
Bestaat er naast zinloos - ook zoiets als zinvol geweld? Het antwoord daarop is simpel. Ja, in ieder geval in Amsterdam. Daar schaart de gemeente zich achter het grootste tuig van de stad: taxichauffeurs. Verantwoordelijk wethouder Litjens (
VVD) beloofde de gemeenteraad gisteravond keiharde actie tegen de klantvriendelijke en behulpzame automobilisten van
belastingvrij UberPOP zodat professionele taxichauffeurs
intimidaties en
geweld voortaan achterwege kunnen laten. Goede oplossing, maar niet heus. Als het aan pseudoliberaal Litjens ligt gaat de vrije markt kapot zodat taxiterroristen ongehinderd burgers kunnen blijven uitknijpen en schofferen. De gewone man op straat mag niet zelf kiezen tussen een beunhaas voor vijf euro en een taxichauffeur die gebrekkig Nederlands spreekt en gierend duur bovendien. Nee. Litjens gaat
aandringen op 'intensivering van de handhaving' bij staatssecretaris Mansveld', want zo zijn de regels nou eenmaal. Onder de streep blijkt dat TCA zijn zin krijgt dankzij geweld en nadat de taxioorlog deze week eindelijk officieel is losgebarsten op de A10. Geweld helpt dus toch. Stik er lekker in, klootjesvolk. VVD-afdeling
Amsterdam precies waar het voetvolk behoefte aan heeft, namelijk de wereld op z'n kop.
Reaguursels
InloggenJe hebt niks gevonden benrod. Ik plaats slechts mijn mening. Wat jij en anderen doen is discrimineren en anoniem een groep afzeiken. Dat er taxituig is,ja. Maar allemaal, nee. Iedereen moest toch taxi rijden? Daar was het publiek toch zo blij mee in 2000?
Noem mij 1 groep die zich illegaal geld laat afnemen door een ander? Niemand!
Ik vind taxichauffeurs nog rustig aangezien Uberpop al sinds juli 2014 rijdt.
Niemand die de rechtspraak heeft gelezen en heeft kunnen zien dat uber op alle punten verloor. Bedrijf heeft schijt aan de rechter en de wet en rijdt toch door, dat vinden jullie normaal? Dan heeft de rechter opeens niet het laatste woord? Maar wel commentaar op anderen die de wet of wat dan ook overtreden. Schaam jullie.
Uber is een parasiet die 20% ex btw van iedere rit krijgt. Al dat geld vloeit vrijwel belastingvrij naar de US. Lekker steunen dat soort bedrijven joh. Mag jij steeds meer belasting betalen wat ook steeds meer gebeurt. Dat flikken al die Amerikaanse bedrijven hier. Geen sociale premies betalen zodat wij Nederlanders meer moeten afdragen. En maar klagen he.
lex8310 | 19-03-15 | 13:47
En ik weet niet wat u trouwens probeert te bewijzen met 'maar 1300 chauffeurs zijn van de tca'. Maar hier bij de rtc zijn de taxichauffeurs precies hetzelfde. Asociale klojo's die zich nooit aan de verkeersregels houden en een tolk nodig hebben om je bestemming te begrijpen. Waarom zou dat bij die 2300 chauffeurs die niet bij de tca werken anders zijn..
lex8310 | 19-03-15 | 13:47
Ik heb de taxichauffeur gevonden!
De enige reden dat uber illegaal is, is dat de overheid zijn burger-uitzuig aandeel niet krijgt middels 300000% belasting op de ritprijs. Er is maar 1 criminele organisatie in nederland en dat is de roverheid.
De meesten die hier reageren zijn te dom om te poepen. Hebben nog nooit in een taxi gezeten en denken dat Amsterdam TCA is. Helaas voor jullie zijn er in Amsterdam 15 centrales met 3600 chauffeurs waarvan er maar 1300 van TCA zijn. Praten elkaar alleen maar na. Lopen zelf te janken als ze 1% moeten inleveren, maar het wel normaal vinden als een illegale bezigheid concurreert met een legale branche. Werkelijk geen enkel moraal besef tot ze zelf aan de beurt zijn. Dan is de wereld te klein.
Inmiddels boycotten wij bedrijfsmatig al een tijdje de legale taxibedrijven. Wij doen liever zaken met nette correcte chauffeurs die hun diensten aanbieden als prive chauffeur. Dan weet je zeker dat je klanten een goede rustige rit krijgen met een nette behulpzame chauffeur. Niet zo'n pauper in een C&A jasje met een grote bek.
Ik moet helaas wel eens met een taxi bij Utrecht,
de prijs verbaast me iedere keer weer, rond de derig euro voor een ritje van een kilometer of tien. nu een bedrijf gevonden dat werkt met aktie-prijzen. Kost nog twintig euro maar het geeft wel an dat het niet zo duur hoeft te zijn als bij de regulieren.
In Amsterdam neem ik geen taxi meer, ik ken de weg daar niet maar de paar keer dat ik er een taxi nam, kon ik als provinciaal al merken dat er schandalig werd omgereden.
Verplicht op de taxi het geloof en afkomst van de taxiterrorist vermelden.
Dan gaat de taxituigmarkt zichzelf direct reinigen.
Het probleem is gewoon dat alle ambtenaren KUTSOCIALISTEN zijn die nooit in eigen vlees zullen snijden. Deze lui hebben alleen maar baat bij maar regels and controle want dat betekent meer overheid. Enige oplossing is een kleinere overheid, minder belastingen, minder netto-ontvangers.
Smerig taxituig, ik ga lekker met het fietsje. Ik ga geen godsvermogen betalen om bij zo'n asociale baardaap in zijn kut Mercedes te stappen. De laatste keer dat ik een taxi nam werd die neanderthaler kwaad omdat ik geen fooi gaf, een portie muilperen kan ie krijgen.
TCA? Branden in de hel - allemaal - al dan niet met een tros druiven.
Wow ik ben hier in Bogotá Colombia, heb net een gesprek met een toeriste en hebben het over amsterdam. Ipv over drug en prostitutie te beginnen begint zij over asociale taxichauffeurs en dat ze om een te kleine fooi uitgescholden is en haar koffers uit de taxi gegooid! Haha, leve uberpop, vrijheid en dat het beeld van taxis in amsterdam maar snel mag veranderen!
Betaal de taxichauffeurs het geld van de vergunning en de investering in hun wagen terug en dan heb je pas gelijkwaardige concurrentie. Tot die tijd hebben de taxichauffeurs mijn beperkte sympathie, maar handjes wel thuis houden hé?
Uberpop is broodroof.tis godver hetzelfde als buiten een cafe iemand zn kraam opzet en biertjes gaat verkopen.
TCA?
Och, als iemand uit mijn kringetje vervoer nodig heeft, stoot ik ze graag brood uit de mond, voor ongeveer 5 Euro per ritje. Naar het ziekenhuis moeten? Bel geen taxi, bel je vrienden!
Om in een normale taxi te kunnen stappen moet ie gratis zijn.
Dus alleen voor burgemeesters, wethouders, zieken, kinderen op speciale scholen, gehandicapten.
Voor ieder normaal mens is ie onbetaalbaar.
Leve Uber, kunnen normaal werkende mensen ook eens met een taxi.
Graag nu een referendum hier over.
En bij uitslag meer dan 90 % pro Uber (et al)
graag sofort nieuwe *vervoers* (geen taxi) wetgeving.
@Boris die Sauertopf | 18-03-15 | 17:39
hullie...
Kom er maar in OM, weer een omgekochte VVD-er. Als een gebraden vogel fladdert hij de cel in zijn 240 uur werkstraf tegemoet.
Zinloos geweld?
Als je geen zin hebt dan maak je maar zin!
Juist. Mensen die bekent zijn met Schiphol weten ook dat deze illegaal klanten werven zijn. Mag ook niet. Doen zij wel. Wordt ook voor gewaarschuwdt. Dweilen met de kraan open voor de KMAR. Blijven in beweging op zoek naar verdwaalde toeristen. Van alles mis met die vergunningen. Lullen over de wet. Rijdt een hoop fout tuig tussen. Blauwe kenteken is dus te gemakkelijk te behalen. Ken nog wel meer plekken waar snorders actief zijn. Alles om hun imperium in stand te houden
Marktwerking. Oók in de Taxi-Branche!
www.libertarischepartij.nl/libertarisc...
@wapster 18:44: Ik zie wel wat in het systeem dat Londen heeft: Je kan daar kiezen uit officiele "black cabs" die aan allerlei eisen moeten voldoen. Ze bieden een bepaalde kwaliteit aan service, en mogen bijvoorbeeld (in tegenstelling tot die eikelbijters hier) geen ritten weigeren omdat de afstand te kort is of wat dan ook. Daarnaast heb je nog "licensed private hire" taxi's, met doorgaans wat ranziger voertuigen en bestuurders. Die moet je vooraf bestellen (je kan ze dus niet flaggen op straat i.t.t. een black cab), en er zit geen meter in; de ritprijs spreek je vooraf af. Dat is al bijna het model van Uberpop, minus de hippe app.
Volgens mij is dat een prima model om Uberpop te legaliseren. Geef aparte vergunningen uit met minimale rompslomp en kosten: een VOG, voertuig met APK, en een verzekering die de inzittenden dekt, meer is er in principe iet nodig. En werk dan samen met Uber om de handhaving en de inning van de BTW mogelijk te maken. Simpel zat.
Ook politici en ambtenaren worden waarschijnlijk bedreigd door de keurige heren met een echte taxivergunning. Gewoon helemaal opengooien die markt en geweld keihard aanpakken.
Straks als er slachtoffers vallen zegt de politiek, dit is walgelijk en verbijsterend en Burgemeester v.d. Laan loopt dan in een stoet van stille mensen met spandoekjes "zinloos geweld moet stoppen". Maar denkt natuurlijk, zie artikel, zo en nu graag weer rust in de tent.
Net zoals Cohen destijds bij Theo van Gogh.
Kiwa Keurmerk maar afschaffen bij dit gedrag van taxi chauffeurs. Ze betalen er toch te veel geld voor.
www.taxipro.nl/ondernemen/2014/01/15/s...
Ik ga ook altijd lopen. Scheelt me toch een 25 euro. Ik vind dat toch een hoop geld.En het is nog gezond ook.1 keer gedaan vanuit de stad naar huis was effe w4 euro. Nou dat was dan ook gelijk de laatste keer.Als ik me wil laten naaien dan liever voor dat geld door een hoer.Rijd lekkerder en beter. En heeft een betere vering ook.
"De gewone man op straat mag niet zelf kiezen tussen een beunhaas voor vijf euro en een taxichauffeur die gebrekkig Nederlands spreekt en gierend duur bovendien. "
Dat klopt. Zo mag de gewone man ook niet kiezen voor een zwarte werkster, een zwarte Poolse klusjesman, een zwarte automonteur of een zwarte dakdekker. Die arme gewone man toch.
@Bakito | 18-03-15 | 18:36
Love is a battlefield. *zakdoekje aan rijken doet *
Amsterdamse taxichauffeurs zijn door en door walgelijk en agressief, echt een totale poel van ellende dat tuig.
@Snelheidsduivel | 18-03-15 | 18:24
Die chauffeurs zijn tokkie genoeg om zo'n ding straks ook klem te rijden en te molesteren.
Ik zie het echt doen.
Botte Hork | 18-03-15 | 17:55
Je houdt niet meer van me! *huilt *
@McSnor | 18-03-15 | 18:22
Of een kernbom op het kalifaat. Reken ik ook onder zinvol.
TCA=georganiseerde Mocro/Turkenbende. Opdoeken en gaan Uberpoppen. Rood stipje bij de PVV overigens :-)
Goh, zou taxi criminelen amsterdam soms een vvd 'er op de payroll hebben?
Waar is Miko. Miko als je dit leest kijk dan effe naar mijn tegenreactie bij het topic TTIP-verdrag. Anders niet.
Tja deze idi. mag voor mijn part nooit meer rijden..
Ik schrik hier van het aantal reaguurders dat braaf het socialistische idee van een grote overheid met al haar marktverstorende regeltjes verdedigt, en vanuit die gedachte Uber veroordeelt. Snapt men dan niet dat de taxibranche door de overheid volledig dichtgetimmerd is, en dat Uber de markt slechts probeert open te breken? Zijn we ineens niet meer voor vrije marktwerking en innovatie?
Ja, Uber overtreedt momenteel de regels, daar betalen ze momenteel ook de bekeuringen voor. Het is niet alsof Uber vanuit de overheid oneerlijk concurrentievoordeel wordt toebedeeld. Uber is de strijd tegen de regelgeving aangegaan, net zoals de reguliere taxibedrijven dat zouden moeten doen. Maar nee, die kunnen enkel jammerend vingerwijzen naar de boze 'marktverstoorder'. Om te kotsen.
Even los van een ieders persoonlijke mening over TCA, Uber of andere chauffeurs, maar was Uber niet gewoon verboden?
Ben helemaal voor concurrentie enz, maar wel allemaal aan de zelfde regels, wetten en eisen voldoen. Zolang Uber (nog steeds) verboden en dus illegaal is, heb ik geen moeite met acties tegen deze dienst. Maar hou het netjes.
Automatisch rijdende autos is definitieve einde van taxies. Dus ze stellen het alleen maar uit.
@ salsaparilla | 18-03-15 | 18:12
Zolang ze mij menen te moeten naaien omdat ze veronderstellen dat ik het Nederlands niet machtig ben, ivm conversatie in het Engels met gasten, kunnen ze van mij allemaal kapot vallen.
Tuig is het, niet meer en niet minder.
Een schande voor Nederland is nog te zacht uitgedrukt.
Niets houdt de gecertificeerde chauffeur tegen om ontslag te nemen en als vrije rijder aan de slag te gaan bij bv Uber.
En nee, ik ben geen randdebiel met een uitkering.
Bestaat zinvol geweld? Tja... Opvoeden?
Ommezwaai | 18-03-15 | 18:13
Het was ook cynisch bedoeld vandaar dat ik het voormalige Nazi Duitsland benoem
VVD en de PvdA met steun van Arogander de Grote roepen dat de koopkracht toeneemt alleen vergeten ze de groep te benoemen voor wie dat geld.
Klanten willen UberPOP, dus wil de politiek dat niet.
Taxichauffeurs knijpen hun klanten uit en hebben schijt aan hun klanten, dat hebben ze overeen met politici. Het zal om die reden zijn dat de politici solidair zijn met de criminelen van de reguliere taxi's. Zelfde slechte mentaliteit.
op deze proviciale dag kan het me even geen krabje aan mijn plekje schelen wat jullie daar doen. Allemaal zuigen aan toeristen-reetjes.
In plaats van dat de taxibranche klaagt dat de regels te streng zijn, besluiten ze iedere vorm van concurrentie desnoods met geweld de kop in te drukken. Wat leven we toch in een prachtig land.
Toontje-lager | 18-03-15 | 18:08
Maar daar is met de taxi rijden nog leuk en bovenal betaalbaar...
Het zal wethouder Litjes (VVD) zijn reet roesten.
Een duur ritje bij de TCA wordt gewoon gedeclareerd.
De dikke mercedessen worden geleased samen met de vergunning. Heb je geen Mercedes danmag je van veel zakelijke klanten niet voorrijden bij hotels etc. Dus minder ritten.
De taxichauffeur moet het ook niet hebben van de kleine ritjes in de stad want daar moet geld bij. Dan kan je proberen Amsterdam of Rotterdam te vergelijken met new york maar daar heeft bijna iedereen geen auto dus voldoende volume aan klanten. Overigens al eens in een ny taxi gezeten? Ook goed voor je talen ( en ik bedoel niet het Engels )
Uber is niets anders dan een app die het mogelijk maakt om randdebielen met een uitkering en met een wrak op wielen op wetteloze wijze zwart geld te laten bijverdienen. Ze hoeven zich niet aan regels, voorschriften en tussentijdse keuringen te houden, waar de taxi-wereld zich wel aan moet houden. Kortom, volstrekt terecht dat de legale taxiwereld ingrijpt, als de overheid zelf niet ingrijpt.
In het voormalige Nazi Duitsland onder leiding van Unsere Angela is uberpop zelfs verboten
Bij de taximannen lijkt het mij andersom... hoeveel uber-rijders weigeren de hulphond/blindegeleidehond?
mouse1 | 18-03-15 | 17:54
Dat zou ook fijn zijn op taxi's, duidelijk zichtbare stickers met het (hulp)dierenvervoerbeleid. Weet je direct al wie je moet mijden.
@LangeTijdGeleden | 18-03-15 | 18:04
En met "jullie" bedoel ik jegens VVD'ers die constant lullen over vrije markt enzo. Idem met Hypocriete zakken hooi, ook VVD'ers.
@ProAsfalt | 18-03-15 | 18:00
Taxi Cartel Amsterdam
Je bent toch ook volstrekt idioot als je in Amsterdam in een taxi stapt. Sowieso is Amsterdam niet bepaald een place to be.
Gisterenavond was de directeur van Uber Nederland, Niek van Leeuwen, te gast bij Pauw. Hij ging in gesprek met Duco Douwstra, voorzitter van Stichting Taxibelangen Nederland. Dhr Douwstra noemde Uber een criminele organisatie, want de chauffeurs van Uber overtreden de regels. Als je het veilig en goedkoop vervoeren van mensen van A naar B crimineel noemt, dan is er heel wat mis met je moreel kompas. Uber laat perfect zien dat taxivervoer stukken beter en goedkoper kan, en Duco Douwstra is samen met de nepliberalen van de VVD te achterlijk om te beseffen dat het probleem ligt bij de strenge wetgeving, niet bij Uber.
Het innovatieve Uber weet dat wel, en daar verdienen zij lof voor, geen hoon.
De directeur van Uber liet overigens wel een enorme kans liggen om Douwstra het zwijgen op te leggen. Hij had Douwstra, die schreeuwend tegen hem tekeer ging, moeten zeggen dat de grootste criminelen degenen zijn die klemrijden, banden lek steken en dreigen met fysiek geweld. En dat de Stichting Taxibelangen zich eens tegen dezelfde vijand als die van Uber zou moeten richten, namelijk de politiek die de hele taxibranche heeft dichtgetimmerd.
Een VVD'er die actief meehelpt met het in stand hadden van de Taximonopolie. Wauw. En zich zelfs beklaagd over dat ze geen BTW afdragen (althans, niet 'genoeg').
DIT IS DIE HELE FUCKING MARKTWERKING WAAR JULLIE CONSTANT OVER LULLEN. En dan wil je hem opeens niet meer ondersteunen?! Fucking hell, stelletje hypocriete zakken hooi.
-weggejorist-
bij deze nooit meer met een taxi..
nog liever lopen dan een of andere pauper zn
belachelijk dure mercedes helpen afbetalen..
ben me daar toch blij dat kaarsenmakers niet de gloeilamp konden tegenhouden,of hooisjouwers het wiel...
bye bye taxi
Een van de redenen dat ik geen taxi neem is omdat op de een of andere manier, al die chauffeurs die ik heb meegemaakt onbeleefd, onbeschoft en bot waren. Ze straalden zoiets uit van ''ik rij je nu wel rond om je rotcenten, maar als ik ooit de kans krijg zul je zien wat ik dan doe''. Niet echt prettig als je gewoon veilig thuis wilt komen, liefst zonder haat-aura's. Zo te zien hebben wel meer mensen dat soort sentimenten en dan lijkt het me bijzonder onverstandig om nog eens driedubbel hard te bevestigen wat een stel gevaarlijke hooligans, cowboys en onbeschaafde morele vandalen je toch wel bent maar niettemin doen ze hun uiterste best.
Het laatste restje sympathie dat fijngevoelige zielen voor ze hadden slaan ze wreed stuk. Wie stappen er dan nog in hun taxi's, buiten dronken en naïeve buitenlanders en compleet op anderen aangewezen bejaarden?
Taxikartel
Ach een kwestie van tijd, de zelfsturende auto zal straks de kansloze taxichauffeur verdringen. Elf zou ik nu al pleiten voor een boycot van deze pauper taxirijders die werkelijk geen verstand hebben van maatschappelijke trends, volgens mij is het zelfs wettelijk bepaald toch in de participatiemaatschappij dat dit soort initiatieven gedragen moeten worden, geef deze Uberpop mannen maar subsidie ook kunnen ze nog goedkoper rijden.
Vrije marktwerking, de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Dit is het enige voordeel van de recente economische crisis, het koren wordt van het kaf gescheiden. De oplichters/zakkenvullers vallen buiten de boot!
En wie is klaps ?????
Uberpoppers zijn ordinaire snorders. Je kan er een hip sausje overeen gooien maar het blijft illegaal. Of je gooit heel de markt open of niet. Nu is het broodroof op de reguliere taxi chauffeur . Die moeten betalen voor vergunningen, taximeter etc . Je kan wel een scheithekel hebben aan foutechauffeurs, maar er zijn ook nette chauffeurs die gewoon sappelen voor hun boterham. De overheid gaat echt de markt niet opengooien , die proberen door digitale meters het zwarte geld er uit te persen.
Uiteraard moeten taxichauffeurs hun poten thuishouden maar overheid moet wel handhaven of wet aanpassen
Dus eens met VVD mijnheer,
@Bakito | 18-03-15 | 17:52
Mijn zwemles is in Spanje. Weet niet of ik het 2500 kilometer vol houd naast jou.
Maar toch bedankt voor het aanbod!
Bij de slachting in de drukkerijen door opkomst van internetdrukkers was duidelijk een kwaliteitsdaling te zien.
Liever eenheidsworst dan een mooi onderscheidend product.
Bij de taximannen lijkt het mij andersom... hoeveel uber-rijders weigeren de hulphond/blindegeleidehond?
Bovendien was mijn laatste ervaring langzamer en heel veel duurder dan tram en metro (je moet wat als je niet bekend bent met de OV schema's)
Ergo; geef mensen wat ze willen en je wint.
In geval van drukwerk is men tevreden met troep.
Bij de taxi ben je beter af met een onafhankelijke chauffeur.
@Kapucijnes | 18-03-15 | 17:45
Maar het blijft een eigen keuze. Beter iets dan niets. In bijvoorbeeld New York rijden ontelbaar veel taxis. Waarom? Omdat het betaalbaar is voor de mensen. Daar is het ook heel normaal om de hele dag door per taxi te rijden.
Als je dat in Amsterdam doet ben je zo 200,- e per dag kwijt. En dan zit je in een naar cocos parfum stinkende mercedes van een bontkraag. Ik dank je de koekoek.
Botte Hork | 18-03-15 | 17:47
Jazeker, anarchist he....
Als je een keer omhoog zit, ik kan je ook wel naar zwemles brengen hoor. Vriend.
Het ergste is natuurlijk dat outsider Uber aantoont dat regulering middels passen, rittenmeters, vergunningen en wat die meer zij helemaal geen fuck oplevert voor de taxiklant. Daar schuilt volgens bestuurders en ambtenaren het grote gevaar.
TCA is crimineler en heeft minder te verliezen en een sterkere hordementaliteit dan de UberPOP-rijdertjes. Waar kennen we dat toch van?
@Bakito | 18-03-15 | 17:43
De trein stopt niet voor mijn voordeur. Maar mijn punt is dat UberPop gewoon prima beviel. Qua concept heel erg van deze tijd. Vrije marktwerking +1
Ben jij toch ook voorstander van?
Ik denk dat Uberpop de markt compleet verziekt. Waarbij mensen onbewust voor een hongerloon aan het werk gaan. Maar dat zal wel geen populaire mening zijn hier.
Botte Hork | 18-03-15 | 17:41
De meeste buschauffeurs en treinconducteurs zijn ook aardige mensen. Wat is je punt?
@Bakito | 18-03-15 | 17:38
Vooral die TCA taxi's zijn broednesten van criminaliteit. Laatst toevallig toen ik in NL was voor het eerst een Uber taxi genomen. Om uit te proberen. Aardige gozer, prima service.
Zou niet weten wat er is aan is.
Taxi's hebben zichzelf uit de markt geprijsd. Een ritje van 10 km komt als snel boven de 25 euro uit.
Snap de taxiwereld wel, zo'n slim, hip en efficient concept hadden hun never nooit niet zelf kunnen bedenken.
Zal ze wel enorm pijn doen en bovenal jaloezie oproepen.
Taxi's zijn overbodige luxe. Steden als Amsterdam kennen een zeer goed metro- tram- en busnetwerk. Bovendien is alles redelijk goed te belopen, zo groot is de stad niet.
Taxi's zijn broednesten van milieu-verontreiniging en criminaliteit. Niet meer van deze tjd.
In Duitsland is uberpop inmiddels door de rechter verboden.
@wakkere_nederlander | 18-03-15 | 17:35
LOL. En wie dat niet gedaan heeft is medeplichtig aan het verval van Nederland.
@Maya de Blij | 18-03-15 | 17:34
Kan niet wachten op de beelden, waarna de MinPres zal vertellen dat inpopulaire maatregelen nu eenmaal inpopulair,,, MAAR WEL NODIG zijn. Blabla. Glasplaswas.
Wie stapt er tegenwoordig nog vrijwillig in een TCA Taxi? Dat tuigh, veelal afkomstig uit het Rif gebergte als 'chauffeur' die je vol haat tegen een veel te hoog tarief naar je bestemming brengt en je zo mogelijk nog oplicht door om te rijden, verkeerde routes te nemen.
TCA is een roggel in je bek. Go UberPop!
Dan nog: een echte vent rijdt zelf.
Daarom heb ik vandaag op uberPVV gestemd.
Alle reguliere taxi chauffeurs zijn schooiers.
Ik geef Guido van Woerkom nog steeds groot gelijk.
Alleen daarom al, hup Uber en fuck you VVD.
Veel plezier met de grafstemming tijdens je verkiezingsfeestje vanavond.
uber mensen willen ook graag boterham
REAGEER OOK