Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vader van het Jaar Award voor deze pooiert!

oie_261549291S6wQruR.gifEnnnnnn..... De Vader van het Jaar Award 2014 gaat naar.... de heldhaftige man die zijn drie dochters misbruikte, jarenlang uitpooierde als prostituees en daarmee een kleine twee miljoen euro verdiende. Applaus. Helaas is deze prachtvent niet aanwezig om zijn bokaal op te halen, want hij gaat als het aan OM ligt voor 15 jaar de cel in. Uiteraard komt dit stuk met huid verpakte stront uit Dordrecht, want waar had u dit anders verwacht? De man is al in 2012 aangehouden toen hij in Schiphol aankwam vanuit Suriname, maar uiteraard snappen wij dat het in Nederland twee jaar duurt voordat een dergelijke zaak voorkomt. Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan een vader die miljoenen verdient over de misbruikte puni's van zijn dochters. De dochters werden trouwens verhuurd aan bordelen in Brabant en Rotterdam, dus mocht u daar wel eens een neukschuur bezocht hebben dan is de kans aanwezig dat u één van deze papakindje's verder een vadertrauma in gevingerd heeft. Applaus voor jou. Besef hoe trots je familie op je zal zijn. Afijn, dit soort papa's geven alle andere vaders een slechte naam. Dat u niet denkt dat alle vaders hun dochters misbruiken alsof ze in een refo-gemeenschap wonen en de prostitutie in slaan met een ruwe riem. Goed. Nu zoeken we vrijwilligers om de roestige Vader van het Jaar Award diep in de dunne darm van de pooierpapa te schuiven.

Reaguursels

Inloggen

Feynman | 27-03-14 | 08:09
Maar het probleem is en blijft de houding van de rechter. Die is en blijft subjectief.
Vb:
Ik had in NL een rechtszaak tegen een bedrijf over mijn tuinhek.
Een dag later had ik een rechtszaak over één van mijn personeelsleden.
Ik had die zelfde rechter als de eerste case.
Haar eerste luide opmerking was: Meneer ... bent u hier nou al weer? Waarop de tegenpartij grinnikte en ik al wist hoe de tweede case voor mij zou aflopen.
Selectieve perceptie Feynman... dat blijft zo.

duitse herder | 27-03-14 | 09:40

duitse herder | 27-03-14 | 06:08 | + 0 -
Dan ben je toch ook de straf afhankelijk aan het maken van de dader, ipv alleen de daad? Exact wat ik voorstel?

Alleen mijn voorstel is veel sneller in te voeren. Past binnen de huidige wetgeving. Selecteert niet op afkomst, wat redelijk geblokkeerd is in Artikel 1 grondwet, maar wel op het gedrag van de dader.

Zelfde effect, zonder een revolutie nodig te hebben in het strafrecht.

Feynman | 27-03-14 | 08:09

Feynman | 26-03-14 | 22:37
Je moet wat anders in je denkbeelden en opvattingen meenemen. Nederland heeft zichzelf uitgeroepen tot een multicultureel land, incl de aanzuigkracht voor die doelgroepen. Amsterdam heeft 197 nationaliteiten, lees 197 culturen. Dat zijn geen Nederlandse culturen.
Daar zit een frictie tussen de NL rechtspraak en die betreffende cultuur. En de gevolgen daar van voor Nederland zelf, immers daar wonen ze.
.
Maar het kan ook omgekeerd:
In DK waren er twee broers van plm 23 jaar die op hun 4e naar DK kwamen vanuit een zonnig ver weg land.
Na een aantal veroordelingen door de DK rechter zei deze nu: Na deze gevangenisstraf (kleine criminaliteit) gaat u het land. U heeft geen belangstelling voor ons, wij nu niet meer voor u.
.
Stelende Oost Europese criminelen worden nu geregeld/steeds DK uitgezet door de rechter na hun straf. Klaar...

duitse herder | 27-03-14 | 06:08

"Suriname, hoe kwamen we daar ook al weer aan?"
Nou, dat was nou de typische VOC-mentaliteit. Dat kregen we via een ruil met de Engelsen... We ruilden het tegen Nieuw Amsterdam (tegenwoordig bekend als New York).

voorschot | 27-03-14 | 00:58

-weggejorist-

lolita wevelgem | 26-03-14 | 23:49

@gedachtespinsel | 26-03-14 | 21:48
Klare taal helpt daartegen, niet iedereen interesseert zich in woordspelletjes en ander subtiel geneuzel waar je doorheen moet lezen.
Het leven is al raadselachtig genoeg.

Ongeblustekalk | 26-03-14 | 23:19

netniet | 26-03-14 | 21:44 | + 0 -
Opmerking 1) Ik ben fan van vaker, eerder in de carrière straffen en interactiever straffen. Jammer dat je er alleen zwaarder straffen terugleest. Straf zou een functie moeten zijn van de ontwikkeling van de dader, niet alleen de daad zelf.

Zoals ik al eerder zei, bij een nieuw diploma, baan en geregelde nieuwe thuissituatie eerder naar buiten. Bij totaal geen berouw, geen plan en geen kansen later of niet.

Vraag 1) Dit is een vader die naar mijn bescheiden oordeel iedere vorm van empathie en inzicht in zijn daden mist. Waarschijnlijk zijn de dochters op, dus recidive van dit specifieke delict verwacht ik niet. Wel iedere ander misdrijf tegen andere slachtoffers. Ruim over de gebruikelijke 70% dus.

Vraag 2) Nou om te beginnen een dader die inzicht heeft in zijn eigen tekortkomingen en of aandoeningen, berouw heeft ten opzichte van de slachtoffers en een stuk gereedschap heeft gekregen om met zichzelf om te gaan. Nu hoeft hij naar het model van Volkert totaal niet mee bezig hoeft te houden.

Feynman | 26-03-14 | 22:37

netniet | 26-03-14 | 21:44 | + 0 -
Opmerking 1) Ik ben fan van vaker, eerder in de carrière straffen en interactiever straffen. Jammer dat je er alleen zwaarder straffen terugleest. Straf zou een functie moeten zijn van de ontwikkeling van de dader, niet alleen de daad zelf.

Zoals ik al eerder zei, bij een nieuw diploma, baan en geregelde nieuwe thuissituatie eerder naar buiten. Bij totaal geen berouw, geen plan en geen kansen later of niet.

Vraag 1) Dit is een vader die naar mijn bescheiden oordeel iedere vorm van empathie en inzicht in zijn daden mist. Waarschijnlijk zijn de dochters op, dus recidive van dit specifieke delict verwacht ik niet. Wel iedere ander misdrijf tegen andere slachtoffers. Ruim over de gebruikelijke 70% dus.

Vraag 2) Nou om te beginnen een dader die inzicht heeft in zijn eigen tekortkomingen en of aandoeningen, berouw heeft ten opzichte van de slachtoffers en een stuk gereedschap heeft gekregen om met zichzelf om te gaan. Nu hoeft hij naar het model van Volkert totaal niet mee bezig hoeft te houden.

Feynman | 26-03-14 | 22:36

@Ongeblustekalk | 26-03-14 | 18:16
Oh, nee helemaal niet zelfs, geef alleen even de nuance aan. Maar soms komt de ironie niet helemaal over.

gedachtespinsel | 26-03-14 | 21:48

Feynman | 26-03-14 | 18:16

Ik weet inmiddels dat je zwaar fan bent van zo zwaar mogelijk straffen maar even met iets meer realiteit, hoe hoog acht jij hier de kans op recidive ?

En aantoonbaar resultaat van een TBS-behandeling, hoe zie je dat dan voor je ?

netniet | 26-03-14 | 21:44

Feynman | 26-03-14 | 20:29 |
Ik ben meer dan bang dat de politiek ic politici teveel vermengd zijn in de wereld van de rechtspraak. Principiële keuzes vindt je terug in de rechtsprak -het incident en de veroordeling- alsmede de principiële levenshouding van de vonnis uitspreker. Dit elitaire proces is dermate uniek dat anderen er alleen maar over kunnen nadenken en spreken. Meer niet...
Wen er aan of ga weg... zo simpel is het. Maar niet als oplossing.

duitse herder | 26-03-14 | 21:13

Hoeren houden ook van mijn huispakken.

RoyDonders | 26-03-14 | 20:39

In bepaalde culturen zijn vrouwen/ dochters eigendom van de man, net zoals koeien, kamelen of geiten. Die kun je verkopen of in de verhuur gooien, dus waar zeuren we over?

Polletje Piekhaar | 26-03-14 | 20:38

Damn, he a pimpin ass nigga!

BASinnic | 26-03-14 | 20:36

@Ongeblustekalk | 26-03-14 | 20:11

;)

megalul | 26-03-14 | 20:29

de grote Anti | 26-03-14 | 18:35 | + 0 -
Een zwakbegaafde dader zou via TBS best eens een enkeltje longstay kunnen krijgen. Iets wat in het normale strafrecht geeneens kan bij deze daden.

Parel van het Zuiden | 26-03-14 | 19:20 | + 1 -
Doodstraf vind ik te gemakkelijk voor daders. Liever levenslang, dat hebben de slachtoffers ook. Levenslang warehousen schijnt zelfs goedkoper te zijn. Daarnaast is onze rechtelijke macht echt te incapabel voor dergelijke verantwoordelijkheden.

duitse herder | 26-03-14 | 19:41 | + 1 -
Mijn verwachtingen in de psychiatrische sector zijn na een affaire in mijn omgeving echt redelijk tot nul gedaald. Ik heb niet de verwachting om met een TBS veroordeling deze dader weer tot een normaal mens te maken. TBS geeft wel de mogelijkheid, bij uitblijven van een succesvolle behandeling, tot een levenslange detentie te komen.

Wat ik jammer vind aan de huidige eis van 15 jaar is dat meneer, totaal onafhankelijk van berouw en recidivekans weer vrijkomt. De doodstraf hebben we niet, levenslang staat om onbegrijpelijke redenen niet in het wetboek voor dit delict. Dus blijft TBS in deze zaak als laatste reddingsboei over.

Dan vind ik het buitengewoon teleurstellend, dat de reddingsboei niet naar deze drenkeling gegooid wordt.

Feynman | 26-03-14 | 20:29

@de grote anti
Nounou, verdoe je je tijd niet een beetje? Misschien ben ik wel een koe van 100 kilo.

Julia | 26-03-14 | 20:24

Het probleem voor Volkert is dat vriend (opdrachtgever en chanteur) en vijand hem dood willen hebben.

Als ik hem was zou ik zelf verdwijnen.

Astroturfer | 26-03-14 | 20:22

@Julia | 26-03-14 | 20:18
Je kent mij toch al een beetje.. hmm?

de grote Anti | 26-03-14 | 20:21

@de grote Anti
Nou, het valt me nog mee ik had eerder de lompe boeren geenstijl-mannen reactie verwacht.
Zit ik wel op de goede site?

Julia | 26-03-14 | 20:18

@Julia | 26-03-14 | 20:07
Al mijn hele leven liggen vrouwen aan mijn voeten maar wist nooit goed wat ermee te doen. Nu ben ik wat ouder en wijzer maar mis soms nog steeds de subtiele hints. Schijnbaar ben ik dus ook weer niet zo lelijk.
Fotomodellen mogen doorlopen als zij van victoria's secret of iets dergelijks zijn.
Mijn eisen blijven hoog. En ik ga niet 'jagen' op vrouwen. Er staat wel iets in de kast waar ik mee kan jagen maar dat is voor op dieren als ww3 uitbreekt.

Whatever, ik ben niet eenzaam hoor @julia, maak je om mij maar geen zorgen. Soms heb ik een jaartje geen sex. No problemo, ik blijf zoeken.

de grote Anti | 26-03-14 | 20:15

@megalul | 26-03-14 | 19:51
Dat ze überhaupt nog kunnen neuken is me een raadsel.

Ongeblustekalk | 26-03-14 | 20:11

@de grote Anti
Valt me wel wat van je tegen hoor, je deed alsof de vrouwen aan je voeten liggen. Wat je gister hebt gezegd, misschien ligt het ook dat je een te grote eisenpakket hebt samengesteld. Misschien moet je je eisen naar beneden leggen. Je gaat me toch niet vertellen dat je werkelijk gelooft dat wanneer jij een lelijke vent bent, je een lekkere fotomodel aan de haak kan slaan? Sta je zo ver van de realiteit af? En jagen te lui voor? Jagen is toch de 'natuur' van de man? Ga eens van je stoel af luie donder! En als je dat niet wilt sla dan de hand aan jezelf, want itt wat mannen veel zeggen, seks is niet een eerste levensbehoefte. Dus gebruik je handen.
Verder, ik ken jouw soort mannen wel, beetje de Dom en de baas willen spelen. Betekent meestal slecht nieuws voor de vrouw in kwestie.
Tsja, en hoe ik eruitzie.. uiteindelijk eindigen we allemaal als verschrompelende rimpelende en uitgezakte mensen. Is schoonheid en uiterlijk echt het belangrijkste in een mens?

Julia | 26-03-14 | 20:07

TeeJee | 26-03-14 | 18:58

De oorzaak ligt zeker niet bij Nederlanders, het gevolg echter wel. Wij hebben een rechtssysteem wat hier weg mee weet. Pas het toe, niet meer niet minder.

Skunk57 | 26-03-14 | 20:06

In veel havensteden gezien, altijd beweerd en het is weer eens bewezen:
Hoerenlopers zijn pathetische, wegkijkende, achterbakse en misbruikende sukkels.

Meestal ook nog impotent.
Losers.

Kapitein Sjaak Mus | 26-03-14 | 19:58

Het schijnt in Suriname een soort Sodom en Gomorra te zijn; niet alleen Creolen maar zeker ook Hindoes hebben buitenvrouwen en live- in girlfriends ( wow!). En dan stikt het er van de kindertehuizen waar men zijn kinderen parkeert.. waar Nederlanders maar al te graag stage lopen en zo het systeem in stand houden..

lienke | 26-03-14 | 19:57

@ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:27
Joris Demmink, gozer, nu je je omdraait herken ik je weer!

illuvatar | 26-03-14 | 19:56

@Julia | 26-03-14 | 19:22

Prima tegel.

megalul | 26-03-14 | 19:55

@Parel van het Zuiden 19:49
Nee joh, gewoon je mooiste spullen etaleren, niets mis mee hoor.

Ashtrey | 26-03-14 | 19:54

@ITEACHYOU
Hoor jij mij dat tegenspreken ofzo? Tuurlijk er zullen vrouwen zijn die het vrijwillig doen, en ook voor het geld doen. Maar zoals ik al zei meerendeel doet dit niet vrijwillig, en er zit veel criminaliteit achter.
@Peter3201
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat meerendeel die vrouwen gedwongen zijn, al is het lastig juist omdat het een schimmige criminele wereld is. De overheid heeft met legalisering van prostitutie geprobeerd om er een 'normaal beroep' van te maken. Wat blijkt, de problemen zijn alleen maar erger op geworden.
Maargoed, probeer het allemaal maar goed te praten. Feit blijft dat het een branche is waar veel mis mee is en dat wij dat maar accepteren dat vrouwen verhandeld en uitgebuit worden. Sterker, er wordt gretig gebruik van gemaakt door mannen.
tvblik.nl/schepper-co/stafbaar-stellen...

Julia | 26-03-14 | 19:51

@Ongeblustekalk | 26-03-14 | 19:39

Die komen vooral om autochtone mannen bedienen die door hun geborneerde verwijving geen bil meer krijgen van hun kortharige en uitgezakte vrouwen. Vraag en aanbod weet je wel.

www.rtlnieuws.nl/nieuws/opmerkelijk/ma...

megalul | 26-03-14 | 19:51

@Ashtrey | 26-03-14 | 19:35

Mwah, de motieven voor mijn schrijven liggen iets anders als u zich dat voorstelt.
1 deel ventkanaal voor gedachten, meningen, & gevoelens
1 deel spelen met taal
1 deel leuk tijdsverdrijf
Goed roeren, snufje peper & zout.
.
Zoiets...

Parel van het Zuiden | 26-03-14 | 19:49

@reageerbuis | 26-03-14 | 19:16

Geen commentaar.

Behalve waar het schaamte betreft. Schaamte is een emotie voor irl. Waarom zou je je schamen voor een nick. Het is een nick begrijp je.

Of heet jij ook reageerbuis in het echt?

megalul | 26-03-14 | 19:48

Kunnen we niet een keurmerk invoeren soort van brandmerk met de tekst "deze hoer is top" links en "geef wat geld en klim erop" rechts.

Minder Minder Minder | 26-03-14 | 19:44

Feynman | 26-03-14 | 18:16
Je overschat de mogelijkheden van de psychologie ic psychiatrie. Mensen zijn zoals ze zijn en dat verandert niet vanzelf.
Wel zijn er processen die met leeftijd te maken waardoor de mens zich wat anders gedraagt. Zie bv Prof. Lievegoed, De levensloop van de mens.
Mensen genezen kun je niet, hooguit iemand zijn/haar gedrag veranderen. En dat via een selectie uit de middelen van de therapie. En dan nog. is er geen garantie.
Wil je op veiligheid van de burger inzetten dan moet je iemand uit de maatschappij halen.

duitse herder | 26-03-14 | 19:41

Waar vind je nog een goeie hoer tegenwoordig ze doen het allemaal voor het geld.

Minder Minder Minder | 26-03-14 | 19:40

@Julia | 26-03-14 | 19:22
Veel vrouwen die in de gedwongen prostitutie werken komen via de Transnistrië route naar west europa. En dat zijn er inderdaad heel veel.

Ongeblustekalk | 26-03-14 | 19:39

@Julia | 26-03-14 | 19:22
Precies, daarom zou ik ook nooit die prachtige escort bestellen van 500 euro. Wel vaak overwogen, maar er zit iets achter meestal, dat weet je gewoon. Maar wat dan. Het is niet alsof bloedmooie vrouwen zich op mij werpen. En als wel zijn het neppe barbies. Moet ik niets van hebben. En jagen ben ik een beetje te lui voor.. Nouja, hoe zie jij er eigenlijk uit @julia?

de grote Anti | 26-03-14 | 19:38

@Parel van het Zuiden 19:33
Jij hoort jezelf vooral erg graag orakelen, dat weet ik. Keep it up.

Ashtrey | 26-03-14 | 19:35

@Ashtrey | 26-03-14 | 19:24

Weet ik. Vond het een mooi haakje om op verder te gaan. Goede reaguurdert hoor, die @Feynman, maar hij wil wel eens ten onder gaan in nuance. Ik dacht breng wat balans.

Parel van het Zuiden | 26-03-14 | 19:33

Julia | 26-03-14 | 19:22

Waar komt de uitdrukking " het oudste beroep ter wereld dan vandaan"? En het merendeel gedwongen, op welk onderzoek baseert u dit? En als het geen beroep is, vanwaar dan die belastingheffing op inkomsten?

Peter3201 | 26-03-14 | 19:28


illuvatar | 26-03-14 | 19:23 | + 0 -
Hee Rob Oudkerk, hoe is het nou?

ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:27

Julia | 26-03-14 | 19:22 | + 0
Ja, want er zijn helemaal geen vrouwen die alles voor het geld doen......

ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:25

Zolang de volksvertegenwoordigers en de bijbehorende ambtenaren het niet nodig vinden om de wetten aan te passen ( en strafmaat ) wordt het wellicht tijd voor een spuitje. Gewoon zuurstof in de aderen pompen en de ellende is zo over. Voor alle betrokkenen. Maar ja, dat is goedkoop. Liever met eensgezinde mannen in een aparte hoek opsluiten, kunnen ze leuk de laatste opnames uitwisselen en alvast vooruit plannen als ze vlot weer worden losgelaten op de maatschappij.

Sophie9985 | 26-03-14 | 19:24

@Parel van het Zuid 19:20
Leer nou eens lezen man, hij heeft over mensen die zulke gevoelens hebben maar bereid zijn er tegen te vechten.

Ashtrey | 26-03-14 | 19:24

@ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:21
Ik ben je beste klant.

illuvatar | 26-03-14 | 19:23

Van de planeet aftrappen.

Lul-met-vingers

Sniper79 | 26-03-14 | 19:23

@ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:15
Zou ook een beetje lullig zijn.

reageerbuis | 26-03-14 | 19:22

Als hoerenloper heb je sowieso al bloed aan je handen. Je maakt gebruik van een branche waarin veel criminaliteit voorkomt, gedwongen prostitutie en waar vaak schrijnende gevallen en verhalen achter schuilen. Hoe kun jij als hoerenloper je handen in onschuld wassen terwijl er zulke verschrikkelijke en walgelijke praktijken in voorkomen? Jij bent de vraag, de criminelen zorgen voor het aanbod. En nu zal ik veel minnetjes krijgen, maar het merendeel van de hoeren zijn gedwongen en verhandeld, dan heb je een deel die in de armoede leven en dus wel dit werk moeten doen, dan heb je een deel die trauma's en verschrikkelijke dingen in het verleden hebben meegemaakt, en dan als laatste een heel klein deel die doet het wel vrijwillig. Met andere woorden, het is een zieke branche. Een hoer zijn is niet zomaar een 'beroep'. Dat is het nooit geweest, dat zal het ook nooit worden. Het is anders dan in een ziekenhuis werken of voor de klas staan. Het is een aantasting van je lichamelijke integriteit, en dat is iets wat veel mannen (ook hier) lijken te vergeten. Want mannen denken alleen aan hun eigen lul en behoeften, maar denken niet aan dat dat hoertje toch wel bang uit haar ogen keek.

Julia | 26-03-14 | 19:22

illuvatar | 26-03-14 | 19:19 | + 0 -
Hoe weet jij dat ik in een bordeel werk?

ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:21

@Feynman | 26-03-14 | 18:16 |

U heeft niets tegen pedo's? Hoe fideel. Ik heb wel wat tegen pedo's. Kleine kinderen zo gruwelijk beschadigen, een misdaad tegen de menselijkheid. Recidiverende pedo's mogen wat mij betreft standrechtelijk worden geëxecuteerd.
.
Nu ben ik dan ook niet principieel tegen de doodstraf. De enige reden waarom ik brede implementatie nu niet zie zitten is om 100% bewijs in veel gevallen niet te leveren is en dat dit gezien de onomkeerbaarheid van deze straf een probleem vormt.
.
Echter bij recidive moet het kunnen. Benno L bijvoorbeeld. Shotgun to the head.

Parel van het Zuiden | 26-03-14 | 19:20

@ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:15
Dat zijn geen hoeren. Dat zijn waarschijnlijk je collega's.

illuvatar | 26-03-14 | 19:19

Ik ga jullie allemaal aanklagen op www.aanklagen.nu.

McSnor | 26-03-14 | 19:19

@illuvatar | 26-03-14 | 18:57
Dat discrimineren op daden ligt bij een surinamer nogal moeilijk ;-) als je bij je 20e al met pensioen bent.

reageerbuis | 26-03-14 | 19:18

@megalul | 26-03-14 | 19:12
Ga eens terug van weggejorist, hop hop! Hoogste tijd voor bed voor jou.

illuvatar | 26-03-14 | 19:17

@megalul | 26-03-14 | 18:56
Welkom bij GS maar als ik sommige hier aanhoor is het u allemaal niet vreemd. Rest mij dan weer de vraag... waarom een nicknamewisseling? #schaamte?

reageerbuis | 26-03-14 | 19:16

Die hoeren die ik bezoek mag ik nooit vingeren.

ITEACHYOU | 26-03-14 | 19:15

@Graaf van Egmont | 26-03-14 | 18:29
De meeste surinamers komen van oorsprong ook niet uit suriname. Net zoals de meeste marokkanen niet uit marokko komen en de koning van dat noord afrikaanse land er alleen maar voor opkomt als hij er beter van kan worden. En dat laatste betwijfel ik volledig.

reageerbuis | 26-03-14 | 19:13

Het cirkeltje is ronder dan u denkt: Surinamert, dus voorouders gedeporteerd vanuit Afrika; slavernij; onderdrukking; trauma; sociaal gemankeerd; criminaliteit ---> slachtofferrol. Veroorzaker: Nederland ---> excuses en schadevergoeding.

goedverstaander | 26-03-14 | 19:13

" Goed. Nu zoeken we vrijwilligers om de roestige Vader van het Jaar Award diep in de dunne darm van de pooierpapa te schuiven"
Ik heb vrijdag nog wel een gaatje in m'n agenda als ik de vrijmibo laat schieten,maar dat heb ik er wel voor over.

Welles! Nietes! | 26-03-14 | 19:12

@illuvatar | 26-03-14 | 18:57

Oh ja?

Dan zou ik toch even een tegel verwijderen van je hierboven.

Misschien geloof ik je dan.

megalul | 26-03-14 | 19:12

15 jaar cel geëist, dat wordt maximaal 5 en na 2/3e daarvan automatisch weer vrij. Mooi land dat Nederland.
Wanneer is het weer mei?

illuvatar | 26-03-14 | 19:04

Dank u, oh grote @megalul | 26-03-14 | 18:56

illuvatar | 26-03-14 | 18:59

@Skunk57 | 26-03-14 | 18:44
Reactie komt voort uit actie. Wellicht moet u zich inzetten tegen de oorzaak, voordat u moreel verheven reageert op het gevolg.

TeeJee | 26-03-14 | 18:58

p3xxx | 26-03-14 | 18:53 | + 0 -

Dat is volgens mij toch zeker minimaal een meter en dan zitter er ook nog een paar bochten in van 90 graden...

eerstneukendanpraten | 26-03-14 | 18:57

@Skunk57 | 26-03-14 | 18:44
Wij discrimineren niet, hier wordt geoordeeld op de daden.

illuvatar | 26-03-14 | 18:57

@illuvatar | 26-03-14 | 18:54

Knap werk. Van misbruik - naar een Surinamer naar de Islam.

Kudo's hoor.

megalul | 26-03-14 | 18:56

@Bovenhetmaaiveld | 26-03-14 | 18:42
..... maar zittie er eenmaal in, dan heb je het naar je zin.

illuvatar | 26-03-14 | 18:55

@Veel Vaak | 26-03-14 | 18:35
Bij andere culturen komt dit ook voor, maar dan is het opgenomen in de leerstof. De prof gaf gewoon het juiste, goddelijke voorbeeld door zijn nichtje te trouwen toen ze 9 was. Is heel gewoon, het heet alleen geen verkrachting en pedo maar cultuur.

illuvatar | 26-03-14 | 18:54

De dunne darm nog wel, dan moet je ver doorduwen.

p3xxx | 26-03-14 | 18:53

Ashtrey | 26-03-14 | 18:44 | + 0 -

Is het diegene die ik ook denk dat het is?

eerstneukendanpraten | 26-03-14 | 18:53

wlodek | 26-03-14 | 18:44 | + 0 -

Precies, kreeg gisteren na jaren gespaard te zijn weer eens een brief van het CJIB. Had ik op de dag des Heeren om 18.00 uur op de rondweg in de stad Groningen na correctie 4 km te hard gereden en of ik daar even € 33,- voor wilde overmaken. Het was die dag mooi zonnig weer, alleen hier en daar een halve oelewapper op de weg en geen verkeersgevaarlijke situatie in velden of wegen te bekennen. Puur automobilistje pesten dus...

eerstneukendanpraten | 26-03-14 | 18:52

Zedendelinquenten...
Daar weten de medegevangenen wel raad mee.
Gewoon laten gaan.

VanBukkem | 26-03-14 | 18:51

@Ashtrey | 26-03-14 | 18:44

Wederzijds vriend.

megalul | 26-03-14 | 18:50

@megalul 18:40
Weet je hoelang ik heb gewacht tot je eindelijk weer je rotkop hier zou laten zien? Klootzak! Haha, goed je te lezen pik.

Ashtrey | 26-03-14 | 18:44

Tjesus wat een volk. Draadje na draadje dezelfde onnozele reactie, eerst de mocros, nu de surinamers weer. Triest, triest, triest.

Skunk57 | 26-03-14 | 18:44

natuurlijk gaat justitie niet zomaar achter dit soort zaken aan, eerst moeten de parkeerbonnetjes zijn geïnd, belangrijke zaken eerst.

wlodek | 26-03-14 | 18:44

@Veel Vaak | 26-03-14 | 18:35
Sterker nog. Wij dienen respect en begrip te hebben voor het gedachtegoed van een pedofiele profeet.

First Contact | 26-03-14 | 18:44

Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt

Bovenhetmaaiveld | 26-03-14 | 18:42

Donder maar op. Beschaving kan alleen bestaan als de gemeenschap zich ontdoet van alle monsters. Geen dier is zo ziek. Binnen alle gelederen, oud, jong, man, vrouw, iedereen is overgeleverd aan de grillen en grollen van monsters. Is het niet geweld tegen een bejaarde, of een huis in de fik of gedwongen prostitutie dan zijn er nog tig andere politiek correct doodgezwegen "incidenten". Zelfs Volkers van der Graaf mag na de moord op Pim Fortuyn en daarmee een grove aanslag op de democratie van der Nederlanden na 12 jaartjes weer fijn zijn volgende moord voorbereiden. Wie zou dat kunnen zijn? Dus de tyfus : Dood aan alle monsters.

Ongecodeerd | 26-03-14 | 18:42

@Ashtrey | 26-03-14 | 18:38

Een Poëet die Edgar;)

megalul | 26-03-14 | 18:40

megalul | 26-03-14 | 18:32 | + -2 -

Die ene die ik ken is juist heel erg liev:


https://www.google.nl/search?q=kabouter+puntmuts&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2RAzU5DcJeqp7QbE34HoCQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=599#facrc=_&imgdii=_&imgrc=WfZ1Tm6DPuJ92M%253A%3BsVfO3au6ypkfqM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lingbeek.com%252Fgeocaching%252FKabouterPuntmutsSQ.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.geocaching.com%252Fseek%252Fcache_details.aspx%253Fguid%253D5e4abc39-a7fd-42c4-a8f7-3d57ff177b3d%3B200%3B200

eerstneukendanpraten | 26-03-14 | 18:40

-weggejorist-

megalul | 26-03-14 | 18:39

@Graaf van Egmont | 26-03-14 | 18:35

Je kan toch lezen. De pre-occupatie met etniciteit is zeer opmerkelijk. Zeker gezien de wetenschappelijke consensus in dit soort gevallen.

Allemaal eufemistisch bedoeld natuurlijk, dat begrijp je.

megalul | 26-03-14 | 18:39

Is ie al weer vrij dan?

ZZP-er | 26-03-14 | 18:39

@graaf, op huidskleur verdelen? Dat riekt naar apartheid.

Peter3201 | 26-03-14 | 18:39

Hmm die heeft kennelijk te letterlijk opgevat dat kinderen een soort van pensioen is.

Zuma | 26-03-14 | 18:38

@megalul 18:32
Jaaaa, daar kan menig muts een puntje aan zuigen.
Mijn held zei dit hierover:

"I have no faith in human perfectibility. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago."
Edgar Allan Poe

Ashtrey | 26-03-14 | 18:38

Eindelijk een ondernemende Surinamer, het is ook niet snel goed. Toont er eentje de kracht ten koste van alles uit de uitkering te blijven is het weer niet goed.

Veel Vaak | 26-03-14 | 18:37

Peter3201 | 26-03-14 | 18:35
Als het qua huidskleur maar een beetje verdeeld wordt, hoor je me niet meer.

Graaf van Egmont | 26-03-14 | 18:37

@graaf, er zullen ook best Polen (blanke vaders) zijn die hun dochters prostitueren. Dat heeft u liever, toch?

Peter3201 | 26-03-14 | 18:35

megalul | 26-03-14 | 18:32
Gaan we het vanavond weer over puntmutsen hebben? Ben je de Pinkeltjes reeks aan het doorspitten of zow?

Graaf van Egmont | 26-03-14 | 18:35

@Feynman | 26-03-14 | 18:16
Met jou durf ik uiteraard geen discussie aan, maar TBS is vaak niet voor dit soort mensen. Soms wel, maar meestal niet. Het is waarschijnlijk gewoon een zwakbegaafde hufter sinds geboorte en doet alles voor het geld. Om zijn drank, sex, coke en gokverslaving te bekostigen. Als hij bij zijn arrestatie met zijn ogen zat te draaien en grinnikte, en misschien zelfs hints gaf dat zijn dochters niet de enige waren, dan verder onderzoek en TBS.

de grote Anti | 26-03-14 | 18:35

Ik hoor van Marokkaanse meisjes dat alleen blanke Nederlanders pedo zijn en er op los verkrachten.
Nou Marokkaanse meisjes er is blijkbaar toch een uitzondering op jullie regel.

Veel Vaak | 26-03-14 | 18:35

-weggejorist-

megalul | 26-03-14 | 18:32

@Joris Demmink: zijn dit nog bekenden voor je, of was je alleen maar van de jongetjes?

illuvatar | 26-03-14 | 18:30

Peter3201 | 26-03-14 | 18:26
Je weet het niet hè? Voor hetzelfde geld is ie in Dordrecht of omstreken geboren.

Graaf van Egmont | 26-03-14 | 18:29

zal wel weer een gevalletje discriminatie zijn.

gentle_giant_58 | 26-03-14 | 18:29

-weggejorist-

sjoost | 26-03-14 | 18:28

multicultureel incidentje... dossier D66.2014.03.48933

duitse herder | 26-03-14 | 18:27

Dat die Suri uberhaupt nog weet dat het ZIJN dochters zijn....

TeeJee | 26-03-14 | 18:27

@graaf, omdat hij daar geboren is?

Peter3201 | 26-03-14 | 18:26

Waarom komt ie nu uit Suriname. Hebben we geen blanke vaders die dit doen? Vragen... vragen...

Graaf van Egmont | 26-03-14 | 18:24

Ik zou er echt niet rouwig om zijn als we dit soort figuren ouderwets zouden verhangen. Komt nooit meer goed met zo'n vent, gaat de maatschappij alleen maar geld kosten, en maakt straks nog een nieuws slachtoffer. Mogen we weer leuk in de krant lezen hoe een nutteloze vleeshomp iemand die nooit wat heeft misdaan van het leven heeft beroofd.

Maar nee, als je nooit wat fout doet, dan wappert het vingertje constant in je gezicht. Stem je op Wilders? Fout! Scheidt je je afval niet? Fout! Heb je een dieselauto? Fout! Maar zodra je besluit je menselijkheid gedag te zeggen, staan diezelfde fatsoensrakkers vooraan met tweede kansen, rechten, subsidies, en noem maar op. Dat snap ik nou echt niet. Als al die lui nou even consequent zouden zijn over tuig als over de gewone burger, dan zou dit een prima land zijn. Maar tuig is zielig. Steeds. Maar. Weer.

Piet van het Padje | 26-03-14 | 18:21

Dunne darm Quid. Echt? Ongeveer een idee waar die begint en ophoudt?

Graaf van Egmont | 26-03-14 | 18:21

Prostituees zijn niet om te vingeren. Zonde van je tijd.
Verder een eerzaam beroep als je niet gedwongen wordt.
Deze vader daarom graag zo zwaar mogelijk straffen.

Hersenloost | 26-03-14 | 18:20

2 miljoen ?!?!?
* dochter eens lief aankijken doet *

Piet_Snot | 26-03-14 | 18:17

Kan iemand mij uitleggen waarom er geen TBS wordt geëist? Iemand?

Benno L zit na bijna honderd verstandelijke gehandicapten slachtoffertjes gewoon tussen nieuwe slachtoffers in Leiden. Ongehinderd door een stevige behandeling in beveiligde setting. Geen TBS. Gaan we die rechtelijke dwaling doodleuk herhalen?

Niet dat ik iets tegen pedofielen heb, maar als ze balls deep in de candystore zijn geweest, lijkt me een behandeling totdat aantoonbaar resultaat is bereikt wel het minste waar de rest van de samenleving recht op heeft.

Kunnen we niet, bij delicten die door een enigszins normaal persoon te plegen zijn, niet standaard TBS opleggen? Vooral bij delicten met meerdere slachtoffers, die jarenlang geduurd hebben. Indien gepleegd niet alleen detentie en reclassering, maar ook onderzoek en behandeling, net zolang totdat het gelukt is.

Als je achter het stuur zit en je weigert te blazen krijg je ook een alcoholslot. Waarom geldt voor de geestelijke gesteldheid wel een aparte veronderstelling dat iedereen ze op een rijtje heeft? Die aanname faalt nogal.

Deze vader heeft laten zien iedere vorm van empathie met zijn bloedeigen dochters niet in te zien. Dan zou de rechtbank het Pieter Baan centrum absoluut niet nodig hoeven hebben om toch tot TBS te kunnen veroordelen.

Mocht dan tijdens de behandeling blijken dat er geestelijk niets aan de hand is, is er geen man overboord, hooguit een korte behandeling.

OM, wordt wakker en eis standaard TBS in dit soort zaken.

Feynman | 26-03-14 | 18:16

@gedachtespinsel | 26-03-14 | 18:11
En dat uit jouw mond? Je bent toch niet aan het radicaliseren?

Ongeblustekalk | 26-03-14 | 18:16

Ik dacht dat Surinamers zo ontzettend tegen slavernij was?

Peter3201 | 26-03-14 | 18:15

Ik neem aan dat deze suri nog wel een paar kinderen bij enkele buitenvrouwtjes heeft. Hopelijk kijkt het OM daar ook even naar.

Rest In Privacy | 26-03-14 | 18:14

Hmm, Rotterdam, even denken: Lee Towers?
Of andere die ene mogool, die ex-boxert.
Kom hoe heet ie?

Mammeloe | 26-03-14 | 18:14

Afzinken in zee.

carramba | 26-03-14 | 18:12

Nog niet zo lang geleden stond de VOC mentaliteit in dit land ook hoog in het vandaal. Suriname hoe kwamen wij daar ook al weer aan? Apartheid waarom is dat een Nederlands woord, toch niet omdat we het uitgevonden hebben?

Andersom dag | 26-03-14 | 18:12

wow, het zijn dus niet alleen Marokkanen, euh Wilders, doe er eens wat aan!

gedachtespinsel | 26-03-14 | 18:11

Quid, niet alle hoeren(lopers) over dezelfde schaamluiskam scheren.

3.14nokkio | 26-03-14 | 18:10

Ik neuk niet gekleurd.

Febofiel | 26-03-14 | 18:10

Alle Surinamers terug naar Surninamië!

goedverstaander | 26-03-14 | 18:10

Jammer dat de Nederlandse wet niet in levenslang voorziet in dit soort gevallen.

brutus68 | 26-03-14 | 18:09

Wederom een diepe buiging voor de multicul droom.... !

Vooral blijven dromen politiek Nederland.... alles komt goed! Welterusten!!

Fatwabuster | 26-03-14 | 18:09

Heb je eens een zwarte piet met VOC mentaliteit, is het wéér niet goed.

Vanilla | 26-03-14 | 18:08

Hee Quid, probeer jij nietsvermoedende bordeelbezoekers nou een beetje in de medeplichtigenhoek te duwen? Dat riekt naar Amerikaanse/Zweedse puritaanse reli-opvattingen!

Professor Superhirn | 26-03-14 | 18:08

Ook nog 1,75 miljoen schadevergoeding moet ie betalen. Symbolisch natuurlijk, want dat gaat deze viespeuk niet bij elkaar krijgen met zijn knijpers. Ik mag lijen dat ie in de lik snel iemand tegenkomt die hem na een anaalsessie met prikkeldraad naar de eeuwige jachtvelden helpt.

goedverstaander | 26-03-14 | 18:08

Ik mag hopen dat de smeerlap nu 2 jaar in voorarrest zit? Of ben ik weer te naïef?

NiceGuysFinishLast | 26-03-14 | 18:07

Aha, een SurinamerT...
Mag het ietsje minder?

Ommezwaai | 26-03-14 | 18:07

Is gewoon goeien handel.

Traanplaat | 26-03-14 | 18:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken