Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Doodrijder Fouad: spijt van onthoofding kerkganger

ANP-31856868-oepsie.jpgFouad E.M. zit in zak en as. De 24-jarige automobilist uit Ossendrecht die met een gi-gan-ti-sche noodvaart een ouder echtpaar doodreed in Antwerpen, is 'erg aangedaan'. Nee, sterker nog: Fouad heeft hartstikke spijt van de moord die hij pleegde op vrome kerkgangers Rik (71) en Lydia (67) Demeerleer. Erewoord! Fouad testte negatief op zowel alcohol als drugs, benadrukt zijn advocaat, die voor 't gemak even vergeet dat zijn cliënt reed als een absolute bezetene. Uit eerste onderzoek van de politie blijkt dat Fouad met honderdveertig à honderdvijftig kilometer per uur over de Noorderlaan scheurde, terwijl slechts zeventig is toegestaan. "Mijn cliënt zegt dat die auto plots voor hem opdook en dat hij hen niet eerder had gezien. Hij heeft nog geprobeerd om te remmen en heeft die auto dan achteraan geraakt." Het is natuurlijk de schuld van de langzame oudjes. Damn you, advocaat professor doctor meester Tim Smit. Deze jongen reed waarschijnlijk als Jos Verstappen in zijn hoogtijdagen: keihard en ongecontroleerd. Fouad scheurde zo hard dat het lichaam van Rik Demeerleer zonder hoofd werd teruggevonden in café De Luchtbal (bah). Klaag dan niet over foutje bedankt, alstublieft. Doe het voor de nabestaanden. ANP-31856868-klein.jpg ANP-31856866-klein.jpg

Reaguursels

Inloggen

Hadden jullie ook zo gereageerd als het blanke mensen waren. Nee want oordelen over een getint iemand is veel makkelijker he. Zien jullie dat hij geen spijt heeft, dat hij het liever anders gezien had. Nee maar ondanks dat denken jullie het wel allemaal beter te weten. Niemand blank op getint rijd voor zijn lol mensen dood. Het is voor alle al een straf dat er mensen overleden zijn. En waarom wordt een BOB zo gepromoot als er nu gezegd wordt hij neemt het op voor degene die gedronken hebben. Jullie zijn wel echt van lotje getikt om zo te denken.

Stephanie87 | 21-03-15 | 21:26

Wist niet dat IS ook al bezig was in ons land met onthoofding van onze bejaarden

robstijlloos | 20-03-15 | 08:50

Als ie 70 had gereden zijn er nog steeds oudjes die 'm er voor pleuren met de houding dat JIJ maar rustiger moet rijden... Blijf het verbazingwekkend vinden dat als er eentje te hard of bezopen heeft gereden alle registers los gaan om SCHANDE !!!11!!!!!11!!! te roepen, maar ondertussen zijn er al weer tig doden bij gekomen die helemaal niets te maken hebben met snelheid of alcohol.. Die oudjes hadden gewoon moeten kijken voor ze de weg overstaken, ook al rijdt de ander veel te hard. Met 140 sta je nog steeds binnen de 100 meter stil. Die oudjes hadden 100 meter moeten overzien om te zien dat het niet ging passen. Doe ik ook als ik de weg moet oversteken als er een maniak aan komt. Dan wacht ik wel en hoop dat er verderop een agent met lasergun staat

Speertjespunt | 19-03-15 | 14:12

Kan is wat anders als daadwerkelijk...

"waarschijnlijk de 24-jarige man uit Ossendrecht, kan worden vervolgd voor 'opzettelijke doding' zodra blijkt dat hij de veroorzaker is."

Had hij gewoon 70 gereden was er alle ruimte geweest, tijdig te stoppen, te tieren dat hij recht op voorrang had, en ieder gewoon weer z'n weg vervolgen...

Maar willens en weten 140 rijden waar 70 toegestaan is, dan ben je echt zelf de veroorzaker en niet het inmiddels overleden echtpaar, imbeciel dat het is.

Anoguurder | 19-03-15 | 12:31

Oudjes gaven geen voorrang. Da's niet slim.

delije | 19-03-15 | 00:05

Straks weer een klasse uitspraak van een geitenharensokkenrechter en dan mag die gast weer met aftrek van voorarrest een maand voorwaardelijk genieten van de privileges in een 5 sterren cellencomplex.

ilovevarkens | 18-03-15 | 23:55

Hopelijk krijgt hij een islamitische straf, géén kopzorgen meer enzo ;)

MartinLeuterKingsize | 18-03-15 | 22:39

De Pool kreeg 40 per doodgereden persoon. Ik gok deze Faaloed max 200 uur schoffelen.
Ben echt benieuwd hoe vogelvrij we nu echt allemaal zijn in dit land voor deze totaal idioten.
Kan GeenStijl geen database bijhouden van het aantal gevalletjes schoffelen voor dit soort ellende om ons dan collectief over te kunnen opwinden zonder er echt wat aan te gaan doen.

Dirk III | 18-03-15 | 21:07

Foud El M. Klinkt als een gevalletje schaamtecultuur dus vrijspraak

Amazing_Mark | 18-03-15 | 20:00

Hij heeft al genoeg geleden onze parel, door alle negatieve publiciteit, denk dat een taakstrafje van 20 uur schoffelen volstaat.

equal to condell | 18-03-15 | 19:41

Kan Fouad voor straf niet vroegtijdig naar zijn 72 niet bestaande maagden gestuurd worden? Wij blij, hij blij.

WillemRuis | 18-03-15 | 19:14


Nadat de advocaat zich bij de rechtbank beklaagde over het ontstellende gebrek aan empathie van de maatschappij voor zijn cliënt, beloonde de rechter dat pleidooi met vrijspraak.

Bierosaurus | 18-03-15 | 18:41

-weggejorist-

Flying_Moroccan | 18-03-15 | 18:20

Fouad E(l) M. ... Slachtoffer gedrag... Fake spijt... Ik weet weer genoeg! Ben even braken van deze bevolkingsGROEP.

Taas | 18-03-15 | 17:39

Hahahah,,,,, Een Mocro die ergens spijt van heeft.... Kostelijk!

Brou Is Back | 18-03-15 | 17:23

Ik zeg zo lang mogelijk opsluiten.
Waarschijnlijk omdat het een zielige import Hollander is krijgt hij 40 uur werkstraf.

Janee ??? | 18-03-15 | 16:47

Misschien kan Justitie ook even kijken hoe Fouad deze wagen betaald heeft...

Moonwarrior | 18-03-15 | 16:02

En trouwens (daar ben ik weer), in Belgie hebben ze hopenlijk geen FLAPDROL-D66 rechters die dit MULTI-CULTI-GEVAL zielig vind en die daar WEL toepasselijk voor wordt gestraft.

habramar | 18-03-15 | 15:46

-weggejorist-

habramar | 18-03-15 | 15:35

Typisch weer een geval van "immer die anderen" en een potje "slachtoffer janken

habramar | 18-03-15 | 15:35

Dit is gewoon doodslag, moord. Maar omdat hij allochtoon is en bestraft doordat hij in het nieuws komt en zich schaamt en de rechter Links is (alle zijn dat) zal hij er wel weer zonder enige straf vanaf komen.

Patatter | 18-03-15 | 15:28

Pure moord en niets anders. Werkelijk mensonterend wat daar gebeurt is. Nu nog wachte op de taakstraf van ??? uur! Gestoord land en gestoorde rechtspraak.

Padre di follia | 18-03-15 | 15:16

Eigenaar van de auto aanwezig? Lijkt me automatisch dat deze achter het stuur zat. Zal wel een goede baan hebben, gezien de auto die hij rijdt.

johoost | 18-03-15 | 15:06

vandaag een klein beetje mn gram gehaald met het rode potlood.
Ik spuug ze echt uit zo langzamer hand.

Hollands | 18-03-15 | 14:41

In het land waar Fouad thuishoort was het niet zo erg afgelopen want verder dan met een ezelkar had hij niet gekomen .

blauwe zander | 18-03-15 | 14:35

Dus 1 uur taakstraf voor Fouad en asap teruggave rijbewijs? Zijn advocaat moet nu al de grootste erectie ooit gemeten hebben.

dedeurs | 18-03-15 | 14:29

Even los van alle inhoud van dit topic moet ik gewoon even op "Deze jongen reed waarschijnlijk als Jos Verstappen in zijn hoogtijdagen: keihard en ongecontroleerd" ingaan... Klaps... Je bent een enorme lul die vooral een complete onkunde van de F1 etaleert.

Onslaught Reborn | 18-03-15 | 14:28

@Truttebol
Je doet je naam eer aan!

F1802 | 18-03-15 | 14:22

De verkeerde mensen zijn gestorven bij deze aanslag...

a4p | 18-03-15 | 14:16

Zag twee dagen terug 2 getinte medelanders in een auto op een fietspad met een blinde incl stok letterlijk op de motorkap. Geen sorry, blinde moest meerdere malen met haar stok los op de auto voordat er uberhaupt een reactie kwam. Viel me nog mee dat er geen verhaal werd gehaald door de heren.

Binnenbaan | 18-03-15 | 14:08

Niet bekennen wier er achter het tuur zat ? Alle inzittenden hetzelfde vonnis.

Rammstein | 18-03-15 | 13:58

Hoorde ik dat nou goed? De dader kan tot maximaal 3 jaar cel krijgen? Met 150 km/u in de binnenstad rondracen en 2 doden veroorzaken levert dus maar 3 jaar cel op? Wat is een mensenleven toch weinig waard..

salsaparilla | 18-03-15 | 13:54

Een verzachtende omstandigheid vind ik ook het feit dat de Audi op z'n kop terecht kwam, waardoor hij niet door kon rijden...

EasyAloha | 18-03-15 | 13:26

Er wordt in dit land alleen maar rekening gehouden met cultuurverschillen in het voordeel van de inteelters.
Rekening houden met eten.
Rekening houden met humor.
Rekening houden met 'eer'
Dat is voor de zieligheids industrie.
Als het op straffen aankomt dan telt cultuurverschil ineens niet.
Terwijl je een marrokaan die door rood rijdt minstens 1 jaar cel moet geven, een marrokaan die iemand overvalt minstens 10 jaar en een marrokaan die meisjes tot gedwongen hoer maakt, levenslang.
Dat zijn straffen die ze begrijpen.
Plus, alle islamieten sowieso 5 jaar vastzetten, preventief.
Ach, waarom schrijf ik dit.
Gewoon alle islamieten levenslang.
Forget the rest.

2N3055 | 18-03-15 | 13:17

Uiterst minderwaardige mensen. Inteelt is a bitch.

eerstneukendanpraten | 18-03-15 | 13:02

Krokodillentranen. Dit soort tuig betekent niks voor het land. Levenslang het rijbewijs afpakken, en een boete geven waardoor hij minstens 15 jaar in de schuldsanering zit. In de bak zetten zou te makkelijk zijn, en daar zou hij alleen maar Jihadistische vriendjes opdoen. Want dit is een haantje-de-voorste lefgozertje. Maak er dus onherroepelijk een losertje van.

Piet van het Padje | 18-03-15 | 13:00

Goh. Moslim namen en onthoofding en een auto die eruit ziet alsof ie is opgeblazen.
Je verwacht 't niet.

MacMiep.nl | 18-03-15 | 12:58

@kloopindeslootjijook | 18-03-15 | 12:10
Dat is een ander punt: ik verbaas me over de tegenwoordige gewoonte dat advocaten kennelijk de rechtszaak via de media voeren in plaats van in de rechtszaal. En ik erger me aan al die prietpraatprogramma's waarin ze daarvoor ook nog de ruimte wordt geboden.
Komt er bij Pauw weer zo'n lulhannes een crimineel schoonpraten dan zap ik naar comedy central.

noorderling | 18-03-15 | 12:43

The-iron-boar ik weet niet hoe in de rest van het land is.
Maar alles wat in Rotterdam in een audi rijdt is Marokkaans en drugsdealer.

Lilia2 | 18-03-15 | 12:42

noorderling | 18-03-15 | 12:04
Het moet zijn:
"het spijt me, ik ben islamitisch en derhalve lichamelijk gedegenereerd en geestelijk geperverteerd"

2N3055 | 18-03-15 | 12:31

2N3055 | 18-03-15 | 10:23
Gerrit G. klinkt inderdaad veel beter...
Mahatma | 18-03-15 | 10:27
.
Als ik dan slachtoffer zou moeten worden, word ik liever doodgereden door een dronken Nederlander als door een stuk geimporteerd arabisch stuk inteelt ellende.

2N3055 | 18-03-15 | 12:29

@LangeTijdGeleden
Lange tijd geleden was het ook normaal, als je zwart geld had, stalde je dat in buiten de grens, je leefde wat rianter in je (huur)flat. Maar je ging geen dikke auto rijden, dat viel teveel op. Je kan nl niet met een salaris van een simpele administrateur een (dure) luxe auto rijden.
Tegenwoordig kun je met je dikke mercedes gewoon parkeren bij het uwv / bijstand. Geen enkel probleem . . .

Bluto Blutarsky | 18-03-15 | 12:25

Stoer doen is voor die gasten belangrijker dan nadenken.

upgent | 18-03-15 | 12:24

Laat maar een jaar of 20 wegrotten in een Belgische cel.

storagemaster | 18-03-15 | 12:23

Verschrikkelijk.

Piet Karbiet | 18-03-15 | 12:22

Eerlijk gezegd maakt het voor mij geen verschil of de dader (oh, wacht, verdachte is politiek correcter) Kees of Fouad heet. Het is gewoon een schoft die figuurlijk aan de hoogste boom moet hangen. Als je (op je 24e!) 140-150 km/h rijdt waar 70 is toegestaan, is er duidelijk iets misgegaan tijdens je opvoeding of je bent letterlijk knettergek en verdien je het niet om ooit nog in de maatschappij vrij te worden gelaten.

Tubantia83 | 18-03-15 | 12:11

noorderling | 18-03-15 | 12:04
Fouten toegeven, dat kan niet iedereeen.
Sommige hebben altijd gelijk, tegen de klippen op.
Gelukkig heeft ie een advocaat die doet alsof het hem(ja hem) overkomen is.

kloopindeslootjijook | 18-03-15 | 12:10

Spijt, rot toch op tuk stront.Gooi jezelf dan van een hoge flat, dan geloof ik je.

pietkritiek | 18-03-15 | 12:10

noorderling | 18-03-15 | 12:04
Er komt eindelijk iemand met een tegenargument met inhoud. Dank je. Goed punt.

Truttebol | 18-03-15 | 12:05

De Treinende Rechter | 18-03-15 | 12:03
Ik vrees dat je gelijk hebt.

Truttebol | 18-03-15 | 12:04

Truttebol | 18-03-15 | 09:45
Wat is spijt? Niet hetzelfde als excuses in elk geval.
En in dat geval ook nog met een slag om de arm, zovan 'het spijt me, maar ik kon niet op tijd remmen'.
Niet: 'het spijt me, ik reed als een idioot' wat al een stuk beter zou zijn. En nog beter ' het spijt me, het is mijn schuld dat er twee mensen dood zijn, ik bied mijn excuses aan aan de nabestaanden en ben bereid de consequenties van mijn gedrag te aanvaarden'.

noorderling | 18-03-15 | 12:04

@ Truttebol | 18-03-15 | 11:43

Stop er toch mee. Argumenteren werkt hier niet echt, want als de vermoedelijke dader geen spijt had betuigd dan was dat ook weer als schandelijk gezien.

De Treinende Rechter | 18-03-15 | 12:03

Ach, de rechter ziet een zandbak naam en zal hem wel een taakstraf geven of een andere voorwaardelijke fopstraf. Zo'n fijne muticul mongool als deze zou je gewoon permanent het rijbewijs moeten ontnemen en minimaal 10 jaar vast moeten zetten voor dood door schuld. Ik ga niet pretenderen dat ik mij altijd netjes aan de regels houdt maar 150, waar 70 toegestaan is, kan toch wel als zwaar onverantwoordelijk en crimineel opgevat worden.

HaatAth3ist | 18-03-15 | 12:01

Tja die advocaat doet zijn werk, hoe smerig het ook zijn mag.

Ommie de HaatMoker | 18-03-15 | 11:55

2N3055 | 18-03-15 | 10:23
Inderdaad !!!

slotbert | 18-03-15 | 11:47

mindless | 18-03-15 | 09:43

Nee een achterlijke bartje die lang bij bubba moet zitten. Net zo gek als de alcorijder.

tweetybird | 18-03-15 | 11:46

Klier van Bartholin | 18-03-15 | 11:38
Met plezier: 'Niet om de daden van die gast goed te praten - maar dat hij er kapot van is vind ik erg voorstelbaar. Wat een gruwelijke fout van die vent, verschrikkelijk gewoon. Maar ontneem mensen niet het recht om ergens spijt van te hebben, beste redactie, dan ben je zelf redelijk onmenselijk bezig. Toch?'
Dat was wat ik schreef. Hoe precies is dat fout? Waar zeg ik dat die vent spijt heeft? Waar zit de wereldvreemdheid? Wijs het eens aan, want ik wil het onderhand echt dolgraag weten.

Truttebol | 18-03-15 | 11:43

Truttebol | 18-03-15 | 11:28
Ik zou zeggen lees je D66 geblaat van 09.45 uur nog eens.
En ja, ik ken(de) voldoende Marokkanen.

Klier van Bartholin | 18-03-15 | 11:38

@pluk-87 | 18-03-15 | 09:42
"Gevalletje levenslang op water en boord, oh wacht.."
- - -

Je bedoelde levenslang op het water aan boord van een zinkend schip, en zelfs geen tijd meer voor brood. Da's de ondegang die een razende fouadknul verdient.

Cosmic Traveller | 18-03-15 | 11:34

mooie advocaat die in eigen doel schiet
"Mijn cliënt zegt dat die auto plots voor hem opdook en dat hij hen niet eerder had gezien. Hij heeft nog geprobeerd om te remmen en heeft die auto dan achteraan geraakt."

Gebrek aan reactietijd heet dat
Omdat je te snel rijdt heet dat
Omdat je jezelf overschat heet dat
En door hard rijden voel je jezelf helemaal te gek
en je wil de risico's niet nzien heet dat
want dat is blijkbaar nog nodig als onvolwassen jonge puber van 24.
Ongeschikt als weggebruiker heet dat
Rest my case heet dat

Rare advocaat.

Nu is het wachten op de eerste zogenaamde rijbewijsvrije 45km auto die met 80 iemand dood rijdt.
Wait and see.
Hopelijk is het niet jouw kind.

kloopindeslootjijook | 18-03-15 | 11:31

@ Verwilder(s)t Niet | 18-03-15 | 10:56 |

Het is: "Meer dan", in plaats van "Meer als".

"Meer als" is een germanisme.
Zelf gebruik ik nooit germanismen.
Want ik heb sowieso überhaupt een hekel aan germanismen.

Peter Emile | 18-03-15 | 11:29

Klier van Bartholin | 18-03-15 | 11:23
Wereldvreemde? Tja. Ken jij deze vent persoonlijk? Hoeveel Marokkanen ken je überhaupt?
Klinkt allemaal geweldig stoer, maar het slaat alleen nergens op, wat je zegt. Daarnaast heb ik nergens beweerd dat de man ook werkelijk spijt heeft - ik ken die gast niet. Ik heb alleen gezegd dat ik het denkbaar vind dat je na zoiets spijt hebt. Wereldvreemd? Misschien moet jij niet beginnen met de wereld, maar met leren lezen.

Truttebol | 18-03-15 | 11:28

@klimgek | 18-03-15 | 10:38
Als je als bijrijder de chaffeur niet op z'n vingers tikt als ie 140-150 rijdt, dan ben je wat mij betreft medeschuldig.

McMarx | 18-03-15 | 11:26

Kom er maar in met de doopceel van kansenparel Fouad E.M

Waakvlam | 18-03-15 | 11:23

Dank je wel advocaatje, dankzij jou heb ik PVV gestemd.

eerstneukendanpraten | 18-03-15 | 11:23

Truttebol | 18-03-15 | 11:11
Zeg wereldvreemde:
Het zijn negen van de tien keer dezelfde teringlijers die dit gedrag vertonen en ze lachen erom, niks echte spijt.
Ja doen alsof om strafverlaging te bewerkstelligen.
Het enige waar hij spijt van heeft is dat hij zijn met crimineel geld foute Audi in de prak heeft gereden.

Klier van Bartholin | 18-03-15 | 11:23

@Uriël Fack | 18-03-15 | 11:09
Nee hoor, het is 'alsdan' in GS jargon.

McMarx | 18-03-15 | 11:22

@Verwilder(s)t Niet | 18-03-15 | 11:02
Dat niet alleen, het is ook heel simpel om je rijbewijs in Marokko te kopen en hem dan in te wisselen voor een Nederlandse.

Dhr. de Wit | 18-03-15 | 11:12

Heerlijk vak, advocatuur. 'Geachte rechter, mijn cliënt wist niet wat hij deed, hij had gedronken. Is dus niet toerekeningsvatbaar, dat is een verzachtende omstandigheid.'

Wat? Niet gedronken? Oh. 'Geachte rechter, foutje moet kunnen. Mijn cliënt had in ieder geval niet gedronken. Hoewel ik zelf ook niet snap hoe het niet begaan van een andere overtreding als verzachtende omstandigheid geldt.. verzachtende omstandigheid.'

Sjors W. | 18-03-15 | 11:12

-weggejorist-

wahalla | 18-03-15 | 11:11

sjobos | 18-03-15 | 10:39

'truttebol fouten maakt iedereen daar heb je gelijk in maar dit kun je niet in de categorie foutje bedankt zetten.'
Maar ik zet het ook helemaal niet in die categorie. Wijs dat anders maar eens aan, graag? Ik zeg dat ik zijn gedrag niet goed wil praten. Wat denk je dat ik daarmee bedoel? Maar zelfs als je dingen hebt gedaan die nog veel erger zijn dan wat die gast heeft gedaan, dan NOG kun je er spijt van krijgen. Niks is mensen vreemd. Zelfs niet dat er mensen zoals jij zijn die zich dat niet voor kunnen stellen. Maar ik garandeer je dat het bestaat, en ik hoop dat je dat ooit in zult zien. En ik hoop voor je dat jij nooit een godsgruwelijke fout zult maken met godsgruwelijke consequenties. Je zou er zo maar eens spijt van kunnen krijgen, naderhand. Ik hoop het in elk geval wel.
Voor anderen die op mij reageren met 'Marokkanen kennen geen spijt'-achtige reacties: rot toch een end op met jullie bullshit.

Truttebol | 18-03-15 | 11:11

Als sharia4nederland zijn zin krijgt, dan zou Fouad zijn hoofd er af moeten. Want oog om oog...

Feuer Frei | 18-03-15 | 11:11

Verwilder(s)t Niet | 18-03-15 | 10:56

Dank voor het lijstje. Het is: 'meer dan'.

Uriël Fack | 18-03-15 | 11:09

Tuurlijk heeft ie spijt, zijn veel te dure voor een 24 jarige dikke A6 V8 ligt in puin Als het DNA onderzoek uitwijst dat de 24 jarige draagkrachtige marokkaan werkelijk gereden heeft ,dan is het nog steeds doodslag om meer dan dubbel de toegestane snelheid over de drukke weg te knallen,ik vermoed dat een andere schijt aan de kaffers vriend gereden heeft ,waarschijnlijk een bezatte maar het DNA onderzoek zal het hopelijk uitwijzen.. vreemd dat deze doodrijders gewoon thuis mogen zitten in afwachting.en een klein onderzoek over het inkomen van de doodrijder is wel op zijn plaats.

Amsterdam Hustler | 18-03-15 | 11:08

Fouad is géén Nederlander. Fouad is een Marokkaan, die in Ossendrecht woont. Punt.

Libertinowitz | 18-03-15 | 11:05

@Peter_K. Waarschijnlijk bedoelt ie dan ook daadwerkelijk ter plaatste. Dus bij hun eigen auto en niet bij het slachtoffer. Misschien hebben de 5 homootjes nog even gecheckt of er niet toevallig een soortgenoot in een van de andere auto's zat, want dan hadden ze het wel erg gevonden. Voor de rest zullen ze wel geprobeerd hebben zo snel mogelijk een vriendje die kant op te krijgen. Als die er voor de politie was geweest, waren ze gevlogen.

The_iron_boar | 18-03-15 | 11:04

@Peter_K | 18-03-15 | 10:59
Nee hoor ze zijn niet ter plaatse gebleven: ze verbleven een paar honderd meter verderop.

Verwilder(s)t Niet | 18-03-15 | 11:03

@Dhr. de Wit | 18-03-15 | 11:00
Ja... want het CBR mag ze niet laten zakken: das dan diescriemienazie en da mag nie.

Verwilder(s)t Niet | 18-03-15 | 11:02

@De Badtegelzetter | 18-03-15 | 10:56
Klopt. Maar ook om uit te drukken dat iemand slecht rijdt.

Dhr. de Wit | 18-03-15 | 11:00

"Na het ongeval zijn de vijf inzittenden van de Audi S4 ter plaatse gebleven."
Dat zegt alleen iets als die Audi S4 nog had kunnen rijden na dat ongeluk.

Peter_K | 18-03-15 | 10:59

@Bierosaurus | 18-03-15 | 10:53
Exact. Daarom wordt dat hier in de volksmond ook zo genoemd als iemand slecht rijdt.
Net zoals "rijden als een turk", een oud Hollandsche uitdrukking.

Dhr. de Wit | 18-03-15 | 10:58

GS stemadvies, at your service...

raskol | 18-03-15 | 10:57

en weer zo'n licht getinte Noord Afrikaan. Ik ga straks stemmen. je mag 3 keer raden op wie.

wittedraak | 18-03-15 | 10:57

@Flipus | 18-03-15 | 10:20
Op de snelweg zie ik dat iets anders: meer als 160.
eigenlijk: alles boven 20% te snel(afgerond naar boven op 5-tal) harder als toegestaan vervolgen als poging tot doodslag of doodslag:
Woonerf: meer als 30
30km: meer als 40
50km: meer als 60
60km: meer als 75
70km: meer als 85
90km: meer als 110
100km: mer als 120
120km: meer als 145
130km: meer als 160
alles meer als 40% te hard: poging tot moord dan wel moord:
Woonerf: meer als 40
30km: meer als 45
50km: meer als 70
60km: meer als 85
70km: meer als 100
90km: meer als 130
100km: mer als 140
120km: meer als 170
130km: meer als 185

Verwilder(s)t Niet | 18-03-15 | 10:56

@Bierosaurus | 18-03-15 | 10:53
Dhr. de Wit bedoelde natuurlijk een Nederlands én Marokkaans paspoort.

De Badtegelzetter | 18-03-15 | 10:56

Gelukkig was het geen NL Nederlander

demdem | 18-03-15 | 10:55

Dhr. de Wit | 18-03-15 | 10:46

Een Marokkaans rijbewijs is niet geldig in Nederland

Bierosaurus | 18-03-15 | 10:53

@Eurotokkie | 18-03-15 | 10:20
Komt het woord spijt wel voor in de Koran?

Verwilder(s)t Niet | 18-03-15 | 10:50

-weggejorist-

toerbaas | 18-03-15 | 10:49

Als je willens en wetens met 150 km/u door de bebouwde kom scheurt dan ben je wat mij betreft moordenaar.
Iedere kleuter kan voorspellen wat er dan gebeurt als je plotseling moet uitwijken.

En dat het "een Fouad" was is niet verbazingwekkend. Hier in Den Haag kun je er donder op zeggen dat als je een auto door rood ziet scheuren er eentje met een marokkaans rijbewijs achter het stuur zit.

Dhr. de Wit | 18-03-15 | 10:46

En wat de cliënt zegt, is waar.

Oosterweiker | 18-03-15 | 10:45

Ik hoor het die kutmarokkaan al zeggen in de rechtbank: "wat willen zij? ik heb tog sorrie gezeg, je weet zelluf. k.k kaaskoppen. Tfoe!"

The_iron_boar | 18-03-15 | 10:44

Het zal wel zo gaan:

Na een goed gesprek met een advocaat ontkennen ze allemaal gereden te hebben. Iedereen wijst naar elkaar. Vrijspraak dus. En een schadevergoeding wegens de publiciteit en aantasting van hun goede naam.

De Canteclaer | 18-03-15 | 10:42

Je zou overigens bijna in Allah gaan geloven, waarom die jongens niet en die kerkgangers wel?
Grapje natuurlijk, het ultieme bewijs dat elk geloof onzin is.

Frikanknul | 18-03-15 | 10:42

@oliebolletje123 | 18-03-15 | 10:34
Iedereen die zorgtoeslag én huurtoeslag ontvangt en vervolgens in peperdure Audi's en BMW's gaan rijden moeten linearecta op de controlelijst van de belastingdienst.

En die gegevens hebben ze, want er moet belasting over die wagens betaald worden per kwartaal. Oh wacht, de meeste zijn via louche huurconstructies van broer/neef/oom of gebruiken (verschillende) transitplaten jarenlang waar geen belasting over betaald hoeft te worden. Dus die gegevens zijn dan niet bekend.

Zijn wij domme autochtone Hollanders dom bezig door gewoon keurig elk(e) maand/kwartaal/jaar keurig duizenden euro's overmaken aan de belastingdienst, om vervolgens om het minste of geringste nog verder uitgezogen te worden én elke boete meteen te betalen want anders een deurwaarder over de vloer.

LangeTijdGeleden | 18-03-15 | 10:42

@oliebolletje123 | 18-03-15 | 10:34
Ja dat maakt mij dus ook heel erg agressief. Toch ben ik nog altijd vriendelijker dan de gemiddeld Fouad. Stigmatiserend? Nee. Ies koeltoer!

De Badtegelzetter | 18-03-15 | 10:42

De auto dook plots voor hem op? Kwam die uit de lucht vallen soms? Je weet dat er auto's op een weg rijden. Je weet dat je met deze snelheid niet meer op tijd kunt reageren. Stomme fout? Nee, gewoon moord met voorbedachte rade. O w8 ff. Denken. Ja dat veranderd de zaak.

De Canteclaer | 18-03-15 | 10:40

truttebol fouten maakt iedereen daar heb je gelijk in maar dit kun je niet in de categorie foutje bedankt zetten. en stomme fouten maak ik ook maar niet zulke fouten waardoor mensen van het leven beroofd worden. als je met zulke snelheden rijdt dan neem je bewust het risico dat het heel gemakkelijk fout kan gaan en als je dan achteraf zegt dat je er spijt van hebt dan doe je dat alleen maar om strafvermindering te krijgen. dus in mijn ogen ben je dan een grote toneelspeler die geen enkel medelijden verdiend.

sjobos | 18-03-15 | 10:39

"Of mijn cliënt te snel gereden heeft, moet het onderzoek uitwijzen."

Aldus zijn advocaat. Want rechten "studeren" is veel makkelijker dan zoiets stars / zwart-wits / autistisch als fysica, EN levert vooral veel meer geld op. A small price to pay voor het inleveren van je eer, geweten, rechtvaardigheid en eerlijkheid.

Stellen dat de jonge ondernemer Fourad het dubbele reed van wat is toegestaan, is onderbuikgevoel en dus discriminatie. Het echtpaar sloeg zomaar af! Daarbij is het niet eens bewezen wie er reed.
Ergo: vrijspraak vanwege media-aandacht, schuldgevoel, aangetaste eer, een welgemeend "eh.. sorry" , niet duidelijk wie er gereden heeft. Ow en een boete voor 85 kmh @ 70. (wat in NL de zwaarste straf in het totaal zou opleveren)

klimgek | 18-03-15 | 10:38


Het zijn natuurlijk (paarde)krachten die hier achter zitten. Het is één groot complot.

Bierosaurus | 18-03-15 | 10:37

Hoe komt mijnheer Fouad E.M. aan zo'n mooie Audi? Ik heb mijn leven lang gewerkt en ben nooit verder gekomen dan een Opel Ascona en een Mazda 323. Wordt het niet eens tijd om een computerprogramma te maken waarbij je inkomen en bezittingen tegen elkaar kunt afzetten en zodra er een discrepantie is, een arrestatieteam op weg wordt gestuurd. Nou, mijnheer de minister van Dakbedekking, niet een goed ideé?

oliebolletje123 | 18-03-15 | 10:34

Valt dit nu onder die 2% opgeloste zaken?

Jarre Tell | 18-03-15 | 10:34

Als het mijn ouders waren dan zou ik Fouad zelf een bezoekje brengen en zijn advocaat ook. Ongeacht de consequenties die dat voor mij zou hebben. Gerechtigheid bestaat al lang niet meer in dit land.

benjemal | 18-03-15 | 10:33

Hadden die belgen de gordel niet om? Dan hadden ze het waarschijnlijk overleefd.

DerWaarheid4 | 18-03-15 | 10:32

Zou hij ook spijt hebben als hij er vandoor had kunnen gaan niet was opgepakt?

Zzzzooooffff | 18-03-15 | 10:31

@Truttebol. Marokkanen kennen geen spijt, domme doos!

The_iron_boar | 18-03-15 | 10:30

Frikanknul | 18-03-15 | 10:26
Met 140 naar het stembureau ?

Eurotokkie | 18-03-15 | 10:28

Ik vind het gebruik van het woord "kerkganger" in deze uitermate stigmatiserend en ondienstig.

jemagookniksmeer | 18-03-15 | 10:28

2N3055 | 18-03-15 | 10:23
Gerrit G. klinkt inderdaad veel beter...

Mahatma | 18-03-15 | 10:27

@sjobos | 18-03-15 | 09:53

'als je met 140 of 150km rijdt met je auto waar je maar 70km mag dan kun je echt verwachten dat het verkeerd kan gaan en moet je niet achteraf roepen dat je spijt hebt.'

Nou, dan hoop ik dat jij nooit een stomme fout zult maken in je leven. Want spijt zul je er dus niet van hebben? Is immers niet mogelijk volgens jouw theorie? Je hebt er zelf een potje van gemaakt, dus geen spijt hebben en er vooral niks van leren. Zoiets? Fijn mens ben jij dan. Misschien maar goed dat niet iedereen zo is.

Truttebol | 18-03-15 | 10:26

Maar ook Fouad verdient een 38e kans.

Ferdo76 | 18-03-15 | 10:26

Truttebol | 18-03-15 | 09:46
Je doet je nick eer aan.
Hij is opgevoed met haat tegen ons vanuit die gore islam.
Die ziet ons niet als mensen.
Dit toneelstuk is voor minder minder minder... straf.

2N3055 | 18-03-15 | 10:26

Sterph, k*tmarokkaan, sterph! En ga eens deaud...

eerstneukendanpraten | 18-03-15 | 10:26

Bedankt, mijn onderbuik is weer gevoed. Zo maar even stemmen...

Frikanknul | 18-03-15 | 10:26

staatziegeld | 18-03-15 | 10:24

Die gasten rijden af op een kameel , vind je het gek.

Eurotokkie | 18-03-15 | 10:26

-weggejorist-

staatziegeld | 18-03-15 | 10:24

Patrick kluivert is trouwens goed weggekomen met een gelijkwaardig ongeluk dus ja .

Eurotokkie | 18-03-15 | 10:23

@Flipus | 18-03-15 | 10:20
Als je ergens 70 mag, is wat mij betreft het boven de 80 als een poging tot doodslag.

McMarx | 18-03-15 | 10:23

Ik wordt kotsmisselijk van al die arabische kutnamen.

2N3055 | 18-03-15 | 10:23

Dat zo iets kan gebeuren kan hij toch niet weten.
Als nou iemand hem van tevoren op de risico's had gewezen had hij u vriendelijk bedankt en vrede toegewenst meneer en was dit nooit gebeurt.Ik stel de nl-se staat aansprakelijk.

nemeton | 18-03-15 | 10:21

Grote probleem is dat we het een ongeluk blijven noemen met zulke snelheden.
Wat mij betreft noem je alles boven de 130 gewoon poging tot doodslag.

Flipus | 18-03-15 | 10:20

Fouad liegt dat hij barst.

behangtafel | 18-03-15 | 10:20

Dat advocaten moeten zorgen voor een juiste rechtsgang - ook voor hele fouten mensen - is een mooi goed van onze 'rechtsstaat' maar, dit soort smoesjes klakkeloos overnemen van de client en niet stimuleren het eerlijke verhaal er achter naar voren te brengen (waarheidsvinding), vind ik niet OK.

McMarx | 18-03-15 | 10:20

Volgens mij moet de advocaat van Fouad E.M eerst uitleggen wat spijt is want dit komt niet voor in het woordenboek van Fouad E.M.

Eurotokkie | 18-03-15 | 10:20

Rechtzaak toch hopelijk wél in België,he?
In Nederland had een rechter het gegooid op een onhandig parkeerfoutje.
"Go to hell,zandkonijn."

R.B.Scott | 18-03-15 | 10:18

30 jaar wegkijken heeft ons veel ellende bezorgd. Het zal de komende 30 jaar niet veel beter worden tenzij de bevolking een duidelijk signaal afgeeft en vandaag is uw kans.

boccaccio | 18-03-15 | 10:17

Spijt is prima. Keihard aanpakken met op z'n minstendoodslag als tenlastelegging ook.

Mesmer | 18-03-15 | 10:16

"Dit heb ik nooit gewild"

Nee natuurlijk wil je dit niet, je wilde ook niet gepakt worden van deze daad door alles nog even te rekken en zelfs een onderzoek te laten verrichten of jij wel daadwerkelijk achter het stuur zat, maar helaas ben je dat wel want een man zijn om de schuld op je te nemen ben je niet. De kans dát zoiets als mensen doodrijden gebeurt neemt exponentieel toe wanneer je 140-150 gaat rijden met een Audi S4 (lekker belastingvrij rijden met transit platen) waar je 70 Km/u mag.

Kan een leugen detectie test niet uitwijzen of dit jongetje (want meer issie niet) de waarheid spreekt?

LangeTijdGeleden | 18-03-15 | 10:15

De gelaarsde kat | 18-03-15 | 09:46
Oeps, lees nu pas bericht. S4 inderdaad.

SammyJankis | 18-03-15 | 10:15

Iemand met een beetje verstand rijd daar geen honderdvijftig kilometer per uur.

Eurotokkie | 18-03-15 | 10:15

@Captain Pervert | 18-03-15 | 09:56
Nee nee, dat kan toch helemaal niet joh! Ies privasie! *zucht...

De Badtegelzetter | 18-03-15 | 10:14

De gelaarsde kat | 18-03-15 | 09:46
Of is toch het een Audi S6? Een van beide i.i.g. Zie embleem V8T op zijkant auto. O, o, o, de wereld is één grote speeltuin voor foute Marokkanen, rijdend is de meest exclusieve auto's. Ik kan niet genoeg benadrukken HOEVEEL schijt dit soort gasten aan alles hebben.

SammyJankis | 18-03-15 | 10:14

Is dit een topic waard of moeten we allemaal weer 'Foei, kutmarokkanen' gaan roepen?
mindless | 18-03-15 | 09:43

:)

Diotima | 18-03-15 | 10:13

Off topic : nieuw drama voor Belgen en Nederlanders : K3. Stopt

nederbelg | 18-03-15 | 10:13

Godsammekraken | 18-03-15 | 09:43
Er is een groot wetenschapper aan jou verloren gegaan..

Igor Putkin | 18-03-15 | 10:12

Stel kut marokkanen in een omgekatte gestolen en/of met drugsgeld gekochte auto. En voor de rest een eerste klas zwetsverhaal.
Minder, minder, minder hard graag.

Dick Luyenlomp | 18-03-15 | 10:11

Ja, echt schandalige racistische discriminatie dat deze man het zo moeilijk wordt gemaakt wegens een deukje in de achterbumper.

De verwarde man | 18-03-15 | 10:09

Een totaal gebrek aan geweten heeft die Fouad.
Trouwens, hoe komt een gastje van 24 aan een dikke audi rs4?
Heeft ie ge-erft?

watergeus | 18-03-15 | 10:09

Wel treffend dat in eerdere topics niet werd gemeld dat het om Marokkanen ging, maar dat de reaguurders dat gewoon al wisten. Bravo daarvoor! Kan links mij hiervoor een verklaring geven? Het kan immers geen wilde gok zijn. Of vindt links dat dan maar racisme, ook al staat het woord 'kutmarokkanen' zo ongeveer op dit soort misdrijven geplakt? En wil links nou graag meer of minder van dit soort Marokkanen? Of heeft Wilders daarin toch een beetje gelijk?
.
Net als dat de reaguurders al wisten dat het om Marokkanen ging, kunnen zij ook voorspellen dat het verstandig is dat justitie een onderzoek instelt naar de inkomsten in de auto van de daders. Daaruit zal blijken dat de auto met crimineel geld betaald is.
.
In het artikel om HLN staat dat de auto met een transitokenteken rondreed. Een dergelijk kenteken is bedoeld om een auto door te voeren naar het buitenland, niet om een avondje mee te gaan stappen in het België. Dat de advocaat zegt dat het de bedoeling was de auto te verkopen naar Marokko zal wel weer zo'n gore leugen zijn. Wat mij betreft is die onderwereld(dhimmi)advocaat net zo schuldig als de daders. Welke westerling wil in vredesnaam kutmarokkanen verdedigen?

The_iron_boar | 18-03-15 | 10:09

Hoi Fouad. Ik ken dat, in zak en as zitten. Overweeg ook eens zelfmoord. Zal je van opknappen, de maatschappij trouwens ook.

roze_bril | 18-03-15 | 10:07

Zo te zien echt een weg waar je normaal makkelijk 150 kunt rijden...

Hufter | 18-03-15 | 10:07

cabrao. in mijn ogen is die advocaat afgezakt naar een bedenkelijk niveau.

sjobos | 18-03-15 | 10:05

Maar je mag niet minder zeggen, dat is discriminatie en aanzetten tot haat volgens het Openbaar Ministerie.
Het Openbaar Ministerie en iedereen die van mening is dat we niet minder van dit soort tuig mogen willen, en ls we dat hardop zeggen we discrimineren, zetten mij inderdaad aan tot haat, tegen hen wel te verstaan.

benjemal | 18-03-15 | 10:04

Foei Ad!

Bakito | 18-03-15 | 10:04

Hoe kon het ook anders...
Een Noord-Afrikaanse testosteronbom achter het stuur, hoe verrassend.
Maar dat heeft natuurlijk niets, maar dan ook helemaal niets te maken met afkomst en/of bevolkingsgroep. Aldus Rutte en Peggie.

Ommezwaai | 18-03-15 | 10:03

en een ieder hierboven die het over NL en D66 heeft: volgens mij ligt Antwerpen in België.

cabrão | 18-03-15 | 10:02

Geenstijl daalt af naar een bedenkelijk niveau door een advocaat te betichten dat hij probeert zijn client zo goed mogenlijk voor de dag te laten komen. Het is niet alleen zijn werk, maar ook zijn wettelijke plicht om dat te doen. Kan me niet voorstellen dat we dat anders zouden willen. toch Klaps ?

cabrão | 18-03-15 | 09:59

verdubbeling van de toegestane snelheid met dodelijke ongeluk als afloop.., rij ontzegging voor het leven das het enige en juiste maatregel.

eerstbier | 18-03-15 | 09:59

laten ze eerst maar eens onderzoeken of zijn pootafdrukken op het stuur te vinden zijn. ik heb zomaar het idee dat je ze niet gaat vinden. de hoogste tijd voor een Europese schoonmaakactie.

kaplaarzenverkoper | 18-03-15 | 09:58

Als hij dreigt vrijuit te gaan kun je altijd nog kijken hoe die S4 gefinancierd is.

Captain Pervert | 18-03-15 | 09:56

Ik neem aan dat de moordenaar in België berecht wordt en daar geen D666 rechters zitten.

IQmin100 | 18-03-15 | 09:54

'Deze jongen reed waarschijnlijk als Jos Verstappen..'???

Klaps, je bedoelt denk ik 'deze jongen reed waarschijnlijk bewust op blanke dhimmi's in, en riep in z'n auto kort voor de klap nog even allah akbar.
:p

.. pffff, met je jos-ver-stap-pen..

gaffelbaard | 18-03-15 | 09:54

Dit soort moordenaars mag van mij opgehangen worden aan de hoogste boom. En gefeliciteerd dat je niet dronken was toen je twee mensen vermoorde, dan ben je dus zeker toerekeningsvatbaar.
Maar het zal wel een werkstrafje worden. Ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik nog de moeite doe om verantwoord en voorzichtig te rijden als ik in de auto zit. Want af en toe een paar mensen doodrijden is nauwelijks een big deal in dit land.

panadol | 18-03-15 | 09:54

Zou het erg moeilijk zijn voor de D66 rechter om te beseffen dat een dergelijke ravage (inclusief lantaarnpaal?) alleen mogelijk is bij een snelheid boven de honderd?
Ik zou zeggen : 3 jaar onvoorwaardelijk staatshotel
en 10 jaar ontzegging voor deze kansenparel uit de multi-culturele samenleving... oh wacht ... ik vergat dat het tot de botte koppen in Den haag is doorgedrongen dat het woord "multiculterele samenleving" "uit" is. Mag niet meer! Zie laatste borrelpraatdebat.

daytripper | 18-03-15 | 09:54

truttebol je doet je naam eer aan hoor. als je met 140 of 150km rijdt met je auto waar je maar 70km mag dan kun je echt verwachten dat het verkeerd kan gaan en moet je niet achteraf roepen dat je spijt hebt. en voor mij maakt het niks uit of je dan fouad of klaas heet dan ben je gewoon een eikel die het niks uitmaakt dat met die snelheid er heel gemakkelijk iets mis kan gaan.

sjobos | 18-03-15 | 09:53

Wie verlost ons van dit volk? Dat iedereen daarover mag denken als ie straks in het stemhokje staat.

Pierrepoint | 18-03-15 | 09:50

En daar gaan we weer, niet duidelijk is wie er achter het stuur zat.

Dat dus en de combi met mocro's komt me bekend voor.

zeg maar jansen | 18-03-15 | 09:50

Djiezus krijst wat een ravage.

Bokito ergo sum | 18-03-15 | 09:50

Moslims zijn helaas niet in staat om hun eigen fouten toe te geven. Zelfs als ze zo duidelijk zichtbaar zijn. Iets met cultuur en wat moslims eer noemen (en wij narcisme).

Hommel | 18-03-15 | 09:49

Volgens de schaamteloze advocaat zat het allemaal net een beetje tegen voor zijn client en is hij slachtoffer van de toevallige, zeer onverwachte noodlottige samenloop van omstandigheden buiten zijn schuld.

IQmin100 | 18-03-15 | 09:48

Kopschoppen 2.0

hfakker | 18-03-15 | 09:48

Waauwww.. je moet echt lef hebben om hier nog iets van goed te praten.

Maar zoals gewoonlijk is dit volk weer eerst alles ontkent en dan zielig gaat lopen doen.. Dit soort gasten hebben echt totale schijt aan onze hele samenleving, doen wat ze zelf willen want de rest is kafur.

En de rechters zullen wel weer met tranen in de ogen van zieligheid deze gast voor 120 uur een schoffel geven en dan vinden ze dat ie wel genoeg is gestraft.

Fouad E.M. is al genoeg gestraft door dit item op GS. Een paar uur schoffelen is dan ook niet meer nodig in de NL rechtstaat (zou hij nog wel eens dat hoofd voorbij zien komen in zijn dromen? waarschijnlijk niet want Fouad E.M. voelt zich uiteindenlijk het slachtoffer, de daders zijn godzijdank dood!)

Maar wacht, misschien komt hij voor een Belgisch hekje te staan...

Nimby_007 | 18-03-15 | 09:48

-weggejorist-

Absoluut niet waar | 18-03-15 | 09:47

@Godsammekraken | 18-03-15 | 09:43
Wat zei de profeet dan precies over racen?

Trolol
.

Driewerf Hoezee | 18-03-15 | 09:47

@Godsammekraken | 18-03-15 | 09:45
Hoe weet je dat die gast geen spijt heeft? Ik krijg juist de indruk dat-ie verrekt van de spijt. Is dat niet mogelijk dan? Zelf nooit ontzettend stomme dingen gedaan, met fikse gevolgen, waar je later spijt van had?

Truttebol | 18-03-15 | 09:46

De grootheid van Fouad als superklootzak is onvoorstelbaar. Fouad al hakbar ofzeau.

Fijnstoffer | 18-03-15 | 09:46

En hoe komt Fouad aan een Audi RS4? Door overwerk en geduldig sparen?

De gelaarsde kat | 18-03-15 | 09:46

Ik mis de "no fear" sticker op zijn achterklep.

Feynman | 18-03-15 | 09:45

Attritie heet dat. Geen spijt van wat je een ander hebt aangedaan maar alleen dat je gepakt bent.

Godsammekraken | 18-03-15 | 09:45

Niet om de daden van die gast goed te praten - maar dat hij er kapot van is vind ik erg voorstelbaar. Wat een gruwelijke fout van die vent, verschrikkelijk gewoon. Maar ontneem mensen niet het recht om ergens spijt van te hebben, beste redactie, dan ben je zelf redelijk onmenselijk bezig. Toch?

Truttebol | 18-03-15 | 09:45

"Mijn cliënt zegt dat die auto plots voor hem opdook en dat hij hen niet eerder had gezien."

Tja, je verwacht het ook niet, als je 140 a 150 rijdt.

Driewerf Hoezee | 18-03-15 | 09:44

Je moet wel naief zijn om te geloven dat net de enige nuchtere inzittende achter het stuur zat en dan zo'n gedrag vertoond. Fouad haalt de kastanjes uit het vuur voor Rachid, Mohammed of hoe z'n sahbe ook mag heten.

FreedomFTW | 18-03-15 | 09:44

Multi-culti verrijking ten top!

VolleZak | 18-03-15 | 09:43

".. testte bovendien negatief.."

Met ook maar het minste promillage islam heb je geen drank of drugs nodig voor gestoord rijgedrag.

Godsammekraken | 18-03-15 | 09:43

Is dit een topic waard of moeten we allemaal weer 'Foei, kutmarokkanen' gaan roepen?

mindless | 18-03-15 | 09:43

Gevalletje levenslang op water en boord, oh wacht..

pluk-87 | 18-03-15 | 09:42

Ik ken dat soort jongens. Zitten in zak en as omdat ze gepakt zijn. Niet omdat ze iemand hebben doodgereden.

Mika6101 | 18-03-15 | 09:42

En hij heeft op GeenStijl gestaan dus zielig...

jip_86 | 18-03-15 | 09:42

Wat een ravage. Het typisch resultaat van een onschuldige weggebruiker die net iets te laat zijn rem moest aantikken om een traag autootje te vermijden.
Of het resultaat van een zwaar kaliber autobom.

Zodra die advocaat een PVV poster voor zijn raam hangt, dan mag ik ook stenen door zijn raam gaan gooien zonder gezeur te krijgen met linkse rechters en - advocaten. (Niet dat ik dat wil, maar als idee.)

Jan Passant mk2 | 18-03-15 | 09:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken