheid en achterlijkheid. In evenwel het tegenwoordig in diezelfde regio gelegen Israël heerst een heel andere mentaliteit, namelijk een die het draagvlak vormt van vele Nobelprijzen en een economisch-innovatieve output die vergelijkbaar is met dat van Sillicon Valley. Als je alle experts kan geloven dan is ISIS de pure islam, dus een beweging die uitermate intolerant en destructief is, en dus eigenlijk een soort gekte is. En die beweging neemt almaar toe in onze moderne open samenleving, maar moet politiek correct, en hier komt in zicht de andere gekte, geduid worden als ‘religie van de vrede’.

Benedict Broere | 19-04-15 | 22:56

Eens was het ISIL,toen werd het ISIS,daarna IS en nu PIS (Psychopathische islamitisch Staat) .

Dolphi | 19-04-15 | 22:24

De nieuwe slachter heeft een holster voor rechtshandigen maar heeft zijn wapen vast met zijn linkerhand.

Dick Laurent | 19-04-15 | 22:19

Stoere mannen zijn dat, die strijders van de islam. Er is maar een conclusie mogelijk: fijne religie is dat, de islam, die dat soort strijders voortbrengt. Goed om eens diep over na te denken, volgers van Mo!

ljcoster | 19-04-15 | 22:05

Holy shit, dat was natuurlijk "kantoorpand". Welgemeende excuses.

Jérôme kan Vlaveren | 19-04-15 | 21:59

Die vermomming is niet goed genoeg. Jihadi John was een ninja, bij deze jongeman zien we zijn mond en neus omdat de doek te strak zit en te dun is.

Hij begint op enig moment te knipperen met zijn ogen wanneer hij zegt: "They will have protection from blood and property from me." Hij knippert omdat hij niet begrijpt wat hij zegt. Zelfs die geknielde gast links in beeld kijkt op van: WTF, dude, geloof je er zelf wel in?

Hij heeft een fucking zwart knoopjes-overhemd aan! Serieus. Alsof ie uit een kantoorpant is komen lopen en ineens tussen echte soldaten staat.

i.imgur.com/DIH40Ib.jpg

Dit is een beul zonder ruggegraat. Duidelijk een Westers product.

Jérôme kan Vlaveren | 19-04-15 | 21:55

@La Bailaora | 19-04-15 | 17:20
De camera zou ook op een statief kunnen staan. Misschien krijgt de cameraman last van maagoprispingen als hij dit in full HD op z'n netvlies boort. Slecht voor de film. Ze hadden ook eerst zo'n grote geluidsmicrofoon-hengel maar die zat al snel vol met zand. Nu doen ze van die praatprogramma-kitjes om. Ik denk wel dat deze beul een aantal filmpjes van Jihadi John heeft moeten zien: "Kijk, precies zo willen we het hebben!" i.huffpost.com/gen/2658546/images/o-JI... . Maar dat 'ie geen mes aandurfde. Daarom de stoere mes-in-camera-move met een pistool alsof het hier een wannabe gangsta betreft. Der zijn waarschijnlijk een paar fanboys die kant op vertrokken en zijn opvolger staat al te oefenen. De propaganda truuk is: "De vijand is in uw midden. Wij kunnen u raken". Terwijl ze 365 dagen per jaar drone hellfire raketen koppen.

Jérôme kan Vlaveren | 19-04-15 | 21:24

Ben ook een talenfreak en leef een expatleven. Dit klinkt als een Nederlander die moslim geworden is. De Arabische woorden klinken niet alsof het uit de mond komt van iemand van wie het de moedertaal is of die het zijn hele leven al heeft gesproken of gehoord.

Klipstra | 19-04-15 | 21:07

@ministerSinister | 19-04-15 | 20:29
Gelijk maar even aangepast met het volgende:
"Takiyya is een van de redeneren waarom steeds meer Europese burgers moslims wantrouwen."

Kolbjorn Varmann | 19-04-15 | 20:42

truusch | 19-04-15 | 18:34
Denk niet dat Jihadi John en zijn collega's makkelijk Europa binnenkomen op hun Europese paspoort. Lijkt mij voor hun veel makkelijker om op een vluchtelingenboot vanuit Libie Europa te bereiken.

Duifmans | 19-04-15 | 20:27

Het valt me op dat het merendeel vd moslims en de imams dit soort moordadig geweld stilzwijgend lijken goed te keuren.

Laten we eerlijk en wel wezen: wie de Koran goed doorneemt, moet op zijn minst constateren dat IS letterlijk uitvoert wat id Koran beschreven staat: het uitroeien vd ongelovigen (dus alle niet-moslims!); het is hun plicht. De Koran is in dit opzicht absoluut! In tegenstelling tot wat de politiek correcten menen, de gematigde islam bestaat niet.

MRF2739 | 19-04-15 | 20:15

@QBert | 19-04-15 | 18:41
Klopt. Laatst een intensief gesprek gehad met een fervent Christen. Hij claimde dat het gaat zoals voorspeld in de Bijbel. Het is Gods wil. De eindtijd met haar zware beproevingen voor Christenen staat beschreven in de Bijbel, en er staat ook dat Christenen dit dienen te ondergaan om zodoende in de hemel te komen. Verzet is geen optie; gewelddadig verzet uiteraard al helemaal niet.
-
Waar ik persoonlijk sterk voorstander is het uitschakelen van de vijand: hard, meedogenloos en op elke locatie. Dus ook op Nederlands grondgebied. Een voorbeeld hiervan is de manier waarop de VS haar tegenstanders uitschakelt. De JSOC (Special Forces, oa bekend van liquidatie Osama Bin Laden) krijgen targets en schakelen deze uit. Waarom zouden wij een onderscheid moeten maken tussen IS-extremisten in Syrie en Irak en bijvoorbeeld in Nederland? Wat mij betreft zou het oorlogsrecht ook moeten gelden voor de IS-leden die in Nederland bevinden.

Kolbjorn Varmann | 19-04-15 | 20:13

@brandsmurf | 19-04-15 | 18:39
Er stond een Marokkaan naast me op de bus te wachten. Eigenlijk was ik een beetje angstig, want de jongen prevelde in het Amazigh en zag er zeer conservatief uit, inclusief zo'n fout schoudertasje. Maargoed, de bus arriveert en de jongen en ik stappen in. De jongen knoopt snel een gesprek aan met een Turkse jongen naast mij: "Goedendag. Ik ben Mohammed. Ik ben aan het leren Nederlands en zal dus graag een gesprek met u voeren.". "Prima" antwoord de Turk. "Waar kom je vandaan?". "Ik ben geboren in de Berber." antwoord de jongen. "Ik ben nu drie maanden hier in Nederland en vind het leuk om hier een moslimbroeder te vinden.". "Pas drie maanden?" zegt de Turk vol ongeloof. "Je spreekt erg goed Nederlands!". "Ja" antwoord de jongen trots. "Dit komt, ik heb een jaar op een Christelijke school gezeten voor ik kwam hier. Ook nu ben ik in de leer met Christenen. Ik leer snel, want jij weet ook: Allah heeft mij geschonken dat ik een Moslim ben. Ik kan met deze gave en kracht iets goed doen. Waar uit Marokko kwam jij?". "Mijn ouders kwamen uit Turkije" antwoord de Turk. "Oh, verontschuldiging" zegt de jongen, waarop die Turk zegt: "Dat geeft niet. Wij buitenlanders zijn hier allemaal gelijk.". De jongen staarde voor zich uit en had geen zin meer in conversatie.

Jérôme kan Vlaveren | 19-04-15 | 20:11

Europa is zeer binnenkort gevallen ,geen redden meer aan miljoenen staan er nu klaar om te infiltreren in onze democratie en het zal de moslims lukken ook. Kijk wij hier op GS weten hoe het gaat aflopen als er niet onmiddellijk wordt ingegrepen ,maar als je op FB kijkt dan zie je hoe andere Nederlanders ondermeer reageren op de boot vluchtelingen .Wij Nederlanders moeten ons doodschamen dat we die arme mensen die totaal verhongerd aankomen om het vreselijke oorlogsgeweld te ontvluchten niet onmiddellijk omarmen en met liefde verzorgen en in ons midden opnemen, deze dappere mensen verdienen naast een warm welkom ook nog een medaille. Deze tekst op FB vandaag met veel mee stemmingen reacties ,dus helaas het is vechten tegen de bierkaai. Pas als zij het botte mes in hun hals voelen dan beseffen zij misschien datze naïef waren ,maar waarschijnlijk nog niet

blauwe zander | 19-04-15 | 20:11

De islam voert al bijna 1600 jaar oorlog tegen de menselijkheid. Met ruim een half miljard slachtoffers! Daar waren de kruistochten niets bij. De islam is een hatelijke, moordadige sekte. De moslims geloven dat dit Gods wil is. Ik ben zelf niet gelovig, maar hoe kan je als gelovige nog kunnen bedenken dat God, die volgens hun het leven heeft geschapen, jou opdracht geven om iemands leven te beeindigen???? Dat staat haaks op God's wil vlgs Moses, maar geen enkele moslim kan dit beredeneren. Om in religieuze termen te blijven. Een sekte die misdaden pleegt die God heeft verboden, handelt niet namens de echte God maar namens Satan. Hopelijk dat moslims 't nu begrijpen.
IS moet vernietigd worden en de sponsors van dit kwaad: Saoudie Arabie, Qatar, etc. moeten fors aangepakt worden.

MRF2739 | 19-04-15 | 20:03

Heel goed van GS dat zij het originele filmpje laten zien (via de NFSW-link). Aan het einde van de film, na heel wat mongoloïde gewauwel over de achterlijke religie van de vrede en zijn pedofiele pooier Mohammed, worden de nekken van de Christenen doorgesneden. Deze keer wordt het ruwe beeldmateriaal ongecensureerd getoond.
We kunnen cynisch zijn, we kunnen het weglachen, maar feit blijft dat de knop om moet: willen wij - maar vooral onze kinderen en kleinkinderen - onze levensstijl kunnen handhaven, en op de manier doorleven zoals wij dat gewend zijn in de Westerse wereld, dan moeten we bereid zijn om te sterven voor onze idealen.
Vergeet niet: het bloed van deze onschuldigen vermengt zich met het water in de Middellandse Zee; het water waar u en ik, en onze kinderen met veel plezier in badderen deze zomer.

Kolbjorn Varmann | 19-04-15 | 19:52

Mo de buurman.
Klinkt als NLder die goed engels kan en met Amerikaans accent spreekt. Een van de "onze"-n, zo één die we graag heelhuids terugwillen, als ik de Joop-reaguurders & politici-op-rutte-na mag geloven.

harstef | 19-04-15 | 19:50

Tegenwoordig leven we in de Absolute en Onweerspreekbare Politiek Correcte Waarheid, die zegt dat alle duidelijk door islam veroorzaakte terreur en vernietiging niets maar dan ook niets te maken heeft met de islam, en dat we tolerant welwillend moeten instemmen met de groei van de islam in onze steden en dorpen, ook al is het overduidelijk dat dit op termijn zeer waarschijnlijk resulteert in een bloedbad en het nog maar de vraag is of onze cultuur dit overleven zal. www.youtube.com/watch?v=N46mIHEGHN0&a...

Benedict Broere | 19-04-15 | 19:44

Weer zo'n hinkelende hersenen hebbende haterd. Dat IS is echt een enorme magneet voor gruwelijk geestelijk gestoorden.

Suerte Piet | 19-04-15 | 19:42

Het ergste is natuurlijk dat dit negatief afstraalt op de hele islam (vrij naar pechtold).

Barani517 | 19-04-15 | 19:27

Wow! Media-aandacht voor onthoofde christenen.
Da's inderdaad een primeur.

McPhart | 19-04-15 | 19:26

@badwater | 19-04-15 | 19:03

Wat is het nou ? Wel of niet ?

QBert | 19-04-15 | 19:25

'Helden' hebben altijd hun gezicht onherkenbaar gemaakt.
Angst voor herkenning zodat zij zich niet waar ook ter wereld meer kunnen vertonen. De 'échte helden'.

Draaikolk | 19-04-15 | 19:21

De islam is achterlijk dom, gewelddadig, cultuurloos en leven in de vroeg middeleeuwen. Pis er op!! Laat ze lekker, we moeten ons niet bemoeien met deze barbaren.

equal to condell | 19-04-15 | 19:16

-weggejorist-

badwater | 19-04-15 | 19:03

@ministerSinister | 19-04-15 | 17:50 "Vuur bestrijd je met vuur."
.
Zeker. Maar onze goede vrienden en bondgenoten hebben zoveel tijd, list, geld en energie in die proxy terreurbende van ze gestoken, dat ze daar vast een stokje voor steken. Tot het doel bereikt is uiteraard, en dan hebben we het over voorbij de zuidflanken van China, Rusland en Europa. Die "strijders" mogen niet voor niets gezellig terugkomen voor wijf "werk" en woning (dixit D66). ISIS aaanpakken zonder de kraan dicht te draaien (dus onze bondgenoten aanpakken) is zinloos.

ben kokhals | 19-04-15 | 19:02

Nou nou haram hoor. Beetje een fail dit. Geschiedenis lesjes hoe durven ze

deechteprins | 19-04-15 | 18:59

zal niet het laatste filmpje zijn van de islamitische vrienden van de vrede.

Sayer | 19-04-15 | 18:52

Als het bloed van die hoofdsnijderijen de Siciliaanse kust bereikt zegt Abu Pechtolaziz nog steeds het is borrelpraat.

okkums reezur | 19-04-15 | 18:45

@Feuer Frei | 19-04-15 | 18:38

Zolang christenen in Europa de andere wang toe keren en zich laten intimideren door de islam, zal er helemaal niks georganiseerd worden.
Het verzet zal van de Seculieren / Atheïsten moeten komen.

QBert | 19-04-15 | 18:41

Afgaande op de stem van deze nieuwe moordenaar, zou ik zeggen; Vlaamse Belg, spreekt sommige woorden Nederlands uit, tevens licht accent wat op Frans lijkt, niet vreemd als Belg. Lijkt hoger opgeleid, waarschijnlijk gestudeerd in de VS of UK. Geen militaire achtergrond! Waarschijnlijk fijne jeugd gehad en ergens tussendoor kortsluiting gekregen in zijn hersenpan.

Oblast | 19-04-15 | 18:39

Wanneer worden deze door god vergeten duivels nu eens uitgeroeid, de Christenen blijven maar de andere wang toekeren wanneer gaan de Christenen nu eens de moslims aanpakken, hoelang zal het nog duren voordat er hier ook koppen gaan rollen, maar dat zal door pipo Rutten wel weer afgedaan worden als een op zich staand iets en niets met de zo vredelievende moslims te maken hebben.
Hoeveel IS figuren komen er hier asiel aanvragen, als je ziet hoeveel jonge gasten er tussen zitten lijkt het dat IS deze knapen geld en voor oversteek zorgt om hier terreur cellen op te bouwen, en als je weet dat het Nederlandse leger aangestuurd wordt door een moslim en er veel moslim soldaten in het leger zitten zullen deze t.z.t deze cellen van wapens gaan voorzien.
Hoelang zal het duren voor er hier ook de sharia gaat gelden.
Dat er in de grote steden de sharia al in opkomst is blijkt wel uit hoeveel hoeren tenten er onder het mom van criminaliteit worden gesloten, het feit is dat er veel moslim bestuurders in de gemeente zitten die alles waar ze zich aan storen moet verdwijnen.
Hoelang zullen de Christelijke Nederlanders nog vrij zijn, om lekker in bikini langs het water te liggen, hoe lang kunnen onze meiden zich nog luchtig kleden, ik vermoed met de huidige aanwas van moslims in dit land niet zo lang meer.

brandsmurf | 19-04-15 | 18:39

Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren tot westerse christenen zich organiseren en naar IS-gebied trekken om te gaan vechten.

Feuer Frei | 19-04-15 | 18:38

Duifmans | 19-04-15 | 16:4

Dat is naïef, dit zijn gewoon mensen die een Europees paspoort hebben. Die komen hier niet als vluchteling, maar als burger.

truusch | 19-04-15 | 18:34

wen er maar vast aan , binnenkort ook in onze straten.
om je maag alvast een voorproefje te geven .... www.bestgore.com/all-the-gore/

Masky33 | 19-04-15 | 18:29

Volgens mij is dat gewoon Obama die een Nederlands accent faked.

QBert | 19-04-15 | 18:27

De wereld is nog ver verwijderd van beschaving. Algemeen heerst er de misvatting dat we in een moderne maatschappij leven. De waarheid is dat we ons nog steeds in het stenen tijdperk bevinden. Soms ontwaakt er een lichtpuntje in de historie maar meestal dooft dit weer snel door een overmacht aan barbaarse hordes die de duisternis verkiezen.

Oblast | 19-04-15 | 18:26

Als ik zou moeten kiezen tussen een enorme zooi verzuipende dobbernegers of ze hier allemaal hebben, dan kies ik voor het eerste. Zover ben ik reeds gekomen. Ik voel me totaal niet schuldig aan het vreselijke feit dat er mensen verdrinken in die zee in hun poging een beter leven te krijgen.

McMarx | 19-04-15 | 18:23

Lijkt mij een Nederlander die zichzelf een Amerikaans accent heeft aangemeten (met uitgesproken r-en en 'tapped Ts').

Dit klinkt absoluut niet Brits, ook niet Ali-G Brits.

Hij spreekt 'hands' uit als 'hents' en property als 'properdy'.
In Ali-G taal zou dat prope'y worden. Zonder hoorbare r en met een glottal stop i.p.v. een t-klank of een d-klank.
Ook de dark L in until i.p.v. een soft L klinkt niet als dat van een native speaker.

Het ritme heeft ook nogal veel weg van Nederlanders die Engels spreken, inclusief de quasi-Amerikaanse uitspraak.

Diny in Bikini | 19-04-15 | 18:16

Valt wel op dat iedere christen in de video aan het werk is en de barbaarse proleten van Mohammed op hun knietjes liggen of lopen te dreigen.
Komt me bekend voor. Kweenie waarvan...

QBert | 19-04-15 | 18:15

Het lijkt wel of de nieuwe beul een Nederlands accent heeft?

Graftak | 19-04-15 | 18:13

dr. P. von Orno | 19-04-15 | 18:03 | | Reageer+ |0

U vind dat ze geen podium moeten hebben?
In Nederland hebben landverraders als pechtold, Balkenende, Rutte, etc etc ook allemaal een podium...

Flipus | 19-04-15 | 18:11

Kom jongens, wie heeft er een taalexpert / accentexpert / taalfreak in zijn netwerk?

Eduardo- | 19-04-15 | 18:10

Het is een Vlaamse Belg. Wie doet de volgende duit in het zakje?

Reconquistador | 19-04-15 | 18:05

Hoe kan het dat het internet deze idioten nog een platform biedt?

dr. P. von Orno | 19-04-15 | 18:03

Als ik zo eens naar die tongval luister zou hij zo maar eens een lange tussenstop in ons landje hebben gemaakt...

Aanmodderfakker | 19-04-15 | 17:59

Ik hoor van uit Den Haag alleen maar verontwaardiging over het verdrinken van honderden mensen (moslims) in de Middellandse Zee.... deze 20 a 30 christenen doen er blijkbaar niet toe.
.
Duidelijk waar ze hun prioriteiten stellen van jouw en mijn belastingcenten....
.
Beide fenomenen hebben ze overigens zelf uitgelokt en gefaciliteerd door Khadaffy te verwijderen.... ook alweer van jouw en mijn belastingcenten.
.
Hoever moet dit nog gaan?

Fatwabuster | 19-04-15 | 17:55

ben kokhals | 19-04-15 | 17:43

Executeren door een westerse vrouw en oneervol begraven met een paar varkens
Kijken of ze nog het 'paradijs'inkomen

In 4k opnemen en het oosten in slingeren.

Vuur bestrijd je met vuur.

ministerSinister | 19-04-15 | 17:50

@Lewis Lewinsky | 19-04-15 | 17:44
Klopt, het een sluit het ander niet uit.

La Bailaora | 19-04-15 | 17:50

@ben kokhals | 19-04-15 | 17:43
verontrustend.

La Bailaora | 19-04-15 | 17:49

Ik zie het al: Een zionistisch complot

Amazing_Mark | 19-04-15 | 17:48

Whaha Donkey Bong! Dacht dat ik de enige was met dat liedje 😀

vliegemepperd | 19-04-15 | 17:46

@La Bailaora | 19-04-15 | 17:20
Natuurlijk is het allemaal propaganda. Maar die hoofden zijn er echt wel afgegaan. Het een sluit het ander niet uit.

Lewis Lewinsky | 19-04-15 | 17:44

@La Bailaora | 19-04-15 | 16:18 "Gloednieuw, kan allemaal, mogelijkerwijs is IS veel beter georganiseerd dan we geloven."

As u de sponsor zoekt, en van "American aircraft dropped weapons to ISIS, says MP" via "UN Report Reveals How Israel is Coordinating with ISIS Militants Inside Syria" bij "America Created Al-Qaeda and the ISIS Terror Group" terecht komt, dan zijn die enorme wapenvoorraden, die pick-up trucks, nieuwe schoenen en gelikte huisstijl en soms profi videoproducties misschien niet zo verrassend meer. Het bestrijden echter, dat wordt wel ingewikkeld met zulke bondgenoten.

ben kokhals | 19-04-15 | 17:43

is'rs zijn ECHTE mannen

Je herkent de helden aan de Camouflage zoals gebruikelijk in elke Darkroom GAYbar

Alt | 19-04-15 | 17:37

Absoluut een Belg of Nederlander!
25:40 "lowrd"
26:04 "in fect"
26:53 "baddle..." (een brit zou duidelijk baTTle zeggen)
-
Zo, nu eens kijken of onze getrainde en absoluut-niet-kapot-bezuinigde veiligheidsdiensten kunnen achterhalen welk HBO afgestudeerd kansenpareltje dit is.

Eduardo- | 19-04-15 | 17:37

@hakbarry | 19-04-15 | 17:22
Daar doen we dus niet meer aan, boots on the ground, een grote fout lijkt mij, als je de door jou aangehaalde echte militairen op die achterbakse moslims afstuurt breken ze in huilen uit.

Uw Verzekeringsadvis | 19-04-15 | 17:33

Tekst hylarisch, beelden walgelijk. Zinloos geweld.

dubbert | 19-04-15 | 17:27

--sql error-- | 19-04-15 | 17:09
Als deze psychopaten het te heet onder de voeten wordt kunnen ze altijd vluchten naar €uropa, waar ze met open armen ontvangen zullen worden en dure behandelingen op de kosten van de belastingbetaler mogen volgen uiteraard.

de uitbater | 19-04-15 | 17:25

Ik kan me anders niet herinneren dat Jihadi John eerder in Libie optrad. Dat was volgens mij in een ander theater.

dr. P. von Orno | 19-04-15 | 17:24

voor de bonus: het is de schuld van GS.
Genoeg gezegd over dit stelletje zwakzinnigen. nu actie- t' schijnt dat we nog wat mariniers hebben klaarstaan.....

hakbarry | 19-04-15 | 17:22

@Jérôme kan Vlaveren | 19-04-15 | 17:02
1. Guantanamo Bay? Vreemd.
2. Ja, het zou Nederlands accent kunnen zijn, maar dit is geen 'arabisch engels', maar ik zou me perfect voor kunnen stellen dat het een in Engeland geboren 'allochtoon' is. Onze 3/4e generatie Marocjes spreken ook Nederlands anders dan de autochtonen. Maar nogmaals, dit is geen 'arabisch engels', daarvoor is het te goed.
3. Dus toch propaganda? Dus opgezet, niet om zozeer die hoofden eraf te hakken, maar een signaal naar de wereld te zenden?
4. Kan allemaal, en nee, de gevangenen spreken niet, dus we weten niet wat de gevangenen spreken.
5. Dus toch propaganda, misschien om nieuwe jihadisten uit Europa te recruteren?

En je extra observatie is ook interessant, zelfs als het pistool niet geladen is hoor je dat niet te doen.

La Bailaora | 19-04-15 | 17:20

Je moet deze Jihadisten individueel beoordelen, aldus de overtreffende trap van landverrader Anton Mussert, te weten Alexander Pechtold.

eerstneukendanpraten | 19-04-15 | 17:20

Met tegenzin t geluid aangezet en het klinkt inderdaad Hollands, dat accent, wellicht een geliefde 'dood aan de joden'onderdaan van onze stropdasdhimmi van Aartsen.

Dibe | 19-04-15 | 17:17

En als Geert Wilders morgen wat roept, demonstreren overmorgen PvdA, GroenLinks, Quinsy Gario en de AFA weer gezellig samen met de aanhangers van deze moordenaars.

MAD1950 | 19-04-15 | 17:16

Dood aan de jihadi's. Simple as that. Uiteindelijk ruimt Moeder aarde jullie wel op. Jullie zijn als een ziekte. Tijd voor wat bestraling.

GameOverBro | 19-04-15 | 17:14

de uitbater | 19-04-15 | 17:01
zodat niemand straks kan zeggen dat ze het niet wisten.
Zelfs de wegkijkers als Pechtold cs niet.

--sql error-- | 19-04-15 | 17:09

Jérôme kan Vlaveren | 19-04-15 | 17:02
Ja ondertussen alles verafschuwen wat het Westen te bieden heeft , maar tegelijkertijd alles gebruiken wat het Westen te bieden heeft , telefoon , internet , camera , computer en noem maar op .

Eurotokkie | 19-04-15 | 17:07

"... Until they testify that there is no true god than allah ..."
Het gaat echt allemaal helemaal nergens over!
Nutcases!

Aristotalloss | 19-04-15 | 17:07

La Bailaora | 19-04-15 | 16:18
1. Die pakken zijn, zeker als ze oranje zijn, een vorm van propaganda (denk Guantanamo Bay). Ze zullen niet in de pakken slapen, maar deze liggen klaar voor dit soort taferelen.
2. Dit is geen perfect Engels. Het heeft ook geen lokaal Engels accent, zoals Londons accent van Jihadi John. Eerlijk gezegd klinkt die stem mij Nederlands in de oren. "De lorwt, en tjerisher of dis worrrld".
3. Dit is ook onderdeel van de propaganda. De gevangen moeten gebogen lopen en de beulen lopen dichterbij de camera. Een beetje zoals de Hobbits in de Lord of the Ring kleiner leken dan ze daadwerkelijk waren.
4. Ik denk dat een groot deel van de gevangenen geen Engels spreekt. Ook is er een vorm van: Je neerleggen bij je onontkoombare dood. Of een vorm van shock, stress en onbegrip maakt je apathisch. Veiligheidsmechanisme van dieren.
5. Ja, die kostuums zijn puur voor de show. Dat zijn geen pakken waar ze in trainen. Dit is ook een vorm van propaganda. Het lijkt wel een heuse legermacht, in plaats van een stel ploerten in de woestijn.
 
Wat mij zelf ook nog opviel is de slechte trigger-discipline van de nieuwe beul. Hij richt een aantal keer zijn wapenloop naar de camera-man. Iemand getraind in het leger zal nooit zijn pistool richten op iemand als hij of zij niet voornemens is deze persoon neer te schieten.

Jérôme kan Vlaveren | 19-04-15 | 17:02

Plukkiehaar | 19-04-15 | 16:53
Die gasten in het Midden-oosten zijn al sinds de jaartelling de weg kwijt dus ze weten niet beter.

Eurotokkie | 19-04-15 | 17:02

Waarom zulke zuurstof verspillers een podium bieden?

de uitbater | 19-04-15 | 17:01

Hans Hillen | 19-04-15 | 16:53
Er zit inderdaad van alles op die boot maar niet de mensen die echt vluchten voor de ellende want die hebben geen geld.

Eurotokkie | 19-04-15 | 16:59

En dan te bedenken dat er mensen staan te juichen als mensen die deze genocide ontvluchten verdrinken in de Middellandse zee. Wat een wereld.
@kicktherabbit | 19-04-15 | 16:03

Ik las eergisteren anders dat Christenen overboord werden gekieperd door Allahfans want verkeerde geloof ofzo. Die zitten dus ook op die bootjes hier naar toe. De NOS zal het inderdaad wel met je eens zijn denk ik wat betreft genocide.

WillemRuis | 19-04-15 | 16:56

We zijn allemaal de weg kwijt. Het lost zich vanzelf op.
En dan begint het weer van vooraf aan.

Plukkiehaar | 19-04-15 | 16:53

La Bailaora | 19-04-15 | 16:45

Geen idee mijn beste, mischien een vorm van beeldspraak ze laten de gevangenen ook bukken met lopen zodat ze er boven uit kunnen steken lijkt mij ook symbolisch.

ministerSinister | 19-04-15 | 16:53

En dan te bedenken dat er mensen staan te juichen als mensen die deze genocide ontvluchten verdrinken in de Middellandse zee. Wat een wereld.
kicktherabbit | 19-04-15 | 16:03
.
Wie denk je dat er in die bootjes zitten? De meeste zijn zelf moslim, die de christenen overboord duwen. Rijke moslims ook nog, anders konden ze de mensensmokkelaar niet betalen. Mensensmokkelaars die vaak verbonden zijn aan IS en zo aan heel veel geld komen. De échte arme sloebers zitten in de vluchtelingenkampen in de regio of kunnen helemaal niet vluchten. Valt het je niet op dat die bootjes hoofdzakelijk bevolkt worden door jonge alleenstaande mannen? Waar laten die hun vrouwen, moeder en kinderen dan? Is het voor hen wel veilig?

Hans Hillen | 19-04-15 | 16:53

frank87 | 19-04-15 | 16:05
Volgens mij wou die negeren links van hem zich net bekeren! Maarja dat kan natuurlijk niet toegestaan worden. Anders hou je niemand over om t hoofd af te hakken.

ca12nag3 | 19-04-15 | 16:52

Ah, een nieuw "who ran?" topic. Laten we met z'n allen even een momentje stilstaan bij islamofobie. Arme Moslims. Wat plaatsen die boze en verwarde mannen die religie toch in een kwaad daglicht, zeg.

Parel van het Zuiden | 19-04-15 | 16:51

Reden te meer om geen enkele vluchteling vanuit Libië naar Europa te laten komen, terugsturen dus.
Wat doen onze militairen in Mali, terwijl er direct aan de buitengrens van Europa zulke taferelen gaande zijn?
Welke persoon van Vluchtelingenwerk Nederland, Stichting Vluchteling, Amnesty International, Artsen Zonder Grenzen, PvdA of Groen Links kan garanderen dat deze koppensnellers in Libië niet na deze actie de boot naar Europa pakken?

Duifmans | 19-04-15 | 16:47

Ik spuug ISIS en Al-Baghdadi recht in hun gore gezichten.

Mohamed80 | 19-04-15 | 16:46

@ministerSinister | 19-04-15 | 16:42
True, maar waarom zoveel moeite om het zo perfect schoon en clean te laten lijken?

La Bailaora | 19-04-15 | 16:45

Voor de mensen die het niet beseffen die zee dat is de Middellandse zee. Zomers bevinden wij ons graag aan de Europese kant van diezelfde zee. Op de Europese stranden genieten we van ons boekje, of de zon terwijl er op het Libische strand onschuldige mensen worden onthoofd.

Het verschil moet er wezen zullen we maar zeggen , hoe lang blijft dat verschil er nog is de volgende vraag.
Zo ver weg is Libie niet.Het kan toch niet dat er aan de andere kant van de Middellandse zee onschuldigen op brute wijze vermoord worden door mensen die op het Europese continent geboren zijn.

gatverdamme!!!

truusch | 19-04-15 | 16:44

@ minister sinister (16:15) Mijn hobby is talen en accenten en ik kan vrij goed (helaas niet altijd) iemand's nationaliteit duiden door een accent. Ik denk dat je gelijk hebt: De hoofdenkapper heeft inderdaad een Nederlands accent; maar kan evt. ook vlaams zijn.
telelezer | 19-04-15 | 16:25
Vlaams, interessant. Er is een IS bataljon in Syrië genaamd Katibat al-Battar al-Libi, een elite groep met veelal Libische jihadisten, maar ook buitengewoon veel Belgische jihadisten. Die lui van Katibat al-Battar schijnen ook tussen Libië en Syrië te pendelen, dacht ik. Vandaar dat ik het interessant vind dat je het accent Nederlands of Vlaams vindt klinken, want een Belg zou dus best mogelijk kunnen zijn.

Gualtiero | 19-04-15 | 16:44

La Bailaora | 19-04-15 | 16:18

Veel ex kopstukken van het regime van Saddam hebben zichzelf bij IS aangesloten. Dat zijn echt geen domme jongens die niet weten hoe ze een leger moeten organiseren hoor. Gisteren kwam nog in de publiciteit hoe gestructureerd ze te werk gegaan zijn voordat ze de macht in grote delen Syrië en Irak overnamen. Nee, het zijn echt geen stel halve wilden zoals de Media ons doet geloven.

lennard94 | 19-04-15 | 16:44

La Bailaora | 19-04-15 | 16:18

Als je 2B in de oorlog kas heb moet een semi professionele clip geen probleem zijn.

ministerSinister | 19-04-15 | 16:42

Die o zo mooie religie van vrede bewijst dagelijks dat het een kwaadaardig allersvernietigend gezwel is. De medische wetenschap noemt zoiets een kanker. Enige mogelijke remedie is wegsnijden en/of het even agressief proberen te bestrijden. In de hoop dat het lichaam van de patient sterk genoeg is om het te overleven. Met de wetenschap dat west europa geïnfecteerd is, mag je van politiek leiders verwachten dat zij de juiste actie ondernemen. Of ze aan te klagen voor nalatigheid de dood ten gevolge hebbend.

vaas klaak | 19-04-15 | 16:41

-weggejorist-

stigmatiseerder | 19-04-15 | 16:40

telelezer | 19-04-15 | 16:25
niet mee eens. Het klink een beetje amerikaans, maar sommige woorden hoor ik een Scottish accent.
let op woorden als 'sand', 'hand' etc.

--sql error-- | 19-04-15 | 16:40

-weggejorist-

Onze man in Mockba | 19-04-15 | 16:38

Wat een wereld! Is deze criminele anarchie een permanent verschijnsel, waarbij willekeurige executies vie het www worden uitgezonden, of komt er een dag waarop een nieuwe vorm van beschaving orde kan scheppen op alle delen van de wereld?
Spengler was pessimistisch: "Er komt geen nieuw Egypte".

Van Duyvenbode | 19-04-15 | 16:36

@kicktherabbit | 19-04-15 | 16:03
Ja al die moslimnegers in boten die de christenen er wel uit moeten kieperen omdat die moslims zo bang zijn onthoofd te worden in de boot door de messentrekkende christenen.

Dibe | 19-04-15 | 16:31

Dit is in Libië en niet in Syrië.... En een nieuwe front van Ethiopië tegen IS gaat moelijk, want Ethiopië ligt onder Sudan en Eritrea. Weet u dat ook weer.

Hollandseman | 19-04-15 | 16:26

@ minister sinister (16:15) Mijn hobby is talen en accenten en ik kan vrij goed (helaas niet altijd) iemand's nationaliteit duiden door een accent. Ik denk dat je gelijk hebt: De hoofdenkapper heeft inderdaad een Nederlands accent; maar kan evt. ook vlaams zijn.

telelezer | 19-04-15 | 16:25

Toch een aantal vraagtekens bij de video:

1. Gevangenen hebben perfect dezelfde kleding aan, of oranje of zwart, en zien er uit als vlekkeloos nieuw, niet iets wat ik verwacht bij een troep wilden.
2. Leider spreekt perfect Engels.
3. Alle 'soldaten' lijken langer dan de gevangenen.
4. De gevangenen lijken niet op mensen die denken dat hun kop eraf gaat, ze zien er rustig uit.
5. Het materiaal van de 'soldaten' lijkt ook gloednieuw, kijk bv. eens naar de schoenen. Zo hebben ze ook allemaal, op de 'leider' na, dezelfde nieuwe outfit, alsof het perfect georganiseerd is. Niet iets wat ik me voorstel van een troep wilden.

Mogelijke antwoorden:
1. Kan.
2. Leider kan een moslim uit bv. GB zijn.
3. Toeval.
4. Mogelijk hebben ze het van te voren verschillende malen geoefend, waarbij de gevangenen niet vermoord werden, en daarom denken de gevangenen dat het nu weer niet reeel is en niet gaat gebeuren.
5. Gloednieuw, kan allemaal, mogelijkerwijs is IS veel beter georganiseerd dan we geloven.

Maar als iemand zou zeggen dat het een hollywood film is zou ik het ook geloven. Schiet maar.

La Bailaora | 19-04-15 | 16:18

Ik geef het toe en ben nu echt overtuigd: Allah is inderdaad de grootste. De grootste fantasielul, welteverstaan. En Mohammed is inderdaad zijn profeet. Iemand overigens die naar de huidige maatstaven gerekend voor pedofilie ongetwijfeld veroordeeld zou worden. Een lekker stel bij elkaar. Wees er maar trots op.

Rokus3013 | 19-04-15 | 16:17

Accent klinkt behoorlijk Nederlands.

ministerSinister | 19-04-15 | 16:15

@ twasniks | 19-04-15 | 16:06
denk precies zo.
Als makke schapen naar de slachtbank?
Bijt zo een randdebiel zijn oor af of ren weg dan heb je een snellere dood door een pistoolschot.

Artwido | 19-04-15 | 16:13

Altijd interessant, die ISIS propaganda.

CH3-COOH | 19-04-15 | 16:11

@kicktherabbit | 19-04-15 | 16:03
Denk niet dat de meeste die in die bootjes zitten vluchtelingen zijn voor IS. Het zijn namelijk bijna allemaal jonge moslim mannen, die als er christenen of niet gelovige inzitten, deze gewon overboord zetten. De echte vluchtelingen zitten in de kampen daar. We halen IS gewoon binnen. Een soort boot van Troje. Daarbij een miljard mensen naar Europa halen kan niet gaan werken

Tostiman | 19-04-15 | 16:11

Als ze dit bij de gutmensch in de achtertuin zouden doen dan zouden ze het prima vinden. Ze hebben immers niets te vrezen, want ze stellen hun achtertuin ter beschikking...

Dhr. de Wit | 19-04-15 | 16:10

@twasniks | 19-04-15 | 16:06
Ze zijn al murw gemaakt met een hele rits schijnexecuties. Telkens als ze daarbij een dociele houding vertoonden lag er een lekkernijtje te wachten. Dat is hetzelfde wat islam op spirituele wijze met zijn volgers doet.

Godsammekraken | 19-04-15 | 16:10

wist niet dat de islam ook unisex kledij heb

analcharist | 19-04-15 | 16:09

Donkey Bong | 19-04-15 | 16:03
Lekker GS. Heb ik weer de hele dag "Where's Your Head At" van Basement Jaxx in mijn hoofd.

kudos, heel veel.

Broodje_warm_pees | 19-04-15 | 16:08

@frank87 | 19-04-15 | 16:05
Als negers slachtoffer zijn van moord en slavernij ligt het er maar net aan hoe gevaarlijk de daders zijn of Koewinsie boos wordt. Noem het nuance.

Godsammekraken | 19-04-15 | 16:08

Een nieuwe amoebe is opgestaan,stelletje laffe achterbakse hersenloze varkens. manmanman wat een kutvolk......

sjefdelimbo | 19-04-15 | 16:07

Ik haat die vreselijke muziek. En vraag me af waarom die slachtoffers zo rustig zijn. Je hebt niks meer te verliezen, verzet je toch! Denk ik dan vanachter mijn PC.

twasniks | 19-04-15 | 16:06

Het lijkt mij dat deze dingen zo min mogelijk bij de NOS ter sprake komen. Ze willen niet dat mensen een (fout) beeld van de islam krijgen.

(g)een stijl | 19-04-15 | 16:06

Vermoorde negers: Quincy Gario zal nu wel boos worden.

frank87 | 19-04-15 | 16:05

@kicktherabbit | 19-04-15 | 16:03
De daders zitten letterlijk in hetzelfde schuitje.

Godsammekraken | 19-04-15 | 16:05

Geef deze ziekte toch geen Podium.. kom op.

023hard | 19-04-15 | 16:04

Nee bedankt, sla deze even over al is ie gekuisd.
Aan de ene kant zeg ik, dit soort filmpjes niet meer zo hypen want dan hebben ze er geen plezier/profijt van. Aan de andere kant zeg ik, laat maar zien wat de ware islam is.

Dhr. de Wit | 19-04-15 | 16:04

*hoopt stiekem dat alle Ethiopische christenen een nieuwe front tegen IS beginnen*

Risingson | 19-04-15 | 16:04

NSFW?! Die "muziek" alleen al is genoeg voor NSFL.

Godsammekraken | 19-04-15 | 16:04

Lekker GS.
Heb ik weer de hele dag "Where's Your Head At" van Basement Jaxx in mijn hoofd.

Donkey Bong | 19-04-15 | 16:03

En dan te bedenken dat er mensen staan te juichen als mensen die deze genocide ontvluchten verdrinken in de Middellandse zee. Wat een wereld.

kicktherabbit | 19-04-15 | 16:03

Je moet bijven vernieuwen natuurlijk. Als moslim ben je slechts zo vroom als je laatste gruweldaad.

Godsammekraken | 19-04-15 | 16:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken