Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dochter komt thuis met een Marokkaan. En nu?

deidealeschoonzoon.jpgStelt u zich dit doemscenario eens voor. Uw dochter belt u op. Dat ze over een uur voor de deur staat met haar nieuwe vriend. En hij heet Mohammed. Of Achmed. In uw paniek vergat u om goed te luisteren. En over een uur staat hij al in uw huis, met uw dochter aan zijn armen. Dit is de ergste nachtmerrie voor elke ouder. Want het huis is een troep. En is er wel voldoende eten in de voorraadkast? Wat zou hij überhaupt lekker vinden? Shit, er moet nog gestofzuigd worden ook. Geen zorgen, GeenStijl komt u te hulp. Allereerst, ruim de meest zichtbare troep op en onthoud dat in de ogen van de gastheer de definitie van 'troep' ruimer is dan in de ogen van de gast. Gooi het grotere werk tijdelijk in een voorraadkast, even de stofzuiger er doorheen en de meest logische plekken met een doekje bewerken. Check vooral de plekken waar hij zeker zal kijken. Salontafel, bank, TV, eettafel wellicht. Verder is het vriendje van uw dochter net als een confrontatie met een spin. Hij is waarschijnlijk zenuwachtiger voor u, dan u voor hem. Vul de koekjestrommel aan en ga niet tatta op hem als hij er is. Laat gewoon open staan en nodig hem uit zoveel te nemen als hij wil. En mocht etenstijd er aan komen, smijt hem niet oerhollands de deur uit met een 'we gaan zo eten, wanneer zien we je weer?'. Nee, nodig hem uit om mee te eten en laat de keuze aan hem. Dring hem niks op en geef hem alle vrijheid. Zo zal hij zich gastvrij ontvangen voelen en dat is waar het om gaat. In een uur kunt u daarvoor genoeg doen. Gewoon niet in paniek raken. En zo zal uw dochter zich ook gewaardeerd en gerespecteerd in haar keuzes voelen. Dat is ons advies. Had u soms iets anders verwacht? Bah. Wat bent u toch een bevooroordeeld persoon die nog voor hij gelezen heeft alweer met zijn badinerende mening klaar staat. Zo zijn wij gelukkig niet opgevoed.

Reaguursels

Inloggen

Uiteindelijk is de vrouw ook in huize allah de baas. Tijdens peukie roken op het balkon voldoet een tik tegen de schotel om de mannen ook aan tafel te krijgen.

Vind mijn vriendin ook leuk ;-)

Bo Dreksma | 11-03-14 | 21:18

Wees blij dat je dikke dochter eindelijk een vriendje heeft. Is volgens mij vrij normaal om contact te zoeken met de aanstaande schoonfamilie als de relatie serieus gaat worden.

Niks mis met de marokkaanse keuken en zeker niet als schoonmamma weet dat je niks met gepofte rijst en schapenvlees hebt maar gek bent op rundvlees.

Bo Dreksma | 11-03-14 | 20:57

@Jim Lovell | 10-03-14 | 22:53

In sommige gezinnen om me heen, kan ik dat beeld bevestigen, zeker als er kinderen geboren worden.

Als de kinderen dan niet de hoogste rol in huis krijgen, dan nemen de moeders die wel van de man des huizes af.

shindai | 11-03-14 | 20:46

lienke | 11-03-14 | 08:30
En... hoe ging het verder?

unspiek | 11-03-14 | 17:38

-weggejorist-

DeRuyter112 | 11-03-14 | 16:25

Zolang hij atheïst is, een goede baan en een goed karakter heeft dan mag mijn dochter best met een Marokkaan thuiskomen. Dat durf ik wel te zeggen want deze combinatie bestaat toch niet.

Perv | 11-03-14 | 14:01

Vanavond eten we varkensschnitzel, ons favoriete kostje.
Eet je mee "Mo"? Of moeten we Mohammed zeggen?

pruisjetschaamluisje | 11-03-14 | 13:30

Als mijn dochter met een Marokkaan thuis zou komen dan moet ik ergens iets heel erg verkeerd gedaan hebben.

Ales | 11-03-14 | 13:19

Van dichtbij meegemaakt.
Keurige M.jongen met een baan in een smartphone-shop.
Verliefd op dochter, erg erg sceptisch, maar ach waarom niet...
Keurige M.jongen opeens ontslagen wegens diefstal.
Kan niet, is echt een keurige M. jongen.
Meisje maakt verkering uit met keurige M. jongen.
Vader mag schuld met 4 nullen bij dochter betalen gemaakt door keurige M. jongen

hansvanvoren | 11-03-14 | 12:42

Ben ik even blij dat ik geen dochters heb maar twee katers.

Rest In Privacy | 11-03-14 | 12:42

Een topic zonder link? Is dit eerder voorgekomen in de geschiedenis van GS?

DerLothar | 11-03-14 | 12:10

Het is nog steeds aan tussen Estelle en Badr?

lienke | 11-03-14 | 11:57

varkensvlees serveren en vooral bij je dochter informeren naar de trouwdag, prijs hem vooral want een vriendje dat bij je ouders in de smaak valt kan niks wezen

kees1960 | 11-03-14 | 11:51

via de voordeur naar binnen en via het raam naar buiten

kopbal | 11-03-14 | 11:34

Ik zou hem gewoon binnen laten, vragen of zijn ouders er ook bij willen zijn, lekker spareribs eten met zijn allen, beetje duur misschien, maar je dochter moet je natuurlijk niet voor gek zetten en natuurlijk vragen of je volgende keer gezellig bij hun ouders mee mag eten!

none6485 | 11-03-14 | 11:28

Nivo middelbare school krant.

Rest In Privacy | 11-03-14 | 10:42

Ik zou de knul 10 minuten observeren. Als ik teveel kzzz en wolla waarneem, dan gaat de voordeur open en knul weer naar buiten.

Fratello | 11-03-14 | 10:32

Ik heb een prima (gekochte) zaag, dus die poten zijn snel onder zijn stoel uit.

Snowy2000 | 11-03-14 | 09:48

Winkelman | 11-03-14 | 00:21 |
Best wel tof om dat gekke accentje van die gasten te leren, mét zo'n gast dus.

JanRap | 11-03-14 | 09:46

Ik heb gelukkig geen kinderen en had ik een dochter gehad, dan had ik haar keurig verteld dat deze knapen nooit-never met haar zouden trouwen omdat ze daar de eigen 'maagden' (vaak hersteld vliesje...) voor hebben.

Claudia M. | 11-03-14 | 09:44

De helaas te vroeg gestorven cabaretier Wim Sonneveld heeft aan deze situatie nog een conference gewijd. Money quote: "en allemaal moeten ze meeëten".

Na enig onderzoek betreffende de verboden in betreffend geloof moet er toch wat te regelen zijn. Een beetje subtiel.

Jan de Schot | 11-03-14 | 09:37

Mocht het onverhoopt zover komen, dan liever dat ze er mee thuis komt en ik hem even doordringend in de ogen kan kijken, dan dat dochter lief zich stiekem tussen de groepjes bontkraagjes begeeft. Zorg ook dat je zo snel mogelijk in contact komt met zijn vader. Dan zijn ze als was in je handen en kruipen voor je.....

DerHanzel | 11-03-14 | 09:33

Dochter groeit op in Culemborg. En wordt door 7 jarige medelanders van Noord Afrikaanse afkomst uitgemaakt voor hoer. Ze heeft derhalve een natuurlijke, door de omgeving gecreeerde, pesthekel gekregen aan wat zij zelf ook kutmarrokaantjes noemt. De Marrokaan waar zij mee thuis komt moet waarschijnlijk operatief een schroevendraaier tussen zijn shouderbladen laten verwijderen.

Skyeisthelimit | 11-03-14 | 09:16

We eten bruine bonen met speklappen!!

van gummigalgen | 11-03-14 | 09:08

''Dochter komt thuis met een Marokkaan. En nu?''
Goedemorgen dokter, ik wil een abortus. Okey mevrouw ehhh hoe oud is de feutus? Even denken doker... 225 maanden dokter. Huh?

ikdenkwat | 11-03-14 | 09:05

** Slaat hem preventief neer ** tja gevalletje pro-active zelfverdediging

FapMaster | 11-03-14 | 09:05

Ik zou een varken als huisdier nemen

Turbogeit | 11-03-14 | 08:42

Bij het weggaan overhoor je haar nog zeggen: 'Zag je nog hoe ze alletwee helemaal wit wegtrokken .....
Als jullie mij wegstemmen zul je nooit horen hoe het ging ..( stemt niet links)!

lienke | 11-03-14 | 08:30

Zit niet anders op dan je dochter op te offeren voor het goede van ons land. Je koopt een ticket Thailand voor ze en voor ze weggaan futsel je wat cocaïne in de handbagage.

* | 11-03-14 | 08:15

Toch nog 252 kudo's gekregen voordat ik werd weggejorist.

Slome Duikelaar | 11-03-14 | 08:00

@Bo Dreksma | 10-03-14 | 23:32 | + -7 zucht. TROL.

dezeookalbezet | 11-03-14 | 07:57

Als je dochter met een marokaan thuis komt is er toch iets behoorlijk mis gegaan met je opvoeding.
Ik heb altijd tegen mijn dochter gezegd als je met een marokaan thuis komt zet ik een palmboom in de kamer.

tslerf | 11-03-14 | 07:53

-weggejorist-

s.nooz68573393 | 11-03-14 | 07:52

Mannelijk nageslacht :-)

Parel van het Zuiden | 11-03-14 | 07:41

Het viel niet mee, de bruiloft. Mannen en vrouwen gescheiden. Daarom zijn wij als ouders niet gegaan.. Niet naar de officiele bruiloft van onze eigen dochter ..

lienke | 11-03-14 | 07:05

Tja, zo was het 28 jaar geleden voor mijn Servische schoonouders, toen gastarbeiders in België.
Hun dochter kwam met nen Ollader thuis.
Ben geweldig opgevangen, nog steeds met haar getrouwd en 3 kinderen rijker.

suffie63 | 11-03-14 | 02:38

-weggejorist-

JoeDoe | 11-03-14 | 01:54

veel hangt van de leeftijd van mijn dochter af. Laat ik het daar maar bij houden.

Ffiver | 11-03-14 | 01:15

Ik vind de meeste Marokkanen best tof. Maar dit is echt diep triest.

2 inch cock | 11-03-14 | 00:49

@ andjing | 11-03-14 | 00:38
Weinigen zullen het meer lezen, vrees ik, maar ik vind het een pareltje.

Lewis | 11-03-14 | 00:42

"Zeg Diederik, wat lig je toch te woelen, kun je soms niet in slaap komen?"

"Nee, eigenlijk niet Tineke. Als ik zo aan onze successen met de multiculturele samenleving lig te denken, kan ik van opwinding de slaap niet vatten. De enorme culturele verrijking die wij als Pvda tot stand hebben gebracht brengt mij vrijwel doorlopend tot euforie.
Vooral over de toenemende invloed van de islam ben ik zeer tevreden. Die heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat er in Nederland weer ruimte is voor religie, want zonder religie kan een mens immers niet functioneren, toch?
De islam sluit ook zo prachtig aan bij ons .
Waar wij ons steeds mateloos hebben moeten ergeren aan het atheïsme en aan die katholieken met hun heiligen, beeldenverering en kruisensymboliek, daar kunnen we ze nu gesteund door de islam eens even mooi op afrekenen. Zeg nou zelf eens, de sobere gebedsruimten van die jongens staan ons als a-religieuze toch zeker veel meer aan.
En ook aan de orde, tucht en zelfdiscipline van de moslims kunnen wij een voorbeeld nemen.

Dat heeft Ernst, die paap, ook goed gezien. Het is hem weliswaar niet gelukt om godslastering strafbaar te houden, maar in Europees verband zal het ons alsnog wel lukken om kritiek op religie strafbaar te stellen. En zo hoort het ook.

Die moslims schijnen de Nederlandse burger weliswaar tientallen miljarden euro's per jaar te kosten, maar dan heb je ook wat. Zeer zeker als je bedenkt dat al het sociale werk dat door de moskeeën wordt verricht ons weer zo'n 150 miljoen per jaar oplevert zoals recentelijk wetenschappelijk is aangetoond. Daaruit blijkt dat we uiteindelijk zeer verantwoord hebben geïnvesteerd in menselijk kapitaal. Om weer eens met de Pvda mentaliteit te spreken: De cost gaet voor de baet uyt."

"Maar Diederik! Ik hoor toch zo nu en dan op school verontrustende geluiden over toenemende criminaliteit en bedreiging van de vrijheid van meningsuiting".

"Ach wat vrijheid van meningsuiting! Dat stelletje atheïsten wil zich alleen maar het recht voorbehouden om gelovigen te kunnen beledigen. Dat kan best wat minder hoor! En ik realiseer me natuurlijk ook wel dat wij met de komst van vreemdelingen hier en daar wat merkwaardige cultuuruitingen hebben binnengehaald, maar deze kleine nadelen wegen natuurlijk in de verste verte niet op tegen de stemmen voor onze Pvda die ons dit gaat opleveren ,en de bijdrage die deze mensen aan onze kenniseconomie leveren natuurlijk . Je denkt toch zeker niet dat al die spruitjesetende autochtone heikneuters ons land zouden hebben kunnen opstuwen in de vaart der volkeren om Nederland te maken wat het nu is?

En dan denkt zo'n vlerk van een Wilders zeker een beetje alles te kunnen gaan afbreken wat Nederland tot ons fantastisch islamiserende Nederland heeft gemaakt."

"Maak je niet boos Diederik, je slaapt maar eens per week thuis, dus geniet er even van."

"Je hebt gelijk Tineke. Zeg, onze dochter Benthe gaat zondags toch nog wel steeds netjes naar de Dansschool?"

"Eh... Diederik, je bent zo weinig thuis dat ik het je nog niet heb kunnen vertellen. Benthe heeft al een tijdje een vriendje."

"O ja? wel schattig, die kinderen worden toch zo snel groot hè. Hoe heet die jongen?"

"Mohammed...... en ze gaat ook niet meer naar de dansschool. Ze zit nu elke week samen met hem op koranles en overweegt een hoofddoek te gaan dragen."

"Wel godverdegodver... eh... ik bedoel, wat heerlijk toch die zegeningen van de multiculturele samenleving!"

andjing | 11-03-14 | 00:38

Lupara pakken en van mijn oprit schieten. Kom nou toch. Opzouten.

ristretto | 11-03-14 | 00:27

Mijn dochters hebben er geen enkel probleem mee wanneer hun vrienden gewoon abn praten en een goede opleiding hebben genoten, ik krijg dan ook mijn twijfels en probeer het in de gaten te houden.

Winkelman | 11-03-14 | 00:21

LOL @bijnavleesjatter

Meri59 | 11-03-14 | 00:20

-weggejorist-

Bijnavleesjatter | 11-03-14 | 00:18

Meri59 | 11-03-14 | 00:08 | + 1 -

Ik heb geen enkele behoefte om te onderzoeken of die Marrokaans nu netjes is of niet. Ik wil mijn kinderen niet in die cultuur, niet in dat land, dat ze die taal niet horen, hè-le-maal niks. En nu zelf oprotten met je kk gescheld naar maroc.nl

Bijnavleesjatter | 11-03-14 | 00:17

Raadgeving: zodra hij begint over zijn goedlopende loverboybedrijfje doe je het deksel ferm op de koekjestrommel. En bij het weggaan fouilleer je hem want hij ging drie keer naar de wc en bleef steeds een tijd weg. En daarna pak je de telefoon en ga je voor je dochter een huwelijk met een Hollandse neef regelen.

dedeurs | 11-03-14 | 00:15

-weggejorist-

Meri59 | 11-03-14 | 00:08

@EduardNL, het is: "ik neuq je DE moeder".

Bijnavleesjatter | 11-03-14 | 00:04

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:29
Haat is een interne motivator die bij el;k mens een andere vorm aanneemt, of het nou een angst is voor het onbekende of de aangeleerde agressie richting een andersdenkende, het kan niet gekwantificeerd worden in geen één context waar een bewust denkend mens zich aan waagt. Niet iedere cultuur denkt zichzelf superieur, neem bvb het budhhisme dat zich in alle toonaarden onderschikt acht aan alle tonen van de creatie om zich heen, of de diverse stromingen in het hinduïsme waar guru's zich terugtrekken om geen last te zijn voor een ander. het bestaat en is dus ook een deel van de samenleving in Suriname of/en Nederland. Juist dit geneigde wegcijferen kan voor anderen reden zijn zich arrogantie aan te meten wegens angst, haat dus. En dat het daar Suriname is en hier niet gaat niet op want het bloed stroomt dik in de medemens hier en mag maar wel begeleid met de wens tot inkeer en begrip voor een ander.

tattooboer | 11-03-14 | 00:04

Mijn dochters weten dat ze naar de hel gaan als ze met een mocro thuiskomen. Dat is ze met de paplepel ingegoten. Ook hebben we ze eigenwaarden geleerd. Ze willen liever niet geslagen, vernederd en dom gehouden worden. Daarnaast vinden ze kleding en lippenstift veel te leuk. Dat verruilen ze echt niet voor een kopvod en zo'n zweterige lijkwade.

Bijnavleesjatter | 11-03-14 | 00:02

Is moeders wel veilig? want ze zeggen maar al te graag "Ik neuq je moeder"

EduardNL | 10-03-14 | 23:58

Welke dochter...

Bogart | 10-03-14 | 23:55

@ omanders | 10-03-14 | 22:59
Duidelijke regels stellen vind ik wel heel iets anders dan relaties verbieden. Ik ben ook erg van de duidelijke regels en ik dwing naleving af als het moet. Met je Provo-opmerking ben ik het eens.

Lewis | 10-03-14 | 23:55

weet je wat? min mij maar, als je dochter, met een maroc thuis mag komen!! BAM.
Van mij niet,dus.

koekje erbij? | 10-03-14 | 23:50

@Bo Dreksma | 10-03-14 | 23:32


Wat fijn, lieverd, dat je even komt melden waar je allemaal wel niet geil van wordt.

omanders | 10-03-14 | 23:49

Rudjen | 10-03-14 | 23:37
Zit je niet op verkeerde site?

koekje erbij? | 10-03-14 | 23:45

Géén halalvreters bij mij over de drempel, never!

Nederlanddraaitdoor | 10-03-14 | 23:42

Rudjen | 10-03-14 | 23:37
"ik haat de PvdA, maar ik weiger iedere gematigde gelovige, katho, protst, hindu of refo bij voorbaat te veroordelen." Uhm... Huh?!

Mr Dixit | 10-03-14 | 23:41

Alles voorbij zien komen, negers(wtf) ,Aziaten,Onduidelijke,negers, zwarte pieten, negers, moerkannen(zegt google, dus waar).
En ook negers,of had ik dat al gezegd.

koekje erbij? | 10-03-14 | 23:41

Ik heb een negatief gevoel bij dit topic. Mijn partnerin is donker van huidskleur, ingelovig en niet NL van nationaliteit. Mijn business heeft veel met Arabië te maken, ik haat de PvdA, maar ik weiger iedere gematigde gelovige, katho, protst, hindu of refo bij voorbaat te veroordelen. Veel religies zijn politieke macht sprookjes. Geen zin de goedwillende schapen te keelen. Ieder zn eigen ding. Bij je houden en snavel schluss. Stelletje Jehiva's 😉

Rudjen | 10-03-14 | 23:37

Mee-eten spruiten en varkens rollade.

thheo | 10-03-14 | 23:35

Liep vroeger en nog steeds mijn lul achterna. Geen spijt van, wordt nu eenmaal geiler van een Arabisch volbloedje dan van een Hollandsche koe.

Bo Dreksma | 10-03-14 | 23:32

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:06

hij zal bij mij best binnenkomen hoor. Geen probleem, mag zelfs mee eten. Maar een relatie zal er niet inzitten.. ook niet een hele korte. dsu de kans is heel heel klein dat dit gebeurd.

ik zie dit als een kwestie van opvoeding. Wij hebben onze dochter in ieder geval geleerd dat iemand met een islamitsiche achtergrond niet goed aansluit bij haar niet-religieuze achtergrond. Dat begrijpt ze ook heel goed gelukkig.

En nee, dat heeft niet met racisme of discriminatie te maken. Als half-Japanse weet ze ook dat wij als ouders niets hebben tegen andere culturen in het algemeen.

Alleen niet alle culturen sluiten goed bij elkaar aan. Dat geldt zeker voor culturen waar de islam een groot deel van uitmaakt of zelfs bepalend is.

Sumato | 10-03-14 | 23:32

Denk nou niet dat mijn dochter met een maroc thuiskomt!
Opvoeding wtf.

koekje erbij? | 10-03-14 | 23:31

als mijn dochter dit zou flikken zou ik haar per direct onterven. je zult dit maar mee maken als ouder wat een kudtleven heb je dan

luukeeeeeert | 10-03-14 | 23:29

Als Marokkaan kom ik graag bij de mensen thuis.

mocroGS | 10-03-14 | 23:26

Mijn zoon kwam laatst met een Marokkaans meisje thuis. Nouja, half-Marokkaans. Denk ik. Zou ook iets Zuid-Europees geweest kunnen zijn, Italiaans of Spaans ofzo. Of misschien was ze naar de zonnebank geweest nu ik er zo over nadenk. In ieder geval was het een brunette. Waar hadden we het ook alweer over?

Mr Dixit | 10-03-14 | 23:19

Nederlandse meisjes zijn voor de sex, trouwen doen ze met hun nichtje uit Marokko.

voldemort | 10-03-14 | 23:15

Wat is t doel van dit stukje? Mij een beetje vertellen hoe ik me zou moeten gedragen? Als mijn dochter met Mohammed thuis zou komen,zou ze mij niet kennen.

ShameLess | 10-03-14 | 23:13

-weggejorist-

Petrus Poortwachter | 10-03-14 | 23:12

omanders | 10-03-14 | 23:04
Ik bedoel niet echt slaan, gewoon een klein tikje om de aandacht te krijgen.
Slaan doen mensen inderdaad uit machteloosheid, omdat ze het met woorden niet af kunnen.
Daar los je inderdaad niets mee op, integendeel.

Slipsnifter | 10-03-14 | 23:11

Marokkaanse mannen oefenen graag op blanke meisjes. Maar hun zussen mogen geen Nederlandse jongens. En zelf willen ze vooral een maagd trouwen, want dat hoort zo. Het toppunt van hypocrisie. Het zijn twee types Nederlandse vrouwen die met een Marokkaan thuis komen. Diegene die vallen op de ultieme macho's, en diegene die zo links gehersenspoeld zijn dat ze zich voor die gedachte graag laten uitwonen door iedereen, mits exotisch.

Hjalmar | 10-03-14 | 23:09

ik heb een dochter van bijna 14, zij weet al dat de Marokkaanse en Nederlandse cultuur teveel verschillen voor een relatie.

En nee, dat heeft niets met rascisme of discriminatie te maken.

Sumato | 10-03-14 | 23:07

@Slipsnifter | 10-03-14 | 22:59


Ik heb mijn dochter nog nooit een corrigerende tik gegeven. Niet uit ideologisch oogpunt, ook niet vanwege de wet, ook al niet omdat ze dat nog nooit verdiend heeft. Nee, simpelweg omdat ik niet zou weten hoe mijn gezag te handhaven als het niet zou werken. Wat moet je namelijk dan? Harder slaan?

omanders | 10-03-14 | 23:04

omanders | 10-03-14 | 22:59
Had het zelf kunnen schrijven. Hear, hear.

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 23:01

@Morris Stockwood | 10-03-14 | 22:59
Ach, Aisha. Naar het favoriete negenjarige neukertje van de pedofeet. Wat romantisch!

dlseth_ | 10-03-14 | 23:01

Ik zou mijn excuses aanbieden voor het verleden van zijn ouders en zijn toekomst.

Smaalpapil | 10-03-14 | 23:01

@blinde kip | 10-03-14 | 21:44
Daar is Joris het anders steeds minder vaak mee eens.

miko | 10-03-14 | 22:59

@omanders | 10-03-14 | 22:56
Van de wet als ik me niet vergis.
Ik ben helemaal niet van het slaan, maar als je je eigen kind al geen corrigerend tikje meer kan geven wordt opvoeden er niet makkelijker op.

Slipsnifter | 10-03-14 | 22:59

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:50


De Nederlandse vader wil geen regels zetten omdat hij doodsbang is dat dochterlief dan juist extrahard er tegenin gaat. Dat komt omdat men hier de jaren zewstig heilig heeft verklaard. De tragiek is dat veel dochters graag naar de grens gaan om te kijken *wanneer* pappalief werkelijk ingrijpt. Ingrijpn is namelijk, in de ogen van vele pubers, een teken van liefde.


Die verering van de provo's als maat der dingen. Het maakt meer kapot dan ons lief is.

omanders | 10-03-14 | 22:59

Voor zover ik begreep probeerden mijn buren dat destijds ook bij hun 'schoonmocro'.

Maar meneer koos er elke avond voor om toch vooral in zijn veel te dure en foute wagen te blijven zitten aan het eind van de straat en dochterlief per telefoon uit te nodigen om bij hem in te stappen, waarna de tortelduifjes vertrokken met onbekende bestemming.

Het hoofddoekje kwam, net als een boek met de titel 'alles over de islam' dat op een dag zichtbaar op de hoedenplank van de auto van dochterlief lag.

Nu woont Aisha (haar nieuwe naam) gezellig in een schotelflat met haar liefje en komt ze amper nog buiten. Wat een lovestory.

Morris Stockwood | 10-03-14 | 22:59

@VanBukkem | 10-03-14 | 21:55
Laag.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:58

Naarmate de tijd verstrijkt en hoe meer het weg. met. ons. beleid gestalte krijgt, hoe meer ik besef dat ik de juiste keuze heb genomen door geen kinderen te nemen. En ja, uiteindelijk zullen zij (de mossels) de oorlog via de baarmoeder winnen (en via de PvdA). Maar na mij de zondvloed. Wel een beetje jammer hoor, dat we de boel zomaar weg geven.

Robertski | 10-03-14 | 22:58

Mm, ik zou de waardevolle spullen vooral uit het zicht leggen.

De Anaalprofeet | 10-03-14 | 22:57

"Dochter komt thuis met een Marokkaan. En nu?"


Heel eenvoudig: Dochterlief even mee achter in de tuin nemen en aanwijzen waar exact Mohammed of Achmed begraven gaat worden..... werkt prima, we spreken hier over een bewezen concept !

Onze man in Mockba | 10-03-14 | 22:57

@Slipsnifter | 10-03-14 | 22:54


Mag dat niet meer van de wet? Of van onszelf? Of van wie eigenlijk niet?

omanders | 10-03-14 | 22:56

Diegene die hier overtuigd zijn van eigen opvoedkundige kwaliteiten (verbieden) en zeggen dat dochterlief niet met Marokkaanse vriend thuiskomt zijn doorgaans de gezinnen waar dat het meest voorkomt dunkt me.

carramba | 10-03-14 | 22:55

@omanders | 10-03-14 | 22:52
Dat mag ook niet meer in nederland, je dochter "op d`r donder" geven.
Pak d`r arm iets te stevig beet en je bent strafbaar.

Slipsnifter | 10-03-14 | 22:54

@brutus68 | 10-03-14 | 22:03
En dus? zoveel jaar later staat het nog als een huis.
Simon Carmiggelt had het stuk overigens geschreven en hij was getrouwd en hij had ook een dochter.

Kees8374 | 10-03-14 | 22:53

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:37
Tsja minkudo's ben ik nu ook aan het verzamelen en dat moet je niet afhouden je mening te geven.
Om er nog maar een taboe in te knallen, ik denk dat vrouwen te veel te vertellen hebben en van de nederlandse man een soft aftreksel hebben gemaakt. Dat ligt ook aan de nederlandse man.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:53

@Lewis | 10-03-14 | 22:44


Je dochter op d'r donder geven. Verbieden - Iets wat de meeste Nederlandse vaders vermijden - er mee verder te gaan. Omdat het een Marrokaan is.

omanders | 10-03-14 | 22:52

@dlseth_ | 10-03-14 | 22:36

Inkoppertje.

Mr_Pikibelly | 10-03-14 | 22:52

Alle reaguursellol even daar gelaten, er zijn ook gewone,hardwerkende marokkaanse jongens.... Heb een klant,marokkaanse jongen.Keurig gestudeerd en pas voor zichzelf begonnen.Werkt hard,heeft het gevoel zich extra te moeten bewijzen.Baalt ook van het finse tuig.Zo'n iemand mag best met mijn dochter trouwen,ware het niet dat ze al getrouwd is.

pim achtertuin | 10-03-14 | 22:52

@VanBukkem | 10-03-14 | 21:37
He john Doorzon!

@VanBukkem | 10-03-14 | 21:43
Derde generatie is geen xenofobie.
Als mijn dochter met een kamper thuiskomt word ik ook wantrouwend.
Noemt het racisme noem het vooroordelen ik noem het kans berekenen.
In mijn familie zitten veel verschillende rassen en nationaliteiten. Het gaat tot nu toe allemaal prima. Maar laten we er geen doekjes om winden de kans dat ze een verkeerde treft is in de moslim groep wel wat groter.
En dan hoeft het niet eens crimineel gedrag te zijn maar de verhouding man/vrouw.

miko | 10-03-14 | 22:51

Lewis | 10-03-14 | 22:44
Wat dochter betreft zou het huis te klein zijn inderdaad. En wat vriendlief betreft, die zou ik even tegen hem muurtje zetten en vertellen hoe het is. Je kunt niet altijd alles met rede en met woorden
oplossen. Dat is namelijk de NL'se standaardoplossing en dat is precies waarom ze met jullie sollen.

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:50

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:37
We hoeven alleen maar naar de verkiezingsuitslagen te kijken om te zien dat je gelijk hebt.

Slipsnifter | 10-03-14 | 22:50

@DeKoningVanGeenstijl | 10-03-14 | 22:05

Tuurlijk is dit onderwerp al vele malen ter ore gekomen. Maar er is niets mis mee die stelling te herhalen. Ik vind het een uitstekende graadmeter.

Mr_Pikibelly | 10-03-14 | 22:49

Het ergste is, dat die persoon natuurlijk ook nog pvda stemt, of nog erger, ergens in de politiek die partij vertegenwoordigd.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 10-03-14 | 22:48

@Lewis | 10-03-14 | 22:14
Nee, daar zitten we niet op te wachten.

Slipsnifter | 10-03-14 | 22:47

@Ommezwaai | 10-03-14 | 21:39
Net als het polio virus.
ergens opbergen om er nog onderzoek op te doen verder niks.
Het zijn olifanten of zo die je nog wil beschermen.

miko | 10-03-14 | 22:46

@blinde kip | 10-03-14 | 21:35
Dat doet hij wel.Te beginnen bij je dochter.
Ik maak me niet druk mijn dochter heet geen Doutze

miko | 10-03-14 | 22:45

@Desmoulins | 10-03-14 | 22:32
Ik heb daar geen pasklaar antwoord op maar denk wel dat je als ouder alles in zijn werk moet stellen om er wat aan te doen. Wanneer zo'n relatie doorzet zijn de problemen later niet te overzien.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:44

@ Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:37 |
Maar noem dan man en paard. Wat voor daden? Karim aan het mes rijgen? Eerwraak op je eigen dochter plegen? Met andere woorden: net zo barbaars reageren als veel van die mensen over wie je het hebt? Dit noemen ze nou een dilemma, beste Bigi. En dilemma's vallen niet zwartwit op te lossen.

Lewis | 10-03-14 | 22:44

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:06
Kan het alleen maar volledig met je eens zijn.

Slipsnifter | 10-03-14 | 22:43

koning pruts | 10-03-14 | 22:34
Bestaan die ook?

Ommezwaai | 10-03-14 | 22:43

@Slome Duikelaar | 10-03-14 | 21:34
Ik ken anders iemand die niets anders kon dan schelden op negers. niet dat hij er een kende maar toch.
Dochter lief, mooi meisje, echt een mooi meisje ging toch maar eens zo een ebbenhouten babyarm uit proberen en je weet once you go black, you will be a single mother.

miko | 10-03-14 | 22:43

Ik mis een linkje naar een eng verhaal, waar dochterlief gelynched of in brand gestoken werd ofzo.

frickY | 10-03-14 | 22:40

@gentle giant | 10-03-14 | 21:34
... maar hoe houd je je dochter uit een Marokkaan? Is dat wat je wilde zeggen? Mij lijkt het namelijk niet zo'n probleem als je dochter de penetratie verricht. Iets met dominantie enzo.

Renkum0317 | 10-03-14 | 22:38

Of erger: je dochter komt thuis met iemand die VVD stemt! Of PVV! Of met iemand die voor ajax is!

m@rkus | 10-03-14 | 22:37

"Dochter komt thuis met een Marokkaan. En nu?"
.
In ieder geval niet het grapje maken dat hij haar hartje heeft gestolen...

Graaisnaaiert | 10-03-14 | 22:37

Onze dochter kwam thuis met een Groninger.
Dan toch maar liever een Marokkaan, of desnoods een Fries.

ZZP-er | 10-03-14 | 22:37

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:32
NL is een fijn land met een, vergeleken met veel andere landen, uitermate prettige, humane en vriendelijke cultuur. En het werkte ook prima, tot er een invasie van mensen plaatsvond die daar heel anders tegen aan kijken. NL is veranderd, en niet ten goede, maar NL'ers zijn, de meest verstokte PVV'ers incluis, doordesemd met het policor gedachtegoed. Allemaal. Enerzijds is dat prachtig, aan de andere kant zorgt het er voor dat jullie met je laten sollen. Want de daad bij het woord voegen, dat doen er maar weinig in dit land. Sterker nog, als ik zeg dat ik dat wel doe krijg ik minkudo's.

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:37

Wat een Tokkie reacties. Als t een fatsoenlijke, net geklede, geïntegreerde en vloeiend Nederlands sprekende Marokkaan is, laat maar komen.

koning pruts | 10-03-14 | 22:34

@ Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:24 |
Je verbaast me.
Je kunt trouwens net zo goed zeggen: 'Wel hier op GS kankeren op veel starre, in zichzelf gekeerde moslims, maar als dochterlief met Karim thuiskomt net zo bekrompen, liefdeloos en discriminerend reageren als zij.'

Lewis | 10-03-14 | 22:34

Jammer dat er zoveel racistische comments bij staan, die het echte probleem niet bespreken, de (grote) kans dat hij moslim is, waarvan er slechts zeer weinig gematigde exemplaren zijn. En ja, tegen de islam heb ik wel iets, ik heb een hekel aan intolerantie en dus aan de islam.

PartijVanDeAmbtenare | 10-03-14 | 22:33

@Jim Lovell | 10-03-14 | 22:28

Ach ja, ze kan dat achteraf toch vorderen.
Ik vraag me af hoe. Zodra ze verliefd op dat mannetje is, kun jij hoog en laag springen zo veel je wilt, ze zal er blind en doof voor zijn.

Desmoulins | 10-03-14 | 22:32

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:24
Je hebt gewoon gelijk, hier stoere taal bezigen en irl de softe engnek zijn.
En maar afvragen waarom ons land naar de kloten is.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:32

tattooboer | 10-03-14 | 22:20
Haat is een groot woord en zo zou ik het niet willen noemen. Feit is wél dat iedere cultuur zichzelf superieur aan anderen acht en dat het onder niet-Westerlingen niet anders is. En in een land met Creolen, Hindoestanen, islamitische Javanen, Chinezen, Bosnegers en Indianen levert dat genoeg interessante situaties op. Maar goed, waar hebben we het over. Dat is Suriname en wij leven hier.

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:29

Tsja, wij hebben net zolang geaborteerd tot er 2 zoontjes waren. Probleem ook opgelost. Beetje arabierisch, maar dan andersom.

SoundE | 10-03-14 | 22:28

@Desmoulins | 10-03-14 | 22:18
Onterven is tegenwoordig niet mogelijk.
Maar het is zeker mogelijk er wat tegen te doen wanneer je dat echt wil.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:28

Verzekering gecheckt. Niet doen dus. Zonder braaksporen, geen dekking.

corsleutel | 10-03-14 | 22:27

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:10


Gezien het feit dat in Suriname de synagoge en de moskee in elkaars achtertuin staan heb ik in steeds stijgende mate het idee dat een bepaalde vorm van racisme een *voorwaarde* voor een succesvolle multi-culturele samenleving is. Immers, naast en door elkaar levende volkeren mengen *of* tot een enkel volk - en gezien de meningen zelfs van de meest rekkelijke islamieten over het verlaten van de islam dus een islamitisch volk - *of* diversiteit blijft bestaan omdat men een beschaafde afstand houdt.


Hoge muren maken immers goede buren.

omanders | 10-03-14 | 22:26

Het is altijd de vraag of de vriend in kwestie het goed met je dochter voor heeft. Marokkaan of geen Marokkaan.

ITEACHYOU | 10-03-14 | 22:25

@Zaagmanss | 10-03-14 | 22:19 |
Finnen Gangsterboys, op maken ze doorgaans een nogal gefrustreerde en neurotisch indruk. Alsof ze van Allah niet met de pielemuis mogen spelen.

carramba | 10-03-14 | 22:25

-weggejorist-

dwar | 10-03-14 | 22:24

KenTochNait?! | 10-03-14 | 22:16
Vervelio of niet, ik vertel jullie hoe het is. En aan de waarheid verander je niks, hoeveel minkudo's je ook uit wil delen.

malin | 10-03-14 | 22:15
Als ontwikkeld zijn inhoudt dat je toelaat dat je dochter met een mocro thuiskomt, laat mij dan maar onderontwikkeld zijn.

Kijk, vrienden ik wil jullie zeker niet beledigen maar als het puntje bij paaltje komt geven jullie niet thuis. Wel hier op GS kankeren en PVV stemmen, maar op de policor oer-NL'se reflexen terug vallen als dochterlief met Karim thuiskomt. Want zo is het gewoon. En dat het jullie niet lekker zit dat ik jullie een spiegel voorhoudt, zal daar niks aan veranderen. Self denial ... dat zijn die minkudo's van jullie.

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:24

Mijn dochter zal nooit met een rifaap thuis komen. Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.

Mr_Pikibelly | 10-03-14 | 21:59 | + 2 -

Sluit ik me bij aan, jaren van indoctrinatie heeft zijn vruchten afgeworpen bij mijn dochter. Ze gruwt van alles met een kleurtje heeft en van alles wat te lui is om te werken.

dwar | 10-03-14 | 22:24

Mijn dochter komt niet thuis met een marokkaan, punt uit. Kwestie van opvoeding.

vloterboot | 10-03-14 | 22:24

Wat dacht je van tegen je dochter zeggen het huis uit of je verbreekt je relatie.

Miezerig | 10-03-14 | 22:24

@Lewis | 10-03-14 | 22:16
Wanneer diplomatie niet werkt zal je over moeten gaat tot andere zaken, tenzij het je dat niet waard is.
Mijn dochter zou dat waard zijn, maar ik ben dan ook geen slappeling.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:22

Ken ook een vrouw die met een maroc heeft.
Iedereen vroeg wat haar bezielt? Haar antwoord was: blanke mannen willen geen kinderen meer dus vandaar?
Waar gaat dat toch heen:-(
Onze hele vrienden kring is blank en hebben kinderen? ? Volgens mij vind ze het lekker om geslagen te worden.

Rufio | 10-03-14 | 22:20

Hé.. een linkloos artikel, zonder enige context of aanleiding? Vreemd..

Piet_Snot | 10-03-14 | 22:20

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:10
Maar kun je ook echt zeggen waarom deze haat daar zo opulent is? Is de afkeer voor blanken doorgedraafd, is het een superioriteitsgevoel, wat is het?

tattooboer | 10-03-14 | 22:20

-weggejorist-

pinkelotje | 10-03-14 | 22:20

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:06

Maar ondertussen worden ze allemaal 'gebalt' door o.a. mocro straattuig. Papa kennen ze meestal toch niet.
Heeft overal dochters zitten...

Desmoulins | 10-03-14 | 22:20

Vraag maar aan Hindoestaanse ouders wat ze doen als hun dochter met een neger thuis komt.

omanders | 10-03-14 | 22:19

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:06 |

Waar heb jij het over? Surinaamse negerinnen gaan juist heel vaak met Marocs. Die wijven hebben een zwak voor stoere gangsterboys. Het zijn wel die halfbloedjes en niet die hele donkere negerinnen, want het blijven Marokkanen he... die hebben een hekel aan negers.

Zaagmanss | 10-03-14 | 22:19

Tevens kijken of de verzekering dit dekt.

corsleutel | 10-03-14 | 22:19

@ Wreedt | 10-03-14 | 21:33
Voor een nontopic looopt het anders niet slecht.

Lewis | 10-03-14 | 22:19

Ik ga mijn toekomstige dochter dan wel zoon leren om de mossels vooral heel erg lief te hebben.

Als ze net zo eigenwijs zijn als hun ouders, dan zullen ze dus met hun 16e wel NVU lid zijn. Terwijl het zelf verdomme allochtonen zijn.

dlseth_ | 10-03-14 | 22:18

'Dat is niet mijn dochter vriend!'

AgentKrol | 10-03-14 | 22:18

@Jim Lovell | 10-03-14 | 22:05

Daar doe je toch niks aan. Stel je onterft haar, ze blijft toch jouw dochter. Het leven kan soms vervelend zijn.

Desmoulins | 10-03-14 | 22:18

Meeeten?? Me reet, gewoon opzouten om half 6, ik discrimineer niet en doe dus ook niet aan positieve discriminatie.

Tsjernodebiel | 10-03-14 | 22:16

@ Jim Lovell | 10-03-14 | 22:14 |
Grapjas.
Tja, noem me soft, maar wat zou je moeten? Relatie verbieden? Dat werkt misschien nog als ze acht zijn, daarboven zou het alleen maar averechts werken.

Lewis | 10-03-14 | 22:16

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:13 |

Reaguurders hebben een terechte hekel aan vervelio's. Geef ze eens ongelijk.

KenTochNait?! | 10-03-14 | 22:16

Ik zou 'm prijzen. Regelrecht het graf in.
(Vrij naar W. Sonneveld).

boasatlas | 10-03-14 | 22:16

Wat nog vergeten te melden is dat alles wat waarde heeft goed op te bergen.

namensmijnhond | 10-03-14 | 22:15

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:13
Eerder zijn wij blanken erg ontwikkeld, beste man. Negers hebben nu eenmaal een andere achtergrond, ze zijn anders opgevoed, en ze denken dus anders.

malin | 10-03-14 | 22:15

Ik mis de uitnodiging voor een potje scrabble...

number668 | 10-03-14 | 22:15

Deur staat altijd open, ook de achterdeur.

corsleutel | 10-03-14 | 22:15

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:32

Hoogstwaarschijnlijk sprong jij ook een gat in de lucht toen je eindelijk een broedmachine had gevonden die met je wilde copuleren. Net als je vader destijds.

hero_of_heaven | 10-03-14 | 22:14

@Lewis | 10-03-14 | 22:06
Erg lief, beter is om je man te vragen om op te treden tegen het ongewenste figuur.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:14

@ Slipsnifter | 10-03-14 | 22:08 |
Tja, wie weet, en dat moeten we ook niet hebben.

Lewis | 10-03-14 | 22:14

Ik zal m'n toekomstige schoonzoon nooit discrimineren op basis van afkomst. Nooit! Ik zal m'n dochter wel eerlijk vertellen dat het gros van de finnen loverboy, steelboef of andersoortig tuigh is. Dat ze met die knaap hoogstwaarschijnlijk binnen een week achter de ramen beland. Dat ze, als ze ooit kids krijgt met een fin, de kans groot is ooit naar Finland ontvoert te worden, waar ze de rest van d'r leven in een fins gewaad moet rondlopen. Dat ze waarschijnlijk nooit meer spareribs mag eten. Dat ze vermoedelijk naar knoflook gaat stinken. Als ze dan nog steeds voor een Fin kiest.... tja. Dan maar hopen dat er ook 1 goede fin tussen zit.

Rest In Privacy | 10-03-14 | 22:14

Lekker OT.
Gekke zwartepietenhater Kwinsie gaat straks bij P&W debatteren over kansloze eilandbewoners die hier geweigerd moeten worden.
LOL.... en daar gaan ze met hém over praten?
Kanslozer dan hem kun je op geen enkel eiland vinden.... behalve in Nederland.

Schietmijmaarlek | 10-03-14 | 22:13

Zo, al vier reaguurders die de kwal met alle egards binnen zouden halen aan de minkudo's te zien. Of heb ik op de plek gedrukt waar het pijn doet ondanks dat ik jullie expliciet, liefdevol en oprecht gemeend stel dat jullie een lief en vreedzaam volkje zijn ?

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:13

Mijn dochter is keurig opgevoed, ze komt niet thuis met Mohammed of Achmed.

Right on dude | 10-03-14 | 22:13

Verhuizen!

van heinde en verre | 10-03-14 | 22:12

Omdat een abortus na 216 maanden niet is toegestaan, zou ik een lekkere stamppot met spekjes en een mooie rookworst serveren. En het opgebouwde studiefonds stukslaan op dingen die ik wel leuk vind.

Exilium | 10-03-14 | 22:12

Heb dit inderdaad meegemaakt met mijn dochter. Ik heb de W.Sonneveld techniek toegepast. Ik prees hem de hemel in maar ondertussen zaagde ik de poten onder z'n stoel vandaan. En , allah zij geprezen, het hielp. Heb dat thyfusjong nooit meer gezien en m'n dochter is nu gelukkig met een kaaskop.
www.youtube.com/watch?v=taPkaLphBPE

hero_of_heaven | 10-03-14 | 22:11

Ik geloof niet dat ik bang hoef te zijn dat mijn dochter met een fin thuiskomt. Ik weet nog hoe ze vorig jaar opeens de woonkamer binnenrende en riep, "Pap, ik heb maar even m'n fiets op slot gezet, want ik zag net een neger op een scooter door de straat rijden." (dat is in ons volledige blanke dorp nogal uitzonderlijk, vandaar dat de fietsen in de voortuin nooit op slot staan). Het bleek echter om een nieuw vriendje van het overbuurmeisje te gaan.

FrankVeer | 10-03-14 | 22:11

tattooboer | 10-03-14 | 22:08
Helaas, en ik zeg het met spijt, discrimineren wij elkaar kapot. Gelukkig blijft het Suriname en wordt de soep niet zo heet gegeten als hij opgediend, maar toch ... vooroordelen te over. Helaas.

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:10

Zolang hij geen moslim (meer) is heb ik er geen enkel probleem mee. Dan bestaat nog altijd het gevaar dat hij links is, maar dat geldt voor iedere partner die je kinderen mee brengen.

PartijVanDeAmbtenare | 10-03-14 | 22:09

@Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:06
Mooi aangetoond waar de echte rascisten zitten, dankje!

tattooboer | 10-03-14 | 22:08

@Lewis | 10-03-14 | 22:06
Want anders hij jou steek met mes.

Slipsnifter | 10-03-14 | 22:08


Aboutaleb vindt het niet leuk als zijn dochter met een niet-moslim thuiskomt. En hij is burgemeester van Rotterdam.

malin | 10-03-14 | 22:07

Bij jullie komt zo'n gast gewoon binnen want zo zijn jullie. Praatjes hier op GeenStijl, maar als het op aan komt geen thuis geven. Op zich waardeer ik jullie Nederlanders er voor hoor want het is een prachtige eigenschap en de NL'se tolerantie, menselijkheid en beschaving is van hoog niveau. Geen woord van ironie en geen woord gelogen. NL'ers zijn wat dat betreft nog steeds, want het wordt logischerwijs minder, een heerlijk volk. Maar aan kloten ontbreekt het jullie helaas. Want denk maar niet dat er ook maar één Surinamer is die zijn dochter met zo'n naffer laat thuiskomen. Niet bij ons Creolen, maar vergeet het ook maar bij Hindu's. Daar hoef ik het al niet eens te proberen, laat staan een mocro. En dat heeft niets met islam te maken want dat is bij ons ook een prominent geloof.

Bigi Bana Boy | 10-03-14 | 22:06

We zouden hem in reuzel gebakken varkenschnitzel voorzetten en zure zult. Lust ie dat niet gaat hij de deur uit zonder deze open te doen.

Hassan_Jassan | 10-03-14 | 22:06

Ik zou mijn hart vasthouden, ontzettend hopen dat mijn angst ongegrond zou blijken en van haar blijven houden. Wat anders?

Lewis | 10-03-14 | 22:06

@royovic | 10-03-14 | 21:39
Aww nu heb je zijn bron ontdekt en is de spontaniteit er af...

tattooboer | 10-03-14 | 22:05

@Desmoulins | 10-03-14 | 21:50
Je doet maar, ik wil geen woestijn-genen in de familielijn.

Jim Lovell | 10-03-14 | 22:05

Hé Mocro! Gezellig kom binnen! Of ga je liever gelijk in de zandbak spelen?

pim achtertuin | 10-03-14 | 22:04

Ik ben geen (dwerg)geit of (Texelse) schaap, dus ja, mij kan dit niet overkomen dat een zuigeling van mij met een fin thuiskomt.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 10-03-14 | 22:03

Kees8374 | 10-03-14 | 22:00

Wat wist Sonneveld er nou van? Die was zo gay als de zee diep is.

brutus68 | 10-03-14 | 22:03

Juist door er op te hameren dat ze absoluut geen woestijngriepje moet oplopen, jungle fever liever ook niet, zal het juist gebeuren...
Zo gaan die dingen.

Desmoulins | 10-03-14 | 22:02

-weggejorist-

Doritoz | 10-03-14 | 22:02

Veel domme reacties. Als pappa zegt dat het een ... is willen de meeste dochters hem nog meer beschermen tegenover pappa.
Wim Sonneveld heeft daar eens naar gerefereerd. Het beste is de vriend de hemel in te prijzen tegenover de dochter, zodat ze hem gelijk dumpt.;
'Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo´n meid aan je vragen: ´Pa, hoe vind je Harrie? En ik, heel link, ik begon Harrie te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was en dat-ie alles zo lekker kon aangeven… En zo zaagde ik indirect de poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag, Harrie!
Maar ja… Harrie gaat, Piet komt. Piet gaat, Kees komt. Kees gaat, Nikkie komt. En allemaal mee-eten!'

Kees8374 | 10-03-14 | 22:00

-weggejorist-

Mr_Pikibelly | 10-03-14 | 21:59

Ik zou hem meteen bereauvon :-)

malang | 10-03-14 | 21:57

Jee, wat een raar advies om eerst te gaan stofzuigen.
Ik zou de plank onder de deurmat weghalen zodat hij gelijk in de kruipruimte flikkert als hij binnenstapt.
Die wil je toch niet tot in de woonkamer hebben?

Faphorst | 10-03-14 | 21:57

@blinde kip | 10-03-14 | 21:55
Maar ondertussen kost het hem weer een paar miljoen en zijn klokkies..

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:56

Stel, de dochter is 10, bijna 11,en Mo is 19.
Wat nu?

fuckje | 10-03-14 | 21:56

Maar ff serieus, als mijn dochter met een Maroc thuiskomt, vraag ik gewoon of de negers soms op waren, want een beetje tact en sociaal gevoelend zijn kan geen kwaad.
En veel prijzen met haar keuze, prijs maar regelrecht het graf in. ( naar mr. Zonnebloem, ofzo, iemand die t snapte idd)

ZSU-23-4 | 10-03-14 | 21:55

@Slipsnifter | 10-03-14 | 21:53
Die bestelt gewoon een nieuwe dochter + kleinkinderen.

blinde kip | 10-03-14 | 21:55

@Botte Hork | 10-03-14 | 21:50
Of je zoon...

VanBukkem | 10-03-14 | 21:55

@ok nie waor | 10-03-14 | 21:50
Kan je dat worden?

Jim Lovell | 10-03-14 | 21:55

@ZonderNaam | 10-03-14 | 21:52
Oeioeioei :P

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:53

Zeg Supermatthijs hoe beviel dat, zo'n dagje op verkiezingscampagne met Samsom. i58.tinypic.com/2j2aus8.jpg

CoffeePatch | 10-03-14 | 21:53

@blinde kip | 10-03-14 | 21:47
Of Hans Breukhoven..

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:53

@Jim Lovell | 10-03-14 | 21:51
Hoezo nou weer stiekem?

Botte Hork | 10-03-14 | 21:53

@blinde kip | 10-03-14 | 21:47
Ja, en dat ze dan de kinderen meenemen, ook al een keer in mijn omgeving gezien.
Het zorgt altijd voor problemen, hoe dan ook.
Vraag maar aan Hennie Huisman.

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:52

carramba | 10-03-14 | 21:50 |

*proest* +1

KenTochNait?! | 10-03-14 | 21:52

Zolang ze niet binnenkomt met Johnny Quid vind ik alles best.
(Hoewel je daar met een zoon waarschijnlijk meer risico op loopt dan met een dochter)

ZonderNaam | 10-03-14 | 21:52

Hoezo zetten wij Hollanders de koekjestrommel open, is een grote weckfles met supercondooms tegenwoordig niet gsstvrij genoeg meer dan?

ZSU-23-4 | 10-03-14 | 21:51

Waarschijnlijk is dit het eerste topic op GS zonder links.

postmodernismisdead | 10-03-14 | 21:51

@Botte Hork | 10-03-14 | 21:48
Stiekem ben jij best wel een gewelddadig mannetje he!

Jim Lovell | 10-03-14 | 21:51

Je dochter zal maar thuis komen met supermathijs.

Botte Hork | 10-03-14 | 21:50

Wat een dilemma.
De ene Marokkaan is de andere natuurlijk niet.
Zolang ze zich niet zal bekeren, en meneer een fatsoenlijke opleiding genoten heeft -al dan niet beschikt over een proper arbeidsethos, en uiteraard ze ook geaccepteerd wordt door haar schoonfamilie zonder zich te moeten conformeren aan die inferieure cultuur...
Krijgt ze mijn zegen.

Desmoulins | 10-03-14 | 21:50

Ik heb nog liever dat mijn dochter lesbisch wordt.

ok nie waor | 10-03-14 | 21:50

King of the Oneliner | 10-03-14 | 21:47 | + 0 -

Over scooters en zijn laatste overval op een juwelier
bedoel je.

Eurotokkie | 10-03-14 | 21:50

Ik zou zeggen, je neukt me niet de moeder vriend.

carramba | 10-03-14 | 21:50

Je zal maar een dochter hebben die thuiskomt met de zoon van Matthijs van Nieuwkerk, dat is pas erg.

Jim Lovell | 10-03-14 | 21:50

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:45 |

Het begon net iets goeds te worden, maar u valt helaas weer terug in uw oude patroon. Jammer.

KenTochNait?! | 10-03-14 | 21:49

Je weet als ouder dan ook met 99% zekerheid dat je dan oog in oog staat met een loverboy. Ik zou er wel raad mee weten, maar dat hou ik even voor me.

Botte Hork | 10-03-14 | 21:48

Dit is nog niet eens zo erg, je zoon/dochter zou maar thuiskomen met de dochter van Tim Kuik.

Boris die Sauertopf | 10-03-14 | 21:48

@Slipsnifter | 10-03-14 | 21:45
Helaas hebben Marokkaanse mannen die terugkeermogelijkheid. Vrouwen (en die ken ik) weer niet of nauwelijks. Je kind kan dan ook beter thuiskomen met een Marokkaanse.

blinde kip | 10-03-14 | 21:47

Gezellig over scooters en de koran praten onder het genot van een bakje muntthee.
Daarna de politie bellen, net zo lang aan de praat houden tot die er is, en de beloning opstrijken.

King of the Oneliner | 10-03-14 | 21:47

@Supermatthijs | 10-03-14 | 21:45
Hopelijk ben jij de eerste, want je wordt weer irritant.

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:47

Serveer varkenslapjes met ham.

Stroopdoos | 10-03-14 | 21:46

blinde kip | 10-03-14 | 21:44 | + 1 -

Klopt, gaf ook best een voorzetje en Joris is al bezig met de ergste. Gaat er vast nog wel een paar vakantie opleveren.

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:45

@blinde kip | 10-03-14 | 21:42
En dat hij dan, na je 19-jarige dochter te hebben gehuwd zijn ware roeping hervindt..

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:45

@supah | 10-03-14 | 21:32
Nou ja, je zoon dan...

Godsammekraken | 10-03-14 | 21:45

Het graf in prijzen en een tompoes bij de koffie.

Werkt uitstekend volgens een oude buurman, die zijn dochter toen ze 30 was nog vrijgezel was. Bewezen effectief dus.

TheseDays00 | 10-03-14 | 21:44

@Supermatthijs | 10-03-14 | 21:39
Dat heet nou tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend.
Een lolletje moet kunnen. Hoe lomp ook.

blinde kip | 10-03-14 | 21:44

Alleen dochters die labiel zijn komen met een Marokkaan thuis.

Eurotokkie | 10-03-14 | 21:44

@Supermatthijs | 10-03-14 | 21:39
Xenofobie. Da's wat anders dan racisme.

VanBukkem | 10-03-14 | 21:43

Of je hebt de pech dat je schoonzoon wel een nette jongen is maar dat hij verstoten wordt door de eigen familie omdat hij het aangelegd heeft met een Hollandse hoer en zijn roots vergeten heeft. Heb je er gelijk een inwonende bij.

blinde kip | 10-03-14 | 21:42

jan-lul-de-behanger | 10-03-14 | 21:38 | Hier kunnen ze gelukkig ook helder nadenken. God zij dank.

Willianus Wortelus | 10-03-14 | 21:42

@Supermatthijs | 10-03-14 | 21:39
Hou dan gewoon je mond met je xenofobe gekakel.

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:42

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:39 |

Tenzij een Supermatthijs in hetzelfde rijtje te plaatsen is als een neger, een spleetoog, een bleekgezicht, een roodhuid etc. heeft het niks met racisme te maken maar is het de harde semi-waarheid, ouwe.

KenTochNait?! | 10-03-14 | 21:42

@Ommezwaai | 10-03-14 | 21:39
Je overschat de nederlander.
Als we straks met minister-president Hilhorst opgescheept zitten praat je wel anders..

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:41

Ik ben zo niet opgevoed. Ik ben zo gaan denken vanwege de feiten.

genoegisgenoeg | 10-03-14 | 21:40

Elke keer als er een waardeloos/aanstellerig stuk is geschreven, is het altijd quid. QUIT!

Blue Light | 10-03-14 | 21:40

@van stampij | 10-03-14 | 21:38
wat zit jij met mijn naam, vriend? Tss tss.

arie181818 | 10-03-14 | 21:39

Sommige bijdragen hier neigen toch best een beetje naar racisme. Jammer hoor.

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:39

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:37
Een PVDA-stemmerT moe je tegenwoordig koesteren... Die worden namelijk uitermate zeldzaam en met uitsterven bedreigd.

Ommezwaai | 10-03-14 | 21:39

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:36

Ik wil je gewoon niet over de vloer hebben. Punt.

brutus68 | 10-03-14 | 21:39

Nieuwswaarde?

Alpha Runner | 10-03-14 | 21:39

mijn dochter heeft haar volle verstand dus dat gevaar is nihil.

jan-lul-de-behanger | 10-03-14 | 21:38

Gelukkig hij heette Arie.

van stampij | 10-03-14 | 21:38

Guess who is coming to finner.

bisbisbis | 10-03-14 | 21:37

@Supermatthijs | 10-03-14 | 21:36
Ah, dus je geeft eindelijk toe dat je niet werkt, pvda-stemmer..

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:37

brutus68 | 10-03-14 | 21:35
Nee, je dochter zal thuiskomen met een gozer die luistert naar de naam Johnny Quid.

Ommezwaai | 10-03-14 | 21:37

Liever dat dan dat je zoon met een gigantische neger thuiskomt.
"Pap... ik moet je wat vertellen."

VanBukkem | 10-03-14 | 21:37

brutus68 | 10-03-14 | 21:35 | + 1 -

Doe niet zo flauw Brutus. We werken allebei niet. Alle tijd voor die meid.

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:36

Direct de keuken in om te laten zien dat wij Nederlanders heus ook wel wat kunnen severen aan onze gasten. Het maakt niet uit dat je niet kan koken, als je maar iets hebt om aan te bieden.
Hij zal zich als gast wel moeten aanpassen aan jou huis, dus niks geen gebed naar 't oosten voor 't eten, maar eerst een spelletje pim-pam-pet gevolgd door het traditionele hollandse koekhappen. Dolle pret!

arie181818 | 10-03-14 | 21:36

reverse psychology... is te proberen.

fail | 10-03-14 | 21:36

@brutus68 | 10-03-14 | 21:35
LOL!
En nog waar ook..

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:36

En heeft de heer Quid ook nog goede tips over wat te doen wanneer het heerschap dochterlief danwel de aanstaande schoonmoeder "hoerr" noemt in het ouderlijk huis? Want dat woord nemen Marokkaanse jongens wel erg gemakkelijk in de mond wanneer het over Hollandse vrouwen gaat.

Verder nog een gratis tip van de professor: serveer een goede Elzasser zuurkool, met veel spek en worst. Dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt (halal of haram).

Professor Superhirn | 10-03-14 | 21:36

-weggejorist-

Alfa 75 | 10-03-14 | 21:36

Ik had een ander einde verwacht. Ben ik nu slecht?

Hotel New York | 10-03-14 | 21:36

@Slipsnifter | 10-03-14 | 21:32
Nooit goed te praten dus.
Kudttoetsenbord, echt..

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:35

Ik zie mijn dochter liever thuiskomen met een Marokkaan dan met Supermatthijs.

brutus68 | 10-03-14 | 21:35

Kind Van De Rekening | 10-03-14 | 21:34 |

Dochter feliciteren dat ze uit de kast is gekomen.

KenTochNait?! | 10-03-14 | 21:35

Als ouder moet je wel concluderen dat je een slechte opvoeding hebt gegeven.
Dit overkomt dochters van tokkie ouders.

Botte Hork | 10-03-14 | 21:35

Alles van waarde weghalen.

blinde kip | 10-03-14 | 21:35

Kort is kont

lldbhnger | 10-03-14 | 21:35

Ik pak gekscherend mijn Maglite....

Sug4rD | 10-03-14 | 21:34

Je kan de Marokkaan wel uit je dochter houden ....

gentle giant | 10-03-14 | 21:34

Je kan beter vragen wat hij nog van haar krijgt,
Voordat ze zelf een bijbaan krijgt.

Astroturfer | 10-03-14 | 21:34

Dochter komt thuis met Quid. En nu?

Rest In Privacy | 10-03-14 | 21:34

Nee sinds die Tatta's be like pagina op facebook ga ik mij expres zo gedragen..

J. De Hoop Schepper | 10-03-14 | 21:34

-weggejorist-

lldbhnger | 10-03-14 | 21:34

De enige Marokkaan die er tot dusver bij mij inkomt maakt de boel juist schoon voordat ze weggaat. ;-)

crk | 10-03-14 | 21:34

-weggejorist-

Slome Duikelaar | 10-03-14 | 21:34

ALs PVV stemmer denk ik er toch heel anders over.. iets met een bak lava..

Crematorium-de-Asbak | 10-03-14 | 21:33

@Supermatthijs | 10-03-14 | 21:32
Hopelijk hangt er dan nog een zware lamp in de weg.

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:33

-weggejorist-

du Roi Soleil | 10-03-14 | 21:33

-weggejorist-

Kroepoeksclan | 10-03-14 | 21:33

Nog leuker: laat hem meedoen aan een kennisquiz.

malin | 10-03-14 | 21:33

Wie zegt dat ik met een badrnerende mening klaarsta?
Niet nodig, ik heb geen kinderen.

miff | 10-03-14 | 21:33

Johnny is inspiratieloos. En nu?

Wreedt | 10-03-14 | 21:33

Zou mij ENORM verbazen! Vooral omdat ik geen dochter heb.

supah | 10-03-14 | 21:32

Een badrinerende mening is nooit te praten.

Slipsnifter | 10-03-14 | 21:32

''Dochter komt thuis met een Marokkaan. En nu?''

Met terugwerkende kracht ter adoptie stellen.

KenTochNait?! | 10-03-14 | 21:32

Ik zou een gat in de lucht springen, nee echt.

Supermatthijs | 10-03-14 | 21:32

Flauwe onzin zeg.

Spielmacher | 10-03-14 | 21:32

Onterven? Eerst ontsmetten!

Godsammekraken | 10-03-14 | 21:32

Nee, maar zo ben ik gelukkig wel opgevoed.

Parsons | 10-03-14 | 21:32

Onterven. Meteen.

Botte Hork | 10-03-14 | 21:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken