GSTV: Facebookreactie's lezen met Van Leeuwen
Internetreacties: bijl aan de wortel van de beschaving of vinger in de aars van de samenleving? Eerder vandaag was een politieman de sjaak omdat-ie nogal uitgesproken op Facebook reageerde op een barbaars stenigingsfilmpje. Het OM gaat nu onderzoeken of "Ik ben helemaal klaar met die k islamieten. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de islam!!!" wel door de beugel kan. Nederland anno 2014 kennende kan zulks idd niet meer door een beugel. De dagen dat we bunkerhard moesten lachen (cq besmuikt grinniken) om Gerard Reve's "Ze moesten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden" () zijn helaas vervlogen. Those were the days. Vandaag in de nieuwe slowtelevee reeks 'InternetReacties Voorlezen" kloosriedt onze MTV-ginger enkele Facebook-reacties achtergelaten na het zien van dit tragische kittenmishandelfilmpje. Uitgevoerd door een baby. Die werd aangemoedigd door haar moeder. De 31-koppige GS-moderatie-crew heeft de meest eloquente en fijn besnaarde reacties eruit gepikt welke zullen worden voorgedragen door Rene van Lamswollentrui. FILMPJE!
Reaguursels
Inloggen@Van Leeuwen en @Brusselmans, wanneer zijn jullie verkiesbaar?
Waar zijn die andere kittens eigenlijk, het was toch een moeder met jonkies. Ik heb het over die kat voor alle duidelijkheid.
oempalaloempa
Dus er is aangifte gedaan tegen deze agent? Door wie dan? Want dat blijkt niet uit het bericht. En zo niet dan moet ik concluderen dat het OM of de Politie 24/24 het internet afstruint met een of ander filter dat aanslaat als de woorden "islam" "islamieten" en "dood" in een tekst voorkomen en vervolgens de vervolging inzetten. Daar moet dan een hele grote afdeling achterzitten. Maar ja, onze opsporingsdiensten hebben mankracht genoeg. Oh wacht...
Waar is Dmitri, eh, ik bedoel 7-komma-nogwat ineens gebleven?
@7,62x39 | 25-10-14 | 08:05
www.youtube.com/watch?v=mwFfk7igYC0
Lijkt me duidelijk genoeg!
@7,62x39 | 25-10-14 | 08:05
Sommige mensen hebben een wapen maar hebben het nooit hoeven gebruiken in een situatie die daarom vraagt.
Stel dat zo iemand zijn/ haar wapen wel MOET trekken en loopt te beven als een juffershondje.
In dat geval loop je het risico dat wapentrekker mist en een willekeurige voorbijganger doodschiet.
OF, je treft iemand die wel een wapen durft te gebruiken, jouw wapen afpakt en je neerschiet met je eigen wapen.
Snap jij dat?
Over wat rechtvaardig is zal ik maar niet beginnen, dan wordt dit comment veel te lang.
@Jim Lovell | 25-10-14 | 08:07
*moehahaha*
@necrosis | 25-10-14 | 07:57
Nattigheid vind ik wel lekker tijdens het door de gleuf duwen van dikke pakken post.
necrosis | 25-10-14 | 07:36
Een land waar intenties strafbaar zijn is een land waar het de morele plicht van burgers is om zelf uit te maken wat juist is. Dat is één.
Ten tweede kan iemand een wapen dragen voor de gevallen waarin het moreel gerechtvaardigd is om het te gebruiken. Enkel door het voorhanden te hebben wordt niemand kwaad gedaan.
Snap je dat? Niet iedere regel is rechtvaardig, enkel omdat de staat hem uitgevaardigd heeft.
@Jim Lovell | 25-10-14 | 07:49
Ik adviseer je om je regenpak aan te trekken tijdens het krantenlopen......
@RoBD=Skullfucker | 25-10-14 | 00:44
Hooooi!!! Kusjes!!
@7,62x39 | 25-10-14 | 01:18
Waarom zou je een wapen willen bezitten als je de intentie niet hebt om het te gebruiken?
Overigens konden ze die vent alleen 'pakken' op het hebben van een doorgeladen wapen in zijn kofferbak.
Zijn vingerafdrukken stonden er niet op omdat hij altijd handschoenen draagt, iets met vingerkloven.
@miko | 25-10-14 | 01:22
De echte 'die hards' weten wat mijn voorkeur geniet.
En, zoals ik al eerder schreef, zonder argumenten krijg je dergelijke vuilbekkerij.
miko | 25-10-14 | 03:50
Ghe. Morgen eens wat Amsterdamse meisjes in hun billen knijpen ;-)
*out*
INH.30CL | 25-10-14 | 03:25
Boks ouwe. Hier is veel over te zeggen, maar het is wat off-topic en ik heb morgen vrij vroeg een afspraak. 's Avonds om zes uur Real Madrid v FC Barcelona kijken in een kroeg in Amsterdam. Ik ga naar bed.
@allen: gaat in vrede
*out*
www.youtube.com/watch?v=qkuB9YYhB8U
Cyrille Aimée - Nuit blanche
@7,62x39 | 25-10-14 | 03:22
En kleine halfbloedjes neuken.
teveel tijd met vrouwtjes bezig.
@7,62x39 | 25-10-14 | 03:20
En dat siert je mijn beste. Hier heb ik ten alle tijden respect voor, waren er maar meer die zo denken.
@INH.30CL | 25-10-14 | 03:23
Tx.
@Lewis Lewinsky | 25-10-14 | 03:12
klopt volgens mijn rekencomputer. mooie manier van uitrekenen overigens.
INH.30CL | 25-10-14 | 03:20
Dat denk ik dus ook! Het is er tot nu toe gewoon nooit van gekomen. Komt door al die linkse hobbys denk ik ;-)
INH.30CL | 25-10-14 | 03:08
Zoals ik eerder in deze draad opmerkte: in geweldsituaties op straat is er geen erecode. Op straat verkies ik mishandeling boven een "eerlijk" gevecht en een aanslag weer boven mishandeling.
Overigens zal ik daarvoor tot het uiterste gaan om geweld uit de weg te gaan. Altijd.
@7,62x39 | 25-10-14 | 03:11
Helemaal mee eens uiteraard. Maar ben zelf meer van het man-man gevecht dat de sterkste/slimste mag overblijven of zoiets. Doe het nu gewoon eens man en vergeet diet badr sport alhoewel je daar heel bekwaam in bent wellicht.... dit zul je veel leuker gaan vinden, I know for sure!!
miko | 25-10-14 | 03:08
Het vleselijke element van de liefde komt altijd beter tot uiting als wij ons verliezen in bewustzijnsveranderende middelen, jeweettog.
@INH.30CL | 25-10-14 | 02:21
7,62x39 = 40 * 7,62 - 7,62 = 304,8 - 7,62 = 297,18
@distel | 25-10-14 | 02:47
Ze neuken geen lagere schoolmeisjes.
School voor meisjes is haram.
INH.30CL | 25-10-14 | 03:08
Ha! Staat al een tijd op mijn lijstje! Maar het voordeel van vuurkracht is dat het van veilige afstand nog dodelijk is.
@Jan Dribbel | 25-10-14 | 02:29
bloeiende bloemen is GEEN pleonasme.
Bloemen kunnen ook niet bloeien.
@7,62x39 | 25-10-14 | 02:19
Que?
@7,62x39 | 25-10-14 | 02:56
Wordt tijd dat je eens aan Krav Maga gaat doen..... heeft veel meer zin dan een kogel van een kwartje makker!
@distel | 25-10-14 | 03:00
Klopt! Ik heb inmiddels een bordje laten ophangen waar ie zit;-)
INH.30CL | 25-10-14 | 02:49
Iets in mij zegt dat je met je andere wapen de 22 mm niet eens haalt
INH.30CL | 25-10-14 | 02:49
Wacht maar tot ik in burst mode ga reaguren.
(Dit grapje heb ik eerder gemaakt.)
@7,62x39 | 25-10-14 | 02:46
Heavy stuff dude. Ik schiet alleen met klein kaliber .22
Jan Dribbel | 25-10-14 | 02:29
Jihad haat
Mohammed psychose
Hoofddoek vrouwvriendelijk
Onthoofden westerling
Lagere schoolmeisjes neuken
INH.30CL | 25-10-14 | 02:21
en.m.wikipedia.org/wiki/7.62×39mm
distel | 25-10-14 | 02:21
Een vrouw tegen haar wil in haar oog verkrachten is immoreel, maar zeggen of schrijven dat je vindt dat een vrouw in haar oog verkracht moet worden niet.
INH.30CL | 25-10-14 | 02:21
Google het.
@Jan Dribbel | 25-10-14 | 02:29
1+3 kloppen dat maakt ook een paar ipv een kwartet.
Een paar pleonasmen:
Witte sneeuw.
Een gematigde moslim.
Bloeiende bloemen.
Een moslim met een eigen mening.
@7,62x39 | 25-10-14 | 02:19
Ik heb je som nooit uitgerekend, hoeveel is het?
7,62x39 | 25-10-14 | 02:00
Een vrouw in haar oog verkrachten. Mag dat? Ja, dat mag. Als je het ff gehad hebt met die kutmoslims, dat gaat te ver. Zeker als je agent bent. Degraderen, die kerel en in een oranje jasje blaadjes laten wegblazen, het is tenslotte herfst. Nou ja oranje....
miko | 25-10-14 | 02:17
En vreemde talen spreken.
miko | 25-10-14 | 02:17
Haha, neuken ja.
@7,62x39 | 25-10-14 | 01:30
Naar agt bier gaad allez mu veul beter af.
Angel_eyes | 25-10-14 | 02:04
Alle denkbeelden waar je het niet mee eens bent, al is het maar op een détail, moeten bekritiseerd worden. Juiste ideeën zullen alle kritiek doorstaan; van onjuiste zal de onjuistheid voor iedereen blootgelegd worden.
@Angel_eyes | 25-10-14 | 02:04
Zou een mooi begin zijn inderdaad!
7,62x39 | 25-10-14 | 02:00
Door de denkbeelden van de profeet te bekritiseren?
Angel_eyes | 25-10-14 | 01:46
Laten we de vrijheid van denken die wij hier nog hebben dan koesteren en beschermen.
7,62x39 | 25-10-14 | 01:22
Ideeën bestrijden zou evenwel geen taak van de overheid moeten zijn. Het idee alleen al dat de overheid uitmaakt welke ideeën burgers mogen hebben. Brrrr.
-
Dat is dus de situatie in ieder islamitisch land. De Koran bestrijdt het recht van het individu om nog zelf na te mogen denken waar Allah en profeet zich reeds hebben uitgesproken.
miko | 25-10-14 | 01:23
Spell checker heb ik standaard uitgeschakeld. Ik maak geen spelfouten. Doorgaans dan.
Lewis Lewinsky | 25-10-14 | 01:02
Ik heb de kast van Rutte gevonden.
De onderste 2 laden, daar verstopt hij zich.
www.impact-styling.nl/media/catalog/pr...
miko | 25-10-14 | 01:23
Ha ha. Heel grappig.
Ik zit met mijn wijsvinger op het virtuele toetsenbord van een iPad Mini te typen. Ondanks mijn slanke vingertjes en zelfs na acht bier alleszins behoorlijke coördinatie slipt er af en toe een typfoutje door. Shoot me.
@Tel Aziaat | 25-10-14 | 01:09
ga op, hou weg het word hier steeds meer een moraal nichterige donkere kamer. De tijd dat hier voornamelijke echte kerels en vrouwen met haar op hun tanden kwamen zijn zowat voorbij.
@7,62x39 | 25-10-14 | 01:12
Je spellingschecker is ook kapot op je zafari is het niet?
Blasphemer | 25-10-14 | 00:39
Ideeën bestrijden izou evenwel geen taak van de overheid moeten zijn. Het idee alleen al dat de overheid uitmaakt welke ideeën burgers mogen hebben. Brrrr.
@necrosis | 24-10-14 | 23:54
Ik zou zo een collega maar koesteren.
Misschien heb je hem eens nodig als je weer eens aangevallen word door horden Finnen.
A propos, maakt die mislukte astronaut je nu uit voor kast homo? Kom op bijt van je af en niet alleen door op de [!] knop te rammen!
necrosis | 25-10-14 | 00:29
Wapenbezit zou niet strafbaar moeten zijn. Door met een wapen te lopen doe ik niemand kwaad. Ten onrechte iemand afknallen is strafbaar en dat zou genoeg moeten zijn.
Zelfs
Blasphemer | 25-10-14 | 00:39
Ik formuleerde wat onzorgvuldig. Safari was gecrasht en mijn comment in het ongerede geraakt. Ik moest het opnieuw typen en daar heb ik een hekel aan. Ideeën strafbaar maken is dwaasheid. Ideeën bestrijden door met feiten en logica te laten zien dat ze onjuist zijn is goed: het is selfs de koninklijke weg.
@Deus Absurdia | 25-10-14 | 01:02
Babyboomer.
Het bewijs dat we hier bij GeenStijl stiekem allemaal nog best wel netjes zijn...
@Blasphemer
Dus jij wil een niet-persoon ( een religie) afrekenen op menselijk handelen?
.
Hoe zie jij je dat eigenlijk voor je?
@Deus Absurdia | 25-10-14 | 01:02
Dat was in 1972, opa.
teleblik.nl/media/5415841
Vroeger had je zo' n publiekscampagne van de politie voor meer waakzaamheid met de slogan: "die pet past ons allemaal".
.
Beetje jammer dat dat zo'n succesvolle slogan is geweest dat zelfs mensen met een chromosomale afwijking hem hebben kunnen onthouden.
@Jan Dribbel | 25-10-14 | 00:53
Rutte zit al zijn hele leven in de kast.
Een goede tip voor Rutte. Bij gevaar kruip in een kast.
Een kast-premier:
www.ad.nl/ad/nl/32900/Aanslagen-rond-C...
@ RoBD=Skullfucker Inderdaad de paus zegt dat hij het anders wil, en vraagt dan een club bejaarde mannen die zich vrijwillig uit de maatschappij hebben teruggetrokken wat de goddelijke waarheid is over homofilie. Mensen die zich door de katholieke kerk laten leiden zijn niet goed bezig. Maar we leven hier gelukkig niet in een theocratie, dus je bent vrij om te doen wat je wilt binnen de grenzen van de wet, en dan mag je hier trouwen, en zelfs kinderen adopteren. En je uitspreken tegen de kerk. Dat laatste is dus bijzonder belangrijk, vooral voor diegene die moeite heeft om onder de sociale druk uit te komen, reden dus waarom het claimen dat een religie beledigd wordt met argwaan moet worden bekeken.
@bladphemer rond 00.30
Niet met je geliefde hand in hand mogen lopen. Niet met hem mogen trouwen. Geen kinderen mogen opvoeden. Geen functie binnen de kerk mogen uitoefenen. Geen seks met je geliefde mogen hebben. Hulp moeten zoeken om te genezen En na je dood eeuwig branden in de hel.
Ze vermoorden ze niet maar volgens mij doen de katholieke en de streng gereformeerde kerk wel degelijk hun best om homo's uit te roeien.
Iets wat éne krampachtig overcompenserende verborgen travestiet die Jim Lovell heet dan weer geweldig zal vinden.
Nico Dijkshoorn is er niets bij.
@ Antisoof, religie is ook (o.a.) de oude vorm van politiek, voor de achtergeblevenen onder ons. Ceasar was pontifex maximus, en de koning van Marokko een nazaat van Mohammed.
Als ideeën bestrijden dwaasheid is dan geloofden we nu nog allemaal dat de aarde het middelpunt van het heelal zou zijn. Hoe kom je erop? En alleen lieden die weigeren vatbaar te zijn voor rede radicaliseren door kritiek op hun ideeën. Dat zijn per definitie gevaarlijke lui, die je in de gaten moet houden en uit de maatschappij moet verwijderen als dat nodig is. Pas als je met geweld te maken hebt is radicalisatie te begrijpen, en hier in Nederland loopt geen moslim gevaar vanwege zijn overtuiging. En anders, vertrek naar een van de vele islamitische landen, daar zal het ongetwijfeld altijd beter zijn voor een islamiet dan hier, toch?
@Blasphemer | 25-10-14 | 00:32,
Ik meen in de wereld het (mis-)gebruik van religies te kunnen waarnemen. Hogere mensen gebruiken denk ik, dit gedachtespinsel ( ;) ) om hun doelen te bereiken.
@ 7,62x39 natuurlijk is ideeën bestrijden geen dwaasheid, en zeker niet wanneer het slechte ideeën zijn. Bijvoorbeeld het verdelen van de mensheid in goed en slecht is een slecht idee, en de koran staat er bol van. Als mensen een religie als legitimatie voor hun gruweldaden gebruiken moet je de religie daar op afrekenen. Neem de heksenverbrandingen, of het uitroeien van de katharen. Dat is niet gewoon moord, maar moord vanwege een overtuiging, en dat is vele malen erger. Doordat het christendom er op aangesproken is zijn dit soort praktijken hier nu verleden tijd.
@7,62x39 | 25-10-14 | 00:20
Ik meen dat (vuur)wapenbezit al een tijdje strafbaar is en justitie er geen zak mee doet.
De standaard straffen worden niet eens uitgevoerd.
Dat is niet de schuld van de popo's, dat is de schuld van de rechters die de vloer aanvegen met de wetgeving.
Hoe zat het ook alweer met de minimale straf op illegaal vuurwapenbezit?
Blasphemer | 24-10-14 | 23:54
Extremisme in kringen van moslims neemt toe. Het is een probleem en onze leiders hebben er geen antwoord op.
Ideeën bestrijden is dwaasheid: het is niet mogelijk en leidt tot meer polarisatie en radicalisatie. Het beste is de daden te bestrijden. Misdaad moet misdaad zijn en moet bestraft worden, ongeacht het motief cq het gedachtegoed dat aan de misdaad ten grondslag lag.
Snowy2000 | 25-10-14 | 00:14
Zoals gisteren al bekend werd gemaakt: het filmpje
komt uit Suriname.
@Jan Dribbel | 25-10-14 | 00:11
Dat is dan jammer pik.
Ach zolang de politieagent niet roept dat er iemand aan het gas moet ..... www.youtube.com/watch?v=PLlHPPO25nM
Het zou veel beter zijn om meer werk te maken van het opsporen van deze geestelijk gestoorde moeder. Want gewelddadig gedrag als volwassenen, komt bijna altijd uit slecht gedrag dat op jongere leeftijd is aangeleerd.
Graaf van Egmont | 25-10-14 | 00:04
Helaas beschouwt de staat ons burgers als vijand. Ik heb het idee dat dat niet altijd zo was. De politie is slechts het instrument waarmee de staat zijn burgers contrôleert cq onderdrukt.
@Jim Lovell | 24-10-14 | 23:57
Zijn je argumenten opgedroogd?
Maar dit was toch allemaal gewoon #plompverloren?
Jim Lovell | 25-10-14 | 00:07
Nee, de baard is nog tekort.
En bij de C&A verkopen ze geen jurken op de heren-afdeling.
Suske & Wiske en de Partij van de Dierenjihadisten.
@Jan Dribbel | 25-10-14 | 00:02
En, ben je er al uit?
RoBD=Skullfucker | 24-10-14 | 23:50
De verstikkende deken van politieke correctheid heeft meer kwaad dan goed gedaan. Proponenten van PC-heid dachten dat gedachten weg zouden gaan als ze verboden werden. Ze hadden het mis. Als ideeën uitgesproken kunnen worden kan erover gedebatteerd worden. Ideeën worden dan blootgesteld aan kritiek en dat is altijd goed. Wat was men dwaas in mn de jaren zeventig en wat zitten we nu met de gebakken peren.
7,62x39 | 24-10-14 | 23:49
Dat en politieagent er niet meer voor iedereen is, was al jaren geleden gebruikelijk. Maar dat ligt aan het stellen van prioriteiten door hun bazen en heeft niks met huiskleur of geloof te maken.
Schattig truitje!
Jim Lovell | 24-10-14 | 23:57
Nu ik het woord kast lees, vraag ik me af of er ook
kastmoslims bestaan.
@necrosis | 24-10-14 | 23:45
Vroeg ik jou wat, kasthomo?
@ 7,62x39 zo kan ik er niet van uitgaan dat alle islamieten te vertrouwen zijn. Ondertussen weten we allemaal dat Mohammed B. geen eenzame gek was, maar dat zijn overtuiging (dat je woorden met dodelijk geweld moet bestrijden) op flink wat bijval kan rekenen in sommige kringen. En als je dan weet hoe ik over het rolmodel van de islam denk word ik niet blij.
@7,62x39 | 24-10-14 | 23:44
Het is/ was geen collega, hooguit iemand die ik zo snel mogelijk moest zien te lozen.
Misdadigers stop je achter een gesloten deur.
Of stel ze te werk bij de rechter die dat lullige taakstrafje heeft uitgesproken, of bij jou..... jij schijnt een voorstander te zijn.
@7,62x39 | 24-10-14 | 23:52
Goed gezegd.
O ja, 7.62, nog 1 ding:
In het Canadese Parlement waren ze maar wat blij dat er een gewapende agent was die de normaal ongewapende brave burger elimineerde.
RoBD=Skullfucker | 24-10-14 | 23:41
In geweldsituaties op straat is er geen erecode. Queensbury rules zijn voor in de ring, niet op straat. Met zijn dertigen een eenling aftuigen is alleszins laffer dan als eenling voor dertig man wegrennen. Daarin is niets oneervols.
@RoBD=Skullfucker | 24-10-14 | 23:41
Welnee. Het was niet laf. Je hebt het goed gedaan, Rob. Hulde!
Ze zullen elkaar trouwens wel degelijk met hun mobieltjes gemobiliseerd hebben. Dat is de enige mogelijkheid.
@7.62.
Maar wat ik echt niet snap.
Er waren in Nederland een aantal racisten. Een andere groep mensen nam het voor elke mogelijk gediscrimineerde op en ging vervolgens iedereen bekritiseren en vervolgen die iets vaag discriminerend of racistisch zei. Ook ware gegevens over bevolkingsgroepen en criminaliteit mochten niet meer gezegd worden.
En nu, een paar jaar later, zijn er een heleboel racisten.
Dat was juist niet de bedoeling van de niet racisten. Maar dat is wel wat ze hebben bereikt
U mag raden wat er volgens mij verkeerd is gegaan
Blasphemer | 24-10-14 | 23:42
Vooruit, er zitten vast ook goede agenten tussen. In ieder geval kan er niet meer van uit worden gegaan dat iedere politieagent er voor iedereen is. Dat is al een heel stuk realistischer dan de a priori aanname dat de politie altijd het beste met de brave burger voor heeft.
@Jim Lovell | 24-10-14 | 23:31
Dmitri D. heeft toch een ban?
*atm0s's tooltje is goud waard*
necrosis | 24-10-14 | 23:38
Je mist het punt weer eens volledig. Brave burgers gaan doorgaans ongewapend over straat. Zij zijn overgeleverd aan de gewapenden, dus aan onder anderen de politie.
Die gewapende collega van je is iets minder aan de politie overgeleverd: hij is in geval van een vuurgevecht niet helemaal kansloos. Goed voor hem.
@7,62x39 | 24-10-14 | 23:35
Wat jij wil.
@ 7,62x39 "Iedere moslim zal zich er na het lezen van de giftige haattweet van deze agent ten volle van bewust zijn dat de politie zijn vijand is. " Dus als een islamiet zoiets roept over zeg eens ongelovigen is duidelijk dat de islam de vijand is van de ongelovigen. Toch?
@7.62.
Dat kun je stellen en is verstandig. Helaas ben ik ouderwets opgevoed. Wegrennen is toegeven aan angst en dat is niet mannelijk, zelfs laf. Dit maakt dat ik bepaald niet trots op mezelf ben. Het was de juiste keuze, maar goed afgelopen, neen.
Op een droge manier idioterie brengen: super.
Om met de moeder te spreken: Oeboeloe sabana jojo. Ofzo.
*plop*
Ala ik een filmpje zie waarbij 20 islamieten een oude man de keel doorsnijden ben ik ook helemaal klaar met DIE islamieten. Niks mis met die agent.
@7,62x39 | 24-10-14 | 23:29
Denk jij dat de politie als enige gewapend over straat gaat?
Mijn toenmalige werkgever wilde mensen met een taakstraf een kans geven, en vervolgens zat ik opgescheept met een 'tijdelijke collega' die opgepakt was met een doorgeladen volautomatisch wapen.
Iets met familie en geld....
Dus bespaar me je gelul!
@ Necrosis, dat is altijd raar met gelovigen. Waarom mag ik op zondag niet winkelen, omdat een ander dat niet wil, terwijl een het openen van een winkel geen verplichting tot winkelen inhoudt? Waarom mag een homo niet trouwen, zijn hetero's anders verplicht met een homo te trouwen? En dan de gekke smoezen bijvoorbeeld om af te dwingen dat mensen zich kleden volgens de normen van de religieus gemankeerde, sommige beweren in alle ernst dat er een verband is tussen het zien van wiebelende borsten en het optreden van aardbevingen. Terwijl het toestaan van sexy kleding geen enkele consequentie heeft voor de kledingvoorschriften van een gelovige.
Jim Lovell | 24-10-14 | 23:31
Ik ben 7,62x39
Jim Lovell | 24-10-14 | 23:31
Ssssst
@7,62x39 | 24-10-14 | 23:17
Is dat zo Dmitri? Blaffende honden waarschuwen eerst en bijten daarna door omdat de gewaarschuwde dat verdient.
Toch?
necrosis | 24-10-14 | 22:49
Natuurlijk mag een agent een mening hebben. Het is goed dat hij deze uit: zo is het voor iedereen duidelijk wat voor ranzige haters er bij de politie zitten. Dit zijn de mensen die als enigen in Nederland gewapend over straat mogen gaan, aan wie wij burgers dus overgeleverd zijn. Iedere moslim zal zich er na het lezen van de giftige haattweet van deze agent ten volle van bewust zijn dat de politie zijn vijand is.
De staat is overigens de vijand van alle burgers, alleen probeert hij dat te verbergen. Deze agent laat dus een moment het masker zakken.
Ik had wel minimaal een reactie van zusje v Cristina verwacht?
Of baby rasta ook zo'n hater!
Ik wordt -weggejorist- in 3-2-1!!!
Met samengeknepen billetjes!!
@Blasphemer | 24-10-14 | 23:17
Als ze leven in dienst van de dood, waarom houden ze zich dan niet bezig met hun eigen dood in plaats van de mijne?
RoBD=Skullfucker | 24-10-14 | 23:10
U kunt het navertellen, dus slecht is het niet afgelopen, wel?
Die van het filmpje mevrouw vind ik eng.
En wat moet er van zo een kind worden?
Ik vind dit maar raar. Zo een poesje mishandelt men toch niet? Kijk, zo ontstaat nu de angst bij de dieren voor 'de' mens. Want weet zo een kat veel wie het is. Denk ik.
In deze panelen waren de reacties evenmin fris. Hoort bij het Internet. Dergelijke geweldsfantasieën bieden een boeiend inkijkje in de geesten van een bepaald slag mensen. Canes latrantes non mordent, blaffende honden bijten niet.
@ necrosis, islam is een doodscultus. Leven in dienst van je dood, pas als je dood bent schijnt je het echte geluk te kunnen bereiken. Daarom vraag ik me af of het wel als onaardig opgevat moet worden als een politieman (of Abdul J van der Ven) iemand dood wenst.
Het moet toch educatief haalbaar zijn om mensen zinnen te laten formuleren waar men gebruik maakt van woordcombinaties die te begrijpen zijn voor de rest van de populatie. Ik neem als voorbeeld de reactie van Melissa Boot: "Wat zou ik die moeder graag met haar bek over de stoeptegels willen trekken!
Wat [overbodig, beging met: ik zou] zou ik die [deze] moeder [moeder tussen aanhalingstekens, niet nodig omdat de definitie van moeder overeenkomt met de werkelijkheid] graag [het werkwoord zouden impliceert al graag, dus graag kan weggelaten worden] met haar bek [alle mensen hebben als eigenschap een bek te hebben, dus onnodige toevoeging] over de stoeptegels willen trekken [mag explicieter! Op welke manier wil Mellissa deze moeder over de stoeptegels trekken, in een huifkar waarbij ze zelf het gevaarte voorttrekt? Geef aan hoe je deze moeder over de stoeptegels wil trekken!]. De reactie heeft geen waarde, toch liken minstens 768 accounts de reactie van Melissa. Als er zoveel mensen een reactie liken die niks zegt of verwenst, dan is het onderwijs niet in orde.
De key is op zich okee, nu nog even die groene zweem weghalen en dan zien jullie filmpjes er bijna professioneel uit.
Nu het wat kouder wordt is die warme trui van Van Leeuwen heerlijk om te dragen, lekker warm.
En die politieman wordt politieofficier, zal nog wel een paar jaartjes duren, maar dan mag hij zijn groepen de stad in sturen. SA style.
Verdomme, wat heb ik daar een aversie tegen.
Ik mis alleen de pijp.
Twee maanden terug had ik een akkefietje met 2 rifnegerts die me op mijn "witte kankerkop" wilden slaan. Ff nagevraagd bij sterke arm, was geen racisme. Maar als je op FB zet dat je iemand op haar zwarte teringbek wilt slaan.....
Akkefietje liep overigens niet goed af. 2 zag ik nog wel zitten, binnen een minuut of vijf waren het er 30 en ben ik maar gaan rennen. Hebben die lui een noodknop of zo? Geen mobieltje gezien nl.
Heerlijk candlelight gevoel.
Kan van Leeuwen geen selectie maken uit de betere comments op de GeenStijl?
Die zijn van een veel hoger 'lol' gehalte dan dat gezwets op feestboek.
haha
-weggejorist-
Als ik kon liplezen dan kon ik er misschien ook mee lachen.
@Blasphemer | 24-10-14 | 22:57
Ik heb liever een dode religie dan een dodelijke religie.
www.youtube.com/watch?v=10qgjfhbJSM zie je wel, er zit een verschil tussen de en die.
De politieman zegr dat hij klaar is met die k. islamieten, door het woordje 'die' is het duidelijk dat hij het niet over alle islamieten heeft, maar alleen over die islamieten uit het stenigingsfilmpje. Ik herinner me een rapper die (!) het over die joden had, niet zo lang geleden. Daarnaast wensen dat een religie een dode religie wordt lijkt me ook niet strafbaar, wat mij betreft geldt het zelfs voor alle en elke religie.
Haha prachtig hoe Van Leeuwen na het statement van Marisca zijn lachen niet in kan houden :D
Captain Pervert | 24-10-14 | 22:25
ws begrijpt hij ook geen reet van dat oempaloempa-gelul.
@vivaldi | 24-10-14 | 22:34
*Zeer snel een langzame dood*. Duidelijk satire, edelachtbare.
Of hoogstens een aanbeveling om te gaan roken.
*toont achterkant pakje shag en leest voor*
Roken kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood.
Aanmoedigen te gaan roken is niet strafbaar, edelachtbare.
En *sterph, islam, sterph* of woorden van gelijke strekking kunnen geen oproep tot moord zijn, want hoe kan je een ideeënstelsel vermoorden?
Onschuldig. Geen verwijtbare uitingen. Zo ziet de verdediging dat, edelachtbare.
-weggejorist-
Jimmy Kimmel? geloof ik, die heeft ook zo'n soort item in zijn show. Waarbij celebs tweets voorlezen die over hunzelf gaan.
Bij de trui, achtergrond en muziek krijg ik een licht Candlelightgevoel. Misschien een leuk terugkerend item op de vrijdagavond met absurde tweets/facebookcommentaar.
@ITEACHYOU | 24-10-14 | 22:37
Mag een agent geen mening hebben?
Facebook ? LB fuck the EU!
owh verkeerde topic sowwy
-weggejorist-
Plusje voor de trui, minnetje voor het gebrek aan ondertiteling bij sommige reacties.
stoethaspel | 24-10-14 | 22:40
"Ik neuk jullie allemaal de moeder" zei ze in het Surinaams . Pangpang
Plusje voor de trui, minnetje voor het gebrek aan ondertiteling bij sommige reacties.
vivaldi | 24-10-14 | 22:34
Leg eens uit waarom een agent, die iedereen gelijk moet behandelen , dit kan zeggen? Schept hij op z'n minst geen wantrouwen bij elke moslim die hij aanhoudt?
Moeders kan natuurlijk ook zeggen dat ze kunstenares is, dan mag het.
#NelleBoer
Plukkiehaar | 24-10-14 | 22:28
Die ebolareclame hierboven van de marine, daar krijg ik jeuk van.
"Ik ben helemaal klaar met die k islamieten. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de islam!!!"
Die agent heeft natuurlijk helemaal gelijk ! Maar dat mag weer eens niet van zijn bazen. Wat een land leven we toch in.
Heerlijk helder onderbuik
maar, hoe zit het nou eigenlijk met de kudo's op deze site. duurt wel erg lang voordat dat gefixt is...
(en nee ik ga niet die gare spyware extensions installeren, daar wordt alles veel te traag van)
Ik heb jeuk. U ook?
Geen Sasha Grey: -1
Haha prachtig hoe Van Leeuwen na het statement van Marisca zijn lachen niet in kan houden :D
francisca van jole | 24-10-14 | 22:21
Het was een hoofdletter 'i'.
Facebookreactie's moet zonder apostrof.
echt een poel des verderfs, dat Faceboek. wat een nare mensen zitten daar. bah.
ogen "uitpuiken" ? volgens mij stond er uitpulken
Dan zijn de GS-reaguurders toch maar edele lieden, eigenlijk. Onder het toeziend oog van Joris, dat dan weer wel.
Ongelezen 0 ree ten.
Een van de weinige keren dat ik een correct gebruik zie van het vaak misbruikte woord "welke".
Ach brusseltje kijk eens op powned bij elk willekeurig dierenleed artikel.
Marisca Gompel spreekt... euh voodoo?
De bloemen der natie wonen dus duidelijk op faceboeket.
Extra lepeltje om te roeren G.S?
Zo!!!! en nu maar knus naar jullie warme nestjes, en denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe, jullie oom agent waakt dag en nacht!!!
LOL
-weggejorist-
De mensen op Facebook blijven niet oppervlakkig maar gaan veelal de diepte in, qua IQ dan.
ja ik moest enigszins lachen.
LOL @ Laatste reactie.
REAGEER OOK