
Het is weer zo ver. In de achterstandswijk Liendert in Amersfoort koopt een homofiele meneer een flatje. Inmiddels zit hij op een schuiladres die de gemeente hem heeft aangeboden en kan hij geen kant op. Want kapotgepest. Hier gaan we weer. Even wat OMFG-quotes van de 27-jarige Henk uit
het artikel van AD: '
Al snel kreeg ik te maken met allochtonen die het op mij voorzien hadden. Een stuk of 30, 40. Als homoseksueel heb je volgens hen geen recht op een leven, en moet je dood.' Of wat dacht u van: '
Ik kon de hond niet uitlaten of naar de supermarkt zonder bedreigd te worden. Ze gooiden ook stenen door mijn autoruiten en naar mijn hond.' Of misschien wilt u meer iets als: '
Ik zit gevangen. Als ik mijn huis verkoop, ga ik de schuldsanering in vanwege de restschuld die overblijft na de verkoop. Ik word dan nogmaals gestraft voor mijn geaardheid.' De gemeente is uiteraard volop aan het beloven dat er een oplossing komt. U weet wel, verkiezingstijd. Al die oplossingen zijn gericht op zaken die Henk moet doen. Of die Henk niet moet doen. Of die Henk moet accepteren of aannemen. Okee. Want de oplossing zoeken bij het bunkerhard aanpakken van die 30 tot 40 homohatende kapotmaak allochtoniërs, dat zit er niet in? Zodat Henk, die niks mis doet, gewoon in zijn huis kan wonen en hij niet degene is die stad en land moet bewegen om een beetje veilig en rustig te wonen? Of is dat racisme en discriminatie en hebben we dan te weinig respect voor hun cultuur? Is de cultuur en het gedrag van allochtonen belangrijker en meer te respecteren dan de cultuur en het gedrag van een homoseksueel met een hondje? Wat een homohatend land zijn we dan toch eigenlijk geworden.
Reaguursels
Inloggen@kaan en markus
Wat zijn jullie discriminant!! Volgens politicor "onderzoek" wordt het meeste anti-homo geweld gepleegd door blanke (ongetwijfeld rechtse) mannen. Hoe kon Henk dan weten dat precies dat kleine groepje (die 30 a 40 "man" ) anti-homo-cultuurparels exact in zijn buurt woont?
En dat onze gutmenschen hier niets doen komt omdat ze in een spagaat staan: De ene heilige minderheid valt de andere minderheid lastig.
Er moet dus eerst gekeken worden welke groep gepamperd of aangepakt moet worden en welke "aanpak" het minste stemmenverlies oplevert.
Qua politieoptreden: ik denk dat ECHTE agenten wel willen, maar hun bazen niet. Lastig te bepalen wie wat heeft gedaan, beschuldigingen van discriminatie als zwaard van Damocles boven het hoofd en natuurlijk de kans dat de agenten individueel bedreigd worden door de kansen/cultuurparels. Even afgezien van de politieke support voor effectieve actie tegen tuig dat onze NLse normen en waarden minacht en ondergraaft.
Come and think of it: nu Angolese homo's met open armen ontvangen worden gaat er wellicht een verschuiving optreden in het stemvee voor Links, ten faveure van Henk c.s. en worden de kansenparels keihard aangepakt met ehm... boottochtjes enzo!
Lastig kiezen dit jaar: De uitverkoop van NL
- aan de Islam en Europa door Links
- aan de hoogste buitenlandse bieder door Rechts
-weggejorist-
Tijd voor terminators, klinkt niet intelligent, maar kan ff niets anders bedenken.
ik meld me aan als 'roze' panter
Testing testing
www.youtube.com/watch?v=Eup3DkUmEac
-weggejorist-
@TeeJee | 06-03-14 | 14:01
Blijkbaar bevalt dat onderdeel van de discussie Kaan78 inderdaad niet zo.
Beetje jammer, en tekenend voor de gehele situatie.
Ik adviseer Henk naar het meldpunt discriminatie te gaan. Of... wacht...
-weggejorist-
Kaan78. Wij leven in een land waar in de grondwet is vastgelegd dat eenieder hetzelfde behandeld dient te worden en alwaar men het recht op vrije vestiging heeft. Bevalt dit niet: dan oprotten!
Kaan78 | 06-03-14 | 13:12 |
Het gaat hier om de vraag welke mensvisie de ander de meeste vrijheid geeft. Dat is redelijk ondubbelzinnig vast te stellen. Je kunt alles tot een 'mening' terugbrengen, maar dan heb je altijd gelijk én nooit gelijk, want dan is ieder's mening maar een mening tegenover andere meningen.
Het gaat pas fout als een mening door velen wordt gedeeld en dan als waarheid wordt opgelegd an anderen die zich niets aan die opgelegde mening gelegen willen laten liggen.
Heilige Boeken zijn het zuiverste voorbeeld van dat soort vastgekoekte meningen.
Als hij wil functioneren in een die bepaalde wijk dient hij rekening te houden met lokale gebruiken.
Kaan78 | 06-03-14 | 13:22
Pardon?!? Zo zijn we hier niet getrouwd, hè. Ik ben bang dat je dit nog serieus meent, ook.
Een Marokkaanse vriend van mij vertelde ooit het hartverscheurende verhaal van toen hij als klein jongetje met zijn ouders in de Haagse Schilderswijk kwam wonen en hun nieuwe huis bij wijze van welkomstgebaar door buurtbewoners met stenen werd bekogeld.
Dat is net zulk krom gedrag als wat jij hier nu probeert recht te lullen. Hoewel ik sterk vermoed dat je in dat geval anders had gepiept dan je nu doet.
Nu komt het, op Radio 1: Amersfoort in het nieuws! O wacht, houtkachels moeten verboten!
Als wij alle marokanen zouden bedreigen en het recht op leven zouden ontnemen waren we racistisch.
Nu zijn het knuffeldiertjes waarbij gescoord moet worden door enkele linkse partijen.
2 agenten in burger, hand in hand door prachtwijken laten lopen. En voor iedere anti homo opmerking 250 boete uitschrijven en meteen icasseren bij pa en ma.
Als opvoeding niet thuis plaatsvindt...
Ik las dat de politie niets kon doen omdat er geen signalement bekend is. Ik zal de popo even helpen. Signalement: lichtgetinte jongere. Haarkleur: zwart. Opgeschoren bloempotkapsel. Bontjas met kraag. Grote bek. Altijd in een groep van 20 a 30. Laatst gesignaleerd: overal.
@Kaan78 | 06-03-14 | 13:55
Ga eens in op het feit dat gehele bevolkingsgroepen zich weigeren aan te passen aan het land waar ze wonen, en zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en uitkeringen?
Ga eens in op het feit dat de grondwet blijkbaar slechts eenzijdig geldt in dergelijke wijken.
Of bevalt dat onderdeel van de discussie u niet zo?
Ik zag een paar van die cultuurpareltjes op tv en het was gelijk duidelijk.
Homohaat is ze met de paplepel ingegoten.
Homo's moeten vrezen voor hun leven in hun eigen vaderland en dan maar gaan verhuizen naar een andere wijk.
En de regering zag, dat het goed was.
Petrus Poortwachter | 06-03-14 | 13:40 | + 1 -
TeeJee | 06-03-14 | 13:41 | + 1 -
Helaas de wereld is geen "My little pony's" vol met regenbogen en goedmensen. Er zit over en weer tuig. Ik ga ook niet in een bolwerk van PVV'er wonen.
Dat is gewoon slim. Die persoon is gewoon dom. En moet nu op de blaren zitten. Domheid kan je niet met beleid opvangen.
@Kaan78 | 06-03-14 | 13:33
De werkelijkheid in de wijk is dus dat het okay is om 1 persoon zijn leven zo rot te maken dat hij/zij geen andere keuze heeft dan te verhuizen, en zich ondertussen zorgen moet maken om zijn fysieke veiligheid.
Om zijn geaardheid.
Dan zeg ik u heel simpel; dat behoort geen wijk in Nederland te zijn. De bewoners aldaar hebben zichzelf duidelijk nimmer aangepast aan het land waar ze wonen, zich nooit verdiept in de plek waar ze wilden wonen.
Dat is ooit een fout van nederland geweest, om dergelijk lichtgetint tyfustuig (want dat is het simpelweg) niet keihard duidelijk te maken wat de normen en waarden zijn hier in Nederland.
Zachte heelmeesters, en nu zitten we er mee. Ondertussen worden hele wijken no-go area's.
Verdedigt u dat maar, het geeft alleen maar aan hoe ontzettend mislukt het gehele multikul beleid is.
@Kaan78 | 06-03-14 | 13:36
Ik zit hier, sinds je reactie van 13:33 al hoofdschuddend naar mijn scherm te staren. Maar dan toch maar inhoudelijk: Er gebeuren in die wijk zaken die onwettig zijn en dus met vuur en zwaard bestreden dienen te worden.
En over jouw intellect: Trek je stelling (de mismatch tussen de bewoners en Henk) maar eens door naar een landelijk fenomeen: Autochtonen versus Alloctonen. Dan is het wel duidelijk waar jij binnenkort vertoeft. Löl.
Ik wil graag op de inhoud verder gasten. Kom niet met insinuaties dat verwijst naar mijn intellect (of het ontbreken ervan). Het is lastig om een discussie te voeren op inhoud. Ik heb geen zin om jullie voor rotte vis uit te maken (ik schiet er zelf niks mee op en geen tijd ervoor).
TeeJee | 06-03-14 | 13:23 | + 0 -
Er is een werkelijkheid gecreëerd in de wijk. De vraag is past hij in de werkelijkheid, of moet er heel veel werk/geld en energie ingestoken worden om de werkelijkheid zo aan te passen dat 1 geval van buitenaf tegen de stroom in kan blijven staan. Er is een mismatch tussen de bewoners van de wijk en hem. Het makkelijkste is dat hij zijn verlies neemt van zijn domme fout om niet te verdiepen in een woonplek waar hij wil wonen. Het mooie van fouten maken is dat je ervan kan leren. Ik hoop voor hem dat hij dat kan en zijn financiele situatie ook zodanig betert dat hij er daadwerkelijk werk van kan maken.
@Kaan78 | 06-03-14 | 13:12
Maar in sommige gevallen zou het wijs zijn die kont eerst even af te vegen alvorens hem te laten zien.
@Kaan78 | 06-03-14 | 13:22
Het is al mis gegaan bij de integratie van andere groepen.
Petrus Poortwachter | 06-03-14 | 13:17 | + 0 -
Pffff dat is maar de vraag.
Eigenlijk is de discussie niet goed te voeren omdat we de definitie niet zuiver hebben gezet. Voor elk Intellect heeft Integreren weer een andere betekenis.
Voor mij is Integreren gelijk aan functioneren.
Als hij wil functioneren in een die bepaalde wijk dient hij rekening te houden met lokale gebruiken.
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 13:00
Überhaupt dat niet-moslims dit soort termen gebruiken en weten wat de betekenis is is al UITERMATE zielig en triest.
Inderdaad. Ik had dat ook allemaal liever niet geweten...
@Petrus Poortwachter | 06-03-14 | 13:17
Denk dat onze beste man uit Amersfoort veel ervaring heeft met konten, en de verschillen in deze. :)
@Kaan78 | 06-03-14 | 13:12
Een mening is net een kont, iedereen heeft er 1!
Helemaal juist. Maar ik zou voor de zekerheid de door jou aangehaalde reactie van Schoorsteen nog even teruglezen.
En iedereen heeft een kont maar er zitten veel variaties in. Net als bij hersenen.
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 13:00
Bedoelt u nu te zeggen dat het triest is dat niet-moslims zich inlezen en hun kennis/kunde verbreden?
Het wordt een lang en zwaar draadje voor u.
Het pesten en treiteren is verschrikkelijk, maar het kopen van een huis in deze prachtwijk zijn eigen fout
geldgelul | 06-03-14 | 08:53 | + -217 -
Pfffrt, denk na. Misschien bij je opgekomen dat je in Nederland geacht mag worden veilig te zijn, zonder discriminatie op ras, seksuele geaardheid, enz?
Check anders de grondwet nog even.
Veiligheid is een grondrecht.
En dat velen zelf al de keuze gemaakt zouden hebben om NIET on zo'n wijk te gaan wonen, maakt niet dat dat de regel zou moeten zijn.
Schoorsteenveger | 06-03-14 | 10:37 | + 5 -
Jij vindt dat de regering te veel ruimte aan moslims geven (waarom omdat 1 moslim op Geenstijl reacties typt?)
Ik vind dat de PVV te veel ruimte krijgt van de overheid.
Zo vinden we allemaal wel wat. Een mening is net een kont, iedereen heeft er 1!
Petrus Poortwachter | 06-03-14 | 10:28 | + 4 -
Waarom begin je niet gelijk een besloten website met gelijkgestemden. Lekker elkaar een aai over de bol geven en knuffelen. Gezellig toch. Ik geef mijn mening. Je hoeft niet te reageren of een + of - te geven. Het mag wel.
r3newyourmind | 06-03-14 | 11:11
Ligt natuurlijk niet aan jou. Ligt altijd en alleen aan de buur. Want: gestoord. 5 eeuwen geleden werd je beschuldigd als heks. Tegenwoordig is het homo, pedo, of gestoord.
U is psychiater zeker?
Erg doorzichtig reaguursel.
Jammer dat ik maar 1x kan minnen.
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:59
Groepjes in wisselende samenstellingen, met een totaal van 30 tot 40.
Hier zie je 15 van je landgenoten tegelijk bezig met straatterreur.
www.dumpert.nl/mediabase/1340311/44a4e...
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@ nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:53 |
Hèhè, eindelijk!
-weggejorist-
En de politie is zich ook al aan het indekken:
De weggepeste homo (27) uit de Amersfoortse wijk Liendert is het slachtoffer van verschillende losse groepjes pesters van wie een duidelijk signalement ontbreekt. Daardoor slaagt de politie er niet in hen op te pakken, zo verklaart ze tegenover het AD.
www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article...
Peter Emile | 06-03-14 | 11:52 |
Hoe staat het met de kill-statistieken? Heb je nog recente cijfers of wacht je het kwartaal even af?
@(Behind)Doors | 06-03-14 | 12:39
Zou kunnen. Zo is ook de reactie van nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:42 weggejorist en daar kan ik ook niets storends in ontdekken
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:39
Probeer on topic te blijven, huichelende huichelaar.
Het wegpesten van homo's zonder stenen te gooien vind je wel okee?
*je imam leest mee*
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:23
Jeutje, jij moet echt wel onder een noordelijke zwerfsteen hebben gewoond de afgelopen 30 jaar als ik die onzin lees die je uitkraamt.
-weggejorist-
nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:02 |
Ik kwam zelf ook uit de kroeg.
Petrus Poortwachter | 06-03-14 | 12:27 | + 0 -
ok, moeten we het erop houden dat de joris van de dag een bad hairday heeft?
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:34
We hebben hier in Nederland een gezegde: Wie zwijgt stemt toe!
Gezien je hardnekkige weigering om een direct antwoord op al onze vragen te geven lijkt me bovenstaand gezegde volledig op jou van toepassing
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:34
Je vindt het gooien van stenen verkeerd. Een homo wegpesten zonder stenen gooien vind je wel okee? Bedoel je dat?
Abject | 06-03-14 | 12:30 |
Goeie link. Ik citeer FB-er AbouRaihaan Dienaar even: "Het begin van nieuwe tijdperk in shaa Allah. Uitbreiding over de rest van de landen volgt met de Wil van Allah sobhana wa ta3ala.. Tot er geen landgrenzen meer te bekennen zijn.."
Fijn, dat policolor-NL.
-weggejorist en opgerot-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:26
Je praat er, nogal hypocriet, omheen. Zeg nu eindelijk eens wat je vindt van het wegpesten van die Amersfoortse homo. Is dat goed of slecht, volgens jou?
Wen er maar aan. de overheid durft toch niets te doen tegen dergelijke gemeenschappen. De enige keer dat ze een wegtreitergezin aanpakte bleken de slachtoffers zelf ook Marokkaans te zijn.
En dit is pas het begin, mochten ze ooit de meerderheid vormen (wat in de randstad niet ondenkbaar is), dan gaan alle niet-moslims Djiziyah betalen, onder hte juk, de zweep er op, en het kromzwaard in de nek, onderstaande link over christenen in Syrië toont aan dat ook Nederlandse moslims dat rechtvaardig vinden.
www.facebook.com/shaamghareeba2/photos/a.1422...
En let wel, dat zijn allemaal "Nederlandse" moslims, (via degarereligie)
@(Behind)Doors | 06-03-14 | 12:23
Valt nogal mee. Hij stelt alleen dat het niet vanzelf ophoudt en dat allochtonen ook recht hebben op bijles...
Zo ongeveer...
-weggejorist-
wat wel weer opmerkelijk is - ik log net in - ik zie dat fipo kleine kafka op moment van *opgerot* bijna 200 medestanders heeft, ik kan niet zien wat hij heeft gepost, maar het lijkt me kwalijk dat er zoveel mensen mee eens zijn
-weggejorist-
@ nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:00 |
Ik ben trouwens véél benieuwder naar wat jij van homo's vindt, dan naar wat jij vindt van mijn ervaringen als pubertje.
En ik zou graag eens willen weten wat je ervan zou vinden als je zoontje of broertje ineens als homo uit de kast zou komen... Als ie dat al zou durven, in een zo verstikkend mag-niet milieu.
En tenslotte ben ik benieuwd naar wat je vindt van je landgenoten die er een gewoonte van maken hun medeburgers het leven onmogelijk te maken.
@Lewis Lewinsky | 06-03-14 | 12:18
Daar heeft ie (sinds zijn eerste reaguursel) al twee uur de tijd voor gehad en dat is hem sindsdien al meermaals gevraagd.
Ik zou er niet meer op rekenen...
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:16
Geef maar gewoon antwoord. Als je durft tenminste.
-weggejorist-
nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:00 |
Ben heel benieuwd hoe die "echte wereld" van jou er dan uitziet...
In een allochtonenbuurt is het usance dat er binnen de kortste keren 30, 40 'wollah'-roepende bontkraag-lummels voor je deur staan als ze eenmaal weten dat je homo bent, of als één van hun broertjes of neefjes iets is aangedaan. En dan zou het mij, als 12 jarig gozertje niet gelukt kunnen zijn om tien vriendjes en vriendjes van vriendjes op te trommelen?
Wat lul je nou?
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 12:05
Je hebt een heleboel comments geschreven, maar nog geen woord over het topic.
Betekent dat dat je het terroriseren van homo's prima vindt?
-weggejorist-
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:57
Ja beste Hypocriet, als marokkaanse (en linkse) praatjes geld waard waren, dan hadden wij hier een goudmijn getroffen met "onze" multiKul.
-weggejorist-
-weggejorist-
nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:39 |
Ik meen dat je niet snapt of niet wilt snappen wat ik wil zeggen.
De Centrumpartij verkondigde in de jaren 80 dat "zij" zich maar aan "ons" moesten aanpassen en anders maar terugkeren naar hun eigen land. Dit was natuurlijk puur fascisme en moest met vuur (jaja Kedichem...) en zwaard bestreden worden. En dat is gelukt! Dat "wij" ons 30 jaar later maar aan "zij" moeten aanpassen gaat vele malen verder dan er ooit in de jaren 80 kon worden voorzien. Wij kunnen namelijk niet meer terug naar ons eigen land. Hoe graag we ook zouden willen.....
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:48
Zelfs als je cijfers kloppen: in marokko sturen ze de mensen die niets bijdragen aan de samenleving dus als kolonist naar het buitenland, waar ze marokko niets kosten en blijkbaar zelfs 6 miljard per jaar opleveren!
Hier kosten de aan de kant staande marokkanen en andere minder productieve & problematische medelanders jaarlijks vele miljarden. En nee: marokko blijft marokko, dus daar krijg je ook over tien jaar nog geen uitkering of gratis zorg. Of over honderd jaar.
Geen idee wat voor hond deze meneer heeft; maar je zou haast gaan denken dat je als homo in een allochtonenwijk, beter een roedel pitbulls en een honkbalknuppel kunt aanschaffen.
Wat zeg ik: ook als je niet homo bent, trouwens.
Dat geïmporteerde zooitje primaten met hun domme macho-cultuur en hun kut-geloof is al lange tijd bezig dit land kapot te maken. En niet alleen dit land; heel West-Europa zijn ze bezig te verzieken.
De sociaal-culturele ramp die moslims hier veroorzaken is zo langzamerhand een dikke, paars-rode, gloeiend hete steenpuist met een grote, dikke gele kop, die op het punt staat open te barsten.
En als dat gebeurt, is de smerigheid en de rotzooi niet te overzien. Maar ik kan niet wachten tot het eindelijk gebeurt. Het moet maar eens afgelopen zijn met het ach-en-wee-geklaag van fatsoenlijke burgers over de barbarij van geïmporteerd tuig uit foute barbarenlanden.
Ooit ben ik als jongetje regelmatig gepest, geslagen en vernederd door een groep van vijf opgeschoten lummels uit een achterbuurt die vonden dat alleen zij een braakliggend speelterrein in de buurt mochten betreden. Ik had toen huilend naar mijn papa kunnen lopen en schreeuwen "Pappieeeeee!! Die jongens daar hebben me in elkaaaar geslaaaage!! Boehoeoeoe!"
Maar dat deed ik niet. Ik ben grote, sterke jongens gaan ronselen. Vriendjes en vriendjes van vriendjes. Tot ik een mannetje of tien bij elkaar had.
Op een afgesproken dag gingen we het braakliggend gebied in, sloten we het groepje van vijf lummels in en timmerden we ze ongenadig op hun domme puistenkoppen. Met als resultaat bloedneuzen, blauwe, dichtgeslagen ogen en gescheurde kleren. Bij hén, dus.
Daarna nooit meer last gehad van het tuig. Ik kon zelfs alleen spelen in het gebied, zonder nog ooit lastig gevallen te worden.
Het wordt tijd dat we deze manier van handelen in onze steden gaan toepassen; tuig moet je aanpakken. Keihard aanpakken. Op een simpele, primitieve wijze. Zoals het tuig het gewend is. En zoals het tuig in staat is het te verstaan. Wie niet horen wil moet voelen.
Reken maar dat het daarna afgelopen is met het gesodemieter.
Maar we zijn verwende watjes geworden hier, bange jongetjes die huilend naar hun pappie rennen als ze in elkaar zijn geslagen. Naar hun pappie die ook niets doet.
Ik ben benieuwd óf en zo ja, wanneer, er een omslag komt in dit land dat al véél te lang over zich heen laat lopen. Uit een misplaatst soort van beschavingsgevoel.
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:35
Ja joh, loopt dat tegenwoordig al zo hard met alle kindbruidjes die na de vakantie niet meer op school verschijnen? Zo zo...
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:42
Nee, je hoeft niet nog simpeler te kletsen. Je weet wat ik bedoel en je trekt er je als een geboren marokkaan toch niets van aan. Daarom staan marokkanen in het lage aanzien dat ze hier genieten.
-weggejorist-
TeeJee | 06-03-14 | 11:30 |
Nee. Dat zeg ik niet.
Schoorsteenveger | 06-03-14 | 11:30 |
Kan gebeuren. Tikkeltje onnozele reactie van de agent...
__dictatuur | 06-03-14 | 11:32 |
Ik heb zelf in een achterstandswijk gewoond. Ben daar bedreigd en ben naar de politie gegaan... De dienstdoende agent zei: 'weet je wat jij moet doen? Verhuizen!' En dat heb ik toen dus maar gedaan... Ik kon de wijk niet redden maar mezelf wel... Nooit spijt van gehad... En over het verhaal dat in de Telegraaf staat, nog dit... GOEDE kranten controleren altijd de feiten... Dit klinkt mij in de oren als een typisch Telegraaf-niksje. Veel lawaai, weinig journalistieke feiten.
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:32
Hmm, de "verbeterde economische situatie" in marokko is voor een groot deel afhankelijk van de hoeveelheden geld die marokkaanse kolonisten terugsturen naar de heilstaat, op kosten van de gewone Nederlanders.
Omdat ONZE economische toestand een lelijke knauw kreeg van al die kolonisten die heel weinig bijdragen en heel veel wegsturen, kan dat nog wel eens lang gaan duren, die "10 jaar" van jou.
-weggejorist-
-weggejorist-
@m@rkus | 06-03-14 | 11:18
Je zegt ook dat je niet met een Ajax shirt door Rotterdam kan lopen. Ik bepaal zelf wat ik waar draag en ook waar ik woon. Als iemand daar een probleem mee heeft moet dat vooral zijn probleem blijven. Indien iemand door zijn/haar keuzes (in dit geval, woning, niet geaardheid ;)) van vrijheden ontnomen wordt dan moet daar wat aan gedaan worden
Verder, het verhaal van r3newyourmind is puur speculatie. Of Henk het eea heeft aangedikt, misschien. Maar ik weet het niet, en ga dus maar uit van de informatie die meerdere plekken staat, niet op de mening van 1 (/ een aantal) reaguurder(s).
m@rkus | 06-03-14 | 11:18 |
Lang geleden heeft een zatlap die 's nacht uit de kroeg kwam, gewoon omdat ik de aandacht trok toen ik mijn huis binnenging en hem dat kennelijk niet zinde, gemeend de antieke houten rolluiken uit mijn voorgevel te slopen. Ik belde de politie omdat de inmiddels buiten zinnen geraakte zatlap mijn voordeur aan het vernielen was om binnen te komen, en voordat we er erg in hadden stonden er drie politiewagens voor de deur en waren ze met z'n zessen bezig om hem te overmeesteren. Inmiddels waren er nog wat lui uit de kroeg gekomen die tegenover de agentjes verklaarden allemaal gezien te hebben dat ik de betrffende dronkaard aangevallen zou hebben. De hele straat lag vol met wat er van de rolluiken over was, en publiek was inmiddels toegestroomd, niet snappende wat er in 's hemels naam aan de hand was.
Een agentje maakte proces verbaal op, en vroeg mij belangstellend of ik de eigenaar van het pand was. Ik antwoordde bevestigend, waarop de knul zei "Tja, maar wie gaat er nou ook een huis tegenover een café kopen!".
De zatlap werd afgevoerd, en de volgende ochtend kreeg ik een telefoontje van het politiebureau. "We hebben hem vrij moeten laten, maar hij zei ons dat hij op wraak uit was. Het is maar dat u het weet." De rest van het verhaal wil je niet weten.
Dom natuurlijk, ik had dit alles moeten voorzien.
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:28
Want je eigen land mee helpen opbouwen, da's maar niks hé?
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:28
Over 10 jaar? Waar is het wachten op beste kolonist.
@m@rkus | 06-03-14 | 11:18
Dus omdat de persoon in kwestie een inschattingsfout maakt is het gedrag van de lokale stam wel okay?
Hallo, hoort u uzelf wel?
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:12
- 3 moskeetjes in 14 jaar tijd. Nou nou. Hoeveel jongedames zijn er lastig gevallen, hoeveel handtasjes geroofd en hoeveel homo's mishandeld door die geweldige tolerante medetintjes van je?
- Kerken en Synagogen krijgen ook geen subsidie voor de bouw. Wel voor maatschappelijke projecten, net zoals Moskeetjes dat krijgen. Gelijkke monikken, gelijke kappen etc.
- Heel leuk dat u probeert de discussie weg te trekken van waar het om gaat; wederom de intolerantie van een bepaalde groep richting iemand met een andere leefstijl.
U wilt uitleg over de Nederlandse tolerantie? Die was ooit heel groot, maar wordt langzaamaan steeds minder door de geimporteerde intolerantie. Men zal simpelweg oogsten wat er gezaaid is.
. Einde van deze reality check.
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:17
Hoe dan ook: marokko is het ideale land voor de marokkaan. Waarom hier de minkukel uithangen terwijl je daar zo veel beter en hoogwaardiger kan leven?
@__dictatuur
Ben jij thuis geboren..... in een plagge hut, of op een kameel.... als je bij deze twee hoor, of in/op geboren bent, dan ben jij geen Nederlander.....
__dictatuur | 06-03-14 | 11:08 |
... en verder... Check de reactie ook even van r3newyourmind | 06-03-14 | 11:11 |.... Verhalen hebben vaak meerdere kanten...
__dictatuur | 06-03-14 | 11:08 |
Hoezo? Ik stel enkel dat het kopen van een huis een beslissing is die je niet lichtzinnig moet maken. Er zijn veel beslissingen die je niet lichtzinnig moet maken. Als je als homo in een baggerwijk gaat wonen, kun je ellende verwachten. Daarom is het ook een baggerwijk. Die moet je links laten liggen of je moet accepteren dat je zit waar je zit. En dan niet later janken dat het tegenvalt en de gemeente de schuld geven van je eigen inschattingsfout...
Die Edit van 11:13 komt wel rijkelijk laat. Reaguurder Zaniker heeft reeds geruime tijd geleden zijn excuses al aangeboden.
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:12
Reageer eerst zelf maar eens inhoudelijk over het wegpesten van Henk!
En als ik het hier zo intolerant zou vinden, met m'n twee paspoorten, dam wist ik het wel.
-weggejorist-
Ik geloof niks van dit verhaal. Zwaar overdreven! Deze meneer is gepest door een stel kleine bondkraagjes (hoe vervelend ook). Ik denk dat deze meneer een beetje schizo is en een persoonlijkheidsstoornis + angststoornis heeft. Dit is de flat waar het om gaat: Rietzangerstraat in Amersfoort naast de Lidl. Ik ken de buurt en de persoon in kwestie. Denk dat deze aandachtmeneer zijn onverkoopbare flat kwijt wil en de belastingbetaler er voor op wil laten draaien.
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:05
Ja nu nog mooier! Jij wil hier gewoon een lui leven als marokkaan in marokko leven, op volle subsidiepotten - en ook nog gerespecteerd worden als een volwaardig lid van deze samenleving? Zonder dat ooit iemand zo genoeg van je krijgt dat er drie hele moskeeën brandschade kregen in 14 jaar tijd (op de vele duizenden moskeeën die dit land inmiddels arm is)?
Je klinkt als een kolonist. Weet je wat ze in Indonesië deden met Nederlandse kolonisten?
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 11:05
Oh, je wordt in eigen land al net zo gediscrimineerd als hier?
Ze moeten jullie wel hebben hé?
Of is het toch die ingebakken jankmentaliteit?
@m@rkus | 06-03-14 | 11:01
Met jouw instelling zou er op een gegeven moment niemand meer voor zijn/haar mening uit kunnen komen. Laten we maar niet die kant op gaan, ok?
-weggejorist-
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 10:33
Jij bent een moslimterrorist die het terroriseren van homo's goedkeurt?
-weggejorist-
@Cor Rupteling | 06-03-14 | 08:48
Je bedoelt booslim's, want niet alle allochtonen zijn booslim's, en niet alle autochtonen zijn geen booslim's.
De islam is een soort van ideologische kanker, of je nou een allochtoon of een autochtoon bent, zodra je in dat shit gelooft, dan gaat het vroeg of laat fout me je, dus het heeft niets met afkomst of huidskleur te maken.
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 10:59
Waarom willen marokkanen eigenlijk zo graag in Nederland wonen? Zij worden hier vreselijk gediscrimineerd. Volgens jouw bericht is zelfs hun heilige moskee hier niet veilig voor brandstichters. Niemand maakt ze directeur van een bedrijf of zoiets. Iedereen vind marokkanen maar verdachte figuren.
Terwijl in veilig Marokko een tolerante samenleving met volle subsidiepotten voor (zelfs joden!) wacht!
Heb jij daar een verklaring voor?
__dictatuur | 06-03-14 | 10:54 |
Naief. Er zijn dingen die je wel kunt doen en dingen die je niet kunt doen. Met je 010-shirt tussen 020-fans gaan staan tijdens ajax-feijenoord... Moet kunnen, maar niemand doet het. Met je fiets op de snelweg... Moet kunnen, maar niet handig.
-weggejorist-
Scheten-wapper kan dit vast wel weer goedpraten.
@kwark001 | 06-03-14 | 08:48
Ik kan niet anders zeggen dan, je heeft 100% gelijk. Maar leg dit nou uit aan onze naïeve politici en hen stemvee. Die liggen nog steeds te slapen..
Een Nederlander moet OVERAL kunnen wonen !!
2024:
''Al snel kreeg ik te maken met allochtonen die het op mij voorzien hadden. Een stuk of 30, 40. Als homoseksueel heb je volgens hen geen recht op een leven, en moet je dood.' Of wat dacht u van: 'Ik kon de hond niet uitlaten of naar de supermarkt zonder bedreigd te worden. Ze gooiden ook stenen door mijn autoruiten en naar mijn hond.''
@ Gerrit1962 | 06-03-14 | 10:51
Ik ben thuis geboren, volgens u ben ik dus geen Nederlander?
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 10:52
Ik vind het nog steeds weinig. Als er 100 Nederlanders woonden in Marokko of Turkije - en die maakten net zoveel aanspraak op sociale voorzieningen en gedroegen zich gemiddeld zoals marokkanen en turken dat hier doen, dan waren ze allang door woedende menigtes gelyncht en hun huizen in brand gestoken.
@ m@rkus | 06-03-14 | 10:47
Gelul, iedereen moet overal in Nederland kunnen wonen zonder dat hij/zij daar enige vrijheid voor op zou moeten geven. Ben je het daar niet mee eens, dan hoor je niet in Nederland thuis.
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 10:45
Het is misschien een idee om je mening over het topic-at hand te geven in plaats van met jij-bakken het onderwerp proberen te verleggen.
Mijnheer Bolsius zet zich in Amersfoort volledig in voor de volledige annihilatie van het CDA.
nl.wikipedia.org/wiki/Lucas_Bolsius
-weggejorist-
Zucht kom uit de tijd dat als je een negert/hakkebar zag lopen draaide iedereen zich om....... maar het begint nu al andersom, je ziet tegenwoordig meer hakkebars lopen dan Nederlanders.... Nederlander= iemand die Nederlands praat, geboren in een ziekenhuis, met een voorhuid aan zijn leuter, en de theedoek nog gebruikte voor alleen de afwas en niet op je kanis..... dat waren nog tijden ZUCHT!!
@nietzohypocriet | 06-03-14 | 10:45
3 moskeeën in 14 jaar tijd? Dat gaat toch helemaal nergens over, beste Hypocriet.
Weet je zeker dat die in brand zijn gestoken? (en dan niet door een op verzekeringsgeld azende man in een jurk?)
Of door iemand die zijn peukje op een bidkleedje liet liggen?
Volgende generatie van die losers krijgen het zo moeilijk dankzij hun achterlijke ouders ! Moeten continu omkijken
geldgelul | 06-03-14
Eens met je punt. Er zijn delen van Nederland waar je als homo niet moet gaan wonen, en een achterstandswijk is dan zeker iets dat je moet vermijden... De man in kwestie had dus even zijn huiswerk moeten maken...
-weggejorist-
Vreselijk dat dit in mijn mooie stadje gebeurd. Niet dat ik ga want ik geloof niet in stille tochten, gij zult niet-campagnes, voorlichting op school en etc, maar ze houden zondag om twee uur een picknick. Misschien leuk voor Danny.
ALS een allochtoon "optreed" tegen homo's dan is dat geen dixkriminazi maar pure discriminatie. Alleen omdat onze lieve vriend geen getint uiterlijk heeft, wordt hier door onze politie, politiek en rechterlijke macht niet tegen opgetreden. Mocht een autochtoon zo dom zijn om het in zijn hersens te halen er iets aan te doen ( bijvoorbeeld door een getrainde pitbull op die bontkraagjes af te sturen) dan breekt de hel los!!!
De sharia is er grotendeels al.
Wij mogen ons land binnenkort hernoemen: Mokroland, moslimland, al(lah)land, NoNederland take your pick..... Willem Alexander wordt dan Willen AllahAnders.
Het algemeen belang is in het geding omdat het individu in het geding is. Dat schijnt nogal moeilijk te bevatten voor de navelstaarders van de andere partijen.
-
Als er partijen zijn die zich dit zou moeten aantrekken zou het wel de van oudsher liberale en de voor het individu opkomende D66 en VVD. Maar het blijkt dat deze partijen de confrontatie niet aandurven, eigenlijk durft niemand de confrontatie aan.
-
We laten ons als een stelletje sardines opeten door eromheen haaien die de 'zwakkeren' kiezen uit de baitball die de westerse samenleving is en we staan erbij en kijken er naar.
-
Ik veracht onze zwakke instelling in deze kwestie. Solidariteit, my ass. We zijn vergeten wat solidariteit is. We zouden met z'n allen alleen al voor Henk op de PVV moeten stemmen.
MultiKul gaat over keuzes maken. Je kan nu eenmaal niet EN blij zijn met de islam en overal een vrolijke moskee neerzetten; EN homo's een veilig leven gunnen.
"Onze" overheid heeft een duidelijke keuze gemaakt. Dus homo's: kruip eens terug in jullie kast, dan mag je gerust en gesubsidieerd 1 keer per jaar met duizenden tegelijk een boottochtje door Islamsterdam maken. Samen met wat vrinden van "onze" overheid.
Oh, volgende keer doet er ook een marokkanenboot mee. Leuk he?
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
Net als of alleen homo's getreiterd worden......
Kaan78 | 06-03-14 | 10:18 |
Ach, u vindt dat de homo te weinig integreert in de wereld van De Verhevene? Hij onderwerpt zich niet, zoals die Verhevene beveelt? Integreren is je onderwerpen aan één dwingende waarheid ten koste van alle andere waarheden, en uiteindelijk ten koste van de vrijheden van anderen?
U draait de wereld ondersteboven, een probleem waar wij hier in het westen momenteel mee te kampoen hebben. We geven ruimte, maar die wordt misbruikt om anderen stelselmatig ruimte te ontnemen.
U begrijpt dat er een magisch moment komt waarop we zullen besluiten paal en perk te gaan stellen waar we de neiging hadden te veel ruimte te geven. Omdat ruimte geven ruimte afgeven bleek te zijn. En die Verhevene zal op die magie geen enkele, maar dan ook geen enkele invloed kunnen hebben omdat onderwerping, zeker onderwerping aan een misbaksel, binnen dat magische gebeuren geen plaats zal hebben.
Vul zelf maar in.
-weggejorist-
@salted sound
LOL!!
"De politie heeft intensief met het slachtoffer opgetrokken, maar tot ons aller spijt nog geen succesvolle stappen kunnen zetten om de daders aan te pakken,' aldus Van Eijk."
Dit zegt dus echt alles, de veiligheid van mensen in NL kan dus schijnbaar alleen nog maar worden bewerkstelligd door het verkassen van de slachtoffers. Dus, ipv allechtonen getto's straks getto's voor homo's, lesbiennes, Christenen, Atheïsten enz. enz. ?
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
@Kaan78 | 06-03-14 | 10:18
Ik zag dat je gemiddelde kudo-waardering op -15 per geplaatste tegel staat.
Nou ben ik niet zo voor het kudo-systeem, maar gezien het bestaat zou ik voorstander zijn van het permanent verbannen van reaguurders die onder de -10 komen.
Wat vind jij daarvan?
In het belang van de rust en veiligheid in de wijk, kunt u
Beter verhuizen Henk! En doe vooral geen aangifte want u weet zelluf! Verkoop uw huis aan een allochtoon, die azen op verlaagde verkoopprijzen! Waarom bent u dan inhemelsnaam ook Nederlander? Tsja ik begrijp het allemaal wel maar u kunt helaas niets doen! Zolang u nog niet vermoordt bent en het blijft bij bedreiging!
Dat zal meneer Henk leren!
Zo gaan ze dus om met Nederlanders!!!!! Wij sukkels!
Dan nog even voor Quid: adres (onz.) - het adres DAT. De adres die is een marokkanisme...
Hadden we Putin maar.
gewoon nog even wachten
revolutie komt vanzelf
zie de krim
op een gegeven moment zijn de mensen die faal politiek en haat moslims zo zat.
Ik zeg: Deportatie, Ik zeg: PVV, Ik zeg: kutvolk!, maar wat ik er nou echt van vindt is moeilijk te verwoorden zonder een ban voor het leven te riskeren, want ons ooit eens zo tolerante land wordt naar de klote geholpen door incompetente, prehistorische nazaten, dus tyf op met die gasten, en gemeenten toon eens echte ballen en trek die grens!!!!
Ik ben een voorstander om met de pet rond te gaan, en Henk te voorzien van een stoere M-60, met dito ammo, om even full-metal-jacket te gaan op die stenen gooiende kut-marokkanen. Als Henk wil, kan hij ook een minder stoere versie krijgen, zo´n nichterige MP-5, om eens een rondje te trakteren op zijn moslim buren.
NieuwS dus
Misschien zijn ze wel blij met hem in Wassenaar of zo. Hij wil graag bij achtergestelden wonen zonder te integreren.
Nieuw om te kotsen weer dit.
Zaniker | 06-03-14 | 10:08 |
No hard feelings. *Cursus *Begrijpend Lezen* aanbiedt*
salted wound | 06-03-14 | 09:37 |
Lewis Lewinsky | 06-03-14 | 09:49 |
Petrus Poortwachter | 06-03-14 | 09:50 |
Ik heb het bericht van Parsons niet opgevat als ironisch, sarcastisch, etc. Ik ben dan wellicht wat naïef geweest in mijn opmerkingen. Excuses daarvoor.
Sowieso staat naast Dordrecht, Capelle a/d IJssel, Gouda en 020, Utrecht en omstreken bol van de bontkragen met Attitude.
Moeten we niet willen, met z´n allen.
Probleem hier is ook self-fullfilling prophecy vanuit die gemeenschap wegens die gemeenschap. Gemeenschap is nogal gericht op de buitenwacht, dus wat je buur zegt of doet of predikt binnen de 4 muren van het *huis* / geloofspaleisje wordt 1 op 1 opgenomen door kansloze, geen NL sprekende, onverdraagzame, alles verlatende wat de Verlichting ons gebracht hebbende, opgeschoren nassie koppies hebbende, vrije westerse kledingdragende hatende jochies op het bankje - ben mn RANT kwijt en geen zin om er nog aandacht aan te besteden ook, land gaat naar de mallemoeren en wie er nog meer aandacht aan wil besteden kan met hopelijk wijze blik en houding eens rondrijden in de banlieus van Parijs waar dit tot de macht 10 voorkomt en waar je als blank/joods uitziende man/vrouw nog amper tot een normaal leven wordt gedirigeerd en zodoende een bom (ja NSA, lees maar mee) onder je samenleving legt.
Bommetje tikt inmiddels nogal lang.
Vraag is dan ook of bommetje afgaat, of dat er kruit van de Bart Smit in zit.
"De gemeente is uiteraard volop aan het beloven dat er een oplossing komt."
Die komt er dus niet. Simpelweg omdat de politiek geen oplossing heeft. Politiek drijft op, zoals Foucault dat noemde, een 'micropolitiek van de macht'. Politiek is een eindproduct van een lange, lange maarschappelijke ontwikkeling en de evenwichten die uiteindelijk een open samenleving als de onze hebben mogelijk gemaakt zijn broos en breekbaar, blijven in stand als de krachten die die evenwichten bepalen in balans blijven. Politici hebben de illusie dat ze die micropolitiek sturen, dat ze de eigenlijke architecten zijn van wie wij zijn en hoe wij samenleven, maar dat is een illusie. Politici zijn de nageboorten, de epifieten en parasieten die in dienst van die samenleving de opdracht hebben om daar waar het nodig is een beetje te duwen en te trekken. Maar met duwen en trekken kun je processen die de evenwichten fundamenteel aantasten niet geïnvloeden. Dat vereist meer durf, meer intellect en meer creativiteit dan welke beroepspoliticus dan ook met zich meedraagt.
@Kafkaatje | 06-03-14 | 08:46
Je snapt het nog steeds niet. Er is verschil tussen allochtonen en booslims. Allochtonen in het algemeen hebben geen hekel aan homo's. Maar booslim's wel, want ze volgen de islam en dit laatste is de bron van alle ellende.
Daarom zeggen we altijd, verbied de islam, de islam is in strijd met de grondwet van alle westerse en beschaafde landen. Het is me een raadsel welke idioot heeft de islam geïmporteerd terwijl alles wat islamitisch is, is in strijd met de grondwet hier, vrijheid van godsdienst betekent niet dat men boven de wet mag zijn.
@meneer Q | 06-03-14 | 09:54
In het "voortreffelijke" Nederlands van de NOS zou er ongetwijfeld gezegd worden:
"Is maar stigmatiserend NAAR bepaalde bevolkingsgroepen TOE".
Of:
"Is maar stigmatiserend RICHTING bepaalde bevolkingsgroepen".
Of:
"Is maar stigmatiserend NAAR DE RICHTING VAN bepaalde bevolkingsgroepen TOE".
Ach, kijk dan, Nederland komt in actie:
www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article...
Was er nou echt geen roomblanke persoon in die flat die het voor mijnheer opnam?...
Als Oskaar buurman van mijnheer was geweest had hij gezellig meegelopen met de hond uit te laten, als hetero, MET honkbalknuppel
Waarom besteedt de NOS en RTL4 daar is geen UITGEBREIDE aandacht aan??
Oh nee dat doen ze niet:
"Is maar stigmatiserend over bepaalde bevolkingsgroepen".
Nog even en er staan groepen op die zelf 'orde op zaken stellen'.
Koonkluk Huis | 06-03-14 | 09:48
Dat het "nog even" gaat duren, wordt al jaaaaaren geroepen door reaguurders zoals jij. Eén ding weet ik zeker: jij zal niet tot die groepen behoren die orde op zaken gaan stellen. Jij hoopt alleen maar dat anderen tot die groepen gaan behoren die orde op zaken gaan stellen, terwijl jij veilig dit soort onzin van achter je toetsenbord blijft roepen.
@--sql error-- | 06-03-14 | 09:49
Jij bent er kennelijk een van de weg-met-ons-filosofie. Stomkop.
@Zaniker | 06-03-14 | 09:46
Je begrijpt er echt helemaal niets van hé?
Zoek maar eens op reaguurder Parsons en er gaat een heel andere wereld voor je open.
Mag je misschiens zelfs wel je Nick aanpassen. Maar alleen als je goed je best doet.
Nederland heeft aldus de media maar 2 problemen, homo's en islam. van de vele homo's die er zijn wordt er ergens 1 gepest, hij die zo graag in een achterstandswijk een huis heeft gekocht, te midden van...... jaja moslims.
Je kunt mij niet wijs maken dat vanuit het niets, je ineens in een moslimwijk woont. Ik ben geen homo en zou ook nooit in zo'n buurt gaan wonen, simpel weg omdat het in dat soort buurten er heen anders aan toe gaat en het straatbeeld niet is om aan ge zien. Maar homo doen dat wel, waarom? ik heb geen idee, soms bekruipt mij het gevoel dat er weer 1 chronisch aandacht nodig heeft.
Pa Ramaribo | 06-03-14 | 09:29 |
MEGAFOON> Ik herhaal> Cees van Eijk, wethouder Groenlinks Amersfoort.
@Zaniker | 06-03-14 | 09:46
Of zou Parsons misschien ironie gebruiken? Of sarcasme? Of cynisme? Wat denk jij, Einstein? Of is het Sherlock?
het blijft toch een laf volk, die nederlanders.
hfakker | 06-03-14 | 09:29
Dus jouw oplossing is niets doen want weet niet? Ik weet zat realistische alternatieven. Maar daar is de tijd nog niet rijp voor. Nog niet maar de wal keert uiteindelijk het schip. Dat zal niet de ideale maatschappij zijn die ik voor ogen heb. Maar ja iemand een realistisch ander alternatief..............? Diepte stilte iemand?
Hier, nog een Groenlinkse grote mond. Altijd kritiek op anderen, maar als het erop aankomt! Ho maar.
"Volgens Halsema is het belachelijk dat homo-emancipatie als een hete aardappel wordt doorgeschoven. In het coalitieakkoord heeft het kabinet afspraken gemaakt over het homo-emancipatiebeleid. Minister Rouvoet heeft er actief aan bijgedragen dat er een paragraaf werd opgenomen over het bestrijden van discriminatie en geweld tegen homo’s, zowel op straat als in de sport, het onderwijs, de (ouderen)zorg en bedrijven."
Uit: website van Groenlinks (25 februari 2010).
De overheid beschermt je niet meer. Daar hoef je niet meer op te rekenen. Nog even en er staan groepen op die zelf 'orde op zaken stellen'.
salted wound | 06-03-14 |
Als Parsons die homo uitmaakt voor fascistische racistische nazi dan geeft dat aan dat hij niet weet de woorden fascistisch, racistisch en nazi inhouden.
Het is toch een feit dat de meeste Marokkanen in groepsverband de enkelingen molesteren, of het nu een bejaarde, blinde of een homo is maakt hen niets uit. In hun eentje durven die lafaards niets.
Mede mogelijk gemaak door PvdA VVD CDA D66 Groenlinks SP en iedere landverrader die op deze partijen stemt.
hfakker | 06-03-14 | 09:29 |
De homovervolgende klojo's een tijdje op water en brood opsluiten bij Buba.
Wij Nederlanders laten veel te veel over ons heen lopen.
Hier in de buurt hoeven moslims dit denk ik niet te proberen, als ze niet aangepakt worden door politie krijgen ze anders wel klop met een flink stuk hout.
GEMEENTE AMERSFOORT
Koploper homo-emancipatiebeleid.
[...]
Andere samenwerkingspartners:Politie
Welke partijen voeren het beleid uit:
Gemeente zelf in samenwerking met bovengenoemde organisaties.
Uit: MOVISIE/koplopers_LHBT-beleid
Het koploperbeleid bestaat kennelijk uit een jaarlang praten met het geterroriseerde slachtoffer. Ik ben benieuwd hoeveel belastinggeld aan subsidie in dit koplopersbeleid is gaan zitten. Een bodemloze put, dat is 't, zonder krachtdadig beleid en krachtdadig optreden.
Willem VanDer Decken | 06-03-14 | 09:29 |
Helaas wel.
Dan moeten wij kiezers vanuit onze principes onvoorwaardelijk stelling nemen voor onze homo's. Verkiezingstijd is binnenkort, afrekenen met die moslimknuffelaars.
@simonsniep. Haatzaaien?! Die "helden" die deze man in real life treiteren dàt zijn de haatzaaiers!
Zaniker | 06-03-14 | 09:14 |
Niet vaak zo´n simpele ziel gezien hier @Zaniker, n.a.v. je reactie op Parsons.
@Geldgelul - laatste 3 letters zouden ook volstaan. Laatste 5 ook.
Islam, Allah en de profeet Mohammed zuigen harder dan een homo op de pik van zijn vriendje. Anders kan ik het niet zeggen.
@gimme a beat,rix. Nee, niks sharia in Nederland. Voor niemand. Sharia doen ze maar in moslimlanden. Nederland is geen moslimland en zal dat ook nooit worden. Het wordt tijd dat we eens flink optreden nu. De tolerantie heeft al veel te lang geduurd.
De op geloof gebaseerde partijen weten dat ze met de islam een verkeerde bij in de korf hebben gehaald, maar zijn bang om zelf gestoken te worden.
@hfakker | 06-03-14 | 09:29
De enige oplossing is toch, ondanks je eventuele persoonlijke weerstand, op de PVV te stemmen. Al was het maar als signaal.
-weggejorist-
Er zijn meer allochtonen van islamitische komaf dan er heaumeaux zijn. Dus de politiek heeft al gekozen. Mooi man democratie.
Cees van Eijk, de verantwoordelijke Amersfoortse wethouder is van GroenLinks. Wat verwacht je dan? Altijd een muil van hier tot Tokyo, die GroenLinksers, maar als het erop aankomt kruipen ze weg in het dichtstbijzijnde hoekje. Commentaar van de GroenLinkse wethouder Cees van Eijk: de politie heeft uitgebreid met het slachtoffer gesproken. Je zou toch verwachten dat Cees van Eijk, de GroenLinkse wethouder, zou hebben gezegd: de Amersfoortse politie heeft uitgebreid "gesproken" met de intolerante allochtonen. Onthoud die naam: Cees van Eijk, wethouder GroenLinks in Amersfoort.
Iemand een realistisch alternatief of oplossing?
......
......
......
*stilte verwacht*
Waarschijnlijk heeft dat schorriemorrie niet genoeg kickboksles gehad. Ik stel voor dat de gemeente Amersfoort een potje vrijmaakt...
Voor wie van concrete actie houdt: burgemeesterAPENSTAARTamersfoort.nl
het is eigenlijk makkelijk zat, ga met een stel stevige knapen naar die laffe ratten toe en leer ze mores. wanneer zal dat eindelijk toch eens gaan gebeuren? het is immers het meest verachtelijke volk van de hele wereld, wat een waardeloos stel uitvreetratten.
Onbegonnen werk dit, als de Nederlander zo is geïntimideerd dat er niet of nauwelijks meer opgetreden wordt is de zaak verloren!
Wij staan allemaal te kijken en af te wachten wat er nu gaat gebeuren, aan de overheid hebben we niks en de autochtone burger is lamgeslagen in deze overmacht van islamitische agressie, wat nu?
@pedro300 | 06-03-14 | 09:08
Alles goed met je?
Ga naar het asiel, koop de grootste gemeenste hond. Indien ze stenen naar hem gooien verlies dan controle over hem. Repeat.
Justitie in Nederland is de herder die de schapen naar het slachthuis brengt, de herdershond die de schapen beschermde heeft al lang een spuitje gehad.
-weggejorist en opgerot-
kwark001 | 06-03-14 | 08:48
Diepe buiging voor uw betoog…diepe buiging voor deze duiding!
Nederlandse Christenen kunnen er anders ook wat van.
plazilla.com...
Moidemoizelle | 06-03-14 | 09:02 | + -5 -
Two wrongs do not make a right. En zelfs de meest orthodoxe christenen gooien niet met bakstenen tegen een ander mens. Deze fanatieke homo intolerantie is ook nog eens wijdverspreid onder de Mohammedaanse bevolkingsgroepen. En probeer jij er maar eentje te vinden die het voor de man opneemt. Die vind je niet.
pedro300 | 06-03-14 | 09:08 |
Zo. Pedro. Met je wetenschappelijk bewijs. Ondersoort die je er bent.
Wat als je geen homo, pedo of allochtoon bent en toch weggepest wordt? Dan kun je gewoon lekker kapotvallen!
Hier, nog een leuke die ik van de week toevallig tegenkwam. Over hoe er in de Schilderswijk helemaal geen sprake is van intimidatie door moslims.
Dat een deel van hun buurt ook wel de 'Sharia Driehoek' wordt genoemd, daar lacht het hoofd van het gezin om. "We zijn hier nu eenmaal met meer. Onze normen en waarden zijn bovendien goed. Het kan geen kwaad dat anderen die moeten overnemen", is alles wat hij zegt.
www.trouw.nl/tr/nl/13953/Burgeroorlog-...
Over dat dwangmatige gelijkheidsdenken dat ook in Duitsland het debat bepaalt heeft Thilo Sarrazin een boek geschreven; Der neue Tugendterror in Deutschland. Über die Grenzen der Meinungsfreiheit in Deutschland.
Een aanklacht tegen de verstikkende deken van het policor-denken, dat ook hier in Nederland het debat bepaalt. Homo's konden tot halverwege jaren '90 gewoon hand-in-hand lopen. Niemand viel ze lastig. Totdat de tweede en derde generatie Moslims op straat verschenen. Laatst was er een debat op de NOS over de immergroeiende homohaat. Gekunsteld werd elke link naar allochtonen of de Islam uitde discussie gehouden. De conclusie was eigenlijk dat er in de Achterhoek nog steeds mensen leefden met homofobie. Yeaahhh right.
Zo'n boek als dat van Sarrazin, dat moet eigenlijk ook in Nederland verschijnen. Ook hier worden de discussies bepaalt door de P&W's, DWDD, D66 en andere clubjes met elitair-naieve blik op de maatschappij. Tot die tijd moeten wij met z'n allen maar de evangelist zijn:
Homofobie wordt veroorzaakt en gepropageerd door de Islam. Niet door spruitjesetende Henk & Ingrids, noch door jongeren in de Achterhoek, maar door de Islam. Massahysterie, bewustzijnsvernauwing en pure domheid zijn de kernelementen van deze heersende overtuiging.
-weggejorist-
Mooi man, onderontwikkelde culturen in grote hoeveelheden binnenhalen. Kost een paar bijstands-centen, maar dan heb je wel schitterende prachtwijken vol vrolijke culturele mensjes waarmee je vrolijk je verschillen viert.
Al die pestmocroos moet je door Gordon laten ontmaagden.
Nederland...
@ DickDavids | 06-03-14
Ja inderdaad. Ik snap die lui uit Marokko en Turkije ook niet.
Oh. En ieder die er interesse in heeft, heb nog een interessante link over sharia praktijken>
www.theguardian.com/news/blog/2008/feb...
Heb m eerder gepost denk ik. Is het lezen meer dan waard.
En dan hebben we het nota bene over een moeilijk in te komen land als CA.
Veel thee. Dat lost alles wel op.
Wie gaat er nou ook in Liendert wonen? Dat is vragen om problemen.
Petrus Poortwachter | 06-03-14 | 09:05 |
Ja dat zie ik ook liever.
Probleem> niet iedereen is in de wieg gelegd om Duits herdertje fatsoenlijke opvoeding te geven zodat hond niet alleen goed luistert maar ook alleen naar jou luistert.
En bepaalde *taken* dan ook uitmuntend uitvoert.
Het feit dat we 40 jaar naar dato - ik zou hier bijna het woord feminisme hebben genoemd, sorry gays - weer *de barricaden op moeten* om achterlijke zandratten te vertellen dat je met je poten van poten afblijft, tja.
Het is een onomkeerbaar proces als het zo doorgaat.
Lijkt het wel op. *Doorrgaaan, voorraall doorrrgaan*.
Met importeren, uitbetalen, de val in gang zetten, je eindlot bespoedigen.
Liendert? Is dat net zoiets als Hoempert?*
*(zie Scheepskamelen)
Tijd dat Samsom weer straatcoach wordt om die gasten Nederlandse normen en waarden bij te brengen.
Anders toch maar de Wilders politie die wat knieschijven naar de orthopeed schiet!
Dit moet stoppen voordat iemand de wijk uit gepest word voor het eten van een frikandel.
Nederlanders zijn gewoon een bang volkje geworden, ik heb al meerdere malen gezien dat 2 marokkanen,tientallen nederlanders intimideren..
Nederlanders bellen hooguit vanachter de gordijnen de politie op.. en die moeten vervolgens alles oplossen.
Marokkanen zijn niet bang,en helpen elkaar.
Nederlanders zijn bang en laten elkaar in de steek.
Wie wint?
Wie gaat er dan ook in een allochtonenwijk wonen..
Hoop dat er om deze pauperwijken ooit nog eens meters dik en hoog prikkeldraad omheen wordt gezet. Putin zorgt straks wel voor de bewaker met kalashnikov
Ik hoorde laatst op een tv quiz de vraag gesteld worden "Hoeveel procent van de bevolking is moslim?". Ik weet nog dat ik schrok van het antwoord. Maar 5 procent! Hoe is het mogelijk dat in een land met 95 % niet-moslims er zoveel islamitische ellende is? Het antwoord is helaas: we zijn het zelf. Het Kwaad is niet het probleem, het gebrek aan verzet tegen het Kwaad is dat wel.
Ga naar België een koop een Pistool en los het zelf op.
Misschien eindig je in de bak.
Maar wel met een heerlijk gevoel.
De overheid doet niets voor je.
Parsons | 06-03-14 | 08:46 |
Quote: ''Henk heeft niet alleen homo, maar is dus ook nog eens een fascistische racistische nazi.
Is Henk daar al voor aangeklaagd?''
Hee Parsons, aan je opmerking ''Henk HEEFT niet alleen homo'' kan ik opmerken dat jij wellicht Ahmed of Mohammed heet.
-edit: feli, jij bent de domste reaguurder van de maand -
Uh oh, Henk die heeft het woord "allochtonen" genoemd. Oftewel, de linkse gütmenschen kliek zal hem een racistfacist noemen die niet zo moet zeiken en het zelf heeft veroorzaakt (ofzoiets).
Walgelijk.
Tsja, middeleeuwse ideologie import leidt nou eenmaal tot 'frictie'. Kan hier best kwaad om worden maar ik wil geen ban dus laat het hier bij.
Degene die de baas zijn zwaaien de scepter en in Nederland zijn dat de allochtonen, want alleen zij kunnen voor elke gelegenheid ergens een troefkaart trekken waardoor wij er als racistisch, fascistisch, discriminerend, islamofobe, vreemde cultuur hatende kanker kaaskoppen uit elke discussie komen. Nou ja, discussie...
Als een homo in een gristelijk zwarte kousen-dorp een keer verkeerd wordt aangekeken staat de linkse kerk op z'n kop, maar bij mishandeling en pure terreur door islamitische allochtonen kijken ze liever weg...
@pedro300 | 06-03-14 | 09:08
Wat een gelul zeg. Hoe kan je bijvoorbeeld homoseksualiteit alleen baseren op het hebben van orgasmes (verslaving?). Er bestaand ook aspecten als affectie en liefde. Net zoals heteroseksualiteit.
@ geldgelul | 06-03-14
Heb je een punt mee. Was ik helemaal vergeten.
Je kan van mij toch niet verwachten dat ik alle ellende van de islam in een tegel neerplemp. :-)
@geldgelul | 06-03-14 | 08:53
Misschien komt deze mijnheer niet op Geen Stijl, en verneemt/vernam hij alleen via de PO hoe geweldig de multicul een verrijking van onze cultuur is.
Hij is dus eigenlijk onder valse voorwendselen dat huis ingerommeld...
Die 30 tot 40 mannen die Henk met de dood bedreigen zijn terroristen. Ja, terroristen. Een ander woord is er niet voor.
Die terroristen moeten zo snel mogelijk aangepakt worden.
Hebben we in Nederland geen anti-terreur-brigades, bij politie of leger, die dat kunnen doen? Commando's? Mariniers?
*optreden tegen terreur, overheden*
Er gaapt een enorme kloof tussen de Islam en Westeuropa op het gebied van opvoeding, intelligentie, ratio, algemene ontwikkeling. Door ons dwangmatige en neurotische gelijkheidsdenken worden de ware oorzaken van non-integratie van Moslims niet gezien. Door de politiek, that is. De man in de straat weet al 20 jaar dat Islamieten de moderne pest van deze planeet zijn.
@kwark001 | 06-03-14 | 08:48
"Dat is de eerste Henk van Wilders die weggepest wordt. Nu Ingrid nog....."
Ingrid wordt al jaren voor hoer uitgemaakt en of na gesist,terwijl haar oma waar ze naar vernoemd is wordt overvallen.. beroofd en in elkaar geslagen word.(soms wel tot de dood er op volgt.
Waar is Ivo Opstelten als je hem nodig hebt?
Hij is zijn 2% pakkans aan het koesteren.
Er is geen enkel!!!! wetenschappelijk bewijs dat er een tussensoort bestaat anders dan man /vrouw ,het is gewoon een keuze, dezelfde als pedo ,paardenwippers,schapenaaiers e d.
het valt allemaal onder verslaving aan sex.(orgasme`s).
Als allah niet gewild had dat er homo's zouden bestaan waarom heeft hij mannen dan tepels gegeven?
Da's namelijk echt super gay!
Maar zonder gekheid, als er al een god of allah is en het is een god van liefde dan moet hij echt een tyfushekel hebben aan moslims.
Net als ik.
@Moidemoizelle | 06-03-14 | 09:02
Gooien die christenen met stenen?
@ Geldgelul
Jouw volgende stap is: Waarom zou je homo zijn in een land waar zoveel homo-intolerante Marokkanen wonen. Eigen schuld, dikke bult.
Ik heb dit tragische verhaal gister via televisie mogen vernemen. Twee dingen die opvielen: Klein onwijs eignaardig Marokkaantje van een jaar of 14 zei: "Kijk, hij gaat zelf weg. Wij pesten hem, maar uiteindelijk verhuist hij zelf, dus wegpesten? Nee. Alleen pesten."
EN wat nog erger was: De politie zei tegen Henk dat het jammer was dat hij geen herdershond had, want dan kon hij in ieder geval wel veilig thuis zijn. Om vervolgens onverricht naar het bureau te vertrekken.
Het wordt tijd dat gepest, geweld en intimidatie om afkomst of geaardheid dubbel wordt bestraft. Vergelijkbaar met ambulancepersoneel..
Zolang dat linksvolk zijn kop in het zand blijft steken, blijft dit normaalgoed.
-weggejorist-
De ervaring leert dat politie en gemeente hardnekkig wegkijken, vingers in de oren stoppen, geen strafbare feiten constateren, geen bewijs gevonden hebben etc. Zodra de verdachten allochtoon zijn komt er blijkbaar een soort veto uit de politie en/of gemeentetop op verdere aanpak. Iets anders valt niet te constateren.
ik hoop dat dit nieuws Poetin bereikt en dat hij dat z'n juigaapjes van de staatsmedia laat opdraven om Nederland zwart te maken en het kabinet weg zetten als homofoob...
NL = hypocriet
Feynman | 06-03-14 | 08:51
En de enige oplossing voor alles ligt zó voor de hand: grijp er een paar bij hun kuif, geef ze een enkeltje Marokko, zonder recht op terugkeer.
Die laffe honden raken volledig in paniek bij de gedachte om niet meer tussen de Hollanders maar tussen hun eigen mensen te moeten leven.
Klaar is kees.
@salted wound | 06-03-14 | 09:03
Doet me weer denken aan dat filmpje van die man, ik meen in casablanca, met die twee loslopende duitse herders.
Daar gooiden die klootzakken ook met stenen. Kostte de eigenaar van de honden nog grote moeite om zijn honden eraf te krijgen.
Mischien een tip voor alleenwonende homo's in achterstandswijken. Dat en het zoeken van zo'n opgepompte leernicht vol plaatjes
Voor het volk wat de apartheid heeft uitgevonden blazen we wel wat hoog van de toren over allochtonen.
Dat de politici weer de weg van de minste weerstand kiezen is ook niet verwonderlijk. Het enige wat je (legaal) kan doen is niet gaan stemmen, stem tegen stem niet.
Artikel bol van hartverzakking-versterkende feiten.
Laat ik me beperken tot 1, om mijn gemoed zo goed mogelijk te kalmeren.
*Stenen gooiend naar mijn hond*
Stenen? Gooien? Palestina kom er maar in.
Jammer dat hond meer type schoothond is blijkbaar.
Tiefushyenas zijn in de praktijk nl. nogal bang aangelegd.
Nederlandse Christenen kunnen er anders ook wat van.
plazilla.com/page/4295125492/god-s-men...
Misschien moet de NPO even wat meer over homohaat in Rusland gaan vertellen, zodat de Nederlandse kiezer dit snel vergeet...
Bloodzone | 06-03-14 | 08:56 |
Weet je zeker dat het Amersfoort was? De gewaardeerde Bokito ergo sum beweerde gisteren nog dat alles primááá is in Allahs-fort.
En dan durven ze hier hun mond open te dien tav Rusland... hier mogen de wetten wellicht voordeliger uitpakken voor homo's, de dagelijkse praktijk doet dat niet...
Fantastisch toch die multiculturele samenleving?
Waarom zou je als Nederlander in een wijk met allochtonen gaan wonen? laat staan om daar een huis te kopen en al helemaal als je weet dat je homo bent?geldgelul | 06-03-14 | 08:53 | + -6 -
Omdat dit een VRIJ land is! Zou moeten zijn in elk geval.
Zelfs met het bunkerhard aanpakken van 40 kutmarokkanen heb je nog geen oplossing. De haat zit zo diep in die mensen, het is angstaanjagend hoe agressief en intolerant ze daarvan worden.
Het engste is dat ze te allen tijde een rechtvaardiging kunnen vinden voor hun hondse gedrag - dat is het islamitische denkstelsel. Geen moraal.
@geldgelul.
Wat een onzin man. Verhuizen wanneer de huizenmarkt in mineur is omdat je homo bent of de crisis uitzitten en verhuizen tijdens betere tijden. Hij heeft toch niet gezegd dat hij de kosten voor deze flat niet op kan brengen?
Die treieraars kunnen toch gewoon opgepakt en afgemaakt worden. Wellicht nog waarschuwing voordat je ze daarwerkelijk doodmaakt, maar het lijkt me redelijk simpel.
@kwark100: goed verwoord, de waarheid is treurig.. het gaat niet de goede kant op, dat is duidelijk
@ geldgelul | 06-03-14
Ik zou daar ook niet gaan wonen, zeker niet als homo. Maar je stelling loopt daar mis, waar de inbreker toegelaten mag worden als de deur openstaat.
Dan wordt die inbreker insluiper en ben je het zelf schuld? Toch? :-)
-weggejorist-
Autochtonen protesteren tegen Pedo:
Busjes ME, Extra beveiligingscamera's binnnen één dag,
de hele NL-se pers voor de deur, samenscholingsverbod
en de burgemeester staat persoonlijk garant.
Allochtonen treiteren homo:
Ga maar snel ergens anders wonen, de kosten zijn voor
jou en dikke doei!
Of u wel op ons wilt stemmen!
En toch schop jij elke keer tegen Wilders aan Quid. De enige die hier echt structureel iets aan wil doen. Maar dat mag niet van jou, want tjah, het is Wilders.
@tovervork | 06-03-14 | 08:52 |
Ja, dat is dan weer een ander probleem. Denk dat mensen gelijk zijn.
Gaat die trut van de coc met d'r grote waffel nu ook wat zeggen over dat er geen olympische spelen in Amersfoort mogen worden gehouden?
-weggejorist-
verschrikkelijk verhaal, maar het gezeik over de restschuld op die woning gaat er bij mij niet in. Je hebt ook nog iets als verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag. Waarom zou je als Nederlander in een wijk met allochtonen gaan wonen? laat staan om daar een huis te kopen en al helemaal als je weet dat je homo bent?
Het pesten en treiteren is verschrikkelijk, maar het kopen van een huis in deze prachtwijk zijn eigen fout
ik snap de lol van homo's pesten niet, maar dan ook echt niet. maar ik ben dan ook opgevoed met het idee dat mensen gelijk zijn.
De overheid heeft het monopolie op geweld, maar gebruikt dat niet om de burger te beschermen. Wil ze van dat monopolie af?
We kunnen wel heel hard boehoe roepen naar andere landen, maar zolang de vrijheid in Nederland slechts een afnemende papieren vrijheid is, past ons een iets kleinere broek.
geloof nou maar niet dat die laffe bestuurders dit kunnen/willen oplossen.
-weggejorist-
Het heeft er misschien mee te maken dat het opperhoofd van Amersfoort een religieuze en dus vooral homo-tolererende CDA-burgemeester is? Not.
Wat een dieptriest landje zijn wij ook. Eerst als witwasnatie dienen voor het regime van Oekraine, nu de tegoeden bevriezen. Vorige maand nog een hoop stennis trappen bij Rusland over Homorechten, en nu dit in Amersfoort. Practice what you preach! Echt, ik schaam me gewoon diep dat ik in dit land leef.
Snap het toch. Die homo heeft 1 stem tijdens de verkiezingen, die seksueel onzekere gewelddadige nieuwe Nederlanders veertig. Deze veertig zijn opgevoed door honderden familieleden. Voor iedere duizend politici die de homo in de stront laten zakken is slechts een enkeling die voor hem opkomt.
Fuck de grondwet. De sharia is in.
Volgens mij ben ik het helemaal eens met alle bovenstaande reaguursels.
Oppakken. Uitzetten.
Kruipend naar huis om niet op te vallen. Dit land is ziek, kapot en de weg kwijt.
Echt NL. Grote mond naar Sochi, negertjes importeren want ze zijn homo, maar ondertussen je eigen straatje niet schoon kunnen houden.
Wat een stelletje flikkers zijn het toch die allochtonen.
Mietjes bovendien !
Met z'n dertigen tegen een. Zo ken ik ze weer de helden.
Dat is de eerste Henk van Wilders die weggepest wordt. Nu Ingrid nog.....
Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.
10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.
25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.
En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met het gezwel dat islam heet in dialoog?
En verder: hoezo zou de islam in Nederland wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?
Het Nederland uit het liedje 'Het kleine café aan de haven' bestaat niet meer, dat is weggegeven aan onverdraagzame, intolerante lieden met een achterlijke cultuur.
Henk heeft niet alleen homo, maar is dus ook nog eens een fascistische racistische nazi.
Is Henk daar al voor aangeklaagd?
Oppakken en opsluiten is toch niet zo moeilijk.
-weggejorist en opgerot-
REAGEER OOK