
Schokkend bericht
bij RTV Utrecht, kwoot: '
AMERSFOORT - Een brute mishandeling is een kat in Amersfoort fataal geworden. Vandalen stopten vuurwerk in het achterwerk van het dier en staken dat aan. De kat raakte daardoor zo ernstig gewond dat hij afgemaakt moest worden.' Eigenaar Eric Fluit heeft inmiddels aangifte gedaan en flyers uitgedeeld om te waarschuwen tegen de dierenbeul. Dan nu de miljoen euro vraag: how to deze kattenbeul straffen, mocht hij opgepakt worden? Kiezen maar: 1) Boete van 150 euro en taakstraf van 80 uur. 2) Met gelijke munt terugbetalen. 3) Met gelijke munt terugbetalen, maar dan wel met een Cobra 6 XXL. 4) Met gelijke munt terugbetalen, maar dan wel met 25 Cobra 6 XXL's. 5) Ophangen. 6) Vierendelen. 7) Hohoho, beschaafd land hiero. Levenslang opsluiten. 8) Levenslange onbezoldigde tewerkstelling in een kattenasiel. 9) Uitzetten. 10) een combinatie van al het bovenstaande. Oja PS: een vuurwerkverbod gaat niet helpen tegen dierenbeulen. Dierenbeulen gonna dierenbeul, met of zonder GroenLinks-verbodje. En nu opsporen die hufter, hup politie! Eric, sterkte!
Instant Update:
Foto's van het mishandelde beestje met begeleidende tekst van de eigenaar. Niet klikken als u van dieren houdt. Serieus niet fijn. Bah.
Reaguursels
Inloggendierenbeulen ,gefeliciteerd,jullie zijn echt helden,tenminste ik denk dat jullie je wel zo voelen.
later als jullie kinderen krijgen ,heb je in elk geval stoere verhalen te vertellen toch?
wat zullen je kinderen dan toch trots zijn.
maar waarschijnlijk duurt dat nog even,ik weet niet welke leeftijd jullie hebben, tot die tijd zullen jullie bij elke kat die je tegen komt, er aan herinnert worden het doet jullie nu misschien nog niets maar geloof me maar ,het gaat jullie achter volgen.
leuk als je weet dat heel Nederland ,jullie uitkotst.
jullie zijn echt minder waard dan welk dier ook op deze aardbol.
namens alle dieren wens ik jullie een leven waarin jullie je heel schuldig gaan voelen ,want elk mens heeft een hart ,zo ook jullie ,alleen die van jullie is verrot, ziek ,en verhard .
Wat stoer van jou om iemand te willen verminken, vergeet niet dat wij dan zelf voor de ziekenhuiskosten, levenslange uitkering en therapeuten mogen betalen. Ik geloof ook niet in rehabilitatie als wondermiddel, maar iets beters hebben we niet, en dan hebben we in ieder geval nog een kans dat iemand tot latere inkeer komt en weer een bijdrage levert aan de maatschappij.
kovariant | 31-12-13 | 13:49 | + -3 -
.
Stoer is helemaal niet waar het om gaat. Iemand een les leren, dat is het doel. Duidelijk is dat onze strafjes die we in deze tijd geven het effect missen. Ik zou daarom het roer wel eens om willen gooien en lijfstraffen opnieuw willen introduceren. Al is het bij wijze van experiment.
Zet een prijs op hun hoofd en hoop dat ze hun hele leven achterom moet kijken.
Dit is het laagste wat je kan doen.
Als dit mijn kat was geweest zou ik zorgen dat de dader (s) het niet meer konden navertellen.
Hoop dat de dader zijn naam snel bekend wordt.
Als dit mijn kat was geweest zou ik zorgen dat de dader (s) het niet meer konden navertellen.
Hoop dat de dader zijn naam snel bekend wordt.
Blij met alle reacties, maar zijn er nog maar 300.
Geenstijl, plaats svp ff een oproep om de daders te vinden, er heeft vast wel iemand iets gezien. Zodra duidelijk is wie het gedaan heeft alleen maar even een foto of de Facebook pagiba van de daders plaatsen/bekend maken. De rest gaat vanzelf.
Hiermee doen jullie goed werk want een volksgericht zal toekomstige idioten afschrikken.
En? Wie is die zieke klootzak?
Ik ben tamelijk mild vandaag. Optie 3 en daarna naar de dierenarts voor een spuitje in het bijzijn van zijn baasje.
Ik kom daar vandaan en ik kom er achter wie je bent.
Elke keer verbaast het mij weer wat voor zieke zielen op deze aardbol zitten te kloten.
vuurwerkverbod lijkt me helemaal OK!
@skeel | 31-12-13 | 19:30
Hoogstens de methode. Dierenbeulen "experimenteren" het hele jaar door. Nog niet zo heel lang geleden heeft een groep basisschool leerlingen zelfs een keer een kleuter vermoord - gewoon om te weten hoe zoiets nou voelt.
@poeszje | 31-12-13 | 20:00
Ik vind het vrij ver gaan wat je allemaal schrijft. Je hebt geen enkel idee hoe die kat er aan toe was en wat de dierenarts de eigenaar heeft verteld. Op de (werkelijk gruwelijke) foto's zie je alleen de schade die uitwendig veroorzaakt werd, maar het is zeer waarschijnlijk dat de interne schade nog veel groter was. Als mens zou je waarschijnlijk de rest van je leven aan een infuus hangen (als je het al zou overleven) en ik heb echt de tranen in mijn ogen staan van geluk dat Luna dat niet mee hoeft te maken.
Geen van alle keuzes.
Ik ga voor spietsen in de vorm van Vlad Dracula's methode. Het schijnt dat hij zijn methode van verticaal spietsen op laatst zo perfectioneert had, dat het soms zelfs dagen kon duren voordat de persoon overleed. Ik treed verder niet in details. Zie www.youtube.com/watch?v=ABxoGmL11HU als je echt alles wil weten.
Die servers van Geen Stijl zijn echt te langzaam, jammer hoor...
@frank87 | 31-12-13 | 18:41
Volgens mij niet voor buitenlanders in het algemeen, maar specifiek voor noordelijke (Germaanse) stammen. De verklaring zou zijn dat voor de Grieken het Germaans als bar-bar-bar zou klinken. Dat is dus net zoiets als het Marokkaanse assemagellismagalles.
Nou... even die Geen Stijl extensie uitproberen... wennen zeg...
Nee, die dierenarts kon niets doen omdat de klant het niet wilde betalen, zo gaat dat meestal.
EduardNL | 31-12-13 | 18:47 | + -2 -
Nog 20 minkudo's te gaan ! Ik sta voor ! Ja, veel te vaak hebben de mensen het geld er niet voor over om het beest te laten opereren, en dan laten ze hun troeteldier maar 'inslapen', je leest het in de krant, de arts kon niet anders dan het dier te laten inslapen, ja ja, nou, ik denk het wel hoor, de mensen hadden het geld er niet voor over. Als we alle zieke bejaarden in het land zouden laten inslapen, dan hadden we nu geen negatieve begroting meer, maar ja, als we dat wel hadden, dan gaf een of andere sullige minister zoals Bos destijds, aan een sullig doel uit, zoals het redden van banken...
Ondersteboven hangen en vanaf z'n kruis doormidden zagen.
Komt er dan echt in niemand op dat dit soort dingen gewoon elk oud en nieuw gebeuren, en dat we nu ineens een grote discussie over een non-issue houden??
Triest natuurlijk maar helaas gewoon de realiteit van de (oudejaars)dag.
Heeft zo'n dierenarts pogingen gewaagd om het beestje te redden? Vind dat men maar al te snel op "inslapen" zetten
lawinepijl in zijn rectum en afsteken. Vervolgens 112 bellen en verkeerde adres doorgeven. Een loser en een lafaard is het. Moet hij eens bij mijn rotweiler proberen i.p. v. een weerloze kat.
@Brou Is Back | 31-12-13 | 14:38
Bij mijn weten is barbaar afgeleid van het Griekse woord voor buitenlander.
Graag een cobra 6 XXL in zijn reet stoppen en lang laten lijden tot ie doodbloedt, voelt ie zelf hoe dat voelt.
Ik hoop dat de dader al deze reacties ziet, en verder moet ie opdonderen, stuk onbeschoft vuil.
En dan graag op tv, daar ga ik graag voor zitten.
Ik heb de foto bewust niet aangeklikt.
Alleen al door de gedachte kreeg ik een naar gevoel in m'n hoofd.
Als ik wist wie het was zocht ik hem/haar/hun op.
-weggejorist-
-weggejorist-
Leuk al die meningen en bespiegelingen, katten zijn leuk of niet en met die mensen zou dit of zou dat.
Maar is er niet een mogelijkheid om echt iets te doen? Beloning uitloven; ik doe mee en niet met vijf euro. Dadertje interviewen; daar laat ik de oliebollen nu voor staan.
Het machteloos leuteren over iets zou eens ingeruild moeten kunnen worden tegen concrete daden. Bah.
Ies koeltoer ?? :-( Zo triest.., zo ziek...
alle combinaties toevoegen graag, dus 10 en met een kanon afschieten, zodat hij / zij op enkele tientallen meters hoogte uit elkaar klapt.
Weg met dat stuk vuil.
-weggejorist-
@TM | 31-12-13 | 14:39
En dat vind ik dan ook weer ziek. Net als dit katten opblazen.
Er lopen helaas nog steeds meer gekken buiten rond dan dat er in het gesticht zitten.
Van mij mag hij een 3 ondergaan.
In elkaar beuken, vierendelen, nog een keer vierendelen, cobra6 in zn anus, hoofd op een staak, en dan vervolgens met het hele dorp over zn grafsteen heen zeiken.
Doe maar cobra in ze reet, dan ophangen!
Dit doe je niet, en dat mag ook wel duidelijk gemaakt worden ook. Pak z'n schoenen maar af zou een groot geest gezegd hebben. Dát zal ze leren!
Als de politie niet in staat is de dader op te sporen, moet in het kader van groepsberechting de hele samenleving z'n 1 paar schoenen maar inleveren.
Ik betuig mijn medeleven met de eigenaar.
Nu de dader : De vingers afknippen en op een onbewoond eiland zetten.
Weg ermee met zulke idioten.
-weggejorist-
De dader wens ik alle opties toe, maar het baasje mocht deze dagen ook wel de kat binnen houden. (In Amersfoort wonen is überhaupt al dierenmishandeling, maar dat ter zijde)
dat wordt 1 kattenfilmpje minder volgend jaar
Inderdaad. Schiet ze door hun kop. Ik ben niet van het martelen en andere praktijken maar schiet ze gewoon af. Opgeflikkerd staat netjes.
Ik ga voor optie 4. En steeds dieper die darmen in en pas na een week medische hulp toestaan.
-weggejorist-
nl.wikipedia.org/wiki/Pistolen_Paultje...
Brengen we andere tokkies niet op ideeen door dit soort berichten?
Dierenbeulen, laagste van het laagste. Zelfs de duivel zou ze nog niet toelaten. Sterf met veel pijn aub.
De boosaardige tokkies en toklims van Amersfoort zijn rond Oud en Nieuw altijd even de baas in veel wijken van de stad. Helaas. Is al tientallen jaren zo.
De kroon spant traditioneel het relatief witte Soesterkwartier waar kaalkopjes dagenlang terreur zaaien, daartoe aangemoedigd door hun achterstandsouders.
De wijk waar de poes is opgeblazen - Zielhorst - heeft daarnaast veel last van jonge overlast gevende aanhangers van de religie van de vrede. En die houden gemiddeld genomen veel minder van huisdieren dan hun anders- of niet gelovige collegajongeren.
Ik heb overigens ook 4 poezen. En die zijn zo verstandig om zoveel mogelijk binnen, of hooguit in de tuin te verblijven in deze oorlogstijd rond oud en nieuw.
Zeg, gaan we nou met moeilijke taal smijten? Het is toch simpel? Vuurwerk is mooi, maar laat het niet ten koste gaan van anderen (mens en dier). Op wat voor manier dan ook. Mensen die verder gaan dan de standaard overlast van die kudtherrie op straat, en vuurwerk misbruiken om een weerloos dier te mishandelen zijn ziek. Neem maatregelen tegen dit soort volk, en laat vuurwerk even voor wat het is. Da's een discussie die hier niet ter zake doet, en afbreuk doet aan het leed van dit dier en zijn baasje.
Voor de dader (ik hoop zo dat dit "persoon" gegrepen wordt) past maar één opmerking: "YOU SICK FUCK !
gewoon niet kiezen, alle opties uitvoeren, in random order. Zulke eikels............. Waarom zou je zo iets doen, wat is er in je kop verkeerd verbonden om tot zo iets te komen????
Sterkte voor de voormalige eigenaar en een duizend jaar ongeluk en ziekte voor de nabestaande van de dader!
@tweetybird | 31-12-13 | 14:53 : Over dierenbeulen zijn we het dus gewoon eens. Je kunt echter in dit geval niet gaan klagen dat het nu opeens over vuurwerk gaat; dat is immers de direkte aanleiding voor dit topic?
Overigens zie ik alweer twee weken allerlei rottigheid die men uithaalt met dat knalspul, zowel in mijn woonplaats als in de rest van Nederland. Als 10% van de gebruikers er niet mee om kan gaan dan blijft ik er bij dat we beter naar het internationale model over kunnen gaan: gewoon een mega vuurwerk in iedere gemeente, georganiseerd door professionals.
Of bestaat de kick er alleen maar uit om het lontje aan te mogen steken?
Dit is waarom ik mijn kat binnen hou.
tweetybird | 31-12-13 | 14:04 : Leuk maar je gaat niet in op mijn argument. Natuurlijk zal een echte dierenbeul dit toch wel doen maar je geeft de ietwat minder sadistische tiener met dat vuurwerk de wapens gewoonweg in handen. En dat noemen ze in sommige landen 'uitlokking'.
Agree to disagree hoor, maar IK zie het verschil tussen vuurwerk en een granaat alleen maar als een gradueel verschil, niet als een categorisch verschil.
Wat mij betreft moeten ze bij dierenbeulen de ballen er af hakken.
TM | 31-12-13 | 14:30 | + 0 -
Ja en een dierenbeul met een honkbal knuppel ook. Met een mes ook. Het moet hier niet gaan over de manier waarop,maar om het gebeurde op zichzelf. Dat er een dier op smerige wijze is mishandelt en gestorven. Hoe dat gebeurt is en op wat voor manier doet er niet toe. Dierenbeulerij moet keihard bestraft worden. Dat er nu in sommige mensen vuurwerk overlast is grijpen ze nu met dit aan om het te verbieden. En in weze is dat een belediging naar de kat en zijn baasje toe. Die krijgt met een vuurwerk verbod zijn kat niet terug. Nee het moet hier gaan om de dierenbeulerij die zeer afkeurenswaardig is en er voor gestreden moet worden om dit zeer zwaar te bestraffen en dit niet geaccepteerd kan en moet worden. Dat moet de discusie zijn. Maar dit word misbruikt om af te komen van het voor sommige mensen lastige vuurwerk. Endat vindt ik fout
Een paar jaar geleden heb ik een ontplofte mol gezien, dat was best wel traumatisch.
@Doldwaas | 31-12-13 | 14:35 | + -1 -
Het volk dat dit soort dingen doet, kan zijn eigen naam niet eens foutloos spellen. Dus wat wil je met strafregels? Ik ben meer voor het aan een schandpaal binden op de markt, met daaronder een foto van de verminkte kat. Kijken wat er gebeurt!
Overigens doneer ik 50 euro voor degene die dit tuig ter verantwoording roept. En ik vermoed dat er nog veel meer mensen mee zouden doen als zoiets geregeld zou worden...
Alles maar doen, openbare voltrekking op het centrumplein.
@necrosis | 31-12-13 | 12:13 : Kan Pistolen Paultje niet nog 1 keer uit het graf worden gehaald?
Oog om oog, tand om tand...!
@frank87 | 31-12-13 | 14:04 : Ik denk maar zo dat er eerder een luid gejuich zou opgaan in Nederland.
@BellaBella | 31-12-13 | 14:07 | + 0 -
Nee, het woord "barbaar" is afgeleid van "Berber", oftwel het volk wat aan de Noord-Afrikaanse kust woont, ook wel "Magrheb" genoemd. Onze voorvaderen waren dus geen barbaren, maar over een eeuw is dit wel het geval.
brutus68 | 31-12-13 | 12:06 | + 18 -
Dit is de enige juiste oplossing! Iedereen weet dat er (inmidddels veel) idioten in deze tijd rondlopen! Als ik katten had, zou ik het risico zeker niet nemen! Dit is werkelijk te triest voor woorden.
Wat een onmensen. Van die figuren die nooit opgegroeid zijn met dieren om zich heen. Kennen de betekenis dierenliefde niet. Achterlijke gedrochten.
Strafregels schrijven: Ik mag geen vuurwerk in het achterwerk van katten stoppen. Dat dan een miljoen keer en zodra er één spelfout gemaakt wordt weer helemaal opnieuw beginnen.
Is er al iets bekend over de identiteit van deze zieke klootzakken? Ik denk zomaar dat, aangezien het types geweest moeten zijn die niet met huisdieren (want onrein) zijn opgegroeid en dat het feit in Amersfoordabad is gepleegd, het wel weer eens mogelijkerwijs misschien specimen van de genus Rattus Riffensis zijn geweest die deze ultiem zieke shit hebben uitgehaald...
Het enige waar dit soort gasten nog goed voor zijn is te vermalen tot kattenvoer!
@tweetybird | 31-12-13 | 14:04 : Leuk maar je gaat niet in op mijn argument. Natuurlijk zal een echte dierenbeul dit toch wel doen maar je geeft de ietwat minder sadistische tiener met dat vuurwerk de wapens gewoonweg in handen. En dat noemen ze in sommige landen 'uitlokking'.
Agree to disagree hoor, maar IK zie het verschil tussen vuurwerk en een granaat alleen maar als een gradueel verschil, niet als een categorisch verschil.
Wat mij betreft moeten ze bij dierenbeulen de ballen er af hakken.
Ik schrijf m'n reactie maar niet op, want dat levert me ongetwijfeld een (perma)ban op ...
zeer triest dit. Ik ben geen kattenfan, maar zoiets doe je gewoon niet. mijn voorstel, zie de vuurwerksketch van new kids.
Mensen, dit kun je toch geen vandalisme meer noemen?
Het zou al zuur zijn als het vuurwerk naast het arme beestje was afgegaan maar we hebben het hier over één of meerdere personen welke moedwillig, wetende wat er zou gebeuren, het vuurwerk bij het diertje hebben ingebracht.
Waarschijnlijk zijn het meerdere personen geweest, zo'n beestje laat ten slotte niet zomaar iets naar binnenbrengen.
Heel veel sterkte gewenst aan de eigenaar, Rust vredig beestje! En maar hopen dat deze lui opgespoord en keihard aangepakt mogen worden.
Count Basiestraat in de Amersfoortse wijk Schothorst.
Mooie wijk.
-weggejorist-
Mijn lief, hoe kun je het doen, ongelofelijk
Ik lees hier een aantal keren wat opvattingen over wat barbaars zou zijn en wat niet. Onze voorvaderen waren 'barbaren'. Valt het muntje al bij alle 'hoogopglijde' 'kenniswerkers'?
Uit het stukje :
"Oja PS: een vuurwerkverbod gaat niet helpen tegen dierenbeulen. Dierenbeulen gonna dierenbeul, met of zonder GroenLinks-verbodje. En nu opsporen die hufter, hup politie! Eric, sterkte!"
Oh nee? Dus jij bent er eentje van 'guns don't kill people' en zo? De uitdrukking is in deze wat ziekelijk maar wel eens gehoord van 'de kat op het spek binden'?
TM | 31-12-13 | 13:47 | + 0 -
Nee ben het voor de volle 100 procent eens met de man. Een vuurwerkverbod gaat niet helpen tegen een dierenbeul. Een zware straf wel. U praat werkelijk onzin. Nu is het toevallig met vuurwerk,maar het had net zo goed met wat anders kunnen zijn. Iemand die zo iets doet heeft gewoon een hele zieke geest,en heeft geen oog voor dierlijk leed. Het zijn gewoon hele enge sukkels die zoiets doen,en dan druk ik mij nog netjes uit. Maar een vuurwerk verbod maakt niet dat er zulke sukkels niet meer zouden zijn. U verward vuurwerk ,waarvan u schijnbaar last van heeft met dit geval om het verbieden. Niet met het onnodige dierenleed wat deze kat is aangedaan. Daarmee misbruikt u dit om een vuurwerk verbod te bewerkstelligen uit een hele andere overweging als dit vreselijke dierenleed. Alle dierenbeulerrij moet zeer streng bestraft worden. Dat is de enige goede oplossing in plaats van een vuurwerk verbod. Dat zet zoden aan de dijk om onterecht dierenleed te voorkomen tegen zieke dierenbeulen. U grijpt dit aan om verkeerde redenen. En dat is de realiteit. Daar moet de dieren partij voor strijden. Betere rechten voor dieren en strengere straffen voor walgelijke dierenbeulen.
@wo ist der bahnhof | 31-12-13 | 13:43
Ik praat niks goed. Ik erger me aan al die lui die deze persoon in elkaar willen slaan.
Krijgen we straks een volgend topic: "Totaalidioot slaat man dood vanwege het mishandelen van een kat."? En wat voor een lynchmob komt daar dan weer op af?
Ik lees te vaak dat de dierenarts het dier heeft moeten laten inslapen. Zooo, hadden ze geen geld meer om het beest te laten opereren denk ik dan ? Is de situatie zo erg dat je het beest moet laten 'inslapen' en dan de Televaag laten schrijven dat het dier door vuurwerk is gedood ?
drie kilo pools vuurwerk aan zijn handen binden en afsteken... in elk geval van deze klootzak dan geen last meer volgen
d jaar..
Alweer een slachtoffer van ons mooie gedoogbeleid met vuurwerk. Hoeveel dode dieren nog voor vanLeeuwen wakker wordt?
Wellicht is het een ideetje om dit soort tuig als straf een heleboel zwaar vuurwerk te geven en ze dan op te sluiten in een kooi met de grote broers van zo'n poes? Kijken of ze ook het lef hebben om een tijger een rotje in de reet te duwen?
Waarschijnlijk nog een lieve tamme kat ook. Anders was het de daders niet gelukt om haar op te pakken. Wat walgelijk. Echt heel zielig voor de kat. En over dat straffen ... ze krijgen deze zieke geest toch niet te pakken. Dus dit incident blijft voor de dader zonder enig gevolg.
@Ashtrey | 31-12-13 | 12:24
wacht maar, is volgend jaar anders, is wel vaker zo bij beestjes: eerste jaar nieuwsgierig, vanaf 2e jaar bang.
(helaas)
Vip3r | 31-12-13 | 13:03 | + 2 -
.
Wat stoer van jou om iemand te willen verminken, vergeet niet dat wij dan zelf voor de ziekenhuiskosten, levenslange uitkering en therapeuten mogen betalen. Ik geloof ook niet in rehabilitatie als wondermiddel, maar iets beters hebben we niet, en dan hebben we in ieder geval nog een kans dat iemand tot latere inkeer komt en weer een bijdrage levert aan de maatschappij.
Waarom overigens niet als optie 'Een maand brommen plus een boete die zo ongelofelijk hoog is dat de etter(tjes) in kwestie de komende 20 jaar geen geld meer overhebben voor luxe artikelen, laat staan voor vuurwerk?
Hit them where it hurts; een strafblad en een torenhoge schuld.
Uit het stukje :
"Oja PS: een vuurwerkverbod gaat niet helpen tegen dierenbeulen. Dierenbeulen gonna dierenbeul, met of zonder GroenLinks-verbodje. En nu opsporen die hufter, hup politie! Eric, sterkte!"
Oh nee? Dus jij bent er eentje van 'guns don't kill people' en zo? De uitdrukking is in deze wat ziekelijk maar wel eens gehoord van 'de kat op het spek binden'?
Iedere Jeffrrey Dahmer begint met katten en ander weerloos gedierte. Feit.
-weggejorist-
frank87 | 31-12-13 | 13:26
Wat is dat nou weer voor wazig argument om het (een beetje) goed te praten. Al aan de absint gezeten vandaag?
@Boris die Sauertopf | 31-12-13 | 13:37
Joris svp maar weg het zal bij nader inzien wel 'n soort van rt zijn.. laat ik de laatste dag van het jaar, op de valreep, nog maar eens het goede van de mens inzien..
Te walgelijk voor woorden.
*eigen kat nog eens liefdevol over de bol aaien doet*
Is een kat Haram?
Trieste mensen op deze aarde, ik zeg alle opties doen van licht naar zwaar.
Ik weiger op te roepen tot geweld.
Dan begeef ik me op hetzelfde niveau als deze achterlijke volidioot, die een onschuldig dier op een barbaarse manier heeft gepijnigd.
Gewoon opsluiten en zo nu en dan wat brood, water en een rolletje goedkoop schijtpapier onder de deur door schuiven en er verder niet meer naar omkijken.
Op dit soort tuig zit de samenleving niet te wachten.
Schietmijmaarlek | 31-12-13 | 13:28 | + 1 -
Ik ook,toch is het voor de daders maar goed dat ze dat niet gedaan hebben waar tweetybird bij was. Weet dan zeker dat de rechter gezegd had dat ze niet door de media al genoeg gestraft waren maar door tweetybird. Tweetybird heeft het niet zo op dierenbeulen namelijk. Want dan hadden ze toch wel uit een rietje kunnen eten, en kunnen ruiken hoe hun anus rook omdat daar hun neus zat. Maar ja hoop maar dat ze gepakt worden en nu wel eens een passende zeer zware straf krijgen.
@Fappelmoes | 31-12-13 | 13:07
Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is het lelijkste van het land..
static.dyp.im/RwHumat3sX/ccecbcbb806d6...
Er zijn veel fijnere straffen te bedenken dan 2-10 hoewel ik deze ook met liefde zou toepassen.
Foto's van het beestje hoef ik niet te zien, wel van de dader na afloop van de combinatie van bovenstaande 10 geboden.
Ik weet niet zo goed wat ik hier neer wil zetten. Iets over de jeugd van tegenwoordig. Het zullen je kinderen maar zijn, hoe erg heb je dan gefaald als ouders.
Het helpt toch allemaal niet. Mensen worden, met dank aan onder andere een falende overheid, steeds egoïstischer en individualistischer. Niemand durft een ander, uit angst voor represailles, nog aan te spreken op afwijkend gedrag en ouders zien het niet of willen het niet zien en corrigeren ook niet, om de vrede thuis maar te bewaren. Ik hoop alleen dat dit soort mensen zal branden in de hel. Ik gun ze nog niet het kleinste beetje water, zuurstof, zonlicht. Klootzakken.
Heb een vermoeden dat de dader Pieter Baan heet.
als de dader al wordt gepakt dan hoeft hij waarschijnlijk maar "een paar dagen piespotten schoonmaken in het ziekenhuis" nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Wilking
Nou nou, zo kan ie wel weer hè? Dit was vast een minderjarige wiens normen en waarden nog in een ontwikkelingsfase zijn waarbij zo af en toe geëxperimenteerd moet worden om grenzen te kunnen stellen tot wat wel en niet toelaatbaar is. Een D66'er in spee dus, die moet wel de ruimte krijgen anders hebben we over een jaar of 10-20 geen goede rechters meer...
Zet 'm maar op z'n kop, trechter in z'n arie en afvullen met kokend lood tot het uit z'n neus naar buiten komt. Oh nee, dat is barbaars en we moeten ons vooral niet verlagen tot het niveau van barbaren.
Dader in een darkroom opsluiten met Geer en Goor.
De dag waarvan ik nooit had verwacht dat die zou komen, maar het is zover de allereerste keer dat ik niet op 'n linkje ga klikken..
r.i.p. liev poesje :'-(
Ik weiger op te roepen tot geweld.
Dan begeef ik me op hetzelfde niveau als deze achterlijke volidioot, die een onschuldig dier op een barbaarse manier heeft gepijnigd.
Gewoon opsluiten en zo nu en dan wat brood, water en een rolletje goedkoop schijtpapier onder de deur door schuiven en er verder niet meer naar omkijken.
Op dit soort tuig zit de samenleving niet te wachten.
ik geef 5000 euro voor het hoofd van de dader.
p.s. Rest van het lichaam hoeft niet
-weggejorist-
Wat een lynchmob vandaag zeg. Met zijn allen opbieden over wat voor vreselijke straf de dader wel niet verdient.
Zou het zo kunnen zijn dat de dader hetzelfde dacht over deze kat toen hij zag hoe zijn favoriete vogeltje of knuffelratje langzaam afgemaakt werd?
Sommige van de ergste en meest sadistische seriemoordenaars zijn ook op deze manier aan hun loopbaan begonnen.
Ik ga er vanuit dat Groenlinks dit incident dan weer gaat opblazen om het vurig gewenste vuurwerkverbod door te drukken?
Parel van het Zuiden | 31-12-13 | 12:39 | + -1 -
Yep dat denk ik ook. Maar dit heeft niks met vuurwerk te maken ,maar met dierenbeulen met een hele zieke geest. Ik hoop dan ook dat ze opgepakt worden en een zeer zware straf krijgen. Maar ja d66 rechters,in de media geweest en dat is al genoeg straf voor d66 rechters dus ben er bang voor dat dit soort misselijke zieke dierenbeulen niet een passende zeer zware straf zullen krijgen.
*Gaat de film 'Exterminator' nog maar eens opzetten*
En nee, dat is NIET met Arnold Schwarzenegger*
Er lopen dus serieus "mensen" rond die op enig moment besluiten om zwaar vuurwerk in zo'n beestje te stoppen met dit resultaat. Sorry hoor maar dit gaat bijna mijn voorstellingsvermogen te boven. Ik vrees dat ik bij het zien van zoiets een heel goede advocaat nodig zou hebben want ik ging echt helemaal los ... GVD wat een smerig tuig!
OMG !!! ik hoop , ik hoop ... een heleboel hierboven genoemde straffen
Maar ik verwacht:
- bekeuring voor de eigenaar voor het in gevaar brengen van zijn poes
- strafvermindering voor de dader omdat er flyers zijn uitgedeeld
Dat dit schorem een zeer langzame, zeer pijnlijke dood mag sterven.
Mijn bloed kookt, maar kookt nog meer wanneer ik me besef dat dit gedrocht nu waarschijnlijk zit te fappen achter z'n pc 'want hij heeft het nieuws gehaald''
Gasten die dit doen, dienen gewoon de rest van hun leven gemonitord te worden door de overheid. Dit zijn namelijk de toekomstige TBS'ers. Voorkom je weer wat zieke misdrijven.
Hoeveel van u steken vanavond hun bommetjes af en vegen hun reet af met angstige katten/honden? Is dat geen dierenbeulerij? Ik snap dat het ene met opzet is gedaan en dat angstige katten/honden een causaal verband zijn maar kom op zeg....
@SmegmaSmeer | 31-12-13 | 13:02
En wat wil je daarmee doen? Mensen met bepaalde profielen bij voorbaat opsluiten?
Welk deel van Nederland zou je willen afzetten om al die mensen in te zetten? Er is een hoop tuig in Nederland waarvan je zo aan kunt voelen dat ze iets uit gaan halen.
De kat is familie van de tijger, dus laat de familie het oplossen.
Gewoon de dader(s) dumpen in een dierentuin als middageten of avondmaal in de tijgerverblijf.
D66 rechter: Het vonnis is vrijspraak. Met het leed van de kat is er al genoeg leed veroorzaakt.
Andersdenkend | 31-12-13 | 12:29 | U deelt exact mijn visie. Althans: u maakt er 75% van, ik 95%. Voor het overige zitten we 100% op een lijn. Ik wens u een goed 2014 toe.
Potentiële aanknopingspunten?
twitter.com/PERSSIAN/status/417988344...
twitter.com/Persianswagg
Muggenmepper | 31-12-13 | 12:15 | hersendood. Weet u wat daar tegen helpt?
@BellaBella | 31-12-13 | 13:03
Dat iets bij jou naar binnen gooien klinkt wel weer opwindend.
Nummertje 6 met rijst aub.
vuurwerk, oke
maar dit soort psychopaten moesten ze opsluiten
Wij menen enige beschaving te hebben. Die gooien we overboord bij dit soort zaken. Oplossing 11: dader binnengooien bij Bella. Dan gaan onze Molossers er op los. We gaan de politie niet lastig vallen als het om dit soort afval gaat. Afval-moet-je-opruimen, anders krijg je alleen maar meer ratten. Dat wisten onze verre voorouders al. We worden woest van dit soort zaken. Recht is recht, en krom is krom.
Hopelijk wordt deze zieke geest snel berecht, om zoiets te doen moet je wel enorm naar zijn.
.
Mensen hierboven me zouden het liefste weer terug naar de steentijd gaan. An eye for an eye will make us all blind.
kovariant | 31-12-13 | 12:13 | + 0 -
.
O ja? Leg eens uit? Ik denk namelijk dat we door onze laffe straffen nu inmiddels over het keerpunt zijn gegaan waarbij straffen geen fuck meer uithalen. Lijfstraffen hoeven helemaal zo slecht nog niet te zijn. Hier komen ze er met twee weekjes halten vanaf, terwijl ze bijv in singapore zweepslagen op hun reet krijgen zodat ze de eerst komende maand niet meer kunnen zitten van de pijn. Wat is daar mis mee? Dat blijft veel beter hangen.
Mochten ze onomstotelijk kunnen bewijzen wie de dader is van deze actie met de kat, dan mogen ze bij hem exact hetzelfde uitvoeren. Zulke mensen moeten we niet eens in de maatschappij willen.
Op zich zou je dit soort mensen ook best op een educatieve manier kunnen straffen.
Je geeft de dader opnieuw een rotje en zet hem in een afgesloten ruimte met een kat en laat het hem opnieuw proberen. We hebben het dan nu echter niet over een gewone huiskat, maar over een Siberische tijger.
Na afloop van zijn poging vraag je hem wat hij ervan geleerd heeft, al zal dat vermoedelijk echter niet meer aan de orde komen.
Heeft Dion Graus z'n AK47 al uit het vet gehaald?
@zeg maar jansen | 31-12-13 | 11:59
Zou het niet beter zijn hem met uitgeknald kontgat op t marktplein achter te laten?
@frank87 | 31-12-13 | 12:54
Als jij de link niet kunt leggen tussen het ontbreken van empathisch vermogen , het martelen van dieren op jonge leeftijd en het eventuele handelen van een volwassene met dergelijke "problematiek" is dat jammer maar dat wil nog niet zeggen dat het niet zo is.
@R. Skicker | 31-12-13 | 12:47
Spammen en twitteren ?
@Moi2 | 31-12-13 | 12:40 |
Als er op de Oostvaardersplassen dieren dood gaan omdat er simpelweg onvoldoende eten is hoor je mij niet zeuren (behalve dan dat de "ontwerpers" zich nog eens moeten herbezinnen op ecologisch evenwicht).
Als er in de natuur een katachtige wordt opgepakt door een arend hoor je mij niet zeuren.
Als er echter mensen zijn die worden geacht een geweten te hebben, die dit soort acties in hun hoofd halen is het volledig terecht dat hier moord en brand geschreeuwd wordt. Niet direct vanwege het dierenleed als wel vanwege het stupide gedrag van dit soort onbenullen.
Voor goed uit de maatschappij verwijderen, als je dit met katten kan dan kan je dat ook met mensen doen.
'Niet klikken als u van dieren houdt' Oproepen tot kop in 't zand..... Sensatiestukje tikken en dan ook nog oproepen tot het slikken van de blauwe pil. Happy 2014
Naam en Toenaam, woonplaats.
Meer is er niet nodig.
Katten zijn anders ook niet van die lieverdjes hoor - we moeten wel genuanceerd blijven fin ik.
@lompe smurf | 31-12-13 | 12:49
Toch is er een verschil tussen de kop afrukken van een kip, omdat je de kip niet meer kunt gebruiken en het opblazen van een kat voor je plezier.
In de ene situatie ziet iemand een dier als een gebruiksobject. Vermoedelijk haalt die persoon geen plezier uit de ervaring. In het andere geval heb je te maken met iemand die plezier haalt uit het pijnigen van dieren.
Later als hij groot is, zijn dieren niet meer genoeg. De twee situaties zijn niet te vergelijken. Wat ik wel met je eens ben, is dat mensen om de verkeerde reden boos worden. Als hij de kat had opgegeten of er een pantoffel van had gemaakt was er minder aan de hand in mijn ogen, maar dan had je toch dezelfde reacties gezien.
Als dit je schokt zou ik niet kijken naar beelden uit Syrie waar dit gewone mensen, zoals jij en ik, overkomt, it is a sick world. Gewoon in het leeuwenhok gooien in Artis, kijken of hij/zij dan nog zo stoer is tegen poesjes.
Volgens mij hebben enkele medeguurders problemen met onderscheid maken tussen een dier martelen voor de lol en een dier doodmaken ivm. voedselvoorziening.
Super Grover | 31-12-13 | 12:50 |
U heeft iets teveel "Saw" films gezien...
Wat ik niet begrijp met dat vuurwerk vandaag de dag, ik zie jongeren met rugzakken vol vuurwerk lopen, de tas daarbij half open met alle risico's van dien, zo lopen ze door winkelcentra's en met het zelfde gemak stappen ze in bus/tram/trein. Menig Syrië strijder zal om de hoeveelheid explosieven stront jaloers zijn om ongestraft en zonder schaamte je zo te mogen verplaatsen.
Wij hadden vroeger ook zo'n hufter in de straat wonen. Het laatste wt ik van hem gehoord heb, is dat ie bak in, bak uit gaat en verslaafd is aan alles wat los en vast zit. Jammer dat je dat lagere soort mensachtigen niet gewoon mag ruimen. Voor de lol dieren doodmaken, is jezelf buitenspel zetten, over en uit en dan mag het van mij best een humaan spuitje zijn, want ik ben heel beschaafd.
Zit met mijn ipad op de bank, links ligt mijn ouwe kat van bijna 20, rechts de twee honden tegen elkaar aan, het hele spul slaapt, veilig, warm, bij mij. Zit te janken bij dit bericht. Las het net in de Telegraaf en nu bij jullie. De foto's laat ik maar even voor wat ze zijn. Mijn maag draait al genoeg van dit verdriet. Eric, jongen, ik wens je zoveel sterkte. Ben helemaal dol van mijn dieren, en heb ook het nodige meegemaakt met het spul... Ik leef met je mee.
@lompe smurf | 31-12-13 | 12:49
Oh is dat zo? Oke, dan trek ik mijn reaguursels terug. Jongens! Het is vol-komen normaal om rotjes in de anus van een kat te doen! Er zijn namelijk ook mensen die koppen van kippen aftrekken...
Ik zeg preventief ruimen de dader en zijn makers !. En wellicht ook zijn vrienden die hierbij waren en zijn gegevens niet met ons delen.
@ Muggenmepper | 31-12-13 | 12:15
Doden om te eten en doden voor 'plezier' zijn toch wel verschillende dingen. Maar in het algemeen geven mensen idd de voorkeur aan een comfortabele leugen boven een converterende waarheid. Een verplicht dagje stage in het slachthuis en levert beslist miljoenen nieuwe vegetariërs op.
Oh ja, een maal nummertje 13 graag: Met de kloten op het hakblok.
Iedereen veel plezier met gourmetten vanavond!
@uberdude | 31-12-13 | 12:50
Van Roos Vonk?
Laten we alstublieft mensen veroordelen op grond van wat ze gedaan hebben, en niet bij voorbaat voor iets wat ze gaan doen.
Jullie willen een strafvoorstel? Hier komt het:
Eerst de betreffende klootzak anaal verkrachten. Groepsverkrachten wel te verstaan.
Daarna de ogen uitsteken.
De tong afsnijden.
De oren kapotslaan zodat hij doof is.
Tenslotte de ruggegraat hoog doorsnijden zodat hij de rest van zijn leven verlamd is.
Laat hem zijn leven maar uitleven als compleet invalide, op een wijze dat hij niets meer kan waarnemen, maar nog wel moet blijven leven.
Afgezien van het eerste voer ik de andere onderdelen van de straf zeer graag uit bij die menselijk stuk vuilnis.
Iemand nog meer argumenten voor een vuurwerkverbod nodig?
Ik ben geen kattenliefhebber, maar dit vraagt toch echt om vergelding: vooral omdat psychopaten vaak beginnen met het botvieren van hun fantasieën op dieren. Zou zich zomaar kunnen ontpoppen tot de nieuwe Ted Bundy.
Ik ben bang dat wanneer de dader gepakt wordt, het weer iets in de richting van optie 1 zal gaan worden. De dader had vroeger immers te kleine schoenen, zijn oudere broertje pakte telkens zijn speelgoed af en mama las hem nooit voor bij het slapengaan.
Zo redeneert het strafrecht van ons lachwekkende politiek- correcte wijvenlandje nu eenmaal,helaas.
Thinktank | 31-12-13 | 12:43 | + 0 -<
Daar zou je je nog kunnen vergissen.
Dit soort fora zijn de "sociale controle" van nu.
De dader en mogelijk toekomstige daders lezen dit en zien dat niemand dit stoer vindt.
Misschien zullen ze het daarom niet (meer) doen.
Mensen worden, zoals alle in sociale groepen levende dieren, heel erg gestuurd door sociale controle.
Dus wie weet, misschien helpt het toch meer dan je denkt.
@bolkebeer
Zeker! Balk, splinter. Jammer dat je met relativeren dan weer alleen maar minpunten kan scoren.
frank87 | 31-12-13 | 12:41
Er is anders literatuur genoeg die een link legt tussen extreme dierenmishandeling op jonge leeftijd en sociopatische afwijkingen. Niet meer dan logisch ook.
Mag ik de volgende optie aandragen:
Na het "het spijt me heel erg" pleidooi bij de rechter de dader(s) opwachten. Vervolgens 2 grote vleeshaken anaal inbrengen en vervolgens vanaf de anus langzaam in tweeën trekken.
Beetje het idee zoals je een wit bolletje open trekt, maar dan vanuit de dader z'n aars.
Dat het volgende rotje in zijn / haar hand mogen ontploffen en dat hulpverleners net te laat arriveren.
Moi2 | 31-12-13 | 12:40
Inderdaad, de mensen hebben geen idee, ik ben wel eens bij een kooikippenboerderij geweest, ze trokken daar gewoon levend de kop van de kip af als ze niet meer genoeg eieren legde.
@zeefert | 31-12-13 | 12:21
Heb jij ooit een kat in de handen gehad? Weerloos is zo'n beest echt niet (vraag ook maar aan de vogeltjes).
Maar opblazen is wel heel cru voor die paar schrammen die zo'n beest je aan doet (met een beetje geluk heeft de dader nu kattekrab-ziekte).
11) Een combinatie van al het bovenstaande plus 'warme ontvangst' door de vanavond hier ten huize aanwezigen (allemaal zeer grote kattenvrienden!)!
Overigens past een rotje ook prima in zo'n dader, hoor.
W.W.K.D.?
What would Kaas do?
* | 31-12-13 | 12:41 | + 0 -
Als hij al gepakt wordt komt hij dus weg met schoffelen. Deze gast is een gevaar voor de maatschappij.
Sicko's !
Ik ben een liefdevol mens, totdat ik dit soort berichten lees. Dan komt een zeer donker deel tot leven dat in staat is tot dezelfde extremiteiten vrees ik.* iets met koken boven een vuur*
@De echte Stolwijker | 31-12-13 | 12:13
Het is inderdaad een vuurwerkcultuur die overal rotjes in wil steken. Paul de Leeuw heeft zoiets toch ook al eens gedaan? (Met een DODE kip voor de duidelijkheid.)
Lijkt me iets sexueels...
Door te posten hoe je zo iemand zou willen straffen op een of ander internetforumpje verandert er in ieder geval niets.
Optie 4... Met gelijke munt terugbetalen, maar dan wel met 25 Cobra 6 XXL's!! Walgelijke gasten! Arm beestje... mooie kat/poes.. ziet er heel lief uit... helaas diertje :'(
Wat erg voor de eigenaar en voor zijn huisdier. Ik hoop dat de identiteit van de dader op een of andere manier boven water komt en dat er met hem op gepaste wijze wordt afgerekend. Natuurlijk nadat alles is 'overgewaaid' zodat de eigenaar en wat vrienden van hem ongestoord hun gang kunnen gaan. Normaliter vind ik eigenrichting gevaarlijk en onverantwoord, maar gevallen zoals deze worden ongetwijfeld te licht aangepakt door de Nederlandse rechtstaat.
Ik hoop trouwens dat die mafkees (of mafkezin) snel gevonden wordt.
Mensen die op zich op jongere leeftijd bezighouden met wreedheid tegen dieren, uiten zich soms op latere leeftijd met diezelfde ziekelijke praktijken op mensen.
Ik heb een hoop gelezen over seriemoordenaars, niet zelden hielden die zich in hun jeugd bezig met (oa) levende kikkers aan bomen spijkeren of andere wreedheden tegen dieren.
Voor de leeuwen gooien die gast.
@Danny3960 "Welke straffen zijn er voor dierenmishandeling of dierenverwaarlozing?
De maximale gevangenisstraf voor het mishandelen of verwaarlozen van een dier is drie jaar of een maximale geldboete van 19.000. Op basis van artikel 14c, lid 2 sub 5 Sr kan de rechter bij een voorwaardelijke veroordeling als bijzondere voorwaarde het verbod op het houden van één of meer dieren stellen."
Niet genoeg dus en dan ook nog afhankelijk van de theevoorkeur van de rechter waarschijnlijk.
@LJBrinkhorst | 31-12-13 | 12:04
Tuurlijk, en rokers hebben binnen een paar jaar ook een overdosis heroine in hun lijf.
Ik vind dat als je een (gewerveld) dier doodmaakt je ook moreel verplicht bent om het slachten en op te eten.
Muggenmepper | 31-12-13 | 12:28 | + 0 -
O, wat betreft die dader.
Die mag je van mij volledig in elkaar slaan en daar wil ik je ook nog wel bij helpen.
-
Ik word een beetje kriegel van die welvaartsstaat mensjes die zo "begaan zijn met dieren".
Die staan zo vreselijk ver van de natuur af dat ze werkelijk geen idee hebben waar ze over praten.
Het feit alleen al dat er hier in de reaguurders panelen figuren rondlopen die niet zo heel veel moeite hebben met dit walgelijke gedrag,toont haarfijn aan hoe dun het laagje beschaving in werkelijkheid is.
Gelukkig nieuwjaar iedereen en in het nieuwe jaar weer fijn samen bouwen aan die prachtige maatschappij van ons.
Dader cel laten delen met slachtoffers grote neef uit Afrika.
Overplaatsen naar Noord Korea... www.youtube.com/watch?v=BI-J4aScO3Y&am...
Als ik de reacties lees is Geenstijl op zijn retour.
Alle borstklopperij met wraak.
Vaak is het echte verhaal net weer anders.
Wie weet had de eigenaar een handpop nodig voor de poppenkast.
Ik ga er vanuit dat Groenlinks dit incident dan weer gaat opblazen om het vurig gewenste vuurwerkverbod door te drukken?
Als je tot zulke dingen in staat bent, mis je empathie. Iemand zonder empathie is levensgevaarlijk, dus oppakken en nooit meer vrij laten...
@zeg maar jansen | 31-12-13 | 12:05
Weet je dat wel zeker? Ik zie erg vaak dat er niemand te vinden is voor VMBO-banen.
Welke straffen staan hier eigenlijk op? Nee, ik bedoel voor de rechtbank. Iemand?
@jvlaam2 | 31-12-13 | 12:30
Strijkers en lont?
Eerlijk gezegd weet ik geen remedie voor het genezen van deze ziek geest. Het gevang in? Helpt nauwelijks denk ik.
Toch dan maar weer dat opvoedingskamp dat we van Poetin moeten huren ergens in Siberië?
Kunnen we hem niet met een dwangbehandeling zich tot het salafisme/wahabisme laten bekeren, dan lost het probleem zichzelf wel in Syria op.
Salut! Evocatus
Vorig jaar vertelde Frank Dane trots en stikkend van de lach op radio 538 dat hij dit flikte met strijkers in kikkers.
Kom vooral niet aan onze vrijheid mensen.
Jos Tiebent | 31-12-13 | 12:30
Bent u nog in het bezit van argumenten of bent u net als de rest van de meute te druk bezig deze dierenmishandelaars een gruwelijke dood toe te wensen?
(terwijl u zelf uw vleesjes waarschijnlijk ook zo goedkoop mogelijk scoort, ongeacht het tranendal dat de beesten wiens vlees het was moesten doorstaan?)
mensen waar blijft die naam, adres en facebookpagina nou? valt een beetje tegen dit.
Godverdomme, geen woorden voor.
Dit is wel erg ziek.
Geacht walgelijk mannetje, dan wel vrouwtje, maar (met het risico Asha achter mijn broek (LOL, haha) aan te krijgen) ik vermoed dat hier een mannetje aan het werk is geweest,
ik hoop dat je de foto's ziet en tegen de tijd dat je een geweten hebt gekregen de beelden je altijd zullen achtervolgen en een knagend gevoel in je buikstreek geven. Er zijn niet eens woorden voor de diepte waarin jij gezonken bent.
Een pak strijkers aan zijn handen vasttapen en dan met een lang lont aansteken zodat het lijden langer duurt.
Muggenmepper | 31-12-13 | 12:15
Uw nickname zegt al genoeg wat voor trol je bent.
Aan de varkens voeren!
Als ze die gast ooit vinden moeten ze hem droppen in een bos in Amersfoort en dan die RTL Nieuwslezer die graag op bambi's schiet op safari sturen in Amersfoort.
Dat verhaal wil ik dan wel weer graag lezen, hoe hij verteld dat hij die gast ziet lopen en dat hij geniet van het feit dat hij weet dat zijn laatste minuut heeft geslagen en hem daarna netjes vilt met zijn kapmes:
'Ik heb lang gewacht tot het goed stond voor mijn schot, het was een goed schot en heb het terplekke schoongemaakt met een vlijmscherp mes, ik ben trots op mijn buit'
Mijn oren suizen van een enorme knal hier net. Het mag duidelijk zijn dat ik bij alle betrokkenen het stuk vuurwerk dat ik zojuist gehoord hebt anaal tot ontploffing wens te brengen. Bah, preventief afslachten zulke gasten, dit belooft slechts ellende voor later.
Op een stoel zetten, vastbinden en een infuus met een Kaliumchloraat-oplossing aanleggen.
Webcam erop en full-HD streamen. Succes verzekerd!
Alweer het tweede artikel vandaag waaruit blijkt dat we in Nederland niet moeten inzetten op een kenniseconomie, maar gewoon de zware industrie en assamblage terug moeten halen. Zowat 3/4 van de beroepsbevolking heeft echt niet meer in zijn mars dan het samenvoegen van kabelbomen.
De hersenloze die dit op zijn geweten heeft hoeft van mij geen daglicht meer te zien. Dan maar geen rechtstaat, zo gaat het ook niet verder.
11 - volplakken met Geert Wilders stickers en loslaten in mekka tijdens het slachtfeest.
... ondertussen zijn de ouders hun auto aan het inladen bij de voedselbank...
@Moi2 (en anderen):
Maar dan wel de (sadistische) daders van deze kattenslachting digitaal lynchen?
*gooit nog een lapje vlees op de BBQ*
vent is goed om een nekschot op uit te proberen.
Muggenmepper | 31-12-13 | 12:15 |
Heb jij eigenlijk wel eens gekeken hoe dieren elkaar in de natuur opeten?
-
Ga nu niet roepen dat wij boven de natuur staan want dat is niet zo.
Ga ook niet roepen dat dieren alleen maar doden om te eten want dat is ook niet zo.
Ga ook niet roepen dat dieren snel en pijnloos doden want dat is niet zo.
-
Eigenlijk doen wij, ook met onze kiloknallers, niets anders dan wat alle andere dieren ook proberen.
Zo efficiënt en goedkoop mogelijk aan voedsel komen.
Ophangen uiteraard.
Haatgenerator | 31-12-13 | 12:20 |
Wedden van wel ?
De aap durfde enkele weken geleden terugkerende polder jihadi's uit Syrië te vergelijken met veteranen uit WW2 die huiswaarts keerden... die draait echt zijn hand niet om voor een poesje...
gewoon ter beschikking stellen aan Tinkebel die volledig vrij spel krijgt ......
Vind de meeste reacties hier ook niet helemaal gezond
Ziek gedrag van gevaarlijk ernstig psychisch gestoorden. Langdurig opsluiten en gedwongen behandeling, want hier komt anders nog veel meer ellende van.
Ies tradiesie! Zo ook hier!
Met z'n kop in de melkbus en carbidschieten!
@gnarfie 12:20
Dit is de eerste oud en nieuw voor mijn hond en ze is totaal niet onder de indruk van de jeugd die hier fanatiek vuurwerk aan het afsteken zijn in de straat.
Trots ben ik.
Dader verdient dezelfde behandeling.
Wat een misselijkmakend bericht is dit hoe ver kun je nog zakken.
Jammer dat de Cavia Politie is afgeschaft.
@ Muggenmepper | 31-12-13 | 12:15 |
Getuigens uw opmerking bent u of veganist en lid van de dierenpartij of u snapt het verschil tussen huisdieren en consumptie dieren niet.
.
Er zit nog altijd een wezenlijk verschil tussen moedwillig een door de houders geliefd huisdier aan gruzelementen blazen en al dan niet halal slachten!
Zit hier stilletjes te janken. Zo'n mooie poes...
@steven paul | 31-12-13 | 12:16
Ken je mij dan ;-) ,,,, Inderdaad met de leeftijd wel wat zwaarder geworden 20 kilo zwaarder als toen ik volledig afgetraind was op mijn 20e maar ik kan u verzekeren dat ik nog steeds boven mijn eigen lichaamslengte trap en dat er onder de speklaag nog genoeg spierweefsel aanwezig is ;-) ....
-weggejorist-
Ik snap dit niet. Wat is hier in godsnaam de lol van?
Iemand die deze psychopaat een 'vandaal' noemt mag zich ook wel even na laten kijken.
Muggenmepper | 31-12-13 | 12:15 | + 0 -
De terechte woede wordt gewekt omdat iemand een weerloos dier iets gruwelijks aandoet. Het gaat voornamelijk om "weerloos"! Stel als iemand dat bij badr doet dan zouden de reacties totaal anders zijn.
@Muggenmepper | 31-12-13 | 12:15
Niet doen. Gewoon niet doen. Bio-industrie, plofkippen zijn een andere discussie. Juist door bij dit soort nieuws, dit argument te gebruiken schiet je je doel voorbij. Ben het met je eens, maar is niet juiste plaats.
Dit komt voort uit een soort sadisme of totaal gebrek aan opvoeding, respect voor dieren, of weet ik wat. Dit is geen onschuldig 'kattenkwaad' maar echt pure, pure ziekelijkheid.
normaal zou ik zeggen zoiets van laat mijn hond er maar ff op los, alleen is ze nu ook niet zo stoer vandaag?Hoe ken dat nouw?
Komt met stip op nummer 1 als TOTALE LUL VAN 2013.
Walgelijk zieke mannetjes.
CornholioNL | 31-12-13 | 12:15
Zelfs Bakito zou hier niet op kunnen trollen. Zo erg is het.
normanius | 31-12-13 | 12:17 |
Wat mij betreft wel...
Ik klik niet. Verder wens ik nooit iemand ernstige ziektes toe, maar in dit geval hoop ik dat hij of zij endeldarmkanker krijgt en heel lang vreselijk moet lijden.
@muggenmepper
Ik zie het verband niet... beetje rare vergelijking vind je niet?
CornholioNL | 31-12-13 | 12:13 |
Meh, uitzondering bevestigt de regel was het toch?
Misschien heeft die poes wel een jaar lang in de tuin van de dader zitten schijten en is dit zijn revanche.
Als iemand de naam van deze #%&*$ kan achterhalen dan komt gerechtigheid vanavond nog zijn kant op.
... laat me raden; hakbar?!?
Mijn hond houdt niet van katten maar staat te trappelen om deze totaallul zijn ballen af te bijten.
@Amigo1973 | 31-12-13 | 12:14
Misschien een goed idee om eerst weer wat te gaan trainen om het overtollige vet eraf te krijgen.
Tsja, wat moet je met de dader. Eerst maar eens langs een pyscholoog sturen, even kijken of er nog meer aanwijzingen zijn voor psychopatisch gedrag.
Daarna forse taakstraf (240 uur ofzo) of verplichte opname indien noodzakelijk.
Overigens denk ik dat deze kat nog had geleefd als de dader geen vuurwerk ter beschikking had gehad, ben het dus niet met Van Leeuwen eens dat dit niet smet vuurwerk te maken heeft. Beide componenten (dierenbeul en vuurwerk) waren noodzakelijk om deze kutstreek uit te halen.
Vooropgesteld: Dierenmishandeling is (meer dan) klote.
Maar aan alle reaguurders die reageren in de trant van 'ik maak die gastjes helemaal af': doe zelf ook geen kiloknallers of ander diermishandelvlees meer kopen dan he?
U bent immers toch geen hypocriete schreeuwert die alleen de splinter in de ogen van anderen ziet, of wel?
arlen | 31-12-13 | 12:13 |
*bakito mist... zucht*
Huisdieren verbieden! Probleem opgelost.
Dit moeten wel shape-shiftende reptielen zijn geweest. Hee kids: ga eens terug naar je eigen planeet, we hebben jullie hier niet nodig!
Waar in Amersfoort? De kruiskamp?
Iemand die dus zoiets doet die moet wel enorm gestoord zijn en is dus sowieso al verloren voor de samenleving .
Buiten het feit dat de daad ziek is , moet je toch ook wel een enorme doodsverachting hebben , want ik kan u 1 ding verzekeren deze Oud Muay Thai Kickbokser van 95 KG schopt je kop van je romp af als hij dit ziet gebeuren , en aan de reacties hier te zien zijn er meerdere zoals ik die met alle liefde de honeurs voor Amigo waarnemen ....
-weggejorist-
Ben je niet helemaal lekker bij je stuiter als dit in je opkomt.. ik ben tegen een vuurwerkverbod omdat ik iedereen een pleziertje gun maar dit maakt de zaak niet sterker.
-weggejorist-
normanius | 31-12-13 | 12:09 |
Mag nie!
... wat errug
Als ik het baasje van die kat was, zou ik niet eens nadenken over een straf voor de dader.
Ik zou in een hoekje gaan zitten janken......
Hopelijk wordt deze zieke geest snel berecht, om zoiets te doen moet je wel enorm naar zijn.
.
Mensen hierboven me zouden het liefste weer terug naar de steentijd gaan. An eye for an eye will make us all blind.
Het is maar de vraag of dit ook was gebeurd zonder vuurwerk. Dierenbeulen zijn inderdaad dierenbeulen, maar er lopen ook genoeg laagvoorhoofdigen rond die "gewoon" een beetje willen spelen met vuurwerk. Niet zozeer uit dierenbeulerij, maar omdat ze maar één hersencel hebben. Naast het feit dat dit volk terstond uit de maatschappij mag worden gesneden, graag een vuurwerkverbod, derhalve.
De samenleving die dit heeft veroorzaakt dient onmiddellijk te worden opgeheven, middels atoombommen, etc. Helaas vallen er ook onschuldige slachtoffers. Helaas pindakaas.
-weggejorist-
Ik denk eerder aan iets beschaafders als een ouderwetse strijker, een plasbuis en een pil van Drion.
Vastbinden aan kerstboom, koptelefoon vastlijmen, volume op 10 en eindeloos KomKomTuutTuutHoHo draaien van Seth Gaaikema.
Ach, als je als 12-jarige de keel van een schaap mag doorsnijden of een ezel in een ravijn kan trappen dan zul je weinig scrupules met een kat hebben...
Dat je sowieso op het idee komt is voor mij al totaal onbegrijpelijk.
Dit figuur is het haasje. Ik ga hem vinden en afmaken.
Ik vind dat van die tattoo op het voorhoofd wel een mooie optie. Maar dan wel op de Aldo Raine wijze. Misselijke klootzakken.
@mezelf | 31-12-13 | 12:03
ok, terecht weggejorist. Maar dat krijg je dus van zulk volk dat nog niet geschikt is om als rattenvoer te dienen. Dan kan ik me niet meer beheersen.
Ik zal me iets beschaafder uitdrukken: Een kamer, hij, ik, een kaasschaaf!
Veel vegetariërs in de panelen zo te lezen..
-weggejorist-
Met illegaal vuurwerk was zo'n kat tenminste gelijk dood geweest.
-weggejorist-
-weggejorist-
2) Met gelijke munt terugbetalen. Ik bied me aan als uitvoerder. Pis daarna ook nog over de wond. Wat een zieke mongool ben je dan.
Haatgenerator | 31-12-13 | 12:00
Gaarne ben ik u bij deze werkzaamheden behulpzaam, dit soort moet zo snel mogelijk uit de genenpoel verdwijnen.
vuurwerk van de firma Kat uit Leiden
Ik geef toe, zelf het nekschot geven zou ik toch wel wat moeite mee hebben. Maar als iemand het voor me zou doen, zou ik daar geen enkel probleem mee hebben! Sterker nog, als ze alle tokkies die al maanden de boel terroriseren met hun tokkievuurwerk standrechtelijk executeren, zou ik daar alleen maar beter van slapen. Letterlijk en figuurlijk.
Een ouderwetse GS klopjacht en bij die waardeloze parasiet(en) een nummertje 10 uitvoeren.
Moeten wij niet eerst aan Brussel vragen of al die straffen wel mogen? Duurt daarna maar een jaartje of twee voor we antwoord hebben...
-weggejorist en opgerot-
@Telemark | 31-12-13 | 12:03
Ik vind een stuk vlees ook heerlijk, maar ik heb graag dat de koe die dat levert gewoon een kogel in z'n kop krijgt en niet urenlang crepeert. Daarbij is het sowieso ziek om zo met dieren om te gaan.
Oud & nieuw in Nederland is een fijn feest voor sadisten.
Arm diertje, poestuum een aai over je bol.
-zelfjoris-
En daarom blijven mijn katten binnen of in een ren in de tuin.
Nog geen reactie van Dierenpoes ?
Vast binden en een bamboe plantje zn reet in laten groeien.
Optie 4 lijkt mij passend.
En toch geklikt op de foto's. godverr, de godverrr, de godverr. Wat lopen er toch een verknipte figuren rond in dit land. Hier zijn absoluut geen woorden voor.
Telemark | 31-12-13 | 12:03 Jou kunnen we ook wel missen.
VMBO-ers genoeg.
Weet niet. Hou niet zo van katten.
Tsja, dierenbeulen; grote kans dat die later ook voor levensdelicten voor het hekje staan.
Dion, kom er maar in. Voor deze ene keer mag je helemaal los, rare waus.
Onderzoek wijst uit dat een dergelijk zieke geest ongeneesbaar is en derhalve voorgoed uit de maatschappij verwijderd dient te worden. Levenslange opsluiting kost erg veel geld dus lijkt het me beter om deze persoon op een ijsschots te zetten in de buurt van de Noordpool en deze onomkeerbaar af te duwen.
Al zie ik dit dus gebeuren, dan ben ik niet voor de consequenties berekeningsvatbaar, dan zal ik puur handelen uit wat dat moment als eerste in me op komt, wat voor straf ik ook zal krijgen daar na.
Ik word hier zo ongelofelijk droevig van. Van onschuldige dieren blijf je af. Ga godverdomme die van Rompuy belagen met rotjes, doe je nog wat nuttigs vóór Europa.
*kokend bloed heeft*
-weggejorist-
Diep DIEP DIEP triest! Zulke mensen verdienen een publieke schandpaal, met stenen.... Even kijken hoe grappig het dan nog is, stelletje zwakbegaafde tering mongolen. Geen goed woord voor over
Dader stenigen.
Keuze 6 aub...
Werkelijk geen woorden voor dat soort volk.
Is weer eens wat anders dan een ezel van de berg af te gooien.
-weggejorist-
Bah, wat lopen er toch bizarre achterlijke figuren rond.
-weggejorist-
Gezien de groeiende gruwelijkheid in de opsomming van mogelijkheden denk ik aan een nummertje 39 met rijst.
ik vond dat vierendelen wel wat.
11) Vastbinden aan een paal in een dierenasiel en als krabpaal laten gebruiken.
Wat een walgelijke idioot.
Iets met een knokploeg en ijzeren staven.
Walgelijk ziek
Als ik hier schrijf wat ik graag met deze daders zou willen doen, dan krijg ik waarschijnlijk een ban voor het leven. En dat terwijl ik best wel een tolerant en vredelievend persoon ben.
Ouderwets radbraken lijkt me wel wat. Van onderen op.
members.chello.nl/e.verhagen14/Radbraa...
We hebben geen vuurwerkverbod nodig.
We hebben een mafkezenverbod nodig.
Dan heb je gelijk ook geen vuurwerkoverlast meer.
Een week lang Bakito`s reaguursels laten lezen en daarna een 100.000 klapper in zijn anus duwen.
En een cobra 6 xxl om het af te maken.
Sterf, lul.
Triest dit, heel triest!! Nummer 5 en 10 graag...
Sommige mensen in dit land zijn het nog geen eens waard om gestenigd te worden...
Hoe ziek ben je dan.
Graag de dader vriendelijk behandelen en netjes afleveren bij Haatgenerator op de stoep. Ik ruim de rommel daarna zelf wel op.
Absoluut nummer 10. Ziek.
Vinden en niemand vertellen. Van de dader zal nooit meer iemand wat vernemen.
Voor een kanon zetten in de Syrische zandbak.
Je hebt zieke geesten, en zieke geesten. Degene die dit heeft gedaan tops them all. Hopelijk, als die gast gepakt wordt mogen we hetzelfde doen.
REAGEER OOK